• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Van het weekend een Ancient Kridershot gevonden, Evasive Fire replaced met Elemental Arrow, goede damage boost in ieder geval. Zie profile.

Die stomme Templar Relic wil maar niet droppen, heb al een berg aan Unity's liggen. Kan nu zonder Unity's GR33 op HC door zonder dat Awareness triggered. Hopen dus dat ik snel die rare Relic vind.

Diablo3

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:27
Even zeuren, want dat helpt :+
Inmiddels paragon 211 met de WD en nog geen een Quetzelcoatl gezien, zou eens tijd worden!
Tja...Kadala...gister met Wiz chest gamble redelijk vlot een Vyr chest op live (ik kwam er op PTR achter dat ik die transmog miste)...da's dan wel weer eens aardig na ruim 30k shards geen Eternal Union op m'n Crusder. Nu maar voor Wiz 2-handed gamblen en hopen voor ancient Furnace / Vizier / Core...weapons zijn wel duur, maar er zijn er in ieder geval 3 die voldoen in plaats van 1 specifieke legendary.

<GOT> Zarhrezz#2885

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:17

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

lolgast schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:45:
Even zeuren, want dat helpt :+
Inmiddels paragon 211 met de WD en nog geen een Quetzelcoatl gezien, zou eens tijd worden!
Lol, gast, para 211 valt nog best mee hoor als je dan je gewenste items nog niet hebt :).

Battle.net || Strava

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-12 17:10

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Furiouse Charge Build:

Misschien een domme vraag maar ik kan dit dus nergens vinden. Genoeg build-filmpjes gezien op youtube maar op de een of andere manier mis ik de info of wordt er aangenomen dat je dit moet weten. Wellicht zit ik naar oude builds te kijken die niet meer viable zijn in deze versie. Ook dan zou ik dat graag willen weten.

Ik probeer na een tijdje niet gespeeld te hebben mijn Barb opnieuw te bouwen. I.c.m. de 'nieuwe' Reakor set ben ik van plan de perma-furiouse-charge build te maken. Echter zie ik niet in hoe je de Furiouse Charge skill permanent krijgt. In alle fimpjes rammen de players continu door met Furiouse Charge terwijl ik maar eens in de zoveel seconden de charge geactiveerd krijg. Heeft dit te maken met hoeveel dmg ik doe ofzo?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

FloydRaalte schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:09:
Furiouse Charge Build:

Misschien een domme vraag maar ik kan dit dus nergens vinden. Genoeg build-filmpjes gezien op youtube maar op de een of andere manier mis ik de info of wordt er aangenomen dat je dit moet weten. Wellicht zit ik naar oude builds te kijken die niet meer viable zijn in deze versie. Ook dan zou ik dat graag willen weten.

Ik probeer na een tijdje niet gespeeld te hebben mijn Barb opnieuw te bouwen. I.c.m. de 'nieuwe' Reakor set ben ik van plan de perma-furiouse-charge build te maken. Echter zie ik niet in hoe je de Furiouse Charge skill permanent krijgt. In alle fimpjes rammen de players continu door met Furiouse Charge terwijl ik maar eens in de zoveel seconden de charge geactiveerd krijg. Heeft dit te maken met hoeveel dmg ik doe ofzo?
Alleen met het aantal poppetjes dat je raakt. Per poppetje verlaagt de cooldown van Furious Charge vanwege het effect van een van de runes. Aangezien je FC alle rune effects heeft met de set bonus zou deze ongeacht welke rune je kiest dus actief moeten zijn.

Daardoor is CDR nu niet meer een vereiste, maar alsnog wel handig. Het verlaagt namelijk de cooldown van Ignore Pain, een erg goede skill op een FC barb, en ook de cooldown van Furious Charge als je een keertje zonder charges zit (op single target bijv.)

[ Voor 10% gewijzigd door Vicarious op 10-03-2015 11:12 ]

Vicariously I live while the whole world dies

FloydRaalte schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:09:
Furiouse Charge Build:

Zelf 0,0 barb kennis maar ik geloof dat Raekor op een gegeven moment je 'Alle' runes van Furious Charge geeft.. 1 daarvan verlaagt de CD per enemy hit. Met genoeg CDR kan je dan in principe de ability blijven spammen.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• FloydRaalte

FloydRaalte

Aha thanks! Eerst dus full Reakors en dan CD verlagen. Heb ik weer een doel in het spel ;)

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-11 16:06

Waywaith

Tja

Gisteren een mooie avond voor mn Monk.

+Ring of Royal Grandeur
+3e Piece Inna's
+Sunwoku Shoulders
+Sunwoku Gloves

8)

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

FloydRaalte schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:13:
Aha thanks! Eerst dus full Reakors en dan CD verlagen. Heb ik weer een doel in het spel ;)
Totdat je hem compleet hebt zou je dus de cooldown rune kunnen pakken om sneller te kunnen farmen.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zarhrezz schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:24:
[...]

Bane of the Trapped en Zei's zijn given voor mij...beide multiplicative dmg boosts en ranged = Zei. Merk op dat Zei ook voor je Sentries werkt; distance tussen Sentry en target bepaalt de dmg boost op de CA's / IA's van de Sentry...en aangezien die CA's schieten van een scherm of 3-4 ver weg, is dat vaak max bonus.

Bane of the Powerful ben ik niet zo'n fan van, maar da's persoonlijk...ik heb altijd pech met pack placement en je hebt er weinig aan tegen RGs.

Als je season speelt is Wildebeest een goeie optie; 200% HP buffer zou je meestal moeten hebben en dat kan aardig wat deaths voorkomen.
`
Ja ik gebruik nu ook Zei's geloof ik (zit in hellfire amulet die ik niet equipped heb), en ja ik speel season.

http://www.diabloprogress...tium-2220/Hunter/55547907

Heb nu even een andere necklace equipped en een test bow om te kijken of die 22% merkbaar is, anders is het een soort van Calamity en werkte het met bane of the trapped. Ik heb een Hellfire Amulet met Ambush passive. 40%meer dmg op mobs met 75% of meer HP, wat erg leuke crits oplevert denk aan 300m (~450m voorbij zie komen in groep/cooldowns gebruiken).

En BotP werkt ook op 'afstand' b.v. met splitfarmen als iemand een elite dood maakt heb ik 20% extra dmg, en met grifts heb je elke 30-45 seconden wel een elitepack dus dat is gewoon standaard 20% extra dmg waarmee je rondloopt, op T6 maakt het geen bal uit omdat alles omvalt...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:13
JohnnyV76 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:27:
[...]

Companion, Preparation, Blood Vengeance passive en Reaper's wraps. Heb gister ook mn cindercoat aangetrokken en cluster arrow naar loaded for bear rune geswitched zodat t fire damage wordt. Zag daar 125mio crits mee (mss nog wel hoger maar vaak zie ik zoveel floating damage door sentries en pets dat t haast niet te zien is). Verder een kwestie van wat resource en cooldown reduction zodat t minder kost en mn skills die hatred geven sneller terug komen. Als er veel bubbles droppen kan ik nuken met cluster arrow en 1 voor 1 de bubbles oppakken. Als ik zuinig moet doen schiet ik mn immolation arrow. Niet mn final build hoor... ben nog een beetje zoekende maar op zich werkt t zo al best goed.
Check anders ook mijn cold DH's eens. De Non Season "Veneno" heeft ook een Buriza. Ik negeer de secondary overigens gewoon. Chance to Freeze vond ikzelf wel prettig en Arcane Barbs wilde nie echt lukken... Op mijn Seasonal "Egoista" heeft praktisch dezelfde build maar dan geen Buriza...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-12 17:12
Wie heeft zin om vanavond op seasons een paar uur te speedgriften tussen lvl 35-38?
Het liefst kan je dit solo al binnen 7 minuten clearen wil wel wat tempo erin houden :P.

