• Wubinator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11 10:09
Thanks voor de info Angeloonie :D
Vandaag (vanavond) waarschijnlijk nog iets spannends:
More items will be shown tomorrow, also "something special".

Ben benieuwd wat het is. Nieuwe class lijkt mij niet, maar wat dan?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Angeloonie schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 10:09:

Vermoedelijk één of meerdere van de dingen die vannacht nog onder de categorie 'not allowed to discuss' vielen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:55

Grin

Ride si sapis.

Angeloonie schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 10:09:

Ik hoop T7 t/m T10.
Dat zou toch relatief eenvoudig te implementeren moeten zijn... :?

NewsBlur || My Fujifilm gear

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Een vraagje;

Ik ben bezig met een Poison Mimics build voor mijn WD. Ben met deze build begonnen omdat ik merk dat Fetish build op Grift 38+ niet meer goed meekomt. Vooral met veel kleine mobs is het niet echt goed spelen meer. Mobs worden zegmaar 1 voor 1 gekilled, wat veel tijd kost. Met deze build kan ik sneller dmg op groepen doen.

Heb alle essentiële gear al gevonden. Maar kan maar niet beslissen welke gems ik moet gebruiken.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Edwin-2558/hero/47005873

Eerste gem heb ik Gem of Efficasious Poison, welke met poison build toch wel een heel lekker speelt. 10% incr dmg is mooi meegenomen, buiten de constante poison op de hele omgeving zo ongeveer.

2de gem twijfel ik tussen Simplicity Strenght of Bane of The Powerfull. Proc'd die Bane ook als iemand anders in het team een elite killed? Of geldt dit alleen als er staat You have killed elite blablabla.

Nadeel van Simplicity is dat deze alleen op de Toads geldt in deze build. Maar bane op alle skills.

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:31
Zoals ik het begrepen had, werkt Bane alleen op jezelf en voor jezelf.

Gogok is misschien ook een idee vanwege de cooldown reduction?

[ Voor 32% gewijzigd door BjornE op 08-11-2014 12:09 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

• PWSteal
  • Laatst online: 11-11 22:16
BjornE schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:07:
Zoals ik het begrepen had, werkt Bane alleen op jezelf en voor jezelf.

Gogok is misschien ook een idee vanwege de cooldown reduction?
Heb geen cooldown nodig. Belangrijkste dmg is van Poison Cloud (of hoe die ook heet) en van Corpse Spider Queen en Toads. Allemaal geen cooldown. En alleen Poison Cloud heeft mana costs.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:51
Tijdje terug met een tank Crusader begonnen. Heb nu aardig wat gear bij elkaar en mis eigenlijk nog één item: Inviolable Faith. Verder zit ik zonder Gogok stacks nu op 73,39% cooldown waardoor ik enemies perma blind met Shield Glare, is mijn Law perma up en is Judgement perma up. A-Champion zit een gat van net geen 4 seconde dat ie niet perma up is.

Enige waar ik nog niet echt over uit ben zijn 2 skills.

1) Ik gebruik nu Condemn - Vacuum om de enemies bij elkaar te trekken. Deze zou ik eventueel kunnen switchen voor Steed Charge om een escape te hebben. Aan de andere kant: met eigen buffs zit ik op 890k HP, 51,9k armor, laagste resistance op 2060 en 58k healing. Komt neer op 103mil thougness.

Nog nuttig om die escape te pakken met die stats?

2) Welke Law te gebruiken? Ik heb nu Laws of Justice - Immovable Object wat een leuke thougness boost geeft voor iedereen (490 all res en 7k armor is vooral voor de DH's wel fijn!). Andere Law geeft de party 15% attack speed en als rune eventueel 10sec stun of 100% CHD. Of de andere die een 10k life per second geeft en een shield van 124k plus extra movement speed.

Wat pakken jullie?

Linkje naar de "Tanksader": klik.

Edit: heb nu nog de Smite gem in mijn ring, daar ben ik de Toxin gem voor aan het levelen (10% damage buff)

[ Voor 3% gewijzigd door schaapiej op 08-11-2014 13:43 ]

<GoT>NightStalker

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:55
schaapiej schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:41:
Tijdje terug met een tank Crusader begonnen. Heb nu aardig wat gear bij elkaar en mis eigenlijk nog één item: Inviolable Faith. Verder zit ik zonder Gogok stacks nu op 73,39% cooldown waardoor ik enemies perma blind met Shield Glare, is mijn Law perma up en is Judgement perma up. A-Champion zit een gat van net geen 4 seconde dat ie niet perma up is.

Enige waar ik nog niet echt over uit ben zijn 2 skills.

1) Ik gebruik nu Condemn - Vacuum om de enemies bij elkaar te trekken. Deze zou ik eventueel kunnen switchen voor Steed Charge om een escape te hebben. Aan de andere kant: met eigen buffs zit ik op 890k HP, 51,9k armor, laagste resistance op 2060 en 58k healing. Komt neer op 103mil thougness.

Nog nuttig om die escape te pakken met die stats?

2) Welke Law te gebruiken? Ik heb nu Laws of Justice - Immovable Object wat een leuke thougness boost geeft voor iedereen (490 all res en 7k armor is vooral voor de DH's wel fijn!). Andere Law geeft de party 15% attack speed en als rune eventueel 10sec stun of 100% CHD. Of de andere die een 10k life per second geeft en een shield van 124k plus extra movement speed.

Wat pakken jullie?

Linkje naar de "Tanksader": klik.

Edit: heb nu nog de Smite gem in mijn ring, daar ben ik de Toxin gem voor aan het levelen (10% damage buff)
Ik raad je aan gewoon critical te gebruiken, 100% 100 extra chd voor je party en AS boost, is erg fijn voor je party. Daarnaast neemt een Zdps crux de plek in van een monk in een 4 man Grift party, alleen kan een crux veel meer dps boost geven in een party. Vacuum is de soort pull voor je crux, alleen een stuk minder goed dan die van een monk. De crowd control van de Zdps WD in de party is het belangrijkste. Als je een goede Zdps WD hebt, krijg je zelden dmg en daarom heb je ook geen escape skill nodig. Maar, sommige Zdps crux gebruiken Illusory Boots, dat kan je wellicht overwegen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:58
Panel is voorbij, maar ik heb niets gezien qua "something special"?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:55
Remy!!!! schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 22:57:
Panel is voorbij, maar ik heb niets gezien qua "something special"?
Heb de panel gelezen op diablofans, maar ook niet nieuws waarvan ik denk "yes". Ach ja, paar weekjes wachten en dan maar 2.12 op de PTR testen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Idd, niets interessants voorbijgekomen. Enkel wat info over nieuwe items -O-

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:58
Ze hadden de panels beter om kunnen gooien, en dan hadden ze gisteren "something special" kunnen aankondigen: nieuwe goblins, ancient items, nieuwe leg gems, nieuwe monsters...
Volgens mij is de planning gewoon niet goed gegaan :+

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:51
An1mA schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:25:
[...]

