Grin schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 22:21:
Vandaag de 52 aangetikt in season 2 met een 4 player GoT party, net over 13 minuten; prima tijd. d:)b
Op naar 53, tevens ons non-seasonal record, daar zal het toch echt spannend gaan worden...
Grats, met wat voor een setup? Standaard WD / Crus + 2 DH?

Zelf gisteren met m'n monk solo de 44 gehaald (eindelijk!). Helaas heeft m'n klaagzang nog niet geholpen en heb nog (steeds) geen ancient torch of goede SWK neck.

Daarna op m'n support crus samen met Silentium (dmg monk), Dosser (DH) en Klablabla (DH) wat g.rifts gedaan.. tot 46 gegaan zodat iedereen gems kon upgraden. Ging best aardig, alhoewel de reflect dmg / thunderstorm packs echt zwaar irritant waren (niet voor mij... maar wel voor de DH's :)). Loop zelf namelijk met 120 mil toughness rond (180 mil zodra ik onder de 50 % health kom) en dat met 2 'cannot die' abilities... en 76 % CDR... lastig dood te krijgen :).

Een paar gems naar 48 weten te tillen en toch een tijd van iets onder de 10 minuten weten neer te zetten.
Moet wel zeggen dat het missen van een WD dan wel hard te merken is :).

[ Voor 7% gewijzigd door Sabrac op 13-03-2015 08:09 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren eens niets gehad voor de verandering. wat grifts gedaan in publics om mijn gems wat te lvlen. bijna lvl 25 bane of the trapped :p
nu nog rings of amu met socket...

PSN - ps4 : sir_kowlier

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-12 19:43

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mach schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:32:
Mag ik ook ff mopperen op de RNG als het niet over Kadala gaat ?

Ik ben al twee dagen act1 ah grinden om een RORG te vinden. So far kansloos :/
roep dan even in de community chat of je t6 mee mag lopen. Dan moet je in een avond wel een ring hebben lijkt me zo...

Battle.net || Strava

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12 15:12

Anno

Griefmaker#2862

kowlier schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 08:39:
gisteren eens niets gehad voor de verandering. wat grifts gedaan in publics om mijn gems wat te lvlen. bijna lvl 25 bane of the trapped :p
nu nog rings of amu met socket...
Als je die nog mist. Kun je ook yellows craften is niet al te duur en enchanten is ook heel cheap.

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:26

Grin

Ride si sapis.

Sabrac schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 08:06:
[...]

Zelf gisteren met m'n monk solo de 44 gehaald (eindelijk!). Helaas heeft m'n klaagzang nog niet geholpen en heb nog (steeds) geen ancient torch of goede SWK neck.

Daarna op m'n support crus samen met Silentium (dmg monk), Dosser (DH) en Klablabla (DH) wat g.rifts gedaan.. tot 46 gegaan zodat iedereen gems kon upgraden. Ging best aardig, alhoewel de reflect dmg / thunderstorm packs echt zwaar irritant waren (niet voor mij... maar wel voor de DH's :)). Loop zelf namelijk met 120 mil toughness rond (180 mil zodra ik onder de 50 % health kom) en dat met 2 'cannot die' abilities... en 76 % CDR... lastig dood te krijgen :).

Een paar gems naar 48 weten te tillen en toch een tijd van iets onder de 10 minuten weten neer te zetten.
Thanks. Standaard setup idd.
De crus heeft idd 2 defence gems (wildebeest en esoteric) en 2 defence passive skills. Maar dat moet ook wel, wat je aan dmg tankt liegt er niet om (verzamelen van elites/mobs, facetanken van de griftboss)!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Grin schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:27:
[...]

Thanks. Standaard setup idd.
De crus heeft idd 2 defence gems (wildebeest en esoteric) en 2 defence passive skills. Maar dat moet ook wel, wat je aan dmg tankt liegt er niet om (verzamelen van elites/mobs, facetanken van de griftboss)!
Ik vind Esoteric nog altijd lastig in te schatten...hoeveel van de inkomende dmg is physical en hoeveel niet?

<GOT> Zarhrezz#2885

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12 15:12

Anno

Griefmaker#2862

Gisteren een redelijke WH gevonden. Helaas nog steeds geen Mask of Jeram.... wel de groene troll variant.... zucht. Hopelijk helpt klachen een beetje en loot ik er vanavond een.

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Dit spel is zo'n troll... Heb ik er eindelijk genoeg van dat ik maar niet de juiste items vind voor mijn pet WD en ik enkel met een quetz en wormwood (geloof ik? die locust staff iig) maar naar een locust/haunt WD ben gegaan. Tada, eerste beste drop? Tall man's finger... Het zou me niet verbazen als ik die verdomde mask of jeram heb voordat ik nu 5pc jade harvester vindt (heb er nu 2/5).

Ondertussen ben ik van "ik kan overleven in T6" naar "omg wat ben ik squishy in T6" gegaan :/ heb ik helemaal geen burst en amper single target. Heb nu iig m'n poison gem op r25 die kan ik op beide builds gebruiken.

Ik ben nog niet helemaal gewend aan m'n nieuwe WD en loop nog te vaak dood te gaan omdat spirit walk op cd zit en ik niet dichtbij genoeg kan komen voor de resets (en mobs gaan te langzaam dood) en als ik lekker veel resets krijg merk ik dat piranhado toch best veel mana slurpt. Maar dat hoop ik op te lossen wanneer ik 4pc jade harvester heb en evt reapers wraps ipv strongarm bracers.

m'n WD: http://eu.battle.net/d3/e...etwisj-2104/hero/55105704

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Gister niet al te veel gespeeld, nog wel ff op SG TS gehangen, denk tijd om maar is applicatie voor te doen ^^

Na wat normale rifts maar besloten om is te kijken hoe OP die level gem is. game op T1 gezet. eerste kill, level 7. lolololol. Ben nu level 61, gaat wel stukje langzamer nu. Misschien vanavond maar ff zien of iemand me een plezier kan doen met de laatste 9 levels in 5 min op T6? :)

Misschien ook kijken om een crus/barb naar 70 te halen, ik wil een shield op m'n templar, maar er niet voor rollen bij kadala :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Zarhrezz schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:33:
[...]

