• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:30
Ik bedoelde juist tijdens een season, dus eeen heel season mag inderdaad zo gek zijn als maar kan, maar niet halverwege een Season nog weer veranderingen doorvoeren.

Omdat ze de 2.1.2 patch (en de Season ending) zelf uberhaupt al een grote verandering vinden, willen ze niet ook nog eens nieuwe sets/builds toevoegen.

En daarna is Season 2 bezig, dus komen die nieuwe sets niet (allemaal) Season only uit, want dan zou je halverwege je Season dus weer een content patch hebben...

Denk dat Blizzard dat juist wil voorkomen, om van begin tot einde van een Season 1 spelervaring neer te zetten welke wel anders mag zijn dan "regulier".

Even niets...

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Goldman schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:11:
Mij lijkt het juist gaafer dat ze in seaons extreme veranderingen doorvoeren. Zoals op de blizz forums al geoppert, geen set items, geen sockets of helemaal geen legs. Ik zou juist zeggen voor een maand of 2 dat ze dat als 'ptr' moeten doen. Trek je volgens mij veel meer mensen.
Alleen white trash _O_ Dan zou ik no wel een season meedoen :D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-12 20:22
En ipv een leg drop een yellow drop ;)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• FireDrunk
Wat is daar de lol van? 8)7

Even niets...

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:33
Angeloonie schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:09:
[...]

Gezien mijn geluk ga ik waarschijnlijk enkel Gladiator Gauntlets, Krelm's Bluff Bracers en Broken Crown's krijgen die Ancient zijn :+ Dus ik bewaar alles maar. Sowieso is het nut van Ancient items enkel enorm groter op wapens. Op andere items is het nut beperkt. Stats iets hoger, maar dan moet je dus wel ook weer een hele goede roll krijgen.
Naja, de stats die erop rollen wellicht geluk mee hebben. Ik heb echter op PTR Marauder boots gevonden. Indien de gewenste stats erop zitten (was in dit geval gelijke stats) dan heb je direct een upgrade... Alle minimale stats van Ancient staan op de Max van Legacy...

Persoonlijk baal ik van de Ancient versies... Heel season 1 feitelijk voor niets gedaan, net zoals het vrij zinloos is om een wapen dat je nu nog krijgt te bewerken met Ramaladni's. Willekeurige leg. Boog craften direct na patch > elke boog die ik nu al heb... Heb bv een nette Etrayu, en een of andere ancient craft gat +31% (sure... 11% wanneer je de 20% cold eraf haalt). Maar gezien ik op mijn 2700 dps Krider Shot ook 28% dmg+ zag staan... Zodra je "insert wanted weapon" in ancient variant wel/niet hebt zal je speler maken of kraken. Nu is DPS altijd wel cruciaal geweest in D3 maar goed... "Al mijn items vanuit S1 zijn achterhaald" geeft voor mij weinig motivatie om S2+ te gaan starten...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skarloc schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:15:
[...]

Toch wel grappig dan dat die SMK dropte bij mijn crus ;)
Ik kon er wel om lachen iig ;). Na dagen van alleen spelen nu weer aan het lezen en al heb ik je ingame en in clanchat al bedankt, ook hier nog een keertje ;). Mijn spelplezier is echt grof omhoog geschoten, ik had na een paar maanden farmen wel weer even een succesje nodig.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

hexta schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:22:
[...]

Alleen white trash _O_ Dan zou ik no wel een season meedoen :D
Of zoals bij PoE, soms een season welke 2 maanden duurt maar tevens ook seasons van 1 dag, 7 dagen, door elkaar heen met verschillende opdrachten. De ene om een aantal nieuwe bosses te testen, een ander gebied, etc, etc.

En inderdaad, een season van een paar dagen met duizenden skeletons en geen elites, zou ik heerlijk vinden om op sommige builds eens helemaal los te gaan :).

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-12 13:12
Thalaron schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:28:
[...]

Naja, de stats die erop rollen wellicht geluk mee hebben. Ik heb echter op PTR Marauder boots gevonden. Indien de gewenste stats erop zitten (was in dit geval gelijke stats) dan heb je direct een upgrade... Alle minimale stats van Ancient staan op de Max van Legacy...

Persoonlijk baal ik van de Ancient versies... Heel season 1 feitelijk voor niets gedaan, net zoals het vrij zinloos is om een wapen dat je nu nog krijgt te bewerken met Ramaladni's. Willekeurige leg. Boog craften direct na patch > elke boog die ik nu al heb... Heb bv een nette Etrayu, en een of andere ancient craft gat +31% (sure... 11% wanneer je de 20% cold eraf haalt). Maar gezien ik op mijn 2700 dps Krider Shot ook 28% dmg+ zag staan... Zodra je "insert wanted weapon" in ancient variant wel/niet hebt zal je speler maken of kraken. Nu is DPS altijd wel cruciaal geweest in D3 maar goed... "Al mijn items vanuit S1 zijn achterhaald" geeft voor mij weinig motivatie om S2+ te gaan starten...
Dat probleem zul je in de toekomst blijven houden. Er zullen alleen maar 'sterkere' items of level caps komen. Ook de mensen die allemaal euro's hebben uitgegeven aan de originele D3 in de AH hebben dat voor niets gedaan, aangezien alle gear pre-2.0 eigenlijk waardeloos is geworden. Dit voorbeeld is dan toevallig een uitbreiding, maar er zullen vast meer voorbeelden zijn.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:44
Jan_V schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:49:
[...]

Dat probleem zul je in de toekomst blijven houden. Er zullen alleen maar 'sterkere' items of level caps komen. Ook de mensen die allemaal euro's hebben uitgegeven aan de originele D3 in de AH hebben dat voor niets gedaan, aangezien alle gear pre-2.0 eigenlijk waardeloos is geworden. Dit voorbeeld is dan toevallig een uitbreiding, maar er zullen vast meer voorbeelden zijn.
Aan de ene kant is het best een leuke feature dat er van dezelfde items twee versies zijn, zeker als dit systeem blijft bij toekomstige updates. Aan de andere kant snap ik het punt wel dat het een beetje karig is. Het idee van die legendary affixes is dat je niet alleen op basis van stats je gear kiest maar ook op die affixes. Als echter je favoriete wapen niet Ancient is en een ander wapen, dat minder leuk is, wel Ancient is, blijft er van die keuze niets over omdat het geen gelijkwaardige keuze.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Wat ik zo vreemd vind is dat ik soms lees dat mensen schijnbaar moeiteloos op T6 rifts spelen en bij de DH gefocussed zijn op marauder set items en Etrayu's, Kridershots etc.

