Deadsmell schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:36:
Gewoon niet in pubbies komen.
Als het mensen uit de clan of van tweakers zijn die op die manier een beetje willen meeliften, dan heb ik daar meestal geen probleem mee. Met mijn DH trek ik prima een undergeared iemand door T6 heen en krijg er zelf tenslotte ook extra xp door. Hoeft niet altijd efficiënt te gaan. Mensen helpen geeft ook voldoening.

Precies

Ik trek overigens met enige moeite wel 2/3 mee op T6. Grifts even niet meegeteld.
Met een andere geared speler die weet wat hij doet lukt het met groot gemak... Met 1/2 leachers loop ik meestal met Boon of the Hoarder en die bracers die van Gold exp maken. Ga dan amper/niet dood...
Wanneer ik met full gear rondloop is eigenlijk alleen in Grifts en (echte) speedrifts.
Angeloonie schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:28:
[...]
Gelukkig heb je daar 3 votes voor nodig, dus als jij nee zegt kunnen ze ragen wat ze willen
Ik kick tegenwoordig in Bounties trouwens iedereen die met rares aan het rondlopen is in T6. Zeker als de paragon al wat hoog is (200+), dan moet je toch wel minimaal 1 char hebben die T6 bounties solo moet kunnen doen. Echt niet normaal hoeveel leechers er zitten in pubbies. Snap dat je snel loot wil, maar met hoge paragon is daar geen excuus voor. Aangezien loot van caches op andere chars geopend kan worden ga je maar met je main farmen ipv leechen met een alt

Ze vroegen hem te vertrekken
Ik heb hem daarna bericht gestuurd dat als hij game wilde starten met mij samen dat hij me kon inviten. Wat hij daarna ook deed
En ik ben het met je eens dat als je ZWAAR undergeared binnenkomt op T6 bounties en/of Rifts dat je gewoon er niet thuis hoort. Maar gewoon "niet de gewenste samenstelling i.c.m. paragon niet hoog genoeg" gaat me te ver. Viable = viable.
En dat van die Cashes wist ik tot voor kort ook niet, dus denk dat weinig dat weten
Voor de liefhebbers van info uit PTR:
Bovenstaande boots overigens niet gebruikt in onderstaande:
PTR Test met Lightning/Fire/Cold via Trials.
Wellicht niet de beste test... maar:
Lightning (let wel... geen optimale gear set (geen Lightning SOJ... dus T&T + RoRG + Unity)
Tier 38 Key (erg tricky qua survivability ivm trage aanvallen.
Fire (Fire SOJ + Unity + Marauder Gloves)
Tier 40 Key
Cold (Cold SOJ + RoRG + Frostburns).
Tier 43 Key
Cold gaf lagere DMG getallen aan voor zover mijn idee...
Echter splitst Frost Arrow zich na een hit wat Fire niet doet. Fire geeft dan wel wat meer dmg erna.
Frost Arrow geeft echter meer survivability ivm slow/freeze (wat direct ook weer handig is met Bane of the Powerfull).
Gezien de Tier 43 met Cold t.o.v. 40 van Fire lijkt het me (met mijn huidig beschikbare gear in elk geval) duidelijk Cold de winnaar...
Met mijn, inmiddels wel wat versleutelde, M6 cold/fire haalde ik tussen de 38-42 keys. Wel een stuk actiever spelen waar ik wel blij mee ben. M6 heeft zoals het nu is niets te klagen in mijn ogen.
In 3 Trials overigens 3x lvl up...
Indien die niet veranderd... damn...
Heb nog zo'n 300 Greater Rift Keys...
Zie dat ik ook meer dan een MILJARD gold krijg na de Trails van rond de 40....
BEETJE overkill? Had iets van 500 mio toen ik PTR copy deed... heb nu 8.7 Miljard...
Tier 40 Rift gedaan. Thunderstorm doet nog altijd pijn...
90% en de tijd was om..
Bijna lvl up van 505 naar 506 tijdens Grift. Na Grift kreeg ik 2 blokjes (dus ong. 1.1 lvl erbij in 1 Tier 40 Grift).
[
Voor 67% gewijzigd door
Thalaron op 20-11-2014 23:32
]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW