• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:59
Grappige is, als je twee weken lang goed je best doet, ben je (op SC non-Season) para 300...

Het limiet is dus zeker wel enigzins valide :+

Even niets...

Ik vond gisteren trouwens een derde Furnace met zo'n 3550 DPS.
Rolls waren iets van 1180-1620 damage en +8% damage, daarnaast vit/int.

Ik heb op mijn Jade WD al een goede Furnace met hogere DPS (3962), maar daar zit attack speed op. Ook op mijn Wizard heb ik een redelijke Furnace met 3710 DPS.

Omdat een Jade WD eigenlijk niets aan IAS heeft zit ik er aan te denken om op de nieuwe Furnace de damage te rerollen, zodat ie ongeveer 3700 DPS gaat krijgen. Mijn WD krijgt dan ineens 1000 vit er bij, iets wat mijn survivabilty enorm gaat verhogen.
De Furnace met IAS gaat dan naar mijn Wiz, die heeft wel baat bij IAS.

En dan heb ik er een over voor.. niets :P

Wat ik dus ook kan doen is de nieuwe Furnace te rerollen naar Str om deze op een Crusader te gebruiken. Maar zijn er wel high-end builds voor andere classes dan WD/Wiz die Furnace gebruiken? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09-2025
Voor een Raekor Barb is die ook goed.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2025

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:00:
Hey mensen,

Net even iets getest en de uitkomst vebaasde mij echt!
4 level 31 grifts solo met de scoundel als follower.

Hij heeft geen immortal relic.. voor profiel check mijn season monky Speedy
http://eu.battle.net/d3/e...rtoNLD-2137/hero/54574974

Totaal in deze runs is hij 3 keer dood gegaan.. echt niet verkeerd. Die templar kan na maanden werken dus eindelijk eens op vakantie :P
Jij hebt ook vakantie zeker met je para 301 :)!

Leuke bevinding van die scoundrel. Mooi boog ook voor m.

Wat ook goed werkte gisteren was je theorie over de verschillende palm runes per monk. 1 monk had de flesh is weak rune op staan. De andere twee shocking grasp. Door de flesh is weak rune krijgen de mobs een hoop meer damage. Het kan natuurlijk ook dat er 1 de cold rune neemt, die is ook wel lekker...

Battle.net || Strava

retlaw schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:58:
[...]

Jij hebt ook vakantie zeker met je para 301 :)!

Leuke bevinding van die scoundrel. Mooi boog ook voor m.

Wat ook goed werkte gisteren was je theorie over de verschillende palm runes per monk. 1 monk had de flesh is weak rune op staan. De andere twee shocking grasp. Door de flesh is weak rune krijgen de mobs een hoop meer damage. Het kan natuurlijk ook dat er 1 de cold rune neemt, die is ook wel lekker...
Ik ga uiteindelijk wel overschakelen naar die cold rune, zodra ik bracers met cold damage heb. Laatst had ik hem even meegenomen voor een test run en toen viel me op dat 'ie met die rune sweeping wind niet procte. Is dat normaal, of had ik last van een bug? Moet toch niet de bedoeling zijn, zou je denken.

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-12-2025

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Vidra schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:40:
[...]

In elke clan zijn er mensen die nu (nog) geen S2 spelen en dit ook niet van plan zijn. Daarnaast is er nu een enorme hype dat iedereen S2 aan het spelen is, maar het zou zo maar kunnen dat iedereen na een maandje wel weer klaar is en weer terug gaat naar de high lvl chars op non-season SC/HC.

[...]
over een maandje heeft iedereen op S2 ook goed gegearde chars, dus wrom terug :P

enige reden dat ik op non-season zou willen spelen is om mn show-case char verder uit te bouwen, en ruigerock in te halen met mn wizz :P m'n crus al maanden niet meer aangeraakt, en hij staat nog steeds in de top-10 qua dps *O*

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

FireDrunk schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:48:
[...]

De para limiet geld/gold vooral voor SC non-season. Er is nog niemand uit de SG clan paragon 300 op season, dus ik denk niet dat dat een probleem is.

Als je twee weken lang je uiterste best doet om goed mee te spelen, en je van je beste kant te laten zien, zal niemand zeuren dat je misschien een te laag paragon level hebt...
Hayabusa was gisteravond al plvl 304 op S2 _/-\o_
Mystery schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:11:
[...]

Vraag me af of dat de echte reden is. Er spelen namelijk best nog wel wat mensen non-season in Tweakers clan en daarnaast kan je natuurlijk altijd ook via Tweakers community een party vormen in plaats van met 3 clan leden. Het komt nogal over als een drog reden.

Maar voordat er door wat ik hier schrijf een hele discussie ontstaat, veel plezier bij een andere clan.
Je moet iets verzinnen he :D Ik zag gisteren in de Tweakers community gewoon verzoeken voor NS rifts :D
FireDrunk schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:45:
We hebben 'maar' 34 officers (Vydra, Klablabla, protax en Thor). Dus als hij tegelijkertijd is samen met 1 van die drie, zou het goed moeten komen :)
Vier, je vergeet protax :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Spelen jullie ook Hard Core?

• Protax
  • Laatst online: 01-01 21:25
Lol, voel me vereerd... Thor speelt geen seasons dus die telt niet mee... >:)

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11-2025
Alleen maar.
nu is de vraag, waarom wil je dit weten? :)

Verwijderd

omdat ik dat ook speel zoek nog mensen om af en toe party te vormen

• Yogoi
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:40:
Ik sta bijna altijd open voor een feestje ;)
Al kan het zijn dat ik al met guildies speel natuurlijk.

Je kan me adden op Yogoi#2878

Verwijderd

Zal je vanavond ff toevoegen

• NastyNick
Ik voeg je ook wel even toe Yogoi speel ook veel na 19:00

• FireDrunk
Sorry protax, ik heb over je heen gekeken, komt omdat je nooit op TS bent :+

Even niets...

• kwakke01

kwakke01

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:40:
Ik ben ook wel zo nu en dan online te vinden, en nooit te beroerd om in-party in de weg te lopen.

add me maar als je wil, of join GoT-HC als je een plekje zoekt in een HC-only clan
tag: GoTKwakke#2365

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Protax
FireDrunk schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:53:
Sorry protax, ik heb over je heen gekeken, komt omdat je nooit op TS bent :+
Ben er de afgelopen twee weken, bijna iedere dag :)
Had even een D3 break...

