• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-12 14:38
Deadsmell schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:18:
[...]

Iedereen roept wel nee, maar die Etrayu's zijn niet zo gemakkelijk te vinden. Die jij hebt kan weliswaar een stuk beter, maar ik zou hem toch eens door d3profile.com halen en zien of het een upgrade voor je is of niet. Met gift berekenen uiteraard. Met dat gegeven kan je wellicht een beter doordachte keuze maken.
heeft lage cold dmg en lage base dmg, dus zon beetje elk ander wapen is beter, etrayu moet goed rollen wil het een bruikbaar wapen zijn

Movies: letterboxd

Verwijderd

Die cold damage kan iets hoger inderdaad... wat jammer is ook dat er -14 level requirement opzit.
Maar met 10% damage erbij en een socket kan je best wel wat aan dit wapen hebben.

Wachten op een betere kan net zo goed langer duren dan zoeken naar een tweede Ramaladinges.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:06
Tenzij Season 2 unieke legs krijgt die niet te krijgen zijn na Season 2... Wat voor zover ik weet niet het geval was? Voor mij (voorlopig) geen seasons meer... Alle slots zitten al(weer) vol en veel mensen in de clan en welke ik IRL ken spelen geen seasons... Na dit seizoen aantal chars deleten en alts gearen denk ik zo... Gems allemaal op voorraad en rank 25+...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-11 08:51
desjaak909 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:16:
[...]

char/inv management is ook ronduit ruk sinds je niet meer in je mules inventory kan kijken via AH vieuw, terwijl het toen al ruk was 8)7
Tell me bout it.. was laatst op zoek naar een item op een van de followers van een van mijn chars maar ik wist dus niet welke. Dan kun je ze lekker allemaal ff afgaan. Waanzin.

Misschien dat sommigen een xls-je hiervoor bijhouden maar dat gaat mij echt te ver. Waarom geen inventory search vanuit het hoofdmenu ofzo??

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12 17:44
Deadsmell schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:18:
[...]

Iedereen roept wel nee, maar die Etrayu's zijn niet zo gemakkelijk te vinden. Die jij hebt kan weliswaar een stuk beter, maar ik zou hem toch eens door d3profile.com halen en zien of het een upgrade voor je is of niet. Met gift berekenen uiteraard. Met dat gegeven kan je wellicht een beter doordachte keuze maken.
Als het al een upgrade is, is het een minieme...Om daar nou je enige Rama aan uit te geven... _/-\o_

Apsie's profiel

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Shao Kahn schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:07:
[...]

Tell me bout it.. was laatst op zoek naar een item op een van de followers van een van mijn chars maar ik wist dus niet welke. Dan kun je ze lekker allemaal ff afgaan. Waanzin.

Misschien dat sommigen een xls-je hiervoor bijhouden maar dat gaat mij echt te ver. Waarom geen inventory search vanuit het hoofdmenu ofzo??
Ik gebruik daarvoor de battlenet profiel pagina. Kan ik per char meteen zien wat er op de followers zit.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:42
Mach schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:04:
[...]

Ok..dan merk ik dat het beter is om niet de max uit de trial te halen, want dan red ik de Grift niet op tijd.
Als je de grift niet op tijd haalt, kun je enkel de key niet upgraden. Gems upgraden kan dan wel gewoon, al doe je er 30 minuten over. Ik zou dus lekker nét over het randje spelen. Hoe vaker je de grift boss killed, hoe meer loot je kunt krijgen ;) En wie weet verras je jezelf wel en haal je het net wel
Apsie schreef op woensdag 12 november 2014 @ 00:14:
Als het al een upgrade is, is het een minieme...Om daar nou je enige Rama aan uit te geven... _/-\o_
Daar zit ik dus mee inderdaad. Sowieso zal ik dan de perfecte 10% moeten rollen. Met een beetje pech heb je daar zo 25+ rolls voor nodig, dat is de damage increase waarschijnlijk ook al niet waard. De cold damage is wel leuk, maar multishot en mijn pets verliezen damage, dus puntje bij paaltje verwacht ik dat de totale output niet heel veel hoger wordt.

PS. Ik heb maar 2 sentries :+

[ Voor 35% gewijzigd door lolgast op 12-11-2014 08:29 ]

• Apsie
lolgast schreef op woensdag 12 november 2014 @ 07:38:
[...]

PS. Ik heb maar 2 sentries :+
Dan wordt het echt tijd voor minimaal een derde! :)

Apsie's profiel

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:30
5 jonguh! (of zelfs 7 als je graag sentries knuffelt! :D)

Even niets...

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:06
FireDrunk schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:04:
5 jonguh! (of zelfs 7 als je graag sentries knuffelt! :D)
Hoe krijg je 7 sentries voor elkaar dan? :o

• lolgast
Ik heb inderdaad al regelmatig op het punt gestaan om Awareness te vervangen voor Custom Engineering, maar ik als doorgewinterde Crusader wil nogal eens te dicht bij de mobs staan. En dan ga je dood als DH O-)

• FireDrunk
NL-RaVeR schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:14:
[...]

Hoe krijg je 7 sentries voor elkaar dan? :o
2 basic
+1 custom engineering
+2 bombardiers
+2 helltrapper

Even niets...

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
Ah oke. maar van de helltrapper is het maar de vraag of ie wil droppen of niet en of het een sentry is. Gegarandeerd kun je er 5 droppen dus.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12 18:36
Voordeel van helltrapper is dat je ze waarschijnlijk juist sneller al hebt staan, waardoor je rucksack kan vervangen

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

lolgast schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:51:
Ik heb niet heel veel verstand van DH.

