Ja, die nieuwe barb set is goed nieuws! Ben benieuwd of er daarmee weer een ww/rend build zoals in 1.0.8 mogelijk wordt. Dat gaat in ieder geval ook mijn voornaamste char in season 2 worden.

Al moet ik ook eens wat tijd in de crus en monk gaan steken. Keuzes, keuzes... :P

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-12 12:16

4th

Persoonlijk ga ik ptr niet spelen. Ik wacht wel tot definitieve versie op normal of seasons, vindt het niet leuk om me op iets te verheugen wat mogelijk niet gaat gebeuren ;)

Verder misschien wel van plan om Season 2 in te gaan met paar man met 1 of 2 characters. Zit te denken aan een wiz als primary omdat er veel nieuws is en een WD support als backup mocht die nodig zijn in de groep als er geen aanwezig is.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Verwijderd

Deadsmell schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:36:
Ja, die nieuwe barb set is goed nieuws! Ben benieuwd of er daarmee weer een ww/rend build zoals in 1.0.8 mogelijk wordt. Dat gaat in ieder geval ook mijn voornaamste char in season 2 worden.

Al moet ik ook eens wat tijd in de crus en monk gaan steken. Keuzes, keuzes... :P
Ik ben heel benieuwd naar die set i.c.m. de Lamentation. Dubbele rend die 3x damage doet, woohoo! En dan de Skull Grasp erbij zodat je voor meer dan 800 x 3 = 2400% damage aan het whirlwinden bent.

Die aangepaste Skull Grasp zit overigens al wel in de PTR toch? Dan denk ik dat ik als eerste m'n barb eens onder het stof vandaan trek.

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:18
Daar zit het em nu juist, dat je een item nodig hebt wat +500% ww dmg geeft voordat het uberhaupt een beetje nuttig wordt. ww is dus nog steeds ruk, en straks allemaal cookie cutter ww barbs, hoewel je zelfs met 2400% nog niet in de buurt komt van wiz/dh? denk ik?

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:08
Wellicht moet je WW meer zien als escape skill.. Zoals Vault en Teleport...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Cpt.Chaos
hebben we daar niet leap/charge voor?

Verwijderd

Cpt.Chaos schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:29:
Daar zit het em nu juist, dat je een item nodig hebt wat +500% ww dmg geeft voordat het uberhaupt een beetje nuttig wordt. ww is dus nog steeds ruk, en straks allemaal cookie cutter ww barbs, hoewel je zelfs met 2400% nog niet in de buurt komt van wiz/dh? denk ik?
Zelfde met een Marauders set toch? Je hebt die set nodig om écht damage te doen als DH. Met een Bombardier's Rucksack doe je vervolgens nog meer damage, voor Light DH Meticulous Bolts. Ik zie er geen probleem in dat ik met één enkel item veel meer damage ga doen.

Sowieso, Rend = 1100% weapon damage over 5 seconds. Dat is 3300% over 15 seconds. Dat x3 is 9900% weapon damage over 15 seconds. Dat samen met Lamentation is een verdubbeling, dus 19800% weapon damage over 15 seconds. Knal daar whirlwind overheen die plusminus 2500-3000% weapon damage doet (AOE) en ik denk dat rift 40 op zich geen probleem moet zijn.

• Nephalem
  • Laatst online: 24-11 00:14
Thalaron schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:34:
Wellicht moet je WW meer zien als escape skill.. Zoals Vault en Teleport...
Zonde om een ring te verspillen aan een skill die je puur als escape gebruikt, niet?
kun je alsnog beter een SoJ of unity meepakken.
Bedoeling van die ring is volgens mij om van WW weer een waardige trademark skill te maken. We zullen tijdens het testen wel zien of dat ook zo is.
En S2 wordt voor mij denk ik een barb of wizard, dat zijn mijn slechtst gegearde classes en ze krijgen met deze patch allebei een hoop interessant speelgoed.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Verwijderd

Met mn barb gebruik ik nu een Enforcer voor m'n Ancients, maar als ik die straks niet meer nodig heb ben ik zeer benieuwd naar die Esoteric Alteration. Eindelijk tanken als een baas!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-12 11:51
Net even op de PTR naar de DH gekeken. Heb helaas alleen crappy Lightning gear dus kan het niet heel goed testen met T6 ging nog prima. Wat ik mij nog wel af vroeg toen ik naar mijn gear keek: aangezien de sentries niet alles meer zelf schieten en alleen schieten als jij zelf schiet. Heeft de T&T nog wel zin in de M6 build? Pets en senty basic attack wordt er natuurlijk wel door omhoog geschroeft maar volgens mij moet je de damage uit je hatred spender halen...

<GoT>NightStalker

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:47

Grin

Ride si sapis.

schaapiej schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:29:
Net even op de PTR naar de DH gekeken. Heb helaas alleen crappy Lightning gear dus kan het niet heel goed testen met T6 ging nog prima. Wat ik mij nog wel af vroeg toen ik naar mijn gear keek: aangezien de sentries niet alles meer zelf schieten en alleen schieten als jij zelf schiet. Heeft de T&T nog wel zin in de M6 build? Pets en senty basic attack wordt er natuurlijk wel door omhoog geschroeft maar volgens mij moet je de damage uit je hatred spender halen...
Volgens mij heeft een TnT niet zoveel zin meer, sentries schieten alleen een hatred spender als jij ook schiet. Allicht zijn er nu betere items dan de TnT, Hexing pants bijvoorbeeld of een Cinder coat?

NewsBlur || My Fujifilm gear

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-12 21:27
Als je moet schieten sta je stil, dus lijken hexing pant ook niet ideaal.. Zou eerder aan een helm denken?

Signature

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-12 14:38
mouzetc schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:40:
Als je moet schieten sta je stil, dus lijken hexing pant ook niet ideaal.. Zou eerder aan een helm denken?
Lijken nu wel wat meer gear opties te zijn, zoals Frosties, soj +unity, cinder,leorics s, prides fall

Movies: letterboxd

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:47

Grin

Ride si sapis.

Mja maar al deze opties zijn een aanzienlijke dmg nerf voor de DH...
Ze zeggen wel: we nerven niet. Maar wat doen ze nu? Oke, ik ben het er mee eens dat een DH meer zou moeten doen dan alleen 'sentries plaatsen en wachten'. Maar ik zie geen enkele mogelijkheid in de patchnotes die ook maar in de buurt komt van de huidige dmg van de 2.1.1 sentry build. :?

