FireDrunk schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:46:
Lol, gift zeldzaam? Heb er in totaal al 10 gevonden denk ik (para 600), en 4th is bijna 700 en heeft er 11 in stash :P
stringray, vertel nog eens hoeveel jij er al gevonden hebt.... :9~

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:00:
[...]

6) Zo snel mogelijk Akkhan's set gaan sparen, kan even duren maar die 6 set bonus is voor een Crusader zo ongeveer de enige manier om hogere torments dan 4 aan te kunnen.
Dat is niet waar. Ik heb op mijn crusader nog maar drie Akkhan items, maar doe T6 al redelijk rap.

Ben er alleen een beetje op uitgekeken, want ik vind het eerlijk gezegd niet een heel boeiend karakter om te levellen. Hoop dat dat verandert als ik Frydehr's Wrath en full Akkhan heb.

Verwijderd

djunicron schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:40:
@hierboven, dat item is super-zeldzaam toch? Sprak gisteren met iemand daarover, die had er in Plvl 734 maar 2 gevonden. Ik heb niet eens een idee hoeveel uur je dan aan spelen ben, ik zit op 10% zeg maar, maar de XP is exponentieel...

==

Vast de eerste stapjes gemaakt, dit sloopt T2 met gemak nu.

http://eu.battle.net/d3/e...niqron-2942/hero/52337291

Nog een aantal dingen aan te passen, maar zo zonder wrath spenders en enkel cooldowns is het wel weer zo gemakkelijk spelen. Socket in t wapen scheelt heel veel en ook wat extra crit op dat schild werkt mooi.

Nu alleen nog de drop van 540k hp naar 361k op zien te vangen 1% holy dmg heals is mooi, maar ik weet nog niet zeker of ik zonder die life on hit kan in m'n ring. Maar eerst maar weer wat forgotten souls zien te krijgen, ik ben er weer 10 achteruit om dit speelbaar te krijgen.

Blade of Prophecy heb ik trouwens stiekem ook en Frydhers heb ik al 2x gevonden (66-69 ofzo en 70) maar die heb ik gesloopt voor Forgotten souls. Ik vind Condemn niet zo leuk en ik heb het idee dat al heel erg veel spelers dat gebruiken. Permanente Heaven's Fury vind ik wel leuk, zeker gezien de AoE door blijft groeien als je em connected kan casten. Met zo'n pylon had ik het idee dattie bijna offscreen werkte, toen ik eerder met Charo speelde.
Ik heb zelf de shotgun build met Fate of the Fell, als je wil kan je mijn crusader bekijken voor die build. Linkje staat in de voetnoot.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Heb steeds maar een uurtje om te spelen ofzo, hopelijk vanavond eens ouderwets doorhalen.

HC barb gisteren naar lvl 45 gebracht, HC geeft toch wel een lekker speciaal gevoel wat ik eigenlijk alleen van Path of Exile ken, maar daar had ik teveel deaths door middel van Rubberbanding en dat is PoE best pijnlijk met een lvl 80 char. Gelukkig is dat in D3 een stuk relaxter.

Vanavod proberen lvl 50 te worden. Ja, ik doe het rustig aan en het is mijn hoogste HC char, dus ik loop te ploeteren :).

[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 11-12-2014 10:55 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:00:
[...]

Ik zie al gigantisch veel directe upgrademogelijkheden als ik zo naar je build kijk. Uiteraard ook dingen voor later maar een groot deel is nu al direct te doen.

1) Vitality van je zwaard af, socket er op met een groene gem. Alleen dat al geeft minstens +100% crit damage.

2) RoRG (hele mooie overigens, gratz!) de life on hit rerollen naar een socket en daar een Mirinae instoppen.

3) In je pants wil je 2 sockets voor rode of witte gems, Gezien het feit dat je nu met 2 items rondloopt die weinig doen voor je build zou je Captain Crimson set pants en belt kunnen overwegen voor die slots, zijn te craften bij de smith. Levert je ook extra Cooldown Reduction op.

4) In je armor geen 2 maar 3 sockets. Zou ik alleen niet bij je huidige armor doen aangezien je die op termijn toch wil vervangen en armor rerollen erg duur is.

5) Die Oculus Ring zo snel mogelijk vervangen voor een betere ring. Zolang je geen Stone of Jordan of Unity vind, is elke ring met Strength, Crit Hit Chance, Crit Hit Damage en een 4e stat (liefst Cooldown Reduction) een upgrade.

6) Zo snel mogelijk Akkhan's set gaan sparen, kan even duren maar die 6 set bonus is voor een Crusader zo ongeveer de enige manier om hogere torments dan 4 aan te kunnen.

