We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
In principe eigenlijk niet meer maar doet de dmg in half van de tijd van wat locust swarm en haunt normaal doen. Wel een must voor Jade build vind ik persoonlijk.Dembar schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:47:
Hallo,
Even een vraagje onder de WD hier.
Ik gebruik een jade build in de nieuwe season in combinatie met een wormwood. nu zou ik Quezalcoatl kunnen gebruiken als headpiece en dan nog steeds soul harvest gebruiken. Verhoogt de Quezalcoatl de damage van soul harvest. Het lijkt op de test die ik gedaan heb van niet maar zou dit graag zeker weten.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Daarom is de versie van de console niet zo boeiend als die op de PC. Iedereen kan z'n char hacken.BlackEyedAngel schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:32:
Gisteren public portje gejoined, zat er een speler met 10.000 paragorn, alle items 3 sockets met vanalles erin, 5+ eigenschappen per item, oa critical hit damage iets in de 100 biljoen of zo![]()
Wat is toch de lol van zoiets vraag ik me altijd af
Oh, dan was het een quiver ofzo.Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:55:
[...]
ringen en amu's gebruiken alleen gems+mats en geen gold dacht ik....
Heb ze beide! Misschien niet helemaal logisch maar gebruik de Xbox versie voor mn HC characters en de pc voor normal characters. Console speelt lekker weg, gewoon er voor zorgen dat je je eigen friendslist gebruikt! dan is er niets aan de hand:)Bosmonster schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:59:
[...]
Daarom is de versie van de console niet zo boeiend als die op de PC. Iedereen kan z'n char hacken.
hoezo je kan ook voor misschien een cdr build gaan die dus vaker de dot eet.NastyNickNL schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:54:
[...]
In principe eigenlijk niet meer maar doet de dmg in half van de tijd van wat locust swarm en haunt normaal doen. Wel een must voor Jade build vind ik persoonlijk.
dit ga ik even testen
Battletag Vakasha#2284
[ Voor 15% gewijzigd door NastyNick op 27-02-2015 13:41 ]
Battletag Vakasha#2284
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
alleen creeping death is van belang omdat de damage hoger word omdat de dot langer blijft lopen (30 seconden lees ik hier en daar)
quetz geeft het eten van de dots niet meer damage.
dus waarom zou het niet werken?
Battletag Vakasha#2284
Daar zit je dus fout. Quetzalcoatl is al sinds het begin gebugged icm Jade omdat hij de damage daarvan verdubbelt. Zat topic op de bliz forums daarover te vinden.Dembar schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:01:
Oke maar dan spreken de info elkaar toch tegen. Jade is om de dots te eten en dus maakt het niet uit hoe lang deze op de mob blijft.
alleen creeping death is van belang omdat de damage hoger word omdat de dot langer blijft lopen (30 seconden lees ik hier en daar)
quetz geeft het eten van de dots niet meer damage.
dus waarom zou het niet werken?
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Wolf ik heb nog een vraag voor jou die je vast wel weet te beantwoorden aangezien ik zie dat jij op ns ook een firedh hebt. Procced die bane of the trapped level 25 ook via je sentries of pets? Want jij gebruikt niet de cold sentries zo te zien.Wolf schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:05:
[...]
Daar zit je dus fout. Quetzalcoatl is al sinds het begin gebugged icm Jade omdat hij de damage daarvan verdubbelt. Zat topic op de bliz forums daarover te vinden.
Nee helaas niet. Daarom gebruik ik Zei's en fire sentries ook alleen maar in party play als iemand meeloopt met iets van cc. Solo gebruik ik cold sentries en de elemental dmg reduction gem omdat je je sentries tussen de mobs moet zetten. Zei's haalt dan nog weinig uit.NastyNickNL schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:10:
[...]
Wolf ik heb nog een vraag voor jou die je vast wel weet te beantwoorden aangezien ik zie dat jij op ns ook een firedh hebt. Procced die bane of the trapped level 25 ook via je sentries of pets? Want jij gebruikt niet de cold sentries zo te zien.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
met Quetzalcoatl doet het eten van de dot dubbel schade met de jade set. En dan kunnen we de rest van de discussie vergeten
Ik heb geen bliz post betreffende Quetzalcoatl bij eerdere zoektochten gevonden. Mocht je een link hebben dan zou ik dat waarderen.
Battletag Vakasha#2284
De eerst twee gems zijn evident - de meeste mensen hebben vaak geen plek voor een derde gem, maar welke het handigste is maar de vraag. x% DPS over een periode in rifts is doorgaans ook heel effectiefDeadsmell schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:06:
[...]
