Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Ik doe het onderhand wel voor elke torch.. Hoe crappy die ook isNastyNickNL schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:15:
[...]
Omg ik zoek die torch ook al tijden met mn monk. Krijgt hij hem op zn DH lol
Ik ga alleen nog maar op mijn DH spelen
Legion 7i i9 3080 32gb
Misschien krijg ik daarom geen nice items zoals Ramaladni's Gifts meer, als straf hiervoor
[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 03-03-2015 15:34 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Gewoon bewaren.. Wordt vanzelf wel weer wat waardDeadsmell schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:10:
Een mooie ancient trifecta Tasker & Theo met dexterity vinden, op het moment dat de DH er niets meer aan heeft. Valt dat ook onder de stupidity multiplier? Heb ik iets gedaan om dat te verdienen?
Legion 7i i9 3080 32gb
Heeft altijd al gemogen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:11:
WTF mag je multiboxen?
Join the club.. Maanden bezig geweest om een Mask of Jeram te gamblen, lukte maar niet.Deadsmell schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:10:
Een mooie ancient trifecta Tasker & Theo met dexterity vinden, op het moment dat de DH er niets meer aan heeft. Valt dat ook onder de stupidity multiplier? Heb ik iets gedaan om dat te verdienen?
Toen dropte er op een gegeven moment eindelijk een (meteen Ancient met nagenoeg perfecte rolls) en toen had ik hem niet meer nodig (want: Carnevil).
Vervolgens heb ik er in de afgelopen 2 weken 4 gevonden/gegambled en gesalvaged
Waarom zou je ze continue willen casten? Soms zit je spirit (bijna) vol en heb ik geen behoefte aan die air ally spirit. Van Epiphany wil ik al helemaal zelf bepalen wanneer ik hem cast... ik heb hem liever up voor een lastige elite pack dan voor een paar witte skeletjes. Sweeping wind kost spirit bij het activeren, dus als die automatisch continue cast zit je toch steeds zonder? Ik snap het nog steeds niet helemaal geloof ik.Deadsmell schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:31:
[...]
Secondary keys voor de skills die je automatisch wilt casten binden aan toetsen op het numpad. Vervolgens de toetsen ingedrukt houden en numlock activeren. Dan worden die key presses continu uitgevoerd, zolang je de sequence niet doorbreekt.
Vicariously I live while the whole world dies
Als microtransacties komen, dan wil ik iets om tegen betaling de RNG te manipuleren.Angeloonie schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:13:
[...]
Join the club.. Maanden bezig geweest om een Mask of Jeram te gamblen, lukte maar niet.
Toen dropte er op een gegeven moment eindelijk een (meteen Ancient met nagenoeg perfecte rolls) en toen had ik hem niet meer nodig (want: Carnevil).
Vervolgens heb ik er in de afgelopen 2 weken 4 gevonden/gegambled en gesalvaged
Als je full Inna hebt plus 6,6% rcr, dan kost Sweeping Wind 1 spirit. Dat is dus ideaal om Taeguk mee te verversen, want zelfs als je SW dan continu cast merk je het niet in je spirit drain, omdat de spirit regen veel hoger is dan de drain.Vicarious schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:16:
[...]
Waarom zou je ze continue willen casten? Soms zit je spirit (bijna) vol en heb ik geen behoefte aan die air ally spirit. Van Epiphany wil ik al helemaal zelf bepalen wanneer ik hem cast... ik heb hem liever up voor een lastige elite pack dan voor een paar witte skeletjes. Sweeping wind kost spirit bij het activeren, dus als die automatisch continue cast zit je toch steeds zonder? Ik snap het nog steeds niet helemaal geloof ik.
Autocast heeft voor jouw build alleen nut met SW, maar voor andere builds zoals perma Serenity monk is het ook heel handig, aangezien een kleine downtime van Serenity instadeath kan betekenen op hoge level grifts. Die wil je zo snel als het kan weer opnieuw casten.
[ Voor 123% gewijzigd door Deadsmell op 03-03-2015 16:24 ]
Ik ook, heb er nog nooit 1 gekregen hahaha. Kan hem wel goed gebruiken. Sommige mensen hebben hem super veel andere weer te weinig. Wat me dan wel weer opvalt is is dat ik dit seizoen al 5 legendery potions heb gevonden, waar ik er vorig seizoen maar 1 had al die tijd.Angeloonie schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:16:
Als microtransacties kopen zou ik zo een Ramaladni's Gift á €10 kopen
Zou er momenteel €20 voor over hebben
Ok, maar moet ik dan de hele tijd die toets op de numpad ingedrukt houden?Deadsmell schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:16:
[...]
Als microtransacties komen, dan wil ik iets om tegen betaling de RNG te manipuleren.
[...]
Als je full Inna hebt plus 6,6% rcr, dan kost Sweeping Wind 1 spirit. Dat is dus ideaal om Taeguk mee te verversen, want zelfs als je SW dan continu cast merk je het niet in je spirit drain, omdat de spirit regen veel hoger is dan de drain.
