• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-01 21:25
Deadsmell schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:18:
En terecht! Er was weinig leukers. Net als perma-Archon wiz. Heerlijk hersenloos blasten. :)

Wat ga je rap trouwens. Verbaas me er over hoe snel sommige mensen gaan in season. Mijn para zit op 50 à 60 en doe T3, al duren sommige elites nog te lang. Terwijl enkele clannies al hun gear al bij elkaar hebben en T6 doen.
Ja, binnen de SG clan speelt nu echt iedereen seasons (op een paar einzelgängers na, maar die proberen we ook te bekeren).
We knallen er hard doorheen, en op T3/T4 schiet de XP je om de oren :)

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
Zojuist met season GR37 voltooid, plaats 230 op de ladder! :)

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Angeloonie schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:23:
Oeh oeh! Vanmorgen eindelijk een WH gegambled, en meteen een Ancient :)
[afbeelding]

Eigenlijk zitten alle stats er al op die ik nodig heb.. Ik lever t.o.v. mijn Fleeting Strap wel veel vit in, waardoor ik er zo'n 10% toughness op achteruit ging.

Wat zal ik hierop rerollen (voor een Carnevil WD)? Poison Dart is hoog genoeg, IAS kan nog 2% hoger, CHD kan 6% hoger, int kan 39 hoger.. Allemaal niet erg veel dus..
What to do? :P
Netjes Gratz.

persoonlijk zou ik voor de IAS gaan, dat is toch 25x 2% :) of anders als je teveel toughness inlevert Int voor Vit/AR, je blijft er qua damage waarschijnlijk nog steeds op vooruit gaan.
Merk vooral dat boven de 40 mijn minions nog weleens verdwijnen met elite packs, of sneller doodgaan dan ik ze kan summonen.

Gebruik zelf een Witching Hour met 6%IAS, 49%CHD, 15% Poison dart damage en 99AR. Redelijk geluk gehad met rolls.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10-2025
Omg gisteren 5e piece (met RoRG) van Reakor set binnen gehaald en een iet of wat redelijke 2H een groentje in gestopt. Ik was aan het focussen op alle gems te halen in grifts (tot lvl 21 solo) en ging dan nog snel effe testen of ik al T1 kon doen... Alles spat gewoon weg, continue sprint + furious charge en de monk in m'n groepje had zelfs moeite om te volgen. Blijkbaar mezelf een beetje onderschat :D Echt dikke fun deze build! Eeeeeeeindelijk een class gevonden die ik echt leuk vind om te spelen! Veel leuker dan constant whirlwind te doen tijdens het levelen. Die nieuwe set die er dan aankomt kan me dan ook weinig interesseren op dit moment.

Wel redelijk wat touchness en CHD ingeleverd door van 1Hs naar 2H te gaan. Ben er nog steeds niet uit wat nu het beste speelt, kan ook zijn dat ik gewoon nog geen goede 2H weapons heb gevonden. (nu een 3,8k DPS niet zo speciale legendary zonder touchness stats)

Nu hopen dat er ergens eens een plekje in een clan komt want gisteren waren er vooral oostblokkers online die geen engels konden precies.

• Protax

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik word jaloers als ik zie hoe snel sommige mensen hier gaan met hun gear. Ik speel zelf maar één a twee uur per dag dus dat schiet niet zo op. Met mijn Crusader zit ik nog steeds op T1, en dat gaat qua farmen nog prima. Ik ben ook bezig om mijn unique gems te upgraden die ik met de GR krijgs. Echter kom ik niet verder dan GR17 want anders ga ik te vaak dood.

Ik moet gewoon even geduld hebben en wat goede gear krijgen. Ik mis nog een goede 2-hander, een unique belt en verder wil ik heel graag de Akkhan set hebben van de Crusader... maar die zijn zo zeldzaan :(

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-12-2025

4th

Protax schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:39:
[...]

Ja, binnen de SG clan speelt nu echt iedereen seasons (op een paar einzelgängers na, maar die proberen we ook te bekeren).
Amen :P

Maar van het weekend in 2 dagen naar van 0 normal lvl naar para 130 was wel leuk, nu rustig aan verder opbouwen vanavond en gear upgrades zoeken (inna's ofzo)

http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/54956710

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou kennelijk zit niemand nergens vast, zelf loop ik een beetje op T3 te klooien en gister kwam er een Wizard in plevel 5 en die had niet eens boots/pants e.a. aan... dus jij kan makkelijk T6 joinen :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
ik heb nog niet veel raekor's kunnen krijgen in ~80 plvls, maar wel full earth set, met een paar super ancient shoulders :) Helaas wil lut socks nog niet droppen dus voorlopig kan ik nog geen springhaan spelen :D

daarnaast 3x IK set kunnen scoren met een paar tristats gloves. Nu heb ik dus de hele tijd 6x ancients meelopen, best grappig.

T4 gaat maar is nog te langzaam, hopelijk dropt lutsocks snel zodat ik T5/6 aankan. Heb een ancient 2H met ~4k DPS (voor de rest niks bijzonders), die straks bij EQ goed gaat werken!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/54649521

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:26
Ik zit nu met mijn barbarian op T4, dankzij mijn belt (Chilanik's Chain), War Cry en Sprint kan ik rondracen met 99% speed increase. Leuk om te chargen en dan met de run like the wind rune tornadoes achter te laten voor schade.
Op zich kan ik normale mobs aan in T6 maar elites is nog een beetje teveel van het goede.
Gems moet ik nog upgraden maar daar heb ik eerst weer gems en gold voor nodig.

http://eu.battle.net/d3/e...arthos-2541/hero/49759750
volder schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:20:
[...]

Netjes Gratz.

persoonlijk zou ik voor de IAS gaan, dat is toch 25x 2% :) of anders als je teveel toughness inlevert Int voor Vit/AR, je blijft er qua damage waarschijnlijk nog steeds op vooruit gaan.
Merk vooral dat boven de 40 mijn minions nog weleens verdwijnen met elite packs, of sneller doodgaan dan ik ze kan summonen.

Gebruik zelf een Witching Hour met 6%IAS, 49%CHD, 15% Poison dart damage en 99AR. Redelijk geluk gehad met rolls.
Toughness zit nu op 12 mil. Voor T6 ruim voldoende, voor Rifts met Unity net aan denk ik. Gisteren tot 39 geprobeerd en ging aardig, enkel DPS is net niet genoeg denk ik voor hoger.