NewsBlur || My Fujifilm gear

Verwijderd

Grin schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:49:
Mja maar al deze opties zijn een aanzienlijke dmg nerf voor de DH...
Ze zeggen wel: we nerven niet. Maar wat doen ze nu? Oke, ik ben het er mee eens dat een DH meer zou moeten doen dan alleen 'sentries plaatsen en wachten'. Maar ik zie geen enkele mogelijkheid in de patchnotes die ook maar in de buurt komt van de huidige dmg van de 2.1.1 sentry build. :?
Ik raad je toch echt aan om ff je DH (als je die hebt) tevoorschijn te halen. Ik dacht net ook dat ik deze verandering niet leuk zou vinden maar niets is minder waar. Dit is gewoon imba. Mijn cold dh vliegt 2x zo snel door rifts op T6 heen en de Rift Guardian poofed gewoon letter zoveel damage doe ik. Heeft ermee te maken dat je skills 40% meer damage gaan doen per sentry (dus 200% extra) en ook nog eens 100% damage door de sentry zelf dus het is net alsof je constant met een Power Pylon loopt.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12 17:44
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:59:
[...]

Ik raad je toch echt aan om ff je DH (als je die hebt) tevoorschijn te halen. Ik dacht net ook dat ik deze verandering niet leuk zou vinden maar niets is minder waar. Dit is gewoon imba. Mijn cold dh vliegt 2x zo snel door rifts op T6 heen en de Rift Guardian poofed gewoon letter zoveel damage doe ik. Heeft ermee te maken dat je skills 40% meer damage gaan doen per sentry (dus 200% extra) en ook nog eens 100% damage door de sentry zelf dus het is net alsof je constant met een Power Pylon loopt.
Je hebt gelijk, het is gewoon belachelijk hoe makkelijk het gaat met bijv. een Kridershot, fire Soj en Fire bracers...TnT is niet nodig dus ook de RorG kan je verwisselen voor een andere (betere?) ring.
Ik ben solo na 3 Grifts met redelijke gear op 43 uitgekomen..
Wel een kanttekening: je moet nu in eerste instantie dichter bij de monsters zien te komen om de sentries te "activeren", keerzijde van deze, "eerlijkere" manier van spelen is dat als je wat van die fijne Assasins tegen hebt, je in een klap dood bent :?
Je lijkt wel, op de wat hogere levels, beter bestand tegen Lightning en Jailer (generfd?)

Het lijkt mij dat ze de damage nog wel wat gaat bijstellen, tis een beetje teveel van het goede nu... |:(

Apsie's profiel

Apsie schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:56:
[...]

Je hebt gelijk, het is gewoon belachelijk hoe makkelijk het gaat met bijv. een Kridershot, fire Soj en Fire bracers...TnT is niet nodig dus ook de RorG kan je verwisselen voor een andere (betere?) ring.
Ik ben solo na 3 Grifts met redelijke gear op 43 uitgekomen..
Wel een kanttekening: je moet nu in eerste instantie dichter bij de monsters zien te komen om de sentries te "activeren", keerzijde van deze, "eerlijkere" manier van spelen is dat als je wat van die fijne Assasins tegen hebt, je in een klap dood bent :?
Je lijkt wel, op de wat hogere levels, beter bestand tegen Lightning en Jailer (generfd?)

Het lijkt mij dat ze de damage nog wel wat gaat bijstellen, tis een beetje teveel van het goede nu... |:(
Mooi! Want goede Marauder gloves zijn heel wat gemakkelijker te scoren dan een betere T&T, hehe. Hoef ik ook geen goede RoRG meer te zoeken voor mijn monk en een cold SoJ heb ik nog wel op de plank liggen. Kom maar op met die patch! >:)

Gisteravond trouwens para 400 aangetikt op season! *O*

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:01

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Deadsmell schreef op donderdag 20 november 2014 @ 07:36:
Gisteravond trouwens para 400 aangetikt op season! *O*
Netjes hoor ! ( Eigenlijk bizar maar okay ) :P

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Thalaron
Als ik het zo lees zijn T&T voor DH dus vrij nutteloos straks, en daarnaast Attack Speed is ook weinig zinvol. Iemsnd al een idee of fire/cold/light een voordeel heeft?

Ben in elk geval blij dat ik een redelijke Kindershot heb liggen...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12 17:44
Thalaron schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:59:
Als ik het zo lees zijn T&T voor DH dus vrij nutteloos straks, en daarnaast Attack Speed is ook weinig zinvol. Iemsnd al een idee of fire/cold/light een voordeel heeft?

Ik heb de drie versies (Lightning, cold en fire) uitgeprobeerd en Fire gaat voor mij het snelst.
Hoe meer damage hoe beter lijkt het wel... :)

Apsie's profiel

• Thalaron
Dat is nice :)...

Heb een dikke Fire SoJ liggen (ook een Cold... maar geen Lightning)...
AS niet zinvol = RoRG -> Unity (Solo iig.)

• schaapiej
Thalaron schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:59:

Waarom zou attack speed niet zinvol zijn? Als je nu zelf sneller schiet dan schieten je sentries toch op die snelheid mee. T&T bonus is useless geworden voor de hatred spenders, normale attack speed lijkt mij nog wel wenselijk.

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Wat ik wil proberen in de nieuwe patch is m'n T&T vervangen door de Marauder Gloves en dan de Marauder Pants vervangen door Depth Diggers... benieuwd of de Sentries die bonus dan ook krijgen.

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-12 20:22
Lijkt me niet, depth diggers geven generators +dmg, en sentries casten enkel je spenders.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Verwijderd

As for the function of the set, now your Sentries now shoot Hatred Generators all of the time, except when you shoot Spenders, at which time they mirror you, shooting the same spender you are, and at what seems like your same Attack Speed.
Uit: http://diablo.incgamers.c...-12-ptr-first-impressions

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
Apsie schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:56:
[...]
Volgens mij hebben ze de damage die de mobs doen wat generfd vanaf een bepaald Grift level, dacht zo ergens van 25+.
Kan het alleen niet voor je opzoeken hier op mijn werk
Apsie schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:01:
[...]

