Inrage schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:10:
[...]

2. Blijf bounties doen, act 1 vind ik het snelste (kwestie van gewoonte ook denk ik) Als je die doet tijdens het levelen heb je al voldoende rift keys voor als je lvl 70 bent.
Act I is inderdaad het snelste, maar levert misschien niet het meeste op omdat je ook Acts hebt waar de dagbonus op valt. Als die twee toevallig samenvallen, dan Act I grinden, anders afweging maken wat je meer oplevert: langere Act met bonus, of snelle Act zonder.

En geen tijd verspillen met gear upgraden of craften voor je level 70 bent.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 05-03-2015 13:22 ]

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:17

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Skarloc schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:47:
[...]

Ik ren vanavond wel een rondje met je mee Ret en dan vinden we alles dat we nodig hebben.......;) Een stuk of 4 gifts op een avond moet toch een keertje kunnen. Heb inmiddels 3 unities dus de volgende zijn voor jou.
Bijna alles gevonden :). Je monkie ziet er mooi uit nu zeg!

Battle.net || Strava

• regi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-12 12:56
Eindelijk 6m. Plus een goede ancient barb. Nu nog betere ringen en amulet.

Battle.net tag

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-12 02:04
Sta je er al die tijd om te zeuren. Valt zonet mijn ALLEREERSTE ramaldini's gift :)

Zoooo blij. Nu nog een machtig wapen!

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-12 16:04
ShittyNL schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 19:58:
Sta je er al die tijd om te zeuren. Valt zonet mijn ALLEREERSTE ramaldini's gift :)

Zoooo blij. Nu nog een machtig wapen!
Nice, heb wel de indruk dat ze van de week wat vaker lijken te vallen.
En inderdaad, nu nog leuke wapens waar ze op kunnen.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Rhodan schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 20:16:
[...]

Nice, heb wel de indruk dat ze van de week wat vaker lijken te vallen.
Hahahahahahahahahahaha }:|

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( -O-

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12 15:37

Dazzler2120

FP ProMod
Weer eens een dagje gespeeld nu... Aughilds en Captain crimson setje voor nu, inna headpiece geloot.
Voor de rest nog niet echt iets tops
http://eu.battle.net/d3/e...4zzl3R-2849/hero/56383822

PS4 PSN: Dazzler2120

• Daniel.
Heb er vandaag 2 gekregen. Snap er niets van! Heb hem wel weggegeven aan een maat met de afspraak dat ik de eerste volgende van hem krijg als we samen spelen!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Vandaag ook een Gift gekregen na 2,5 weken spelen. Iemand die in mijn groep zat ook tijdens dezelfde run. Ik denk dat ze de droprate wat aangepast hebben..

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Mijn Barbarian, comments?
Heb wel extreem dom geweest om mijn Furnace te rerollen voor ik een Gift kreeg. Echt balen! :(

http://eu.battle.net/d3/e...darich-2473/hero/54599326

[ Voor 21% gewijzigd door Tomski1986 op 06-03-2015 00:38 ]

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-11 08:28

Cramthabam

Leef en laat leven

Tomski1986 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 00:37:
Mijn Barbarian, comments?
Heb wel extreem dom geweest om mijn Furnace te rerollen voor ik een Gift kreeg. Echt balen! :(

http://eu.battle.net/d3/e...darich-2473/hero/54599326
Op je schouders furious charge damage. Op de handschoenen chd rollen. De helm naar 6 crit. Een nieuw amulet met phys,crit,chd en socket. Dat levert het snelst nu wat op.
De rest is natuurlijk gewoon betere versies vinden.

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Oeh, gisteren erachter gekomen dat de Fetishes van de passive (psycophants) ook de SMK cooldown triggeren! NIIIICE!
Snapte er al niks meer van dat die cooldown van totem en fetishes zo snel omlaag schoot.

Dit is op de PTR trouwens

Oh ja, vergeten; Barbarian kan weer non-stop WoTB rennen ;) met de juiste gear natuurlijk

[ Voor 16% gewijzigd door Ealjebij op 06-03-2015 08:15 ]

D3 Profiel

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12 08:49
Gister in 30min spelen Sunwuko shoulders gekregen, een fatsoenlijke roll op mijn neckless gekregen en een nieuwe RoRG gekregen met chc erop! zit nu op 1m dps en 20m thoughness ingame!!

Wist trouwens niet dat sunwuko set zoveel uit kon maken! die exploding decoy is ideaal bij de kleinere mobs niet eens meer nodig om wave of light te casten!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-12 14:46
Ealjebij schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 08:12:
Oeh, gisteren erachter gekomen dat de Fetishes van de passive (psycophants) ook de SMK cooldown triggeren! NIIIICE!
Snapte er al niks meer van dat die cooldown van totem en fetishes zo snel omlaag schoot.