Kan helaas de WH niet rerollen naar All Res, dus enkel Vit is een optie. Volgens de calculator zou ik zo'n 130.000 DPS inleveren door het verlies van 611 INT. EHP gaat er 345k op achteruit, maar qua vit zou ik er zo'n 1,2-1,25 op vooruit gaan. Effectief dus -130K DPS en +800K~ EHP. Weet niet of dat het wel waard gaat zijn.

IAS zou zo'n 33K DPS opleveren dus lijkt mij niet echt interessant genoeg.

Het enorm irritante is nu gewoon dat mijn DoD lage damage heeft. In vergelijking met die van jou zo'n 550 DPS minder (zou +24% damage zijn :o). Hoogste prio heeft nu een nieuwe DoD, maar gamblen werkt niet en drops werken ook even niet mee.

Denk dat ik met een nieuwe DoD jou flink voorbij schiet qua DPS :+
Protax schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:39:
[...]

Pffff ja mooi is dat. Vorig seizoen wilde niemand, en nu is iedereen ineens wél van seasons en ben ik er niet bij _O-

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-12-2025
microoo schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:18:
Jij gaat echt veels te hard!
Zelf gister een GR17 kunnen afronden, geen ladder plek alleen :p

Ben wel blij dat ik nu de Cloak waarmee ik 3 wolven krijg heb geloot gisteravond. Helaas geen ancient, maar boeie.
Loop nu met een halve dierentuin om me heen, die allemaal ook nog eens +30% dmg hebben, heerlijk!

Want a cookie?!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

ZTeeVeR schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:28:
[...]

Weet je het zeker van die gold hoarder? Os dat niet alleen als je op HC er 1 in de valt hebt gevonden en die toon gaat dood?
Ja ik weet het zeker, HC Season bij mij, ongeveer één van de laatste gems van de 17 die dropte bij mij

Gisteren voor het eerst in een 4-man T4 rift geweest met enkele GoTHC members. Dat ging als een speer! Einde van de rift meteen 10 paragon levels erbij en een zooitje legendaries. Zo gaat het wel hard :)

Diablo 3 - Battle.net

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Angeloonie schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:00:

IAS zou zo'n 33K DPS opleveren dus lijkt mij niet echt interessant genoeg.
Neem aan dat dit zonder je pets is, doorberekend gaat dit dan nog het meeste opleveren, maar is het je waard daar heel veel gold en mats in te stoppen.

Die darts gaat inderdaad heel veel schelen, misschien moet ik toch maar eens gaan kijken om 3m touchness in te leveren tegen wat meer damage en mijn RoRG is gewoon verschrikkelijk slecht.
microoo schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:18:
Damn, je bent me voorbij.... heb echt die 2e unity nodig om voorbij GR35 te komen :P
Grats :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Morocius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-07-2025
Eerste character alweer begraven, magewrath terwijl ik wave of light-explosive light aan het spammen was. Epiphany met 50% reduction en Sanctuarry 55% reduction en heb de cheat death niet eens zien proccen. Was wel verassend aangezien hp de hele avond nog niet onder de 50% was geweest.

3p Inna 3p Sunwuko, incense torch en nog wat goed spul kwijt.

Gelukig zowat een complete back up set klaar liggen, dit keer maar beter opletten ^^

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12-2025

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

heb voor season 2 een monk gemaakt maar wil maar geen upgrades vinden.
daardoor kan ik nog geen torment difficulty aan :( vanavond maar weer eens knallen en hopelijk vind ik dan mooie loot :)

YO! fucknuts! It's Probing time!

Freakiebeakie schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:27:
daardoor kan ik nog geen torment difficulty aan :( vanavond maar weer eens knallen en hopelijk vind ik dan mooie loot :)
Link hem eens? Want met alleen yellows moet T1 gemakkelijk te doen zijn.

• prutser001

prutser001

Morocius schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:22:
Eerste character alweer begraven, magewrath terwijl ik wave of light-explosive light aan het spammen was. Epiphany met 50% reduction en Sanctuarry 55% reduction en heb de cheat death niet eens zien proccen. Was wel verassend aangezien hp de hele avond nog niet onder de 50% was geweest.

3p Inna 3p Sunwuko, incense torch en nog wat goed spul kwijt.

Gelukig zowat een complete back up set klaar liggen, dit keer maar beter opletten ^^
Wat dat betreft ben ik blij dat ik op normal speel, al meerdere malen gehad dat ik even een 'stotter' krijg en poef dood ben... Het gebeurt heeeeel af en toe... maar dan nog ik zou super pissed zijn als het hardcore was geweest.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Inrage
Freakiebeakie schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:27:
Als je even zoekt op YouTube op Quin69 dan vind je een goeie fresh level 70 starter build voor deze patch versie. Met ene beetje gele gear met wat crit en crit damage en een goeie 2H kom je al een heel eind.

[ Voor 3% gewijzigd door Inrage op 17-02-2015 13:35 ]

Inrage schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:35:
[...]

Als je even zoekt op YouTube op Quin69 dan vind je een goeie fresh level 70 starter build voor deze patch versie. Met ene beetje gele gear met wat crit en crit damage en een goeie 2H kom je al een heel eind.
Correct. Hij maakt op een gegeven moment een nuttige opmerking over de two-handers, namelijk: "Negeer de dps-waarde, maar kijk uitsluitend naar de damage range (die er onder staat)." Op basis hiervan wordt namelijk EP damage berekend. Was nieuw voor mij.

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09-2025
Ik speel ook nog T1 maar ik ga vanavond maar eens hoger. Ik heb nu wel al 2 sunwuko items en 1 inna's.
Eigenlijk speel ik nu pas echt serieus monk met seasons en ik kom erachter dat Epiphnany meer verborgen voordelen heeft, Zo hebben controll emparing effects geen invloed en dit word niet vermeld in de omschrijving van de skill.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Ze hebben het een tijdje geleden zo gemaakt dat je in alle 'super saiyan' modussen, Wrath of the Besker, Archon, Akarat champion, Epiphany, Vengeance immuum bent voor CC, je krijgt wel damage maar je word niet geCC't.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Iemand had het laatst over dat de Krelm bracers helpen tegen vortex, maar dat is niet waar. Ik word nog steeds gezogen, maar dan op een slechte manier ;)

Diablo 3 - Battle.net

• NastyNick
Deadsmell schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:42:
[...]

Correct. Hij maakt op een gegeven moment een nuttige opmerking over de two-handers, namelijk: "Negeer de dps-waarde, maar kijk uitsluitend naar de damage range (die er onder staat)." Op basis hiervan wordt namelijk EP damage berekend. Was nieuw voor mij.
Maar de dps is toch een afgeleide van die range? Is hier meer uitleg over of heb je dat filmpje bij de hand?