• Waywaith

Waywaith

Tja

Welke GRift zou ik met deze setup wel kunnen halen:

Ik moet tenminste nog wel nog één piece sunwoku. Ik doe nu eigenlijk alleen maar <20 rifts om mn gems te upgraden. Dus hoger ben ik nog niet geweest eigenlijk....

• chr0me1
  • Laatst online: 22-12 17:12
Waywaith schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:42:

Ik moet tenminste nog wel nog één piece sunwoku. Ik doe nu eigenlijk alleen maar <20 rifts om mn gems te upgraden. Dus hoger ben ik nog niet geweest eigenlijk....
Zolang je geen 3 piece hebt zou ik nog niet eens beginnen aan +20 grifts. Gewoon rifts farmen tot je 3 piece SWK te pakken krijgt :)
Waywaith schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:42:

Wat chr0me al zei, een 3e SWK item missen (en met RoRG dus de 4 set) is een gigantische deuk in je damage. Misschien dat je met wat geluk / gameplay t/m 25 kunt halen, maar zodra je de 4 set te pakken hebt, dan ben je zo de 30 á 35 voorbij :)

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:49
hele andere waarschijnlijk vrij nutteloze vraag... bij diabloprogress moet je je eerst aanmelden of iets?

Blijkbaar wel dus:)

Zie alleen nog niets. duurt die update/link ff of moet ik eerst diablo weer gestart hebben?

[ Voor 37% gewijzigd door mfneed op 10-03-2015 11:58 ]

• Waywaith

Waywaith

Tja

Sabrac schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:49:
[...]

Wat chr0me al zei, een 3e SWK item missen (en met RoRG dus de 4 set) is een gigantische deuk in je damage. Misschien dat je met wat geluk / gameplay t/m 25 kunt halen, maar zodra je de 4 set te pakken hebt, dan ben je zo de 30 á 35 voorbij :)
dan maar doen wat ik nu doe. Ik start met de Trial stone, niets killen, rift 1 doen, super snel gecleared meestal 2 legendary's, dan meestal stone upgrade naar 8, zelfde verhaal dan naar rift 16/20 hierna gem upgrade en repeat :)

• mfneed
Sabrac schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:49:
[...]

33 gister geprobeerd. net niet gehaald. 32 kom ik dan weer vlekkeloos met ee nminuut of 8 over door...
mfreriks schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:01:
[...]

33 gister geprobeerd. net niet gehaald. 32 kom ik dan weer vlekkeloos met ee nminuut of 8 over door...
Op basis van de gear / skills waarmee je bent uitgelogd is dit te verklaren.

1) EP - Essence Burn, dit is een erg zwakke EP welke op T6 nog redelijk z'n werk doet, maar boven de g.rift 25 totaal waardeloos is. Ook al stack je fire elemental, gewoon de Cold rune gebruiken.

2) Dual wield - dit zorgt ervoor dat je heel snel aanvalt en dus ook heel snel zonder spirit zit. Craft een Sunder (ancient het liefst). Dit is een 1.00 attack per second wapen, de weapon DPS is niet zozeer belangrijk, maar de damage range is juist hetgeen waar je voor gaat, hogere damage range = meer damage op je abilities. En omdat deze langzaam is zit je ook minder snel zonder spirit.

3) Inna 4 set missen, hierdoor mis je wat bonus damage / toughness

4) Fleet footed passive, met dashing strike / epiphany heb je movement genoeg, zou dit naar een damage of toughness passive overzetten (determination of Sixth sense).

5) Heel veel onnodige skill damage op bestaande items. Als je LTK speelt is LTK de enige skill damage die je zoekt... met WoL is WoL de enige.. EP / Sweeping Wind of andere abilities zijn zonde en niet de slot op de item waard.

6) Geen Gundgo's gear, dus ik zou een reapers wraps craften :)

[EDIT] Heb zelf namelijk met een LTK build g.rift 43 gehaald in 12 minuten :) het kan dus wel met LTK... maar moet zeggen dat WoL toch een stuk makkelijker is.

[ Voor 7% gewijzigd door Sabrac op 10-03-2015 12:10 ]

• mfneed
Sabrac schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:08:
[...]

Op basis van de gear / skills waarmee je bent uitgelogd is dit te verklaren.

1) EP - Essence Burn, dit is een erg zwakke EP welke op T6 nog redelijk z'n werk doet, maar boven de g.rift 25 totaal waardeloos is. Ook al stack je fire elemental, gewoon de Cold rune gebruiken.

2) Dual wield - dit zorgt ervoor dat je heel snel aanvalt en dus ook heel snel zonder spirit zit. Craft een Sunder (ancient het liefst). Dit is een 1.00 attack per second wapen, de weapon DPS is niet zozeer belangrijk, maar de damage range is juist hetgeen waar je voor gaat, hogere damage range = meer damage op je abilities. En omdat deze langzaam is zit je ook minder snel zonder spirit.

3) Inna 4 set missen, hierdoor mis je wat bonus damage / toughness

4) Fleet footed passive, met dashing strike / epiphany heb je movement genoeg, zou dit naar een damage of toughness passive overzetten (determination of Sixth sense).

5) Heel veel onnodige skill damage op bestaande items. Als je LTK speelt is LTK de enige skill damage die je zoekt... met WoL is WoL de enige.. EP / Sweeping Wind of andere abilities zijn zonde en niet de slot op de item waard.

6) Geen Gundgo's gear, dus ik zou een reapers wraps craften :)
Sorry, vergeten te vermelden, het gaat hier om Heroneeds en niet om knom :) :+
mfreriks schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:10:
[...]

Sorry, vergeten te vermelden, het gaat hier om Heroneeds en niet om knom :) :+
Ah, 2 Seasonal monks :P

In dat geval

Pain Enhancer gem - geeft je attack speed, iets wat je als monk niet wilt, zorgt ervoor dat je te snel door je spirit heen gaat. Zou ik vervangen met Bane of the trapped

Bane of the powerful - op zich niet slecht, maar zou ik omzetten naar Taeguk.

Strongarm bracers - weinig nut gezien je geen knockback hebt, wederom, reapers wraps craften totdat je Gungdo's vind..

[EDIT] en een nieuwe Inna's pants vinden, die skill damage is helaas waardeloos nu :) Armor / Life per sec is in dat geval veel beter.

[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 10-03-2015 12:16 ]

• mfneed
Sabrac schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:13:
[...]

Ah, 2 Seasonal monks :P

In dat geval

Pain Enhancer gem - geeft je attack speed, iets wat je als monk niet wilt, zorgt ervoor dat je te snel door je spirit heen gaat. Zou ik vervangen met Bane of the trapped

Bane of the powerful - op zich niet slecht, maar zou ik omzetten naar Taeguk.

Strongarm bracers - weinig nut gezien je geen knockback hebt, wederom, reapers wraps craften totdat je Gungdo's vind..

[EDIT] en een nieuwe Inna's pants vinden, die skill damage is helaas waardeloos nu :) Armor / Life per sec is in dat geval veel beter.
Dank! toevallig gister pas reapers wraps gescoord... heb moeite met taeguk uphouden omdat mn sweeping wind gratis is... Maar als ik mijn reapers heb kan ik mijn paragon wel omzetten en die gem gebruiken.

bedankt voor de tip(s)

Verwijderd

Hmm.. leuk die rolands, maar zonder die nieuwe bracers is het nog steeds lackbuster set. Je haalt wel crits van 800mln -1,1 mld maar de attack speed is zo dramatisch dat dit niet werkt voor hoge grifts. Zonder de bracers (die vast en zeker S3 zal worden) had ik al moeite met 42-43.