Is het een raladni's gift waard om deze Etrayu aan de passen?
[afbeelding]

Btw, die damage increase is de huidige gem niet meegerekend, dus puur op weapon increase
denk dat je beter kan wachten tot dat je eentje hebt met minimaal 2500... dmg dan heeft het zin

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

lolgast schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:17:
Ik heb inderdaad al regelmatig op het punt gestaan om Awareness te vervangen voor Custom Engineering, maar ik als doorgewinterde Crusader wil nogal eens te dicht bij de mobs staan. En dan ga je dood als DH O-)
awareness kan je bijna niet missen als dh op gr 40 +

• Filipvh
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:09

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

nuwax we gaan vanavond wel weer verder :)

• desjaak909
gisteren voor het eerst ook met 2 lightning DH'ers cdrMonk/supWD getrialt, maar dat is best wel link op HC met die laaaaaagggg

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:51
desjaak909 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:33:
gisteren voor het eerst ook met 2 lightning DH'ers cdrMonk/supWD getrialt, maar dat is best wel link op HC met die laaaaaagggg
Dood tijdens trial is ook gewoon echt dood neem ik aan? (speel geen HC vandaar de vraag)

<GoT>NightStalker

• Thalaron
schaapiej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:58:
[...]

Dood tijdens trial is ook gewoon echt dood neem ik aan? (speel geen HC vandaar de vraag)
Dood = dood, ook bij Trail dus... Opzich wel logisch :p

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Gister in een paar uurtjes mn HC monk alweer naar 55 gebracht.. nog een klein beetje meer en ik kan weer genieten van de greater rifts :). Dit keer toch maar iets voorzichtiger zijn.

Ondertussen ook ruim 400 blood shards, dus hopelijk dat ik met de initiele aankopen wat geluk heb qua items... maar dat zal wel niet.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Samenvatting van alle wijzigingen die tijdens BlizzCon aangekondigd zijn: http://eu.battle.net/d3/e...-2014-round-up-09-11-2014. Zit veel leuks tussen!

Voordeel van de ancient legendaries is dat mensen met stash issues nu hun hele stash kunnen salvagen en de ancient legs kunnen gaan sparen. ;)

Nieuwe set items zijn trouwens ook interessant, vooral die van de barb. Ben benieuwd of daar een leuke Whirlwind/Rend build mee te maken is die ook werkbaar is in hogere grifts.

[ Voor 51% gewijzigd door Deadsmell op 13-11-2014 10:26 ]

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:15

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:48:
Samenvatting van alle wijzigingen die tijdens BlizzCon aangekondigd zijn: http://eu.battle.net/d3/e...-2014-round-up-09-11-2014. Zit veel leuks tussen!

Voordeel van de ancient legendaries is dat mensen met stash issues nu hun hele stash kunnen salvagen en de ancient legs kunnen gaan sparen. ;)

Nieuwe set items zijn trouwens ook interessant, vooral die van de barb. Ben benieuwd of daar een leuke Whirlwind/Rend build mee te maken is die ook werkbaar is in hogere grifts.
Ik ben ook erg benieuwd, ga denk ik ook een barb starten met season2. Lekker nostalgisch whirlwinden :).

Battle.net || Strava

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:16

4th

Gister met 4 man voor het eerst een 42 Grifts gecleared en 43 ligt ook binnen bereik. En dat voor een eerste test met support crusader, mis alleen nog wel de strongarm bracers :(

http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/45929043

edit: liep rond met een 86M toughness, welke door wijzigen van indestructable naar vigilant nu naar 104M gaat. In de 42 en 43 grift werd alleen indestructable 3x geprocced en de akarat prophet niet eens dus eerst nog wat testen met vigilant want waarom 2 lifesavers als je er maar 1 gebruikt :P

[ Voor 37% gewijzigd door 4th op 13-11-2014 11:18 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• FireDrunk
Ik zie de hele hoge Support Crusaders juist wel met Indestructible rondlopen (bijvoorbeeld in het YouTube filmpje van een paar pagina's terug over GRift key 52).

Vanavond wil ik wel meerennen met mijn LDH of mijn Cold DH :) Kijken hoe ver we komen!

BTW, zou Aughild's niet beter zijn dan Asheara's? (Aangezien je toch nog geen strongarms hebt)

[ Voor 15% gewijzigd door FireDrunk op 13-11-2014 11:24 ]

Even niets...

• schaapiej
4th schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:15:
Gister met 4 man voor het eerst een 42 Grifts gecleared en 43 ligt ook binnen bereik. En dat voor een eerste test met support crusader, mis alleen nog wel de strongarm bracers :(

http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/45929043

edit: liep rond met een 86M toughness, welke door wijzigen van indestructable naar vigilant nu naar 104M gaat. In de 42 en 43 grift werd alleen indestructable 3x geprocced en de akarat prophet niet eens dus eerst nog wat testen met vigilant want waarom 2 lifesavers als je er maar 1 gebruikt :P
Zie dat je 1 skill anders hebt dan mijn Support Crusader.
Iron Skin ipv Concecration. Ook maar eens testen zolang ik de Inviolable Faith niet op season heb..

Zou je op die Justice Lantern geen socket rollen zodat je een Bane of the Trapped of Toxin gem kan gebruiken? Geeft nog meer damage aan je party.

Edit: mochten er meer mensen hogere GRift willen doen vanavond, mijn Crusader staat klaar! :p

[ Voor 4% gewijzigd door schaapiej op 13-11-2014 11:34 ]

<GoT>NightStalker

FireDrunk schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:20:
Ik zie de hele hoge Support Crusaders juist wel met Indestructible rondlopen (bijvoorbeeld in het YouTube filmpje van een paar pagina's terug over GRift key 52).

Vanavond wil ik wel meerennen met mijn LDH of mijn Cold DH :) Kijken hoe ver we komen!

BTW, zou Aughild's niet beter zijn dan Asheara's? (Aangezien je toch nog geen strongarms hebt)
Of de RoRG gebruiken ipv Justice Lantern.
Daarmee zou je de 3 set van Born krijgen (10 % cd).
De 3 set van Asheara (20 % life)
en de Crimson (50 all resist).