Ik heb de drie versies (Lightning, cold en fire) uitgeprobeerd en Fire gaat voor mij het snelst.
Hoe meer damage hoe beter lijkt het wel... :)
Heb je al een combinatie van fire en cold geprobeerd? Dat levert in de huidige situatie de beste resultaten op.

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:29:
Wat ik wil proberen in de nieuwe patch is m'n T&T vervangen door de Marauder Gloves en dan de Marauder Pants vervangen door Depth Diggers... benieuwd of de Sentries die bonus dan ook krijgen.
Gaat niet werken, want DD's verhogen de damage output van je primary skill resource generators. Dat zijn sentries niet. Niet primary en ook geen generators.

[ Voor 37% gewijzigd door Deadsmell op 20-11-2014 09:56 ]

Verwijderd

Ik heb de DH gister geprobeerd met een lightning, cold en fire build, en ik ben nu het meest te spreken over de fire build, vanwege het feit dat ik de T&T nu kan opbergen, en in plaats daarvan kies voor een goed gerolde Cindercoat, waarmee je natuurlijk veel meer attacks kunt doen. Daarnaast worden de Reaper's Wraps weer interessant. Ik gebruik de build nu met een Raven's Wing die goed gerold is, maar ik zal straks eens wat bogen gaan craften, kijken of ik daar een Ancient Legendary van kan krijgen (liefst een Unbound Bolt).

Wel mooi hoe je nu, als er 5 sentries staan, je met 2 of 3 clustershots de RG op T6 dood hebt. :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2014 09:56 ]

Hmm, met deze DH wijzigingen zal ik misschien mn DH wat vaker spelen, tot nu toe was ik niet echt onder de indruk van de "plaats sentry... wacht... loot" speelstyle. De nieuwe M6 klinkt veelbelovend.

Denk dat ik dit weekend PTR ook probeer om de nieuwe SWK te proberen.

Gister in ieder geval weer wat verder met mn HC monk en later op de dag een paar T4 rifts gedaan met mn crusader (lang niet gespeeld). Was wel even weer leuk.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Verwijderd

Sabrac schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:05:
Hmm, met deze DH wijzigingen zal ik misschien mn DH wat vaker spelen, tot nu toe was ik niet echt onder de indruk van de "plaats sentry... wacht... loot" speelstyle. De nieuwe M6 klinkt veelbelovend.

Denk dat ik dit weekend PTR ook probeer om de nieuwe SWK te proberen.

Gister in ieder geval weer wat verder met mn HC monk en later op de dag een paar T4 rifts gedaan met mn crusader (lang niet gespeeld). Was wel even weer leuk.
Het is vooral leuk dat je 2 Sentry charges krijgt (3 met Custom Engineering) dus als je een tijdje rondloopt zonder encounters heb je meteen een aantal sentries om te planten. Daarnaast doen ze 100% extra damage dus zelfs zonder hatred spenders doen ze op T6 al behoorlijk wat dmg. Mn hoogste solo rift met DH was tot voor gister 37, gister heb ik 41 gehaald :p

• rhoolwerf
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:52
Ik lees al een tijdje mee op dit topic, toch maar eens reageren :-)

Ik was in eerste instantie erg bang voor een keiharde nerf op M6 maar als ik bovenstaande allemaal zo lees, samen met deze first impressions ben ik juist meer hoopvol geworden. Het is een actievere playstyle, maar wel eentje die meer mogelijkheden biedt.

Wat ik me afvraag, weet iemand of dit betekent dat we M6 opnieuw moeten farmen, of wordt dit retroactively aangepast op huidige gear?

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-12 20:22
Zijn de aanpassingen eigenlijk ook voor bestaande sets? of enkel de nieuwe loots (ik weet dat dit het geval is voor normale legs, maar sets las ik nergens)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

De set bonusses zijn retroactive. Zou nogal raar zijn als je namelijk 2 sets hebt met dezelfde naam die een ander effect hebben. Dan zouden mensen met de oude set gewoon op de oude manier door kunnen.. lijkt me niet echt realistisch.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
als goed is wordt je huidige m6 set met de nieuwe set bonussen veranderd. anders zou het beetje raar zijn dat de mensen anders gewoon de oude set kunnen gebruiken ;)

Verwijderd

Aanpassing geldt voor bestaande sets. Daar komen dus de aanpassingen op dat sentries meer damage doen en dat sentries hatred spenders casten als jij dat doet. Maar toch zou ik de set opnieuw farmen, in de Ancient Legendary vorm, voor extra damage en toughness :)

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:34
rhoolwerf schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:14:
Ik lees al een tijdje mee op dit topic, toch maar eens reageren :-)

Ik was in eerste instantie erg bang voor een keiharde nerf op M6 maar als ik bovenstaande allemaal zo lees, samen met deze first impressions ben ik juist meer hoopvol geworden. Het is een actievere playstyle, maar wel eentje die meer mogelijkheden biedt.

Wat ik me afvraag, weet iemand of dit betekent dat we M6 opnieuw moeten farmen, of wordt dit retroactively aangepast op huidige gear?
Die review klinkt hoopvol. Dat lijkt wel weer de speelstijl te geven die wat meer spanning en plezier geeft dan alleen maar elke 8 sec (of korter door CDR) een sentry te plaatsen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• rhoolwerf
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:21:
Aanpassing geldt voor bestaande sets. Daar komen dus de aanpassingen op dat sentries meer damage doen en dat sentries hatred spenders casten als jij dat doet. Maar toch zou ik de set opnieuw farmen, in de Ancient Legendary vorm, voor extra damage en toughness :)
Opnieuw farmen is zeker de moeite, maar ik heb nog meer te verzamelen :) En het is wel fijn om te weten dat mijn huidige farmsessies niet verloren zullen zijn, maar dat ik gewoon door kan gaan..
Joarie schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:24:
[...]

Die review klinkt hoopvol. Dat lijkt wel weer de speelstijl te geven die wat meer spanning en plezier geeft dan alleen maar elke 8 sec (of korter door CDR) een sentry te plaatsen.
Eigenlijk ben ik stiekum wel blij met de aanpassing.. Ik heb vaker gevonden dat de huidige speelstijl wel érg AFK is en ik mis het zelf rondknallen.. Ik was alleen bang dat sentries echt grondig generfed werden en laat ik nou net voor sentries een DH gemaakt hebben.. Dat lijkt nu gelukkig mee te vallen!