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Deadsmell schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:29:
[...]

Link hem eens? Want met alleen yellows moet T1 gemakkelijk te doen zijn.
ik vind me damage vrij laag. duurt nu soms al te lang vind ik :)

http://eu.battle.net/d3/e...reakie-2550/hero/54603058

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Inrage schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:35:
[...]

zal ik vanavond even bekijken, Thnx

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Je mist vooral Sweeping Wind zo te zien. Dat geeft AoE een behoorlijke hoeveelheid damage waarmee je sneller je Exploding Palm explosions kan triggeren. Bovendien genereert het aardig wat spirit met de juiste rune.

[ Voor 6% gewijzigd door Vicarious op 17-02-2015 14:45 ]

Vicariously I live while the whole world dies

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
misschien wel een leuke tip voor een EP monk: sprint heeft een rune (de laatste, uit m'n hoofd), die ook damage doet, iets dat handig kan zijn bij wat groepen mobs die wat sterker zijn om een bepaalde mob die getagd is af te kunnen maken zonder spirit te verbruiken

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2025

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Bensel15 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:45:
misschien wel een leuke tip voor een EP monk: sprint heeft een rune (de laatste, uit m'n hoofd), die ook damage doet, iets dat handig kan zijn bij wat groepen mobs die wat sterker zijn om een bepaalde mob die getagd is af te kunnen maken zonder spirit te verbruiken
Wat bedoel je met sprint? Is dat geen barb skill?

Battle.net || Strava

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
retlaw schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:47:
[...]

Wat bedoel je met sprint? Is dat geen barb skill?
ik bedoel die skill waarmee je kunt sprinten voor een monk in elk geval ;) Weet zo de naam en de naam van de rune niet, zit op werk, kan niet zo snel ff controleren

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07-2025

3xNix

golfr in hart en nieren

Vicarious schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:44:
[...]

Je mist vooral Sweeping Wind zo te zien. Dat geeft AoE een behoorlijke hoeveelheid damage waarmee je sneller je Exploding Palm explosions kan triggeren.
En daarbij, hij mist volgens mij ook een flinke sloot crit chance... dus dan is caster niet echt viable.
Imho kan je dan beter Sweeping nemen, en damage aura ipv ally.
Neem je ook cyclone ipv wave, trek je alles naar je toe... scheelt lopen en is explosie van EP beter.

Heb je hogere constante damage, ipv lage piek damage.

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-01 10:14

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik ben sinds gisteren ook weer begonnen met D3, gelijk een seasonal char aangemaakt ( Monk ).
Maar het lvlen gaat zo langzaam.. 2 uur verder en nog maar lvl 27 ( oid ) zijn er snelle manieren om 70 aan te tikken?

( Zit nu op het werk en kan nu niet veel research doen )

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

misschien stomme vraag maar wat is EP? :)

NastyNickNL schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:32:
[...]

Maar de dps is toch een afgeleide van die range? Is hier meer uitleg over of heb je dat filmpje bij de hand?
https://www.youtube.com/watch?v=T3B7fj_suKM

De range is puur de damage die een wapen kan doen. Rubies en de % damage affix hebben invloed op die range. Dit is wat EP gebruikt om damage te berekenen. Dps is een product van die damage en het aantal attacks per tijdseenheid.

Freakiebeakie schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:53:
misschien stomme vraag maar wat is EP? :)
Exploding Palm.

[ Voor 15% gewijzigd door Deadsmell op 17-02-2015 14:54 ]

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Roshnak schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:51:
Ik ben sinds gisteren ook weer begonnen met D3, gelijk een seasonal char aangemaakt ( Monk ).
Maar het lvlen gaat zo langzaam.. 2 uur verder en nog maar lvl 27 ( oid ) zijn er snelle manieren om 70 aan te tikken?

( Zit nu op het werk en kan nu niet veel research doen )
bounties gaan doen, liefst met een groep en daarna als een gek rifts rennen. dan lvl je wel :)

• Goldman
  • Nu online
http://eu.battle.net/d3/en/class/monk/active/exploding-palm

en voor XP kan je het beste bounties doen. In een groep het liefst ivm bonus XP.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ohhhh dus dat is EP... klinkt goed , vanavond me character ff tweaken :)

• Roshnak

Roshnak

Dan hier de vraag of er mensen zijn die vanavond willen lvlen? ( zo rond de lvl 25-30 )
Wat is dat toch met boosten in season? De hele lol van een season is toch juist vanaf 0 beginnen? Of mis ik iets? :P Je eerste char is in 5 - 8 uurtjes naar 70 te brengen.

• Inrage
NastyNickNL schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:32:
[...]

Gaat er gewoon over dat een trage 2H grotere hits geeft met EP dan een snelle 2H of sneller 1Hs. 2 wapens met evenveel 'sheet DPS', 3.5k bijvoorbeeld... dan neem je best die met de laagste attackspeed. Meer damage per spirit spend dus!

Althans dat is toch hoe ik het begrijp, niet toevallig werkten wapens & skills in WoW vroeger ook al zo.
Deadsmell schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:59:
Wat is dat toch met boosten in season? De hele lol van een season is toch juist vanaf 0 beginnen? Of mis ik iets? :P Je eerste char is in 5 - 8 uurtjes naar 70 te brengen.
Zelfs dat 1-70 levelen is leuker in groep vind ik, denk ze dat bedoelen ;)
Echt boosten met een lvl 70 erbij vind ik iets voor een 2de character ofzo, of met die nieuwe gem in een level 70 weapon :D

[ Voor 29% gewijzigd door Inrage op 17-02-2015 15:03 ]

Inrage schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:59:
[...]

Gaat er gewoon over dat een trage 2H grotere hits geeft met EP dan een snelle 2H of sneller 1Hs. 2 wapens met evenveel 'sheet DPS', 3.5k bijvoorbeeld... dan neem je best die met de laagste attackspeed. Meer damage per spirit spend dus!

Althans dat is toch hoe ik het begrijp, niet toevallig werkten wapens & skills in WoW vroeger ook al zo.
Dat gaat niet altijd op. Een wapen met 1.15 a/s kan best een hogere %damage affix hebben dan een wapen met 0.95 a/s, waardoor die eerste hoger uit komt. Echt naar de range kijken, niet naar snelheid of dps.

Bij mijn seasonal monk is dat bijvoorbeeld 3174 - 3611. Dat getal moet je zo hoog mogelijk zien te krijgen. Dat doe je door hoge 'x% damage' en een hoge average damage roll.

• NastyNick
dus een wapen met extra 10% dmg heeft geen voordeel voor monk met ep?