Ik raad je aan gewoon critical te gebruiken, 100% 100 extra chd voor je party en AS boost, is erg fijn voor je party. Daarnaast neemt een Zdps crux de plek in van een monk in een 4 man Grift party, alleen kan een crux veel meer dps boost geven in een party. Vacuum is de soort pull voor je crux, alleen een stuk minder goed dan die van een monk. De crowd control van de Zdps WD in de party is het belangrijkste. Als je een goede Zdps WD hebt, krijg je zelden dmg en daarom heb je ook geen escape skill nodig. Maar, sommige Zdps crux gebruiken Illusory Boots, dat kan je wellicht overwegen.
Net even geprobeerd met Critical en gaat ook best lekker. Merk wel dat ik dan wat resistance mis, hopen dat er een Countes Julia valt want Arcane kwam nog best hard aan! :P

Daarnaast Condemn gewisseld voor Steed Charge om de DH's bij te kunnen houden. Of nog belangrijker; vooruit te kunnen knallen en alvast packs freezen.

<GoT>NightStalker

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:29

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Is het mogelijk om D3 speelbaar te krijgen met een Xbox 360 controller op de PC?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-12 08:10
Weet niet wat ik van de Legendary Workshop item moet denken:

Chosen idea: A Wizard Source which switches the element it empowers.
- Selects a new element every couple of seconds.
- The selected element deals double or triple damage.
- Empowers Wizard as a master of elements.
- Could be applicable to other classes as well, on form of a different item.

Klinkt sterk maar aan de andere kant ook wel een beetje raar :P

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:06
Mad-Matt schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:19:
Is het mogelijk om D3 speelbaar te krijgen met een Xbox 360 controller op de PC?
Alleen met iets als Joy2Key, maar weet niet of je daar blij van wordt. Het zal nooit spelen zoals op een console waar de game echt gemaakt is om met een controller te spelen.

Heb nu een tijdje de marauder set op mijn DH en dat is me insane zeg. Ik kan 5 turrets droppen en dan komt er niks meer doorheen op T6. Heerlijk is dat! Echter zie ik dat heel veel lui de T&T gloves gebruiken. Deze heb ik ondertussen ook al gevonden, maar ik wil mijn chest eigenlijk niet uit doen (3 wolf companions). Iemand een idee of het verstandig is om mijn chest te vervangen door de marauder set piece en dan de T&T gloves aan te doen? Rolls op beide items zijn niet echt aan de hoge kant.

[ Voor 4% gewijzigd door NL-RaVeR op 10-11-2014 09:18 ]

NL-RaVeR schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:46:
[...]

Alleen met iets als Joy2Key, maar weet niet of je daar blij van wordt. Het zal nooit spelen zoals op een console waar de game echt gemaakt is om met een controller te spelen.

Heb nu een tijdje de marauder set op mijn DH en dat is me insane zeg. Ik kan 5 turrets droppen en dan komt er niks meer doorheen op T6. Heerlijk is dat! Echter zie ik dat heel veel lui de ToT gloves gebruiken. Deze heb ik ondertussen ook al gevonden, maar ik wil mijn chest eigenlijk niet uit doen (3 wolf companions). Iemand een idee of het verstandig is om mijn chest te vervangen door de marauder set piece en dan de ToT gloves aan te doen? Rolls op beide items zijn niet echt aan de hoge kant.
Ja, absoluut doen. T&T geeft je een flinke dps boost, omdat de pets ias bonus van die gloves ook voor sentries geldt. Vul d3profile.com maar eens in om het verschil te zien.

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:06
Ah, dat die bonus ook voor sentries geldt wist ik niet, dat is idd een behoorlijk verschil dan. Thanks voor de info :)

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Al die builds, is dat pc only of zou ik dat ook met de PS4-versie kunnen toepassen?

PSN: Bellerophon-

NL-RaVeR schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:17:
Ah, dat die bonus ook voor sentries geldt wist ik niet, dat is idd een behoorlijk verschil dan. Thanks voor de info :)
Yw! :)

Bellerophon schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:22:
Al die builds, is dat pc only of zou ik dat ook met de PS4-versie kunnen toepassen?
Volgens mij zijn alle builds op alle platformen mogelijk, maar dat zeg ik niet met 100% zekerheid.

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:42
NL-RaVeR schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:46:
[...]

...

Heb nu een tijdje de marauder set op mijn DH en dat is me insane zeg. Ik kan 5 turrets droppen en dan komt er niks meer doorheen op T6. Heerlijk is dat! Echter zie ik dat ...
Huh? Ik heb nog niet de 6-set bonus, maar zelfs met Custom Engineering kom je toch niet verder dan 3 turrets? Of mis ik iets :+

[ Voor 6% gewijzigd door lolgast op 10-11-2014 09:38 ]

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Deadsmell schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:34:
[...]

Yw! :)

[...]

Volgens mij zijn alle builds op alle platformen mogelijk, maar dat zeg ik niet met 100% zekerheid.
Ben aan het zoeken naar een goede build voor mijn lvl 70 ( Paragon lvl 43) Crusader en Demon Hunter :D

Speel nu Torment 2 en wil wel naar Torment 3 gaan

lolgast schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:36:
[...]

Huh? Ik heb nog niet de 6-set bonus, maar zelfs met Custom Engineering kom je toch niet verder dan 3 turrets? Of mis ik iets :+
Bombadier's Rucksack geeft je twee extra sentries.

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
lolgast schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:36:
[...]

de bombadier quiver geeft je 2 extra sentries dus dan kan je er 5 plaatsen. En enige items die moeilijk zijn te krijgen op moment zijn TT gloves, Stone of jordan en hellfire amulet.

Ik heb een decent dh die t6 easy aankan gemaakt in 2 dagen dit weekend. Ik was wel lucky dat ik een 2732 etrayu gedropped kreeg als eerste wapen

[ Voor 6% gewijzigd door matrix14 op 10-11-2014 09:40 ]

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Bellerophon schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:38:
[...]
Ben aan het zoeken naar een goede build voor mijn lvl 70 ( Paragon lvl 43) Crusader en Demon Hunter :D

Speel nu Torment 2 en wil wel naar Torment 3 gaan
Builds hangen erg af van de items die je hebt.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Voor de DH is het sowieso een kwestie van vijf of zes pieces van de Marauder set te verzamelen. Crusader Condemn build is zeker nog niet mogelijk op console, door ontbreken van season? Of is het schild wel te vinden?