• FireDrunk
I stand corrected :+

Even niets...

Ja, er wordt ook HC gespeeld binnen onze clan ... nu zijn er wel veel mensen zich eerst op S2 (sc) aan het concentreren. Maar in de aanloop hiernaar toe waren er elke avond wel een aantal groepen aan het spelen.

Maar is een dedicated HC clan niet beter, zoals GoTHC? Zie post hierboven van GoTKwakke :D
Protax schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:05:
[...]

Ben er de afgelopen twee weken, bijna iedere dag :)
Had even een D3 break...
FIFA 15, toch :)

[ Voor 7% gewijzigd door Vidra op 18-02-2015 15:22 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Trouwens.. Hoe kan het dat er mensen zijn met wel 17 characters, terwijl ik nu oude moet gaan verwijderen om op season een mule aan te kunnen maken?

Doe ik iets fout?

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-11-2025
Collector editions kregen extra slots

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:33:
Trouwens.. Hoe kan het dat er mensen zijn met wel 17 characters, terwijl ik nu oude moet gaan verwijderen om op season een mule aan te kunnen maken?

Doe ik iets fout?
Hoe kan je na 4 dagen al een mule nodig hebben op seasons, wat bewaar je allemaal dat je stash vol zit? Ik heb nog 3 lege stashtabs..

• NastyNick
Crap bewaren waarvan je denkt dat je het nog gaat gebruiken. Laat mij je dit zeggen dat ga je dus niet doen. Ik heb tijden terug mijn stash in ns op deze manier al geleegd.

Verwijderd

microoo schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:40:
[...]

Hoe kan je na 4 dagen al een mule nodig hebben op seasons, wat bewaar je allemaal dat je stash vol zit? Ik heb nog 3 lege stashtabs..
Oh nee heb nog wel ruimte. Wil ook graag een tweede type monk te hebben (mega tank).. en heb een ancient 2h gevonden met -35 lvl req.. leek mij wel lol om hier die exp gem in te stoppen en dan kijken hoe bizzar dat is om mee te lvl-en.

Maar heb dus geen plek meer :(
Smijt er tzt dan wel een wd vanaf heb er nog 1 die "deleteme" heet.. die is de sjaak :P

• NastyNick
Die level gem of ease lijkt mij ook wel leuk op level 25. Is er al iemand die dit heeft getest?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

NastyNickNL schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:47:
Die level gem of ease lijkt mij ook wel leuk op level 25. Is er al iemand die dit heeft getest?
Ikzelf niet, maar begreep van twee clannies, dat ze een DH binnen het uur naar de 70 hebben weten te krijgen mbv een ancient gecrafte boog en die gem :). Ga het zelf tzt ook proberen, lijkt me wel tof.

Battle.net || Strava

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10-2025
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:45:
[...]
Oh nee heb nog wel ruimte. Wil ook graag een tweede type monk te hebben (mega tank).. en heb een ancient 2h gevonden met -35 lvl req.. leek mij wel lol om hier die exp gem in te stoppen en dan kijken hoe bizzar dat is om mee te lvl-en.
Kan je toch gewoon op dezelfde character doen?
Of je vindt dat misschien te omslachtig, dat kan :)

De tijd om die gem of ease tot lvl 70 te brengen ben je al een heel eind geleveld met je alt :) Zeker als je een boost krijgt. Misschien ooit eens voor de lol die gem lvl 25 maken maar nu zie ik het nut er niet van in om te bevestigen dat het een enorme level speed boost gaat geven.

Vanavond nog maar eens bloodshards grinden en zien of Kadala mij die Vile Wards wil geven. Lijkt me op dit moment de grootste boost voor m'n Reakor Barb. Ondertussen heb ik van alle nuttige sets wel al de ancient versie gekregen van haar :)

[ Voor 16% gewijzigd door Inrage op 18-02-2015 15:55 ]

Verwijderd

Mystery schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:11:
[...]

Vraag me af of dat de echte reden is. Er spelen namelijk best nog wel wat mensen non-season in Tweakers clan en daarnaast kan je natuurlijk altijd ook via Tweakers community een party vormen in plaats van met 3 clan leden. Het komt nogal over als een drog reden.

Maar voordat er door wat ik hier schrijf een hele discussie ontstaat, veel plezier bij een andere clan.
Misschien had ik een screenshot moeten maken van de mensen die de afgelopen week online zijn geweest van de clan? De verhouding ligt ergens rond de 15:1 voor S:NS.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12-2025

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:00:
Hey mensen,

Net even iets getest en de uitkomst vebaasde mij echt!
4 level 31 grifts solo met de scoundel als follower.

Hij heeft geen immortal relic.. voor profiel check mijn season monky Speedy
http://eu.battle.net/d3/e...rtoNLD-2137/hero/54574974

Totaal in deze runs is hij 3 keer dood gegaan.. echt niet verkeerd. Die templar kan na maanden werken dus eindelijk eens op vakantie :P
Waarom gebruik je geen multishot? Zou ik niet over twijfelen met die life on hit. Als je de eerste skill niet selecteert en je scoundrel dus maar met drie skills laat spelen gebruikt 'ie de multishot ook vaker.

Overigens is 150 CHD de cap voor je follower. Hij heeft al 50 CDH van zichzelf dus met 100 CHD op het token zit je daar al aan; niet alleen heb je daardoor meer keuze qua ringen en amuletten, maar in jouw geval betekent het ook dat Hysteria als laatste skill weinig zin meer heeft.

Taktik legt het allemaal mooi uit in dit filmpje. Er is ook een text-guide te vinden op Battle.net. :)

Ik vond het zelf erg de moeite. Zo wist ik bijvoorbeeld eerst niet dat followers gebuffed worden door elemental damage. Momenteel zie ik in het nieuwe seizoen ook amuletten en ringen voorbij kunnen die BiS zijn voor m'n followers maar die ik hiervoor gewoon had weggedaan. Mijn off-season Enchantress doet ondertussen 750k damage. :7

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:49
Awkward... Mijn Templar heeft een beter wapen dan mijn DH :(

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Inrage
Tektoon schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:10:
[...]