Autocast heeft voor jouw build alleen nut met SW, maar voor andere builds zoals perma Serenity monk is het ook heel handig, aangezien een kleine downtime van Serenity instadeath kan betekenen op hoge level grifts. Die wil je zo snel als het kan weer opnieuw casten.
Vicariously I live while the whole world dies
Dat dus inderdaad. Door dit trucje wordt een skill die van cooldown af komt ook meteen weer geactiveerd.Deadsmell schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:31:
[...]
Secondary keys voor de skills die je automatisch wilt casten binden aan toetsen op het numpad. Vervolgens de toetsen ingedrukt houden en numlock activeren. Dan worden die
key presses continu uitgevoerd, zolang je de sequence niet doorbreekt.
Ideaal voor mensen zoals ik met weinig skill
Gewoon binden op je muis of toetsenbord is ook een optie ... let wel op auto-key oplossingenSkarloc schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:13:
[...]
Dat dus inderdaad. Door dit trucje wordt een skill die van cooldown af komt ook meteen weer geactiveerd.
Ideaal voor mensen zoals ik met weinig skill
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Het is toegestaan zolang jezelf alle accounts bediendVerwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:12:
Das echt lame.
Dat is toch een mooi concept voor Blizzard, iemand die graag wil multiboxen koopt 1-3 accounts/games extra, dus Blizzard ziet gewoon 3 extra players verschijnen. Goed voor de statistieken, de omzet en winst
Overigens D3 en RoS zijn momenteel in de aanbieding - dus sla je kans (door deze aan jezelf te giften vanuit de leverancier in de USA)
Innerspace (de software tool van Lavish Software) kost USD 50 per jaar ... dus je kan al snel je lol op
[ Voor 4% gewijzigd door Vidra op 03-03-2015 18:20 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Vandaag Sanwuko's shoulders gevonden.
Zijn er misschien monk kenners die kunnen zien welke items ik zeker moet houden en dan enchanten? Ik twijfel altijd of ik voor CHD of CHC moet gaan, maar aangezien ik een tijdje ben gestopt met D3 lijken nu veel meer stats van belang te zijn.
Build afhankelijk, maar in principe wil je zoveel mogelijk crit chance/damage (minimaal 40/400), zoveel mogelijk cooldown reduction en op al je items secondary resists.RedHat schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 22:56:
Mijn seasonal monk begint eindelijk vorm te krijgen.
Vandaag Sanwuko's shoulders gevonden.
Zijn er misschien monk kenners die kunnen zien welke items ik zeker moet houden en dan enchanten? Ik twijfel altijd of ik voor CHD of CHC moet gaan, maar aangezien ik een tijdje ben gestopt met D3 lijken nu veel meer stats van belang te zijn.
voorbeeldje:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DLUX-1534/hero/54706619
Het enige wat ik meteen zou rerollen is de Exploding Palm op je wapen naar socket en dan een groene gem erin. Het eerste-de-beste ancient wapen is beter maar deze reroll is echt een no-brainer. Je armor, belt en Gungdo's gaan ook nog wel ff mee. Ik zou m'n souls in deze fase liever uitgeven aan een Aughild setje dan aan rerolls.. maar als je er toch genoeg hebt; %life naar vit en Deadly Reach ook naar vit. Over je bracers ben ik niet zeker; fire naar lightning of loh naar crit. Maar goed, je speelt helemaal niet met EP dus craft daar lekker een Aughild bracer voorlopig.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Denk dat Vydra het verkeerd heeft gezien/gelezen. Er is inderdaad een aanbieding, alleen bij een Amerikaanse winkelketen genaamd "Best Buy". Niet de store van Blizzard zelf, anders kon je jezelf diablo giften.Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 22:45:
Aanbieding waar?
Uiteindelijk wel een paar gevonden, maar nu al 2 dagen op een rij een Ramaladni's Gift gekregen tijdens T6 bounties. Vorige week ook al gehad trouwens, maar die een beetje verprutst.
In ieder geval weer 2 in mijn stash, nu nog een leuk wapen vinden.
Gewoon kijken welke set je naar voren krijgt geschoven van Blizzard.mfreriks schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:21:
Gister mijn barb op 70 gekregen doormiddel van wat hulpwat gear gemaakt om mee te beginnen (kadala was ook vrijgevig met helm en boots)... alleen heb geen flauw idee hoe ik dat ding moet besturen! iemand suggesties over een built om mee te beginnen? of moet ik direct naar die charge built gaan?
Ik ben zonder set items begonnen met een Rend/Whirlwind build. Kreeg al snel de MotE set compleet en niet heel veel later de Reakor set.. daar ren ik nu mee rond!
Mijn season Barb
zal wel eens even gaan zoeken naar een leuke built dan! Laatste tijd toch eigenlijk nooit meer alleen aan het rond rennen!schaapiej schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:26:
[...]
Gewoon kijken welke set je naar voren krijgt geschoven van Blizzard.
Ik ben zonder set items begonnen met een Rend/Whirlwind build. Kreeg al snel de MotE set compleet en niet heel veel later de Reakor set.. daar ren ik nu mee rond!
