Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Legion 7i i9 3080 32gb
Zoveel drops, maar ZOveel crap!
Jeetje, ik jaloers. Speel al sinds een maand voordat RoS uit is gekomen en ben er nog NOOIT 1 tegengekomen. Kwijl kwijlBarthak schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:59:
Ik heb in Season 2 inmiddels 3 gifts gevonden, twee in normale rifts van random elites en 1 uit een chest tijdens bounties. Het maakt volgens mij echt niet uit waar je farmt.
Nou je het daar over hebt.. Gisteren leuk nagel ringetje gevonden met sock + 6 chc + chd (rolled + dex + 50% mfProtax schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:04:
RNG wordt des te meer duidelijk op de PTR met 2000% MF.
Zoveel drops, maar ZOveel crap!
Doe ik dan ook een gem in de helm kom ik uit op 121% mf
voor mijn gevoel droppen er meer legs.. maar het blijft natuurlijk rng....
Legion 7i i9 3080 32gb
Na jaren spelen en veel kijken en volgen op Tweakers toch maar eens reageren!
Mochten er nog tips zijn voor een van mijn builds (waarschijnlijk genoeg) dan zijn ze uiteraard welkom
Vanaf nu zal ik ook wel wat vaker van me laten horen!
Gisteren voor het eerst met mn seasonal DH een grift lvl 30 solo gedaan, met nog 7 minuten over op de timer, maar vind het nog lastig om te zoeken welke gems ik moet gebruiken naast enforcer..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/
Bane of the trapped en powerfullEngeltje83 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:19:
Goedemorgen,
Na jaren spelen en veel kijken en volgen op Tweakers toch maar eens reageren!
Mochten er nog tips zijn voor een van mijn builds (waarschijnlijk genoeg) dan zijn ze uiteraard welkom
Vanaf nu zal ik ook wel wat vaker van me laten horen!
Gisteren voor het eerst met mn seasonal DH een grift lvl 30 solo gedaan, met nog 7 minuten over op de timer, maar vind het nog lastig om te zoeken welke gems ik moet gebruiken naast enforcer..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/
Enforcer heeft trouwens geen nut meer, sinds de laatste patch.
Je kan beter Pain Enhancer of de Zei pakken.
[ Voor 7% gewijzigd door Protax op 02-03-2015 11:21 ]
Waarom heeft deze geen nut meer dan? vallen sentries niet meer onder pets? Dat T&T geen nut meer had kon ik nog begrijpen omdat die sentries alleen nog schieten als jij schiet...Protax schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:20:
[...]
Bane of the trapped en powerfull
Enforcer heeft trouwens geen nut meer, sinds de laatste patch.
Je kan beter Pain Enhancer of de Zei pakken.
Enforcer zou leuk zijn als die nog werkte want die heb ik al op 25 ofzo van mijn WD.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Bouw er een Cain set bij en een Leorics Crown als helm, dan kan je nog iets hoger komenmarkklok schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:18:
[...]
Nou je het daar over hebt.. Gisteren leuk nagel ringetje gevonden met sock + 6 chc + chd (rolled + dex + 50% mf
Doe ik dan ook een gem in de helm kom ik uit op 121% mf
voor mijn gevoel droppen er meer legs.. maar het blijft natuurlijk rng....
Een 2e nagel-ring op je follower kan ook nog.
Pre-ros had je nog magic find stats op veel items, die tijden zijn voorbij.
Sentries vallen wel onder pets, maar de damage die ze doen is maar weinig vergeleken met je hatred spenders. Het loont dus niet om daar een gem voor te gebruiken. Kan je beter eentje nemen waar je hatred spenders van profiteren.Engeltje83 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:29:
[...]
Waarom heeft deze geen nut meer dan? vallen sentries niet meer onder pets? Dat T&T geen nut meer had kon ik nog begrijpen omdat die sentries alleen nog schieten als jij schiet...
Zie mijn profile... Monk --> follower (templar)Ruigerock schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:46:
[...]