Over dit: geen Pain Enhancer in plaats van Bane of the Powerful? Toch een build die om physical damage en attack speed draait. Lijkt me fijner bij bosses.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Hoezo geen plek? Volgens mij is een gem op level 25 altijd beter dan de stat die je ervoor afhaalt.Vidra schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:34:
[...]
De eerst twee gems zijn evident - de meeste mensen hebben vaak geen plek voor een derde gem, maar welke het handigste is maar de vraag. x% DPS over een periode in rifts is doorgaans ook heel effectiefHet is een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Als je alle gear voorradig hebt zou ik voor de Tiki build gaan met een homunculus en sacrifice. Maar die eerste met een goede TMF kan ook. Ik zou je niet meteen een zDPS aanraden met Borns als je er ook solo mee wilt spelen.Deadsmell schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 00:37:
Zonet een WD naar 70 gebracht in season en wil daarmee een physical pets build gaan proberen. Ik zoek iets dat zowel solo goed werkt en een goede aanvulling op een party kan zijn, maar zie door de bomen het bos niet meer. Te veel mogelijkheden.
Is het beter om MoJ/SMK met Dogs, Garg en FA te gaan, een Tiki/SMK build met Horrifty en FA, of iets heel anders?
Dembar, hier heb je een link naar een post op Battle net die je wellicht interesseert. Daar wordt uitgelegd hoe Jade precies werkt met Creeping Death en Quetz. Je kunt op lagere levels ook zonder Quetz spelen, maar je doet gewoon een sloot minder damage dan.Dembar schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:25:
Oke dus op mijn eerste vraag moet het antwoord zijn
met Quetzalcoatl doet het eten van de dot dubbel schade met de jade set. En dan kunnen we de rest van de discussie vergeten
Ik heb geen bliz post betreffende Quetzalcoatl bij eerdere zoektochten gevonden. Mocht je een link hebben dan zou ik dat waarderen.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Het is niet altijd evident dat je een socket kan/wil creeeren in een ring/amulet; begrijp me niet verkeerd ik heb ook gewoon sockets in de ringen en amy - maar ik kan mij voorstellen dat iemand dat niet altijd wil.NastyNickNL schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:49:
[...]
Hoezo geen plek? Volgens mij is een gem op level 25 altijd beter dan de stat die je ervoor afhaalt.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Op tiki mask na heb ik 0,0, want season en net 70.Tektoon schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 15:01:
[...]
Als je alle gear voorradig hebt zou ik voor de Tiki build gaan met een homunculus en sacrifice. Maar die eerste met een goede TMF kan ook. Ik zou je niet meteen een zDPS aanraden met Borns als je er ook solo mee wilt spelen.
Homonculus omdat er geen dogs in de build zitten? Hoe ziet die build eruit dan? Kan je hem eens in de skill calculator zetten?
Maar goed, als je nog niks hebt dan wordt het opbouwen voorlopig met een standaard pet build denk ik. Zuni pieces, Cains enz. Hopelijk heb je geluk er dropt er snel een Kukri.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
http://www.diablofans.com...own-pet-doc-solo-grift-42Deadsmell schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 15:25:
[...]
Op tiki mask na heb ik 0,0, want season en net 70.
Homonculus omdat er geen dogs in de build zitten? Hoe ziet die build eruit dan? Kan je hem eens in de skill calculator zetten?
Geen probleemDeadsmell schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:44:
Geinig, nooit met Sacrifice gespeeld. Ga ik eens proberen. Thanks guys!
hmmz ga ik ook eens proberen, heb namelijk nog een dikke ancient homunculus. T&T is echter nog ver weg (of misschien bij de volgende 25 shards ?
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Het enige 'probleem' met deze build is dus wel dat je met sacrifice kan spelen omdat je via je Kukri voortdurend FA 'up' hebt. Als je geen Kukri hebt, heb je voor dezelfde FA de Zuni set bonus nodig, en dat betekent meestal weer een Zuni off-hand waardoor je weer geen Homunculus kan gebruiken.Deadsmell schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:44:
Geinig, nooit met Sacrifice gespeeld. Ga ik eens proberen. Thanks guys!
Tl;dr; voor deze setup heb je een Kukri nodig. Vind er ook even eentje voor mij
Carnevil met Focus en Restraint wooop! Solo grifts gedaan tot ik rank 7 WD ben geeindigd.
Het is erg lastig spelen gezien je snel ge-oneshot word zonder Unity, maar die damage! FA crit tussen de 40 a 50mil. FS zo rond de 35mil. Gezien de snelle procrate zit je snel op je 15 FS. 23 fetishes met een gemiddeld crit van 40mil welke meer dan 2x per seconde piercen is wel erg lekker hoor.