Dit is op de PTR trouwens

Oh ja, vergeten; Barbarian kan weer non-stop WoTB rennen ;) met de juiste gear natuurlijk
Is ook al een tijd zo op de live servers, dus mocht je daar ook een SMK hebben kun je ook daar overstappen.
Zo, vanmorgen zowaar een nuttig item gevonden! :o
Alle loot is echt dikke crap de afgelopen 2 dagen.. Maar vanmorgen ancient Zunimassa boots gevonden :) Mijn gear is nu bijna volledig Ancient. Enkel helm/ringen/wapen nog niet.
http://www.diablo3ladder....ction_showchar&hid=811235

Denk dat ik wel redelijk aan de max kom nu zonder een nieuwe DoD.. Dus die staat nog steeds op de wenslijst :'(

Oh, en:
Dag 77
Nog steeds geen Gift gevonden T.T

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Angeloonie schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:40:
Zo, vanmorgen zowaar een nuttig item gevonden! :o
Alle loot is echt dikke crap de afgelopen 2 dagen.. Maar vanmorgen ancient Zunimassa boots gevonden :) Mijn gear is nu bijna volledig Ancient. Enkel helm/ringen/wapen nog niet.
http://www.diablo3ladder....ction_showchar&hid=811235

Denk dat ik wel redelijk aan de max kom nu zonder een nieuwe DoD.. Dus die staat nog steeds op de wenslijst :'(

Oh, en:
Dag 77
keep trying! Ik heb er op season ook nog geen zelf geloot, wel 1 gekregen :). Ben nu hard op zoek naar unities.

Voor de psyche heb ik gisteren met hulp van clangenoten een crusader gelevelled. Die moet het maar doen dan :). Zal je zien dat ze daar vallen met dex haha. Uiteindelijke doel is een support crus, maar in de tussentijd moet ik nog even op zoek naar een t6 rift build... Iemand suggusties?

Battle.net || Strava

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:40
retlaw schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:46:
[...]

keep trying! Ik heb er op season ook nog geen zelf geloot, wel 1 gekregen :). Ben nu hard op zoek naar unities.

Voor de psyche heb ik gisteren met hulp van clangenoten een crusader gelevelled. Die moet het maar doen dan :). Zal je zien dat ze daar vallen met dex haha. Uiteindelijke doel is een support crus, maar in de tussentijd moet ik nog even op zoek naar een t6 rift build... Iemand suggusties?
Kadala lief aankijken?
Voor T6 lijkt me Akkhan verplicht... En voor support heb je enkel een Crusader shield en wapen nodig dacht ik? Dus gamblen lijkt mij effectiever?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Grin
  • Laatst online: 21:08

Grin

Ride si sapis.

[...]
Goed bezig ret, kan die knol van mij ook eens op stal staan. ;)
Voor T6 moet je idd Akkhan verzamelen.
Waar ik mee bezig ben is een T6 Condemn build, wat ik in de video's zie speelt dat erg lekker. Je hebt 2 vereiste items, een zwaard en een schild. Ik moet alleen nog dat verdraaide schild...

[ Voor 3% gewijzigd door Grin op 06-03-2015 09:58 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-12 16:38

zwik

randomized

Ben laatst ook een S2 crusader begonnen en ga ook voor een condemn build. So far nog helemaal geen items :+ .

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:27
Condemn build heb ik maanden gespeeld, bijzonder leuk vind ik. Je krijgt er alleen wel een lamme vinger van, aangezien het ingedrukt houden van je knop erg traag is.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:56:
[...]

Goed bezig ret, kan die knol van mij ook eens op stal staan. ;)
Voor T6 moet je idd Akkhan verzamelen.
Waar ik mee bezig ben is een T6 Condemn build, wat ik in de video's zie speelt dat erg lekker. Je hebt 2 vereiste items, een zwaard en een schild. Ik moet alleen nog dat verdraaide schild...
deze dan zeker?

Of deze?

[ Voor 8% gewijzigd door retlaw op 06-03-2015 10:57 ]

Battle.net || Strava

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Die inderdaad. Maar ik denk dat ik uiteindelijk een mix van die beide ga proberen, heb nog een leuke WH met str geloot... >:)

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-11 16:06

Waywaith

Tja

Eergisteren op mn S2 monk Gundo Gears mogen bemachtigen, zover is het op T1 erg vermakelijk.

Maar buiten Gundo Gears, nog vrij weinig leuke items :( Gelukkig maakt Gundo Gear, rifts iets sneller :)

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-12 10:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

[...]

