• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04-2025
mja, zelfs met crudest boots enzo. ik crit voor 25 mil met wol, en ivm met de mensen waarmee ik T6 run lijkt dat zo weinig :p ik ben momenteel enkel exploding palm en mantra bot :p

mijn monk atm :)

[ Voor 20% gewijzigd door kowlier op 16-03-2015 09:35 ]

PSN - ps4 : sir_kowlier

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-02 20:30

Dazzler2120

FP ProMod
kowlier schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:33:
mja, zelfs met crudest boots enzo. ik crit voor 25 mil met wol, en ivm met de mensen waarmee ik T6 run lijkt dat zo weinig :p ik ben momenteel enkel exploding palm en mantra bot :p
zo voel ik me af en toe ook wel als monk :P Als je echt merkt dat een t6 rift >10 minuten duurt, dan ga gewoon t5, maar k zou wel echt voor de swk shoulders kiezen zelfs als sheet stats minder zijn...

PS4 PSN: Dazzler2120

• kowlier
mja, enkel swk shoulders zonder andere stukken help mij niet vooruit ;)

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
kowlier schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:36:
mja, enkel swk shoulders zonder andere stukken help mij niet vooruit ;)
Klopt, banken en voor de rest van de pieces gaan dan. Dacht dat je andere pieces al had.
Welk paragon level ben je nu? Ik kreeg niks tot paragon 100, en toen tussen paragon 100 en 120 alle swk pieces gekregen :P

• kowlier
paragon 219 nu :p
ik heb alles wat ik nu aanheb gekregen tussen paragon 1 en 50 :p

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-02 16:07
Sabrac schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:14:

M'n support crusader loopt nu met 70 mil toughness unbuffed rond, met alle buffs haalt ie de 220 nu. (En 75 % cdr). Nu nog een goede solanium of swiftmount vinden.
Waarom heb je eigenlijk divine fortress en geen long arm of the law, voor meer uptime van je laws? Je zou ook nog de A2 boots kunnen proberen, die vind ik zelf erg relaxed

Movies: letterboxd

desjaak909 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:46:
[...]

Waarom heb je eigenlijk divine fortress en geen long arm of the law, voor meer uptime van je laws? Je zou ook nog de A2 boots kunnen proberen, die vind ik zelf erg relaxed
Long arm heeft geen effect met Laws of Hope + health globes, de shield effect 120k absorb wordt op hoge g.rifts toch wel binnen 3 sec opgebruikt en de health globe effect is alleen bij het activeren.

Long arm is alleen handig als je Laws of Valor + Critical hebt voor 100 % critical uptime.

A2 boots heb ik in principe niet nodig gezien ik met de steed charge overal doorheen kan.
Daarnaast zou dat betekenen dat ik dan de belt met 8 % cdr moet opofferen voor een crimson belt.
Het verliezen van wat CDR + bijna geen toegevoegde waarde gezien ik toch steed charge wel heb.... nee dankje :).

Met mn huidige CDR zit ik bijna op permanent akarats.. en met de Divine Fortress kreeg ik de hoogste toughness boost.. alhoewel ik nog zit de denken om dit naar Lord Commander om te zetten zodat ik nog vaker Steed Charge kan doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Sabrac op 16-03-2015 09:58 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07-2025

3xNix

golfr in hart en nieren

Gisteren GR35 gehaald op HC, ging eigenlijk best makkelijk. (3-4 minuten over)
Probleem is eigenlijk dps op de Boss... daar sta ik zeker 4-6 minuten op te meppen.
En nu was het nog een simpele boss waar je niet echt veel hoeft te lopen. (A4 boss met zwaardarmen)

Moet gewoon een keer Vileward krijgen, dat scheelt al een slok op de trash heb ik automatisch meer tijd voor de boss.
Of ik ruil m'n armor shout in voor lightning barbs, heb ik 50% DR erbij en die doen wel iets aan DPS bij de boss... kan ik deze ook meenemen in de rotatie. (ignore pain / Beserker / Lightning barbs)

Iemand ervaring hiermee... werkt dat die lightning Barbs?

Vanavond GR36-37 proberen, kijken of ik het haal binnen de tijd.

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-01 19:49
Zo.. geslaagd weekendje.

Paragon 500 gepasseerd op season (yey).
In een 4 man group g.rift 47 gehaald (yey).
Samen met FireDrunk g.rift 44 gehaald (yey). En op 10 % health een 46 misgelopen (boo!).

M'n support crusader loopt nu met 70 mil toughness unbuffed rond, met alle buffs haalt ie de 220 nu. (En 75 % cdr). Nu nog een goede solanium of swiftmount vinden.

M'n monk heeft daarentegen geen geluk gehad... alle shards gespendeerd voor ancient inna's legs... geen gekregen (stuk of 12 gewone inna's pants...). En ook de ancient torch / goede SWK neck wil maar niet droppen .
Hoe haal je 70 miljoen toughness unbuffed en 220 (!) buffed op een crusader ?
internaut schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:20:
[...]

Hoe haal je 70 miljoen toughness unbuffed en 220 (!) buffed op een crusader ?
Stack Vitality
Stack life %
Stack all resist
Stack strength
Stack armor

Esoteric Gem (30%+ non physical dmg reductie).

Daarnaast Akkarats met prophet (150 % armor).
En als ik onder de 50 % health komt, worden al m'n resists met 75 % verhoogt (vanwege Esoteric).

1.4 miljoen health, 26 000 armor (oid), 1400-1500 all resists, 100 life per second regen. Het is moeilijk om te vallen zolang ik oplet :)

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Sabrac schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:24:
[...]

Stack Vitality
Stack life %
Stack all resist
Stack strength
Stack armor

Esoteric Gem (30%+ non physical dmg reductie).

Daarnaast Akkarats met prophet (150 % armor).
En als ik onder de 50 % health komt, worden al m'n resists met 75 % verhoogt (vanwege Esoteric).

1.4 miljoen health, 26 000 armor (oid), 1400-1500 all resists, 100 life per second regen. Het is moeilijk om te vallen zolang ik oplet :)
En dan nog staat hij je gewoon te ressen terwijl hij in 5 arcane beams staat met een thunderstorm op z'n kop met een elite pack dat staat te rammen :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

prutser001 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:25:
[...]

En dan nog staat hij je gewoon te ressen terwijl hij in 5 arcane beams staat met een thunderstorm op z'n kop met een elite pack dat staat te rammen :P
Haha, klopt, blijkbaar zat je in dezelfde party van het weekend :)

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:01

Grin

Ride si sapis.

Sabrac schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:57:
[...]
A2 boots heb ik in principe niet nodig gezien ik met de steed charge overal doorheen kan.
Daarnaast zou dat betekenen dat ik dan de belt met 8 % cdr moet opofferen voor een crimson belt.
Het verliezen van wat CDR + bijna geen toegevoegde waarde gezien ik toch steed charge wel heb.... nee dankje :).
Daar verschillen wij toch fundamenteel van mening/speelstijl/inzicht.
Zonder Illusory Boots (IB's) kan ik echt niet goed supporten, en dan met name de bollen pakken voor de DH's. Je kan wel 'steed chargen' maar dat moet je inzetten voor het pullen van de mobs om de density te creëren. Niet om lullig te doen maar m.i. laat je boven de 50 echt tijd/progress liggen zonder IB's. CDR is leuk maar perm. Akkhan is m.i. niet mandatory voor high lvl grifts -en dan heb ik het over grift 53/54. Thoughness is echt geen probleem voor de crus met goede gear, daar heb je volgens mij geen perm. Akkhan voor nodig. My 2 cents. ;)

NewsBlur || My Fujifilm gear

Grin schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:30:
[...]

Daar verschillen wij toch fundamenteel van mening/speelstijl/inzicht.
Zonder Illusory Boots (IB's) kan ik echt niet goed supporten, en dan met name de bollen pakken voor de DH's. Je kan wel 'steed chargen' maar dat moet je inzetten voor het pullen van de mobs om de density te creëren. Niet om lullig te doen maar m.i. laat je boven de 50 echt tijd/progress liggen zonder IB's. CDR is leuk maar perm. Akkhan is m.i. niet mandatory voor high lvl grifts -en dan heb ik het over grift 53/54. Thoughness is echt geen probleem voor de crus met goede gear, daar heb je volgens mij geen perm. Akkhan voor nodig. My 2 cents. ;)
Zelf nog niet boven de 47 gekomen, dus misschien dat het vanaf 50 inderdaad noodzakelijk wordt, op het moment mis ik ze nog niet in ieder geval. Maar nu hebben we tot nu toe ook nog geen party samengesteld die ook echt als focus had om hoger dan 47 te gaan.

