• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:29

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Angeloonie schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:03:
[...]

Ik ben zelf ook aan het kijken voor een nieuwe kaart en kom bij dit lijstje uit voor budget €150-250:
Card | € incl. shipping | Score | Score/€
MSI Radeon R9 270X GAMING 2G | € 176,80 | 4506 | 25,5
Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 | € 159,90 | 4670 | 29,2
MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming | € 197,85 | 4981 | 25,2
MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 242,90 | 5167 | 21,3
MSI GeForce GTX 770 2GB Gaming | € 241,00 | 6171 | 25,6

Dit zijn de kaarten met de beste performance. Met 3DMark score/€ verhouding :P
Waar neig jij naar? ik de Sapphire, goedkoopste :P

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12 07:38
Ik heb een Gigabyte 7950 3GB WindForce 3 en op 2560x1440 lagged het af en toe ook nog hoor... Op 1080p misschien minder, maar daar wil ik niet op spelen :)

Als je *echt* zeker geen lag/framedrops wil hebben, zul je toch echt nog meer geld uit moeten geven.

Even niets...

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-12 16:03

ResuCigam

BOFH

Vaak kun je de framedrops goed aanpakken door de 'Shadows' op laag of uit te zetten en hetzelfde te doen met de 'Physics'.Dit zie je nauwelijks en scheelt een hoop rekenwerk.

We do what we must because we can.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mn huidige kaart is inmiddels 5 jaar oud, dus een upgrade kan sowieso geen kwaad.

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Thunderman_303 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:11:
[...]

Ik had het wel door, alleen die pannenkoek niet :P
Zijn reactie was wel leuk toen je in de arcane bleef staan :+

Diablo 3 - Battle.net

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

en dat was??

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

cybergi schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:57:
[...]

ja heb ik ook een paar keer mee gemaakt :P vind het jammer dat de unity niet echt werk in team behalve in solo ...daar hadden ze best wat leukers mee kunnen doen ..
Werkt vast lekker met een permanent serenity monk of een afstand Crusader met hoge toughness zodat het front meer kan tanken. Hmmm.. Unity + Blackthorne en de ander Unity, zou de molten explosie nog steeds pijn doen. Of de helft minder voor de ander en niks voor mr Blackthorne.

@Mad-Matt: Over skype met een licht paniekerige stem roepen dat de ander even snel uit de arcane moest gaan stappen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Ruigerock op 06-11-2014 13:47 ]

Diablo 3 - Battle.net

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-12 14:38
perma serenity moet je niet proberen tenzij je zelf de monk bent, de andere krijgt dan namelijk alle dmg >:)

Movies: letterboxd

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

desjaak909 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:50:
perma serenity moet je niet proberen tenzij je zelf de monk bent, de andere krijgt dan namelijk alle dmg >:)
Haha, didn't see that one coming. Perma serenity leek me hetzelfde als een Follower met "Cannot die token", dat kan ook weer van het lijstje met theorieën.

Diablo 3 - Battle.net

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:48

TiMMieJ

PSN: Orixez

Even een vraagje voor de DH's onder ons. Ik heb gisteren een nette bombadiers rucksack gevonden maar ben wat in dubio. Het gaat om de volgende http://eu.battle.net/d3/e...iMMi3J-2230/hero/50694389

Ik heb multishot als spender op mijn turrets dus hij doet nu al +dmg. Maar is het nu verstandig om de socket naar Cooldown reduction te rollen of om de multishot naar sentry dmg te rollen? Wat zijn jullie ideeen hierover?

• FireDrunk
Mja, lastig... Sentry Damage verhoogt ook de Multishot damage dus is inderdaad veel effectiever dan de Multishot Shot skill increase die er nu op zit.

Je zou ook de socket naar VIT of CDR kunnen rollen.. Sneller sentries poppen is ook wel fijn.

Even niets...

Mad-Matt schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:13:
[...]

Waar neig jij naar? ik de Sapphire, goedkoopste :P
Ik heb een half uur terug de duurste, de GTX 770 besteld :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

hij wel, patser :P

Mocht van de vriendin :+ Zat zelf ook aan de Sapphire te denken tot ik vroeg hoeveel zij er aan uit wilde geven "€300?" was het antwoord :+

* Angeloonie kan binnenkort alle grafische opties weer open zetten :+

Maar volgens mij is D3 niet zo graphics heavy maar meer CPU-afhankelijk.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12 18:36
FireDrunk schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:18:
Ik heb een Gigabyte 7950 3GB WindForce 3 en op 2560x1440 lagged het af en toe ook nog hoor... Op 1080p misschien minder, maar daar wil ik niet op spelen :)

Als je *echt* zeker geen lag/framedrops wil hebben, zul je toch echt nog meer geld uit moeten geven.
Die framedrpos komen veelal door de cpu :x
Diablo3 speelt gewoon vanaf 1 core.
Dus een goede i3 is beter dan welke i5 of i7 dan ook. Aangezien die vaak hoger geclockt zijn.
De G3258 is ook een goede optie, aangezien die een unlockt multiplier heeft.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-12 08:10
Dus een i7 4770K en een GTX Titan 6GB is een beetje overkill voor D3? :+

Ontopic:

Mijn monk heeft vreselijk veel moeite met T4 ;( . Zelfs wanneer ik MoH spam met Epiphany. Heb ik nou zulke slechte gear of? Want T3 ram ik zo doorheen :? en om een of andere reden vind ik nagenoeg 0 gear op T3, heel af en toe zoals gister een redelijk decent headgear.

• Sinned123
klein beetje maar :P

Deze lijst aanhouden voor de beste cpu's voor D3:
https://www.cpubenchmark.net/singleThread.html
En dan eentje zoeken passend bij je budget :x

Wel rekening houden met je andere applicaties/games, want de meeste nieuwe games zijn gewoon multi-threaded natuurlijk

[ Voor 41% gewijzigd door Sinned123 op 06-11-2014 15:59 ]

• FireDrunk
2600 VIT is ook niet zo veel voor mijn gevoel... Mijn demon hunter heeft al 3000 VIT, en dat is een ranged character...

Even niets...

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:22

Sick Nick

Drop the top!

