• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:30

Melkaz

Melkazar

Sabrac schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:49:
[...]

118 dex = 16388 dps
1 % crit = 18510 dps
9 % crit dmg = 19404 dps
Interessant, het maakt dus allemaal niet zoveel uit. Enige is natuurlijk dat dex ook wat armor geeft.
Ik laat hem voorlopig even zo, mocht ik één van de stats laten droppen ivm andere items dan kan ik altijd nog rerollen. Max stats is leuk maar wie weet hoeveel souls het uiteindelijk gaat kosten :P Thanks iig!

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik zoek alleen nog de inna's chestpiece. Sunwuko amulet zou ook mooi zijn, maar aangezien ik toch die Tzo helm nog niet heb kan ik voorlopig ook nog gewoon sunwuko helmpje dragen, die heb ik wel. Al met al wel een leuke class, de monk. Niets is zo bevredigend als een half scherm opblazen met je EP :D

Wel heb ik nog 1 vraag: welke gems zijn nou goed voor deze build?
- Taeguk voor extra dmg en armor
- Bane of the Trapped omdat je toch melee bent en extra dmg en slow is dan lekker

Maar wat voor de derde?
- Bane of the Powerful
- Gogok
- Een defensive gem?
- Mirinea voor single target (proct hij op sweeping wind?)

[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 24-02-2015 12:18 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Vicarious schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:12:
Ik zoek alleen nog de inna's chestpiece. Sunwuko amulet zou ook mooi zijn, maar aangezien ik toch die Tzo helm nog niet heb kan ik voorlopig ook nog gewoon sunwuko helmpje dragen, die heb ik wel. Al met al wel een leuke class, de monk. Niets is zo bevredigend als een half scherm opblazen met je EP :D

Wel heb ik nog 1 vraag: welke gems zijn nou goed voor deze build?
- Taeguk voor extra dmg en armor
- Bane of the Trapped omdat je toch melee bent en extra dmg en slow is dan lekker

Maar wat voor de derde?
- Bane of the Powerful
- Gogok
- Een defensive gem?
Allemaal afhankelijk van hoe je speelt.. je noemt bijvoorbeeld Tzo...

Met Tzo wil je juist geen Bane of the Trapped omdat je met Tzo toch alles op afstand killed... Trapped heeft dan geen effect.
Als je in melee blijft, kan je beter Leorics Crown nemen ipv Tzo... waarmee je cd zodanig laag wordt dat Gogok veel minder effectief wordt en je beter BotP of een defensie (Life regen gem) kunt nemen.

Zelf speel ik het liefst met BotT + Taeguk + Life regen gem. maar als survival geen probleem voor je is, dan zou ik life regen omruilen voor BotP. Echter is BotP weer niet handig op een rift guardian op hogere g.rifts... gevechten duren 5+ minuten en de gem blijft maar iets van 2 minuten max actief (op hogere level).

Pain Enhancenr en Gogok zorgen voor hogere attack speed... waardoor je sneller zonder spirit zit.. waardoor je meer CDR nodig hebt om niet 'spirit starved' te zijn.

TL;DR: er is geen pasklaar antwoord, kijk wat het beste wat bij jou skillset / build / speelstyle past :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:10
Melkaz schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:47:
[...]

Ik denk inderdaad dat ik hem maar even zo laat, tegen de tijd dat ik 100+ souls heb reroll ik hem wel naar 700+ Dex, misschien dat er tegen die tijd een Ancient dropt :P

Eerst maar even een Grandeur looten met crit % ipv haste aangezien een EP Monk daar niet zoveel baat bij heeft.
IAS en LOH zijn gegarandeerd bij RoRG en ik heb ze nog niet gehad zonder mainstat dus dat betekent dat je heel lucky moet zijn om er één te vinden waarbij de overgebleven staat crit % is ;)

Edit:: lees net dat mainstat ook gegarandeerd is 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door randomice op 24-02-2015 12:22 ]

Diablo 3 Profiel

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09-2025
randomice schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:21:
[...]

IAS en LOH zijn gegarandeerd bij RoRG en ik heb ze nog niet gehad zonder mainstat dus dat betekent dat je heel lucky moet zijn om er één te vinden waarbij de overgebleven staat crit % is ;)

Ik ben heel lucky geweest met mijn rorg op mijn dh op ns dan :)

http://eu.battle.net/d3/e...tyNick-2759/hero/45919481

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12-2025

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Mijn Seasonal DH ook ;)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:10
Als ik zo de stats zie van iedereen die hier post vindt ik me Crusader niet eens zo slecht.

http://eu.battle.net/d3/e...aakmat-2949/hero/54757747

Iemand nog wat tips/tricks? Moet sowieso een betere chest armor vinden maar die droppen maar niet :)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:34
Vraagje, als ik Diablo III - Ultimate evil edition (disc-versie) koop voor de PS3, zit er dan een code bij? Zo ja, is die code voor ingame gear of voor online play?

• sluggha
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-11-2025
ingame gear, je moet wel even je account op playstation koppelen met bnet.

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

randomice schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:21:
[...]

Met andere woorden, gewoon blijven bounty runnen tot je een Grandeur vind met een socket of crit, daarna LOH rerollen naar crit % of crit dmg :)

De onderstaande combinatie is daarom onmogelijk

- Main stat
- Crit %
- Crit dmg
- Socket

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10-2025
deTwisj schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:50:
Bleh, ik begin al richting de plvl 200 te lopen en kan nog steeds niet in een redelijk tempo T6 rifts doen. Over RNG gesproken, al sinds dat ik lv70 ben bij kadala lopen gamblen voor een specifieke helm (mask of jeram, simpele pet build) en ik tik al richting de 8000 bloodshards zonder de helm ook maar 1x te hebben gezien. Ondertussen al minstens 7 zunimassa's gevonden, meer blind faiths dan ik kan tellen en andere zut.