Mijn season Barb
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
https://www.youtube.com/watch?v=geIoriqDEig
"The 5 vanilla class sets will get a 7th piece in the next PTR patch. Should help w/ gearing/power issues since the sets have weapon/jewelry."
Een aangename verandering, helpt het gearen aanzienlijk. Hoogstwaarschijnlijk komt er een schouderslot bij.
https://twitter.com/_JohnYang/status/572902335489314816
Wat is er volgens jou er OP aan dan? Uit eigen ervaring heeft de set potioneel om mee te komen met de marauder set van de Dh, want die is op dit moment koning. Alleen 1 groot verschil, de dh pleurt de sentries neer en knallen maar. Bij de nieuwe tal rasha set moet je de stacks ophouden (6 piece bonus) om enigszin mee te komen qua dmg zoals een Dh, wat echt een pain in the ass is. Je gebruikt niet optimale skills om elemental dmg te doen om de 6 tal piece te proccen, verre van optimaal. Van mij mag de tal set zelfs meer dmg doen, komt veel skill bij kijken namelijk.NastyNickNL schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:45:
Die nieuwe tal rasha set voor de wiz is wel OP.
YouTube: [PTR] Diablo 3 Tal Rasha Wizard GR 51 Solo (2.2.0)
[ Voor 55% gewijzigd door An1mA op 04-03-2015 09:59 ]
hey kewl dat is inderdaad iets wat mij de hele tijd stoort. Heb nu b.v. ook FB samen met Tal's en Raekor samen met IK. Als b.v. Raekor wat flexibler wordt, kan man mss zelfs die combineren met earth, dan heb je tenminste voor single target ook wat DPSAn1mA schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:47:
Een tweet van een Diablo dev:
"The 5 vanilla class sets will get a 7th piece in the next PTR patch. Should help w/ gearing/power issues since the sets have weapon/jewelry."
Een aangename verandering, helpt het gearen aanzienlijk. Hoogstwaarschijnlijk komt er een schouderslot bij.
https://twitter.com/_JohnYang/status/572902335489314816
ow je hebt echt een mooie amu voor je barb!schaapiej schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:26:
[...]
Gewoon kijken welke set je naar voren krijgt geschoven van Blizzard.
Mijn season Barb
[ Voor 26% gewijzigd door Mofkees op 04-03-2015 09:55 ]
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Nog altijd op zoek naar een Ramaladni's Gift. Grifts verkend naast normale rifts. Helaas werken drops niet mee. Hoop verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Dag 75
Nog steeds geen Ramaladni's Gift. Hoop verloren. Spelen heeft geen nut meer. Opgegeven. Huilen.
Joarie troost Angeloonie met het feit dat hij in zijn D3-carrière nog nooit een SMK of Krindershot is tegengekomen maar wel 3 Ramaladni's. Het leven is oneerlijk.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Dan heb je echt ontezettend pech, net 3 dagen geleden na vakantie begonnen met season en er nu al 4 gevonden en 1 gekregen, gaat trouwens wel hard die plvl's nu al bijna 300Angeloonie schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:46:
Dag 74
Nog altijd op zoek naar een Ramaladni's Gift. Grifts verkend naast normale rifts. Helaas werken drops niet mee. Hoop verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Dag 75
Nog steeds geen Ramaladni's Gift. Hoop verloren. Spelen heeft geen nut meer. Opgegeven. Huilen.
Movies: letterboxd
Sinds ik mijn eerste Mask of Jeram gevonden heb (op paragon 530 oid) vind ik ze nu bij de vleet. Vanmorgen weer 2
In het begin dropten de Ramaladni's Gifts wel redelijk, heb er in totaal denk ik 10 gebruikt (2 gekregen). Maar de laatste die voor mij dropte is echt al dik 2 maanden terug
Probeer het leed te verzachten door even niet meer met mijn Barb te spelen (waar een 4.1K dps Furnace voor klaar ligt zonder socket), maar weer met mijn WD.
Iemand nog tips voor mijn Carnevil WD? http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/54497219
Zit volgens mij redelijk aan de max qua gear, mis alleen nog ancient boots/Carnevil.
Helaas waren de 2 Dagger of Darts die gisteren dropten allebei supercrappy
Ik zat trouwens ook te denken aan de optie T&T + Zunimassa's Pox + Cain Boots ipv Cain's Scrivener, random ring en Zunimassa Boots. De IAS van T&T werkt niet met de DoD maar wel voor de fetishes als ik níet aan het schieten ben. Zo kan ik effectiever zijn tijdens het lopen. Iemand ervaring daarmee?
[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 04-03-2015 11:07 ]
Haha bij gebek aan beter...Mofkees schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:53:
[...]
ow je hebt echt een mooie amu voor je barb!
Ooit komt er nog eens een Wizard op season en dan kan ie mooi daarheen!
Edit: zie ook dat ik mijn helm en boots nog niet eens heb aangepast!
Vanavond maar eens doen.
