Ok, voorlopig mis ik de Gungdo Gear toch dus ga nog geen hoge rifts ambiërenSabrac schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:47:
[...]
Wyrdward zorgt ervoor dat je later geen Unity kan doen, dus daarmee limiteer je jezelf tot ongeveer g.rift 38-39.
Wat ik op non season deed was 3 SWK items (gloves, helm, neck) + 3 inna (chest, belt, legs) + 2 aughild (wrists, shoulders), voornamelijk omdat ik ook geen Leorics had.
Daarnaast zou Leoric + Reapers wraps ook kunnen.
Als ik die heb zal ik die Wyrdward wel vervangen.
Ok, had uit een guide wat gems geplukt en daar stond Taeguk niet in, maar die zal ik dus gaan vervangen.Qua gems zou ik de Mirinae vervangen met Taeguk (inna 3 set maakt sweeping wind goedkoop genoeg om het te spammen.. zorg er alleen voor dat je niet boven de 6.6 % resource cost reduction komt.. dan wordt ie namelijk gratis en triggered Taeguk niet meer). En dan boon of the hoarder vervangen met Bane of the Powerful
Hoarder zit er nu enkel in om mijn goudgebrek op te lossen (nieuwe chars zijn duur
Heb nu geloof ik naast de Crimson set geen RCR, dus dat houd ik maar zo dan.
Ok dus eerst EP. Klopt het dat er maar 1 decoy van Sunwuko tegelijk actief kan zijn? Dus als ik achter elkaar 3 enemies met EP spam dan wordt de decoy telkens overscheven met een nieuwe tot de 3e cast?Qua skill usage, wat ik over het algemeen doe is 3 of 4 mobs taggen met Explosive Palm en dan pillar spam tot ze dood zijn, maar gezien jij het over NS hebt, zou ik misschien voor 6 of meer mobs gaan voordat je pillars spamt. Afwisselen kan.. maar is minder effectief imo.
Moet je dan snel spammen of juist telkens wachten tot de decoy ontploft? Dus 1e enemy>boem>2e enemy>boem>3e enemy>boem?
Trouwens wel maf, gisteren public rifts gedaan met m'n Raekor Barb. Op een gegeven moment een goblin-rift, en had binnen 5 seconden in mijn eentje alle goblins neer
Krijg ik direct daarna 2 friend requests
Sowieso krijg ik die ineens randomly als ik met mijn Barb speel. Het is wel leuk om zo te "patsen", alleen jammer dat dat enkel in T6 werkt en Grifts niet echt willen met een Raekor.
Vanmorgen een paar rifts samen met een monk gedaan die mij kon bijhouden. De andere 2 chars liepen maar een beetje sneu 4-5 schermen achter ons om te loot op te rapen. Weet precies hoe ze zich voelen
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Nu gear farmen voor andere builds en betere gear voor deze build.
Welke gems kan ik het beste gebruiken voor een Jade build. Ik heb er nog geen een op level 25. Maar dat komt later deze week nog wel.
BedanktAngeloonie schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:46:
In principe BotP en BotT. 3e gem kan dan Toxin zijn
YepAn1mA schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:47:
@Angeloonie je weet wel dat de gundo bracer alleen in seasons dropt he?
Kleine toevoeging: enkel als de Toxin >25 is dan is het de moeite waard. Onder 25 blijft een %cold/CHC/CHD stat op een amulet beter
[ Voor 35% gewijzigd door Angeloonie op 09-03-2015 11:51 ]
Als het season is, zou ik zeggen Bane of the Trapped (je zit dichtbij genoeg wegens Harvest) en Molten Wildebeest's Gizzard (je gaat dmg happen...veel en vaak) in ieder geval. Daarnaast Esoteric Alteration (minder dmg van non-physical) of Moratorium (zeker i.c.m. Wildebeest goeie mitigation).Anno schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:36:
<snip>
Welke gems kan ik het beste gebruiken voor een Jade build. Ik heb er nog geen een op level 25. Maar dat komt later deze week nog wel.
Ik gebruik zelf BotT, Toxin en Wildebeest. Werkt prima, mis de head en kan T6 prima aan hoorAnno schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:36:
Gisteren eindelijk het laatste stukje van mijn Jade set gevonden. Nu is T5 solo en T6 in group farmable. Voor T6 solo ga ik net iets te snel dood, damage is geen probleem.
Nu gear farmen voor andere builds en betere gear voor deze build.
Mwah, met voldoende CDR heb je Spirit Walk altijd beschikbaar als het nodig is en heb je geen EHP-gems nodigZarhrezz schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:50:
[...]
Als het season is, zou ik zeggen Bane of the Trapped (je zit dichtbij genoeg wegens Harvest) en Molten Wildebeest's Gizzard (je gaat dmg happen...veel en vaak) in ieder geval. Daarnaast Esoteric Alteration (minder dmg van non-physical) of Moratorium (zeker i.c.m. Wildebeest goeie mitigation).
Damage FTW!
Ja het is seasons. Ik zal eens kijken naar die gems. Ik hoopte eigenlijk een unity combo te vinden. Daarmee wordt T6 solo farmen easy en hoef je ook geen defensive gems te gebruiken.Zarhrezz schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:50:
[...]
Als het season is, zou ik zeggen Bane of the Trapped (je zit dichtbij genoeg wegens Harvest) en Molten Wildebeest's Gizzard (je gaat dmg happen...veel en vaak) in ieder geval. Daarnaast Esoteric Alteration (minder dmg van non-physical) of Moratorium (zeker i.c.m. Wildebeest goeie mitigation).
Heh, overschat Unity niet...m'n Wiz met iets van 16m Toughness draagt ook de Unity combo maar er zijn toch situaties op T6 waar er meer nodig is dan alleen een paar ringetjes.Anno schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:54:
[...]
Ja het is seasons. Ik zal eens kijken naar die gems. Ik hoopte eigenlijk een unity combo te vinden. Daarmee wordt T6 solo farmen easy en hoef je ook geen defensive gems te gebruiken.
Hou er even rekening mee dat dat met 2.2 over gaat zijn =)Angeloonie schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:53:
[...]
Mwah, met voldoende CDR heb je Spirit Walk altijd beschikbaar als het nodig is en heb je geen EHP-gems nodig
Damage FTW!
