• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Angeloonie schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:24:
[...]

Hij is dubbel irritant, want:

[...]

én dan ook nog

[...]

Dus eerst duwen ze alles aan de kant, en vervolgens zuigen ze alles wéér weg.

Kortom, dramatisch als je bijv. Soul Harvest wil doen als WD terwijl je net met Piranhado alles gegroepeerd had.
Dan heb je alleen maar gespeeld met ego barbs...

Heb inmiddels 3 charge barbs begraven :( (iets met firechain en monsters sticking to you)
Maar ik speelde in party altijd als een soort groepeer - perma freeze barb.

Mede dankzij grote run speed, vanuit verschillende hoeken naar 1 centraal punt chargen en alles daar verzamelen.. werkte erg goed in party.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:51
Ealjebij schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:56:
[...]

Als ik een barb zie inspect ik meteen zijn build, en als het een furious charge is leave ik game. Wat een ergernis build. 1 grote chaos maken ze en gaan ook nog vaak dood.

Ik vind het dik zonde dat de WW build vernield is.. dat was tenminste nog leuk / speelbaar.
Nieuwe set die er voor de Barb aan komt maakt de WW build misschien weer interessant.

Tot nu toe heb ik nog geen hele irritante FC Barbs gehad, maar kan mij best voorstellen dat ze er een bende van kunnen maken met die skill. Vind het zelf meer een solo build door dat heen en weer rennen waardoor de rest al slecht kan volgen. Gelukkig dat soort ego's nog niet gezien! :p

<GoT>NightStalker

CT schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:23:
Ik speel D3 alweer veel meer dan ik wil toegeven sinds de nieuwe patch, voornamelijk mijn monk.

Doe nu torment 4 maar zit een beetje 'vast' en ik krijg maar geen goeie drops (zoals een RoRG ofzo).
Mijn build werkt trouwens best lekker in pug's, vooral cyclone strike, die zie je niet veel bij andere monks, maar je zuigt gewoon constant alles op (zoveel mogelijk mobs) en laat de rest alle AoE zooi spammen en je gaat als een tiet door die rifts.
Als je wilt kunnen we vanavond wel wat T6 rifts samen doen, 2 monks, kunnen we desnoods upgrades delen, misschien dat je dan verder komt qua gear :).

Cyclone strike zie je voornamelijk nog bij zDPS monks, mijn SWK monk heeft geen ruimte voor een skill die effectief m'n dmg halveert :P.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-12 08:10
CT schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:23:
Ik speel D3 alweer veel meer dan ik wil toegeven sinds de nieuwe patch, voornamelijk mijn monk.

Doe nu torment 4 maar zit een beetje 'vast' en ik krijg maar geen goeie drops (zoals een RoRG ofzo).
Mijn build werkt trouwens best lekker in pug's, vooral cyclone strike, die zie je niet veel bij andere monks, maar je zuigt gewoon constant alles op (zoveel mogelijk mobs) en laat de rest alle AoE zooi spammen en je gaat als een tiet door die rifts.
Ik ken het verhaal, er wil maar niks beters droppen en kadala geeft ook niet graag veel weg ;(
Dus ja dan maar t4 blijven spelen en maar hopen op een ramaladni's voor mijn 3.7k dps FD. Dan kom ik in ieder geval een stapje vooruit
Meatwagon schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:41:
[...]

Ik ken het verhaal, er wil maar niks beters droppen en kadala geeft ook niet graag veel weg ;(
Dus ja dan maar t4 blijven spelen en maar hopen op een ramaladni's voor mijn 3.7k dps FD. Dan kom ik in ieder geval een stapje vooruit
Sabrac schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:35:
[...]

Als je wilt kunnen we vanavond wel wat T6 rifts samen doen, 2 monks, kunnen we desnoods upgrades delen, misschien dat je dan verder komt qua gear :).

Cyclone strike zie je voornamelijk nog bij zDPS monks, mijn SWK monk heeft geen ruimte voor een skill die effectief m'n dmg halveert :P.
Aanbod geld voor iedere monk die vastzit :) m'n monk kan een 4 man T6 wel aan, dus doe mee en laten we gewoon drops met elkaar delen :)

(Gaat wel om Non Seasonal in mijn geval)

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:05

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik zal je toevoegen aan m'n lijstje, weet niet of ik vanavond ga spelen, maar vaak in het weekend ben ik wel actief.

Waar ik ook naastig naar op zoek ben is die flail en shield voor mijn crusader om unlimited shields rond te schieten, dat lijkt me echt vet. Maar na uuuren spelen heb ik niet 1 drop gehad die daar mee te maken had, ook erg teleurstellend als dan een 'rookie' joined die de set al compleet heeft :P

• Meatwagon
Sabrac schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:03:
[...]

[...]

Aanbod geld voor iedere monk die vastzit :) m'n monk kan een 4 man T6 wel aan, dus doe mee en laten we gewoon drops met elkaar delen :)

Tof voor het aanbod! :D Ik zal je toevoegen, vanavond ben ik wel online. _/-\o_
Vind je het trouwens een probleem als er een maatje van mij joined? O+ ( pl100 wizard)

[ Voor 10% gewijzigd door Meatwagon op 17-11-2014 12:25 ]

Ealjebij schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:56:
[...]

Als ik een barb zie inspect ik meteen zijn build, en als het een furious charge is leave ik game. Wat een ergernis build. 1 grote chaos maken ze en gaan ook nog vaak dood.

Ik vind het dik zonde dat de WW build vernield is.. dat was tenminste nog leuk / speelbaar.
Dus...eigenlijk is het net als 'vroeger' nog. Toen zat ook iedereen te bitchen op barbs. Thanks! Weet ik waar ik mijn energie in ga steken, hehe. :P

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:47

Grin

Ride si sapis.

Ealjebij schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:07:
[...]

Ik ben een ZDPS TANK / Support monk begonnen. Als alle debuffs aan staan help ik het team door ~125% meer DPS te geven. Link naar char:

https://eu.battle.net/d3/...ljebij-2364/hero/22308460

Zo is het tenminste leuk om level 40+ grifts te doen.
Het is inderdaad een erg fijne build en je levert er goede support mee op grift 45+. Met een goede motoriek en heldere geest gaat dat zonder ook maar 1 keer dood te gaan. Waar je nog aan zou kunnen werken is een socket in je RoRG, Moratorium d'r in en dan ga je nog minder snel dood. Ook met trials icm 3 DH/2 DH + 1 crus is een lvl 46 keystone mogelijk, en inmiddels 3 keer gelukt. :*)
Kortom, ik ben zeer tevreden over deze build.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-12 14:38
Grin schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:08:
[...]