Alle vrienden die ik heb die dit spelen zitten allen al in de volledige 'required' gear voor hun respectivelijke builds (2 wiz's met volle firebirds + furnace + fire soj, etc), een barb met volle raekor en een andere pet wd met ... mask of jerams (en tnt etc..), natuurlijk.
iedereen heeft zo wel enkele items die er voor zorgen dat je niet echt verder kan heb ik de indruk. Zelf vind ik geen goeie rings, geen immunity amu en geen ancient 2H weapon dat de moeite is. Blijven proberen/hopen! :)

Aan de andere kant ligt iedereen wel hard te zeuren over gear terwijl het nu redelijk easy is om goeie gear bij elkaar te krijgen waarmee je vlot door T6 loopt. Iets wat vroeger laaaaang duurde en in vanilla D3 duurde alles nog eens veeeeeeeeeel langer (zonder AH toch).

[ Voor 11% gewijzigd door Inrage op 24-02-2015 15:59 ]

• Thalaron
  • Laatst online: 16:19
Melkaz schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:11:
[...]

Interessant, het maakt dus allemaal niet zoveel uit. Enige is natuurlijk dat dex ook wat armor geeft.
Ik laat hem voorlopig even zo, mocht ik één van de stats laten droppen ivm andere items dan kan ik altijd nog rerollen. Max stats is leuk maar wie weet hoeveel souls het uiteindelijk gaat kosten :P Thanks iig!
Dex -> elemental

Niet beter?!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-12-2025

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

nice rorg idd als je ias nodig hebt, maar zelf heb ik liever loh of vita omdat je op hc ook aansurvivability moet denken..
was niet ontevreden over mijn anci-rorg :) vita/main & loh naast de sox :) Barbie-2 gaat inmiddels best lekker, met full reakor/IK

sunder lijkt beter te functioneren als wat ik lees van pakweg 1/2 jaar geleden, hij proct best vaak, en doet toch leuke dam erbij; altijd handig op de RG's :)
http://www.diabloprogress...2365/GoTKwaKBarB/55818161

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12-2025

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ik heb er ook een op m'n monk. Zeker als je nog geen Furnace oid hebt is het een goede optie. Mis je op je barb de fire/physical dmg van een Slaughter of Maximus niet?

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:18
Inmiddels maar gewoon begonnen me m'n Monk op Season... Al die acts weer doorlopen, dat is best saai in je ééntje (En dat ik die acts natuurlijk van haver tot gort ken). Maar goed, heb er nu zo'n 3 uurtjes opzitten... Inmiddels begonnen in Act III en m'n monk die die lvl 24... Dat gaat best hard.

Ik loop met Tempest Run ook overal doorheen, heb alleen moeite om spirit up te houden ;)
Wel weer leuk om te beginnen, alleen het begin is wel wat zwaar zeg maar.. (En na Normal gespeeld te hebben moet je nog 3x de acts doorlopen toch? )

M"n seasonal monk in m'n battle.net profiel is nog niet geupdate alleen zie ik :) (Oh als je spel afsluit update hij gelijk)

Ook maar weer opgegeven voor T.net clan :)

[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 24-02-2015 19:25 ]

RedHat schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:23:
Inmiddels maar gewoon begonnen me m'n Monk op Season... Al die acts weer doorlopen, dat is best saai in je ééntje (En dat ik die acts natuurlijk van haver tot gort ken). Maar goed, heb er nu zo'n 3 uurtjes opzitten... Inmiddels begonnen in Act III en m'n monk die die lvl 24... Dat gaat best hard.

Ik loop met Tempest Run ook overal doorheen, heb alleen moeite om spirit up te houden ;)
Wel weer leuk om te beginnen, alleen het begin is wel wat zwaar zeg maar.. (En na Normal gespeeld te hebben moet je nog 3x de acts doorlopen toch? )

M"n seasonal monk in m'n battle.net profiel is nog niet geupdate alleen zie ik :) (Oh als je spel afsluit update hij gelijk)

Ook maar weer opgegeven voor T.net clan :)
De Tweakers clan is vol naar mijn weten :) Neemt niet weg dat het idd verstandiger is om je even te laten boosten; 1-70 is zo gebeurt ...

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• RedHat
Vidra schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:40:
[...]

De Tweakers clan is vol naar mijn weten :) Neemt niet weg dat het idd verstandiger is om je even te laten boosten; 1-70 is zo gebeurt ...
Volgens de ingame ding zaten er 147 leden in. Weet niet wat het max is.

Act III ook nog maar even gedaan. Lvl 28 nu. Loop overal ook dwars door heen, vroeger leek mij als je van scratch aan begon het veel lastiger door de acts heen te komen.

[ Voor 20% gewijzigd door RedHat op 24-02-2015 21:00 ]

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-11-2025
Welke difficulty speel je?

• RedHat
Normal... Kan ook niet anders toch?

• mitch187
Wanner je in het menu scherm bent heb je links de mogelijk op game settings te veranderen. Hard is vaak wel te doen.
.
RedHat schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:01:
[...]

Volgens de ingame ding zaten er 147 leden in. Weet niet wat het max is.

Act III ook nog maar even gedaan. Lvl 28 nu. Loop overal ook dwars door heen, vroeger leek mij als je van scratch aan begon het veel lastiger door de acts heen te komen.
De max is 150 :) Naar mijn weten is er een wachtlijst voor de clan :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

RedHat schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:05:
[...]

In adventure modus kan je ook T6 instellen hoor :) gewoon pittiger, wel meer xp :P

• RedHat
mitch187 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:08:
Wanner je in het menu scherm bent heb je links de mogelijk op game settings te veranderen. Hard is vaak wel te doen.
.
Even geprobeerd en het kan inderdaad. Ik was in de veronderstelling dat je altijd eerst normal moest uitspelen om verder te gaan. Maar dat is dus gewijzigd of ik ben er gewoon altijd vanuit gegaan 8)7

Exp op hard gaat een stuk harder ja. Is goed te doen, Act IV gedaan en nu aanbeland in Act V :)
Skarloc schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:59:
[...]

Aangezien ik de Sunwuko-gear ook nog moet vinden......vanavond weer een rondje doen?
Oeps, overheen gelezen. Was een wiz aan het levellen met de Gem of Ease. Als je er morgenavond ook bent, spreek me dan even aan. Dan doen we een rondje! :)

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Haha... krap tien minuten level 70 met mijn monk en er dropt een Gungdo Gear.
RedHat schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:54:
[...]

