Ben er zelf nu een halve week mee bezig en inmiddels monk level 16. Op normal wordt het spel al snel te makkelijk. Zelfs tegen een eind baas ga je nauwelijks dood, er komt geen enkele strategie bij kijken, gewoon een beetje op de knoppen rammen. Ben nu een niveau zwaarder aan het spelen en dan moet je echt al gaan kijken welke skills het beste passen en welke armor etc. Valt me overigens op dat de moeilijkheid zwaar uiteen loopt. Kwam gister op een stuk waar een heel leger soort van stieren en skelletten op me af kwam waarbij ik geen schijn van kans maakte.BlackEyedAngel schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:08:
FF 2 vraagjes
1: Ik krijg voor kerst de game (ps4) en ga singleplayer met een WD beginnen. Raden jullie normal aan om mee te beginnen, of hard voor iets meer uitdaging (uitdaging is niet hetzelfde als frustratie imho)
2: Hoeland duurt het installeren van de game + patches als je vers begint?
Ik zou beginnen op Normal, omdat je nog helemaal geen gear hebt. Zodra je char volledig aangekleed is kan je wel opschakelen naar een niveau waarop je prettig speelt. Waarschijnlijk kom je dan uit op Hard of Expert, de rest is denk ik nog te hoog gegrepen voor een vers account. Maar je kunt op elk moment switchen van difficulty, omlaag zelfs tijdens het spelen, dus experimenteer er op los!BlackEyedAngel schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:08:
FF 2 vraagjes
1: Ik krijg voor kerst de game (ps4) en ga singleplayer met een WD beginnen. Raden jullie normal aan om mee te beginnen, of hard voor iets meer uitdaging (uitdaging is niet hetzelfde als frustratie imho)
Laatst nog een verse install op een nieuw systeem gedaan en ik geloof dat de launcher ongeveer 10-15 minuten bezig was. Launcher installatie zelf is minder dan een minuut.
Edit: gemist dat je op PS4 speelt. Dan geldt het stukje over de installatie waarschijnlijk niet.
De acts hebben verschillende moeilijkheidsgraden. Act I is een piece of cake, terwijl II, III en IV beduidend moeilijker zijn. Daarnaast gaan de monster stats ook omhoog naarmate je zelf in level stijgt.Tweakarim schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:47:
[...]
Ben er zelf nu een halve week mee bezig en inmiddels monk level 16. Op normal wordt het spel al snel te makkelijk. Zelfs tegen een eind baas ga je nauwelijks dood, er komt geen enkele strategie bij kijken, gewoon een beetje op de knoppen rammen. Ben nu een niveau zwaarder aan het spelen en dan moet je echt al gaan kijken welke skills het beste passen en welke armor etc. Valt me overigens op dat de moeilijkheid zwaar uiteen loopt. Kwam gister op een stuk waar een heel leger soort van stieren en skelletten op me af kwam waarbij ik geen schijn van kans maakte.
[ Voor 33% gewijzigd door Deadsmell op 04-12-2014 11:06 ]
Hoi,
Heeft er iemand nog tips voor mijn crusader? (link in profiel) T3 gaat momenteel best aardig, maar ik vraag me af of er nog iets mist waardoor het beter zou kunnen.
Heeft er iemand nog tips voor mijn crusader? (link in profiel) T3 gaat momenteel best aardig, maar ik vraag me af of er nog iets mist waardoor het beter zou kunnen.
Werkt dat niet meer, of mis ik het nut daarvan? Ik ben vorige week door iemand geboost dmv bounties. Netjes alle caches opgespaard en open gemaakt op level 70. Resultaat: veel sub-level 70 crap gear.Thalaron schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:38:
[...]
Zodra lvl 70 = Cashes ophalen = T6 Cash.
Ook verandering aan de Reaker set dus.Furious Charge
Dreadnought
Has been redesigned. Now grants Furious Charge two charges.
The Legacy of Raekor
2-piece bonus: The first enemy hit by Furious Charge takes 100% additional damage.
4-piece bonus: Furious Charge gains the effect of every rune.
5-piece bonus: Enemies hit by Furious Charge take 3000% weapon damage over 3 s
+
Monkey King's Garb
4-piece set bonus has been slightly redesigned
When your decoys explode, you gain a buff that increases the damage of Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Tempest Rush, and Wave of Light by 500% for 3 seconds.
[ Voor 25% gewijzigd door Goldman op 04-12-2014 11:10 ]
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Monkey King's Garb
- 4-piece set bonus has been slightly redesigned
- When your decoys explode, you gain a buff that increases the damage of Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Tempest Rush, and Wave of Light by 500% for 3 seconds.
Ook aan monky gear. Klinkt wel beter dan wat je nu krijgt van de set, op PTR.
- When your decoys explode, you gain a buff that increases the damage of Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Tempest Rush, and Wave of Light by 500% for 3 seconds.
Dat werkt inderdaad niet als iemand als lv1 T6 de game start, als je als lv70 T6 de game start en de lv1 joined dan, en je wacht met inleveren van je bounties ( dus dat je de caches krijgt) tot de lv1 lv70 is zit er lv70 gear in.Deadsmell schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:04:
[...]
Werkt dat niet meer, of mis ik het nut daarvan? Ik ben vorige week door iemand geboost dmv bounties. Netjes alle caches opgespaard en open gemaakt op level 70. Resultaat: veel sub-level 70 crap gear.
Beetje omslachtig vind ik zelf, laatst op Seasonal een crusader gestart op lv1 T6 game, booster erbij en voordat we ACT1 compleet hadden was ik lv70 paragon 4. Vond ik persoonlijk leuker spelen dan echt een pure boost.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Je moet ze niet opsparen maar bij Cain laten staan... En ophalen & openen Nadat iedereen (ofwel de game) LVL70 is. Ik weet niet of dat mogelijk aangepast is, maar de laatste keer werkte dat in elk geval wel. Dus lvl 1 speler start game, ik join met 70 -> Bounties en Rifts... zodra lifter 70 is... cash ophalen en dan openen...Deadsmell schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:04:
[...]
Werkt dat niet meer, of mis ik het nut daarvan? Ik ben vorige week door iemand geboost dmv bounties. Netjes alle caches opgespaard en open gemaakt op level 70. Resultaat: veel sub-level 70 crap gear.
Maar mogelijk dat het veranderd is? Is immers erg makkelijk om alle bounties zo op T6 te completen...
Anyways... Mocht iemand mij een boost willen geven voor een boost terug kunnen we het uit testen
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
1 Hangt er vanaf of je hardcore of softcore wilt spelen (Hardcore -> Dood = Dood a.k.a Weg char + alle gear die je aan hebt en in je inventory hebt.)BlackEyedAngel schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:08:
FF 2 vraagjes
Zoals al werd gezegd begin met een verse char zonder gear gewoon op Normal om het spel te leren spelen.
Zodra je gear hebt kan je hogere niveaus bekijken.
Softcore maakt niet zoveel uit.
2:
Max 30 min tot 1 uur zou ik zeggen? (Op me X1 was het tenminste zo inclusief download vanuit de store.)
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Ik ben met wat ervaring nu net van lvl 1 tot 70 gespeeld. Handmatig ja, zonder boost. (laatste keer dat ik dat doen denk ik, maar de expo was nog nieuw voor me enzo)
Gooi je game meteen maar naar Hard, die bonus xp maakt heel veel goed en echt moeilijker is het niet, mobs hebben alleen meer hp lijkt het. Als je merkt dat alle mobs heel snel dood gaan gooi je em omhoog, ik zat al vrij snel op Adept, maar ik ken Act 1-4 dus al. (van heel lang terug, maar toch)
Uiteindelijk van lvl 28-63 op Master gespeeld, dat ging wel goed, maar als beginneling zal je misschien in Act 3 / 4 zo nu en dan terug moeten schakelen naar Adept. Hangt ook puur van je gear af. Vooral in A4 is weinig dps gewoon irritant spelen en is low def / life niet echt handig. Na level 63 had ik A5 pas uit en ben ik aan Adventure mode begonnen (net unlocked dus waarom niet).