Season 1 (HC), nooit problemen mee gehad. Spirit Vessel en Spirit Walk boden altijd wel uitkomst. Helaas wel een RIP door onvoorzichtigheid en 3 elite packs op GRIFT level 32.Zarhrezz schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:02:
[...]
Heh, overschat Unity niet...m'n Wiz met iets van 16m Toughness draagt ook de Unity combo maar er zijn toch situaties op T6 waar er meer nodig is dan alleen een paar ringetjes.
Ik had ook nog damage migration naar de Zombie Dogs door 'Life Link' en een 'Uhkapian Serpent'.
Want? Ik heb het niet over perma-immunity, zo vaak gebruik ik Spirit Walk ook niet met mijn Jade WD, maar heb hem als het nodig is bijna altijd wel van cooldown af.Zarhrezz schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:03:
[...]
Hou er even rekening mee dat dat met 2.2 over gaat zijn =)
Zelf hier eigenlijk nooit op gelet, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik EP cast op de 1e mob in de groep.. dan naar de andere kant van de groep loop en daar EP op doe.. en dan naar het midden ga en weer EP doe... er zit dus wat looptijd tussen wat vervolgens de clone tijd geeft om dmg te doen.Angeloonie schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:28:
...
Ok dus eerst EP. Klopt het dat er maar 1 decoy van Sunwuko tegelijk actief kan zijn? Dus als ik achter elkaar 3 enemies met EP spam dan wordt de decoy telkens overscheven met een nieuwe tot de 3e cast?
Moet je dan snel spammen of juist telkens wachten tot de decoy ontploft? Dus 1e enemy>boem>2e enemy>boem>3e enemy>boem?
...
Daarna is het even wachten tot de groep mooi op elkaar staat (of dat de Ess of Johan van m'n follower triggered). en exploderen maar
Ik gebruik Spirit Walk aan de lopende bandAngeloonie schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:19:
[...]
Want? Ik heb het niet over perma-immunity, zo vaak gebruik ik Spirit Walk ook niet met mijn Jade WD, maar heb hem als het nodig is bijna altijd wel van cooldown af.
Verwijderd
Torchlight 2 is leuk en goed, jammer dat door veel mods de games bijna te 'cheat'-achtig word. Als we toelaten dat je via een mod characters kan kopieren ... vind ik niet zo goed eraan.Ngangatar schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:35:
Even een stukje blasphemy....
Ik ben na meer dan een jaar wekelijks 20-40 uur op Diablo 3 er even klaar mee en we zoeken een vervangende game. Geen Path of Exile, liever iets kleiner en goedkoops voor een korte periode. In mei komen er titels welke we zeker willen gaan proberen.
Zijn er kleinere diablo clones welke leuk zijn om met een man of 4 te spelen? Mag eventueel best cartoonesk zijn.
Nu zelf enkele dagen geleden 2 games gekocht:
- Grim Dawn (wel nog niet volledig af maar wel aankoopbaar en speelbaar)
- Van helsing II
Beide leuk en goed, atm speel ik meer van helsing II dan grim dawn maar beide zeker goed. Focus me liever op 1 spel dan beide maar half
Wilde support gaan maar dan moet je gewoon een fatsoenlijke groep hebben anders sta je daar als zpds.. Ben al wel gems aan het upgraden maar ja... saai...
Ik denk dat Torchlight 2 het beste is als je iets zoekt, geen onaardig spel en best leuk.Ngangatar schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:35:
Even een stukje blasphemy....
Ik ben na meer dan een jaar wekelijks 20-40 uur op Diablo 3 er even klaar mee en we zoeken een vervangende game. Geen Path of Exile, liever iets kleiner en goedkoops voor een korte periode. In mei komen er titels welke we zeker willen gaan proberen.
Zijn er kleinere diablo clones welke leuk zijn om met een man of 4 te spelen? Mag eventueel best cartoonesk zijn.
[ Voor 43% gewijzigd door prutser001 op 09-03-2015 12:39 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Support crus is bij uitstek een character wat je moet hebben 'voor erbij', gelukkig zijn de meeste items te craften of eenvoudig te vinden. Wanneer je een support crus als main gaat spelen ben je erg afhankelijk van je teamspelers (als die al online zijn als jij dat ook bent), dat moet je denk ik voorkomen.prutser001 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:36:
Ik dacht ff leuk een crusader te beginnen maar wat een drama lol.. nu al 3500+ shards gedumpt en niet 1 Akkan stukkie wel 3 stuk Roland's.. Even geprobeerd T6 gaat nu maar moeizaam. (En m'n skills zijn nog een zooitje dus dat werkt ook niet mee)
Wilde support gaan maar dan moet je gewoon een fatsoenlijke groep hebben anders sta je daar als zpds.. Ben al wel gems aan het upgraden maar ja... saai...
[...]
Ik kijk nog wel ff.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Torchlight 2 ben ik snel op afgeknapt...toen ik het speelde was de balance totaal zoek (die multi-element basic van de caster was OP).Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:35:
[...]
Torchlight 2 is leuk en goed, jammer dat door veel mods de games bijna te 'cheat'-achtig word. Als we toelaten dat je via een mod characters kan kopieren ... vind ik niet zo goed eraan.
Nu zelf enkele dagen geleden 2 games gekocht:
- Grim Dawn (wel nog niet volledig af maar wel aankoopbaar en speelbaar)
- Van helsing II
Beide leuk en goed, atm speel ik meer van helsing II dan grim dawn maar beide zeker goed. Focus me liever op 1 spel dan beide maar half
Grim Dawn heb ik volgens mij al wel gekocht, maar ik wacht op de echte release.
Van Helsing heb ik ook in m'n steam list...nu nog ff tijd vinden om te spelen =)
Sinds kort speel ik ook een DPS-build omdat ik wel erg veel leuke items vind met m'n zdps crus. Zonde om die in de stash te laten verstoffen, dus een tweede crus naar 70 gebracht (met hulp van mijn vriendjesprutser001 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:07:
Ja idd, ik ga gewoon kijken naar een dps build en support set voor erbij dan heb ik wat extra opties.
Ik kijk nog wel ff.
En qua gems bied Taeguk wel de beste 'bang for buck', de vraag is alleen dan, heb je genoeg resources om deze constant actief te houden. Zelf ben ik een grote fan van de wildebeest / esoteric, maar dat is vanuit een support oogpunt.