NastyNickNL schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:05:
dus een wapen met extra 10% dmg heeft geen voordeel voor monk met ep?
Juist wel. % damage beïnvloedt de damage range.

Edit: heb mijn vorige post bijgewerkt. Ik zei daarin iets raars over affixes wat jouw vraag waarschijnlijk triggerde. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Deadsmell op 17-02-2015 15:11 ]

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:30
Dat vind ik nou ook, ik doe het lekker makkie an, hoef echt niet verplicht binnen 2 uur T6 aan te kunnen.
De fun zit hem in het opbouwen en uiteindelijk gearen van je char.

Moet wel zeggen online gaat het een stuk sneller dan offline.
Heb nu een lvl 60 wizard en ben gewoon lekker aan het aankloten met welke spels ik nu het beste kan gebruiken.
Overigs heb ik hem op master gezet, want ik houd wel van een uitdaging.
T1 kon ik ook aan, echter ging dat te langzaam.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07-2025

3xNix

golfr in hart en nieren

Het enige dat ik een beetje jammer vind van een nieuw seizoen is al die recepies die je weer vind.
Ben je blij dat er een groen teken op de kaart ligt... is het een set boek :|

Vind het ook jammer dat het meer gaat om het beste truukje, kwa level snelheid.
Zou eigenlijk verplicht de campaign moeten afronden eerst.

Niet dat ik de illusie heb dat je dan meer kans maakt, maar dan heb je vast niet na 2 uur al een levl 70.

Maarja, eigenlijk heb ik ook geen zin om eerst de campaign te doen... al deed ik dat in S1 wel.
Dus mopper ik puur omdat ik geen tijd heb om te spelen, hahaha

Nog 1,5 uur en dan weer op naar huis *O*

• Inrage
3xNix schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:29:
Het enige dat ik een beetje jammer vind van een nieuw seizoen is al die recepies die je weer vind.
Ben je blij dat er een groen teken op de kaart ligt... is het een set boek :|

Vind het ook jammer dat het meer gaat om het beste truukje, kwa level snelheid.
Zou eigenlijk verplicht de campaign moeten afronden eerst.

Niet dat ik de illusie heb dat je dan meer kans maakt, maar dan heb je vast niet na 2 uur al een levl 70.
Ik denk dat de green en orange recipes geen invloed hebben op de droprate van legendary items, dat staat er los van. Maar idd, het geeft wel een vals gevoel van euforie :)

Ik denk dat 99% van de spelers met de start van season 2 er wel langer dan 2u over gedaan hebben om op 70 te komen hoor. De echte exploits zijn er uit, nu gaat het gewoon om bepaalde bounties waar je sneller xp mee kan halen dan andere en met of zonder anderen spelen waardoor je meer xp krijgt. Ook heel afhankelijk van de wapens en items die je vindt en de difficulty setting die je daardoor kan kiezen.

Was bedoel je met 'kans maken', er valt toch niks te winnen ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door Inrage op 17-02-2015 15:39 ]

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:30
Er zijn volgens mij nog wel expliots te vinden ,alleen worden die niet meer gedeeld.
Ik zag vandeweek een monk lvl 19 de meest gekke dingen doen waarvan ik zoiets van.... dit vertrouw ik niet.
Wegwezen.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
Ik ben sinds zondag ook rustig begonnen met season. Eerste season heb ik niet gespeeld, maar toch wel leuk om echt van scratch te beginnen. Mijn crusader zit nu op level 44 en ik doe lekker rustig aan. Speel meestal op Torment 1. Zit er nog over te twijfelen om toch een monk aan te maken, ook wel tof om te spelen :)

Ik zit trouwens in een vriendenclan, maar daar is nooit iemand online. Is er hier nog iemand die ook lekker casual speelt en nog een plekje vrij heeft in zijn clan? :)

• ResuCigam
  • Laatst online: 28-12-2025

ResuCigam

BOFH

In de 2e tweakers clan (Gathering of Tweakers) is volgens mij nog wel plek. En er is regelmatig een officer Mora(nogwat) online.

We do what we must because we can.

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Deadsmell schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:06:
[...]

Juist wel. % damage beïnvloedt de damage range.

Edit: heb mijn vorige post bijgewerkt. Ik zei daarin iets raars over affixes wat jouw vraag waarschijnlijk triggerde. :)
Hey, welke crits zie jij voorbij komen met je 2-hander? Ik speel non-season een dual wield met de The Fist of Az'Turrasq en de crits liggen tussen 300 en 600 miljoen. WoL is niet zo indrukwekkend maar het speelt lekker weg.

Diablo 3 - Battle.net

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12-2025

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ja, je wordt gulzig van al die berichten hier van mensen die al die-en-die set hebben en op T6 beuken alsof het non-season is. :)

(toevallig net m'n Marauder set rond met cindercoat, rucksack en die nieuwe season bow. 33 uur op de klok, 7 uur sneller dan vorig seizoen, al heb ik nog geen RoRG. 95% solo gespeeld :P )

Over die RoRG gesproken: ik doe vanavond dus weer een hoop bounties. Als er, net zoals gisteren, animo voor is kunnen we weer splitfarmen op T2 (al dan niet in duo's voor degenen die T2 net solo doen).

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:07
Vanmorgen nog ff wat solo Grifts gedaan en tussendoor solo T3 act 1 bountie(-s... Was 1 poging) gedaan... Bam... 1e RoRG (2e lvl 70 Leg ring in seasons) en direct Ancient met bruikbare stats (5% cost reduction is uiteraard niet ideaal maar wel bruikbaar!)

Nog 1 Marauder piece en ik heb de M6 bonus binnen!!

Zot meen ik nu op/rond Paragon 60 dus dat gaat lekker snel!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/54565485

[ Voor 19% gewijzigd door Thalaron op 17-02-2015 16:33 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Inrage
Is de kwaliteit van de RoRG beter als je die op hogere torment grind of moet je gewoon geluk hebben?
Zelf een crappy gehaald op normal toen ik nog maar net lvl 70 was.

Verwijderd

Hoe kunnen jullie zo snel op 70 zitten. Ik zit in Act 2 en mijn DH zit nog maar op lvl 22. Op normal spelend. Wat doe ik verkeerd?