Met die bracer gaat de dps naar de 5,5 mld en one shot je zelfs packs op grift 45. Deze dps lijkt en is extreem, maar je hebt dit echt nodig om het totale gebrek aan snelheid te compenseren. Roland met nieuwe bracer presteerd wel goed op prt nu 53-54, maar ik geef toch echt de voourkeur aan condemn of misschien sweep als die gebuffed gaat worden.

Als ze sweep attack een beetje buffen dan wordt die competatief met shield bash. Zou wel leuk zijn want die volle 6 set bonus van roland is leuk met sweep attack en speelt veel sneller dan dat slome shield bash.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:40:
Hmm.. leuk die rolands, maar zonder die nieuwe bracers is het nog steeds lackbuster set. Je haalt wel crits van 800mln -1,1 mld maar de attack speed is zo dramatisch dat dit niet werkt voor hoge grifts. Zonder de bracers (die vast en zeker S3 zal worden) had ik al moeite met 42-43.

Met die bracer gaat de dps naar de 5,5 mld en one shot je zelfs packs op grift 45. Deze dps lijkt en is extreem, maar je hebt dit echt nodig om het totale gebrek aan snelheid te compenseren. Roland met nieuwe bracer presteerd wel goed op prt nu 53-54, maar ik geef toch echt de voourkeur aan condemn of misschien sweep als die gebuffed gaat worden.

Als ze sweep attack een beetje buffen dan wordt die competatief met shield bash. Zou wel leuk zijn want die volle 6 set bonus van roland is leuk met sweep attack en speelt veel sneller dan dat slome shield bash.
Hehe een set waarmee je op Grift 42-43 komt is toch niet waardeloos? Ik heb dat solo op nog geen enkel character van me gehaald.

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

mfreriks schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:19:
[...]

Dank! toevallig gister pas reapers wraps gescoord... heb moeite met taeguk uphouden omdat mn sweeping wind gratis is... Maar als ik mijn reapers heb kan ik mijn paragon wel omzetten en die gem gebruiken.

bedankt voor de tip(s)
Als je sweeping wind gratis is moet je zorgen dat je resource-cost-reduction niet boven de 6,6% uit komt. Op die manier kun je dan via het numlock "trucje" je taeguk makkelijk up houden.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• mfneed
Skarloc schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:25:
[...]

Als je sweeping wind gratis is moet je zorgen dat je resource-cost-reduction niet boven de 6,6% uit komt. Op die manier kun je dan via het numlock "trucje" je taeguk makkelijk up houden.
Macbook pro bezitter dus helaas geen numlock.. las ook ergens dat het met capslock kan?

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
mfreriks schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:27:
[...]

Macbook pro bezitter dus helaas geen numlock.. las ook ergens dat het met capslock kan?
CAPS LOCK WERKT! ;)

• mfneed
[...]

Kan ik ook mn socket in helm omzetten naar +23%life of chc

Verwijderd

[...]

numlock truc?

• Evengeduld

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:50:
[...]

Hehe een set waarmee je op Grift 42-43 komt is toch niet waardeloos? Ik heb dat solo op nog geen enkel character van me gehaald.
Waardeloos is sterk uitgedrukt, maar competatief is het gewoon zonder die bracers echt niet. Ter vergelijking gisteren in eerste poging met condemn 45 gehaald en dit kan met die nieuwe ringen echt makkelijk tot 48 of meer

Doel van die nieuwe sets zijn competatieve eindbuilds.. dus ja als je dan al bij 42-43 blijf steken (zonder gruwelijke grift rng) dan is het imo niets bijzonders... 3 in een dozijn sets/legies zoals er nu heel veel zijn in het spel.
[...]

Met gratis bedoel je dan dat het 0.05 spirit cost? :P (75 -6,6% = 70,05, -70 = 0,05)

Werkt die trick ook als je geen force-move gebruikt?

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 10-03-2015 14:20 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:02

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Gisteren na een aantal pogingen solo lvl 42 (monk) gehaald... Pff wat een frustratie is het als je dood gaat en de tijd weg ziet tikken... Vriendin heeft het maar te voortduren van al dat gevloek van mij hahaha

Legion 7i i9 3080 32gb

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:16:
[...]

Waardeloos is sterk uitgedrukt, maar competatief is het gewoon zonder die bracers echt niet. Ter vergelijking gisteren in eerste poging met condemn 45 gehaald en dit kan met die nieuwe ringen echt makkelijk tot 48 of meer

Doel van die nieuwe sets zijn competatieve eindbuilds.. dus ja als je dan al bij 42-43 blijf steken (zonder gruwelijke grift rng) dan is het imo niets bijzonders... 3 in een dozijn sets/legies zoals er nu heel veel zijn in het spel.
Met de huidige Roland Set is het moeilijk om je in 30+ staande te houden, dus wat dat betreft is het op zijn minst al een welkome afwisseling.

Zat trouwens net nog de PTR notes te lezen.
Valt er voor een Raekor Barb niet veel voordeel te halen uit deze change?

Immortal King's Call
Has been redesigned
- (2) Set Bonus
- Call of the Ancients lasts forever

Als ik dan een IK belt en een ander IK item (gloves/helm/chest/pants/boots) gebruik heb ik dus perma-CotA. Wat gevechten met de Rift Guardians ineens een stuk makkelijker maakt voor Raekor-builds.

Iemand dit getest toevallig? :P

• mfneed
Angeloonie schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:31:

Immortal King's Call
Has been redesigned
- (2) Set Bonus

Als ik dan een IK belt en een ander IK item (gloves/helm/chest/pants/boots) gebruik heb ik dus perma-CotA. Wat gevechten met de Rift Guardians ineens een stuk makkelijker maakt voor Raekor-builds.

ingang per direct of in season 3?
Weet ik veel :+ PTR is PTR, dus kan morgen afgelopen zijn en live staan of over 2 maanden :P

Verwijderd

Immortal King's Call
Has been redesigned
- (2) Set Bonus

Ik gebruik al Reakor en IK door elkaar op mijn season 2 barb zolang ik nog geen goeie Furnace vind, werkt prima met Rift Guardians :) Tot nu toe helaas nog geen 2e Unity mogen vinden dus zit spaak bij rift 32/33 ongeveer. Heb wel alles al klaarliggen (Pride of Cassius + Leoric's) voor het geval er een Furnace dropt.

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Immortal King's Call
Has been redesigned
- (2) Set Bonus

Gebruik nu ook reakor + Ancients.
Denk dat de focus + restraint ook wel handig kan zijn voor reakor.
(tot 100% extra damage based on primairy rescource level)

Al denk ik dat Unity/SoJ beter zal zijn...

Heb op het moment GR 31 op HC ... kan GR32 of 33 ook wel, maar nog geen tijd voor gehad.

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-12 16:04
Barthak schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:39:
Van het weekend een Ancient Kridershot gevonden, Evasive Fire replaced met Elemental Arrow, goede damage boost in ieder geval. Zie profile.

Die stomme Templar Relic wil maar niet droppen, heb al een berg aan Unity's liggen. Kan nu zonder Unity's GR33 op HC door zonder dat Awareness triggered. Hopen dus dat ik snel die rare Relic vind.
Dat is geen verkeerde Kridershot. _/-\o_

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

markklok schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:22:
Gisteren na een aantal pogingen solo lvl 42 (monk) gehaald... Pff wat een frustratie is het als je dood gaat en de tijd weg ziet tikken... Vriendin heeft het maar te voortduren van al dat gevloek van mij hahaha
Zo te zien nog niet rijp voor HC. ;)

Cititzen of Ladonia

• FloydRaalte

FloydRaalte

Vicarious schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:15:
[...]

Totdat je hem compleet hebt zou je dus de cooldown rune kunnen pakken om sneller te kunnen farmen.
Die had ik al in mij helmpie zitten inderdaad. Zit nog steeds rond de 28% maar als je het over de duivel hebt... vondt net Reakor Boots en Shoulders dus we zijn weer een stapje dichterbij. En nu dus die All-rune modus geactiveerd! Kon direct van T2 naar T4! :o

Barb op battlenet

[ Voor 8% gewijzigd door FloydRaalte op 10-03-2015 16:24 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

FloydRaalte schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:23:
[...]