Even geprobeerd en het kan inderdaad. Ik was in de veronderstelling dat je altijd eerst normal moest uitspelen om verder te gaan. Maar dat is dus gewijzigd of ik ben er gewoon altijd vanuit gegaan 8)7

Exp op hard gaat een stuk harder ja. Is goed te doen, Act IV gedaan en nu aanbeland in Act V :)
Dit is aangepast (adventure modus) om het speelplezier te vergroten, immers het doen van bounties levert veel (bonus) xp op en gaat het levelen dus sneller 8)

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:11
een grote waslijst aan aanpassingen.
Wrath of the Wastes 2 pieces: [Rend deals 400% increased damage.]
Wrath of the Wastes 4 pieces: [Rend lasts 400% longer.]
Wrath of the Wastes 6 pieces: [Whirlwind deals 400% increased damage to enemies affected by your Rend.]

Delsere's Magnum Opus 2 pieces: [Casting Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile or Shock Pulse reduces the cooldown of Slow Time by 1 |4second:seconds;.]
Delsere's Magnum Opus 4 pieces: [Enemies affected by your Slow Time take 1250% weapon damage every second.]
Delsere's Magnum Opus 6 pieces: [Enemies affected by your Slow Time take 500% more damage from your Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile and Shock Pulse abilities.]

Unhallowed Essence 2 pieces: [Your generators also generate 1 Discipline.]
Unhallowed Essence 4 pieces: [Gain 40% damage reduction for 4 seconds if no enemy is within 10 yards of you.]
Unhallowed Essence 6 pieces: [Your generators and Multishot deal 10% increased damage for every point of Discipline you have.]

Roland's Legacy 2 pieces: [Every use of Shield Bash and Sweep Attack reduces the cooldowns of your Laws and Defensive Skills by 1 second.]
Roland's Legacy 4 pieces: [Increase the damage of Shield Bash and Sweep Attack by 500%.]

Raiment of a Thousand Storms 2 pieces: [Your Spirit Generators have 25% increased attack speed and 500% increased damage.]
Raiment of a Thousand Storms 4 pieces: [Increases the weapon damage of Dashing Strike to 5000%.]
Raiment of a Thousand Storms 6 pieces: [Dashing Strike spends 50 Spirit, but refunds a Charge when it does.]

Guardian's Jeopardy 2 pieces: [+250 Vitality] [Regenerates 8000 Life per Second] UP FROM 2000

Zunimassa's Haunt 6 pieces: [Enemies hit by your Mana spenders take 100% more damage from your pets for 4 seconds.]

Inna's Mantra 6 pieces: [Mystic Ally casts Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Seven-Sided Strike, and Wave of Light when you do.]

Inna's Mantra 2 pieces: [Increase the passive effect of your Mystic Ally and the base passive effect of your Mantra by 100%.]

Tal Rasha's Elements 2 pieces: [Damaging enemies with Arcane, Cold, Fire or Lightning will cause a Meteor of the same damage type to fall from the sky. There is an 8 second cooldown for each damage type.]
Tal Rasha's Elements 4 pieces: [Attacks increase your resistance to that damage type by 100% for 6 seconds.]
Tal Rasha's Elements 6 pieces: [Attacks increase your damage by 75% for 3 seconds. Arcane, Cold, Fire, and Lightning attacks each add one stack. Adding a stack refreshes the duration.]

Immortal King's Call 2 pieces: [Call of the Ancients last until they die.]
Immortal King's Call 4 pieces: [Call of the Ancients' melee attacks also deal 600% weapon damage in a 15 yard radius.]
Immortal King's Call 6 pieces: [Increase the duration of your Wrath of the Berserker by [0.5|1|] |4second:seconds; every time an Ancient deals damage.]

Natalya's Vengeance 4 pieces: [The cooldown of Rain of Vengeance is reduced by 2 seconds every time you cast a primary skill and by 3 seconds every time you cast a Hatred spender.]
Natalya's Vengeance 6 pieces: [Rain of Vengeance deals 800% increased damage.]
Een mooie lijst

bron: http://www.diablofans.com/

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik kan niet wachten:

P2_ItemPassive_Unique_030 - Enemies hit by your Mana spenders take [VALUE]% more damage from your pets for 4 seconds.
P2_ItemPassive_Unique_035 - Summon a Fetish Sycophant when you hit with a Mana spender.
P2_ItemPassive_Unique_041 - Gargantuan instead summons three smaller gargantuans each more powerful than before.

Hoop niet dat 1 van die passive op een ring komt.. -.- dan ga ik frusty.gif..

D3 Profiel

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-12-2025
Holy shit: Roland's Legacy 4 pieces: [Increase the damage of Shield Bash and Sweep Attack by 500%.]

Dit was toch maar 200%?
Even gauw die hele set bij elkaar farmen dan.

• Goldman
Als die Inna set klopt, en ze gooien er nog boots bij bv dan kan je Sunwoko + inna's gebruiken = profit.

"Inna's Mantra 2 pieces: [Increase the passive effect of your Mystic Ally and the base passive effect of your Mantra by 100%.]

Inna's Mantra 6 pieces: [Mystic Ally casts Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Seven-Sided Strike, and Wave of Light when you do.]"

• makooy
Xanthian schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:34:
Holy shit: Roland's Legacy 4 pieces: [Increase the damage of Shield Bash and Sweep Attack by 500%.]

Dit was toch maar 200%?
Even gauw die hele set bij elkaar farmen dan.
(2) Set:
+500 Strength
(4) Set:
Increases Sweep Attack Damage by 100% (Crusader Only)
Increases Shield Bash Damage by 100% (Crusader Only)
(6) Set:
Every use of Shield Bash or Sweep Attack that hits an enemy grants 20% increased Attack Speed for 3 seconds. This effect stacks up to 5 times.

Gaat van 100% naar 500%, over buff gesproken...

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Inna's Mantra 6 pieces: [Mystic Ally casts Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Seven-Sided Strike, and Wave of Light when you do.]

Inna's Mantra 2 pieces: [Increase the passive effect of your Mystic Ally and the base passive effect of your Mantra by 100%.]
Marauder monks? Met die boots die je 2 allies geven lijkt me dit wel een fijne set :-)
Dromen van een torch setup met Sunwuko en Inna's kan beginnen maar dit zal waarschijnlijk een beetje tegen gegaan worden door Blizzard. (Lijkt me ook redelijk heel OP)

[ Voor 18% gewijzigd door Evengeduld op 25-02-2015 08:46 ]

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Goldman schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:20:
een grote waslijst aan aanpassingen.