Verwijderd
Enige tacktiek.. blind en in de 3 sec dat dit duurt moet alles dood zijn.. ging prima. Enige mob waarbij ik een beetje moest spelen was de grift boss (Rime).
Barb met perma ancients die per stuk voor 130 mln critten.. beetje zelfde verhaal. Geen idee of dit het nieuwe diablo gaat worden, maar vind het geen goede zaak. T6 hoeft niet echt lastig te zijn, maar lettelijk alles one shotten is gewoon debiel. Had Josh masq.. nogwat als nieuwe rift boss.. hij was zo snel dood dat ik het pas opmerkte nadat de achievement voorbij kwam.
Vergeten te vermelden dat BotT en Mirinea voor mij vast staan, daar heb ik geen twijfel over. Het gaat mij om de gem naast die twee.Sabrac schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:04:
Wreath of lightning misschien vanwege de movement speed op rank 25? Zie anders weinig meerwaarde, zou eerder een mirinae verwachten vanwege de holy damage.
En qua gems bied Taeguk wel de beste 'bang for buck', de vraag is alleen dan, heb je genoeg resources om deze constant actief te houden. Zelf ben ik een grote fan van de wildebeest / esoteric, maar dat is vanuit een support oogpunt.
Ben ook maar weer een Crus gestart in season en ga ook Condemn doen. Vorig season ook gedaan, maar dat schild helaas nooit gevonden. Destijds speelde het ook niet geweldig, omdat ik al wel een soort van Condemn build had. Deze keer een 'starter build' totdat ik beide cruciale items heb. Speelt een stuk fijner zo.Grin schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:25:
[...]
Sinds kort speel ik ook een DPS-build omdat ik wel erg veel leuke items vind met m'n zdps crus. Zonde om die in de stash te laten verstoffen, dus een tweede crus naar 70 gebracht (met hulp van mijn vriendjes) en moet zeggen dat de condemn-build me erg bevalt! Ik kan nu rond de 35 griften en T6 bounties schieten ook lekker op -in vol galop op die stomme knol.
Nu zit ik nog te twijfelen tussen de 3de leg gem, er zijn verschillende theorieën die gaan tussen: Gogok, Teaguk, Wreath of Lightning (wtf, waarom die?) en zelfs een health gem (moratorium, wildebeest, esoteric). Mijn eerste ingeving is Teaguk... Iemand die hierover een duit in de zak wil doen?
Inmiddels twee Akkhan items en actief op T3.
Ah, is ook logischGrin schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:07:
[...]
Vergeten te vermelden dat BotT en Mirinea voor mij vast staan, daar heb ik geen twijfel over. Het gaat mij om de gem naast die twee.
Waarom BotP niet? Taeguk moet je op level 40 hebben om een gelijke dps increase te krijgen als BotP en Taeguk kost je als crusader vreselijk veel wrath. Dat is toch niet op te houden met zoveel stacks? Of zie ik dat verkeerd?Sabrac schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:10:
[...]
Ah, is ook logischkon het alleen op basis van je character niet zo zien gezien de ringen / amulet weg waren gehaald. In dat geval denk ik wel dat je het meeste uit Taeguk haalt.
Mja alle items met een leg gem zitten altijd in de stash, anders kan je ze niet upgraden als je met een ander char speelt (of je bent ze telkens 'kwijt' en moet van char wisselen; zeer irritantSabrac schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:10:
[...]
Ah, is ook logischkon het alleen op basis van je character niet zo zien gezien de ringen / amulet weg waren gehaald. In dat geval denk ik wel dat je het meeste uit Taeguk haalt.
Verwijderd
Hoi mijn tip.. vergeet Akkan als je net begint. stop alle stukken in je stash en ga pas akkan aantrekken als je 6 piece hebt. Tot die tijd craften cains voor attack speed zodat je wrath snel terug is, crimpson voor cdr/resource en born ook voor cdr. Handigste item als newbie.. die gloves uit act2. Dan een empowrement shrine zoeken en je hebt 10 min heel snel riften.Deadsmell schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:07:
[...]
Ben ook maar weer een Crus gestart in season en ga ook Condemn doen. Vorig season ook gedaan, maar dat schild helaas nooit gevonden. Destijds speelde het ook niet geweldig, omdat ik al wel een soort van Condemn build had. Deze keer een 'starter build' totdat ik beide cruciale items heb. Speelt een stuk fijner zo.
Inmiddels twee Akkhan items en actief op T3.
Speel je op T1/T3 en als je de akkan stukken hebt is het T6.. met beetje spelen is dit in 2 dagen (solo) makkelijk gedaan
Dit verklaart een hoop.... thanx!Sabrac schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:47:
[...]
zorg er alleen voor dat je niet boven de 6.6 % resource cost reduction komt.. dan wordt ie namelijk gratis en triggered Taeguk niet meer). En dan boon of the hoarder vervangen met Bane of the Powerful
Vicariously I live while the whole world dies
Wellicht komen ze met een nerf zoals in WoW, wat damage cijfertjes naar beneden schroeven.Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:06:
Barb met perma ancients die per stuk voor 130 mln critten.. beetje zelfde verhaal. Geen idee of dit het nieuwe diablo gaat worden, maar vind het geen goede zaak. T6 hoeft niet echt lastig te zijn, maar lettelijk alles one shotten is gewoon debiel. Had Josh masq.. nogwat als nieuwe rift boss.. hij was zo snel dood dat ik het pas opmerkte nadat de achievement voorbij kwam.
Ik zit bijna nooit zonder wrath met deze starter build en wanneer het wel voorkomt is het een kwestie van Shield Glare poppen. Cooldowns zitten ook niet echt in de weg, maar minder is wel beter natuurlijk. Ga Crimson en Born wel craften. Thanks voor de reminder.Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:14:
[...]
Hoi mijn tip.. vergeet Akkan als je net begint. stop alle stukken in je stash en ga pas akkan aantrekken als je 6 piece hebt. Tot die tijd craften cains voor attack speed zodat je wrath snel terug is, crimpson voor cdr/resource en born ook voor cdr. Handigste item als newbie.. die gloves uit act2. Dan een empowrement shrine zoeken en je hebt 10 min heel snel riften.
Speel je op T1/T3 en als je de akkan stukken hebt is het T6.. met beetje spelen is dit in 2 dagen (solo) makkelijk gedaan
Gast, dat verhaal probeerden we je vorige week ook al uit te leggen.