Kortom, ik ben zeer tevreden over deze build.
Gisteren voor het eerst mijn support sader gebruikt in een 4 man team, met 2 lightning DH'ers en supWD'er en moet helaas toegeven dat een sader toch stuk meer party buffed dan een monk, met de ias buffs van BBV en Law kunnen de DH'ers lekker ias droppen voor extra dps en toch 4.15bp halen en daarnaast de 20%CHC/100%CHD en 20%DMG komt er een bak DPS uit die DH'ers. Alleen RG's zijn wat lastiger voor de party, die kan een monk toch wat beter in bedwang houden

Movies: letterboxd

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:16

4th

desjaak909 schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:16:
[...]

Gisteren voor het eerst mijn support sader gebruikt in een 4 man team, met 2 lightning DH'ers en supWD'er en moet helaas toegeven dat een sader toch stuk meer party buffed dan een monk, met de ias buffs van BBV en Law kunnen de DH'ers lekker ias droppen voor extra dps en toch 4.15bp halen en daarnaast de 20%CHC/100%CHD en 20%DMG komt er een bak DPS uit die DH'ers. Alleen RG's zijn wat lastiger voor de party, die kan een monk toch wat beter in bedwang houden
Heb hetzelfde ondervonden en mijn zdps monk gaat de vriezer in, halve gear wordt door crusader gebruikt en vond hem niet zo leuk om te spelen.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Grin
  • Laatst online: 22:47

Grin

Ride si sapis.

desjaak909 schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:16:
[...]

Dmg buffs van de sader zijn idd beter dan die vd monk. Mee eens. Maar de freeze/stun vd monk icm goede pull zijn zeker goed bruikbaar in hogere Grifts. Het is mij uiteindelijk onverschillig, crus en monk zijn beide goed voor Grift's rond de 45.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Ulanbator
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 15:15
Sabrac schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:03:
[...]

[...]

Monk nr.-zoveel meldt zich! Kijken of we wat upgrades kunnen vinden en sharen!

En hoezo geen Monk's meer?

D3 Armory

• Meatwagon
Ulanbator schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:54:
[...]

Monk nr.-zoveel meldt zich! Kijken of we wat upgrades kunnen vinden en sharen!

En hoezo geen Monk's meer?
En niet de minste monk ook niet :o.

*kwijlt over gear* :9

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

toolkist schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:15:
[...]

Maatje van me had 100 shards nodig voor SMK, oftewel op z'n allereerste gamble ooit. nog een best goede roll ook. Een andere speelt al 600uur op zn WD en heeft em nig niet.
Paragon 352 en nog geen SMK, Rheno, Carnevil en T&T ;). grrrrrrrr.

En ja, heel veel levels daarvan zijn gespeeld op mijn WD's.

[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 17-11-2014 14:30 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Prachtige site is dat, is er ook zoiets voor andere classes, ik heb wel zitten zoeken maar kan het niet vinden.

Ngangatar schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:31:
[...]

Prachtige site is dat, is er ook zoiets voor andere classes, ik heb wel zitten zoeken maar kan het niet vinden.
http://www.d3rawr.com/

Maar is nog steeds niet bijgewerkt voor RoS.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Deadsmell schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:18:
[...]

http://www.d3rawr.com/

Maar is nog steeds niet bijgewerkt voor RoS.
Tx anyway!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:55
Ptr Patch 2.12 datamined
http://www.diablofans.com...ptr-patch-2-1-2-datamined

M6 nerf inc and hydra vreemd genoeg ook.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:08
Mjah... ik lees ook iets van dat je 2x Sentry kan casten in 1 keer?
Iets van een leg. item met 100% affix voor sentry spenders?

Daarnaast worden de items flink gebuffed qua stats...

Zal wel weer afwachten zijn. Hoe dan ook zou het jammer zijn wanneer ze DH compleet om zeep helpen...
We shall see ;-)... Maja... er zal altijd 1 optie zijn met een overpowered gevoel blijven... liever dat ze andere builds viable maken i.p.v. alles steeds weer nerfen als de ziekte...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:11

Patriot

Fulltime #whatpulsert

An1mA schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 00:51:
Ptr Patch 2.12 datamined

Mja, die M6 nerf zat er natuurlijk ook wel aan te komen.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:01

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gisteren nog even wat gear gefarmed, en al mijn gear wat arcane had omgerolt naar fire en ondanks ik erg sub par gear heb voor de build zag ik al redelijk wat verschillen met de oude Arcane build ( als in die van tig maanden geleden ).

Nu tijd om te gaan focussen op firebird set compleet krijgen en een fatsoenlijk weapon voor deze build farming ftw !

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
Dames en Heren Diablo 3 experts,

Een maat van mij was een tijdje geleden een wizzard begonnen op seasonal maar omdat hij er niet echt uitkwam kwa spelen van het weekend zelf maar een wizzard gepowerleveld en gegeard. Altijd makkelijker om dingen uit te leggen als je er zelf wat ervaring mee hebt.

En ik had nog wel wat items liggen, fire/cc/cd/socket neck, fire stone of jordan, str RoRG ring, str furnace, str cindercoat. Niet perfect maar goed genoeg om in ieder geval de fire set build uit te proberen om er iets zinnigs over te zeggen leek me.

Nu zat de RNG god me voor de verandering een keer mee en zondag ook gewoon de firebird set bonus kunnen krijgen en vind het in ieder geval leuk genoeg om er even mee verder te gaan en de gear wat meer te optimaliseren, ondertussen ook al wat items vervangen enzo.

Maar welke alternatieven zijn er eigenlijk voor mijn str furnace? Afgezien van een int furnace. Alle weapon drops die ik tot nu to gehad kunnen gewoon niet op tegen de elite damage van de furnace ondanks dat ik de str versie van mijn crus gebruikt.

Zit ik gewoon aan mijn furnace vast totdat ik een int versie vind?

Kan zelfs niks checken op mijn werk maar voor degene die wel wat kunnen, yrosma#2582

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
sunkeeper is de 1h variant voor je firebuild, maar furnace is de enige endgame weapon idd. Zou er alleen niet te veel tijd in gaan steken. De hele build wordt generfd na de nieuwe patch.

• schaapiej
Ptr Patch 2.12 datamined

Ben ik nou zo scheel of zie ik een deel van de site niet dat ik de M6 changes mis?

<GoT>NightStalker

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

matrix14 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:52:
De hele build wordt generfd na de nieuwe patch.
Dat ben ik niet geheel met je eens, Hydra krijgt een overal nerf, pas als je Hydra fire build runned zal je er iets van merken maar tegenwoordig zie je eigenlijk dat het veel meer om de firebird set gaat, icm de Hydra's.

Je zou de Hydra's ook kunnen vervangen voor b.v. black hole voor de 5% Extra damage modifier zo zijn er nog wel wat variaties die met GR40+ viable zijn.

Disclaimer:
Overigens is het wel weer een tijdje geleden hoor dus ik kan er natuurlijk naast zitten, maar dan weet ik vrijwel zeker dat 1 van de andere Wiz players hier mij vast corrigeren hierop.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-12 10:33
Ptr Patch 2.12 datamined

Hoe zie jij daar een M6 nerf?