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Skarloc schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:40:
[...]

Builds hangen erg af van de items die je hebt.
Kan helaas hier niet mijn profiel tonen op de manier zoals pc gebruikers dat wel kunnen :'(

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Bellerophon schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:45:
[...]

Kan helaas hier niet mijn profiel tonen op de manier zoals pc gebruikers dat wel kunnen :'(
Zie antwoord van Deadsmell. Meest voorkomende builds voor DH zijn gebaseerd op 6 piece (overpowered ;) ) Marauder.
Voor Crusaders zie je voornamelijk Phalanx-builds of condemn-builds.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:15

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Inmiddels hebben een aantal GoT Clan leden zich al aangemeld voor de whatsapp.

Wil je er ook bij meldt je dan aan via deze link.

Battle.net || Strava

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Skarloc schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:48:
[...]

Zie antwoord van Deadsmell. Meest voorkomende builds voor DH zijn gebaseerd op 6 piece (overpowered ;) ) Marauder.
Voor Crusaders zie je voornamelijk Phalanx-builds of condemn-builds.
Ik zag het :D Toch maar eens hopen dat marauder pieces gaan droppen :Y
Wat is wijsheid voor een dergelijk set? Rifts of bounties?

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Bellerophon schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:51:
[...]

Rifts icm Kadala gaat denk ik het snelst.

[...]

Beide, maar voornamelijk rifts.

Daarnaast zou ik ook de Danetta's sparen: een combinatie van Danetta's is handig om T6 speedbounty runs te doen :+

[ Voor 6% gewijzigd door Vidra op 10-11-2014 09:54 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• matrix14
[...]

hoge grifts droppen veel greens en anders gewoon rifts doen en all je shards op kadala hopen.

Snelle marauder pieces via kadala zijn: head,shoulders,gloves,boots. de pants en body zijn moeilijker te krijgen via kadala. maar alles blijft rng
retlaw schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:50:
Inmiddels hebben een aantal GoT Clan leden zich al aangemeld voor de whatsapp.

Wil je er ook bij meldt je dan aan via deze link.
Is een pm niet veel sneller :P

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vidra schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:55:
[...]

Is een pm niet veel sneller :P
PM is wel sneller, maar als men de invul oefening even doet ontstaat er gelijk een lijst met naam, battle tag en tel nr. die ik makkelijk kan delen voor de groepsleden! Mocht het straks een grote groep worden(zou wel leuk zijn). kan een ieder vrij snel zien wie wie is.

Dus -> aanmelden via deze link

Battle.net || Strava

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

matrix14 schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:54:
[...]

hoge grifts droppen veel greens en anders gewoon rifts doen en all je shards op kadala hopen.

Snelle marauder pieces via kadala zijn: head,shoulders,gloves,boots. de pants en body zijn moeilijker te krijgen via kadala. maar alles blijft rng
Nice :D

Heb al voor mijn crusader al een paar legendaries gekregen van Kadala :Y

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:10
Sinds dit weekend een Wii U in bezit - ontzettend jammer dat Diablo daar niet voor is. Hoewel de meeste console-spelers hier te spreken zijn over die versie leek het me altijd wat omslachtig werken zonder muis (en dus nooit voor PS3 gekocht). Met het tweede scherm op de Wii U controller zou inventorymanagement etc. volgens mij ideaal werken. Maar het zal er wel nooit van komen.

Dan maar af en toe weer van de bank af naar de PC :+

[ Voor 4% gewijzigd door Hafermaut op 10-11-2014 10:37 . Reden: Typo ]

Afgelopen weekend weer eens gespeeld.. Tweakers community maar even gejoined.

Even verder met m'n HC monk, kijken of ik de SWK set complete kon krijgen.. veel rifts / g. rifts gedaan.. veel bloodshards... maar geen SWK.

Vervolgens op zondag sloeg het noodlot toe.. Rank 17 g. rift (monk had al tot 20 gehaald zonder moeite).. het is me nog steeds niet duidelijk wat er nu echt gebeurde, even niet opletten en ineens was m'n health weg. Near Death Experience geprocced.. wil dashing strike gebruiken om weg te komen.. maar het was al te laat... "Your deeds of valor will be remembered". R.I.P. na 132 uur.

De komende dagen maar weer besteden om een nieuwe monk te levelen.

Op softcore is m'n monk / dh ondertussen nu wel klaar, betere items zijn altijd welkom.
Helaas lukt het me nog niet om met mijn monk een G.Rift 34 op tijd te halen (mis constant enkele secondes). Misschien toch maar wat meer risico's nemen.

Daarnaast maar eens zien of ik d.m.v. de tweakers community wat 2/3/4 player rifts kan gaan doen, mijn huidige clan is afgestorven en ook de mensen met wie ik veel samenspeelde zijn zo goed als gestopt.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Sabrac schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:20:
[..]

Daarnaast maar eens zien of ik d.m.v. de tweakers community wat 2/3/4 player rifts kan gaan doen, mijn huidige clan is afgestorven en ook de mensen met wie ik veel samenspeelde zijn zo goed als gestopt.
Wellicht dat je eens kan kijken bij GoTHC of deVoetZoekers, beide Nederlandse HC clans :)

Vidra schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:14:
[...]

Wellicht dat je eens kan kijken bij GoTHC of deVoetZoekers, beide Nederlandse HC clans :)
HC zal ik voornamelijk alleen spelen, de groepen zoek ik juist voor mn SC character :)

Sabrac schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:18:
[...]

HC zal ik voornamelijk alleen spelen, de groepen zoek ik juist voor mn SC character :)
Ook in groepen (non-publics) kan het helpen om samen te spelen op HC. Wat betreft je vraag voor SC clans, zie topic start > genoeg keuze denk ik zo. 8)

retlaw schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:06:
[...]

PM is wel sneller, maar als men de invul oefening even doet ontstaat er gelijk een lijst met naam, battle tag en tel nr. die ik makkelijk kan delen voor de groepsleden! Mocht het straks een grote groep worden(zou wel leuk zijn). kan een ieder vrij snel zien wie wie is.

Dus -> aanmelden via deze link
Ik zit een beetje met de privacy O-) ... want dan zijn ook alle mobiele nummers bekend bij de buitenwereld > openbaar voor iedereen...

