• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Thasquealer schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:12:
[...]

Heb je de tekst wel gelezen?
Corrupted veranderd tijdelijk in Ashbringer na die vijf skellies.
Nu wel :o

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09-2025
Dembar schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:47:
Hallo,

Even een vraagje onder de WD hier.

Ik gebruik een jade build in de nieuwe season in combinatie met een wormwood. nu zou ik Quezalcoatl kunnen gebruiken als headpiece en dan nog steeds soul harvest gebruiken. Verhoogt de Quezalcoatl de damage van soul harvest. Het lijkt op de test die ik gedaan heb van niet maar zou dit graag zeker weten.
In principe eigenlijk niet meer maar doet de dmg in half van de tijd van wat locust swarm en haunt normaal doen. Wel een must voor Jade build vind ik persoonlijk.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

BlackEyedAngel schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:32:
Gisteren public portje gejoined, zat er een speler met 10.000 paragorn, alle items 3 sockets met vanalles erin, 5+ eigenschappen per item, oa critical hit damage iets in de 100 biljoen of zo 8)7
Wat is toch de lol van zoiets vraag ik me altijd af :?
Daarom is de versie van de console niet zo boeiend als die op de PC. Iedereen kan z'n char hacken.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-01 12:34
Bosmonster schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:59:
[...]

Daarom is de versie van de console niet zo boeiend als die op de PC. Iedereen kan z'n char hacken.
Heb ze beide! Misschien niet helemaal logisch maar gebruik de Xbox versie voor mn HC characters en de pc voor normal characters. Console speelt lekker weg, gewoon er voor zorgen dat je je eigen friendslist gebruikt! dan is er niets aan de hand:)

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-01 19:40
NastyNickNL schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:54:
[...]

In principe eigenlijk niet meer maar doet de dmg in half van de tijd van wat locust swarm en haunt normaal doen. Wel een must voor Jade build vind ik persoonlijk.
hoezo je kan ook voor misschien een cdr build gaan die dus vaker de dot eet.

dit ga ik even testen

Battletag Vakasha#2284

• NastyNick
Quetz werkt goed met de passive creeping death. Bovendien haal je al voldoende CDR met paragon points + diamond 12,5 cdr in je quetz + spirit vessel + cooldown reduction op je gear. Maargoed test er op los zou ik zeggen. Ik zeg alleen dat ik persoonlijk een build zonder Quetz niet lekker vind spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door NastyNick op 27-02-2015 13:41 ]

• Dembar
misschien wel ja maar dan zou ook de de headpiece die mobs rooten en fearen voor 6/8 seconden een optie kunnen zijn.

Battletag Vakasha#2284

Jade build zonder Quetz werkt niet. Kun je proberen en testen, maar het werkt gewoon niet :P Tenminste niet zo goed.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Dembar
Oke maar dan spreken de info elkaar toch tegen. Jade is om de dots te eten en dus maakt het niet uit hoe lang deze op de mob blijft.

alleen creeping death is van belang omdat de damage hoger word omdat de dot langer blijft lopen (30 seconden lees ik hier en daar)

quetz geeft het eten van de dots niet meer damage.

dus waarom zou het niet werken?

Battletag Vakasha#2284

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-02 15:09

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Dembar schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:01:
Oke maar dan spreken de info elkaar toch tegen. Jade is om de dots te eten en dus maakt het niet uit hoe lang deze op de mob blijft.

alleen creeping death is van belang omdat de damage hoger word omdat de dot langer blijft lopen (30 seconden lees ik hier en daar)

quetz geeft het eten van de dots niet meer damage.

dus waarom zou het niet werken?
Daar zit je dus fout. Quetzalcoatl is al sinds het begin gebugged icm Jade omdat hij de damage daarvan verdubbelt. Zat topic op de bliz forums daarover te vinden.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• NastyNick
Wolf schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:05:
[...]

Daar zit je dus fout. Quetzalcoatl is al sinds het begin gebugged icm Jade omdat hij de damage daarvan verdubbelt. Zat topic op de bliz forums daarover te vinden.
Wolf ik heb nog een vraag voor jou die je vast wel weet te beantwoorden aangezien ik zie dat jij op ns ook een firedh hebt. Procced die bane of the trapped level 25 ook via je sentries of pets? Want jij gebruikt niet de cold sentries zo te zien.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-02 15:09

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

NastyNickNL schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:10:
[...]

Wolf ik heb nog een vraag voor jou die je vast wel weet te beantwoorden aangezien ik zie dat jij op ns ook een firedh hebt. Procced die bane of the trapped level 25 ook via je sentries of pets? Want jij gebruikt niet de cold sentries zo te zien.
Nee helaas niet. Daarom gebruik ik Zei's en fire sentries ook alleen maar in party play als iemand meeloopt met iets van cc. Solo gebruik ik cold sentries en de elemental dmg reduction gem omdat je je sentries tussen de mobs moet zetten. Zei's haalt dan nog weinig uit. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Dembar
Oke dus op mijn eerste vraag moet het antwoord zijn

met Quetzalcoatl doet het eten van de dot dubbel schade met de jade set. En dan kunnen we de rest van de discussie vergeten :P

Ik heb geen bliz post betreffende Quetzalcoatl bij eerdere zoektochten gevonden. Mocht je een link hebben dan zou ik dat waarderen.

Battletag Vakasha#2284

Deadsmell schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:06:
[...]

Over dit: geen Pain Enhancer in plaats van Bane of the Powerful? Toch een build die om physical damage en attack speed draait. Lijkt me fijner bij bosses.
De eerst twee gems zijn evident - de meeste mensen hebben vaak geen plek voor een derde gem, maar welke het handigste is maar de vraag. x% DPS over een periode in rifts is doorgaans ook heel effectief :) Het is een kwestie van persoonlijke voorkeur.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• NastyNick
Vidra schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:34:
[...]