Zoals ik het lees wordt Senty een skill met charges. Afhankelijk van hoeveel charges je kan opbouwen betekent dat dat je meerdere senties tegelijk neer kan zetten zonder cooldown.

TheS4ndm4n#1919

• matrix14
schaapiej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:57:
[...]

Ben ik nou zo scheel of zie ik een deel van de site niet dat ik de M6 changes mis?
Het komt erop neer dat de sentries niet meer je hatred spenders automatisch zullen schieten. Maar de sentries zullen de abilities die jij gebruikt mimicken. Je kan nu niet meer stil gaan staan en wachten dat alles dood is. Je zult nu ook echt moeten gaan schieten ;)

• 4th

4th

"Sentry : Cost changed to 20 Hatred (down from 30) / Now gives a charge every 8 seconds and can have up to 2 charges stored at a time."

Is dus leuk op hoger grift fights met bosses/pack maar voor t6 run wordt het klote, je mist de snelheid erin, hopelijk snel een t7-10.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Leuke nerf voor de DH's... nu MOETEN ze wel een kirdershot gebruiken:
http://diablo.wikia.com/wiki/Kridershot

;D Hoe gear dependend gaat het spel nog meer worden.

D3 Profiel

• matrix14
ShadowBumble schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:58:
[...]

Dat ben ik niet geheel met je eens, Hydra krijgt een overal nerf, pas als je Hydra fire build runned zal je er iets van merken maar tegenwoordig zie je eigenlijk dat het veel meer om de firebird set gaat, icm de Hydra's.

Je zou de Hydra's ook kunnen vervangen voor b.v. black hole voor de 5% Extra damage modifier zo zijn er nog wel wat variaties die met GR40+ viable zijn.

Disclaimer:
Overigens is het wel weer een tijdje geleden hoor dus ik kan er natuurlijk naast zitten, maar dan weet ik vrijwel zeker dat 1 van de andere Wiz players hier mij vast corrigeren hierop.
je gebruikte eerst hydra en op je hydra gebruikte je blackhole. Je fireset procced als de malle dan en je enemies waren dan bijna insta burned state de 100m+ ticks. Hydra was zeer belangrijk voor de build.

Er zijn genoeg andere viable opties maar de hydra build had meeste dps output voor wizards. Maar dat maakt niet uit! want die nieuwe wizard set zorgt voor nieuwe opties die heel op kunnen worden.

• schaapiej
matrix14 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:59:
[...]

Het komt erop neer dat de sentries niet meer je hatred spenders automatisch zullen schieten. Maar de sentries zullen de abilities die jij gebruikt mimicken. Je kan nu niet meer stil gaan staan en wachten dat alles dood is. Je zult nu ook echt moeten gaan schieten ;)
Thanks!

Gaat dus om deze: "ItemPassive_Unique_Ring_717_x1 - Sentries cast your Hatred spender when you do and deal 100% increased damage."

Ik begreep die verkeerd. Dacht dat de sentries alsnog alles schieten maar nog eens extra als je zelf schiet. Zou wel een leuke buff zijn! ..maar helaas! :p

<GoT>NightStalker

• RocketKoen
schaapiej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:33:
[...]

Thanks!

Gaat dus om deze: "ItemPassive_Unique_Ring_717_x1 - Sentries cast your Hatred spender when you do and deal 100% increased damage."

Ik begreep die verkeerd. Dacht dat de sentries alsnog alles schieten maar nog eens extra als je zelf schiet. Zou wel een leuke buff zijn! ..maar helaas! :p
Ja, maar dat is dus 1 nieuw item die dat effect heeft.
Heb je dat item niet, dan verandert er niks...

Wat dit wel doet is nieuwe DH builds mogelijk maken zonder M6.

TheS4ndm4n#1919

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

matrix14 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:59:
[...]

Waar lees je dit dan precies? Dit zou betekenen dat de Marauder-setbonus wordt aangepast.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• schaapiej
Skarloc schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:48:
[...]

Waar lees je dit dan precies? Dit zou betekenen dat de Marauder-setbonus wordt aangepast.
Dat is deze regel:
"ItemPassive_Unique_Ring_717_x1 - Sentries cast your Hatred spender when you do and deal 100% increased damage"
RocketKoen schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:43:
[...]

Ja, maar dat is dus 1 nieuw item die dat effect heeft.
Heb je dat item niet, dan verandert er niks...

Wat dit wel doet is nieuwe DH builds mogelijk maken zonder M6.
Zijn er andere builds effectief dan in hogere GRifts?
Ik zie nog wel een Lightning build werken op deze manier. Met Kridershot of Helltrapper.

<GoT>NightStalker

• Thalaron
Wellicht dat de vernieuwde marauder set deze passive zal krijgen? Alle delen +250 mainstat tikt ook aardig aan natuurlijk...

Ik had tenminste begrepen dat die teksten niet perse ringen waren maar vermoedelijk op armor terug zouden komen?

Achjah, indien huidige M6 eraar gaat komt er toch wel weer een "ideale" build met een klasse die boven de rest uitsteekt. Ikzelf vind M6 helemaal niet overpowered... Heb iemand in mijn vriendenlijst die me met gemak bij kan houden met zijn condemn build.. En dienvalt niet direct om bij 1 jailer op tier 35+...

Enige wat IMO bij M6 speelt is dat hij erg snel goed werkt... M6 = direct goede dammage... De andere builds leunen meer op top gear... Maar goed...

Anyways...
Gisteren met mijn DH nog een T&T met STR geloot... Is dit nog ergens zinvol voor te gebruiken?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• matrix14
Ze zouden huidige sets reworken en dit is dataminen. er kan nu nog wel ring voor staan maar dat kunnen ook de nieuwe passives van de M6 set zijn. Het is gewoon afwachten de komende dagen.

Maar M6 zal niet hetzelfde meer zijn ;) Maar met elke nieuwe patch komt er weer een andere OP build naar boven drijven.

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:51
Wat zijn op dit moment de beste Crusader DPS builds? Ik kan met mijn crusader prima rondlopen op T3 en kan heel veel hebben maar de mobs vallen heel langzaam dood neer, het schiet niet echt op.

Let niet op mijn skills ik ben gisteren met iemand anders meegelopen en ben gewoon alle abilities langsgegaan om te kijken wat het meeste schade deed.
http://eu.battle.net/d3/e...arthos-2541/hero/50648122

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:42
T&T kan leuk zijn met de Barbarian spell "Call of the Ancients". Met de 4-set bonus van Immortal Kings en de juiste rune zorgt dat voor damage spreading :)
Carthrax schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:16:
Wat zijn op dit moment de beste Crusader DPS builds? Ik kan met mijn crusader prima rondlopen op T3 en kan heel veel hebben maar de mobs vallen heel langzaam dood neer, het schiet niet echt op.