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:37:
Hoe kunnen jullie zo snel op 70 zitten. Ik zit in Act 2 en mijn DH zit nog maar op lvl 22. Op normal spelend. Wat doe ik verkeerd?
Als je snel wilt levelen ga je niet de campaign doorlopen maar start je gewoon in adventure mode. Zet hem op hard, ga bounties doen (bij voorkeur in een party van 4) en level hard. En anders laat je je in een rift even boosten door een lvl 70 ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Vicarious op 17-02-2015 16:39 ]

• dyrc
  • Niet online
Hoe lang ben je al bezig. En mijn advies is: begin op torment 1 ofzo, kan je een elite pack niet binnen 15 sec killen, zet hem 1 niveau terug, kijk of je het dan wel in 15 sec kan. Wat mij betreft is dit een redelijke indicator of je op een goed tempo kan spelen.

normal is op de schaal van difficulties niet "in het midden". ik zou sowieso een of twee niveautjes omhoog gaan. de XP schaalt namelijk redelijk hard omhoog per difficulty naar boven.

edit: onder de aanname dat je ook daadwerkelijk story line wilt spelen. dit is niet het meest efficient, maar door sommigen wel als "leuker dan 50x hetzelfde" bestempeld.

ga uit dat als je geen donor/boost krijgt, dat torment 1 echt wel de drempel is die je niet over komt zonder oranje/groene gear.

edit2: vergis je niet in de uren die er door mensen hier stukgeslagen worden op 't spel; "eventjes een nieuwe char met wat gear" is zo 20 uur commited, zonder dat er een kik over wordt gegeven (en ja, dat is 20 uur in een weekend, niet uitgesmeerd over season 2)

[ Voor 28% gewijzigd door dyrc op 17-02-2015 16:46 ]

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12-2025

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Niks. Hoeveel uur heb je erin zitten? Vast geen 33. :) Laat je niet gek maken door ons hoor. Ik heb mijn DH ook gelevelled in campaign overigens. Rond lvl 35 was ik bij Diablo.

Als je het aankan kan je doorschakelen naar Hard, maar in mijn ervaring heeft het in het begin niet zoveel zin om solo snel op nog hogere levels te gaan spelen.

Bounties en rifts geven meer xp dan story mode, maar die bounties en rifts speel je daarna nog máánden.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Inrage
Speel niet op normal ;) Hard is niet veel lastiger en geeft al direct een mooie xp boost. Expert voegt weinig toe daar boven op, het is niet in verhouding met de extra HP van de mobs dus je xp/hour zal zakken als je het zo wil uitdrukken. Als Hard te makkelijk is kan je best ineens Master proberen. Duurt het killen daar te lang dan ga je terug naar Hard.

Ook als je de campagne speelt kan je dit toepassen!

De torment difficulty levels moet je ofwel al wat gear van een hoger level character hebben (een rode gem in een lvl 70 weapon geeft je 1000% damage boost ofzo...) ofwel heel veel geluk hebben met drops.

Normal is enkel handig als je net level 70 bent en snel bounties wil rushen om een RoRG te vinden in de bounty rewards.

Een boost is leuk later als je al tig lvl 70s hebt gehad en geen zin hebt om nog eens alles te levelen vanaf nul. Zelf vind ik het wel handig als je voor de eerste keer een bepaalde class speelt dat je zelf levelt naar 70. Dan heb je te tijd om ondertussen de verschillende skills te leren kennen en de descriptions eens te lezen.

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:04

Yor

Yor1313#2571

Boosten.....

In season 1 heb ik meer dan 30 spelers geboost de laatste twee maanden. Redelijk top gear, Bounties act 1 en 2 en een rift erachteraan en je bent er. Record was 29 mnuten level 70 en een klein half uur later was de persoon al paragon level 100.

Dat kon toen, want iedereen had al top gear en vloog door de bounties heen.

Nu is iedereen nog aan het farmen voor zijn sets, gems zijn laag, items nog niet goed gerolled, paragons laag. Boosten is nu tijdrovend en kost je eigen char ook weer xp.
Ik heb mijn eigen char geleveled in ongeveer 9 uur. We hadden van de ene kant mazzel dat mijn buddy een lvl 70 wapen met level reducement gecraft had, waardoor we al heel snel op T2 wat rifts konden doen. van de andere kant hebben we onszelf tegengewerkt door een paar mede-Gotters op sleeptouw te nemen en te "boosten" waardoor we onze eigen rate omlaag hielpen.

Ook zie ik veel spelers die het concept van "strenght in numbers" niet begrijpen en daardoor tijdens levelen veel xp mislopen en één van de meest gemaakte fouten is singleplayer. Solo haal je veel minder xp/uur dan wanneer je in een party speelt.

De campaign doe ik wel als ik mijn gear en gems op orde zijn, haal ik meteen zoveel mogelijk achievements op T6. lekker solo, alles clearen en op mijn gemak die verdomde boekjes zoeken.

http://yor.minitroopers.com

Verwijderd

Allen bedankt voor de tips, maar ik speel het spelletje al vanaf dag 1 van de launch in 2012 wel met pauzes. ik heb al 2 chars op 70 staan een Barb en een Wizzard. En nog 1 paar niet ver van 70 vandaan. Maar het blijft lang duren voordat je van 1 naar 70bent gestegen.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:34:
Allen bedankt voor de tips, maar ik speel het spelletje al vanaf dag 1 van de launch in 2012 wel met pauzes. ik heb al 2 chars op 70 staan een Barb en een Wizzard. En nog 1 paar niet ver van 70 vandaan. Maar het blijft lang duren voordat je van 1 naar 70bent gestegen.
In non-season heb ik laatst mijn nieuwe WD geleveld in 20 min, gewoon normal rifts doen en bounties :)

In Season 2 is dat nog wat lastiger, maar als je geboost kan worden op T3+ (liefst T6) ben je ook in no-time lvl 70.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
damn, leuk weekend achter de rug :)

D3 armory is een beetje buggy lijkt het want mijn hero staat er wel in maar met de paragon levels van non season...

Maar dit is hem na een weekend lang grinden :)
Momenteel paragon 237. best tevreden na het openingsweekend!
Vond vanochtend die Furnace en kreeg 15min later van een guildie een ramadinges. Hulde voor hem!
Kijken of we de komende weken de gear wat kunnen uitbouwen :)
(de ring die ik momenteel aan heb is voor het gold farmen)

Paar keer een hartverzakking gehad met GR's want zonder cheat death mechanic is het soms echt niet leuk als barbarian. Maarja dat is waarom we HC spelen, juist voor die momenten :)

[ Voor 14% gewijzigd door Yogoi op 17-02-2015 19:30 ]

Ruigerock schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:49:
[...]

Hey, welke crits zie jij voorbij komen met je 2-hander? Ik speel non-season een dual wield met de The Fist of Az'Turrasq en de crits liggen tussen 300 en 600 miljoen. WoL is niet zo indrukwekkend maar het speelt lekker weg.
Even snel gegluurd. Ik zie met EP crits van 45 miljoen en iets van 10 miljoen met WoL.

