Vicariously I live while the whole world dies
Onder andere omdat ik de enige was die nog season speelde en in de GoT clan een gast zit die worsten maakt.
[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 11-03-2015 13:34 ]
Inmiddels speelt iedereen S2 ... en alleen een enkeling speelt nog op normal of PTRDeadsmell schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:33:
De aller eerste keer dat ik Diablo speelde schakelde ik na vijf minuten al over naar Hard, of hoe het tweede niveau toen ook heette. Normal is vrij overbodig, als je het mij vraagt.
[...]
Onder andere omdat ik de enige was die nog season speelde en in de GoT clan een gast zit die worsten maakt.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Hoog tijd om de WD dus te gaan spelen. 3 redelijk viable builds voor met compleet verschillende gear
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
WD's zijn lelijk, daar speel ik niet mee.Angeloonie schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:52:
[...]
Hoog tijd om de WD dus te gaan spelen. 3 redelijk viable builds voor met compleet verschillende gear
Ze moeten wel een beetje representatief te transmogrify'en zijn, anders hoeft het voor mij niet.
Nieuwe support optie: zdps DH. In-geom met SS - Vanishing = 1 sec invulnerable met 0 CD. Lekker CDR stacken en de 3 sec stun Fan of Daggers heeft zo'n 2 sec CD -> perma stun in een redelijke area. Daarnaast kunnen Polar Stations voor de party-slow zorgen, naast het feit dat alles wat ze raken 25% minder dmg doet (passive). Verder kun je rustig de speed boost na SS passive nemen voor permanent verhoogde move speed. En de Companion activation gaat ook lekker met maar een seconde of 4-5 downtime op de wolf bonus.
In-geom is sowieso OP...met 40% CDR en Zodiak op m'n Wiz is Black Hole 3-4 sec CD bij een 2 sec duration...dus als ik direct channel nadat ik een BH gooi heb ik geen CD.
En dan is er nog m'n favoriete meteor....Molten. De 15 sec CD wordt 5-6 sec door CDR en In-geom...dan 1 sec minder per seconde door Zodiak, voor toch wel 3 seconde tussen de Molten impact...
Grin schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:23:
[...]
Maar ik zou het leuk vinden om wat meer goede DH's te zien, of goede ZDPS'ers. Zo kunnen we wat vaker met de clan een party maken om wat hogerop te komen @ grifts. Tot op heden is er eingelijk maar een zeer select groepje in GoT die chars heeft die rond de 50 kunnen spelen.
Ik heb in principe ook wel interesse om aan te sluiten en op hogere levels te spelen. Wat dat betreft houd ik m'n ogen open voor een Kukri of Solanium. Lastig in deze is dat de WD er momenteel niet zo goed opstaat waardoor 'ie weinig speeltijd krijgt en dat er door alle wijzigingen steeds genoeg 'werk' blijft liggen. Ik moet nog 2 gems levellen, een Kukri, een BoP en 1 Akkhan shoulder om een beetje compleet te zijn. En afgaande op de patch notes zal er volgend seizoen ook weer genoeg te grinden zijn...Deadsmell schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:29:
[...]
Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik zou best eens wat hoger willen spelen dan 35-37. Met mijn DH en Monk verwacht ik de 40 (solo) zonder al te veel moeite te kunnen halen als ik er wat tijd in steek. Maar ja, die andere classes zijn ook zo leuk hè.
Ook om die reden lust ik geen Crusaders.Grin schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:58:
[...]
Ze moeten wel een beetje representatief te transmogrify'en zijn, anders hoeft het voor mij niet.
[ Voor 12% gewijzigd door Tektoon op 11-03-2015 14:12 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
0dps tel ik niet mee, want dat is geen build. Enkel party-build.Deadsmell schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:54:
Welke tel je niet mee? Want volgens mij heb je phys pets build, poison dart, 0dps en Jade. Of is die laatste niets meer waard?
Mwah, valt best wat van te maken..Grin schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:58:
[...]
WD's zijn lelijk, daar speel ik niet mee.![]()
Nice! Kun je m delen?
Battle.net || Strava
Van het vrouwtje wel ja, dat vind ik zelfs één van de knappere karakters. Maar dat mannetje is echt spuuglelijk. Laatst een WD gedelete omdat ik het niet meer aan kon zien.Angeloonie schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:21:
Mwah, valt best wat van te maken..
[afbeelding]
Zou iemand kunnen kijken naar mijn season monk? Ik heb evt. nog Gungdo gear in stash
Alle tips zijn welkom! Ik ben nog inna's aan het zoeken, maar verder geen idee of het een beetje klopt wat ik aan het doen ben..
De support is diegene die alles (!) controleerd, je bent er enorm actief mee bezig en moet alles in de gaten hebben om de DH's in leven te houden!Engeltje83 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:45:
Kan iemand mij vertellen wat er nou dan zo leuk aan is om met een ZDPS/support char te spelen? Het is toch juist de kick dat je al die crits over je scherm heen ziet vliegen?
Het is een kunst om bijv. in de HellGrift (waar je over het algemeen zomaar 3 elite groepen aan het begin hebt)
alles te locken!
Inderdaad ... als DH is het heerlijk spelen want als je d00d gaat dan geef je de support de schuld. Ik beaam dat support spelen (zeker op WD) behoorlijk actieve gameplay met zich mee brengt.Apsie schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:49:
[...]
De support is diegene die alles (!) controleerd, je bent er enorm actief mee bezig en moet alles in de gaten hebben om de DH's in leven te houden!
Het is een kunst om bijv. in de HellGrift (waar je over het algemeen zomaar 3 elite groepen aan het begin hebt)
alles te locken!![]()
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Legendary geluidje
Je kunt hem het makkelijkst via de app "Zedge" downloaden. Is beschikbaar voor je android in de playstore maar ook voor Iphone. Daar zitten namelijk nog veel meer leuke tunes tussen! Ik heb zo van allerlei gekke ringtones en msg tunes gedownload van The Nightrider tot Spongebob en van The Ducktales (NL versie) tot Starwars-intro en van Legend of Zelda (NES geluid) tot C64 muziek die je vaak terugvindt in crack-programma's. Heb zelfs ook het geluid van het oppakken van Rings in Sonic Megadrive.... nostalgie...