Daarmee kan je een RoRG krijgen die Str, Vit, SOcket en Attack speed of Life on hit (welke van de 2 standaard dingen je ook maar kwijt wil).

De blok kans verlies je dan voor je Justice, de cd reductie word opgevangen door de set bonus.. en je krijg dus weer een lading toughness erbij (wat het verlies van de blokkans makkelijk moet vervangen).
schaapiej schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:33:
[...]

Edit: mochten er meer mensen hogere GRift willen doen vanavond, mijn Crusader staat klaar! :p
Willen, graag... maar denk dat een SWK monk niet echt handig is in een hoge GRift setup.
Heb nog wel een Lightning DH, maar die mist nog wat items (of verbeteringen erop).
(zie progress link in signature)

[ Voor 18% gewijzigd door Sabrac op 13-11-2014 11:43 ]

• FireDrunk
Hij heeft een RoRG?

Even niets...

• Thalaron
Deadsmell schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:48:

Aan de ene kant leuk... aan de andere kant ook weer jammer.
Hoop dat ze T7-10 toevoegen en dan T1-6 niet zal veranderen... dan zie ik de meerwaarde er wel van in!

Krijg je straks steeds "LF2M Paragon 500+ Ancient Geared Only" :+

• 4th

4th

FireDrunk schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:20:

Yep, LDH was hetgene wat we wilden gaan testen, helaas is temp er vanavond niet bij dus wordt wat aanmodderen tenzij iemand nog een WD met SMK, tiki en rechels heeft? ;)
schaapiej schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:33:
[...]

Zie dat je 1 skill anders hebt dan mijn Support Crusader.
Iron Skin ipv Concecration. Ook maar eens testen zolang ik de Inviolable Faith niet op season heb..

Zou je op die Justice Lantern geen socket rollen zodat je een Bane of the Trapped of Toxin gem kan gebruiken? Geeft nog meer damage aan je party.

Is nog maar eerste avond testen dus heb nog niet teveel gear gewijzigd. De WD had een Xeph, als we beide verschillend hebben kunnen we afwisselen wie erin gaat staan. Ik bij arcane en hij bij electrified. De str van JL zal naar socket gaan naar alle waarschijnlijkheid. Heb een invioble faith liggen maar dan mis ik de bonus van de Asheara's (100 rta, 20% life) omdat ik dan born wapen moet wisselen voor born shoulders. Toxin gem en bane of the trapped had de WD bij overigens dus wat niet direct nodig.

Edit: Leuk detail, 208M toughness aangetikt met een monk buff :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• schaapiej
4th schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:04:

Is nog maar eerste avond testen dus heb nog niet teveel gear gewijzigd. De WD had een Xeph, als we beide verschillend hebben kunnen we afwisselen wie erin gaat staan. Ik bij arcane en hij bij electrified. De str van JL zal naar socket gaan naar alle waarschijnlijkheid. Heb een invioble faith liggen maar dan mis ik de bonus van de Asheara's (100 rta, 20% life) omdat ik dan born wapen moet wisselen voor born shoulders. Toxin gem en bane of the trapped had de WD bij overigens dus wat niet direct nodig.

En als je de belt wisselt voor de Crimson set? Of ga je dan teveel CDR missen?

Ben met die van mij ook nog steeds aan 't kijken wat nou het beste werkt. Heb ook eens als test Iron Skin en Vigilant gepakt, kijken hoe dat gaat! Amulet moet ik nog een goede voor vinden..

Vind t wel een toffe build om te spelen, vol in de actie! :D

<GoT>NightStalker

• 4th

4th

Heb hem eerste keer vooral op CDR gegooid, mis nog 1% op me shield, verder zit alles op max. Eerst surviven en later optimaliseren ;)

[ Voor 5% gewijzigd door 4th op 13-11-2014 12:28 ]

• lolgast
Gisteren een behoorlijk goede Unity gevonden op mijn DH, maar volgens mij doet diabloprogress het niet meer? Ik ben mijn DH in ieder geval kwijt in de lijst en ook de laatste keer online wordt niet bijgewerkt :(
lolgast schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:20:
Gisteren een behoorlijk goede Unity gevonden op mijn DH, maar volgens mij doet diabloprogress het niet meer? Ik ben mijn DH in ieder geval kwijt in de lijst en ook de laatste keer online wordt niet bijgewerkt :(
Hey, dat is vreemd. Ik probeerde mijn DH gisteren ook te updaten en dat werkte niet. Nu is de mijne ook verdwenen uit de lijst. 8)7
Zo vind je in bijna 2 weken 3 items van de Firebird set, zo heb je er in 1 dag 2 8)7 Stom spel :+

Nu de chest/pants nog T.T

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:20
4th schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:04:
[...]

Yep, LDH was hetgene wat we wilden gaan testen, helaas is temp er vanavond niet bij dus wordt wat aanmodderen tenzij iemand nog een WD met SMK, tiki en rechels heeft? ;)

[...]

Mocht je nog een WD zoeken, geef maar een gil ;) JimMorrison#1307

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Damn, Strongarm Bracers op een DH zijn niet verkeerd! Volgens de calculator doe ik met mijn huidige 30M meer dps vs trash mobs en 50M meer vs. elites (ten opzichte van de Reapers Wraps die ik hiervoor droeg)! :D

[ Voor 15% gewijzigd door Deadsmell op 13-11-2014 22:57 ]

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:57:
Damn, Strongarm Bracers op een DH zijn niet verkeerd! Volgens de calculator doe ik met mijn huidige 30M meer dps vs trash mobs en 50M meer vs. elites (ten opzichte van de Reapers Wraps die ik hiervoor droeg)! :D
interessant... welke skill zorgt dan voor de knockback?