Let niet op mijn skills ik ben gisteren met iemand anders meegelopen en ben gewoon alle abilities langsgegaan om te kijken wat het meeste schade deed.
Tsja, Crusaders zijn enorm gear afhankelijk. Condemn is de beste build, maar die werkt enkel goed als je Frydehr’s Wrath en de BoP hebt.
Phalanx werkt maar heb je Unrelenting Phalanx voor nodig.
Shotgun heb je FotF voor nodig.

Ik zie dat je een Jekangbord hebt, dus je kunt een Blessed Shield build proberen. Bijv.: http://www.diablofans.com/builds/1417-blessed-shield-fury

Maar goed je gear is gewoon crap.. Je kunt op alle items wat winnen. Voor T3 heb je gewoon veel te weinig dmg. Heck zelfs voor T1 mogelijk al :P

Helm: %life naar CHC rollen.
Shoulders: Armor naar CDR
Bracers: Craft een Reaper's Wraps.
Ringen: Zijn crap en missen allebei CDR/CHC/CHD
Pants: Sockets ipv Slash
Wapen: Vit naar socket.
Chest: Fallen Sword naar Vit

[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 18-11-2014 10:36 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Met mijn Phalanx-pony-build knal ik met de ogen dicht door T6. Boven Gr 35 wordt het oppassen. Condemn-build moet ik nog proberen, heb de gear (muv het shield) volgens mij wel liggen.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Ptr Patch 2.12 datamined

ben ik happy dat ik een krider heb :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• schaapiej
Thalaron schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:11:

Anyways...
Gisteren met mijn DH nog een T&T met STR geloot... Is dit nog ergens zinvol voor te gebruiken?
Een Phalanx build met de Crusader?
Phalanx - Bowmen werkt er naar mijn weten goed mee.

<GoT>NightStalker

• BazerK
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:15

Deze linkk vond ik erg handig om als guide te gebruiken. (kijk voor de build opties , rechts in de kolom)
Je moet eerst een keuze maken voor welke build je gaat en daar je gear op gaan bouwen. (en ja, dat kost veel tijd....honderden paragons)
Sets zijn erg belangrijk bij crusaders, b.v. een RoRG met blackthorn/akkhan combi geeft veel thougness.

Volg de MeatHead Mikhail video's op YouTube voor de crusader.

Je huidige build heeft nog geen struktuur (richting) in wat het wil worden.

[ Voor 13% gewijzigd door BazerK op 18-11-2014 11:01 ]

Slechts de onwetende wordt kwaad, de wetende verstaat.

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Zou gewoon Phalanx build gaan, doet damage met stun en knockback.
Zelfs zonder schild moet je makkelijk T3 halen met crap gear.

Mijn gear is ook verre van perfect, en ik doe GR27.

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Hmm, als ik die datamine zo leeg willen ze de M6 DH build ook mogelijk maken met legendary items, maar dan net met een twist (schieten sentries hatred spenders ook als jij ook schiet). Dat zou wel de passiviteit van die build een beetje afromen. Merk inderdaad wel dat het een beetje saai wordt om sentries te plaatsen en rondjes te rennen totdat de mob dood is. Doet me teveel denken aan die trapper-assassin van D2LOD :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Net even met mijn barb T6 uitgeprobeerd, terwijl hij er nog niet echt klaar voor is. Krijg ik mijn eerste Vault portal! Heeft een paar aantal poging gekost om Greed neer te halen, maar toch gelukt! Naar huis gegaan met 30 miljoen. :) Straks even een paar rondjes lopen met Boon of the Horder! :)

• lolgast
Deadsmell schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:09:
Net even met mijn barb T6 uitgeprobeerd, terwijl hij er nog niet echt klaar voor is. Krijg ik mijn eerste Vault portal! Heeft een paar aantal poging gekost om Greed neer te halen, maar toch gelukt! Naar huis gegaan met 30 miljoen. :) Straks even een paar rondjes lopen met Boon of the Horder! :)
Kijk, dat klinkt goed. Gefeliciteerd :*)

• Thalaron
Boon of the Hoarder is echt lekker idd... Heb inmiddels weer bijna 500 mio... Vault niet meer nodig in elk geval, wel handig voor nieuwe ladder ofc... Normal+ act 1 bountie runs en zo'n Vault erbij schiet lekker op wanneer je clean begint haha.

Thanks. :)

Voor non-season heb ik hem nog niet nodig gehad, want heb nog meer dan een miljard over van 1.0.8, maar voor season is 'ie erg leuk! Nu maar duimen dat 'ie in season 2 een beetje eerder dropt.
Snap sowieso niet wat je met een Boon moet :P Ik heb de vault zo'n 8x gehad nu denk ik, en heb daarnaast de Boon nooit gebruikt. Laatste keer Vault is ook alweer weken terug. Na de Vaults op een gegeven moment 40 mil gold over na rolls en gems, maar inmiddels alweer 120 mil. Zonder Vault of Boon.

Rerollen jullie items dan echt zo vaak dat het 5 mil per roll kost? :P

Verwijderd

Ola,

Ik wil na 3 jaar nu wel eens wat tijd in Diablo 3 gaan stoppen (helemaal aan het begin al aangeschaft), maar zie nu dat er sinds kort een deel 2 is uitgekomen. Nu kost deel 2 $40 op battle.net en vind ik dit toch vrij veel. Mijn vraag is dus ook of er uberhaupt nog mensen zijn die de originele diablo 3 spelen of dat ik toch echt deel 2 moet aanschaffen, maar deze ergens voor een stuk minder geld kan krijgen?

• lolgast
Angeloonie schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:42:
Snap sowieso niet wat je met een Boon moet :P Ik heb de vault zo'n 8x gehad nu denk ik, en heb daarnaast de Boon nooit gebruikt. Laatste keer Vault is ook alweer weken terug. Na de Vaults op een gegeven moment 40 mil gold over na rolls en gems, maar inmiddels alweer 120 mil. Zonder Vault of Boon.

Rerollen jullie items dan echt zo vaak dat het 5 mil per roll kost? :P
Het biedt je in ieder geval wel die mogelijkheid ja :D Stel je hebt een perfecte T&T, maar de chc wil maar niet hoger dan 8,5% rollen. Stop je dan als de reroll 1 miljoen kost, of ga je oneindig door? Met die gem is de laatste optie een stuk beter haalbaar

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:45:
Ola,

Ik wil na 3 jaar nu wel eens wat tijd in Diablo 3 gaan stoppen (helemaal aan het begin al aangeschaft), maar zie nu dat er sinds kort een deel 2 is uitgekomen. Nu kost deel 2 $40 op battle.net en vind ik dit toch vrij veel. Mijn vraag is dus ook of er uberhaupt nog mensen zijn die de originele diablo 3 spelen of dat ik toch echt deel 2 moet aanschaffen, maar deze ergens voor een stuk minder geld kan krijgen?
De twee versies zijn compatibel als ik mij niet vergis.
Je kan alleen bepaalde dingen niet doen zonder de Xpack, zoals een Crusader spelen. En geen chapter V.

