• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-12 12:16

4th

Deadsmell schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:42:
[...]

Meh, ik ben geen fan van teamspeak. Vind het wel leuk als ik met een paar mensen in een team zit om daar ook mee te lullen via TS, maar houd niet zo van het rondhangen in de groepschat. Te veel storing tijdens het spelen.
Kiezen meestal ook een apart channel uit voor de party zelf als we grifts gaan beginnen, mensen zijn ook zo aardig om er dan even uit te blijven als ze weten dat we voor hoger level grift gaan
Deadsmell schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 07:19:
Wat zijn eigenlijk de maximum rolls op de boots die je hierboven postte?

Ik vermoed trouwens dat die extreme hoeveelheden xp en gold PTR-only zijn, aangezien er verder niets bekend is over een change daarvan? Maakt het daar iets gemakkelijker om te levellen.
Is een bekend iets en zal worden verminderd bij live.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Thalaron schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 02:01:
[afbeelding]

Duss... geen nieuw plan voor nodig (in dit geval wel een Ramaladni's gift overigens)
Of zoiets :P
Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/wp-content/uploads/2014/11/ancient-furnace2.jpg
Deadsmell schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 07:19:
Wat zijn eigenlijk de maximum rolls op de boots die je hierboven postte?
Volgens mij 650 stats en 150 all res. Gloves, Amu, Helms zijn 1000 max
Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/wp-content/uploads/2014/11/ancient-deathseekers-cowl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/wp-content/uploads/2014/11/ancient-gladiators-gauntlets1.jpg
Ik vermoed trouwens dat die extreme hoeveelheden xp en gold PTR-only zijn, aangezien er verder niets bekend is over een change daarvan? Maakt het daar iets gemakkelijker om te levellen.
Is en bekende bug en wordt binnenkort gefixed.

Dit gaan overigens de nieuwe M6 bonussen worden binnenkort:
Here's our latest anticipated changes, which will be coming to the next PTR patch:

2 Piece Bonus
Companion calls all companions to your side.
4 Piece Bonus
Sentries cast your Hatred spender when you do.
6 Piece Bonus
Your generators, Elemental Arrow, Chakram, Impale, Multishot, and Cluster Arrow deal 100% increased damage for every active Sentry.

This should bring the set's damage potential closer to what it currently provides on live, if not a bit better. Once again, thank you for your ongoing diligence in PTR testing!.
Dat was:
Has been redesigned

(2) Set Bonus
Now increases the damage of your Hatred generators by 40% for every Sentry you have active
(4) Set Bonus
Companion calls all companions to your side.
(6) Set Bonus
Sentries now cast your Hatred spenders every time you do and deal 100% increased damage
Dus niet meer de 40% per sentry voor hatred generators, maar 100% per sentry op generators/spenders 8)7 (bonus geldt overigens alleen voor je eigen attacks, niet die van de sentries).

Leuke buff op de PTR voor season 2:
The following buffs will be active on the PTR for all characters (both Seasonal and Non-Seasonal) once Season 2 begins:

300% Bonus Experience Earned
2000% Bonus Chance to Find Legendaries
Double Goblins
Double Blood Shards

[ Voor 44% gewijzigd door Angeloonie op 21-11-2014 10:13 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-11 18:12
Zijn er al monks met monkey king garb en nieuwe build in PTR? Lightwuko bell?

Inventaris

Verwijderd

tboheeren schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:12:
Zijn er al monks met monkey king garb en nieuwe build in PTR? Lightwuko bell?
Ik zag gister iemand met Tempest Rush die een crit deed van meer dan 6 miljard damage. Ik hoorde wel dat de buildup voor die damage behoorlijk lang is dus of het viable is weet ik niet.

Ik heb zelf net wat lopen knutselen met m'n DH. Ik vond een Ancient Legendary Etrayu met prima gerollde damage (meer dan 3300) en een Spines of Seething Hatred. Gebruik nu Chakram met cold rune voor de hatred regen en Cluster Arrow met Maelstrom voor de brute damage en ik moet zeggen dat dat best aardig gaat. Focus ligt dan op attack speed (= snellere hatred regen) en cooldown reduction. Heb daarmee zojuist GR44 gehaald.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Thalaron schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:57:
Nee in de Clan inderdaad is het wat simpeler... maar die is niet 24/7 actief (werk onregelmatige diensten en ben vaak ook in de nacht wakker).

Indien je dan 4x achter elkaar niet in aanmerking komt met 1 van je 2 "op niveau" spelers omdat ze Paragon 700+ vragen... echt alsof het vanaf 350+ nog veel uit zou maken. Ik heb al een keer een lvl 1 speler aangemaakt om een Plvl 400+ game te joinen... Ze konden het niet echt waarderen :+

Dat ze vragen naar een T6 Capable iemand ok... maar puur iemand afwijzen omdat hij onvoldoende plvl's heeft of net even 5% te min is voor je "party"....

Tijd geleden zat ik in een goede party en werd iemand die (zonder dat de anderen het door hadden) 150Plvl's onder mij zat maar wel qua gear gelijk/hoger zat "vriendelijk" verzocht op te rotten.

PLvl 250 met gelijke gear als mijzelf op 4** was blijkbaar een absolute "fuck off plz"
Werd medegedeeld dat indien hij zijn request per ongeluk geaccepteerd had en indien hij niet ging hij toch wel gekicked zou worden... :X

Indien er iemand in Tweakers/GoT aanwezig en beschikbaar is ga ik daar uiteraard liever bij aansluiten.

Ook leuk om nieuwere spelers/clanleden met LootShare verder te helpen, dat maakt het voor mij leuker dan alleen maar met efficientie bezig zijn.
Doe ik toch iets verkeerd denk ik :). Ik ben al maanden aan het proberen om T6 waardig te zijn omdat ik dan jullie kan joinen. Tot die tijd blijf, maar hopelijk nu bleef, ik solo of in public farmen. Wilde de party nit onnodig veel ballast bezorgen. Vandaar dat jullie mij nooit clan groeps zien joinen. Vroeger wel maar toen waren er nog veel T3, T4 parties.

Inmiddels kan ik solo T5 maar wachtte nog op T&T, SMK en/of Rheno en Carnevil voor een keer een ander build of mijn 2e WD.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Ngangatar schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:09:
[...]