Battle.net || Strava

Sting vertelde vanavond dat het chill effect van frost arrow ed ook als knockback geldt. De DH calculator lijkt hem gelijk te geven. :)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:22

Sick Nick

Drop the top!

Hmm, dan moet ik dan ook maar eens gaan testen. Klinkt als een mooie stap er bovenop qua dmg :D

• Thalaron
Leuke avond gehad met mijn HC DH :D...

2e Unity (gekregen)
15% Elite
5% CHC
hoge STR/VITA

Had er al een met
13% Elite
5.5% CHC
Bijna max Vita
Socket

Dus leuk voor Solo :)

In diezelfde Party waarbij ik die Unity cadeau kreeg:
Marauder Helm/Boots/Shoulders

En 2 Grifts gedaan... waarbij de 1e een nette T&T geloot kon worden :+

Linkje naar HC DH

[ Voor 12% gewijzigd door Thalaron op 14-11-2014 05:15 ]

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Deadsmell schreef op donderdag 13 november 2014 @ 23:51:
Sting vertelde vanavond dat het chill effect van frost arrow ed ook als knockback geldt. De DH calculator lijkt hem gelijk te geven. :)
He he, dat word dan weer een G riftje hoger op Season >:)

Battle.net tag

• lolgast
Deadsmell schreef op donderdag 13 november 2014 @ 23:51:
Holy crap, dat is makkelijke damage boost dan. Ik vind het wel een vreemde link, chill effect als knockback laten fungeren. Maarja, niet klagen zolang het werkt :+
Lol.. Even aanpassen:
Angeloonie schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:49:
Zo vind je in bijna 2 weken 3 items van de Firebird set, zo heb je er in 1 dag 2 5 8)7 Stom spel :+

Nu de chest/pants nog T.T
Firebird set is compleet *O*
Mijn wiz is nu aardig op weg: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/51497826

Ben qua build van Hydra/Disintegrate eergisteren geswitched naar Blizzard/Hydra/Black Hole. Speelt iets fijner. Maar misschien kan ik nu ook wel weer terugswitchen door alle andere gear en set bonus.

Omdat Firebird redelijk flexibel is kan ik op Gloves/Helm/Chest inleveren op iets anders. Weet alleen niet echt wat.

Paar opties:

- Aughild Chest + Bracers, Firebird Helm/Gloves
- Cindercoat + Firebird Helm/Gloves
- Leoric's Crown + Firebird Gloves/Chest
- Magefist + Firebird Helm/Chest

Omdat ik uiteindelijk een Strongarm Bracer moet hebben denk ik dat optie 1 niet viable is. Tijdelijk misschien maar uiteindelijk moet ik andere bracers.

Dan blijven er nog 3 over. Ik gebruik Leoric's nu voor een dikke Life% bonus, maar kan op zich best inleveren op toughness. Maar weet niet of CDR wel zo nuttig is voor deze build. Enige skill die er profijt van heeft is Black Hole. Ook in Disintegrate build heeft enkel Slow Time hier profijt van.
Dus ik denk dat het dan Magefist of Cindercoat gaat worden. Dan is het afwegen wat belangrijker is, resource cost reduction of vitality. Magefist moet ik dan hebben met Fire/Int/Vit/CHC/CHD. Vit rolt hoger op gloves dus betere optie voor meer vit. Toch?

Verder todo:
- Betere rolls op Firebirds
- RoRG met CHC of CHD ipv IAS
- Betere belt (zelfde maar met all res erbij)

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 14-11-2014 09:54 ]

• Sinalar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-10-2022
Gisteren men allereerste SOJ gevonden met de DH, rolled ie met str ipv dex :'(.
Kadala blijft me ook maar overstelpen met Marauder gloves, de T&T's blijven voorlopig een mythe :p.

Zal ook is op zoek moeten naar strongarm bracers!
stingray2012 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:37:
[...]

He he, dat word dan weer een G riftje hoger op Season >:)
Ja, er zit wel meer in dan we gisteravond deden. :)

Ik deed voor deze bracers 35 solo, met redelijk gemak. Denk dat twee hoger ook nog wel te halen is, misschien wel 38 ofzo. Ik wilde alleen dat er eens een tWH of Etrayu viel, dan kan ik pas echt een stap hoger. :P

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Deadsmell schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:33:
[...]

Ja, er zit wel meer in dan we gisteravond deden. :)

Ik deed voor deze bracers 35 solo, met redelijk gemak. Denk dat twee hoger ook nog wel te halen is, misschien wel 38 ofzo. Ik wilde alleen dat er eens een tWH of Etrayu viel, dan kan ik pas echt een stap hoger. :P
Ach ja Season, weer opnieuw beginnen, ik zoek wel mee voor een Etrayu, gaat lukken.

Battle.net tag

• lolgast
Ik heb toevallig gisteren een Etrayu gevonden, niet super, maar heb de ramaladni's er toch maar op gegooid. In het achterhoofd rekening houdend dat dit waarschijnlijk nog een maand duurt, dus wat zou het. "Moeten" binnenkort inderdaad toch opnieuw beginnen.

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-11 14:09
Wil ook een beter Etrayu vinden
Zit met een slechte 2400 DPS

http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/102702

Maar tja wordt nog heel lang wachten vrees ik

<GOT>DrOPje #2516

• Thalaron
Raoul.TLS schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:49:
Wil ook een beter Etrayu vinden
Zit met een slechte 2400 DPS

http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/102702

Maar tja wordt nog heel lang wachten vrees ik
Straks gewoon een Ancient Etrayu looten >:)

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-11 08:51
lolgast schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:52:
[...]