Als je BBVA op gooit kom je al snel aan 1,6B/per dmg seconde (gemiddeld crit/geen crit gerekend).. Rift Guardian nam op 41 30seconden in beslag, 43 niet meer dan een minuut.
Signature
Ik speel hem nu op T2 en het gaat uitstekend zonder SMK, want ik bewaar FA tot elites. Heb inmiddels Homunculus ook, dus Sacrifice werkt lekker.Tektoon schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 20:56:
[...]
Het enige 'probleem' met deze build is dus wel dat je met sacrifice kan spelen omdat je via je Kukri voortdurend FA 'up' hebt. Als je geen Kukri hebt, heb je voor dezelfde FA de Zuni set bonus nodig, en dat betekent meestal weer een Zuni off-hand waardoor je weer geen Homunculus kan gebruiken.
Tl;dr; voor deze setup heb je een Kukri nodig. Vind er ook even eentje voor mij
Eén ding valt me op aan dat profiel van Debo, namelijk dat hij FA - Head Hunters gebruikt. Waarom? Legion of Daggers heeft toch de voorkeur omdat het physical is?
Ik heb ook sacrifice gespeeld zoals jij nu doet en ik vond het ook leuk spelen. Geen idee waarom ik er daarna mee gestopt ben. Ik weet alleen dat ik qua WD dringend een Kukri moet, maar ook dat ik er tegelijkertijd niet echt de tijd in stop om die te vinden...
Sacrifice build is erg leuk, vooral wanneer je er een glass cannon van maakt en in plaats van Horrify nog iets neemt als Piranhado met Strongarm Bracers (+50% damage). Kom je ook gewoon tot ~35 mee, maar af en toe ga je doodTektoon schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 04:20:
Ja, dat lijkt me ook. De anderen gebruiken ook Legion of Daggers in ieder geval. Misschien heeft 'ie het veranderd voor een andere build en niet teruggezet. Dunno.
Ik heb ook sacrifice gespeeld zoals jij nu doet en ik vond het ook leuk spelen. Geen idee waarom ik er daarna mee gestopt ben. Ik weet alleen dat ik qua WD dringend een Kukri moet, maar ook dat ik er tegelijkertijd niet echt de tijd in stop om die te vinden...
Ik heb de build nu aangepast naar een build met wat meer survivability en speel nu vooral seasons.
Diablo 3 Clan meeting/Lan party
alvast bedankt !
thurantjee#2531 GoT clan member
Als mensen nog rifts gaan doen vanavond, wil ik wel meelopen. Ben een Monk. Zit te denken om deze build te gaan maken: YouTube: \[2.1.2] Strongest Monk Build GR50+ Diablo 3 , maar twijfel ook nog over en TR build. Of zijn er met Monks nog bepaalde support builds die welkom zijn in rifts etc?
(Vanavond wordt lastig, morgen ben ik wel on)
Stomme vraag: Ik zie veel monks cast-spells op LMB en RMB hebben... hoe loop je dan zonder te casten
[ Voor 24% gewijzigd door RedHat op 28-02-2015 19:15 ]
Met mijn level 40 SMK ben ik klaar om 0dps WD te gaan, haha.
[ Voor 21% gewijzigd door Deadsmell op 28-02-2015 18:50 ]
je loopt alleen als je op een mob klikt... klik je ergens anders, dan loop je daar gewoon heenRedHat schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 18:43:
Daantje heeft me even verder geholpen.Ben nu lvl 70.
Als mensen nog rifts gaan doen vanavond, wil ik wel meelopen. Ben een Monk. Zit te denken om deze build te gaan maken: YouTube: \[2.1.2] Strongest Monk Build GR50+ Diablo 3 , maar twijfel ook nog over en TR build. Of zijn er met Monks nog bepaalde support builds die welkom zijn in rifts etc?
(Vanavond wordt lastig, morgen ben ik wel on)
Stomme vraag: Ik zie veel monks cast-spells op LMB en RMB hebben... hoe loop je dan zonder te casten
Battle.net || Strava
Sjaakmat#2949 is me tag.
EDIT, is inmiddels al 70
[ Voor 23% gewijzigd door makooy op 28-02-2015 21:33 ]
Ik heb zelf E ingesteld als forced walk. Indrukken en je loopt naar daar waar je cursor staat.retlaw schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 20:07:
[...]
je loopt alleen als je op een mob klikt... klik je ergens anders, dan loop je daar gewoon heen.
Condemn en holy shotgun zijn bovendien erg gevaarlijk op hardcore vanwege de melee range. Phalanx en Heaven's Fury builds zijn het veiligst geloof ik.Deadsmell schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 23:58:
Condemn en Phalanx builds zijn de betere builds. Holy Shotgun en Heaven's Tempest build zijn ook wel leuk, maar kom je niet zo ver mee boven T6, geloof ik. En 0dps crusader natuurlijk.