Vidra schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:25:
[...]

Ook in groepen (non-publics) kan het helpen om samen te spelen op HC. Wat betreft je vraag voor SC clans, zie topic start > genoeg keuze denk ik zo. 8)
Thanks, zal de topic start even doorkijken.

Qua HC vertrouw ik anderen niet (noem me paranoide) met het leven van mijn character. Daarnaast is mijn PC niet krachtig genoeg om 100 % lag vrij te kunnen spelen met 3-4 man die hevig abilities spammen. Een enkele freeze eens per uur / dag soms... maar niet iets wat je wil ervaren op HC... minder erg op SC :).

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:08
Hardcore doe ik meestal wanneer ik ff geen zin heb in zinloze Rifts ;)
Of vlak voor aankondiging van nieuwe patch/upgrade's van items...

Mijn DH HC is nu inmiddels weer bijna op lvl 70 :P

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

|:( :( :X 8)7 8)7 @#*(@&#

Ik snap het echt niet, mijn non-season Wizard heb ik in een paar dagen van een volledige Firebird set kunnen voorzien. Op seasons lukt dit voor geen meter, en heb ik nu net 2 parts, waarvan 1 gigantisch crappy.

Vanmorgen 475 shards gegambled en 0 legs gehad.. WTF :(

Angeloonie schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:04:
|:( :( :X 8)7 8)7 @#*(@&#

Ik snap het echt niet, mijn non-season Wizard heb ik in een paar dagen van een volledige Firebird set kunnen voorzien. Op seasons lukt dit voor geen meter, en heb ik nu net 2 parts, waarvan 1 gigantisch crappy.

Vanmorgen 475 shards gegambled en 0 legs gehad.. WTF :(
Och, dat gebeurt af en toe. Maar die shards heb je na een paar griftjes toch weer terug. RNG kan frustrerend zijn hè. :P

• lolgast
Tsjah zo gaat dat inderdaad. Mijn condemn crusader was ook in 1 dag T6 ready, mijn barb is nu 3 weken oud en hangt nog steeds op T4 :P Ik vind het wel prima hoor, elke keer in 2 à 3 dagen "klaar" zijn is ook niets. Gear farmen is uiteindelijk leuker dan paragon punten verzamelen. Vind ik althans

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vidra schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:28:
[...]

Ik zit een beetje met de privacy O-) ... want dan zijn ook alle mobiele nummers bekend bij de buitenwereld > openbaar voor iedereen...
De nummers zijn alleen bekend bij de deelnemers van de groep. Het bestand is niet openbaar gedeeld. Tenzij de groepsleden er slecht mee omgaan uiteraard. Maar daar gaan we niet vanuit...

Battle.net || Strava

• Wubinator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11 10:09
Vidra schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:28:
[...]

Bij What's App zijn altijd de telefoonnummers van leden in een groep altijd te zien. Als je dat niet wenselijk vind dan moet je je niet aanmelden voor de groep ;)

De lijst waarbij een naam / telefoonnummer wordt gekoppeld aan een battletag moet dus inderdaad alleen zichtbaar zijn voor mensen die sowieso al de naam / telefoonnummer in kunnen zien (= de leden van de groep). En dat is netjes geregeld d:)b

[ Voor 22% gewijzigd door Wubinator op 10-11-2014 15:01 ]

Wubinator schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:57:
[...]

Bij What's App zijn altijd de telefoonnummers van leden in een groep altijd te zien. Als je dat niet wenselijk vind dan moet je je niet aanmelden voor de groep ;)

De lijst waarbij een naam / telefoonnummer wordt gekoppeld aan een battletag moet dus inderdaad alleen zichtbaar zijn voor mensen die sowieso al de naam / telefoonnummer in kunnen zien (= de leden van de groep). En dat is netjes geregeld d:)b
Ik bedoel dat die lijst (link zie boven) voor iedereen in te zien is ... en daardoor weet je niet bij wie die informatie terecht komt. Het feit dat wij zelf de mensen onderling zien in de whatsapp groep is wat mij betreft geen probleem (kleine groep). :9
retlaw schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:44:
[...]

De nummers zijn alleen bekend bij de deelnemers van de groep. Het bestand is niet openbaar gedeeld. Tenzij de groepsleden er slecht mee omgaan uiteraard. Maar daar gaan we niet vanuit...
Gelukkig niet openbaar gedeeld ... das mooi! Dan heb ik niets gezegd :z

[ Voor 19% gewijzigd door Vidra op 10-11-2014 15:30 ]

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 18:22
Kan er iemand eens wat méér info verschaffen over de Focus-Restraint ring bonus..je zou 50 % méér damage krijgen @ full resource als je primary resource spend.
Met mijn barb zit ik continue @ full fury terwijl de primary een spender is maar ik merk niets van een damage boost of is deze set gewoon bugged ?

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-12 20:22
Ik heb tot nu toe niets hier over gelezen, er was wel een wizard build die ook gebruik maakte van deze set succesvol. Misschien spendeer je net voordat je max bent. En natuurlijk gewoon op t6 een attack doen tegen Ghom bv, met en zonder set bonus. (link naar profieltje? helpt ook vaak veel)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Goldman schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:08:
Ik heb tot nu toe niets hier over gelezen, er was wel een wizard build die ook gebruik maakte van deze set succesvol. Misschien spendeer je net voordat je max bent. En natuurlijk gewoon op t6 een attack doen tegen Ghom bv, met en zonder set bonus. (link naar profieltje? helpt ook vaak veel)
De bonus van Focus & Restraint werkt als volgt: op het moment dat je full resources hebt en je cast dan een attack dan is de 50% dmg bonus van kracht tot het einde van de spell.

Er is een wizard build die gebruik maakt van deze combinatie - doordat er disintegrate wordt gespawned en zolang je mana hebt om deze te casten maak je gebruik van die bonus 50% :*)

Was gezellig gisteren met de T6 runs, nadat ik de betere FD had gevonden en iedereen offline ging nog 2 maal geprobeerd om een rank 34 te halen.
Wederom kwam ik 20-30 sec te kort. Helaas. Ik had één van de runs kunnen halen, maar toen nam ik zelf teveel risico's waardoor ik tot 3 maal toe onnodig dood ging :(
Vidra schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:01:
[...]

De bonus van Focus & Restraint werkt als volgt: op het moment dat je full resources hebt en je cast dan een attack dan is de 50% dmg bonus van kracht tot het einde van de spell.