Holy crap, dat is makkelijke damage boost dan. Ik vind het wel een vreemde link, chill effect als knockback laten fungeren. Maarja, niet klagen zolang het werkt :+
Damn. Ik heb een max+ damage dex strongarm waarvan ik het altijd jammer vond dat dh geen knockback had..
Vanavond maar eens testen of is dat echt al confirmed?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• Apsie
Shao Kahn schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:28:
[...]

Damn. Ik heb een max+ damage dex strongarm waarvan ik het altijd jammer vond dat dh geen knockback had..
Vanavond maar eens testen of is dat echt al confirmed?
Mmm, Impale/impact anyone? :) :)

Apsie's profiel

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
Is het al bekend wanneer season 1 eindigt, mits deze tijdens mijn DIII niet al gestopt is?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Is nog niet bekend, en zal minimaal 30 dagen voor eindigen aangekondigd worden.

* Angeloonie hoopt iedere dag op het bericht :+

[ Voor 38% gewijzigd door Angeloonie op 14-11-2014 12:47 ]

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
Angeloonie schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:47:
Is nog niet bekend, en zal minimaal 30 dagen voor eindigen aangekondigd worden.

* Angeloonie hoopt iedere dag op het bericht :+
Idd, hat maximaal 3/4 maanden verwacht.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Inderdaad. Ik had de hoop dat season 1 aan het einde van deze maand afgelopen zou zijn. 3 maanden vind ik lang genoeg. Kan niet wachten om mijn seasonal chars buiten season te gaan gebruiken. En van mij mag er ook wel een maandje tussen het einde van een season en de start van een nieuwe zitten.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

De Got Clan whatsapp groep is ondertussen best gezellig met een heuse dagelijkse meme, etc :).

Wil je erbij? Vul dan deze link even in!

Om wat ruimte te maken hebben we als officers verzonnen om alle spelers die langer dan 60 dagen niet zijn ingelogd uit te clan te verwijderen, als er op dat moment nieuwe verzoeken open staan! Weet je van tevoren dat je op een moment langer dan 60 dagen niet in kan loggen? Laat het dan even weten, dan kan er rekening mee worden gehouden en zul je niet worden verwijderd. Helaas kun je alleen via de friend list zien hoelang iemand niet meer is ingelogd. Bij deze dus ook het verzoek om de Battle tags door te geven van friends die lid zijn van de GoT Clan en langer dan 60 dagen niet zijn ingelogd.

Indien er bezwaren zijn horen we deze graag!

Battle.net || Strava

• Thalaron
Lijkt me een goede regeling ;-)

150 shards er doorheen gehaald (voor mats/gold) op mijn DH op HC... hopsa... Bombadiers :D

• lolgast
Ik heb me voorgenomen geen bloodshards meer te tellen. Het zijn er toch altijd te veel. Ik spaar tegenwoordig tot de 500 en geef alles in een klik-rage blindelings tot de 0 uit en kijk wel wat ik heb gekregen. Werkt een stuk rustgevender voor mij :D

• ResuCigam
  • Laatst online: 04-12 16:03

ResuCigam

BOFH

Thalaron schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:06:
Lijkt me een goede regeling ;-)

150 shards er doorheen gehaald (voor mats/gold) op mijn DH op HC... hopsa... Bombadiers :D
Ik had minder dan 400 shards nodig voor mijn T&T op HC. :9~

We do what we must because we can.

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-12 09:13
Angeloonie schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:52:
Lol.. Even aanpassen:

[...]

Mijn wiz is nu aardig op weg: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/51497826

Ben qua build van Hydra/Disintegrate eergisteren geswitched naar Blizzard/Hydra/Black Hole. Speelt iets fijner. Maar misschien kan ik nu ook wel weer terugswitchen door alle andere gear en set bonus.

Omdat Firebird redelijk flexibel is kan ik op Gloves/Helm/Chest inleveren op iets anders. Weet alleen niet echt wat.

Paar opties:

<knip>
Als ik jou was zou ik voor de Cindercoat gaan, want daarmee worden je fire skills niet alleen sterker door de +fire bonus, maar ook goedkoper waardoor je meer kunt casten.

Mijn Firewizzie

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:31
Vanochtend mijn eerste lvl 35 grift gedaan. Wou prima als stun wd, terwijl ik nog niet helemaal de goede gear heb.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

*kuch* O-)
Angeloonie schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:52:
Lol.. Even aanpassen:

[...]

Paar opties:

Omdat ik uiteindelijk een Strongarm Bracer moet hebben denk ik dat optie 1 niet viable is. Tijdelijk misschien maar uiteindelijk moet ik andere bracers.

Dan blijven er nog 3 over. Ik gebruik Leoric's nu voor een dikke Life% bonus, maar kan op zich best inleveren op toughness. Maar weet niet of CDR wel zo nuttig is voor deze build. Enige skill die er profijt van heeft is Black Hole. Ook in Disintegrate build heeft enkel Slow Time hier profijt van.
Dus ik denk dat het dan Magefist of Cindercoat gaat worden. Dan is het afwegen wat belangrijker is, resource cost reduction of vitality. Magefist moet ik dan hebben met Fire/Int/Vit/CHC/CHD. Vit rolt hoger op gloves dus betere optie voor meer vit. Toch?

Verder todo:
- Betere rolls op Firebirds
- RoRG met CHC of CHD ipv IAS
- Betere belt (zelfde maar met all res erbij)

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:55

Grin

Ride si sapis.

Omdat niemand JimM. op zijn blauwe ogen moet geloven.... ;) Google docje met sentry breakpoints, erg leuk om eens in te vullen.
Ohja, deze post is erg verhelderend mbt de sentry build

[ Voor 21% gewijzigd door Grin op 14-11-2014 23:30 . Reden: +post naar Battle.net topic ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:20
Grin schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 23:23:
Omdat niemand JimM. op zijn blauwe ogen moet geloven.... ;) Google docje met sentry breakpoints, erg leuk om eens in te vullen.
Ohja, deze post is erg verhelderend mbt de sentry build
Nou nou Grin, elke zichzelf respecterende DH kende de TAO-post over sentries al hoor 8)

Doe er dan dadelijk deze ook bij.