Die had ik al in mij helmpie zitten inderdaad. Zit nog steeds rond de 28% maar als je het over de duivel hebt... vondt net Reakor Boots en Shoulders dus we zijn weer een stapje dichterbij. En nu dus die All-rune modus geactiveerd! Kon direct van T2 naar T4! :o

Barb op battlenet
Uiteindelijk wil je Vile Ward als shoulders hebben omdat die je FC damage flink opschroeft, maar gefeliciteerd! En met FC rune bedoelde ik gewoon de rune op de skill furious charge (Merciless Assault)

• FloydRaalte

FloydRaalte

Vicarious schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:26:
[...]

Uiteindelijk wil je Vile Ward als shoulders hebben omdat die je FC damage flink opschroeft, maar gefeliciteerd! En met FC rune bedoelde ik gewoon de rune op de skill furious charge (Merciless Assault)
Ah die rune! Maar is het advies dan CDR op je helm of toch life%? Die Vileward is echt lastig te krijgen. Klopt het dat deze bijna nooit dropt met FC erop? Mijn oude VileWards hebben niet eens een legendary affix geloof ik.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

FloydRaalte schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:30:
[...]

Ah die rune! Maar is het advies dan CDR op je helm of toch life%? Die Vileward is echt lastig te krijgen. Klopt het dat deze bijna nooit dropt met FC erop? Mijn oude VileWards hebben niet eens een legendary affix geloof ik.
Mijn Vile Wards hebben ook geen FC damage, het gaat om het unieke effect wat ze geven. In je helm zou ik op vrijwel alle characters een CDR gem (Diamond) doen, zeker op een FC barb.

Idd Diamond in je helm. Eventueel een Leoric's Crown overwegen als je gloves/vile wards geen CDR hebben.

Loop zelf met 2-piece Blackthorne (pants/amu) vanwege de 10% elite bonus, anders had ik ook een Leoric's Crown aan :P Zie: http://eu.battle.net/d3/e...eloonie-2758/hero/5739911

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 10-03-2015 16:35 ]

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:54

The Chosen One

Zie signature!

Angeloonie schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:42:
Weet ik veel :+ PTR is PTR, dus kan morgen afgelopen zijn en live staan of over 2 maanden :P
Kan pas over 2-3 maand live zijn. Na Season 2.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

3xNix schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:52:
[...]

Gebruik nu ook reakor + Ancients.
Denk dat de focus + restraint ook wel handig kan zijn voor reakor.
(tot 100% extra damage based on primairy rescource level)

Al denk ik dat Unity/SoJ beter zal zijn...

Heb op het moment GR 31 op HC ... kan GR32 of 33 ook wel, maar nog geen tijd voor gehad.
Momenteel heb ik ook Reakor + cold Ancients GR34 gehaald, qua dps wordt het al wat lastiger/trager.
Mis nog een goeie Vile Ward om de tijden aan te scherpen.
Zonder Unity blijven het spannende tijden, 1 keer een verkeerde timing bij waller/arcane of vortex/molten/firechains en het kan voorbij zijn. Straks moeten de Ancients weg als je hogere GR wil induiken.

Diablo 3 - Battle.net

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:02

Mach

[END]Avengers

Waywaith schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:59:
[...]

dan maar doen wat ik nu doe. Ik start met de Trial stone, niets killen, rift 1 doen, super snel gecleared meestal 2 legendary's, dan meestal stone upgrade naar 8, zelfde verhaal dan naar rift 16/20 hierna gem upgrade en repeat :)
Wat is hier het voordeel van ?
Dat je meer legendaries kunt vinden ?

DUGG

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:02

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

server kapot dat ze nu een maintenance ?

Legion 7i i9 3080 32gb

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Het is handig om snel leg gems te krijgen maar als het puur om legs gaat kun je beter gewone rifts doen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Mach schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:18:
[...]

Meer legendaries en de mogelijkheid om gems makkelijk te upgraden van 0-15 :) daarna zal je toch richting rift 25-30 moeten gaan om de ring om 25+ te krijgen :)

Het bovenstaande kan je solo doen; en zodra je op een niveau komt dat het meer moeite kost dan is samenspel (public, pick-up of clanplay) vaak een goede optie! :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Waywaith

Waywaith

Tja

Mach schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:18:
[...]

Had je ook de berichten voor dit bericht gelezen? Zo niet, dan mis je de context. Zo wel, ik trek toch geen grift boven de 20, dus kan ik beter het ritje volgen dat ik een paar snelle riftjes doe en daarna gems upgraden :)

Snappie? :)

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:02

Mach

[END]Avengers

ok...thx :-)

DUGG

• RedHat
  • Laatst online: 21:38
Ik ben vanavond weer online *O* Als er mensen zijn die rifts gaan doen waar er een spot vrij is voor mijn bescheiden monkje... dan heel graag ;)
RedHat schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 19:11:
Ik ben vanavond weer online *O* Als er mensen zijn die rifts gaan doen waar er een spot vrij is voor mijn bescheiden monkje... dan heel graag ;)
Gezellig :) Wat kan je aan?

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• RedHat
  • Laatst online: 21:38
Vidra schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 19:18:
[...]

Gezellig :) Wat kan je aan?
Ik blijf aardig leven op T6 als er geen exotische combinaties zijn... Maar gearwise denk ik T2-3

(Was ff douchen, nu weer online)

Edit: Toch weer aardig wat T6 riftjes gedaan. Dmg upgraden blijft moeilijk. Nu wel Sunwuko's gloves gevonden. Nu kapot aan't gamblen op Inna's Pants maar dat wil nog niet lukken. :P

[ Voor 30% gewijzigd door RedHat op 10-03-2015 21:38 ]

• regi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-12 12:56
dat had ik met Inna vest. Moet nu nog sunwoko amulet en Inna pants. En als waken een torch, dat gaat nog lang duren.

Battle.net tag

En ik met Inna's Belt :+
En op het moment dat ik in de chat klaagde gamblede ik hem uiteraard direct _O-

Oh, in dat geval:

Pfff...Frydehr's Wrath is vorig season niet gedropt en nu ook nog 'steeds' niet! Balen man!! :(

Zo, nu moet 'ie wel droppen. :P

Was gisteren lekker bezig op T3 met mijn Crus, droppen er een paar gasten van Tweakers binnen om mee te riften. Uiteraard ging het ze niet snel genoeg op T3 (*zucht* :P), dus besloot Ret ons voort te trekken op T6. Pakte prima uit, want een uurtje later had ik redelijke Akkhan gloves en Blade of Prophecy geloot. Nog twee stuks Akkhan, Leoric's Crown, Frydehr's Wrath (die ik vandaag krijg :P) en een leuke RoRG + SoJ en ik ben binnen. :)

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren en hele goede dag gehad.
inna's pants en inna's chest (die gegambled, 2x gekregen zelfs)
3 rifts met goblinfeestje, dus massa's bloodshards en legs, en eindelijk nog eens een nieuwe ring en een hele deftige gungdo's bracer.

nu nog sunwoku's shoulder, gloves en amu, en die temple daibo.

gisteren wel 5 verschillende leg daibo's gevonden, mijn hart sloeg toch iedere keer, maar bleek iedere keer een dikke flop :/

PSN - ps4 : sir_kowlier

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Valt wel op dat het Monk gehalte op dit forum best hoog is. Daarnaast word er over witch doctors gepraat en demon hunters. Af en toe over crusaders. Maar barbs en wizards amper. Nu speel ik zelf Monk met als 2de optie WD dus maak me hier ook schuldig aan, maar vind het toch best interesant.