Taktik legt het allemaal mooi uit in dit filmpje. Er is ook een text-guide te vinden op Battle.net. :)
Erg handig idd, dat wist ik allemaal nog niet. Dus eigenlijk kan ik mijn barbarian best omscholen van Lightning naar Physical als ik wil dat m'n templar ook wat damage doet. En die groene gem gooi ik dan vanavond ook uit z'n weapon :)

• Thalaron
Followers doen verwaarloosbare dmg... Gebruik ze zelf alleen voor Unity/buffs en CC (bv Thunderfury en The Ess of Jordan)

Dmg is leuk maar komt op de laatste plek bij mij...

Edit:
Alle extra dmg is mooi meegenomen uiteraard!! Ik zou er alleen niet teveel naar kijken ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Thalaron op 18-02-2015 16:56 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

...zegt de man wiens seasonal char maar half zo veel damage doet als mijn off-season Enchantress. >:)

Je kunt trouwens de damage die je krijgt via je follower met unity ook reduceren door de stats juist te min-maxen. Ik weet niet of ik het woord 'verwaarloosbaar' zou gebruiken als je followers T1 kunnen solo-en, maar een luxe speeltje voor als je teveel gold/gems hebt is het wel ja. :P

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Thalaron
Heb je mijn follower @ Veneno (non season) al bekeken? :P

Zojuist 1e Ramaladni's Gift geloot!
Nu hopen dat ik niet net als in seizoen 1 dat ik 4 gifts heb voordat ik een zinnig wapen krijg.. Scheelt dat je nu een Arcane Barb kan craften met wat geluk!

[ Voor 63% gewijzigd door Thalaron op 18-02-2015 17:48 ]

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:04

Yor

Yor1313#2571

Tektoon schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:57:
...zegt de man wiens seasonal char maar half zo veel damage doet als mijn off-season Enchantress. >:)

Je kunt trouwens de damage die je krijgt via je follower met unity ook reduceren door de stats juist te min-maxen. Ik weet niet of ik het woord 'verwaarloosbaar' zou gebruiken als je followers T1 kunnen solo-en, maar een luxe speeltje voor als je teveel gold/gems hebt is het wel ja. :P
*kuch* check mijn furnace maar eens dan op off-season *kuch* En nu ophouden met Thalaron te pesten! 8)

http://yor.minitroopers.com

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:35

Freelance

(..)

Na 25 uur solo nieuw op de EU server is mijn ww barb nu eindelijk 70 (paragon 22)
http://eu.battle.net/d3/e...buster-2813/hero/54453079

Ik kan t1 rifts clearen, maar wel langzaam. Wat raden jullie aan, terug naar master voor een tijdje om betere gear te krijgen of rustig door te gaan op t1?

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-12-2025
Bam, dropt er net een ancient Furnace voor mijn neus :D
Kans op een Furnace is al bijzonder klein, en dat ie nog ancient is al helemaal!
Niet de meest ideale roll, dex/vit/ias maar die ias roll ik later wel naar 10% zodra ik een gift vind.

Mijn S2 monkje tot nu toe: http://eu.battle.net/d3/en/profile/DLUX-1534/hero/54706619

[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 18-02-2015 20:54 ]

Verwijderd

hey mensen,

nog een test gedaan.. grift 37 zonder unity en immortal relic op de templar.. ging top gehaald zonder echte problemen. Dit was ongeveer wel de max voor hem. Had vervelende act5 mobs dus met de juiste mobs kan je het wellicht rekken tot 39.

Wees dus niet getreurd als je nog geen unity of immortal relics hebt gevonden want ze zijn handig, maar echt niet nodig voor lage/medium grifts. Het lijkt er ook op of ze naast een buff ook een intelligentie update hebben gehad en mobs negeren ze ook meer dan voorheen lijkt.

Verder thxs voor de tips en trucks om ze sterker te maken, maar dat was niet de opzet van de tests. Templar kan met sockets en max gems in alles in combi met Bulkatos wedding band best leuke deeps doen, maar zelf gebruik ik die gasten altijd voor de CC trucks.

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Heeft er hier iemand ervaring met de 'Boss Mode' conquest? (alle bosses killen op T6 binnen 20 minuten) Ik wil een poging gaan wagen om 'm solo te doen als ik de Danetta's gevonden heb. Ik heb wel een filmpje gevonden van iemand die 'm een paar dagen geleden solo heeft gedaan op EU. Maar deze gast doet ze in een, voor mij, heel rare volgorde. Ik zou altijd beginnen met bijvoorbeeld Adria of de Spiderqueen gezien het complete level waar je doorheen moet en waar je fout kunt lopen.
Freelance schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 20:12:
Na 25 uur solo nieuw op de EU server is mijn ww barb nu eindelijk 70 (paragon 22)
http://eu.battle.net/d3/e...buster-2813/hero/54453079

Ik kan t1 rifts clearen, maar wel langzaam. Wat raden jullie aan, terug naar master voor een tijdje om betere gear te krijgen of rustig door te gaan op t1?
Nice. Ik zou direct greater rifts gaan doen om de legendary gems op te halen. Pain Enhancer en Toxin geven je meteen een goede damage boost. Daarmee kan je T1 zeker goed aan. Als je zorgt dat je de bosses omlegt met minder dan 2,5 minuut op de klok ga je maar één niveautje tegelijk omhoog en heb je op die manier aan een of twee grift keystones genoeg om alle 17 gems op te halen. Daarbij krijg je natuurlijk ook een bak loot.

• Yogoi
NastyNickNL schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:47:
Ik heb hem gister even naar 25 gekregen en daarna een testje gedaan.
Was te grappig, Ruigerock ging me boosten en killde 1 skeleton en ik was level 7 ;)
De gem helpt heel erg maar heeft meer nut als je zelf een poppetje leveled dan als je geboost word.
Na lvl 50 is het verschil niet zo enorm meer (helpt natuurlijk wel)
De onwijs grote meerwaarde voor zelf levelen is dat je gewoon een lvl 70 wapen neemt met een socket en die gem er in gooit.

Maar helpt die gem? for sure!!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:54

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Je pakt gewoon een lvl 70 wapen... rerolled secondary naar minus lvl 35 (of net wat de max is)..
Gem erin en zodra je nieuwe char dat lvl heeft bereikt.. smooth sailing.