[ Voor 5% gewijzigd door FloydRaalte op 11-03-2015 15:02 ]
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Ik heb alleen Crusader als ZDPS gespeeld en daarbij is het toch vooral button mashenVidra schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:00:
[...]
Inderdaad ... als DH is het heerlijk spelen want als je d00d gaat dan geef je de support de schuld. Ik beaam dat support spelen (zeker op WD) behoorlijk actieve gameplay met zich mee brengt.
En als je dan de zoveelste Grift 50+ niet gehaald hebt kun je lekker de DH de schuld geven.....Vidra schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:00:
[...]
Inderdaad ... als DH is het heerlijk spelen want als je d00d gaat dan geef je de support de schuld. Ik beaam dat support spelen (zeker op WD) behoorlijk actieve gameplay met zich mee brengt.
Het werkt uiteraard altijd twee kanten op ... maar meestal heb je 2 DH's, dus de een geeft de ander wel de schuldApsie schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:10:
[...]
En als je dan de zoveelste Grift 50+ niet gehaald hebt kun je lekker de DH de schuld geven.....
Ik gebruik deze op het moment. Heb alleen nog geen quetzelcoatl, dus niet 100% representatief. Een Wormwood is wel ontzettend lekker, want je hoeft alleen Haunt te spammen. Kan met huidige gear (zie signature) T6 wel aanAnno schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:00:
Ik hoorde gisteren iets over een Jade Poison build met een Wormwood. Heeft iemand hier ervaring met de build. Is deze beter dan een cold build en kan hij ook werken zonder een Wormwood.... aangezien ik er dit season nog geen een heb gevonden.
Edit: Let niet op de bracers, normaal heb ik daar poison op zitten. Verkeerde aangehouden gisteravond
[ Voor 8% gewijzigd door lolgast op 11-03-2015 15:20 ]
Nice dan moet ik toch maar op zoek naar een Wormwood en tot die tijd Cold blijven gebruiken.lolgast schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:19:
[...]
Ik gebruik deze op het moment. Heb alleen nog geen quetzelcoatl, dus niet 100% representatief. Een Wormwood is wel ontzettend lekker, want je hoeft alleen Haunt te spammen. Kan met huidige gear (zie signature) T6 wel aan
Ramaladni's Gift
Can now stack to 100
Hoewel, vandaag mocht ik er weer eentje aantreffen, maar om nu te zeggen dat die 2 die ik nu heb, zo'n ruimte in beslag nemen haha.
Hebben ze waarschijnlijk speciaal voor Angeloonie gedaan!Rhodan schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:43:
Patch 2.2.0 PTR, deze is wel grappig:
Ramaladni's Gift
Can now stack to 100
Hoewel, vandaag mocht ik er weer eentje aantreffen, maar om nu te zeggen dat die 2 die ik nu heb, zo'n ruimte in beslag nemen haha.
[ Voor 4% gewijzigd door The Chosen One op 11-03-2015 15:48 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
@The Chosen One, nog niet echt ruimte gebrek, men kan ook te veel bewaren
Maar ik wil best een extra karakter aanmaken om daar een zwikkie gifts te bewaren, motte ze wel vaker droppen
Hahaschaapiej schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:44:
[...]
Hebben ze waarschijnlijk speciaal voor Angeloonie gedaan!
Tsja, week geleden had ik het niet nodig gehad, maar nu inmiddels 3 in stash
Ik had overigens nooit aan een Monk moeten beginnen.. Heb nu letterlijk nog 9 slots open in stash (1x1 tussen mijn gems). Had even niet aan unieke monk-items gedacht, shit!
Denk dat ik maar een mule ga maken waar ik alle follower zooi en items met dikke rolls en potentieel goede legendary powers op kan gooien. Scheelt toch weer een vol tabblad aan zooi.
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 11-03-2015 16:21 ]
Alles wat niet 'set' is kan sowieso wel weg, indien je dit nu niet gebruikt of gaat gebruiken - ik komen geen veranderingen meer in normal/S2 in de gear noch skills. Ancient items en items die beter zijn dan op normal kan je inderdaad bewaren (immers die ontvang je op je normal char zodra de patch live is en de season is afgelopen) en de rest kan gewoon exit (shredden). Dat lost dan ook weer wat stash space opAngeloonie schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:20:
[...]
Haha
Tsja, week geleden had ik het niet nodig gehad, maar nu inmiddels 3 in stash
Ik had overigens nooit aan een Monk moeten beginnen.. Heb nu letterlijk nog 9 slots open in stash (1x1 tussen mijn gems). Had even niet aan unieke monk-items gedacht, shit!
Denk dat ik maar een mule ga maken waar ik alle follower zooi en items met dikke rolls en potentieel goede legendary powers op kan gooien. Scheelt toch weer een vol tabblad aan zooi.
Goed gerollede set items - die zou ik wel bewaren ook gezien dat er in patch 2.2 retroactive wijzigingen worden doorgevoerd
[ Voor 7% gewijzigd door Vidra op 11-03-2015 16:26 ]
De 2500% dmg van dust devils klinkt leuk..
Maar met de IK set krijg ik 5x meer dmg als ik champions + berserker heb. Daar komt nog veel meer extra's bij als je de bracers hebt (alle runes van berserker + berserker zelf)
Dan kom ik op 5 * 340 = 1700 + dust devils 120* 5 = 600. 1700 + 600 =2300% totaal..
En dan ook niet te vergeten de champions dmg erbij etc
Speel S2 niet dus zit enkel op NSVidra schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:25:
[...]