7) Een beter wapen + schild is vereist. Komende tijd ga je waarschijnlijk voor je schild geen upgrade vinden maar er zijn veeeeeeel betere schilden en wapens te vinden dan wat je nu hebt. Voor de wapens zijn op dit moment Fate of the Fell en Blade of Prophecy het beste. Wat betreft schilden zijn Unrelenting Phalanx, Hellskull en Frydehr's Wrath de belangrijkste schilden voor een crusader. Zodra je een van deze wapens/schilden vind moet je maar eens wat builds gaan googelen ;)

Dit zijn de meest directe upgrades die je makkelijk van T2 naar T3 of hoger zouden moeten slepen. Je doet nu simpelweg te weinig damage voor hogere torments.

Wat betreft je passives zou ik als je meer dan 5 gems in je gear hebt (legendary gems tellen ook) overgaan op de passive Finery. Geeft je per gem +1.5% strength bij, echt gigantisch veel. Holy Cause is ook een hele goeie, in plaats van Righteousness wat je nu hebt. In plaats van 20% op 2 skills doe je daarmee op al je skills 10% meer damage.

Zodra je wat betere gear gaat vinden zou ik me eens verdiepen in welke build je wilt gaan spelen. ;) Dat je geen T3/4/5 zou moeten spelen is echt onzin, als T2 te simpel word en je kan makkelijk T3/4 aan maar T6 nog niet is het zeker wel de moeite om dat te gaan doen.
Kan je hetzelfde eens doen? _/-\o_

http://eu.battle.net/d3/e...angael-2322/hero/38809114

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-12 12:16

4th

Quick look, str van je soj afrollen voor een socket (gogok, bane of the trapped/powerful) en je akkhan compleet maken. Heaven's fury naar Fires of Heaven rune zetten :)
Verder voor shotgun build een hellskull (2h wapen 10% extra dmg) of voor meer wrath regen the final witness voor regen via shieldglare

[ Voor 14% gewijzigd door 4th op 11-12-2014 11:44 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik kan wel een poging wagen, uitgaande van een Shotgun build:

1. Akkhan set completeren om de cooldown van AC te halveren. In AC vorm ben je tankier, heb je met Prophet rune een revive en gaat je damage flink omhoog. Voor extra CDR kun je overwegen om de helm van Akkhan set niet te gebruiken en gaan voor Leorics Crown om de CDR gem erin te versterken.

2. Attack speed in je amulet rerollen voor een socket en Mirinae erin proppen of voor een ander amulet gaan.

3. SoJ socketen (Strength eraf helaas... :( ) en daar Bane of the Trapped in.

4. Effacious Toxin is wel ok maar in group play kan er geloof ik maar van eentje gebruik gemaakt worden. Je zou voor Gogok of Swiftness of Bane of the Powerful oid kunnen gaan daar.

5. Skills justice, blessed hammer en iron skin vervangen voor Provoke - Scared to run als fury generator en AoE debuff, Steed Charge voor mobility en Shield Glare met Divine Verdict rune als Fury generator en AoE blind. Heavens Fury rune naar Fires of Heaven.

6. Shield naar Hellskull voor extra damage is een mogelijkheid.

7. Vast nog wel wat stat rerolls mogelijk. Ga voor CDR, Crit Chance en Crit damage.

[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 11-12-2014 11:45 ]

Vicariously I live while the whole world dies

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:30
De main stat van een SoJ af kunnen rollen is juist geniaal... Die krijg je uiteindelijk toch wel terug met paragon punten... CHD niet...

Even niets...

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Bedankt all! Tussen haakjes, heeft iemand enige tips buiten RNG = RNG, hoe ik een Gyrfalcon Foote op de kop kan tikken? Ik vind dus hopen Darklights enzovoort maar degene die ik echt wil hebben dus niet... Mis ik iets?

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-12 12:16

4th

Tegenwoordig gaat overal mainstat af omdat je max hebt aan de andere die je niet para punten terug kunt krijgen of via een ancient met extra mainstat/vit. En zo is je item ook voor meerdere classes bruikbaar, nog beter, scheelt in storage van items ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-11 07:26
Mag ik vragen waarom mensen hier nog Diablo 3 spelen? Hoe kun je na de honderden uren hetzelfde herhalen, dit nog steeds niet zat zijn? Even serieus, ik ben niet aan het trollen, maar ik begrijp het echt niet. Ik zie mensen in mn Blizzard friendlist nog steeds dagelijks Diablo spelen.

Ik heb zelf ook aardig wat gespeeld, maar als ik nu nadenk over of ik zin heb om Diablo te spelen dan is mijn keus snel gemaakt, het is simpelweg niet leuk meer om iets dat ik al 100 keer heb gedaan nog een keer te doen. Geen enkele uitdaging, geen prikkels, niks... Puur hersendodend.