Althans zo ga ik m'n andere chars binnenkort even naar 70 helpen

Legion 7i i9 3080 32gb

• Yogoi
markklok schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 07:30:
Je pakt gewoon een lvl 70 wapen... rerolled secondary naar minus lvl 35 (of net wat de max is)..
Gem erin en zodra je nieuwe char dat lvl heeft bereikt.. smooth sailing.

Althans zo ga ik m'n andere chars binnenkort even naar 70 helpen
Waarom zou je dat doen als je met een gem of ease het wapen op lvl 1 kan gebruiken?

• Thalaron
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 22:21:
hey mensen,

nog een test gedaan.. grift 37 zonder unity en immortal relic op de templar.. ging top gehaald zonder echte problemen. Dit was ongeveer wel de max voor hem. Had vervelende act5 mobs dus met de juiste mobs kan je het wellicht rekken tot 39.

Wees dus niet getreurd als je nog geen unity of immortal relics hebt gevonden want ze zijn handig, maar echt niet nodig voor lage/medium grifts. Het lijkt er ook op of ze naast een buff ook een intelligentie update hebben gehad en mobs negeren ze ook meer dan voorheen lijkt.

Verder thxs voor de tips en trucks om ze sterker te maken, maar dat was niet de opzet van de tests. Templar kan met sockets en max gems in alles in combi met Bulkatos wedding band best leuke deeps doen, maar zelf gebruik ik die gasten altijd voor de CC trucks.
Je krijgt zonder die Relic wel ook de helft van de dmg die je templar vangt he.... dus als die in een pool zooi gaat staan ga jij ook stuk... Zonder is denk ik handiger... Zo heel stevig zijn die volgertjes niet!

• markklok

markklok

Yogoi schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 07:32:
[...]

Waarom zou je dat doen als je met een gem of ease het wapen op lvl 1 kan gebruiken?
Dan blijft alles smelten wanneer de monster meer health krijgen... tot een bepaald lvl natuurlijk.. Dan moet je er ook weer voor werken.

Legion 7i i9 3080 32gb

• markklok

markklok

unfor schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 20:53:
Bam, dropt er net een ancient Furnace voor mijn neus :D
Kans op een Furnace is al bijzonder klein, en dat ie nog ancient is al helemaal!
Niet de meest ideale roll, dex/vit/ias maar die ias roll ik later wel naar 10% zodra ik een gift vind.

Mijn S2 monkje tot nu toe: http://eu.battle.net/d3/en/profile/DLUX-1534/hero/54706619
Zo jij hebt je BIS wapen binnen... Kan je ook weer van het lijstje schrappen :*)

Legion 7i i9 3080 32gb

• Yogoi
markklok schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 07:34:
[...]

Dan blijft alles smelten wanneer de monster meer health krijgen... tot een bepaald lvl natuurlijk.. Dan moet je er ook weer voor werken.
Volgens mij snap je de gem of ease niet helemaal.

Je neemt ene lvl 70 wapen met socket
Doet de gem of ease (lvl25) er in.
Gebruik het wapen op lvl1...

• kwakke01

kwakke01

Yogoi schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 07:36:
[...]

kan een leg-gem dan in een wapen tegenwoordig?

• Thalaron
kwakke01 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 07:37:
[...]

kan een leg-gem dan in een wapen tegenwoordig?
Alleen die Gem of Ease

• markklok

markklok

Yogoi schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 07:36:
[...]

Doh !!! |:( |:( |:(

Ik zeg al niks meer :)

Legion 7i i9 3080 32gb

• kwakke01

kwakke01

ah, nice; bewaar ik daarvoor al die -lvl-req weaps :o scheelt weer stash-ruimte en souls :D

barb heeft inmiddels 2 IK-parts, dus nog 1 en mn 1e doel is bereikt; perma-ancients. dan nog kijken of ik het ga combineren met leap (earth) of met charge (reakor)...

• Protax
Gisteravond op verzoek toch maar een DH gelevelled, zodat we wat snellere grifts kunnen doen.
Na 5 uurtjes spelen (incl. levellen), zie hij er zo uit:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/55547063

Aardig gek :P Check vooral de bracers ;-)
Nu snel op zoek naar een SOJ en een Ancient boog!

[ Voor 14% gewijzigd door Protax op 19-02-2015 07:43 ]

• markklok

markklok

Gisteren "eindelijk" m'n sunwo shoulder mogen ontvangen van kadala.. 2000 shards verder -_-

Vanavond kan het spel pas " echt" beginnen :D

Legion 7i i9 3080 32gb

• Melkaz
  • Laatst online: 01-01 00:30

Melkaz

Melkazar

Grr afgelopen twee dagen solo T1 zitten doen zonder heel veel goede drops, zegt een maatje dat je public games in moet gaan. Zo gezegd zo gedaan, T3 met 4 man public rifts en alles melt, veel meer XP en meer kans op items. Ik weet wat er vanavond gedaan moet worden!

Zouden jullie overigens op mijn huidige wapen een Ramaladni gebruiken? Ik heb er namelijk al twee van gevonden:

http://eu.battle.net/d3/e...lkazar-2193/hero/54849737

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• kwakke01

kwakke01

Melkaz schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 07:50:
Grr afgelopen twee dagen solo T1 zitten doen zonder heel veel goede drops, zegt een maatje dat je public games in moet gaan. Zo gezegd zo gedaan, T3 met 4 man public rifts en alles melt, veel meer XP en meer kans op items. Ik weet wat er vanavond gedaan moet worden!

Zouden jullie overigens op mijn huidige wapen een Ramaladni gebruiken? Ik heb er namelijk al twee van gevonden:

ik persoonlijk niet; lage dam, lage stats en geen special op het wapen; tenzij je écht nix verwacht te vinden de komende maand, of als je zwemt in de rammel-dingessen, dan zou ik het niet doen en wachten tot een mooie staff of furnace oid.

Gisteren helaas niet zoveel tijd in D3 kunnen steken, daarentegen kwam de nieuwe pc een week eerder dan geplanned en is dat in elkaar gezet.... Nog wel een Ramaldamadingdong gevonden en op m'n furnace gebruikt... (1.4 tot 1.7 miljard EP crits ftw)

Van 1920x1080 alles op low, 30 fps (3 fps in groepen) naar 2560x1440 alles op highest, 110 fps (70 in groepen). ik klaag niet :P

Vanavond maar even wat riftjes weer pakken en hopen dat dan eindelijk de 2e unity dropped...