[ Voor 15% gewijzigd door schaapiej op 04-03-2015 11:07 ]
Spijtig genoeg kan ik dan weer geen Ancient 2H's vinden die de moeite waard zijn. Vond gisteren een Maximus met 3.2k dps... en een eerst Heart Slaughter ooit, die had 3.3k dps... wow... Furnace nog nooit gezien. Al 3 dagen (12u) geen enkele upgrade gevonden voor m'n barb, begint wel saai te worden zo. Voor solo grifts kom ik gewoon DPS tekort, heb nu enkel mijn gems wat proberen upgraden maar zoveel verschil maakt dat niet...
Vraagje...
Bane of the trapped geef bij mij nu bijna 27% extra damage
Bane of the powerful geeft zogoed als altijd (heb em op 60 sec) +20% damage en +15% vs. Elites, enkel solo tegen een riftboss wil het wel eens droppen als ik te lang nodig heb, in groep is de buff dus bijna altijd op.
Welke combo van gems vinden jullie nu de beste om te gebruiken?
Ben een reakor FC barb en gebruik nu Pain Enhancer + Mirinae (voor single target dacht ik)
Het zou vooral voor grifts in groep zijn tot lvl 40, solo kom ik door m'n kutwapen toch niet hoger dan 38...
BotT, Pain Enhancer en Efficacious Toxin zijn volgens mij de standaard Raekor gems, gebruik ze zelf ookInrage schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:16:
Ben een reakor FC barb en gebruik nu Pain Enhancer + Mirinae (voor single target dacht ik)
Het zou vooral voor grifts in groep zijn tot lvl 40, solo kom ik door m'n kutwapen toch niet hoger dan 38...
De Zuni set is prut.. 6 pieces is veel te veel.. Die obsidian ring is stukken beter, die geeft voor elke mana spender 1 seconde reduction. Dan die little man's ring (3 gargantuans) met de protector (575% fire dmg * 3 stuks) is zo nice.
Pet build is terug! w000t!
NOTE: SMK is nodig... -.- min puntje. maar een detail aangezien ik die al heb...
T5 farmen en bshards uitgeven aan sunwuko items. Ik speel zelf HC en gebruik diamonds in mijn slots voor meer allres inderdaad.mfreriks schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:20:
iemand die wat tips heeft voor mijn huidige gear/skills op mijn monk? ik ga wat snel dood op t6! t5 prima te doen. Moet ik mijn gems naar all res zetten of een passive skill omzetten van dps naar iets?
Er komt een 7e Zuni item bijEaljebij schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:38:
Ik ben op de PTR omgeving met de WD aan het testen geweest, die fetish broek is PRO!!! Raid of toads weg en inruilen voor andere (mana spender) en non-stop fetishes! Koelie joelie.
De Zuni set is prut.. 6 pieces is veel te veel.. Die obsidian ring is stukken beter, die geeft voor elke mana spender 1 seconde reduction. Dan die little man's ring (3 gargantuans) met de protector (575% fire dmg * 3 stuks) is zo nice.
Pet build is terug! w000t!
NOTE: SMK is nodig... -.- min puntje. maar een detail aangezien ik die al heb...
Ja klopt, die had ik gevonden. De gloves, maar wie gaat nu Tasker & Theo inruilen? Je zit dan vast aan RoRG + Zuni Pox ringen en de zuni off-hand is een must, ik gebruik nu homuncullus (ding) met sacrifice dogs voor 20% meer damage en indien nodig tot 80% (met de 4x stacks)Angeloonie schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:51:
[...]
Er komt een 7e Zuni item bijDus er is flink wat mogelijk straks
Maar goed. Ook nog op zoek naar ancient sunwoko shouders, ancient inna spul en een goede toch! Of ik ga even over op de DH, die had de spullen sneller bij elkaar... Vanavond voor het gevoel maar spelen met een topaz in mijn helm/spirit stone...
Battle.net || Strava
In de PTR zijn er dus pants én gloves voor Zuni bijgekomen he..Ealjebij schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:55:
[...]
Ja klopt, die had ik gevonden. De gloves, maar wie gaat nu Tasker & Theo inruilen? Je zit dan vast aan RoRG + Zuni Pox ringen en de zuni off-hand is een must, ik gebruik nu homuncullus (ding) met sacrifice dogs voor 20% meer damage en indien nodig tot 80% (met de 4x stacks)
En er zal nog wel het e.e.a. getweaked gaan worden. Blijft interessant iig al die nieuwe legs, set bonussen enzo
Ik heb totaal wel paragon lvl 600+.
Het valt me op dat ze relatief vaker in grifts vallen dan daar buiten
Monk nu (door ring) full inna bonus, en hetzelfde geldt nu ook voor de Wiz.
Nu nog even vertrouwen in mijn wiz krijgen, dat hij de run en kill build kan doen.
