Rhodan schreef op zondag 22 februari 2015 @ 17:12:
Daarom was ik eigenlijk wel blij dat die veilinghuis eruit gehaald werd.
Sommige kochten voor echt geld behoorlijk vet spul en liepen vervolgens een stuk makkelijker door de velden.
Als het inderdaad zou blijven bij cosmetische dingen of bv inderdaad een extra stash ruimte, prima, geen probleem mee, maar als het ook zoals toen beschikbaar wordt voor gear.
Niet mijn ding in ieder geval.
Maar ieder zijn meug.
Ten tijde van AH was dat geen enkel probleem, want je speelde voor jezelf. Er was geen competitie element, dus Diablo was daarmee geen pay to win game. Het is ook niet alsof je veel keuze had als je MP10 wilde spelen, want het lootsysteem was bagger. Tegenwoordig is de bereidheid om items te kopen denk ik een stuk minder hoog, want er dropt prima loot. Ook mensen die weinig tijd in het spel stoppen kunnen daardoor prima meekomen.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik vond pre-2.0 met de AH dat je juist niet voor jezelf speelde: als je een goede item vond, was het vaak beter die te verkopen via de AH en via sniping zo een goedkopere versie te scoren en met de overgebleven winst een andere item te scoren.

Maar ja, laten we over die baggerzooi maar beter zwijgen dan praten :X
Phuncz schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:51:
Ik gooi al jaren met geld naar mijn scherm, maar Blizzard wil het meestal niet. Extra char slots en stash space zou voor mij ook een eerlijke manier zijn om eraan bij te dragen. Echter exp-boosts voor betaling vind ik dan weer slecht, want wat is het volgende ? Magic Find boosts ? En dan damage boosts ? Zolang het de character zelf niet beïnvloed, vind ik het okee.
Met hem :P

Cosmetische en niet-boostende zaken zouden wat mij betreft prima zijn. Transmogs? Prima. Banners? Prima. Pets? Prima enz. Dat soort dingen zou ik best kopen.
Stash space, character slots e.d. ook geen probleem.
Maar zodra je er ingame voordeel mee gaat halen is het IMO not done. Dan leiden de mensen met de boosts alle leaderboards en hebben ze een oneerlijk voordeel.

Of what's next, op Hardcore een "Insert coin to continue"-scherm? :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Angeloonie schreef op maandag 23 februari 2015 @ 08:37:
[...]

Of what's next, op Hardcore een "Insert coin to continue"-scherm? :+
Zou niet verkeerd zijn, als dat betekent dat je je char kunt houden. Een x bedrag per punt xp, zodat het exponentieel oploopt per paragon level. :P
Tsja, dan kun je net zo goed softcore spelen :P

Want dan gaat het van "Ja dit kwam door lag dus het mag" naar "Ok deze ene keer dan" :+

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 23-02-2015 08:43 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
Deadsmell schreef op maandag 23 februari 2015 @ 08:42:
[...]

Zou niet verkeerd zijn, als dat betekent dat je je char kunt houden. Een x bedrag per punt xp, zodat het exponentieel oploopt per paragon level. :P
Je paragon levels mag je juist houden in HC.

TheS4ndm4n#1919

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

ye-roon

knaak

Ik ben gisteren weer begonnen. Ik dacht, laat ik een seasonal character maken. Volgens mij is het slimste om te levelen door bounties, toch? Specifiek ben ik dan bezig met de act 1 bounties, vanwege de rrog, daar heb ik wel vraag over: Is de loot in die caches gerelateerd aan het level dat ik ze krijg, of het level dat ik ze open maak?

Ik heb de run nu 3 keer gedaan, ben level 22, het gaat nog niet echt hard, althans ik speel op Hard en het killed nog te langzaam om hogere difficulty te spelen. Al is m'n gear wel redelijk op m'n level. Ik twijfel ook of ik toch niet misschien een WD maak. Heb al zoveel monk gespeeld, maja, monk is gewoon ook de shit.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12-2025

Anno

Griefmaker#2862

Sinds een paar dagen ben ik weer begonnen met Diablo 3. In Season 1 heb ik een HC WD gespeeld. Voor Season 2 ben ik nu begonnen met een SC WD.

Ik moet zeggen dat ze het levelen naar 70 van mij wel mogen schrappen in Seasons.... Het is zonde van de eerste 8-10 uur. En het is gewoon niet leuk. Eenmaal level 70 begint het leuke gedeelte het gearen van je char en progressie boeken.

Mijn eerste drop op leven 70 was een 'Quetzalcoatl' :)

Nu twijfel of ik eerst een RORG moeten farmen op normal. Of rifts ga runnen voor gear en sharts totat ik torment 4-6 aan kan zodat ik dan vrij snel een RORG kan farmen.

@Hierboven. Ik heb mijn char ook geleveled via Act 1 bounties en af een toe een rift tussen door. Volgens mij gaat dat het snelst. En volgens mij is inhoud van de bags inderdaad gerelateerd aan je lvl.

[ Voor 14% gewijzigd door Anno op 23-02-2015 09:10 ]

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:39
ye-roon schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:06:
Ik ben gisteren weer begonnen. Ik dacht, laat ik een seasonal character maken. Volgens mij is het slimste om te levelen door bounties, toch? Specifiek ben ik dan bezig met de act 1 bounties, vanwege de rrog, daar heb ik wel vraag over: Is de loot in die caches gerelateerd aan het level dat ik ze krijg, of het level dat ik ze open maak?

Ik heb de run nu 3 keer gedaan, ben level 22, het gaat nog niet echt hard, althans ik speel op Hard en het killed nog te langzaam om hogere difficulty te spelen. Al is m'n gear wel redelijk op m'n level. Ik twijfel ook of ik toch niet misschien een WD maak. Heb al zoveel monk gespeeld, maja, monk is gewoon ook de shit.
Join een public party, gaat vele malen harder als solo spelen.
Pak desnoods ook 1 a 2 difficulty's hoger als dat je zelf aan kan, %exp bonus loopt dan ook harder op.
Evt met Cain Set ga je ook weer 30% sneller of met Ruby in helm.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-12-2025
Zo, bijna mijn Stampede build af op mijn crusader. Ik moet alleen nog mijn CDR naar 56% zien te brengen, die zit nu op 49,6%. Verder wil ik eigenlijk nog een Furnace of een Heart Slaughter die 30% Physical Damage doet.... maar beide heb ik nog niet gevonden. Ik heb er wel een ramaladni's gift voor klaar liggen.