[ Voor 11% gewijzigd door Deadsmell op 09-03-2015 14:24 ]
BotP 15 % elite damage is altijd wel leuk, maar heb je weinig aan tijdens trash.Deadsmell schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:13:
[...]
Waarom BotP niet? Taeguk moet je op level 40 hebben om een gelijke dps increase te krijgen als BotP en Taeguk kost je als crusader vreselijk veel wrath. Dat is toch niet op te houden met zoveel stacks? Of zie ik dat verkeerd?
BotP 20 % dmg na het killen van een elite is leuk, maar heb je weinig aan tijdens een guardian (op hogere g.rifts ben je daar toch al snel een paar minuten mee aan het vechten).
Daarnaast scaled BotP niet of nauwelijks.
Taeguk (zolang je de resources hebt om deze up te houden), geeft je zowel meer dmg als meer toughness en scaled ontzettend goed. Dit is ook m'n enige reden.
Tja, ik verwacht ook wat power creep met 2.2...er zal iets boven T6 moeten gaan komen. Maar om eerlijk te zijn zit ik daar niet zo mee als de build diversiteit stand houdt. Nu op live crit m'n DH met CA voor 350m ofzo en dat kan iets van 7 keer achter elkaar..als ik T6 ga doen gebruik ik CA alleen om packs weg te vagen, voor de rest alleen maar AE. Als ik dat vergelijk met m'n andere karakters, is het echt geen competitie...als m'n Wiz crits van 75m haalt ben ik al blij en m'n Crusader doet het niet heel veel beter. Prima karakters voor T6 hoor, maar zo'n 10 tiers verschil op greaters.Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:06:
Hmm.. leuk die build diversiteit op de ptr, maar het spel wordt wel een mega zerg fest. Met mijn condemn cursader is t6 nu al lagwekkend, maar op de prt is het helemaal bizzar. Net een grift 42 gedaan zonder unity/devensieve gem etc.
Enige tacktiek.. blind en in de 3 sec dat dit duurt moet alles dood zijn.. ging prima. Enige mob waarbij ik een beetje moest spelen was de grift boss (Rime).
Doe mij maar diversiteit / opties en class balance en een uitbreiding naar T10 terwijl top tier greaters in de 55-60 range dan de situatie die we nu op live hebben.
Verwijderd
ja dat het zo "erg" zou zijn had ik ook niet vewacht. Vind die build diversiteit echt super en echt een stap in de goede richting, maar echt letterlijk elite packs one shotten op t6.. dat is toch gewoon te gek voor woorden.Zarhrezz schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:29:
[...]
Tja, ik verwacht ook wat power creep met 2.2...er zal iets boven T6 moeten gaan komen. Maar om eerlijk te zijn zit ik daar niet zo mee als de build diversiteit stand houdt. Nu op live crit m'n DH met CA voor 350m ofzo en dat kan iets van 7 keer achter elkaar..als ik T6 ga doen gebruik ik CA alleen om packs weg te vagen, voor de rest alleen maar AE. Als ik dat vergelijk met m'n andere karakters, is het echt geen competitie...als m'n Wiz crits van 75m haalt ben ik al blij en m'n Crusader doet het niet heel veel beter. Prima karakters voor T6 hoor, maar zo'n 10 tiers verschil op greaters.
Doe mij maar diversiteit / opties en class balance en een uitbreiding naar T10 terwijl top tier greaters in de 55-60 range dan de situatie die we nu op live hebben.
Enkel griften 45+ zou de oplossing kunnen zijn voor wat uitdaging, maar juist een rift met chests/bodies/beetje rondrennen etc.. dat is toch een andere manier van spelen dan griften.
Kijk het wel even aan.. S2 is wat mij betreft toch over. Monk heeft een leuk item nu op season, maar in S3 wordt die bracer toch vervangen voor de nieuwe die dmg reductie geeft 30-40% als je spirit gebruikt. Zeker nu serenity wordt generft zullen monks ook toughness moeten hebben en vewacht ik daarom dat, dat ding BIS wordt.
Als voorbereiding op 2.2 heb ik nog op het verlangrijstje staan een ancient furnance en ancient roland chest. Die furnance zou heel goed zijn voor een roland build, maar zag op de ptr ook iemand die 54 had gehaald met een goede heartslaughter.. dus np.. w8 wel beetje af en kijk uit naar de volgende ptr update
[ Voor 26% gewijzigd door Nerve op 09-03-2015 15:28 ]
Compleet random. Gewoon zorgen dat je farmt op een niveau waar je snel doorheen gaat. Meer kills = meer items.Ioramus schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:21:
Waar droppen die firebird items het makkelijkst? Ben er nog nooit iets van tegengekomen zelf.
Zoals alle items is het totaal RNG. Het werkt niet zoals met Diablo 2 dat items vanwege hun item level bij een bepaalde boss of area de meeste kans had om te droppen. De enige uitzondering hierop zijn de items die je uit een specifieke cache moet halen (bounties) zoals Ring of Royal Grandeur, Illusory Boots, Sanguinary Vambraces etc.Ioramus schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:21:
Waar droppen die firebird items het makkelijkst? Ben er nog nooit iets van tegengekomen zelf.
[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 09-03-2015 15:29 ]
Dit =)Nerve schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:27:
Drops zijn altijd random, en dus niet plaatsgebonden, enkel bepaalde legendaries die gebonden zijn aan specifieke bounty-acts.
Er zijn cache-only legendaries, ff googlen en dan heb je de lijsten van legendaries per cache zo gevonden.
Daarnaast is het zo dat class-specific legendaries alleen door die class bij Kadala naar boven komen...ze kunnen in principe wel droppen voor andere classes, maar dat is dan de kleine kans op de other-class-drop die in het smart-drop systeem zit.
Verder is het random...ik merkte op PTR dus dat ik nog nooit een Vyr chest heb gevonden op live...dus die gamble ik nu voor de transmog =)
Ik doe dit nu ook voor mijn monk, riften met de Barb gaat 10x sneller, en elke keer als ik tegen de bloodshard cap zit ga ik naar mijn alt en gamble ik naar de gewenste items.
Ancient furnace met Int en IAS ... kan ik voor m'n barb er maar 1 van de 2 af rollen...