Alles wat niet 'set' is kan sowieso wel weg, indien je dit nu niet gebruikt of gaat gebruiken - ik komen geen veranderingen meer in normal/S2 in de gear noch skills. Ancient items en items die beter zijn dan op normal kan je inderdaad bewaren (immers die ontvang je op je normal char zodra de patch live is en de season is afgelopen) en de rest kan gewoon exit (shredden). Dat lost dan ook weer wat stash space op
Heb veel normale legs die ik wel wil bewaren. Bogen en bepaalde wapens e.d. en follower wapens bijv. Ook een zooi bracers (strongarm/slave bonds met goede rolls bewaar ik in stash (bijv. met mainstat/vit/6%CHC) indien ik die nodig heb. Echte troep items natuurlijk niet (alle wapens zonder legendary power of elemental power onder 4K DPS) gaan direct weg.
Maarja, heb nu 2/3 van een tab vol met ringen/amulets die best bruikbaar zijn met een reroll, maar die net een verkeerd element hebben. Die bewaar ik gewoon tot er een build is die wél dat element gebruikt. Vind maar eens een amulet dat initieel cold/str/chc/chd of gelijkwaardig rollt
Maar dat alles dat niet-set is weg kan is niet terecht. Door de veranderingen in de sets kunnen andere leg powers mogelijk ook interessant worden. Daarom bewaar ik die liever. Ook items die redelijk zeldzaam zijn (Hexing Pants oid) bewaar ik.
Dit deed ik al tijden, heb nagenoeg alle sets in stash, en ben ze telkens aan het vervangen met upgrades als ik die vind. Aardig wat ancient IK items al bijvoorbeeld.Goed gerollede set items - die zou ik wel bewaren ook gezien dat er in patch 2.2 retroactive wijzigingen worden doorgevoerd
Verdeling is ongeveer zo:
Tab 1: Bracers, paar random legs, monk/DH items (natalya's, marauders, bogen)
Tab 2: Wiz/WD items: Bijna alle sources/mojo's, paar set items en wat wapens
Tab 3: Legendary gems + ringen/amulets
Tab 4: Barb/Crus items: Roland's set + IK set, bijna alle flails met goede rolls, crusader shields en al mijn belts.
Tab 5: Crafting mats/Gems/Keystones/Keys/Collector's Edition zooi/1e leg ooit gevonden
[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 11-03-2015 16:50 ]
Heb de WW set niet getest, maar wel IK 6 + Rakeor 4 icm de bovengenoemde bracer. Dat is echt king qua dps op de PTR.Ealjebij schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:25:
Ik ben even met de PTR notes aan het rekenen geweest met de Barb sets.. maar sorry hoor die WW set 'Wrath of the Wastes' is prut..
De 2500% dmg van dust devils klinkt leuk..
Maar met de IK set krijg ik 5x meer dmg als ik champions + berserker heb. Daar komt nog veel meer extra's bij als je de bracers hebt (alle runes van berserker + berserker zelf)
Dan kom ik op 5 * 340 = 1700 + dust devils 120* 5 = 600. 1700 + 600 =2300% totaal..
En dan ook niet te vergeten de champions dmg erbij etcDan ga je toch die 'WW wtf set' gebruiken?
Verwijderd
Naast de bekende aanpassingen van sets etc. zijn er ook een aantal bestaande legies "stiekem" behoorlijk gebuffed. Fire walkers, die 2h lightning hammer en sky splitter zijn veel beter dan voorheen.
Broken promise heeft een soort interne cd gekregen en de 5 sec beginnen opnieuw te tellen als de 3 sec van 100% buff afgelopen zijn. Hierdoor is het helaas niet meer mogelijk om 100% crit constant te hebben.
Ga nog even verder farmen.. misschien dropt er nu met die mega drop buff eindelijk een ancient furnance. Heb wel een gruwelijke bloodbrother gevonden die in een roland setup met shield bash denk ik weinig onder doet voor een furnance.
Perma-Smoke Screen wel....maar ja, dan loop je als DH dus wel met een 1-handed melee weapon rond =)An1mA schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:53:
Als ik het goed las gaat de cooldown pas in als de skill is afgelopen. Maar dat is in het algemeen en niet alleen bij je genoemde ring. Perma serenity is bv nu niet mogelijk.
Heb het idee dat ik het beste Attack Speed kan rerollen... Speel dit seizoen ongeveer 50/50 Monk/DH.
DH heeft voorkeur mocht het een voor de andere beter zijn...
Ancient RoRG:
631 Dex
5% Attack Speed
10.874 LoH
Socket
Vermoed dat ik 5% AS beste kan rerollen voor zowel DH alswel Monk?
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
ik probeer op de ringen voor damage te gaan. En zou dus de LOH naar CHC of CHD rollen!!! met een lage attack speed is LOH ook niet echt interessant...Thalaron schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 18:37:
Iemand die weet hoe/wat met mijn RoRG?
Heb het idee dat ik het beste Attack Speed kan rerollen... Speel dit seizoen ongeveer 50/50 Monk/DH.
DH heeft voorkeur mocht het een voor de andere beter zijn...
Ancient RoRG:
631 Dex
5% Attack Speed
10.874 LoH
Socket
Vermoed dat ik 5% AS beste kan rerollen voor zowel DH alswel Monk?
[ Voor 5% gewijzigd door retlaw op 11-03-2015 19:18 ]
Battle.net || Strava
Beetje bizar eigenlijk..
Welke tweaker heeft Windows update dan ook op automatisch staan?RedHat schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:34:
Toch altijd leuk als Windows besluit om te gaan updaten terwijl je midden in D3 zit....
Legion 7i i9 3080 32gb
Tadaaaaa! Mijn eerste ooit!Deadsmell schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 07:46:
Oh, in dat geval:
Pfff...Frydehr's Wrath is vorig season niet gedropt en nu ook nog 'steeds' niet! Balen man!!![]()
Zo, nu moet 'ie wel droppen.