Vanavond maar nog wat grifts doen voor allerlei gems op verschillende chars, moet het nu maar doorzetten om ze in 1x allemaal achter elkaar te lvlen. En nog ringen met sock vinden voor de barb
[ Voor 27% gewijzigd door pstalman op 04-03-2015 12:08 ]
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Bane of the Trapped, Gogok, en Mirinae.Inrage schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:16:
Ja, maar er zijn ook losse legendary pants die ervoor zorgen dat elke mana spender (die hit) een fetish scycophant summoned.. (zelfde als de passive) ik vind die pants iets te goed aangezien ik gisteren nonstop met 15 stuks rondliep. met de passive en rain of toads is dat niet altijd het geval. Dus de zuni pants vallen (voor mij ) ook al weer weg.Angeloonie schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:01:
[...]
In de PTR zijn er dus pants én gloves voor Zuni bijgekomen he..
En er zal nog wel het e.e.a. getweaked gaan worden. Blijft interessant iig al die nieuwe legs, set bonussen enzo
En ik denk dat meerdere pet wd's dit gaan doen
Ik ren vanavond wel een rondje met je mee Ret en dan vinden we alles dat we nodig hebben.......;) Een stuk of 4 gifts op een avond moet toch een keertje kunnen. Heb inmiddels 3 unities dus de volgende zijn voor jou.retlaw schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:00:
Wat betreft de giften -> na 410 paragon levels nog steeds geen mogen oprapen. Net zoals een unity, laat staan twee unities!
Maar goed. Ook nog op zoek naar ancient sunwoko shouders, ancient inna spul en een goede toch! Of ik ga even over op de DH, die had de spullen sneller bij elkaar... Vanavond voor het gevoel maar spelen met een topaz in mijn helm/spirit stone...
heb maar eent giftje opgerapt bij P357. wel 4x unities / SMK / TWH / 2x SOJ. Op zich mag ik niet echt klagen gezien de 4 mooie chars voor S2retlaw schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:00:
Wat betreft de giften -> na 410 paragon levels nog steeds geen mogen oprapen. Net zoals een unity, laat staan twee unities!
nu nog 2x INT T&T / ancient Torch / ancient Furnace (INT/STR) / ancient Serpent
Zie dat je de MotE build heb met 2 1-handers. Ik had die build zelf met een 2-hander.Mofkees schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:49:
[...]
heb maar eent giftje opgerapt bij P357. wel 4x unities / SMK / TWH / 2x SOJ. Op zich mag ik niet echt klagen gezien de 4 mooie chars voor S2![]()
nu nog 2x INT T&T / ancient Torch / ancient Furnace (INT/STR) / ancient Serpent
Doet die set niet meer damage aangezien een 2h veel meer damage heeft en je met die build geen attack speed nodig hebt? Of zit ik hier helemaal naast?
Waarom zou ik attackspeed willen als Barb, als het meeste van mijn damage van Furious Charge komt?
Een Reakor buid (ik ga er dan van uit dat ook bij jou de meeste damage van Furious Charge komt) is toch niet echt hetzelfde zonder Vile Ward shoulders hé?! Dat is toch echt een massive boost in je damage. Waarschijnlijk volgende patch met de changes aan de IK set zou je dat kunnen overwegen, en dan enkel de stun van Furious charge overhouden ofzo. Of gewoon full IK gaan, maar goed ik speel geen PTR en wacht dus nog wat af met speculatie.Goldman schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:09:
Gister een ancient Furnance gevonden. Speel nu de Raekor build. Na de patch met charges speelt dat wel een heel stuk fijner. Nu nog de schouders om de 5 set compleet te maken. Ik wil graag perma ancients behouden. Dit trekken gewoon een hoop dmg hun kant op. Wat erg fijn is.
Gok dat vanuit het oogpunt vs Riftguardian is. Dan zou het nuttig kunnen zijn. Maar in het algemeen is trapped+pain+toxin veel effectiever.Inrage schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:00:
[...]
Waarom zou ik attackspeed willen als Barb, als het meeste van mijn damage van Furious Charge komt?
speel geen NS meer, die hup barb is van lang geleden.schaapiej schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:57:
[...]
Zie dat je de MotE build heb met 2 1-handers. Ik had die build zelf met een 2-hander.
Doet die set niet meer damage aangezien een 2h veel meer damage heeft en je met die build geen attack speed nodig hebt? Of zit ik hier helemaal naast?
aan de andere kant is het een kwestie van 130%CHD/500STR/10%CDR/10%elite damage tov 1k weapon damage. Wat beter is hangt dan van de rest van je gear af.
my OH Sankis axe had dus Str/soc/CDR/10% elite damage moeten hebben, je kunt dan wapen dmg gewoon weg rollen geloof ik
ik denk dat je beter gewoon voor 4p Raekor kunt gaan voor perm ancients/Vileward?NastyNickNL schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:10:
Raekor build werkt ook wel goed behalve als je alleen de rift guardian nog neer moet beuken. Dit merk je vooral als je bijv. grifts in je eentje aan het doen bent. Een IK set erbij is dan wel handig met permanent ancients. Alleen die vile ward is ook inderdaad een enorme damageboost.
5p raekor is 1000% damage per sec
Fire ancient is 540% per swing per man met normale attack, later staan hun extra skills.
Een top IK wapen is ook een optie maar furnace is waarschijnlijn toch beter.