[...]

Een mooie lijst

bron: http://www.diablofans.com/
Ziet er leuk uit! Ik ga die 6pc Inna's en de nieuwe WW/Rend set zeker eventjes proberen. Zou ook leuk zijn als Roland enigszins viable wordt voor wat meer afwisseling in de builds.

Vicariously I live while the whole world dies

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-12-2025

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Worden bestaande set-pieces aangepast, of mag je alles weer opnieuw vinden?

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
Skarloc schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:34:
Worden bestaande set-pieces aangepast, of mag je alles weer opnieuw vinden?
Gok dat de bestaande ook worden aangepast. dit gebeurde ook bij mijn DH met die setaanpassing als ik het goed herinner :)

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Als je al die veranderingen leest beginnen mijn gedachten meteen al leuke combi's te bedenken. Benieuwd of de Tal Rasha wijzigingen kunnen opboxen tegen de almachtige Firebird build. IK set zit er nu ook uit als meer fun, even zuinig zijn met de Tasker & Theo :)

Diablo 3 - Battle.net

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2025

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vidra schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:19:
[...]

De max is 150 :) Naar mijn weten is er een wachtlijst voor de clan :+
De clan is redelijk vol en er staan eigenlijk constant een twintigtal wachtende verzoeken open. Ook om verzoeken van 'vreemden' te voorkomen hebben we het volgende afgesproken:

Als je bij de GoT Tweakers clan wilt, dien je lid te zijn van de tweakers community. Hier kun je je voor aanmelden ingame. Wil je lid worden van de clan neem dan even via een DM contact op met 1 van de officers, die op dit forum actief zijn. (Grin, Stingray, Jimmorisson, of met mij). Aan de hand van de DM kunnen we dan iets gecontroleerder verzoeken accepteren, zodat er in ieder geval mensen vanuit dit forum lid zijn. Of in ieder geval zoveel mogelijk. Momenteel zijn er nog 2 plekjes geloof ik. De eerste twee DM kunnen worden dus worden toegelaten.

Omdat er vaak veel openstaande verzoeken zijn, heeft vydra aangeboden een tweede clan op te starten, waar deze mensen wel in kunnen. Indien er weer plek is in de eerste clan kun je dan later alsnog joinen, of je hebt het inmiddels zo erg naar je zin in clan 2 dat je blijft :). De clan draagt de naam G0T Tweakers. Ik zal binnenkort een formulier opstellen waarin je aan kunt geven dat je lid bent van de nieuwe G0T clan, maar liever bij de eerste wilt. We zullen dan proberen deze lijst zoveel mogelijk van boven af toe te laten.

Battle.net || Strava

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
Gisteravond een paar goede runs gehad met Daankes, samen op T3 met twee WD's paar rondjes gelopen. Er dropte nog een Quelzblabal hoedje, die had ik al dus kon hij die mooi gebruiken! Voor mij een Dagger of Darts en me laatste stukje zuni! Later op de avond kreeg hij ook zijn laatste stukje zuni, toen zijn we maar naar T4 geswitched. Hopen dat vanavond carnevil tevoorschijn komt en dan kan ik eindelijk met mijn gewenste build spelen!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12-2025

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

RedHat schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:05:
[...]

als je hard wil levelen moet je bounties gaan doen in een public game

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Freakiebeakie schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:00:
[...]

als je hard wil levelen moet je bounties gaan doen in een public game
Behalve dan dat de meeste mensen public games mijden als de pest.

Ik wil mensen ook wel meenemen hoor, ben je met drie kwartier 70 en heb je nog 5 level 70 bounty zakjes ook nog.

Leuke changes aan de sets trouwens, alleen nu hebben ze nog steeds niks leuks bedacht voor de Shadow's set. :P

Nog steeds de meest kansloze set uit het spel op het moment.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Verwijderd

Omisys schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:56:
Gisteravond een paar goede runs gehad met Daankes, samen op T3 met twee WD's paar rondjes gelopen. Er dropte nog een Quelzblabal hoedje, die had ik al dus kon hij die mooi gebruiken! Voor mij een Dagger of Darts en me laatste stukje zuni! Later op de avond kreeg hij ook zijn laatste stukje zuni, toen zijn we maar naar T4 geswitched. Hopen dat vanavond carnevil tevoorschijn komt en dan kan ik eindelijk met mijn gewenste build spelen!
Ging prima inderdaad, ik miste alleen nog wat toughness waardoor ik nog wel eens dood wilde gaan. Samenspelen is in ieder geval leuker dan met 3 random vreemde in een game te worden gedropt.

Ben er overigens nog steeds niet over uit welke WD build ik nu wil gaan spelen. Heb voor alles wat, maar voor niets alles. Carnevil, Jade Harvester of toch Pet Doctor. Keuzes keuzes...

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12-2025

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Wolf schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:22:
[...]

Ik wil mensen ook wel meenemen hoor, ben je met drie kwartier 70 en heb je nog 5 level 70 bounty zakjes ook nog.

Leuke changes aan de sets trouwens, alleen nu hebben ze nog steeds niks leuks bedacht voor de Shadow's set. :P

als je HC speelt misschien maar softcore zijn er zat public games te vinden hoor

YO! fucknuts! It's Probing time!

• NastyNick
Speel ook genoeg op public op HC. Weinig tijd om te gamen zodoende meteen in actie.

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Freakiebeakie schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:36:
[...]

als je HC speelt misschien maar softcore zijn er zat public games te vinden hoor
Ik bedoelde meer dat je geen public zou moeten willen spelen omdat dat vol zit met beunhazen.

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11-2025
Ruigerock schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:40:
Als je al die veranderingen leest beginnen mijn gedachten meteen al leuke combi's te bedenken. Benieuwd of de Tal Rasha wijzigingen kunnen opboxen tegen de almachtige Firebird build. IK set zit er nu ook uit als meer fun, even zuinig zijn met de Tasker & Theo :)
IK set lijkt me echt te leuk met deze changes.
Eindelijk weer permanent WotB? :)

• NastyNick
F*cking OP! Hopelijk te combineren met de sunwuko want er moet nog een nieuw inna's item komen dan.