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Bewaren voor Wiz in 2.2...daar kun je een hoop lol mee beleven...IAS naar dmg % en gaan.3xNix schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:43:
Meh, en dan zal je zien dat je net op de verkeerde een super-item vind....
Ancient furnace met Int en IAS ... kan ik voor m'n barb er maar 1 van de 2 af rollen...
Ik kan met zekerheid zeggen dat dit geluk isGhosty schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:49:
Ik gamble bij Kadala eigenlijk nooit voor amuletten of ringen. Nu dat mijn gear redelijk oke is ben ik echt naarstig op zoek naar een amulet voor mijn monk. Bij mij droppen er echt bijna nooit amulet`s en zeker niet de set amuletten. Maar wat schetst mijn verbazing. Sinds ik bij kadala gamble voor amuletten droppen ze ineens veel vaker in rifts. Zelfs 2 green amulleten in 1 run waar ik helaas niets aan had. Of dit is echt extreem toeval of houdt het spel rekening met wat je gambledVanavond nog eens proberen!
Ja, dat is het enige waarmee je de rng kan cheaten. De rest zijn hersenspinsels.Nerve schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:57:
Er over zeuren blijkt regelmatig te werken, ingame, of zelfs op een random forum. Geloof het of geloof het niet
Yep!Nerve schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:57:
Er over zeuren blijkt regelmatig te werken, ingame, of zelfs op een random forum. Geloof het of geloof het niet
Na flink wat zeuren over een Ramaladni's hier kreeg ik er ineens 2. Dus het helpt!
[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 09-03-2015 16:02 ]
Kijken of t helpt
Nee nee, zo gaat het echt niet werken hoor, je moet echt een post schrijven in de trant van:Ghosty schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:07:
Oke bij deze zeur ik heel graag dan om Sunwuko`s shrine`s en een mooie Daibo met socket en dmg% roll!
Kijken of t helpt
'GVD KUTKADALA, zit ik hier al 2 maand te gamblen om een Sunwoku' Shrine en een mooie Daibo met socket end dmg% roll, en ingame dropt er ook al niets!'.
Dat werkt gegarandeerd, wat ik je brom. Best ook ingame af en toe in de chat laten vallen.
Heb er nu wel 2, maar gewone met lage dps.
Oh mighty rngesus, i would like a gift, a unity and some awesome sunwuko gloves please.
NEVER GONNA HAPPEN
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
http://eu.battle.net/d3/e...verock-2215/hero/55402902
uit (spirit) miserie maar gestopt met wol en speel nu wat TR
Yeroon, ik heb 3x sunwuko gloves
Maar mijn sunwuko amulet is echt crap
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2015 16:58 ]
Troost je: ik had er een met een andere class gevonden en gesalvagedVerwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:57:
Bij mij wilt de insense torch maar niet droppen
http://eu.battle.net/d3/e...verock-2215/hero/55402902
Crappier dan dit? http://eu.battle.net/d3/e...eloonie-2758/hero/5741016Yeroon, ik heb 3x sunwuko gloves
Maar mijn sunwuko amulet is echt crap
Uit nieuwsgierigheid, wat heb je gerolld (aangezien je area dmg nog hebt)Angeloonie schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:08:
[...]
Troost je: ik had er een met een andere class gevonden en gesalvaged
[...]
Crappier dan dit? http://eu.battle.net/d3/e...eloonie-2758/hero/5741016
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Zat volgens mij avg. damage opGoldman schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:13:
[...]
Uit nieuwsgierigheid, wat heb je gerolld (aangezien je area dmg nog hebt)
Maar ja, het is de enige die ik heb dus je moet wat
Ik begreep je verkeerd denk ik. Geen idee wat er mis ging. Of je uitleg was gewoon onduidelijkDeadsmell schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:19:
[...]
Gast, dat verhaal probeerden we je vorige week ook al uit te leggen.
Had er eentje met S1 en die werkte wel lekker met mijn sentry's.Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:51:
Waarom wil je Kridershot? Goeie Xbow is toch beter?
Nu heb al een tijdje een deze en op zich bevalt die wel.
Maar tot nu toe heb ik nog niets gevonden waar ik meer aan lijkt te hebben.
Verwijderd
Net ff lopen tweaken met de crusader op de ptr --> 100% crit condemn crusader.
lvl 45 grift gehaald (echt makkelijk... en nee het waren geen red zombies
Dan de nieuwe ring broken promise die er voor zorgt dat je vrijwel 100% cit hebt de hele tijd. Sheet dps gaat ook onwijs omhoog van 675 naar 5.4 mln. Heb broken promise gecombineerd met unity en strongarm en dan vacuum condemn. Beide ringen zijn niet optimaal omdat er geen cdr op zit dus moest dit compenseren met een gogok.
Best leuk resultaat omdat het nog veel beter kan en je deze gear (behalve broken promise) nu allemaal kan farmen op season of non season.
Ga het nog verder tweaken en ook die fire condemn testen want daar moet ook iets mee gedaan kunnen worden.. zeker als mobs steeds harder slaan
In een fire setup met CA / IA (Elemental Arrow - Immolation) is Kridershot erg goed omdat je tijdens de regen tijd (= wanneer je geen CA kan knallen) enorm veel meer dmg kan doen dan een generator (je Sentries doen mee met IA, niet met een generator). Je burst dmg is dus wat lager, maar de average ligt hoger, zeker tegen high-HP targets.Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:51:
Waarom wil je Kridershot? Goeie Xbow is toch beter?
Overigens kun je met IA nog de regen truck gebruiken (Marked for Death - Mortal Enemy...de 4 Hatred regen is per tick van de DoT en dat gaat dus heel hard).
Nadeel van IA is dat je Awareness wel moet nemen....1 IA op een Reflect en je bent direct dood. DoT effecten proccen de Reflect dmg namelijk ook per tick. Dat is ook de reden dat quick-regen via Mortal Enemy + Grenade - Cold Grenade echt heel snel gaat, maar dan ben je tegen Reflect mobs hoe dan ook dood...Awareness proct op de 1e seconde DoT, na 2 seconde ben je weer vulnerable en direct weer dood door de 3e seconde DoT.