Gister wel eindelijk acceptabele sunwuko shoulders gevonden, waardoor ik mijn goede leorics crown kan equippen. Verder niet meer gespeeld, had niet zo'n zin in D3 gister :)

Wel stoor ik me aan het enorme nerderlandse gebruik van het woordje: legs. Als ik dat lees denk ik aan: een nieuw broek voor je character, leg armor etc. Maar het wordt gebruikt legendaries te verkorten. Best irritant imho.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
mja, ik heb continu crusader gespeeld, demon hunter, wizard en witch doctor vind ik saai, en barb is atm enkel raekor spam, en dat ziet er zo saai uit :p

en ik typ niet graag legendaries voluit ;)

in S3 ga ik wel een barb proberen, continu cota ziet er leuk uit.

PSN - ps4 : sir_kowlier

ye-roon schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 08:46:
Valt wel op dat het Monk gehalte op dit forum best hoog is. Daarnaast word er over witch doctors gepraat en demon hunters. Af en toe over crusaders. Maar barbs en wizards amper. Nu speel ik zelf Monk met als 2de optie WD dus maak me hier ook schuldig aan, maar vind het toch best interesant.

Gister wel eindelijk acceptabele sunwuko shoulders gevonden, waardoor ik mijn goede leorics crown kan equippen. Verder niet meer gespeeld, had niet zo'n zin in D3 gister :)

Wel stoor ik me aan het enorme nerderlandse gebruik van het woordje: legs. Als ik dat lees denk ik aan: een nieuw broek voor je character, leg armor etc. Maar het wordt gebruikt legendaries te verkorten. Best irritant imho.
Momenteel is een wizard niet echt viable in tegenstelling tot de andere genoemde classes. Monk en Barb zijn momenteel OP, iedereen wil tegenwoordig een support class spelen (0dps WD, 0dps Sader of Monk) - er is doorgaans een chronisch tekort aan DH-ers.

Dus ik ben van mijn tijdelijk van mijn intel geloof afgestapt en ben momenteel met een DH bezig. Verbazingwekkend hoe snel ik de mijne heb gegeared - ik had al 3 pieces maurader (chest, pants en boots) en met de hulp van mijn clanleden _/-\o_ ging het allemaal nog sneller.

In 7x craften was ik twee ancient arcane barbs rijker ... het feestje kon niet op.

Gisteren weer even gespeeld - mensen carrieren is ook geen probleem (op T6+), op mijn pet doc WD is dat toch lastiger. Gisteren 3x een goblin feestje dus de lol kon niet op - veel mats en souls :+

Vanavond maar weer door >:)

Deadsmell schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 07:46:
Oh, in dat geval:

Pfff...Frydehr's Wrath is vorig season niet gedropt en nu ook nog 'steeds' niet! Balen man!! :(

Zo, nu moet 'ie wel droppen. :P
Hoho, niet droppen maar gamblen! :+

Was echt bizar.. Tientallen rifts gedaan en 0 Inna Belts, vervolgens klaag ik in chat dat hij maar niet dropt, en direct erna gamble ik als 1e belt meteen een Inna's 8)7 Binnen een seconde zeg maar. Dus misschien moet je dat proberen :+

Oh, en die Ramaladni's Gifts... :') Heb er nu 4(!) gevonden in 5 dagen tijd.. Hurray RNG!

Gisteren dus mijn Monk gear compleet gekregen. Mis enkel nog die Torch, maar heb een degelijke Furnace nu. Merk dat het met Inna's erbij een stuk beter gaat dan ervoor, blaas nu door T6 heen. Enkel de trage cast speed van WoL en EP zijn zwaar irritant.
Iemand nog tips voor gear ? Ik kan op mijn chest + pants + boots nog alle stats rerollen. Daarnaast zijn al mijn gems level 1 dus ook daar is nog wat werk nodig.
http://eu.battle.net/d3/e...eloonie-2758/hero/5741016

Qua skills kan ik de passive Chant of Resonance vervangen (Inna's telt niet voor die bonus), maar voor wat? Determination? Relentless Assault (mijn Wyrdward heeft 17% chance to stun)? Unity?

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 11-03-2015 09:29 ]

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Ruigerock schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:14:
[...]

Momenteel heb ik ook Reakor + cold Ancients GR34 gehaald, qua dps wordt het al wat lastiger/trager.
Mis nog een goeie Vile Ward om de tijden aan te scherpen.
Zonder Unity blijven het spannende tijden, 1 keer een verkeerde timing bij waller/arcane of vortex/molten/firechains en het kan voorbij zijn. Straks moeten de Ancients weg als je hogere GR wil induiken.
Op GR31 had ik alleen last van lage DPS op de Boss... die duurde echt lang.
Had toen een Bovine polearm met 4200 DPS, nu met een eigen firechain zou het makkelijker moeten zijn.

Firechain proct 30-40Mil crits

Heb op het moment in game 28mil defense en 1mil recovery, unity heb ik nu ook 2 van.
Alleen nog steeds geen tijd gehad te spelen.. erg irritant.
Hopelijk vanavond GR31-32-33 proberen.

• Grin
  • Laatst online: 21:08

Grin

Ride si sapis.

Vidra schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:02:
[...]
Momenteel is een wizard niet echt viable in tegenstelling tot de andere genoemde classes. Monk en Barb zijn momenteel OP, iedereen wil tegenwoordig een support class spelen (0dps WD, 0dps Sader of Monk) - er is doorgaans een chronisch tekort aan DH-ers.
[...]
Wizards zijn volgens mij al tijden een drama, alleen met een Wand of Woh is het op T6 nog een beetje uit te houden. Maar ja, vind die maar eens... Cookiecutter builds/chars zullen altijd populair blijven en dat is tot op zekere hoogte prima. Maar ik zou het leuk vinden om wat meer goede DH's te zien, of goede ZDPS'ers. Zo kunnen we wat vaker met de clan een party maken om wat hogerop te komen @ grifts. Tot op heden is er eingelijk maar een zeer select groepje in GoT die chars heeft die rond de 50 kunnen spelen. Blijkbaar vind de meerderheid T6/Grift 35 prima, ook goed natuurlijk! d:)b

Gisteren helaas wat pech @ 52, twee keer niet gehaald... het zit erin maar gister ff niet... Hopelijk ergens deze week :*)

NewsBlur || My Fujifilm gear

Grin schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:23:
[...]

Tot op heden is er eingelijk maar een zeer select groepje in GoT die chars heeft die rond de 50 kunnen spelen. Blijkbaar vind de meerderheid T6/Grift 35 prima, ook goed natuurlijk! d:)b
Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik zou best eens wat hoger willen spelen dan 35-37. Met mijn DH en Monk verwacht ik de 40 (solo) zonder al te veel moeite te kunnen halen als ik er wat tijd in steek. Maar ja, die andere classes zijn ook zo leuk hè. :P

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Grin schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:23:
[...]

Wizards zijn volgens mij al tijden een drama, alleen met een Wand of Woh is het op T6 nog een beetje uit te houden. Maar ja, vind die maar eens... Cookiecutter builds/chars zullen altijd populair blijven en dat is tot op zekere hoogte prima. Maar ik zou het leuk vinden om wat meer goede DH's te zien, of goede ZDPS'ers. Zo kunnen we wat vaker met de clan een party maken om wat hogerop te komen @ grifts. Tot op heden is er eingelijk maar een zeer select groepje in GoT die chars heeft die rond de 50 kunnen spelen. Blijkbaar vind de meerderheid T6/Grift 35 prima, ook goed natuurlijk! d:)b

Gisteren helaas wat pech @ 52, twee keer niet gehaald... het zit erin maar gister ff niet... Hopelijk ergens deze week :*)
Het is geen kwestie van onwil, maar je moet er ook wel de gear voor vinden natuurlijk. Ik zie iedereen vrolijk met ancient torches rondwaggelen bijvoorbeeld, maar die heb ik dus nog niet. Nou heb je niet zoveel aan een monk op Grift 50+, maar als ik daar last van heb zullen andere spelers ook last hebben van gaten in hun gear. En inderdaad, Wizard is denk ik momenteel de zwakste class van allemaal. Als DPS-er komt hij tekort en als support is Wizard natuurlijk helemaal dramatisch.

