@hierboven {edit; oh... 2 hierboven}, ik zit zelf nog niet op T6, maar ik loop inmiddels wel met gemak door T3 heen om een beetje te farmen. Uitgaande van GR levels om m'n effectiviteit te achterhalen, zit ik op 20. Maar dat is met mindere stats dan die van jou op het moment. Echter is mij nu ook wel duidelijk dat het niet alleen om de nummertjes gaat...
51% Crit chance, dat is een prettig getal al, maar hoeveel dmg increase heb je? Wat voor Vanilla gold lijkt nog steeds te gelden; 1:10 gaat lekker. Je hebt al een serieuze lading all resist, maar toch weinig toughness?
Je hebt mooie stat-legendaries. Zowel dat wapen als je schild zijn erg sterk op dat vlak, maar de legendary flavour bonussen tellen toch zwaarder. Ik had hetzelfde schild en een vergelijkbaar wapen aanvankelijk, maar een flinke hit in dps en toughness door een Heaven's Fury set te gebruiken (Charo & FotF) bleken uiteindelijk veel sneller te clearen. En inmiddels heb ik m'n dps alweer ruim verdubbeld, ook alleen al door meer str. gems in m'n gear te steken.
Gisteren een google spreadsheetje gezien met de increase in monster hp & dmg output, het is niet zo gek dat men voor T5 / 6 veel meer aandacht aan de dps besteed...
En dan je skills: Pak iets dat je goed kan buffen met legendaries & vul dan de rest van je skills aan om die éne skill te supporten. Er is een reden dat er alleen Heaven's Fury, Stampede / Bowmen of Condemn gespeeld wordt op T6. Of je moet een speelstijl ontdekt hebben die beduidend beter is, maar dan kan je beter even een video plaatsen dan dat we zo je basis stats alleen kunnen zien...
http://eu.battle.net/d3/e...niqron-2942/hero/52337291
Ranged spelen, 3x effect van HFury, slechts 2 sec cooldown (ofzo), bowmen voor single targets / extra dps, bomb voor "waarom niet", en een beetje blinding kan geen kwaad. Vooral Holy wegens de 1% life gain, en steed + endurance voor bounties / zoeken, of AC + Prophet voor defence / dmg output als je wél ingepakt wordt (waller / jailer / tele etc).
[
Voor 11% gewijzigd door
djunicron op 12-12-2014 16:27
]