Ik vind Esoteric nog altijd lastig in te schatten...hoeveel van de inkomende dmg is physical en hoeveel niet?
Ik vind het een must voor mijn zdps crus. Op level 50 -dat is prima te levelen met een end-game char- geeft hij je 35% extra non-Physical damage reduction, dat is huuuuge. En below half-life 75% extra all res (behalve phys), in mijn geval is het 800.000 life (50% van 1.6M) met 75% extra all res, dat is simpelweg gigantisch. Ik ben daarom vrij zeker van deze gem. ;)

Nou ja...wat ik bedoel...hoeveel narigheid is physical? De bonus is mooi, totdat een Mallot Lord je een tikkie geeft ofzo. Natuurlijk zijn Elite affixes voornamelijk / uitsluitend (?) elemental, maar hoe zit het met de attacks van de RGs?

<GOT> Zarhrezz#2885

• kowlier
Anno schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:16:
[...]

Als je die nog mist. Kun je ook yellows craften is niet al te duur en enchanten is ook heel cheap.
heb al een rorg met socket, maar mijn life regen gem zit daar in, die ik ook nog zou moeten lvlen :/
dat wordt grifts spammen vanavond...

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-12 09:03
Vanavond een avondje vrij(vriendin is weg :)). Druk bezig met mijn demon hunter, onderhand al aardig wat items in 2 dagen verzameld. Nog demon hunters die vanavond wat T6/GR's willen runnen voor lootshare? Voeg me toe/stuur een berichtje in de Tweakers chat:). Pilzer#2526

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pilzer-2526/hero/56775085

Oh nog een dingetje, is het nog waard om Ancient barbs te craften of zal het niet veel verschil gaan maken met mijn huidige wapen? En is attack speed eigenlijk goed voor DH's of kan je dat beter wegrollen?

[ Voor 23% gewijzigd door Omisys op 13-03-2015 10:33 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Zarhrezz schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:55:
Nou ja...wat ik bedoel...hoeveel narigheid is physical? De bonus is mooi, totdat een Mallot Lord je een tikkie geeft ofzo. Natuurlijk zijn Elite affixes voornamelijk / uitsluitend (?) elemental, maar hoe zit het met de attacks van de RGs?
Om je een idee te geven van mijn grift 50+ (pruts)praktijken. Riftguardians: ik ga niet dood van mokerslagen van Man Carver, i.e. Butcher (das phys, i presume), of steken van Perdition. Zelfs Perendi is geen probleem maar soms triggert deze 1 defence passive skills, maar ja, dan heb je er nog 1.
Waar ik problemen mee heb is Voracity (poison), alle andere RG's kan ik doorgaans prima tanken.

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-11 12:44

Engeltje83

<SG>BoA#1871

[...]

Nice, hoe pak je dat dan aan met zo'n grift? ik kom met mijn monk niet verder van lvl 24..
Maakt die inna's set dan zoveel verschil?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

[...]

Lastig ... er zijn een aantal zDPS WD's in de clan hoor ... Tweaks, LMaximus en ondergetekende ;) :+
En anders kan ik ook mee als DH hoor ...

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

ye-roon schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:42:
Gister niet al te veel gespeeld, nog wel ff op SG TS gehangen, denk tijd om maar is applicatie voor te doen ^^
Aanmelden @ www.solidaritygaming.com
Minimale vereisten: plvl 300+ (season of non-season) & headset/TS (maar dat laatste lukt al)

:P
Omisys schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:11:
Vanavond een avondje vrij(vriendin is weg :)). Druk bezig met mijn demon hunter, onderhand al aardig wat items in 2 dagen verzameld. Nog demon hunters die vanavond wat T6/GR's willen runnen voor lootshare? Voeg me toe/stuur een berichtje in de Tweakers chat:). Pilzer#2526

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pilzer-2526/hero/56775085

Oh nog een dingetje, is het nog waard om Ancient barbs te craften of zal het niet veel verschil gaan maken met mijn huidige wapen? En is attack speed eigenlijk goed voor DH's of kan je dat beter wegrollen?
Hoe meer AS hoe sneller je hatred opraakt, dus dat is niet handig....

Arcane Barbs zijn momenteel BiS voor fire en physical builds :P
Engeltje83 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:22:
[...]

Nice, hoe pak je dat dan aan met zo'n grift? ik kom met mijn monk niet verder van lvl 24..
Een op elkaar ingespeelde groep spelers, met doorgaans twee support classes en twee DPS classes (e.g. (2x DH, 1x WD en 1x Monk), (2x DH, 1x barb, 1x monk), etc. :D

Ik neem aan dat de lvl 24 GRIFT solo is... dat is vergelijkbaar met T5/T6 .... dus dat zal ook je doorgaans ook spelen neem ik aan. Het loont de moeite om met je clanleden groepen te vormen om zodoende sneller je gear te verzamelen. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Vidra op 13-03-2015 11:31 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-12 09:03
Vidra schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:28:

Hoe meer AS hoe sneller je hatred opraakt, dus dat is niet handig....

Wat is dan de stat priority op de barb waar ik voor moet gaan?
Vidra schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:25:
[...]