Doe ik toch iets verkeerd denk ik :). Ik ben al maanden aan het proberen om T6 waardig te zijn omdat ik dan jullie kan joinen. Tot die tijd blijf, maar hopelijk nu bleef, ik solo of in public farmen. Wilde de party nit onnodig veel ballast bezorgen. Vandaar dat jullie mij nooit clan groeps zien joinen. Vroeger wel maar toen waren er nog veel T3, T4 parties.

Inmiddels kan ik solo T5 maar wachtte nog op T&T, SMK en/of Rheno en Carnevil voor een keer een ander build of mijn 2e WD.
Als ik naar jouw profiel kijk, dan weet ik wel wat jij verkeerd doet. Hetzelfde wat ik altijd deed en dat is te veel karakters aanmaken. :P Focus gewoon al je aandacht op één karakter tot je bereikt hebt wat je wilt en kijk dan pas naar andere karakters. Dan zul je zien dat je in no-time op T6 zit. Dat is een valkuil waar ik telkens ook weer in trap. Bliz heeft het te leuk gemaakt. :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Deadsmell schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:14:
[...]

Als ik naar jouw profiel kijk, dan weet ik wel wat jij verkeerd doet. Hetzelfde wat ik altijd deed en dat is te veel karakters aanmaken. :P Focus gewoon al je aandacht op één karakter tot je bereikt hebt wat je wilt en kijk dan pas naar andere karakters. Dan zul je zien dat je in no-time op T6 zit. Dat is een valkuil waar ik telkens ook weer in trap. Bliz heeft het te leuk gemaakt. :)
Klopt :).

Maar mijn WD, is mijn main, die is redelijk op peil toch? Tips zijn altijd welkom...

Farrokh, mijn main char.

Ngangatar schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:26:
[...]

Maar mijn WD, is mijn main, die is redelijk op peil toch? Tips zijn altijd welkom...

Farrokh, mijn main char.
Die kan een paar mooie quick-wins gebruiken:

- Chest int hoger rerollen, 67 in te winnen.
- Reaper's Wraps craften ipv deze. 1,5% CHC te winnen en 66 int. Daarnaast hebben ze Phyisical terwijl je skills geen van allen Physical zijn :?
- Andere RoRG met een CHC/CHD stat
- Ander wapen. Kan me bijna niet voorstellen dat je niets beters gevonden hebt. En heb je hier echt een Ramaladni's voor gebruikt? :X

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:15

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

[...]

Je kan de meeste clanleden wel gewoon joinen hoor! Geen probleem. Vaak kun je dan ook nog wel op t6 mee omdat er een dps beest bij zit :). Kom je ook nog eens sneller aan betere gear! Voel je niet tegengehouden in ieder geval.

Battle.net || Strava

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:44
Ngangatar schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:26:
[...]

Farrokh, mijn main char.
Angeloonie schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:35:
[...]

Die kan een paar mooie quick-wins gebruiken:

- Chest int hoger rerollen, 67 in te winnen.
- Reaper's Wraps craften ipv deze. 1,5% CHC te winnen en 66 int. Daarnaast hebben ze Phyisical terwijl je skills geen van allen Physical zijn :?
- Andere RoRG met een CHC/CHD stat
- Ander wapen. Kan me bijna niet voorstellen dat je niets beters gevonden hebt. En heb je hier echt een Ramaladni's voor gebruikt? :X
De Physicial is voor de Fetishes neem ik aan. Maar dan zou ik denk ik ook Restless Giant nemen i.p.v. Wrathful Protecter voor een constantere damage en Leeching Beasts in plaats van Rabid Dogs om baat te hebben van de Physical en je survivability flink te verhogen. Reapers Wraps zijn verder overbodig omdat deze build geen mana gebruikt. Dus kan je beter Aughilds Craften en kijken of je de RoRG kan vervangen door een betere ring (of idd een betere RoRG pakken).

Edit: Gezien je Band of Hollow Whispers op je andere WD zou ik zeggen: Aughilds Bracers craften en RoRG vervangen door die ring.

Verder met deze suggesties wel eens.

Wat je nog kunt overwegen:
MoJ: Vitality naar CHC. Als je 6% weet te rollen zou dat volgens Diabloprogress zo'n 85.000 dps opleveren. De 12% Cooldown Reduction lijkt lekker, maar aangezien je er verder niet op focust, ook wel weer een beetje een druppel op de gloeiende plaat (meeste CDR komt denk ik van Grave Injusticenamelijk), dus overweeg daar dan life als je vitality naar CHC omzet.

Fleeting Strap: opnieuw craften en de attack speed laten staan. Je damage komt niet van Rain of Toads maar van je pets.

[ Voor 3% gewijzigd door Hafermaut op 21-11-2014 11:45 ]

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-12 08:10
Zouden jullie misschien wat tips kunnen geven over mijn monk zover?

http://eu.battle.net/d3/e...alFlux-2621/hero/34225988

Ik ben een beetje met wapens aan het switchen, probeer nu een lightning build uit. Ik heb een redelijk goeie FD klaar liggen maar ik wacht nog altijd op een Ramaladni's gift. Ook heb ik nog een andere 2h en een eye of the storm klaar liggen. EFTS gebruik ik pas wanneer ik een RoRG heb tho :9
Misschien dat ik nu wat aan mijn gear kan aanpassen? Ik haal grift lvl 19-20 net:p

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Bedankt voor de tips, ze zijn opgeslagen en hiermee ga ik van het weekend aan de gang.

Physical was inderdaad voor de fetishes, ik merkte daar met Physical damage een echte vooruitgang in.

En qua wapen, ja ik heb daar echt extraam veel pech mee, het is de laatste maanden sowieso bijna alleen gear die dropt, geen weapons. En Ceremonial knifes is eens in de 4 weken met een beetje mazzel.

En nee daar heb ik geen Ramaladni voor gebruikt, daarvan heb ik er nu 0 gevonden. 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door Ngangatar op 21-11-2014 11:47 ]

Weet niet of je baat hebt bij IAS, maar zo ja, vervang dan je gloves en boots met die van Cain's Habit, heb je er 8% ias bij. :)

Ook hier zijn de bracers niet echt super. Vervang deze met Reaper's met vit ipv all res.

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 21-11-2014 11:49 ]

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

[...]