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

• RocketKoen
KnightX schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:49:
[...]

Je kan alleen bepaalde dingen niet doen zonder de Xpack, zoals een Crusader spelen. En geen chapter V.
En geen lvl 70 volgens mij.

RoS is imo een vereiste.
Maar D3 + RoS is wel een stuk goedkoper te vinden dan wat Battle.net er voor vraagt.
Maar dat was met de release al.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

KnightX schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:49:
[...]

Dat zou dus betekenen dat ik ook samen kan spelen met mensen die wel RoS hebben? En dus ook dat ik de komende tijd ook gewoon zonder RoS kan spelen en eventueel na verloop van tijd alsnog kan aanschaffen en mijn huidige char dan gewoon wordt overgezet?

Bedankt voor alle hulp in ieder geval!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2014 14:16 ]

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

D3 aan zich vind ik niet genoeg om te spelen reaper of souls was toch echt veel leuker dan d3 alleen. Ik zou je toch aanraden om reapers te kopen. ...het kost niet de wereld..

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Precies, wat hierboven gezegd wordt. Gewoon RoS aanschaffen, daar wordt het spel 100 keer leuker van en het geeft je veel meer mogelijkheden dan met alleen het origineel. 40 euro is bovendien een koopje voor alle nieuwe content die er met patches aan toegevoegd is en nog toegevoegd wordt.
Gisteren wat runs gedaan met een paar Tweakers monks, was gezellig. Helaas zelf geen upgrade eruit gehaald.
Ging op een gegeven moment wel lekker snel.

[EDIT] Vault nu 3x gehad, waarvan 2x op T6.. loop nu met 250 mil rond en heb de boon ook nog nooit gebruikt.. voorlopig ook niet nodig :)

[ Voor 34% gewijzigd door Sabrac op 18-11-2014 14:28 ]

• Meatwagon
Sabrac schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:27:
Gisteren wat runs gedaan met een paar Tweakers monks, was gezellig. Helaas zelf geen upgrade eruit gehaald.
Ging op een gegeven moment wel lekker snel.

[EDIT] Vault nu 3x gehad, waarvan 2x op T6.. loop nu met 250 mil rond en heb de boon ook nog nooit gebruikt.. voorlopig ook niet nodig :)
Wou net zo'n post maken :+ maar was inderdaad best leuk! Heb helaas geen SWK gear gevonden. Wel wat andere legendary's :D Zullen later vast nog wel een keer een aantal runs doen! Bedankt voor de run gister!

• desjaak909
Sabrac schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:27:

Totdat je een x 15%sentrie dmg op je quiver wilt rollen, dat kan zo in de miljarden lopen

desjaak909 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:55:
[...]

Totdat je een x 15%sentrie dmg op je quiver wilt rollen, dat kan zo in de miljarden lopen
Volgens mij na 3x ofzo, en dat was voordat M6 zo populair was.: http://eu.battle.net/d3/e...ngeloonie-2758/hero/58618

:+

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 18-11-2014 15:13 ]

• Ulanbator
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 15:15
Meatwagon schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:36:
[...]

Wou net zo'n post maken :+ maar was inderdaad best leuk! Heb helaas geen SWK gear gevonden. Wel wat andere legendary's :D Zullen later vast nog wel een keer een aantal runs doen! Bedankt voor de run gister!
Die Pack van Goblins op het laatst was wel grappig, krengen vliegen alle kanten op...

Zal volgende keer wat vroeger joinen, 20:00?

D3 Armory

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Op Diablofans staat nu het volgende:

" Sentries cast your Hatred spender when you do and deal 100% increased damage. "
This is the Marauder 6P bonus.

Excuus als het al geplaatst was maar zag deze toevoeging tijdens het skimmen van de laatste reacties nog niet staan.

Sentries doen straks dus uit zichzelf alleen nog maar hun standaard aanval.
Oogt interessant en stuk minder geestdodend.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Ha, ik al die moeite doen om een Etrayu te vinden, blijkt dat mijn Kridershot met oog op de toekomst de betere boog is. :P

Onder voorbehoud natuurlijk.

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Brrr... wordt niet erg gelukkig van die patch-info. Speelde vroeger double tornado/perma wrath barb. Mag niet meer van Blizzard. Speelde daarna charge-barb, maar ik mag geen single targets killen van Blizzard. Daarna maar een Demon Hunter met M6 gemaakt. Mag kennelijk ook niet meer van Blizzard.

Nu, anderhalf jaar nadat dat ze double tornado om zeep hielpen en onze mighty barbarians in één klap reduceerden tot gehandicapte aapjes met een motorische stoornis, krijgen we eindelijk de langverwachtte barb-buff. Frenzy gaat (iets) meer dingen doen! Woohoo! ...
Mag kennelijk niet van Blizzard? Sentry damage gaat omhoog met 100% en M6 behoudt de mogelijkheid tot het schieten van hatred spenders. Het enige dat je na de patch moet doen is zelf ook schieten, in plaats van achterover hangen in je luie stoel totdat alle mobs dood zijn. Fixed it.

Niet dat ik geen plezier heb in het knallen met een M6 DH, maar het was wel verrekte simpel om snel hoge level grifts te halen.

Ik zou graag zien dat ze meer skills introduceren, in verband met build diversiteit. Nu loopt 75% van de spelers nog steeds met dezelfde builds, net zoals in 1.0.8. Per klasse een geheel nieuwe skill tab ofzo.

• P-Nut
  • Laatst online: 18:45
Ik snap de m6 sentry verandering niet helemaal kan iemand het in leken taal uitleggen?
Sentry schiet normaal.
Jij schieten met hatred spender, sentry schieten met hatred spender.
Sentry 100% meer damage doen met M6.
Sentry dus niet meer alle hatred spenders random schieten.
Sentry schieten wat jij schiet.

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Dat betekent resource problemen, hatred tekort.
Nu is het nog zo dat het geen hatred meer kost als de sentry's staan, af en toe er eentje opnieuw casten, dat is het verschil.
En je kan het zelf niet zo mooi timen.

Cititzen of Ladonia

Mooi toch?

Eindelijk van het DH probleem af, en weer wat meer variatie in classes :)

sorcees schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:41:
Dat betekent resource problemen, hatred tekort.
Nu is het nog zo dat het geen hatred meer kost als de sentry's staan, af en toe er eentje opnieuw casten, dat is het verschil.
En je kan het zelf niet zo mooi timen.
De lightning DH build werkt ook met een hatred spender die je zelf schiet, en die heeft geen hatred problemen. Met deze wijziging zul je weer terug gaan naar 1 of 2 spenders die je kan spammen, met support abilities om je hatred hoog te houden. Qua speelstyle geen verschil met de Lightning DH, dus de 100 % meer dmg bij abilities op een sentry zijn erg welkom..