Misschien dat ik toch nog een PTR sessie probeer, kijken hoe het is ;)
Interesting:
You can see the new Treasure Goblin map icon, and note that this is a normal goblin, but the three new types of goblins showed different colors in the Blizzcon demo. (And yes, the Patch notes say there is a mystery 4th new Goblin type.)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Thalaron
schaapiej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:25:
[...]

Waarom zou attack speed niet zinvol zijn? Als je nu zelf sneller schiet dan schieten je sentries toch op die snelheid mee. T&T bonus is useless geworden voor de hatred spenders, normale attack speed lijkt mij nog wel wenselijk.
Nou niet zozeer niet zinvol... maar minder zinvol (geen breakpoints meer...)
T&T geeft 40-50% extra... dat is vrij nutteloos op Sentry attack zelf na... Jammer dat ik niet op PTR kan om te testen... :'(

• rhoolwerf
Thalaron schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:53:
[...]

Nou niet zozeer niet zinvol... maar minder zinvol (geen breakpoints meer...)
T&T geeft 40-50% extra... dat is vrij nutteloos op Sentry attack zelf na... Jammer dat ik niet op PTR kan om te testen... :'(
Waarom kun je niet op PTR?

En als ik het goed lees: Sentry-default attack zijn nu je hatred generator, wil je die niet ook alsof zo snel mogelijk laten knallen?

• Thalaron
Ah... Ik dacht dat PTR niet vrij beschikbaar was? Dan straks maar eens kijken dan :p

• Joarie
Ja, maar de hele breakpoint-discussie is dan van tafel. Dan gaat het er gewoon om hoe snel jij je hatred-bol leeg hebt geknald en deze bijgevuld kan worden.

Kan niet wachten om het uit te proberen :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• rhoolwerf
Thalaron schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:57:
Ah... Ik dacht dat PTR niet vrij beschikbaar was? Dan straks maar eens kijken dan :p
Ik heb op mn BattleNET account een PTR account aangemaakt en als ik nu mn BattleNET Launcher draai dan zie ik PTR als een 'Region' staan. Ware 't niet dat ik nu op m'n werk ben en toch niet echt ff D3 kan gaan spelen :(

• Thalaron
Installing :P

@ hieronder... hangt helemaal samen natuurlijk met in hoeverre Hatred Regen een issue zal blijken na de aanpassingen... Maar anders inderdaad BiS!...

Heb een leuke (27** dmg / 10% Elite / Dex / Socket)
Al zal deze ook wel een boost krijgen wanneer je een nieuwe gevonden krijgt na de patch...
In 504 Paragon lvl's nog maar 1 Kridershot gevonden... (non season ook nog nooit @ paragon 300...)

[ Voor 93% gewijzigd door Thalaron op 20-11-2014 12:54 ]

Verwijderd

Joarie schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:58:
Ja, maar de hele breakpoint-discussie is dan van tafel. Dan gaat het er gewoon om hoe snel jij je hatred-bol leeg hebt geknald en deze bijgevuld kan worden.

Kan niet wachten om het uit te proberen :)
Precies dat ja. Gewoon een paar skills uitkiezen die voldoende damage doen en volop Companion en Preparation gebruiken voor de Hatred regen. Ik denk wel dat Kridershot idd BIS gaat worden.

• rhoolwerf
Ik heb dit eerder genoemde artikel ook gelezen qua commentaren.. Ik ben nou toch wel heel benieuwd of de Sentries nou wel of niet je Hatred-generators knallen.. Indien van niet, dan ga je dat denk ik erg merken in je damage t.o.v. nu als je niet kan schieten (spul ontwijken e.d.) en *moet* je wel actief knallen wil je nog wat bereiken..
Indien van wel, dan smul ik er weer van :-)

• schaapiej
rhoolwerf schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:54:
Ik heb dit eerder genoemde artikel ook gelezen qua commentaren.. Ik ben nou toch wel heel benieuwd of de Sentries nou wel of niet je Hatred-generators knallen.. Indien van niet, dan ga je dat denk ik erg merken in je damage t.o.v. nu als je niet kan schieten (spul ontwijken e.d.) en *moet* je wel actief knallen wil je nog wat bereiken..
Ze schieten alleen je hatred spender op het moment dat je die zelf schiet.
Als je zelf niet schiet dan schieten ze alleen hun basic attack.

[ Voor 4% gewijzigd door schaapiej op 20-11-2014 12:58 ]

<GoT>NightStalker

• Thalaron
A related change on the PTR is that Helltrapper (1H xbow) that can automatically cast a Sentry or Spike Trap or Caltrops will no longer exceed your maximum number of Sentries. The bow is still useful for getting out Sentries faster than you could otherwise, but you can no longer get extra Sentries above your maximum allowed.

Dus dat maakt die Xbow relatief minder boeiend lijkt me (ivm lagere dmg/ sneller wapen (meer hatred cost per dmg)...

Dus Kridershot :P
Ben wel benieuwd of je dan ook hatred krijgt van je Sentry's... maar gezien dat NU ook niet zo is verwacht ik van niet...

schaapiej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:57:
[...]

Ze schieten alleen je hatred spender op het moment dat je die zelf schiet.
Als je zelf niet schiet dan schieten ze alleen hun basic attack.
Dat is duidelijk, maar er zijn tegenstrijdige berichten over wat ze doen met hatred generators.

Edit nav ninja-edit :P
Volgens Bliz (?) zouden ze hatred generators moeten schieten op het moment dat je zelf niet schiet, maar ik lees nu al verscheidene verhalen dat dat niet werkt.

[ Voor 19% gewijzigd door Deadsmell op 20-11-2014 13:04 ]

• rhoolwerf
Thalaron schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:01:
A related change on the PTR is that Helltrapper (1H xbow) that can automatically cast a Sentry or Spike Trap or Caltrops will no longer exceed your maximum number of Sentries. The bow is still useful for getting out Sentries faster than you could otherwise, but you can no longer get extra Sentries above your maximum allowed.

Dus dat maakt die Xbow relatief minder boeiend lijkt me (ivm lagere dmg/ sneller wapen (meer hatred cost per dmg)...

Dus Kridershot :P
Ben wel benieuwd of je dan ook hatred krijgt van je Sentry's... maar gezien dat NU ook niet zo is verwacht ik van niet...
Geldt een Elemental Arrow nog wel als Hatred Spender wanneer je Kridershot gebruikt? Zo niet, dan heb je er qua sentries niets aan dacht ik.. Heb zelf geen Kridershot (dat ik weet..) dus kan het niet verifiëren..