Bouw er een Cain set bij en een Leorics Crown als helm, dan kan je nog iets hoger komen
Een 2e nagel-ring op je follower kan ook nog.
Pre-ros had je nog magic find stats op veel items, die tijden zijn voorbij.
Legion 7i i9 3080 32gb
Thanks, zal vanavond dat dan eens wat meer uit gaan zoeken. Zei's klinkt dan wel als een redelijk logische vervanger.Deadsmell schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:46:
[...]
Sentries vallen wel onder pets, maar de damage die ze doen is maar weinig vergeleken met je hatred spenders. Het loont dus niet om daar een gem voor te gebruiken. Kan je beter eentje nemen waar je hatred spenders van profiteren.
Gisteren in 12 caches 1 ring, en daarna in 3 caches 3 ringen
Verwijderd
Zal wel RNG zijn maar zolang hij dropt is het minder erg?
Nu de grind voor gear
Wat is de beste manier om goeie gear te looten voor Monk?
En any advices voor builds? Goeie pagina's om dit terug te vinden?
PS4 PSN: Dazzler2120
Ik heb er al 4 gesalvaged op seasons, 1 in use en 1 in stash.. ik wacht nog op een ancientVerwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:19:
Ja bij Kadala. heb ik echt veel legendary quivers van gehad maar rugsack ho maar
Beste manier voor monk gear is door met 3 andere monks rifts te doenDazzler2120 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:23:
Sinds deze week maar weer eens begonnen met Diablo. Een seasonal character gemaakt, en een vriend heeft me gelevelt naar 70 op torment 6... Dat levelt lekker snel.
Nu de grind voor gear
Wat is de beste manier om goeie gear te looten voor Monk?
En any advices voor builds? Goeie pagina's om dit terug te vinden?
Vervolgens je bloodshards op Gloves/Shoulders en Helm uitgeven om de Sunwuko set te krijgen.
Daarna de crudest boots (Boots... verassing!)
Daarna proberen de Inna set (Chest, Belt, Legs)
EN hopen op een goede wapen drop / Sunwuko amulet.
Dan de gundgo's gear halen en je ben zo goed als klaar.
http://www.reddit.com/r/D...3_monk_starter_guide_212/
is op zich een goede build voor starters.
Om vervolgens naar een WoL / Furnace / CDR build te gaan afhankelijk van wat je zelf prettig vind.
Heb er nog niet 1 van Kadala alleen een paar random drops.. En geen enkele is super. Heb al een aantal andere gehad die gewoon 5-8% extra dmg geven welke dus geen rucksacks zijn....Engeltje83 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:24:
[...]
Ik heb er al 4 gesalvaged op seasons, 1 in use en 1 in stash.. ik wacht nog op een ancient
Ik wil een goede Etrayu bow of die 1h crossbow met fire dmg, dan zit ik zo aan de 100% fire dmg
Er zijn bij mijn weten geen andere bows met ele dmg?
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Niet dat ik weet..prutser001 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:29:
[...]
Heb er nog niet 1 van Kadala alleen een paar random drops.. En geen enkele is super. Heb al een aantal andere gehad die gewoon 5-8% extra dmg geven welke dus geen rucksacks zijn....
Ik wil een goede Etrayu bow of die 1h crossbow met fire dmg, dan zit ik zo aan de 100% fire dmg
Zelf twijfel ik wel eens of ik moet rerollen naar 20% ele dmg of voor de 10/100 crit moet gaan..
Mmm, Uskang?prutser001 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:29:
[...]
http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/13235282
[ Voor 9% gewijzigd door Apsie op 02-03-2015 12:33 ]
DawnBalefire Caster
Uskang: Lightning
Quiver:
Holy Point Shot: Random element
[ Voor 13% gewijzigd door FireDrunk op 02-03-2015 12:33 ]
Even niets...
Graag zou ik lid willen worden van de guild als er nog plek is, mijn ID is donkoking#1543.