Lightning DH heeft daarentegen de nerf dat het niet meer perma-SS kan doen door de Night Stalker wijziging.

• P-Nut
  • Laatst online: 18:45
Geen sentry breakpoints meer dus althans niet met Spencers dus.. Krider wordt OP. Ben benieuwd of focus restraint dan wel gaat werken in de nieuwe opzet

• 4th

4th

P-Nut schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:58:
Geen sentry breakpoints meer dus althans niet met Spencers dus.. Krider wordt OP. Ben benieuwd of focus restraint dan wel gaat werken in de nieuwe opzet
Krider maakt de spender een generator. Benieuwd of het dan nog werkt. Volgens eerdere mechanics namelijk niet.

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:20
Nog iemand problemen bij het inloggen? Zit momenteel in de queue, in theorie 3 minutes left....

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Yup, Wow heeft weer een rolling restart voor alle servers, dus heel battle.net heeft nu issues ;)

Ik hoop overigens dat Kridershot wel werkt na die nieuwe patch ;)
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/cVYpM/639f9bcaf4.jpg

• Meatwagon
Battle.net what are you doing :c

• ResuCigam
  • Laatst online: 04-12 16:03

ResuCigam

BOFH

Blizzard CS EU @BlizzardCSEU_EN · 11 min. 11 minuten geleden
We're currently looking into issues related to slow or failed logins across our games
Ik kom de game niet eens in :-(

We do what we must because we can.

• schaapiej
toolkist schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:07:
Yup, Wow heeft weer een rolling restart voor alle servers, dus heel battle.net heeft nu issues ;)

Ik hoop overigens dat Kridershot wel werkt na die nieuwe patch ;)
[afbeelding]
Telt elemental arrow nog wel als hatred spender als ie geen hatred meer kost?

De Ina set bonus werkt met sweeping wind bijvoorbeeld ook niet meer met de Sunwuko set (normaal 1x spammen en dan 3x zoiets)

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Heb sinds kort mijn M6 compleet, zelfs snel een T&T geloot, en nu ook een Witching hour. En dan gaan ze het nerfen :-(

Ik weet aleen niet goed wat ik zou rerollen op mijn Witching hour: http://www.diabloprogress...o-2954/Bellatrix/20533667
De grenade damage naar iets anders? Of de attack speed of crit hit damage wat hoger proberen te krijgen.
Andere tips zijn ook welkom :-)

• desjaak909
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 22:39:
De grenade damage naar iets anders? Of de attack speed of crit hit damage wat hoger proberen te krijgen.
Grenade naar dex

• schaapiej
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 22:39:
Heb sinds kort mijn M6 compleet, zelfs snel een T&T geloot, en nu ook een Witching hour. En dan gaan ze het nerfen :-(

Ik weet aleen niet goed wat ik zou rerollen op mijn Witching hour: http://www.diabloprogress...o-2954/Bellatrix/20533667
Zoals desjaak909 zegt; DEX erop rollen ipv granade damage.
Denk dat je daar meer winst uit haalt dan 1% IAS / 8% CHD.

Zie verder ook nooit DH's met de granade skill dus die lijkt mij sowieso nutteloss! :p

<GoT>NightStalker

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

De Hydra change valt dus effectief nog wel mee ( Althans op de PTR ), base damage gaat omlaag maar attack speed gaat omhoog, sterker nog Hydra is nu affected bij je eigen ATS ( Attack Speed now affects how fast each Hydra head attacks ).

en de Infinite DOT op de firebird set is nu beperkt met je moet in de buurt blijven van de RG. Zou dit nog wel werken op alle andere mobs aangezien ze het zo specifiek benoemen ?

"The infinite DoT no longer deals damage to Rift Guardians if the player gets too far away"

Al met al vallen voor mij de Wizard changes bijzonder mee, zeker met ook nog eens de buffs naar base health en LOH.

Verwijderd

Zou iemand de PTR patch notes hier kunnen plakken? Kan op mn werk niet bij Diablofans...:(

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
nvt

[ Voor 99% gewijzigd door Joarie op 19-11-2014 09:45 . Reden: Datamine ipv PTR patchnotes ]

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Dat is de datamined info, hieronder de ptr patch notes.
A message will now display in chat when a Treasure Goblin has been killed or escaped
Players can no longer go Brawling while a Greater Rift they paid to enter is open
Healing
The "Healing" stat on the character sheet has been replaced with "Recovery"
Recovery is an estimate of how much Toughness you are expected to be able to recover in combat and is calculated using a combination of your Healing, Life, and Toughness
The Healing number will still be viewable in the character sheet if you mouse over the Recovery stat
Life per Vitality has been increased from level 67 to 70
Base Life at level 70 has been increased
Healing from Health Globes has been reduced
Social
The total number of players in a Community and in Community chat will now be displayed on the roster page
The presence information displayed in Clan and Community rosters, and the Friends List is now more detailed
The Clan Roster will now display the duration that a member has been offline
The Clan Roster can now be sorted by offline duration

CLASSES

General
Improvements have been made to the prioritization of abilities that utilize damage shields (e.g. cheat deaths, absorb shields, and % Damage Reduction)
Pets
Several monster attacks that are intended to be avoided by players that weren't already dealing reduced damage to pets now deal significantly less damage to pets

Barbarian
Active Skills
Frenzy
Skill Rune - Vanguard
Movement speed increased from 15% to 25%

Demon Hunter
Active Skills
Chakram
Skill Rune - Serpentine
Damage type changed from Poison to Cold
Evasive Fire
Skill Rune - Parting Gift
Damage type changed from Poison to Physical
Grenade
Skill Rune - Gas Grenades
Has been removed
Replaced with "Cold Grenade"
Leaves behind a puddle of cold on the ground that Chills enemies for 3 seconds
Deals Cold damage
Multishot
Skill Rune - Suppression Fire
Has been redesigned
Now causes Multishot to knockback the first 2 enemies hit
Sentry
Has been redesigned
Cooldown has been removed
Now has 2 charges, with a recharge time of 8 seconds
Recharge time is affected by cooldown reduction
Hatred cost reduced from 30 to 20
Smoke Screen
Cooldown increased from 2 to 3 seconds
Skill Rune - Choking Gas
Has been removed
Replaced with "Vanishing Powder"
Removes the Discipline cost
Increases the cooldown to 8 seconds
Spike Trap
Skill Rune - Echoing Blast
Damage type changed from Poison to Cold
Passive Skills
Custom Engineering
Has been redesigned
Now increases the maximum number of charges and active Sentries from 2 to 3
Night Stalker
Has been redesigned
Now causes your primary skills to generate an additional 4 Hatred