Phalanx build speelt ook lekker voor t6. Akkhan set en Unrelenting phalanx shield zijn dan wel een must. Goede Leorics crown is ook altijd prettig voor de cdr.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Skarloc schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:12:
[...]

Phalanx build speelt ook lekker voor t6. Akkhan set en Unrelenting phalanx shield zijn dan wel een must. Goede Leorics crown is ook altijd prettig voor de cdr.
Die mag jij net meer spelen overigens. Dan ben je niet bij te houden :)! Of er moet een legendary gem komen om crusaders af te remmen...

Die build heb ik even op NS gespeeld en die doe het inderdaad ook wel leuk. Heb in ieder geval weer een char om te gearen en om unities mee te vinden.

Battle.net || Strava

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-12 10:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

retlaw schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:16:
[...]

Die mag jij net meer spelen overigens. Dan ben je niet bij te houden :)! Of er moet een legendary gem komen om crusaders af te remmen...

Die build heb ik even op NS gespeeld en die doe het inderdaad ook wel leuk. Heb in ieder geval weer een char om te gearen en om unities mee te vinden.
Ik durf toch wel te stellen dat de huidige firemonk met een goede torch, tzo krin en gem of the hoarder nog veel sneller is.
Moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben door de speelstijl van de monk, lekker snel en de mogelijkheid om alle mobs in beeld in één keer te laten ontploffen >:)

Nu op zoek naar +% lightning gear zodat ik mijn build om kan zetten naar lightning :)

[ Voor 5% gewijzigd door Skarloc op 06-03-2015 11:26 ]

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Zoo een dag niet gegamed, althans, geen computer game. Was enorm afkicken man.

Anyways, iemand zin vanavond wat te riften? Liefst met zooi monks, uurtje of zeven/half acht? Be warned though, er gaat bier getankt worden vanavond, dat kan de performance iets verslechteren...

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• mfneed
ye-roon schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:35:
Zoo een dag niet gegamed, althans, geen computer game. Was enorm afkicken man.

Anyways, iemand zin vanavond wat te riften? Liefst met zooi monks, uurtje of zeven/half acht? Be warned though, er gaat bier getankt worden vanavond, dat kan de performance iets verslechteren...
Vanavond inderdaad weer f knallen denk ik! Nu mn Sunwuko setbonus er is, heb ik er nog meer plezier in!! weet alleen niet of ik 7u haal...

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-12 16:39
Angeloonie schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:40:
Oh, en:
Dag 77
Heb afgelopen week het volgende gevonden O-) :
Afbeeldingslocatie: http://media.blizzard.com/d3/icons/items/large/consumable_add_sockets_1_demonhunter_male.pngAfbeeldingslocatie: http://media.blizzard.com/d3/icons/items/large/consumable_add_sockets_1_demonhunter_male.pngAfbeeldingslocatie: http://media.blizzard.com/d3/icons/items/large/consumable_add_sockets_1_demonhunter_male.png
Heb er nu 5 liggen waar ik niks mee kan omdat er alleen maar crap wapens droppen :|

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-12 23:32

Yor

Yor1313#2571

NL-RaVeR schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:03:
[...]

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Heb er nu 5 liggen waar ik niks mee kan omdat er alleen maar crap wapens droppen :|
Geloof dat ik er een stuk of 12 in S2 gevonden heb tot nu toe, 5 reserve en de rest op test-builds.
In normal heb ik er iets van 12 reserve. Snap niet dat die krengen zo gewild zijn, vind er elke week wel 1 of twee. Geef me liever maar weer een mega ancient furnace!

http://yor.minitroopers.com

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Dat is dan ook RNG. Ik heb er ook voldoende maar goede wapens droppen nauwelijks en die sunwuko amu wil ook maar niet.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

NL-RaVeR schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:03:
[...]

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EcL9ojJ.gif

:P :>

• mfneed
NastyNickNL schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:19:
Dat is dan ook RNG. Ik heb er ook voldoende maar goede wapens droppen nauwelijks en die sunwuko amu wil ook maar niet.
Heb precies hetzelfde... 2 gifts liggen, alleen krijg geen ancient wapens... gelukkig wel een torch gekregen:) alleen die sunwuko amu dropte voor mij ook niet! had geluk dat ik geloof Kami die al had en amu voor hem nog eens dropte...

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Vanavond maar eens lekker rammen met mijn monk op NS. Iemand die mee wilt doen met een rift / grift is vrij om te joinen :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/LunaC-2218/hero/1979360

[ Voor 20% gewijzigd door LnC op 06-03-2015 12:36 ]

• mfneed
LnC schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:35:
Vanavond maar eens lekker rammen met mijn monk op NS. Iemand die mee wilt doen met een rift / grift is vrij om te joinen :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/LunaC-2218/hero/1979360
... unity heaven ofniet? :+

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:08
Iemand een idee hoe ik het snelst Blood Shards kan krijgen zodat ik Kadala kan kietelen? Riftjes of Greater Rifts of iets anders?