Als je solo t5 kunt dan overleef je ook wel op t6 in een groep. Vanavond gewoon een groep joinen en farmen maar :) Heb je meteen meer kans op legs.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik zal D3 binnenkort ook maar weer eens opstarten zal wel weer wennen zijn na bijna 4 maanden. Niet te hard van stapel lopen met m'n HC chars.

Een kleine erbij vreet toch de nodige tijd :)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Meatwagon schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:44:
Zouden jullie misschien wat tips kunnen geven over mijn monk zover?

http://eu.battle.net/d3/e...alFlux-2621/hero/34225988

Ik ben een beetje met wapens aan het switchen, probeer nu een lightning build uit. Ik heb een redelijk goeie FD klaar liggen maar ik wacht nog altijd op een Ramaladni's gift. Ook heb ik nog een andere 2h en een eye of the storm klaar liggen. EFTS gebruik ik pas wanneer ik een RoRG heb tho :9
Misschien dat ik nu wat aan mijn gear kan aanpassen? Ik haal grift lvl 19-20 net:p
Simplicity Strength / Wreath of lightning zijn erg zwakke gems (ook als je 100 % lightning bonus hebt).
Je bent waarschijnlijk beter af met een Powerful en/of Trapped (of Pain Enhancer waardoor je sneller aanvalt met meer crits).

Zonder de 6 set is Jawbreaker nutteloos en zelfs met de 6 set is het erg lastig om goed te gebruiken (zodra je de 6 set hebt wordt Simplicity Strength / Wreath nog minder handig).
Mocht je 6 set stukken hebben, vervang je handschoenen (ondanks de geweldige stats) en je schoenen met de set item, vervang je chest en bracers met Aughild en de gele ring met RoRG (zodra je die vindt).

Hiermee krijg je een leuke bonus naar Elite dmg, wordt dashing strike + jawbreaker een beetje handig en doe je "leuke" damage.

Echter zal de huidige Rainment geen effectieve T6 killer zijn.

Mijn voorstel is dan ook als volgt (als je lightning wilt blijven).

3 Rainment items (gloves / shoulders / head) , 2 blackthorn (legs, boots), 2 aughild. (Chest / bracer) + thundergod.
of
3 Rainment items (gloves / shoulders / boots), 2 blackthorn (belt / legs), 2 aughild (Chest / bracer) + eye of the storm

Fulminator / Odyn Son / Shard of Hate / Thunderfury / Won Khim Lau als wapens.
En dan de Lightning bell als damaging ability (ipv iets als SSS, welke zonder Flow of Eternity erg matig is).

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 21-11-2014 12:08 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Sabrac schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:59:
[...]
Mijn voorstel is dan ook als volgt (als je lightning wilt blijven).

3 Rainment items (gloves / shoulders / head) , 2 blackthorn (legs, boots), 2 aughild. (Chest / bracer).
Fulminator / Odyn Son / Shard of Hate / Thunderfury / Won Khim Lau als wapens.
En dan de Lightning bell als damaging ability (ipv iets als SSS, welke zonder Flow of Eternity erg matig is).
Eens! Met als aanvulling dat indien je een goede eye of the storm hebt je kunt gaan voor deze spirit stone. Je kunt dan bijvoorbeeld rainment gloves aantrekken en een depth diggers pants. Zoiets

Ik ben erg benieuwd hoe de nieuwe set bonus van de monk uit gaat pakken...

Battle.net || Strava

• Grin
  • Laatst online: 22:47

Grin

Ride si sapis.

[...]

Spreek mij gewoon ff aan als ik online ben. Er zijn tijden dat ik Grifts 44-47 speel maar daarbuiten kan je zeker meespelen, graag zelfs! T6 riftjes raggen we er toch zo doorheen dus voel je (bij mij) niet bezwaard.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Grin schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:15:
[...]

Spreek mij gewoon ff aan als ik online ben. Er zijn tijden dat ik Grifts 44-47 speel maar daarbuiten kan je zeker meespelen, graag zelfs! T6 riftjes raggen we er toch zo doorheen dus voel je (bij mij) niet bezwaard.
Op GR44-47 wil ik geeneens mee :).

Maar bedankt, zal ik zeker doen :).

• Meatwagon
Thanks voor de tips! Ik ben toch wel benieuwd hoe zo'n lightning build nou uitpakt. Dus het volgende staat me te doen:

- 3 pc Rainment
- 2 pc Blackthorn
- 2 pc Aughilds
- Eye of the storm (heb wel een redelijke gevonden)
- RoRG
- Bane gems gebruiken + Gogok of toch Pain Enchancer?
- SSS uitwisselen voor Light Bell
- Als wapens, een betere Thunderfury of wat hierboven is aangegeven

Dit alles tot ik een Ramaladni's heb x]

Staat genoteerd en ga ik de komende tijd eens aan werken, bewaar ik gewoon wat items zodat ik makkelijk kan switchen mocht ik het niks vinden ^-^

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Grin schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:15:
[...]

He he, uitslover die Grin >:) ;)

Battle.net tag

• Grin

Grin

Ride si sapis.

*kuch* prutser *kuch* ;)

Ngangatar schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:17:
[...]

Op GR44-47 wil ik geeneens mee :).

Maar bedankt, zal ik zeker doen :).
Zelfde aanbod geld voor mij, kan dan geen GR44-47 aan (monks komen niet zover :( ) maar de afgelopen paar dagen al wat mensen die op T3/4/5 vastzaten door T6 gelootst. Mocht je me online treffen in D3, vraag gewoon, kans is groot dat je gewoon meekan.

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Les gehad van de UpperPrutser, en ik ben een snelle leerling _/-\o_ :+ :o

Battle.net tag

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Sabrac schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:22:
[...]

Zelfde aanbod geld voor mij, kan dan geen GR44-47 aan (monks komen niet zover :( ) maar de afgelopen paar dagen al wat mensen die op T3/4/5 vastzaten door T6 gelootst. Mocht je me online treffen in D3, vraag gewoon, kans is groot dat je gewoon meekan.
Mijn hoogste Grift char is toch echt de Monk :*)

• 4th
  • Laatst online: 05-12 12:16

4th

Grin schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:24:
[...]

Mijn hoogste Grift char is toch echt de Monk :*)
De support monk nog niet vervangen door support crusader? ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Sabrac schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:26:
[...]