Dat zou ik ook doen, kan me niet voorstellen dat je nu solo een beetje hoge GR (30+) goed door kan komen? Zelfs simpele white mobs kunnen je met zo'n lage vit volgens mij one-shotten?

http://eu.battle.net/d3/e...ckNick-2881/hero/50967892

Zo heb ik m nu, nog wel op zoek naar wat beter spul. De shoulders wil ik er eentje met CDR en niet cost reduction en de pants zijn ook niet zo optimaal. Die +dmg heb ik niks aan maar moest wel vit or allres erop krijgen. Dus daar zoek ik nog een mooie dex/vit/allres voor. En uiteraard wat andere dingen, SoJ, witching hour, potentiele goede bow. Hier red ik het in ieder geval wel prima mee nu :)

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Meatwagon schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:53:
Mijn monk heeft vreselijk veel moeite met T4 ;( . Zelfs wanneer ik MoH spam met Epiphany. Heb ik nou zulke slechte gear of? Want T3 ram ik zo doorheen :? en om een of andere reden vind ik nagenoeg 0 gear op T3, heel af en toe zoals gister een redelijk decent headgear.
Je mist nogal wat damage voor T4 om grote klappen uit te delen, hoe eerder ze dood zijn hoe minder ze je pijn kunnen doen. Een socket op je flying dragon zou helpen, maar daarvoor heb je een ramaladinges nodig. Je gloves kunnen nog crit dmg rollen, crit chance op je amulet, meer vitality overal, een RoRG ring voor de set bonussen. Zonder een complete set kan je niet makkelijk T4 one shotten. Ik zie nu ook geen spirit spender die damage uitdeelt, bv Wave of Light.

Blijf zoeken naar Sunwoko set items, hiermee kan je straks crits van 70 tot 100 miljoen mee verdienen. De 2 set bonus geeft iig al 20% dmg op je 2-hander. Kijk anders maar naar mijn profiel, Enel is puur lightning based, alleen single target duurt zo lang. Monkey is nu een support achtige build met veel slow/frost aanvallen. Als er weer een grote voorraad zieltjes zijn dan gaat de Sunwoko weer aan.

@desjaak, heb je eens een build getest waarbij je frozen SSS kan spammen voor "perma frozen" elites?

Diablo 3 - Battle.net

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-11 16:12
cybergi schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:57:
[...]
ja heb ik ook een paar keer mee gemaakt :P vind het jammer dat de unity niet echt werk in team behalve in solo ...daar hadden ze best wat leukers mee kunnen doen ..
hey ouwe, moet jij niet wat 45 keys gaan farmen? :9 :*)

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
speel al ~ 1 jaar met een GTX770/i7-4770k combo.

en ik had ook extreme FPS drops terug naar ~2-3 FPS zodra het scherm vol zat met mobs.

oplossing bij mij was ook de sound channels terugdraaien naar zo laag mogelijk.

gewoon brak programmeerwerk dus eigenlijk.

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:39

Grin

Ride si sapis.

Zephyr schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:39:
speel al ~ 1 jaar met een GTX770/i7-4770k combo.
en ik had ook extreme FPS drops terug naar ~2-3 FPS zodra het scherm vol zat met mobs.
oplossing bij mij was ook de sound channels terugdraaien naar zo laag mogelijk.
gewoon brak programmeerwerk dus eigenlijk.
Hier een gtx780m en een i7-4771, ook regelmatig frame drops van ~10-15fps.
Alleen bij bepaalde lvl's en grote hoeveelheden mobs/elites, ach het went... ;)
Ik zal die sound channels eens terugschroeven, kijken of dat helpt.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Zojuist Diablo 3 voor de xbox 360 gekocht (vanilla version, dus geen RoS). Heb wat geprobeerd te googlen, maar vind veel tegenstrijdige info, weet iemand toevallig of Loot 2.0 in deze versie zit, en welke patch op dit moment gedraaid wordt? Is dat dezelfde als RoS op dit moment?

Als ik weet welke patch op dit moment draait en ik begrijp dat er geen support meer voor deze versie is qua patches, dan weet ik ook gelijk welke professions wel/niet een buff/nerf hebben gehad in vergelijking met PC 8)

• Sinned123
Loot 2.0 is gebaseerd op de feedback van de console versies.
Waar men uiterst tevreden was over het ontbreken van de auction house en verbeterde loot table.

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-12 23:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Hier een Intel Core 2Duo E8400@3.00GHz + 4gb RAM en een ATI HD 4780 uit het stenen tijdperk. Speelt op zich prima hoor, helemaal sinds ik een SSD heb geïnstalleerd waarop D3 (en het OS) draait. Dat scheelde veel.

Toevallig begin deze week een terugkerende crash gehad met D3. Continu het vastlopen van de ATI Catalist Drivers voor de grafische kaart. Na onderzoek kwam ik erachter dat dit bij meerdere games gebeurde. Dus nieuwe drivers geïnstalleerd. Hielp niet. Allerlei andere zaken vernieuw (Framework, Redistributable, DirectX etc.) Nothing! Virusscanner, malwarescanner, regsweeper.... weer niks! Toen maar compleet nieuwe herinstallatie van Windows gedaan en de OS schijf (plus game directory) geformatteerd. Wederom geen resultaat. Als laatste de kast opgeschroefd.... oei wat een stof... en au wat is die kaart heet! MMmmm toch maar even stofzuigen dan. Binnen 2 minuten kon ik weer D3 spelen, die kaart bleek gewoon oververhit te raken en dan kapt hij er automatisch mee. :D

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

FloydRaalte schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 00:16:
Hier een Intel Core 2Duo E8400@3.00GHz + 4gb RAM en een ATI HD 4780 uit het stenen tijdperk. Speelt op zich prima hoor, helemaal sinds ik een SSD heb geïnstalleerd waarop D3 (en het OS) draait. Dat scheelde veel.

Toevallig begin deze week een terugkerende crash gehad met D3. Continu het vastlopen van de ATI Catalist Drivers voor de grafische kaart. Na onderzoek kwam ik erachter dat dit bij meerdere games gebeurde. Dus nieuwe drivers geïnstalleerd. Hielp niet. Allerlei andere zaken vernieuw (Framework, Redistributable, DirectX etc.) Nothing! Virusscanner, malwarescanner, regsweeper.... weer niks! Toen maar compleet nieuwe herinstallatie van Windows gedaan en de OS schijf (plus game directory) geformatteerd. Wederom geen resultaat. Als laatste de kast opgeschroefd.... oei wat een stof... en au wat is die kaart heet! MMmmm toch maar even stofzuigen dan. Binnen 2 minuten kon ik weer D3 spelen, die kaart bleek gewoon oververhit te raken en dan kapt hij er automatisch mee. :D
Mag dan wel gear uit het stenen tijdperk zijn, maar D3 draait er als een tierelier op met max settings. Paar weken geleden speelde ik D3 op vergelijkbare gear. E8400 + HD6870. :P

Een paar stoffiltertjes willen trouwens wel helpen. Vaker schoonmaken ook. ;)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister helaas niet meer aan spelen toegekomen, dus vanavond maar even met de geluidsinstellingen spelen.