Vicariously I live while the whole world dies
De dmg bonus van bott werkt voor iedereen die de hem in zn gear heeft zitten zolang de mob maar ge-cc'd is. Dus indien er in de party niemand anders een slow ofzo gebruikt met flinke uptime neemt de WD die doorgaans mee omdat die het meest in die 15 yard range komt.Deadsmell schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 22:11:
Met welke gems lopen 0dps support WD's in season 2? Ik lees op Diablofans.com een build met Bane of the Trapped, Gogok en Gem of Efficacious Toxin. Die laatste snap ik, maar Gogok lijkt me overbodig als je ook parapunten in cdr stopt en SMK hebt. En BotT? Proct die misschien ook voor party members? Dacht altijd dat die buff alleen voor jezelf geldt? Zou denk ik eerder Esoteric Alteration nemen voor BotT.
Ja oké, maar de WD doet zelf geen damage, dus heeft geen voordeel van de damage increase bonus. De tweede bonus van de gem is nuttig voor teamleden die de gem ook dragen, maar met perma fear stun op de enemies voegt ook die bonus niets toe. Tenzij er damage dealers zonder BotT in de party zitten. Of mis ik iets?Nephalem schreef op zondag 01 maart 2015 @ 10:38:
[...]
De dmg bonus van bott werkt voor iedereen die de hem in zn gear heeft zitten zolang de mob maar ge-cc'd is. Dus indien er in de party niemand anders een slow ofzo gebruikt met flinke uptime neemt de WD die doorgaans mee omdat die het meest in die 15 yard range komt.
[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 01-03-2015 11:49 ]
En aangezien de DH's niet in de buurt van de critters zijn, ben jij de enige die dit bewerkstelligd....
[ Voor 34% gewijzigd door Apsie op 01-03-2015 11:53 ]
Edit:
Nog wat gelezen over de werking van die gem, in dit topic. Denk dat ik er toch niets aan heb als 0dps WD, want hierin leggen ze uit dat alleen je eigen char voordeel heeft van BotT. Het is geen debuff waar party members gebruik van maken.
En dat Fear hem wel triggert, dus 0dps WD met perma fear hoeft geen BotT. Alleen de damage dealers.
[ Voor 97% gewijzigd door Deadsmell op 01-03-2015 13:46 ]
Thnx! Moet nog 'even' farmen dus.Deadsmell schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 23:58:
Condemn en Phalanx builds zijn de betere builds. Holy Shotgun en Heaven's Tempest build zijn ook wel leuk, maar kom je niet zo ver mee boven T6, geloof ik. En 0dps crusader natuurlijk.
Heb trouwens een request gestuurd om de GoT guild te joinen. Mn battletag is Sollemnis#2702.
<GoT> Tweakers zit momenteel vol, maar we hebben een backup clan: <G0T> Tweakers. Mensen die <GoT> in willen kunnen zich daar verzamelen als 'ie vol zit en later overstappen naar hoofdclan, als ze daar nog behoefte aan hebben.John schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:59:
[...]
Thnx! Moet nog 'even' farmen dus.![]()
Heb trouwens een request gestuurd om de GoT guild te joinen. Mn battletag is Sollemnis#2702.
Het is sowieso handig om even een officer aan te spreken in de Tweakers Community, voor huidige status.
Verwijderd
Shotgun = Heaven's FuryVicarious schreef op zondag 01 maart 2015 @ 01:33:
[...]
Condemn en holy shotgun zijn bovendien erg gevaarlijk op hardcore vanwege de melee range. Phalanx en Heaven's Fury builds zijn het veiligst geloof ik.
Edit: heb het gevonden in de patch notes; dus dat wordt een seasonal char aanmaken
"These items will also be exclusive to Seasonal characters until the conclusion of Season 2."
En wanneer een season afloopt, wordt je character uit dat season samengevoegd met je non-seasonals? Zodat je dan wel gold / equipment kunt uitwisselen?
[ Voor 18% gewijzigd door Doler op 01-03-2015 18:16 ]
Er zijn meer builds mogelijk met Heaven's Fury dan alleen de shotgun build
http://www.diablofans.com/builds/30-orbital-strike-commander
http://www.diablofans.com...solo-gr30-ez-t6-rift-farm
Wel een Eberli Charo schildje nodig voor die builds, maar die is wel te gamblen op zich.
[ Voor 10% gewijzigd door Vicarious op 01-03-2015 18:22 ]
Jep.Doler schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:13:
Gisteren Diablo 3 + RoS uitgespeeld (loved it). Nu me lvl 60 monk uitvogelen wil ik gaan riften om die Gem of Ease te pakken te krijgen. Moet ik daarvoor als character in Season 2 zitten of kan het ook als normale character via de rifts de GoE te bemachtigen?