Ik ben het helemaal met je eens dat perma Akkarats niet nodig is, mocht je inderdaad een support WD mee hebben, die zorgen ervoor dat niemand dmg krijgt terwijl jij de groepen naar zijn piranha's trekt.. echter in de parties die ik op het moment vorm, hebben we geen ideale setup, dus krijg ik geregeld harde klappen en zonder akkarats drop ik dan iets te snel.

Misschien binnenkort toch maar eens een party vormen om de 50's te pushen (support wd en 2 DHs erbij).
Maar zolang ik de 50's niet push, zie ik de meerwaarde (nog) niet in van de I.B.

[EDIT] Daarnaast heb ik Condemn voor de density verhoging, daar waar jij Stone skin hebt voor je toughness, ziet er inderdaad uit dat we op bepaalde vlakken abilities om een andere reden gebruiken

Density: Steed Charge vs Condemn
Survivability: Perma akkarats vs Stone skin
Mobility: Illusory boots vs Steed Charge

[EDIT #2] Waarschijnlijk dat we ook qua gems anders spelen, speel zelf met Esoteric / Wildebeest / Poison gem, Vooral met Wildebeest herstel ik zoveel health dat als Indestructable procced, dat ik in de 5 seconde immunity weer op 900k health zit. Gebruik dan ook een Rogars Huge stone met 99 % life regen verbetering op basis van health.

[ Voor 17% gewijzigd door Sabrac op 16-03-2015 10:41 ]

• Grin
  • Laatst online: 09:01

Grin

Ride si sapis.

Helder. Ik zou toch maar alvast beginnen met farmen. Ik heb op S2 een aantal weken zonder gespeeld maar het verschil is echt enorm. Ook met wall'ers zijn ze ideaal! Als je met een goede supp. WD speelt is het voor de crus echt zaak om:
  1. Beschermen van de DH's voor loslopend tuig die de WD zijn ontsnapt
  2. De eerste verantwoordelijke voor resurrect's, ivm extreme thougness en Akkhan kan je zelfs tijdens het ressen klappen krijgen, ook ben je op je knol snel ter plaatse
  3. Bollen pakken voor de DH's, ren als een bezetene op alle rode bollen(!)
  4. Pullen van mobs/elites om groepen te maken voor de CA/MS van de DH's
  5. Lvl verkennen op je knol
  6. RG zoveel mogelijk blinden, vaak kan de WD niet veel doen @ RG
  7. Niet dood gaan
[EDIT]
Condemn vind ik niet zo zinvol, dat is namelijk erg close range en dat kan de supp. WD ook prima pullen/verzamelen. Daarnaast kan je de WD er behoorlijk mee lastigvallen @ firechains/expl. mobs. Het gaat vaak om de 5-6 mofo's die op een afstand staan de schieten of een groepje extra elites, dat pull je dan erg eenvoudig over een hele grote afstand(!) naar de horr. van de WD. Close range neemt de WD het dan van je over. Maar alles staat en valt dan bij je team, een goede supp. WD is dan absoluut noodzakelijk(!).
Ik speel ook met Esot., Wildebeest en Poison gem.

[ Voor 26% gewijzigd door Grin op 16-03-2015 11:00 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Zo.. geslaagd weekendje.

Paragon 500 gepasseerd op season (yey).
In een 4 man group g.rift 47 gehaald (yey).
Samen met FireDrunk g.rift 44 gehaald (yey). En op 10 % health een 46 misgelopen (boo!).

M'n monk heeft daarentegen geen geluk gehad... alle shards gespendeerd voor ancient inna's legs... geen gekregen (stuk of 12 gewone inna's pants...). En ook de ancient torch / goede SWK neck wil maar niet droppen .
Gratz met de plvl 500, nog 17 levels voor mij :) Die GR47 die was top :D

Ik heb inmiddels een solonium voor mijn WD, nog steeds geen SMK ( :'( ) en een nieuwe SoJ met fire, CHC6 en socket >:)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-02 07:14

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

3xNix schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:59:
Gisteren GR35 gehaald op HC, ging eigenlijk best makkelijk. (3-4 minuten over)
Probleem is eigenlijk dps op de Boss... daar sta ik zeker 4-6 minuten op te meppen.
En nu was het nog een simpele boss waar je niet echt veel hoeft te lopen. (A4 boss met zwaardarmen)

Moet gewoon een keer Vileward krijgen, dat scheelt al een slok op de trash heb ik automatisch meer tijd voor de boss.
Of ik ruil m'n armor shout in voor lightning barbs, heb ik 50% DR erbij en die doen wel iets aan DPS bij de boss... kan ik deze ook meenemen in de rotatie. (ignore pain / Beserker / Lightning barbs)

Iemand ervaring hiermee... werkt dat die lightning Barbs?

Vanavond GR36-37 proberen, kijken of ik het haal binnen de tijd.
mijn charger loopt met lightning ancients, en die helpen wel mee, maar de dam die ze doen is niet heel spannend. Alle beetjes helpen echter, dus ook dat ;) ze gaan op grift-35 wel regelmatig (keer of 3) dood, dus je moet wel een beetje op ze letten ;) grootste voordeel is de DR die ze opleveren, dat scheelt wel echt een bak dam die je niet op hoeft te vangen :D daardor kan ik zonder uniity lopen, en kan ik mn soj aanhouden :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-01 08:48
Dit weekend vanwege een training niet kunnen spelen. Daarvoor nog wel wat kunnen doen.
Intussen Paragon 114 aangetikt op mijn HC crusader en ook de 3e max ruby gemaakt en in chest armor gestopt.

Kahooli.

Ik zal de belts die ik intussen heb verzameld eens echt gaan bekijken om te zien welke het best mij huidige rare kan vervangen. Daarna zal ik denk ik otch moeten kijken of ik Akkhan's gauntlets kan gamblen.

In een later stadium kan ik nog Blackthorn's zien te vervangen door Akkhan's items.

Welke combo is qua amulet optimaal?
CHC, CHD, socket, +Holy of Weegt +Str en +damage hier nog in mee?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-01 12:34
Toch wel grappig om te zien, season 2 heeft mijn normale characters in alle fronten voorbij gegaan. Dit weekend samen met Kamachi ook nog een heerlijke furnace weten te scoren voor mijn barb!!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Needs-2602/hero/56552718

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
30 plvls erbij maar behalve hogere gems geen upgrades gevonden in het weekend.

Aan 't einde wel even jade met wormwood gespeeld en dat was vrij grappig. Ben nog niet uit of ik voor mijn ding (op zich best goed) een gift wil gebruiken, heb tot nu toe maar 2x kunnen vinden. Hoe hoog kan man met jade solo komen in GRs?

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

kwakke01 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:30:
[...]

mijn charger loopt met lightning ancients, en die helpen wel mee, maar de dam die ze doen is niet heel spannend. Alle beetjes helpen echter, dus ook dat ;) ze gaan op grift-35 wel regelmatig (keer of 3) dood, dus je moet wel een beetje op ze letten ;) grootste voordeel is de DR die ze opleveren, dat scheelt wel echt een bak dam die je niet op hoeft te vangen :D daardor kan ik zonder uniity lopen, en kan ik mn soj aanhouden :)
Ziet er erg netjes uit Kwakke. GR35 gehaald met Leap?

SoJ en Unity haal ik meer damage uit dan de grandeur, dus die wil ik wel houden.
Gisteren toch weer iets stoms gedaan, 99% ancient depthdiggers weg gedaan... ongelofelijk stom.
Waarom denk ik daar nu pas aan...