Mijn ideale wapen zou trouwens een ancient 2-pierce Buriza met dmg %, dex, vit en Resource Cost Reduction zijn....daarmee zou ik zo uitkomen, dat ik tijdens continue IA schieten nog net een beetje Hatred regen. IA met 2 pierces is op clusters monsters namelijk ook grof dmg...je basic attack is dan 615% x 10 en je burst 1650% x 10 tegen single targets. Bij clusters, gaat de IA nog eens x3 wegens de pierces.
Tag staat in profile
Gear is nog verre (heul erg verre) van optimaal, en T6 zal nog wel niet gaan. Maar ik kom eindelijk op een lekker doorloop tempo op T3/4...
Zie net dat ik nog de nightstalker passive aan heb. Officieel gebruik ik alleen maar hatred spenders, dan heb ik die niet meer nodig lijkt me?
http://eu.battle.net/d3/e...TeeVeR-2389/hero/55093217
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
(Diablo progress wil niet updaten... http://eu.battle.net/d3/e...entium-2220/hero/56897943 )
Van 800k naar 1.7m dmg in minder dan 8 uur, leuke gems er in en wat upgrades T6 waardig...
En 6 hellfire amulets gemaakt... alle 6 ruk.. nu in totaal 14 en niets echt bruikbaars.. heb de minst slechte er maar uit gehaald en daar een gem in gestoken dus we zien wel..
Ben je er zeker van dat je die Enhancer en Toxin wilt levellen? Vind de rerolls op je wapen en amulet ook erg verrassend.ZTeeVeR schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:55:
Eindelijk mijn eerste Spines of Seething Hatred gevonden! Op zich was de build al leuk vanwege de chakram galore, maar nu als hatred generator is het nog leuker geworden.
Gear is nog verre (heul erg verre) van optimaal, en T6 zal nog wel niet gaan. Maar ik kom eindelijk op een lekker doorloop tempo op T3/4...
Zie net dat ik nog de nightstalker passive aan heb. Officieel gebruik ik alleen maar hatred spenders, dan heb ik die niet meer nodig lijkt me?
http://eu.battle.net/d3/e...TeeVeR-2389/hero/55093217
T6 is verder erg dichtbij hoor. Nog twee setitems en je bent er.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
20% Fire / Dex / Troep-> 9% CHC (mats op) / Socket
Nu nog een keer een Cindercoat en ik switch naar Fire denk ik zo... (Demon Hunter)
Monkie wilt nog altijd geen Torch krijgen van RNG
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Nadat ik genoeg reusable parts had gespaard om 10 arcane barbs te craften heb ze alle 10 tegelijk gecraft en een voor een bekeken al hopend op een ancient. Helaas niks dus weer 10 souls in mn vault. Had nog een ancient Etrayu bow dus daar maar 1 van mn 3 ramaladni's op gedaan om toch een beetje DPS boost te krijgen. Kort daarna dropte er een legendary xbow en was dus een ancient buriza. Zag er gelijk potentie in en heb met een stuk of 5 a 6 rerolls de damage roll gekregen. 8% was voor nu wel even goed. Mn 2e ramaldni erop en het is een heerlijk wapen nu. Ben een beetje aan te spelen met skills om te kijken wat er lekker werkt met de 2x pierce. Impale is interessant en kan flink critten maar de range blijkt erg kort te zijn waardoor mijn sentries vaak niks raken. Met 5 sentries die hetzelfde kunstje doen kan dat best hard aankomen bij een rift guardian. Mocht jij nog ideeen hebben voor een optimale build voor de buriza hou ik me aanbevolen.Zarhrezz schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:01:
[...]
Mijn ideale wapen zou trouwens een ancient 2-pierce Buriza met dmg %, dex, vit en Resource Cost Reduction zijn....daarmee zou ik zo uitkomen, dat ik tijdens continue IA schieten nog net een beetje Hatred regen. IA met 2 pierces is op clusters monsters namelijk ook grof dmg...je basic attack is dan 615% x 10 en je burst 1650% x 10 tegen single targets. Bij clusters, gaat de IA nog eens x3 wegens de pierces.
Dit is mijn char nu (S2 hardcore): http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ixinix-2188/hero/55455926
De vit op mn buriza kan ik wel gebruiken aangezien ik HC speel en ik nu op hogere torments ga spelen. T4 vind ik nog redelijk veilig iig en DPS is zat. Mss ballistics eruit en dan polar station op sentries en ipv ballistics dan cull the weak. Of steady aim.. zou die nog lekker samen werken met Zei's stone of Vengeance?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Companion, Preparation, Blood Vengeance passive en Reaper's wraps. Heb gister ook mn cindercoat aangetrokken en cluster arrow naar loaded for bear rune geswitched zodat t fire damage wordt. Zag daar 125mio crits mee (mss nog wel hoger maar vaak zie ik zoveel floating damage door sentries en pets dat t haast niet te zien is). Verder een kwestie van wat resource en cooldown reduction zodat t minder kost en mn skills die hatred geven sneller terug komen. Als er veel bubbles droppen kan ik nuken met cluster arrow en 1 voor 1 de bubbles oppakken. Als ik zuinig moet doen schiet ik mn immolation arrow. Niet mn final build hoor... ben nog een beetje zoekende maar op zich werkt t zo al best goed.Rhodan schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:19:
@JohnnyV76, interessant karakter, maar hoe hou jij je hatred op pijl?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Laatste paar dagen voor mn monk niet echt veel geluk in de drops... Barb wil wel aardig! die is vrij snel t6 capable geworden ^^
Als ik het zo bekijk, zijn Bat comp. Preparation, Wraps en Coat voor de reduc.Rhodan schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:19:
@JohnnyV76, interessant karakter, maar hoe hou jij je hatred op pijl?
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Waarom zou je toughness op je follower willen, je bent toch op zoek naar het "follower cannot die-token" ?mfreriks schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:33:
uitgaand van het feit dat unity beide kanten op werkt. DPS gedaan op follower ook bij jou er af... heb ik deze gister alvast klaargestoomd, vooral gevonden gear met simpele enchant aanpassingen... 20mil toughness voor mn follower! nu nog een tweede unity zien te krijgen ^^
Laatste paar dagen voor mn monk niet echt veel geluk in de drops... Barb wil wel aardig! die is vrij snel t6 capable geworden ^^
Lijkt me dan alsnog dat je met langere gevechten zonder komt te staan maar ik kan het fout hebben.Goldman schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:55:
[...]