Solo? dacht dat de hoogste solo monk in EU maar tot 41 kwam.
Solo niet natuurlijk, het is dan ook een support Monk. Support crus is niet mijn ding, volgende project wordt een dmg wiz, tot 2.1.2 blijf ik nog ff bij de Dex chars.

Grin schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:30:
[...]

Solo niet natuurlijk, het is dan ook een support Monk. Support crus is niet mijn ding, volgende project wordt een dmg wiz, tot 2.1.2 blijf ik nog ff bij de Dex chars.
Ah ok, ja ik speelde tot nu toe alleen nog maar solo. Kom niet verder dan 35.. ben niet aggresief genoeg :P
3-4 player groups kan m'n aardappel niet aan.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:33
[...]

Je mag me evt. ook toevoegen.
En anders spreek idd iemand aan of via clan/tweakers chat of je met iemand mee kan liften op T6 (lootshare) Altijd handig.... indien je dan zelf iets vind waar je niets aan hebt heeft de "helper" er wellicht nog wel iets aan voor een alternatieve char. Ikzelf vind op dit moment vrijwel niets zinvols meer op mijn DH... Gaat me meer om de mats en exp... Afgelopen 3 dagen 2x Ramaladni's gevonden en 1x Unity (weggegeven) en 1x vrijwel complete Marauder set weggegeven. En nog wat minder spul...
Angeloonie schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:03:
[...]

Of zoiets :P
[afbeelding]

Dit gaan overigens de nieuwe M6 bonussen worden binnenkort:

[...]

Dat was:

[...]

Dus niet meer de 40% per sentry voor hatred generators, maar 100% per sentry op generators/spenders 8)7 (bonus geldt overigens alleen voor je eigen attacks, niet die van de sentries).

Leuke buff op de PTR voor season 2:

[...]
Ik weet niet... maar is niet echt een buff lijkt me? 5x Sentry a 40% bonus > 100% bonus? En alleen voor wat je zelf schiet? Op dit moment had ik het idee dat mijn Sentry's meer dmg geven dan mijzelf?

[ Voor 8% gewijzigd door Thalaron op 21-11-2014 13:05 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

retlaw schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:09:
[...]

Eens! Met als aanvulling dat indien je een goede eye of the storm hebt je kunt gaan voor deze spirit stone. Je kunt dan bijvoorbeeld rainment gloves aantrekken en een depth diggers pants. Zoiets

Ik ben erg benieuwd hoe de nieuwe set bonus van de monk uit gaat pakken...
Juist, Depth Diggers! Ik ben sinds gisteravond ook weer aan het spelen met de monk en probeer een beetje uit te vinden wat me nou meer dps oplevert. Ik denk dat ik me tijden blind gestaard heb op de Raiment set en die maar eens ga afbouwen. RoRG en Raiment pants eruit Depth Diggers, Compass Rose (als ik een goede vind) en Traveller's Pledge erin. Aughild heb ik toch drie stuks van, dus geen RoRG meer nodig. Die 15% lightning damage van Raiment weegt denk ik niet op tegen de 50% CHD van de Endless Walk set, omdat ik zonder nog 80% lightning over houd.

Dan de juiste wapens nog. ;)

Edit: misschien ook maar eens naar de skills kijken, want Dashing Strike gebruik ik alleen maar om sneller door de maps te komen en de attacks van Perendi en kornuiten te ontwijken.

[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 21-11-2014 13:11 ]

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:04:
[...]

Juist, Depth Diggers! Ik ben sinds gisteravond ook weer aan het spelen met de monk en probeer een beetje uit te vinden wat me nou meer dps oplevert. Ik denk dat ik me tijden blind gestaard heb op de Raiment set en die maar eens ga afbouwen. RoRG en Raiment pants eruit Depth Diggers, Compass Rose (als ik een goede vind) en Traveller's Pledge erin. Aughild heb ik toch drie stuks van, dus geen RoRG meer nodig. Die 15% lightning damage van Raiment weegt denk ik niet op tegen de 50% CHD van de Endless Walk set, omdat ik zonder nog 80% lightning over houd.

Dan de juiste wapens nog. ;)

Edit: misschien ook maar eens naar de skills kijken, want Dashing Strike gebruik ik alleen maar om sneller door de maps te komen en de attacks van Perendi en kornuiten te ontwijken.
De lighting monk is echt mijn favoriet en ik probeer dan ook alles om deze build te kunnen blijven gebruiken... Maar moet helaas toegeven dat mbt dps de sunowoko holy build met 2-hander het makkelijk wint. Laatste twee dagen weer wat monk gespeeld en kan niets anders concluderen. (gelukkig heb ik 3 monks en hoef ik geen gear te swappen :). )

De hele set dumpen had ik nog niet echt over nagedacht maar is natuurlijk ook een optie... Tot aan de nieuwe patch ga ik denk ik niet heel veel meer proberen met builds en gear. Lekker souls en mats farmen, want er zal straks wel weer het een en ander gerolld en gecraft gaan worden :).

Dashing vervangen door mystic ally met de crudest boots kan dan ook weer wat opleveren. De tp naar de mobs zitten tenslotte al in je hatred spirit generator

@wimmel: zo zie je maar, je bent bij iedereen welkom!

Battle.net || Strava

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

retlaw schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:22:
[...]

@wimmel: zo zie je maar, je bent bij iedereen welkom!
Scary shit....

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:01

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Wat is tegenwoordig de snelste manier van levellen ? Ik zou graag mijn lv1 Crusader op Seasons nog even naar lv70 trappen voordat het einde season is :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
ShadowBumble schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:36:
Wat is tegenwoordig de snelste manier van levellen ? Ik zou graag mijn lv1 Crusader op Seasons nog even naar lv70 trappen voordat het einde season is :D
Geboost worden door een ander denk ik :) Met rifts op T6 ben je ze rond een uurtje 70

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:30
"Ons" record hier staat op 23 minuten geloof ik, alleen maar T6 meerennen.

Even niets...

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-12 13:12
Eergisteren m'n Barbarian maar weer eens afgestoft. Was wel even klaar met m'n Jade WD.
Gelukkig al redelijk snel wat upgrades in gear gevonden, waardoor ik kon overleven op T6. Damage blijft wel enorm achter, maar met 11 tot 15 miljoen toughness ga ik niet continu dood.

Inmiddels heb ik bijna de Raekor en IK set compleet, waardoor een perma CotA/Raekor build wel interessant lijkt. Dit totdat m'n Earth set compleet is en ik een freeze build kan maken.