Monk
Active Skills
Epiphany
Bug Fixes
Fixed an issue that could sometimes cause players to get stuck on a wall when teleporting with Epiphany

Witch Doctor
Active Skills
Haunt
Skill Rune - Grasping Spirit
Has been removed
Replaced with "Poisoned Spirit"
Haunted enemies take 20% increased damage from all sources
Damage type changed from Cold to Poison

Wizard
Active Skills
Hydra
Greatly increased the amount of Hydra attacks per cast
Attack Speed now affects how fast each Hydra head attacks
Weapon damage reduced from 195% to 105%
Skill Rune - Arcane Hydra
Weapon damage reduced from 245% to 130%
Skill Rune - Blazing Hydra
Damage dealt over time no longer scales with Attack Speed
Weapon damage reduced from 185% to 100%
Skill Rune - Frost Hydra
Weapon damage reduced from 275% to 135%
Skill Rune - Lightning Hydra
Weapon damage reduced from 305% to 135%
Skill Rune - Mammoth Hydra
Weapon damage reduced from 400% to 295%

Bug Fixes
Fixed an issue that prevented players from being healed by Life per Kill when an enemy was killed by a pet

ITEMS

Life on Hit and Life Regeneration have been increased by 25% at all levels
Ancient items have been added to the game
Ancient items are more powerful versions of Legendary items
Ancient items roll from increased value ranges for certain affixes
Ancient items can now drop at Torment I or higher
The drop chance will increase with each Torment level
Any Legendary or Set item has a chance to be dropped or crafted as an Ancient item
Legendary or Set items purchased from Kadala have a chance to be an Ancient item
Bottomless Potion of Fear
New Legendary potion
Fears enemies within 12 yards for 3-4 seconds on use
Several existing Legendary items have been updated to include a unique Legendary power
Note: Existing items will not be affected by the following changes. Only new versions of the items will roll with the added Legendary power.
Broken Crown
Legendary power added
Whenever a gem drops, a gem of the type socketed into this item also drops
The additional gem that is dropped will be of the same quality level as the original gem that was dropped
Class-Specific Items
Demon Hunter
Embodiment of the Maruader
Philosophy note: The following changes are not intended to be a nerf to Demon Hunters or the Embodiment of the Marauder set and additional tuning may be necessary
Has been redesigned
(2) Set Bonus
Now increases the damage of your Hatred generators by 40% for every Sentry you have active
(6) Set Bonus
Sentries now cast your Hatred spenders every time you do and deal 100% increased damage
Helltrapper
The Caltrops, Sentries, and Spike Traps summoned by this item can no longer exceed the normal cap of those skills
Monk
Monkey King's Garb
Philosophy note: With only some minor adjustments to supporting gear, build, and playstyle, Monks with four pieces of the updated Monkey King’s Garb should be able to match or even exceed their previous best Greater Rift time and level. With a complete optimization of the new Set bonuses, Monks should easily (or at least reliably) exceed their previous best Greater Rift time and level.
Has been redesigned
(2) Set Bonus
Casting Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Tempest Rush, or Wave of Light causes a decoy to spawn that taunts nearby enemies and then explodes for 1000% weapon damage
Decoy explosion now deals the damage type of your highest +% Elemental Damage
(4) Set Bonus
Enemies hit by the decoy explosion take 500% more damage from your Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Tempest Rush, and Wave of Light abilities for 3 seconds
Wizard
Firebird's Finery
(6) Set Bonus
The infinite DoT no longer deals damage to Rift Guardians if the player gets too far away
Going back within the allowed range should resume the DoT damage
New Seasonal Legendary Items
Note: Seasonal items will be available exclusively to Seasonal characters until the conclusion of Season 2
New Legendary Gems have been added
Esoteric Alteration
Gain 10% non-Physical damage reduction
Upgrade rank grants: +0.5% non-Physical damage reduction
Rank 25 unlocks: While below half Life, your resistances to Cold, Fire, Lightning, Poison, and Arcane are increased by 75%
Gem of Ease
Monster kills grant +1,000 experience
This is multiplied by the difficulty multiplier
This is intended to be an exorbitant amount of experience for a low level character
For example:
A level 1 monster grants 40 experience
A level 55 monster grants 8,700 experience
A level 60 monster grants 18,700 experience
Upgrade rank grants: +1 experience per kill
Rank 25 unlocks: Level requirement reduced to 1
Molten Wildebeest's Gizzard
Regenerates 10,000 Life per Second
Upgrade rank grants: +1000 Life per Second
Rank 25 unlocks: After not taking damage for 4 seconds, gain an absorb shield for 200% of your total Life per Second
Class-Specific Items
Crusader
Belt of the Trove
New Legendary Belt
Every 6-8 seconds, Bombardment is cast on a random nearby enemy
Demon Hunter
Odyssey's End
New Legendary Bow
Enemies snared by Entangling Shot take 20-25% more damage from all sources
Wizard
Ranslor's Folly
New Legendary Bracers
Energy Twister periodically pulls in an enemy within 30 yards
An enemy can only be pulled in this way once every 5 seconds
Note: These are currently still using the place holder name "Energy Twister Bracers"
Several existing class-specific Legendary items have been updated to include a unique Legendary power
Note: Existing items will not be affected by the following changes. Only new versions of the items will roll with the added Legendary power.
Barbarian
The Undisputed Champion
Legendary power added
Frenzy gains the effect of every rune
Monk
Gungdo Gear
Legendary power added
Exploding Palm's on-death explosion applies Exploding Palm
Witch Doctor
Wormwood
Legendary power added
Locust Swarm is cast on a nearby enemy every second
Now rolls with +20-25% Poison skill damage as one of its four primary affixes
Bug Fixes
Fixed an issue that allowed damage from Gem of Efficacious Toxin to be reflected back onto the player
Fixed an issue that prevented the damage bonus from Bane of the Trapped from being applied to enemies that are Blinded or Charmed
Fixed an issue that prevented Invigorating Gemstone from correctly reducing your damage taken while Frozen or Blind
Fixed an issue that prevented Invigorating Gemstone from correctly healing you when you are hit by a Blind effect

ACHIEVEMENTS

Season 2 Conquests have been added
The Lord of Bells is no longer required to complete "You're Not The Boss Of Me"