Op dit moment is Grift 28 te doen, maar ik mis eigenlijk de legendary follower item die mijn follower onsterfelijk maakt. Ik heb namelijk al twee Unities waardoor mijn tankiness aanzienlijk verhoogt moet worden.

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-12-2025
TerrorSource schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:08:
[...]

Pak desnoods ook 1 a 2 difficulty's hoger als dat je zelf aan kan, %exp bonus loopt dan ook harder op.
En join de GOTHC clan, wij boosten regelmatig! Met een uurtje ben je lvl 70!:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Xanthian schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:10:
Op dit moment is Grift 28 te doen, maar ik mis eigenlijk de legendary follower item die mijn follower onsterfelijk maakt. Ik heb namelijk al twee Unities waardoor mijn tankiness aanzienlijk verhoogt moet worden.
Die vind ik bij de vleet :P Heb er per follower 3 in stash zitten, en op chars zitten er ook een zooi :P Bewaar ze nu niet eens meer (enkel als ze ancient zijn vervang ik ze).

Die Ramaladni's Gifts ontwijken mij :( Heb er 2 nodig, maar heb er echt al weken geen gevonden. Best shit want heb een Furnace voor m'n barb klaarliggen met zo'n +550 DPS, maar zonder socket gaat dat niet werken :+

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
lj_tree schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:13:
[...]

Kan ik beamen! denk 2u in mn char zitten en zit op paragon 66 :) :+ Met dank aan wat tweakers!!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004

ye-roon

knaak

TerrorSource schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:08:
[...]

Rede waarom ik solo aan het kutten ben is omdat ik HEEEEL lang geen diablo gespeeld heb, dus ff relaxed inkomen :). Cain Set is ook erg lastig gezien ik die eerst gedropt moet krijgen :). New Season, dus niks in me blacksmith. Ruby is ook leuk, maja, moet je die ook wel gedropt zien worden.
lj_tree schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:13:
[...]

Ik speel geen Hardcore, ik speel voor de lol niet voor de kans om progress te verliezen :). Maar ieder z'n ding.

Edit: puntjes

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Xanthian
Angeloonie schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:16:
[...]

Die Ramaladni's Gifts ontwijken mij :( Heb er 2 nodig, maar heb er echt al weken geen gevonden. Best shit want heb een Furnace voor m'n barb klaarliggen met zo'n +550 DPS, maar zonder socket gaat dat niet werken :+
In de 50 uur die ik nu in mijn crusader heb gestoken heb ik er ook pas 1 gevonden.

Ik ben nu ook bijna door mijn 200 rift fragments heen, ik heb nu alleen 200 trial keystone. Dat zijn dus 600 mogelijke upgrades voor mijn gems. Hier ben ik nog wel even zoet mee.
Anno schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:08:

Ik moet zeggen dat ze het levelen naar 70 van mij wel mogen schrappen in Seasons.... Het is zonde van de eerste 8-10 uur. En het is gewoon niet leuk. Eenmaal level 70 begint het leuke gedeelte het gearen van je char en progressie boeken.
Daar komt die nieuwe XP-gem voor toch? Daarmee zou je in notime level 70 moeten zijn.

edit: ow wacht.. seasons.. :+

Zelf van het weekend ook mn WD weer eens aangeslingerd, maar na een uurtje of 2 was ik er eigenlijk al weer klaar mee. Wat solo level 30-ish GR's gedaan, maar kon me niet echt meer bekoren.

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 23-02-2015 09:59 ]

Maar die vind je pas op lvl 70.. Dus dan heb je ze eigenlijk niet meer nodig, behalve voor alts. En alts levelen was in party ook geen moeite want binnen een uur was je klaar. :+

Weet iemand nog leuke (en T6 effectieve) builds trouwens?

Heb nu:
- Jade WD
- Carnevil/DoD WD
- Shotgun Crusader
- Condemn Crusader
- Marauder DH
- Raekor Barb
- Firebird Wiz

Is er nog een leuke build die ik nog moet proberen? :P Behalve monks want die interesseren me vrij weinig :P

[ Voor 46% gewijzigd door Angeloonie op 23-02-2015 10:02 ]

• Xanthian
Angeloonie schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:59:
Maar die vind je pas op lvl 70.. Dus dan heb je ze eigenlijk niet meer nodig, behalve voor alts. En alts levelen was in party ook geen moeite want binnen een uur was je klaar. :+

Weet iemand nog leuke (en T6 effectieve) builds trouwens?

Heb nu:
- Jade WD
- Carnevil/DoD WD
- Shotgun Crusader
- Condemn Crusader
- Marauder DH
- Raekor Barb
- Firebird Wiz

Is er nog een leuke build die ik nog moet proberen? :P Behalve monks want die interesseren me vrij weinig :P
Je kan de Stampede Build proberen voor de Crusader. Ik gebruik deze:
www.diablofans.com/builds...best-stampede-build-hyper

Je hebt alleen de Unrelenting Phalanx nodig en je kan gaan.
Ohja die was ik vergeten. Heb daar de complete set voor in stash zitten :+

• boomr
En die gem moet je eerst op lvl25 hebben voordat je die in een lvl1 alt kunt gaan gebruiken. Leuke toevoeging hoor, maar ik ga er mijn GR's niet aan besteden:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:45

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zo heb je nooit, zo heb je 2 vaults in 1 weekend, meer geld dan ik ooit uit zou kunnen geven ingame :D

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Xanthian
BlackEyedAngel schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:28:
Zo heb je nooit, zo heb je 2 vaults in 1 weekend, meer geld dan ik ooit uit zou kunnen geven ingame :D
Krijg je die niet alleen bij Bounties & Exploration? Op dit moment doe ik alleen Rifts.
Yep, alleen buiten rifts.

Heb er al tijden geen gehad, maar speel ook nauwelijk bounties.
Zat overigens dit weekend voor het eerst sinds de release van RoS zonder geld _O- Maar even een Boon geleveled en wat rifts gedaan met dat ding, zit nu weer op 100 mil.

• Blaat
  • Registratie: September 2007

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Angeloonie schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:48:
Yep, alleen buiten rifts.

