is er toevallig iemand die Hearthstone niet speelt en een collectors edition heeft van reaper of souls en mij de Heartstone code zou willen sturen per PM?
Voor zover ik weet krijg je altijd XP en GR's.Bosmonster schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:04:
Gabynator is richting de 650 ofzo en iemand waar die mee speelt is nog 20 levels hoger
Maar wat me het meeste opviel was dat ie veel XP verdiende met greater rifts. Misschien is daar iets veranderd in de tussentijd, maar dacht dat je er geen XP mee verdiende.
Vicariously I live while the whole world dies
Uit de patch notes van 2.1.2:
* The amount of Gold and Experience awarded upon completion of a Greater Rift has been increased
* The amount of Gold and Experience awarded upon completion of a Greater Rift has been increased
Nee hij kreeg XP TIJDENS de rift. Gewoon voor het killen van monsters dus.
Verwijderd
Het is heel simpel waarom die streamers zulke hoge paragon nu al hebben... open een paar stream quin69, datmodz, gaby etc.... iedereen loopt met +exp gear
Leorics crown, rode gem, leorics signet, cains
Rede --> +exp op deze gear is multiplicatief in grifts. Normaal zou dit additief moeten zijn. Daarom halen ze bakken met exp binnen. Deze "bug" zit al in de game vanaf de laatste patch voordat season begon.
Denk niet dat dit de bedoeling is, maar als blizz het nu gaat fixen in het season dan komt er weer een hele bak Q_Q. Ga zelf tot 600 en dan schakel ik over van semi exp gear naar volledig cdr... denk 2 weken ofzo
Leorics crown, rode gem, leorics signet, cains
Rede --> +exp op deze gear is multiplicatief in grifts. Normaal zou dit additief moeten zijn. Daarom halen ze bakken met exp binnen. Deze "bug" zit al in de game vanaf de laatste patch voordat season begon.
Denk niet dat dit de bedoeling is, maar als blizz het nu gaat fixen in het season dan komt er weer een hele bak Q_Q. Ga zelf tot 600 en dan schakel ik over van semi exp gear naar volledig cdr... denk 2 weken ofzo
Op normal sc heb ik de SMK/Tiki build, een 0-dps WD en een PetDoc buildAngeloonie schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:47:
Er zijn momenteel 4 WD builds die effectief zijn op T6, waarvan 2 ook voor solo.
Jade Harvester build: http://www.diablofans.com...e-doctor-work-in-progress
Vereiste items: Quetzalcoatl, Jade set
Carnevil/Dagger of Darts build: http://www.diablofans.com...rnevil-2-1-2-gr43-cleared
Vereiste items: Carnevil, Dagger of Darts, Zunimassa set
Pet Doc: http://www.diablofans.com...ust-for-fun-farming-build
Vereiste items: Mask of Jeram, Tasker & Theo, Tall Man's Finger, Zunimassa set
SMK/Tiklandian build: http://www.diablofans.com...sage-support-witch-doctor
Vereiste items: Tiklandian Visage, Starmetal Kurki
Ik heb zelf de Jade en Carnevil WD's (zie profiel), en vooral die laatste speelt erg leuk. Heb tot nu toe Grift 38 gecleared (met ruim tijd over), maar nog niet hoger geprobeerd. En dat met een crappy wapen. Met een beter wapen zijn 40+ rifts een eitje gok ik.
Jade WD is ook erg sterk, ook in party best leuk om in 1x een Elite pack te poppen, vooral als je teamgenoten dan nog blijven doorschieten en pas na een paar seconden doorhebben dat de Elite al weg is door jouw insta-kill
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik ben 2 maanden geleden ook op de ASUS 2560x1440 overgegaan, kwam van een 1680x1080 en ik merkte echt heel erg weinig verschil, zie met mn DH vaak nog steeds de GRboss niet als ie onderin het scherm staat... Iemand anders hier ook ervaring mee?Melkaz schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 08:42:
[...]
Ik hoop voor je dat je dan een 120/144 Hz monitor heb![]()
In ieder geval speel ik sinds kort ook D3 op 1440P maar ik heb het gevoel dat het fake 1440P is, alles lijkt zo groot. Hoe ervaar jij het? Ik speel overigens op windowed borderless.
Verwijderd
Klein vraagje voor de monks 
Ik heb voor dit seizoen gekozen om de monk als 1 van mn 2 chars te kiezen. Ik heb die gisteren avond naar level 70 gebracht. Nu zocht ik een goeie build (sinds ik niet zo heel goed ben om een eigen build te maken die goed is)
Ik heb dan op dit forum en andere forums gelezen over de starter monk build met WoL / EP, dus ik heb die eens geprobeerd maar ik heb toch een raar gevoel.
Je gebruikt dus EP als een soort DOT op de mobs en al de 4 andere spells (Epiphany, MoH, SW en DS) zijn oftewel Spirit regent spells of escape spells. Nu heb je ook nog WoL die een soort hulpmiddel is als ik het goed versta.
Nu mijn vraag, hebben we dan geen directe dmg input op deze build? Ik heb die build geprobeerd op skeletan king en enige dat ik dus heb gedaan is DOT op the king, WoL als ik spirit over had en DOT refreshen iedere keer. Probleem was dat die fight zo lang duurde tot the king neer lag. (oke mn gear is zeker nog niet top en dit was op torment 1)
Ik versta gewoon niet waarom iedereen zo positief is over deze build, ik vind DOT plaatsen en wachten niet zo leuk of mis ik iets totaal aan die build??
Ik heb voor dit seizoen gekozen om de monk als 1 van mn 2 chars te kiezen. Ik heb die gisteren avond naar level 70 gebracht. Nu zocht ik een goeie build (sinds ik niet zo heel goed ben om een eigen build te maken die goed is)
Ik heb dan op dit forum en andere forums gelezen over de starter monk build met WoL / EP, dus ik heb die eens geprobeerd maar ik heb toch een raar gevoel.
Je gebruikt dus EP als een soort DOT op de mobs en al de 4 andere spells (Epiphany, MoH, SW en DS) zijn oftewel Spirit regent spells of escape spells. Nu heb je ook nog WoL die een soort hulpmiddel is als ik het goed versta.
Nu mijn vraag, hebben we dan geen directe dmg input op deze build? Ik heb die build geprobeerd op skeletan king en enige dat ik dus heb gedaan is DOT op the king, WoL als ik spirit over had en DOT refreshen iedere keer. Probleem was dat die fight zo lang duurde tot the king neer lag. (oke mn gear is zeker nog niet top en dit was op torment 1)
Ik versta gewoon niet waarom iedereen zo positief is over deze build, ik vind DOT plaatsen en wachten niet zo leuk of mis ik iets totaal aan die build??
Daar komt het wel op neer. 
Bij RG fights is het voornamelijk wachten tot Epiphany van cooldown af is. Daarmee kan je continu WoL spammen. In de tussentijd EP up houden op de RG en afwachten. En hopen dat je een RG hebt die minions spawnt voor EP explosies. Build doet vreselijk veel damage en is leuk om te spelen, maar boss fights gaan niet al te rap, want je hebt mobs nodig. Vergelijkbaar met de barb eigenlijk.
Bij RG fights is het voornamelijk wachten tot Epiphany van cooldown af is. Daarmee kan je continu WoL spammen. In de tussentijd EP up houden op de RG en afwachten. En hopen dat je een RG hebt die minions spawnt voor EP explosies. Build doet vreselijk veel damage en is leuk om te spelen, maar boss fights gaan niet al te rap, want je hebt mobs nodig. Vergelijkbaar met de barb eigenlijk.
[ Voor 12% gewijzigd door Deadsmell op 19-02-2015 20:34 ]
D3 is dan ook geen 2D game, alles zoomed niet uit omdat je een hogere resolutie draait. Alles schaalt mooi mee. Het enige dat niet mee lijkt te schalen is de muiscursor.Julianvanc schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:07:
[...]
Ik ben 2 maanden geleden ook op de ASUS 2560x1440 overgegaan, kwam van een 1680x1080 en ik merkte echt heel erg weinig verschil, zie met mn DH vaak nog steeds de GRboss niet als ie onderin het scherm staat... Iemand anders hier ook ervaring mee?
Als je meer op je scherm wilt zien, zul je een bredere monitor moeten halen:

