• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Hallo allen,

Vanavond voor het eerst begonnen met het spelen van Diablo 3 en RoS op de PC. Heb ook Path of Exile kort geprobeerd, maar gameplay wise sprak me Diablo toch iets meer aan + herinneringen aan de Diablo 1 :).

Zoals altijd, nuttige info ook hier te vinden over het spel op de Tweakers Community! Ik ga het spel komende dagen lekker door spelen en genieten van het verhaal en gameplay. Hoop t.z.t. ook een keer met een aantal van jullie wat party's te spelen of zelfs een van de guilds te joinen voor nog meer actie :-).

Hier mijn trotse noob Monnik: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Doler-1159/hero/54960375

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-12-2025

Yor

Yor1313#2571

http://prntscr.com/69wf26

Sumwuko 6-piece!!!!

http://prntscr.com/69wj86

Inna's 6-piece!!!

Inna's radiance op je kop, Inna's reach als wapen, Inna's Pants, chest en belt, en dan heb je nog steeds plek voor je Crudest Boots en je 4-piece Sumwuko. Denk dat de Torch tijden voorbij zijn, dus save je Ancient Inna's reach maar alvast!

Lijkt me wel dat ze bij Blizz de hegemonie van de combi WD-Crus- 2 x DH bij de Leaderbords in Grifts zat zijn en de Wiz, Monk en Barb dikke ugrades geven. Dit gaat heel leuk worden voor mijn Monk!

[ Voor 97% gewijzigd door Yor op 26-02-2015 03:04 . Reden: data van ptr erbij!! ]

http://yor.minitroopers.com

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:12
RedHat schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 21:23:
[...]

Wat mij ook opviel is dat iedereen bij dezelfde build dan een beetje dezelfde items draagt. Nu er geen AH meer is zou dit toch veel minder moeten zijn :? Of is er voor elke build gewoon 1 combinatie van items die ongeveer het beste is en die dropt gewoon erg vaak?
Vergis je ook niet hoeveel tijd erin gaat zitten! sommigen spelen 8+ uur per dag...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Yor schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 02:20:
http://prntscr.com/69wf26

Sumwuko 6-piece!!!!

http://prntscr.com/69wj86

Inna's 6-piece!!!

Inna's radiance op je kop, Inna's reach als wapen, Inna's Pants, chest en belt, en dan heb je nog steeds plek voor je Crudest Boots en je 4-piece Sumwuko. Denk dat de Torch tijden voorbij zijn, dus save je Ancient Inna's reach maar alvast!

Lijkt me wel dat ze bij Blizz de hegemonie van de combi WD-Crus- 2 x DH bij de Leaderbords in Grifts zat zijn en de Wiz, Monk en Barb dikke ugrades geven. Dit gaat heel leuk worden voor mijn Monk!
De nieuwe inna 6 set met SWK 4 set zal inderdaad erg sterk zijn... de grootste bepaler zal nu de SWK 6 set nog zijn... als dit effect sterker is dan de Inna 6 set.. (betwijfel het).

Daarnaast is het natuurlijk de vraag of bij de 6 set de clone ability ook met 500 % geboost wordt door SWK of dat deze z'n originele waarde houd... in het laatste geval is het effect namelijk matig... nog steeds erg leuk... maar matig.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
GENERAL
- Regular Health Potions have been removed from the game
- The Health Potion slot on the action bar is now a bottomless Heath Potion that will heal you for 60% of your maximum Life
Dat werd ook wel eens tijd :)

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:36
Moet je dan die Legendary Potions ergens vinden of is diegene die je hebt herbruikbaar?
Zit er namelijk mee dat ik af en toe nog wel moet potten...

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Evengeduld
TerrorSource schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:23:
[...]

Moet je dan die Legendary Potions ergens vinden of is diegene die je hebt herbruikbaar?
Zit er namelijk mee dat ik af en toe nog wel moet potten...
Voor zover ik de notes kan lezen worden alle potions vervangen door een oneindig potion zonder effect. Legendary potions zal je nog altijd moeten vinden.

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-12-2025

Yor

Yor1313#2571

ja, up is 'ie zeker.....41 minuten wachttijd........en dat al een uur of 4. |:(

Zal wel alleen voor de testers/devvers zijn?

http://yor.minitroopers.com

• makooy
Evengeduld schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:27:
[...]

Voor zover ik de notes kan lezen worden alle potions vervangen door een oneindig potion zonder effect. Legendary potions zal je nog altijd moeten vinden.
Heb nu 1 zo'n leg potion, die is dus oneindig bruikbaar als ik je goed begrijp...

• Evengeduld
TerrorSource schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:30:
[...]

Heb nu 1 zo'n leg potion, die is dus oneindig bruikbaar als ik je goed begrijp...
Ja die kan je gebruiken zonder dat die ooit verdwijnt.
Barbarian
Immortal King's Call
Has been redesigned
(2) Set Bonus
Call of the Ancients lasts forever
(4) Set Bonus
Call of the Ancients' melee attacks deal 600% weapon damage in a 15 yard radius
(6) Set Bonus
New Set Bonus
The duration of your Wrath of the Berserker is increased by 0.25 seconds each time an Ancient deals damage

Mortick's Breeches
New Legendary Pants
Wrath of the Berserker gains the effect of every rune
Lijkt me ook een leuke combo voor Barbarians!

