Grin schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:30:
[...]
Daar verschillen wij toch fundamenteel van mening/speelstijl/inzicht.
Zonder Illusory Boots (IB's) kan ik echt niet goed supporten, en dan met name de bollen pakken voor de DH's. Je kan wel 'steed chargen' maar dat moet je inzetten voor het pullen van de mobs om de density te creëren. Niet om lullig te doen maar m.i. laat je boven de 50 echt tijd/progress liggen zonder IB's. CDR is leuk maar perm. Akkhan is m.i. niet mandatory voor high lvl grifts -en dan heb ik het over grift 53/54. Thoughness is echt geen probleem voor de crus met goede gear, daar heb je volgens mij geen perm. Akkhan voor nodig. My 2 cents.

Zelf nog niet boven de 47 gekomen, dus misschien dat het vanaf 50 inderdaad noodzakelijk wordt, op het moment mis ik ze nog niet in ieder geval. Maar nu hebben we tot nu toe ook nog geen party samengesteld die ook echt als focus had om hoger dan 47 te gaan.
Ik ben het helemaal met je eens dat perma Akkarats niet nodig is, mocht je inderdaad een support WD mee hebben, die zorgen ervoor dat niemand dmg krijgt terwijl jij de groepen naar zijn piranha's trekt.. echter in de parties die ik op het moment vorm, hebben we geen ideale setup, dus krijg ik geregeld harde klappen en zonder akkarats drop ik dan iets te snel.
Misschien binnenkort toch maar eens een party vormen om de 50's te pushen (support wd en 2 DHs erbij).
Maar zolang ik de 50's niet push, zie ik de meerwaarde (nog) niet in van de I.B.
[EDIT] Daarnaast heb ik Condemn voor de density verhoging, daar waar jij Stone skin hebt voor je toughness, ziet er inderdaad uit dat we op bepaalde vlakken abilities om een andere reden gebruiken
Density: Steed Charge vs Condemn
Survivability: Perma akkarats vs Stone skin
Mobility: Illusory boots vs Steed Charge
[EDIT #2] Waarschijnlijk dat we ook qua gems anders spelen, speel zelf met Esoteric / Wildebeest / Poison gem, Vooral met Wildebeest herstel ik zoveel health dat als Indestructable procced, dat ik in de 5 seconde immunity weer op 900k health zit. Gebruik dan ook een Rogars Huge stone met 99 % life regen verbetering op basis van health.
[
Voor 17% gewijzigd door
Sabrac op 16-03-2015 10:41
]