[ Voor 7% gewijzigd door JimMorrison op 15-11-2014 00:17 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

• PWSteal
  • Laatst online: 11-11 22:16
Hoe werkt de dmg van mortars eigenlijk? Die dingen hitten echt zo inconsistent als maar kan.
Soms in grift 38 doen ze misschien 10% van me life dmg, andere keer ben je 1 hit erdoor :S

En wat me nu ook opvalt, als je Fetish Sycophants gebruikt, gaan de fetish van fetish army veel sneller dood...
Edwin__ schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:13:
Hoe werkt de dmg van mortars eigenlijk? Die dingen hitten echt zo inconsistent als maar kan.
Soms in grift 38 doen ze misschien 10% van me life dmg, andere keer ben je 1 hit erdoor :S
De damage van mortar is random - 1 op 3 mortars heeft de kans tot 10x damage te doen (oftewel one shot).

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Grin

Grin

Ride si sapis.

JimMorrison schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 00:13:
[...]

Nou nou Grin, elke zichzelf respecterende DH kende de TAO-post over sentries al hoor 8)

:)
Speel toch al bijna 600 plvl's D3 en was echt totaal onwetend @ dat breakpoint verhaal... :$
Gelukkig heb ik uitstekende en geduldige begeleiders @ GoT _/-\o_

• Thalaron
:o En daar ging mijn HC DH weer :o

Iets met Entry Lag bij binnengaan van een Rift met uiteraard een dikke pack @ Entrance...
Toen ik beeld had in de rift was Awareness al actief en kon net niet een potion nemen... (hoezo entry lag...)

Achjah... Weet ik ook meteen weer waarom ik geen HC meer speelde :+
Dus dan maar weer SC...

• lolgast
Mega zuur. Denk niet dat het zozeer aan entry lag heeft gelegen, want er zijn gewoon aanmeldproblemen op het moment. Battle.net client queue, geen mogelijkheid om in te loggen in D3... Gaat weer lekker.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

lolgast schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:54:
Mega zuur. Denk niet dat het zozeer aan entry lag heeft gelegen, want er zijn gewoon aanmeldproblemen op het moment. Battle.net client queue, geen mogelijkheid om in te loggen in D3... Gaat weer lekker.
Inderdaad, het is weer zover.
De 486DX-2 66MHz servers van Blizz staan weer eens te roken. :)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

JimMorrison schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 00:13:
[...]

Of deze http://d3profile.com/

Battle.net || Strava

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:22

Sick Nick

Drop the top!

Hmm, jammer dat de servers een beetje traag zijn nu... Speelt niet zo fijn met random lag spikes.

[ Voor 78% gewijzigd door Sick Nick op 15-11-2014 17:52 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ResuCigam schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:20:
[...]

Ik had minder dan 400 shards nodig voor mijn T&T op HC. :9~
Maatje van me had 100 shards nodig voor SMK, oftewel op z'n allereerste gamble ooit. nog een best goede roll ook. Een andere speelt al 600uur op zn WD en heeft em nig niet.

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Server problemen wellicht gerelateerd aan de release van die andere kleine blizzard titel?

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:43

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Grin schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:13:
[...]

Inderdaad, het is weer zover.
De 486DX-2 66MHz servers van Blizz staan weer eens te roken. :)
Gewoon ff de TURBO knop in drukken op de kast en alles komt goed ;)

o ja ik ben ook weer terug ( for the time being :P ) nu ik weer wat tijd voor gamen heb en niet alles om werk draait.

[ Voor 17% gewijzigd door ShadowBumble op 17-11-2014 08:22 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Thalaron schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:51:
:o En daar ging mijn HC DH weer :o

Iets met Entry Lag bij binnengaan van een Rift met uiteraard een dikke pack @ Entrance...
Toen ik beeld had in de rift was Awareness al actief en kon net niet een potion nemen... (hoezo entry lag...)

Achjah... Weet ik ook meteen weer waarom ik geen HC meer speelde :+
Dus dan maar weer SC...
Oe, dat is zuur :( Jammer om te zien dat je met HC stopt.

Zelf m'n HC monk naar 70 gekregen dit weekend, kan nu alweer T3-T4 aan, hoger dan rank 18 ga ik voorlopig nog niet... 570k sheet dps, 24-25 mil sheet toughness (70+ met alles actief).
Nog een paar items bij elkaar verzamelen en dan weer een niveau omhoog. Hopelijk dat ik dit keer wel SWK bij elkaar krijg.

Voor nu eerst de Blackthorn legs, zodat ik een betere neck kan gebruiken. En dan de gloves / shoulder / head van SWK vinden... of de neck... maar die is vaak bagger gerolled.

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:10
Na maanden alleen maar met een Pet WD gespeeld te hebben was ik daar wel weer een beetje klaar mee. Ik wist dat de SMK zeldzaam is, maar toen ik her-en-der las dat ik een gemiddelde investering mag verwachten van 350.000 shards was de ontmoediging compleet 8)7

Dus, mijn Jade set afgestofd en gegambled voor een Quetszalcoatl. Diabloprogress of Battle.net.

Heeft er iemand nog suggesties? Waar ik sowieso nu voor aan het spelen ben:
- Stone of Jordan
- Betere RoRG
- Betere Quetzcoatl
- Betere Sunkeeper

Voor Greater Rifts neem ik wel Locust Swarm maar ik merk dat in T6 de efficiëntie omhoog gaat met een 'gewone' spell en de dogs. Dus vandaar de toevoeging van Spirit Barrage. Iemand wat dat betreft nog andere suggesties?