Iedereen roept maar dat je meteen daaraan moet beginnen, maar ik kreeg ingame de melding dat ik em nog moest unlocken, net als dat ik niet meteen alle waitpoints van A5 had...
Naar lvl 70 die laatste 7 levels duurde nog best lang eigenlijk, had misschien dat stukje maar vast kunnen boosten, maar goed ik heb nu wel gear en een build idee waarmee ik T1 vrij gemakkelijk aankan, dat is ook wat waard zullen we maar zeggen.
Gooi je game meteen maar naar Hard, die bonus xp maakt heel veel goed en echt moeilijker is het niet, mobs hebben alleen meer hp lijkt het. Als je merkt dat alle mobs heel snel dood gaan gooi je em omhoog, ik zat al vrij snel op Adept, maar ik ken Act 1-4 dus al. (van heel lang terug, maar toch)
Uiteindelijk van lvl 28-63 op Master gespeeld, dat ging wel goed, maar als beginneling zal je misschien in Act 3 / 4 zo nu en dan terug moeten schakelen naar Adept. Hangt ook puur van je gear af. Vooral in A4 is weinig dps gewoon irritant spelen en is low def / life niet echt handig. Na level 63 had ik A5 pas uit en ben ik aan Adventure mode begonnen (net unlocked dus waarom niet).
Iedereen roept maar dat je meteen daaraan moet beginnen, maar ik kreeg ingame de melding dat ik em nog moest unlocken, net als dat ik niet meteen alle waitpoints van A5 had...
Naar lvl 70 die laatste 7 levels duurde nog best lang eigenlijk, had misschien dat stukje maar vast kunnen boosten, maar goed ik heb nu wel gear en een build idee waarmee ik T1 vrij gemakkelijk aankan, dat is ook wat waard zullen we maar zeggen.
Eerste paar keer vind ik dat je de game gewoon moet spelen, in ieder geval met een nieuwe type char, is wel het leukst.
Wel een tip voor mensen die dit doen, speel het spel pas uit met lvl 70, dan is het gegarandeerd een leg bij Malthael waar je ook wat aan hebt
Gister eindelijk m'n 5e Akkhan item gevonden, set is nu compleet (met rorg), ik weet niet wat ik had gehoopt, maar het was niet zo'n gamechanger als bij een wiz of DH bijvoorbeeld. Unrelenting Phalanx (schild) is toch zeker wel een vereiste.
Wel een tip voor mensen die dit doen, speel het spel pas uit met lvl 70, dan is het gegarandeerd een leg bij Malthael waar je ook wat aan hebt
Gister eindelijk m'n 5e Akkhan item gevonden, set is nu compleet (met rorg), ik weet niet wat ik had gehoopt, maar het was niet zo'n gamechanger als bij een wiz of DH bijvoorbeeld. Unrelenting Phalanx (schild) is toch zeker wel een vereiste.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
En de set is al aardig sterk, maar leuke veranderingMeatwagon schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:12:
Monkey King's Garb
Verwijderd
Hey! Toch begonnen aan Season, nu mn Barb een week op 70 en al aardig wat (random) legs verzameld. Speel nu een Lightning whirlwind barb, maar weet helemaal niet of dat de beste keus is. Kom van Non-season DH waar heeeeel veel tijd in zit, maar zit nog niet lekker in de Barb builds.
Voor welke set moet ik gaan? En wat zijn de meest voor de hand liggende opties voor end-game builds?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Yoran-2316/hero/2672712 -> JaapStam
Voor welke set moet ik gaan? En wat zijn de meest voor de hand liggende opties voor end-game builds?
Dit begint toch echt tegen te steken: https://www.dropbox.com/s...12-04%2021.18.20.png?dl=0
Iemand nog een idee? Ik heb al mijn settings gereset, v-sync aangezet (naar verluidt zou dit beter moeten gaan... nogal contra intuitief), mn sounds channels op laagste gezet (klinkt nergens naar in combat), AA afgezet, ...
Vanaf dat mn group in combat gaat heb ik dikke framedrops. Geen combat = 60 tot 80fps. Het is toch niet dat mn cpu geen reet waard is?
https://www.dropbox.com/s...12-05%2017.54.58.png?dl=0
Iemand nog een idee? Ik heb al mijn settings gereset, v-sync aangezet (naar verluidt zou dit beter moeten gaan... nogal contra intuitief), mn sounds channels op laagste gezet (klinkt nergens naar in combat), AA afgezet, ...
Vanaf dat mn group in combat gaat heb ik dikke framedrops. Geen combat = 60 tot 80fps. Het is toch niet dat mn cpu geen reet waard is?
https://www.dropbox.com/s...12-05%2017.54.58.png?dl=0
[ Voor 6% gewijzigd door SideShow op 05-12-2014 17:56 ]
Call of the Ancients bonus van Immortal King Set (blijven dan tot ze doodgaan i.p.v. zoveel seconden) lijkt me wel handig voor WW built.Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 07:48:
Hey! Toch begonnen aan Season, nu mn Barb een week op 70 en al aardig wat (random) legs verzameld. Speel nu een Lightning whirlwind barb, maar weet helemaal niet of dat de beste keus is. Kom van Non-season DH waar heeeeel veel tijd in zit, maar zit nog niet lekker in de Barb builds.
Maar heb er geen ervaring mee.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/48300064
Kan je mijn barb bekijken. Is overigens geen WW build en is niet bepaald af
Maar wellicht heb je er iets aan.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Dit werkte voor mij het beste:Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 07:48:
Je kan ipv fire ook lightning doen, maar dan doen jij en de ancients veel minder damage. Het voordeel van de 50% damage naar de ancients is wel weer leuk, maar is in latere paragon levels niet echt meer nodig. Bovendien gaan de ancients nog wel eens dood doordat ze 50% van jouw damage op zich nemen. De extra fire damage van de ancients is uiteindelijk veel meer waard.
In single player is een unity ring voor jezelf en bij een follower die niet dood kan nog het beste. Eventueel kan je daar bovenop ook nog eens 50% van de damage naar de ancients laten gaan. Maar nogmaals dat is als je echt goeie gear hebt niet echt nodig.
En kom je bij greater rift 35+ uit, dan ga je toch wel dood - tenzij je met de reakors set speelt en daarmee alles freezed / stunned.
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Interessante build! Heb je Frenzy vaak nodig? Anders kan je net zo goed voor Rend - Ravage gaan, aangezien je met een two-hander speelt.
Mensen nog tips voor me?
Speel nu met crus met full akkhan met double phalanx schild, maar gigantische wrath problemen. (met Reapers wraps)
Speel nu met crus met full akkhan met double phalanx schild, maar gigantische wrath problemen. (met Reapers wraps)
Het geheim van de Phalanx build zit hem in de cooldown percentage, deze moet rond de 50% zitten. Dit is bijna een vereiste. Daar moet je aan werken.Mad-Matt schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:19:
Mensen nog tips voor me?
Uiteraard met een full Akkhan set , alleen de helm wordt vaak vervangen (op hogere levels) door een Leorics Crown voor de Elite damage boost. Strongarm Bracers voor de knockback.
Een mooi voorbeeld hier.
Slechts de onwetende wordt kwaad, de wetende verstaat.
Furious charge nu dus ook viable voor group play en bosses. Alleen solo zullen ze hiermee de extreem hoge grifts niet meer halen denkGoldman schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:08:
[...]
Ook verandering aan de Reaker set dus.
+
[...]
56% is de magic number.BazerK schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:10:
[...]
Het geheim van de Phalanx build zit hem in de cooldown percentage, deze moet rond de 50% zitten. Dit is bijna een vereiste. Daar moet je aan werken.
Uiteraard met een full Akkhan set , alleen de helm wordt vaak vervangen (op hogere levels) door een Leorics Crown voor de Elite damage boost. Strongarm Bracers voor de knockback.
Een mooi voorbeeld hier.
Ik vind zelf trouwens condemn build solo fijner spelen.
[ Voor 50% gewijzigd door Sinned123 op 07-12-2014 09:00 ]
Goed voorbeeld van een condemn build?
Lekker is dat. Ptr copy werkt weer niet.. gisteren ook al niet.
Moet op zn minst de kans krijgen om de demon hunter nieuwe stijl te testen..