[ Voor 48% gewijzigd door Evengeduld op 26-02-2015 08:33 ]

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
Heerlijke avond gister zeg! Meegelopen met Venom.. en nog twee tweakers waar ik de naam van kwijt ben xD in t6! een denk 40 paragon lvls erbij, en een hoop legs en set items! ook nog eens een ramaldi's gift!! :D mooiste van de avond was nog toen ik zei:

Zo, om de avond even af te sluiten zou het mooi zijn als ik de Mystic ally boots krijg... nog geen 5 sec later uit een goblin. BAM Mystic ally boots xD

behoorlijk vermaakt gister!

Needs hier btw xD

• Evengeduld
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/enCg9kR.jpg

Wel ja dit opent ook deuren voor wat theory crafting :)
Vanavond denk ik maar weer eens kijken of ik een monk T6 rift groepje kan maken / vinden. Een goede incense torch vinden zou leuk zijn (of een betere SWK neck).

LTK met Furnace is leuk om te spelen, maar het heeft toch zo z'n limieten rond de g.rift 43.
Gisteren ook weer... een geweldige 42 rift... 6,5 minuten over en de guardian was er.. (helaas coldsnap.. geen adds.. dus dat duurt dan wel ff). maar met 13:58 uiteindelijk een 42 gehaald...

Daarna nog een 42 en kwam niet eens in de buurt van de 100 % progress voor het einde.. had deels ook te maken met de 'Hell Rift' level die ik als 1e had... 4 elite packs allemaal op elkaar.. je komt nergens of je was instant dood.... en natuurlijk zelf te koppig om het op te geven... ja.. dat is jammer :P.

Wel alle gems nu naar 40 gekregen.. en bijna de gem of ease op 25.

Yor schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:30:
[...]

ja, up is 'ie zeker.....41 minuten wachttijd........en dat al een uur of 4. |:(

Zal wel alleen voor de testers/devvers zijn?
Iedereen die meedraait op de PTR wordt geacht zich op te stellen als tester en bugs te reporten aan Bliz. Dus: ja. ;)

Evengeduld schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:55:
[afbeelding]

Wel ja dit opent ook deuren voor wat theory crafting :)
Denk niet dat die ring veel nut heeft, behalve op de lagere levels. Op T6 gaat je chc toch meestal richting 40-50%. De kans dat je dan vijf keer achter elkaar een non crit hebt is te klein om die ring waardevol te maken, verwacht ik. Zeker als je meerdere enemies tegelijk raakt.

[ Voor 41% gewijzigd door Deadsmell op 26-02-2015 09:19 ]

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

De PTR notes net gelezen, voor het eerst dat de comments vol lof zitten ipv haters.
De humor blijft er ook in zitten.

Cluckeye
•Chicken weapon damage increased from 100% to 500%
•Enemies hit by the Chicken are now confused for 2 seconds
•You are probably also confused (amused?) by the fact that your bow, for some reason, shoots Chickens

Diablo 3 - Battle.net

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-12-2025
mfreriks schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:38:
Heerlijke avond gister zeg! Meegelopen met Venom.. en nog twee tweakers waar ik de naam van kwijt ben xD in t6! een denk 40 paragon lvls erbij, en een hoop legs en set items! ook nog eens een ramaldi's gift!! :D mooiste van de avond was nog toen ik zei:

Zo, om de avond even af te sluiten zou het mooi zijn als ik de Mystic ally boots krijg... nog geen 5 sec later uit een goblin. BAM Mystic ally boots xD

behoorlijk vermaakt gister!

Needs hier btw xD
Pilzer hier:P. Ik zei toch die boots droppen nog wel regelmatig haha. Gisteren weer zo'n 2k shards tegen me carnevil hoedje aangegooid, alles gekregen BEHALVE carnevil natuurlijk. Gebruik nu maar een MoJ en hopen dat hij vanavond misschien wel dropt!

[ Voor 12% gewijzigd door Omisys op 26-02-2015 09:33 ]

• mfneed
Omisys schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:29:
[...]

Pilzer hier:P. Ik zei toch die boots droppen nog wel regelmatig haha. Gisteren weer zo'n 2k shards tegen me carnevil hoedje aangegooid, alles gekregen BEHALVE carnevil natuurlijk. Gebruik nu maar een MoJ en hopen dat hij vanavond misschien wel dropt!
haha inderdaad. Dat geluk zal ik vandaag wel niet meer hebben.

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
Obsidian Ring of the Zodiac
Legendary Power Added
Reduces the remaining cooldown of one of your skills by 1 second each time you spend resource
Holy shit, dit roept pas om theory crafting :D

Voorbeeld:
Je neemt 3 skills zonder cooldown, en 1 met een hoge cooldown (Rain of Vengeance bijvoorbeeld).
Je spamt een lichte Spender (zoals elemental arrow) en je kan veul RoV casten :+)

[ Voor 31% gewijzigd door FireDrunk op 26-02-2015 10:00 ]

Even niets...

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

ye-roon

knaak

Gisteren level 70 geworden op mijn eerste seasonal character(heb s1 overgeslagen). Ook al Paragon 2! nerf that..

Anyways, de quest voor epic loot start nu. Maar is zien hoe dat ga aanpakken, misschien eerst ff kijken of ik een paragon level groepje kan vinden, in de tussentijd droppen er genoeg items denk ^^

Ik heb iig al een rrog, okay, het is een level 67 rrog, maar tis beter dan niets. Het is is iig niet een Thunderfury die ik op 5% van level 70 gedropt krijg (zoals bij m'n non seasonal monk..).

Iemand een idee hoe het beste verder te gaan? gewoon bounties blijven doen voor level 70 rrog? Paragon farmen? Of gewoon rifts in met die keystone fragments en daar hopen dat er stuff valt. Ik speel op master, dat kan ik prima aan, nog niet T1 geprobeerd, is wel het eerste wat ik vanaovnd ga proberen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

ye-roon schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:00:
Gisteren level 70 geworden op mijn eerste seasonal character(heb s1 overgeslagen). Ook al Paragon 2! nerf that..