De eerst twee gems zijn evident - de meeste mensen hebben vaak geen plek voor een derde gem, maar welke het handigste is maar de vraag. x% DPS over een periode in rifts is doorgaans ook heel effectief :) Het is een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Hoezo geen plek? Volgens mij is een gem op level 25 altijd beter dan de stat die je ervoor afhaalt.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 00:37:
Zonet een WD naar 70 gebracht in season en wil daarmee een physical pets build gaan proberen. Ik zoek iets dat zowel solo goed werkt en een goede aanvulling op een party kan zijn, maar zie door de bomen het bos niet meer. Te veel mogelijkheden.

Is het beter om MoJ/SMK met Dogs, Garg en FA te gaan, een Tiki/SMK build met Horrifty en FA, of iets heel anders?
Als je alle gear voorradig hebt zou ik voor de Tiki build gaan met een homunculus en sacrifice. Maar die eerste met een goede TMF kan ook. Ik zou je niet meteen een zDPS aanraden met Borns als je er ook solo mee wilt spelen.
Dembar schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:25:
Oke dus op mijn eerste vraag moet het antwoord zijn

met Quetzalcoatl doet het eten van de dot dubbel schade met de jade set. En dan kunnen we de rest van de discussie vergeten :P

Ik heb geen bliz post betreffende Quetzalcoatl bij eerdere zoektochten gevonden. Mocht je een link hebben dan zou ik dat waarderen.
Dembar, hier heb je een link naar een post op Battle net die je wellicht interesseert. Daar wordt uitgelegd hoe Jade precies werkt met Creeping Death en Quetz. Je kunt op lagere levels ook zonder Quetz spelen, maar je doet gewoon een sloot minder damage dan.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

NastyNickNL schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:49:
[...]

Hoezo geen plek? Volgens mij is een gem op level 25 altijd beter dan de stat die je ervoor afhaalt.
Het is niet altijd evident dat je een socket kan/wil creeeren in een ring/amulet; begrijp me niet verkeerd ik heb ook gewoon sockets in de ringen en amy - maar ik kan mij voorstellen dat iemand dat niet altijd wil.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Tektoon schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 15:01:
[...]
Als je alle gear voorradig hebt zou ik voor de Tiki build gaan met een homunculus en sacrifice. Maar die eerste met een goede TMF kan ook. Ik zou je niet meteen een zDPS aanraden met Borns als je er ook solo mee wilt spelen.
Op tiki mask na heb ik 0,0, want season en net 70. :)

Homonculus omdat er geen dogs in de build zitten? Hoe ziet die build eruit dan? Kan je hem eens in de skill calculator zetten?

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Volgens mij is dat de build die de top van de leaderboards nu ook runt. Debo heeft alle solo builds netjes op een rijtje staan. Tiki/sacrifice staat onderaan.

Maar goed, als je nog niks hebt dan wordt het opbouwen voorlopig met een standaard pet build denk ik. Zuni pieces, Cains enz. Hopelijk heb je geluk er dropt er snel een Kukri. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Deadsmell schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 15:25:
[...]

Op tiki mask na heb ik 0,0, want season en net 70. :)

Homonculus omdat er geen dogs in de build zitten? Hoe ziet die build eruit dan? Kan je hem eens in de skill calculator zetten?
http://www.diablofans.com...own-pet-doc-solo-grift-42

Deadsmell schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:44:
Geinig, nooit met Sacrifice gespeeld. Ga ik eens proberen. Thanks guys! :)
Geen probleem :)

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
hmmz ga ik ook eens proberen, heb namelijk nog een dikke ancient homunculus. T&T is echter nog ver weg (of misschien bij de volgende 25 shards ? O-) )

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Nieuwe sets droppen weer in PTR, zo dadelijk de timewarp set eens testen ^^

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:44:
Geinig, nooit met Sacrifice gespeeld. Ga ik eens proberen. Thanks guys! :)
Het enige 'probleem' met deze build is dus wel dat je met sacrifice kan spelen omdat je via je Kukri voortdurend FA 'up' hebt. Als je geen Kukri hebt, heb je voor dezelfde FA de Zuni set bonus nodig, en dat betekent meestal weer een Zuni off-hand waardoor je weer geen Homunculus kan gebruiken.

Tl;dr; voor deze setup heb je een Kukri nodig. Vind er ook even eentje voor mij O-)

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:36
Net een uurtje PTR gespeeld. Gelukkig na 7x 37 grifts Zuni gloves gegambled bij Kadala.

Carnevil met Focus en Restraint wooop! Solo grifts gedaan tot ik rank 7 WD ben geeindigd.

Het is erg lastig spelen gezien je snel ge-oneshot word zonder Unity, maar die damage! FA crit tussen de 40 a 50mil. FS zo rond de 35mil. Gezien de snelle procrate zit je snel op je 15 FS. 23 fetishes met een gemiddeld crit van 40mil welke meer dan 2x per seconde piercen is wel erg lekker hoor.

Als je BBVA op gooit kom je al snel aan 1,6B/per dmg seconde (gemiddeld crit/geen crit gerekend).. Rift Guardian nam op 41 30seconden in beslag, 43 niet meer dan een minuut.

Signature

Tektoon schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 20:56:
[...]

Het enige 'probleem' met deze build is dus wel dat je met sacrifice kan spelen omdat je via je Kukri voortdurend FA 'up' hebt. Als je geen Kukri hebt, heb je voor dezelfde FA de Zuni set bonus nodig, en dat betekent meestal weer een Zuni off-hand waardoor je weer geen Homunculus kan gebruiken.

Tl;dr; voor deze setup heb je een Kukri nodig. Vind er ook even eentje voor mij O-)
Ik speel hem nu op T2 en het gaat uitstekend zonder SMK, want ik bewaar FA tot elites. Heb inmiddels Homunculus ook, dus Sacrifice werkt lekker.