Of gelijk de bende in hoek gooien. Begint op Ubisoft te lijken
Heb dit gisteren ook gedaan, werkt prima hoorHenkje.doc schreef op zondag 07 december 2014 @ 11:42:
Lekker is dat. Ptr copy werkt weer niet.. gisteren ook al niet.
Check de top players hier: http://www.diabloprogress...grift_solo/class.crusader.Mad-Matt schreef op zondag 07 december 2014 @ 10:53:
Goed voorbeeld van een condemn build?
Ik speelde laatst met iemand samen die deze build had en dat ging echt keihard. Lijkt me ook een fijne, maar dat zal voor alle varianten wel gelden.
Ik heb hem dit weekend gehaald, zal de installatietijd later ff posten.BlackEyedAngel schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:08:
FF 2 vraagjes
Heb de ps4 versie al een paar avonden gespeeld en deze voelt simpeler / makkelijker dan de pc versie.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Een tijdje geleden toch maar eens een seasonal champ gemaakt op de PTR, een demonhunter...
..gisteren heb ik em over para 200 getild....sjonge jonge wat speelt die leuk.
Meer dan een jaar geleden dat ik nog een DH heb gespeeld, maar in de PTR bevalt hij me prima.
Als season2 eraan komt, ga ik zowieso een DH beginnen. Doet bakken dmg met nieuwe M6, scheurt door T6 zonder problemen...gisteren 2 Grift lvl40 keys gehaald in men trials, is me nog met geen andere champ gelukt.
DH misschien een beetje OP?
Meer dan een jaar geleden dat ik nog een DH heb gespeeld, maar in de PTR bevalt hij me prima.
Als season2 eraan komt, ga ik zowieso een DH beginnen. Doet bakken dmg met nieuwe M6, scheurt door T6 zonder problemen...gisteren 2 Grift lvl40 keys gehaald in men trials, is me nog met geen andere champ gelukt.
<GoT> Brain3#2873
Heb zelf ook de PS4 variant als de PC variant, merk zelf weinig verschil, maar begin dan zelf ook altijd op Hard of Expert. Nu speel ik de ps4 variant alleen om samen met anderen op de bank te gamen.Bospa01 schreef op zondag 07 december 2014 @ 16:52:
[...]
Ik heb hem dit weekend gehaald, zal de installatietijd later ff posten.
Heb de ps4 versie al een paar avonden gespeeld en deze voelt simpeler / makkelijker dan de pc versie.
---
Na het één en ander te lezen over de PTR ga ik denk ik wel seasons spelen. De verbeterde monk en de nieuwe legendary gems spreken met best wel aan.
Aan de trails is ook het nodige veranderd op de PTR, waardoor je gemakkelijker hogere level keys haalt. Heb ik gelezen...Brain3 schreef op maandag 08 december 2014 @ 08:59:
Een tijdje geleden toch maar eens een seasonal champ gemaakt op de PTR, een demonhunter...
Heeft iemand trouwens die DH zonder M6 in het build van de maand blog op Battle.net al geprobeerd? Is dat wat?
Ah tof, die build voor de WD had ik al een beetje verwacht. Was Helltooth en Grim Reaper aan het verzamelen in de hoop dat de Wall of Zombies weer een beetje viable worden
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Vind hem ook wel leuk. Het lijkt heel erg op de Spider Queen build die ik op mijn non-season WD heb. Alleen gear-wise iets anders en Zombie Dogs verwisselen voor Wall of Zombies.Joarie schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:40:
Ah tof, die build voor de WD had ik al een beetje verwacht. Was Helltooth en Grim Reaper aan het verzamelen in de hoop dat de Wall of Zombies weer een beetje viable worden
Paar dagen geleden ook met een poison dart build aan de slag gegaan in season. Hoewel ik het juiste mask nog niet heb en ook nog geen enkel stuk van Zuni, doe ik al redelijk gemakkelijk T6. Dagger of Darts gaf echt een mooie damage boost. Zo fijn, dat er nu verscheidene goede WD builds zijn.
Van het weekend weer even wat hardcore gespeeld, was verfrissend, even wat anders dan de standaard grind of grifts, zeker aan te raden
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Niet de crown voor de elite damage boost, maar voor de CDR. Het effect van de gem die je erin stopt wordt met 85%75-100% verhoogd, dus als je er een Diamond in stopt voor CDR dan heb je al een aardig percentage van je helm alleen. De Crown geeft volgens mij geen elite damage boost.BazerK schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:10:
[...]
Het geheim van de Phalanx build zit hem in de cooldown percentage, deze moet rond de 50% zitten. Dit is bijna een vereiste. Daar moet je aan werken.
Een mooi voorbeeld hier.
[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 08-12-2014 13:20 ]
Vicariously I live while the whole world dies
Leorics Crown heeft weinig te maken met Elite damage bonus. Deze helm gebruik je voor de 75-100% effect increase van de socketed gem.
Dropt een Leoric's Crown gewoon random, zoals veel legendary's, of is er een bepaalde spot? Op het internet zie ik verschillende antwoorden, sommige zeggen dat je de Skeleton King moet farmen. Andere zeggen weer dat het niks uit maakt.
Maakt inderdaad niets uit, alle legendaries kunnen overal droppen. Een select aantal dropt alleen op Torment 1 en hoger.. maar gezien hoe makkelijk dat nu is, zal dat ook geen limiterende factor zijn.Meatwagon schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:15:
Dropt een Leoric's Crown gewoon random, zoals veel legendary's, of is er een bepaalde spot? Op het internet zie ik verschillende antwoorden, sommige zeggen dat je de Skeleton King moet farmen. Andere zeggen weer dat het niks uit maakt.
Bepaalde plekken farmen voor specifieke items is niets meer dan een mythe, gewoon rifts rammen, die hebben de hoogste dropkans van legendaries... uiteindelijk krijg je em dan vanzelf.
Behalve dan de Ring of Royal Grandeur bijv., die krijg je toch echt alleen uit caches van Act 1 (hogere kans op hogere levels, maar kan zelfs in een normal droppen).Sabrac schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:20:
[...]
Bepaalde plekken farmen voor specifieke items is niets meer dan een mythe, gewoon rifts rammen, die hebben de hoogste dropkans van legendaries... uiteindelijk krijg je em dan vanzelf.
Is het ook niet zo dat hij een vrijwel gegarandeerde drop is als je een eerste playthrough doet? Met andere woorden even je progress resetten en dan tot skeleton king spelen en dan dropt ie?Sabrac schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:20:
[...]
Maakt inderdaad niets uit, alle legendaries kunnen overal droppen. Een select aantal dropt alleen op Torment 1 en hoger.. maar gezien hoe makkelijk dat nu is, zal dat ook geen limiterende factor zijn.
En dropt ook uit ActIV reward cache. Echter is die kans nog kleiner omdat alle Act specific items uit de ActIV reward cache kunnen droppen. Lees anders de volgende pagina door: http://www.diablowiki.net/Horadric_Cache
Ja ok, cache only items niet meegerekend. Maar gezien Leoric geen cache only item isVicarious schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:31:
[...]
Behalve dan de Ring of Royal Grandeur bijv., die krijg je toch echt alleen uit caches van Act 1 (hogere kans op hogere levels, maar kan zelfs in een normal droppen).
Nu je dat zo zegt.. veel van mn nieuwe characters hebben wel leorics crown bij de SK gekregen als 1e legendary.. maar de gegarandeerde legendaries telt toch alleen voor lvl 1-60 in A1-A4 en vanaf lvl 61+ is dat alleen bij Malthael?Crell schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:33:
[...]
Is het ook niet zo dat hij een vrijwel gegarandeerde drop is als je een eerste playthrough doet? Met andere woorden even je progress resetten en dan tot skeleton king spelen en dan dropt ie?
Gegarandeerde leg bij Skellie is alleen als je de expansion niet geïnstalleerd hebt. Daarin is hij namelijk verschoven naar Malthael. Het is overigens een gegarandeerde random leg (RNG!). Je hebt geen garantie op een Leoric's Crown en zo geldt dat voor alle legendaries in het spel.Sabrac schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:35:
[...]
Ja ok, cache only items niet meegerekend. Maar gezien Leoric geen cache only item is
[...]