Edit: heb het gevonden in de patch notes; dus dat wordt een seasonal char aanmaken.
"These items will also be exclusive to Seasonal characters until the conclusion of Season 2."
En wanneer een season afloopt, wordt je character uit dat season samengevoegd met je non-seasonals? Zodat je dan wel gold / equipment kunt uitwisselen?
ik heb d3 al een tijdje op mijn HDD staan en ook die exp.pack. Ben er eigenlijk nooit echt in geraakt. Nu wil ik er toch eens aan beginnen.
Maar hoe begin ik? ik heb alle classes even een stuk gespeeld en Barb is toch mijn favo denk ik.
Ga ik nu gewoon op softcore alle acts een keer doorspelen en dan zie ik wel verder of moet ik al meteen op dingen gaan letten met het bouwen van mijn character? Kan ik het beste zo snel mogelijk naar 60 levelen? Ook zoveel termen die me niets zeggen.
Ik lees overigens net dat ik zo snel mogelijk hardcore moet gaan spelen. Geen idee of dat goed is, maar opzich staat me dat wel aan. Ik houd wel van een uitdaging.
Maak ik meteen een seasonal hero?
Anders word hardcore wellicht meer een frustatie.
Dan heb je tenminste alle ins en outs door.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Gewoon zo hoog zetten als je zelf comfortabel vindt. Staat ie te hoog? Kun je gewoon lager zetten terwijl je speelt. Andersom alleen van normal naar hard volgens mij.Rudolf schreef op zondag 01 maart 2015 @ 19:29:
gewoon eerst maar eens het spel een keer doorspelen op normal en softcore? of de moeilijkheidsgraad meteen wat opschroeven? Normal vind ik tot nu toe wel erg easy. Of wordt het na act 1 nog wel wat moeilijker?
Nu overal nog ancient items voor wat meer toughness
En mn monk heeft nu een ancient furnace die niet al te slecht is, dus binnenkort eens kijken of g.rift 43 te tackelen is
[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 01-03-2015 22:30 ]
Mjah dat is dus wel #40 van alle users die iets met diabloprogress doen... ik had tot een maand geleden nog nooit van de site gehoordSabrac schreef op zondag 01 maart 2015 @ 22:29:
Zo.. goed weekendje.. Crusader heeft wat meer support items gekregen, waardoor deze nu op 65 % CDR zit (volgens diabloprogress op #14 van de crusaders in europa / #33 van de crusaders in de wereld)
En mn monk heeft nu een ancient furnace die niet al te slecht is, dus binnenkort eens kijken of g.rift 43 te tackelen is
Haha, helaas zijn het toch een groot aantal meer die het gebruikenVicarious schreef op maandag 02 maart 2015 @ 02:13:
[...]
Mjah dat is dus wel #40 van alle users die iets met diabloprogress doen... ik had tot een maand geleden nog nooit van de site gehoord
Desalniettemin, ben erg blij met de hoge CDR... kan m'n laws nu 100 % active hebben, de shieldglare spammen en slechts iets van 5 á 10 sec downtime op Akarats..
Enige wat ik nu nog moet fixen is m'n relatief lage toughness (30 mil).
[ Voor 21% gewijzigd door Sabrac op 02-03-2015 07:48 ]
Wel gisteren nog een nieuwe monk naar 70 gekregen maar nu maar niet te snel naar T6 gaan.
Ouch, pijnlijk... en komt me erg bekend voor... zo test ik m'n HC monks ook altijdRicmaniac schreef op maandag 02 maart 2015 @ 07:59:
Gisteren me HC season monk dood gegaan .. ik was benieuwd hoeveel damage ik kreeg in T6 ... het ging vrij goed maar welke manier is beter dan een molten explosie te overleven ? ;p dus ik heel droog in die explosie staan en overleefde die makkelijk (dacht ik) en voor ik het wist werd ik geraakt door een arcane beam en was k doodblijkbaar had die molten explosion al gelijk me passive geactiveerd haha en dat had k niet door.
Wel gisteren nog een nieuwe monk naar 70 gekregen maar nu maar niet te snel naar T6 gaan.
Op het moment houd ik gewoon een lijstje bij met hoeveel toughness ik een difficulty makkelijk aankan.
T6 voor m'n monk is minimaal 15M Toughness (alles ontwijken) en 30M Toughness (niets ontwijken).