4:3

16:9

21:9
Met EyeFinity gaat het nog verder
De game lijkt namelijk te schalen naargelang de horizontale resolutie.
[ Voor 6% gewijzigd door Phuncz op 19-02-2015 21:26 ]
Probleem met WoL / EP of LTK / EP is dat het enorm van de gear afhankelijk is.
Als je nog geen 3 SWK + Inna's hebt.. is het gewoon lastig om goed te gebruiken.
Daarnaast heeft het zeker potentie zodra je de gear eenmaal hebt
*kuch* even opschep momentje *kuch*

Vandaag dan dankzij Kami eindelijk een 2e unity verkregen en daarna maar de greater rifts in gegaan...
42 haalde ik net niet, maar 41 is ondertussen gehaald
Nog niemand over http://us.battle.net/d3/e...-look-patch-220-2-19-2015 ?
Wat zijn de gedachen? Zo begin 2016?
Veder wel gaaf dat ze wel nog actief bezig zijn. Volgens mij hadden ze gewoon te weinig middelen om S2 goed in orde te maken. Ik hoop dat ze de 6 set voor de legacy wel goed en concurrent maken vs. de huidige.
Wat zijn de gedachen? Zo begin 2016?
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Toch zie ik wel leuke dingen in de patchnotes, alleen de overhaul van sommige sets...tja werk het maar goed uit want dit hebben ze al vaker geprobeerdGoldman schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:49:
Wat zijn de gedachen? Zo begin 2016?Veder wel gaaf dat ze wel nog actief bezig zijn. Volgens mij hadden ze gewoon te weinig middelen om S2 goed in orde te maken. Ik hoop dat ze de 6 set voor de legacy wel goed en concurrent maken vs. de huidige.
Correct me if im wrong!
Heb in S2 monk genomen als eerste champ die ik wil mainen. Heb nu gisteren eindelijk men 3pc sunwoku kunnen bij elkaar rapen (gloves, shoulders, helm), heb ondertussen ook al een torch (er dropte er 2 bij een vriend van me op nog geen uur tijd...tweede kreeg ik..thx mate!) en ik heb crudest boots en rorg.
Begin lvl70 speelde ik T1 met starter monk build van Quinn69 (ging heel goed), maar nadien ben ik overgeschakeld op een lightning EP pull tornado build met 2 1handers (nu +55% lightning of +70%-lightning met odyns).
Heb nu nog niet uitvoerig kunnen testen, of finetunen...maar de endbuild EP/WoL werkt nog niet goed. En ik geef nu nog altijd de voorkeur voor men tornado build.
Gaat de endbuild maar echt werken als je de 3pc Inna bonus hebt? of mis ik iets?
Dit weekend men gems maar eens naar lvl25 werken...zal ook al verschil maken denk ek
Heb in S2 monk genomen als eerste champ die ik wil mainen. Heb nu gisteren eindelijk men 3pc sunwoku kunnen bij elkaar rapen (gloves, shoulders, helm), heb ondertussen ook al een torch (er dropte er 2 bij een vriend van me op nog geen uur tijd...tweede kreeg ik..thx mate!) en ik heb crudest boots en rorg.
Begin lvl70 speelde ik T1 met starter monk build van Quinn69 (ging heel goed), maar nadien ben ik overgeschakeld op een lightning EP pull tornado build met 2 1handers (nu +55% lightning of +70%-lightning met odyns).
Heb nu nog niet uitvoerig kunnen testen, of finetunen...maar de endbuild EP/WoL werkt nog niet goed. En ik geef nu nog altijd de voorkeur voor men tornado build.
Gaat de endbuild maar echt werken als je de 3pc Inna bonus hebt? of mis ik iets?
Dit weekend men gems maar eens naar lvl25 werken...zal ook al verschil maken denk ek
<GoT> Brain3#2873
Zorg dat SW altijd up is met max stacks, zou niet zo moeilijk moeten zijn want als monk kan je erg snel bewegen en sta je altijd wel ergens een mob te raken met SW. Dat levert dus al een bak spirit op. Als je niet genoeg hebt kan je in je starter build die air ally nog meenemen denk ik, maar zelf heb ik dat nooit gedaan.Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 20:19:
Klein vraagje voor de monks
Dan kwa algemenen gameplay, gewoon dotten met EP en wachten tot alles uit elkaar spat. Gaat dat niet snel genoeg dan staat je difficulty te hoog. Kom je elite packs tegen dan dot je met EP en hoop je dat er enkele witte mobs een explosie triggeren. Ondertussen spam je WoL tot je spirit op is, indien > Epiphany & repeat.
Boss fight? Ja je single target DPS is poep. Daarom zo snel mogelijk enkele van die legendary gems die dan ook proccen op je SW. Die geven al direct een enorme boost aan single target DPS. Je kan ze vrij makkelijk halen dus waarom niet. De DoT van EP doet opzich weinig damage op 1 target.
Ik heb de indruk dat je solo speelt. In groep > VEEL meer XP + anderen kunnen dan je EP triggeren. Zo vind ik een Barbarian erg leuk combineren met een Monk. Monk zet alles samen + tagt met EP, van zodra Barbarian 1 dikke hit doet is alles in 1 keer weg. Zelf speel ik enkel solo als ik wil testen hoe ver ik geraak in solo grift.
Even snel naar je gear kijkend merk ik het volgendeBrain3 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:07:
Correct me if im wrong!
1) Geen CDR gem in je helm
2) Geen CDR op de shoulders
3) Geen CDR op de gloves
Inna's zorgt ervoor dat je nog eens 2 spirit per seconde krijgt
dat + 2 allies (4 per sec / stuk)
en Sweeping wind met de holy rune (8 per sec)
Zorgt voor een regen dat net niet genoeg is. Echter met genoeg CDR kun je je mystic ally activeren (200 spirit) en Epiphany gebruiken (+10 regen) waardoor je eigenlijk bijna nooit zonder spirit komt te zitten.
Wanneer je "werkt niet goed" zegt, wat bedoel je dan precies? Niet genoeg damage? Niet genoeg spirit?
Zolang we de cijfertjes niet zien en niet weten wat ze precies aan de sets veranderen kan ik er nog weinig over zeggen eigenlijk. In ieder geval goed dat ze de wat underpowered sets aanpakken en wat nieuwe sets erbij maken zodat er weer wat meer mogelijkheden zijn. Houdt het spelletje interessant.Goldman schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:49:
Wat zijn de gedachen? Zo begin 2016?Veder wel gaaf dat ze wel nog actief bezig zijn. Volgens mij hadden ze gewoon te weinig middelen om S2 goed in orde te maken. Ik hoop dat ze de 6 set voor de legacy wel goed en concurrent maken vs. de huidige.