Ik heb hem ook op de Xbox! speelt heerlijk weg. Random online zou ik niet zo snel doen aangezien er een hele hoop mensen hun HDD uit het console getrokken hebben om de savefile aan te passen. dit zorgt ervoor dat mensen ong. hun eigen wapens maken... Met gasten uit je friendslist? ja zeker doen!vegetto1983 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:57:
hoort hier miss niet helemaal thuis maar zit eraan te denken om Diablo op de ps4 te halen heeft iemand die? zo ja weet diegene of je daarmee met random online kan en of het de moeite is daarop?
Wtf? hdd eruit halen en dan? file aanpassen en dat kan zomaar? maar dat houd in? je speelt neem ik aan toch samen dan? ja ik ken het nog niet zo goed heb wow wel veel gespeeld, maar als ik geen vrienden heb die het spelen wat blijft er dan nog over?mfreriks schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:58:
[...]
Ik heb hem ook op de Xbox! speelt heerlijk weg. Random online zou ik niet zo snel doen aangezien er een hele hoop mensen hun HDD uit het console getrokken hebben om de savefile aan te passen. dit zorgt ervoor dat mensen ong. hun eigen wapens maken... Met gasten uit je friendslist? ja zeker doen!
Omdat Diablo op de console niet gekoppeld is aan battle.net kan het inderdaad. Ik heb het begin(lvlen) tot en met ong. torment 2 a 3 solo gedaan. Daarna is het toch wel nodig om met een party er doorheen te knallen voor betere gear en hogere rifts. Dus dan heb je wel mensen uit je omgeving/friendslist nodig:) Denk dat er wel wat tweakers zijn die ook op console spelen?vegetto1983 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:02:
[...]
Wtf? hdd eruit halen en dan? file aanpassen en dat kan zomaar? maar dat houd in? je speelt neem ik aan toch samen dan? ja ik ken het nog niet zo goed heb wow wel veel gespeeld, maar als ik geen vrienden heb die het spelen wat blijft er dan nog over?
Ja dat kan ik speel het al een tijdje niet meer maar toen ik speelde waren er wel af en toe hackers maar dat was sporadisch mocht ik er 1 tegenkomen zocht ik een nieuwe party.vegetto1983 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:11:
oke maar die dungeons of hoe dat ook heet kan wel met random mensen in matchmaking?
Welcome to the League of Draven
cdr voor Ignore Pain, Ancients en WotB. Tijdje terug liepen alle top barbs rond met combinatie van de drie die ik noemde, maar zie dat de meeste sindsdien naar DoT gegaan zijn.Inrage schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:00:
[...]
Mja tis wel 1000% op iedere enemy die je raakt hé, dat loopt aardig op!Mofkees schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:21:
[...]
ik denk dat je beter gewoon voor 4p Raekor kunt gaan voor perm ancients/Vileward?
5p raekor is 1000% damage per sec
Fire ancient is 540% per swing per man met normale attack, later staan hun extra skills.
Een top IK wapen is ook een optie maar furnace is waarschijnlijn toch beter.
Als ik nog eens een goed stuk IK kan vinden ga ik het wel eens proberen. Maar dan is er bijvoorbeeld ook geen ruimte meet voor die crown voor extra CDR. Lastig
ruim 100 Aughild Shoulders gecraft op mijn WD, zo'n 10 ancients en daarvan was er welgeteld 1 redelijk, maar dat was dan ook een kleine upgrade.
Iets minder skillDPS maar wel meer toughness (6%)
Oude: http://www.diablo3ladder....hilds-Power-16898627.html
Nieuwe: http://www.diablo3ladder....hilds-Power-18165847.html
Kan er dus nog 43 int bij rollen
Physical res is mooi en ook de health globe bonus is aardig, ook al ga ik nauwelijks dood ik heb het vaak wel nét te benauwd
[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 04-03-2015 16:56 ]
Cdr is een stuk minder belangrijk, voorheen was het een must om een bepaalde cdr te halen om redelijk je furious charge te kunnen blijven gebruiken. Maar tegenwoordig heb je een stuk meer speling met 2 stacks.Deadsmell schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:28:
[...]
cdr voor Ignore Pain, Ancients en WotB. Tijdje terug liepen alle top barbs rond met combinatie van de drie die ik noemde, maar zie dat de meeste sindsdien naar DoT gegaan zijn.
Wat gems betreft er zijn 2 versies van fc barb, 1 met frenzy voor single target damage waarbij je Miranae kan gebruiken. Of je gaat met ground stomp om alles uit je charges te halen en dan gebruik je die toxin gem.
Beide hebben voor en nadelen voor grifts, ben zelf voorstander van de laatste.
Deze ring gaat nu de main ring worden, bijna elke build heeft wel ergens een OverPowered cooldown skill.Obsidian Ring of the Zodiac
Legendary Power Added
Reduces the remaining cooldown of one of your skills by 1 second each time you spend resource.
Ik heb deze getest op PTR op mijn WD, nu heeft die niet echt snelle mana spenders. Maar die ring is zeer merkbaar.