Lastig ... er zijn een aantal zDPS WD's in de clan hoor ... Tweaks, LMaximus en ondergetekende ;) :+
En anders kan ik ook mee als DH hoor ...
Klopt, gisteren was het ook meer een houtje toutje snel in elkaar gezette groep en niet specifiek voor hogere G.rifts bedoeld :) Mocht er inderdaad een groep worden opgezet die hogere g.rifts wil gaan doen dan zullen we zeker een support WD moeten hebben.

De opmerking was ook niet zozeer bedoeld als dat we geen WD konden vinden, maar meer dat we met z'on soortgelijke setup niet veel hoger dan 46/47 moeten proberen, vanwege de Jailer/ Thunderstorm / Reflect damage packs.
Engeltje83 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:22:
[...]

Combinatie van geluk en planning, 3 of 4 mobs met de Cold Exploding palm taggen, dan de Lightning bells gebruiken om ze te poppen... Epiphany met Desert Shroud voor lastige packs gebruiken en soms is het een kwestie van bidden en hopen dat je het overleefd :).

[ Voor 26% gewijzigd door Sabrac op 13-03-2015 11:33 ]

• microoo
  • Laatst online: 28-12 19:58
Omisys schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:31:
[...]

Ancient met minimaal 1800+ max damage op de damage roll, 10% damage, dex en Resource cost reduction. Gift er op en gasssss
Omisys schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:31:
[...]

• Ancient
  • high base damage
  • 10%+ damage
  • Dex
  • Resource cost reduction

+ een Ramaladni's gift voor je socket
>:)

@We missen je ondertitel op het forum <SG>Micro#.... 8)

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-12 08:18
Vidra schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:33:
[...]
  • Ancient
  • high base damage
  • 10%+ damage
  • Dex
  • Resource cost reduction

+ een Ramaladni's gift voor je socket
>:)
Dex op een Barb? :+

Even niets...

|:(

Op een Arcane Barb wel ja :D 8)

• Engeltje83
  • Laatst online: 28-11 12:44

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Sabrac schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:31:
[...]
Combinatie van geluk en planning, 3 of 4 mobs met de Cold Exploding palm taggen, dan de Lightning bells gebruiken om ze te poppen... Epiphany met Desert Shroud voor lastige packs gebruiken en soms is het een kwestie van bidden en hopen dat je het overleefd :).
Dan zit er denk ik toch iets niet goed in mijn build.. Zal eens even kijken wanneer ik daar tijd voor heb.
Hulp voor deze newbie is zeker welkom :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Engeltje83 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:38:
[...]

Dan zit er denk ik toch iets niet goed in mijn build.. Zal eens even kijken wanneer ik daar tijd voor heb.
Hulp voor deze newbie is zeker welkom :)
Inna's maakt ook zeker verschil!

^ Dat.

Speelde een tijdje zonder Inna's, maar toen ik die eenmaal had ging mijn effectiviteit echt enorm omhoog.

Sowieso omdat je Sweeping Wind permanent up kan houden, waardoor Taeguk gaat stacken. 40 stacks met extra dmg/armor is erg handig. Daarnaast ook nog eens de basiseffecten van de mantras erbij.
+20% res all, 101% thorns/block dmg, 10728 life regen, +10% damage in 30 yards. :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• ye-roon
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Angeloonie schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:58:
^ Dat.

Speelde een tijdje zonder Inna's, maar toen ik die eenmaal had ging mijn effectiviteit echt enorm omhoog.

Sowieso omdat je Sweeping Wind permanent up kan houden, waardoor Taeguk gaat stacken. 40 stacks met extra dmg/armor is erg handig. Daarnaast ook nog eens de basiseffecten van de mantras erbij.
+20% res all, 101% thorns/block dmg, 10728 life regen, +10% damage in 30 yards. :)
Vergeet niet dat die een percentage van je liferegen op gear de life regen van het mantra nog eens verhoogd. Samen met Wildebeest Gizzard, is dat een heel groot damage shield.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Vidra schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:28:
<snip>

<snip>
Doe mij maar m'n Buriza met de genoemde stats hoor =) AB is prima om te starten omdat je er een kunt craften, maar de Legendary XBows met nuttige secondary zijn BiS.

<GOT> Zarhrezz#2885

• FireDrunk

Even niets...

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Vind ze maar eens. Ik vind na mijn klaagzang hier nog nauwelijks wapens die ik echt wil gaan gebruiken.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• FireDrunk
Zarhrezz schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:32:
[...]

Die is niet zo best voor de eerder genoemde fire en physical builds hoor ;)

Voor fire builds is Kridershot ook een goede kandidaad voor BiS trouwens.
True, true, ik zat aan cold te denken :P

Even niets...

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-12 18:30

Mach

[END]Avengers

retlaw schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:00:
[...]

roep dan even in de community chat of je t6 mee mag lopen. Dan moet je in een avond wel een ring hebben lijkt me zo...
RORG is toch alleen maar in de adventures van Act1 te vinden en ik begreep dat het daarvoor niet uitmaakt of je T1 of T6 doet ?

DUGG

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-12 19:21
Op T6 is de kans dat er een legendary in de Horadric Cache zit 100%, op T1 slechts een fractie daarvan. Vandaar dat Act1 farmen op T6 handiger is ;)

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-12 16:59
Je kunt t zelfs op normal doen voor RoRG... maar da's op zich zonde omdat de andere drops en xp e.d. slechter zijn dus als je DPS t toelaat zo hoog mogelijke Torment.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-12 18:30

Mach

[END]Avengers

Ok, dus voor de kans op een RORG maakt het niet uit, T1 of T6 maar voor de kans op andere legs wel ?