Als ik het zo bekijk, zijn Bat comp. Preparation, Wraps en Coat voor de reduc.
http://eu.battle.net/d3/e...entium-2220/hero/55547907
Ik ben zelf even de andere kant op gegaan met bows en kwam deze tegen Oddyssey's End en het lijkt redelijk te werken zeker met die 22% dmg from all sources geeft leuke crits.
Het enige waar ik over twijfel zijn welke gems te gebruiken, Bane of the trapped, Bane of the powerfull zitten wel goed maar wat als derde..
Met M6 is het Reaper's Wraps de manier om Hatred te regelen. Daarnaast heb je Preparation - Punishment en Marked for Death - Mortal Enemy als opties. Ook Companion activation geeft wat Hatred, maar daar is de voornaamste toepassing de damage boost...hoe ik die gebruik is eerst 2-3 CA's (zodat Hatred niet max is), dan activation en CA's tot minder dan half Hatred en dan Preparation zodat je het maximaal aantal CA's kan gooien voordat de dmg boost verloopt.
Met m'n huidige setup werkt Preparation lekkerder dan Marked; ik heb redelijk wat CDR, dus met Preparation en Companion heb ik vrijwel altijd regen opties en door m'n RCR is IA ook bijna no-cost dus zelfs als ik ff moet wachten op de CDs, zijn maar iets van 20-25% van m'n IA shoten basic attacks.
Met een non-ancient Kridershot heb ik met dezelfde skill layout tier 39 gehaald, dus dat heeft zeker ook potentie. Bij die setup gebruik ik wel Marked i.p.v. Preparation; de 20% dmg bonus is dan heerlijk tegen high-HP targets en AI is dan al regen, die geboost wordt door DoT + Mortal Enemy. Daardoor is het af en toe een IA tussen de CA's door en de Hatred blijft wel op pijl.
Damage reduction op je follower daarentegen is goud!Skarloc schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:04:
[...]
Waarom zou je toughness op je follower willen, je bent toch op zoek naar het "follower cannot die-token" ?
Bane of the Trapped en Zei's zijn given voor mij...beide multiplicative dmg boosts en ranged = Zei. Merk op dat Zei ook voor je Sentries werkt; distance tussen Sentry en target bepaalt de dmg boost op de CA's / IA's van de Sentry...en aangezien die CA's schieten van een scherm of 3-4 ver weg, is dat vaak max bonus.prutser001 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:07:
[...]
<snip>
Het enige waar ik over twijfel zijn welke gems te gebruiken, Bane of the trapped, Bane of the powerfull zitten wel goed maar wat als derde..
Bane of the Powerful ben ik niet zo'n fan van, maar da's persoonlijk...ik heb altijd pech met pack placement en je hebt er weinig aan tegen RGs.
Als je season speelt is Wildebeest een goeie optie; 200% HP buffer zou je meestal moeten hebben en dat kan aardig wat deaths voorkomen.
Als je follower de token heeft dat hij niet dood kan, vangt hij 0,0 damage volgens mij. Waar is de damage reduction dan voor?Vicarious schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:21:
[...]
Damage reduction op je follower daarentegen is goud!
precies mijn gedachten, je follower mag dan niet dood kunnen gaan, hij pakt geloof ik wel gewoon damage... en als unity ook die damage verdeeld.... heeft het niet zoveel effect...Vicarious schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:21:
[...]
Damage reduction op je follower daarentegen is goud!
@ hierboven.
Als die inderdaad 0.0 dmg ontvangt is dat van mij zinloos geweest
[ Voor 11% gewijzigd door mfneed op 10-03-2015 09:30 ]
Met de "cannot die" wordt de follower in principe "immuun" voor alle damage, dmg reduction is dus nergens voor nodig. Zodra je de relic hebt is het gearen van (bijvoorbeeld de templar) erg makkelijklolgast schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:25:
[...]
Als je follower de token heeft dat hij niet dood kan, vangt hij 0,0 damage volgens mij. Waar is de damage reduction dan voor?
Azurewrath (25 % chance to chill on hit) + attack speed
Lidless wall (Physical %) of Defender of westmarch (met hoge block %).
Bul Kathos ring + attack speed
Unity + attack speed
Ess of Johan + attack speed / physical %.
Dit zorgt ervoor dat je templar zo snel slaat dat deze bijna permanent de guardian bevriest. en de physical % op lidless / ess of johan zorgt ervoor dat de Bul kathos effect enorm hard slaat. (40 mil of hoger in sommige gevallen).
je kan ook marauders chest en dan dehelmet uit bounty act 3 voor reduced cost (indien je een ander element dan fire wilt gebruiken)Goldman schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:55:
[...]
Als ik het zo bekijk, zijn Bat comp. Preparation, Wraps en Coat voor de reduc.
Een variant hierop is hexing pants of mr. Yan als setbreaker.
(link naar m'n profile toegevoegd, mocht je ff snel een voorbeeld willen zien)
als je marauder set draagt dan maakt 't trouwens ook niet uit welke companion rune je selecteert (behalve 't geluidje dat je hoort als je 't used) alle pets zijn active door je set bonus, en je ontvangt dus ook alle "active" moves tegelijkertijd als je companion triggered.
(persoonlijk vind ik wolf 't beste hoorbaar, weten m'n party members ook dat ie up is en kunnen ze high cost nukes gebruiken)
[ Voor 8% gewijzigd door dyrc op 10-03-2015 09:40 ]
Hmm, de combo met Azure had ik nog niet gezien. Ik gebruik zelf TF op m'n Templar; het effect raakt 6 targets voor 3 seconde Slow -> Bane of the Trapped.Sabrac schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:31:
[...]
<snip>
Unity + attack speed
Dit zorgt ervoor dat je templar zo snel slaat dat deze bijna permanent de guardian bevriest. en de physical % op lidless / ess of johan zorgt ervoor dat de Bul kathos effect enorm hard slaat. (40 mil of hoger in sommige gevallen).
Bul Kathos gebruik ik ook bij de DH, ik wist niet dat die door physical geboost wordt...toch maar eens kijken of ik nog een Lidless heb liggen.