De RNG-goden hebben mijn gebeden klaagzang verhoord!
Moet nog Sunwuko's ammu en een torch of dat andere ding. Dan denk ik dat ik qua damage aardig richting T6 ga wat jullie?
(Laten die 2 items nou net het moeilijkste zijn, maar toch
Die gungdo die ik draag kan ik beter proberen om van 20% fire naar lightning te krijgen toch?
[ Voor 19% gewijzigd door RedHat op 11-03-2015 22:04 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Heb in het kader van "Toughness is voor mietjes" gekozen om LoH inderdaad te rerollen...retlaw schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:17:
[...]
ik probeer op de ringen voor damage te gaan. En zou dus de LOH naar CHC of CHD rollen!!! met een lage attack speed is LOH ook niet echt interessant...
Voor het geval dat AS weer belangrijk (kan) worden en dan LoH wellicht weinig zin heeft bij lage APS/1 shots...
Vandaag leuke gear... voornamelijk door Party...
Thnx nogmaals aan Yor voor de Unity en Torch (welke bij mij ingame niet lijkt te bestaan en nu geen dmg% lijkt te kunnen rollen
Wel een RoRG zelf gevonden (*Duh) met leuke rolls
Edit: excuses voor de dubbelpost!
[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 11-03-2015 23:34 ]
2.5 miljard? nee dat is niet normaal met een power pylon, zou eerder 4-5 miljard moeten zijnEngeltje83 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:23:
Net een power pylon met mn monk gepakt, EP damage tot 2,5 miljard? is dat normaal?
Beetje bizar eigenlijk..
Vooral met de cold rune + SWK kan EP echt grote aantallen halen, zo doen mijn EP crits standaard al 1.2 miljard damage, en dat is nog met een 'matige' torch
Gisteren een paar pogingen gedaan om g.rift 44 / 45 te halen met m'n monk.. maar het mocht niet baten. Beste poging was 3 miljard health over bij de guardian toen de tijd op was
M'n 3 gems zitten nu wel op 46 dus het is niet helemaal voor niets geweest.
Om de zeurgoden even wat ideëen te geven... een goede ancient torch of een goede SWK neck vind ik toch nooit, dus denk dat ik ook op 44/45 vast blijf zitten
Je mist nog een RoRG wat enorm helpt en ik zou toch m'n bloodshards uitgeven voor een SWK helm..RedHat schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:03:
Lekker
Moet nog Sunwuko's ammu en een torch of dat andere ding. Dan denk ik dat ik qua damage aardig richting T6 ga wat jullie?
(Laten die 2 items nou net het moeilijkste zijn, maar toch)
Die gungdo die ik draag kan ik beter proberen om van 20% fire naar lightning te krijgen toch?
de swk 4 set halen zal een veel hogere damage boost worden dan de tzo krin's gaze die je nu hebt.
Mocht je later dan alsnog de SWK ammu vinden dan kun je spul omgooien.
Qua gungdo's... je mist crit kans erop, dus ik zou in dit geval de Life per hit naar Crit rollen en daarna gamblen voor een lightning variant (ik heb zelf een lightning, cold en fire variant in m'n stash).
Qua T6 snelheid kan de Fire bells zelfs nog wel sneller zijn ook.
[ Voor 43% gewijzigd door Sabrac op 12-03-2015 08:16 ]
Ik zit rond de 100+ extra movement speed constant, berserker staat 90% van de tijd actief. Alles smelt en de party ligt nog ver achter mij.
Ik gebruikte eerst een 2 hander, deze heb ik aangepast met de bulkathos (oid) set wapens. Daar krijg je 10 fury regen en 30% attack en movement speed terwijl je WW'd. De damage is STUKKEN lager, maar hierdoor is berserker makkelijker van CD te krijgen.
Ik voel weer een dikke nerf aankomen, de char is VEEEELS te sterk imho.
Heb nog even mijn pet WD getest, maar wat een slechte set / items zijn daar voor. Crappy dmg, 'spirit walk' CD aanpassing is VRESELIJK.
iig, Ik hoop dat de items uit PTR snel naar live komen ^^
linkje naar S2 monk atm. T4 gaat echt supervlot nu. enkel nog sunwoku en betere ringen.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Het is ten slot ptr he. Dh was bij de vorige ptr ook heel erg sterk, inmiddels nu nog de Dpsking. Er komen vast nog meer wijziging aan. Naar mijn mening moeten ze de 6piece bonus van IK wijziging naar 300% extra dmg ipv 500% en de rest zo laten.Ealjebij schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:45:
Gisteren verder bezig geweest met IK WW barb op de PTR.. Voor de medespeler(s) is daar geen zak aan.
Ik zit rond de 100+ extra movement speed constant, berserker staat 90% van de tijd actief. Alles smelt en de party ligt nog ver achter mij.
Ik gebruikte eerst een 2 hander, deze heb ik aangepast met de bulkathos (oid) set wapens. Daar krijg je 10 fury regen en 30% attack en movement speed terwijl je WW'd. De damage is STUKKEN lager, maar hierdoor is berserker makkelijker van CD te krijgen.
Ik voel weer een dikke nerf aankomen, de char is VEEEELS te sterk imho.
Heb nog even mijn pet WD getest, maar wat een slechte set / items zijn daar voor. Crappy dmg, 'spirit walk' CD aanpassing is VRESELIJK.
iig, Ik hoop dat de items uit PTR snel naar live komen ^^
Heb even op update now voor jou gekliktmfreriks schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:56:
Iemand enig idee waarom mijn diabloprogress niet werkt? needs#2602 ...
http://www.diabloprogress.com/player/needs-2602
Ik zou zeggen ga even bij Kadala langs, die gaf me binnen het uur gloves/shoulder/head... Ik hoop nog op een fatsoenlijk Sunwoko amulet zodat ik m'n +29% lightning head kan gebruiken en een ancient torch. Ook wil ik nog een leuke Gungdo gear met lightning. Dan ga ik in 1 klap van 20% naar 69% en heb al 45% WoL dmg increase dus het gaat de goede kant op.kowlier schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:56:
gisteren weeral een gelukje gehad, eerste grift die ik doe in een pub,dropt een torch, en een half uur later gamble ik bijna perfecte ancient crudest boots
linkje naar S2 monk atm. T4 gaat echt supervlot nu. enkel nog sunwoku en betere ringen.