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Verwijderd

t6 rifts farmen als je er snel doorheen kan rennen.

• Thalaron
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:09:
t6 rifts farmen als je er snel doorheen kan rennen.
Of Grifts... afhankelijk van de snelheid ofc. Met mijn NS DH kan ik beter Grifts 35/40 speedruns doen...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• ye-roon

ye-roon

knaak

True, maar in t6 rifts heb je ook kans op Blood Thiefs voor een extra ~320 bloodshards.

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Meerdere blood Thiefs soms zelfs in één rift.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Denk dat bloodshards zowel een kwestie van snelheid als voorkeur is.

Zelf ga ik liever g.rift 35 farmen, 200+ bloodshards per keer voor 3 tot 5 minuten werk
Daar waar T6 rifts slechts 100 bloodshards is en 2 tot 3 minuten duurt.

T6 heb je echter nog de 'afleiding' van legendaries die kunnen droppen etc.
G.rifts is doorstampen tot de guardian.

Enige reden dat ik zelf T6 run is de Death's Breath en de trial keys.. anders ga ik liever g.rifts... de experience bonus is leuker dan de kans op Blood thiefs.

Dit is puur vanuit een solo perspectief.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38
Sabrac schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:41:

Zelf ga ik liever g.rift 35 farmen, 200+ bloodshards per keer voor 3 tot 5 minuten werk

Enige reden dat ik zelf T6 run is de Death's Breath en de trial keys.. anders ga ik liever g.rifts... de experience bonus is leuker dan de kans op Blood thiefs.

Niet overdrijven met de bloodshards he :P Dropt eerder rond de 140 bloodshards bij grift 35. Maar als je een lekkere party hebt is griften zeker beter dan t6 runs. Zoals je al zei, meer xp en bloodshards. Alleen moet je wel een effectief party hebben, want soms kom ik spelers tegen die gewoon te hoog spelen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

An1mA schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 14:18:
[...]

Niet overdrijven met de bloodshards he :P Dropt eerder rond de 140 bloodshards bij grift 35. Maar als je een lekkere party hebt is griften zeker beter dan t6 runs. Zoals je al zei, meer xp en bloodshards. Alleen moet je wel een effectief party hebben, want soms kom ik spelers tegen die gewoon te hoog spelen.
140? Kan me toch echt herinneren dat ik rond de 200 krijg hoor. Misschien dat ik nu g.rift 40 in gedachten heb.

• ye-roon

ye-roon

knaak

Sabrac schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:41:

Als ik zo snel door GR35 kon klappen, dan misschien ook wel. Al vind ik een normale rift leuker, alleen maar loot krijgen van de guardian is zo counter intuitive imho. De loot is namelijk nooit goed. Ik moet nu gewoon upgrades hebben, meer kans daarop in normale rifts, plus kans op goblins. Lekker klappen ^^

Denk dat het een gear level issue is, op gegeven moment kom je op een moment dat je branched naar andere gebieden.

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
http://eu.battle.net/d3/e...4zzl3R-2849/hero/56383822
En zo begint mijn monk steeds meer vorm te nemen... Nog steeds geen enkele sunwuko's geloot, wel al een gift gekregen. Maarja kom nu maar eens door met die sunwuko's set :')

ye-roon schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:02:
[...]

Als ik zo snel door GR35 kon klappen, dan misschien ook wel. Al vind ik een normale rift leuker, alleen maar loot krijgen van de guardian is zo counter intuitive imho. De loot is namelijk nooit goed. Ik moet nu gewoon upgrades hebben, meer kans daarop in normale rifts, plus kans op goblins. Lekker klappen ^^

Denk dat het een gear level issue is, op gegeven moment kom je op een moment dat je branched naar andere gebieden.
Gewoon lekker een combinatie; T6 rifts voor de snelheid, loot, goud en goblins en dan GR35-ish voor de verhoogde xp :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
Is er iemand online waarbij ik snel even een Marquise Ruby zou mogen leechen op mijn level 37 character (Season). Dan gaat het levelen voorlopig een heel stukje sneller...