Toch spannend, al dat theoretisch geneuzel :P

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:45
elemental arrow blijft een spender met kridershot. Je kan je sentries oneindig elementalarrow laten schieten mits jezelf schiet

• rhoolwerf
*noteert dat 'ie een Kridershot moet farmen i.p.v. Tusker and Theo*

• P-Nut
Krider met frostburns wordt denk ik de OP build! of een cidercoat ofzo

helltrapper kan je salvagen zeker nu het niet extra sentries opleverd

• Cpt.Chaos
Hohoho, wat nou kridershot? nieuwe boog, entangling shot->25% extra dmg from all sources. dus salvage die krider ook maar. entangling shot wordt het helemaal.

• P-Nut
entanglin shot is primary en geen resource spender.
Dus?
- Entangling shot gaat door sentries veel meer dmg doen (+40% per sentry).
- Alle enemies die door Entangling shot geraakt worden krijgen 25% meer damage.

Daar weegt geen Krider tegenop volgens mij.

• P-Nut
interessant! dus depthdiggers worden OP ;D

• rhoolwerf
Odyssey's End is helaas Season2 en ik speel (nog) geen season :-)

• Cpt.Chaos
P-Nut schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:27:
entanglin shot is primary en geen resource spender.
je moet toch hatred generaten met sentry 2.0? dus dit lijkt mij een helluva skill, plus het slowt->ctw/bott werkt
P-Nut schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:19:
elemental arrow blijft een spender met kridershot. Je kan je sentries oneindig elementalarrow laten schieten mits jezelf schiet
heb je dit getest op ptr? als dit zo is dan wordt dat denk ik wel veranderd, anders EA/chakram te sterk?

• P-Nut
Ja krider elemental arrow werkt als hatredspenders en sentries dus

• Thalaron
Kridershot net uitgeprobeert in PTR met Cold/Fire...

Fire geeft hogere dmg getallen maar cold lijkt even snel te gaan (Frost Arrow splits op... Fire doet per hit meer dmg).

Gaat in elk geval ERG snel erdoorheen... sneller dan in Live zoals het nu is in elk geval.
Voordeel zo is dat Life on Hit wel zinvol is. Dat is met M6 Sentry only useless...

Sentry lijkt hier in ieder geval geen hatred te generen... Je kan er wel direct 3 tegelijk droppen...

Odyssey's End lijkt mij persoonlijk niet BiS te worden t.o.v Kridershot... Je kan ALTIJD schieten... wel zo handig...

En het gaat dus sneller door T6 als Live... en let wel... items hier hebben geen Elemental Arrow als skill bonus :P

[ Voor 9% gewijzigd door Thalaron op 20-11-2014 13:37 ]

• Cpt.Chaos
in een party zal de 25% boost uiteraard veel meer waard zijn dan EA. hier hoef je niet eens over te rekenen.

• P-Nut
Ik neem aan dan sentries spammen vervolgens entanglen en dan elemental arrow dr achteraan knallen nog meer gaat opleveren... het is niet het 1 of het ander je kan beide doen

• rhoolwerf
Thalaron schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:36:
Kridershot net uitgeprobeert in PTR met Cold/Fire...

Fire geeft hogere dmg getallen maar cold lijkt even snel te gaan (Frost Arrow splits op... Fire doet per hit meer dmg).

Gaat in elk geval ERG snel erdoorheen... sneller dan in Live zoals het nu is in elk geval.
Voordeel zo is dat Life on Hit wel zinvol is. Dat is met M6 Sentry only useless...

Sentry lijkt hier in ieder geval geen hatred te generen... Je kan er wel direct 3 tegelijk droppen...

Odyssey's End lijkt mij persoonlijk niet BiS te worden t.o.v Kridershot... Je kan ALTIJD schieten... wel zo handig...

En het gaat dus sneller door T6 als Live... en let wel... items hier hebben geen Elemental Arrow als skill bonus :P
Kan je bevestigen/ontkennen dat Sentries je Hatred-Generator default schieten? Los van of ze Hatred genereren, schieten ze normale pijlen (eventueel met rune) of zijn het (ook) je Generators?
Lees anders dit door: http://diablo.incgamers.c...-12-ptr-first-impressions
Note also that your Generators are what the Sentries use constantly, so picking a generator will matter more. Players might want to use one that’s boosted by a legendary affix, like granting extra piercing to Hungering Arrow, since that attack will be flying non-stop from the Sentries.

De nieuwe sets zitten overigens niet in de Patch -O-

De 4e nieuwe goblin is trouwens de Malevolent Tormentor: http://www.reddit.com/r/D...nd_the_malevolent_goblin/

Lijkt meer items te droppen en een hogere kans op legs.

Mooie QOL improvement:
Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/wp-content/uploads/2014/11/chat-icons.png

Eindelijk geen onduidelijkheid meer met de "T6 A1 bag, +3" etc. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Angeloonie op 20-11-2014 13:51 ]

• rhoolwerf
En zoals ik al eerder zei:
rhoolwerf schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:54:

• Thalaron
P-Nut schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:40:
Ik neem aan dan sentries spammen vervolgens entanglen en dan elemental arrow dr achteraan knallen nog meer gaat opleveren... het is niet het 1 of het ander je kan beide doen
Je Sentry's schieten wanneer jij schiet... dus je kan helaas niet beiden doen. Althans... niet tegelijk.
Dus Sentry's droppen -> Marked of the Dead -> Elemental Arrow (Elemental Arrow die je ZELF schiet leveren voor zover ik kan zien Hatred op).

Dus wanneer je iets anders gebruikt dan een spender = geen (extra) dmg vanuit Sentry's...

Zag dat ik nog Frostburns had liggen... 1 reroll... 50% CHD :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/48709327
Is voor zover ik getest heb de beste optie (denk ik) in PTR (PTR ligt 4 paragon's achter dus heb geen Souls om het daar te testen). (Met de gear die ik heb liggen dan he...)

Heb meteen mijn helm en boots maar gererolled naar Elemental Arrow :+
Ps: Mijn Bombadiers moet nog naar Elite Dmg... maar die wilt niet echt lukken...

