l0n3w012ph schreef op donderdag 27 november 2014 @ 23:10:
Wat ik zo vreemd vind is dat ik soms lees dat mensen schijnbaar moeiteloos op T6 rifts spelen en bij de DH gefocussed zijn op marauder set items en Etrayu's, Kridershots etc.
Als ik dan de stats vergelijk met anderen zie ik dat mijn dps, toughness etc soms ver boven die ander zit maar ik heb toch soms best moeite met T6 rifts. Doen jullie dat dan soms in public games met 4 man tegelijk of zo?
Ik pak net genoeg marauder set items om samen met RoRG in ieder geval de hatred spenders op mijn sentry guns te kunnen equippen. Maar verder zorg ik dat ik altijd een set item van Natalya naast mijn Natalya's slayer heb. In mijn geval Natalya's embrace. Kridershots, Etaryu's etc, met socket of niet, zorgen echt alleen maar voor een enorme damage drop.
Vanavond een hele goede Travellers pledge gevonden die in combinatie met de Compass rose ring voor een dps toename van meer dan 200k zorgde. Hellfire amulet of niet, maar als die minder is gaat ook die bij mij het salvage aambeeld op.
Wat ik vooral bij je gear zie is dat het inderdaad puur gefocused is op Sheet dps. Maar je hebt totaal geen elite % damage of elemental % damage increases.
Als ik dan jouw DH vergelijk met de mijne zie ik ook het volgende.
Puur sheet dps:
1.267 miljoen voor jouw DH, "slechts" 730k voor mijn DH (530k verschil, puur op auto attacks)
Elemental DPS:
1.267 miljoen tegen 1.1 miljoen (150k verschil, bij abilities zoals elemental arrow)
Elemental Elite DPS:
1.267 miljoen tegen 1.36 miljoen (100k verschil in mijn voordeel, bij elites, waarbij je over het algemeen toch het langst mee vecht).
Daarnaast is TnT inderdaad van ontschatbare waarde op het moment, waardoor m'n sentries op het moment de 2.84 breakpoint halen.
Wederom die stats vergeleken met jouw DH, kom je op de 1.74 breakpoint uit.
Effectief doen mijn sentries dus 3.33 aanvallen per seconde hierdoor, daar waar die van jouw vastzitten op 2 aanvallen per seconde.
Zo zie je dat in het geval van een elite gevecht van een minuut (ff ruim schatten).
In jouw geval 120 aanvallen van je sentries zijn geweest met ongeveer 1.267 miljoen dps (de echte berekening is natuurlijk anders). 152 mil totaal
In mijn geval 200 aanvallen van mn sentries voor ongeveer 1.36 miljoen. 272 mil totaal.
Zo zie je maar, de verschillen lopen dan hard op

.
TL:DR;
Sheet dps is bedriegend, stack ook elemental dps en elite dps.. daarnaast wil je met de huidige opzet een T'n'T.