Eén ding valt me op aan dat profiel van Debo, namelijk dat hij FA - Head Hunters gebruikt. Waarom? Legion of Daggers heeft toch de voorkeur omdat het physical is?

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ja, dat lijkt me ook. De anderen gebruiken ook Legion of Daggers in ieder geval. Misschien heeft 'ie het veranderd voor een andere build en niet teruggezet. Dunno.
Ik heb ook sacrifice gespeeld zoals jij nu doet en ik vond het ook leuk spelen. Geen idee waarom ik er daarna mee gestopt ben. Ik weet alleen dat ik qua WD dringend een Kukri moet, maar ook dat ik er tegelijkertijd niet echt de tijd in stop om die te vinden...

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:45
Tektoon schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 04:20:
Ja, dat lijkt me ook. De anderen gebruiken ook Legion of Daggers in ieder geval. Misschien heeft 'ie het veranderd voor een andere build en niet teruggezet. Dunno.
Ik heb ook sacrifice gespeeld zoals jij nu doet en ik vond het ook leuk spelen. Geen idee waarom ik er daarna mee gestopt ben. Ik weet alleen dat ik qua WD dringend een Kukri moet, maar ook dat ik er tegelijkertijd niet echt de tijd in stop om die te vinden...
Sacrifice build is erg leuk, vooral wanneer je er een glass cannon van maakt en in plaats van Horrify nog iets neemt als Piranhado met Strongarm Bracers (+50% damage). Kom je ook gewoon tot ~35 mee, maar af en toe ga je dood :+

Ik heb de build nu aangepast naar een build met wat meer survivability en speel nu vooral seasons.

• thuran
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-02-2025
ik heb zojuist een topic gemaakt voor een clan meeting/ lan party als jullie daar jullie ideeën zouden kunnen geven en of je zou willen komen en waar jullie voorkeur naar uitgaat zou dat heel fijn zijn !

Diablo 3 Clan meeting/Lan party

alvast bedankt !

thurantjee#2531 GoT clan member

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:51
Daantje heeft me even verder geholpen. :) Ben nu lvl 70.

Als mensen nog rifts gaan doen vanavond, wil ik wel meelopen. Ben een Monk. Zit te denken om deze build te gaan maken: YouTube: \[2.1.2] Strongest Monk Build GR50+ Diablo 3 , maar twijfel ook nog over en TR build. Of zijn er met Monks nog bepaalde support builds die welkom zijn in rifts etc?

(Vanavond wordt lastig, morgen ben ik wel on)

Stomme vraag: Ik zie veel monks cast-spells op LMB en RMB hebben... hoe loop je dan zonder te casten :?

[ Voor 24% gewijzigd door RedHat op 28-02-2015 19:15 ]

Zonet ook even geboost door een paar clanleden. Met gem of ease ging ik in 15 minuten van 1 naar 70. Echt geweldig. :D

Met mijn level 40 SMK ben ik klaar om 0dps WD te gaan, haha.

[ Voor 21% gewijzigd door Deadsmell op 28-02-2015 18:50 ]

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ook bedankt aan datzelfde groepje (RetLaw, RandomSlack) om mijn DH verder te helpen, ben solo begonnen met lvl 25 Gem of Ease, deed wat langer over 1 -> 55 maar het is dus geen karwei :) Echter wel vreemd met die grote sprongen om te zien hoe je ownage ineens veranderd naar noobage in een paar minuten (T6 mobs lvl 1 vs lvl 40 :X)

• retlaw
  • Laatst online: 21:08

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

RedHat schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 18:43:
Daantje heeft me even verder geholpen. :) Ben nu lvl 70.

Als mensen nog rifts gaan doen vanavond, wil ik wel meelopen. Ben een Monk. Zit te denken om deze build te gaan maken: YouTube: \[2.1.2] Strongest Monk Build GR50+ Diablo 3 , maar twijfel ook nog over en TR build. Of zijn er met Monks nog bepaalde support builds die welkom zijn in rifts etc?

(Vanavond wordt lastig, morgen ben ik wel on)

Stomme vraag: Ik zie veel monks cast-spells op LMB en RMB hebben... hoe loop je dan zonder te casten :?
je loopt alleen als je op een mob klikt... klik je ergens anders, dan loop je daar gewoon heen :).

Battle.net || Strava

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Iemand die me Monk van 1-70 kan boosten vanavond?

Sjaakmat#2949 is me tag.

EDIT, is inmiddels al 70 :) zoek nu nog gear

[ Voor 23% gewijzigd door makooy op 28-02-2015 21:33 ]

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Met welke gems lopen 0dps support WD's in season 2? Ik lees op Diablofans.com een build met Bane of the Trapped, Gogok en Gem of Efficacious Toxin. Die laatste snap ik, maar Gogok lijkt me overbodig als je ook parapunten in cdr stopt en SMK hebt. En BotT? Proct die misschien ook voor party members? Dacht altijd dat die buff alleen voor jezelf geldt? Zou denk ik eerder Esoteric Alteration nemen voor BotT.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
retlaw schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 20:07:
[...]

je loopt alleen als je op een mob klikt... klik je ergens anders, dan loop je daar gewoon heen :).
Ik heb zelf E ingesteld als forced walk. Indrukken en je loopt naar daar waar je cursor staat.

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:11

John

🚀

Speel voor het eerst HC in seasonal en ben gister 70 gedingt met mn crusader. Ben alleen nog opzoek naar een build. Heb even gekeken op diablofans.com, maar zit niet echt een zinnige build tussen. Iemand tips? :)
Condemn en Phalanx builds zijn de betere builds. Holy Shotgun en Heaven's Tempest build zijn ook wel leuk, maar kom je niet zo ver mee boven T6, geloof ik. En 0dps crusader natuurlijk.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Deadsmell schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 23:58:
Condemn en Phalanx builds zijn de betere builds. Holy Shotgun en Heaven's Tempest build zijn ook wel leuk, maar kom je niet zo ver mee boven T6, geloof ik. En 0dps crusader natuurlijk.
Condemn en holy shotgun zijn bovendien erg gevaarlijk op hardcore vanwege de melee range. Phalanx en Heaven's Fury builds zijn het veiligst geloof ik.

Vicariously I live while the whole world dies

• Nephalem
  • Laatst online: 24-11-2025
Deadsmell schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 22:11:
Met welke gems lopen 0dps support WD's in season 2? Ik lees op Diablofans.com een build met Bane of the Trapped, Gogok en Gem of Efficacious Toxin. Die laatste snap ik, maar Gogok lijkt me overbodig als je ook parapunten in cdr stopt en SMK hebt. En BotT? Proct die misschien ook voor party members? Dacht altijd dat die buff alleen voor jezelf geldt? Zou denk ik eerder Esoteric Alteration nemen voor BotT.
De dmg bonus van bott werkt voor iedereen die de hem in zn gear heeft zitten zolang de mob maar ge-cc'd is. Dus indien er in de party niemand anders een slow ofzo gebruikt met flinke uptime neemt de WD die doorgaans mee omdat die het meest in die 15 yard range komt.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Nephalem schreef op zondag 01 maart 2015 @ 10:38:
[...]

De dmg bonus van bott werkt voor iedereen die de hem in zn gear heeft zitten zolang de mob maar ge-cc'd is. Dus indien er in de party niemand anders een slow ofzo gebruikt met flinke uptime neemt de WD die doorgaans mee omdat die het meest in die 15 yard range komt.
Ja oké, maar de WD doet zelf geen damage, dus heeft geen voordeel van de damage increase bonus. De tweede bonus van de gem is nuttig voor teamleden die de gem ook dragen, maar met perma fear stun op de enemies voegt ook die bonus niets toe. Tenzij er damage dealers zonder BotT in de party zitten. Of mis ik iets?

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 01-03-2015 11:49 ]

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:23
Perma fear doet volgens mij niets om "cull the weak" te triggeren, de lvl 25 (reduce speed) affix wel.

En aangezien de DH's niet in de buurt van de critters zijn, ben jij de enige die dit bewerkstelligd....

[ Voor 34% gewijzigd door Apsie op 01-03-2015 11:53 ]

Apsie's profiel

Ah, natuurlijk! Thanks!

Edit:
Nog wat gelezen over de werking van die gem, in dit topic. Denk dat ik er toch niets aan heb als 0dps WD, want hierin leggen ze uit dat alleen je eigen char voordeel heeft van BotT. Het is geen debuff waar party members gebruik van maken.
En dat Fear hem wel triggert, dus 0dps WD met perma fear hoeft geen BotT. Alleen de damage dealers.

[ Voor 97% gewijzigd door Deadsmell op 01-03-2015 13:46 ]

• John

John

🚀

Deadsmell schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 23:58:
Thnx! Moet nog 'even' farmen dus. :)

Heb trouwens een request gestuurd om de GoT guild te joinen. Mn battletag is Sollemnis#2702.
John schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:59:
[...]

Thnx! Moet nog 'even' farmen dus. :)

Heb trouwens een request gestuurd om de GoT guild te joinen. Mn battletag is Sollemnis#2702.
<GoT> Tweakers zit momenteel vol, maar we hebben een backup clan: <G0T> Tweakers. Mensen die <GoT> in willen kunnen zich daar verzamelen als 'ie vol zit en later overstappen naar hoofdclan, als ze daar nog behoefte aan hebben.

Het is sowieso handig om even een officer aan te spreken in de Tweakers Community, voor huidige status.

• John

John

🚀

Oh oke, heb alvast een request gedaan bij G0T. :)

Verwijderd

Vicarious schreef op zondag 01 maart 2015 @ 01:33:
[...]

Condemn en holy shotgun zijn bovendien erg gevaarlijk op hardcore vanwege de melee range. Phalanx en Heaven's Fury builds zijn het veiligst geloof ik.
Shotgun = Heaven's Fury ;) .

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Gisteren Diablo 3 + RoS uitgespeeld (loved it). Nu me lvl 60 monk uitvogelen wil ik gaan riften om die Gem of Ease te pakken te krijgen. Moet ik daarvoor als character in Season 2 zitten of kan het ook als normale character via de rifts de GoE te bemachtigen?

Edit: heb het gevonden in de patch notes; dus dat wordt een seasonal char aanmaken :).
"These items will also be exclusive to Seasonal characters until the conclusion of Season 2."

En wanneer een season afloopt, wordt je character uit dat season samengevoegd met je non-seasonals? Zodat je dan wel gold / equipment kunt uitwisselen?

[ Voor 18% gewijzigd door Doler op 01-03-2015 18:16 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Er zijn meer builds mogelijk met Heaven's Fury dan alleen de shotgun build :P Check bijvoorbeeld
http://www.diablofans.com/builds/30-orbital-strike-commander
http://www.diablofans.com...solo-gr30-ez-t6-rift-farm

Wel een Eberli Charo schildje nodig voor die builds, maar die is wel te gamblen op zich.

[ Voor 10% gewijzigd door Vicarious op 01-03-2015 18:22 ]

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:13
Doler schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:13:
Gisteren Diablo 3 + RoS uitgespeeld (loved it). Nu me lvl 60 monk uitvogelen wil ik gaan riften om die Gem of Ease te pakken te krijgen. Moet ik daarvoor als character in Season 2 zitten of kan het ook als normale character via de rifts de GoE te bemachtigen?

Edit: heb het gevonden in de patch notes; dus dat wordt een seasonal char aanmaken :).
"These items will also be exclusive to Seasonal characters until the conclusion of Season 2."

En wanneer een season afloopt, wordt je character uit dat season samengevoegd met je non-seasonals? Zodat je dan wel gold / equipment kunt uitwisselen?
Jep.

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:21
Hoi mensen,

ik heb d3 al een tijdje op mijn HDD staan en ook die exp.pack. Ben er eigenlijk nooit echt in geraakt. Nu wil ik er toch eens aan beginnen.

Maar hoe begin ik? ik heb alle classes even een stuk gespeeld en Barb is toch mijn favo denk ik.
Ga ik nu gewoon op softcore alle acts een keer doorspelen en dan zie ik wel verder of moet ik al meteen op dingen gaan letten met het bouwen van mijn character? Kan ik het beste zo snel mogelijk naar 60 levelen? Ook zoveel termen die me niets zeggen.

Ik lees overigens net dat ik zo snel mogelijk hardcore moet gaan spelen. Geen idee of dat goed is, maar opzich staat me dat wel aan. Ik houd wel van een uitdaging.

Maak ik meteen een seasonal hero?

:)

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-02 14:53
Ik zou je zelf een plezier doen en eerst een tijdje softcore spelen.
Anders word hardcore wellicht meer een frustatie.
Dan heb je tenminste alle ins en outs door.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:21
gewoon eerst maar eens het spel een keer doorspelen op normal en softcore? of de moeilijkheidsgraad meteen wat opschroeven? Normal vind ik tot nu toe wel erg easy. Of wordt het na act 1 nog wel wat moeilijker?

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:04

The Chosen One

Zie signature!

Gewoon doen wat je wilt, niet iemand die je neerschiet omdat je hard gaat spelen. Zou minimaal op expert altijd spelen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Rudolf schreef op zondag 01 maart 2015 @ 19:29:
gewoon eerst maar eens het spel een keer doorspelen op normal en softcore? of de moeilijkheidsgraad meteen wat opschroeven? Normal vind ik tot nu toe wel erg easy. Of wordt het na act 1 nog wel wat moeilijker?
Gewoon zo hoog zetten als je zelf comfortabel vindt. Staat ie te hoog? Kun je gewoon lager zetten terwijl je speelt. Andersom alleen van normal naar hard volgens mij.
Zo.. goed weekendje.. Crusader heeft wat meer support items gekregen, waardoor deze nu op 65 % CDR zit (volgens diabloprogress op #14 van de crusaders in europa / #33 van de crusaders in de wereld)

Nu overal nog ancient items voor wat meer toughness :)

En mn monk heeft nu een ancient furnace die niet al te slecht is, dus binnenkort eens kijken of g.rift 43 te tackelen is :P

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 01-03-2015 22:30 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Sabrac schreef op zondag 01 maart 2015 @ 22:29:
Zo.. goed weekendje.. Crusader heeft wat meer support items gekregen, waardoor deze nu op 65 % CDR zit (volgens diabloprogress op #14 van de crusaders in europa / #33 van de crusaders in de wereld)

En mn monk heeft nu een ancient furnace die niet al te slecht is, dus binnenkort eens kijken of g.rift 43 te tackelen is :P
Mjah dat is dus wel #40 van alle users die iets met diabloprogress doen... ik had tot een maand geleden nog nooit van de site gehoord :P

Vicarious schreef op maandag 02 maart 2015 @ 02:13:
[...]

Mjah dat is dus wel #40 van alle users die iets met diabloprogress doen... ik had tot een maand geleden nog nooit van de site gehoord :P
Haha, helaas zijn het toch een groot aantal meer die het gebruiken :) Denk dat je eerder tot de minderheid behoord als je er nog niet van gehoord had. (kan het fout hebben natuurlijk)

Desalniettemin, ben erg blij met de hoge CDR... kan m'n laws nu 100 % active hebben, de shieldglare spammen en slechts iets van 5 á 10 sec downtime op Akarats..

Enige wat ik nu nog moet fixen is m'n relatief lage toughness (30 mil).

[ Voor 21% gewijzigd door Sabrac op 02-03-2015 07:48 ]

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:53
Gisteren me HC season monk dood gegaan .. ik was benieuwd hoeveel damage ik kreeg in T6 ... het ging vrij goed maar welke manier is beter dan een molten explosie te overleven ? ;p dus ik heel droog in die explosie staan en overleefde die makkelijk (dacht ik) en voor ik het wist werd ik geraakt door een arcane beam en was k dood :) blijkbaar had die molten explosion al gelijk me passive geactiveerd haha en dat had k niet door.

Wel gisteren nog een nieuwe monk naar 70 gekregen maar nu maar niet te snel naar T6 gaan.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Ik ben niet bepaald een HC expert, maar expres het gevaar opzoeken lijkt me niet de juiste instelling. :P
Ricmaniac schreef op maandag 02 maart 2015 @ 07:59:
Gisteren me HC season monk dood gegaan .. ik was benieuwd hoeveel damage ik kreeg in T6 ... het ging vrij goed maar welke manier is beter dan een molten explosie te overleven ? ;p dus ik heel droog in die explosie staan en overleefde die makkelijk (dacht ik) en voor ik het wist werd ik geraakt door een arcane beam en was k dood :) blijkbaar had die molten explosion al gelijk me passive geactiveerd haha en dat had k niet door.

Wel gisteren nog een nieuwe monk naar 70 gekregen maar nu maar niet te snel naar T6 gaan.
Ouch, pijnlijk... en komt me erg bekend voor... zo test ik m'n HC monks ook altijd :P
Op het moment houd ik gewoon een lijstje bij met hoeveel toughness ik een difficulty makkelijk aankan.

T6 voor m'n monk is minimaal 15M Toughness (alles ontwijken) en 30M Toughness (niets ontwijken).

Succes met je nieuwe monk iig :)

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:57
Goldwrap dragen of 4 set Blackthorns dan voel je niks van Molten :D

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Tr!gger schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:07:
Goldwrap dragen of 4 set Blackthorns dan voel je niks van Molten :D
De explosie van Molten voel je nog steeds met 4 set blackthorn... deze blokkeert alleen de ground effect :)

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Rudolf schreef op zondag 01 maart 2015 @ 19:29:
toolkist schreef op zondag 01 maart 2015 @ 19:57:
Gewoon zo hoog zetten als je zelf comfortabel vindt. Staat ie te hoog? Kun je gewoon lager zetten terwijl je speelt. Andersom alleen van normal naar hard volgens mij.
Als ik het goed heb gezien kun je in-game het niveau 1 tier verlagen (tenzij je reeds op de laagste tier speelt) of verhogen (tenzij je op de hoogste tier speelt). Compleet van tier wisselen (bijv. van easy naar torment) kan alleen door het starten van een nieuwe game vanuit het hoofdmenu.

Overigens zou ik als beginner gewoon starten op Normal (doable, je vind in campaign mode zowiezo al voordat je bij de eerste serieuze eindbaas bent de eerste drops waarmee je die binnen no time kunt verslaan)* en zo snel mogelijk switchen naar Hard om je farm rate (gold, XP, legendaries) omhoog te schroeven. Als je vervolgens de campaign mode op hard hebt gedaan zou je inmiddels voldoende spullen bij elkaar hebben (plus wellicht al wat Paragon punten, depending on farm) om op expert adventure mode in te duiken :)

*) In Season 1 heb ik de campaign voltooid op hard met een Demon Hunter waarop ik zoveel Dexterity had gebouwd dat ik na level 25 elke eindbaas dood kreeg puur door sentries neer te zetten en rond te blijven rennen. De enige serieuze eindbaas was Malthael, vooral door z'n extreem irritante abilities ;)

[ Voor 52% gewijzigd door mindcrash op 02-03-2015 08:23 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:55
Sabrac schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:09:
[...]

De explosie van Molten voel je nog steeds met 4 set blackthorn... deze blokkeert alleen de ground effect :)
De ontploffing houd die zeker wel tegen. Anders was ik nu al 20.000 keer doodgegaan op mijn HC wizard.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

ShittyNL schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:16:
[...]

De ontploffing houd die zeker wel tegen. Anders was ik nu al 20.000 keer doodgegaan op mijn HC wizard.
Hmm bijzonder, op basis van de 4 set (You are immune to Desecrator, Molten, and Plagued monster ground effects) ging ik er vanuit dat het niet met de explosie werkt... weer wat geleerd :) 4 set zelf nooit gebruikt omdat het de moeite niet waard was (voor sc iig).

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

ShittyNL schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:16:
[...]

Zeker wel ik heb op mijn WD met die set rondgelopen en je bent inderdaad molten immune : http://us.battle.net/d3/en/item/blackthornes-jousting-mail

Super setje! :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Hoe hoog is de toughness van de 0dps WD's hier eigenlijk? Ik zit nu op ca. 17 M, zonder tiki mask. Met full Blackthorne, Born en 3-piece Asheara. Heb een testje gedaan in Fields of Misery op T6 en bleef wel overeind, maar het kostte beduidend meer moeite dan met een vergelijkbare 0dps monk.

Mijn gems moeten nog naar 25 en heel veel gear kan nog verbeterd of vervangen worden, maar mijn souls zijn op. :)

http://eu.battle.net/d3/e...dsmell-2195/hero/56389556.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:45
Zo, na een RIP van mijn hoog level char in de hc league van Path of Exile D3 maar weer eens afgestoft. Ben na het kopen van RoS vrij snel afgehaakt omdat de bounties en rifts snel gingen vervelen. Aangezien ik in PoE alleen de hc leagues speel trok Season 2 HC me wel aan. In Ros een crusader gespeeld dus nu maar eens iets anders. Beetje rondgekeken en voor een DH gekozen.

Ondertussen paragon lvl 102 en mag denk ik niet echt klagen qua drops. (iig lijkt mn geluk wat beter dan normaal). Na een stuk of 10 A1 bounties vond ik mijn eerste RoRG ooit en deze had gelijk CHD erop. Bovendien ben ik dikke mik met Kadala want met totaal iets van 4100 blood shards opgeraapt in S2 (zag ik bij mijn stats) toch al 5 marauder pieces in de pocket en dat vergroot de fun wel want de marauder set bonussen zijn wel heel fijn en speelt erg lekker weg. Tijdens een T1 rift met een collega samen dropte een 2e marauder helm voor mij en die had hij nog niet dus daarmee kon ik hem ook de 4 set bonus geven.

G-rift ben ik ook mee begonnen en op lvl16 merkte ik toch wel dat de mobs wat gevaarlijker worden voor mijn redelijk jonge DH. DPS is goed zat want ook op lvl16 moest ik nog iets van 8m wachten tot de timer 4:30 resterend aangaf. Bosses zijn een lachertje met 3 sentries (nu nog wachtend op een bombardier) maar t zijn vooral de waller elites die me een beetje angstig maken om verder te gaan in de Grifts. Wel weer leuke toevoegingen die de end game in D3 weer wat leuker maken. Nu kijken of t gaat vervelen of niet :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Protax
  • Laatst online: 13:58
Gisteravond met mijn "team" een nieuw persoonlijk record op de kaart gezet.

Na eerder een TIER 50 te hebben gedaan, hebben we nu een mooie TIER 51 in 9 minuten en 14 seconden op de kaart gezet.Hierna hebben we nog een 52 en 53 geprobeerd, alleen het toen niet mee met de maps/mobs en rift boss (cold snap!).

http://www.diabloprogress...-2556/Drakontina/55547063

Protax schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:08:
Gisteravond met mijn "team" een nieuw persoonlijk record op de kaart gezet.