[ Voor 12% gewijzigd door Sabrac op 19-02-2015 08:30 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

kwakke01 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 07:55:
[...]

ik persoonlijk niet; lage dam, lage stats en geen special op het wapen; tenzij je écht nix verwacht te vinden de komende maand, of als je zwemt in de rammel-dingessen, dan zou ik het niet doen en wachten tot een mooie staff of furnace oid.
Hier sluit ik me bij aan. Vroeg in het seizoen zou ik zuinig zijn met je resources: geen rerolls doen op items die je uiteindelijk nog moet vervangen tenzij je makkelijk en snel een gigantische upgrade kan doen (bijv. area dmg op een goed wapen rerollen naar een mainstat of socket ofzo) en je ramaladni's gifts bewaren voor goede ancient wapens die je uiteindelijk ook gaat gebruiken.

Vicariously I live while the whole world dies

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-01 01:10
Gister met lvl 25 gem of ease binnen 22 minuten een char geboost van 0 naar 70 via een monk vriend op T6. Was echt te grappig :p

Diablo 3 Profiel

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Sabrac schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 08:29:

Van 1920x1080 alles op low, 30 fps (3 fps in groepen) naar 2560x1440 alles op highest, 110 fps (70 in groepen). ik klaag niet :P
Ik hoop voor je dat je dan een 120/144 Hz monitor heb :P

In ieder geval speel ik sinds kort ook D3 op 1440P maar ik heb het gevoel dat het fake 1440P is, alles lijkt zo groot. Hoe ervaar jij het? Ik speel overigens op windowed borderless.

• markklok

markklok

Melkaz schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 08:42:
[...]

In ieder geval speel ik sinds kort ook D3 op 1440P maar ik heb het gevoel dat het fake 1440P is, alles lijkt zo groot. Hoe ervaar jij het? Ik speel overigens op windowed borderless.
Sinds vorige week 3840 × 2160 >:)

Dat is pas veel beeld !

Legion 7i i9 3080 32gb

markklok schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 08:43:
[...]

Sinds vorige week 3840 × 2160 >:)

Dat is pas veel beeld !
Haha, baas boven baas :).
Melkaz schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 08:42:
[...]

Ja, een 27 inch 144 Hz monitor.

Zelf nog maar heel even ermee gespeeld dus ben er nog niet helemaal uit hoe ik het ervaar. Alhoewel het wel een hele verbetering ten opzichte van m'n oude 22 inch is.
Het leek allemaal wel wat uitvergroot.. maar kan ook een kwestie van wennen zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Sabrac op 19-02-2015 08:47 ]

Melkaz schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 07:50:

Even uit nieuwsgierigheid: waarom ga je pubs in als je in een clan zit? Met random lui is het vaak gedoe, in tegenstelling tot clan maatjes. Speelt toch fijner.

Bewaar de gift idd tot je een (ancient) Incense Torch oid vindt en roll in plaats daarvan de vit naar socket.

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 19-02-2015 09:13 ]

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-12-2025
Kadala is mijn hoofdleverancier voor mijn Akkhan set. Ik heb er nu al 4 set pieces vandaan gehaald. Helaas nog geen Roland set piece gezien, maar die wil wel graag hebben.

Verder had ik eerst wat rifts gedaan op T2, wat nu fluitend gaat met mijn crusader. Ik was namelijk nog "vergeten" om de Legendary Gems te gebruiken. Op dit moment gebruik ik die smite gem en die gem die extra damage geeft na het killen van een elite.

Helaas in het eerste uur geen legendaries gevonden, maar nadat ik een GR17 had gedaan kreeg opeens 3! legendary set items bij de boss.

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Deadsmell schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:11:
[...]

Even uit nieuwsgierigheid: waarom ga je pubs in als je in een clan zit? Met random lui is het vaak gedoe, in tegenstelling tot clan maatjes. Speelt toch fijner.
Ik zit in een ex WoW guild waarin 90% HC speelt. Vandaar! Is er nog plek in de GoT guild? :P

_O-

Raekor barbs gaan echt nergens over :+ Echt belachelijk sterk :o
Gisteren mijn 3e INT Furnace voorzien van Str:
Afbeeldingslocatie: http://oi61.tinypic.com/24fcigo.jpg

Vervolgens wat gear uit stash gehaald, en voila, een Barb die T6 met gemak aan kan _O- Ik dacht in Pubbies te gaan leechen in T6 rifts voor betere gear, maar uiteindelijk liep ik continue 4-5 schermen voor op de rest van de party _O-
Gear en stats: http://www.diablo3ladder....action_showchar&hid=16296

Vanmorgen een Leoric's Crown gevonden, die was erg welkom. Mis nu de Raekor boots helaas nog, dus kan de Vile Wards die ik vanmorgen gegambled heb nog niet aan doen :+

Al met al een erg leuke build om te spelen en ook nog een super effectief. Het grote minpunt is enkel de single target DPS. Rift Guardians duren erg lang als er niet nog tig vijanden in de buurt zijn die je Furious Charge weer kunnen opladen. -O- Maar voor T6 rifts ken ik echt geen betere build dan dit, zelfs de DH's liet ik ver achter mij :D

Melkaz schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:17:
[...]

Ik zit in een ex WoW guild waarin 90% HC speelt. Vandaar! Is er nog plek in de GoT guild? :P
Je kunt ook de Tweakers community joinen, gebeurd vaak dat daar groepen worden opgezet voor Rifts.
Zelf vraag ik altijd eerst in de clan en mocht er dan nog plek zijn, dan gooi ik een bericht uit in de community. Vliegen snel door T6 heen en de loot wordt ook sneller onder elkaar verdeeld (even aangeven wat je zoekt of wat je overhebt... anderen kunnen het net hebben gevonden of nodig hebben.)

Melkaz schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:17:
[...]