Als ik dan de stats vergelijk met anderen zie ik dat mijn dps, toughness etc soms ver boven die ander zit maar ik heb toch soms best moeite met T6 rifts. Doen jullie dat dan soms in public games met 4 man tegelijk of zo?

Ik pak net genoeg marauder set items om samen met RoRG in ieder geval de hatred spenders op mijn sentry guns te kunnen equippen. Maar verder zorg ik dat ik altijd een set item van Natalya naast mijn Natalya's slayer heb. In mijn geval Natalya's embrace. Kridershots, Etaryu's etc, met socket of niet, zorgen echt alleen maar voor een enorme damage drop.

Vanavond een hele goede Travellers pledge gevonden die in combinatie met de Compass rose ring voor een dps toename van meer dan 200k zorgde. Hellfire amulet of niet, maar als die minder is gaat ook die bij mij het salvage aambeeld op.

Steam || Diablo 3

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12 17:44
l0n3w012ph schreef op donderdag 27 november 2014 @ 23:10:
Wat ik zo vreemd vind is dat ik soms lees dat mensen schijnbaar moeiteloos op T6 rifts spelen en bij de DH gefocussed zijn op marauder set items en Etrayu's, Kridershots etc.

Als ik dan de stats vergelijk met anderen zie ik dat mijn dps, toughness etc soms ver boven die ander zit maar ik heb toch soms best moeite met T6 rifts. Doen jullie dat dan soms in public games met 4 man tegelijk of zo?

Ik pak net genoeg marauder set items om samen met RoRG in ieder geval de hatred spenders op mijn sentry guns te kunnen equippen. Maar verder zorg ik dat ik altijd een set item van Natalya naast mijn Natalya's slayer heb. In mijn geval Natalya's embrace. Kridershots, Etaryu's etc, met socket of niet, zorgen echt alleen maar voor een enorme damage drop.

Vanavond een hele goede Travellers pledge gevonden die in combinatie met de Compass rose ring voor een dps toename van meer dan 200k zorgde. Hellfire amulet of niet, maar als die minder is gaat ook die bij mij het salvage aambeeld op.
Je zou je eens kunnen afvragen hoe het komt dat anderen meer damage doen:
TnT's bijv. zijn voor nu, een zeer belangrijk item om te hebben, het zorgt voor een enorme toename van de sentry damage. Sheet damage is belangrijk maar tot een bepaald punt :)
Heb je wel eens gespeeld met deze mensen, heb je je build wel eens vergeleken?

Ook een Etrayu of Uskang of een stone of Jordan is voor de juiste build van onschatbare waarde!
Je geeft aan dat je hellfire ammy de schroothoop op gaat, als de passive niets is is dit uiteraard logisch maar als je je passive kunt gebruiken is dit amulet bis!

Je zou je eens kunnen inlezen wat voor build je wil gebruiken, uiteraard hangt dat samen met de items die je vind/hebt... Hier een aantal voorbeelden: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/10832343625

Ook is het handig om op deze site: http://www.diabloprogress...-2185/AlphaWolph/12524055 je totale damage te bekijken.
Uit jou profiel kan je zien dat je geen enkele Elemental damage extra hebt.
Als je dit vergelijkt met die van mij: http://www.diabloprogress...4-2958/Apseflaps/50894465 Zie je het grote verschil...Ik heb minder sheet damage maar Elemental en Elite damage is 2 x zo hoog....

De game draait niet op sheetdamage maar op wat je uit je diverse extra's kunt halen :)

Succes!

Apsie's profiel

l0n3w012ph schreef op donderdag 27 november 2014 @ 23:10:

Wat ik vooral bij je gear zie is dat het inderdaad puur gefocused is op Sheet dps. Maar je hebt totaal geen elite % damage of elemental % damage increases.

Als ik dan jouw DH vergelijk met de mijne zie ik ook het volgende.

Puur sheet dps:

1.267 miljoen voor jouw DH, "slechts" 730k voor mijn DH (530k verschil, puur op auto attacks)

Elemental DPS:

1.267 miljoen tegen 1.1 miljoen (150k verschil, bij abilities zoals elemental arrow)

Elemental Elite DPS:

1.267 miljoen tegen 1.36 miljoen (100k verschil in mijn voordeel, bij elites, waarbij je over het algemeen toch het langst mee vecht).

Daarnaast is TnT inderdaad van ontschatbare waarde op het moment, waardoor m'n sentries op het moment de 2.84 breakpoint halen.
Wederom die stats vergeleken met jouw DH, kom je op de 1.74 breakpoint uit.

Effectief doen mijn sentries dus 3.33 aanvallen per seconde hierdoor, daar waar die van jouw vastzitten op 2 aanvallen per seconde.

Zo zie je dat in het geval van een elite gevecht van een minuut (ff ruim schatten).
In jouw geval 120 aanvallen van je sentries zijn geweest met ongeveer 1.267 miljoen dps (de echte berekening is natuurlijk anders). 152 mil totaal
In mijn geval 200 aanvallen van mn sentries voor ongeveer 1.36 miljoen. 272 mil totaal.

Zo zie je maar, de verschillen lopen dan hard op :).