• Meatwagon
Ruigerock schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:32:
[...]

Je mist nogal wat damage voor T4 om grote klappen uit te delen, hoe eerder ze dood zijn hoe minder ze je pijn kunnen doen. Een socket op je flying dragon zou helpen, maar daarvoor heb je een ramaladinges nodig. Je gloves kunnen nog crit dmg rollen, crit chance op je amulet, meer vitality overal, een RoRG ring voor de set bonussen. Zonder een complete set kan je niet makkelijk T4 one shotten. Ik zie nu ook geen spirit spender die damage uitdeelt, bv Wave of Light.

Blijf zoeken naar Sunwoko set items, hiermee kan je straks crits van 70 tot 100 miljoen mee verdienen. De 2 set bonus geeft iig al 20% dmg op je 2-hander. Kijk anders maar naar mijn profiel, Enel is puur lightning based, alleen single target duurt zo lang. Monkey is nu een support achtige build met veel slow/frost aanvallen. Als er weer een grote voorraad zieltjes zijn dan gaat de Sunwoko weer aan.

@desjaak, heb je eens een build getest waarbij je frozen SSS kan spammen voor "perma frozen" elites?
Vond ik maar zo'n Ramaladingdong 8)7. Ik probeer al een week of 2 crit dmg en crit chance te rollen, zonder geluk helaas. Dus gister maar even wat vit gerolled op mijn gloves. Een RoRG wordt me ook niet gegunt helaas. Naja, voorlopig maar T3 kapot farmen en wat rifts doen. Zit niks anders op! :'(

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Meatwagon schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:26:
[...]

Vond ik maar zo'n Ramaladingdong 8)7. Ik probeer al een week of 2 crit dmg en crit chance te rollen, zonder geluk helaas. Dus gister maar even wat vit gerolled op mijn gloves. Een RoRG wordt me ook niet gegunt helaas. Naja, voorlopig maar T3 kapot farmen en wat rifts doen. Zit niks anders op! :'(
Je kunt altijd vragen of je op t6 mee bounties kunt doen, heb je in ieder geval 100% legendary-kans uit een cache. Verhoogt de kans op je RoRG flink :) .

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Meatwagon
Skarloc schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:36:
[...]

Je kunt altijd vragen of je op t6 mee bounties kunt doen, heb je in ieder geval 100% legendary-kans uit een cache. Verhoogt de kans op je RoRG flink :) .
Hmm ja dat is zeker waar maar vind het altijd beetje kut om te vragen ofzo :+ geen idee waarom. Mocht er vanavond iemand online zijn die T6 bounties doet en er geen probleem mee heeft dat ik een keertje join, let me know! :9
Meatwagon schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:43:
[...]

Hmm ja dat is zeker waar maar vind het altijd beetje kut om te vragen ofzo :+ geen idee waarom. Mocht er vanavond iemand online zijn die T6 bounties doet en er geen probleem mee heeft dat ik een keertje join, let me know! :9
Kom gezellig op onze teamspeak server ts.solidaritygaming.com er zijn altijd wel mensen online met wie je in de groep kan :) 8)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Wellicht een domme vraag, maar heeft onze GoT-clan ook een eigen TS-server?

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Die staat toch hierboven of bedoel je wat anders?

[ Voor 59% gewijzigd door Mad-Matt op 07-11-2014 09:35 ]

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Mad-Matt schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:34:
Die staat toch hierboven of bedoel je wat anders?
Dat is de ts-server van de SG-clan, of wordt deze algemeen gebruikt?

• ResuCigam
  • Laatst online: 04-12 16:03

ResuCigam

BOFH

Volgens mij niet dus laten we GoT TS regelen ;) Zijn er verder nog mensen hier die regelmatig HC spelen? Ik ben die public HC groepen wel een beetje zat soms. Resu#2968

We do what we must because we can.

Skarloc schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:36:
[...]

Dat is de ts-server van de SG-clan, of wordt deze algemeen gebruikt?
De volgende clans maken gebruik van de TS Server: GoT clan, dVz (De Voetzoekers, HC clan), Solidarity Gaming zelf, Snow's Nightwatch Men (SNM) 8) en wat andere groepen zoals een clubje tweakers die WoW, Elder Scrolls Online, etc.

[ Voor 10% gewijzigd door Vidra op 07-11-2014 09:41 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

ResuCigam schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:37:
Volgens mij niet dus laten we GoT TS regelen ;) Zijn er verder nog mensen hier die regelmatig HC spelen? Ik ben die public HC groepen wel een beetje zat soms. Resu#2968
Uiteraard staat iedereen vrij om zijn eigen TS server te regelen... lijkt me een beetje zonde van het geld, imho

Je zou eens kunnen buurten bij dVz - die zitten ook op de SG TS server _/-\o_

• Meatwagon
Vidra schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:25:
[...]

Kom gezellig op onze teamspeak server ts.solidaritygaming.com er zijn altijd wel mensen online met wie je in de groep kan :) 8)
Edit: Nvm zag net je bericht hierboven!

[ Voor 14% gewijzigd door Meatwagon op 07-11-2014 09:43 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wie zitten er regelmatig op TS?

Meatwagon schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:42:
[...]

Goed idee! Weet niet of het een probleem is dat ik niet in de SG clan zit? :p
Tuurlijk niet ... zoals hierboven als is beschreven en ook in de topic start van dit topic staat

"Er is een Teamspeak server beschikbaar gesteld door Solidaritygaming.com:

ts.solidaritygaming.com

Inloggen met je Battletag als username is gewenst."
Dit staat er al jaren ;)

Hoe bedoel je?
  • Leden van clans
  • Iedereen die het gezellig vind om te komen buurten

• Meatwagon
Vidra schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:44:
[...]

Tuurlijk niet ... zoals hierboven als is beschreven en ook in de topic start van dit topic staat

"Er is een Teamspeak server beschikbaar gesteld door Solidaritygaming.com:

ts.solidaritygaming.com

Inloggen met je Battletag als username is gewenst."
Dit staat er al jaren ;)
Zag het net voorbij schuiven toen ik op verstuur klikte :+ Ik zal eens gedag zeggen ^_^

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Meatwagon, als je wilt kunnen we vanavond wat monk Grifts doen (drops zijn daar altijd wel aardig en met min. 2 monks een hoop monk gear) :)

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Arcinc heeft ook zijn eigen ts server: archangelinc.teamspeak.de

Hier zitten de meeste mensen van Arcinc. :) maar staat open voor andere clans / got forum spelers die gewoon ff wat willen vragen en of gewoon gezellig met ons samen willen spelen.