Nu je dat zo zegt.. veel van mn nieuwe characters hebben wel leorics crown bij de SK gekregen als 1e legendary.. maar de gegarandeerde legendaries telt toch alleen voor lvl 1-60 in A1-A4 en vanaf lvl 61+ is dat alleen bij Malthael?
Class specific set items vallen alleen op T1 en hoger en je hebt nog specifieke legs die alleen uit caches droppen (als je char het vereiste level heeft), maar voor de rest is het allemaal random. Zowel wat je krijgt, als waar je het krijgt.
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 08-12-2014 15:06 ]
Je hebt gelijk, het boost de gemsVicarious schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:13:
[...]
Niet de crown voor de elite damage boost, maar voor de CDR. Het effect van de gem die je erin stopt wordt met 85%75-100% verhoogd, dus als je er een Diamond in stopt voor CDR dan heb je al een aardig percentage van je helm alleen. De Crown geeft volgens mij geen elite damage boost.
Slechts de onwetende wordt kwaad, de wetende verstaat.
Actually, de Broken Crown is een gegarandeerde drop bij de Skeleton King tussen lvl 10 en 65Deadsmell schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:02:
[...]
Gegarandeerde leg bij Skellie is alleen als je de expansion niet geïnstalleerd hebt. Daarin is hij namelijk verschoven naar Malthael. Het is overigens een gegarandeerde random leg (RNG!). Je hebt geen garantie op een Leoric's Crown en zo geldt dat voor alle legendaries in het spel.
Class specific set items vallen alleen op T1 en hoger en je hebt nog specifieke legs die alleen uit caches droppen (als je char het vereiste level heeft), maar voor de rest is het allemaal random. Zowel wat je krijgt, als waar je het krijgt.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Euh...een blue heeft toch verklaard dat de gegarandeerde drop verplaatst is naar Malthael toen de expansion geïntroduceerd werd? Of is dat later terug gedraaid?Angeloonie schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:11:
[...]
Actually, de Broken Crown is een gegarandeerde drop bij de Skeleton King tussen lvl 10 en 65
Nope dat zit er nog in, maar daarnaast is de Broken Crown een tijd terug toegevoegd als gegarandeerde drop bij de Skeleton King (maar dus enkel tussen lvl 10-65).Deadsmell schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:13:
[...]
Euh...een blue heeft toch verklaard dat de gegarandeerde drop verplaatst is naar Malthael toen de expansion geïntroduceerd werd? Of is dat later terug gedraaid?
Zouden ze wel meer mogen doen met bepaalde boss-legs (Butcher's Sickle/Axe etc).
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ooh, dat heb ik vast gemist in dat maandje dat ik niet gespeeld heb. Volgende keer toch maar alle changes doornemen.
Oftewel, ik ga rifts farmen tot ik er dood bij neer val
En Kadala-gamblen natuurlijk. In al mijn gambles zaten er ook wel 2 of 3 leoric's crowns tussen.Meatwagon schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:22:
Oftewel, ik ga rifts farmen tot ik er dood bij neer val
waarom doet iedereen bounties zie geen GRIFST
[ Voor 3% gewijzigd door Raoul.TLS op 08-12-2014 21:09 ]
Denk ga even wat solo grifts doen met mijn WD. Maar haal ze telkens niet door allemaal gare ongein.
Of 1 elite waar ik 5 minuten mee bezig ben ( 5 blauwe met ice en thunderstom -.- )
Of kan op het eind de boss niet vinden.
Of krijg Saxtris als boss 3/4x. Met Pet doctor duurt die best lang vanwege die spawns van hem.
Daardoor haal ik 33 telkens net niet solo, terwijl eigenlijk 90% van de grift makkelijk is. Sommige elites dood in 15 sec.
Of 1 elite waar ik 5 minuten mee bezig ben ( 5 blauwe met ice en thunderstom -.- )
Of kan op het eind de boss niet vinden.
Of krijg Saxtris als boss 3/4x. Met Pet doctor duurt die best lang vanwege die spawns van hem.
Daardoor haal ik 33 telkens net niet solo, terwijl eigenlijk 90% van de grift makkelijk is. Sommige elites dood in 15 sec.
Sommige grifts zijn enorm makkelijk en andere zijn ineens weer extreem moeilijk.
Ik zag met m'n DH een tijdje terug op lvl 30, vloog erdoor (6 mins over ofzo) en lvl 31 kwam ik bijna 5 minuten te kort...
Ik zag met m'n DH een tijdje terug op lvl 30, vloog erdoor (6 mins over ofzo) en lvl 31 kwam ik bijna 5 minuten te kort...
Vanaf dat level kom je ook bij rares die je kunnen 1shotten als DH.Mad-Matt schreef op maandag 08 december 2014 @ 22:19:
Sommige grifts zijn enorm makkelijk en andere zijn ineens weer extreem moeilijk.
Vooral als je solo speelt ligt je succes erg aan hoeveel van die dingen je tegenkomt. Hoe voorzichtig je speelt en hoe ver je terug moet lopen als het mis gaat.
Laatste 3 dagen bezig met grifts op hardcore, ben met solo crusader tot 12 gekomen (pas T1 geared), kwam 20 sec te kort. Is vooral de killspeed welke het probleem is op hardcore want je wil niet inleveren op toughness.Raoul.TLS schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:05:
waarom doet iedereen bounties zie geen GRIFST
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ik gisteren met een gamble de 'Pauldrons of Akkhan' gekregen, helemaal blij... zijn de stats lager dan mijn 'Born's Privilige'
Fak
PSN: Bellerophon-
Zit zelf met m'n HC monk op T3 / T4 en g.rift 17/18.. veel hoger ga ik tot nu toe nog niet doen tot ik de SWK shoulders heb. Monk loopt ingame rond met z'on 25 mil toughness (heb nog geen unity) en 850k dmg..4th schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:17:
[...]
Laatste 3 dagen bezig met grifts op hardcore, ben met solo crusader tot 12 gekomen (pas T1 geared), kwam 20 sec te kort. Is vooral de killspeed welke het probleem is op hardcore want je wil niet inleveren op toughness.
Daarnaast heb ik een leuke set aan elite dmg reduction, waardoor ik me qua toughness redelijk red.
Ben alleen m'n vorige monk op g.rift 17 kwijt geraakt omdat ik iets te nonchalant werd.. dus dat doe ik niet nog een keer
Misschien een keer wat samen doen om een iets hogere legendary droprate te krijgen?
Zit zelf op 670k dmg, samen met Temp als WD veel gespeeld, zijn te vinden op de SG ts server in de avonden. Werkt zelf met 4 pieces BT en een cameo, beetje geluk gehad met de dropsSabrac schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:54:
[...]
Zit zelf met m'n HC monk op T3 / T4 en g.rift 17/18.. veel hoger ga ik tot nu toe nog niet doen tot ik de SWK shoulders heb. Monk loopt ingame rond met z'on 25 mil toughness (heb nog geen unity) en 850k dmg..
Daarnaast heb ik een leuke set aan elite dmg reduction, waardoor ik me qua toughness redelijk red.
Ben alleen m'n vorige monk op g.rift 17 kwijt geraakt omdat ik iets te nonchalant werd.. dus dat doe ik niet nog een keer.
Misschien een keer wat samen doen om een iets hogere legendary droprate te krijgen?
Ik heb een stuk of 90 keys van rank 20 of hoger, heb zelf nog geen enkele legendary geupgrade.. ga ik pas doen als mn gear compleet is, nogal zonde je upgrade gems kwijt te raken als je gear nog niet klaar is.4th schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:03:
[...]
Zit zelf op 670k dmg, samen met Temp als WD veel gespeeld, zijn te vinden op de SG ts server in de avonden. Werkt zelf met 4 pieces BT en een cameo, beetje geluk gehad met de dropsWe doen wel nog steeds 1 lvl grift omhoog omdat niet iedereen alle gems heeft. Heb nu net zelf een gogok op lvl 3
Trial keys zijn nog rare voor ons aangezien we T1 normale rifts doen en de droprate niet al te hoog is
Ik kom wel eens op de SG TS als ik ga spelen
Die snap ik even niet. Je raakt gems nooit kwijt. Het kost hooguit goud om ze uit gear te halen, maar ook als je een item waarin gems zitten salvaged, krijg je de gems terug.Sabrac schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:56:
[...]