Voor de eerste build heb ik alleen nog het IK wapen nodig en dat dropt niet echt veel.
Zijn er ook nog andere builds waar ik naar uit kan kijken, of gewoon afwachten tot het wapen valt, of de Earth set compleet is?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:01

ShadowBumble

Professioneel Prutser

FireDrunk schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:50:
Ja zal vanavond op TS wel even vriendelijk rondvragen :+

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

FireDrunk schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:50:
Is in een rift bij het begin staan nadat je 3 of 4 mobs geraakt hebt niet al genoeg? Meerennen is toch niet per sé nodig?

• ResuCigam
  • Laatst online: 04-12 16:03

ResuCigam

BOFH

Sabrac schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:20:
[...]
Is in een rift bij het begin staan nadat je 3 of 4 mobs geraakt hebt niet al genoeg? Meerennen is toch niet per sé nodig?
Klopt.

We do what we must because we can.

• FireDrunk
Je krijgt als je op een flinke afstand staat alleen de XP van Elites, niet van white mobs.

Even niets...

retlaw schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:22:
[...]

Dashing vervangen door mystic ally met de crudest boots kan dan ook weer wat opleveren. De tp naar de mobs zitten tenslotte al in je hatred spirit generator
Dat is een interessant idee! Ga ik proberen. Maar dat zou betekenen dat ik ook de 500 dex set bonus zou verliezen. Krijg daar tegenover 80-100% meer damage uit primary attack, 50% CHD en een dubbele Mystic Ally. Klinkt als een goede ruil...

Ik vind de lightning monk ook verreweg het leukst. Maar nu de nieuwe sets niet naar season 2 komen, ga ik denk ik geen barb spelen. Dan wordt Sunwuko Monk misschien een aardige optie. Ook omdat ik nog wapens voor de Lightning Monk zoek. :)

Edit: er is geen lightning ally! Balen zeg! Die was er eerder toch wel?

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 21-11-2014 15:03 ]

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:57:
[...]

Dat is een interessant idee! Ga ik proberen. Maar dat zou betekenen dat ik ook de 500 dex set bonus zou verliezen. Krijg daar tegenover 80-100% meer damage uit primary attack, 50% CHD en een dubbele Mystic Ally. Klinkt als een goede ruil...

Ik vind de lightning monk ook verreweg het leukst. Maar nu de nieuwe sets niet naar season 2 komen, ga ik denk ik geen barb spelen. Dan wordt Sunwuko Monk misschien een aardige optie. Ook omdat ik nog wapens voor de Lightning Monk zoek. :)

Edit: er is geen lightning ally! Balen zeg! Die was er eerder toch wel?
Helaas geen lightning ally, maar de runes op zich kunnen al goed zijn. Fire ally geeft met de boots een damage increase van 20%! en als je healing issues hebt kan de enduring ally top zijn, die geeft dan minimaal 21K LPS..

Battle.net || Strava

retlaw schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:08:
[...]

Helaas geen lightning ally, maar de runes op zich kunnen al goed zijn. Fire ally geeft met de boots een damage increase van 20%! en als je healing issues hebt kan de enduring ally top zijn, die geeft dan minimaal 21K LPS..
Snel op zoek naar de boots dan! :)

• Thalaron
Voor diegene die het interessant vinden: Met deze outfit had ik in PTR via Trial Key 43 behaald.

Let niet op de skills ;)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• FireDrunk
Ik had bijna dezelfde outfit, allen maurauder gloves ipv frostburns, en marauder chest vervangen voor een cindercoat.

Zat op 45 key ;)

Even niets...

Waarom die focus op cold? Zowel fire als cold damage zou meer op moeten leveren, omdat je netto steeds minder damage erbij krijgt bij elk beetje cold% dat je toevoegt. Toch?

• Thalaron
Omdat na de patch je Sentry's niet meer alles schieten?

Ik heb geen Cindercoat liggen (niet meer althans).
Mogelijk nog een andere optie zou met Chakram i.c.m. Spines of Seething Hatred kunnen zijn...

En daarbij valt 51% cold wel mee lijkt me?

Ps: voor de duidelijkheid, ik loop op LIVE server niet zo rond he ;).

[ Voor 22% gewijzigd door Thalaron op 21-11-2014 15:52 ]

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Thalaron schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:19:
Voor diegene die het interessant vinden: Met deze outfit had ik in PTR via Trial Key 43 behaald.

Let niet op de skills ;)
mooie gear hoor!

Battle.net || Strava

• FireDrunk
Deadsmell schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:31:
Waarom die focus op cold? Zowel fire als cold damage zou meer op moeten leveren, omdat je netto steeds minder damage erbij krijgt bij elk beetje cold% dat je toevoegt. Toch?
Ja, elemental damage heeft een soort van diminishing returns, maar niet zo erg als bijvoorbeeld resource cost reduction of cooldown reduction.

10% damage is nog steeds 10% damage.

Het is alleen geen (CMIIW) Factorized return:

Dus het is niet (((10% + 10%) + 10%) + 10%) * SKILL, maar (10% + 10% + 10% + 10%) * SKILL.

CDR werkt dus wel volgens het eerste principe volgens mij....

Even niets...

• Thalaron
PTR inloggen voor seasons 2 schiet niet echt op nu... 5 min Queue en loopt alleen maar op :(

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-12 11:51
Thalaron schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:11:
PTR inloggen voor seasons 2 schiet niet echt op nu... 5 min Queue en loopt alleen maar op :(
38 min hier! :p

<GoT>NightStalker

• Thalaron
Mjah, inmiddels weer lvl 11. Had gehoopt dan huidige season gekopieert kon worden naar nieuwe season... Maja met huidige buff zal dat wel goed komen.

Morgen nachtdienst... Dus kan vannacht flink door trekken (indien ik erdoor kom natuurlijk.

Edit: 03:11 Lvl 41 *PTR Season 2*
Gaat erg hard met 300% exp boost en 2000% MF (legs vliegen me om de oren haha)

06:21 Lvl 70 Paragon 1 :)
(niet continue gespeeld btw).