Ter afwisseling ook mijn Monk gegeared. Ik weet dat het efficiënter kan dan een Lightning build, maar dit vind ik voor nu gewoon wat leuker. :+
Diabloprogress of Battle.net

Bij deze zijn de verbeteringen denk ik wat voor de hand liggender. Ik ben vooral aan het wachten op een Eye of the Storm, waarna Blackthorne's Surcoat zal worden vervangen door de Thousand Storms set chest. Het amulet is op zich al prima, maar ik heb ook een mooie Traveller's Pledge/Compass Rose combo liggen die ik kan gebruiken. Of wachten op nog een SoJ natuurlijk.

Qua wapen twijfel ik of ik moet hopen op een Thunderfury en of Won Kim Lau. Op zich zouden dat verbeteringen kunnen zijn, maar betere versies van deze wapens zou ook prima zijn denk ik.

De skills wissel ik nog een beetje. Serenity is wel fijner spelen, want minder dood, maar iets als Seven-Sided Strike maakt de elites en RG dan weer een stuk sneller kapot.

Ben benieuwd of iemand nog weer nieuwe ideeën heeft - ik was wel weer toe aan vernieuwing namelijk!

Overigens ook nog een seasonal Crusader gestart. Beetje laat, maar beter laat dan nooit. :9

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik ben een ZDPS TANK / Support monk begonnen. Als alle debuffs aan staan help ik het team door ~125% meer DPS te geven. Link naar char:

https://eu.battle.net/d3/...ljebij-2364/hero/22308460

Zo is het tenminste leuk om level 40+ grifts te doen.

D3 Profiel

Wat ik zelf qua lightning monk erg leuk vind is hetvolgende (kanttekening, alles kan effectiever).
Skills: http://eu.battle.net/d3/e...r/monk#aedSPh!XUgd!bcbcac

Dan Odyn son + Thunderfury als wapens, Wyrdward als ring + RoRG (2 wapens met chain lightning + ring dat stunt met lightning). 3 items van de rainment (gloves, boots, legs), thundergod belt, eye of the storm, aughild shoulders + bracers. blackthorn neck + chest o.i.d.

Leg gems: Gogok of swiftness, Bane of the powerful, Bane of the Trapped (Lightning leg gem vindt ik persoonlijk aan de zwakke kant).

Hiermee kom je op ongeveer 70%+ lightning dmg, 25 % minder dmg van elites, 40 % meer dmg tegen elites.

De elite / RG damage komt dan van de Pillar. Je hebt een hoge attack speed waardoor je wapens vaak procced. Thunderfury maakt monsters langzaam (handig voor de Trapped gem).

[ Voor 7% gewijzigd door Sabrac op 17-11-2014 09:37 . Reden: Wat items veranderd ]

Hafermaut schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:53:
Na maanden alleen maar met een Pet WD gespeeld te hebben was ik daar wel weer een beetje klaar mee. Ik wist dat de SMK zeldzaam is, maar toen ik her-en-der las dat ik een gemiddelde investering mag verwachten van 350.000 shards was de ontmoediging compleet 8)7

Dus, mijn Jade set afgestofd en gegambled voor een Quetszalcoatl.

Heeft er iemand nog suggesties? Waar ik sowieso nu voor aan het spelen ben:
- Stone of Jordan
- Betere RoRG
- Betere Quetzcoatl
- Betere Sunkeeper
- Furnace

Voor een Jade WD is een high-dmg 2-hander verplicht. Bij voorkeur dan een Furnace.
Anders de Wrath of the Bone King (+% cold dmg). 1 handers doen gewoon niet genoeg dmg, want het gaat er om zo veel mogelijk dmg in 1 hit te doen, en dan verliest de 1-hander het dik. Want: Haunt/LS kan maar 1x per monster, dus wil je dat die max dmg doet. Met een 1-hander scheelt dat je zo 50% dmg.

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 17-11-2014 10:00 ]

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:24
Grin schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:54:
[...]

:)
Speel toch al bijna 600 plvl's D3 en was echt totaal onwetend @ dat breakpoint verhaal... :$
Gelukkig heb ik uitstekende en geduldige begeleiders @ GoT _/-\o_
Haha, ja alsnog bedankt voor de uitleg. Dat deed me er meteen toe doen om mijn main-weapon te switchen zodat ik in een hogere tickrate terecht kwam met mijn sentries.
Nu maar eens kijken hoe ik de volgende breakpoint haal :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:10
Ealjebij schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:07:
[...]

Ik ben een ZDPS TANK / Support monk begonnen.
Leuk om te zien, dank! Van de items die daarvoor nodig zijn heb ik er nu exact 1 :+ Dat wordt een langere termijn project.
Sabrac schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:25:
[...]

Wat ik zelf qua lightning monk erg leuk vind is hetvolgende (kanttekening, alles kan effectiever).
Komt grotendeels overeen met wat ik al heb aan gear, dus dat is makkelijk te proberen vanavond.
Check. Voortaan juichen bij 2-Handed Mace drops dus (al heb ik beiden nog nooit gezien...)

Dank allemaal!

• desjaak909
Joarie schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:43:
[...]

Haha, ja alsnog bedankt voor de uitleg. Dat deed me er meteen toe doen om mijn main-weapon te switchen zodat ik in een hogere tickrate terecht kwam met mijn sentries.
Nu maar eens kijken hoe ik de volgende breakpoint haal :)
Staar je niet blind op het halen van een zo hoog mogelijk break point, als je daar teveel andere stats voor moet opofferen

Waarom gebruik je smoke screen? dat is toch helemaal nergens voor nodig, gewoon vervangen voor cluster arrow - frost arrow, die heb je ook nodig om cull the weak te proccen

• Joarie
Dat is mijn Ik-ren-gillend-weg-als-een-klein-bang-meisje bij moeilijke elite-packs. Beetje gewoonte geworden omdat ik eigenlijk alleen maar WD speel met Spirit Walk onder mijn vinger als noodknop.