Mijn EP monk is niet level 575 zoals op battle.net staat, maar level 60. Ze is seasonal. En met crappy gear in tegenstelling tot jouw level 555 monk met goede gear. Niet echt een goede vergelijking dus. :)

Edit: en toen zag ik een 134M crit langs komen...

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 17-02-2015 19:57 ]

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:07
Yogoi schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:17:
damn, leuk weekend achter de rug :)

D3 armory is een beetje buggy lijkt het want mijn hero staat er wel in maar met de paragon levels van non season...

Maar dit is hem na een weekend lang grinden :)
Momenteel paragon 237. best tevreden na het openingsweekend!
Vond vanochtend die Furnace en kreeg 15min later van een guildie een ramadinges. Hulde voor hem!
Kijken of we de komende weken de gear wat kunnen uitbouwen :)
(de ring die ik momenteel aan heb is voor het gold farmen)

Paar keer een hartverzakking gehad met GR's want zonder cheat death mechanic is het soms echt niet leuk als barbarian. Maarja dat is waarom we HC spelen, juist voor die momenten :)
Nice!

237 Paragon's al haha...
Damn..

Aan de andere kant... ik heb voor het eten even met M4 rondgelopen in T6 Rift en vervolgens met shards na de 1e bij Kadala Pants gekregen... Met de RoRG die ik al vrij rap had dus M6!

P69 met M6 / Ancient SoJ + Ancient RoRG...
Kan niet klagen :P Denk dat het vanaf nu ook snel zal gaan!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Yogoi
Thalaron schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:54:
[...]

Nice!

237 Paragon's al haha...
Damn..
Paragon gaat vrij hard merkte ik.
Ik kreeg 1,5-2 levels per GR (28 ofzo deed ik toen)
Maar heb er aardig wat uurtjes in zitten ;)

Enige wat me in het begin tegenhield is het feit dat ik HC speelde. Dan kun je veel minder snel naar een hogere torment. Ik zat vrolijk T1/2 te doen terwijl een vriend met ongeveer zelfde gear T4/5 aan het doen was op SC. Dan scheelde een bak exp/lvl per uur, niet normaal.
Yogoi schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:01:
[...]

Paragon gaat vrij hard merkte ik.
Ik kreeg 1,5-2 levels per GR (28 ofzo deed ik toen)
Maar heb er aardig wat uurtjes in zitten ;)

Enige wat me in het begin tegenhield is het feit dat ik HC speelde. Dan kun je veel minder snel naar een hogere torment. Ik zat vrolijk T1/2 te doen terwijl een vriend met ongeveer zelfde gear T4/5 aan het doen was op SC. Dan scheelde een bak exp/lvl per uur, niet normaal.
Maak je toch ook een S2 toon aan op softcore :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Yogoi
Vidra schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:19:
[...]

Maak je toch ook een S2 toon aan op softcore :)
Waarom zou ik?
Ik vind SC niet leuk :)
En ik klaag er niet over ofzo dat SC sneller gaat dan HC. Het is gewoon anders en het was iets wat me tijdens dit weekend meer opviel dan normaal omdat we allemaal tegelijk begonnen :)

Als je SC leuker vind dan speel je SC en als je meer vna HC bent dan speel je HC. pretty simple.
En ik ben dus fan van HC. (soms tijdelijk wat minder als ik doodga...)

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:04

Yor

Yor1313#2571

Yogoi schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:21:
[...]

Waarom zou ik?
Ik vind SC niet leuk :)
En ik klaag er niet over ofzo dat SC sneller gaat dan HC. Het is gewoon anders en het was iets wat me tijdens dit weekend meer opviel dan normaal omdat we allemaal tegelijk begonnen :)

Als je SC leuker vind dan speel je SC en als je meer vna HC bent dan speel je HC. pretty simple.
En ik ben dus fan van HC. (soms tijdelijk wat minder als ik doodga...)
Volgens mij kwam de "kill all bosses"achievement eerder in beeld op HC dan in SC in season 2....vond het wel grappig dat de HC spelers sneller waren dan de softcore!

http://yor.minitroopers.com

Verwijderd

Als iemand mij "mist" in zijn lijstje: ik heb iedereen met een groen blaadje voor zijn naam eruit gegooid. Even ruimte maken voor mensen, sorry niet boos worden :> . Tot season 3 misschien!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2015 21:03 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dus... Vanavond 70 gedinged en meteen rifts gaan doen. tot nu toe 8 legendaries; 4x krems buff belt, 1x krelms buff bracers en 3 nutteloze follower relics. Waar zijn die nuttige legendaries? ;)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

En battle net doet het weer :). Paragon 208! En een t6 waardige monk. Net echt op 2 seconden een 35 grift niet gehaald :(. Het gaat dus al weer lekker.

Leuk om iedereen weer bezig te zien met het opbouwen van een char. Het gaat wel iets te snel vind ik. Het is best leuk om t6 aan te kunnen, maar binnen een paar dagen beetje snel... Nu lekker griften om gems te levellen. Ik ben erg benieuwd hoe de Gem of ease het doet. Zijn er al mensen die daar mee gespeeld hebben?

Battle.net || Strava

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:59:
Als iemand mij "mist" in zijn lijstje: ik heb iedereen met een groen blaadje voor zijn naam eruit gegooid. Even ruimte maken voor mensen, sorry niet boos worden :> . Tot season 3 misschien!
Dat is nou toch jammer.... maar ja schoont weer op :)

Veel plezier bij je nieuwe clan (ArcInc, toch?) - van waar de wijziging? Ik zal de topic start aanpassen, dat mensen voor de Tweakers clan voortaan bij iemand anders kunnen aankloppen.

Dank voor je inspanningen in de Tweakers clan de afgelopen tijd!

• Goldman
  • Nu online
Mijn season wizard is bijna 70 :P

Zat te denken aan deze build:

http://eu.battle.net/d3/e...wizard#ZljSNf!SXZY!cZYZZY

Het idee, icm de http://eu.battle.net/d3/en/item/esoteric-alteration en glass cannon en de http://eu.battle.net/d3/en/item/halo-of-arlyse dat je genoeg dmg reduc. krijgt. ik ben benieuw of werkt.

Veder genoeg ruimte om alles te swappen wat je wil. Ik wil de 4 set bonus van Tal Rasha zodat er ook nog een komeet neer valt. Mogelijk met die offhand dat je ray of frost door alles heen schiet.

Ook als mogelijkheid zat ik te denken Focus en Restraint te gebruiken aangezien je arcane regen hoog zat is. En het is toch zo dat als je op full resource zit en dan een ability gaat casten dat het (zolang je niet stopt) als 1 cast word gezien?