Ik heb een stuk of 90 keys van rank 20 of hoger, heb zelf nog geen enkele legendary geupgrade.. ga ik pas doen als mn gear compleet is, nogal zonde je upgrade gems kwijt te raken als je gear nog niet klaar is.
Ik kom wel eens op de SG TS als ik ga spelen
Elke verbetering is er één en zeker op rank 25 hebben de legendary gems behoorlijke meerwaarde (sommige...), so why not?
Als je dood gaat, raak je ze wel kwijt
Even niets...
Ik ga vanavond maar weer eens een HC poging doen. Heb het op SC nog prima naar mijn zin maar wil vanavond even iets spannenders. Heb ergens nog een lvl 15 monk, lvl 30+ barb en een lvl 30+ Crusader op HC staan.
Nog geen idee met welke ik ga knallen.
*edit - ziet net dat het een lvl 37 barb en 30 crusader zijn, De monk is blijkbaar deleted
.
Nog geen idee met welke ik ga knallen.
*edit - ziet net dat het een lvl 37 barb en 30 crusader zijn, De monk is blijkbaar deleted
[ Voor 16% gewijzigd door Ngangatar op 09-12-2014 12:49 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Gisteren even m'n oude non-seasonal DH gespeeld. Die kon voorheen MP4-5 aan, maar letterlijk de 1e rare boog die ik vind nadat ik level 61 werd was een verdubbeling van m'n DPS... En dat terwijl de boog die ik had toen de tijd 30 miljoen heeft gekost. Ugh.
Ondertussen P62 met m'n seasonal Crusader, maar ik heb nog steeds wel moeite met T2 snel clearen, ik doe met 415k dps simpelweg nog niet genoeg dmg denk ik zo... Met 9-10milj toughness is dat wel ok al, maar de paar keer dat ik party T6 mee deed, was ik duidelijk nogal squishy en had ik overduidelijk amper 50% van de dmg output van de anderen...
Komt het er op neer dat je voor T6 gewoon simpelweg alles set / legendary moet hebben (wegens de hogere stat rolls) met voor jou perfecte stats? En dan eigenlijk sets omdat dat de enige manier is om nog meer stats te verzamelen? Ik heb het idee dat een paar plevels niet zoveel scheelt... En natuurlijk zijn hogere legendary gems fijn, maar dat kan toch ook niet het enige zijn?
Ondertussen P62 met m'n seasonal Crusader, maar ik heb nog steeds wel moeite met T2 snel clearen, ik doe met 415k dps simpelweg nog niet genoeg dmg denk ik zo... Met 9-10milj toughness is dat wel ok al, maar de paar keer dat ik party T6 mee deed, was ik duidelijk nogal squishy en had ik overduidelijk amper 50% van de dmg output van de anderen...
Komt het er op neer dat je voor T6 gewoon simpelweg alles set / legendary moet hebben (wegens de hogere stat rolls) met voor jou perfecte stats? En dan eigenlijk sets omdat dat de enige manier is om nog meer stats te verzamelen? Ik heb het idee dat een paar plevels niet zoveel scheelt... En natuurlijk zijn hogere legendary gems fijn, maar dat kan toch ook niet het enige zijn?
Inderdaad, dat is het hele geheim van HC.Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:31:
Simpel, gewoon niet doodgaan.
Cititzen of Ladonia
@DJunicron
No offence, maar Paragon 62 is nou niet echt hoog, dan heb je in totaal 10-20 uur gespeeld ofzo?
Je kan natuurlijk niet verwachten dat je de game dan al op het allerhoogste niveau kan spelen (tenminste, niet bij Diablo
)
Ik zit hier op bijna 2000 uur speeltijd, en kan met bijna al mijn characters T6 makkelijk aan (op mijn support characters na
)
No offence, maar Paragon 62 is nou niet echt hoog, dan heb je in totaal 10-20 uur gespeeld ofzo?
Je kan natuurlijk niet verwachten dat je de game dan al op het allerhoogste niveau kan spelen (tenminste, niet bij Diablo
Ik zit hier op bijna 2000 uur speeltijd, en kan met bijna al mijn characters T6 makkelijk aan (op mijn support characters na
Even niets...
Nee ik weet het, het is niet heel erg hoog nog. Heb iets van 40-50 uur gespeeld, maar ik ben de eerste 15 ofzo bezig geweest met 1-70, ik heb deze niet gepowerleveld en alles was nog locked omdat ik RoS pas net heb aangeschaft.FireDrunk schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:16:
@DJunicron
Je kan natuurlijk niet verwachten dat je de game dan al op het allerhoogste niveau kan spelen (tenminste, niet bij Diablo)
Ik zit hier op bijna 2000 uur speeltijd, en kan met bijna al mijn characters T6 makkelijk aan (op mijn support characters na)
Het is meer dat ik nu na een rift of 30 en een stuk of 10 horadric caches en wat Grifts niet meer zo zeer weet wat ik nou als vervolg moet gaan doen om snel wat progressie te maken. Als ik bij andere builds kijk zie ik ook "Maar" 8000 primary stat, 11milj toughness en set-legendary loudouts. Niet heel anders dan die van mij eigenlijk.
Gezien de drop rates van de enige dingen die mij nog upgrades gaan opleveren, is hogere T-modes spelen een beetje de enige oplossing, daarnaast is er vrijwel niemand meer die op T2 met mij wil meespelen.
De vraag is dus eigenlijk, waar heb jij uur [20-50] tot [100-1000] aan besteed? En wat maakt nou precies het verschil tussen T1-2-6 (ik lees links en rechts dat je eigenlijk nooit T3-4-5 zou moeten hoeven spelen - enkel T2 en 6 vanwege de snellere voortgang aldaar)
1000uur besteden aan goeie drops krijgen en genoeg poen en stuff om gems te maken en wat groene dingen te craften. En door veeeel te spelen merk je wel vanzelf waar je in moet investeren.. hangt vaak nogal nauw samen met de drops (goeie sets compleet krijgen etc.).
Dat is inderdaad wel de beste tip die ja kan krijgen, al duurt het meestal wel even voordat je die tip echt door hebt en je leert meestal toch wat van doodgaan, al heb je altijd de hardleerse typessorcees schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:11:
[...]
Inderdaad, dat is het hele geheim van HC.
Movies: letterboxd
Wat is nu het wezenlijke verschil in droprate tussen T2 en bijvoorbeeld T4?
Moet zeggen dat ik er toch ook wel enigsinds trots op ben dat ik nog maar 1x ben doodgegaan in die uren de afgelopen tijd. Dat was aan Malth overigens, op lvl 67, halverwege het gevecht vind ik em het moeilijkst, ik kende de movesset nog niet. Eigenlijk had ik daar overnieuw moeten beginnen.desjaak909 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:37:
[...]
Dat is inderdaad wel de beste tip die ja kan krijgen, al duurt het meestal wel even voordat je die tip echt door hebt en je leert meestal toch wat van doodgaan, al heb je altijd de hardleerse types
Maar goed, dat is wel met de indestructable passive, die heb ik wel al een keer of 8 geproct...
Heb mij trouwens maar aangemeld voor de GoT clan, is misschien wel zo gezellig en ik las dus een paar pagina's terug van mensen die ik zou kunnen assisteren
Uniqron#2942 ben ik dus.
http://www.reddit.com/r/D..._rate_for_bountyspecific/Bellerophon schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:40:
En het idee is dat het voor Warden keys & Organs als volgt is;
Keys:
T1: 1.5%
T2: 15%
T3: 20%
T4: 40%
T5: 50%
T6: 65%
Organs:
T1: 1%
T2: 9%
T3: 18%
T4: 25%
T5: 30%
T6: 50%
En zo ook voor Rifts als je trail keystones wilt verzamelen, etc etc. De significante item drops zijn gewoon veel hoger voor repetitieve dingen op T6, en vaak met afstand... Vooral T1 is maar waardeloos voor endgame drops, maar dat is natuurlijk voor een deel gecorrigeerd doordat je dan wel al alle legendaries kan vinden vanaf dat punt.