We gaan gewoon weer met een PTR proces beginnen, en dan release van de patch na S2 (dus over circa 3 maanden). De nieuwe sets en overhaul had eigenlijk al in patch 2.1.2 moeten zitten, dus vandaar de snelle release van patch 2.2.0 denk ik zo.Goldman schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:49:
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Dus:Sabrac schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:18:
[...]
Even snel naar je gear kijkend merk ik het volgende
1) Geen CDR gem in je helm
2) Geen CDR op de shoulders
3) Geen CDR op de gloves
Inna's zorgt ervoor dat je nog eens 2 spirit per seconde krijgt
dat + 2 allies (4 per sec / stuk)
en Sweeping wind met de holy rune (8 per sec)
Zorgt voor een regen dat net niet genoeg is. Echter met genoeg CDR kun je je mystic ally activeren (200 spirit) en Epiphany gebruiken (+10 regen) waardoor je eigenlijk bijna nooit zonder spirit komt te zitten.
Wanneer je "werkt niet goed" zegt, wat bedoel je dan precies? Niet genoeg damage? Niet genoeg spirit?
Rune op sweeping wind aanpassen naar Inner Storm
Fist of Thunder vervangen met Epiphany - Desert Shroud
Mantra vervangen door WoL - Pillar of the Ancients
Cyclone strike vervangen door Mystic Ally - Air Ally
Passive Seize the Initiative vervangen door Excalted Soul
Het is dan even wennen aan de compleet andere speelstijl. Het is niet continu primairy skill casten, maar een beetje opletten dat de palm niet stopt en slim met je resources omgaan. Zorg dat je epiphany slim gebruikt, deze werkt ook als immuniteit voor CC mobs! En weet dat je met het casten van Mystic Ally direct de beschikking hebt over een vollen bol met spirit...
Battle.net || Strava
Precies, daarentegen kun je i.p.v. WoL ook met Lashing Tail Kick spelen (alleen je hebt nu al een torch.. dus zou het nu bij WoL houden). Verschil met LTK ten opzichte van WoL is dat je een Cindercoat en Furnace nodig hebt. Daar waar de WoL build beter met Torch / Tzo krin's Gaze (of Leoris Crown).
Speelt wel grappig (footage van T6 met LTK: http://www.twitch.tv/poisinivy/b/626900283)
Speelt wel grappig (footage van T6 met LTK: http://www.twitch.tv/poisinivy/b/626900283)
De mantra vervangen weet ik zo net nog niet... omdat je nog weinig CDR hebt, heb je onvoldoende uptime op Mystic Ally en Epiphany en kom je nog veel zonder spirit te zitten. Als je een mantra selecteert en als passive Chant of Resonance neemt heb je ook weer aardig wat spirit regen erbij.retlaw schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:28:
[...]
Dus:
Het is dan even wennen aan de compleet andere speelstijl. Het is niet continu primairy skill casten, maar een beetje opletten dat de palm niet stopt en slim met je resources omgaan. Zorg dat je epiphany slim gebruikt, deze werkt ook als immuniteit voor CC mobs! En weet dat je met het casten van Mystic Ally direct de beschikking hebt over een vollen bol met spirit...
Mijn skill setup voor mijn monk die ik nog flink moet upgraden is als volgt: http://eu.battle.net/d3/e...arious-1948/hero/54731922
Daarmee kom ik met relatief gemak T3 door en kan ik GR tot ong. 20 aan. Ben nu vooral op zoek naar Inna's pieces en goede jewelry om daar gems in te stoppen (die ik ook nog moet upgraden).
Chant of resonance & Exalted Soul zijn inderdaad filler passives totdat je regen / playstyle het toestaat om meer damage / toughness te nemen, langzaam maar zeker zul je die vervangen met Sixth Path & Unity
Daarentegen kun je het vervangen van de mantra natuurlijk achterwege laten totdat je Inna's hebt. (zo heb ik heel lang zonder Epiphany gespeelt)
Daarentegen kun je het vervangen van de mantra natuurlijk achterwege laten totdat je Inna's hebt. (zo heb ik heel lang zonder Epiphany gespeelt)
Dat zeg ik, Gamma!Sabrac schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:50:
Veel leuke wijzigingen weer! De wijzigingen aan de leg en set items zijn welkom, maar ik vind de map map changes minstens zo interessant. Werd mijns inziens wel tijd dat er wat meer map variatie kwam in rifts en grits. Festering Woods vind ik wat dat betreft een goede, maar heb Stinging Winds altijd een tikketje saai gevonden. Hopelijk is de elite density in Woods hetzelfde in rifts.Goldman schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:49:
Ben dit seizoen ook maar voor Monk gegaan. Heb deze class amper gespeeld voor season 2 begon. Moet zeggen dat het heerlijk speelt. Pullen en uit elkaar laten spatten, lekker simpel, maar geeft wel voldoening. Heb nu inmiddels 2 pieces Inna's en Sunwuko helm. Wel allemaal via Kadala gekregen. Heb toch liever wat drops in rifts ipv dat ik bloodshards aan het farmen ben voor gear...
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
@sabrac thx for the tips:hoe men monk er momenteel uitziet is eenbeetje mengelmoes van 2 builds....niet echt goede basis om vanuit te gaan.retlaw schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:28:
[...]
Dus:
@retlaw: idd, is weer een heel andere speelstijl. en ik vond het nu juist zo leuk van ergens in te dashen, pullen, EP'en en dan nog wat hitten ....en BOEM!!!
Zal de komende dagen een beetje experimenteren worden en gems levelen....komt in orde. Niet verwacht dat ik op een avondje nog 2 swk pieces en een torch zou vinden
<GoT> Brain3#2873
Even een vraag over de verdeling van Paragon punten. Ik heb nu met mijn Barbarian paragon 151 in alle kolommen de punten in 1 onderwerp gezet. Is het handiger om dit al te gaan verdelen of is het beter om daarmee te wachten tot ik meer paragon levels heb?
Dat ligt er aan wat het meeste waarde heeft voor jouw spec/gear.Carthrax schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:34:
Even een vraag over de verdeling van Paragon punten. Ik heb nu met mijn Barbarian paragon 151 in alle kolommen de punten in 1 onderwerp gezet. Is het handiger om dit al te gaan verdelen of is het beter om daarmee te wachten tot ik meer paragon levels heb?
op 1e tab na is het bijna altijd beter om 1 item te maxen en daarna een 2e te maxen, etc etc.
Hebben we dit al gezien? 
us.battle.net/d3/en/blog/17989719/first-look-patch-220-2-19-2015
Paar nieuwe items:

Nieuwe Areas (Stinging Winds, Festering Woods):

Nieuwe Goblins:

Nieuwe cosmetics functie, eindelijk:

Vind die gouden Paragon dinges veel mooier dan die donkere
Cool
Maar wat mij betreft moeten ze wat simpele dingen ook gaan oplossen
- Gems instant craften ipv na 4 seconden
- Gems met grote aantallen tegelijk craften
- Auto-pickup van gems/crafting mats/potions per stuk aan/uit kunnen zetten
- Bloodshard cap (tijdelijk) verhogen
- Achterlijke Greater Rift Trials er uit halen
us.battle.net/d3/en/blog/17989719/first-look-patch-220-2-19-2015
Paar nieuwe items:

Nieuwe Areas (Stinging Winds, Festering Woods):

Nieuwe Goblins:

Nieuwe cosmetics functie, eindelijk:

Vind die gouden Paragon dinges veel mooier dan die donkere
Cool
Maar wat mij betreft moeten ze wat simpele dingen ook gaan oplossen
- Gems instant craften ipv na 4 seconden
- Gems met grote aantallen tegelijk craften
- Auto-pickup van gems/crafting mats/potions per stuk aan/uit kunnen zetten
- Bloodshard cap (tijdelijk) verhogen
- Achterlijke Greater Rift Trials er uit halen
[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 20-02-2015 11:28 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Heeft iemand een tip voor een site waar ik builds kan vinden voor Diablo 3 (non-Reaper of souls) character builds?!
Ter aanvulling, gezien de reacties, ik vergat erbij te vermelden dat het mij ging om de PS3-versie. En om daar nu weer het spel (actueel voor minimaal 29 euro) opnieuw voor te moeten gaan kopen staat mij tegen... Mocht iemand de "Ultimate Evil Edition" tweedehands tegenkomen voor een leuk prijsje, ik hou mij aanbevolen
Ter aanvulling, gezien de reacties, ik vergat erbij te vermelden dat het mij ging om de PS3-versie. En om daar nu weer het spel (actueel voor minimaal 29 euro) opnieuw voor te moeten gaan kopen staat mij tegen... Mocht iemand de "Ultimate Evil Edition" tweedehands tegenkomen voor een leuk prijsje, ik hou mij aanbevolen
[ Voor 58% gewijzigd door Vads op 23-02-2015 11:48 ]
Wie speelt er nog non-RoS dan? 
Denk niet dat je veel gaat vinden, omdat 95% van de spelers RoS speelt?
Denk niet dat je veel gaat vinden, omdat 95% van de spelers RoS speelt?
FixedAngeloonie schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:56:
Wie speelt er nog non-RoS dan?
Denk niet dat je veel gaat vinden, omdat 9599,99% van de spelers RoS speelt?
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
RoS is zoveel meer fun en zo duur is die ook niet meer volgens mij
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Je bent jezelf goed aan het martelen als je D3 vanilla speelt. RoS maakt het echt in alle opzichten een beter spel
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Mijn Seasonal DH is inmiddels "af".
Moet nog een Pride's Fall ofwel omschakelen naar Fire...
Nog geen goede Cindercoat geloot...
Zit nu te twijfelen om die Gem of Ease te gaan levelen... alleen heeft dat relatief weinig zin omdat ik alleen nog maar een Monk wil op S2 en op NS al alles lvl 70 heb...
Paragon 219 inmiddels alweer
Leoric's Crown met 100% en Ruby erin gaat lekker
Zit nu te twijfelen om die Gem of Ease te gaan levelen... alleen heeft dat relatief weinig zin omdat ik alleen nog maar een Monk wil op S2 en op NS al alles lvl 70 heb...
Paragon 219 inmiddels alweer
[ Voor 13% gewijzigd door Thalaron op 20-02-2015 13:17 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Gem of Ease werkt ook voor Paragon
Even niets...
Jeah... maar Die gem in wapen ipv. Emerald zal wel behoorlijk in DMG schelen...
Kwa efficiëntie kan ik me niet voorstellen dat dat het verlies in DPS recht zal trekken...
Of kan die gem ook gewoon in een ring/amu? Dan wel uiteraard!
Kwa efficiëntie kan ik me niet voorstellen dat dat het verlies in DPS recht zal trekken...
Of kan die gem ook gewoon in een ring/amu? Dan wel uiteraard!
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Support spelen 
(Hij kan alleen in je wapen)
(Hij kan alleen in je wapen)
[ Voor 48% gewijzigd door FireDrunk op 20-02-2015 13:27 ]
Even niets...
Alleen in wapen.
En de XP bonus is erg weinig voor een lvl 70 char, dus lijkt mij het niet waard.
En de XP bonus is erg weinig voor een lvl 70 char, dus lijkt mij het niet waard.
Volgens mij schaalt die Gem of Ease net als Monster kills grant XP met Greater Rift level...
Dus het is best wel een hoge XP boost...
Dus het is best wel een hoge XP boost...
Even niets...
in GR's kun je er zeer veel exp mee krijgen.Angeloonie schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:27:
Alleen in wapen.
Zodra ik genoeg Trial keys heb ga ik hem denk ik maar upgraden... is nu lvl 3... Lijkt me evengoed grappig voor mijn Monk op Lvl 1 
Zie dan wel of hij wel/niet rendabel is om te gebruiken...
Zie dan wel of hij wel/niet rendabel is om te gebruiken...
Want?Yogoi schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:27:
[...]
in GR's kun je er zeer veel exp mee krijgen.
Stel dat ding is lvl 25, dan geeft ie 12.500 bonus XP? (25 * 500? Weet niet of elk level +500 doet)
Nou whoopie, normale monsters geven al veel meer.
Plus dat je 130%(!!!) CHD moet inleveren, dus je efficientie gaat enorm omlaag, dus minder XP/minuut dus is het effect weg.
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 20-02-2015 13:33 ]
sinds season 2 is gestart ervaar ik regelmatig lag, hier meer mensen die er last van hebben?? geloof niet dat het aan mijn systeem ligt
YO! fucknuts! It's Probing time!
In greater rifts scaled de experience, dus die 12 500 bonus xp wordt dan ineens een stuk meer (weet niet precies hoe hard het scaled). Plus als je dan inderdaad in een party speelt... gaat het heel hard.Angeloonie schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:31:
[...]
Want?
Stel dat ding is lvl 25, dan geeft ie 12.500 bonus XP? (25 * 500)
Plus dat je 130%(!!!) CHD moet inleveren, dus je efficientie gaat enorm omlaag, dus minder XP/minuut dus is het effect weg.
[EDIT] op deze manier hebben sommige seasonal players al paragon 600+
[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 20-02-2015 13:40 ]
Zelfs dan twijfel ik of het effect heeft. Weet niet hoeveel XP een gemiddeld monster geeft in RoS (laatste keer dat ik dat checkte was in vanilla), maar volgens mij is dat al een veelvoud van die 12.500.Sabrac schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:35:
[...]
In greater rifts scaled de experience, dus die 12 500 bonus xp wordt dan ineens een stuk meer (weet niet precies hoe hard het scaled). Plus als je dan inderdaad in een party speelt... gaat het heel hard.
Met het inleveren van die 130% CHD ga je er volgens mij niets op vooruit.
Lijkt mij ook logisch, want de gem is enkel bedoeld om te levelen.
Edit: elk level van de gem geeft maar +50 XP, dus op level 25 is dat 1700 XP.
Dus nee, dit is never nooit een optie op lvl 70
[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 20-02-2015 13:43 ]
Het punt is dat al die xp bonussen op gear anders werken sinds de laatste patch, en blijkbaar maakt dat het enorm rendabel om ze te stacken en vervolgens in grifts te gebruiken voor nog hogere multipliers.Angeloonie schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:40:
[...]
Zelfs dan twijfel ik of het effect heeft. Weet niet hoeveel XP een gemiddeld monster geeft in RoS (laatste keer dat ik dat checkte was in vanilla), maar volgens mij is dat al een veelvoud van die 12.500.
Met het inleveren van die 130% CHD ga je er volgens mij niets op vooruit.
Lijkt mij ook logisch, want de gem is enkel bedoeld om te levelen.
Edit: elk level van de gem geeft maar +50 XP, dus op level 25 is dat 1700 XP.Dat is echt helemaal niets dus. Voor low level ideaal maar voor level 70 nutteloos.
Dus nee, dit is never nooit een optie op lvl 70
Weet de details zelf niet maar streamers geven aan dat 4-5x meer xp haalbaar is op die manier..
[ Voor 5% gewijzigd door Nephalem op 20-02-2015 13:56 ]
Gisteravond nog twee uurtjes kunnen spelen, en na eergister een volledige DH te hebben gelevelled en gegeared vond ik gister dit:

Daarnaast nog een mooie RROG en nieuwe boots.
Zit nu denk ik op 6 uur met dit karakter:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/55547063

[ Voor 10% gewijzigd door Protax op 20-02-2015 13:58 ]
Is er een tweakers clan die ik kan joinen of iemand die een clan heeft?
Lees even Post #3 uit dit topic.Evengeduld schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:00:
Even niets...
in GR's zijn exp bonusses multiplicative ipv addative.Angeloonie schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:31:
[...]
Want?
Stel dat ding is lvl 25, dan geeft ie 12.500 bonus XP? (25 * 500? Weet niet of elk level +500 doet)
en waarom dat is weet ik niet maar met exp bonus items krijg je in GR's dus veel en veel meer experience.
en 1500 van een gem of ease word dan een heleboel meer dan 'gewoon' 24.000 op T6 met ene lvl 25 gem.
of dat het waard maakt om geen CHD te hebben? nee meestal niet. Maar voor een Zdps kan het interessant zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door Yogoi op 20-02-2015 14:22 ]
Maar is dat nou opzettelijk, of is het een bug?Nephalem schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:54:
[...]
Het punt is dat al die xp bonussen op gear anders werken sinds de laatste patch, en blijkbaar maakt dat het enorm rendabel om ze te stacken en vervolgens in grifts te gebruiken voor nog hogere multipliers.
Weet de details zelf niet maar streamers geven aan dat 4-5x meer xp haalbaar is op die manier..
Aangezien het er al een tijdje in zit en blizz niet aangeeft dat het er uit gaat lijkt het opzettelijk te zijn...Deadsmell schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:23:
[...]
Maar is dat nou opzettelijk, of is het een bug?
Las laatst een blue post dat blizz het wel in de gaten houdt, maar het voorlopig zo laat omdat het build diversiteit zou bevorderen.Yogoi schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:30:
[...]
Aangezien het er al een tijdje in zit en blizz niet aangeeft dat het er uit gaat lijkt het opzettelijk te zijn...
Gz!Protax schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:57:
Gisteravond nog twee uurtjes kunnen spelen, en na eergister een volledige DH te hebben gelevelled en gegeared vond ik gister dit:
[afbeelding]
Ik loop nog met een gare Arcane Barb rond... helaas...
Achja... komt nog wel!
Ik vind het geen goed teken dat ik al op die volgende update zit te wachten..
Misschien moet je S2 dan eens beginnen.Ealjebij schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:30:
Ik vind het geen goed teken dat ik al op die volgende update zit te wachten..
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Zie onze eerdere post over dit onderwerp:Evengeduld schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:00:
Vidra schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:30:
Voor de mensen die nog een clan zoeken:
Eerste stap is lid worden van de Tweakers community (momenteel zo'n 820 leden), daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende (hieronder) clans wel aanwezig.
Voor de liefhebber![]()
Na tekstuele wijzigingen in de reclame tekst van de Tweakers clan![]()
[ #1 - Tweakers Clan - clan tag <GoT>]
Tweakers-clan
De enige echte - meestal vol, maar soms is er gewoon plek
Als je lid wil worden van de Tweakers Clan roep dit dan in de community chat. Grin, Stingray en RetLaw kunnen je dan aan de clan toe voegen.
Er is niet altijd iemand online, maar in de avonden meestal wel
Voor meer informatie http://gotdiablo.blogspot.nl - aanmelding via de volgende lijst lijst of neem even contact op met RetLaw#2411 of een van de hierboven genoemde namen![]()
De Tweakers Clan heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren.Aanmelding via RetLaw - bij voorkeur in-game.
\[/EINDE RECLAMEBLOK #1]
[#2 - Solidarity Gaming - clag tag <SG> ]
Solidarity Gaming - wie zijn wij?
Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, Heartstone, BF4, etc.).
We hebben onze eigen teamspeak server (niet alleen wij zitten op de server ook o.a. dVz (een Nederlandse Diablo 3 hardcore clan (ook met GoT-ers)). Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server! Dus ook als je in de GoT-clan zit... Dus zoek je een groep om mee te spelen, je kan altijd een kijkje komen nemen op de TS server (ts.solidaritygaming.com).
Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje! De herfstborrel wordt momenteel geplanden daarnaast is er een borrelavond georganiseerd om naar de live registratie van BlizzCon te kijken.
In onze ogen levert Teamspeak niet alleen bij aan een gezellig gesprek maar ook een bijdrage aan de end-game progress van de game.
Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo (1-3) en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen. Tegenwoordig hebben wij een ondergrens gesteld voor nieuwe aanwas van paragon lvl 300 b