Geen idee. Vraag voor je uitgezet in de whatsapp groep. :) Je kunt ook even een berichtje naar de officers sturen als je wilt joinen. Zie de topic start.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Sabrac schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 08:29:
Gisteren helaas niet zoveel tijd in D3 kunnen steken, daarentegen kwam de nieuwe pc een week eerder dan geplanned en is dat in elkaar gezet.... Nog wel een Ramaldamadingdong gevonden en op m'n furnace gebruikt... (1.4 tot 1.7 miljard EP crits ftw)

Vanavond maar even wat riftjes weer pakken en hopen dat dan eindelijk de 2e unity dropped...
Dat is nog eens leuk! Wat is het geworden?

Battle.net || Strava

retlaw schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:36:
[...]

Dat is nog eens leuk! Wat is het geworden?
Specs bedoel je? of de furnace? :P

i5 - 4690
MSI GTX 970 GAMING 4G
256 SSD
2TB HDD

27 inc 2560x1440 144 hz scherm

En de furnace heeft nu 10 % dmg.. wat vit/dex.. opzich wel lage dmg.. maar het is alsnog een upgrade :P
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sabrac-2206/hero/54566186

Helaas zonder die 2e unity gaat een g.rift boven de 36 niet lukken (en zodra ik die heb... dan ga ik ook direct voor de 40! :P)

• Inrage
Angeloonie schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:30:
_O-

Raekor barbs gaan echt nergens over :+ Echt belachelijk sterk :o
Gisteren mijn 3e INT Furnace voorzien van Str:
[afbeelding]

Vervolgens wat gear uit stash gehaald, en voila, een Barb die T6 met gemak aan kan _O- Ik dacht in Pubbies te gaan leechen in T6 rifts voor betere gear, maar uiteindelijk liep ik continue 4-5 schermen voor op de rest van de party _O-
Gear en stats: http://www.diablo3ladder....action_showchar&hid=16296

Vanmorgen een Leoric's Crown gevonden, die was erg welkom. Mis nu de Raekor boots helaas nog, dus kan de Vile Wards die ik vanmorgen gegambled heb nog niet aan doen :+

Al met al een erg leuke build om te spelen en ook nog een super effectief. Het grote minpunt is enkel de single target DPS. Rift Guardians duren erg lang als er niet nog tig vijanden in de buurt zijn die je Furious Charge weer kunnen opladen. -O- Maar voor T6 rifts ken ik echt geen betere build dan dit, zelfs de DH's liet ik ver achter mij :D
M'n Reakor barb blijft het moeilijk hebben op T6 en +28 grifts. Ik word veel geoneshot ondanks 550k HP en 1k resist unbuffed. Vele elite packs zijn echt suicide als ik up close moet... De LoH door Furious Charge of even Whirlwinden is dan niet meer genoeg om recht te blijven en als m'n FC op cooldown is (omdat er maar 2 of 3 elites zijn) dan wordt het ook gevaarlijk want dan kan ik ze niet permastunnen.

Als ik dan switch naar defence skills dan dropt m'n damage op single targets enorm en krijg ik die riftboss niet neer of gaan de elite packs niet snel genoeg...

Speel nu met:
1Sprint of Battle Shout (sprint in T1-3)
2Furious charge
3Earthquake
4WoTB
M1 CoTA
M2 whirlwind

Heb er nu 3 damage gems in zitten (Mirinae, Pain enhancer, Bane of powerful)

Ben Kadala shards aan het geven voor die belt die die defence skill wat langer laat werken, misschien helpt dat. Een Furnace DPS boost zou ook wel welkom zijn maar de niet ancient was met 3.2k niet echt de moeite.

T4 maai ik wel zo doorheen.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12-2025

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Protax schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 07:42:
Gisteravond op verzoek toch maar een DH gelevelled, zodat we wat snellere grifts kunnen doen.
Na 5 uurtjes spelen (incl. levellen), zie hij er zo uit:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/55547063

Aardig gek :P Check vooral de bracers ;-)
Nu snel op zoek naar een SOJ en een Ancient boog!
Deze man...

Ik heb ruim het drievoudige op mijn DH gespeeld en kijk naar mijn gear. 8)7

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/55218229

Waarom heb jij zo ziek veel geluk...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09-2025
Afgelopen zaterdag pas erachter gekomen dat de nieuwe season begonnen was. Dus ben ik maar weer een nieuwe season character begonnen. Dit keer een WD gekozen omdat ik die nog nooit echt serieus gespeeld heb (of barb, maar barb was ik niet zo gecharmeerd van).

Ik weet nog niet echt wat ik ermee wil gaan doen. Momenteel heb ik een "standaard" pet build maar ik vind nog niet echt van de build changers (zoals mask of jeram of carnival, die zombie dogs ring, enz). Ik heb wel een redelijke ancient wormwood gevonden alleen heb dan weer geen jade harvester set om die dot te "activeren".

Ik heb eerlijk gezegd nog niet een goed beeld van wat ik met een WD zou kunnen. Het is één ding om een build van het internet te plukken maar dat gaat alleen wanneer je al die required items vindt (niet mijn sterkste punt :P de juiste loot vinden). Maarja, gelukkig heb ik een maat die gemakkelijk T6 kan runnen waar ik dan geregeld mee kan, alleen kan ik comfortabel T2 (T3 gaat ook wel maar daar is m'n dmg gewoon te laag om lekker snel mee door te gaan).

oh toevallig m'n armory kunnen vinden (wist mn battle tag eigenlijk niet):
http://eu.battle.net/d3/e...etwisj-2104/hero/55105704

[ Voor 6% gewijzigd door deTwisj op 19-02-2015 10:05 ]

Inrage schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:58:
[...]

M'n Reakor barb blijft het moeilijk hebben op T6 en +28 grifts. Ik word veel geoneshot ondanks 550k HP en 1k resist unbuffed. Vele elite packs zijn echt suicide als ik up close moet... De LoH door Furious Charge of even Whirlwinden is dan niet meer genoeg om recht te blijven en als m'n FC op cooldown is (omdat er maar 2 of 3 elites zijn) dan wordt het ook gevaarlijk want dan kan ik ze niet permastunnen.

Als ik dan switch naar defence skills dan dropt m'n damage op single targets enorm en krijg ik die riftboss niet neer of gaan de elite packs niet snel genoeg...