• Evengeduld
Gisteren dropte er een gift wat het eindelijk equippen van mijn bow mogelijk maakte +35% damage increase van ~1m naar ~1.4m. Nu alleen nog leren niet in ground effects te blijven staan en de GR gaan makkelijk gaan :)

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38
Ptr heeft weer een nieuwe patch en de bloodshards verandering vind ik wel leuk. De IK set wijziging niet echt, maar ddl eens testen.

You can now increase your Blood Shard cap by achieving a personal best in Solo Greater Rifts
The cap will be increased by 10 shards per Greater Rift level completed

http://us.battle.net/d3/en/blog/18061643/

[ Voor 3% gewijzigd door An1mA op 11-03-2015 10:22 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Nice :)
Alleen is dat dan per character? :+

iig een reden om dus echt maar wat met Grifts te doen. Nooit echt serieus mee bezig geweest, enkel voor gems, volgens mij zit ik op 39 solo max. Is toch weer 390 shards erbij dus wel nice :)

Lol, die nieuwe follower-ring is best interessant nu:
Arcstone

New Legendary Ring
Lightning pulses periodically between all wearers of this item dealing 1000-1500% weapon damage
Ook interessant:
Bane of the Stricken

New Legendary Gem
Each attack you make against an enemy increases the damage it takes from your attacks by 10% weapon damage
The additional weapon damage taken is increased by 1% per rank
At rank 25 allied players, followers, and pets also benefit from this effect
Zal wel niet stacken als je met 4 spelers dit doet :+

En ik mag hopen dat deze area maar 1x spawned en overschreven wordt:
Oculus Ring

Legendary power added
Chance to create an area of focused power on killing a monster. Damage is increased by 35-40% while standing in the area
Anders is je hele scherm straks een +40% damage bonus _O-

COW LEVEL!!!!!1111 }:O }:O }:O }:O }:O
Minimap Icon - Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/826/635616180020481524.png

Totally Not A Cow Level
Easter_Egg_World_Buff_0_desc: We are willing to concede that there may or may not be a cow level...
p2_TotallyNotACowLevel_Portal: Leads to a place that does not exist. The Burning Hells are not responsible for events that transpire there. If you claim to have been to this place, you will be called a liar. Void where prohibited.
p2_TotallyNotACowLevel: Not the Cow Level
px_TotallyNowACowLevel_Boss: Bovine Potentate
TreasureGoblin_Anniversary_Event: Hoofin' It
TreasureGoblin_Anniversary_Event: Herald to the Queen
px_TotallyNowACowLevel_Boss: The Cow Queen
Gezien die "Anniversary_Event" string vermoed ik dat de patch dus vóór of op 15 mei live gaat, dat was namelijk de release date.

[ Voor 99% gewijzigd door Angeloonie op 11-03-2015 10:47 ]

• prutser001

prutser001

Nou dit is echt bizar... Afgelopen zondag kreeg ik van iemand een normale Torch een Inna's chest en die boots voor 2 followers. Ach ff een Monk maken.... Eerst met Gem of Ease T1 gedaan wat nergens op sloeg, Hellfire Amulet met Wreath gem er in en ik liep 'naakt' van level 1 naar 55 toen werd het saai :P toen maar wat gear gecraft en de laatste 15 levels ff geleeched.

Toen ik 70 aantikte, 500 shards gebruikt, gelijk 2 x Sunwoko gloves waarvan 1 ancient.. (En nog ander Monk set spul) Sunwoko shoulders, Inna's Belt en Legs voor nog geen 1500 shards... Vanmorgen 300 shards en Sunwoko hoofd... loop na nog geen 3 uur op 70 te zitten gewoon met gemak door T6... Owja en kreeg gister nog die Bracers..

Resultaat : http://www.diabloprogress...m-2220/Silentium/57015231

Zodra m'n gems weer levelled zijn nog even Bane of the Trapped er in en misschien voor wat meer overlevings kans die regen gem. Wel hier en daar nog wat items vervangen want het ik wil een lightning build.

Als iemand nu gaat zeggen 'Jah jij hebt een geluk!!! Mazzelpik!!!' Misschient met deze maar zeker niet altijd... Op mijn Crusader heb ik 2 stukjes Akkan... en die heb ik gevonden op mijn DH... en op mijn crusader zelf heb ik al ~8000 shards er door gepompt en niets gezien, ja wel volledige Roland set maar toch... Hetzelfde voor mijn WD welke nog die 'darts build headpiece' moet waar ondertussen ook een goede 15k shards doorheen zijn gegaan... Om nog maar te zwijgen over de 'dagger of darts' (Of hoe dat ding ook heet)....

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:13
Evengeduld schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:03:
Gisteren dropte er een gift wat het eindelijk equippen van mijn bow mogelijk maakte +35% damage increase van ~1m naar ~1.4m. Nu alleen nog leren niet in ground effects te blijven staan en de GR gaan makkelijk gaan :)
Juist met deze bow is Bolas zo ontzettend leuk, zeker in de hogere rifts is het extra effect (vortex) een geweldig extra hulpmiddel. :)

Apsie's profiel

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik speel de laatste tijd ook op de PTR, ik vind de barb weer een leuke class om te spelen. WD pet vond ik te zwak, ging te vaak dood. Ik heb de patch notes net gelezen en het lijkt erop dat de pet WD meer toughness krijgt. (46% dmg reduction met fetishes).

Hopelijk krijg ik vanavond de kans om de update te testen.

Valt het jullie ook op dat Diablo nu TE makkelijk wordt gemaakt?

[ Voor 8% gewijzigd door Ealjebij op 11-03-2015 11:23 ]

D3 Profiel

Ealjebij schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:23:
Gedeeltelijk mee eens, maar voornamelijk omdat T6 nu makkelijk wordt. Grifts blijven nog moeilijk.
Oplossing: T7-10 (of hoger) toevoegen.

Dan is het ineens niet meer allemaal zo snel en makkelijk er doorheen rammen :P
Op mijn Crusaders en Wizard na kan ik nu met al mijn chars met gemak met 4 spelers door T6 heen rammen. Met de Barb en Monk zelfs belachelijk snel. DH gaat ook prima en WD's zijn iets trager maar zonder problemen te doen.

Dus ze mogen wat mij betreft wel wat hogere Torment levels toevoegen.

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:27
Ik verwacht zelf dat er geen torment niveaus bij komen. T6 geeft al de extra's die je van torment verwacht (100% cache leg, keystone of trial and so on). Voor de uitdaging is Greater Rift in het leven geroepen.

Denk ik... ;)

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:13
Ealjebij schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:23:
Ik speel de laatste tijd ook op de PTR, ik vind de barb weer een leuke class om te spelen. WD pet vond ik te zwak, ging te vaak dood. Ik heb de patch notes net gelezen en het lijkt erop dat de pet WD meer toughness krijgt. (46% dmg reduction met fetishes).

Hopelijk krijg ik vanavond de kans om de update te testen.