TL:DR;
Sheet dps is bedriegend, stack ook elemental dps en elite dps.. daarnaast wil je met de huidige opzet een T'n'T.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

@Apsie en @Sabrac: tnx a lot! Hier heb ik wat aan en ik zal die tips eens ter harte nemen! Ik wist al dat ik een TnT nodig heb maar ja... Die valt nou net niet en dat zal ook nog wel even duren aangezien die zo zeldzaam is

Steam || Diablo 3

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-12 11:51
l0n3w012ph schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 07:34:
@Apsie en @Sabrac: tnx a lot! Hier heb ik wat aan en ik zal die tips eens ter harte nemen! Ik wist al dat ik een TnT nodig heb maar ja... Die valt nou net niet en dat zal ook nog wel even duren aangezien die zo zeldzaam is
Scheelt dat je hem na de patch niet meer nodig hebt dus treur niet als je er nog geen hebt!

<GoT>NightStalker

• FireDrunk
Kijk eens op http://www.d3profile.com of op http://sentrycalc.dawg6.com/sentry-web/

Daar kom ik op de volgende stats:

Cold Build:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9A4u8XAGtZQsxYvv1LSljKJH/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LycOPdsAzTV1xlKhuK2kYB5Z/full.png

Lightning Build:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fIC8iTO0RHryKIEirUbeFHJP/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pvKRP2kpyj0ZQiZPUTq6VCfF/full.png

En let op: Dit is zelfs nog met breakpoint 6, ik speel veelal met Temp en 4thaarts, en daardoor zit ik ruimschoots op breakpoint 7 (Support WD en Support Crusader).

Dan gaat hier dus nog 50% damage bij ten opzichte van breakpoint 6, plus dat zij nog een hoop debuffs hebben (zoals Strongarm bracers, Overwhelming desire, Piranha's, you name it...)

In totaal doen wij echt meerdere miljarden aan DPS.

[ Voor 12% gewijzigd door FireDrunk op 28-11-2014 07:57 ]

Even niets...

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-12 12:16

4th

FireDrunk schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 07:53:

En let op: Dit is zelfs nog met breakpoint 6, ik speel veelal met Temp en 4thaarts, en daardoor zit ik ruimschoots op breakpoint 7 (Support WD en Support Crusader).

Dan gaat hier dus nog 50% damage bij ten opzichte van breakpoint 6, plus dat zij nog een hoop debuffs hebben (zoals Strongarm bracers, Overwhelming desire, Piranha's, you name it...)

In totaal doen wij echt meerdere miljarden aan DPS.
Wel leuk om een rift guardian omlaag te zien gaan met 2-4 miljard hp per seconde door de constante damage van 2 lightning dh's.

Nu moeten we alleen nog meer overeind blijven op grift 47 om de dmg te doen ;)

Maar dat komt wel goed met nieuwe patch, ipv nu "ach is maar een 43" zeggen we dan "ach is maar een 52" :P

[ Voor 8% gewijzigd door 4th op 28-11-2014 10:41 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Apsie
4th schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:40:
[...]

Maar dat komt wel goed met nieuwe patch, ipv nu "ach is maar een 43" zeggen we dan "ach is maar een 52" :P
Mmm, denk ut nie... :(
http://us.battle.net/d3/e...ic/15269779057?page=7#135

Afwachten maar...

Apsie's profiel

• 4th

4th

Heeft te maken met dat de dmg van monsters niet meer met 1,3x omhoog gaat maar met 1,1x. Ze doen dus minder dmg dus wij halen hoger grift :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Goldman
Errr hummm?

http://www.gamesync.nl/di...n-bestellen-gamesync.html

Release Datum: 25-03-2014

:P :')

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-12 08:10
Nieuwe missies : Act 6
Hogere level cap van 80
Uitbreidingen op het items systeem met nog meer crafting en expansion opties
En mogelijke nieuwe klasse

eehhmmm dafuq 8)7

• 4th

4th

• Apsie
4th schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:01:
[...]

Heeft te maken met dat de dmg van monsters niet meer met 1,3x omhoog gaat maar met 1,1x. Ze doen dus minder dmg dus wij halen hoger grift :)
Nope.... Mijn opmerking heeft te maken dat wij straks veeeeeeel minder damage doen.... 8)7

Apsie's profiel

• 4th

4th

Apsie schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:40:
[...]

Nope.... Mijn opmerking heeft te maken dat wij straks veeeeeeel minder damage doen.... 8)7
We doen niet minder damage maar moeten meer knoppen indrukken, kijk maar naar welke trials/grifts de mensen op ptr halen, ook zonder gear verbetering te vinden. Maar we zullen het wel zien wanneer het live is.

[ Voor 6% gewijzigd door 4th op 28-11-2014 13:14 ]

• Apsie
4th schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:12:
[...]

We doen niet minder damage maar moeten meer knoppen indrukken, kijk maar naar welke trials/grifts de mensen op ptr halen, ook zonder gear verbetering te vinden. Maar we zullen het wel zien wanneer het live is.
Nu nog wel, na de nieuwe PTR patch niet meer.....

Apsie's profiel

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
Apsie schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:24:
[...]
Nu nog wel, na de nieuwe PTR patch niet meer.....
Hebben ze dan al bekend gemaakt dat er een damage nerf aankomt?

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
Ah ok, die hadden ik even gemist. Helpt ook weer niet mee dat we het sinds kort op het werk niet meer kunnen checken. Wordt dus weer wachten tot thuis :)

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 07:34:
Wat me ook opvalt is dat je op de 3 plekken waar je +% Sentry Damage kan hebben (chest, shoulders en quiver) je deze alle 3 niet hebt. Dit kan maximaal +45% damage geven, geen gering aantal. Mocht je niet weten wat ik bedoel moet je maar even de link naar mijn profiel aanklikken, ik kom met mijn build op +43%.

Zolang je geen Bombadier's Rucksack hebt gevonden raad ik je aan om die passive te nemen die je 1 extra turret laat plaatsen (Custom Engineering). 3 turrets in plaats van 2 is een gigantisch verschil in damage, dat gaat geen andere passive ooit goedmaken. Mocht je een Bombadier's vinden zou ik wel weer een andere passive nemen, behalve bij grote bossfights kom je vaak niet eens aan die 5e turret toe.