:)

ArcINC is een clan die Internationale spelers heeft en 89% hiervan zijn Nederlanders en/of Belgen.

Wij hebben momenteel ongeveer 67 leden; Boezelman, NeooeN, Nuwmax, Intenze, Flawless, Pannekoek, Rayxm, Phaex, ArchangelINC en nog een aantal mensen van dit forum.

We zijn een gezellige club en helpen iedereen.

Voor meer informatie zie: ArcINC

Teamspeak?
We hebben onze eigen teamspeak server : archangelinc.teamspeak.de

Vereisten
18+
Engels en Nederlands kunnen spreken.
Op welk niveau spelen wij?
T1-6, normale rifts en Greater Rifts.

Aanmelden?
In-game kan je contact op te nemen met ArchangelINC#2253, NeooeN#2211, chessmaster#2838,PANNEKOEK #2146 NUWAX#1739, FLAWLESS#2374 of join de leden van ArcInc op hun teamspeak server

[ Voor 59% gewijzigd door cybergi op 07-11-2014 11:23 ]

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Meatwagon
Mad-Matt schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:52:
Meatwagon, als je wilt kunnen we vanavond wat monk Grifts doen (drops zijn daar altijd wel aardig en met min. 2 monks een hoop monk gear) :)
Zou tof zijn! _/-\o_ maar verwacht niet teveel van mijn monk :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ah pannekoek is daarheen gegaan, ik zag woensdag dat hij uit de clan was gestapt.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Mad-Matt schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:30:
Ah pannekoek is daarheen gegaan, ik zag woensdag dat hij uit de clan was gestapt.
ja dat soort dingen gebeuren. :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Snap ik, maar vroeg me af waarom, vrij actief lid.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Mad-Matt schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:33:
dat kan ik niet voor je beantwoorden. :) vraag het hem zelf :)

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:45
Jammer dat Flawless, Pannekoek, Rayxm, Phaex uit got zijn. Daar speelde ik graag mee :'(

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

P-Nut schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:37:
Jammer dat Flawless, Pannekoek, Rayxm, Phaex uit got zijn. Daar speelde ik graag mee :'(
Dat kan toch nog steeds? Of is dat not-done vanwege overlopen ;) ?

[ Voor 8% gewijzigd door Skarloc op 07-11-2014 11:39 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Jup overstappen of als vriendjes toevoegen.
Cybergi, de reden snap ik nu, hij is naar jullie clan gegaan :P

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

idd snap ik ook niet mensen hebben alleen een andere tag voor de naam neemt niet weg dat je niet meer met hun samen kan spelen en of praten enz...het is niet het einde van de wereld :)

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Mad-Matt schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:33:
Er word een beetje gesappeld aan de GOT leden die wat hoger kunnen spelen. Men probeert deze over te halen om naar een andere clan te gaan :( . Maar Sting blijft lekker bij GOT en gaat andere helpen om ook lekker hoog te spelen ;) Reageren op deze post hoeft niet, Sting is er klaar mee.

Battle.net tag

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Skarloc schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:38:
[...]

Dat kan toch nog steeds? Of is dat not-done vanwege overlopen ;) ?
dat not done moet ook niet maar vaak wel een issue jammer genoeg .. 8)7

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

stingray2012 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:42:
[...]

Er word een beetje gesappeld aan de GOT leden die wat hoger kunnen spelen. Men probeert deze over te halen om naar een andere clan te gaan :( . Maar Sting blijft lekker bij GOT en gaat andere helpen om ook lekker hoog te spelen ;) Reageren op deze post hoeft niet, Sting is er klaar mee.
Tot vanavond :P

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

stingray2012 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:42:
[...]

sommige mensen hebben een andere visie hier in.. sappelen of niet ..uiteindelijk aan de mensen zelf of ze het doen of niet... en manier hoe het gaat ... vind ik erg jammer ..het is meer een trots reactie maar als je de brug afbrand dan .. is dat je eigen schuld. Ik ben uit SG weg gegaan en heb nog steeds mensen die met mij praten en of spelen.. maar deleten is echt een no go voor alle ex gotters die nu bij mij in de clan zitten.
Mensen waar je altijd als vriend mee hebt gespeeld straf je nu af voor hun eigen keuze.

Erg jammer. |:( |:( |:( |:( |:(

Ik ga hier ook verder niets meer over posten maar het moest een keer gezegt worden.

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-11 16:12
Maak er niet meer van dan het is, als wij als groep(je) altijd samenspelen is het toch niet abnormaal dat we in dezelfde clan willen zitten.
We zijn nog steeds allemaal actief in de Tweakers community en ik speel nu nog steeds met andere uit GoT die ik gewoon al eeuwen in friends heb zitten.
Tot vanavond :-)

• 4th
  • Laatst online: 12:16

4th

Welke clan ze in zitten maakt me niet uit, zolang ze maar op ts zitten zodat je er mee kan communiceren, over D3 of andere zaken (wat het meestal is). :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Ik speel ook nooit meer met de archinc clan samen. Niet omdat ik op persoonlijk vlak een probleem heb met spelers maar omdat ik de hele gang van zake -na 2 dagen nadenken- niet netjes vind. Ik hoop dat het iedereen goed gaat, werkelijk, maar doe mij een lol en klop nooit meer bij mij aan.
Iedereen moet/kan/mag zelf weten welke clan hij joint; uiteraard! Maar ik mag daar ook consequenties aan verbinden. En in dit specifieke geval speel ik nooit meer met je samen. Prima toch? Wat iemand van die consequentie vindt, dat is m.i. geen punt voor discussie. Net als de keuze voor een clan is dat iets persoonlijks. Jij Archinc clan? Prima, veel plezier. Gevolg: geen Grin.

[ Voor 63% gewijzigd door Grin op 07-11-2014 12:34 . Reden: meh, laat ik de vinger niet op de zere plek leggen. ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Laten we het gezellig houden hier.