[ Voor 30% gewijzigd door pstalman op 02-03-2015 12:49 ]
Van welke clan bedoel je? <GoT> Tweakers zit momenteel vol, maar we hebben een reserveclan: <G0T> Tweakers. Als je lid wilt worden kan je het beste even een officer aanspreken in de Tweakers Community ingame. Check ook de openingspost voor meer info en andere clans.Donkoking schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:36:
Samen met nog een aantal maten hebben wij Diablo weer opgepakt, S2 en we hadden zowaar weer fun met zijn alle. Zitten de laatste avonden toch wel een paar uur achter elkaar bounties en rift te runnen.
Graag zou ik lid willen worden van de guild als er nog plek is, mijn ID is donkoking#1543.
Die heb ik nog nooit gezien... Balefire 1 keer (drop van iemand anders) en heb een ruk Etrayu op mijn follower gestopt. Kridershot gaat het ook niet worden hiervoor heb ik de hoop al opgegeven.
Maar misschien dat die andere droppen hoop ik... maar helaas zijn de laatste paar dagen de drops ruk.
http://eu.battle.net/d3/e...entium-2220/hero/55547907
Ik zit nu op 1.3m dmg maar met 2 ringen ga ik omhoog naar 1.7m+ maar verlies ik weer 40% elite dmg en de gems... Zo irritant
Ah top, thanks!Sabrac schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:29:
[...]
Beste manier voor monk gear is door met 3 andere monks rifts te doenkun je loot met elkaar sharen.
Vervolgens je bloodshards op Gloves/Shoulders en Helm uitgeven om de Sunwuko set te krijgen.
Om vervolgens naar een WoL / Furnace / CDR build te gaan afhankelijk van wat je zelf prettig vind.
iemand dat 3 monks in de aanbieding heeft
Ja die gear bedoel ik van de pre-ros tijd, mijn enchantress loopt nog met een grand vizier.markklok schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:52:
[...]
Zie mijn profile... Monk --> follower (templar)
In seasons gaat dat alleen lastig
Verwijderd
Ik heb een Ancient Baleful Caster. Die heeft fire dmg.prutser001 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:29:
[...]
Heb er nog niet 1 van Kadala alleen een paar random drops.. En geen enkele is super. Heb al een aantal andere gehad die gewoon 5-8% extra dmg geven welke dus geen rucksacks zijn....
Verwijderd
•Natalya's Vengeance
•Has been redesigned
•(4) Set Bonus •The cooldown of Rain of Vengeance is reduced by 1 second every time you cast a primary skill and by 2 seconds every time you cast a Hatred spender
•(6) Set Bonus •New Set Bonus •Rain of Vengeance deals 800% increased damage
Mooi dat ik dit set bewaard heb
(Ja ik weet dat ik een lege socket heb in mijn chest, maar nog niet voldoende rubies om die te vullen
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Gokken op een nieuwe belt lijkt me handig.
Je kan de socket op je wapen rerollen naar 10% dmg en dan giften (heb je een ~4k FotF). Als je geen of 1 gifts hebt zou ik het overigens niet doen, dan kan je beter wachten op een ancient wapen.
Shoulders rerollen naar cooldown, Gloves misschien ook, maar dat kost je veel dmg...
Meer cooldown -> meer akkarrat -> meer dmg met FotF.
Ook zou ik een gogok gaan gebruiken.
[ Voor 18% gewijzigd door FireDrunk op 02-03-2015 13:37 ]
Even niets...
Verwijderd
Die builds zijn gevaarlijker dan de Shotgun build....geen AC Prophet.Vicarious schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:22:
[...]
Er zijn meer builds mogelijk met Heaven's Fury dan alleen de shotgun buildCheck bijvoorbeeld
http://www.diablofans.com/builds/30-orbital-strike-commander
http://www.diablofans.com...solo-gr30-ez-t6-rift-farm
Wel een Eberli Charo schildje nodig voor die builds, maar die is wel te gamblen op zich.
Verwijderd
Heb gisteren een Ancient Manticore met een socket gevonden, ff vitality naar dmg en gaan. Maar is een 2hander beter dan een 1hander?
