Na maanden alleen maar met een Pet WD gespeeld te hebben was ik daar wel weer een beetje klaar mee. Ik wist dat de SMK zeldzaam is, maar toen ik her-en-der las dat ik een gemiddelde investering mag verwachten van 350.000 shards was de ontmoediging compleet
Dus, mijn Jade set afgestofd en gegambled voor een Quetszalcoatl.
Diabloprogress of
Battle.net.
Heeft er iemand nog suggesties? Waar ik sowieso nu voor aan het spelen ben:
- Stone of Jordan
- Betere RoRG
- Betere Quetzcoatl
- Betere Sunkeeper
Voor Greater Rifts neem ik wel Locust Swarm maar ik merk dat in T6 de efficiëntie omhoog gaat met een 'gewone' spell en de dogs. Dus vandaar de toevoeging van Spirit Barrage. Iemand wat dat betreft nog andere suggesties?
Ter afwisseling ook mijn Monk gegeared. Ik weet dat het efficiënter kan dan een Lightning build, maar dit vind ik voor nu gewoon wat leuker.
Diabloprogress of
Battle.net
Bij deze zijn de verbeteringen denk ik wat voor de hand liggender. Ik ben vooral aan het wachten op een Eye of the Storm, waarna Blackthorne's Surcoat zal worden vervangen door de Thousand Storms set chest. Het amulet is op zich al prima, maar ik heb ook een mooie Traveller's Pledge/Compass Rose combo liggen die ik kan gebruiken. Of wachten op nog een SoJ natuurlijk.
Qua wapen twijfel ik of ik moet hopen op een Thunderfury en of Won Kim Lau. Op zich zouden dat verbeteringen kunnen zijn, maar betere versies van deze wapens zou ook prima zijn denk ik.
De skills wissel ik nog een beetje. Serenity is wel fijner spelen, want minder dood, maar iets als Seven-Sided Strike maakt de elites en RG dan weer een stuk sneller kapot.
Ben benieuwd of iemand nog weer nieuwe ideeën heeft - ik was wel weer toe aan vernieuwing namelijk!
Overigens ook nog een seasonal Crusader gestart. Beetje laat, maar beter laat dan nooit.