• prutser001

prutser001

Inrage schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:36:
Is de kwaliteit van de RoRG beter als je die op hogere torment grind of moet je gewoon geluk hebben?
Zelf een crappy gehaald op normal toen ik nog maar net lvl 70 was.
Nee dat maakt echt niet uit, ik heb 1 rorg op T3-4 gehaald met bounties en 1 op T6 en ze zijn beide ruk.
Het is gewoon een kwestie van herhalen herhalen.. De eerste die ik had daar zat niet eens INT op alleen Vit/hphit/hpkill en nog wat... de 2de was iets beter en had snel een socket na wat rolls en INT.

http://www.diabloprogress...tium-2220/Freaky/54711691

En ja volgens mij was jij het gister waar we tot Grift 31 zijn gekomen maar helaas die ruk baas kregen aan het einde :p en meer zijn dood gegaan dan in mijn hele cariere in D3 haha..

Eindelijk in een leuke clan - SG , de eerste indruk was erg positief hoop slap geouwehoer op TS ;)

Er is 1 ding dat me wel opgevallen is, echt elk set item, chest/legs/head welke ik krijg heeft het maximale aantal sockets al, er is er werkelijk nog niet 1 gedropt welke geen sockets had, normale legendarys verschillen nog wel eens van geen sockets tot standaard al 2 nog geen enkele gezien met 1 socket.

[ Voor 23% gewijzigd door prutser001 op 18-02-2015 08:21 ]

• Protax
prutser001 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 08:15:
[...]
Eindelijk in een leuke clan - SG , de eerste indruk was erg positief hoop slap geouwehoer op TS ;)
Welkom! :)

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Deadsmell schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:47:
[...]

Even snel gegluurd. Ik zie met EP crits van 45 miljoen en iets van 10 miljoen met WoL.

Mijn EP monk is niet level 575 zoals op battle.net staat, maar level 60. Ze is seasonal. En met crappy gear in tegenstelling tot jouw level 555 monk met goede gear. Niet echt een goede vergelijking dus. :)

Edit: en toen zag ik een 134M crit langs komen...
Aaahh.. ik veronderstelde dat jij een monk had die grift 30+ aan het domineren was :)
Daarom was ik benieuwd naar jouw crits. Succes met de monk!

Diablo 3 - Battle.net

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Gisteren uberhaupt me eerste Grift gedaan in D3 ;p dat had ik nog nooit gedaan in het verleden haha.
vond dat wel tof. durf alleen niet gelijk verder te gaan. Bang dat de sprong groot is en op hardcore test ik dat liever niet zo snel :p

begon met een tier 14 rift en nu een keystone van tier 16 gekregen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Protax
Ricmaniac schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:16:
Gisteren uberhaupt me eerste Grift gedaan in D3 ;p dat had ik nog nooit gedaan in het verleden haha.
vond dat wel tof. durf alleen niet gelijk verder te gaan. Bang dat de sprong groot is en op hardcore test ik dat liever niet zo snel :p

begon met een tier 14 rift en nu een keystone van tier 16 gekregen
Gewoon testen op T levels, Greater Rift 25 is vergelijkbaar met T6 (als ik het goed heb).

• Roshnak

Roshnak

Ik ben gisteren ook LvL 70 aangetikt, en zoek een leuke clan om samen mee te kunnen grinden ( Bounties en Rifts e.d. ) Als iemand een leuke / gezellige clan heeft hoor ik het graag ( Ik heb een Mic voor bijv TS )

Battlenet ID : Roshnak#1244

[ Voor 6% gewijzigd door Roshnak op 18-02-2015 09:37 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Roshnak schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:36:
Ik ben gisteren ook LvL 70 aangetikt, en zoek een leuke clan om samen mee te kunnen grinden ( Bounties en Rifts e.d. ) Als iemand een leuke / gezellige clan heeft hoor ik het graag ( Ik heb een Mic voor bijv TS )

Battlenet ID : Roshnak#1244
Zie de OP. Solidarity Gaming heeft nog plek ;)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

[...]
Er is 1 ding dat me wel opgevallen is, echt elk set item, chest/legs/head welke ik krijg heeft het maximale aantal sockets al, er is er werkelijk nog niet 1 gedropt welke geen sockets had, normale legendarys verschillen nog wel eens van geen sockets tot standaard al 2 nog geen enkele gezien met 1 socket.
Ander opvallend puntje is dat er veel gear valt met Monster kills grant +experience. Dat is op zich wel leuk om sneller xp te vergaren, maar niet zo goed voor je toughness. Als monk wil je daar toch het liefst een resistance of damage reduction hebben staan... Gisteren op het laatst nog de esoteric gem naar 25 kunnen levellen, met een leuke groep. Ik hoop dat de sec van deze gem wat gemis aan resistance goedmaakt.

Battle.net || Strava

• Roshnak

Roshnak

Vicarious schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:53:
[...]

Nice, dan ga ik daar vanavond even naar kijken.

Nu weer terug aan het werk.

• Inrage
[...]
En ja volgens mij was jij het gister waar we tot Grift 31 zijn gekomen maar helaas die ruk baas kregen aan het einde :p en meer zijn dood gegaan dan in mijn hele cariere in D3 haha..

Yeessss madness! :)
Hoogste grift ooit voor mij (speel ook nog maar 2 weken serieus hehe)
[...]

Ik wil ook wel joinen maar die paragon requirement daar ga ik binnen 2 weken niet aan komen hoor.

[ Voor 3% gewijzigd door Inrage op 18-02-2015 10:25 ]

• Roshnak

Roshnak

Pff ja para 300, dat ga ik ook niet redden met mijn verse Season character die is nu para 12 ofzo haha.

• 4th
  • Laatst online: 23-12-2025

4th

Inrage schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:25:
[...]

[...]

Ik wil ook wel joinen maar die paragon requirement daar ga ik binnen 2 weken niet aan komen hoor.
weekendje meelopen op T6 en je bent het :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• pstalman
  • Registratie: December 2000
Eindelijk update D3 progress weer een beetje normaal, wel schrikken als je ineens je Barb op no2 Worldwide met CD ziet staan (nu al no3). Gister de IK belt als drop ontvangen en iets later de Boots kunnen gokken, en had eerder de gloves al. Dus t3+ is solo met de ogen dicht te doen :)
Nu nog wat betere stuff vinden.

Heb nu al 2x lvl 70 en een lvl 7:D

[ Voor 10% gewijzigd door pstalman op 18-02-2015 11:02 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Verwijderd

Vidra schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 07:49:
[...]