Een 2e socket in je Jewelry voor een Bane of the Powerful lijkt me ook geen overbodige luxe, 15% meer damage tegen elites op lvl 25 en die damage bonus van 20% voor ongeveer een minuut nadat je een elitepack sloopt is heel erg veel extra damage voor 1 mainstat. :)

Als ubergoal zou je ook nog een Hellfire Amulet met een goeie passive kunnen farmen, maar daar gaat heel veel tijd en moeite in zitten.

De rest is al gezegd, succes met farmen ;)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2014 14:37 ]

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:54:
Als ubergoal zou je ook nog een Hellfire Amulet met een goeie passive kunnen farmen, maar daar gaat heel veel tijd en moeite in zitten.
Totdat je het voor de grap eens probeert en je in een paar runs een bis amulet hebt. Zeg niet dat iedereen even veel geluk gaat hebben, maar goed. Niet geschoten altijd mis.

Ondertussen begin ik weer serieus zin te krijgen in D3. Nog ff de Hearthstone expansion 'doen' en daarna in januari door met season 2 hier. Can't wait. :Y)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:54:
[...]

Wat me ook opvalt is dat je op de 3 plekken waar je +% Sentry Damage kan hebben (chest, shoulders en quiver) je deze alle 3 niet hebt. Dit kan maximaal +45% damage geven, geen gering aantal. Mocht je niet weten wat ik bedoel moet je maar even de link naar mijn profiel aanklikken, ik kom met mijn build op +43%.

Zolang je geen Bombadier's Rucksack hebt gevonden raad ik je aan om die passive te nemen die je 1 extra turret laat plaatsen (Custom Engineering). 3 turrets in plaats van 2 is een gigantisch verschil in damage, dat gaat geen andere passive ooit goedmaken. Mocht je een Bombadier's vinden zou ik wel weer een andere passive nemen, behalve bij grote bossfights kom je vaak niet eens aan die 5e turret toe.

Een 2e socket in je Jewelry voor een Bane of the Powerful lijkt me ook geen overbodige luxe, 15% meer damage tegen elites op lvl 25 en die damage bonus van 20% voor ongeveer een minuut nadat je een elitepack sloopt is heel erg veel extra damage voor 1 mainstat. :)

De rest is al gezegd, succes met farmen ;)
Bedankt voor alle tips Sten en anderen! En farmen had ik niet eens nodig. Ik heb mijn stash vol met etrayu's en bombardier rucksacks. Ik wist alleen niet wat het verschil was tussen sheet en elemental dps. Vandaag de hele dag zitten lezen en nu snap ik wat ik altijd heb laten liggen :) meteen die twee equipped en de bombardier ook gerolled naar 15% extra sentry damage. Etrayu met 20% extra cold damage en dus nu ook de skills daarop aangepast. Een wereld van verschil! T6 is opeens een "stroll in the park" :) Bane of the Powerful wordt de volgende stap, en dan hopen op die SoJ ring met een socket voor de Bane.

Nogmaals tnx! _/-\o_

Edit: en die SoJ viel dus meteen vanavond al :)

Steam || Diablo 3

• Harry_180
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
In mijn blijdschap klikte ik de acceptatie van GoT clan zo snel weg dat ik niet weet wie ik mag danken daarvoor. Bij deze dank.

[GoT]Gasoline#2396

Nadat de laatste 2-3 maanden niemand meer in mn clan heeft ingelogt, ook maar besloten de clan te verlaten, Solo of alleen in een clan maakt dan niet meer uit. Toch maar eens kijken of ik een plekje binnen één van de actieve clans hier kan bemachtigen.

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Sabrac schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 07:18:
[...]

Daarnaast is TnT inderdaad van ontschatbare waarde op het moment, waardoor m'n sentries op het moment de 2.84 breakpoint halen.
Wederom die stats vergeleken met jouw DH, kom je op de 1.74 breakpoint uit.

Effectief doen mijn sentries dus 3.33 aanvallen per seconde hierdoor, daar waar die van jouw vastzitten op 2 aanvallen per seconde.
Zou je me dit eens heel kort kunnen uitleggen? Ik heb zitten lezen maar snap niet precies wat er met breakpoints wordt bedoeld en hoe dat berekend wordt. Hoe kom jij aan die 1.74 van mij?

Steam || Diablo 3

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-12 10:33
l0n3w012ph schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:26:
[...]

Zou je me dit eens heel kort kunnen uitleggen? Ik heb zitten lezen maar snap niet precies wat er met breakpoints wordt bedoeld en hoe dat berekend wordt. Hoe kom jij aan die 1.74 van mij?
http://sentrycalc.dawg6.com/sentry-web/
Daar je battletag ingevuld waarschijnlijk.
Maar dan kom ik op 2.016 (met 50 paragonpunten attackspeed) of 1.876 zonder.
Je kan het ook ingame zien bij je attacks per second.

Volgende breakpoints zitten op 2.16, 2.84 en 4.15.
TnT helpt enorm omdat het tot 50% extra attackspeed geeft. Dus jij zou van 2.0 naar 3.0 kunnen (2 breakpoints verder).

TheS4ndm4n#1919

l0n3w012ph schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:26:
[...]

Ik heb je wapen snelheid genomen, je attack speed en deze in een App ingevuld, kwam hierdoor op 1.74 uit.
Daarnaast is http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12945884471 een erg goede topic hierover.

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:18

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Heb gisteren diablo 3 gekocht voor de PS4 (black friday actie, €39,95). Tevens een tweede controller gekocht en samen met vriendin in de co-op level 9 bereikt. Nu dacht ik dat ik de basics wel begreep inmiddels; het levellen en je uitrusting verbeteren maar als ik hier lees op het forum wordt er gesproken over zaken en in termen waar ik niks van begrijp. Wordt dit naarmate je verder komt in het spel vanzelf duidelijk? Of kan ik me het beste ergens inlezen? (dit is de eerste diablo die ik speel).

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Sabrac schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 21:44:
[...]