Er is een wizard build die gebruik maakt van deze combinatie - doordat er disintegrate wordt gespawned en zolang je mana hebt om deze te casten maak je gebruik van die bonus 50% :*)
Interesant, deze ringen + Mythic Spender van de monk (40 % meer dmg op je volgende spender) + Tempest Rush + de nieuwe Sunwuko bonusses in 2.1.2..... zou mogelijk iets leuks kunnen zijn, afhankelijk van hoe de percentages stacken.

[ Voor 57% gewijzigd door Sabrac op 11-11-2014 08:22 ]

• Meatwagon
Gister een redelijke avond gehad! Heb een mooie Compas Rose gevonden, nog wel even meer CHD op rollen. Mijn Travelers Pledge heeft near perfect CHC (9,5%, duurde gruwelijk lang). Ook nog redelijke set pants. Na een hele avond caches te hebben gefarmed voor een RoRG heb ik niks gekregen helaas. De wizard waarmee ik speel heeft er al 3 in 1 week tijd .-.
Nu ook hopen dat er binnenkort wat SWK spul valt en een ramaladni's zodat ik mijn FD in gebruik kan nemen. Zal nog wel even duren denk ik :(

Na wat tips van de community hier heb ik inmiddels meer vit en res. T4 gaat wat makkelijker nu!:D

Oh ja, gister in een rift had ik 9 goblins naast elkaar staan? 0.o Gelukkig had ik net daarvoor een Pylon gepakt die enemies met lightning hitte dus waren ze zo dood. Ben ik bezig met het oppakken van al het spul zie ik pas op het laatste moment dat er een vault open staat 8)7 dus nog snel naar toe rennen maar helaas hij ging al dicht. Was dus weer een leuke avond! :9

[ Voor 0% gewijzigd door Meatwagon op 11-11-2014 08:37 . Reden: typfoutje ]

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:30
Weet iemand of je van Crudest Boots ook 2 keer de bonus van de Mystic Ally krijgt? (Dus 2 keer spirit regen?)

Even niets...

FireDrunk schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:36:
Weet iemand of je van Crudest Boots ook 2 keer de bonus van de Mystic Ally krijgt? (Dus 2 keer spirit regen?)
Die krijg je inderdaad, met de spirit ally krijg je dan ook 200 spirit (ipv 100) bij de active.
Fire ally is dan ook 20 % dmg boost i.p.v. 10 %

Erg leuke item als je Mystic Ally gebruikt, ben zelf een enorme fan van de dubbele ice ally (de wave aoe attack is gigantisch sterk).
Meatwagon schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:35:
...
Ben ik bezig met het oppakken van al het spul zie ik pas op het laatste moment dat er een vault open staat 8)7 dus nog snel naar toe rennen maar helaas hij ging al dicht. Was dus weer een leuke avond! :9
Sinds patch 2.1.1 starten alle Goblins met een portaal, de portaal naar de Vault als deze eenmaal open is, verdwijnt niet, wat jij waarschijnlijk had was nog een portaal van één van de goblins die er iets langer over deed om te verdwijnen. Zelf wel eens gezien dat het soms 5 seconde duurt voordat deze weggaat.

[ Voor 85% gewijzigd door Sabrac op 11-11-2014 08:54 ]

• FireDrunk
Sabrac schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:52:
[...]

Die krijg je inderdaad, met de spirit ally krijg je dan ook 200 spirit (ipv 100) bij de active.
Fire ally is dan ook 20 % dmg boost i.p.v. 10 %

Erg leuke item als je Mystic Ally gebruikt, ben zelf een enorme fan van de dubbele ice ally (de wave aoe attack is gigantisch sterk).
Hmm, ik dacht meer aan die Spirit icm een Support Monk, dan kan je je Pull echt *spammen*. :)

Even niets...

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Sabrac schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:17:
Interesant, deze ringen + Mythic Spender van de monk (40 % meer dmg op je volgende spender) + Tempest Rush + de nieuwe Sunwuko bonusses in 2.1.2..... zou mogelijk iets leuks kunnen zijn, afhankelijk van hoe de percentages stacken.
nieuwe sumwoko bonus? Die heb ik even gemist...
FireDrunk schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:56:
[...]

Hmm, ik dacht meer aan die Spirit icm een Support Monk, dan kan je je Pull echt *spammen*. :)
Als support monk waarbij je max CDR wilt bereiken ben je vaak je boots slot kwijt aan crimson boots... Dan passen crudest boots er niet meer bij...

Ik speel meestal ook twee fire allies :). Wat ook goed werkt is de enuring ally, als je problemen hebt met surviven. Healen wordt dan zwaar gebuffed!

Battle.net || Strava

retlaw schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:57:
[...]

nieuwe sumwoko bonus? Die heb ik even gemist...
Ik denk het :)

Sunwuko Set:
2P: Casting Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Tempest Rush or Wave of Light causes a decoy to spawn that taunts nearby enemies and then explodes for 1000% weapon damage.

4P: Enemies hit by the decoy explosion take 500% from your Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Tempest Rush or Wave of Light abilities for 3 seconds.

Zelf zit ik nu aan een Fire monk te denken met de Incense Torch of the Grand Temple, Explosive Palm (met spirit per enemy hit), Wave of Light (met de fire rune). en dan Cindercoat, magefist, SWK, gungdo's gear (Gungdo Gear: Exploding Palm's on-death explosion applies Exploding Palm.)

Of een Fire kick monk met de spirit stone die nog een fire ball afschiet.... even kijken wat het word :)

• FireDrunk
retlaw schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:57:
[...]
Als support monk waarbij je max CDR wilt bereiken ben je vaak je boots slot kwijt aan crimson boots... Dan passen crudest boots er niet meer bij...
Mja, ik kan het missen als ik dan reken dat mijn Gogok stacks op zijn. Maar dat is veel riskanter spelen.
Dan zou ik mijn Vigi belt in moeten leveren voor een crimson girdle.

http://www.diabloprogress...drunk-2500/Puuzz/17544225

Even niets...

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Sabrac schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:01:
[...]

Ik denk het :)

Sunwuko Set:
2P: Casting Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Tempest Rush or Wave of Light causes a decoy to spawn that taunts nearby enemies and then explodes for 1000% weapon damage.

4P: Enemies hit by the decoy explosion take 500% from your Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Tempest Rush or Wave of Light abilities for 3 seconds.

Zelf zit ik nu aan een Fire monk te denken met de Incense Torch of the Grand Temple, Explosive Palm (met spirit per enemy hit), Wave of Light (met de fire rune). en dan Cindercoat, magefist, SWK, gungdo's gear (Gungdo Gear: Exploding Palm's on-death explosion applies Exploding Palm.)