Als Monk zijnde, is het handiger om dual wield, 1h+shield of een 2hander te gebruiken?
Monk is het afhankelijk van je uiteindelijke buildDazzler2120 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:02:
Nog één vraag dat Shad0w ook al vroeg,
Als Monk zijnde, is het handiger om dual wield, 1h+shield of een 2hander te gebruiken?
Wave of Light: Heb je Incense Torch of the Grand Temple nodig (2 handed daibo)
Lashing Tail Kick: Heb je een Furnace nodig (2 handed mace)
CDR: Heb je twee wapens nodig met 10 % Cooldown reduction, Born's zwaard + Fist of az (Exploding palm dmg) zijn het meest gewenst.
1h + shield zie je geloof ik alleen in het geval van support monks.
wel blade of prophecy en fryderhs wrath nodig
maar druk bezig om 6 piece akhan bonus te krijgen en meer CDR dan kan ik champion bijna constant up houden
http://eu.battle.net/d3/e...usader#bXfidQ!XaWS!YcYabc
das de build die ik met crusader heb op het moment
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2015 14:13 ]
Nogal simpel.. Een skill kost altijd evenveel hatred, ongeacht het wapen.
Een skill doet bijv. 500% weapon damage. Ongeacht de DPS van het wapen, het is dus de damage range die je onder de DPS ziet, zónder de attack speed.
Een 1h heeft een lagere damage range, en een hoge attack speed (dus per aanval minder damage).
Een 2h heeft een hogere damage range, en een lage attack speed (dus per aanval meer damage).
1h met 1100-2000 damage (1550 avg) * 500%
2h met 2400-2900 damage (2650 avg)* 500%
Zoals je al ziet doet de 2h zo'n ~70% meer damage per gecaste skill.
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 02-03-2015 14:32 ]
Verwijderd
Ff kijken of ik nog wat mensen kan carrien door t6. Was gister gezellig
Iemand kreeg een jade set item, was hij erg blij mee.
Dit is zeker waar, echter: als je hatred pot leeg is duurt het een eeuwigheid alvorens deze weer gevuld is.Angeloonie schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:30:
[...]
Nogal simpel.. Een skill kost altijd evenveel hatred, ongeacht het wapen.
Een skill doet bijv. 500% weapon damage. Ongeacht de DPS van het wapen, het is dus de damage range die je onder de DPS ziet, zónder de attack speed.
Een 1h heeft een lagere damage range, en een hoge attack speed (dus per aanval minder damage).
Een 2h heeft een hogere damage range, en een lage attack speed (dus per aanval meer damage).
1h met 1100-2000 damage (1550 avg) * 500%
2h met 2400-2900 damage (2650 avg)* 500%
Zoals je al ziet doet de 2h zo'n ~70% meer damage per gecaste skill.
Vandaar mijn opmerking over traagheid, bij hogere rifts lijkt de balans gelijk omdat je hatred generation wat sneller is.
Verwijderd
Auch, nog langzamer...Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:43:
Ik generate met chakrams. En al mn turrets doen ook chakrams. Frames zijn soms een beetje laag
Heb je een linkje naar je build? Die zag er wel fijn uit om te spelen gisterenVerwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:43:
Ik generate met chakrams. En al mn turrets doen ook chakrams. Frames zijn soms een beetje laag
Heb ik nauwelijks last van, met Reaper's Wraps, Cindercoat, wat rcr en Vengeance.Apsie schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:37:
[...]
Dit is zeker waar, echter: als je hatred pot leeg is duurt het een eeuwigheid alvorens deze weer gevuld is.
Vandaar mijn opmerking over traagheid, bij hogere rifts lijkt de balans gelijk omdat je hatred generation wat sneller is.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ok, Met Vengeance ziet er interessant uit, duurt de cooldown niet te lang?Deadsmell schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:47:
[...]
Heb ik nauwelijks last van, met Reaper's Wraps, Cindercoat, wat rcr en Vengeance.
Hoe hoog speel je hiermee?