DUGG

Mach schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:46:
Ok, dus voor de kans op een RORG maakt het niet uit, T1 of T6 maar voor de kans op andere legs wel ?
Voor de kans op RoRG maakt het wel uit. Kans op legs op T6 is 100% en op T1 veel lager. Kans op RoRG zal dus ook toenemen als je hoger in Torment gaat.

[ Voor 20% gewijzigd door Deadsmell op 13-03-2015 14:55 ]

• lolgast
Deadsmell schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:51:
[...]

Voor de kans op RoRG maakt het wel uit. Die is 100% 20% (ofoz) op T6 en 10% (?) op T1.
Er vallen ook andere leggies uit de Act1 cache he :9

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:28

ChUcKiE

Dus........

lolgast schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:52:
[...]

Er vallen ook andere leggies uit de Act1 cache he :9
Sterker nog de laatste tig keer alleen maar andere :( Mace en shoulders pfff

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:33
Bountie runs doe ik meestal tot ik er 15-20 heb en dan alles in 1 keer looten. Kwa kansen maakt het niets uit natuurlijk maar voor mijn gevoel minder frustrerend om uit 20 cashes 2-4 RoRG te krijgen dan 14x geen RoRG... Daarbij gaat het sneller wanneer je noet steeds alles van de grond moet rapen.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• NastyNick
Dat doe ik inderdaad ook. Ik kreeg er laatst 3 waarvan er 2 ancient waren terwijl ik er niet eens naar zocht.

NastyNickNL schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:33:
Vind ze maar eens. Ik vind na mijn klaagzang hier nog nauwelijks wapens die ik echt wil gaan gebruiken.
Dat klopt, maar daar heeft DH een voordeel t.o.v. veel andere classes; een goede Barb is bijna net zo goed als een goede Buriza / Krider / Etrayu / etc...voor M6 builds. Het zal misschien 1 a 2 tiers schelen, maar niet meer dan dat. Voor de meeste classes is het verschil tussen het best craft-bare en BiS een stuk groter.

<GOT> Zarhrezz#2885

• NastyNick
Zarhrezz schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:41:
[...]

Dat klopt, maar daar heeft DH een voordeel t.o.v. veel andere classes; een goede Barb is bijna net zo goed als een goede Buriza / Krider / Etrayu / etc...voor M6 builds. Het zal misschien 1 a 2 tiers schelen, maar niet meer dan dat. Voor de meeste classes is het verschil tussen het best craft-bare en BiS een stuk groter.
Er zijn wel meer classes waarbij je een goed alternatief kunt craften. Voor een firebird wiz bijv.een goede ancient devastator of voor Jade een Utah's Roar.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38
Wat er neer op komt is dat de Dh's niet zo moeten zeuren :p Of bedoel je dat niet?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

An1mA schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:46:
Wat er neer op komt is dat de Dh's niet zo moeten zeuren :p Of bedoel je dat niet?
Dat ja O-) (m'n main op live is DH...in 2.2 zal m'n Wiz weer main worden)

<GOT> Zarhrezz#2885

Zarhrezz schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:41:
[...]

Arcane Barb (AB) is makkelijk te craften, het vinden van een ancient (decent roll) Krider of Etrayu is erg zeldzaam (lees: RNGesus moet je goed gezind zijn) - een goed alternatief is dan een AB omdat je deze 'brute force' kan craften, als je maar genoeg mats hebt.

Verwijderd

Ah jammer ptr down.. was net wat leuks aan het testen met de nieuwe barb set.

Komt er in het kort op neer dat die 6 set bonus totaal crap is. Grootste dps met elke WW spec komt van de procs van battle rage. Wat echter wel erg sterk is aan die nieuwe set is de rend bonus in combie met de 6 set bonus van IK.

Had al rend ticks van bijna 400 mln per tick, maar was bezig met die 100% crit ring en die belt waarmee je 2 stacks rend kan zetten.. dus er zit nog meer in :D

Tacktiek was erin jumpen met die sprong, dan stunn voor 3 sec, renden en dan beetje rondlopen en wachten tot alles neervalt :P

Maar np heb genoeg gezien op de ptr.. ga alvast full ancient IK en reakor farmen als voorbereiding. Die bracer zal wel S3 worden, maar ook zonder dat ding haal je goede resultaten. Helaas is het IK wapen aangepast dus die moet je sowieso opnieuw vinden in 2.2

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-12 00:18

The Chosen One

Zie signature!

Hoe zat het nou tussen season 1 en 2? In de tussenpauze vielen toen de season 1 only items al in de normale loot table? Gok van wel maar weet het niet zeker.
Moet nog 2 RIP's opnieuw levelen maar kan ff wachten tot einde season 2 en dan exp gem gebruiken.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-11 14:01
Gelijk na het eindigen van het seizoen
Vidra schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:25:
[...]

Arcane Barb (AB) is makkelijk te craften, het vinden van een ancient (decent roll) Krider of Etrayu is erg zeldzaam (lees: RNGesus moet je goed gezind zijn) - een goed alternatief is dan een AB omdat je deze 'brute force' kan craften, als je maar genoeg mats hebt.
Yup...heb ik ook gedaan. Ik had al een goede normale Buriza, die heb ik gebruikt tot ik een goeie AB gecrafft had en die gebruikt totdat m'n huidige Buriza dropte.

Overigens is zelfs een normale Kridershot al heel goed....daarmee heb ik tier 38 gehaald, terwijl ik met m'n Buriza 41 een paar keer gehaald heb (en 42 een aantal keer net niet).