Of een Fire kick monk met de spirit stone die nog een fire ball afschiet.... even kijken wat het word :)
Cool. Dat biedt weer mogelijkheden. Ik zie dat de staff bonus verdwijnt, dus het wordt ook leuk met de, nu nog seasonal, vengefull wind. Die geeft cyclone strike weer extra damage. Zou leuk zijn als er inderdaad een fire of cold monk te maken is die lekker mee kan doen!

Battle.net || Strava

retlaw schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:05:
[...]

Cool. Dat biedt weer mogelijkheden. Ik zie dat de staff bonus verdwijnt, dus het wordt ook leuk met de, nu nog seasonal, vengefull wind. Die geeft cyclone strike weer extra damage. Zou leuk zijn als er inderdaad een fire of cold monk te maken is die lekker mee kan doen!
Uhm, de seasonal weapon geeft Sweeping Wind extra stacks, heeft geen effect op cyclone strike.
Daarnaast zit ik nog te kijken naar de nieuwe Raiment set bonus, wat ook een kans heeft.

2P: The damage of your Spirit Generators is increased by 100%.
4P: The third hit from your Spirit Generators grants a charge of Dashing Strike and the amount of charges Dashing Strike can store is increased by 5.
6P: After using Dashing Strike, you Dashing Strike shocks all nearby enemies for 3000% weapon damage as Lightning.
(in case you missed it)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

FireDrunk schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:05:
[...]

Mja, ik kan het missen als ik dan reken dat mijn Gogok stacks op zijn. Maar dat is veel riskanter spelen.
Dan zou ik mijn Vigi belt in moeten leveren voor een crimson girdle.

http://www.diabloprogress...drunk-2500/Puuzz/17544225
Ik heb ongeveer hetzelfde. Denk niet dat de boots het verschil gaan maken. ook omdat in mijn build niet echt plek is voor mystic ally. En epiphany is ook 100% up, wat zorgt voor meer spirit regen...
Sabrac schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:07:
[...]

Uhm, de seasonal weapon geeft Sweeping Wind extra stacks, heeft geen effect op cyclone strike.
Daarnaast zit ik nog te kijken naar de nieuwe Raiment set bonus, wat ook een kans heeft.

4P: The third hit from your Spirit Generators grants a charge of Dashing Strike and the amount of charges Dashing Strike can store is increased by 5.
6P: After using Dashing Strike, you Dashing Strike shocks all nearby enemies for 3000% weapon damage as Lightning.
(in case you missed it)
Ja inderdaad, ben nog niet wakker denk ik :(. Thanks for sharing :). Maakt niet uit want SW past er ook prima in waarschijnlijk, ongeacht het element wat je stackt.

En de raiment set wordt dus ook leuker! Kom maar op met 2.1.2 dan :)

Battle.net || Strava

Ik begin het spel steeds meer te haten _O-

Gisteren weer op jacht naar Firebird items met mijn Wizard.. Schoot echt niet op dus op een gegeven moment naar de WD geswitched.. En binnen 1 rift 2 Jade Harvester items :( (1 zelfs een upgrade)

Vervolgens met 400 shards gegambled (2x) en de 1e keer welgeteld 0 legendary/set boots, en de 2e keer 3 crappy legendary chests.

ARGH waarom is het zo moeilijk om een Firebird te krijgen. Kan het season nu aflopen please? :P Dan haal ik alles wat ik nodig heb gewoon van mijn oude Wizard af (en uit stash). :+

Had gehoopt dat Blizzard op de BlizzCon het einde van season 1 zou aankondigen, maar helaas. Dacht aan eind november (eind augustus gestart + 3 maanden = eind november). Maar helaas niet, want ze gaan het 30 dagen vooraf aankondigen.
Zal dus wel vlak voor de kerst worden om mensen weer aan het spelen te krijgen rond de feestdagen.

Furnace zorgt wel echt voor leuke elite dmg zeg, met m'n Wizard zit ik op 110% nu, en met m'n WD op 77% :+ WD zit op 2.87 mil elite elemental en Wiz op 3.40 mil (3.64 met Slow Time), maar door de crappy gear heb ik daar nog geen effect van als ik constant plat lig tegen white mobs :+

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 11-11-2014 10:23 ]

• Meatwagon
Sinds patch 2.1.1 starten alle Goblins met een portaal, de portaal naar de Vault als deze eenmaal open is, verdwijnt niet, wat jij waarschijnlijk had was nog een portaal van één van de goblins die er iets langer over deed om te verdwijnen. Zelf wel eens gezien dat het soms 5 seconde duurt voordat deze weggaat.
Oh okee, zou ook wel kunnen! Was in ieder geval een beste loot fest >:)

• BjornE
Ja, dank Vydra, Sabrac en Joarie voor de T6 runs. Mijn stun/buff Doc is nog even wennen. Voor mijn gevoel loop ik als een kip zonder kop door de mobs om iedereen gestund te houden, terwijl ik met mijn gezicht over het keybord rol ;)

Nog een mooie stun Amulet met CDR gekregen en een Renho. Nu nog mijn Blackthorns chest voor extra weerstand en de hogere GRifts zouden moeten kunnen.

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Sabrac schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:07:
[...]
:) Dat belooft een leukere Rainment ervaring, zelfs nu met Jawbreaker is toch niet zo leuk als gehoopt. Gehele tijd 30 yard dashen is vermoeiend spelen en RSI intensief. Het gevoel wordt goed gecompenseerd als je een groep met EP getikt hebt en er dan in dashed. *Kaboom -> Splut*

Nu op zoek naar Depth Diggers + rank 25 Simplicity Strength en de Spirit Generators zijn awesome.

Diablo 3 - Battle.net

• P-Nut
  • Laatst online: 18:45
Zou focus en restraint ook werken in combinatie met rapidfire voor een DH? en dan ook nog eens met de bow die rapidfire over time meer dmg laat doen? Dit in combinatie met mortal enemy single target hoop resource reduction en hoop hatred kan het lekker doorknallen?

Zou wel geestig zijn

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
BjornE schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:17:
Ja, dank Vydra, Sabrac en Joarie voor de T6 runs. Mijn stun/buff Doc is nog even wennen. Voor mijn gevoel loop ik als een kip zonder kop door de mobs om iedereen gestund te houden, terwijl ik met mijn gezicht over het keybord rol ;)

Nog een mooie stun Amulet met CDR gekregen en een Renho. Nu nog mijn Blackthorns chest voor extra weerstand en de hogere GRifts zouden moeten kunnen.
Haha het ging toch goed gisteren? Ik kon zelfs mijn mindere DH god van stal halen om eens de benodigde Marauder-items te vinden. Nog bedankt voor het helmpje trouwens...nu alleen nog de schoenen :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• M4DMan
  • Laatst online: 14-10 11:25

M4DMan

Into disorder!