Bij m'n Tal Meteor Wiz heb ik m'n Templar als 2e ring een legacy SoJ gegeven, eentje met 6% cold dmg. Daardoor doet hij cold dmg en blijkbaar telt dat voor de Tal Meteor proc...dus hij slaat iets voor een paar dmg en er komt een cold meteor van mij achteraan =)
Ik denk dat ik hem maar een Azure geef...zijn TF proct namelijk ook de Tal lightning meteor en die hou ik liever in eigen hand. Perma-freeze is dan een prima alternatief.
Een linkje is dan wel handig (dat en je battletag in je signature klopt nietGhosty schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:37:
Kan iemand eens naar mijn monk kijken? De season 2 monk dan. Ik krijg het maar niet voor elkaar om solo verder te komen dan T4....en ik heb volgens mij toch wel nette gear alleen ik zit denk ik niet helemaal goed met mijn stat verdeling. Of misschien wat tips welke gear ik het beste voor kan gamblen.
Ah, ik zie inderdaad nu op de wiki dat die follower cannot die token ervoor zorgt dat hij 100% damage reduction heeft en dus geen damage vangt. Op zich wel beter ook, anders ga je dood zodra de follower in een zooi molten explosies staat. Damage reduction heeft dus inderdaad geen zin. Dan kun je het beste voor utility en damage gaan en toughness/reduction compleet negeren. Ik snap alleen de hoge block% niet op Westmarch, wat heeft dat dan voor zin?Sabrac schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:31:
[...]
Met de "cannot die" wordt de follower in principe "immuun" voor alle damage, dmg reduction is dus nergens voor nodig. Zodra je de relic hebt is het gearen van (bijvoorbeeld de templar) erg makkelijk
Unity + attack speed
Het moet zijn Bacoo#1597
Het effect van de defender of westmarch zorgt ervoor dat er een 300-400 % weapon damage 'wolf' voor AoE dmg zorgt als de templar een aanva blocked... een hoge block % zorgt voor meer wolvenVicarious schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:40:
[...]
Ah, ik zie inderdaad nu op de wiki dat die follower cannot die token ervoor zorgt dat hij 100% damage reduction heeft en dus geen damage vangt. Op zich wel beter ook, anders ga je dood zodra de follower in een zooi molten explosies staat. Damage reduction heeft dus inderdaad geen zin. Dan kun je het beste voor utility en damage gaan en toughness/reduction compleet negeren. Ik snap alleen de hoge block% niet op Westmarch, wat heeft dat dan voor zin?
Uh, specifieke reden waarom je op de US servers speelt?
En je monk, lang verhaal kort..
Je gebruikt de verkeerde set
Rainment of 1k storms is erg zwak qua effect en je bent beter af met een SWK (3 items) + Inna (3 items) met een Ring of Royal grandeur.
Qua gems zou ik ook de toxic gem niet gebruiken, maar Bane of the trapped en in de andere ring een socket krijgen voor Wildebeest Gizard (life per second ring).
Gezien je al een helm en shoulders van SWK hebt zou ik voor de gloves gaan gamblen.
Dan de RoRG halen.
Daarna voor de Inna items gamblen (Chest, belt en legs).
Dan de Crudest boots gamblen.
Daarmee zal je effectieve damage en toughness veel hoger liggen dan wat je nu hebt.
Daarna kan je T6 al aan, alhoewel ik wel andere abilities zou gebruiken (zie Diablofans monk builds)
Tempest rush werkt en is een guide voor, maar de meeste monks hebben succes met de Lightning Wave of Light.
[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 10-03-2015 09:48 ]
Rerols op gear zit niet echt een mega gedachten achter, ik ga er van uit dat ik nog betere versies ga vinden.Tektoon schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 02:30:
[...]
Ben je er zeker van dat je die Enhancer en Toxin wilt levellen? Vind de rerolls op je wapen en amulet ook erg verrassend.
T6 is verder erg dichtbij hoor. Nog twee setitems en je bent er.
Gems zou ik graag wat advies over willen hebben.
Is er ergens een goed overzicht voor een fire based dh als het gaat om welke specs je wilt in je gear?
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
En niet echt een rede....ik kocht het spel en begon direct te spelen met een paar maatjes.
We kwamen er een paar weken later achter de we op US zaten te spelen
En mjah ik kan mijn toons niet overzetten naar een andere server dus blijf ik maar op US
Op zich is het niet lastig om op (relatief) korte termijn een paar chars op de EU-server te krijgen die op hetzelfde niveau zitten als je huidige chars. Met behulp van een paar tweakers ben je zo naar 70 geboost en je gear is niet van dermate hoog niveau dat je niet snel iets vergelijkbaars kunt vinden, op een paar lastige items na. Zeker niet als je in een party van hier gaat spelen, als je op EU zit.Ghosty schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:48:
Dank je wel voor de info! Ga ik vanavond dan meteen mee aan de slag.
En niet echt een rede....ik kocht het spel en begon direct te spelen met een paar maatjes.
We kwamen er een paar weken later achter de we op US zaten te spelen![]()
En mjah ik kan mijn toons niet overzetten naar een andere server dus blijf ik maar op US
Geef maar een gil als je ooit de overstap naar EU wilt maken. Altijd wel mensen hier die je willen helpen.
Gisteren voor de verandering wéér een Ramaladni's Gift gevonden. #3 in 4 dagen
Denk dat ik hem op een Buriza ga gebruiken (heb er 2 in stash met ~2900 DPS zonder %dmg), mijn huidige is iets minder namelijk. Maar aan de andere kant.. ik speel mijn DH eigenlijk nauwelijks nog, dus misschien maar beter bewaren tot patch 2.2 live staat en ik mogelijk andere wapens nodig heb die een Gift moeten hebben
Ben met mijn Barb nu continue aan het riften en zodra ik de bloodshard cap bereik ga ik gamblen met mijn Monk voor Inna's Belt/Crudest Boots.. Tot dusverre geen geluk
Met mijn Barb dan nog wel een betere Raekor Helm gevonden (met vit, +20% toughness) en betere boots gegambled (leuk die fucking lage bloodshard cap en Blood Thiefs).
Daarna betere gungdo, alles anders beter, een wedding band + shield voor me templar. Ach nog wel ff bezig dus.
Also, een level 70 WD. Maar dat komt goed denk ik
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verder is T4 behoorlijk veilig, T5 red ik solo wel redelijk, en kom tot een grift van 23-25..
Als ik dan mijn sultans nog kan wisselen voor een Furnace, of Torch, ben ik erg blij
Dit topic is gesloten.
![]()