[ Voor 25% gewijzigd door Thalaron op 20-11-2014 13:56 ]

• Cpt.Chaos
altijd maar weer dh trouwens, wat dan van de nieuwe slow time/wicked wind wizards? dat ga ik spelen volgend seizoen

• matrix14
Ik ben meest benieuwd naar een volle gegearde ww rend barb. DH ben ik nu wel zat om aan te horen. Veranderen ze sentries gaat DH weer om de sentries draaien ipv nieuwe builds. Weinig over na gedacht dus door blizzard.

En ben ook benieuwd naar de nieuwe wizard idd
Dat gaat hem dus niet worden, want zoals ik een paar posts naar boven al schreef: de nieuwe sets zitten niet in de patch, en dus zeer waarschijnlijk ook niet in season 2.
Enkel de aanpassing in huidige sets en wat nieuwe items zitten in de 2.1.2 PTR.

[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 20-11-2014 14:02 ]

• Thalaron
Tsja.. je hoeft geen DH te spelen...
Ik had voorheen een double WW barb... die hebben ze ook al gesloopt...

Heb overigens ook een Firebird Wiz... maar heb al erg veel Frozen Orb Wiz gespeeld.. totdat deze ook niet echt rendabel meer was...

[ Voor 38% gewijzigd door Thalaron op 20-11-2014 14:03 ]

• Cpt.Chaos
Het lijkt me raar dat dat hem niet gaat worden, op papier zijn de sets al klaar, de nieuwe leg items ook al, dus waarom zou het er niet in kunnen komen? Dan hebben we straks weer een seizoen met alleen maar M6 en firebird, shoop da whoop?
Cpt.Chaos schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:10:
Het lijkt me raar dat dat hem niet gaat worden, op papier zijn de sets al klaar, de nieuwe leg items ook al, dus waarom zou het er niet in kunnen komen? Dan hebben we straks weer een seizoen met alleen maar M6 en firebird, shoop da whoop?
Nevalistis ‏@CM_Nevalistis

.@Jaetch @Jonnzz @Grimiku The sets are not planned for Patch 2.1.2, but a later content patch.

Cpt.Chaos schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:10:
Op BlizzCon zijn wijzingen voor enkele komende patches gepresenteerd. Sommige zaken, zoals de sets (muv Marauder), zijn voor een latere content patch.

• Cpt.Chaos
Dat is dus mooi slecht nieuws, s2 wordt net zo kut als s1.

• matrix14
Okee lekker dan de nieuwe sets waren de enige waar ik op zat te wachten eigenlijk. Dan komende tijd maar gta 5 spelen en miss maar een ancient legendary wapen farmen voor barb alvast.

[ Voor 22% gewijzigd door matrix14 op 20-11-2014 14:26 ]

Het zou mij niets verbazen als ze de Ancient items season only gaan maken, ofwel: alles wat nieuwe is (muv Marauder) gaat naar Season. Non-season mag wachten :P

Cpt.Chaos schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:25:
Dat is dus mooi slecht nieuws, s2 wordt net zo kut als s1.
Wat was er kut aan season 1? Vermaak me daar prima mee en had in season in no-time betere chars dan buiten season.

• lolgast
  • Laatst online: 18:42
Zou mij ook niets verbazen. Ze willen dat D3 een farm game blijft met een hoge replay waarde. Seasons met unieke content is daar een goede manier voor :)

Vind het wel jammer van die sets, was graag een barbarian gestart het nieuwe season. Crusader ben ik wel een beetje beu en ranged classes bevallen me niet zo. Geen reden om er geen te starten natuurlijk, maar voelt toch als een tegenvaller :z

• matrix14
Deadsmell schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:31:
[...]

Wat was er kut aan season 1? Vermaak me daar prima mee en had in season in no-time betere chars dan buiten season.
barb alleen viable als solo of je moet echt uber uber uber geared zijn om de hele map rond te razen om alles op hoopje te krijgen voor je teammates.

in elke grift party 2 DHs door opness van sentries

wiz is daardoor niet viable in hoge grift parties.

monk,crusader,WD alleen viable als support

Dus een spel wat veel randomination hoort te hebben is static als de pest. 1 build domineert alle andere builds. niet met 5-10% sterker dat je met andere builds nog wat kan of iets.

Sorry ik vind hier niks leuks aan haha ;p

• Cpt.Chaos
Speelde al geneens non season, alleen maar hc season, maar zoveel meerwaarde had season niet tov non. Buiten dat, het duurt nu al te lang, het had al afgelopen moeten zijn, iedereen heeft alles al wel een keer gespeeld, de variatie is eruit. Non-season is helemaal niks, want daar heb je nog minder keuze.

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:28:
Het zou mij niets verbazen als ze de Ancient items season only gaan maken, ofwel: alles wat nieuwe is (muv Marauder) gaat naar Season. Non-season mag wachten :P
Nee hoor, ze willen mensen niet dwingen om season te gaan spelen. Daarnaast willen ze season/non-season niet imbalanced maken, en dat zou wel gebeuren als season players Ancient items kunnen farmen en non-season players niet. Niet iedereen is into opnieuw beginnen.

• Thalaron
Enige wat ik vervelend vind is mensen die vragen naar specifieke builds... Ik bedoel... Afgewezen vorden of gekicked worden met een cold/fire DH met paragon lvl 500 omdat ik geen lightning doe...

Looking for P600+ Lightning DH or Support dit en dat irriteert mij 100x meer dan dat bepaalde builds de andere overschaduwen. Er is en zal altijd een build boven alle andere uitsteken...

• Joarie
Daarom is gewoon rammen in de GoT Clan zo fijn. Geen van dat alles en de vrijheid om builds uit te proberen en eventueel te helpen in het zoeken naar items.
Moet zeggen dat dat voor mij de meest toegevoegde waarde is van dit spel, zelfs na een paar jaar: ongestoord gamen, probleemloos joinen met gelijkgestemde GoT'ers, geen spam/scheldpartijen/cheaten en continu patchen/oppoetsen van de gameplay

(met name dat laatste twee zaken heeft me doen stoppen met de Battlefield&Call of Duty Franchise)

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:10
Thalaron schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:43:
Enige wat ik vervelend vind is mensen die vragen naar specifieke builds... Ik bedoel... Afgewezen vorden of gekicked worden met een cold/fire DH met paragon lvl 500 omdat ik geen lightning doe...