<GOT> Zarhrezz#2885

The Chosen One schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:24:
Hoe zat het nou tussen season 1 en 2? In de tussenpauze vielen toen de season 1 only items al in de normale loot table? Gok van wel maar weet het niet zeker.
Moet nog 2 RIP's opnieuw levelen maar kan ff wachten tot einde season 2 en dan exp gem gebruiken.
Inderdaad, ook al gezegd door een blue als ik me niet vergis. Einde S2 -> Patch 2.2 -> Start S3. De aankondiging voor eind S2 zal 2 weken van tevoren komen (eind S1 werd een maand van tevoren aangekondigd).. Waarschijnlijk weer iets van een week tussen S2 eind en S3 start.

<GOT> Zarhrezz#2885

Zarhrezz schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:26:
[...]

Inderdaad, ook al gezegd door een blue als ik me niet vergis. Einde S2 -> Patch 2.2 -> Start S3. De aankondiging voor eind S2 zal 2 weken van tevoren komen (eind S1 werd een maand van tevoren aangekondigd).. Waarschijnlijk weer iets van een week tussen S2 eind en S3 start.
Dat is juist .... het zal mij niet verbazen als komende week of die week daarop de aankondiging van de seizoenseinde komt. :*)

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Denk je al zo snel ? Ik zou eerder verwachten dat S2 pas gedaan is na 3 maanden en dus ergens in mei. Nu van mij mag het in april al verschijnen, maar ik zie nog bizar veel werk aan de 2.2 patch als ik naar de over/underpowered skills, abilities en items kijk die geïntroduceerd worden.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:38
Is 2-3 maanden niet wat kort voor een seizoen? Voor de 'casual' speler is er weinig eer te behalen dan.

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-12 14:54
Geloof er niks van. Geloof wel dat ze hebben gezegd dat season 2 korter wordt dan season 1, maar zo kort als nu echt niet.

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38
Daarnaast is patch 2.2 verre van release waardig. Zelf schat ik dat het minimaal nog wel een maand duurt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik had het nooit gedacht maar Monk is erg leuk! Grift 35-36 is te doen, T6 is al saai helaas... Maar Grifts.. mjah er door racen voor die 0-3 legs is ook zowat...

Wel gems al gedaan iig naar 25 maar moet nog betere items zien te krijgen want mijn CH/CHD is nog erg laag ~40% ofzo. Gear upgrades gaan moeizaam helaas... Hellfire amulets RORG's e.d. zijn echt te ruk voor woorden...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
Wat raden jullie aan om hierop te rerollen? Ik heb een gift, dus ik wil er eigenlijk proberen 10% damage op te rollen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JDHD0yY.png

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:32

Yor

Yor1313#2571

EricNL schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 10:39:
Wat raden jullie aan om hierop te rerollen? Ik heb een gift, dus ik wil er eigenlijk proberen 10% damage op te rollen:

[afbeelding]
Hij is niet zo heul erg goed, misschien wil je je gift bewaren voor iets beters. Aan de andere kant, gifts zijn ook weer niet zo rare...

Life per spirit spent zou ik wegrollen.

http://yor.minitroopers.com

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
Yor schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 10:56:
[...]

Hij is niet zo heul erg goed, misschien wil je je gift bewaren voor iets beters. Aan de andere kant, gifts zijn ook weer niet zo rare...

Life per spirit spent zou ik wegrollen.
Ben ik wel met je eens, maar op dit moment kan ik nog maar T4, en aangezien ik letterlijk 2 seconde geleven een 2e gift vind ga ik hem toch maar rerollen :) Thanks!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
An1mA schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 09:58:
Daarnaast is patch 2.2 verre van release waardig. Zelf schat ik dat het minimaal nog wel een maand duurt.
er was toch een string over anniversary? dus een rls in Mei lijkt me zeer waarschijnlijk

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-12 19:27
EricNL schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 10:39:

[afbeelding]
Life per second naar 10 % damage en dan gift.

• RedHat
Wat is een gift eigenlijk ? Dat je hem kan traden met iemand ?

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-12 13:48

John

🚀

RedHat schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 13:31:
Wat is een gift eigenlijk ? Dat je hem kan traden met iemand ?
Met een gift kan je een socket op een wapen zetten.

http://us.battle.net/d3/en/item/ramaladnis-gift

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:32

Yor

Yor1313#2571

internaut schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 13:25:
[...]

Life per second naar 10 % damage en dan gift.
Nee!

Je wil eerst de gift erop, omdat je dan bij het rollen de kans op een socket eruit haalt. Scheelt je wel ls je veel moet rollen! ;)

http://yor.minitroopers.com

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

RedHat schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 09:52:
Is 2-3 maanden niet wat kort voor een seizoen? Voor de 'casual' speler is er weinig eer te behalen dan.
2-3 maanden is perfect. Je hebt ongeveer 40 uur nodig om solo een char naar 70 te brengen inclusief set/legs/gems. Dit kan je er in een week doorheen knallen, maar ook uitspreiden over een heel seizoen. Als je elk seizoen een (of beter: twee) char(s) maakt met drie lvl 25 gems en gear dan heb je binnen een paar seizoenen je X-men team compleet. :)

Maar goed, Blizz heeft graag dat je coop speelt en dan gaat het ook een stuk sneller. Kan je minder spelen, of juist meer chars levellen.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

An1mA schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 09:58:
Dat denk ik ook. Ik verwacht nog een aanpassing op Barbarian, Wizard en Witch Docter. De huidige patch zal nog een paar weken draaien, dan denk ik nog een PTR update die nog een paar weken staat. Ik denk eerder twee maanden dan één.

<GOT> Zarhrezz#2885

• JohnnyV76
Gister voor t eerst eens T6 gespeeld (HC S2). Was meer toevallig toen ik een maatje joinde en hij T6 bounties aan t doen was. Ik vroeg me al af waarom mn DPS slechter aanvoelde als normaal en waarom de 1e champ pack die ik tegen kwam zoveel auw deed maar t werd duidelijk toen ik zag dat we op T6 bezig waren. Even later kwamen we een goblin tegen en.... die opende de Vault! Voor t eerst ooit daar binnen en wat een lol is dat. Van 57mio gold naar 135mio... vrachtje gems en 2 set items.