Heb er al tijden geen gehad, maar speel ook nauwelijk bounties.
Zat overigens dit weekend voor het eerst sinds de release van RoS zonder geld _O- Maar even een Boon geleveled en wat rifts gedaan met dat ding, zit nu weer op 100 mil.
Hoe krijg je dat voor elkaar. :P

Ik heb zelfs op seasons al 300m bij elkaar geharkt!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Wolf schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:50:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar. :P

Ik heb zelfs op seasons al 300m bij elkaar geharkt!
Reroll...
Junk...
Reroll...
Junk...
en repeat ;-)

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Evengeduld schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:53:
[...]

Reroll...
Junk...
Reroll...
Junk...
en repeat ;-)
Heel herkenbaar..... En het ergste is als je probeerd CHC te rollen op een helm. Dat je dan een 5.5% CHC roll krijgt........ Dan blijf ik gewoon rollen voor die 6% CHC.

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Anno schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:57:
[...]

Heel herkenbaar..... En het ergste is als je probeerd CHC te rollen op een helm. Dat je dan een 5.5% CHC roll krijgt........ Dan blijf ik gewoon rollen voor die 6% CHC.
Niet waar!

CHD op een amulet is het ergste van allemaal.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Evengeduld schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:53:
[...]

Reroll...
Junk...
Reroll...
Junk...
en repeat ;-)
Dat dus..

Had deze gevonden en was de dmg aan het rerollen:
Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/2vjdk3q.jpg
Volgens tooltip kon dit tot 2350 max dmg, maar kwam telkens niet over de 2250.
Zelf na 50 rolls nog niet, en dan gaat het erg hard met goud. Heb eigenlijk sinds de release van RoS tussen de 50-200 mil geschommeld, nooit meer. :P

• Xanthian
Is er in de afgelopen maanden iets veranderd aan de set items?

Eerst vind ik de Akkhan set stuk voor stuk n.l: helm > shoulder > chest > pants > boots > gloves.
En nu de Akkhan set compleet is vind ik één voor één mijn Roland set items.

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10-2025

Salmon

.NET developer

Xanthian schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:03:

Eerst vind ik de Akkhan set stuk voor stuk n.l: helm > shoulder > chest > pants > boots > gloves.
Dat heet de magie van de RNG haha, gewoon een kwestie van geluk! :)

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09-2025
Tjah RNG praat me er niet van. En die Kadala B@#$@ hoef ik voorlopig eigenlijk ook niet te zien :)

Het is dat ik een bloodshard limit heb.

[ Voor 23% gewijzigd door NastyNick op 23-02-2015 11:29 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09-2025
(jarig!)
Na lang Diablo 3 niet meer aangeraakt te hebben ben ik weer begonnen in season 2.
Bevalt weer goed, maar is het nog nuttig om een legendary pas te identificeren op 70 ?

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Woolfy681 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:32:
Na lang Diablo 3 niet meer aangeraakt te hebben ben ik weer begonnen in season 2.
Bevalt weer goed, maar is het nog nuttig om een legendary pas te identificeren op 70 ?
Nee, dat heeft geen zin.

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07-2025

3xNix

golfr in hart en nieren

Heb er ook 3 dagen over gedaan om m'n reakor broek te krijgen... maar ik mag nu niet meer klagen.
Ben nog een beetje huiverig voor T4+ maar volgens mij moet dit wel kunnen.

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Mijn seasonal DH is nu wel aardig sterk. T6 is inmiddels keiharde faceroll geworden en GR lvl 40 is solo goed te doen. :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/55218229

Heb al een goed amu liggen met Dex, CHC en een socket alleen de CHD erop rollen wil nog niet echt. Iets met een tekort aan zieltjes.

Ik ben alleen het gokken op goede boots nu wel behoorlijk beu. Ik krijg ze alsmaar niet met AR. :S

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12-2025

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

BlackEyedAngel schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:28:
QQ ben die vault 1 keer tegen gekomen echt maanden terug en daarna nooit meer 1 gezien :(

YO! fucknuts! It's Probing time!

• makooy
Ik lees nu wel een hoop over RNG, maar kan iemand goed uitleggen wat dat nou precies is?

• Evengeduld
TerrorSource schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:10:
Ik lees nu wel een hoop over RNG, maar kan iemand goed uitleggen wat dat nou precies is?
Wikipedia link!

In het kort:
De Random Number Generator bepaalt elke keer er een item dropt welke slot het heeft, welke kwaliteit het heeft en welke stats erop staan.

• boomr
Freakiebeakie schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:47:
[...]

QQ ben die vault 1 keer tegen gekomen echt maanden terug en daarna nooit meer 1 gezien :(
Oh die heb ik al veel vaker gehad. Vorig seizoen 4 keer, dit seizoen nog maar 1 keertje. Dit seizoen wel flink wat goblins moeten hakken voordat ik m gevonden had. Nu met de boon helemaal geen geldproblemen meer:)

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-12-2025
Wolf schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:39:
Mijn seasonal DH is nu wel aardig sterk. T6 is inmiddels keiharde faceroll geworden en GR lvl 40 is solo goed te doen. :)

Heb al een goed amu liggen met Dex, CHC en een socket alleen de CHD erop rollen wil nog niet echt. Iets met een tekort aan zieltjes.

Ik ben alleen het gokken op goede boots nu wel behoorlijk beu. Ik krijg ze alsmaar niet met AR. :S
Kan je mooi mij boosten :+

http://eu.battle.net/d3/e...eDrunk-2500/hero/55821996

Ik heb een leuke boog, en een prachtige Bombardiers gevonden, maar er dropt maar weinig Marauders :'(

Even niets...

• makooy
Evengeduld schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:15:
[...]

Wikipedia link!

In het kort:
De Random Number Generator bepaalt elke keer er een item dropt welke slot het heeft, welke kwaliteit het heeft en welke stats erop staan.
Hoe vertaald dit zich in Diablo exact? sorry, maar ben op RNG gebied totaal niet bekend.

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12-2025

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

lj_tree schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:48:
[...]

Oh die heb ik al veel vaker gehad. Vorig seizoen 4 keer, dit seizoen nog maar 1 keertje. Dit seizoen wel flink wat goblins moeten hakken voordat ik m gevonden had. Nu met de boon helemaal geen geldproblemen meer:)
die vault kan je toch niet alleen vinden met seasonal characters of wel?

