De clan is redelijk vol en er staan eigenlijk constant een twintigtal wachtende verzoeken open. Ook om verzoeken van 'vreemden' te voorkomen hebben we het volgende afgesproken:
Als je bij de GoT Tweakers clan wilt, dien je lid te zijn van de tweakers community. Hier kun je je voor aanmelden ingame. Wil je lid worden van de clan neem dan even via een DM contact op met 1 van de officers, die op dit forum actief zijn. (Grin, Stingray, Jimmorisson, of met mij). Aan de hand van de DM kunnen we dan iets gecontroleerder verzoeken accepteren, zodat er in ieder geval mensen vanuit dit forum lid zijn. Of in ieder geval zoveel mogelijk. Momenteel zijn er nog 2 plekjes geloof ik. De eerste twee DM kunnen worden dus worden toegelaten.
Omdat er vaak veel openstaande verzoeken zijn, heeft vydra aangeboden een tweede clan op te starten, waar deze mensen wel in kunnen. Indien er weer plek is in de eerste clan kun je dan later alsnog joinen, of je hebt het inmiddels zo erg naar je zin in clan 2 dat je blijft

. De clan draagt de naam G0T Tweakers. Ik zal binnenkort een formulier opstellen waarin je aan kunt geven dat je lid bent van de nieuwe G0T clan, maar liever bij de eerste wilt. We zullen dan proberen deze lijst zoveel mogelijk van boven af toe te laten.