ADVENTURE MODE

The New Tristram town hub now has an improved layout
Note: The changes apply to Adventure Mode only
Whimsydale is now more rewarding
Bounties & Events
Bounties that were disabled after Patch 2.1.0 have been re-enabled
The following events have received several changes, including changes to their completion requirements
A Miner's Gold
The Jar of Souls
The Matriarch's Bones
The Miser's Will
The Scavenged Scabbard
Clear the Barracks
Changes have been made to the first floor of The Barracks to make it easier to locate the second floor
Nephalem Rifts
Players can no longer resurrect at checkpoint
Players now resurrect at corpse after a delay
The respawn timer will increase with every death
The amount of Gold and Experience awarded upon completion of a Greater Rift has been increased
Known Issue: Greater Rifts from level 26 on are currently more rewarding than intended and will be adjusted
Many maps have received changes to the way their layouts can be generated for Nephalem and Greater Rifts
Monsters
Monster density has been increased in several Greater and Nephalem Rifts
Monster damage in Greater Rifts level 26 and higher has been reduced
The following Rift Guardians have received several changes; they should less be frustrating, but still dangerous
Bloodmaw
Bloodmaw presented an unchallenging and unfair fight due to a combination of one-shot damaging abilities, stuns, and AoE damage. His Leap attack has been modified to address these concerns, but will trigger more often to make the fight feel more dynamic.
Erethon
Erethon has received minor changes to his dash attack. The AoE element has been replaced with a ranged attack to give more challenge to ranged characters.
Rime
Rime was an unfair opponent for melee players. The fight has been restructured so that his AoE can no longer overlap and the duration of each has been reduced. In addition, his ranged attack should be more threatening to ranged characters.
Pylons
Shield Pylon
Now reflects damage back to attackers
Speed Pylon
Duration has been increased from 30 seconds to 1 minute
Now knocks enemies into the air and deals damage to them
Now breaks Waller for the full duration
Realm of Trials
The time between waves has been shortened
Minor changes have been made to the types of monsters that can spawn
Rewards now scale based upon the rank of the Keystone you receive
Keystone of Trials no longer plays the Legendary item sound, or displays the Legendary item minimap icon when dropped
Bug Fixes
Fixed an issue that allowed Follower skills to be changed while in a Greater Rift

FOLLOWERS

Templar
Bug Fixes
Fixed an issue that caused Inspire to grant an incorrect amount of Wrath regeneration

MONSTERS

The Extra Health and Vampiric monster affixes have been removed from the game
Anarch
Maximum dash range has been reduced
Now has a short dash that will be used at close range
Corrupted Angel
Maximum dash range has been reduced
Unholy Shield has been removed
Inferno Zombie
Reduced this monsters XP, damage and survivability to bring it in line with other zombies
Punisher
Maximum leap range has been reduced
Stun duration has been reduced
Treasure Goblins
New Treasure Goblins have been added to the game
Be on the lookout for the Jewel Hoarder, the Blood Thief, the Odious Collector, and another Malevolent little bugger
The new Treasure Goblins can only be found in Adventure Mode
Now always appear in front of a portal
Now have a special minimap icon
Now only drop their best loot on Torment I difficulty or above
Some changes have been made to the way Treasure Goblins try to escape

Deze is trouwens wel ziek
Broken Crown

Legendary power added
Whenever a gem drops, a gem of the type socketed into this item also drops
The additional gem that is dropped will be of the same quality level as the original gem that was dropped
Rondje goblinfarmen/Vault met dit ding op en je hebt binnen no-time tientallen Flawless Royals :*)

• lolgast
Angeloonie schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:08:
Deze is trouwens wel ziek

[...]

Rondje goblinfarmen/Vault met dit ding op en je hebt binnen no-time tientallen Flawless Royals :*)
Dan heb je de onderste zin niet goed gelezen :+
Hoezo? Goblins/Vault droppen vaak/meestal veel Imperials, dus je farmed vele malen effectiever gems :)

Overigens zie ik een nieuwe standaard bow voor DH's aankomen:
Demon Hunter

Odyssey's End
New Legendary Bow
Enemies snared by Entangling Shot take 20-25% more damage from all sources
Zou wel een reden voor mij kunnen zijn om toch season 2 te spelen :P

Deze is ook wel lachen:
Crusader

Belt of the Trove
New Legendary Belt
Every 6-8 seconds, Bombardment is cast on a random nearby enemy

[ Voor 76% gewijzigd door Angeloonie op 19-11-2014 10:15 ]

• lolgast
Ik dacht aan je reactie te lezen dat je wat crafting stapjes aan het overslaan was ;) Farmen voor een specifieke gem wordt wel veel makkelijker, dat is wel prettig! Paarse gems kom je praktisch nooit te kort, groene daarentegen...
Whimsydale is now more rewarding
Hmm, gewoon een buff á la Rifts (vs outside rift) of speciale loot? Interesting.
Nephalem Rifts

Players can no longer resurrect at checkpoint
Players now resurrect at corpse after a delay
The respawn timer will increase with every death
Kortom: weer terug naar hoe het resurrect systeem was bij de release _O-

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:15

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Nice dat er nu bekend wordt hoe lang een clan lid offline is :). Dat gaat het wat makkelijker maken!

Battle.net || Strava

• desjaak909
Angeloonie schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:19:
[...]

haha, die is inderdaad wel weer heel erg, eerst de timer verwijderen en nu na 2 jaar weer herinvoeren, naja is op HC in ieder geval geen issue 8)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Angeloonie schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:19:
MAAR we hoeven ons in ieder geval niet meer door een act heen te dead walken omdat je er onmogelijk doorheen komt ( ACT 2 Inferno & ACT4 Inferno ) dus timers van +3 minuten zullen we niet meer zien. :+

Klopt. :)
Ben er wel blij mee, vond dat hele checkpoint systeem maar kut, met het resurrect systeem van de release was niets mis, enkel door de Inferno wall was het een probleem geworden.

• Thalaron
Zo... Vanmorgen voor ik weg moest nog ff 1 riftje gedaan... 1 set ring, 2 leg ringen (alle 3 crap) en een Ramaladni's Gift... Toch niet verkeerd haha

• schaapiej
Power levelen wordt nog makkelijker met de Gem of Ease!

Is de PTR intussen ook al live?

<GoT>NightStalker

Ik moet zeggen dat ik de komende patch met vertrouwen tegemoet zie, na het doornemen van de patch notes. Wat in de eerste instantie nerfs leken te zijn, blijken mijns inziens flink mee te vallen. Alleen het verwijderen van de monster affixes Vampiric en Extra Health snap ik niet. Is de reden daarvoor bekend?

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:18
Waarschijnlijk omdat die affixes niets bijzonders toevoegen, extra health, iets langer vervelend, maar geen wauwie mechanic of eyecandy, zoals poison, plagued mortar. Je hoeft er niet voor uit te kijken.
nieuwe gem is wel gaaf, keiharde tank gem.

Verwijderd

Ik heb een whirlwind barb die op zich erg goed gegeared is, maar waarmee ik niet verder kom dan rift 32 omdat whirlwind niet viable is. Daarom zie ik erg uit naar de nieuwe barb set, maar die zit vast nog niet in de PTR...ik wacht gewoon nog wel even :p

Heb ook een sentry DH, ik zal straks eens gaan rommelen met skills om te kijken of ik daar iets uit kan halen. Zelfde geldt voor Monkey Kings Garb. Ben wel even zoet met de PTR denk ik..
Pagina: 1 ... 21 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.