Hellfire amulets willen helemaal niet lekker, zeker al 62+ amulets gecraft, mats gaan erg hard en alles is ruk, het overgrote deel gecraft op mijn DH en een aantal op mijn WD maar nee niets is ook maar iets van een upgrade.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
en gamblen op amu's vind ik risky.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Same here. Ik ben nu eerst maar voor Inna's gegaan om Taeguk te kunnen stacken... ik ga nu wel weer Sunwoku proberen maar nog geen een gezien dit seizoen.kowlier schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:10:
mja, kadala is mij niet gunstig gezind inzake sunwoku. al 10x die 1k rainments gehad, voor de rest niets
en gamblen op amu's vind ik risky.
Dan moeten we gewoon eens riften met 4 monks he, en drops delen met een beetje geluk gaan we er dan allemaal wat op vooruit. Dan heb je gewoon dubbel kans en shards bij Kadala inleveren. Zou je me toe willen voegen kan dat : Silentium#2220.Hafermaut schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:13:
[...]
Same here. Ik ben nu eerst maar voor Inna's gegaan om Taeguk te kunnen stacken... ik ga nu wel weer Sunwoku proberen maar nog geen een gezien dit seizoen.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Had een run eerder een Leg-potion gekregen, 1 precies zoals ik al gebruikte maar dan net wat slechter.
Dus gooide hem in m'n kist.
Daarmee verdween hij ook van m'n potion-bar.
In gevecht met de Mallet-lord-Boss op GR33 kwam ik er achter dat mijn potje niet werkte, dan is het toch wel even slikken... uit eindelijk toch redelijk makkelijk gehaald.
Denk dat ik vrijdag GR34-37 ga doen, kwa toughness is het nog geen probleem geweest.
Jammer genoeg beide geen ancients en ook niet echt de beste rolls maar ik wil dit weleens verder gaan uitwerken. Iemand anders hier al een keer bezig geweest met een bombardment crusader?
ik heb gezocht op internet maar kan niet bijzonder veel informatie vinden (kom steeds op condemn crusaders uit)
Tips worden zeker gewaardeerd
ik speel nu met een 4 set roland's (akkhan dropt maar niet) en ben vooral druk bezig geweest met %fire damage en %damage on elite, ben op werk dus kan niet echt een link van mijn karakter sturen.
Mijn dank is groot!Evengeduld schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:03:
[...]
Heb even op update now voor jou geklikt![]()
http://www.diabloprogress.com/player/needs-2602
Had eerlijk gezegd het gevoel dat mn ele dps hoger uit zou komen met 64% lightning dmg...
EDIT: Tuurlijk, gems worden niet meegerekend op diabloprogress
Gister met unity Grift 36 gehaald met 3~4 min over! moet blijkbaar toch opzoek naar ancient inna/sunwuko voor hogere grifts... gaat ik zo niet halen...
EDIT2: Gister ook wel een hele fijne neck gevonden voor mn DH.. alleen even CHC er op zien te rollen!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Needs-2602/hero/57002427
en voor mijn Monk hele fijne gungdo bracers: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Needs-2602/hero/55826511
[ Voor 24% gewijzigd door mfneed op 12-03-2015 10:04 ]
Gebruik nu anti arcane amu, maar heb een anti-poison liggen met socket/str/9chc en 360 armor oid...
Kan ik weer 90-100% ChD omhoog gaan, door de armor er af te rollen met behoud van mijn defense gem...
Ben nu zo gewend aan het negeren van arcane damage, dat ik geen flauw idee heb hoe gevaarlijk dit is.
Arcane van de andere kant zie je ook goed en kun je ook kiten. Denk dat de keuze persoonlijk is. Voordeel van poison amu is dat je bij verocity boss kunt blijven staan, die gasblazer.
http://yor.minitroopers.com
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Waller/arcane is gevaarlijker dan waller/poison.
Extra damage is het risico niet waard
Ik zweer bij mijn Countess Julia's Cameo!
Zelf nog wel een Countess Julia's in mn stash maar met veel mindere stats.
Idealiter vind ik gewoon een goede SWK neck... maar ach.. dat gebeurd toch nooit.
Gisteren had ik in een 45 g.rift dus de Ghom guardian... echt lachwekkend dan met z'on poison immunity
- Arcane doet over het algemeen de meeste damage maar is op jailer na wel goed te zien en ontwijken
- Poison doet veel minder damage, maar bepaalde rift guardians zijn zonder poison immunity erg lastig voor met name melee characters
- Lightning damage kan je op afstand one-shotten met thunderstorm en ook orbiter doet flinke damage, maar die zijn nog te ontwijken
- Cold doet voor de explosie over het algemeen nog wat DoT die wel te overleven is maar als je geen dash of escape hebt is cold immunity ook erg praktisch
- Fire immunity heb je met name voor Fire Chains: de molten explosies zijn nog wel te ontwijken maar als charge barb is Fire Chains erg vervelend om tegen te komen.
Ja, die met knockback met arcane die in vleermuisjes veranderd als ie dood gaat.Grin schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:24:
Vergeet bij arcane ook niet die skelleton king/arcane jailer achtige griftboss...
Ik zweer bij mijn Countess Julia's Cameo!
Die lijkt me heel vervelend zonder Cameo idd, en gevaarlijker dan Chocker oid.
Had er op SC geen seconde over nagedacht... maar dood gaan vind ik nu niet zo leuk...