Ik heb je wapen snelheid genomen, je attack speed en deze in een App ingevuld, kwam hierdoor op 1.74 uit.
Daarnaast is http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12945884471 een erg goede topic hierover.
Tnx Sabrac, maar zo goed als hier uitgelegd heb ik nog niet eerder gevonden:

https://m.youtube.com/watch?v=pmrZAe1oUPM

Ik ga mijn waardes maar eens invullen en kijken hoeveel ik nodig heb voor het volgende breekpunt. Tevens denk ik dat ik mijn paragon punte bij offensive maar eens ga aanpassen en mijn gear weer eens naloop in de stash voor zaken met AS.

Steam || Diablo 3

• Julianvanc
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:16
Haha op de valreep toch maar een seasonal char (barb) begonnen. Gistermiddag van l39 naar Paragon 34 (met hulp van een altruïstische DH :D). Maar man, wat is dat toch weer leuk om steeds verbeteringen op te pakken en nieuwe legs te gebruiken. Nu gems aan het verzamelen op GR1-10 en dan hopelijk genoeg om Torment rifts te gaan doen. Als er mensen zijn die het niet erg vinden om een prematuur barbje mee te nemen op T6 rifts houd ik mij aanbevolen ; )

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

schaapiej schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 07:51:
[...]

Scheelt dat je hem na de patch niet meer nodig hebt dus treur niet als je er nog geen hebt!
Zit alles door te lezen maar snap nog niet dat een TnT geen effect meer heeft...

Steam || Diablo 3

• Grin
  • Laatst online: 22:47

Grin

Ride si sapis.

l0n3w012ph schreef op zondag 30 november 2014 @ 12:54:
[...]

Zit alles door te lezen maar snap nog niet dat een TnT geen effect meer heeft...
Sentries schieten met 2.1.2 alleen nog hatred spenders als JIJ dat ook doet. Schiet jij een cluster arrow (i.e. spender), dan je sentries ook, buiten die situatie schieten sentries straks alleen hatred regenerators. Dus dan heeft de TnT bonus -increased pet attack speed- alleen effect de snelheid van sentry hatred regenerators, en dat is de moeite niet (doen niet zoveel dmg). Daarom is een Kridershot (Elemental Arrow now generates 3–4 Hatred) straks BiS, omdat die de kosten van EA crediteert.

[ Voor 24% gewijzigd door Grin op 30-11-2014 14:13 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

• FireDrunk
In PTR zag ik niet dat Sentries hatred generators schoten hoor, dat zou dan nog moeten komen.

Even niets...

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nooit gedacht dat er nog een D3 Expo aan zou komen. Als dat zo is, ga ik misschien tegen die tijd eens de vorige (huidige) expo kopen en kijken of ik daar nog wat lol uit kan halen.

Maar waarschijnlijk eerst die mosterd-na-de-maaltijd SC2 expo spelen, die zal waarschijnlijk wel eerder uitkomen.

Twee nieuwe expo's en (tenminste) één char (meh) zou misschien de hoeveelheid content in D3 wat verbeteren.

Moet wel zeggen dat ze het dan een aardig dure game maken. De vorige Expo was ook al vrij duur voor relatief weinig nieuws (dingen die je ook zonder expo kreeg voor de base-game die eigenlijk een "fix" waren) en dat dan 2x? Dat is dan 59+45+45 euro voor D3 "compleet" als je het via officiële kanalen aanschaft.
djunicron schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:48:
Nooit gedacht dat er nog een D3 Expo aan zou komen. Als dat zo is, ga ik misschien tegen die tijd eens de vorige (huidige) expo kopen en kijken of ik daar nog wat lol uit kan halen.

Maar waarschijnlijk eerst die mosterd-na-de-maaltijd SC2 expo spelen, die zal waarschijnlijk wel eerder uitkomen.

Twee nieuwe expo's en (tenminste) één char (meh) zou misschien de hoeveelheid content in D3 wat verbeteren.

Moet wel zeggen dat ze het dan een aardig dure game maken. De vorige Expo was ook al vrij duur voor relatief weinig nieuws (dingen die je ook zonder expo kreeg voor de base-game die eigenlijk een "fix" waren) en dat dan 2x? Dat is dan 59+45+45 euro voor D3 "compleet" als je het via officiële kanalen aanschaft.
Geen idee waar je informatie van nog een expansion vandaan hebt, heb je een source?
Daarnaast is de game nu al behoorlijk "compleet" met de nieuwe patches en uitbreidingen. Tuurlijk kan er altijd op verbeterd worden, maar ten opzichte van de standaard variant, veel beter.

Daarnaast is de huidige versie + expansion halen al te doen voor iets van 30-40 euro als je wat aanbiedingen afwacht.

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Grin schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:06:
[...]

Sentries schieten met 2.1.2 alleen nog hatred spenders als JIJ dat ook doet. Schiet jij een cluster arrow (i.e. spender), dan je sentries ook, buiten die situatie schieten sentries straks alleen hatred regenerators. Dus dan heeft de TnT bonus -increased pet attack speed- alleen effect de snelheid van sentry hatred regenerators, en dat is de moeite niet (doen niet zoveel dmg). Daarom is een Kridershot (Elemental Arrow now generates 3–4 Hatred) straks BiS, omdat die de kosten van EA crediteert.
Helder! Tnx!

Steam || Diablo 3

• Grin
  • Laatst online: 22:47

Grin

Ride si sapis.

Goh wat leest dat fijn; zo'n klagerige en amper gefundeerde post. Als je RoS zelf hebt gespeeld -en wellicht wat meer fundament hebt voor je betoog- dan hoor ik graag weer van je. Veel plezier met SC2!

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Vanmiddag RoS gekocht via eu.battle.net en betaald met iDeal, ik sta nog steeds te wachten totdat ze het hebben verwerkt... :/

Volgende keer maar via G2Play...