Hey peeps, gisteren voor het eerst ooit een HC hero aangemaakt, Barbarian :D

http://eu.battle.net/d3/e...adness-2644/hero/51740021

Na 4 uur spelen al 5 legendaries gevonden op Normal difficulty (3 equipped) :P Ik heb het idee dat het wel heel erg makkelijk is tot nu toe, is het aan te raden om op hogere difficulty te spelen of word het nog moeilijker?
M4DMan schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:13:
Hey peeps, gisteren voor het eerst ooit een HC hero aangemaakt, Barbarian :D

http://eu.battle.net/d3/e...adness-2644/hero/51740021

Na 4 uur spelen al 5 legendaries gevonden op Normal difficulty (3 equipped) :P Ik heb het idee dat het wel heel erg makkelijk is tot nu toe, is het aan te raden om op hogere difficulty te spelen of word het nog moeilijker?
Standaard begin ik op Expert of Hard (zonder paragon levels) op HC.
Nu dat ik wat paragon levels heb, is het alleen nog maar Expert totdat ik bepaalde craftable legendaries (en een wapen met een rode gem) heb, gooi ik het naar Master tot ongeveer lvl 60, dan weer terug naar Expert (tenzij ik lvl 70 legendaries heb met reduced level).

Normal is inderdaad een eitje en zal het ook blijven. Hard is goed te doen en vanaf een bepaald level is Expert zelfs makkelijk.

Gezien mijn HC monk dood is gegaan ben ik zelf nu ook met een nieuwe bezig (lvl 25 atm), ik zie dat die van jou 22 is, misschien vanavond wat rifts of bounties samen doen? De monk kan Master aan, maar Expert of Hard vind ik ook niet erg om te doen :)

Monk:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sabrac-2206/hero/51698880

• BjornE
Joarie schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:48:
[...]

Haha het ging toch goed gisteren? Ik kon zelfs mijn mindere DH god van stal halen om eens de benodigde Marauder-items te vinden. Nog bedankt voor het helmpje trouwens...nu alleen nog de schoenen :)
Het ging goed, maar het is anders spelen. Ik vond zelf dat ik nog met BBV nog beter kon neerzetten.

• M4DMan
  • Laatst online: 14-10 11:25

M4DMan

Into disorder!

Sabrac schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:24:
[...]

Standaard begin ik op Expert of Hard (zonder paragon levels) op HC.
Nu dat ik wat paragon levels heb, is het alleen nog maar Expert totdat ik bepaalde craftable legendaries (en een wapen met een rode gem) heb, gooi ik het naar Master tot ongeveer lvl 60, dan weer terug naar Expert (tenzij ik lvl 70 legendaries heb met reduced level).

Normal is inderdaad een eitje en zal het ook blijven. Hard is goed te doen en vanaf een bepaald level is Expert zelfs makkelijk.

Gezien mijn HC monk dood is gegaan ben ik zelf nu ook met een nieuwe bezig (lvl 25 atm), ik zie dat die van jou 22 is, misschien vanavond wat rifts of bounties samen doen? De monk kan Master aan, maar Expert of Hard vind ik ook niet erg om te doen :)

Monk:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sabrac-2206/hero/51698880
Bedankt voor je feedback, zal vanavond de difficulty ff wat omhoog gooien!

En aangezien het mijn 1e HC hero is heb ik adventure mode nog niet unlocked, weet niet of ik dan alsnog je party kan joinen? :O Anders ben ik er wel voor in hoor })

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

dus we krijgen een nieuw soort legendaries, genaamd "ancients"

leuk vooruitzicht, maar voorlopig niet te veel diablo meer, ben het wat beu

• Patriot
  • Laatst online: 19:11

Patriot

Fulltime #whatpulsert

SideShow schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:27:
dus we krijgen een nieuw soort legendaries, genaamd "ancients"
Heb ik iets gemist?

• matrix14
met nieuwe patch komen dezelfde items in de loottable die ancient legendarys worden genoemd. Maar deze ancient legendarys zijn +-30% beter 1000 int ipv 750 enz enz

Dropkans is 1/10 van huidige droprate. Dus die zul je niet zo snel gaan vinden en dat is maar goed ook anders ben je zo weer klaar met het spel.

• Patriot
  • Laatst online: 19:11

Patriot

Fulltime #whatpulsert

matrix14 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:40:
[...]

met nieuwe patch komen dezelfde items in de loottable die ancient legendarys worden genoemd. Maar deze ancient legendarys zijn +-30% beter 1000 int ipv 750 enz enz

Dropkans is 1/10 van huidige droprate. Dus die zul je niet zo snel gaan vinden en dat is maar goed ook anders ben je zo weer klaar met het spel.
Bron?
Leuk voor de greater rifts, die ancient legs. Ik hoop wel dat Bliz ook nog een paar Torment levels toe gaat voegen, want T6 is nu al een walk in the park met mijn DH en straks met die ancient legs helemaal. Zou het jammer vinden om geen gewone rifts meer te spelen omdat ze te gemakkelijk zijn.

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Diablofans.com
aangekondigd op blizzcon.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Verwijderd

Ik snap het niet, iedere patch weer die azijnpissers. Ook nu ze 2.1.2 aankondigen gelijk weer van die mensen die het zo kwaad hebben dat ze hun season char kwijt raken, dat er te weinig inventory space is.... Misschien is het gewoon niet de bedoeling dat je iedere set dubbel bewaard, of dat je 3 sets backup hebt voor je HC char wanneer ie wel of niet doodgaat.