Looking for P600+ Lightning DH or Support dit en dat irriteert mij 100x meer dan dat bepaalde builds de andere overschaduwen. Er is en zal altijd een build boven alle andere uitsteken...
Gelukkig zal dit onder vrienden/in guilds een stuk minder belangrijk zijn, maar het spel moet wel speelbaar blijven in public games natuurlijk (vind ik). Wat ik zo lees hierboven zijn de Demon Hunters tevreden, dus tegen hen zou ik zeggen, enjoy! En voor de rest: hopen dat de andere wijzigingen ertoe leiden dat de beste uit iedere class ongeveer op dezelfde Greater Rift kan uitkomen, in plaats van dat er 10 niveaus verschil tussen zit (Monk versus Barbarian op dit moment in non-season).
Joarie schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:47:
Daarom is gewoon rammen in de GoT Clan zo fijn. Geen van dat alles en de vrijheid om builds uit te proberen en eventueel te helpen in het zoeken naar items.
Moet zeggen dat dat voor mij de meest toegevoegde waarde is van dit spel, zelfs na een paar jaar: ongestoord gamen, probleemloos joinen met gelijkgestemde GoT'ers, geen spam/scheldpartijen/cheaten en continu patchen/oppoetsen van de gameplay

(met name dat laatste twee zaken heeft me doen stoppen met de Battlefield&Call of Duty Franchise)
Dat geldt volgens mij voor alle clans die hun oorsprong hier op het forum hebben. Ik heb met mensen uit verscheidene clans gespeeld en dat was altijd onder het motto 'je speelt maar waar je zelf zin in hebt'. Je hebt ook in deze clans wel groepjesvorming op basis van bepaalde builds, maar nog nooit meegemaakt dat je uit zo'n groepje gekickt wordt als je daar niet aan voldoet.

• Thalaron
Nee in de Clan inderdaad is het wat simpeler... maar die is niet 24/7 actief (werk onregelmatige diensten en ben vaak ook in de nacht wakker).

Indien je dan 4x achter elkaar niet in aanmerking komt met 1 van je 2 "op niveau" spelers omdat ze Paragon 700+ vragen... echt alsof het vanaf 350+ nog veel uit zou maken. Ik heb al een keer een lvl 1 speler aangemaakt om een Plvl 400+ game te joinen... Ze konden het niet echt waarderen :+

Dat ze vragen naar een T6 Capable iemand ok... maar puur iemand afwijzen omdat hij onvoldoende plvl's heeft of net even 5% te min is voor je "party"....

Tijd geleden zat ik in een goede party en werd iemand die (zonder dat de anderen het door hadden) 150Plvl's onder mij zat maar wel qua gear gelijk/hoger zat "vriendelijk" verzocht op te rotten.

PLvl 250 met gelijke gear als mijzelf op 4** was blijkbaar een absolute "fuck off plz"
Werd medegedeeld dat indien hij zijn request per ongeluk geaccepteerd had en indien hij niet ging hij toch wel gekicked zou worden... :X

Indien er iemand in Tweakers/GoT aanwezig en beschikbaar is ga ik daar uiteraard liever bij aansluiten.

Ook leuk om nieuwere spelers/clanleden met LootShare verder te helpen, dat maakt het voor mij leuker dan alleen maar met efficientie bezig zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 20-11-2014 17:15 ]

Thalaron schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:57:
Tijd geleden zat ik in een goede party en werd iemand die (zonder dat de anderen het door hadden) 150Plvl's onder mij zat maar wel qua gear gelijk/hoger zat "vriendelijk" verzocht op te rotten.

PLvl 250 met gelijke gear als mijzelf op 4** was blijkbaar een absolute "fuck off plz"
Werd medegedeeld dat indien hij zijn request per ongeluk geaccepteerd had en indien hij niet ging hij toch wel gekicked zou worden... :X
Gelukkig heb je daar 3 votes voor nodig, dus als jij nee zegt kunnen ze ragen wat ze willen :+

Ik kick tegenwoordig in Bounties trouwens iedereen die met rares aan het rondlopen is in T6. Zeker als de paragon al wat hoog is (200+), dan moet je toch wel minimaal 1 char hebben die T6 bounties solo moet kunnen doen. Echt niet normaal hoeveel leechers er zitten in pubbies. Snap dat je snel loot wil, maar met hoge paragon is daar geen excuus voor. Aangezien loot van caches op andere chars geopend kan worden ga je maar met je main farmen ipv leechen met een alt :P

Gewoon niet in pubbies komen. :P

Als het mensen uit de clan of van tweakers zijn die op die manier een beetje willen meeliften, dan heb ik daar meestal geen probleem mee. Met mijn DH trek ik prima een undergeared iemand door T6 heen en krijg er zelf tenslotte ook extra xp door. Hoeft niet altijd efficiënt te gaan. Mensen helpen geeft ook voldoening. :)
Uiteraard is dat in een non-public game ook niet de bedoeling. Maar als je soms met 2 matig gegearde chars (ja je kan T6 net aan) en een leecher T6 aan het doen bent schiet het niet op. Dan krijgen ze gewoon een schop.

Pubbies zijn wat makkelijker omdat ik vaak maar even wil spelen, plus dat 90% van SG non-seasons speelt :+

Angeloonie schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:37:
Pubbies zijn wat makkelijker omdat ik vaak maar even wil spelen, plus dat 90% van SG non-seasons speelt :+
Dat merk ik. Mijn games staan bijna altijd open, maar de afgelopen weken is er volgens mij niemand van SG gejoind. Wel verscheidene GoT'ers. :P

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-12 12:16

4th

Deadsmell schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:39:
[...]

Dat merk ik. Mijn games staan bijna altijd open, maar de afgelopen weken is er volgens mij niemand van SG gejoind. Wel verscheidene GoT'ers. :P
De groepjes worden meestal gevormd op TS, zeker als je grifts gaat spelen ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Deagle
  • Laatst online: 20:54
Thalaron schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:57:
Nee in de Clan inderdaad is het wat simpeler... maar die is niet 24/7 actief (werk onregelmatige diensten en ben vaak ook in de nacht wakker).