Daarna wat T6 bounties en rifts gedaan met z'n 3en (ik speelde dus met 2 bekenden) en dat was eigenlijk erg leuk en spannend. Monk Wizard en ik op DH. Qua DPS ging het vlot maar met ong. 10/11mio toughness toch eng op hardcore. Op HC is de awareness passive wel verplicht maar tot nog toe was het niet meer dan een insurance.... tot ik me even van de rest afzonderde en gegangbanged werd.... heel goed dus om die passive te hebben en een wijze les geleerd :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• internaut
Yor schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 15:09:
[...]

Nee!

Je wil eerst de gift erop, omdat je dan bij het rollen de kans op een socket eruit haalt. Scheelt je wel ls je veel moet rollen! ;)
Zo had ik het nog niet bekeken maar je hebt wel gelijk en ik bedoelde life per spirit ipv life per second aangezien dat er niet op staat.

• RedHat
internaut schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 16:38:
[...]

Zo had ik het nog niet bekeken maar je hebt wel gelijk en ik bedoelde life per spirit ipv life per second aangezien dat er niet op staat.
Hele middag (g)rifts gespeeld maar niet één upgrade :'(

Zijn die sunwuko's ammulets en torch/furnace zo zeldzaam?

gamblen op ammu's is best wel duur, schiet niet erg op dus :)

[ Voor 7% gewijzigd door RedHat op 14-03-2015 18:13 ]

• internaut
Incense torch en furnace behoren tot de beste wapens die je kunt vinden dus ja nogal zeldzaam.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-12 19:43

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

RedHat schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 18:11:
[...]

Soms heb je geluk, soms niet... Het blijft rng. Zo heb ik nog geen twee unities of iets van inna in de ancient vorm na 477 paragon levels. Dat is ook D3 :).

Battle.net || Strava

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Redhat, waarom level jij geen leg gems? De damage boost daarvan is gigantisch waardoor je farm-speed ook omhoog gaat.

Ik zou trouwens geen dure amuletten gaan gamblen als je ook nog 'goedkope' items mist.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-12 09:34

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

heb nu diablo 3 ook voor ps4 gekocht en ziet goed uit maar waarom moet er eerst nog iets gedownload worden wat heel erg traag gaat voor dat je online kan bij pc kon ik gewoon meteen online

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• JohnnyV76
Ben nu op een punt aangekomen dat mijn gear wel redelijk op orde is en t nu een kwestie is van betere versies van de huidige items (ancient) vinden. Laatste paar keer bij Kadala wist ik niet echt waar ik voor moest barteren.

Wellicht dat iemand een blik op mijn DH kan werpen en zeggen waar jij voor zou rollen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ixinix-2188/hero/55455926

RedHat schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 18:11:
[...]

Tektoon schreef op zondag 15 maart 2015 @ 14:36:
Redhat, waarom level jij geen leg gems? De damage boost daarvan is gigantisch waardoor je farm-speed ook omhoog gaat.

Ik zou trouwens geen dure amuletten gaan gamblen als je ook nog 'goedkope' items mist.
Wat Tektoon inderdaad zegt, waarom amu's gamblen als je nog goedkope items mist.

1) Haal SWK helm, vergeet Tzo Krin's Gaze op het moment, tot je een SWK amu vind (niet gamblen dus).
2) Haal Crudest boots
3) Mocht je die nog niet hebben, Inna's belt. (Als je die wel hebt, maar niet ideaal is, wordt dit #6).
4) Verbeter je Gungo's met een lightning versie
5) Verbeter je SWK gloves met een met Dex / CHC / CHD en CDR of Vit (CDR/Vit is afhankelijk van hoeveel health je hebt, CDR is beter dan Vit als je toch rond de 500-550k al zit, hoger is naar mijn mening nutteloos
6) Verbeter je Inna's broek / SWK shoulders voor aan variant zonder een 'dode' skill. CDR op je shoulders en Life per sec op je broek.
7) Als verbeteren door Ancient varianten

Tijdens deze toch hoop je op (Deze gamble je niet, zijn veel te duur.. tenzij je het gehele lijstje hierboven al af hebt).

1) Torch
2) SWK Amu
3) Unity / Soj (solo / group play).

Daarnaast kun je weapon vervangen met een Ancient Sunder (gecraft) mocht je nog geen torch hebben en wel een inna's belt.

Daarnaast zou ik overal sockets in doen en legendary gems gebruiken, heb je veel meer aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 15-03-2015 17:16 ]

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

JohnnyV76 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 16:58:
Ben nu op een punt aangekomen dat mijn gear wel redelijk op orde is en t nu een kwestie is van betere versies van de huidige items (ancient) vinden. Laatste paar keer bij Kadala wist ik niet echt waar ik voor moest barteren.

Wellicht dat iemand een blik op mijn DH kan werpen en zeggen waar jij voor zou rollen?

Zie dat je hardcore speelt. Applaus voor jezelf als je char eruit ziet alsof het softcore had kunnen zijn. d:)b

Het is een goed moment om een tweede char aan te maken, dan kan je daar op gamblen. Monks zijn hot en overlappen qua dex mooi met je DH. Op een lege char ga je natuurlijk sneller prijs schieten bij Kadala.

Indien je bij de DH wilt blijven en daar ook je shards aan wilt spenderen; helm, gloves en armor zijn altijd wel goed. Op die slots kan je behalve setitems ook items krijgen als T&T, Leorics, Cindercoats ed. Die zijn vaak ook goed voor andere chars en builds.
Je helm is wel goed dus ik zou geloof ik eerst gloves doen tot je dex/chc/chd/? hebt. Kan je vit of cdr doen afhankelijk van de rest van je gear. Cindercoat met 3 sockets is ook wel wat je wilt.