Een hogere droprate, maar echt zeker weten doe je nooitBellerophon schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:40:

Sorry, dat plaatje moet er om de zoveel tijd weer eens gepost worden hier
Maar voor de werkelijk antwoord op je vraag moet je even hier heen gaan. Daar staat alles.
With each increase in Torment, the monster difficulty and bonuses granted relative to Normal difficulty increase as follows:
Torment I: 819% Health, 396% Damage, 300% extra gold bonus, 300% extra XP bonus,[1] 15% increased legendary drop rate
Torment II: 1311% Health, 575% Damage, 400% extra gold bonus, 400% extra XP bonus, 32% increased legendary drop rate
Torment III: 2097% Health, 833% Damage, 550% extra gold bonus, 550% extra XP bonus, 52% increased legendary drop rate
Torment IV: 3355% Health, 1208% Damage, 800% extra gold bonus, 800% extra XP bonus, 74% increased legendary drop rate
Torment V: 5369% Health, 1752% Damage, 1150% extra gold bonus, 1150% extra XP bonus, 101% increased legendary drop rate
Torment VI: 8590% Health, 2540% Damage, 1600% extra gold bonus, 1600% extra XP bonus, 131% increased legendary drop rate
Each level of Torment also increases the chance of a legendary item to drop by 1.15^N, N being the level of Torment.[2] Imperial gems also have a chance to drop in Master and higher difficulties (Torment included). Bounties will award twice as many Blood Shards as Normal.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Twijfel namelijk of ik richting T3 moet gaan, speel momenteel SC T2 en dat gaat we vrij gemakkelijk, met uitzonderingenJoarie schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:45:
[...]
Een hogere droprate, maar echt zeker weten doe je nooit
[afbeelding]
Sorry, dat plaatje moet er om de zoveel tijd weer eens gepost worden hier
Maar voor de werkelijk antwoord op je vraag moet je even hier heen gaan. Daar staat alles.
[...]
Als je zoals ik softcore speelt: gewoon proberen. Wat kan er fout gaan?Bellerophon schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:54:
[...]
Twijfel namelijk of ik richting T3 moet gaan, speel momenteel SC T2 en dat gaat we vrij gemakkelijk, met uitzonderingen
Op hardcore raak je ze wel kwijt als je doodgaat... ik ga liever dood met level 1 gems terwijl ik nog crappy gear heb.Hafermaut schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:12:
[...]
Die snap ik even niet. Je raakt gems nooit kwijt. Het kost hooguit goud om ze uit gear te halen, maar ook als je een item waarin gems zitten salvaged, krijg je de gems terug.
Elke verbetering is er één en zeker op rank 25 hebben de legendary gems behoorlijke meerwaarde (sommige...), so why not?
Zodra ik m'n goede gear heb, waardoor ik zeker weet dat ik niet makkelijk doodga, dan upgrade ik m'n gems verder.
Daarnaast weet ik dat het simpelweg niets anders is dan "niet doodgaan", maar om een gem op rank 25 te krijgen zul je toch rond de rank 20 á 25 qua greater rifts moeten halen... wat weer T5 - T6 niveau is..
Voordat je daar bent heb je eerst wel wat goede gear nodig.
Heb al 6-7 characters verloren aan HC door m'n eigen ongeduld en door te roekeloos spelen, dan beperk ik liever m'n verlies.
Ik denk dat dat te kort door de bocht is, wat helpt, is zorgen dat je een goed team hebt om mee te spelen, maar ook vooral een team waarmee je drops kan verdelen.djunicron schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:24:
[...]
Nee ik weet het, het is niet heel erg hoog nog. Heb iets van 40-50 uur gespeeld, maar ik ben de eerste 15 ofzo bezig geweest met 1-70, ik heb deze niet gepowerleveld en alles was nog locked omdat ik RoS pas net heb aangeschaft.
Het is meer dat ik nu na een rift of 30 en een stuk of 10 horadric caches en wat Grifts niet meer zo zeer weet wat ik nou als vervolg moet gaan doen om snel wat progressie te maken. Als ik bij andere builds kijk zie ik ook "Maar" 8000 primary stat, 11milj toughness en set-legendary loudouts. Niet heel anders dan die van mij eigenlijk.
Gezien de drop rates van de enige dingen die mij nog upgrades gaan opleveren, is hogere T-modes spelen een beetje de enige oplossing, daarnaast is er vrijwel niemand meer die op T2 met mij wil meespelen.
De vraag is dus eigenlijk, waar heb jij uur [20-50] tot [100-1000] aan besteed? En wat maakt nou precies het verschil tussen T1-2-6 (ik lees links en rechts dat je eigenlijk nooit T3-4-5 zou moeten hoeven spelen - enkel T2 en 6 vanwege de snellere voortgang aldaar)
Je moet voor SG tegenwoordig volgens mij Paragon 300 zijn, maar als jij een avondje (of 2-3) meeloopt met een DH only party op T6, dan heb je genoeg items om daarna zelf T5-6 te spelen.
Teamplay is key...
De kans dat ik een beter Calamity vind dan welke ik nu heb is vrijwel nihil, dus elke calamity die ik vind, mag naar iemand anders... En zo geld dat voor bijna al mijn DH gear... Zelfde voor mijn support monk... Die zijn gewoon > 90-95% max geared, (op een paar puntjes dex na dus).
Kortom: vind goede maatjes, en maak gewoon de uurtjes, dan komt de rest vanzelf... Bestudeer ook de builds online en kijk wat jou het leuks spelen lijkt, en zorg dat je in een party komt met meer van dezelfde classes maar die niet diezelfde build willen, dan laten ze die drops misschien wel voor jou liggen...
Even niets...
TrueVicarious schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:57:
[...]
Als je zoals ik softcore speelt: gewoon proberen. Wat kan er fout gaan?Enige irritante aan doodgaan in softcore zijn de repaircosten van je items.
Niet helemaal, verlies van je pool of reflection ook, dat is me meer waard dan 15k aan repairkosten
En dat er opeens 5 sentries verdwijnen 
Gisteren zo'n mooie domino-effect gezien bij ons toen de Support-WD doodging
Yup, that stung a littleJoarie schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:55:
En dat er opeens 5 sentries verdwijnen
Oh jaSabrac schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:01:
[...]
Op hardcore raak je ze wel kwijt als je doodgaat... ik ga liever dood met level 1 gems terwijl ik nog crappy gear heb.
Kun je dan niet eventueel je legendary gems op een tweede HC mule zetten, dan dropt 'ie namelijk opnieuw en zou je er twee tegelijk kunnen levelen. Wel veel gedoe, maar heb je altijd een gelevelde gem achter de hand.
Maar goed, geen ervaring met HC (met een reden waarschijnlijk).
heeft er iemand een idee waar ik paragon points juist in moet knallen voor de crusader?
Heb die lang geleden geleveled tot 70 en daarna nauwelijks nog aangeraakt.
Iemand die een paar pointers kan achterlaten betreffende de crusader?
http://eu.battle.net/d3/e...aunter-2411/hero/42487913
Heb die lang geleden geleveled tot 70 en daarna nauwelijks nog aangeraakt.
Iemand die een paar pointers kan achterlaten betreffende de crusader?
http://eu.battle.net/d3/e...aunter-2411/hero/42487913
Oei het is een beetje een wirwar van skills en items door elkaar, ik kan niet echt een doel of build ontdekken. Dat maakt het ook lastig om je Paragorn points te verdelen. Zonder Akkhan set ga je in ieder geval niet veel uptime op je Akarat Champion halen dus CDR halen uit je Paragorn points zit er niet echt in. Ik zou dan in offensive gaan voor Crit Chance en daarna Crit damage. In core zou ik zorgen dat je movespeed inc. items op 25% komt (is cap), rest strength en voor de rest gewoon tanky stats verzamelen afhankelijk van waar je tekort komt.
Iemand anders er last van dat bij het inloggen het op "Authenticating credentials" blijft hangen?
(America lijkt wel te werken... Europe niet)
[EDIT] Gelukt.. duurt minstens 5 minuten.