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Ik wil jouw bow!!! Heb je die van Kadala of random drop? ALS ik dan een goeie heb dan zit ik op 100% fire dmg
Ik snap alleen je skills niet helemaal, je hebt sentry polar station? Maar je bent fire specced? Ach ieder z'n ding.
Verwijderd
Volgens mij een drop. Ben er erg blij mee
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2015 15:26 ]
Gewoon arcane barbs craften, totdat je een goede ancient hebt, betere bogen kom je toch nauwelijks tegen voor de huidige cluster/reapers/hatred reductie builds.JohnnyV76 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:15:
gebruik zelf ook reapers en daarnaast de blood vengeance passive. Bovendien ook nog de 50 hatred van de bat companion EN preparation. Heb nu nog een 2,5k DPS 1h (natalya's) dus een goede hoge damage 2h staat hoog op de verlanglijst. Cluster arrow spammen wordt dan een stuk efficienter. Wellicht maar wat proberen te craften.
Bijna alle andere bogen zijn leuk, grappig en lijken op papier goed, maar zijn het niet in combinatie met maurader set.
Nee, valt reuze mee. Ik gebruik hem alleen bij elite packs en heb max cdr in parapunten en Diamond in helm. Ik ben ermee tot grift 37 gekomen, maar er zit nog meer in. Ik heb dat gedaan met Enforcer als gem, die moet nog vervangen worden door Bane of the Powerful.Apsie schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:17:
[...]
Ok, Met Vengeance ziet er interessant uit, duurt de cooldown niet te lang?
Hoe hoog speel je hiermee?
[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 02-03-2015 16:00 ]
Niet verkeerd inderdaad voor een weekje spelen.versay schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:42:
Speel sinds een weekje weer diablo 3. En volgens mij wel lucky geweest met mijn drops. Iemand nog op- of aanmerkingen. Wat kan ik het beste upgraden; http://eu.battle.net/d3/en/profile/Versay-2354/hero/55705721
Als je cold wil blijven zou ik persoonlijk de setgloves proberen te gamblen en dan de A3 bounty helm farmen en Bracer recipe van Malthael halen en craften.
Ga je voor fire hopen op een Cindercoat en de setgloves.
Naar mijn mening heeft het ook geen nut om in toughness te investeren.
Zelfs sinds een week ook een DH als altje erbij, omdat guildies hoger Grifts willen farmen.
Foxy cold DH
Van de week met een fire DH een lvl 42 rift gecleared en op een paar seconde na een lvl 44, wel grappig zo zonder tank of cc.
Als onze monk klaar is met gearen eens kijken hoe hoog we in 3 of 4 man kunnen komen.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Dank voor de tips. Heb net een par Akhan's Shoulders gevonden.FireDrunk schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:36:
Wat is je doel? Die fate of the fell uitbouwen in een build? Dan is Akkhan sparen een goed idee lijkt mij (permanent akkarat -> Minder wrath in akkaraat -> veel dmg).
Gokken op een nieuwe belt lijkt me handig.
Je kan de socket op je wapen rerollen naar 10% dmg en dan giften (heb je een ~4k FotF). Als je geen of 1 gifts hebt zou ik het overigens niet doen, dan kan je beter wachten op een ancient wapen.
Shoulders rerollen naar cooldown, Gloves misschien ook, maar dat kost je veel dmg...
Meer cooldown -> meer akkarrat -> meer dmg met FotF.
Ook zou ik een gogok gaan gebruiken.
Ook heb ik een gogok in een andere ring gedaan voor in grifts.Ook Paragon level 100 is binnen
Qua belts heb ik een paar legendaries gehad nu waaronder een die punish alle runes geeft, maar ik zie het nut er nog niet van in.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Verwijderd
Hatred is echt wel een probleem in 4p grifts op 52+. Op een gegeven moment komt er een punt dat je meer dan een volle hatred orb nodig hebt om elites plat te leggen. Alleen met een zdog heb je genoeg hatred voor een boog. Solo is dat niet zo'n probleem omdat je toch moet kiten.Deadsmell schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:59:
[...]