Succes met je nieuwe monk iig
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
De explosie van Molten voel je nog steeds met 4 set blackthorn... deze blokkeert alleen de ground effectTr!gger schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:07:
Goldwrap dragen of 4 set Blackthorns dan voel je niks van Molten
Rudolf schreef op zondag 01 maart 2015 @ 19:29:
gewoon eerst maar eens het spel een keer doorspelen op normal en softcore? of de moeilijkheidsgraad meteen wat opschroeven? Normal vind ik tot nu toe wel erg easy. Of wordt het na act 1 nog wel wat moeilijker?
Als ik het goed heb gezien kun je in-game het niveau 1 tier verlagen (tenzij je reeds op de laagste tier speelt) of verhogen (tenzij je op de hoogste tier speelt). Compleet van tier wisselen (bijv. van easy naar torment) kan alleen door het starten van een nieuwe game vanuit het hoofdmenu.toolkist schreef op zondag 01 maart 2015 @ 19:57:
Gewoon zo hoog zetten als je zelf comfortabel vindt. Staat ie te hoog? Kun je gewoon lager zetten terwijl je speelt. Andersom alleen van normal naar hard volgens mij.
Overigens zou ik als beginner gewoon starten op Normal (doable, je vind in campaign mode zowiezo al voordat je bij de eerste serieuze eindbaas bent de eerste drops waarmee je die binnen no time kunt verslaan)* en zo snel mogelijk switchen naar Hard om je farm rate (gold, XP, legendaries) omhoog te schroeven. Als je vervolgens de campaign mode op hard hebt gedaan zou je inmiddels voldoende spullen bij elkaar hebben (plus wellicht al wat Paragon punten, depending on farm) om op expert adventure mode in te duiken
*) In Season 1 heb ik de campaign voltooid op hard met een Demon Hunter waarop ik zoveel Dexterity had gebouwd dat ik na level 25 elke eindbaas dood kreeg puur door sentries neer te zetten en rond te blijven rennen. De enige serieuze eindbaas was Malthael, vooral door z'n extreem irritante abilities
[ Voor 52% gewijzigd door mindcrash op 02-03-2015 08:23 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
De ontploffing houd die zeker wel tegen. Anders was ik nu al 20.000 keer doodgegaan op mijn HC wizard.Sabrac schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:09:
[...]
De explosie van Molten voel je nog steeds met 4 set blackthorn... deze blokkeert alleen de ground effect
Hmm bijzonder, op basis van de 4 set (You are immune to Desecrator, Molten, and Plagued monster ground effects) ging ik er vanuit dat het niet met de explosie werkt... weer wat geleerdShittyNL schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:16:
[...]
De ontploffing houd die zeker wel tegen. Anders was ik nu al 20.000 keer doodgegaan op mijn HC wizard.
Zeker wel ik heb op mijn WD met die set rondgelopen en je bent inderdaad molten immune : http://us.battle.net/d3/en/item/blackthornes-jousting-mailShittyNL schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:16:
[...]
De ontploffing houd die zeker wel tegen. Anders was ik nu al 20.000 keer doodgegaan op mijn HC wizard.
Super setje!
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Mijn gems moeten nog naar 25 en heel veel gear kan nog verbeterd of vervangen worden, maar mijn souls zijn op.
http://eu.battle.net/d3/e...dsmell-2195/hero/56389556.
Ondertussen paragon lvl 102 en mag denk ik niet echt klagen qua drops. (iig lijkt mn geluk wat beter dan normaal). Na een stuk of 10 A1 bounties vond ik mijn eerste RoRG ooit en deze had gelijk CHD erop. Bovendien ben ik dikke mik met Kadala want met totaal iets van 4100 blood shards opgeraapt in S2 (zag ik bij mijn stats) toch al 5 marauder pieces in de pocket en dat vergroot de fun wel want de marauder set bonussen zijn wel heel fijn en speelt erg lekker weg. Tijdens een T1 rift met een collega samen dropte een 2e marauder helm voor mij en die had hij nog niet dus daarmee kon ik hem ook de 4 set bonus geven.
G-rift ben ik ook mee begonnen en op lvl16 merkte ik toch wel dat de mobs wat gevaarlijker worden voor mijn redelijk jonge DH. DPS is goed zat want ook op lvl16 moest ik nog iets van 8m wachten tot de timer 4:30 resterend aangaf. Bosses zijn een lachertje met 3 sentries (nu nog wachtend op een bombardier) maar t zijn vooral de waller elites die me een beetje angstig maken om verder te gaan in de Grifts. Wel weer leuke toevoegingen die de end game in D3 weer wat leuker maken. Nu kijken of t gaat vervelen of niet
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Na eerder een TIER 50 te hebben gedaan, hebben we nu een mooie TIER 51 in 9 minuten en 14 seconden op de kaart gezet.Hierna hebben we nog een 52 en 53 geprobeerd, alleen het toen niet mee met de maps/mobs en rift boss (cold snap!).
http://www.diabloprogress...-2556/Drakontina/55547063
Gratz! Goed bezig!Protax schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:08:
Gisteravond met mijn "team" een nieuw persoonlijk record op de kaart gezet.