(America lijkt wel te werken... Europe niet)
[EDIT] Gelukt.. duurt minstens 5 minuten.
[ Voor 32% gewijzigd door Sabrac op 09-12-2014 21:13 ]
ah, vandaar, zit ook al naar het inlog scherm te kijken.... begint wel op D2 te lijken :x
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Mijn hele battle net cliënt wou niet meer laden. Reboot hielp niks en was van plan em opnieuw te installeren. Ineens kwam die en stond er iets van problems
Maar dat het hele ding niet meer starten wil is wel vaag. Vanmiddag deed ie het nog en speelde ik weer voor het eerst sinds een jaar ofzo
Wel grappig want heel veel kan ik me niet meer herinneren
Maar dat het hele ding niet meer starten wil is wel vaag. Vanmiddag deed ie het nog en speelde ik weer voor het eerst sinds een jaar ofzo
Wel grappig want heel veel kan ik me niet meer herinneren
Bij mij kwam die battlenet app launcher gisteravond ook niet naar voren op m'n desktop als ik hem opstartte. Ik heb een reinstall gedaan en toen kwam ik er wel in na een wachtrij tijd van 2 min.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Iemand een idee wanneer de PTR verloopt? en Season 2 werkelijkheid wordt ? ;-)
<GoT> Brain3#2873
Is nog niets over gezet, ze houden nog aan dat S2 een maand van tevoren wordt aangekondigd, mijn persoonlijk gok tot dusver is ergens in feb.Brain3 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:17:
Iemand een idee wanneer de PTR verloopt? en Season 2 werkelijkheid wordt ? ;-)
Verwijderd
Ik zie al gigantisch veel directe upgrademogelijkheden als ik zo naar je build kijk. Uiteraard ook dingen voor later maar een groot deel is nu al direct te doen.djunicron schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:24:
[...]
Nee ik weet het, het is niet heel erg hoog nog. Heb iets van 40-50 uur gespeeld, maar ik ben de eerste 15 ofzo bezig geweest met 1-70, ik heb deze niet gepowerleveld en alles was nog locked omdat ik RoS pas net heb aangeschaft.
1) Vitality van je zwaard af, socket er op met een groene gem. Alleen dat al geeft minstens +100% crit damage.
2) RoRG (hele mooie overigens, gratz!) de life on hit rerollen naar een socket en daar een Mirinae instoppen.
3) In je pants wil je 2 sockets voor rode of witte gems, Gezien het feit dat je nu met 2 items rondloopt die weinig doen voor je build zou je Captain Crimson set pants en belt kunnen overwegen voor die slots, zijn te craften bij de smith. Levert je ook extra Cooldown Reduction op.
4) In je armor geen 2 maar 3 sockets. Zou ik alleen niet bij je huidige armor doen aangezien je die op termijn toch wil vervangen en armor rerollen erg duur is.
5) Die Oculus Ring zo snel mogelijk vervangen voor een betere ring. Zolang je geen Stone of Jordan of Unity vind, is elke ring met Strength, Crit Hit Chance, Crit Hit Damage en een 4e stat (liefst Cooldown Reduction) een upgrade.
6) Zo snel mogelijk Akkhan's set gaan sparen, kan even duren maar die 6 set bonus is voor een Crusader zo ongeveer de enige manier om hogere torments dan 4 aan te kunnen.
7) Een beter wapen + schild is vereist. Komende tijd ga je waarschijnlijk voor je schild geen upgrade vinden maar er zijn veeeeeeel betere schilden en wapens te vinden dan wat je nu hebt. Voor de wapens zijn op dit moment Fate of the Fell en Blade of Prophecy het beste. Wat betreft schilden zijn Unrelenting Phalanx, Hellskull en Frydehr's Wrath de belangrijkste schilden voor een crusader. Zodra je een van deze wapens/schilden vind moet je maar eens wat builds gaan googelen
Dit zijn de meest directe upgrades die je makkelijk van T2 naar T3 of hoger zouden moeten slepen. Je doet nu simpelweg te weinig damage voor hogere torments.
Wat betreft je passives zou ik als je meer dan 5 gems in je gear hebt (legendary gems tellen ook) overgaan op de passive Finery. Geeft je per gem +1.5% strength bij, echt gigantisch veel. Holy Cause is ook een hele goeie, in plaats van Righteousness wat je nu hebt. In plaats van 20% op 2 skills doe je daarmee op al je skills 10% meer damage.
Zodra je wat betere gear gaat vinden zou ik me eens verdiepen in welke build je wilt gaan spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2014 12:06 ]
Is inderdaad een to-do dingetje. Vond gisteren wat andere gear waardoor ik even in dubio was, daarover later meer. +90~100% Crit van een gem of stat-wisseling zou mooi zijn, lijkt erop dat dat zo'n beetje het enige is wat je kan doen om over de 800k dps te raken met Crusaders als ik zo andere chars op leaderboards bekijk.Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:00:
[...]
Ik zie al gigantisch veel directe upgrademogelijkheden als ik zo naar je build kijk. Uiteraard ook dingen voor later maar een groot deel is nu al direct te doen.
1) Vitality van je zwaard af, socket er op met een groene gem. Alleen dat al geeft minstens +100% crit damage.
Mirinae staat op m'n "want" lijstje als volgende gem, maar life-on-hit is nu nog voor T3 / Rifts over de 15 m'n survival oplossing... Aan de andere kant, als alles sneller omgaat...Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:00:
2) RoRG (hele mooie overigens, gratz!) de life on hit rerollen naar een socket en daar een Mirinae instoppen.
Dat lijkt mij ook niet verkeerd. Het ding is alleen dat ik momenteel nog maar 8milj. gold heb en dus ook de gems upgraden wat duur is. Als in, ik kan nog niet 5 stuks royal flawless bouwen voor al die sockets. Goed te weten dat dit dus wel de juiste richting is.Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:00:
3) In je pants wil je 2 sockets voor rode of witte gems, Gezien het feit dat je nu met 2 items rondloopt die weinig doen voor je build zou je Captain Crimson set pants en belt kunnen overwegen voor die slots, zijn te craften bij de smith. Levert je ook extra Cooldown Reduction op.
4) In je armor geen 2 maar 3 sockets. Zou ik alleen niet bij je huidige armor doen aangezien je die op termijn toch wil vervangen en armor rerollen erg duur is.
Die Oculus is inderdaad niet zo heel goed, maar ik heb nog niets beters gevonden jammer genoeg. Ik heb wel een Unity, maar daar kan ik net weer niet een goede Unity van craften gezien de stats. M'n follower draagt deze momenteel... Ik had al een SoJ, maar die was level 61.Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:00:
5) Die Oculus Ring zo snel mogelijk vervangen voor een betere ring. Zolang je geen Stone of Jordan of Unity vind, is elke ring met Strength, Crit Hit Chance, Crit Hit Damage en een 4e stat (liefst Cooldown Reduction) een upgrade.
6) Zo snel mogelijk Akkhan's set gaan sparen, kan even duren maar die 6 set bonus is voor een Crusader zo ongeveer de enige manier om hogere torments dan 4 aan te kunnen.
Ik heb gisteren een Fate of the Fell gevonden en ik liep al een tijdje met dat schild met 45% Heavens Fury reduction schild rond. Ik kan dus nu die 3x Ascendancy straal spam doen, waarbij de downtime daarvan maar ~1 sec is.Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:00:
7) Een beter wapen + schild is vereist. Komende tijd ga je waarschijnlijk voor je schild geen upgrade vinden maar er zijn veeeeeeel betere schilden en wapens te vinden dan wat je nu hebt. Voor de wapens zijn op dit moment Fate of the Fell en Blade of Prophecy het beste. Wat betreft schilden zijn Unrelenting Phalanx, Hellskull en Frydehr's Wrath de belangrijkste schilden voor een crusader. Zodra je een van deze wapens/schilden vind moet je maar eens wat builds gaan googelen
Dit zijn de meest directe upgrades die je makkelijk van T2 naar T3 of hoger zouden moeten slepen. Je doet nu simpelweg te weinig damage voor hogere torments.