Die had ik in combinatie met Witchinghour kunnen gebruiken ipv blackthorne. |:(

Had me zo weer 10-15% dam opgeleverd en dubbel damage vs boss..., wat een pannekoek ben ik ook.
mfreriks schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:38:
Toch wel grappig om te zien, season 2 heeft mijn normale characters in alle fronten voorbij gegaan. Dit weekend samen met Kamachi ook nog een heerlijke furnace weten te scoren voor mijn barb!!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Needs-2602/hero/56552718
Als ik jou was zou ik een RoRG dragen en een Raekor item vervangen met Blackthorne's. Meteen 10% elite damage erbij plus was toughness. :)
En natuurlijk nog een Vile Ward, maar dat weet je vast al :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:48
Tektoon schreef op zondag 15 maart 2015 @ 18:51:
[...]
Zie dat je hardcore speelt. Applaus voor jezelf als je char eruit ziet alsof het softcore had kunnen zijn. d:)b
Is dat jouw manier om te zeggen dat mn toughness te laag is? :+
Maar is t echt zo laag voor HC dan? Heb wel even de dex gem in mn pants vervangen door een all res gem en ingame zit mn toughness nu op ruim 12mio. Tja als DH is het niet zo makkelijk om toughness te stacken maar denk dat ik toch wel een stuk hoger zit dan de gemiddelde softcore DH. Bovendien heb ik behoorlijk wat ervaring met HC spelen voornamelijk uit Path of Exile dus mijn awareness is wel getrained en de gelijknamige passive helpt door de momenten waar t toch mis gaat. Heb nu in ong 225 paragon levels op HC 2x deze passive getriggered. Torment 4 is nu een eitje en ben ik echt niet meer bang voor. Torment 5 gaat soepel maar goed opletten en Torment 6 is echt goed opletten maar qua DPS prima te doen.
Aangezien je hardcore speelt zou ik ook kijken naar backup items. Stel dat je deze char ripped, wat heb je dan nog over voor een verse DH? :)
Mwja... op zich wel een goeie hoor... was eigenlijk weer aan D3 begonnen sinds lange tijd omdat ik even een pauze heb in PoE tot de volgende (hc) league begint. Mocht t toch mis gaan heb ik iig 1 volle marauder set backup... denk zelfs 2.
kwakke01 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:07:
[...]betere cinder (met 3 o/s) en een amu met een o/s, waar je dan nog een gem in kwijtkan. Voor de rest zou ik de hudige versies vervangen door een ancient-versie; zeker op de gloves & helm scheelt dat behooorlijk1
Heb wel een 3socket cinder maar met minder fire damage roll en lagere resource reduction roll. Hoop nog een betere te vinden. Amulet heb ik juist de socket uitgerold... en veel currency aan besteed. Zonder de CHC roll op de amulet was mn crit kans maar 34% en vind t pas lekker spelen vanaf 40+. Met de crit kans en CHD er al op is het een super goede dps boost door de set bonus. Wellicht zou het beter (veiliger) zijn om mn DPS wat lager te hebben en als 3e gem een defensive legendary te gebruiken.
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:08:
[...]Helm en met Cluster arrow dmg en chc. Waarom een diamond in je helm? Waar heb je CDR voor nodig?
En Cluster arrow dmg op je quiver.
CDR vind ik persoonlijk juist erg fijn met deze build. Daarmee kan ik sneller sentries plaatsen wat zeker handig is als je in een snelle groep speelt. Bovendien komt een groot deel van mn hatred generation uit mn companion active skill en preparation. Hoe sneller die van cooldown zijn hoe sneller ik weer een hatred boost heb.
NastyNickNL schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:13:
[...]Op je shoulders, pants, boots en quiver sentry/cluster arrow dmg rollen. En volgens mij kun je beter een fire hatred generator gebruiken als primary skill dan kun je die blood veng. passive ook inruilen voor één met meer damage. Voor vault zou ik de trail of the cinders rune gebruiken omdat je een cindercoat hebt en dan kost het al niet zoveel discipline. Heb je meteen meer fire damage.
cluster arrow damage rollen is nog wel een goed idee ja. Dat is toch veruit mijn grootste damage dealer dus elke boost help veel. Mijn build gebruikt eigenlijk geen enkele actieve hatred generator. Ik vind het zelf niet rendabel met een trage 2h X-bow als de buriza. Met de resource reduction kan ik met een volle hatred bar immolation arrow zo goed als spammen en met 5 sentries en 2x pierce is dat behoorlijke DPS. Crits zijn natuurlijk lager dan mn loaded for bear CA maar zie regelmatig crits op immolation van 60mio.
Trail of cinders zal ik nog eens testen... goed idee.

Dank alleen voor de feedback :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 23:31
Sabrac schreef op zondag 15 maart 2015 @ 17:10:
[...]

[...]

Wat Tektoon inderdaad zegt, waarom amu's gamblen als je nog goedkope items mist.

1) Haal SWK helm, vergeet Tzo Krin's Gaze op het moment, tot je een SWK amu vind (niet gamblen dus).
2) Haal Crudest boots
3) Mocht je die nog niet hebben, Inna's belt. (Als je die wel hebt, maar niet ideaal is, wordt dit #6).
4) Verbeter je Gungo's met een lightning versie
5) Verbeter je SWK gloves met een met Dex / CHC / CHD en CDR of Vit (CDR/Vit is afhankelijk van hoeveel health je hebt, CDR is beter dan Vit als je toch rond de 500-550k al zit, hoger is naar mijn mening nutteloos
6) Verbeter je Inna's broek / SWK shoulders voor aan variant zonder een 'dode' skill. CDR op je shoulders en Life per sec op je broek.
7) Als verbeteren door Ancient varianten

Tijdens deze toch hoop je op (Deze gamble je niet, zijn veel te duur.. tenzij je het gehele lijstje hierboven al af hebt).

1) Torch
2) SWK Amu
3) Unity / Soj (solo / group play).

Daarnaast kun je weapon vervangen met een Ancient Sunder (gecraft) mocht je nog geen torch hebben en wel een inna's belt.

Daarnaast zou ik overal sockets in doen en legendary gems gebruiken, heb je veel meer aan.
Bedankt voor de tips :)

Ik ga hier zeker mee aan de slag.
Vraagje voor de Monkerts:

Check even mijn Sunwuko amu: http://eu.battle.net/d3/e...eloonie-2758/hero/5741016

Is het verstandig om deze nu al te dragen, of kan ik beter nu een Sunwuko helm + #random CHC/CHD/%lightning amulet dragen?

Ik zou dan de verdubbeling van de CDR in mijn helm verliezen, maar mogelijk een hele dikke bak DPS erbij, want ik heb nu enkel CHC op mijn amu.

Overigens dit weekend in 1 rift eerst een Ramaladni's Gift (5e in 8 dagen) en vervolgens een Furnace gevonden. Furnace was na reroll van dmg nog eens een upgrade ook :)

En wat op mijn boots? WoL dmg of EP dmg?

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 16-03-2015 13:09 ]

Angeloonie schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:08:

Check even mijn Sunwuko amu: http://eu.battle.net/d3/e...eloonie-2758/hero/5741016

Is het verstandig om deze nu al te dragen, of kan ik beter nu een Sunwuko helm + #random CHC/CHD/%lightning amulet dragen?

Ik zou dan de verdubbeling van de CDR in mijn helm verliezen, maar mogelijk een hele dikke bak DPS erbij, want ik heb nu enkel CHC op mijn amu.

Overigens dit weekend in 1 rift eerst een Ramaladni's Gift (5e in 8 dagen) en vervolgens een Furnace gevonden. Furnace was na reroll van dmg nog eens een upgrade ook :)

Zelf heb ik een soortgelijke neck en gebruik liever een CHC / CHD / Lightning %.
De CDR is niet doorslaggevend totdat je g.rift 40+ speelt.

Daarnaast wil je zoveel mogelijke WoL dmg. EP op items wil je niet.

[EDIT] wat je nog kan doen zodra je een Torch vind (zelf een normal torch is beter dan een ancient furnace), is om reapers wraps om te zetten naar Aughilds. (gezien je geen season speelt voor Gundgo)
Dan aughilds shoulders craften... de SWK neck gebruiken samen met de SWK helm en gloves.
En dan heb je direct weer 15 % elite toughness + 15 % elite dmg erbij.

[EDIT #2] Daarnaast, Momentum -> Beacon of Ytar als je meer CDR wilt
Exalted Soul -> Sixth Sense als je meer toughness wilt en geen spirit problemen hebt.
Epiphany (Insight) -> Epiphany (Desert Shroud), als je meer toughness wilt en geen spirit problemen hebt.
Dashing Strike (Quicksilver) -> Dashing Strike (Blinding Speed), als je meer toughness wilt na een dash.

[ Voor 26% gewijzigd door Sabrac op 16-03-2015 13:28 ]

• chr0me1
  • Laatst online: 04-02 19:07
Angeloonie schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:08:

Die afweging is erg makkelijk te maken. je mist nu 100CHD of 20% light op je amu.
is 10-12% extra CDR het waard om dit te droppen? Eigenlijk nooit dus hou het gewoon bij je SWK helm tot dat je een betere ammy vind :)

• Barthak
  • Laatst online: 26-01 17:19

Barthak

mcl

JohnnyV76 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:09:
[...]