Battle.net: RedSkyNL#2786

[ Voor 7% gewijzigd door EricNL op 06-03-2015 19:59 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
Angeloonie schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 20:04:
Ehh.. Gems zijn account-bound ;-)
Ik bedoel dan ook dat ik bij een level 70 even in de game loop en hoop/wacht tot er een marquise ruby dropt :)

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-11 12:44

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Echt irritant die Ramaldni's... ik heb dit season al meer Goblin rifts gehad dan die consumables :(
Ik zou er ook wel een paar kunnen gebruiken zegmaar...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

• Rhodan
  • Laatst online: 28-12 16:04
Hahaha :) >:)

[ Voor 45% gewijzigd door Rhodan op 06-03-2015 20:56 ]

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Nice :) heb btw een invite gedaan aan de tweakers.net clan, wie regelt normaal gesproken de invites/accepts?

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:57
Engeltje83 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 20:10:
Echt irritant die Ramaldni's... ik heb dit season al meer Goblin rifts gehad dan die consumables :(
Ik zou er ook wel een paar kunnen gebruiken zegmaar...
Ik ook :)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-12 08:18
EricNL schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 19:58:
Is er iemand online waarbij ik snel even een Marquise Ruby zou mogen leechen op mijn level 37 character (Season). Dan gaat het levelen voorlopig een heel stukje sneller...

Battle.net: RedSkyNL#2786
Die droppen pas vanaf lvl 61.

Even niets...

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-12 11:03
FireDrunk schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 21:16:
[...]

Die droppen pas vanaf lvl 61.
En zijn accountbound.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Hij wil in een l70 game mee lopen tot dat er een dikke ruby voor hem dropt. Prima idee hoor maar waarschijnlijk kan de andere dude hem gewoon in 1u boosten.

Ga eens in de tweakers community schreeuwen en er is vast iemand die dat wil doen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Mofkees schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 11:29:
[...]

Hij wil in een l70 game mee lopen tot dat er een dikke ruby voor hem dropt. Prima idee hoor maar waarschijnlijk kan de andere dude hem gewoon in 1u boosten.

Ga eens in de tweakers community schreeuwen en er is vast iemand die dat wil doen.
Wou net zeggen, 1 rift en je zit mogelijk al boven de 60, gewoon even full clear doen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-12 19:17
Ik denk dat ik ook maar eens Diablo weer ga oppakken, Heb een monk (paragon 17) maar ik ga een nieuw Wizard maken.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Dazzler2120 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 20:58:
Nice :) heb btw een invite gedaan aan de tweakers.net clan, wie regelt normaal gesproken de invites/accepts?
Daarvoor dien je eerst een fomulier, zie topic start invullen.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Vidra schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 12:23:
[...]

Daarvoor dien je eerst een fomulier, zie topic start invullen.
Ah oke! Duidelijk, zal ik doen :)

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-12 11:03
Mofkees schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 11:29:
[...]

Ah op die manier 'leechen' 8)7

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Iemand zin om T3 rifts te doen? Ben level paragon 96 monk, kan solo maar in group vind ik more fun :) Alleen geen zin in public game; add me: D4zzl3R#2849

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
yey mijlpaal gehaald vandaag PL300 gepasseert!
damage 850K en defens 17M op wizard nog niet helemaal tevreden heb wel volle set firebird maar nog niet alle items ancient samen met de juiste stats.

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Dazzler2120 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 19:16:
Iemand zin om T3 rifts te doen? Ben level paragon 96 monk, kan solo maar in group vind ik more fun :) Alleen geen zin in public game; add me: D4zzl3R#2849
Speel zelf ook met een matig gegearde monk op season. T3 of t4 meestal. Zal je adden als ik weer online ben. Of als je mij spot, pm me maar 😊

Zoek ook in de community vaker naar groep, maar geen t6 betekent meestal geen antwoord -O-

[ Voor 10% gewijzigd door Nephalem op 07-03-2015 19:46 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Add me maar! Ja heb vandaag ook via de community gevraagd. goeie dag gehad kwa loot :')
heb nu full sunwuko en 2 inna pieces. Ook mijn RORG al ready... nu crudest boots, en de rest van de gear nog!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Grats :)

Lol! Eindelijk maar toch! Gefeliciteerd! Nu niet per ongeluk op het verkeerde wapen klikken hè. :P
In afwachting van volgende PTR patch maar eens met m'n Wiz gaan farmen voor een ancient weapon.

Weet iemand trouwens of de procs van Cinder Switch en Sunder tegenwoordig de moeite zijn?

<GOT> Zarhrezz#2885

• Daniel.
Nou ik denk dat ik andere mag geloven wat ze hier zeggen. Drop-Rate Ramaldini's Gift is verhoogt. Kreeg er gister 1 na een Grift op level 26. Dat is mijn 3de in 3 dagen. Nu nog even een goede Furnace en ik ben HAPPYYYY!