Nee, valt reuze mee. Ik gebruik hem alleen bij elite packs en heb max cdr in parapunten en Diamond in helm. Ik ben ermee tot grift 37 gekomen, maar er zit nog meer in. Ik heb dat gedaan met Enforcer als gem, die moet nog vervangen worden door Bane of the Powerful.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2015 20:25 ]
Monk gaat overigens aardig... maar wapens gamblen schiet niet echt op...
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Dat punt heb je al bereikt op 35/40+ zelfs Preperation helpt dan maar enigszins. Zeker in een 4-mans partyVerwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:24:
[...]
Hatred is echt wel een probleem in 4p grifts op 52+. Op een gegeven moment komt er een punt dat je meer dan een volle hatred orb nodig hebt om elites plat te leggen. Alleen met een zdog heb je genoeg hatred voor een boog. Solo is dat niet zo'n probleem omdat je toch moet kiten.
Resource reduction en hatred generation helpt enorm met een redelijke (1,4) 2-hands boog.
De snelheid zit er dan zelfs bij een 50+ redelijk in
Dit character 2 dagen geleden begonnen, gelevelt door een paragon 364 vriend op T6, Nu gear aan het farmen op grifts.
Wat vinden jullie zo van de itemization/skillset? Tips hierop?
Gear waar ik nu voor ga ik wat @Sabrac mij eerder al zei
Sabrac schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:29:
[...]
Beste manier voor monk gear is door met 3 andere monks rifts te doenkun je loot met elkaar sharen.
[ Voor 62% gewijzigd door Dazzler2120 op 02-03-2015 23:43 ]
Ah, de quin starter buildDazzler2120 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 23:35:
http://eu.battle.net/d3/e...4zzl3R-2849/hero/56383822
Dit character 2 dagen geleden begonnen, gelevelt door een paragon 364 vriend op T6, Nu gear aan het farmen op grifts.
Wat vinden jullie zo van de itemization/skillset? Tips hierop?
Gear waar ik nu voor ga ik wat @Sabrac mij eerder al zei
[...]
Zelf gisteren eindelijk een g.rift 43 gehaald (in 12:17) waardoor ik weer even op de monk leaderboards ben beland (gisteren nog 928.... is nu inmiddels alweer 962... zal niet lang meer duren en dan is deze weer van de top 1000 af... eh, details).
Daarna een collega naar 70 gebracht en 2 andere monks door T6 gesleurd voor wat items. Geloof dat sommigen van hun nu wel een leuke upgrade hebben gekregen.
Vanavond nog maar een andere kameraad naar 70 brengen en kijken wie ik dit keer door T6 trek
Shad0w1, waarom gebruik je de passive Night Stalker (primary skills generate more hatred) als je Chakrams+Spines als generator gebruikt? Chakrams is toch geen primary skill, die vallen onder Secondary?Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:25:
Heb ik ivm cull of the weak. Ik gooi een turret in een pak. 40~ extra dmg door gem en passive.
Volgens mij een drop. Ben er erg blij mee
Ik heb 't idee dat die passive gewoon niets doet voor jouw build en je dus een andere kunt kiezen, maar als je andere informatie hebt dan hoor ik het graag
Verwijderd

Des te meer reden om een mon te gaan gearen
Twijfel nu alleen wat ik moet gaan rerollen.
Wat denken jullie wat verstandig is?
[ Voor 13% gewijzigd door Protax op 03-03-2015 10:57 ]
Verwijderd
Maar ik heb geen idee of je een socket nodig heb. Zn stats zijn eigen allemaal wel goed.
Gift gebruiken kan een optie zijn.
LPH rerollen naar 10% damage en dan een socket geven met een giftProtax schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:57:
Gisteravond vond ik met mijn DH, dit wapen:
[afbeelding]
Edit: Er vanuitgaande dat je Sunwoku's met Inna's gaat combineren
[ Voor 18% gewijzigd door Thalaron op 03-03-2015 11:03 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Verwijderd
Ligt misschien ook een beetje aan je build en je damage. Met CA bereik je het punt sneller (zeker als je geen cindercoat gebruikt) dan met MS. Voor speedgrifts loop ik met CA eigenlijk niet tegen hatred problemen aan met LFB CA i.c.m. Reaper's Wraps (Blood Vengeance gebruik ik niet). Alleen bij de RG op 38-40 heb je soms even een dood moment.Apsie schreef op maandag 02 maart 2015 @ 23:08:
[...]