Maar is t echt zo laag voor HC dan? Heb wel even de dex gem in mn pants vervangen door een all res gem en ingame zit mn toughness nu op ruim 12mio. Tja als DH is het niet zo makkelijk om toughness te stacken maar denk dat ik toch wel een stuk hoger zit dan de gemiddelde softcore DH. Bovendien heb ik behoorlijk wat ervaring met HC spelen voornamelijk uit Path of Exile dus mijn awareness is wel getrained en de gelijknamige passive helpt door de momenten waar t toch mis gaat. Heb nu in ong 225 paragon levels op HC 2x deze passive getriggered. Torment 4 is nu een eitje en ben ik echt niet meer bang voor. Torment 5 gaat soepel maar goed opletten en Torment 6 is echt goed opletten maar qua DPS prima te doen.
Ik zou met jou toughness inderdaad niet zonder zweethandjes T6 door lopen :+, heb toch het liefst wel 15m toughness om me daar aan te wagen op HC.

Als je voldoende craft materials hebt, zou ik als eerste je Reaper's Wraps upgraden, daar kan nog wat meer fire damage op, meer resource restore en met vitality schroef je dan ook je toughness nog op. Met een goede kans dat je Ancient rolt.

Diablo3

Ok duidelijk.

Dan dus een SWK helm vinden/gamblen :+
heb 2 nagenoeg identieke lightning/str/CHD/CHC amu's liggen die ik mooi naar sockets kan rollen dan :)

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09-2025
Barthak schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:27:
[...]

Ik zou met jou toughness inderdaad niet zonder zweethandjes T6 door lopen :+, heb toch het liefst wel 15m toughness om me daar aan te wagen op HC.

Als je voldoende craft materials hebt, zou ik als eerste je Reaper's Wraps upgraden, daar kan nog wat meer fire damage op, meer resource restore en met vitality schroef je dan ook je toughness nog op. Met een goede kans dat je Ancient rolt.
Valt wel mee hoor ik speel alleen nog maar HC en mijn DH blaast alles omver op T6.

http://eu.battle.net/d3/e...tyNick-2759/hero/56056777

Alleen voor hogere grifts 30+ heb je meer toughness nodig of in ieder geval unitys.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Gisteren op PTR de nieuwe DH set verzameld en wat mee gespeeld. Die set heeft best potentieel, voornamelijk omdat hij ook goed werkt met Bastion of Will (M6 heeft eigenlijk altijd RoRG nodig...enige uitzondering een Kridershot based M6). Wat ik wel jammer vind is dat de enige spender binnen de set Multishot is, een skill die ook al onder M6 valt. In de PTR feedback ga ik dat nog wel posten. Ik zou het leuker vinden als de traps ofzo binnen de set gaan vallen.

Daarnaast nog wat aangeklooid met In-geom op Wiz...wat een lol was dat; Teleport - Calamity / Explosive Blast - Chain Reaction / Black Hole - Event Horizon / Lightning Hydra. Dat in combinatie met Tal's is dat echt dikke pret...een grote frenzy van teleports, explosies en meteors. Ik heb in tijden niet zoveel lol gehad. Ik denk niet dat het echt houdbaar is boven tier 30, maar who cares =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Zo lang je lol heb maakt dat toch geen hol uit :P

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:46
Hoi,

Ik heb diablo weer is in mijn ps4 geslingerd. Zijn er hier nog mensen die ook op de ps4 spelen (psn is Physxx). Ik speel nu op een crusader (70 en T3 farm) en level een DH.

Wat is nu op het moment een goede spec voor de crusader? Lange tijd niet gespeeld en ik zag in de update / patch notes alweer aardig wat veranderingen....

Ik farm nu voor een 5e set item van de akkam set (ik heb de RoRG). Is dit nog steeds de weg om in te slaan?

[ Voor 14% gewijzigd door Physx op 16-03-2015 14:27 ]

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Physx schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:25:
Hoi,

Ik heb diablo weer is in mijn ps4 geslingerd. Zijn er hier nog mensen die ook op de ps4 spelen (psn is Physxx). Ik speel nu op een crusader (70 en T3 farm) en level een DH.

Wat is nu op het moment een goede spec voor de crusader? Lange tijd niet gespeeld en ik zag in de update / patch notes alweer aardig wat veranderingen....

Ik farm nu voor een 5e set item van de akkam set (ik heb de RoRG). Is dit nog steeds de weg om in te slaan?
Zijn er verschillen tussen de PS4 versie en de PC versie?
Speel hem op de pc, maar heb soms bij grote groups framedrops, wat dodend zijn :') Misschien dat ik hem binnekort voor de ps4 haalt

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:24:
Zo lang je lol heb maakt dat toch geen hol uit :P
Klopt, maar het is wel leuk als het een beetje mee kan...die spec kan zeker meekomen in T6, dus dan vind ik het prima. Dat 'tie geen 40+ gaat halen maakt me dan niet uit.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:46
Dazzler2120 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:35:
[...]

Speel hem op de pc, maar heb soms bij grote groups framedrops, wat dodend zijn :') Misschien dat ik hem binnekort voor de ps4 haalt
Volgens mij moeten ze aardig hetzelfde zijn. Alleen kan je je karakters niet overzetten :-(

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Dan wordt het voor mij wachten op season 3 voordat ik op ps4 ga halen. Je kan me wel alvast adden op PSN natuurlijk.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

JohnnyV76 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:09:
[...]
Nee hoor, ik bedoelde gewoon dat je character er goed uit zag. :) Geen ontbrekende items of beperkte gear omdat je in hardcore minder roekeloos kan farmen. Pas bij nadere inspectie viel het me op dat het een hardcore char was.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-01 16:32
Dazzler2120 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:40:
Dan wordt het voor mij wachten op season 3 voordat ik op ps4 ga halen. Je kan me wel alvast adden op PSN natuurlijk.
Ik speel ook op de ps4, je mag mij ook adden (occy1984)

Speelt heerlijk op de ps4, helaas geen seasons.

• Barthak
  • Laatst online: 26-01 17:19

Barthak

mcl

NastyNickNL schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:37:
[...]

Valt wel mee hoor ik speel alleen nog maar HC en mijn DH blaast alles omver op T6.

http://eu.battle.net/d3/e...tyNick-2759/hero/56056777

Alleen voor hogere grifts 30+ heb je meer toughness nodig of in ieder geval unitys.
Yeah, was ook meer iets wat ik persoonlijk niet zal doen ;)

Voel me toch wat comfortabeler met mn huidige 19m toughness, haha. Zonder Unity geen issues met GR 33, vanavond even 34 proberen.

http://eu.battle.net/d3/e...arthak-2627/hero/55768990

Diablo3

Dazzler2120 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:35:
[...]

De PC versie is wat minder cheat gevoelig, op de PS4 kan je makkelijk item dupen danwel aanpassen. Je kan in een paar uurtjes van paragon lvl 1-500 geleveld worden, dan is het lol er snel af .... :'(

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• kwakke01

kwakke01

3xNix schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:53:
[...]

Ziet er erg netjes uit Kwakke. GR35 gehaald met Leap?

SoJ en Unity haal ik meer damage uit dan de grandeur, dus die wil ik wel houden.
Gisteren toch weer iets stoms gedaan, 99% ancient depthdiggers weg gedaan... ongelofelijk stom.
Waarom denk ik daar nu pas aan...

Die had ik in combinatie met Witchinghour kunnen gebruiken ipv blackthorne. |:(

Had me zo weer 10-15% dam opgeleverd en dubbel damage vs boss..., wat een pannekoek ben ik ook.
nee, met de charger; de leaper is veels te squishy voor grift25+ :x mss als ik de gems eens level en echt wat betere gear voor hem zoek, maar aandacht gaat nu eff uit naar mn DH, waarmee ik inmiddels ook lekker op weg ben ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• kowlier
gisteren eeeindelijk sunwoku gloves gegambled bij kadala. met zeer goeie rolls zelfs.
mijn build al beginnen omvormen voor perma epiphany, maar ik zit er nog lang niet :/
zit nu aan ongeveer 42% cdr, maar helemaal niet genoeg :/

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:53

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

kowlier schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 08:42:
gisteren eeeindelijk sunwoku gloves gegambled bij kadala. met zeer goeie rolls zelfs.
mijn build al beginnen omvormen voor perma epiphany, maar ik zit er nog lang niet :/
zit nu aan ongeveer 42% cdr, maar helemaal niet genoeg :/
Gratz! Maar waarom wil je perma epiphany? Vaak moet je dan op teveel vlakken wat inleveren...

Battle.net || Strava

• kowlier
geen idee, ik zit wat in de shitters met mijn build atm :p
ik kan zowel dual wield gaan als torch build. heb een mooie ancient one hander in stash met 10% cdr , een deftige born's set, en nu 2 piece sunwoku. ofwel blijf ik WOL gebruiken, of wel probeer ik eens die cdr build met blind enzo.

zowiezo speel ik al met een resource generator. ik vind spelen met wol op left click zo lomp. mijn movement is heel om zeep als ik eens verkeerd klik :/

• _Peter2_
  • Laatst online: 29-01 08:48
Gisteren nog wat met mijn HC Crusader gespeeld.Ik vond zowaar een Akkhan's Chest en heb Akkhan's gloves bij KAdala vandaan gehaald.