Zou eigenlijkst ook die eens op WW barb moeten proberen, die heeft snelle spender xD 3 pieces van Immortal king een RoRG en knallen maar. eeuh, en WoTB niet vergeten...
In true pay it forward style inmiddels ook 2 mensen naar Adventure mode en T1 geholpen.
Enige wat het voor mij nu nog belangrijk is, zijn upgrades, en dan met name zoek ik nog een unity. Want dat houd me echt tegen voor hogere g.rifts. Kheb wel een goede leorics crown gevonden gister (98%, goede andere stats), maar nog geen goede sunwuko gloves die mijn 1k gloves kunnen vervangen.
Maar zolang ik regeltjes instel hoe ik farm, dan kan hou ik het gezellig. Voorheen frustreerde de game me omdat het me gewoon geen upgrades gaf, door die beperkingen die ik mezelf opleg heb ik daar geen last meer van en speelt het een stuk fijner.
Iemand vanavond zin in wat T6 rifts? Ik kan dat nog niet solo aan in 4man group, maar als er genoeg damage gedaan word, moet lukken toch? Scratch that. Ik heb vanavond andere plannen geloof ik ^^
[ Voor 3% gewijzigd door ye-roon op 05-03-2015 09:51 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Maarja, die ring is wel op "one of your skills", dus kan zomaar telkens de skill met de laagste cooldown zijnEaljebij schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 08:38:
[...]
Deze ring gaat nu de main ring worden, bijna elke build heeft wel ergens een OverPowered cooldown skill.
Ik heb deze getest op PTR op mijn WD, nu heeft die niet echt snelle mana spenders. Maar die ring is zeer merkbaar.
Zou eigenlijkst ook die eens op WW barb moeten proberen, die heeft snelle spender xD 3 pieces van Immortal king een RoRG en knallen maar. eeuh, en WoTB niet vergeten...
Dan wordt het een uitdaging om een build te verzinnen met maar 1 skill met cooldown... Of het gaat zo snel dat je meerdere cooldown skills kan hebben en het niet uitmaakt welke ie pakt...Angeloonie schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:35:
[...]
Maarja, die ring is wel op "one of your skills", dus kan zomaar telkens de skill met de laagste cooldown zijn
Battle.net || Strava
LTK + Ancient Furnace: G.rift 43 in 12 minuten... daarna meerdere g.rift 42's die niet lukten.... fluctueert teveel.
Lightning Bell + Normal Torch: G.rift 43 in 14,5 minuut... en veel g.rift 42's die allemaal lukten.. erg stabiel.
Fire Bell (ranged): G.Rift 41 als limiet, te squishy en speelt niet leuk.
Daarna wil ik de TempestCrush build van DatModz nog proberen maar daarvoor heb ik eerst een Madstone nodig
PSN - ps4 : sir_kowlier
toch maar wachten tot ik D3 kan scoren op ps4, pc versie wat beu
http://eu.battle.net/d3/e...son-2-now-live-13-02-2015kowlier schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:07:
ah, ik volg het sporadisch maar heb er wss over gelezen dan
toch maar wachten tot ik D3 kan scoren op ps4, pc versie wat beu
En je denkt dat je meer plezier gaat halen uit de console versie, als je die op de pc al beu bent? Succes.
ik vond het erg leuk ook om op ps4 te beginnen hoor na al lange tijd op pc te hebben gespeeld en er daar klaar mee was.Deadsmell schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:09:
[...]
http://eu.battle.net/d3/e...son-2-now-live-13-02-2015
En je denkt dat je meer plezier gaat halen uit de console versie, als je die op de pc al beu bent? Succes.
Ik ben dan ook wel een trophy hunter though wat het leuk maakt.
Wel erg jammer dat season niet op ps4 is. (wel begrijpelijk want ben 1 keer iemand tegen gekomen met modified items en dat was echt niet normaal een ring met 3 legendary gems erin enzo zulke dingen)
Verwijderd
En er is al weer wat gewijzigd:Ealjebij schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:28:
[...]
Ja, maar er zijn ook losse legendary pants die ervoor zorgen dat elke mana spender (die hit) een fetish scycophant summoned.. (zelfde als de passive) ik vind die pants iets te goed aangezien ik gisteren nonstop met 15 stuks rondliep. met de passive en rain of toads is dat niet altijd het geval. Dus de zuni pants vallen (voor mij ) ook al weer weg.
En ik denk dat meerdere pet wd's dit gaan doen
Secondly, as many of you have noticed, some of these new set pieces compete with new items we added in 2.2.0. Items that have this conflict have been shifted around, including the Immortal King’s pants becoming bracers, the Zunimassa’s pants becoming a belt, and the Natalya’s moving from gloves to belt.
De nieuwe legendary Zunimassa WD pants worden dus een Belt. Dat is ideaal want er zijn niet echt super WD belts behalve WH en Hwoj Wrap (Jade WD).Compared to how it currently exists in Patch 2.1.2 on live, Zunimassa's Haunt is gaining two new pieces to the set that occupy the Gloves and Legs slots. In addition, the complimentary legendary pants we added in the first 2.2.0 PTR patch are being changed to be a belt instead. Similar changes are happening for both Natalya's and Immortal King's.