Ik klop gewoon weer lekker bij Grin aan als hij online is :P

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Grin schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:09:
Ik speel ook niet meer met de archinc clan samen. Niet omdat ik op persoonlijk vlak een probleem heb met spelers maar omdat ik de hele gang van zake-na 2 dagen nadenken- niet netjes vind. Ik hoop dat het iedereen goed gaat, werkelijk, maar doe mij een lol en klop nooit meer bij mij aan.
Eerst mot met SG, en nu zijn de zaken met de GoT officers ook behoorlijk bekoeld (bevroren?) misschien moet je toch eens naar jezelf gaan kijken Arch; ik zie een iig een patrooon.
Patroon is dat meer mensen bij mij in de clan komen omdat ze zich thuis voelen bij mij.
Normaal is dat er soms dingen gebeuren die niet leuk zijn en je dan een keuze moet maken.
JIJ bent geen clan leader van GOT en ben je niets schuldig. Ik heb je aangegeven dat mensen na aan het denken zijn hoe ze in een clan willen zitten.
Dat je dat nu niet kan handelen ...jammer. We hebben samen nog een keer op ts gesproken hier over en een aantal ex gotters hebben ook tegen jou gezegt waarom ze gegaan zijn.

Als je me nu als duivel aan de muurt wilt zetten mij best..
Ik werk er hard voor om me clan goed te houden en te recruten.. dat de clan active blijft..
Ts server elke dag online mensen motiveren etc gear check enz ik snap niet waar jij dan een patroon in ziet ??

Het maakt me niet uit of alles bevroren is ..ik ben niet de persoon die dat doet op het moment is het een one way street .. some one leaves ..you block and delete ..

Ik denk dat als je de clan bij elkaar wilt houden je er ook meer voor moet doen dan alleen een officier voor je naam hebben staan.

Het gaat je goed.

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-11 14:09
Dit weekeind van vrijdag tot en met woensdag (game weekeind week)
Met vrienden (huisje gehuurd met Internet) Eten en drinken bier etc ingeslagen ..
Lekker D3 en ander spellen :)

<GOT>DrOPje #2516

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

cybergi schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:19:
[...]

Ik denk dat als je de clan bij elkaar wilt houden je er ook meer voor moet doen dan alleen een officier voor je naam hebben staan.
Yep kan het niet laten. Dat betekend dus ook dat je clan leden die niet p 500 of hoger zijn helpt met het zoeken naar gear en ze ook voorziet van gear. Daar ben ik officier voor en daar steek ik een hoop tijd in. P 500 spelers of hoger hebben die behoefte niet. Daarmee ga je alleen maar zo hoog mogelijke G rifts doen. En dat is na verloop van tijd ook geen reet meer aan, maar daar kom je vanzelf wel achter. De interactie met clan leden die blij zijn met een item is veel leuker dan G rift 50 halen. Maar gelukkig hebben we weer wat ruimte in de clan dus kan ik weer een hoop mensen blij maken.

Battle.net tag

• unfor
  • Laatst online: 20-11 10:55
Houd die e-drama op je eigen forums/chats aub.
Niet echt interessant voor buitenstaanders.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

dit is het GoT forum met de GoT clan :P

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:27

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Raoul.TLS schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:20:
Dit weekeind van vrijdag tot en met woensdag (game weekeind week)
Met vrienden (huisje gehuurd met Internet) Eten en drinken bier etc ingeslagen ..
Lekker D3 en ander spellen :)
Klinkt goed! Misschien is dat ook wel een keer leuk om te doen met mensen van hier?!

Battle.net || Strava

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

stingray2012 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:31:
[...]

Yep kan het niet laten. Dat betekend dus ook dat je clan leden die niet p 500 of hoger zijn helpt met het zoeken naar gear en ze ook voorziet van gear. Daar ben ik officier voor en daar steek ik een hoop tijd in. P 500 spelers of hoger hebben die behoefte niet. Daarmee ga je alleen maar zo hoog mogelijke G rifts doen. En dat is na verloop van tijd ook geen reet meer aan, maar daar kom je vanzelf wel achter. De interactie met clan leden die blij zijn met een item is veel leuker dan G rift 50 halen. Maar gelukkig hebben we weer wat ruimte in de clan dus kan ik weer een hoop mensen blij maken.
Daar kan ik me helemaal in vinden!

Neemt niet weg dat eenieder maar gewoon moet doen wat hij/zij leuk vindt. Ik vind het jammer dat er schijnbaar een kloof is ontstaan tussen bepaalde spelers, om wat voor reden dan ook. Verder wil ik me in de discussie niet mengen omdat ik er het fijne niet van (wil) weet(en).
Ik heb vanaf het uitkomen van D3 een leuke groep van mensen opgebouwd met wie ik regelmatig speel en me prima vermaak en hoop dat zo te houden (ongeacht van welke clan ze zijn).

retlaw schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:39:
[...]

Klinkt goed! Misschien is dat ook wel een keer leuk om te doen met mensen van hier?!
I'm in! Altijd in voor een good old LAN-party! De laatste is alweer jaaaaren geleden... :)
Of Diablo-party oid. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 07-11-2014 12:41 ]

• unfor
  • Laatst online: 20-11 10:55
Mad-Matt schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:39:
dit is het GoT forum met de GoT clan :P
Is natuurlijk niet het zelfde.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

unfor schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:43:
[...]

Is natuurlijk niet het zelfde.
Maar er is natuurlijk wel een overduidelijk relatie.

Deadsmell schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:41:
[...]

I'm in! Altijd in voor een good old LAN-party! De laatste is alweer jaaaaren geleden... :)
Of Diablo-party oid. :P
Die wordt vandaag en morgen georganiseerd in Vlaardingen voor de SG leden ;) begint vanmiddag om 15.00 - dus dan heb je de clanberichten niet goed gelezen :D

Diablo 3 spelen en daarnaast BlizzCon volgen - BlizzCon start om 18.45 (Hearthstone) en de officiële opening is om 20.00 uur (NLse tijd) :+

[ Voor 15% gewijzigd door Vidra op 07-11-2014 13:00 ]

Vidra schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:58:
[...]

Die wordt vandaag en morgen georganiseerd in Vlaardingen voor de SG leden ;) begint vanmiddag om 15.00 - dus dan heb je de clanberichten niet goed gelezen :D

Diablo 3 spelen en daarnaast BlizzCon volgen - BlizzCon start om 18.45 (Hearthstone) en de officiële opening is om 20.00 uur (NLse tijd) :+
Damn, gemist! Ik heb een paar weken geen D3 gespeeld. Gisteravond weer begonnen, dus alle clan messages niet mee gekregen. Ik zit wel in de WhatsApp groep, maar daar ook niets erover gelezen. :P

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
Nog even over het Clan gebeuren... iedereen weet dat er een Max zit op het aantal members... er zijn genoeg clans die vriendschappelijk met elkaar spelen. Er is sowieso geen PvP dus waarom ook niet?