Mmm, ben ik niet met je eens, ook de 46% damage reduction is nodig maar niet zo super belangrijk:
Over het algemeen had ik, met +/- 15M toughness en 2.2 mill sheetdamage gewoon tijd tekort om 39 te halen...
Met een DH met +/- 1.2/1.3 mill sheet damage is dit vrij makkelijk te halen, ik vind het contrast zo groot tussen de verschillende klassen... Daar zou Blizz wat aan moeten doen.... _/-\o_

Apsie's profiel

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Blizz heeft al gezegt dat ze liever (geen?) extra T levels willen toevoegen en vermelden ook Grifts. En er komt vast nog wel zoiets in de toekomst.

lolgast schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:31:
Ik verwacht zelf dat er geen torment niveaus bij komen. T6 geeft al de extra's die je van torment verwacht (100% cache leg, keystone of trial and so on). Voor de uitdaging is Greater Rift in het leven geroepen.

Denk ik... ;)
Tsja, ik vind Grifts echt geen bal aan om te spelen. Ten eerste al die onzinnige trials, daar moeten ze echt iets op verzinnen. Daarnaast vind ik het looten van alles wat ik kan zien juist enorm leuk, en niet enkel 1 monster killen dat alle loot dropt. Plus dat het timed is en je na de rift guardian niet door kan blijven gaan. Ik vind normale Rifts van veel leuker.

Wat mij betreft rebalancen ze dan de rewards gewoon, T1-10, elk T-level geeft 10% cache leg kans.

Een 1-6 verdeling is sowieso al een beetje vaag (monster power was gewoon 1-10).

• Evengeduld
Angeloonie schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:35:
[...]

Een 1-6 verdeling is sowieso al een beetje vaag (monster power was gewoon 1-10).
Lijkt vreemd tot je Normal, Hard, Expert, Master, T1-6 doet. Dan heb je er ineens 10 :)

• FloydRaalte

FloydRaalte

[...]

Tsja, ik vind Grifts echt geen bal aan om te spelen. Ten eerste al die onzinnige trials, daar moeten ze echt iets op verzinnen. Daarnaast vind ik het looten van alles wat ik kan zien juist enorm leuk, en niet enkel 1 monster killen dat alle loot dropt. Plus dat het timed is en je na de rift guardian niet door kan blijven gaan. Ik vind normale Rifts van veel leuker.

Wat mij betreft rebalancen ze dan de rewards gewoon, T1-10, elk T-level geeft 10% cache leg kans.

Eensch! Baal er enorm van dat ik al mijn jewels nog moet upgraden. Eerst die domme Trails, dan die getimede Grifts... blehhh!

Diablo = loot. Ik vermaak me op dit moment ENORM met die gold-drop jewel. Had nog maar 10m gold dus ik moest wat... die jewel erin en hop! In 1 avondje spelen weer 40m gold erbij. Heerlijk om eerst het hele speelveld af te slachten en daarna een pick-up rondje te doen. (ja dat doe ik expres puur voor de kick) Vooral in donkere levels is het speelveld mooi belicht met al die hoopjes gold :+ :+ :+

Ik heb zelf nog geen last van het 'T6-plafond-syndroom' omdat ik alleen nog maar met mijn Wiz T6 aan kan. En dat wil niet makkelijk. Net weer begonnen dus ook nog bijna geen Ancients gevonden. Kan me voorstellen dat het dan saai wordt.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

[...]

Mee eens. Het is dat ik me legendary gems wil hebben en upgraden, maar anders dan dat vind ik normale rifts leuker dan greater rifts. Alles kapot klappen en dan pas bij de boss loot krijgen wat vaak nog ver beneden par is. Geef mij maar lekker klappen en alles looten wat ik tegen kom en legendaries zijn droppen als je langs een paar vaasjes loopt en die breekt.

Voor de challenge lijkt het me leuk om beetje hoger te komen in g rifts, maar daar heb ik loot voor nodig, de hoeveelheid die dropt in normale rifts is daar momenteel gewoon beter voor :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• prutser001

prutser001

FloydRaalte schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:41:
[...]

Eensch! Baal er enorm van dat ik al mijn jewels nog moet upgraden. Eerst die domme Trails, dan die getimede Grifts... blehhh!

Diablo = loot. Ik vermaak me op dit moment ENORM met die gold-drop jewel. Had nog maar 10m gold dus ik moest wat... die jewel erin en hop! In 1 avondje spelen weer 40m gold erbij. Heerlijk om eerst het hele speelveld af te slachten en daarna een pick-up rondje te doen. (ja dat doe ik expres puur voor de kick) Vooral in donkere levels is het speelveld mooi belicht met al die hoopjes gold :+ :+ :+

Ik heb zelf nog geen last van het 'T6-plafond-syndroom' omdat ik alleen nog maar met mijn Wiz T6 aan kan. En dat wil niet makkelijk. Net weer begonnen dus ook nog bijna geen Ancients gevonden. Kan me voorstellen dat het dan saai wordt.
Dan moet je voor de lol eens een 'gold farm' setje maken met Goldskin die gloves/belt/bracers/gem etc, op mijn DH op T1 was ik zo 200mil rijker, eerst knal je alles af en als de hele zut dood is gewoon switchen naar Marauder set zodat die 2 ratten alles ff voor je ophalen, ik pak meestal die Fields of Misery.

En ik moet zeggen dat ik ook tegen dat 'T6 plafond syndroom' oid aanloop.. Al mijn S2 chars kunnen nu al T6, DH is extreem, Monk is nu al erg OP, Crus/WD is goed te doen solo split farmen gaat nog te traag.

Het contrast is inderdaad erg groot, DH 80-600M crits (En hoger in leuke party), Monk doet nu al 30-80M solo, WD is mjah... pets doen 10-50M... Jade build werkte niet lekker, poison/wormwood was mwah. Crus met 10-80M maar zijn beide een stuk trager en ik heb er de juiste gear niet voor.

Het is een kwestie van geluk.. Op dit moment zijn mijn S2 chars beter dan mijn Normal chars (behalve WD).

Evengeduld schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:38:
[...]

Lijkt vreemd tot je Normal, Hard, Expert, Master, T1-6 doet. Dan heb je er ineens 10 :)
ja, behalve dat Normald/Hard/Expert/Master na 4 uur spelen overbodig zijn.
FloydRaalte schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:41:
[...]

Dat is inderdaad wel cool ja.. Ik heb tijdens het gearen van mijn Monk met een Boon gelopen, want nieuwe chars kosten geld en het was weer eens op. Zonder het te merken zit ik nu weer op 200 mil :P
Klopt, dat is ook de reden dat ik vaak nieuwe chars ga gearen. De reeds bestaande zijn nauwelijks te upgraden, en de upgrades die je dan moet zijn enorm zeldzaam (kijk mijn Carnevil WD bijv, alles Ancient, enkel wapen geeft nog een dikke upgrade).
ye-roon schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:51:
[...]

Mee eens. Het is dat ik me legendary gems wil hebben en upgraden, maar anders dan dat vind ik normale rifts leuker dan greater rifts. Alles kapot klappen en dan pas bij de boss loot krijgen wat vaak nog ver beneden par is. Geef mij maar lekker klappen en alles looten wat ik tegen kom en legendaries zijn droppen als je langs een paar vaasjes loopt en die breekt.

Voor de challenge lijkt het me leuk om beetje hoger te komen in g rifts, maar daar heb ik loot voor nodig, de hoeveelheid die dropt in normale rifts is daar momenteel gewoon beter voor :)
Ik vind de mooiste momenten in D3 altijd de momenten waar je een kistje ziet, doorloopt, en toch twijfelt en terug gaat om het kistje te openen, en *PLOING* leg _O_

Dát maakt D3 nou altijd leuk voor mij, het kán altijd en overal gebeuren, en die onzekerheid houdt het leuk. :) (Tenzij je heel lang iets niet vind, dan is het niet leuk :+)

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Ik had gisteravond tijdens het farmen voor een rorg 3x de vault, dus mijn gold voorraad in S2 is nu geen probleem meer.
En uiteraard die ring niet gezien! :+

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• FloydRaalte

FloydRaalte

Angeloonie schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:57:
[...]