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
Wolf schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:22:
[...]

Is riften niet sneller? Heb laatste 3 man tegelijk mee genomen in een rift. hun maken de game, 3 rifts en je bent level 70.. Geloof dat het nog geen half uur in beslag nam :)

Je kan inderdaad tegenwoordig zo level 70 zijn, als je door iemand wordt mee genomen

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

LUH-3417 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:03:
Haha... krap tien minuten level 70 met mijn monk en er dropt een Gungdo Gear.
Mijn eerste item op level 70 was ook een Gundo Gear met 19% fire dmg :9~
Inmiddels omgeruild tegen een Lightning variant.
RedHat schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:54:
[...]

Niet vergeten dat je ook bounties kan runnen pre 70. Op die manier in combinatie met public games op Expert ben je zo 70.

Edit: Gisteren iemand geboost met de Gem of Ease equiped. Na de eerste pack in de RIFT was hij level 39, aan het einde van de rift level 55 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Melkaz op 25-02-2015 10:57 ]

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

NastyNickNL schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:51:
[...]

F*cking OP! Hopelijk te combineren met de sunwuko want er moet nog een nieuw inna's item komen dan.
Lijkt me niet de bedoeling van Blizzard anders is het idd erg OP, wellicht wel te combineren met Crudest Boots zoals de Vile Ward voor de Reakor set.

@Yogoi, perma WotB lijkt me inderdaad mogelijk met de juiste CDR, nu nog halsbandjes met kettingen voor een echte pet build gevoel :P

Diablo 3 - Battle.net

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

MyKey schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:56:
[...]

Is riften niet sneller? Heb laatste 3 man tegelijk mee genomen in een rift. hun maken de game, 3 rifts en je bent level 70.. Geloof dat het nog geen half uur in beslag nam :)

Je kan inderdaad tegenwoordig zo level 70 zijn, als je door iemand wordt mee genomen
Bounties zijn sneller omdat je relatief gezien meer quests afrondt in dezelfde tijdspanne. Bovendien is het zonde van de riftkeys omdat je er niks nuttigs voor terug krijgt. Komt nog eens bij dat sommige mensen nog geen riftkeys hebben op lvl 1 seasonal. ;)

• Evengeduld
NastyNickNL schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:51:
[...]

Nieuwe item zal wel shoulders of gloves worden zodat een combo met Sunwuko niet mogelijk is anders krijg je weer een M6 situatie (pre nerf)

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Evengeduld schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:13:
[...]

Nieuwe item zal wel shoulders of gloves worden zodat een combo met Sunwuko niet mogelijk is anders krijg je weer een M6 situatie (pre nerf)
Waar doel je op?

M6 is met de patch alleen maar sterker geworden.

• NastyNick
Evengeduld schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:13:
[...]

M.b.v. Inna's reach kun je de sunwuko en inna's nu al op full set krijgen anders.

retlaw schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:45:
[...]

De clan is redelijk vol en er staan eigenlijk constant een twintigtal wachtende verzoeken open. Ook om verzoeken van 'vreemden' te voorkomen hebben we het volgende afgesproken:

Als je bij de GoT Tweakers clan wilt, dien je lid te zijn van de tweakers community. Hier kun je je voor aanmelden ingame. Wil je lid worden van de clan neem dan even via een DM contact op met 1 van de officers, die op dit forum actief zijn. (Grin, Stingray, Jimmorisson, of met mij). Aan de hand van de DM kunnen we dan iets gecontroleerder verzoeken accepteren, zodat er in ieder geval mensen vanuit dit forum lid zijn. Of in ieder geval zoveel mogelijk. Momenteel zijn er nog 2 plekjes geloof ik. De eerste twee DM kunnen worden dus worden toegelaten.

Omdat er vaak veel openstaande verzoeken zijn, heeft vydra aangeboden een tweede clan op te starten, waar deze mensen wel in kunnen. Indien er weer plek is in de eerste clan kun je dan later alsnog joinen, of je hebt het inmiddels zo erg naar je zin in clan 2 dat je blijft :). De clan draagt de naam G0T Tweakers. Ik zal binnenkort een formulier opstellen waarin je aan kunt geven dat je lid bent van de nieuwe G0T clan, maar liever bij de eerste wilt. We zullen dan proberen deze lijst zoveel mogelijk van boven af toe te laten.
De procedure voor de 2e Tweakers clan (Tag <G0T>, naam "Tweakers") blijft hetzelfde, het idee is dat mensen die graag onderdeel willen zijn van de Tweakers clans, community (in-game) en het forum makkelijk met elkaar kunnen spelen. :9

• retlaw
  • Registratie: December 2010

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

NastyNickNL schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:20:
[...]

M.b.v. Inna's reach kun je de sunwuko en inna's nu al op full set krijgen anders.
de huidige full inna is 4.. Inna Chest, belt en pants ben je er al.

Ik ben wel benieuwd naar die andere set. 500% extra damage van je generators is wellicht ook wel interessant!

Battle.net || Strava

• Goldman
Daar zat ik ook naar te kijken, vervolgens dash je tegen de mob aan voor +5000% wpn dmg.

• Twammo
  • Laatst online: 08-12-2025

Twammo

PSN: rtwouda

Is er voor de PS4 ook een clan? Of spelen mensen hier alleen op de pc?:)
Geen seasons op de PS4 helaas. Ben nog maar net begonnen met het spel, ben nu in act II ;) Wel zeer vermakelijke game. Zo snel mogelijk door het verhaal spelen en dan maar met de adventuremode bezig. Als er meer mensen zijn die op de PS4 spelen: voeg me maar toe:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• NastyNick
retlaw schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:37:
[...]

de huidige full inna is 4.. Inna Chest, belt en pants ben je er al.

Ik ben wel benieuwd naar die andere set. 500% extra damage van je generators is wellicht ook wel interessant!
Klopt maar met inna's reach kun je de 6 set ook krijgen en sunwuko ook compleet. Alleen dan heb je geen torch majah wel dikke dmg mbv de clones van crudest boots.