Eens vanavond kijken of een 3e hatred spender wel zo'n zin heeft.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• desjaak909
Joarie schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:05:
Dat is mijn Ik-ren-gillend-weg-als-een-klein-bang-meisje bij moeilijke elite-packs. Beetje gewoonte geworden omdat ik eigenlijk alleen maar WD speel met Spirit Walk onder mijn vinger als noodknop.

Als je gillend weg wilt rennen, gewoon custom engeneering inruilen voor tactical advantage, op T6 zal je toch nooit 5 sentries plaatsen

Verwijderd

Bombardiers rucksack wil voorlopig niet lukken... ik denk dat ik al een 50-tal leg quivers heb zien passeren...
Wat zijn hier de ervaringen om deze quiver te verkrijgen??

• desjaak909
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:10:
Bombardiers rucksack wil voorlopig niet lukken... ik denk dat ik al een 50-tal leg quivers heb zien passeren...
Wat zijn hier de ervaringen om deze quiver te verkrijgen??
Zou gemiddeld ongeveer 1x per 5000 shards moeten droppen

Tijdens het spelen dropt 'ie ook relatief vaak. Ik heb er de afgelopen maand iets van vijf gehad.

Ik dacht trouwens dat ik het spelen met een barb vrij vervelend zou vinden sinds 2.0, maar die Furious Charge build bevalt me eigenlijk best goed. Maar snel alle Raekor's items binnen halen. Zonet dropten near-perfect Raekor's boots, teken dat ik RNGesus aan mijn kant heb. :P

barb

[ Voor 65% gewijzigd door Deadsmell op 17-11-2014 10:24 ]

• desjaak909
Joarie schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:05:

Dat heeft zeker wel zin, hier kan je mooi je dmg berekenen: http://d3profile.com/
De 4.15bp ga je met jouw gear nooit halen, dan kan je je beter focussen op een 2h xbow op 2.16bp dan ga je uiteindelijk meer dmg doen en hoef je niet zo in te leveren op defensive stats, zoals je nu doet op je belt/bracers

• Joarie
Yup, dit is nog verre van een ultieme gear. Pas twee weekjes met deze DH aan het spelen en de gear kan nog zeker wat upgrades gebruiken. Met daarbij ook wel aan het feit dat hij nog erg squishy aanvoelt (vandaar de Awereness en Smoke Screen.
Maar de RNG-goden waren met gisteren en eergisteren niet gunstig gestemd :(

• desjaak909
Joarie schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:42:
Maar de RNG-goden waren met gisteren en eergisteren niet gunstig gestemd :(
Je kan je het beste focussen bij kadala op nieuwe shoulders met in ieder geval DEX/VIT/Sentrie dmg en dan ideaal cdr en boots met DEX/VIT/AR/1 van je spenders en pants met dex/vit/ar/socks en rucksack met dex/vit/sentrie dmg

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Deadsmell schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:18:
Ik dacht trouwens dat ik het spelen met een barb vrij vervelend zou vinden sinds 2.0, maar die Furious Charge build ....
Als ik een barb zie inspect ik meteen zijn build, en als het een furious charge is leave ik game. Wat een ergernis build. 1 grote chaos maken ze en gaan ook nog vaak dood.

Ik vind het dik zonde dat de WW build vernield is.. dat was tenminste nog leuk / speelbaar.

D3 Profiel

Ealjebij schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:56:
[...]

Als ik een barb zie inspect ik meteen zijn build, en als het een furious charge is leave ik game. Wat een ergernis build. 1 grote chaos maken ze en gaan ook nog vaak dood.

Ik vind het dik zonde dat de WW build vernield is.. dat was tenminste nog leuk / speelbaar.
Idem :P Ik wordt ook knettergek van die Furious Charge builds. Met de Shotgun Build met de Crusader funest en ook met de Jade WD dramatisch. Als ik er zo'n een heb dan leave ik ook vaak.
De Phalanx build is vaak ook erg irritant, maar de knockback is daar kleiner.

• Joarie
Ik zie maar weinig Barbs de laatste tijd. Ook Monks lijken enorm op de achtergrond te zijn verdwenen. Het is vooral DH en nu de ZDPS WD die de boventoon voert.

Wat is het grote nadeel van de Furious Charge Barb dan? Ramt hij packs uit elkaar waardoor de rest geen goede area-damage kan doen?

• lolgast
Zie het als een Vaultende DH, maar dan om damage te doen ipv weg te rennen. Continu dus :+ En ze pullen inderdaad alle mobs continu naar hun eind positie

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:05

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik speel D3 alweer veel meer dan ik wil toegeven sinds de nieuwe patch, voornamelijk mijn monk.

Doe nu torment 4 maar zit een beetje 'vast' en ik krijg maar geen goeie drops (zoals een RoRG ofzo).
Mijn build werkt trouwens best lekker in pug's, vooral cyclone strike, die zie je niet veel bij andere monks, maar je zuigt gewoon constant alles op (zoveel mogelijk mobs) en laat de rest alle AoE zooi spammen en je gaat als een tiet door die rifts.
Joarie schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:02:
Wat is het grote nadeel van de Furious Charge Barb dan? Ramt hij packs uit elkaar waardoor de rest geen goede area-damage kan doen?
Hij is dubbel irritant, want:
Rush forward knocking back and dealing 600% weapon damage to enemies along your path.
én dan ook nog
Dreadnought
All enemies hit are pulled to your destination.
Dus eerst duwen ze alles aan de kant, en vervolgens zuigen ze alles wéér weg.

Kortom, dramatisch als je bijv. Soul Harvest wil doen als WD terwijl je net met Piranhado alles gegroepeerd had.

Pagina: 1 ... 20 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.