Na eerder een TIER 50 te hebben gedaan, hebben we nu een mooie TIER 51 in 9 minuten en 14 seconden op de kaart gezet.Hierna hebben we nog een 52 en 53 geprobeerd, alleen het toen niet mee met de maps/mobs en rift boss (cold snap!).
http://www.diabloprogress...-2556/Drakontina/55547063
Met wat voor chars hebben jullie dat gehaald?
Het was inderdaad een mooie avond. Ook mooi dat die furnace van je ancient rolde. Thanks voor de ~30 paragon levelsSabrac schreef op zondag 01 maart 2015 @ 22:29:
Zo.. goed weekendje.. Crusader heeft wat meer support items gekregen, waardoor deze nu op 65 % CDR zit (volgens diabloprogress op #14 van de crusaders in europa / #33 van de crusaders in de wereld)
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Bij een greater rift kun je als je het binnen de 15 minuten haalt kiezen tussen je Gems upgraden of je Key upgraden.JohnnyV76 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:15:
Als je nou op T50 de boss niet op tijd neer hebt dan ben je die key toch kwijt he? Of kun je opnieuw de T50 proberen?
Als je de tijd echter niet haalt, vervalt de Key upgrade optie, maar kun je nog steeds je Gems upgraden.
De gebruikte key ben je sowieso kwijt (of voor een betere key, of voor gem upgrades).
[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 02-03-2015 09:16 ]
2x DH (Hayabusa en ik) / Support Crus (Jive) / Support WD (Afghaan)Deadsmell schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:11:
[...]
Gratz! Goed bezig!
Met wat voor chars hebben jullie dat gehaald?
De twee DH's zijn volledig gefocussed op DMG, EHP is voor mietjes heb ik geleerd (je wordt toch wel geoneshot).
Nogmaals grats, hoop alleen wel dat met 2.2 de standaard 2 DH / zDPS crus / zDPS WD aangepast wordt.Protax schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:16:
[...]
2x DH (Hayabusa en ik) / Support Crus (Jive) / Support WD (Afghaan)
De twee DH's zijn volledig gefocussed op DMG, EHP is voor mietjes heb ik geleerd (je wordt toch wel geoneshot).
Als wizard/barb of dmg crus/monk/wd heb je in hogere g.rifts met een 4 man groep weinig tot niets te zoeken.
Nice. Heb je een linkje naar Afghaan's support WD? Heb er ook net eentje gebouwd in season en vraag me af hoe die zich verhoudt tot eentje waarmee grift 50+ wordt gespeeld.Protax schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:16:
[...]
2x DH (Hayabusa en ik) / Support Crus (Jive) / Support WD (Afghaan)
Dus de Demon Hunter maar eens proberen te gearen. Wat redelijk goed gelukt is. Van helemaal niet in staat te zijn om iets te doen op T6 naar T6 rift clears in 5-10 minuten. Nu alleen nog die Bombardier Rucksack vinden en Gems levelen.
Welke gems zijn het beste voor een DH? Trapped, Powerful en Zei's stone?
Hele weekend verschillende rondjes gelopen met verschillende mensen! Al deed ik niet heel veel dmg, die EP geeft een paar flinke knallen zeg!
Moet nog een hoop veranderen maar ben geloof ik aardig op weg ^^
GR 26 tot nu toe max, maar ik voel dat 30 te doen moet zijn... en het kan maar 1x fout gaan dus waarom niet.
En toch durf ik niet, weet ook niet wat ik moet doen kwa items.
Heb Vile Ward - 6sec Cassius in de stash voor charge focus build... maar durf eigenlijk niet full charge te gaan.
Mis eigenlijk alleen maar een 2de Unity... om de overstap te wagen.
http://www.diabloprogress...aan-2966/Peoptag/55026535Deadsmell schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:19:
[...]
Nice. Heb je een linkje naar Afghaan's support WD? Heb er ook net eentje gebouwd in season en vraag me af hoe die zich verhoudt tot eentje waarmee grift 50+ wordt gespeeld.
Hij heeft al 53 gedaan, samen met een bekende streamer.
[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 02-03-2015 09:41 ]
http://www.diabloprogress.com/hero/jive-2963/Doenja/55137681TerrorSource schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:36:
Iemand een linkje van support crus van Jive toevallig?
Here you go!
Zonder dat ding zijn alle wapens in principe nog steeds crap, je móet een socket erbij kunnen zetten wil het effectief worden, en dat gaat niet als je ipv de %dmg de damage range moet rerollen. (% dmg kun je nog naar socket slingeren tijdelijk, maar ook dat is verre van ideaal).