YO! fucknuts! It's Probing time!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:54

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Boon dropt ook bij griftbosses :) Hebt dus niet speciaal een vault nodig

Legion 7i i9 3080 32gb

• Evengeduld
TerrorSource schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:54:
[...]

Hoe vertaald dit zich in Diablo exact? sorry, maar ben op RNG gebied totaal niet bekend.
Stel je loopt rond en je opent een kist. Het spel bepaald dan of het een gold drop is of een item drop of beide tesamen. bij een gold drop is er dan een teller die bepaald dat er tussen X en y waarde aan gold dropt met je Gold Find % erbij verrekend.
In geval van item drop is het eerst een bepaling van het slot (Ring, Amulet, Weapon,...) daarna kwaliteit: common (gray/white), uncommon, rare, legendary, set item. Als dat allemaal gekozen is volgt er een drop uit de gewenste tabel van items die kunnen droppen voor dat slot en die kwaliteit.

Het verloopt waarschijnlijk niet helemaal volgens dit principe maar de basis blijft hetzelfde. :)

• Xanthian
Om 56% CDR te krijgen op mijn Crusader moet ik of een Unrelenting Phalanx shield vinden met crit, str, cdr en/of Phalanx Damage. Of ik moet een socket in één van rings opgeven en daar CDR op rerollen.

Ik ben bang dat het wel evend uurt voordat ik het juiste schildje vindt.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wolf schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:39:

Pfff, jouw seasonal DH loopt met stukken betere gear rond dan mijn nonseasonal, en daar zitten toch de nodige uren in.

Verwijderd

Season barb loopt al flink hard! Grift 34 solo gecleared en torment 6 is al heel lang geen uitdaging meer. Ik vraag me alleen af wat beter is:

Vile Ward, Leoric's Crown en een random belt (heb Witching hour en String of Ears ter beschikking) of de setup zoals ik hem nu heb met Immortal King set. Kan iemand me vertellen wat beter is voordat ik er heel veel shards in ga stoppen om Vile Ward en Leoric's Crown te gambelen?

(Boon of the Hoarder word bij griften ingeruild voor een Bane of the Trapped uiteraard.)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2015 16:25 ]

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-11-2025
Vile ward > Leorics

Nu je 2 stacks kan hebben van je FC is Leorics geen must meer
Freakiebeakie schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:57:
[...]

die vault kan je toch niet alleen vinden met seasonal characters of wel?
Nee hoor, die heb je in alle RoS versies, dus SC, HC, Season 2 en normal :) Op expert krijg je ongeveer 8m goud en op t6 ongeveer 100m :)
markklok schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:01:
Boon dropt ook bij griftbosses :) Hebt dus niet speciaal een vault nodig
Die dropt alleen als je de vault als eens eerder hebt gehad :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

toolkist schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:58:
[...]

Pfff, jouw seasonal DH loopt met stukken betere gear rond dan mijn nonseasonal, en daar zitten toch de nodige uren in.
Voordelen S2:
  • opnieuw beginnen;
  • 40% snellere XP vergaring;
  • nieuwe legendaries
  • nieuwe item hunt;
  • nieuwe builds proberen;
  • nieuwe legendary gems;
  • de mogelijkheid om met mensen te spelen zonder OP build;
  • hogere droprates;
:D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Yeah! Eindelijk is Kadala eens lief voor me en geeft me Sunwuko gloves en Crudest boots! Monk begint eindelijk ergens op te lijken! :)
Deadsmell schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:41:
Yeah! Eindelijk is Kadala eens lief voor me en geeft me Sunwuko gloves en Crudest boots! Monk begint eindelijk ergens op te lijken! :)
Top :)

Ik was dit weekend ook blij met S2: verdubbeling van mijn dps van mijn pet doc :) En als de klap op de vuurpijl ook nog een dagger of darts (non-ancient, dat wel).

Vidra schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:54:
[...]

Top :)

Ik was dit weekend ook blij met S2: verdubbeling van mijn dps van mijn pet doc :) En als de klap op de vuurpijl ook nog een dagger of darts (non-ancient, dat wel).
Gratz! Is die build een beetje te doen zonder SMK? Begin ik die ook zodra ik klaar ben met de monk...

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vidra schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:36:
[...]

Voordelen S2:
  • opnieuw beginnen;
  • 40% snellere XP vergaring;
  • nieuwe legendaries
  • nieuwe item hunt;
  • nieuwe builds proberen;
  • nieuwe legendary gems;
  • de mogelijkheid om met mensen te spelen zonder OP build;
  • hogere droprates;
Ik heb ook een seasonal char.. nou ja, meerdere ;)
WD en monk 70, wiz 67, en de rest rond de 40. Alleen geen DH, aangezien ik die nonseason speel als ik zin heb om met de DH te spelen. Moet alleen nog geen kiezen welke ik "serieus" wil gaan gearen, ik denk de monk.
Maar 't blijft vreemd dat iemand in zo'n korte tijd zoveel betere gear heeft dan mijn DH waar toch ook ruim 200 uur op staat waarvan alles op 1-2 uur na op lvl 70

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-01 02:18
Ga ook maar eens beginnen na een hele poos gestopt te zijn.

Ben Paragon 100 ofzo en heb een monk. Er zullen wel een hoop dingen veranderd zijn. Iemand zin om een rondje te lopen even kijken hoe of wat? :)

• mitch187
Vidra schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:23:

[...]

Nope, niet nodig. Hij is tegenwoordig als iedere andere legendary gem.

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:54

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Vidra schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:23:
[...]

In seasons dropt hij bij mij bij een riftboss. Daar heb ik nog nooit een vault gehad. In normal game wel.
Dan is seasons blijkbaar niet helemaal "opnieuw beginnen"

Legion 7i i9 3080 32gb

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12-2025

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Dat was het sowieso niet want je kan ook meteen bounties doen zonder de campaign uit te spelen. Los daarvan is/was het de bedoeling dat je de Boon kan krijgen van een rift guardian als je 'm eerder in The Vault hebt gekregen. Season - non season maakt daarvoor niet uit. Hardcore - softcore wel. Er is een blue post van 13-01-15 op battle.net die dit bevestigt.