• RedHat
  • Laatst online: 21:38
Ik zat op youtube een filmpje te kijken hoe je snel een RoRG kon farmen. Ik kwam al snel op een filmpje waar gefarmt werd met een bot. Bij de release van DIII was toch juist een 'speerpunt' dat botten onmogelijk werd gemaakt (En volgens mij ook een beetje geclaimed?).
Deadsmell schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:12:
[...]

Lol! Eindelijk maar toch! Gefeliciteerd! Nu niet per ongeluk op het verkeerde wapen klikken hè. :P
Dat is wel goed gegaan :+
http://www.diablo3ladder....action_showchar&hid=16296
Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/10o0i8g.jpg

:Y)
+22% dmg op mijn Barb :D

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Mooie banhammer ! Gratz !

Ik heb eindelijk mijn Marauder 6-piece set compleet na P120 - P320, stomme boots wilde niet vallen... Nu op zoek naar een Cindercoat.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:33
Ik speel tegenwoordig op de ps4 ipv pc. Hoewel mijn ps4 crusader nog niet dezelfde quality gear heeft als mn pc crusader, speelt deze wel leuker met een hack n slash build ipv shotgun.

Gisteren voor het eerst sinds maanden weer eens gespeeld en meteen mijn craftable 1h flail vervangen door een ancient versie van hetzelfde wapen.

Speel nu smite / sweep icm golden scourge en een nieuwe belt die bombarment on hit heeft :)
Deze build speelt toch erg lekker maar is endgame ws niet erg viable.

Zijn er ook endgame crusaders die de roland set gebruiken?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bospa01 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 12:55:
<snip>
Zijn er ook endgame crusaders die de roland set gebruiken?
Nu waarschijnlijk weinig, maar als 2.2 komt zal dat anders zijn...op PTR is Roland's nu ook 50+

<GOT> Zarhrezz#2885

• unfor
  • Laatst online: 28-12 20:32
Ik kan niet wachten tot 2.2! Jammer dat seizoen 2 eigenlijk maar 1 echt gamechanging item heeft toegevoegd: Gungdo Gear.

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-12 23:32

Yor

Yor1313#2571

http://yor.minitroopers.com

• unfor
Een beetje vertekend beeld door 7% IAS.
Die zou je eigenlijk niet mee moeten tellen tenzij je echt afhankelijk bent van IAS.
Als monk wil ik bijvoorbeeld geen IAS hebben omdat ik anders te snel door mijn spirit ga.

Die hele ladders met DPS sheets zijn bijvoorbeeld ook totaal irrelevant, het gaat helemaal niet om sheets of nummers.

[ Voor 47% gewijzigd door unfor op 08-03-2015 13:56 ]

Meh, alsof die 0,07 extra aps veel uitmaken. 't Is een leuk wapen!
Maar was beter geweest met elite damage. :P

• chr0me1
  • Laatst online: 22-12 17:12
heb gister een super ancient torch gevonden :D! heb er alleen nog niet mee kunnen spelen door een slechte timing van een weekendje weg :( heb 7% ias weg gerolt anders zat die ook in de top 50 ofzo kan iemand m linken?

[ Voor 22% gewijzigd door chr0me1 op 08-03-2015 18:49 ]

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-11 14:01
Deadsmell schreef op zondag 08 maart 2015 @ 17:32:
Meh, alsof die 0,07 extra aps veel uitmaken. 't Is een leuk wapen!
Maar was beter geweest met elite damage. :P
Scheelt toch al zo'n 300 sheet dps op het wapen

• Thalaron
Op Sunwoku's Gloves denk ik bij Dex/Vita/Allres/CHC Allres -> CHD rollen? (Ancient btw)

• unfor
Thalaron schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:53:
Op Sunwoku's Gloves denk ik bij Dex/Vita/Allres/CHC Allres -> CHD rollen? (Ancient btw)
Als je al betere non-ancient sunwuko gloves had kan je beter die gebruiken.
Ideale sunwuko gloves hebben: dex/crit damage/crit chance/cooldown en secondary resist.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Vanavond twee keer grift 51 gehaald met een 4 player GoT-party @ S2. Het begint ergens op te lijken, nog maar 2 lvl's verwijderd van ons NS record. 53 is inmiddels te vergaren met trials. :*)
Daarnaast hebben we het vermoeden dat een WD met Solanium-build beter is voor hogere grifts dan een SMK-build. De crus pakt dan de critical law erbij ipv hopeful cry.

• Thalaron
unfor schreef op zondag 08 maart 2015 @ 22:58:
[...]