Dat punt heb je al bereikt op 35/40+ zelfs Preperation helpt dan maar enigszins. Zeker in een 4-mans party![]()
Resource reduction en hatred generation helpt enorm met een redelijke (1,4) 2-hands boog.
De snelheid zit er dan zelfs bij een 50+ redelijk in
Op het Diablo forum zegt men:
"I would roll the RC away to either 10% or life per spirit spent."
Ik wil wel de juiste keuze maken, en dit wapen niet vernaggelen
[ Voor 21% gewijzigd door Protax op 03-03-2015 11:03 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
Ik zou zelf voor 10% gaan denk ik... En check mijn post iets hierboven!Protax schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:02:
Ja, ik heb genoeg gifts.
Op het Diablo forum zegt men:
"I would roll the RC away to either 10% or life per spirit spent."
Ik wil wel de juiste keuze maken, en dit wapen niet vernaggelen
Teaguk icm Inna's mag max 6.6% RCR hebben (paragon + gear dus)...
Omdat anders Sweeping Wind gratis is en dus Teaguk niet meer stacked!
[ Voor 15% gewijzigd door Thalaron op 03-03-2015 11:12 . Reden: Zit weer achter iMac :D ]
I hate you so much right now!Protax schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:57:
Gisteravond vond ik met mijn DH, dit wapen:
[afbeelding]
Maar goed, inderdaad Resource Costs naar 10 % dmg, LPSS is alleen handig als je nog geen goede Wildebeest gizard gem hebt, maar zodra je die boven de 25 hebt, heeft LPSS weinig toegevoegde waarde meer, daar waar 10 % dmg altijd handig blijft.
(Als voorbeeld, m'n monk heeft nu met de Wildebeest gem ruim 100k life per second regen... ik doe ook een aanval elke 1 seconde (makkelijk rekenen) voor 30-35 spirit per aanval
Al zou je er 800-900 Life per spirit spent op gooien, dan is dit nog steeds maar 30000 life per second zijn...
Terwijl de 100k life per second op het moment meer dan genoeg is voor mijn monk om in leven de blijven op g.rift 43.... dat terwijl mijn damage juist het probleem is.
Wel jammer dat ipv LoH de wapen niet standaard al LPSS had.. dan had je het beste van beide werelden
[ Voor 33% gewijzigd door Sabrac op 03-03-2015 11:22 ]
Speedrifts doen wij, met 2 of 3 man, op 42/44, en met een Pride's Fall bereik je hetzelfde als een Cindercoat qua resource management...Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:01:
[...]
Ligt misschien ook een beetje aan je build en je damage. Met CA bereik je het punt sneller (zeker als je geen cindercoat gebruikt) dan met MS. Voor speedgrifts loop ik met CA eigenlijk niet tegen hatred problemen aan met LFB CA i.c.m. Reaper's Wraps (Blood Vengeance gebruik ik niet). Alleen bij de RG op 38-40 heb je soms even een dood moment.
Ook dan lopen wij niet tegen hatred problemen aan maar het is wel degelijk prettig dat je na een betrekkelijk korte tijd met focus o.i.d. weer vol met Hatred zit, iets wat ik persoonlijk trager/vervelender vind met een langzame x-boog...
Damage is geen enkel probleem
Dit. Zolang je rcr maar gerolt, want met meer dan 6.6% rcr zal het onmogelijk worden om Taeguk hoog te stacken.Thalaron schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:06:
[...]
Teaguk icm Inna's mag max 6.6% RCR hebben (paragon + gear dus)...
Omdat anders Sweeping Wind gratis is en dus Teaguk niet meer stacked!