Zunimassa set pants blijven vrij dus veel meer mogelijk ineens
Overigens zwaar irritant dat ze de naam van die pants niet goed zetten in de berichten.
Uiteindelijk wordt het dus:
Nieuwe Zunimassa set pants + gloves
Nieuwe pants Cloth of Transcendence wordt een belt
[ Voor 26% gewijzigd door Angeloonie op 05-03-2015 10:30 ]
Game wilt maar geen Torch ofwel Pride's Fall geven
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Beetje sadistisch om dat onder een post van Angeloonie te zetten.Thalaron schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:31:
Gister in de ochtend 2 Ramaladni's achter elkaar gevonden in paar Rifts... afgestaan als offer voor de RNG goden aan 2 mede clan leden... maar het mag helaas niet baten
En ik dan!!!! ArghghhThalaron schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:31:
Gister in de ochtend 2 Ramaladni's achter elkaar gevonden in paar Rifts... afgestaan als offer voor de RNG goden aan 2 mede clan leden... maar het mag helaas niet baten![]()
Game wilt maar geen Torch ofwel Pride's Fall geven
Deadsmell schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:34:
[...]
Beetje sadistisch om dat onder een post van Angeloonie te zetten.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Denk dat ik mijn Monk maar eens fatsoenlijk ga gearen. Zitten nu restjes op om ruimte in stash te maken
http://eu.battle.net/d3/e...eloonie-2758/hero/5741016
Hopelijk vind ik tijdens het gearen dan een gift (of twee?) voor m'n andere chars, maar dan is de focus er iig een beetje af omdat ik met de rest nauwelijks upgrades kan vinden.
Iemand een effectieve T6 monk-build die weinig geareisen heeft? (non-season dus geen Gungdo Gear/EP build)
[ Voor 59% gewijzigd door Angeloonie op 05-03-2015 11:32 ]
4 dagen lang nu geen enkele upgrade voor mijn Barbarian
Ja, het klinkt krom. Ik wil wel z.s.m level 70 zijn, maar wil het eigenlijk wel helemaal zelf doen
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Koel, misschien dat ik die "seconden ring" dan vervang voor rorg.Angeloonie schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:25:
De nieuwe legendary Zunimassa WD pants worden dus een Belt. Dat is ideaal want er zijn niet echt super WD belts behalve WH en Hwoj Wrap (Jade WD).
Zunimassa set pants blijven vrij dus veel meer mogelijk ineens
Overigens zwaar irritant dat ze de naam van die pants niet goed zetten in de berichten.
Uiteindelijk wordt het dus:
Nieuwe Zunimassa set pants + gloves
Nieuwe pants Cloth of Transcendence wordt een belt
Zuni Chest + belt + pants + feet + offhand = 5 + rorg = 6
Ik vind die 3 gargantuans wel koel. Jammer genoeg is er meestal maar 1 die aanvalt en die andere 2 wat debiel stil blijven staan..
Wat ik dan weer jammer vind is dat ik mijn sacrifice kwijt ben aangezien de homucullus vervangen moet worden door zuni off hand.. maar daar staat wel weer 100% meer dmg tegenover.
1. Speel in groep en blijf bij elkaar voor xp bonus (indien je toch solo wil spelen, besef dan dat het in groep sneller gaatEricNL schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:42:
Misschien dat het al 100 keer gevraagd is, maar kon het zo snel niet vinden. Wat is een beetje snelle manier om van 0 af aan in Season 2 te levelen? En dan zonder hulp van een level 70, or dikke gems.
Ja, het klinkt krom. Ik wil wel z.s.m level 70 zijn, maar wil het eigenlijk wel helemaal zelf doenAdventure mode natuurlijk wel gewoon unlocked.
2. Blijf bounties doen, act 1 vind ik het snelste (kwestie van gewoonte ook denk ik) Als je die doet tijdens het levelen heb je al voldoende rift keys voor als je lvl 70 bent.
3. Zoek een balans in de moeilijkheidsgraad en kill speed. Normal skip je dus al best, Hard geeft al 75% meer xp, expert voegt weinig toe dat skip je best. Als je een goed wapen vindt kan je ineens Master doen met 200% bonus xp. Als je er te lang over doet om een elite pack te killen dan verlaag je de moeilijkheidsgraad. Als je dan weer eens een beter wapen vindt kan die weer omhoog.
4. In het begin is een goed wapen belangrijk, koop ook rings met + damage vanaf lvl 10, helpt veel! Dan een helm met socket kan je een rode +xp gem in stoppen.... Als je geluk hebt kan je een cains set craften die ook bonus xp geeft, die lvl 60 crafting materials doe je anders toch niks meer mee...
5. Gewoon spelen
Een goeie leveling build opzoeken kan soms wel helpen, maar eigenlijk komt het steeds op hetzelfde neer, skills die je movement speed verhogen (vault (DM) , sprint (Barb), dashing strike (M), ...) en dan een combi van AoE skills + een on cooldown boost skill voor elite packs.
Dit topic is gesloten.
![]()