Op het moment is 'ie bugged, zo lijkt het, want er zijn meerdere mensen die melden de gem via een rift guardian te hebben gekregen zonder ooit in The Vault te zijn geweest. Er zijn ook mensen die wel in The Vault zijn geweest terwijl de gem maar niet wil droppen.
toolkist schreef op maandag 23 februari 2015 @ 18:48:
[...]
Maar 't blijft vreemd dat iemand in zo'n korte tijd zoveel betere gear heeft dan mijn DH waar toch ook ruim 200 uur op staat waarvan alles op 1-2 uur na op lvl 70
Ik ben bang dat dat helemaal niet zo vreemd is. Hij heeft mooie gear op z'n DH, maar zo zie ik er nog veel meer rondlopen. In een paar dagen kun je ook p500 zijn, terwijl je daar een jaar geleden nog... een jaar over deed. De nieuwe chars op season gaan gewoon knetter hard. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Verwijderd

Vidra schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:36:
[...]

Voordelen S2:
  • hogere droprates;
Hier geloof ik heel weinig van. RNG is RNG. En de game is een stuk makkelijker geworden waardoor je sneller op T6+ zit en dus gewoon sneller meer loot krijgt. Oh, en natuurlijk de global buff op de superrares.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2015 23:15 ]

Gisteren dan eindelijk G.rift 42 gehaald met m'n seasonal monk (beetje geluk met de guardian... hoort erbij ^^). Daarna wou ik m'n gems gaan upgraden, maar helaas had het spel andere ideeen en besloot vast te lopen.. vanavond nog maar even weer proberen... wil graag alles naar 40 hebben (zitten nu op 33 t/m 36).

Denk dat ik daarna de gem of ease even naar 25 breng en een crusader (support) ga levelen / gearen voor group play.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• NastyNick
Ik wilde ook een DH levelen met gem of ease maar het lastige is dat je geen bogen vind met een monk seasonal.

NastyNickNL schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:11:
Ik wilde ook een DH levelen met gem of ease maar het lastige is dat je geen bogen vind met een monk seasonal.
Heb er op m'n monk al 2-3 gevonden... en anders.. A5 bounties voor de Helltrapper doen :) of gewoon één craften bij de BS.

• NastyNick
Sabrac schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:11:
[...]

Heb er op m'n monk al 2-3 gevonden... en anders.. A5 bounties voor de Helltrapper doen :) of gewoon één craften bij de BS.
Die act5 is wel een optie inderdaad. Een arcane barb craften gaat volgens mij niet met een monk en met een level 1dh ook niet.

NastyNickNL schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:13:
[...]

Die act5 is wel een optie inderdaad. Een arcane barb craften gaat volgens mij niet met een monk en met een level 1dh ook niet.
Hoezo niet? Een arcane barb heb ik op m'n monk vaak genoeg gecraft... je zult alleen de filter van "Highest Usable" naar "All" moeten zetten en je kan deze craften.

Verwijderd

dus...gister met mn nieuwe season barb 9 rifts again (tor 2) en geen legs...

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Gisteren GR26 overleeft, schrok me echt kapot.... Hak vrolijk door het level... nergens last van.
Komt de Rift boss, Coldsnap... ik denk ooh, ok makkie WoTB en Ignore pain rotatie... heb ik nergens last van.

Tot ik 'm niet binnen de gewenste termijn dood kreeg... AoE freeze, frozen orb onder me en ik zie me health droppen... kan net optijd weg komen en potten.
En toen kwam het, KABOOM - charge van Coldsnap... van 100% naar 10% health. pot op CD gelukkig had ik IP weer om te gebruiken... peentjes zweten... denk dat ik maar eerst m'n gems wat upgrade voordat ik weer naar 26 ga.

Of is Coldsnap gewoon erg gevaarlijk met z'n charge?

[ Voor 4% gewijzigd door 3xNix op 24-02-2015 08:26 ]

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
Coldsnap is een eikel... Voor elke class...

Even niets...

3xNix schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:23:
Gisteren GR26 overleeft, schrok me echt kapot.... Hak vrolijk door het level... nergens last van.
Komt de Rift boss, Coldsnap... ik denk ooh, ok makkie WoTB en Ignore pain rotatie... heb ik nergens last van.

Tot ik 'm niet binnen de gewenste termijn dood kreeg... AoE freeze, frozen orb onder me en ik zie me health droppen... kan net optijd weg komen en potten.
En toen kwam het, KABOOM - charge van Coldsnap... van 100% naar 10% health. pot op CD gelukkig had ik IP weer om te gebruiken... peentjes zweten... denk dat ik maar eerst m'n gems wat upgrade voordat ik weer naar 26 ga.

Of is Coldsnap gewoon erg gevaarlijk met z'n charge?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Coldsnap nog nooit z'n charge heb zien doen.. maar nu blijf ik ook altijd in melee range.
Bij frozen pulse doe ik 2 stappen naar links/rechts.. bij frozen spam ontwijk ik ze en dash (yey monk) ik direct weer terug in melee range... en bij zijn instant frozen zorg ik voor Epiphany...
Cold snap is één van de makkelijkste imo. (goed.. kan monk bias zijn).

Zelf heb ik een hekel aan de 'Choker' en nog één van de poison gasten... Die slaat zodanig veel harder dan anderen dat ik niet 100 % van de tijd in gevecht met hem kan blijven.

• NastyNick
Sabrac schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:14:
[...]

Hoezo niet? Een arcane barb heb ik op m'n monk vaak genoeg gecraft... je zult alleen de filter van "Highest Usable" naar "All" moeten zetten en je kan deze craften.
Zou kunnen dat het filter aanstaat inderdaad zal even checken vanavond.

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Sabrac schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:32:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Coldsnap nog nooit z'n charge heb zien doen.. maar nu blijf ik ook altijd in melee range.
Bij frozen pulse doe ik 2 stappen naar links/rechts.. bij frozen spam ontwijk ik ze en dash (yey monk) ik direct weer terug in melee range... en bij zijn instant frozen zorg ik voor Epiphany...
Cold snap is één van de makkelijkste imo. (goed.. kan monk bias zijn).

Zelf heb ik een hekel aan de 'Choker' en nog één van de poison gasten... Die slaat zodanig veel harder dan anderen dat ik niet 100 % van de tijd in gevecht met hem kan blijven.
Denk dat het iets met single target dps te maken heeft.
Dat heb ik nagenoeg niet, en toen ik door m'n cooldowns heen was moest ik even afstand nemen ivm freeze bommetjes.