Wij hebben momenteel ongeveer 120 leden, waaronder An1ma, Vandread, Vidra, Xtr3me4me (Diabolic), Wolf, Protax, Angeloonie, Bosmonster, Wooldoor, Samtax, etc. (oftewel veel mensen die actief zijn op GoT). Wij focussen ons voornamelijk op actieve GoT-ers, die de theorycraft bijhouden en het uiterste uit hun character/build willen halen
Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen.![]()
Patch 2.1.2: Leaderboards / Seasons
S2 is inmiddels begonnen en elke avond zijn er genoeg parties op seasons (en non-season) om samen te (g)riften.
Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-6) > normal rifts, season en ook GR en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnenVandaar ook de naam Solidarity
Wat voor hulp?- Samen spelen (zeker in de avonduren zijn er altijd wel plekken beschikbaar);
- Gear/build check;
- Uitleg over de nieuwe D3 mechanics;
- Discussies, etc.
Solidarity Gaming heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren.Aanmelding via een van de admins, zie hieronder - bij voorkeur in-game.
Hoe kan ik mij aanmelden?
- Door je aan te melden op www.solidaritygaming.com
- Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
- In-game contact op te nemen met vydra#2644, Thorknight#2621, klablabla#2228 of protax#2556
- In te loggen op onze teamspeak server (ts.solidaritygaming.com)
\[/EINDE RECLAMEBLOK #2]
[ #3 - ArcINC - clan tag <ArcINC>]
ArcINC - wie zijn wij?
ArcINC is een internationale clan, waarvan veruit de meerheid (89%) bestaat uit Nederlanders en/of Belgen.
Wij hebben momenteel ongeveer 120 leden; Koeitje, Boezelman, NeooeN, Nuwmax, Intenze, Flawless, ArchangelINC en nog een aantal mensen van dit forum.
We zijn een gezellige club en helpen iedereen.
Voor meer informatie zie: ArcINC
Teamspeak?
We hebben onze eigen teamspeak server : archangelinc.teamspeak.de
VereistenOp welk niveau spelen wij?
- 18+
- Engels en Nederlands kunnen spreken.
T1-6, normale rifts en Greater Rifts.
Aanmelden?
In-game kan je contact op te nemen met ArchangelINC#2253, NeooeN#2211, chessmaster#2838, NUWAX#1739, FLAWLESS#2374 of join de leden van ArcInc op hun teamspeak server.
\[/EINDE RECLAMEBLOK #3]
[ #4 - GoTHC - clan tag <GoTHC>]
GoTHC - wie zijn wij?
GoTHC is een afgeleide van de normale GoT clan, maar dan voor de hardcore spelers
As in Diablo II, Diablo III gives players the choice to make hardcore characters. Players are required to first level up a regular character to level 10 before they have the option to create new Hardcore characters. Hardcore characters cannot be resurrected; instead they become permanently unplayable if they are killed. Hardcore characters are separately ranked, and they can only form teams with other hardcore characters. After dying, the ghost of a hardcore character can still chat, the name still shows up in rankings, but the character cannot return to the game.
Wij hebben momenteel ongeveer 53 leden - voornamelijk leden van dit forum. De clanleader = GoTKwakke#2365 - neem voor meer informatie contact met hem op.
\[/EINDE RECLAMEBLOK #4]
Ik denk dat weinig mensen mijn DH's zijn amulet dragen
klik
Edit: Valt me net btw. op dat items met een socket erop gererolled niet zichtbaar zijn...
Overigens is dat zowel Season alswel Non-Season!
klik
Edit: Valt me net btw. op dat items met een socket erop gererolled niet zichtbaar zijn...
Overigens is dat zowel Season alswel Non-Season!
[ Voor 33% gewijzigd door Thalaron op 20-02-2015 20:12 ]
Die gem heb ik tot lvl 25 gemaakt.daarna pakte ik een 3300 dps 2h om een alt te levelen in T6. De eerste kill leverde gelijk 8 lvls op oid:) in 10 mins was ik al level 40. Toen begon het moeizaam te worden. Rond lvl 45 kon ik gewoon een -req wapen gebruiken.Thalaron schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:16:
Mijn Seasonal DH is inmiddels "af".
Paragon 219 inmiddels alweer![]()
Conclusie, je hebt er 15 mins per alt plezier aan.Of dat al de GR's voor nodig waren...
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Was inderdaad daar al bang voor...Mofkees schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 20:18:
[...]
Die gem heb ik tot lvl 25 gemaakt.daarna pakte ik een 3300 dps 2h om een alt te levelen in T6. De eerste kill leverde gelijk 8 lvls op oid:) in 10 mins was ik al level 40. Toen begon het moeizaam te worden. Rond lvl 45 kon ik gewoon een -req wapen gebruiken.
Conclusie, je hebt er 15 mins per alt plezier aan.Of dat al de GR's voor nodig waren...
Heb me dan ook maar een boost geregeld
Nu maar wat klooien met monk... moet nog 2 Sunwoku pièces en beter wapen... maar kan bijna gewoon met de gewenste build, danwel niet ideaal, lopen!
Verwijderd
Oh, heb je daar al de 3 nieuwe sets, de gefikste oude sets, en de nieuwe GR tilesets? Dan heb ik toch wat gemist!NastyNickNL schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:56:
[...]
Misschien moet je S2 dan eens beginnen.
*pling*