Gloves zijn qua damage iets minder dan mijn oude gloves (Die hadden 10% CHC en 48% CHD, mijn Akkhan's hebben 8.5% CHC en 50% CHD). Door mijn RoRG heb ik nu de 4pc bonus van Akkhan binnen (Nog zonder de Chest, die is volgens mij iets minder dan mijn huidige Blackthorn en ik zou dan geen extra piece bonus hebben voor Akkhan, maar wel de 3pc bonus van Blackthorn mislopen).

Ik denk dat ik nu het best een paar Akkhan legs kan proberen te gaan scoren bij Kadala om zo met chest en legs erbij aan de 6pc bonus te komen.

Verder heb ik mijn ring met boon of the hoarder even afgedaan en vervangen door een Skull grasp (zonder socket, heb er op dit moment 35% CHD op gerold, ik vraag me af of ik deze beter door kan rollen voor of een betere CHD of een socket). Door de socket zou ik een extra gem hebben wat weer 1.5% STR erbij oplevert (door Finery passive).

Linkje naar Crusader: Kahooli

Ik zie dat Battle.net niet helemaal up to date is: Ik heb falling Sword vervangen door Akarat's Champion.

[ Voor 4% gewijzigd door _Peter2_ op 17-03-2015 08:51 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-01 21:22
Zo, na P250 begint m'n barb eindelijk vorm te krijgen. Grift 33 solo gehaald, maar verder gaat lastig worden. Eerst maar 2 unities, een SOJ, Vile wards en ancient items scoren.. Echter ben ik sinds P100 ofzo alleen maar op shouders aan het gokken..en het lukt maar niet :P
Aangezien het schijnt te helpen om hier eens een cryout te doen, bij deze ! haha

vanavond weer lekker verder met rifts en Grifts :D

Xencupio @ Battle.net

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Gisteren op de PTR met de barb aan het testen geweest, ipv 6 pieces IK set 4 te gebruiken en 4 set van de WW / rend set.

Perma berserk --> Ik begrijp de reacties dat dit OP is. Als melee vind ik dit wel een must, je staat altijd in range voor alle ellende die op je afkomt (stuns/ fear/ ice etc.) en de 50% dmg reduction rune is bijna een must aangezien je door veel mobs gehit wordt.

zonder de 500% dmg buff van IK vind ik de barb eerlijk gezegd leuker. Ipv als een gek door een rift / grift te draaien en alles te insta killen moet je samen met je team erdoor heen gaan.

Ik heb ook de 6 set van de WW / rend set getest. Maar wat is dat irritant bij een riftboss.. 2500% dmg klinkt leuk. maar als alles het doel mist, schiet je er niet veel mee op. Rend is wel koel, het is even oefenen ivm de animatie + daarna weer in WW schieten.

D3 Profiel

• kwakke01

kwakke01

Zarhrezz schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:21:
Gisteren op PTR de nieuwe DH set verzameld en wat mee gespeeld. Die set heeft best potentieel, voornamelijk omdat hij ook goed werkt met Bastion of Will (M6 heeft eigenlijk altijd RoRG nodig...enige uitzondering een Kridershot based M6). Wat ik wel jammer vind is dat de enige spender binnen de set Multishot is, een skill die ook al onder M6 valt. In de PTR feedback ga ik dat nog wel posten. Ik zou het leuker vinden als de traps ofzo binnen de set gaan vallen.

Daarnaast nog wat aangeklooid met In-geom op Wiz...wat een lol was dat; Teleport - Calamity / Explosive Blast - Chain Reaction / Black Hole - Event Horizon / Lightning Hydra. Dat in combinatie met Tal's is dat echt dikke pret...een grote frenzy van teleports, explosies en meteors. Ik heb in tijden niet zoveel lol gehad. Ik denk niet dat het echt houdbaar is boven tier 30, maar who cares =)
ben ik niet met je eens; ik speel momenteel met M6 zonder RorG, met een etrayu, en dat bevalt prima! je hebt wel reapers nodig voor de hatred consumptie, maar das ook alles.. zit nu ergens op Grift 35 dacht ik; zal vanaaf eens kijken wat er in het vat zit, maar wil nog niet echt pushen totdat ik wat acceptabele anci-items heb gefarmed ;)

ps. hebben meer mensen last van het feit dat de diverse sites niet meer meteen te updaten zijn met de laatste changes in gear? als ik op diabloprogress of d3ladder kijk zie ik nog mn 'oude' build zonder unity maar met RorG...

[ Voor 8% gewijzigd door kwakke01 op 17-03-2015 09:23 ]

Gisteren op seasons maar even een DH geleveled (of naja.. 20 minuten met iemand meegelopen op T6).
Vervolgens wat willekeurige items van mn monk op de DH gegooid..

Loop nu met 60 % crit kans, 60 % fire en 1.3 mil sheet dps rond.... zonder M6.
Binnenkort even kijken of dit een beetje te gearen valt, m'n monk begint me langzaam aan te vervelen (komt voornamelijk door de g.rift limiet van 44 waar ik niet voorbij kom, alhoewel ik gisteren hier wel een nieuwe rec haalde)

Zijn er leuke fire DH builds?

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-01 11:26
Sabrac schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:35:
Gisteren op seasons maar even een DH geleveled (of naja.. 20 minuten met iemand meegelopen op T6).
Vervolgens wat willekeurige items van mn monk op de DH gegooid..

Loop nu met 60 % crit kans, 60 % fire en 1.3 mil sheet dps rond.... zonder M6.
Binnenkort even kijken of dit een beetje te gearen valt, m'n monk begint me langzaam aan te vervelen (komt voornamelijk door de g.rift limiet van 44 waar ik niet voorbij kom, alhoewel ik gisteren hier wel een nieuwe rec haalde)

Zijn er leuke fire DH builds?
Nja leuk? Het is mulitshot of cluster arrow, maar vanavond gewoon mee lopen met onze speedrifts, valt genoeg dh gear ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• kwakke01

kwakke01

An1mA schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:36:
[...]

Nja leuk? Het is mulitshot of cluster arrow, maar vanavond gewoon mee lopen met onze speedrifts, valt genoeg dh gear ;)
niemand die al eens die slow-moving lightning bsall heeft geprobeerd als build? ben wel benieuwd hoe die het doet in high-density area's :) mja, heb een anci-etrayu gevonden dus zal niet zo snel switchen :x

kwakke01 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:38:
[...]

niemand die al eens die slow-moving lightning bsall heeft geprobeerd als build? ben wel benieuwd hoe die het doet in high-density area's :) mja, heb een anci-etrayu gevonden dus zal niet zo snel switchen :x
Die build speelde ik op non season, in combinatie met een kridershot.
Op zich wel grappig maar het veroorzaakte zoveel lag dat het op een gegeven moment niet speelbaar was. dan was je 20-30 sec aan het rubberbanden.

• chr0me1
Ben sinds gisteren denk ik een beetje klaar met diablo :P
De hele avond met GR48 bezig geweest. 1x fail op 3 sec na 1x fail op 10seconden en een paar keer ~1min short echt frustrerend :O Maar het ergste is dat je met trials zo moeilijk aan GR48 keys komt :/
Ik denk dat ik in maar 30% van de trials een GR48 key te pakken krijg..
chr0me1 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:47:
Ben sinds gisteren denk ik een beetje klaar met diablo :P
De hele avond met GR48 bezig geweest. 1x fail op 3 sec na 1x fail op 10seconden en een paar keer ~1min short echt frustrerend :O Maar het ergste is dat je met trials zo moeilijk aan GR48 keys komt :/
Ik denk dat ik in maar 30% van de trials een GR48 key te pakken krijg..
Dat is inderdaad wel frustrerend ja, met trials lukt het me geregeld om 45/46 keys te krijgen en soms per ongeluk een 47.. maar 48 is me inderdaad nog niet gelukt.
Nu is jouw gear ook stukken beter... die torch :9~ Ben toch erg benieuwd hoever ik zelf zou komen mocht ik soortgelijke gear hebben... op het moment kan ik alleen maar dromen van een 45 (of ancient items)

[...]
Gisteren heb ik zitten spelen met varianten van Bow / Quiver met Unhallowed. Ik heb ook Krider met de slow-moving Ball Lightning quiver getest en voor Unhallowed is het geen goede optie. Met Krider is het een generator, dus de damage is prima. Het probleem zit in de range / speed. Doordat de balls zo traag gaan, kun je je dmg niet snel krijgen waar je het nodig hebt. Je hebt geen pet-shield zoals bij M6, dus je wordt te snel geswarmed. Als je met Bastion of Will speelt (wat goed kan met Unhallowed), heb je nog een spender nodig en dat zal Multishot zijn. En dan is het weer zo dat Dead Man's Legacy enorm veel beter is.