Als je al betere non-ancient sunwuko gloves had kan je beter die gebruiken.
Ideale sunwuko gloves hebben: dex/crit damage/crit chance/cooldown en secondary resist.
Oude waren bagger(der)... Weet zo niet meer wat... In elk geval hadden ze geen secondary resist en geen vita EN geen Allres

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-12 16:38

zwik

randomized

Van het weekend ook weer gespeeld en weinig upgrades op m'n crusader gehad. Alleen m'n chestpiece eigenlijk :) .
Lees nu net iets over een 4 man group die met een Support WD + Support crus en dan met een DH en monk als damage dealers spelen en tot g.rift 60 kwamen...
Werd helemaal vrolijk om te weten dat monks ook een kans maakten op hoge g.rifts in parties... blijkt het een exploit te zijn -_-'.. het zal ook weer eens niet.

Afgelopen weekend weinig gespeeld, support crusader heeft nu wel 2x een rank 25 gem.. vanavond even kijken of ik een partner voor 2 man g.rifts (of een team voor 4 man g.rifts) kan vinden. m'n laatste gem nog even levelen. De crusader is op het moment niet dood te krijgen (t/m g.rift 45 iig).

• ye-roon

ye-roon

knaak

Zit ik gvd net lekker in Diablo 3 RoS Season 2. Koop ik TLoU:R op de PS4. Daar gaat m'n weekend D3 spelen :) Ik heb nog wel m'n level gem naar 25 gekregen. Vanavond word het wel ff klappen denk ik, misschien kijken of ik me WD kan levelen(lees: wat xp kan leechen ^^). Inmiddels paragon 312 of zo, dus dat gaat ook lekker.

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
dit weekend eens een monk gestart in S2.
gaat wel supervlot :/ nog nooit een char gehad dat T3 aankan, en dat na amper 2 dagen...
heb nochtans niet echt goede gear.

PSN - ps4 : sir_kowlier

kowlier schreef op maandag 09 maart 2015 @ 08:55:
dit weekend eens een monk gestart in S2.
gaat wel supervlot :/ nog nooit een char gehad dat T3 aankan, en dat na amper 2 dagen...
heb nochtans niet echt goede gear.
Gaat idd razendsnel met een monk. Bij 2 piece Sunwuko mag je door naar T5 en eentje meer al naar T6. :)

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
mja, die droppen maar niet :p
en eerst nog een rorg farmen ook. krijg alleen maar die mace van de skeleton king uit die bags...

PSN - ps4 : sir_kowlier

Verwijderd

kowlier schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:24:
mja, die droppen maar niet :p
en eerst nog een rorg farmen ook. krijg alleen maar die mace van de skeleton king uit die bags...
Public bountys is handig om te doen.

Ik ben gisteren Plvl 300 geworden :D. En mn wizard heeft Firebird set en wat leuke wapens.
We kunnen er weer tegen aan :P
En ja hoor, na donderdag éindelijk een Ramaladni's Gift te vinden had ik er gisteren nog 1 te pakken..
bijna 80 dagen niets en dan ineens binnen 3 dagen 2 gifts.. Heel toevallig allebei op mijn Barb gevonden..

Ben toch maar eens begonnen met een Monk.. Eigenlijk sinds héééél lang niet meer mee gespeeld (laatste keer bestond Inferno nog :P), dus voelt een beetje onwennig. Was ook echt totaal niet effectief, totdat ik de volledige Sunwuko set bonus actief had :P

Heeft iemand tips qua gear/build? Ik wil naar een lightning build toe (denk ik) want dat schijnt het effectiefste te zijn voor GR's (T6 is alles wel effectief genoeg).
Monkje: http://eu.battle.net/d3/e...eloonie-2758/hero/5741016

Wat ik z.s.m. wil veranderen:
Inna's chest+belt+pants voor de setbonus (moet alleen belt nog gamblen)
Crudest Boots gamblen

Qua ring heb ik nu Wyrdward, wat mij een mooie combinatie lijkt met de Ancient Parthan Defenders (%damage reduction per stunned enemy). Is dat wat? (ja non-season dus geen Gungdo Gear).

Ik snap daarnaast de skills nog niet echt, weet niet precies wat ik nu moet casten wanneer :P Zit nu als een debiel LMB-RMB-LMB-RMB-LMB-RMB te rammen, maar dat kan vast wel efficienter :+

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 09-03-2015 10:35 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Even een stukje blasphemy....

Ik ben na meer dan een jaar wekelijks 20-40 uur op Diablo 3 er even klaar mee en we zoeken een vervangende game. Geen Path of Exile, liever iets kleiner en goedkoops voor een korte periode. In mei komen er titels welke we zeker willen gaan proberen.

Zijn er kleinere diablo clones welke leuk zijn om met een man of 4 te spelen? Mag eventueel best cartoonesk zijn.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-12 15:50
Ngangatar schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:35:
Even een stukje blasphemy....