[ Voor 18% gewijzigd door Slashdotter op 30-11-2014 21:05 ]

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

- Er is sinds de gelekte roadmap in 2010 sprake geweest van twee expansions voor D3.
- We maken ons momenteel op voor een nieuw season, hetgeen niks met expansions te maken heeft.
- Via Blizzard is D3 op dit moment 19,99e en RoS 19,99e (pc). De Ultimate Evil Edition voor console's is verkrijgbaar vanaf +/- 30e, afhankelijk van het platform.

ex·po (de; v(m); meervoud: expo's)
1
verkorting van: expositie

gl; hf 7(8)7
Tweakarim schreef op zondag 30 november 2014 @ 08:50:
Heb gisteren diablo 3 gekocht voor de PS4 (black friday actie, €39,95). Tevens een tweede controller gekocht en samen met vriendin in de co-op level 9 bereikt. Nu dacht ik dat ik de basics wel begreep inmiddels; het levellen en je uitrusting verbeteren maar als ik hier lees op het forum wordt er gesproken over zaken en in termen waar ik niks van begrijp. Wordt dit naarmate je verder komt in het spel vanzelf duidelijk? Of kan ik me het beste ergens inlezen? (dit is de eerste diablo die ik speel).
Hangt een beetje af van de termen die je bedoelt. We kunnen er zo niks concreets op terugzeggen. Maar ik vermoed dat het meeste je vanzelf duidelijk zal worden. Gewoon lekker doorklikken dus.
Over een paar weken kom je hier berichtjes posten over je character en wat je allemaal voor spullen gevonden hebt en wil je weten hoe het nog beter kan. En dan zegt de een dit en de ander ook nog dat en voor je het weet heb jij het ook over breakpoints en SoJ's met bis rolls èn een BotP erin. 8)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:41
Grin schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:06:
[...]

Op basis van dit gegeven ben ik van het weekend al gaan stoeien met een variant hierop. Doel was om alvast te wennen aan het meer actiever spelen van de DH.

Er zijn meer items die van een Spender een Generator maken >:) Misschien niet Best in Slot, maar als er niet teveel wordt aangepast met de +dmg modifiers van de sentry's zal het nog wel speelbaar zijn.

• FireDrunk
Je doelt op Spines of Hatred? :)

Even niets...

• 4th

4th

Laat ik die dit weekend nou net met goeie rolls gevonden hebben :)

• Thalaron
Jammer wel is dat DH straks dus enkel rond zal lopen met Spines of Hatred zolang er geen ancient Kridershot beschikbaar is. Zodra Kridershot ancient aanwezig is... Althans... Dat lijkt me logisch. Gezien ik in 521 paragon lvl's al wel 1 Kridershot heb gevonden zal dat wel ernstig worden.

Iedere DH met exact dezelfde gear!!
Weet iemand of op PTR de aanpassing van 40% naar 100% er al is?

[ Voor 15% gewijzigd door Thalaron op 01-12-2014 10:43 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• FireDrunk
Valt wel mee, met 1 generator en 1 spender (Bolas Shot + CA ofzo) spelen ipv 2 spenders (EA + CA) is niet meteen dood hoor...

Ik heb even PTR gespeeld, en je doet echt het meeste damage met 5 sentries en CA spammen...
Je wil dus: Veel hatred, veel hatred regen, Reaper's Wraps, Cindercoat, para punten in hatred, en raggen maar...

Het is leuk als je sentries EA casten hoor, dat doet zeker damage, maar op zich kan je wel zonder.
Krider blijft BIS (denk ik) maar het is niet zo dat je 0 damage doet zonder...

Beetje het verschil tussen een Last Breath en een SMK voor een Support WD... Je bent niet dood zonder SMK, maar een SMK is wel een grote boost...

Even niets...

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik ga een party beginnen met twee vrienden, een gaat voor DH en de ander voor Crusader. Wat is handig om als derde erbij te nemen? Nog een DH of juist een support monk.

• FireDrunk
Van scratch beginnen? Of zoek je extra spelers? Want een Fear Support Witch Doctor is eigenlijk onmisbaar :P

Even niets...

• iscara
  • Niet online
Van scratch beginnen en we zoeken geen 4de speler.
Ik heb nog nooit met een WD gespeeld, misschien wel leuk om mee te beginnen dan.

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-12 14:38
Als je ook hoge GR's wilt doen is een WD inderdaad onmisbaar in een groep

Movies: letterboxd

• FireDrunk
Als je nieuw begint en je wil zo hoog mogelijk gok ik (even zonder PTR) dat je met 2 * DH + 1 * WD het hoogst komt.

[ Voor 3% gewijzigd door FireDrunk op 01-12-2014 15:42 ]

Even niets...

• iscara
  • Niet online
Dank jullie wel. Ik ga voor de WD.
Hoewel ik betwijfel of we hoe GR's zullen gaan doen.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Voor de WD Support is de Rechels ring erg belangrijk, droprate onder de 1% van een ring drop, dus succes met farmen iig :). Ik heb die ook nog hoog op verlanglijst staan voor mijn 2e WD, de rest van de items gaat prima.

http://us.battle.net/d3/en/item/rechels-ring-of-larceny

[ Voor 13% gewijzigd door Ngangatar op 02-12-2014 10:56 ]

• desjaak909
Ngangatar schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:56:
Voor de WD Support is de Rechels ring erg belangrijk, droprate onder de 1% van een ring drop, dus succes met farmen iig :). Ik heb die ook nog hoog op verlanglijst staan voor mijn 2e WD, de rest van de items gaat prima.

belangrijker is een SMK, die ring is leuk meegenomen, maar niet zo belangrijk, helaas de SMK die ik ooit gevonden had is mee het graf ingenomen, en de andere was een lvl41 die ik kreeg tijdens het boosten, die had ik uit frustratie geshard, wat achteraf toch niet zo'n goed idee was 8)7

Gisteren wel GR lvl45 gehaald met 2 lightning dh'ers, Crus en WD zonder smk

Ngangatar schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:56:

Ik heb er 4 _O-

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
desjaak909 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:43:
[...]

belangrijker is een SMK, die ring is leuk meegenomen, maar niet zo belangrijk, helaas de SMK die ik ooit gevonden had is mee het graf ingenomen, en de andere was een lvl41 die ik kreeg tijdens het boosten, die had ik uit frustratie geshard, wat achteraf toch niet zo'n goed idee was 8)7

Gisteren wel GR lvl45 gehaald met 2 lightning dh'ers, Crus en WD zonder smk
yep idd, had je mij die ilvl 41 SMK nog kunnen geven :)

maar dat was nog vlak voor de season 1 start toch?

