Meatwagon schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:44:
Zouden jullie misschien wat tips kunnen geven over mijn monk zover?
http://eu.battle.net/d3/e...alFlux-2621/hero/34225988
Ik ben een beetje met wapens aan het switchen, probeer nu een lightning build uit. Ik heb een redelijk goeie FD klaar liggen maar ik wacht nog altijd op een Ramaladni's gift. Ook heb ik nog een andere 2h en een eye of the storm klaar liggen. EFTS gebruik ik pas wanneer ik een RoRG heb tho
Misschien dat ik nu wat aan mijn gear kan aanpassen? Ik haal grift lvl 19-20 net:p
Simplicity Strength / Wreath of lightning zijn erg zwakke gems (ook als je 100 % lightning bonus hebt).
Je bent waarschijnlijk beter af met een Powerful en/of Trapped (of Pain Enhancer waardoor je sneller aanvalt met meer crits).
Zonder de 6 set is Jawbreaker nutteloos en zelfs met de 6 set is het erg lastig om goed te gebruiken (zodra je de 6 set hebt wordt Simplicity Strength / Wreath nog minder handig).
Mocht je 6 set stukken hebben, vervang je handschoenen (ondanks de geweldige stats) en je schoenen met de set item, vervang je chest en bracers met Aughild en de gele ring met RoRG (zodra je die vindt).
Hiermee krijg je een leuke bonus naar Elite dmg, wordt dashing strike + jawbreaker een beetje handig en doe je "leuke" damage.
Echter zal de huidige Rainment geen effectieve T6 killer zijn.
Mijn voorstel is dan ook als volgt (als je lightning wilt blijven).
3 Rainment items (gloves / shoulders / head) , 2 blackthorn (legs, boots), 2 aughild. (Chest / bracer) + thundergod.
of
3 Rainment items (gloves / shoulders / boots), 2 blackthorn (belt / legs), 2 aughild (Chest / bracer) + eye of the storm
Fulminator / Odyn Son / Shard of Hate / Thunderfury / Won Khim Lau als wapens.
En dan de Lightning bell als damaging ability (ipv iets als SSS, welke zonder Flow of Eternity erg matig is).
[
Voor 5% gewijzigd door
Sabrac op 21-11-2014 12:08
]