Anyways, de quest voor epic loot start nu. Maar is zien hoe dat ga aanpakken, misschien eerst ff kijken of ik een paragon level groepje kan vinden, in de tussentijd droppen er genoeg items denk ^^

Ik heb iig al een rrog, okay, het is een level 67 rrog, maar tis beter dan niets. Het is is iig niet een Thunderfury die ik op 5% van level 70 gedropt krijg (zoals bij m'n non seasonal monk..).

Iemand een idee hoe het beste verder te gaan? gewoon bounties blijven doen voor level 70 rrog? Paragon farmen? Of gewoon rifts in met die keystone fragments en daar hopen dat er stuff valt. Ik speel op master, dat kan ik prima aan, nog niet T1 geprobeerd, is wel het eerste wat ik vanaovnd ga proberen.
Als je genoeg rift keys hebt, even via de Tweakers community op zoek gaan naar een party voor wat rifts.
Er zijn genoeg mensen die een 4 man T6 alleen makkelijk aankunnen, als je geluk hebt kun je met één van hun mee en heb je zo je gear (en ben je zo paragon 3!! overpowered!).

Mocht je een monk spelen dan kan ik je desnoods vanavond ook meesleuren door T6 (gewoon veel immunity abilities / dmg reductie abilities gebruiken en hard lopen ^^). (Monk omdat ik een 4 man monk T6 rift wil opzetten om zo loot met elkaar te delen)

• ye-roon

ye-roon

knaak

Sabrac schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:08:
[...]

Als je genoeg rift keys hebt, even via de Tweakers community op zoek gaan naar een party voor wat rifts.
Er zijn genoeg mensen die een 4 man T6 alleen makkelijk aankunnen, als je geluk hebt kun je met één van hun mee en heb je zo je gear (en ben je zo paragon 3!! overpowered!).

Mocht je een monk spelen dan kan ik je desnoods vanavond ook meesleuren door T6 (gewoon veel immunity abilities / dmg reductie abilities gebruiken en hard lopen ^^). (Monk omdat ik een 4 man monk T6 rift wil opzetten om zo loot met elkaar te delen)
Laat ik nou een monk spelen ^^ Epiphany, SSS, Serenity, mantra of healing shield. Sixth Sense, Harmony, I'm game.

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12-2025

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

FireDrunk schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 21:44:
Als je maar genoeg speelt, dropt alles wel... En sinds de patch droppen zelfs de meest rare items vaker. (SMK, TnT, Xepherian bijvoorbeeld: Die droppen nu bij de vleet, waar die eerst amper langs kwamen).
goh dan zijn ze vast de 2h boog kindershot vergeten want dat ding wil maar niet vallen, heb er welk al 1 maar die zuigt en ben nu al weken aan het grinden om er weer 1 te vinden

YO! fucknuts! It's Probing time!

• mfneed
Freakiebeakie schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:36:
[...]

goh dan zijn ze vast de 2h boog kindershot vergeten want dat ding wil maar niet vallen, heb er welk al 1 maar die zuigt en ben nu al weken aan het grinden om er weer 1 te vinden
die is voor mij nog nooit gevallen -_-

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12-2025

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

kreeg de eerste met bloodshards maar de stats zijn om te huilen, gebruik hem wel en de build werkt goed maar nu moet ik gewoon alle items vinden met betere stats

YO! fucknuts! It's Probing time!

ye-roon schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:29:
[...]

Laat ik nou een monk spelen ^^ Epiphany, SSS, Serenity, mantra of healing shield. Sixth Sense, Harmony, I'm game.
En misschien NDE :P Maar goed, zodra je wat gear hebt en je makkelijk monsters aankan kun je natuurlijk spelen wat je wilt... de hoge dmg reductie / immunity was meer bedoeld zodat je niet elke 5 seconde de grond loopt te knuffelen.. is ook zo saai :).

Voeg me maar toe op battletag en als je me online ziet, gooi maar een whisper.
Denk dat ik zelf rond 7 uur online ben.

(Nu nog 2 andere monks vinden voor T6 rift spam... 4th misschien?)

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 26-02-2015 10:47 ]

• ye-roon

ye-roon

knaak

Goed punt, NDE is best handig inderdaad ^^ Kadala heeft me gisteren wel een paar epische 1k gloves gegeven, dus heb iig 1 goed item ^^

• Sinalar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-10-2022
Sabrac schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:47:
[...]

En misschien NDE :P Maar goed, zodra je wat gear hebt en je makkelijk monsters aankan kun je natuurlijk spelen wat je wilt... de hoge dmg reductie / immunity was meer bedoeld zodat je niet elke 5 seconde de grond loopt te knuffelen.. is ook zo saai :).

Ik kan misschien wel is mee vanavond, loop solo vlot door T5 met mijn monk :), ik denk ook wel rond 19.00 online te zijn. Battletag is Sinalar#2505. http://eu.battle.net/d3/e...inalar-2505/hero/55042596 als de link werkt, kan em hier niet testen :p

• Evengeduld
Sinalar schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:12:
[...]

Ik kan misschien wel is mee vanavond, loop solo vlot door T5 met mijn monk :), ik denk ook wel rond 19.00 online te zijn. Battletag is Sinalar#2505. http://eu.battle.net/d3/e...inalar-2505/hero/55042596 als de link werkt, kan em hier niet testen :p
Je link werkt :)
Sinalar schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:12:
[...]