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/1zq3lds.png

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/168hez4.png

[ Voor 37% gewijzigd door Thalaron op 22-11-2014 07:11 ]

retlaw schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:08:
[...]

http://eu.battle.net/d3/e...dsmell-2195/hero/48957392

Depth Diggers en Crudest Boots gevonden. Geen geweldige, maar het maakt een enorm verschil. Vooral de Depth Diggers. Doe nu voldoende dps om alles op T6 redelijk rap neer te krijgen, ook al heb ik 200k paper doll dps ingeleverd. En blijft nu overeind tussen drie elite reflect mobs met andere nasty affixes. Monk tankt al behoorlijk goed, net zoals de Mystic Allies. :)

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

PTR is nu met alle extra boosts een beetje Godmode, its raining legs, halleluja.

Cititzen of Ladonia

Verwijderd

Ik wil wel eens testen op de PTR, maar die queue tijden... 1uur en langer... pffff

• Thalaron
Wilde vanmorgen ook nog effe op PTR... 45 min. Queue. Opzich geen probleem.... Afleverring van een serie opgezet. Elke 5 min. nog mijn scherm bekeken. Staat er dat hij uitgelogd is i.v.m. inactiviteit.......

Tsja..... als ik in de wacht sta doe ik weinig........

Op dit moment ook 1.20 uur Queue...
Erg jammer want dat werkt gewoon niet. :F

[ Voor 13% gewijzigd door Thalaron op 23-11-2014 13:59 ]

• schaapiej
Kan het kloppen dat er een 2h wapen is geweest die +- 50% resource cost reduction geeft voor Wave of Light? Of ben ik in de war met wat andere skills... :p

<GoT>NightStalker

• Drum
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Je bedoelt waarschijnlijk: Torch of the grand Temple

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Een keer een rift van mijn Pet Build opgenomen. Op het eind tegen rift boss en 4 elite packs ofzo :)

https://www.youtube.com/watch?v=xVI1OzLlKsk&

Verwijderd

Maandagochten... ideaal om een keertje de PTR te proberen... 2uur 34minuten queue time :(

Verwijderd

wanneer gaat dat 2.1.2 uberhaupt eens live? of is een patch cyclus net zo lang als development? "when its done™"

• schaapiej
Dat is 'm inderdaad, thanks!

Lijkt mij wel een leuk wapen samen met de changes op de SWK set.
Pilar of the Ancients build met de 4pc Rainment + SWK!

<GoT>NightStalker

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-12 10:33
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 07:34:
Maandagochten... ideaal om een keertje de PTR te proberen... 2uur 34minuten queue time :(
Zondagavond in de VS.
De PTR heeft geen aparte realms.
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 07:38:
wanneer gaat dat 2.1.2 uberhaupt eens live? of is een patch cyclus net zo lang als development? "when its done™"
Waarschijnlijk tegelijk met season 2. En ze hebben beloofd het einde van een season minstens een maand vantevoren aan te kondigen.
Dit jaar niet meer dus.

[ Voor 42% gewijzigd door RocketKoen op 24-11-2014 08:16 ]

TheS4ndm4n#1919

• rhoolwerf
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:52
Thalaron schreef op zondag 23 november 2014 @ 13:57:
Wilde vanmorgen ook nog effe op PTR... 45 min. Queue. Opzich geen probleem.... Afleverring van een serie opgezet. Elke 5 min. nog mijn scherm bekeken. Staat er dat hij uitgelogd is i.v.m. inactiviteit.......

Tsja..... als ik in de wacht sta doe ik weinig........

Op dit moment ook 1.20 uur Queue...
Erg jammer want dat werkt gewoon niet. :F
Wat ik doe is op m'n tablet of laptop een tv serie aanzetten, terwijl ik op m'n computer met PTR-queue elke twee minuten even aan de muis zwengel. Wat ik ook soms doe is op m'n laptop even Starcraft2 rondspelen terwijl ik de muis van m'n computer met PTR-queue ernaast heb liggen en wederom elke paar minuten even eraan zwengelen.

Zo ben ik al drie keer een queue doorgekomen, maar het is inderdaad wel (absurd) lang.. Laatst anderhalf uur zitten kijken naar "Estimated time: 11 minutes" .. Wel frustrerend :|

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-11 18:12
De monkey king set verliest 20% dmg increase met combat staff. Betekent dit dat je opnieuw 2H mag vergeten?

Inventaris

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Ngangatar schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:45:

En qua wapen, ja ik heb daar echt extraam veel pech mee, het is de laatste maanden sowieso bijna alleen gear die dropt, geen weapons. En Ceremonial knifes is eens in de 4 weken met een beetje mazzel.
Toch wel grappig dan dat die SMK dropte bij mijn crus ;)

tboheeren schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:13:
De monkey king set verliest 20% dmg increase met combat staff. Betekent dit dat je opnieuw 2H mag vergeten?
mag, tuurlijk.
Of het handig is weet ik zo niet.

2H zal voornamelijk "langzame" sterke aanvallen zijn.
2x 1H zal voornamelijk snellere "zwakke" aanvallen zijn.

Kwestie van balans denk ik. In ieder geval zal 2H niet meer de enige keuze zijn.
Door deze wijziging denk ik echter dat iets als de Furnace ook voor monks handig zal zijn.

Daarnaast, afhankelijk welke damaging spell je gebruikt, kan een daibo (Grand torch voor WoL, Warstaff voor TR) zeer goed uitpakken.

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-12 00:29

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Thalaron schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:57:
Mjah, inmiddels weer lvl 11. Had gehoopt dan huidige season gekopieert kon worden naar nieuwe season... Maja met huidige buff zal dat wel goed komen.

Morgen nachtdienst... Dus kan vannacht flink door trekken (indien ik erdoor kom natuurlijk.

Edit: 03:11 Lvl 41 *PTR Season 2*
Gaat erg hard met 300% exp boost en 2000% MF (legs vliegen me om de oren haha)

06:21 Lvl 70 Paragon 1 :)
(niet continue gespeeld btw).

[afbeelding]

[afbeelding]
WOOT; en ik maar proberen in het huidige season een goeie ranking te krijgen met mn DH (zit nu op GR35 )

ga vanaaf ook maar eens PTR-ren :P

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:29

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister een hoop tips gehad voor m'n DH (nog bedankt!!!) en hij gaat nu zeker de goede kant op.

Vanmiddag een bezoekje doen aan Alternate en eens wat upgrades voor de pc halen, 5-10fps is niet echt tof.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Mad-Matt schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:43:
Gister een hoop tips gehad voor m'n DH (nog bedankt!!!) en hij gaat nu zeker de goede kant op.