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• desjaak909
Mofkees schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:54:
[...]

yep idd, had je mij die ilvl 41 SMK nog kunnen geven :)

maar dat was nog vlak voor de season 1 start toch?
ik speel geen season1 dus geen idee meer wanneer het was, maar dat was in ieder geval nog voor de tiki support build bekend was, dus zal er wel voor zijn geweest, maar baal er nog steeds van, heb nu maar een lvl49 WD gemaakt om wat meer kans bij kadala te hebben

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Er is nog geen duidelijke season 2 start / season 1 ending aangekondigd toch?
Ik las wel op de officiele FAQ pagina dat ze één maand van te voren de definitieve datum gaan aankondigen. Dan heb ik dus nog wel even om m'n Season 1 char naar paragon zoveel-honderd te spelen?

Fris beginnen op Master difficulty is wel een grote verbetering, dan zit ik als het zo verder gaat op 70 tegen het einde van Act 5. Ben wel benieuwd, die heb ik nog niet gespeeld. Die dynamische moeilijkheidsgraad is een heel fijne fix voor D3 zeg. Nu bijna bij einde 2e act en al lvl 50 met een "ok-easy" moeilijkheid.

Thnx voor de tip dattie nu maar 19.99 USD was :-D

• PolderPloer!
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:07
is er iemand die mijn DH naar lvl 70 wil brengen, ik ben een beginnende speler en het alleen een WIZ op lvl 70 met redelijke gear.
PolderPloer! schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 19:59:
is er iemand die mijn DH naar lvl 70 wil brengen, ik ben een beginnende speler en het alleen een WIZ op lvl 70 met redelijke gear.
Lvl 10-70 kan ik slechts een uurtje ... maar als je nog een beginnende speler bent is zelf spelen toch veel leuker :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• PolderPloer!
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:07
Vidra schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:07:
[...]

Lvl 10-70 kan ik slechts een uurtje ... maar als je nog een beginnende speler bent is zelf spelen toch veel leuker :+
moah speelt traag, ik heb d2exp echt super veel gespeeld, nu begonnen met D3, kon het toch niet laten, maar vind low lvl niet echt bijzonder...

• Thalaron
Komt ook een beetje omdat Paragon levels behalen in D3 IMO gelijk staat als normaal lvl'en vanaf lvl 60-70 op D2...

Diablo 2 verschilt wat dat betreft erg veel met Diablo 3...
Diablo 2 begon vanaf lvl 60 ongeveer.... Waar dat Diablo 3 pas begint vanaf lvl 70....
En waar het bij Diablo 2 belangrijk was met wat je deed met je skill en stat points.... Boeit dat bij D3 niets....

Dus ik begrijp de mensen die een boost wel zien zitten t.o.v. zelf levelen. Al is het IMO wel handig om dit minimaal 1 x per char te doen om ze beter te leren kennen.

Net even uitgerekend hoeveel Paragon lvl's ik heb na season ending...

552! Ben benieuwd of ik mijn doel (600) nog haal voor het einde :)
(waarom 600? -> Meest zinvolle stats zijn dan wel behaald :9 )

[ Voor 15% gewijzigd door Thalaron op 02-12-2014 20:24 ]

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Even een vraag...

Vandaag toch maar eens mijn WD naar lv70 gespeeld en ik kon vrolijk 225 paragon points toekennen. Leuk, maar wanneer worden die in je stats nu ook meegerekend? Als ik als WD ook echt zelf één paragon heb gehaald?

Steam || Diablo 3

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:22

Sick Nick

Drop the top!

Nee, al gewoon vanaf level 1. Alle stats komen er gewoon direct bovenop, zeker in het begin maakt dat een enorm verschil (je bent flink OP en vliegt door de levels, zelfs solo). Dan pak je wat top-end gems in je low level gear en je zit zo op de 70.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:15

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

PolderPloer! schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 19:59:
Ik weet niet of je al lid bent van de community? Anders is het wel handig om het daar ingame even te roepen. Ik had het graag gedaan voor je. Is het al geluk inmiddels?

Battle.net || Strava

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Thalaron schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:22:

Net even uitgerekend hoeveel Paragon lvl's ik heb na season ending...
waar kun je dat uitrekenen?

Battle.net || Strava

• Thalaron
retlaw schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 23:07:
[...]

waar kun je dat uitrekenen?
Was een keer voorbij gekomen in dit topic:

http://www.d3bg.org/paragon-calculator/en.php

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:55
Verkeerde topic!

[ Voor 94% gewijzigd door An1mA op 03-12-2014 00:16 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Thanks! Valt ook ook tegen... 603 non season en 232 op season maakt 611....

Battle.net || Strava

• 4th

4th

Het leuke is pas bij 600 season en 600 op normal, kom je op 682.. :P

• Goldman
"Your Paragon level on your non-Seasonal profile will be 533"

Toch nog even doorzetten voor de 600... :)

Pfff...497, teleurstellend. :P Maar wel alle chars op 70 in season en daar meer paragon punten dan buiten season. Levellen gaat idd lekker rap als je enkele stats kunt maxen met paragon punten. Gisteren mijn WD in season solo naar 70 gebracht in een uurtje of acht. Leuk werk, als je overal doorheen knalt. :)
Deadsmell schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:05:
Pfff...497, teleurstellend. :P Maar wel alle chars op 70 in season en daar meer paragon punten dan buiten season. Levellen gaat idd lekker rap als je enkele stats kunt maxen met paragon punten. Gisteren mijn WD in season solo naar 70 gebracht in een uurtje of acht. Leuk werk, als je overal doorheen knalt. :)
Waarom solo :o ipv even een boost vragen in de clan :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Vidra schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:56:
[...]

vaak is het moeilijk de tijd in een stuk vrij te maken voor de booster :D

geboost worden is ook een commitment namelijk ...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Vidra schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:56:
[...]

Ik voel me zo'n leecher altijd, als ik iemand om een boost vraag. :P

• FireDrunk
Boosten duurt 20 minuten van 1-70... Niet echt de moeite voor velen hoor...