Aangezien je hardcore speelt zou ik ook kijken naar backup items. Stel dat je deze char ripped, wat heb je dan nog over voor een verse DH? :)

• SideShow
  • Laatst online: 26-12 16:47

SideShow

Administrator

Kan iemand mij uitleggen wat Blizzard van plan is?
Op PTR kan elke class kan nu met de vingers in de neus een T6 rift clearen in 1 minuut.

OK? De enige uitdaging in het spel is dan zo hoog mogelijk raken in Grifts ?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:32
SideShow schreef op zondag 15 maart 2015 @ 19:50:
Kan iemand mij uitleggen wat Blizzard van plan is?
Op PTR kan elke class kan nu met de vingers in de neus een T6 rift clearen in 1 minuut.

OK? De enige uitdaging in het spel is dan zo hoog mogelijk raken in Grifts ?
Dat je binnen een minuut een T6 rift kan clearen is niets nieuws.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

unfor schreef op zondag 15 maart 2015 @ 20:12:
[...]
Dat je binnen een minuut een T6 rift kan clearen is niets nieuws.
De nummer inflatie is idd van alle D3-tijden. Ik heb het idee dat het niet minder wordt sinds 2.1, alle daaropvolgende patches neemt de firepower alleen maar toe. Prima natuurlijk, er zijn sindsdien ook een aantal leuke nieuwe builds en mogelijkheden maar de normale game, i.e. T6, is absoluut geen end-game meer. Dat was met MP10 wel ff anders... ;)
Ik denk dat het tot de volgende expansion ff behelpen wordt @ T6, in die exp. zullen ze dat systeem vast/hopelijk goed overhoop halen. Gelukkig hebben we tot die tijd nog grifts en season om ons bezig te houden!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Volgens mij zijn ze bezig om stap voor stap een nieuwe game bovenop de oude te zetten. Een van de oude concepten dat er volgens mij uitgaat is het concept dat loot/magic find gekoppeld is aan difficulty level. Dat als je 'hoger' gaat spelen je ook meer / betere loot krijgt.

Loot is iets geworden dat er voor iedereen in overvloed is. Iedereen kan Diablo kopen en op het niveau spelen waar 'alles' dropt. Of je dat niveau nou 'Hell', 'Inferno', 'MP10' of 'T6' noemt. Het 'hogerop' komen wordt meer gekoppeld aan ladders en ranking.

Ik denk wat dat betreft niet dat het de bedoeling is dat T6 moeilijk is, of 'endgame'. T6 is daar om je in een bepaalde hoeveelheid tijd je setjes en legendaries te geven zodat je aan de slag kunt. Noem het 'practice mode'. Dan ga je ranken. Momenteel slechts voor de eeuwige roem, maar in de toekomst hangen ze daar vast vanity items, pets of extra stash space aan die je ook voor euri's kan kopen als je de rank niet haalt.
SideShow schreef op zondag 15 maart 2015 @ 19:50:
De enige uitdaging in het spel is dan zo hoog mogelijk raken in Grifts ?
Volgens mij kan je beter zeggen; er is na al die tijd eindelijk een uitdaging in D3.

• regi
  • Laatst online: 24-12 12:56
ben eindelijk tevreden met me demon hunter. linkje: http://eu.battle.net/d3/en/profile/reschu-2802/hero/55393061

Ben nu bezig om een betere cindercoat te gamblen, maar wil nog niet echt lukken. Ik zit op dit moment vast op grift 37, net 1 gedaan. Ging super lekker tot ik een elite pack met jailer tegen kwam, die krengen oneshotten me altijd :(. Moet daar nog ff iets op bedenken, of is er een manier om jailer te avoiden? Merk wel dat grift 38+ solo op het moment lastig wordt, daar heb ik nog wel wat meer damage voor nodig.

[ Voor 10% gewijzigd door regi op 16-03-2015 00:48 ]

Battle.net tag

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Met wat hulp van Deadsmell heb ik m'n crusader eindelijk aan de praat gekregen. Vanavond condemn weer op vacuum gezet en met een paar Strongarms erbij gaat het nu hàrd. Vind 'm voor het eerst echt leuk om te spelen. :Y

Had nog een aardig Xephirian amulet liggen met holy erop. Vraag me nu af of ik die 9,5% chc naar een socket zal omzetten voor een BotP gem. Zonder amulet en zonder para punten zit ik op 40% chc en heb genoeg cdr.

De lightning secondary is echt heel fijn dus ik hou dit amulet graag aan, maar eventueel kan ik ook nog een Blackthorne aandoen met holy/strength/chc/chd. Heb nog geen Leorics dus met matching boots/pants/armor kan je daar ook nog de setbonus bij rekenen. Dat is dan weer een halve BotP.

1) Xephirian: holy/as/chd/chc
2) Xephirian: holy/as/chd/BotP
3) Blackthorne: holy/strength/chc/chd + setbonus

thoughts?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kp9xfFO.png?1

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-12 10:38

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

betere cinder (met 3 o/s) en een amu met een o/s, waar je dan nog een gem in kwijtkan. Voor de rest zou ik de hudige versies vervangen door een ancient-versie; zeker op de gloves & helm scheelt dat behooorlijk1

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Tektoon schreef op maandag 16 maart 2015 @ 03:10:
Met wat hulp van Deadsmell heb ik m'n crusader eindelijk aan de praat gekregen. Vanavond condemn weer op vacuum gezet en met een paar Strongarms erbij gaat het nu hàrd. Vind 'm voor het eerst echt leuk om te spelen. :Y

Had nog een aardig Xephirian amulet liggen met holy erop. Vraag me nu af of ik die 9,5% chc naar een socket zal omzetten voor een BotP gem. Zonder amulet en zonder para punten zit ik op 40% chc en heb genoeg cdr.