Ik speel geregeld met mensen uit SG en Arc...
Daarnaast ben ik ook niet beroerd om mensen te helpen met gear/boosten... ook wanneer ze niet in GoT zitten. Geeft toch wat afwisseling en ook wel handig om erna zelf een boost te krijgen o.i.d. (of lootshare)

Edit: "zelfs" iemand in mijn friendlist van FoK clan :D

[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 07-11-2014 13:13 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 08:06
Hmm.. Speel al heel lang niet meer diablo, maar kreeg vandaag 2 verontrustende mailtjes.

1 x account verification needed en direct daarna 1x account locked.

Nu kan ik gewoon mijn password resetten, maar het vervelende is wel dat er dus ergens mijn email adres + password bekend zijn. Nu gebruik ik deze niet voor belangrijke zaken en bovendien probeer ik tegenwoordig wel steeds andere wachtwoorden te verzinnen, maar ik sluit niet uit dat ik deze combinatie nog op andere (meestal games) sites gebruik.... Volgens mij ook voor steam.

Steam gebruikt gelukkig ook 2 way identification, dus ik maak me daar geen zorgen om, bovendien heb ik daar nog geen email van gehad, dus is deze combinatie daar nog niet geprobeerd...

Iemand hier ervaring mee?
Thalaron schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:11:
Nog even over het Clan gebeuren... iedereen weet dat er een Max zit op het aantal members... er zijn genoeg clans die vriendschappelijk met elkaar spelen. Er is sowieso geen PvP dus waarom ook niet?

Ik speel geregeld met mensen uit SG en Arc...
Daarnaast ben ik ook niet beroerd om mensen te helpen met gear/boosten... ook wanneer ze niet in GoT zitten. Geeft toch wat afwisseling en ook wel handig om erna zelf een boost te krijgen o.i.d. (of lootshare)

Edit: "zelfs" iemand in mijn friendlist van FoK clan :D
Elke clan heeft een max van 150 leden. Af-en-toe check ik de status van de GoT clan, soms zijn er enkele plekken vrij en soms is de clan gewoon vol met een wachtlijst :+

SG zit momenteel rond de 130 leden
ArchInc heeft rond de 90 leden naar ik meen

Ik heb nooit problemen om met andere mensen te spelen. Het is nog altijd aan de persoon (de speler) om te beslissen met wie hij/zij wil spelen en met wie hij/zijn in een clan wil zitten. Het maakt niet uit of het D3, WoW, Elder Scrolls Online, etc. is, als je vaak met dezelfde mensen speelt en deze spelers zien zelf geen toegevoegde waarde meer om met elkaar in een grote clan te zitten, dan is een besluit om een eigen club te beginnen snel gemaakt.

In mijn ogen is dat geen probleem - ik (persoonlijk) hou daar geen 'grudge' aan over en speel ik net zo vriendelijk met spelers van ArchInc (de founders zijn ex-SG), the BountyHunters (de founders en basis zijn ex-SG) - etc.

Nu het aantal mensen die D3 (constant) blijven spelen aan het afnemen is (zie bijvoorbeeld TeamOverPowered (TOP) clan welke steeds minder actieve spelers kreeg, hetzelfde geldt voor Gamers4Life (G4L)) - automatisch vind er dan meer consolidatie plaats tussen verschillende clans.

Een natuurlijk verschijnsel ... uiteindelijk maakt het niet uit wie in welke clan zit zolang je maar met elkaar kan spelen.

Via de Tweakers community (circa 800 leden) kan je met elkaar chatten, overleggen en teams vormen om te farmen, te riften of zelfs greater rifts te verkennen.

[ Voor 4% gewijzigd door Vidra op 07-11-2014 13:34 ]

Shodan schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:26:
Hmm.. Speel al heel lang niet meer diablo, maar kreeg vandaag 2 verontrustende mailtjes.

Nu kan ik gewoon mijn password resetten, maar het vervelende is wel dat er dus ergens mijn email adres + password bekend zijn. Nu gebruik ik deze niet voor belangrijke zaken en bovendien probeer ik tegenwoordig wel steeds andere wachtwoorden te verzinnen, maar ik sluit niet uit dat ik deze combinatie nog op andere (meestal games) sites gebruik.... Volgens mij ook voor steam.

Steam gebruikt gelukkig ook 2 way identification, dus ik maak me daar geen zorgen om, bovendien heb ik daar nog geen email van gehad, dus is deze combinatie daar nog niet geprobeerd...

Vervelend! Het wachtwoord dat je gebruikt voor je account aanpassen en uiteraard als je hetzelfde wachtwoord op andere plekken gebruikt raad ik je aan om dit ook aan te passen.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Shodan schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:26:

Contact zoeken met Blizzard, die kunnen door voor je oplossen. Daarnaast, als echte mosterd na de maaltijd: een password manager. Ik vond het een lange tijd niet nodig, zag het nut niet. Maar wat een genot: wil nooit meer zonder!

Grin schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:33:
[...]

een password manager. Ik vond het een lange tijd niet nodig, zag het nut niet. Maar wat een genot: wil nooit meer zonder!
Lekker off topic: welke password manager gebruik je?

Ik heb LastPass :)

[ Voor 18% gewijzigd door Vidra op 07-11-2014 13:35 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

welke gebruik jij?

• 4th
  • Laatst online: 12:16

4th

Vidra schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:34:
[...]

Lekker off topic: welke password manager gebruik je?

Ik heb LastPass :)
KeePass2 hier :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vidra schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:29:
[...]

Elke clan heeft een max van 150 leden. Af-en-toe check ik de status van de GoT clan, soms zijn er enkele plekken vrij en soms is de clan gewoon vol met een wachtlijst :+

SG zit momenteel rond de 130 leden
ArchInc heeft rond de 90 leden naar ik meen

Ik heb nooit problemen om met andere mensen te spelen. Het is nog altijd aan de persoon (de speler) om te beslissen met wie hij/zij wil spelen en met wie hij/zijn in een clan wil zitten. Het maakt niet uit of het D3, WoW, Elder Scrolls Online, etc. is, als je vaak met dezelfde mensen speelt en deze spelers zien zelf geen toegevoegde waarde meer om met elkaar in een grote clan te zitten, dan is een besluit om een eigen club te beginnen snel gemaakt.

In mijn ogen is dat geen probleem - ik (persoonlijk) hou daar geen 'grudge' aan over en speel ik net zo vriendelijk met spelers van ArchInc (de founders zijn ex-SG), the BountyHunters (de founders en basis zijn ex-SG) - etc.