Verder kan ik niet wachten op 2.2 - wil 1 IK item minder aan zodat ik SoJ met Unity kan combineren met behoud van de Barbs.
Eigenlijk is m'n Vile ward te slecht om aan te trekken, anders was de keuze snel gemaakt.
Str/Armor/19AoE dam/14%WW damage
Ren GR30+ nu ook zonder barbs, omdat ik dps te kort kom op de Boss heb ik gekozen voor Unity+SoJ... heb geen idee hoe ik dat het best kan oplossen.
Ga maar 'ns aan een barb Excel sheet werken.
Rifts t/m 31 gingen zonder problemen en retesnel. Lvl 20-25 rifts zijn binnen 3 minuten klaar.
Grift 37 daarentegen was drama. Had na 4 minuten de rift guardian al (Blighter), maar ging om de haverklap dood door zijn poison attacks, en damage ging echt heel traag. Ben 5-6 minuten bezig geweest met de guardian. 4x dood en telkens wachten op cooldown WotB en CotA.
Wel gehaald maar schiet echt niet op
Zie hier. Ik ben doorgegaan met gamblen tot ik Akkhan had.RoricNormannum schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:19:
ik ben zelf maar eens begonnen met een bombardment crusader, had net begin lvl 70 een girdle of the trove gevonden en gisteravond dropte er een mortal drama voor me.
ik heb gezocht op internet maar kan niet bijzonder veel informatie vinden (kom steeds op condemn crusaders uit)
Tips worden zeker gewaardeerd
Moet zeggen dat ik de Crusader veruit het minste character vind. Voor bijna elke build heb je 6-piece Akkhan nodig, een schild en 45% CDR. Geen enkele andere char heeft zulke hoge instap eisen. Er valt ook geen land te bezeilen met z'n transmogs en z'n suffe jurkjes, al verschillen daar de meningen over geloof ik.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
True, je hebt een behoorlijk hoge instap @ crus voor een beetje fatsoenlijke niveau (Grift +-35).Tektoon schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:50:
[...]
Moet zeggen dat ik de Crusader veruit het minste character vind. Voor bijna elke build heb je 6-piece Akkhan nodig, een schild en 45% CDR. Geen enkele andere char heeft zulke hoge instap eisen. Er valt ook geen land te bezeilen met z'n transmogs en z'n suffe jurkjes, al verschillen daar de meningen over geloof ik.
@transmogs: Als de 'Karl Lagerfeld' van de GoT clan ben ik dat toch niet met je eens.
Precies, Zuni's chest vind ik wel een mooie transmorgGrin schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:19:
[...]
True, je hebt een behoorlijk hoge instap @ crus voor een beetje fatsoenlijke niveau (Grift +-35).
@transmogs: Als de 'Karl Lagerfeld' van de GoT clan ben ik dat toch niet met je eens.De kleur wit i.c.m. een Hallowed Barricade doen hem/haar veel goed!
Movies: letterboxd
Nou is de standaard DH 'klappvisier, Beckon Sail, Magefist, Cranequin' look ondertussen ook wel een beetje passé, maar goed. Als Karl Lagerfeld weet jij natuurlijk als geen ander hoe essentieel zo'n elegant zwart pak is.
Wel weer lachen...net na de patch al Barbs die tier 58-60 haalden. Zeg je zoiets van 'Hmm, looks like Barb is a bit OP atm' en een storm van verontwaardigde reactiesAn1mA schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:02:
[...]
Het is ten slot ptr he. Dh was bij de vorige ptr ook heel erg sterk, inmiddels nu nog de Dpsking. Er komen vast nog meer wijziging aan. Naar mijn mening moeten ze de 6piece bonus van IK wijziging naar 300% extra dmg ipv 500% en de rest zo laten.
Anyways, die 500% naar 300% ofzo kinkt redelijk, of 500% additief i.p.v. multi.
Ik heb gister zitten spelen met In-geom op m'n Wiz. De build die ik het leukst vind is 2-piece Tal bonus + 6-piece Firebird met Zodiak en Nilfur's.
AT - Flame Ward voor Molten proc en CD reduction (via Zodiak) en door de 4-piece Firebird hele goeie dmg op clustered enemies.
Black Hole - Event Horizon zorgt voor die clustering en proct Star Pact (die met altijd vrijwel volle Arcane meer dmg doet dan Molten) en met een downtime van een seconde ofzo is dit echt geniale control.
Meteor - Molten Impact erbij omdat lol Molten met 2-3 sec downtime...
Magic Weapon - Ignite erbij zodat Molten crit altijd direct death-DoT proct (death DoT kan nooit door single hit...Ignite telt als 2e hit / source).
Dan nog Teleport en Energy Armor.
Het is lekker dynamisch, zonder dat het ADHD wordt (zoals 6-piece Tal).
Ook even nieuwe Delsere getest...die blijft toch nog (flink) achter op Tal / Firebird. Orb is te hoge cost om te spammen en de dmg (zelfs met de 700% bonus) haalt het niet bij de andere sets. Op zich spreekt het concept me wel aan, maar de dmg blijft achter, je hebt minder control en tegen Waller kun je niets.
Zie mijn Crusader =) De transmogs die ik daar gebruik kunnen trouwens ook goed in het zwartGrin schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:19:
[...]
<snip>
@transmogs: Als de 'Karl Lagerfeld' van de GoT clan ben ik dat toch niet met je eens.De kleur wit i.c.m. een Hallowed Barricade doen hem/haar veel goed!
Voor DH / Wiz is undyed Vyr transmog ook nice...shouder en head invis.
Voor WD gebruik ik de voor-laatste basic armor transmog en de kleine spike-shoulders (ook invis helm) in het knalgroen...kleurt mooi bij de rode accenten op armor. Natuurlijk op een female WD...die male ziet eruit alsof hij parkinson heeft
Wat ik vooral mis in vergelijking met D2 is échte pantserplaten. De Crusader heeft die nog wel:

Ik had die ook bij de Barb verwacht, maar die zijn het allemaal nét niet. Vooral de chest armor vind ik te rommelig bij de Barb.