Na eerder een TIER 50 te hebben gedaan, hebben we nu een mooie TIER 51 in 9 minuten en 14 seconden op de kaart gezet.Hierna hebben we nog een 52 en 53 geprobeerd, alleen het toen niet mee met de maps/mobs en rift boss (cold snap!).

http://www.diabloprogress...-2556/Drakontina/55547063

Gratz! Goed bezig! :)
Met wat voor chars hebben jullie dat gehaald?

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004

ye-roon

knaak

Sabrac schreef op zondag 01 maart 2015 @ 22:29:

Het was inderdaad een mooie avond. Ook mooi dat die furnace van je ancient rolde. Thanks voor de ~30 paragon levels :) Among other stuffs. Op naar die ancient crudest boots en gungdo en, en oh snap 40 uur later :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• JohnnyV76
Als je nou op T50 de boss niet op tijd neer hebt dan ben je die key toch kwijt he? Of kun je opnieuw de T50 proberen?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

JohnnyV76 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:15:
Als je nou op T50 de boss niet op tijd neer hebt dan ben je die key toch kwijt he? Of kun je opnieuw de T50 proberen?
Bij een greater rift kun je als je het binnen de 15 minuten haalt kiezen tussen je Gems upgraden of je Key upgraden.
Als je de tijd echter niet haalt, vervalt de Key upgrade optie, maar kun je nog steeds je Gems upgraden.
De gebruikte key ben je sowieso kwijt (of voor een betere key, of voor gem upgrades).

[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 02-03-2015 09:16 ]

• Protax
Deadsmell schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:11:
[...]

Gratz! Goed bezig! :)
Met wat voor chars hebben jullie dat gehaald?
2x DH (Hayabusa en ik) / Support Crus (Jive) / Support WD (Afghaan)
De twee DH's zijn volledig gefocussed op DMG, EHP is voor mietjes heb ik geleerd (je wordt toch wel geoneshot).

8)
Protax schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:16:
[...]

De twee DH's zijn volledig gefocussed op DMG, EHP is voor mietjes heb ik geleerd (je wordt toch wel geoneshot).

8)
Nogmaals grats, hoop alleen wel dat met 2.2 de standaard 2 DH / zDPS crus / zDPS WD aangepast wordt.

Als wizard/barb of dmg crus/monk/wd heb je in hogere g.rifts met een 4 man groep weinig tot niets te zoeken.

Protax schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:16:
[...]

8)
Nice. Heb je een linkje naar Afghaan's support WD? Heb er ook net eentje gebouwd in season en vraag me af hoe die zich verhoudt tot eentje waarmee grift 50+ wordt gespeeld. :)

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Weeral een weekendje kunnen doorspelen. Lang leve volledig vrije weekends!

Dus de Demon Hunter maar eens proberen te gearen. Wat redelijk goed gelukt is. Van helemaal niet in staat te zijn om iets te doen op T6 naar T6 rift clears in 5-10 minuten. Nu alleen nog die Bombardier Rucksack vinden en Gems levelen.

Welke gems zijn het beste voor een DH? Trapped, Powerful en Zei's stone?

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-01 12:34
Lekker weekendje hoor! 100+ paragon lvls gescoord! een hoop gear/gem lvls/gifts (3stuks) en junk legs gekregen! Laatste tijd steeds meer met een ander aan het rond lopen! solo is het toch niet helemaal meer.

Hele weekend verschillende rondjes gelopen met verschillende mensen! Al deed ik niet heel veel dmg, die EP geeft een paar flinke knallen zeg! :D heerlijk om te zien dat bij een explosie allemaal lichaamsdelen van demons etc rondvliegen met een elektrisch staartje eraan:D

Moet nog een hoop veranderen maar ben geloof ik aardig op weg ^^

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07-2025

3xNix

golfr in hart en nieren

Vind keuzes hebben toch best lastig... speel HC dus toch wel met ruime marge op wat ik aan kan.

GR 26 tot nu toe max, maar ik voel dat 30 te doen moet zijn... en het kan maar 1x fout gaan dus waarom niet.

En toch durf ik niet, weet ook niet wat ik moet doen kwa items.
Heb Vile Ward - 6sec Cassius in de stash voor charge focus build... maar durf eigenlijk niet full charge te gaan.
Mis eigenlijk alleen maar een 2de Unity... om de overstap te wagen.

• Protax
Deadsmell schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:19:
[...]

Nice. Heb je een linkje naar Afghaan's support WD? Heb er ook net eentje gebouwd in season en vraag me af hoe die zich verhoudt tot eentje waarmee grift 50+ wordt gespeeld. :)
http://www.diabloprogress...aan-2966/Peoptag/55026535

Hij heeft al 53 gedaan, samen met een bekende streamer.

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Iemand een linkje van support crus van Jive toevallig?

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gisteravond/nacht even met een paar mensen van SG gespeeld, ging lekker. All monk party en er dropten voor mij een Furnace en een fire soj (helaas wel met intelligence :( ). Bovendien eindelijk een inna's chest gegambled nadat ik er eerder al duizenden shards in heb gegooid. Ook nog een zooi paragon leveltjes omhoog, dus het schoot allemaal lekker op.

[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 02-03-2015 09:41 ]

• Protax
Echt, van mij mag Blizzard de droprate van de Ramaladni's Gift vertiendubbelen :+

Zonder dat ding zijn alle wapens in principe nog steeds crap, je móet een socket erbij kunnen zetten wil het effectief worden, en dat gaat niet als je ipv de %dmg de damage range moet rerollen. (% dmg kun je nog naar socket slingeren tijdelijk, maar ook dat is verre van ideaal).