Nu het aantal mensen die D3 (constant) blijven spelen aan het afnemen is (zie bijvoorbeeld TeamOverPowered (TOP) clan welke steeds minder actieve spelers kreeg, hetzelfde geldt voor Gamers4Life (G4L)) - automatisch vind er dan meer consolidatie plaats tussen verschillende clans.

Een natuurlijk verschijnsel ... uiteindelijk maakt het niet uit wie in welke clan zit zolang je maar met elkaar kan spelen.

Via de Tweakers community (circa 800 leden) kan je met elkaar chatten, overleggen en teams vormen om te farmen, te riften of zelfs greater rifts te verkennen.
Amen _/-\o_

• Shodan
Grin schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:33:
[...]

Contact zoeken met Blizzard, die kunnen door voor je oplossen. Daarnaast, als echte mosterd na de maaltijd: een password manager. Ik vond het een lange tijd niet nodig, zag het nut niet. Maar wat een genot: wil nooit meer zonder!
Ja, misschien toch maar een keer doen. Ik gebruikte nu een methode om iedere begin letter van een website te gebruiken als variatie van een woord in mijn wachtwoord, maar dat is denk ik niet genoeg.

Mogelijk ga ik ook eens dat lastpass proberen. Het is dus wel iets dat je echt moet installeren, dus niet werkt via browsen zelf?

Gebruik je de premium of gratis versie? Heeft de gratis versie 2 step identification?

Sorry voor de offtopic hier.....

edit: Oh diegene waar ik op reageerde gebruikt due wat anders ;-) Wij willen misschien ook aan de mac, dus dan moet ik kennelijk een andere optie gebruiken....

[ Voor 9% gewijzigd door Shodan op 07-11-2014 14:04 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Ik ben zo'n mafkees met een Mac, dan is er maar een echte optie: 1 password. Niet goedkoop maar imho met afstand de beste.

• FireDrunk
Ik heb privé ook geen password manager, en ben nog nooit gehackt... Kwestie van een sterk (lees: vooral lang... ) wachtwoord hebben, en waar het kan 2-factor authentication gebruiken... (Google, Blizzard, Steam)

[ Voor 6% gewijzigd door FireDrunk op 07-11-2014 14:14 ]

Even niets...

Shodan schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:02:
[...]

Ja, misschien toch maar een keer doen. Ik gebruikte nu een methode om iedere begin letter van een website te gebruiken als variatie van een woord in mijn wachtwoord, maar dat is denk ik niet genoeg.

Mogelijk ga ik ook eens dat lastpass proberen. Het is dus wel iets dat je echt moet installeren, dus niet werkt via browsen zelf?

Gebruik je de premium of gratis versie? Heeft de gratis versie 2 step identification?

Sorry voor de offtopic hier.....

edit: Oh diegene waar ik op reageerde gebruikt due wat anders ;-) Wij willen misschien ook aan de mac, dus dan moet ik kennelijk een andere optie gebruiken....
Ik gebruik zelf de premium - want dan heb je ook de mogelijkheid om een app te installeren op je mobiel :) Dan heb je alle informatie altijd bij de hand ... ook onderweg.

Deadsmell schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:02:
[...]

Damn, gemist! Ik heb een paar weken geen D3 gespeeld. Gisteravond weer begonnen, dus alle clan messages niet mee gekregen. Ik zit wel in de WhatsApp groep, maar daar ook niets erover gelezen. :P
Dat onderwerp is een aantal keer gepasseerd hoor :)

• Shodan
FireDrunk schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:14:
Ik heb privé ook geen password manager, en ben nog nooit gehackt... Kwestie van een sterk (lees: vooral lang... ) wachtwoord hebben, en waar het kan 2-factor authentication gebruiken... (Google, Blizzard, Steam)
Ik ook niet, maar jouw punt gaat niet op. De grote maakt alleen uit als je er van uit gaat dat ze je wachtwoord proberen te brute forcen. Als een website een slechte beveiliging heeft en je wachtwoord niet salted/peppered op slaat, maar mogelijk zelfs gewoon plain text en de site wordt gehackt, dan kan boeit het niet hoe lang je wachtwoord is.

Dus ik neem aan dat je dus verschillende lange wachtwoorden voor andere websites gebruikt, anders heb je er nog niks aan...

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:27

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:02:
Ik ben zo'n mafkees met een Mac, dan is er maar een echte optie: 1 password. Niet goedkoop maar imho met afstand de beste.
Ik gebruik sinds kort ook 1password. Maar dan de gratis variant op de telefoon..

Ander punt is dat het weer eens tijd wordt voor een actie om te peilen welke leden nog actief zijn. Hiervoor zal er tzt een kleine inspanning worden verwacht. Het is nog steeds zo, dat er meestal een kleine 10 verzoeken open staan op de GoT clan te kunnen joinen en ondanks dat er recent wat spelers zijn vertrokken zijn de 150 plekken weer bezet.

Om de communicatie wat te bevorderen stel ik ook voor om, in navolging van SG, ook een whatsapp op te stellen. Aanmelden kan via deze link.

Battle.net || Strava

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12 12:54
Ik ben sinds een paar maanden in het bezit van een PS4 met Diablo3 uiteraard. Zijn er hier nog actieve spelers die het spel spelen en af en toe bounties, keywardens of hardcore karakter willen spelen?

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

P-Nut schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:37:
Das al ff geleden hoor, denk bijna een jaar, maar goed te horen dat ik word gemist :)

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-11 08:51
Laatst met hulp van sting en jim mijn dh beetje gegeared. Mis nog 1 maurauder piece.

Hoop dat ik met het laatste piece t6 kan doen. Kom nu met 8m toughness niet verder dan gr28 *ofzo

Welke toughness heb je als dh nodig voor t6/gr30+?

* solo

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• Sinned123
Tja skills tellen ook mee...
Ik heb in game iets van 8m toughness en verder goede gear. Ik haal 33 en loop stuk op 34.
Terwijl andere gewoon 40halen.....
Ik mis wel een unity die effectief je toughness verdubbeld.
Maar geloof nooit dat dat meer dan 2 levels scheelt

In de trials krijg ik wel geregeld level 35/36 trials.
Waarna ik soms bijna 30min nodig heb om deze te halen.
Nou ja ik kan in ieder geval makkelijk mijn gems upgraden tot 37

[ Voor 25% gewijzigd door Sinned123 op 07-11-2014 19:07 ]

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-12 20:33
Al een tijdje bezig met mijn WD Tiki Tank gear te verzamelen. 1000-enden shards gegambled zonder succes. Geeft Kadala mij vanochtend een MoJ en een Quet bijna achter elkaar.. WTF?! Naja, nu kan ik en Jade en Zuni Pet spelen ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Nieuwe features voor D3 op BlizzCon:
Off-Stage info:

New Armor Sets: (from playable demo)
-Barbarian: Whirwind and Rend - Triple Rend damage and duration, Whirlwind deals triple damage to targets affected by Rend.
-Demon Hunter: Multishot - 6 Piece Set: Gain 2 Discipline from Generators, Fires 2 Rockets each Multishot.
-Wizard: Slow Time - Enemies in Slow Time take 1250% weapon damage per second. Energy Twister, Magic Missiles and Frozen Orb deal bonus damage to enemies in Slow Time. Slow Time cooldown is reduced by 2 seconds when casting spells.