• Thalaron
Al denk ik dat met torch en zonder Crudest boots beter zal werken... Ze casten wanneer jij cast... Dus liever 1 ally die vaker samen met jou kan spammen denk ik dan met 2 en minder vaak... Hangt er ook vanaf hoeveel dmg ze doen t.o.v. Jou zelf ofc...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• NastyNick
Inna's boots zouden wel leuk zijn dan majah ik kan nu wel gaan gokken maar Blizz weet toch al welke erbij gaan komen. Patch komt vast pas eind 2015.

Thalaron schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:45:
Al denk ik dat met torch en zonder Crudest boots beter zal werken... Ze casten wanneer jij cast... Dus liever 1 ally die vaker samen met jou kan spammen denk ik dan met 2 en minder vaak... Hangt er ook vanaf hoeveel dmg ze doen t.o.v. Jou zelf ofc...
Maar dan ga je er vanuit dat de casts van clones spirit costen. Denk eerder dat ze gratis zijn, net zoals bij Grin Reaper's clones.

• unwolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11-2025
Iemand zin om vanavond aantal rifts te doen ? ( T1)
Ben pas net lvl 70 op me Seasonal DH :)

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Deadsmell schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:47:
[...]

Maar dan ga je er vanuit dat de casts van clones spirit costen. Denk eerder dat ze gratis zijn, net zoals bij Grin Reaper's clones.
Volgens mij reduced de Torch de spirit cost van WoL waardoor je hem vaker kun spammen. Denk dat hij dat bedoelt.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Thalaron
Deadsmell schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:47:
[...]

Nee...

Inna's Mantra 6 pieces: [Mystic Ally casts Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Seven-Sided Strike, and Wave of Light when you do.

Ofwel wanneer jij minder respurces nodig hebt (torch) dan kan jij meer spammen (wat je Ally dan nadoet).

Dus net zoals Sentry's bij DH... Die doen ook niets wanneer ik niets doe.. Ofwel resource controll = key

Je Ally cast het niet zoals ik het lees zonder dat jij iets doet. Dus afhankelijk van of het al mogelijk is om het met Crudest boots EN Sunwoku te combineren zal het nog maar de vraag zijn of je beter afbemt met 2 Ally's icm Inna's Reach ofwel met Torch (je main spender kost de helft)

Skarloc schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:52:
[...]

Volgens mij reduced de Torch de spirit cost van WoL waardoor je hem vaker kun spammen. Denk dat hij dat bedoelt.
Daarentegen krijg je met crudest boots juist meer spirit regen + een extra ally.. en als de nieuwe inna 2s het effect verdubbelt.. dan krijg je met crudes dus 16 spirit per sec / 200 spirit on cast, waardoor je torch niet nodig hebt voor de cost reductie? Ben erg benieuwd hoe dat gaat.

[ Voor 14% gewijzigd door Sabrac op 25-02-2015 11:56 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 16:45

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Twammo schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:38:
Is er voor de PS4 ook een clan? Of spelen mensen hier alleen op de pc?:)
Geen seasons op de PS4 helaas. Ben nog maar net begonnen met het spel, ben nu in act II ;) Wel zeer vermakelijke game. Zo snel mogelijk door het verhaal spelen en dan maar met de adventuremode bezig. Als er meer mensen zijn die op de PS4 spelen: voeg me maar toe:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Die met het vlammende voetbal icoontje op psn? zo ja friend request sent :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Twammo
  • Laatst online: 08-12-2025

Twammo

PSN: rtwouda

BlackEyedAngel schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:58:
[...]

Die met het vlammende voetbal icoontje op psn? zo ja friend request sent :)
Binnen en geaccepteerd.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004

ye-roon

knaak

Mijn seasonal monk is nu level 60. Vanavond word ik level 70. Vraag, wat kan ik het beste doen met m'n artisans? Gewoon al m'n moneys in de blacksmith stoppen, alle recipes die ik momenteel al heb gevonden leren en dan gewoon een geel setje craften? Natuurlijk na het kopen van een zooi gloves bij kadala in de hoop een sunwuko gedropt te krijgen ^^ Na de BS moeten we natuurlijk naar meneer Shen, want daar kan je dingen met jewels en ringen/necklaces maken.

Nog iets waar ik op moet letten? Hoeveel moneys kost het om de artisans te upgraden?

Edit:
Also, ik lees op reddit dingen over GIFT-en, wat is dat?

[ Voor 5% gewijzigd door ye-roon op 25-02-2015 13:34 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-12-2025
Zijn er top monks die vengeful wind gebruiken toevallig?

Inventaris

• mitch187

• ye-roon

ye-roon

knaak

Dus, als je een wapen met een socket gedropt krijgt, dan rol je het socket er af voor een extra primary stat. Daarna gebruik je dit item en tada, socket plus die extra stat?

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
ye-roon schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:42:
[...]

Dus, als je een wapen met een socket gedropt krijgt, dan rol je het socket er af voor een extra primary stat. Daarna gebruik je dit item en tada, socket plus die extra stat?
Correct.
Of als je een wapen hebt zonder socket. Dan roll je er dus een socket bij.
Dit item geeft een wapen dus eigenlijk gewoon +1 primary :)

• makooy
ye-roon schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:42:
[...]

Die dingen zijn toch lastig te vinden of kan je ze met specifieke bounties/quests/mappen sneller vinden?
Ik ga er ook een paar nodig hebben..

• Evengeduld
TerrorSource schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:45:
[...]

Die dingen zijn toch lastig te vinden of kan je ze met specifieke bounties/quests/mappen sneller vinden?
Ik ga er ook een paar nodig hebben..
Random drop. Even bidden tot de RNG goden en hopen dat je er een paar krijgt ;)
ye-roon schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:22:
Mijn seasonal monk is nu level 60. Vanavond word ik level 70. Vraag, wat kan ik het beste doen met m'n artisans? Gewoon al m'n moneys in de blacksmith stoppen, alle recipes die ik momenteel al heb gevonden leren en dan gewoon een geel setje craften? Natuurlijk na het kopen van een zooi gloves bij kadala in de hoop een sunwuko gedropt te krijgen ^^ Na de BS moeten we natuurlijk naar meneer Shen, want daar kan je dingen met jewels en ringen/necklaces maken.
Je hoeft geen yellows te craften, want je vindt snel genoeg upgrades. Als je goud over hebt dan kan je je artisians gaan levellen, zodat je geen dubbele plans vindt. Overigens ook wel handig voor max level gems in je wapen en helm. Voor een monk vind ik de mystic en jeweler belangrijker, omdat je waarschijn alleen gebruik gaat maken van gevonden gear met je monk. Afhankelijk van je build.

Je kunt het beste de gems in je chest en pants op Imperial Diamonds houden. Daarmee krijg je relatief veel waar voor je geld ten opzichte van andere gems en houd je gems over om die in je wapen zo snel mogelijk naar max level te brengen.

Ringen en necklaces maken is een waste of time en mats. De kans op goede rolls daar is beperkt. Kan je beter gewoon grinden voor gear.

[ Voor 18% gewijzigd door Deadsmell op 25-02-2015 14:26 ]

• ye-roon

ye-roon

knaak

Het probleem is echter, dat je op level 70 minimaal T1 wil farmen. Niet eerst eindeloos grinden tot je eindelijk dat kan doen :) het snelst gaat dat met gear :)

Wel nog een vraag, ik zie wel van youtubers en streamers dat ze gewoon kunnen klikken en weg kunnen lopen, ook al zijn er mobs. Bij mij blijft hij dan aanvallen. Weet iemand hoe ik dit QoL truukje kan uithalen?

• Goldman
tboheeren schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:28:
Zijn er top monks die vengeful wind gebruiken toevallig?
je kan deze build proberen icm venguful: http://www.diablofans.com...-fastest-t6-farming-build

en mijn build: http://www.diablofans.com...ul-blade-storm-t6-farming :+

ye-roon schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:52:
Het probleem is echter, dat je op level 70 minimaal T1 wil farmen. Niet eerst eindeloos grinden tot je eindelijk dat kan doen :) het snelst gaat dat met gear :)

Wel nog een vraag, ik zie wel van youtubers en streamers dat ze gewoon kunnen klikken en weg kunnen lopen, ook al zijn er mobs. Bij mij blijft hij dan aanvallen. Weet iemand hoe ik dit QoL truukje kan uithalen?
Met de monk is het een kwestie van een uurtje of twee grinden voor je T1 aan kunt. Echt heel simpel, zolang je maar een wapen met een hoge damage range hebt en wat resistances uit je Diamonds plus eventueel secondary resistances. Zoek eens op youtube naar Quinn69's starter guide voor monks. Daarin vind je alle details.

Kwestie van niet op de mobs klikken. ;) Maar wat veel streamers doen is de secondary key voor movement binden op de scroll wiel van de mouse. Dat breekt je Taeguk opbouw niet, in tegenstelling tot een movement key ingedrukt houden. Of je moet een scriptje gebruiken voor key spam, dan maakt het niet uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 25-02-2015 15:03 ]

• ye-roon

ye-roon

knaak

Deadsmell schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:59:
[...]

Met de monk is het een kwestie van een uurtje of twee grinden voor je T1 aan kunt. Echt heel simpel, zolang je maar een wapen met een hoge damage range hebt en wat resistances uit je Diamonds plus eventueel secondary resistances. Zoek eens op youtube naar Quinn69's starter guide voor monks. Daarin vind je alle details.

Kwestie van niet op de mobs klikken. ;) Maar wat veel streamers doen is de secondary key voor movement binden op de scroll wiel van de mouse. Dat breekt je Taeguk opbouw niet, in tegenstelling tot een movement key ingedrukt houden. Of je moet een scriptje gebruiken voor key spam, dan maakt het niet uit.
Scroll wheel? dus echt scrollen? of het indrukken er van? Daar moet ik mee experimenteren, anders heb ik nog wel een duim knop over.

ye-roon schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:07:
[...]

Scroll wheel? dus echt scrollen? of het indrukken er van? Daar moet ik mee experimenteren, anders heb ik nog wel een duim knop over.
Echt scrollen. Volgens mij breekt het continu indrukken van welke knop dan ook je Taeguk opbouw, als het langer dan 3 seconden duurt. Ook muisknoppen.

Iemand verbeter me als ik het mis heb. Gebruik zelf een scriptje voor opbouw en kan dus normale movement keys blijven gebruiken. Maar goed ook, want ik vind bewegen met scroll wheel ruk. :)
Deadsmell schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:11:
[...]
Iemand verbeter me als ik het mis heb. Gebruik zelf een scriptje voor opbouw en kan dus normale movement keys blijven gebruiken. Maar goed ook, want ik vind bewegen met scroll wheel ruk. :)
Naast je helemaal ongans klikken om je loot op te rapen, is dit ook een recept voor een verhoogde kans op RSI :X

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Deadsmell schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:11:
[...]

Echt scrollen. Volgens mij breekt het continu indrukken van welke knop dan ook je Taeguk opbouw, als het langer dan 3 seconden duurt. Ook muisknoppen.

Volgens mij kun je gewoon een knop ingedrukt houden en daarnaast je Taeguk opbouwen. Thuis had ik er een macro voor gemaakt in mijn toetsenbord. Maar als ik dan een keer bij een vriend speelde dan moest ik wel nog zelf spammen.
Ik loop altijd met de E toets en kon daarbij gewoon 3 spammen om mijn Taeguk stacks op te bouwen.
Het is als je stacks opbouwt door manual key spam en ze dan met numlock vast houdt. Volgens mij doorbreekt het te lang indrukken van een andere toets die sequence. Maar ik heb geen numlock, dus kan het niet testen.

Vidra schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:30:
[...]

Naast je helemaal ongans klikken om je loot op te rapen, is dit ook een recept voor een verhoogde kans op RSI :X
Als je het manual doet wel ja. :P

[ Voor 15% gewijzigd door Deadsmell op 25-02-2015 15:41 ]

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

ye-roon schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:07:
[...]

Er is een simpelere manier als je een numlock hebt, zelf nog niet getest btw.