Heb nu al zo'n 2-3 maanden geen enkele Gift gevonden. Tijdje terug een gekregen van Blaat maar sindsdien niet meer gezien. En dan heb ik nu 3 wapens in stash die een Gift móeten hebben T.T
En als toppunt van troll dropt de game ook nog eens een nieuwe Dagger of Darts (Yay!) met de meest crappy rolls ever (
Daarna zelf nog één gebruikt maar heb er dus nog steeds 1 in m'n stash.
De droprate ligt wel lekker imo.
Op zich valt de droprate redelijk mee.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Zat trouwens naar die nieuwe legs op de PTR te kijken, maar deze vind ik wat apart..

Nieuwe gloves, maar zonder legendary power. Wat maakt ze dan interessanter dan bijv. elke willekeurige leg gloves mét legendary power?
Blijft rng... Ik nog niets na gister para 400... We blijven vrolijk doormeppen, moet ook nog twee unities.prutser001 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:14:
Heb er al 4 gehad en nog 2 over, nu nog een goed wapen om ze op te gebruiken, tot nu toe een paar ancients maar echt ruk zodat je 2 mindere stats hebt en dus eigenlijk maar 1 nuttige kan rerollen..
Op zich valt de droprate redelijk mee.
Battle.net || Strava
Nou troost je... Binnen seasons heb ik er ook nog geen enkele gevonden.. Heb er 1 van iemand gekregen en die bewaar ik voor een goddelijk wapen.. Maar tot die tijd is het afzienAngeloonie schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:47:
Echt, van mij mag Blizzard de droprate van de Ramaladni's Gift vertiendubbelen
Zonder dat ding zijn alle wapens in principe nog steeds crap, je móet een socket erbij kunnen zetten wil het effectief worden, en dat gaat niet als je ipv de %dmg de damage range moet rerollen. (% dmg kun je nog naar socket slingeren tijdelijk, maar ook dat is verre van ideaal).
Heb nu al zo'n 2-3 maanden geen enkele Gift gevonden. Tijdje terug een gekregen van Blaat maar sindsdien niet meer gezien. En dan heb ik nu 3 wapens in stash die een Gift móeten hebben T.T
En als toppunt van troll dropt de game ook nog eens een nieuwe Dagger of Darts (Yay!) met de meest crappy rolls ever (), nog slechter dan wat ik nu heb
Legion 7i i9 3080 32gb
Inna's gloves die nog niet tot de set toe hoorde en voor de wizard zijn het gloves van de nieuwe set. Dit was nog een beetje gebuggedAngeloonie schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:18:
Nou dan is mijn account zeker jinxed, want heb er tot nu toe geloof ik in totaal misschien 10 gevonden sinds RoS uit is
Zat trouwens naar die nieuwe legs op de PTR te kijken, maar deze vind ik wat apart..
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe gloves, maar zonder legendary power. Wat maakt ze dan interessanter dan bijv. elke willekeurige leg gloves mét legendary power?
Toch al een aardige upgrade weten te scoren voor mijn HC Crusader. (Blackthorn pants met 2 sockets).
Ook nog een RG gevonden (mijn eerste).
Ik weet nog niet of ik deze ga gebruiken op mijn huidige FoTF.
Is mijn build overigens nog een beetje ok voor de huidige versie?
Diablo Progress Link
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Eindelijk de wiz laten boosten, nu alle 6 chars op lvl 70. En solo Grift 30+ gehaald.
Ook de beste Scourge vd HC realmgevonden
Nu nog wat wiz set items vinden, en ja nog steeds de inna belt
Gister trouwens 3 consumables op rij bij grift.
[ Voor 5% gewijzigd door pstalman op 02-03-2015 10:53 ]
hmm toen ik mijn Grift Tier3 deed dropte er een legendary consumable...Angeloonie schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:47:
Echt, van mij mag Blizzard de droprate van de Ramaladni's Gift vertiendubbelen
Nu nog een geschikt wapen vinden. Kun je nu eigenlijk de socket rerollen naar iets anders als t kan en dan met ramaladni er weer een socket op gooien of werkt dat niet?
Als je nu een socket hebt maar bijv. damage rerolled ben je "fucked", want dan kun je er niets meer mee
Ik hoor veel verhalen over Gifts en Grifts, dus denk dat ik maar volledig ga focussen op grifts en normale links laat liggen.
Hoge Grifts (solo WD 35-39) leverden niets op, misschien maar wat lager proberen om zo de snelheid te verhogen
[ Voor 32% gewijzigd door Angeloonie op 02-03-2015 10:54 ]
Dit topic is gesloten.
![]()