Waarom ik dat niet meteen ben blijven dragen? Ik drop ermee van 560k hp 11m toughness, 480k dps naar 524m hp 10.5m toughness en 381k dps. Nou werkte het op T2 nog wel prima, maar de aanpassing in speelstijl was even een cultuur omslag zeg maar, en ik moet zowel FotF als dat schild nog even wat aanpassen, gezien de matige rolls. Of het in de koelkast gooien tot ik betere versies vind.
Goed punt, ik had Finery als eens bekeken, maar met 3 gems werkte het toen nog niet echt voor me. De blessed hammers als AoE en dan Prophet AC + HFury + Bombard voor elites werkt wel prima momenteel, de 20-30 Wrath spenders zijn leuk maar met deze dps / attackspeed niet echt handig en ik heb niet de juiste CDReduction items om puur naar dergelijke skills over te gaan. Maar misschien dus op HFury FotF over, dat als mainskill, beetje blinden, AC + Bowmen + Bombard gebruiken daarnaast en dus helemaal geen Wrath meer generen + spenden? Justice met +100% van die pants en Blunt Passive werkt voor nu best prettig. Blesseds tot bijna alles stuk is, dan snel bij genereren met Richteous met Justice.Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:00:
Wat betreft je passives zou ik als je meer dan 5 gems in je gear hebt (legendary gems tellen ook) overgaan op de passive Finery. Geeft je per gem +1.5% strength bij, echt gigantisch veel. Holy Cause is ook een hele goeie, in plaats van Righteousness wat je nu hebt. In plaats van 20% op 2 skills doe je daarmee op al je skills 10% meer damage.
Zodra je wat betere gear gaat vinden zou ik me eens verdiepen in welke build je wilt gaan spelen.Dat je geen T3/4/5 zou moeten spelen is echt onzin, als T2 te simpel word en je kan makkelijk T3/4 aan maar T6 nog niet is het zeker wel de moeite om dat te gaan doen.
==
Bedankt voor de feedback, ik weet voor nu weer hoe ik verder kan.
T3 is nu al een beetje een optie, toch harder doorgegroeid dan ik had geanticipeerd...
(Maar goed, ik gisteren ook een run van GR5-8-11-13-16 waarbij 4x géén set / legendaries dropte. Grrr)
Ik speel uitsluitend HC, met hoofdzakelijk een DH op seasons, Cold 6M build.
Ik speel 2 uur per dag en alleen maar grinden voor een paar dex puntjes of extra P levels begint een beetje saai te worden.
Grifts solo gaat nog net op lvl 26, maar ik ben voorzichtig, (schijtert), jaja HC.
Maar kan ik hier nog iets aan veranderen, mijn healing is vrij slecht maar probeer zoveel mogelijk damage te vermijden.
Mijn DH
Bij voorbaat dank.
Ik speel 2 uur per dag en alleen maar grinden voor een paar dex puntjes of extra P levels begint een beetje saai te worden.
Grifts solo gaat nog net op lvl 26, maar ik ben voorzichtig, (schijtert), jaja HC.
Maar kan ik hier nog iets aan veranderen, mijn healing is vrij slecht maar probeer zoveel mogelijk damage te vermijden.
Mijn DH
Bij voorbaat dank.
Cititzen of Ladonia
Een unity voor jou en je follower met een relic dat je follower niet doodgaat zal je effectieve toughness verdubbelen, zou alvast een leuke stap zijn.sorcees schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:13:
Ik speel uitsluitend HC, met hoofdzakelijk een DH op seasons, Cold 6M build.
Mijn DH
Bij voorbaat dank.
Verder zie ik qua items alleen dat je shoulders iets beter kunnen (erg lage rolls op alles, behalve sentry).
Zit verder erg netjes in elkaar voor een HC character lijkt me.
Helm mist CHCsorcees schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:13:
Mijn DH
Bij voorbaat dank.
shoulders wil je naast Dex/Vit/sentrie het liefst cdr/res
Amu mist chc/chd
Ring Unity voor solo en anders SoJ
Boog heeft te lage base dmg, kan je beter een unbound bolt craften met 2700dps +10%dmg/35%chd
T&T roll 10%CHC ipv chd
Zie mijn DH'er voor inspiratie die heeft lvl41 gehaald op HC alleen dan met Unity ipv SoJ
Movies: letterboxd
Een socket kan je toch niet maken?Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:00:
[...]
Ik zie al gigantisch veel directe upgrademogelijkheden als ik zo naar je build kijk. Uiteraard ook dingen voor later maar een groot deel is nu al direct te doen.
Jawel, in je wapen wel, met Ramaladni's gift, een legendary drop.
Ff googelen, dan zie je het vanzelf.
Cititzen of Ladonia
Ah ik zie hetsorcees schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:19:
[...]
Jawel, in je wapen wel, met Ramaladni's gift, een legendary drop.
Ff googelen, dan zie je het vanzelf.
@hierboven, dat item is super-zeldzaam toch? Sprak gisteren met iemand daarover, die had er in Plvl 734 maar 2 gevonden. Ik heb niet eens een idee hoeveel uur je dan aan spelen ben, ik zit op 10% zeg maar, maar de XP is exponentieel...
==
Vast de eerste stapjes gemaakt, dit sloopt T2 met gemak nu.
http://eu.battle.net/d3/e...niqron-2942/hero/52337291
Nog een aantal dingen aan te passen, maar zo zonder wrath spenders en enkel cooldowns is het wel weer zo gemakkelijk spelen. Socket in t wapen scheelt heel veel en ook wat extra crit op dat schild werkt mooi.
Nu alleen nog de drop van 540k hp naar 361k op zien te vangen 1% holy dmg heals is mooi, maar ik weet nog niet zeker of ik zonder die life on hit kan in m'n ring. Maar eerst maar weer wat forgotten souls zien te krijgen, ik ben er weer 10 achteruit om dit speelbaar te krijgen.
Blade of Prophecy heb ik trouwens stiekem ook en Frydhers heb ik al 2x gevonden (66-69 ofzo en 70) maar die heb ik gesloopt voor Forgotten souls. Ik vind Condemn niet zo leuk en ik heb het idee dat al heel erg veel spelers dat gebruiken. Permanente Heaven's Fury vind ik wel leuk, zeker gezien de AoE door blijft groeien als je em connected kan casten. Met zo'n pylon had ik het idee dattie bijna offscreen werkte, toen ik eerder met Charo speelde.
==
Vast de eerste stapjes gemaakt, dit sloopt T2 met gemak nu.
http://eu.battle.net/d3/e...niqron-2942/hero/52337291
Nog een aantal dingen aan te passen, maar zo zonder wrath spenders en enkel cooldowns is het wel weer zo gemakkelijk spelen. Socket in t wapen scheelt heel veel en ook wat extra crit op dat schild werkt mooi.
Nu alleen nog de drop van 540k hp naar 361k op zien te vangen 1% holy dmg heals is mooi, maar ik weet nog niet zeker of ik zonder die life on hit kan in m'n ring. Maar eerst maar weer wat forgotten souls zien te krijgen, ik ben er weer 10 achteruit om dit speelbaar te krijgen.
Blade of Prophecy heb ik trouwens stiekem ook en Frydhers heb ik al 2x gevonden (66-69 ofzo en 70) maar die heb ik gesloopt voor Forgotten souls. Ik vind Condemn niet zo leuk en ik heb het idee dat al heel erg veel spelers dat gebruiken. Permanente Heaven's Fury vind ik wel leuk, zeker gezien de AoE door blijft groeien als je em connected kan casten. Met zo'n pylon had ik het idee dattie bijna offscreen werkte, toen ik eerder met Charo speelde.
[ Voor 10% gewijzigd door djunicron op 10-12-2014 15:42 ]
Lol, gift zeldzaam? Heb er in totaal al 10 gevonden denk ik (para 600), en 4th is bijna 700 en heeft er 11 in stash
Even niets...
Heb er nu nog 11 over en wed dat ik er totaal een 30 heb gevonden. P694 atm, theorie is dat hij gemiddeld elke 8B xp dropt. Heb 11,5B voor een level nodig.FireDrunk schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:46:
Lol, gift zeldzaam? Heb er in totaal al 10 gevonden denk ik (para 600), en 4th is bijna 700 en heeft er 11 in stash
Dit topic is gesloten.
![]()