Indien je dan 4x achter elkaar niet in aanmerking komt met 1 van je 2 "op niveau" spelers omdat ze Paragon 700+ vragen... echt alsof het vanaf 350+ nog veel uit zou maken. Ik heb al een keer een lvl 1 speler aangemaakt om een Plvl 400+ game te joinen... Ze konden het niet echt waarderen :+

Dat ze vragen naar een T6 Capable iemand ok... maar puur iemand afwijzen omdat hij onvoldoende plvl's heeft of net even 5% te min is voor je "party"....

Indien er iemand in Tweakers/GoT aanwezig en beschikbaar is ga ik daar uiteraard liever bij aansluiten.

Ook leuk om nieuwere spelers/clanleden met LootShare verder te helpen, dat maakt het voor mij leuker dan alleen maar met efficientie bezig zijn.
Ik sluit me hierbij aan ja, met mensen uit de GoT clan is het een stuk beter meestal dan in pub.
4th schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:47:
[...]

De groepjes worden meestal gevormd op TS, zeker als je grifts gaat spelen ;)
Meh, ik ben geen fan van teamspeak. Vind het wel leuk als ik met een paar mensen in een team zit om daar ook mee te lullen via TS, maar houd niet zo van het rondhangen in de groepschat. Te veel storing tijdens het spelen.

• schaapiej
Net op de PTR even de nieuwe SWK bekeken. Werkt een stuk fijner naar mijn mening.
Toch de Monk maar weer eens oppakken en kijken welke build ik daarmee ga maken.
Pilar of the Ancients (Lightning) of Tempest Rush (Holy) lijken mij wel tof icm SWK!

<GoT>NightStalker

• Thalaron
Deadsmell schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:36:
Gewoon niet in pubbies komen. :P

Als het mensen uit de clan of van tweakers zijn die op die manier een beetje willen meeliften, dan heb ik daar meestal geen probleem mee. Met mijn DH trek ik prima een undergeared iemand door T6 heen en krijg er zelf tenslotte ook extra xp door. Hoeft niet altijd efficiënt te gaan. Mensen helpen geeft ook voldoening. :)
Precies ;)
Ik trek overigens met enige moeite wel 2/3 mee op T6. Grifts even niet meegeteld.
Met een andere geared speler die weet wat hij doet lukt het met groot gemak... Met 1/2 leachers loop ik meestal met Boon of the Hoarder en die bracers die van Gold exp maken. Ga dan amper/niet dood...

Wanneer ik met full gear rondloop is eigenlijk alleen in Grifts en (echte) speedrifts.
Angeloonie schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:28:
[...]

Gelukkig heb je daar 3 votes voor nodig, dus als jij nee zegt kunnen ze ragen wat ze willen :+

Ik kick tegenwoordig in Bounties trouwens iedereen die met rares aan het rondlopen is in T6. Zeker als de paragon al wat hoog is (200+), dan moet je toch wel minimaal 1 char hebben die T6 bounties solo moet kunnen doen. Echt niet normaal hoeveel leechers er zitten in pubbies. Snap dat je snel loot wil, maar met hoge paragon is daar geen excuus voor. Aangezien loot van caches op andere chars geopend kan worden ga je maar met je main farmen ipv leechen met een alt :P
Ze vroegen hem te vertrekken ;)
Ik heb hem daarna bericht gestuurd dat als hij game wilde starten met mij samen dat hij me kon inviten. Wat hij daarna ook deed :)

En ik ben het met je eens dat als je ZWAAR undergeared binnenkomt op T6 bounties en/of Rifts dat je gewoon er niet thuis hoort. Maar gewoon "niet de gewenste samenstelling i.c.m. paragon niet hoog genoeg" gaat me te ver. Viable = viable.

En dat van die Cashes wist ik tot voor kort ook niet, dus denk dat weinig dat weten ;)

Voor de liefhebbers van info uit PTR:

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/1h5y86.png

Bovenstaande boots overigens niet gebruikt in onderstaande:
PTR Test met Lightning/Fire/Cold via Trials.
Wellicht niet de beste test... maar:

Lightning (let wel... geen optimale gear set (geen Lightning SOJ... dus T&T + RoRG + Unity)
Tier 38 Key (erg tricky qua survivability ivm trage aanvallen.

Fire (Fire SOJ + Unity + Marauder Gloves)
Tier 40 Key

Cold (Cold SOJ + RoRG + Frostburns).
Tier 43 Key

Cold gaf lagere DMG getallen aan voor zover mijn idee...
Echter splitst Frost Arrow zich na een hit wat Fire niet doet. Fire geeft dan wel wat meer dmg erna.
Frost Arrow geeft echter meer survivability ivm slow/freeze (wat direct ook weer handig is met Bane of the Powerfull).

Gezien de Tier 43 met Cold t.o.v. 40 van Fire lijkt het me (met mijn huidig beschikbare gear in elk geval) duidelijk Cold de winnaar...

Met mijn, inmiddels wel wat versleutelde, M6 cold/fire haalde ik tussen de 38-42 keys. Wel een stuk actiever spelen waar ik wel blij mee ben. M6 heeft zoals het nu is niets te klagen in mijn ogen.

In 3 Trials overigens 3x lvl up...
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2wr46qv.png

Indien die niet veranderd... damn...
Heb nog zo'n 300 Greater Rift Keys... >:) :X

Zie dat ik ook meer dan een MILJARD gold krijg na de Trails van rond de 40.... :+
BEETJE overkill? Had iets van 500 mio toen ik PTR copy deed... heb nu 8.7 Miljard...

Tier 40 Rift gedaan. Thunderstorm doet nog altijd pijn...
90% en de tijd was om..
Bijna lvl up van 505 naar 506 tijdens Grift. Na Grift kreeg ik 2 blokjes (dus ong. 1.1 lvl erbij in 1 Tier 40 Grift).

[ Voor 67% gewijzigd door Thalaron op 20-11-2014 23:32 ]

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-11 08:51
Bedankt voor de uitgebreide bevindingen!

[ Voor 17% gewijzigd door Shao Kahn op 21-11-2014 00:08 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• Thalaron
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2ng7hgj.png

Duss... geen nieuw plan voor nodig (in dit geval wel een Ramaladni's gift overigens)

Wat zijn eigenlijk de maximum rolls op de boots die je hierboven postte?

Ik vermoed trouwens dat die extreme hoeveelheden xp en gold PTR-only zijn, aangezien er verder niets bekend is over een change daarvan? Maakt het daar iets gemakkelijker om te levellen.
Pagina: 1 ... 22 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.