DH heeft wel aardige styling, zelfs de basic item transmogs zijn mooi (loop momenteel met allemaal simpele items rond, uit de 1e 3 transmogs.
Mijn Barb is momenteel naakt.. Zijn wapen is nu gewoon een normale 2-handed Axe, en het ziet er eigenlijk best cool uit
WD is drama qua transmogs, maar met Carnevil of Quetzoalcatl (die zijn halve lijf al bedekken) valt het nog wat mee, alle andere helmen vind ik echt niets.
Wizard en Monk vind ik zelf niets, hou niet van die zachte-stoffen look. Geef mij maar gewoon de plates van de Crusader
Oh, en een van de domste dingen vind ik die helm transmogs die geen helmen zijn maar maskers.. Andariel's Visage, Immortal King's helm etc. Zitten gewoon met een bandje om je hoofd
Ze mogen wat mij betreft wel wat meer naar D2 kijken voor helms. Daar was het ook een soort half-masker, maar daar leek het nog wel op een helm en was hij mooi:

Nu ik toch bezig ben, wishlist transmogs vanuit D2:

[ Voor 48% gewijzigd door Angeloonie op 12-03-2015 12:58 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Thanks!Tektoon schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:53:
Ja ik moet toegeven dat jouw Crus een van betere is die ik al heb gezien. Maar je kunt dat shield niet onzichtbaar maken en op een paar na zijn die allemaal dysmorfisch groot. Net als bijna alle shoulders trouwens. Die arme crusader ziet helemaal niets meer van de actie met zulke oogkleppen op!
Nou is de standaard DH 'klappvisier, Beckon Sail, Magefist, Cranequin' look ondertussen ook wel een beetje passé, maar goed. Als Karl Lagerfeld weet jij natuurlijk als geen ander hoe essentieel zo'n elegant zwart pak is.
Als DH speel ik met de Vyr set transmorph, uiteraard in stemmig zwart. De paarse gloed van de Vyr set komt dan heel subtiel door.
Mee eens al denk ik dat ik me nog wel een graadje of 10 erger stoor aan de ongeloveloze aankleding van de chars. Daar heeft Blizzard de plank wat mij betreft ook finaal misgeslagen. Vooral de barb aangezien daar zo simpel mooie items voor te maken zijn. (je plaat-staal voorbeeld uit D2) Nee, nu zijn het allemaal spinoffs uit het dieren-rijk. Olifanten hoorns, neushoornpraktijken, halve demonische armor.... prima dat het erin zit voor de liefhebber (nog nooit iemand met die set zien lopen overigens) maar het biedt weinig verscheidenheid/keus. De WD ga ik puur niet spelen omdat die mafkees er gewoon niet uitziet. Zelfs de animatie is slecht... alsof hij naast een 3-dubbele hernia ook nog parkinson heeft. Als ik niet beter wist dan zou ik vermoeden dat onder dat masker Cain nog gewoon in leven is.Angeloonie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:44:
Qua transmogs vind ik eigenlijk alleen de Crusader en deels de DH interessant/mooi.
Wat ik vooral mis in vergelijking met D2 is échte pantserplaten. De Crusader heeft die nog wel:
[afbeelding]
Ik had die ook bij de Barb verwacht, maar die zijn het allemaal nét niet. Vooral de chest armor vind ik te rommelig bij de Barb.
DH heeft wel aardige styling, zelfs de basic item transmogs zijn mooi (loop momenteel met allemaal simpele items rond, uit de 1e 3 transmogs.
Mijn Barb is momenteel naakt.. Zijn wapen is nu gewoon een normale 2-handed Axe, en het ziet er eigenlijk best cool uit
WD is drama qua transmogs, maar met Carnevil of Quetzoalcatl (die zijn halve lijf al bedekken) valt het nog wat mee, alle andere helmen vind ik echt niets.
Wizard en Monk vind ik zelf niets, hou niet van die zachte-stoffen look. Geef mij maar gewoon de plates van de Crusader
Oh, en een van de domste dingen vind ik die helm transmogs die geen helmen zijn maar maskers.. Andariel's Visage, Immortal King's helm etc. Zitten gewoon met een bandje om je hoofdVooral die IK helm..
Ze mogen wat mij betreft wel wat meer naar D2 kijken voor helms. Daar was het ook een soort half-masker, maar daar leek het nog wel op een helm en was hij mooi:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
De crus en de DH zijn dan inderdaad nog wel te pruimen. De Wiz vindt ik niet heel slecht maar je zegt het al... te weinig variëteit. Elk armor lijkt op elkaar.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Op m'n DH is het Vyr met white dye...toch ook eens naar zwart kijken =)Grin schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:52:
[...]
Thanks!![]()
Als DH speel ik met de Vyr set transmorph, uiteraard in stemmig zwart. De paarse gloed van de Vyr set komt dan heel subtiel door.
Kennelijk is het ook zo dat undyed de sets op andere classes soms een andere kleur hebben...Tal op DH is groenig iirc en violet / paars op Wiz.
Overigens vind ik de kleur van Tal op Wiz echt mooi...maar ja, een gemiddelde stripper draagt meer kleding op d'r bovenlijf (en dan hebben we het nog niet over Delsere's...je gaat Demons bevechten in je Ibiza bikini-top? Seriously Blizz?).
Helemaal mee eensAngeloonie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:44:
Qua transmogs vind ik eigenlijk alleen de Crusader en deels de DH interessant/mooi.
[afbeelding]
Oh, en een van de domste dingen vind ik die helm transmogs die geen helmen zijn maar maskers.. Andariel's Visage, Immortal King's helm etc. Zitten gewoon met een bandje om je hoofdVooral die IK helm..
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
WD als favo class. Altijd in een soort rokje met hangende lappen stof en gare shit.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Klagen ingame werkt soms ook, na 3000 shards voor een vile ward probeerde ik het anders.