De lightning secondary is echt heel fijn dus ik hou dit amulet graag aan, maar eventueel kan ik ook nog een Blackthorne aandoen met holy/strength/chc/chd. Heb nog geen Leorics dus met matching boots/pants/armor kan je daar ook nog de setbonus bij rekenen. Dat is dan weer een halve BotP.

1) Xephirian: holy/as/chd/chc
2) Xephirian: holy/as/chd/BotP
3) Blackthorne: holy/strength/chc/chd + setbonus

thoughts?

[afbeelding]
Ik zou voor optie 2 gaan tot je een beter amulet vindt. Eigenlijk wil je holy damage, chc, chd en een socket op je amu. Die Xephirian zou ik een socket op rollen en bewaren voor een 0dps char.
Zo.. geslaagd weekendje.

Paragon 500 gepasseerd op season (yey).
In een 4 man group g.rift 47 gehaald (yey).
Samen met FireDrunk g.rift 44 gehaald (yey). En op 10 % health een 46 misgelopen (boo!).

M'n support crusader loopt nu met 70 mil toughness unbuffed rond, met alle buffs haalt ie de 220 nu. (En 75 % cdr). Nu nog een goede solanium of swiftmount vinden.

M'n monk heeft daarentegen geen geluk gehad... alle shards gespendeerd voor ancient inna's legs... geen gekregen (stuk of 12 gewone inna's pants...). En ook de ancient torch / goede SWK neck wil maar niet droppen .

Verwijderd

Helm en met Cluster arrow dmg en chc. Waarom een diamond in je helm? Waar heb je CDR voor nodig?
En Cluster arrow dmg op je quiver.

• NastyNick

Op je shoulders, pants, boots en quiver sentry/cluster arrow dmg rollen. En volgens mij kun je beter een fire hatred generator gebruiken als primary skill dan kun je die blood veng. passive ook inruilen voor één met meer damage. Voor vault zou ik de trail of the cinders rune gebruiken omdat je een cindercoat hebt en dan kost het al niet zoveel discipline. Heb je meteen meer fire damage.

[ Voor 21% gewijzigd door NastyNick op 16-03-2015 09:18 ]

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
pfft... Die inna's set is voor mij een pain om te looten. So far alleen de belt. Armor wilt maar niet droppen...
Af en toe wordt het me iets te veel een grind deze game :') Maar vind het wel een leuke grind. Na de inna's set gear improvements doen. Hopen op een leuke torch

PS4 PSN: Dazzler2120

• kowlier
ik heb echt al alles gevonden buiten sunwoku's op mijn monk :(
ondertussen al 8000 shards vergambled aan gloves, maar nog niets.
heb eeeindelijk sunwoku shoulders gevonden, maar de stats zijn abominabel. -18% toughness, -5% damage, -10% healing...

• NastyNick
Zo heeft iedereen zijn eigen problemen. Ik had een zeer slechte sunwuko amu gevonden en nog geen torch. Battle continues!

Verwijderd

Ik heb al een paar duizend shard uitgegeven bij kadala met mn WD. Heb nu al 2 volledige sets van zunimassa. Maar jade gister 3e piece gekregen :/

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
kowlier schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:22:
ik heb echt al alles gevonden buiten sunwoku's op mijn monk :(
ondertussen al 8000 shards vergambled aan gloves, maar nog niets.
heb eeeindelijk sunwoku shoulders gevonden, maar de stats zijn abominabel. -18% toughness, -5% damage, -10% healing...
Ik denk dat je je niet enorm moet focussen op de sheet %info
Met jouw SWK zal je namelijk enorm veel EP damage doen, dat wordt niet meegenomen in de DPS.
Had eerst 700K health met mijn monk, maar om toch met mijn build verder te gaan is dit nu nog maar 550k.

• lolgast
Ik ben al sinds begin dit season aan het gamblen op een Quetzelcoatl (voodoo mask). Inmiddels paragon 290 en weet ik het hoeveel duizenden shards verder. Nog nooit gezien... Waardeloos gewoon :+

Verwijderd

Jah ik kreeg Quetzalcoatl op lvl 47. Ik gebruik hem lekker toch voor de passive :P

• kowlier
Dazzler2120 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:28:
[...]

Ik denk dat je je niet enorm moet focussen op de sheet %info
Met jouw SWK zal je namelijk enorm veel EP damage doen, dat wordt niet meegenomen in de DPS.
Had eerst 700K health met mijn monk, maar om toch met mijn build verder te gaan is dit nu nog maar 550k.
nee, dat besef ik ook wel :) alleen is het met mijn gear nu niet evident om T6 solo te doen.
net wat te weinig damage.
nu, ik ben zowiezo blij met mijn torch die dropte na 3 dagen. heel goede rolls voor een normale first find te zijn :p

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
kowlier schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:30:
[...]

nee, dat besef ik ook wel :) alleen is het met mijn gear nu niet evident om T6 solo te doen.
net wat te weinig damage.
nu, ik ben zowiezo blij met mijn torch die dropte na 3 dagen. heel goede rolls voor een normale first find te zijn :p
Haha ok, normaal gesproken zou SWK 3piece met RORG gewoon insta t6 moeten zijn, voor mij lukte dit ook niet. Tot ik mijn crudest boots had, nadat ik crudest erbij had (met inna's 2piece helm/belt) kan ik nu t6 vrij gemakkelijk aan. Grift kom ik solo tot ong. 30

Pagina: 1 ... 60 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.