Vanmiddag een bezoekje doen aan Alternate en eens wat upgrades voor de pc halen, 5-10fps is niet echt tof.
Zeker weten dat het aan je pc ligt? Bliz heeft sommige area's gewoon niet goed in elkaar zitten. Als je met twee chars rond loopt in Cesspools heb je al last van haperingen.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

PC is meer dan 5 jaar oud, ligt wel aan de PC.
Het is overal in de game niet op specifieke gebieden

• Meatwagon
Deadsmell schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:52:
[...]

Zeker weten dat het aan je pc ligt? Bliz heeft sommige area's gewoon niet goed in elkaar zitten. Als je met twee chars rond loopt in Cesspools heb je al last van haperingen.
Dat heb ik ook gehad een tijdje geleden met 2 monk's en een crusader. Op T6 veel mobs en dus een hoop skills etc etc. Ik draai een GTX Titan met een i7 4770K >:) . Ik had 10 fps ofzo, Blizzard please.. ;(
Jup. Tijd geleden draaide ik Diablo 3 op een Core 2 Duo E8400 met een HD 6870 en sdd. Op max settings en een 4 man party was Cesspools de enige area waar ik altijd last had van flinke frame drops. Nu met een i5-4690K, GTX 970 en snellere ssd lijkt het eerder erger dan beter te zijn geworden. Heel raar...
Mochten jullie nog onduidelijkheden hebben hoe het werkt na einde season met de items, voila:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=np-VzpUeRKQ]

• schaapiej
Heb dat van 't weekend ook even bekeken. Viel mij op dat je "maar" 29 dagen hebt om je items over te zetten. Zal voor de meeste uiteraard genoeg zijn en wellicht dat het nog wordt aangepast.

Ik ben daarna op de live versie op non-season en season mijn stashes maar eens gaan opruimen want met het samenvoegen zat alles helemaal vol en dan nog een berg items die ik niet op kon halen.. nu weer lekker wat ruimte vrij en het season mag van mij wel stoppen nu! :p

<GoT>NightStalker

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Vraagje, is iemand hier OFFICER van SG? Ik wil graag een active community joinen. Nu heb ik in het weekend al wat mensen lastig gevallen op de TS3 server.. Maar schiet zo niet echt op :P

D3 Profiel

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Deadsmell schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:07:
Jup. Tijd geleden draaide ik Diablo 3 op een Core 2 Duo E8400 met een HD 6870 en sdd. Op max settings en een 4 man party was Cesspools de enige area waar ik altijd last had van flinke frame drops. Nu met een i5-4690K, GTX 970 en snellere ssd lijkt het eerder erger dan beter te zijn geworden. Heel raar...
Nou, dat idee heb ik dus ook. Heb een gemiddelde FPS van de rond de 120, maar er zijn voortaan een hoop gebieden waar je framerate ineens dropt naar 10-20. Dit gebeurt echter wel alleen bij multiplayer, in de singleplayer geen centje pijn.
Lijkt me toch een slecht staaltje programmeerkunst te zijn.

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Deadsmell schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:07:
edit:

[ Voor 51% gewijzigd door matrix14 op 26-11-2014 09:49 ]

• schaapiej
Ealjebij schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:42:
Vraagje, is iemand hier OFFICER van SG? Ik wil graag een active community joinen. Nu heb ik in het weekend al wat mensen lastig gevallen op de TS3 server.. Maar schiet zo niet echt op :P
Zie TS! :) Volgens mij bedoel je dit?:

Hoe kan ik mij aanmelden?

Door je aan te melden op www.solidaritygaming.com
Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
In-game contact op te nemen met vydra#2644, Thorknight#2621, klablabla#2228 of protax#2556
In te loggen op onze teamspeak server (ts.solidaritygaming.com)

Ondergetekende = Vidra.

<GoT>NightStalker

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wat ik begreep is dat Diablo niet gebruik maakt van meerdere processor-cores.
Dus het kan zijn dat een simpele dual-core beter presteert dan een quad-core omdat de enkele core bij de dual sneller is dan bij de quad.

Enorm slechte programmering als je het mij vraagt.

Ik heb nu een i3 besteld die meer dan 2x hoger scored op de single-thread dan m'n huidige.

schaapiej schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:33:
Heb dat van 't weekend ook even bekeken. Viel mij op dat je "maar" 29 dagen hebt om je items over te zetten. Zal voor de meeste uiteraard genoeg zijn en wellicht dat het nog wordt aangepast.
Vond ik inderdaad ook aardig beperkt, zou van mij zo 60 dagen mogen zijn.
Ik ben daarna op de live versie op non-season en season mijn stashes maar eens gaan opruimen want met het samenvoegen zat alles helemaal vol en dan nog een berg items die ik niet op kon halen.. nu weer lekker wat ruimte vrij en het season mag van mij wel stoppen nu! :p
Iedere keer als ik opruim is het binnen de kortste keren weer vol _O- Non-season is aardig schoon, en season zit ik telkens weer vol. Deels omdat ik te veel bewaar maar ook deels omdat ik veel items voor alternate builds bewaar :P Voor de Crusader heb ik bijv. 1 volle tab met Roland set, Akkhan set en wapens die ik op m'n 2e Crusader ga gebruiken. Ook m'n naakte Barb en Monk krijgen wat gear uit stash om mee te beginnen :P

Het echte opschonen lukt toch pas als het samengevoegd is, dan kan ik van kopie items de slechtere verwijderen :) Heb bijv. een BoP op seasons die lang niet zo goed is als op non-season (zie http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/39352882, ias moet nog reroll naar 10% dmg en Ramaladni er nog op), maar vind het toch zonde om hem te salvagen, puur omdat het een BoP is :+

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 26-11-2014 09:55 ]

• matrix14
Mad-Matt schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:51:
Wat ik begreep is dat Diablo niet gebruik maakt van meerdere processor-cores.
Dus het kan zijn dat een simpele dual-core beter presteert dan een quad-core omdat de enkele core bij de dual sneller is dan bij de quad.

Enorm slechte programmering als je het mij vraagt.

Ik heb nu een i3 besteld die meer dan 2x hoger scored op de single-thread dan m'n huidige.
Denk dat het ook grotendeels met de engine te maken heeft hoor. Ze hebben de starcraft 2 engine gebruikt. En die engine is al een tijdje oud...