Voeg me maar toe, m'n monk kan T6 zonder enige problemen aan, zelfs in een 4 man party :) Overal EP op en boem.. alles is weg :P

• ye-roon

ye-roon

knaak

Sabrac schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:20:
[...]

Voeg me maar toe, m'n monk kan T6 zonder enige problemen aan, zelfs in een 4 man party :) Overal EP op en boem.. alles is weg :P
Zal zo me BT# ff opzoeken, bijna pauze, kan ik ff inloggen op de website :)

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09-2025
Sabrac schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:20:
[...]

Heb jij geen spirit problemen op hogere grifts? Geen torch zie ik en geen spirit generator.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

NastyNickNL schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:41:
[...]

Heb jij geen spirit problemen op hogere grifts? Geen torch zie ik en geen spirit generator.
Nee, geen enkel probleem :) Heb een goede CDR en de cindercoat verlaagd m'n lashing tail kick kosten.
En omdat de furnace een langzame wapen is, gaat mn spirit niet hard omlaag.

Enige keer dat ik problemen heb is wanneer ik teveel EP gebruik

Voorbeeldje van m'n monk in g.rift 40: YouTube: Monk g.rift 40

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-12-2025

4th

Sabrac schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:47:
[...]

Ben vanavond op ze vroegst pas om 8u online gok ik, denk dat het eerder 9u zal zijn maar doe graag mee. Palmpower!!

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heeft iemand nog tips voor m'n Crusader? http://eu.battle.net/d3/en/profile/Apple-2623/hero/55852853

Ik speel nu t3, maar soms word ik echt bijna geoneshot door fire chains bijvoorbeeld.

De reden dat ik Shield Bash gebruik is vanwege m'n shield, maar ik moet zeggen dat het vrij kut is :X Wellicht dat ik in het algemeen verkeerde skills/passives gebruik.. maar ik zou het op prijs stellen als 1 v/d Crusader pro's mij daarop kan wijzen ^^

edit: Heb overigens 800AR, ~575k hp & 13 miljoen toughness ingame.

[ Voor 7% gewijzigd door London op 26-02-2015 12:12 ]

Uit de patch notes:
Slightly increased the chance for a couple of extremely rare Nephalem Rift maps to spawn
Gaan we dan eindelijk de Lord of Bells eens tegenkomen? :)

• lolgast
  • Registratie: November 2006
Die was toch verwijderd uit de game? Kan me herinneren dat ik een tijd geleden na een update ineens de achievement kreeg dat ik alle rift bosses gedood had, zonder Lord of Bells ooit gezien te hebben
lolgast schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:05:
Die was toch verwijderd uit de game? Kan me herinneren dat ik een tijd geleden na een update ineens de achievement kreeg dat ik alle rift bosses gedood had, zonder Lord of Bells ooit gezien te hebben
De rift bestaat nog, de cow king is echter geen eis meer voor de achievement :)
Deadsmell schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:04:
Uit de patch notes:

[...]

Gaan we dan eindelijk de Lord of Bells eens tegenkomen? :)
Ik mag het hopen.. wil em nog steeds zien :P

• ye-roon

ye-roon

knaak

Sabrac schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:45:
[...]

Nee, geen enkel probleem :) Heb een goede CDR en de cindercoat verlaagd m'n lashing tail kick kosten.

Battletag gevonden, staat in me signature. Ik zal zorgen dat ik online ben ^^ youtube kijk ik evt thuis wel, beetje youtuben op werk.. i'm a proffesional....

• NastyNick
Sabrac schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:45:
[...]

Owjah ik zag je cindercoat niet. Ook maar een firemonk maken als mijn lightning build/torch af is.

NastyNickNL schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:35:
[...]

Owjah ik zag je cindercoat niet. Ook maar een firemonk maken als mijn lightning build/torch af is.
Firemonk (LTK) is best leuk, maar je bent beter af met de Lightning Bells of Fire Bells (als je tenminste voor hogere g.rifts gaat). Als je puur voor T6 farming gaat, eh, who cares :P

• Evengeduld
Las Vegas schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:01:
Heeft iemand nog tips voor m'n Crusader? http://eu.battle.net/d3/en/profile/Apple-2623/hero/55852853

Ik speel nu t3, maar soms word ik echt bijna geoneshot door fire chains bijvoorbeeld.

De reden dat ik Shield Bash gebruik is vanwege m'n shield, maar ik moet zeggen dat het vrij kut is :X Wellicht dat ik in het algemeen verkeerde skills/passives gebruik.. maar ik zou het op prijs stellen als 1 v/d Crusader pro's mij daarop kan wijzen ^^

edit: Heb overigens 800AR, ~575k hp & 13 miljoen toughness ingame.
Ik zou deze guide volgen voor het moment. Dit is een goede build tot je aan 6 set Akhan bent.
YouTube: Best 2.1.2 Crusader Starter Build: Captain America - Diablo 3 Reaper of Souls Guide Season 2

• makooy
Zie in het filmpje van Sabrac en nu vie van Crusader build al die rondjes bij items/gold etc ipv wat het is. Welke optie of mod is dat?

• Evengeduld
TerrorSource schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:42:
Zie in het filmpje van Sabrac en nu vie van Crusader build al die rondjes bij items/gold etc ipv wat het is. Welke optie of mod is dat?
Options->Gameplay->Show Icons for Dropped items :)

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12-2025

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ik ga 'm proberen, die Crusader build. Tot nu toe is de Crusader voor mij een soort tweederangs toon uit een slechte Diablo kloon. Ik krijg 'm maar niet aan de praat. Momenteel doe ik iets met Fist of the Heavens.. al wat beter dan die hamertjes die om je heen cirkelen, maar een sentry met Multishot is het nog niet.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• NastyNick
Die phalanx stampede build heb ik ook gehad en ik vond hem persoonlijk erg goed. Ik moet helaas alleen melden dat deze dood is gegaan door m'n eigen fout :)

Ik heb daarentegen alweer bijna een complete nieuwe maar die zit op ns en ik speel dat verlopig niet met s2.

[ Voor 36% gewijzigd door NastyNick op 26-02-2015 16:08 ]

Hmm Zunimassa's Legs.. Moet ik toch weer actief gaan spelen om die te krijgen :P

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

FireDrunk schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:52:
[...]

Holy shit, dit roept pas om theory crafting :D

Voorbeeld:
Je neemt 3 skills zonder cooldown, en 1 met een hoge cooldown (Rain of Vengeance bijvoorbeeld).
Je spamt een lichte Spender (zoals elemental arrow) en je kan veul RoV casten :+)
En basically wil je een zo laag mogelijke CHC hebben om een zo hoog mogelijke kans op die 100% voor ~3sec te hebben. Dus je kan dan met minder goede gear (geen CHD + CHC + IAS tegelijk meer nodig) ook uit de voeten en bv. Armor, Vitality, All Res, CDR of CCR stacken. Inderdaad opent dat mogelijkheden.
Heeft iemand zin om mijn seasonal WD vanavond een stukje te boosten? Heb de Gem of Ease op 25 en ben na één cache halen level 49. Eerder al een beetje mee geëxperimenteerd, maar vond 60-70 toch nog erg traag solo.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12-2025

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Sure. Je hebt vast al een boost gevonden voor ik online ben maar anders doen we even een rift.
Bosmonster schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:17:
Hmm Zunimassa's Legs.. Moet ik toch weer actief gaan spelen om die te krijgen :P
Wat vind je van de patch notes? Ik heb het idee dat de WD's er een beetje bekaaid vanaf komen (en ze staan al zo ver naar onderen op die ladder). Nog meer ringen, Rain of Toads proc nerf.. -O-

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Tektoon schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:56:
Nog meer ringen, Rain of Toads proc nerf.. -O-
Plague of Toads - Rain of Toads
- Proc coefficient has been reduced

Fetish Sycophants
- Proc chance increased from 10% to 15%

Het lijkt me dus dat ze ons de keuze geven welke skill we gebruiken, nu is dat gewoon unaniem Plague of Toads met Rain of Toads rune.

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
na 6 maanden ofzo toch maar weer diablo 3 geinstalleerd. blijft een geinig spel. Dat nieuwe season gebeuren ziet er leuk uit maar man man man wat gaat dat levellen toch weer langzaam xD

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik zit even wat 2.2 PTR streams te kijken en er zijn aardig wat veranderingen met sets.
De roland set is eindelijk goed te gebruiken op hogere difficulty (uiteraard moet er nog wat aan getweaked worden, want de damage is ziekelijk hoog op het moment :P).
De lightning set voor monks is interessant samen met de Inna veranderingen.

Patch 2.2 wordt leuk voor diversiteit denk ik :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

De 6de setbonus is een redelijke buff, alsmede het extra setitem. Dat geeft ineens heel veel meer mogelijkheden, zoals het runnen van Focus/Restraint (praktisch permanent +100% damage!)

Verder is het redelijk karig idd, als je iets anders runt dat de normale fetish doctor.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 26-02-2015 18:43 ]

Ben gelukkig slim geweest om ancients en goede rolls van de "crappy" sets te bewaren :Y) Mooi geanticipeerd dat de changes retroactive zouden zijn, wat dus zo is :Y)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
Ik bewaar alleen de ancients.
De rest pik ik later wel weer op bij kadala.
Tegen de tijd dat 2.2 er is, steamroll is met alle 6 de chars door T6 heen :/

Sowieso worden de items vast door je strot gedouwd, ze doen er zoveel mogelijk aan om zo divers mogelijke builds te hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door Sinned123 op 26-02-2015 19:43 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
Battle net heeft problemen zo te zien. Werd de game uitgegooid op t6 tussen 2 packs :( Kan er nu ook niet meer in, sta in de queue. Duimen dat ik nog leef

Edit, ik leef nog :)

[ Voor 7% gewijzigd door Axewi op 26-02-2015 19:53 ]

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12-2025
Axewi schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:44:
Battle net heeft problemen zo te zien. Werd de game uitgegooid op t6 tussen 2 packs :( Kan er nu ook niet meer in, sta in de queue. Duimen dat ik nog leef

Edit, ik leef nog :)
Ik kom Hearthstone niet meer, dus EU heeft problemen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Dammit! Is mijn chick een avondje weg zodat ik lekker rustig kan gamen, doet Battle.net het niet! :(

En het werkt weer. Authentication duurde erg lang...

[ Voor 23% gewijzigd door Deadsmell op 26-02-2015 20:18 ]

• maffeleo
  • Laatst online: 07-12-2025

maffeleo

PSN ID: Klungeltjee

Hier hetzelfde probleem ik kan ook niet inloggen in Battle.net :@

Edit: 5-10 minuten gewacht en ik zit er nu in... :*)

[ Voor 30% gewijzigd door maffeleo op 26-02-2015 20:27 ]

PSN ID: Klungeltjee

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
En op de PTR vond ik deze, 1B Crits :')

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/72809x.png

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• An1mA
Die doet als ik de berichten moet geloven, 10 keer meer dmg dan "intended". Maar leuk wapen anders ja.

An1mA schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:00:
[...]

Die doet als ik de berichten moet geloven, 10 keer meer dmg dan "intended". Maar leuk wapen anders ja.
Leuk om mee te testen :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• ye-roon

ye-roon

knaak

Thanks Sabrac voor mooi avondje riften :) Nooit gedacht dat het allemaal zo snel zou gaan, maja beetje *kuch* geluk had ik wel. Van kadala inna's pants en chest gekregen, sunwoku shoulders als drop. Maar belangrijkste drop is Ancient Crudest boots waar eigenlijk niets aan veranderd hoeft te worden.. Tijd voor een aflevering arrow, morgen avond weer een nieuwe farm dag. M'n monk nu: http://eu.battle.net/d3/en/profile/yeroon-2383/hero/55929834

Verwijderd

Mhwah, ik lees al dat Roland Crusaders daar ook al standaard voor critten. Was zelfs iemand die in een party een 13B shieldbash deed :+ .

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
Bosmonster schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 18:43:
De 6de setbonus is een redelijke buff, alsmede het extra setitem. Dat geeft ineens heel veel meer mogelijkheden, zoals het runnen van Focus/Restraint (praktisch permanent +100% damage!)

Verder is het redelijk karig idd, als je iets anders runt dat de normale fetish doctor.
Het is alleen wel lastig als in je 6set items ook een ring en helm zit!
MoJ geven je pets tot 100% dmg, dus om die te offeren is ook een beetje waardeloos.. en zonder die Pox/Zuni helm moet je met rorg en kan je dus weer geen Focus+Restraint.

Ik ga morgen even Carnevil proberen. Gewoon normale build, maar dan Cains droppen. Gloves Zuni, pants misschien de nieuwe, maar waarschijnlijk Swamps en dan Focus/Restraint. Helaas niet geschikt voor solo Grift dan ivm missen van Unity.

Signature

Zonet een WD naar 70 gebracht in season en wil daarmee een physical pets build gaan proberen. Ik zoek iets dat zowel solo goed werkt en een goede aanvulling op een party kan zijn, maar zie door de bomen het bos niet meer. Te veel mogelijkheden.

Is het beter om MoJ/SMK met Dogs, Garg en FA te gaan, een Tiki/SMK build met Horrifty en FA, of iets heel anders?
ye-roon schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:44:
Thanks Sabrac voor mooi avondje riften :) Nooit gedacht dat het allemaal zo snel zou gaan, maja beetje *kuch* geluk had ik wel. Van kadala inna's pants en chest gekregen, sunwoku shoulders als drop. Maar belangrijkste drop is Ancient Crudest boots waar eigenlijk niets aan veranderd hoeft te worden.. Tijd voor een aflevering arrow, morgen avond weer een nieuwe farm dag. M'n monk nu: http://eu.battle.net/d3/en/profile/yeroon-2383/hero/55929834
Haha, ja je hebt het geluk wel met je mee ja :).
Zelf geen enkele upgrade gehad die avond, maar nu wel m'n crusader op 70 (yey gem of ease / hellfire ring).

Nu nog even een goede support crusader build vinden en die binnenkort gearen. En even een lading Death Breaths vinden... geen idee waarom maar blijkbaar heb ik ze allemaal al gebruikt....

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Gisteravond nog vlug even een rondje met Stingray gerend en voor mijn monkey ancient crudest boots en een torch gevonden (op de een of andere manier heb je altijd meer geluk met items al je met hem meerent :) ). Beide niet met de meest geweldige stats, maar langzamerhand begint mijn monk naar t6-waardig te kruipen. Vanavond maar eens wat Sunwuko pieces vinden samen met een inna's chest en een gift voor mijn torch :)

[ Voor 12% gewijzigd door Skarloc op 27-02-2015 08:22 ]

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:11
Ook nog leuk leesvoer, dat ze niet alles vermelden. Wel vreemd. Of misschien zijn dit de echte test items voor ze.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Blaat
  • Registratie: September 2007

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Nou die PTR is echt geen doorkomen aan. Gisteravond 5 uur in de queue gezeten en toen maar opgegeven. Vanochtend was er nog steeds een queue van bijna 2 uur. 8)7

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• retlaw
  • Registratie: December 2010

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Skarloc schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 08:21:
Gisteravond nog vlug even een rondje met Stingray gerend en voor mijn monkey ancient crudest boots en een torch gevonden (op de een of andere manier heb je altijd meer geluk met items al je met hem meerent :) ). Beide niet met de meest geweldige stats, maar langzamerhand begint mijn monk naar t6-waardig te kruipen. Vanavond maar eens wat Sunwuko pieces vinden samen met een inna's chest en een gift voor mijn torch :)
Gratz! Ik hoop van het weekend ook een torch te vinden, en doe dan gelijk maar een dikke ancient :). O ja, en twee unities en een follower cannot die token voor mijn templar :). Al speelt het met een furnace ook best goed. Zeker op elite spul merk je dat wel. Zit nu met de BotP ook op 83% elite damage :).

Nog 1 sunwoko en dan ben je er ook al! Voor de 200 moet dat wel lukken hoop ik :).

Battle.net || Strava

Nog meer mooie info vanaf de PTR: http://www.diablofans.com...-2-2-undocumented-changes

Erg cool die nieuwe legs :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G5IlIZF.jpg
Nieuwe DH favorite belt?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ecEApEc.png
- Clicking on crafting materials of a type picks up ALL of that type within your pickup range
Handig! Maar auto-pickup zou beter zijn.

Hmm, en een of andere nog onduidelijke nieuwe minigame? http://diablo.incgamers.c...reaper-of-souls-mini-game

[ Voor 32% gewijzigd door Angeloonie op 27-02-2015 09:36 ]

Angeloonie schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:26:
Nog meer mooie info vanaf de PTR: http://www.diablofans.com...-2-2-undocumented-changes

[...]

Handig! Maar auto-pickup zou beter zijn.
Ow yes! stel je voor, goblin packs.. en dan dit . als het ook nog met gems werkt dan ben je met een stuk of 15 keer klikken klaar ipv een stuk of 15 minuten :P

• ye-roon

ye-roon

knaak

Het is jammer dat die skeletjes "on kill" zijn. Maar ik zie zeker potentiele synergy tussen dit wapen en de 2 piece 1k storms set. 25% attack speed op generators, 500% extra damage. Dit wapen met z'n huge ass damage bonus op die attack speed. Dat is stiekem toch best wel fijn.

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

retlaw schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:12:
[...]
Nog 1 sunwoko en dan ben je er ook al! Voor de 200 moet dat wel lukken hoop ik :).
Die belofte heb je gedaan en daar ga ik je aan houden ;)

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

mouzetc schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 00:21:
[...]

Het is alleen wel lastig als in je 6set items ook een ring en helm zit!
MoJ geven je pets tot 100% dmg, dus om die te offeren is ook een beetje waardeloos.. en zonder die Pox/Zuni helm moet je met rorg en kan je dus weer geen Focus+Restraint.

Ik ga morgen even Carnevil proberen. Gewoon normale build, maar dan Cains droppen. Gloves Zuni, pants misschien de nieuwe, maar waarschijnlijk Swamps en dan Focus/Restraint. Helaas niet geschikt voor solo Grift dan ivm missen van Unity.
Je hebt die 6 setbonus niet nodig he. Dus dan kun je gewoon chest/legs/boots/offhand gebruiken, samen met focus/restraint.

Ik speel nog steeds zonder Unity (heb er maar 1...). Solo GR 30 is prima te doen en als mn DPS verdubbelt met deze setup moet iets hoger ook nog wel lukken denk ik.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Deadsmell schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 00:37:
Zonet een WD naar 70 gebracht in season en wil daarmee een physical pets build gaan proberen. Ik zoek iets dat zowel solo goed werkt en een goede aanvulling op een party kan zijn, maar zie door de bomen het bos niet meer. Te veel mogelijkheden.

Is het beter om MoJ/SMK met Dogs, Garg en FA te gaan, een Tiki/SMK build met Horrifty en FA, of iets heel anders?
zolang je SMK hebt en die totem kan spammen, help je de party al veel :) Voor echt super hoge GRifts wordt waarschijnlijk een pure 0-zdps WD meer gewaardeerd, dat doe je inderdaad dan met Tiki en nog wat andere fear spullen.

Overigens gister voor de eerste keer een SMK gevonden in D3, en wat voor een gelijk :) ~8u gespeeld op WD incl. zelf levelen met gem of ease en had gister al even boven 2M sheet DPS gezeten.

Helaas wil MoJ maar niet lukken na 4~5k shards, maar met de SMK is T6 iig al zeer goed te doen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/56076230

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• NastyNick
Mofkees schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:43:
[...]

zolang je SMK hebt en die totem kan spammen, help je de party al veel :) Voor echt super hoge GRifts wordt waarschijnlijk een pure 0-zdps WD meer gewaardeerd, dat doe je inderdaad dan met Tiki en nog wat andere fear spullen.

Overigens gister voor de eerste keer een SMK gevonden in D3, en wat voor een gelijk :) ~8u gespeeld op WD incl. zelf levelen met gem of ease en had gister al even boven 2M sheet DPS gezeten.

Helaas wil MoJ maar niet lukken na 4~5k shards, maar met de SMK is T6 iig al zeer goed te doen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/56076230
Congratz! Die heb ik in mijn 577 paragon levels durende ns nog nooit gevonden. Echt een endgame weapon voor de WD.

Ik ook niet, ook al heb ik destijds best veel gespeeld. Doe ook zonder die T6 makkelijk, maar dat is standaard petdoctor:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Aeden-2268/hero/2016952

15 fetishes hakken alles ook aardig snel plat met 10-20m crits per stuk.

• An1mA
Voor de mensen die ook PTR willen spelen en niet 2 uur of zo willen wachten. Ipv dat je torment 6 selecteert, selecteer je torment 5 en je hebt een que van 20-30 minuten, thank me later ^^

An1mA schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:17:
Voor de mensen die ook PTR willen spelen en niet 2 uur of zo willen wachten. Ipv dat je torment 6 selecteert, selecteer je torment 5 en je hebt een que van 20-30 minuten, thank me later ^^
Of gewoon non-PTR spelen en je kan gelijk aan de bak 8)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:18
Als je PTR speelt dan wordt je voortgang toch niet bewaard van je chars? Of loont het juist om PTR te spelen?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:06
Tsssk, Corrupted Ashbringer burns xxx amount as holy dmg ....
Dat moet de gewone zijn, not the evil one :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Deadsmell schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 00:37:

Afhankelijk van je drops kan je gaan voor een 'tanky' pet build: born's sword, born's shoulders en born's chest (eventueel kan je een van deze onderdelen uitruilen met Asheara, als je een RoRG hebt), mask of jeram (met socket), TnT gloves (of asheara), captain crimson pants en boots en dan kan je zelf kiezen een shield of een thing of the deep.

Dogs, Garg, FA, Piranha's, rain of toads, spirit walk > passives: grave injustice, zombie handler, midnight feast en pierce the veil (of fiercy loyalty, voor meer snelheid).

Gems: Enforcer, Gogok en Bane of the powerful :+

Indien je een SMK en een tiki vindt dan kan je de build enigszins aanpassen idd met Horrify/FA/Haunt
Je kan ook een combi maken met Tiki (die vind je doorgaans eerder) in combinatie met een last breath (dan heb je mass confusion ipv haunt. :+

ShittyNL schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:31:
Als je PTR speelt dan wordt je voortgang toch niet bewaard van je chars? Of loont het juist om PTR te spelen?
PTR is om de nieuwe patch te testen ... alles wat je daar verdient (goud, items, chars', etc.) alles wordt gewiped.

Thanks Mofkees, Vydra! Veel om over na te denken. Ik ga experimenteren met jullie tips!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
Bosmonster schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:40:
[...]

Je hebt die 6 setbonus niet nodig he. Dus dan kun je gewoon chest/legs/boots/offhand gebruiken, samen met focus/restraint.

Ik speel nog steeds zonder Unity (heb er maar 1...). Solo GR 30 is prima te doen en als mn DPS verdubbelt met deze setup moet iets hoger ook nog wel lukken denk ik.
'De 6de setbonus is een redelijke buff, alsmede het extra setitem. Dat geeft ineens heel veel meer mogelijkheden, zoals het runnen van Focus/Restraint (praktisch permanent +100% damage!)'

Daar reageerde ik dan ook op ;)

Heb zelf vorige week net de top 100 niet gehaald met m'n Carnevil build, 43 in 13:29 oid. Als ik op z'n minst een beetje meer ancients heb (speel nooit meer WD), zeker een DoD, dan moet 44 en zelfs 45 nog mogelijk zijn.

Nieuwe patch wordt echt zoeken om met unity te spelen, volgens mij is t vrij onmogelijk om de buffs te krijgen met de huidige set-plaatsingen. Zie liever shoulders of pants ipv ring.

Signature

Vidra schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:36:
[...]

Gems: Enforcer, Gogok en Bane of the powerful :+
Over dit: geen Pain Enhancer in plaats van Bane of the Powerful? Toch een build die om physical damage en attack speed draait. Lijkt me fijner bij bosses.
mouzetc schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:52:
[...]

'De 6de setbonus is een redelijke buff, alsmede het extra setitem. Dat geeft ineens heel veel meer mogelijkheden, zoals het runnen van Focus/Restraint (praktisch permanent +100% damage!)'
Ah ik was een beetje onduidelijk. Bedoelde daarmee dat door het extra setitem, de ringslot vrijkomt voor extra mogelijkheden. Was even los van een 6de setbonus (of/of).

Kan nu bijvoorbeeld de Zuni ring + RoRG vervangen met pants + offhand en daarmee 2 ringslots vrijmaken. En dat is een huge buff natuurlijk. Waarschijnlijk een stuk groter nog dan de 6pc setbonus.

[ Voor 36% gewijzigd door Bosmonster op 27-02-2015 11:28 ]

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Hoe groot is de kans om 10%dmg bij de mystic te rollen op een torch? Ik zit nu op 3mil per reroll en denk dat ik maar met 9% genoegen moet nemen...

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

• lolgast
  • Registratie: November 2006
Elke roll even groot als een roll van 9% ;) May RNG be with you ;)
Ervig schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:34:
Hoe groot is de kans om 10%dmg bij de mystic te rollen op een torch? Ik zit nu op 3mil per reroll en denk dat ik maar met 9% genoegen moet nemen...
Gewoon doorgaan, komt vanzelf. Volgens mij heb ik eens ~13 miljoen per roll gehad op een amu.

• NastyNick
Gold issues heb je toch niet meer met die hoarder gem.

Verwijderd

Deadsmell schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:41:
[...]

Gewoon doorgaan, komt vanzelf. Volgens mij heb ik eens ~13 miljoen per roll gehad op een amu.
ringen en amu's gebruiken alleen gems+mats en geen gold dacht ik....
Dat ding bij je portrait, is dat vanuit de nieuwe customization opties? Zo ja, wat heb je daar voor opties? :P

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
Bospa01 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:34:
[...]

Tsssk, Corrupted Ashbringer burns xxx amount as holy dmg ....
Dat moet de gewone zijn, not the evil one :(
Heb je de tekst wel gelezen?
Corrupted veranderd tijdelijk in Ashbringer na die vijf skellies.

Steam

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 02:33

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Gisteren public portje gejoined, zat er een speler met 10.000 paragorn, alle items 3 sockets met vanalles erin, 5+ eigenschappen per item, oa critical hit damage iets in de 100 biljoen of zo 8)7
Wat is toch de lol van zoiets vraag ik me altijd af :?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Rost
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-12-2025
BlackEyedAngel schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:32:
Gisteren public portje gejoined, zat er een speler met 10.000 paragorn, alle items 3 sockets met vanalles erin, 5+ eigenschappen per item, oa critical hit damage iets in de 100 biljoen of zo 8)7
Wat is toch de lol van zoiets vraag ik me altijd af :?
Console zeker?

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
Hallo,

Even een vraagje onder de WD hier.

Ik gebruik een jade build in de nieuwe season in combinatie met een wormwood. nu zou ik Quezalcoatl kunnen gebruiken als headpiece en dan nog steeds soul harvest gebruiken. Verhoogt de Quezalcoatl de damage van soul harvest. Het lijkt op de test die ik gedaan heb van niet maar zou dit graag zeker weten.

Battletag Vakasha#2284

Pagina: 1 ... 52 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.