Ik ben na meer dan een jaar wekelijks 20-40 uur op Diablo 3 er even klaar mee en we zoeken een vervangende game. Geen Path of Exile, liever iets kleiner en goedkoops voor een korte periode. In mei komen er titels welke we zeker willen gaan proberen.

Zijn er kleinere diablo clones welke leuk zijn om met een man of 4 te spelen? Mag eventueel best cartoonesk zijn.
Veel goede dingen over Torchlight II gehoord.

Eury#2434

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mmm, die kost geloof ik nog geen 5 euro op het moment meen ik in steam... Thanks.

Zijn er mensen die deze gespeeld hebben?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Angeloonie schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:34:

Ben toch maar eens begonnen met een Monk.. Eigenlijk sinds héééél lang niet meer mee gespeeld (laatste keer bestond Inferno nog :P), dus voelt een beetje onwennig. Was ook echt totaal niet effectief, totdat ik de volledige Sunwuko set bonus actief had :P

Heeft iemand tips qua gear/build? Ik wil naar een lightning build toe (denk ik) want dat schijnt het effectiefste te zijn voor GR's (T6 is alles wel effectief genoeg).
Monkje: http://eu.battle.net/d3/e...eloonie-2758/hero/5741016

Wat ik z.s.m. wil veranderen:
Inna's chest+belt+pants voor de setbonus (moet alleen belt nog gamblen)
Crudest Boots gamblen

Qua ring heb ik nu Wyrdward, wat mij een mooie combinatie lijkt met de Ancient Parthan Defenders (%damage reduction per stunned enemy). Is dat wat? (ja non-season dus geen Gungdo Gear).

Ik snap daarnaast de skills nog niet echt, weet niet precies wat ik nu moet casten wanneer :P Zit nu als een debiel LMB-RMB-LMB-RMB-LMB-RMB te rammen, maar dat kan vast wel efficienter :+
Wyrdward zorgt ervoor dat je later geen Unity kan doen, dus daarmee limiteer je jezelf tot ongeveer g.rift 38-39.
Wat ik op non season deed was 3 SWK items (gloves, helm, neck) + 3 inna (chest, belt, legs) + 2 aughild (wrists, shoulders), voornamelijk omdat ik ook geen Leorics had.

Daarnaast zou Leoric + Reapers wraps ook kunnen.

Qua gems zou ik de Mirinae vervangen met Taeguk (inna 3 set maakt sweeping wind goedkoop genoeg om het te spammen.. zorg er alleen voor dat je niet boven de 6.6 % resource cost reduction komt.. dan wordt ie namelijk gratis en triggered Taeguk niet meer). En dan boon of the hoarder vervangen met Bane of the Powerful

Qua skill usage, wat ik over het algemeen doe is 3 of 4 mobs taggen met Explosive Palm en dan pillar spam tot ze dood zijn, maar gezien jij het over NS hebt, zou ik misschien voor 6 of meer mobs gaan voordat je pillars spamt :). Afwisselen kan.. maar is minder effectief imo.

[EDIT]
Ngangatar schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:47:
Mmm, die kost geloof ik nog geen 5 euro op het moment meen ik in steam... Thanks.

Zijn er mensen die deze gespeeld hebben?
Torchlight 1 heb ik echt kapot gespeeld... Torchlight 2 was daarentegen een grote teleurstelling en heb het na 2 uur opgegeven... misschien dat ik gewoon teveel verwachte.. daarnaast weet ik niet zo zeker of het 4 man ondersteunt...

[EDIT #2]

Online Co-Op 6 Players

Blijkbaar wel :P

[ Voor 11% gewijzigd door Sabrac op 09-03-2015 10:49 ]

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-12 16:02

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Gisteren bijna solo 42 (monk) gehaald... Letterlijk 20 sec te kort (1 keer minder dood moeten gaan).

Echt super balen :) Toetsenbord heeft het maar zwaar te voortduren -_-

[ Voor 5% gewijzigd door markklok op 09-03-2015 10:50 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

markklok schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:49:
Gisteren bijna solo 42 (monk) gehaald... Letterlijk 20 sec te kort (1 keer minder dood moeten gaan).

Echt super balen :) Toetsenbord heeft het maar zwaar te voortduren -_-
Hmm, valt me op dat je met een mantra speelt terwijl je al de inna 4 set hebt... en geen mobility skills hebt (dashing) of defensive (epiphany).
Hoe ga je ermee om als je omsingelt wordt of als je guardians hebt die hard slaan?

Zelf haal ik met m'n monk g.rift 43 net maar zou niet weten of me dat lukt zonder epiphany en/of dashing strike

Pagina: 1 ... 56 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.