Choker heb ik minder last van omdat hij langzaam is, en m'n barbs (+koeien) door blijven hakken als ik afstand neem.

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
Gisteravond wat T6 meegelopen met wat iFed clangenoten, nog niet veel geluk qua drops op me WD. Als iemand nog wat rifts wil lopen die ook een WD is(loot share :)) stuur me een berichtje. Ik kan nu T3 solo op me WD maar wil best T6 leechen hoor^^.

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

3xNix schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:36:
[...]

Denk dat het iets met single target dps te maken heeft.
Dat heb ik nagenoeg niet, en toen ik door m'n cooldowns heen was moest ik even afstand nemen ivm freeze bommetjes.

Choker heb ik minder last van omdat hij langzaam is, en m'n barbs (+koeien) door blijven hakken als ik afstand neem.
Ik raad de Wildebeest gem aan, ik kan nu overal blijven instaan op Grift 26 (met een monk mantra erbij helemaal, dan zit ik op 4.4 miljoen recovery :P)

Diablo 3 - Battle.net

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Ruigerock schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:11:
[...]

Ik raad de Wildebeest gem aan, ik kan nu overal blijven instaan op Grift 26 (met een monk mantra erbij helemaal, dan zit ik op 4.4 miljoen recovery :P)
Oooh nais! jij hebt Krelm en Ward omdat je het IK wapen hebt....
Die moet ik nog vinden... alle 3 zelfs maar dat is wel m'n idee.

Moet ook nog een 2de unity vinden, dan haal ik het makkelijk tot GR30 denk ik.
Grappig trouwens, hoe sterk Sunwuko is. Gisteren deed ik met twee pieces grift 28 solo, met de nodige moeite. Met drie pieces zonet een grift 29 gedaan en dat was een walk in the park. Alsof je normal speelt. :)

• 4th
  • Registratie: Maart 2005

4th

Deadsmell schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:57:
Grappig trouwens, hoe sterk Sunwuko is. Gisteren deed ik met twee pieces grift 28 solo, met de nodige moeite. Met drie pieces zonet een grift 29 gedaan en dat was een walk in the park. Alsof je normal speelt. :)
Heb nu de fire monk build zoals sabrac, ook eens gaan kijken wat ik solo aankan :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Xanthian schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:03:

Lijkt er haast wel op, aardig aan het grinden geweest voor mijn DH Marauder set een rift of 20-30 en niets... ~12k-16k shards en helemaal niets.. Er dropped wat voor een andere DH en hij had al een betere... Hij geeft die aan mij en sindsdien kreeg ik de ene na de andere... Nu heb ik gewoon 2 sets (1 reserve) Ook die andere 2 sets heb ik al meerdere malen compleet gehad (Shadow Bane/Natalya?) Ook die Spite 1H xbows vallen met bosjes uit de lucht..

Andere items moet ik zeggen vallen vies tegen, Kridershot, Bombadiers Rucksack.. Ik heb 2 Kridershots zien dropped 1 voor mij en 1 voor aan clan gast.. Beide ruk.. Rucksacks heb ik al een paar gehad maar zeer slechte rolls.

Dus mjah RNG? Eerst helemaal niets je hebt er 1 van een andere DH en binnen een rift of 10 daarna set compleet zelfs een paar ancients en ze blijven maar droppen..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

prutser001 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:12:
[...]

Dus mjah RNG? Eerst helemaal niets je hebt er 1 van een andere DH en binnen een rift of 10 daarna set compleet zelfs een paar ancients en ze blijven maar droppen..
Pas op dat je niet in de val van de confirmation bias valt. RNG in een game is nooit 100% random, maar benadert het voldoende om geen enkele conclusie te kunnen trekken uit jouw eigen bevindingen op een totale playerbase van enkele miljoenen.

D3 char(s)

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Nou die D3 RNG is soms een beetje maf.

Ik weet zeker dat iedereen hier hetzelfde meemaakt met plans. Als er een legendary plan hebt gevonden, moet je hem gelijk leren want je kan er donder op zeggen dat die binnen dezelfde rift nog een keer dropt als je dat niet doet. Heb nu al een stuk of 5x gehad dat plans dubbel of zelfs triple droppen.

Objectief gezien zijn die kansen daarop astronomisch klein, maar iedereen die ik ken maakt hetzelfde mee. Plans droppen altijd dubbel!

4th schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:11:
[...]

Heb nu de fire monk build zoals sabrac, ook eens gaan kijken wat ik solo aankan :)
Wat zijn jouw ervaringen met Impending Doom? Speelt het fijn zonder bleed op je EP, of heb je daarom Pain Enhancer genomen?

Wolf schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:18:

Ik weet zeker dat iedereen hier hetzelfde meemaakt met plans. Als er een legendary plan hebt gevonden, moet je hem gelijk leren want je kan er donder op zeggen dat die binnen dezelfde rift nog een keer dropt als je dat niet doet. Heb nu al een stuk of 5x gehad dat plans dubbel of zelfs triple droppen.

Objectief gezien zijn die kansen daarop astronomisch klein, maar iedereen die ik ken maakt hetzelfde mee. Plans droppen altijd dubbel!
Het is natuurlijk wel zo dat elke keer dat je een plan leert, de kans op dubbele toeneemt. De pool waaruit gekozen wordt wordt kleiner.

[ Voor 52% gewijzigd door Deadsmell op 24-02-2015 10:21 ]

• NastyNick

Je slaat de spijker op z'n kop. Ik heb precies hetzelfde gevoel. Ook met rare items ondervind ikdat. WH nog nooit gevonden in D3 vanilla en pas heel laat op nonseasonal. Nu met seasonal al één op paragon 60 en kort daarna weer één.

• Melkaz
  • Laatst online: 01-01 00:30

Melkaz

Melkazar

Na 4 dagen te gamblen op necks(met natuurlijk 0 goede items) dacht de rift dat het maar eens tijd werd voor een set neck, eindelijk de Sunwuko set compleet! Best een aardige drop ook:

634 DEX
90% crit dmg
9% crit
Uiteraard socket

Wat raden jullie aan om te rerollen? Ik vind de DEX behoorlijk aan de lage kant, maar volgens mij scaled DEX op hogere aantal(boven de 9k) heel matig, dus misschien iets anders rollen?