Zat in een 2-player game, ik tikte in de party chat "Gimme vile ward!" en de allereerste schouder die ik van kadala kreeg was meteen een vile ward. RNG op z'n best.
Iceblink + BotT maakt meer cold skills viable dus die combo zou ik graag proberen. Met m'n huidige setup zit ik vaak op kortere range, dus meh Zei's. BotT is nog steeds goed door bijna perma-Black Hole, maar Bane of the Stricken zou wat flexibeler moeten zijn.
Ik zit volgens mij over de 25k shards voor Eternal Union en geloof me, als schelden pijn deed was Kadala als tomatenpuree.Ruigerock schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:50:
[...]
Klagen ingame werkt soms ook, na 3000 shards voor een vile ward probeerde ik het anders.
Zat in een 2-player game, ik tikte in de party chat "Gimme vile ward!" en de allereerste schouder die ik van kadala kreeg was meteen een vile ward. RNG op z'n best.
Raad is wat er na een uurtje PTR dropte?
Verwijderd
Zitten er nog meer mensen van de clan op?
Heb inmiddels crusader en monk gear maxed. Ben nu beetje met de barb aan het hakken voor full ancients... maar man, man.. dit lijkt wel vanilla 2.2..... echt bizzar wat een deeps.
Bolder toss puur als fury dump genomen zodat bezerker van cd komt.. maar de crits haha 1,6 mld
Trouwen een hele leuke verandering is de aanpassing van de blood shard cap obv je solo greater rift progressie
Dikke pret .. ga weer ff verder met one shot zilla
Er zijn verschillende mensen van verschillende clans (GoT, SG, etc.) die de PTR zo nu en dan spelen ... maar volgens mij voornamelijk om nieuwe dingen te testenVerwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:16:
Leuk man die PTR.
Zitten er nog meer mensen van de clan op?
Met ringen gaan de shards nog harder, frustrerend werkZarhrezz schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:01:
[...]
Ik zit volgens mij over de 25k shards voor Eternal Union en geloof me, als schelden pijn deed was Kadala als tomatenpuree.
Raad is wat er na een uurtje PTR dropte?
Niks rokje of hangende lappen!!hexta schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:09:
[...]
Helemaal mee eens
WD als favo class. Altijd in een soort rokje met hangende lappen stof en gare shit.
Iemand een BigMac?
[ Voor 5% gewijzigd door Apsie op 12-03-2015 18:41 ]
Welke schild is dat trouwens?
Nee dank je, ik ga niet voor regular big macs:Apsie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 18:40:
[...]
Niks rokje of hangende lappen!!![]()
Iemand een BigMac?
[afbeelding]
http://yor.minitroopers.com
Transmog: http://eu.battle.net/d3/en/item/freeze-of-deflectionZarhrezz schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 18:45:
Bij die look heb ik altijd zoiets van...kom je niet te laat voor de Braziliaanse carnavalsoptocht als je eerst die demons gaat uitmoorden? (hoewel ze behoorlijk veel aan d'r lijf heeft voor een Braziliaans carnaval, maar dat terzijde)
Welke schild is dat trouwens?
Ik ben al twee dagen act1 ah grinden om een RORG te vinden. So far kansloos
DUGG

Dit. De Avenger Guard / Slayer Guard was echt een mega coole helm. Die voorbind-sex-maskertjes van tegenwoordig zijn echt te suf voor woorden.Angeloonie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:44:
Voor degenen die D2 soms ook missen of er juist niets van kennen; er is een online classic soundplayer waar je de soundtracks kunt checken (ook D1 en Starcraft). Ik luister er regelmatig naar tijdens D3. Wilderness blijft mijn favo track. De drums @ 6:38 zijn bijna Tool-achtig.
[ Voor 76% gewijzigd door Tektoon op 12-03-2015 19:59 ]
Die StarCraft 1 + BW geluidjes kan ik wel dromen. Wat een machtig mooi spel is dat.Tektoon schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:40:
Voor degenen die D2 soms ook missen of er juist niets van kennen; er is een online classic soundplayer waar je de soundtracks kunt checken (ook D1 en Starcraft). Ik luister er regelmatig naar tijdens D3. Wilderness blijft mijn favo track. De drums @ 6:38 zijn bijna Tool-achtig.
Zou mooi zijn om die op de telefoon te hebben. Zerg phone.
[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 12-03-2015 20:31 ]
Verwijderd
Spin too win is BACK

Zonder unity.. stilstaan was RIP en de wapens zijn 1handers

Wel grappig dat de set voor spinnen totaal crap is. De IK set is veel geschikter.
Den wel dat de 6de set bonus iets teruggeschroefd zal worden want het is wel erg strek, maar goed nieuws.. oude tijden herleven.
Condemn Crusader loopt ook lekker. Gisteravond mandatory items gevonden zonet eens uitgetest. Ga nu al in een flink tempo door T4. Alleen nog Akkhan's Helm en ik ben full Akkhan zonder RoRG. Dan gaat het feest beginnen! Nooit eerder zo'n goed gevoel bij de Crus gehad. Fijne build!
En dankzij die build voor het eerst twee goblin packs op dezelfde map volledig gesloopt. Solo.
[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 13-03-2015 07:18 ]
Op naar 53, tevens ons non-seasonal record, daar zal het toch echt spannend gaan worden...
Ik had een aantal SC geluiden op m'n vorige telefoon ("Receiving Transmission"), maar toen ik doe overzette naar m'n huidige telefoon was het toch niet om aan te horen...te lage kwaliteit voor huidige speakers. Maar goed, EDI doet het ook primaDeadsmell schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 20:28:
[...]
Die StarCraft 1 + BW geluidjes kan ik wel dromen. Wat een machtig mooi spel is dat.
Zou mooi zijn om die op de telefoon te hebben. Zerg phone.
Dit topic is gesloten.
![]()