Dat is direct mijn grootste probleem met Unhallowed op het moment...Multishot is altijd beter dan de andere opties, dus exit diversiteit...dat terwijl M6 ook al prima met Multishot werkt. Ik ga als feedback dan ook suggereren dat Multishot van Unhallowed wordt afgehaald en vervangen door bv. de traps. Anders is Unhallowed een M6 variant met mandatory gear. Voor M6 is Dead Man's Legacy juist prima; het is een alternatief voor Bombardier terwijl dat nu mandatory voor M6 is.

Edit: Met de huidige M6 is de slow-move Ball Lightning quiver ook geen optie omdat je Bombardier ervoor moet opgeven.

[ Voor 4% gewijzigd door Zarhrezz op 17-03-2015 09:58 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:42
[...]

http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/13235282

Het enige probleem is reflect :( , in een groep is dit een prima build, solo mis je cc. :)

Apsie's profiel

kwakke01 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:21:
[...]
ben ik niet met je eens; ik speel momenteel met M6 zonder RorG, met een etrayu, en dat bevalt prima! je hebt wel reapers nodig voor de hatred consumptie, maar das ook alles.. zit nu ergens op Grift 35 dacht ik; zal vanaaf eens kijken wat er in het vat zit, maar wil nog niet echt pushen totdat ik wat acceptabele anci-items heb gefarmed ;)
<snip>
Door geen RoRG te gebruiken heb je geen RCR helm of chest. Dat gaat om 30%. Reaper's is sowieso nodig, maar die RCR is net zo noodzakelijk als je voldoende dmg wil blijven doen op 40+.

Hoe belangrijk die resource management is, blijkt wel uit het feit dat ik met een non-ancient Kridershot tier 39 gehaald heb op live...je generator doet dan goeie dmg (Immolation Arrow) en zelfs dan kom je met RoRG + Cinder beter uit dan een setup zonder RoRG. Het komt er gewoon op neer dat 15-20% meer CAs totdat je door je Hatred heen zit beter is dan de alternatieven.

<GOT> Zarhrezz#2885

• kwakke01

kwakke01

Apsie schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:00:
[...]

http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/13235282

Het enige probleem is reflect :( , in een groep is dit een prima build, solo mis je cc. :)
hmm, da's jammer idd, en zoals hierboven ook al aangegeven moet je voor lightning ball de bombardier opgeven, wat een bak dam scheelt...

voor de seasons had ik een build met cluster granades icm shadow power-gloom, maar sinds de range van cluster is generfed is die build ook kansloos geworden. dit leechte als een gek doordat LPH per clusterbom werkte :)

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:42
kwakke01 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:20:
[...]

hmm, da's jammer idd, en zoals hierboven ook al aangegeven moet je voor lightning ball de bombardier opgeven, wat een bak dam scheelt...

voor de seasons had ik een build met cluster granades icm shadow power-gloom, maar sinds de range van cluster is generfed is die build ook kansloos geworden. dit leechte als een gek doordat LPH per clusterbom werkte :)
Je krijgt er ook een hoop voor terug!!! Het gemis van de rugzak wordt goed gemaakt door de enorme hoeveelheid damage :) Ook als je een goede Zdps WD in 't team hebt (voor de reflect) is het een fantastische build voor hogere rifts. _/-\o_

Apsie's profiel

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004

ye-roon

knaak

Gister nog wel een paar mooie drops gehad. Maar het belangrijkste: EEN TWEEDE FUCKING UNITY! dat op paragon 360, de eerste unity die ik zelf vind. Die andere gekregen van sabrac. Nu nog een goede SoJ.

Also account aangemaakt op SG, maar zag geen mensen met een S-Schild om te schoppen gister. Dus komt vanavond wel. Let wel, volgende week komt Bloodborne uit voor de PS4. Dus dan ga ik Diablo spelen als ik gefrustreerd raak van doodgaan in BB :) ff de aggressie weg klappen in D3 :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Heeft iemand op PTR trouwens al een met Unhallowed en de Chakram quiver gespeeld? Ik kon er gisteren niet mee aan de gang omdat ik die quiver op een mule heb zitten en alle quivers behalve die dropte.

Ik verwacht dat Buriza / Devouring / Chakram op die set ook wel lekker speelt. Mijn probleem met Multishot is dat je tegen Waller niets kan (de generators doen ook niets). Chakram gaat vrolijk door Waller heen en met de quiver is het een generator, dus lekker te spammen. Ik kan ook zien dat dit met de nieuwe cold = chill legendary gem goed kan werken...de Chakram cold rune is 500% weapon dmg en je proct dan altijd je eigen BotT. Nadeel is dat je moet gaan kiezen tussen Zei's en defensive gems (Wildebeest om maar iets te noemen).

<GOT> Zarhrezz#2885

• NastyNick
? Ik speel ook met multishot maar meen dat die gewoon door de walls heen gaat.

• microoo
  • Laatst online: 03-02 21:16
Het is zo te zien een beetje een monk probleem. Ook ik begin de motivatie een beetje te verliezen door de RNG. Ik wil graag verder met mijn monk op hogere greater rifts maar zit gewoon vast op 45 door mijn non ancient torch. Iedereen vindt er een behalve ik (en sabrac..), terwijl veel mensen niet eens hogere rifts doen. :'( PJSalt

Gamblen is onmogelijk met de totale randomness in 2handers. Ik heb er geen problemen mee dat zoiets 75 shards per keer kost, maar laat me dan op zijn minst specifiek op Daibo's kunnen gamblen er zijn genoeg legendary daibo's dat het nog steeds moeite kost.
Ik heb ook een DH en daar kan je gewoon een BiS wapen craften, terwijl ik met mijn monk gewoon vast helemaal vast zit en volledig afhankelijk ben van RNG.
microoo schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:27:
Het is zo te zien een beetje een monk probleem. Ook ik begin de motivatie een beetje te verliezen door de RNG. Ik wil graag verder met mijn monk op hogere greater rifts maar zit gewoon vast op 45 door mijn non ancient torch. Iedereen vindt er een behalve ik (en sabrac..), terwijl veel mensen niet eens hogere rifts doen. :'( PJSalt

Gamblen is onmogelijk met de totale randomness in 2handers. Ik heb er geen problemen mee dat zoiets 75 shards per keer kost, maar laat me dan op zijn minst specifiek op Daibo's kunnen gamblen er zijn genoeg legendary daibo's dat het nog steeds moeite kost.
Ik heb ook een DH en daar kan je gewoon een BiS wapen craften, terwijl ik met mijn monk gewoon vast helemaal vast zit en volledig afhankelijk ben van RNG.
Ik zit nu juist de nieuwe Cold monk build van Quin te bekijken en heb geloof ik bijna alle gear hiervoor.. binnenkort even proberen of dit lukt ^^.
Misschien dat ik door een nieuwe build dan eindelijk eens wat verder kom of andere motivatie krijg of (god knows) de ancient torch vindt.

Tot nu toe:

Lightning Bells + Torch - G.rift 44 record
Lashing Tail Kick + Furnace - G.rift 43 record
Fire Bells + Torch - G.rift 41 record
Tempest Rush + Born / Fist of az - G.rift 41 record (erg ziek trouwens, had maar 500k sheet dmg vanwege non ancient gear.)
Tempest Rush + Furnace - G.rift 40 record

• chr0me1
Sabrac schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:06:
[...]

Ik zit nu juist de nieuwe Cold monk build van Quin te bekijken en heb geloof ik bijna alle gear hiervoor.. binnenkort even proberen of dit lukt ^^.
Misschien dat ik door een nieuwe build dan eindelijk eens wat verder kom of andere motivatie krijg of (god knows) de ancient torch vindt.

Tot nu toe:

Lightning Bells + Torch - G.rift 44 record
Lashing Tail Kick + Furnace - G.rift 43 record
Fire Bells + Torch - G.rift 41 record
Tempest Rush + Born / Fist of az - G.rift 41 record (erg ziek trouwens, had maar 500k sheet dmg vanwege non ancient gear.)
Tempest Rush + Furnace - G.rift 40 record
Geloof mij Quin's Cold build is erg frustrerend.. je doet totaal geen dmg op de RG en je haalt alleen een hoge grift als je de perfecte grift krijgt met skeleton king of saxtriss als RG +Pylon anders ga je het nooit redden :(

• NastyNick
microoo schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:27:

Een ancient torch omg ik vind geeneens een non ancient :) Hopen dat zeuren hier nu eindelijk helpt. Maar ik ben wel met je eens dat gamblen niet te doen is voor een torch.

chr0me1 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:11:
[...]