Speel nu met:
1Sprint of Battle Shout (sprint in T1-3)
2Furious charge
3Earthquake
4WoTB
M1 CoTA
M2 whirlwind

Heb er nu 3 damage gems in zitten (Mirinae, Pain enhancer, Bane of powerful)

Ben Kadala shards aan het geven voor die belt die die defence skill wat langer laat werken, misschien helpt dat. Een Furnace DPS boost zou ook wel welkom zijn maar de niet ancient was met 3.2k niet echt de moeite.

T4 maai ik wel zo doorheen.
Ik mis in je huidige build echt de nodige defensive skills. WarCry of Ignore Pain zijn op zijn minst nodig. Allebei nog beter :+

Als je aan het chargen bent heb je eigenlijk weinig tijd voor Earthquake, maar kan wel nuttig zijn bij guardians, en CotA is volgens mij niet echt nuttig (slechts 20 sec).

Waarom zou een 3.2K Furnace niet nuttig zijn? Kon je de damage niet rollen? Daarnaast is 40-50% DPS tegen elites erbij natuurlijk veel meer waard dan 300-400DPS.

Denk dat ik zelf 1 van de defensives ga inleveren voor Earthquake, misschien dat de guardians dan wat sneller gaan :)
Wolf schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:01:
[...]

Deze man...

Zegt de man die een Kridershot en WH op een para 101 DH heeft. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 19-02-2015 10:06 ]

• Protax
[...]

Deze man...

Hehe, had gewoon mazzel!
Er zat 1 DH in me party, daarvan heb ik de boog/boost en gloves gekregen.
De rest heb ik allemaal zelf gevonden, en uit Kadala getrokken ;)

• Rost
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-12-2025
Gisteren eindelijk een Gift gevonden :) Kan ik eindelijk de ancient etrayu gebruiken die ik gevonden heb (hiervoor had ik kridershot) zie hier mijn Demon Hunter

• Inrage
Angeloonie schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:03:
[...]

Ik mis in je huidige build echt de nodige defensive skills. WarCry of Ignore Pain zijn op zijn minst nodig. Allebei nog beter :+

Als je aan het chargen bent heb je eigenlijk weinig tijd voor Earthquake, maar kan wel nuttig zijn bij guardians, en CotA is volgens mij niet echt nuttig (slechts 20 sec).

Waarom zou een 3.2K Furnace niet nuttig zijn? Kon je de damage niet rollen? Daarnaast is 40-50% DPS tegen elites erbij natuurlijk veel meer waard dan 300-400DPS.
Ja die EQ en CotA zijn er bijna alleen voor packs die niet snel genoeg neergaan en voor de Guardian. Toch maar eens switchen naar wat meer defence dan. CotA is ook handig om op mouse button 1 te hebben. Die is dan gewoon handig om rond te lopen en continue in te houden en dan enkel nog eens clicken op een mob als je het wil activeren :)

De initiële kwijl die ik had bij het vinden van de Furnace ging al snel weg als die bleek dex te hebben en geen socket... 'k heb hem wel voor m'n monk gehouden maar ook daar had ik eigenlijk al die een ancient diabo gevonden OOK op m'n Barb!!!! (die met de WoL bonus). Dus voorlopig doe ik verder met mijn ancient koetjes wapen :)

Paragon tikt goed aan ondertussen, vrijdag begonnen en nu net 150 gehaald met enkel 's avonds wat (wat veel :$ ) te spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Inrage op 19-02-2015 10:20 ]

Protax schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:06:
[...]

Hehe, had gewoon mazzel!
Er zat 1 DH in me party, daarvan heb ik de boog/boost en gloves gekregen.
De rest heb ik allemaal zelf gevonden, en uit Kadala getrokken ;)
Ik ken dat ja .... druk bezig met mijn WD sinds zaterdag, en Solentium speelt een avond WD ... en eindigd met 2mio dps (zelfde build, maar hij krijgt op een avond een ancient SoJ met poison, RRog met chc en socket, Wormwood met socket, ancient BT, TnT's, etc.).

RNGegus is niet fair ... |:(

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09-2025

Barthak

mcl

Ik heb het gevoel dat het bij Season 2 nog makkelijker is om snel end game te spelen. Speel HC en met een paar avondjes spelen heb ik toch al een aardige collectie aan items gevonden.

http://eu.battle.net/d3/e...arthak-2627/hero/54789567

Hopelijk blijft het lang genoeg leuk tot Season 3.

Diablo3

• Inrage
Ik neem aan dat er nog een patch volgt tijdens Season 2, dat zal nog wel wat wijzigingen aan de cookiecutter specs met zich meebrengen neem ik aan. Vooral dan de nieuwe sets misschien (en een dikke monk nerf :p)

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09-2025

Barthak

mcl

Blizz heeft wel aangegeven dat ze zo veel mogelijk willen voorkomen dat patches tijdens de Seasons gedaan worden.

Diablo3

• NastyNick
Season 2 duurt sowies een stuk korter dan 1. Waarschijnlijk 3-6 maanden dus persoonlijk genoeg tijd vind ik.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
Barthak schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:07:
Blizz heeft wel aangegeven dat ze zo veel mogelijk willen voorkomen dat patches tijdens de Seasons gedaan worden.
Was dat voor of nadat ze 3 weken voor het einde van S1 ineens een compleet nieuwe tier aan items in het spel stopten? :P

TheS4ndm4n#1919

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Barthak schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:07:
Ik vermoed dat patch 2.2 komt met het einde van Seizoen 2.
RocketKoen schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:14:
[...]

Was dat voor of nadat ze 3 weken voor het einde van S1 ineens een compleet nieuwe tier aan items in het spel stopten? :P
Dat was omdat S1 eigenlijk al afgelopen was, omdat het veels te lang doorliep. S1 is een beetje misgegaan waardoor die regel nog niet echt op ging. S2 gaat veel korter zijn in ieder geval.

• rico_fxp
  • Laatst online: 13-12-2025
wellicht domme vraag, maar hoe heet de tweakers community ? als ik zoek op "tweakers" ingame dan vind ie niks. Ik zie het zo 123 ook niet in de begin post

• NastyNick
GoT Gathering of Tweakers

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-12-2025
Zijn hier ook ps4 spelers die een clan hebben? Zoek nog iets namelijk :)

Verwijderd

Ik heb me aangemeld bij de GoT clan op PC (soepkom). Zijn daar niet speciale eisen aan verbonden?