... mooiste momenten ... *PLOING* leg _O_
Ik heb em als ringtone op whatsapp. 8)

• FloydRaalte

FloydRaalte

Niet zo'n fan van de appels nee. Niet dat Android of MS nou zo geweldig is.

Maar weer OT:
Heeft iemand nog kritische feedback/advies voor mijn barbie? Waarbij ik me afvraag of de VileWard nu altijd dropt met 34% FC dmg of dat dit kan verschillen...

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:58

ChUcKiE

Dus........

Kan ook 30% zijn, zoals ik er een heb gevonden/gegambled.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
[...]

ze kunnen natuurlijk ook de huidige Tx's aanpassen, bij elke T's de HP en damage van mobs 3 of 5x zo hoog maken als nu oid :) dan heb je ineens weer wat uitdaging.

GR en R moeten elkaar als afwisselingen dienen, maar het is nu niet meer het geval natuurlijk. Dit is ook tegen blizz's filosofie om meer endgame opties te hebben.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

FloydRaalte schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:46:
[...]

Niet zo'n fan van de appels nee. Niet dat Android of MS nou zo geweldig is.

Maar weer OT:
Heeft iemand nog kritische feedback/advies voor mijn barbie? Waarbij ik me afvraag of de VileWard nu altijd dropt met 34% FC dmg of dat dit kan verschillen...
Ehh.. 30-35%: http://eu.battle.net/d3/en/item/vile-ward
Mofkees schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:57:
[...]

ze kunnen natuurlijk ook de huidige Tx's aanpassen, bij elke T's de HP en damage van mobs 3 of 5x zo hoog maken als nu oid :) dan heb je ineens weer wat uitdaging.

GR en R moeten elkaar als afwisselingen dienen, maar het is nu niet meer het geval natuurlijk. Dit is ook tegen blizz's filosofie om meer endgame opties te hebben.
Maar dan zit je weer met het probleem dat de verschillen misschien te groot worden.

Al worden T4/5 tegenwoordig volgens mij ook niet meer gespeeld :P

[ Voor 37% gewijzigd door Angeloonie op 11-03-2015 13:00 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tja we zijn met zn allen wel een beetje verwend ook he :D Normal, hard en expert zijn voor mensen die net beginnen en het verhaal doorlopen helemaal niet overbodig. Vervolgens gaan we honderden uren zitten grinden en dan zeuren dat het te makkelijk is :D Ja, daar heb je echter wel een enorme grind voor nodig gehad. Vergeet niet dat de gemiddelde game in een uurtje of 15 uitgespeeld is...

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Ik haal juist enorm veel fun uit het spelen van Grifts. Er zijn wel enkele vereisten voor deze fun. Namelijk: 2 DH's, 1 WD en 1 crus, iedereen moet weten wat hij/zij doet en de drang hebben om zo hoog mogelijk te spelen. Ik begrijp dat dit niet is weggelegd voor de meeste (casual) spelers (en wellicht voegt dat ook iets toe aan de fun). T6 is voor mij echt een noodzakelijk kwaad, ik snap niet waar je daar nog de uitdaging vindt. Maar wellicht zoeken veel spelers juist niet die uitdaging maar willen ze lekker spelen, prima natuurlijk; ieder zijn ding! Maar als T6 end-gameplay zou zijn had ik geen D3 meer gespeeld. Das zeker.

Tsja, als je 1 class speelt (ik zie in je profiel enkel een volledig gegearde zDPS Crusader), dan is het inderdaad snel uit met de pret. Maar door alle classes/builds te proberen ben je ook wel even zoet voordat je écht klaar bent met perfectioneren.

Dat is ook precies de reden waarom ik nog speel, er zijn aardig wat verschillende builds mogelijk tegenwoordig en die vereisen nagenoeg allemaal een eigen character. Met 2.2 in het vooruitzicht komen daar nog véél meer builds bij, dus nog meer chars en gear nodig :)

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Angeloonie schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:09:
Tsja, als je 1 class speelt (ik zie in je profiel enkel een volledig gegearde zDPS Crusader), dan is het inderdaad snel uit met de pret. Maar door alle classes/builds te proberen ben je ook wel even zoet voordat je écht klaar bent met perfectioneren.

Dat is ook precies de reden waarom ik nog speel, er zijn aardig wat verschillende builds mogelijk tegenwoordig en die vereisen nagenoeg allemaal een eigen character. Met 2.2 in het vooruitzicht komen daar nog véél meer builds bij, dus nog meer chars en gear nodig :)
Ik speel alle classes behalve WD.
Op NS heb ik 3 chars op 45+ (DPS DH(47), ZDPS crus(54), ZDPS monk(45)), DPS Monk en crus de 40.
In S02 heb ik een DPS monk rond de 40, DPS crus rond de 35 en ZDPS crus op 51.
Dat is toch meer dan 1 (class) ;)
Alle leg gems items zitten nagenoeg altijd in de stash, bracers vaak ook.
Ohja, en een T6 firewizz, maar ja....die blijven op dit moment -zelfs met epische gear- spelen als een zwaar lichamelijk gemankeerde soepkip....

[ Voor 11% gewijzigd door Grin op 11-03-2015 13:21 ]

Grin schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:16:
[...]

Ik speel alle classes behalve WD.
Op NS heb ik 3 chars op 45+ (DPS DH(47), ZDPS crus(54), ZDPS monk(45)), DPS Monk en crus de 40.
In S02 heb ik een DPS monk rond de 40, DPS crus rond de 35 en ZDPS crus op 51.
Dat is toch meer dan 1 (class) ;)
Alle leg gems items zitten nagenoeg altijd in de stash, bracers vaak ook.
Mooie verzameling :P
Deadsmell schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:29:
[...]

Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik zou best eens wat hoger willen spelen dan 35-37. Met mijn DH en Monk verwacht ik de 40 (solo) zonder al te veel moeite te kunnen halen als ik er wat tijd in steek.
Waarom was je ook alweer overgestapt :+

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Grin schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:02:
Ik haal juist enorm veel fun uit het spelen van Grifts. Er zijn wel enkele vereisten voor deze fun. Namelijk: 2 DH's, 1 WD en 1 crus, iedereen moet weten wat hij/zij doet en de drang hebben om zo hoog mogelijk te spelen. Ik begrijp dat dit niet is weggelegd voor de meeste (casual) spelers (en wellicht voegt dat ook iets toe aan de fun). T6 is voor mij echt een noodzakelijk kwaad, ik snap niet waar je daar nog de uitdaging vindt. Maar wellicht zoeken veel spelers juist niet die uitdaging maar willen ze lekker spelen, prima natuurlijk; ieder zijn ding! Maar als T6 end-gameplay zou zijn had ik geen D3 meer gespeeld. Das zeker.
tja twee patches geleden oid was max GR ~35 en dat kon je alleen bereiken door zombies en conduit op de juiste plaats te hebben. T6 is rond GR 26/27 en het verschil was dus niet groot. Overleven in T6 en het in weinige minute afronden was nog enigzins een uitdaging.

Met ancient spullen erbij doet iedereen ineens bijna 2x zoveel damage, alleen al van main stats +30% en wapen damage +30%. Je one-shot elke elite op T6, daar is natuurlijk niks aan :)

Dus HP en DMG up-scalen bij Tx of nieuwe Tx's erbij, kunnen we weer ook meer plezier hebben bij Tx's.

Dit heeft voor de rest ook geen impact op GR, want daar kom je gewoon steeds hoger bij elke patch :)

@Vicarious
dat is niet waar. bij season begin heeft niemand wat maar na 1 of 2dgn speelt ook niemand meer hard/expert oid. Met de diepgang van de story line vraag ik me af ook voor een nieuwling of hij het op normal hard expert ... elke keer door wil lopen :D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Pagina: 1 ... 58 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.