:D:D
Jammer dat de RRC geen CDR is
En dat ik geen Ramaladni heb liggen

:D:D
Jammer dat de RRC geen CDR is
En dat ik geen Ramaladni heb liggen
Tjah, ondanks je twee ´bedenkingen´ vind ik eigenlijk dat je helemaal niet mag klagen 
Inmiddels lvl 65 in S2, bijna daar met mijn crus!
Inmiddels lvl 65 in S2, bijna daar met mijn crus!
Zo, na maanden afwezigheid vanmorgen weer m'n eerste uurtjes in D3 door kunnen brengen 
Zoals gewoonlijk gaat het veel te langzaam (Crusader lvl 9 in seasons 2
), maar ik vermaak me prima
Zoals gewoonlijk gaat het veel te langzaam (Crusader lvl 9 in seasons 2
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Zit erover te denken weer een beetje te starten. Maar ben gestopt met spelen toen de Paragon levels werden ingevoerd in vanilla. Kan ik nog lekker spelen zonder RoS of is dat echt zonde van de tijd (niet meteen zin 40 euro te vergooien als ik niet weet of ik het weer regelmatig zal spelen).
RoS is zoveel meer leuker en heeft meer mogelijkheden, dus ik zou RoS halen
En daarbij kost een RoS key (voor de pc) geen 40e maar 20e.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Waar? Als ik bij Battle.net op upgrade klik staat er gewoon 40e.Tektoon schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:12:
En daarbij kost een RoS key (voor de pc) geen 40e maar 20e.
/edit
Even zelf nagedacht en een key gekocht via Paypal. Ik ga het dus toch maar is zo proberen!
[ Voor 18% gewijzigd door ormagon op 21-02-2015 13:25 ]
Zo vanochtend een leuke g.rift gehad die wel lekker liep qua EP..
Voorbeeldje LTK + EP op greater rift 40 (in minder dan 10 minuten ^^)
YouTube: Monk g.rift 40
Voorbeeldje LTK + EP op greater rift 40 (in minder dan 10 minuten ^^)
YouTube: Monk g.rift 40
http://www.budgetgaming.n...:+reaper+of+souls_PC.htmlormagon schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:14:
[...]
Waar? Als ik bij Battle.net op upgrade klik staat er gewoon 40e.
/edit
Even zelf nagedacht en een key gekocht via Paypal. Ik ga het dus toch maar is zo proberen!
of anders op een keysite.
Zo, is dit spel even veranderd! Toen ik stopte (toen de Paragon levels werden toegevoegd) had ik absoluut geen kinderachtig karakter, kon met de top mee. LoH dual wielding Monk met 2700 Life per Hit met nog 1000 Life per second, 2.08 Attacks per Second en 48000 Damage per Second. Kon Belial op Inferno rustig facetanken.
Heb net even de game gestart en op normal (ho, de niveaus zijn omgegooid) Halls of Agony gedaan om in te komen. In een run van 20 minuutjes 3 items vervangen en een legendary gevonden.
Heb net even de game gestart en op normal (ho, de niveaus zijn omgegooid) Halls of Agony gedaan om in te komen. In een run van 20 minuutjes 3 items vervangen en een legendary gevonden.
Verwijderd
ben echt enorm newbie met de monk maar vond dat ik seasons een moest proberen.
dus nu heb ik een level 70 monk met echt klote gear op de gungdo bracer na dan.
Nu vond ik deze build wel interesant, maar voor de monk kenners onder ons, is dat een sterke build?
(want ga dan specifiek die items ook proberen te grinden)
http://www.diablofans.com...dplosion-monk-40b-xp-hour
dus nu heb ik een level 70 monk met echt klote gear op de gungdo bracer na dan.
Nu vond ik deze build wel interesant, maar voor de monk kenners onder ons, is dat een sterke build?
(want ga dan specifiek die items ook proberen te grinden)
http://www.diablofans.com...dplosion-monk-40b-xp-hour
Here we go!
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Ga je ook echt nude spelen?
Note: Dan bedoel ik natuurlijk de character!
[ Voor 10% gewijzigd door Ryur op 21-02-2015 17:50 ]
Maurader set compleet. Wel even wennen aan die sentry speelstijl. Stuk actiever dan dat het ooit was.
MHW: Jay
De Raekor Furious Charge build is een gave speelstijl. Echt lekker supersnel beuken op mobs op T2 en zowaar een Furnace gevonden. Wel een beetje jammer dat one-point-dmg heel slecht te doen is zodra je Furious Charge op cooldown staat en je zonder Fury zit. Dit komt nogal vaak voor bij een eindbaas. Dan is het hopen dat je tornadoes en ancients nog een beetje damage doen.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Je heb de complete raekor bonus, t6 moet te doen zijn.
En gebruik geen beserker rage icm een fury spender als sprint..
Verwijderd
Uh, sprint spam je niet zoveel hoormitch187 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 20:32:
Je heb de complete raekor bonus, t6 moet te doen zijn.
Dus? 1 fury te weinig kost je 25% damage op je eerst volgende target. Het is niet dat hij de gear heeft om T6 te farmen zonder zijn skills zorgvuldig te kiezen.
Verwijderd
Near max fury...je sprint kost net zoveel als je FC generate. Pop sprint, pop FC en je hebt full fury. Denk dat 1 sprint de buff zelfs niet verwijderd.mitch187 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 20:52:
Dus? 1 fury te weinig kost je 25% damage op je eerst volgende target. Het is niet dat hij de gear heeft om T6 te farmen zonder zijn skills zorgvuldig te kiezen.
Zal het even anders voor je verwoorden:
Waarom een skill die poptentieel je damage kan verlagen ipv één die je damage output verhoogd terwijl je nog niet T6 op farm heb?
Waarom een skill die poptentieel je damage kan verlagen ipv één die je damage output verhoogd terwijl je nog niet T6 op farm heb?
Verwijderd
Laat ik het dan ook anders voor je verwoorden:mitch187 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 21:34:
Zal het even anders voor je verwoorden:
Zelfs als je 20% van de tijd niet tegen de max fury aanzit houd je gemiddeld nog een 20% damage increase over. Waarom zou je een 20% damage increase laten liggen?
Ja over die passive ben ik ook nog aan het dubben. Het is wel zo inderdaad bij de eerste charge dat vaak je Fury niet vol is, maar vaak is het wel dat je daarna ongelimiteerd FC kun spammen als de mobdichtheid groot is. En tijdens die charges is je Fury globe knettervol.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
De passive is prima, ik zou eerder de sprint veranderen iets nuttigers, veel van je movement bestaat al uit charges. Neem bijv. ground stomp met pull rune. Op die manier kan je de boel wat compacter maken en haal je het uiterste halen uit je vile wards.
Oh dat kan ik morgen wel even proberen. Maar de snelheidsboost van sprint is ook wel fijn. Je rent als een malle zo de rifts door op zoek naar compacte mobs
En dan nu de resultaten van mijn Gem of Ease experiment;
class; monk
paragon; 200
items; lvl 70 flying dragon met gem of ease + lvl 27 leorics crown met flawless royal ruby
difficulty; torment I
1st hit; lvl 7
10 min; lvl 41
1x5 bounties inleveren; lvl 46
1e rift; lvl 51
45 min; lvl 60
2h; lvl 70
Ik moet zeggen dat ik wel over de gem te spreken ben. Het is natuurlijk lang niet zo snel als een boost in een volle party op een hoog niveau, maar daar was het mij ook niet om te doen. Ik ben niet erg bekend met de monks en ik moest tijdens het levellen geregeld uitzoeken welke skills ik moest gebruiken.