Overigens sinds eergisteren ook de 3 set bonus. Dan gaat T6 van 'hmm best tricky" naar "lol is dit Torment 1?".

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

NastyNickNL schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:22:
[...]

Je slaat de spijker op z'n kop. Ik heb precies hetzelfde gevoel. Ook met rare items ondervind ikdat. WH nog nooit gevonden in D3 vanilla en pas heel laat op nonseasonal. Nu met seasonal al één op paragon 60 en kort daarna weer één.
Inderdaad en dit, RNG?! Al 2 keer gehad dat ik 1 plan 4 keer kreeg.. Sindsdien ga ik gelijk naar town leer hem en klaar. Dat bepaalde items 'rare' zijn ok.. Furnace/Kridershot e.a.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• 4th

4th

Deadsmell schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:18:
[...]

Wat zijn jouw ervaringen met Impending Doom? Speelt het fijn zonder bleed op je EP, of heb je daarom Pain Enhancer genomen?

[...]

Het is natuurlijk wel zo dat elke keer dat je een plan leert, de kans op dubbele toeneemt. De pool waaruit gekozen wordt wordt kleiner.
Pain Enhancer is als enige 25+ gem dus daarom zit die er nog in. Verder de bleed is verwaarloosbaar. Of de mobs hebben niet genoeg HP en gaan via attacks down (niet via bleed) of ze hebben zoveel health, dat dat kleine beetje bleed er niets op doet :P

Cold exploding palm met gungdo is zo vele malen fijner en leuker om mee te spelen. Goed getimed zie je hele gang exploderen zoals gister met party enkele malen gebeurde, kwam bij iedereen een "wow" uit :D

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

3xNix schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:37:
[...]

Oooh nais! jij hebt Krelm en Ward omdat je het IK wapen hebt....
Die moet ik nog vinden... alle 3 zelfs maar dat is wel m'n idee.

Moet ook nog een 2de unity vinden, dan haal ik het makkelijk tot GR30 denk ik.
Door het IK wapen kan ik inderdaad de Vile Ward nemen, alleen raak ik toch nog langzaam een grens.
Toughness gaat goed maar de DPS zal toch hoger moeten wil ik hogere grifts behalen.
Grift 30 gedaan met lightning ancients en het inhakken op de grift baas duurt best lang.
Gisteravond BOTP naar lvl 25 gebracht, dit zal wel helpen met enkele seconden op de baas.

RNG god heeft tot nu toe nog steeds geen enkele ancient 2-hander gedropt voor mij, als klagen helpt dan please give ancient IK wapen! :9

Diablo 3 - Battle.net

4th schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:11:
[...]

Moet zeggen dat qua effectiviteit dat Lightning Bells of Fire Bells waarschijnlijk beter is dan Fire LTK.
Echter vind ik LTK meer 'monk' dan een bell.

Zodra ik een goede Incense Torch (nog niet gevonden) heb ga ik waarschijnlijk terug naar de Bells voor G.rift hunting.... 42 lijkt nu echt m'n limiet te zijn qua gear / skill... maar nu is m'n base dmg ook erg laag (650k..)

Misschien vanavond wat rifts samen doen om gear te delen? :P

[EDIT] Net even snel naar je gear gekekekn 4th, waarom EP op je boots? LTK is namelijk op g.rifts hetgeen waar je je damage uithaalt... (zelfde geld voor de cold roll op je bracers).

Op het moment lukt me zonder EP bonus dmg of cold bonus om op een g.rift 40 de guardian in 4-5 minuten te spawnen.... alleen kost het me vervolgens nog eens 4-5 minuten voordat de guardian neer is.
Dan wil ik juist meer Fire dmg en meer LTK damage zodat een guardian sneller neergaat.

[ Voor 31% gewijzigd door Sabrac op 24-02-2015 10:47 ]

• mitch187

Zoiets? Had er van allebei nog 1 die ik wel kon gebruiken.. :P
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/s60fnl.jpg

Mijn barb begint toch wel redelijk gegeared te raken. Mis alleen nog een leuke Mara's Kaleidascope, maar ben inmiddels wel door mijn geluk heen ben ik bang..

Het viel me trouwens op dat ik blijkbaar veel str heb voor een barb, 14e plaats op de world ladder van d3progress :o

http://www.diabloprogress...chi-2554/Kamachi/54744109

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09-2025
Bleh, ik begin al richting de plvl 200 te lopen en kan nog steeds niet in een redelijk tempo T6 rifts doen. Over RNG gesproken, al sinds dat ik lv70 ben bij kadala lopen gamblen voor een specifieke helm (mask of jeram, simpele pet build) en ik tik al richting de 8000 bloodshards zonder de helm ook maar 1x te hebben gezien. Ondertussen al minstens 7 zunimassa's gevonden, meer blind faiths dan ik kan tellen en andere zut.

Alle vrienden die ik heb die dit spelen zitten allen al in de volledige 'required' gear voor hun respectivelijke builds (2 wiz's met volle firebirds + furnace + fire soj, etc), een barb met volle raekor en een andere pet wd met ... mask of jerams (en tnt etc..), natuurlijk.

• 4th

4th

Sabrac schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:45:
[...]

Moet zeggen dat qua effectiviteit dat Lightning Bells of Fire Bells waarschijnlijk beter is dan Fire LTK.
Echter vind ik LTK meer 'monk' dan een bell.

Zodra ik een goede Incense Torch (nog niet gevonden) heb ga ik waarschijnlijk terug naar de Bells voor G.rift hunting.... 42 lijkt nu echt m'n limiet te zijn qua gear / skill... maar nu is m'n base dmg ook erg laag (650k..)

Misschien vanavond wat rifts samen doen om gear te delen? :P

[EDIT] Net even snel naar je gear gekekekn 4th, waarom EP op je boots? LTK is namelijk op g.rifts hetgeen waar je je damage uithaalt... (zelfde geld voor de cold roll op je bracers).

Op het moment lukt me zonder EP bonus dmg of cold bonus om op een g.rift 40 de guardian in 4-5 minuten te spawnen.... alleen kost het me vervolgens nog eens 4-5 minuten voordat de guardian neer is.
Dan wil ik juist meer Fire dmg en meer LTK damage zodat een guardian sneller neergaat.
True, gister pas gungdo gevonden, de dmg was nog oude rol, gister even testrun gedaan :)
Ben vanavond rond uurtje of 8 op ts

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

deTwisj schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:50:
Alle vrienden die ik heb die dit spelen zitten allen al in de volledige 'required' gear voor hun respectivelijke builds (2 wiz's met volle firebirds + furnace + fire soj, etc), een barb met volle raekor en een andere pet wd met ... mask of jerams (en tnt etc..), natuurlijk.
Ik ken het gevoel :X Ik heb een friend op b.net die had full Firebird op paragon 78. Ik ben pas full set op Paragon 204.

Vorig season duurde het tot Paragon 270~ voordat ik 4/5 marauder was ;w

Volhouden dan komt het vanzelf, ik heb ook tegen de 5000 blood shards uitgegeven voor mijn set neck, nooit gekregen want hij dropte uiteindelijk in een rift.

4th schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:52:
[...]

True, gister pas gungdo gevonden, de dmg was nog oude rol, gister even testrun gedaan :)
Ben vanavond rond uurtje of 8 op ts
Uurtje of 8 moet mij wel lukken :) see you there.

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Ik zie nu dat mijn seasonal DH het best wel goed doet op diabloprogress. :P

http://www.diabloprogress.com/hero/blaat-2925/Worst/55218229

Vooral op Weapon EDMG en RCR vlak ben ik erg goed bezig, precies ook waar ik op had gefocust om zoveel mogelijk hard-hittende cluster arrows te kunnen schieten.

Ik ben zelfs op een punt gekomen dat mijn Seasonal DH betere gears heeft dan mijn Non Seasonal.. :P

• retlaw
  • Registratie: December 2010

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Sabrac schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:45:
[...]

die torch wil bij mij ook nog niet echt droppen helaas. Ook nog geen unity of templar relic (cannot die) mogen looten. Grifts gaan prima, tot je bij de boss komt. Dan ik het een drama met constante oneshots door gebrek aan unity...

Ik zit juist weer te hopen op fire gungdo's om de fire build uit te proberen :). Cinder, maximus/furnace, fire soj en inna's spirit stone liggen al klaar...
Maar als ik een lighting soj en torch eerder loot blijf ik waarschijnlijk bij lightning...

Battle.net || Strava

retlaw schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:01:
[...]

die torch wil bij mij ook nog niet echt droppen helaas. Ook nog geen unity of templar relic (cannot die) mogen looten. Grifts gaan prima, tot je bij de boss komt. Dan ik het een drama met constante oneshots door gebrek aan unity...

Ik zit juist weer te hopen op fire gungdo's om de fire build uit te proberen :). Cinder, maximus/furnace, fire soj en inna's spirit stone liggen al klaar...
Maar als ik een lighting soj en torch eerder loot blijf ik waarschijnlijk bij lightning...
Hoezo SoJ? Ga jij niet met een Unity + RoRG? Daarnaast heb je niet per sé een fire gundgo's nodig om de fire build te testen.. Cinder/Furnace (of Maximus) zijn de enige vereisten... een fire gundgo's is leuk.. maar het kan zeker zonder :)

[EDIT] WTF voor een SWK shine heb jij daar dan.... is bijna een droom die stats :P crit, crit dmg.. hoge dex en een single resist... ziek

[ Voor 7% gewijzigd door Sabrac op 24-02-2015 11:05 ]

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Sabrac schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:04:
[...]

Hoezo SoJ? Ga jij niet met een Unity + RoRG? Daarnaast heb je niet per sé een fire gundgo's nodig om de fire build te testen.. Cinder/Furnace (of Maximus) zijn de enige vereisten... een fire gundgo's is leuk.. maar het kan zeker zonder :)

[EDIT] WTF voor een SWK shine heb jij daar dan.... is bijna een droom die stats :P crit, crit dmg.. hoge dex en een single resist... ziek
Ik heb ook nog geen unity... En in een party altijd met een soj :). Ik zal m eens opbouwen met een cold gungdo, die heb ik wel geloof ik. Ben benieuwd dan. Heb ik gelijk weer een reden om mijn bane of the trapped te levellen.

Dat amulet is wel top! Op non season had ik ook al een mooie, alleen dan niet ancient. Helaas op de rest van de gear weining single res. Daardoor maar de esotoric in een socket gestopt.

Battle.net || Strava

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

retlaw schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:23:
[...]

Dat amulet is wel top! Op non season had ik ook al een mooie, alleen dan niet ancient. Helaas op de rest van de gear weining single res. Daardoor maar de esotoric in een socket gestopt.
Wat zou jij rerollen op mijn sw Shines?
http://eu.battle.net/d3/e...lkazar-2193/hero/54849737

Ik dacht zelf aan DEX, maar 10% crit proberen is misschien een grotere upgrade?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Melkaz schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:38:
[...]

hmm, lastig. Ik zou m lekker laten zo denk ik :). Ik weet niet of je gaat merken als 1% chc of 10% chd zou hebben. Misschien dan de dex naar 750. Maar ik zou de souls sparen...

Battle.net || Strava

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

retlaw schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:44:
[...]

hmm, lastig. Ik zou m lekker laten zo denk ik :). Ik weet niet of je gaat merken als 1% chc of 10% chd zou hebben. Misschien dan de dex naar 750. Maar ik zou de souls sparen...
Ik denk inderdaad dat ik hem maar even zo laat, tegen de tijd dat ik 100+ souls heb reroll ik hem wel naar 700+ Dex, misschien dat er tegen die tijd een Ancient dropt :P

Eerst maar even een Grandeur looten met crit % ipv haste aangezien een EP Monk daar niet zoveel baat bij heeft.

Melkaz schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:38:
[...]

Puur op basis van de Diabloprogress berekeningen

•1.00% Critical Hit Chance gives you 18,509.96 dps
•1.00% Critical Damage gives you 2,155.99 dps
•100 Dexterity gives you 14,127.55 dps

je amulet kan max 116 dex krijgen
of 1 % crit
of 9 % crit dmg

118 dex = 16388 dps
1 % crit = 18510 dps
9 % crit dmg = 19404 dps

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-12-2025

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Deadsmell schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:57:
Aangezien ik de Sunwuko-gear ook nog moet vinden......vanavond weer een rondje doen?

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Pagina: 1 ... 50 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.