Het is gewoon een leuk spel. Als je inderdaad Plvl 800 hebt bereikt dan heb je best uren er in zitten, geen twijfel, maar misschien zitten die gasten gewoon aan de max.... Iedere patch weer mensen die hun afscheid even moeten aankondigen omdat ze blizzard helemaal niks meer waard vinden, om dan straks bij Overwatch weer de eerste te zijn die op levelcap hangen.... :) ;w
Bang dat ze hun seasonal char kwijt raken? Die houd je gewoon, je raakt niets kwijt. Dat soort zeikerds zijn gewoon mensen die slecht zijn in character/inventory management. :P

Nog één paragon leveltje te gaan en dan heb ik evenveel plevels in season als er buiten! _/-\o_ Dat roept de vraag op wtf ik tussen de release van RoS en de start van season 1 heb gedaan? Zo te zien slapen achter mijn beeldscherm. :P

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-12 14:38
Deadsmell schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:07:
Bang dat ze hun seasonal char kwijt raken? Die houd je gewoon, je raakt niets kwijt. Dat soort zeikerds zijn gewoon mensen die slecht zijn in character/inventory management. :P
char/inv management is ook ronduit ruk sinds je niet meer in je mules inventory kan kijken via AH vieuw, terwijl het toen al ruk was 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door desjaak909 op 11-11-2014 16:16 ]

Movies: letterboxd

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nog één paragon leveltje te gaan en dan heb ik evenveel plevels in season als er buiten! _/-\o_ Dat roept de vraag op wtf ik tussen de release van RoS en de start van season 1 heb gedaan? Zo te zien slapen achter mijn beeldscherm. :P
Dat vroeg ik me na een week al af, binnen no-time betere gear, had op een bepaald moment een hoger p-level dan mijn non-seasonal.. Ben toen maar wat meer tijd gaan besteden aan m'n normale chars..

Op mijn seasonal heb ik bijna alles dat ik wil hebben op mijn normale... b.v. RORG heb ik al 6-7 keer gehad op seasonal en 0 op normale...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• lolgast
Daarom vind ik het ook jammer dat season 2 start als season 1 is afgelopen (tenminste, zo heb ik het begrepen).
Stel dat je een maandje niets zou hebben, dan kreeg je ook nog de kans om je samengevoegde paragon levels te benutten. Nu begin je meteen opnieuw. Natuurlijk, je hoeft niet per se season te spelen, maar zo werkt dat niet bij mij ;)
Dat gevoel had ik ook. Of eigenlijk, ik had het gevoel dat al mijn uren voor RoS/Season simpelweg weggegooid waren. Mijn DH met dik 750 uur er op is stof gaan happen en op Seasons heb ik non-season al lang ingehaald. Paragon 398 season vs 337 non-season, alle gems zowat op max op season (en soms meerdere), veel meer en betere loot in stash, veel meer aardig/goed gegearde chars..
Zie hier de progress tussen juli-augustus maar eens:
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2cfwrco.jpg

Ik heb Crusader die 3 builds kan doen op Seasons (Shotgun, Phalanx, Condemn), een hele dikke Jade WD en een Wizard die goed op weg is.
Als ik dit vergelijk met al mijn progress op non-season dan lijkt dat echt niets, matig gegearde Crusader en Wizard, gearloze WD en Monk en een redelijk goed gegearde DH is alles wat ik daar heb.

Helaas zitten er toch een paar items in de stash/op chars die ik nodig heb om de puzzel compleet te maken.

Áls ik season 2 ga spelen (moeten de legs wel interessant zijn, of erg veel), dan begint het hele circus voor mij niet opnieuw. Ik ga dan nog maar op 1 character focussen, en verder mijn non-season chars verbeteren. Ik was nu vooral aan seasons begonnen omdat ik 1) nieuwsgierig was 2) de legendaries mij lokten en 3) omdat ik met het gebrek aan DH builds (enkel M6 is viable) de DH echt helemaal zat ben/was.
Achteraf blijkt dat 75% van de clan non-season speelt dus is het wat minder gezellig, en je merkt ook vooral in lootshare dat het maar langzaam gaat dan.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Angeloonie schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:45:
Áls ik season 2 ga spelen (moeten de legs wel interessant zijn, of erg veel), dan begint het hele circus voor mij niet opnieuw. Ik ga dan nog maar op 1 character focussen, en verder mijn non-season chars verbeteren. Ik was nu vooral aan seasons begonnen omdat ik 1) nieuwsgierig was 2) de legendaries mij lokten en 3) omdat ik met het gebrek aan DH builds de DH echt helemaal zat was.
Achteraf blijkt dat 75% van de clan non-season speelt dus is het wat minder gezellig, en je merkt ook vooral in lootshare dat het maar langzaam gaat dan.
seasons was ook echt de moeite niet waard.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

BjornE schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:17:

Graag gedaan :) Ging toch goed met je stun WD :P

• lolgast
Ik heb niet heel veel verstand van DH.

Is het een raladni's gift waard om deze Etrayu aan de passen?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2s0t4tN.png

Btw, die damage increase is de huidige gem niet meegerekend, dus puur op weapon increase

[ Voor 23% gewijzigd door lolgast op 11-11-2014 17:52 ]

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Mijn eerste ingeving is: nee.

-

• Apsie
  • Laatst online: 03-12 17:44
lolgast schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:51:
Ik heb niet heel veel verstand van DH.

Is het een raladni's gift waard om deze Etrayu aan de passen?
[afbeelding]

Btw, die damage increase is de huidige gem niet meegerekend, dus puur op weapon increase
Als je 5 ramaladadingdings hebt wel, als je er maar 1 hebt: nee :O

Apsie's profiel

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

hexta schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:47:
[...]
seasons was ook echt de moeite niet waard.
Waarom niet? De lol van seasons is de reset. Met z'n allen opnieuw beginnen en een of meerdere chars levellen.

Ik ga juist om die reden weer spelen als season 2 begint. (ik verwacht overigens dat dat per 01-01-15 zal zijn. November; WoW, december; Hearthstone)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• lolgast
Ik ben gezegend met slechts 1 ramaladni's gift, dus dan mag het duidelijk zijn. Bedankt :)

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-12 22:24

Mach

[END]Avengers

Weer een stomme vraag:-)

Is grift level X op T1 makkelijker dan hetzelfde grift level op T2 ?

DUGG

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Nee, grift levels staan los van op welke difficulty de game is aangemaakt.

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-12 22:24

Mach

[END]Avengers

LUH-3417 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:58:
Nee, grift levels staan los van op welke difficulty de game is aangemaakt.
Ok..dan merk ik dat het beter is om niet de max uit de trial te halen, want dan red ik de Grift niet op tijd.

DUGG

lolgast schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:55:
Ik ben gezegend met slechts 1 ramaladni's gift, dus dan mag het duidelijk zijn. Bedankt :)
Iedereen roept wel nee, maar die Etrayu's zijn niet zo gemakkelijk te vinden. Die jij hebt kan weliswaar een stuk beter, maar ik zou hem toch eens door d3profile.com halen en zien of het een upgrade voor je is of niet. Met gift berekenen uiteraard. Met dat gegeven kan je wellicht een beter doordachte keuze maken.
Pagina: 1 ... 19 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.