Maar je processor verhaalt klopt inderdaad! Nieuwe hardware heeft weinig zin als de software gewoon oud is.

[ Voor 8% gewijzigd door matrix14 op 26-11-2014 09:55 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ah ok.

Maar goed, blijf het slecht vinde, SC2 was ook al in de tijd van dual en quad cores

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nevermind :) was veels te gehaast ding is nog aan downloaden hehe.

[ Voor 81% gewijzigd door WeAreLegion op 26-11-2014 10:10 ]

• matrix14
Mad-Matt schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:05:
ah ok.

Maar goed, blijf het slecht vinde, SC2 was ook al in de tijd van dual en quad cores
Ja maar ze waren al met de game begonnen in 2006 ofzo :) Daar sta je nooit bij stil

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

das waar.

Maar goed, straks upgrades halen,
I3-4150
GTX-760
+ mobo

En dan eens kijken wat het allemaal doet.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
ach joh, je hebt straks toch niks meer aan die huidige items, binnen no time loopt iedereen alleen nog met ancient items rond.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Als je ze vindt tenminste.
Met sommige items heb ik echt enorm slechte ervaring met rng, dus ik blijf mijn items voorlopig nog wel gebruiken :)

Mofkees schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:58:
[...]

ach joh, je hebt straks toch niks meer aan die huidige items, binnen no time loopt iedereen alleen nog met ancient items rond.
Gezien mijn geluk ga ik waarschijnlijk enkel Gladiator Gauntlets, Krelm's Bluff Bracers en Broken Crown's krijgen die Ancient zijn :+ Dus ik bewaar alles maar. Sowieso is het nut van Ancient items enkel enorm groter op wapens. Op andere items is het nut beperkt. Stats iets hoger, maar dan moet je dus wel ook weer een hele goede roll krijgen.

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-12 20:22
Lekker op non-seasons ga ik inderdaad ancient items scoren. 1x een poppetje naar lvl 70 brengen voor de s2 transmogs en dan ben ik wel een season zat, voor nu. Ik vind het vooral irritant dat ik nu items op season heb die ik op normal wil hebben eigenlijk....

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

strak plan

Goldman schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:18:
Lekker op non-seasons ga ik inderdaad ancient items scoren. 1x een poppetje naar lvl 70 brengen voor de s2 transmogs en dan ben ik wel een season zat, voor nu. Ik vind het vooral irritant dat ik nu items op season heb die ik op normal wil hebben eigenlijk....
Dat is mijn intentie nu ook. Met D2 ladder had je nog een echte reden om Ladder te spelen (legendaries waren exclusief), nu is die reden er eigenlijk niet. Die nieuwe legs interesseren me niet zo veel dus inderdaad de transmogs halen en klaar. :)
Kan ik me wat meer gaan focussen op mijn huidige chars.

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-12 23:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik heb al een stash probleem, nu helemaal met die season items bulk.

Ik snap dit eigenlijk niet zo goed van Blizzard. Toen D3 nog in de ontwikkelingsfase zat werd er altijd geroepen dat ze 'more then enough' inventory space zouden creëren voor de players. De game moest hierin niet belemmerend zijn. Nou dat is het dus wel aangezien veel players nu weer de oude mules gebruiken wat in feite een rammelende gamemechanic is. En da er af en toe bij een patch een tabje bijkomt is een hele verademing maar voor mij toch een druppel op de gloeiende plaat.

Wat is er op tegen om de player zelf te laten kiezen hoeveel stash tabs hij wil? Zet de max tabs eerst maar eens op 100 en dan zien we wel verder. Als ik een warenhuis aan legs wil aanleggen dan moet ik dat toch lekker zelf weten? Ik ben namelijk de hoarder type (goh wie niet?). Ik zou graag ALLE legendary's verzamelen en deze netjes indelen. Van elke leg de verschillende legacy versies etc. :D

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• schaapiej
Ik zou 't nog wel een optie vinden om een soort van Mircotransactie systeem te gebruiken.
Klein bedrag voor extra stashruimte die het willen. Of het bijvoorbeeld koppelen aan je Paragon. Bijvoorbeeld per 100 paragon levels een stash tab erbij.

Edit: per 100 paragon levels is natuurlijk crap, hoe hoger je komt hoe langer het duurt. Dan beter aan een bepaald aantal XP koppelen.

Season 2 ga ik voor een Barb. Had op non-season wel een Barb maar echt met crappy gear. Heb deze gewoon verwijderd en ga die in S2 maar starten. Ben ook wel benieuwd naar die nieuwe set. Heb ik in ieder geval iets aan S2... :p

[ Voor 13% gewijzigd door schaapiej op 26-11-2014 12:18 ]

<GoT>NightStalker

schaapiej schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:13:
Season 2 ga ik voor een Barb. Had op non-season wel een Barb maar echt met crappy gear. Heb deze gewoon verwijderd en ga die in S2 maar starten. Ben ook wel benieuwd naar die nieuwe set. Heb ik in ieder geval iets aan S2... :p
Nieuwe set zit niet in S2 :P

• schaapiej
Komt er later in toch met een patch? Of heb ik dat verkeerd gelezen...
Dan heb ik eerst tijd om 'm naar 70 te spelen.

<GoT>NightStalker

schaapiej schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:18:
[...]

Komt er later in toch met een patch? Of heb ik dat verkeerd gelezen...
Dan heb ik eerst tijd om 'm naar 70 te spelen.
Klopt maar of dat nog in S2 is weet je maar nooit :+

En sowieso komt de set dan ook voor non-season :P

• FireDrunk
Ik denk dat Blizzard voor een zo stabiel mogelijk platform wil zorgen tijdens een Season, teveel veranderingen maakt dat mensen weglopen bij seasons omdat "Het toch steeds veranderd, en dat is niet eerlijk"..

Denk ik...

Even niets...

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-12 20:22
Mij lijkt het juist gaafer dat ze in seaons extreme veranderingen doorvoeren. Zoals op de blizz forums al geoppert, geen set items, geen sockets of helemaal geen legs. Ik zou juist zeggen voor een maand of 2 dat ze dat als 'ptr' moeten doen. Trek je volgens mij veel meer mensen.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Pagina: 1 ... 23 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.