Geloof mij Quin's Cold build is erg frustrerend.. je doet totaal geen dmg op de RG en je haalt alleen een hoge grift als je de perfecte grift krijgt met skeleton king of saxtriss als RG +Pylon anders ga je het nooit redden :(
Ik zal het in m'n achterhoofd houden, maar m'n huidige frustraties met ancients heeft op het moment z'n limiet wel bereikt.. zelfs inna's of SWK ancients lijk ik niet eens te krijgen.. dan kom je echt niet ver.

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Indien er weinig tot geen motivatie meer bestaat nog verder met een monk te spelen, ik zou zeggen probeer eens HardCore.
Het lijkt dan wel een kompleet nieuw spel met "echte" spanning.
Een character waar meer dan 200 uur inzitten wil je niet zomaar verliezen.

Cititzen of Ladonia

sorcees schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:29:
Indien er weinig tot geen motivatie meer bestaat nog verder met een monk te spelen, ik zou zeggen probeer eens HardCore.
Heb hiervoor alleen maar hardcore gespeeld, uiteindelijk 7 characters en meer dan 200 uur kwijtgeraakt.. hardcore vind ik niet heel veel anders dan softcore.. je speelt voorzichtiger waardoor je de spanning er voor jezelf uithaalt.. of je pushed je character tot z'n limiet en gaat daar op een gegeven moment spijt van krijgen (mijn speelstijl). Qua motivatie zal het (voor mij) niet echt helpen.

Daarom ook maar een DH begonnen :)

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Sabrac schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:33:
[...]

of je pushed je character tot z'n limiet en gaat daar op een gegeven moment spijt van krijgen (mijn speelstijl).
Dit komt me zo bekend voor he...
Mijn HC deaths waren vroeger vooral connection losses :')

• NastyNick
Sabrac schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:33:
[...]

Heb hiervoor alleen maar hardcore gespeeld, uiteindelijk 7 characters en meer dan 200 uur kwijtgeraakt.. hardcore vind ik niet heel veel anders dan softcore.. je speelt voorzichtiger waardoor je de spanning er voor jezelf uithaalt.. of je pushed je character tot z'n limiet en gaat daar op een gegeven moment spijt van krijgen (mijn speelstijl). Qua motivatie zal het (voor mij) niet echt helpen.

Daarom ook maar een DH begonnen :)
De spanning er voor jezelf uithaalt? SC kent wat mij betreft geen spanning, enkel spanning voor een goede legendary.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:22

The Chosen One

Zie signature!

Tja als je hardcore alleen op normal speelt met je full set characters dan haal je de spannning er uit ja.:P
Blijft mij spannend genoeg. ^^

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

sorcees schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:29:
Diablo draait bij mij voor geen meter waardoor ik regelmatig met 3 FPS zit te spelen (terwijl andere games zonder problemen lopen). Hardcore wordt dan een frustrerende aangelegenheid :D

Vicariously I live while the whole world dies

NastyNickNL schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:49:
[...]

De spanning er voor jezelf uithaalt? SC kent wat mij betreft geen spanning, enkel spanning voor een goede legendary.
Een andere vorm van spanning ja, je hart voelen kloppen in je keel.. nee dat soort momenten heb je op SC zeker niet.. maar met een paar seconde net weer een nieuw record op een hogere g.rift halen heeft ook zo een vorm van spanning.
The Chosen One schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:52:
Tja als je hardcore alleen op normal speelt met je full set characters dan haal je de spannning er uit ja.:P
Blijft mij spannend genoeg. ^^
En daarom gaf ik in m'n post ook aan dat ik liever op het limiet van m'n characters speel.. waardoor ik er al 7 kwijt ben geraakt. (waaronder een T6 waardige monk). Shit happens.. misschien dat ik uiteindelijk nog weer een HC character speel.

De post was in ieder geval niet bedoeld om een "SC vs HC" discussie op gang te zetten, maar meer om aan te geven dat puur naar HC overstappen voor mij in ieder geval niet voor extra motivatie zal zorgen

ye-roon schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:00:

(..)

Also account aangemaakt op SG, maar zag geen mensen met een S-Schild om te schoppen gister. Dus komt vanavond wel.
(..)
Inmiddels is je account geaccepteerd en mag je een introductie schrijven :)

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Als hier nog mensen zijn die een NONE Seasonal clan zoeken PM mij :)
We hebben de clan anders gemaakt en spelen alleen NONE season.

Hoogste GR binnen de clan gehaald 58 (4player) 54 (3 player) 51 (2 player) top DH rank top 100 met 49(1 player)

We doen regelmatig trailen en zijn altijd op zoek naar active spelers.

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Vidra schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:00:
[...]

Inmiddels is je account geaccepteerd en mag je een introductie schrijven :)
Mijn intro is inmiddels al een tijdje terug geweest. Ondertussen ook een paar keer met mensen van SG samengespeeld, zowel op als buiten teamspeak, maar ik ben nog steeds geen lid. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Vicariously I live while the whole world dies

Vicarious schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:27:
[...]

Mijn intro is inmiddels al een tijdje terug geweest. Ondertussen ook een paar keer met mensen van SG samengespeeld, zowel op als buiten teamspeak, maar ik ben nog steeds geen lid. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Stuur even een pm :)

Opgelost! :+

[ Voor 4% gewijzigd door Vidra op 17-03-2015 16:58 ]

• NastyNick
Zarhrezz schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:38:
[...]

De animatie wel, de damage niet...
Hmm nooit geweten eigenlijk. Wat voel ik me dom :o

• kwakke01

kwakke01

[...]

mn probleem is opgelost; stapte vanmorgen door een russische portal, en de lag deed de rest ... heb genoeg fire-items voor een halve build, dus kan weer op zoek naar marauder items ;)

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:48
2 uurtjes gespeeld gisteravond. Met een collega samen wat Grifts gedaan om gems te levellen. Alleen maar ruk drops en hop dan krijg je na je laatste rondje een leuke upgrade bij kadala. Al dagen alleen op chests gegambled voor een betere cindercoat maar dacht doe nu eens op gloves om mss een ancient te vinden. Klikte als een gek mn bloodshards weg en zag ineens tussen een paar legendaries ook een groene. Herkende meteen de marauder gloves en toen ik ernaar keek werd de wereld een klein beetje mooier :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ixinix-2188/hero/55455926

Rolde eerst 13% area damage op en na een stuk of 7 rerolls de CHD. Kan nog hoger proberen maar voor nu voldoet ie. Goede DPS èn toughness boost. Heb al best veel slechte ancient items gezien maar als ie lekker rolled is t ook echt een upgrade. the struggle continues! :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

NastyNickNL schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:11:
[...]

Een ancient torch omg ik vind geeneens een non ancient :) Hopen dat zeuren hier nu eindelijk helpt. Maar ik ben wel met je eens dat gamblen niet te doen is voor een torch.
Gewoon zorgen dat je in een 4man monk groepje zit dan kun je tenminste gear delen, ondertussen heb ik al 3-4 Torches weg gegeven en heb zelf een ancient. Zelf ben ik ook druk bezig om wat upgrades te krijgen vooral ancient set items.

Zelf vind ik het de moeite niet om solo grifts te gaan pushen enzo, leuk met een groepje maar in mijn eentje nah. Ik heb een redelijke set en 46 is te doen met een groep en dat zit me best.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Jurjen08
Ha,
Gisteren even een klaagzang gedaan en avonds ga ik even gokken en meteen 2 Vilewards, niet de beste rolls, maar..het werkt echt haha. Vervolgens voor het eerst een Hellfire amu gemaakt..maar dat was echt 3x niks xD
Ik vraag me trouwens steeds meer af of ik er goed aan gedaan heb om in m'n wapen +10% dmg te rollen ipv de dmg rolls te verhogen. Maar gauw een nieuwe gift vinden :P

Xencupio @ Battle.net

Jurjen08 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:34:
Ik vraag me trouwens steeds meer af of ik er goed aan gedaan heb om in m'n wapen +10% dmg te rollen ipv de dmg rolls te verhogen. Maar gauw een nieuwe gift vinden :P
Dat is vrij gemakkelijk te berekenen. Kijk gewoon wat de max rolls van de damage range zijn. Als dat meer dan 10% hoger is dan de huidige rolls, dan die aanpassen. Anders 10% damage erop rollen.

Gisteren trouwens ook een ancient Maximus gevonden met vrij goede rolls. Vraag me af of het het waard is om de Furnace op mijn ns barb mee te vervangen...

[ Voor 14% gewijzigd door Deadsmell op 18-03-2015 08:42 ]

Klopt het dat B.Net niet update?

Heb gisteren mijn Barb omgetoverd van Physical naar Fire. Blackthorne amulet vervangen met een Flavor of Time met %fire/%life/CHC/CHD/CDR, en Blackthorne pants vervangen met Raekor's, waardoor ik op mijn Chest een Cindercoat kon plaatsen.
Daarnaast ook nog een SoJ gevonden in stash die geen main stat had maar %fire/CHD/socket, dus heb nu iets van 75% fire damage.

Ben benieuwd wat het statistieke resultaat hiervan is, maar m'n Barb is dus niet geupdate.. -O-

Angeloonie schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:01:
Klopt het dat B.Net niet update?

Heb gisteren mijn Barb omgetoverd van Physical naar Fire. Blackthorne amulet vervangen met een Flavor of Time met %fire/%life/CHC/CHD/CDR, en Blackthorne pants vervangen met Raekor's, waardoor ik op mijn Chest een Cindercoat kon plaatsen.
Daarnaast ook nog een SoJ gevonden in stash die geen main stat had maar %fire/CHD/socket, dus heb nu iets van 75% fire damage.

Ben benieuwd wat het statistieke resultaat hiervan is, maar m'n Barb is dus niet geupdate.. -O-
Op de forums wordt er ook geklaagd over achterhaalde informatie op battle.net - dus ik zou zeggen, dat klopt.

Vidra schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:08:
[...]

Op de forums wordt er ook geklaagd over achterhaalde informatie op battle.net - dus ik zou zeggen, dat klopt.
Cool 8)

Oh, en gisteren weer 2 Ramaladni's Gifts gevonden :') Echt te suf voor woorden na zo'n lange droogte nu 8 stuks gevonden in 10 dagen.

• NastyNick
Ben jij even blij dat ze stackable worden met de nieuwe patch want als je zo doorgaat zit je eind dit jaar over de 100 ;)

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:53
Deadsmell schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:40:
[...]

Dat is vrij gemakkelijk te berekenen. Kijk gewoon wat de max rolls van de damage range zijn. Als dat meer dan 10% hoger is dan de huidige rolls, dan die aanpassen. Anders 10% damage erop rollen.

Gisteren trouwens ook een ancient Maximus gevonden met vrij goede rolls. Vraag me af of het het waard is om de Furnace op mijn ns barb mee te vervangen...
Dat klopt niet.....
Je moet ook nog rekening houden met je base damage.
Volgens mij is 10% extra damage altijd beter, maar soms loont het toch je primary damage te rollen omdat je anders veel vit,cdr kwijtraakt bijvoorbeeld.

Nog even over nagedacht, ik gebruik eigenlijk altijd trage wapens.
Volgens mij kan het bij hele snelle wapens inderdaad lonen om de primary damage te rollen.
Maar je moet ten alle tijden de base damage daarin meenemen.

[ Voor 14% gewijzigd door Sinned123 op 18-03-2015 09:49 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Sinned123 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:40:
[...]

Dat klopt niet.....
Je moet ook nog rekening houden met je base damage.
Volgens mij is 10% extra damage altijd beter, maar soms loont het toch je primary damage te rollen omdat je anders veel vit,cdr kwijtraakt bijvoorbeeld.

Nog even over nagedacht, ik gebruik eigenlijk altijd trage wapens.
Volgens mij kan het bij hele snelle wapens inderdaad lonen om de primary damage te rollen.
Maar je moet ten alle tijden de base damage daarin meenemen.
Wat bedoel je precies met base damage?

Het toevoegen van x% damage en het verhogen van de damage range heeft beide exact hetzelfde effect. Het verhoogt de weapon damage (het getal onder dps). Als je de damage range 12% hoger kunt rollen heeft dat meer effect dan 10% damage affix toevoegen.
http://rerollcalculator.com/

ff de details van je wapen daarin stoppen, en aan de rechterkans zie je dan wat mogelijk het meeste op kan leveren.

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Deadsmell schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:40:
[...]

Dit probleem had ik ook op m'n Barb... Maximus met 4270 DPS vs Furnace met 39xx DPS.
%Fire vs % elite en dan nog die chain die damage doet.

Had met Maximus 1,2mil damage en 1,6mil elite damge. (chain dps niet meegerekend)
Met Furnace 1,05mil damage en 2,0mil elite damage

Maar, omdat charge een cast is, en geen auto attack is weapon speed ook belangerijk, langzaam wapen doet meer damage met charge als dps nagenoeg gelijk is.
Dus uiteindelijk voor Furnace gegaan...

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:53
12% van wat? Je elemental damage affix of 12% van je totale weapon damage, uit jou post haalde ik het eerste vandaar.
Als het op basis van je weapon damage is heb je gelijk.
En volgens mij is het op trage wapens(zoals furnace) altijd beter om 10% damage te rollen.

Ik heb trouwens eerder zo'n site gebruikt die gaf verkeerde waardes door.
Ik reken het liever zelf uit.

Als het een grens gevalletje is en de stat die je wegrollt is toch niet boeiend, dan kan je ook beter voor extra damage gaan.
Max rolls op je elemental damage affix is niet te doen
3xNix schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:23:
[...]

Dit probleem had ik ook op m'n Barb... Maximus met 4270 DPS vs Furnace met 39xx DPS.
%Fire vs % elite en dan nog die chain die damage doet.

Had met Maximus 1,2mil damage en 1,6mil elite damge. (chain dps niet meegerekend)
Met Furnace 1,05mil damage en 2,0mil elite damage
H
Maar, omdat charge een cast is, en geen auto attack is weapon speed ook belangerijk, langzaam wapen doet meer damage met charge als dps nagenoeg gelijk is.
Dus uiteindelijk voor Furnace gegaan...
Met een charge barb is alleen je weapon damage belangrijk, dus elke vorm van ias of dat nou op je wapen zit of Gear doet er niet toe.
Ik denk zelfs dat een goed gerolde non ancient furnace altijd beter is dan een maximus.
Hearth slaughter is een veel beter alternatief of een goede sledge (5 primary affixes) beiden trage wapens wapens met hoge weapon damage.

[ Voor 46% gewijzigd door Sinned123 op 18-03-2015 10:28 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Ik denk dat Maximus word onderschat, +Fire% kost een stat.. dat kan vervelend zijn maar die chain doet toch erg goeie dps in een rechte lijn en rekt heel erg ver...
Zelfs tegen bosses zijn ze handig omdat de chain damage blijft doen als je even afstand moet nemen.

En frenzy damage vs boss is heeeeeeeeeeeel saai en laag.
(en eigenlijk alleen maar voor de 200mil+ gem procs)

[ Voor 7% gewijzigd door 3xNix op 18-03-2015 10:45 ]

• Jurjen08
Speel zelf met een ancient Maximus en moet zeggen het is wel heerlijk die chain, vooral bij de bosses.
Even weglopen en de demon + chain blijven gwn dmg doen :))
Maar heb nooit een Furnace gevonden, dus kan het moeilijk vergelijken.

Xencupio @ Battle.net

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Gister een hele mooie Blade of Prophecy gevonden, giftje erin voor sock en klaar :D
Zat al standaard Holy dmg op en als Crus is dat toch wel erg handig. heb alleen Vit gerolled voor extra % dmg

Afbeeldingslocatie: http://makooy.nl/public/blade.jpg

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03-2025
ik loop op de season barbette met een non-ancient furnace, en het gaat vrij goed in gr 30-33, meestal RG spawn met 7 minuten resterend, echter... RG zelf is zoals voorspeld met deze phys build... lang . zaam.

@ Jurjen, kan je i.c.m. die undisputed champion belt RG's ook met Frenzy meppen, of is die stun component niet voldoende om in melee range te blijven?
Zephyr schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:03:
ik loop op de season barbette met een non-ancient furnace, en het gaat vrij goed in gr 30-33, meestal RG spawn met 7 minuten resterend, echter... RG zelf is zoals voorspeld met deze phys build... lang . zaam.

@ Jurjen, kan je i.c.m. die undisputed champion belt RG's ook met Frenzy meppen, of is die stun component niet voldoende om in melee range te blijven?
Gewoon een twee-mans party gebruiken en een monk of een DH meenemen :D

Pagina: 1 ... 61 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.