New area: Sesheron (old Barbarian capital, now snowy ruins) along with new monster types. (from playable demo)

New Rift Guardian: Rat King. (from playable demo)

New types of Treasure Goblins, some of which drop Blood Shards, others gems and others again drop crafting materials and plans. (from playable demo)

Changes to Sunwuko set to be less spammy but not obviously weaker. (from playable demo)
The new wizard set has the chance to shift the cookie cutter builds drastically. I say that because the only playable demo was a Greater Rift 15, comparable to about T2. The new set looks as follows:

Fierce Set
2 pc – Casting Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile, and Shock Pulse reduce the cooldown of Slow Time by 1 second
4 pc – Enemies affected by your slow time take 1250% weapon damage every second
6 pc – Enemies affected by your slow time take 500% more damage from your Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile and Shock Pulse.

There is also a pretty new interesting helm.

Crown of the Primus – Slow Time Gains every rune.

On the playable demo, they have you also using a Gesture of Orpheus which reduces the cooldown of Slow Time outright. Pretty intense gear set to play with, and Frozen orb has never felt better because of it. More details soon.
New Demon Hunter Set

New six-piece set for the Demon Hunter enables Multishot as a big time skill. The 2 piece bonus grants +2 discipline with every Hatred generator. The 4 piece bonus adds a defensive boost, with -20% damage when enemies are within 40 yards. And the six piece full set bonus turns on a huge damage buff. The DH gains 10% damage for every point of Discipline to the damage of your Multishot and all Hatred Generator skills.

The DH in the demo has 65 Discipline, so the damage buff to everything when full discipline was 650%. Welcome to the days of stacking +discipline gear.

New Barbarian Set

The new Barbarian set enables a Rend + Whirlwind build. The two piece bonus is 300% damage to Rend. The four piece bonus is 300% duration to Rend. The six piece bonus is 300% damage to Whirlwind against enemies tagged with Rend.

The Barb also had a legendary helm (or belt?) that granted double Rend stack potential, so you could get up to 2 Rend stacks on each target.

It was hard to really see how this set worked in the demo since it’s only Greater Rift 15, so everything dies too quickly to estimate how the Rend stacks are adding up and boosting Whirlwind.

New Treasure Goblins

There are three new Treasure Goblins, colored purple, green, and silver.

The purple one is called the Blood Thief and he drops Blood Shards (one stack) when running, and when he dies he drops one or two stacks of about 20-25 shards… but once in a while pops larger, with 10-12 stacks, good for about 280 total Blood Shards.

The green one is called Odious Collector, and he drops materials. I only got this guy once and he dropped materials when he moved, with about 4-8 each of blue and yellow materials when he died.

The silver (chrome?) goblin hasn’t been seen yet in the demo, but he’s probably in there. I’d expect he drops gems, but not yet confirmed.

Note that the demo is set in a Greater Rift (15) and thus no items or gold are dropping. So we don’t know if the new goblin types

[ Voor 65% gewijzigd door Angeloonie op 07-11-2014 22:12 ]

Nieuwe item rarity :o
Niet echt maar toch anders, hogere rolls.
Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/459/d3_x1_blizzcon_firebird_s_plume_legendary.png
Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/458/d3_x1_blizzcon_cindercoat_legendary.png
Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/454/blizzcon14_reaperwrap_tfu_01.png

Sets:
Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/451/d3_x1_barbarian_set_ad_01_png.png
Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/452/d3_x1_demonhunter_set_ad_0_png.png
Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/453/d3_x1_wizard_set_ad_0_png.png

Areas:
Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/466/d3_x1_blizzcon_enviro_ad_06_png.png
Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/467/d3_x1_blizzcon_enviro_ad_08_png.png

Nieuw item (waarschijnlijk Season 2):
Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/464/ranslor_sfolly.png

Season 2 Transmogs:
Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/456/d3_transmog_boots_season_01_ad_01_png.png
Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/457/d3_transmog_pants_season_01_ad_01_png.png

[ Voor 143% gewijzigd door Angeloonie op 07-11-2014 23:12 ]

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:55
Hadden ze imo niet op set items moeten doen, maar alleen op de "uber" zeldzame legendaries. Bedoel craftable met ancient legendary status? Ben benieuwd of ze nog iets game "changing" aan gaan kondigen. Want ik denk dat je met de nieuwe content wat zo ver bekent is, een maand zoet mij bent en thats it.

*EDIT*
Ancient Items: New Tier of Legendaries. Drops in Torment, the higher the difficulty the more likely, up to 30% better in attributes.
Dit hadden niet moeten doen, bv een lowgear iemand die T1 speelt en een ancient legendary vind, heeft meestal een gear changing item gevonden en kan wellicht t3 dan aan. Maar nu word hij gestraft, omdat hij niet t6 speelde. Ja, het is maar maar een x00 base stat, maar ik vind het niet echt eerlijk ook al is t6 nu een walk in the park voor de meeste.

[ Voor 45% gewijzigd door An1mA op 08-11-2014 00:24 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Brrr, nog meer nummer-inflatie.

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

An1mA schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 23:26:

Ancient Items: New Tier of Legendaries. Drops in Torment, the higher the difficulty the more likely, up to 30% better in attributes.
Dit hadden niet moeten doen, bv een lowgear iemand die T1 speelt en een ancient legendary vind, heeft meestal een gear changing item gevonden en kan wellicht t3 dan aan. Maar nu word hij gestraft, omdat hij niet t6 speelde. Ja, het is maar maar een x00 base stat, maar ik vind het niet echt eerlijk ook al is t6 nu een walk in the park voor de meeste.
Volgens mij wordt bedoeld dat die nieuwe tier enkel dropt in Torment en hoe hoe hoger het Torment-level hoe groter de kans dat je zoiets vindt. Dus niet dat het van invloed is op de te verkrijgen stats erop. In vergelijking met de huidige legendaries kan het verschil in stats oplopen tot 30%.
Pagina: 1 ... 18 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.