Thanks! Komt goedDeadsmell schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:00:
[...]
Dit. Zolang je rcr maar gerolt, want met meer dan 6.6% rcr zal het onmogelijk worden om Taeguk hoog te stacken.
Ik speel zonder teaguk... Vind dat stack ophouden maar irritantDeadsmell schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:00:
[...]
Dit. Zolang je rcr maar gerolt, want met meer dan 6.6% rcr zal het onmogelijk worden om Taeguk hoog te stacken.
En heb nog geen hogere grifts kunnen doen ivm untity. Weet dus eigenlijk niet hoeveel het uitmaakt. Ik speel met wildebeast, botp en bott/esotoric
Battle.net || Strava
Dan kan hij idd ook RCR rerollen. Indien hij echter Teaguk later dan alsnog wilt gaan gebruiken heb je echter die optie niet meer...retlaw schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:39:
[...]
Ik speel zonder teaguk... Vind dat stack ophouden maar irritant.
En heb nog geen hogere grifts kunnen doen ivm untity. Weet dus eigenlijk niet hoeveel het uitmaakt. Ik speel met wildebeast, botp en bott/esotoric
Dan zal je dus een nieuw wapen MOETEN vinden wil je ooit nog Teaguk gaan gebruiken.
Retlaw, gewoon scriptje gebruiken. Dan kan je ook je gewone movement keys weer gebruiken en is er niets dat de opbouw kan onderbreken.
[ Voor 45% gewijzigd door Deadsmell op 03-03-2015 12:59 ]
Logitech G13 macro doet wonderenretlaw schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:39:
[...]
Legion 7i i9 3080 32gb
Geen idee wanneer dit naar live komt, maar de SW reduction gaat weg toch?
Wat is er lastig aan de stacks ophouden? Gewoon Numlock-trucje gebruikenretlaw schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:39:
[...]
Zo heb ik sweeping wind, epiphany en ally allemaal onder autocast zitten. Zo hoef je alleen maar je dashing-strike te gebruiken en je WoL en EP te spammen
@Endevour: Dat is inderdaad een hele fijne
[ Voor 4% gewijzigd door Skarloc op 03-03-2015 13:37 ]
Verwijderd
Pride's Fall buff verlies je zodra je damage neemt, die van Cindercoat niet. Als je constant stutterstepped zijn Hexing Pants afaik een stapje beter dan Pride's fall voor cold/phys builds. Met een 2h xbow is je hatred ook minder snel op natuurlijkApsie schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:30:
[...]
Speedrifts doen wij, met 2 of 3 man, op 42/44, en met een Pride's Fall bereik je hetzelfde als een Cindercoat qua resource management...
Ook dan lopen wij niet tegen hatred problemen aan maar het is wel degelijk prettig dat je na een betrekkelijk korte tijd met focus o.i.d. weer vol met Hatred zit, iets wat ik persoonlijk trager/vervelender vind met een langzame x-boog...
Damage is geen enkel probleem
Numlock trucje? Zegt mij helemaal niks... ik vraag me ook al de hele tijd af hoe mensen die stacks van Taeguk ophouden... En wat is autocast?Skarloc schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:36:
[...]
Wat is er lastig aan de stacks ophouden? Gewoon Numlock-trucje gebruiken
Zo heb ik sweeping wind, epiphany en ally allemaal onder autocast zitten. Zo hoef je alleen maar je dashing-strike te gebruiken en je WoL en EP te spammen
@Endevour: Dat is inderdaad een hele fijne
Vicariously I live while the whole world dies
Secondary keys voor de skills die je automatisch wilt casten binden aan toetsen op het numpad. Vervolgens de toetsen ingedrukt houden en numlock activeren. Dan worden die key presses continu uitgevoerd, zolang je de sequence niet doorbreekt.Vicarious schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:18:
[...]
Numlock trucje? Zegt mij helemaal niks... ik vraag me ook al de hele tijd af hoe mensen die stacks van Taeguk ophouden... En wat is autocast?
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Dit topic is gesloten.
![]()