• rico_fxp
  • Laatst online: 13-12-2025
rico_fxp schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:34:
wellicht domme vraag, maar hoe heet de tweakers community ? als ik zoek op "tweakers" ingame dan vind ie niks. Ik zie het zo 123 ook niet in de begin post
Gevonden
Search -> taal op English (British) zetten
en dan zoeken op Tweakers

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12-2025

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

[...]

Deze man...

maar jij heb de boog en die heeft hij nog niet , dat was bij mijn DH het lastigste item om te vinden.
probeer nu zelf voor mijn DH alles Ancient te krijgen. vond gister die ring uit bountie act 1 kistje als ancient, moest even 1 stat rerolle maar hij blijft me maar !$@# stats geven

[ Voor 17% gewijzigd door Freakiebeakie op 19-02-2015 14:20 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Wil van het weekend misschien weer eens even spelen. Zijn er nog grote dingen veranderd het afgelopen jaar wat betreft Witch Doctors?

Verder lees ik veel over nogal OP xp-bonussen, waarmee je zelfs in greater rifts nog een flinke bak xp kan verzamelen?

Daarom zijn er al mensen binnen een week bijna plevel 700.

[ Voor 40% gewijzigd door Bosmonster op 19-02-2015 14:40 ]

Verwijderd

Zou iemand die de exp gem op 25 of hoger heeft eens kunnen testen of dit substantieel meer exp geeft in een 25-30 lvl grift. Gebruik svp wel een aantal +exp items want die exp daarvan is multiplicatief in grifts atm.

Ben benieuwd :D

• Joarie
  • Laatst online: 09:18
Bosmonster schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:35:
Wil van het weekend misschien weer eens even spelen. Zijn er nog grote dingen veranderd het afgelopen jaar wat betreft Witch Doctors?
Ja

Eindelijk een build die ook gewaardeerd wordt in een groep (eigenlijk een must is geworden): 0-dps WD.
Draait eigenlijk maar om 1 wapen: Star Metal Kukri (SMK)

Andere WD-builds leunen ook sterk op dit wapen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Joarie schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:40:
[...]

Ja

Eindelijk een build die ook gewaardeerd wordt in een groep (eigenlijk een must is geworden): 0-dps WD.
Draait eigenlijk maar om 1 wapen: Star Metal Kukri (SMK)

Andere WD-builds leunen ook sterk op dit wapen.
Hmm eens kijken of ik die in mn stash heb. Heb je hier meer info over?

• Joarie
  • Laatst online: 09:18
Reduce the cooldown of Fetish Army and Big Bad Voodoo by 1 second each time your fetishes deal damage
Dit zegt eigenlijk wel alles. Praktisch al je CD's verdwijnen als sneeuw voor de zon. Oneindig fetishes en BBV's spammen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Throduss
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-11-2023
Ik ben op zoek naar een beetje een fatsoenlijke Wizard build voor het farmen van de Firebird set... Iemand een geweldige ingeving? ;)
Er zijn momenteel 4 WD builds die effectief zijn op T6, waarvan 2 ook voor solo.

Jade Harvester build: http://www.diablofans.com...e-doctor-work-in-progress
Vereiste items: Quetzalcoatl, Jade set

Carnevil/Dagger of Darts build: http://www.diablofans.com...rnevil-2-1-2-gr43-cleared
Vereiste items: Carnevil, Dagger of Darts, Zunimassa set

Pet Doc: http://www.diablofans.com...ust-for-fun-farming-build
Vereiste items: Mask of Jeram, Tasker & Theo, Tall Man's Finger, Zunimassa set

SMK/Tiklandian build: http://www.diablofans.com...sage-support-witch-doctor
Vereiste items: Tiklandian Visage, Starmetal Kurki

Ik heb zelf de Jade en Carnevil WD's (zie profiel), en vooral die laatste speelt erg leuk. Heb tot nu toe Grift 38 gecleared (met ruim tijd over), maar nog niet hoger geprobeerd. En dat met een crappy wapen. Met een beter wapen zijn 40+ rifts een eitje gok ik.

Jade WD is ook erg sterk, ook in party best leuk om in 1x een Elite pack te poppen, vooral als je teamgenoten dan nog blijven doorschieten en pas na een paar seconden doorhebben dat de Elite al weg is door jouw insta-kill :+

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 19-02-2015 14:50 ]

Jade heb ik vroeger wel gespeeld nog, maar vond ik niet zo boeiend. Heb WD gekozen juist voor de pets :)

Heb wel gelezen dat pets een stuk robuuster zijn nu, dus eens kijken of ze wat beter hun best doen :P Kwam vorig jaar niet verder dan grift 30 ofzo, want dan werden mn fetishes geone-shot.
Bosmonster schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:51:
Jade heb ik vroeger wel gespeeld nog, maar vond ik niet zo boeiend. Heb WD gekozen juist voor de pets :)

Heb wel gelezen dat pets een stuk robuuster zijn nu, dus eens kijken of ze wat beter hun best doen :P Kwam vorig jaar niet verder dan grift 30 ofzo, want dan werden mn fetishes geone-shot.
Pets zijn wat steviger ja :)
Afhankelijk van de items die je hebt kun je dus kiezen uit verschillende builds. Zonder de verplichte items wordt het niets :+

• Inrage
Bosmonster schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:35:
Verder lees ik veel over nogal OP xp-bonussen, waarmee je zelfs in greater rifts nog een flinke bak xp kan verzamelen?

Daarom zijn er al mensen binnen een week bijna plevel 700.
Enkel een paar 24/7 spelers hebben al meer dan 500. 'k weet niet of je dat ook al onder "bijna 700" telt ;) Het gaat hard maar ook alleen maar omdat mensen er bizar veel tijd in stoppen.
Gabynator is richting de 650 ofzo en iemand waar die mee speelt is nog 20 levels hoger :P

Maar wat me het meeste opviel was dat ie veel XP verdiende met greater rifts. Misschien is daar iets veranderd in de tussentijd, maar dacht dat je er geen XP mee verdiende.

[ Voor 49% gewijzigd door Bosmonster op 19-02-2015 16:04 ]

Pagina: 1 ... 48 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.