Dat is nou toch jammer.... maar ja schoont weer op :)

Veel plezier bij je nieuwe clan (ArcInc, toch?) - van waar de wijziging? Ik zal de topic start aanpassen, dat mensen voor de Tweakers clan voortaan bij iemand anders kunnen aankloppen.

Dank voor je inspanningen in de Tweakers clan de afgelopen tijd!
Iedereen in de Tweakers clan speelt season en ik niet. That easy. Mensen kunnen bij Retlaw terecht.

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08-2025

LnC

The offending line...

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:45:
[...]

Iedereen in de Tweakers clan speelt season en ik niet. That easy. Mensen kunnen bij Retlaw terecht.
Ik zit ook in de Tweakers clan (LunaC) en ik heb wel een season 2 char, maar season spelen is niet echt wat voor mij. Ben dan nu ook lekker bezig met mijn WD beter te maken. En als ik zin heb om compleet door te raggen, dan pak ik mijn monk :D
(Zie: http://eu.battle.net/d3/en/profile/LunaC-2218/hero/1979360 )
LnC schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:19:
[...]

Ik zit ook in de Tweakers clan (LunaC) en ik heb wel een season 2 char, maar season spelen is niet echt wat voor mij. Ben dan nu ook lekker bezig met mijn WD beter te maken. En als ik zin heb om compleet door te raggen, dan pak ik mijn monk :D
(Zie: http://eu.battle.net/d3/en/profile/LunaC-2218/hero/1979360 )
In elke clan zijn er mensen die nu (nog) geen S2 spelen en dit ook niet van plan zijn. Daarnaast is er nu een enorme hype dat iedereen S2 aan het spelen is, maar het zou zo maar kunnen dat iedereen na een maandje wel weer klaar is en weer terug gaat naar de high lvl chars op non-season SC/HC.
[...]

Welkom! :D

En vergeet je clantag neerzetten onder je nickname hier op Tweakers?
In mijn geval staat er <SG>Vydra#2644

Wel zo leuk om te zien wie er lid is van welke clan, en daarnaast ook de bijbehorende D3 nickname te zien.
[...]

Kijk even in de openingspost omtrent de criteria om te joinen :)

Sowieso ben je (en anderen) altijd welkom op onze Teamspeak (ts.solidaritygaming.com)
Inrage schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:25:
[...]

[...]

Vorige week hadden wij ook iemand die nog voldeed ... die was in een weekendje 300 (was wel die-hard doorspelen, kan dus wel).

Je mag altijd onze Teamspeak server joinen en meelopen met onze clanleden totdat je de 300 aan tikt :) Mag ook langer dan twee weken duren hoor...
4th schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:48:
[...]

weekendje meelopen op T6 en je bent het :P
Kijk .... het aanbod staat er al :)
[...]

Duidelijk :) Nogmaals veel plezier! Bij ArcInc spelen ze toch ook gewoon S2?

Ik heb de OP inmiddels aangepast. :+

[ Voor 58% gewijzigd door Vidra op 18-02-2015 12:42 ]

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:59
Roshnak schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:31:
Pff ja para 300, dat ga ik ook niet redden met mijn verse Season character die is nu para 12 ofzo haha.
De para limiet geld/gold vooral voor SC non-season. Er is nog niemand uit de SG clan paragon 300 op season, dus ik denk niet dat dat een probleem is.

Als je twee weken lang je uiterste best doet om goed mee te spelen, en je van je beste kant te laten zien, zal niemand zeuren dat je misschien een te laag paragon level hebt...

Even niets...

Verwijderd

Hey mensen,

Net even iets getest en de uitkomst vebaasde mij echt!
4 level 31 grifts solo met de scoundel als follower.

Hij heeft geen immortal relic.. voor profiel check mijn season monky Speedy
http://eu.battle.net/d3/e...rtoNLD-2137/hero/54574974

Totaal in deze runs is hij 3 keer dood gegaan.. echt niet verkeerd. Die templar kan na maanden werken dus eindelijk eens op vakantie :P

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
[...]

Vraag me af of dat de echte reden is. Er spelen namelijk best nog wel wat mensen non-season in Tweakers clan en daarnaast kan je natuurlijk altijd ook via Tweakers community een party vormen in plaats van met 3 clan leden. Het komt nogal over als een drog reden.

Maar voordat er door wat ik hier schrijf een hele discussie ontstaat, veel plezier bij een andere clan.

Battle.net tag

Vidra schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:40:
[...]

In elke clan zijn er mensen die nu (nog) geen S2 spelenen dit ook niet van plan zijnn. Daarnaast is er nu een enorme hype dat iedereen S2 aan het spelen is, maar het zou zo maar kunnen dat iedereen na een maandje wel weer klaar is en weer terug gaat naar de high lvl chars op non-season SC/HC.
:w

:P
Blijf lekker met Thorknight non-season spelen. Maar het is wel komisch om te zien dat in S1 bijna niemand mee deed en nu met S2 bijna iedereen _O-

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Protax
Angeloonie schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:22:
[...]

:w

:P
Blijf lekker met Thorknight non-season spelen. Maar het is wel komisch om te zien dat in S1 bijna niemand mee deed en nu met S2 bijna iedereen _O-
Ja bizarre om te zien, en hoeveel % speelt daarvan wel niet monk :P
SG zijn er nog maar vier op het moment, die geen season spelen:

Thorknight
Mouzetc
Velsenard
Xiln

Voor de rest speelt volgens mij iedereen seasons :P

• Protax
Aparte Tweakers clan voor die uitzonderingen :P
FireDrunk schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:48:
[...]

De para limiet geld/gold vooral voor SC non-season. Er is nog niemand uit de SG clan paragon 300 op season, dus ik denk niet dat dat een probleem is.

Als je twee weken lang je uiterste best doet om goed mee te spelen, en je van je beste kant te laten zien, zal niemand zeuren dat je misschien een te laag paragon level hebt...
Kleine correctie, Hayabusa is al boven de 300 en heb ook nog 2 andere in m'n friendlist die dat zijn (*cough* micro *cough*)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:59
We hebben 'maar' 3 officers (Vydra, Klablabla, en Thor). Dus als hij tegelijkertijd is samen met 1 van die drie, zou het goed moeten komen :)

Even niets...

• Roshnak

Roshnak

FireDrunk schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:48:
[...]

Dan zou ik wel graag willen joinen :D.

Ik probeer altijd zoveel mogelijk online te zijn, dit zal in april minder aangezien ik dan ga verhuizen / samenwonen.
Pagina: 1 ... 47 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.