Even niets...

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Hallon! Ik post ook is even mee
FireDrunk schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:26:
Boosten duurt 20 minuten van 1-70... Niet echt de moeite voor velen hoor...
Welke route neem jij dan? Laatste keer dat ik geboost werd waren we minimaal het dubbele van dat kwijt (eenmaal alle bounties in alle acts doorlopen).

• FireDrunk
Alleen bounties doen met "Clear X", en zoveel mogelijk Cursed Chests doen. Vooral die kill 100 enemies werken geniaal. En natuurlijk Reflection pools sparen.

Beste tip: Laat het gebooste character NIET meevechten, nooit, gewoon 0,0... Je loopt vaker in de weg dan dat je meehelpt... Die 50-150k damage valt in het niet bij mijn > 500M DPS.

[ Voor 50% gewijzigd door FireDrunk op 03-12-2014 10:42 ]

Even niets...

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Vroegah had je die bounty waarbij je 2 minuten bezig was en tering veel exp per keer kreeg. Je was binnen no time level 70

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:29

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Met boosten gaat het het hardst met riften.
te lvlen char aan begin van rift laten staan en niets doen, wel mee gaan naar het volgende level uiteraard.

Vorige week nog meegelift, in iets meer dan een uurtje lvl 70

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• 4th

4th

Bounties van Act I doen en verder door Halls of Agony 1 tm 3 en Cathedral 1 t/m Royal Crypts ben je 70, iets minder dan uurtje. Het zoeken naar een specifieke spawn van kist van 100 enemies killen kost meer tijd dan je uiteindelijk kwijt zou zijn met deze route.

Mad-Matt schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:44:
Met boosten gaat het het hardst met riften.
te lvlen char aan begin van rift laten staan en niets doen, wel mee gaan naar het volgende level uiteraard.

Vorige week nog meegelift, in iets meer dan een uurtje lvl 70
Vorige week met een clanlid gewoon bounties gedaan. Voordat je alle acts gehad hebt ben je al level 70 en dat kost je ca. 40 minuten. Maar het kan dus nog sneller, zoals FireDrunk aangeeft. Riften is traag. ;)
Deadsmell schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:43:
[...]

Vorige week met een clanlid gewoon bounties gedaan. Voordat je alle acts gehad hebt ben je al level 70 en dat kost je ca. 40 minuten. Maar het kan dus nog sneller, zoals FireDrunk aangeeft. Riften is traag. ;)
Bij voorkeur 2 low level chars in een groep met 2 lvl 70 chars.

Low lvl char opent een normal rift (moet natuurlijk wel even keys hebben), de low lvl chars vechten niet mee (lopen wel mee op een redelijk afstand voor max xp) en de lvl 70 chars doen de cleaning 8) Duurt met een goede setup max 20-30 min _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Vidra op 03-12-2014 12:13 ]

• desjaak909
Vidra schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:12:
[...]

Bij voorkeur 2 low level chars in een groep met 2 lvl 70 chars.

Low lvl char opent een normal rift (moet natuurlijk wel even keys hebben), de low lvl chars vechten niet mee (lopen wel mee op een redelijk afstand voor max xp) en de lvl 70 chars doen de cleaning 8) Duurt met een goede setup max 20-30 min _/-\o_
Maar als de booster gewoon opent en dan bounties doet heb je ook nog wat drop/rorg kansen en is voor de booster ook minder saai, je hoeft niet eens mee te lopen als je geboost wordt. zolang je maar indezelfde map zit

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:34
Hmm...moet nog even mijn Monk/Crus/Barb/Wizard nog van 60 naar 70 bumpen. Wellicht een leuk klusje voor de komende week om even slim mee te lopen ;)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Joarie, mocht je hulp nodig hebben kan je mij altijd een berichtje sturen, mijn opzet-biscuit held ;)

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:34
Haha, je hebt ze gevonden? :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

nog niet, gister geen tijd gehad om er langs te gaan.
Strakjes wel even doen.

Mad-Matt schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:07:
nog niet, gister geen tijd gehad om er langs te gaan.
Strakjes wel even doen.
Offtopic: veel plezier met shoppen bij de Lidl voor je 'Animal Biskwie'

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:01

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Booyaa schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:36:
Vroegah had je die bounty waarbij je 2 minuten bezig was en tering veel exp per keer kreeg. Je was binnen no time level 70
Bounty Hell's Rift dacht ik 67 Mil. exp, 2 a 3 minuten werk op T6.

Gisteren nog even met wat clanleden wezen riften, maar geen nuttige drops, en zat alweer aan de 500 bloodshards, dus ik richting Kadala voor eerst maar chest, eerste roll kreeg ik gelijk een firebirds chest die nagenoeg kwa stats gelijk was aan mijn Vyr's, dus kijken of ik nog een goede vervanger voor mijn offhand kan rollen, krijg ik binnen 3 gambles krijg ik de firebird offhand ( En nog een verdomde goede ook in mijn ogen :D )

Ja ja nog 1 piece voor de 6-set bonus :D Ben er eigenlijk wel blij mee :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 00:46

BlackEyedAngel

Just a decent guy

FF 2 vraagjes
1: Ik krijg voor kerst de game (ps4) en ga singleplayer met een WD beginnen. Raden jullie normal aan om mee te beginnen, of hard voor iets meer uitdaging (uitdaging is niet hetzelfde als frustratie imho :D )
2: Hoeland duurt het installeren van de game + patches als je vers begint?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Thalaron
desjaak909 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:18:
[...]

Maar als de booster gewoon opent en dan bounties doet heb je ook nog wat drop/rorg kansen en is voor de booster ook minder saai, je hoeft niet eens mee te lopen als je geboost wordt. zolang je maar indezelfde map zit
??

Gewoon low lvl char T6 game laten maken.
Vervolgens jaag je door de gewenste bounties heen. Indien nog geen lvl 70 -> Rifts
Zodra lvl 70 = Cashes ophalen = T6 Cash.

Heb laatst iemand een boost gegeven en die had dus direct 5 Leg's :P

Pagina: 1 ... 24 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.