De eerste 40 levels waren voorbij voor ik de bounty reward kon ophalen. Vanaf level 61 zakt het tempo merkbaar; behalve dat de xp/kill steeds minder uitmaakt komen er op dat level wapens beschikbaar die flink sterker zijn waardoor je lvl 70 wapen ook minder verschil geeft. Bijkomend probleem is dat het levellen zó snel gaat dat je op dat moment nog steeds lvl 5 gloves en lvl 21 armor aanhebt omdat je gewoon nog geen tweede glove of armor bent tegengekomen. En dan zijn elites ineens heel lastig.
Binnenkort brengt ik nog een WD naar lvl 70. Die class ken ik veel beter dus dan hoef ik niet zo te zoeken naar een goede build. Ik vermoed dat het stuk tussen 60 en 70 dan ook een stuk sneller zal gaan.
Alles bijeen vind ik deze gem wel een leuke toevoeging. Als je binnen een uurtje of twee zelf een character naar 70 wilt brengen en ook nog wat wilt meekrijgen van de skills zit je goed met deze gem. Je bent niet instant 70, maar het levellen gaat wel heel veel sneller.
Zou er iemand eens naar mijn Monk zijn skills/passives kunnen kijken waar evt verbetering in zitten (Huracan - Seasonal).
Moet uiteraard nog Grungo's Gear / Inna's Belt en beter wapen (heb Inna's helm ook btw) let niet op rolls.. Souls zijn op ;-)
Alvast bedankt!
Moet uiteraard nog Grungo's Gear / Inna's Belt en beter wapen (heb Inna's helm ook btw) let niet op rolls.. Souls zijn op ;-)
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Thalaron op 22-02-2015 10:45 ]
ff snel: je wil sweeping wind voor de spirit generator, inner storm geloof ik. Met je inna's kost deze nl niks en kan je die full uptime hebben. dashing strike heeft geen rune. je max spirit passive vervangen door die wat totaal extra resist geeft. Ik kijk vanavond wel ff...enfin, je weet me te vinden!Thalaron schreef op zondag 22 februari 2015 @ 10:45:
Zou er iemand eens naar mijn Monk zijn skills/passives kunnen kijken waar evt verbetering in zitten (Huracan - Seasonal).
Alvast bedankt!
http://yor.minitroopers.com
Hoop inderdaad niet dat dit doorgaat:
http://www.nu.nl/games/39...erse-versie-diablo-3.html
Want dat zou een probleem zijn omdat... (vul aan)Rhodan schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:01:
Hoop inderdaad niet dat dit doorgaat:
Persoonlijk denk ik dat zoiets het spel er door verziekt wordt.unfor schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:08:
[...]
Want dat zou een probleem zijn omdat... (vul aan)
Mensen gaan spullen kopen ipv er voor te spelen.
En spullen die al zeldzaam zijn zouden denk ik nog zeldzamer worden om zo mensen wat te pushen om die spullen dan maar te kopen.
Maar, zijn persoonlijke gedachtes en zo ervoer ik dat toen de veilingshuis nog in het spel zat.
Verwijderd
Als het EXP boosts worden verpest dat ladders en leaderboardsunfor schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:08:
[...]
Want dat zou een probleem zijn omdat... (vul aan)
Thnx ;-)Yor schreef op zondag 22 februari 2015 @ 14:43:
[...]
ff snel: je wil sweeping wind voor de spirit generator, inner storm geloof ik. Met je inna's kost deze nl niks en kan je die full uptime hebben. dashing strike heeft geen rune. je max spirit passive vervangen door die wat totaal extra resist geeft. Ik kijk vanavond wel ff...enfin, je weet me te vinden!
Die Dashing Strike heb ik net op een andere plek gezet dus zal daar wel fout gegaan zijn btw... Zal je profiel later nog wel ff vergelijken
Ik lees niets over items kopen.Rhodan schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:19:
[...]
Persoonlijk denk ik dat zoiets het spel er door verziekt wordt.
Mensen gaan spullen kopen ipv er voor te spelen.
En spullen die al zeldzaam zijn zouden denk ik nog zeldzamer worden om zo mensen wat te pushen om die spullen dan maar te kopen.
Maar, zijn persoonlijke gedachtes en zo ervoer ik dat toen de veilingshuis nog in het spel zat.
Cosmetische dingen en stash upgrades zie ik niet zo'n probleem in.
Zo lang ze het houden net zoals Path of Exile vind ik het prima.
Daar heb ik ook geld aan uit gegeven omdat ik het bedrijf waardeer en de manier waarop ze de microtransactions hebben gedaan.
Nou is Diablo natuurlijk geen F2P game, maar als je ziet hoeveel uren mensen zich kunnen vermaken met deze game dan valt die aanschaf natuurlijk in het niet als je het per uur bekijkt.
Ik gooi al jaren met geld naar mijn scherm, maar Blizzard wil het meestal niet. Extra char slots en stash space zou voor mij ook een eerlijke manier zijn om eraan bij te dragen. Echter exp-boosts voor betaling vind ik dan weer slecht, want wat is het volgende ? Magic Find boosts ? En dan damage boosts ? Zolang het de character zelf niet beïnvloed, vind ik het okee.
Daarom was ik eigenlijk wel blij dat die veilinghuis eruit gehaald werd.
Sommige kochten voor echt geld behoorlijk vet spul en liepen vervolgens een stuk makkelijker door de velden.
Als het inderdaad zou blijven bij cosmetische dingen of bv inderdaad een extra stash ruimte, prima, geen probleem mee, maar als het ook zoals toen beschikbaar wordt voor gear.
Niet mijn ding in ieder geval.
Maar ieder zijn meug.
Sommige kochten voor echt geld behoorlijk vet spul en liepen vervolgens een stuk makkelijker door de velden.
Als het inderdaad zou blijven bij cosmetische dingen of bv inderdaad een extra stash ruimte, prima, geen probleem mee, maar als het ook zoals toen beschikbaar wordt voor gear.
Niet mijn ding in ieder geval.
Maar ieder zijn meug.
Ik zou graag een keer bij jou willen zijn als je met geld naar je scherm gooit.....Ik ruim het wel op!Phuncz schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:51:
Ik gooi al jaren met geld naar mijn scherm, maar Blizzard wil het meestal niet. Extra char slots en stash space zou voor mij ook een eerlijke manier zijn om eraan bij te dragen. Echter exp-boosts voor betaling vind ik dan weer slecht, want wat is het volgende ? Magic Find boosts ? En dan damage boosts ? Zolang het de character zelf niet beïnvloed, vind ik het okee.
Char slots zie ik dan wel zitten, stash weer niet.
http://yor.minitroopers.com
Ik speel met zowat alle classes afwisselend en 5 pages is te weinig als je alle sets (buiten Invoker/Blackthorne's) 1x compleet bewaart, samen met alle legendaries met nuttige legendary power. De enige items waarvan ik meer dan 1 heb zijn belts, rings en amulets, maar ook daar heb ik maximaal twee van één. De "oplossing" is natuurlijk al mijn character slots nu bezetten, maar dat doe ik al "langzaam" door elke season een nieuwe char te starten die ik dan ook bijhoudt. Echter mogen we niet vergeten dat er complete sets bijkomen, dat 4-piece sets naar 6-piece uitgebreid worden en dat er bij elke patch nieuwe gems en legendaries worden toegevoegd.
Dus ik zie het nut van extra stash zeker in.
Ik zou willen dat je 1 pagina voor elke klasse zou krijgen + 1 overige.Phuncz schreef op zondag 22 februari 2015 @ 19:49:
Mats gewoon auto pick-up + niet in stash maar zoals Blood Shards...
Dit topic is gesloten.
![]()