YouTube: Diablo 3 RoS - How to Autocast Skills (num lock)

Diablo 3 - Battle.net

Nee, juist dan is het scrollen met mousewheel verplicht voor movement. Dat zegt Quinn zelf ook. Anders doorbreek je de sequence van taeguk opbouw. Numlock gebruiken = mousewheel voor movement.

[ Voor 48% gewijzigd door Deadsmell op 25-02-2015 16:40 ]

• Thalaron
Iemand die weet hoe ik dat numlock gebeuren met OSX kan doen? Of ben ik screwed? :+

Deadsmell schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:40:
Het is als je stacks opbouwt door manual key spam en ze dan met numlock vast houdt. Volgens mij doorbreekt het te lang indrukken van een andere toets die sequence. Maar ik heb geen numlock, dus kan het niet testen.

[...]

Als je het manual doet wel ja. :P
Inderdaad als je het manual doet ;) Maar auto-key en andere scriptjes software lijkt mij niet altijd de beste oplossing e.g. voorkomen dat het niet opgepikt wordt door Warden (de anti-cheat software van Blizzard) :+

Vidra schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 17:11:
[...]

Inderdaad als je het manual doet ;) Maar auto-key en andere scriptjes software lijkt mij niet altijd de beste oplossing e.g. voorkomen dat het niet opgepikt wordt door Warden (de anti-cheat software van Blizzard) :+
Dat is waar, maar het is hetzelfde als numlock gebruiken: niets anders dan key spam. Ik heb er een paar random functies tussen gebouwd, zodat het meer lijkt op manual key spam. Hopelijk werkt dat. :P

Zou het gebruik van numlock dan niet opgemerkt worden door Warden? Dan spam je keys met steeds dezelfde tijd ertussen.

• Thalaron
Mjah... wanneer ik "2" ingedrukt hou dan gaat die ook spammen... dus als "rapid fire" of key lock niet mag dan zou dat betekenen dat 2 ingedrukt houden ook niet mag?... lijkt me nogal overkill om daar voor te gaan bannen...

Deadsmell schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 17:16:
[...]

Dat is waar, maar het is hetzelfde als numlock gebruiken: niets anders dan key spam. Ik heb er een paar random functies tussen gebouwd, zodat het meer lijkt op manual key spam. Hopelijk werkt dat. :P

Zou het gebruik van numlock dan niet opgemerkt worden door Warden? Dan spam je keys met steeds dezelfde tijd ertussen.
Wie zal het zeggen...

Tot je een email ontvangt met

"Your account has been (banned/suspended/locked). Check your registered email address for a message from Blizzard. There are several reasons that your account has been banned, e.g. due to "exploitation of third party software" or "violation of the EULA". >:)

[ Voor 24% gewijzigd door Vidra op 25-02-2015 17:39 ]

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12-2025

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Thalaron schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:44:
Iemand die weet hoe ik dat numlock gebeuren met OSX kan doen? Of ben ik screwed? :+
Hier nog meer OSX. Je kunt bij de keybindings een tweede knop instellen voor een bepaalde skill/action. Als je hiervoor capslock neemt en die vervolgens aanzet in-game heb je hetzelfde effect*. :)

Aanvullend moet ik zeggen dat ik die Wildebeest ook goed vind werken op een Monk (ipv de Taeguk).

EDIT

* NARADA EN QPUNK CHATTEN VOORLOPIG IN CAPS, NO OFFENCE JUST TAEGUK. _O-

[ Voor 7% gewijzigd door Tektoon op 25-02-2015 18:28 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-12-2025

Yor

Yor1313#2571

Tektoon schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:20:
[...]

2
22De222nk dat2 het tij2d wor2dt om e2ven te 2zeggen d2at Na2rada een2 Demo2n2h2unter 2 pus2sy is2 en er 2maar 21 2echte 2monkey2king2 kan zi2jn!22222

http://yor.minitroopers.com

Verwijderd

Die 2.2 datamine patch notes zijn echt fantastisch. Kan nu al niet wachten om alle sets te verzamelen.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik ben benieuwd wanneer de 2.2 gereleased gaat worden, minimaal over 3 maanden (want enkel tussen seasons) dus mei-juni ? Alhoewel ze zeiden dat een season 3-6 maanden kon duren...

• Thalaron
Yor schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:58:
[...]

2
22De222nk dat2 het tij2d wor2dt om e2ven te 2zeggen d2at Na2rada een2 Demo2n2h2unter 2 pus2sy is2 en er 2maar 21 2echte 2monkey2king2 kan zi2jn!22222
;(
Tektoon schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:20:
[...]

Hier nog meer OSX. Je kunt bij de keybindings een tweede knop instellen voor een bepaalde skill/action. Als je hiervoor capslock neemt en die vervolgens aanzet in-game heb je hetzelfde effect*. :)

Aanvullend moet ik zeggen dat ik die Wildebeest ook goed vind werken op een Monk (ipv de Taeguk).

EDIT

FF TESTEN DAN ;)
Het werkt in elk geval wel... handiger dan constant "2" inhouden...

[ Voor 52% gewijzigd door Thalaron op 25-02-2015 20:21 ]

• RedHat
Net ff wat bountys gedaan op Expert. Van lvl 34 naar 46. Gaat lekker zo :)
Moet zeggen dat ik ook best veel uniques vind (En set recipes).

• Thalaron
Mijn ervaring met low lvl chars is sowiezo dat er relatief veel legs droppen... Maja... Je hebt er maar kort wat aan dus opzicht weinig boeiend.

• RedHat
Thalaron schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 21:01:
Mijn ervaring met low lvl chars is sowiezo dat er relatief veel legs droppen... Maja... Je hebt er maar kort wat aan dus opzicht weinig boeiend.
Wat mij ook opviel is dat iedereen bij dezelfde build dan een beetje dezelfde items draagt. Nu er geen AH meer is zou dit toch veel minder moeten zijn :? Of is er voor elke build gewoon 1 combinatie van items die ongeveer het beste is en die dropt gewoon erg vaak?

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
Als je maar genoeg speelt, dropt alles wel... En sinds de patch droppen zelfs de meest rare items vaker. (SMK, TnT, Xepherian bijvoorbeeld: Die droppen nu bij de vleet, waar die eerst amper langs kwamen).

Even niets...

Pagina: 1 ... 51 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.