Heb nu al zo'n 2-3 maanden geen enkele Gift gevonden. Tijdje terug een gekregen van Blaat maar sindsdien niet meer gezien. En dan heb ik nu 3 wapens in stash die een Gift móeten hebben T.T

En als toppunt van troll dropt de game ook nog eens een nieuwe Dagger of Darts (Yay!) met de meest crappy rolls ever (-O-), nog slechter dan wat ik nu heb :'(

Heh, gisteren juist een gift weggegeven aan yeroon voor z'n ancient furnace, omdat ik er anders alweer 3 in m'n stash had zitten op seasons.
Daarna zelf nog één gebruikt maar heb er dus nog steeds 1 in m'n stash.
De droprate ligt wel lekker imo.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Heb er al 4 gehad en nog 2 over, nu nog een goed wapen om ze op te gebruiken, tot nu toe een paar ancients maar echt ruk zodat je 2 mindere stats hebt en dus eigenlijk maar 1 nuttige kan rerollen..

Op zich valt de droprate redelijk mee.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Nou dan is mijn account zeker jinxed, want heb er tot nu toe geloof ik in totaal misschien 10 gevonden sinds RoS uit is -O-

Zat trouwens naar die nieuwe legs op de PTR te kijken, maar deze vind ik wat apart..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tSJsurP.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GQqQKUw.jpg

Nieuwe gloves, maar zonder legendary power. Wat maakt ze dan interessanter dan bijv. elke willekeurige leg gloves mét legendary power?

• retlaw
  • Laatst online: 21:08

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

prutser001 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:14:
Heb er al 4 gehad en nog 2 over, nu nog een goed wapen om ze op te gebruiken, tot nu toe een paar ancients maar echt ruk zodat je 2 mindere stats hebt en dus eigenlijk maar 1 nuttige kan rerollen..

Op zich valt de droprate redelijk mee.
Blijft rng... Ik nog niets na gister para 400... We blijven vrolijk doormeppen, moet ook nog twee unities.

Battle.net || Strava

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:30

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Angeloonie schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:47:
Echt, van mij mag Blizzard de droprate van de Ramaladni's Gift vertiendubbelen :+

Zonder dat ding zijn alle wapens in principe nog steeds crap, je móet een socket erbij kunnen zetten wil het effectief worden, en dat gaat niet als je ipv de %dmg de damage range moet rerollen. (% dmg kun je nog naar socket slingeren tijdelijk, maar ook dat is verre van ideaal).

Heb nu al zo'n 2-3 maanden geen enkele Gift gevonden. Tijdje terug een gekregen van Blaat maar sindsdien niet meer gezien. En dan heb ik nu 3 wapens in stash die een Gift móeten hebben T.T

En als toppunt van troll dropt de game ook nog eens een nieuwe Dagger of Darts (Yay!) met de meest crappy rolls ever (-O-), nog slechter dan wat ik nu heb :'(
Nou troost je... Binnen seasons heb ik er ook nog geen enkele gevonden.. Heb er 1 van iemand gekregen en die bewaar ik voor een goddelijk wapen.. Maar tot die tijd is het afzien ;w

Legion 7i i9 3080 32gb

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Angeloonie schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:18:
Nou dan is mijn account zeker jinxed, want heb er tot nu toe geloof ik in totaal misschien 10 gevonden sinds RoS uit is -O-

Zat trouwens naar die nieuwe legs op de PTR te kijken, maar deze vind ik wat apart..
[afbeelding]
[afbeelding]

Nieuwe gloves, maar zonder legendary power. Wat maakt ze dan interessanter dan bijv. elke willekeurige leg gloves mét legendary power?
Inna's gloves die nog niet tot de set toe hoorde en voor de wizard zijn het gloves van de nieuwe set. Dit was nog een beetje gebugged :)

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-02 10:38
Na aan lange pauze weer voorzichtig begonnen D3 op te pakken.

Toch al een aardige upgrade weten te scoren voor mijn HC Crusader. (Blackthorn pants met 2 sockets).
Ook nog een RG gevonden (mijn eerste).
Ik weet nog niet of ik deze ga gebruiken op mijn huidige FoTF.

Is mijn build overigens nog een beetje ok voor de huidige versie?
Diablo Progress Link

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:33
Was weer een weekend met veel kills, en veel para lvls omhoog met de verschillende teams.
Eindelijk de wiz laten boosten, nu alle 6 chars op lvl 70. En solo Grift 30+ gehaald.

Ook de beste Scourge vd HC realmgevonden :)

Nu nog wat wiz set items vinden, en ja nog steeds de inna belt :D

Gister trouwens 3 consumables op rij bij grift.

[ Voor 5% gewijzigd door pstalman op 02-03-2015 10:53 ]

https://d4armory.io/Player/803500

• JohnnyV76
Angeloonie schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:47:
hmm toen ik mijn Grift Tier3 deed dropte er een legendary consumable... :)
Nu nog een geschikt wapen vinden. Kun je nu eigenlijk de socket rerollen naar iets anders als t kan en dan met ramaladni er weer een socket op gooien of werkt dat niet?

Als je nu een wapen met socket heb moet je dat socket naar iets anders rerollen. Vervolgens met Ramaladni's Gift er weer een socket in slaan.

Als je nu een socket hebt maar bijv. damage rerolled ben je "fucked", want dan kun je er niets meer mee :+

Ik hoor veel verhalen over Gifts en Grifts, dus denk dat ik maar volledig ga focussen op grifts en normale links laat liggen.
Hoge Grifts (solo WD 35-39) leverden niets op, misschien maar wat lager proberen om zo de snelheid te verhogen :+

[ Voor 32% gewijzigd door Angeloonie op 02-03-2015 10:54 ]

Pagina: 1 ... 53 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.