Enlighten me, hoe kunnen jullie nog Diablo spelen? :)

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 12:15

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

FreqAmsterdam schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:27:
Mag ik vragen waarom mensen hier nog Diablo 3 spelen? Hoe kun je na de honderden uren hetzelfde herhalen, dit nog steeds niet zat zijn? Even serieus, ik ben niet aan het trollen, maar ik begrijp het echt niet. Ik zie mensen in mn Blizzard friendlist nog steeds dagelijks Diablo spelen.

Ik heb zelf ook aardig wat gespeeld, maar als ik nu nadenk over of ik zin heb om Diablo te spelen dan is mijn keus snel gemaakt, het is simpelweg niet leuk meer om iets dat ik al 100 keer heb gedaan nog een keer te doen. Geen enkele uitdaging, geen prikkels, niks... Puur hersendodend.

Maak maar duizend uren van, Diablo 3 voelde inderdaad als een hersendoden grindfest, maar met Greater Rifts voegde Blizzard wat challenge in het roet. Het is love it or hate it. Moeilijk uit te leggen.

Radical Birds

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik heb er lange tijd ook zo over gedacht en heb tot aan de RoS uitbreiding dan ook niet meer gespeeld. Daarna kwamen er toch weer wat nieuwe features als greater rifts, legendary gems, adventure mode, nieuwe characters, skills en items etc. die er voor mij weer wat afwisseling in de gameplay en builds zorgen. Maar ik denk niet dat ik tot Paragorn level 600 zal doorspelen eerlijk gezegd, tegen die tijd ben ik er denk ik wel op uitgekeken.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Het hangt er vanaf wat voor doelen je jezelf stelt en of er iets beters en leukers in de markt te krijgen is.

Het mooie van Diablo is voor mij dat je kan inloggen in binnen de 30 seconden volop in de aktie zit. En om op elk character proberen Torment 6 te kunnen spelen. Daarna je Grifts zo hoog mogelijk te kunnen spelen.

Dan heb je daarnaast nog HardCore zodra je Softcore zat bent. Er is genoeg te doen. Soms zoek je weken of maanden na die perfecte drop welke je build ineens compleet speelbaar maakt terwijl je tot dat moment liep te harken.

Daarnaast is de GOT clan relaxed om in te spelen. Rustige chat, nooit gezeik, iedereen helpt elkaar indien dat netjes verzocht wordt en geen onnodig drama.

Diablo is voor miji mezelf ff snel onderdompelen en de dag vergeten.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ja inderdaad, de community is ook veel waard. Dit zijn meestal vriendelijke en behulpzame mensen. Dat staat haaks op wat ik bv. bij Battlefield 4 heb ervaren.

Maar laten we ook niet vergeten hoe gigantisch D3 is geëvolueerd door de jaren heen en nog steeds staat er veel ontwikkeling in de planning ! Zelf ben ik het na een tijdje ook beu, ik heb nu eenmaal afwisseling nodig om gaming plezierig te blijven vinden, maar het blijft toch een leuke ervaring om terug te komen in een community die je kent voor je gedrag ipv. je prestaties. De peer-pressure voor beste prestatie is veel minder aanwezig bij Diablo 3 en het wordt eerder geapprecieerd dat je vriendelijk en behulpzaam bent. Dat werkt heel wat ontspannender dan een potje FPS waar je gehaat wordt als je bovenaan staat en waardeloos bent als je ergens anders staat.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jup.

Kleine toevoeging, ik ben zelf vlak na de release van Diablo III gestopt met spelen (5 weken ofzo) omdat het spel niet prettig aanvoelde en ik mijn draai niet kon vinden. Pas in maart van dit jaar ben ik voorzichtig teruggekeerd omdat het Hack & Slash genre me bleef trekken naast de standaard MMORPG's.

Het spel is nu zooooo veel beter dan destijds en men ontwikkeld het nog steeds.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Ik ben onlangs overgestapt naar de PS4 versie, ondanks dat de PC versie veel handiger is qua UI / items vergelijken / equipen en vele andere dingen die makkelijker zijn met toetsenbord / muis ipv controller is de couch co-op simpelweg veel leuker!

Morgen avond wil ik even met een biertje een couch co-op sessie, maar hoe werkt dat zonder battle.net?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Bospa01 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:53:
Ik ben onlangs overgestapt naar de PS4 versie, ondanks dat de PC versie veel handiger is qua UI / items vergelijken / equipen en vele andere dingen die makkelijker zijn met toetsenbord / muis ipv controller is de couch co-op simpelweg veel leuker!

Morgen avond wil ik even met een biertje een couch co-op sessie, maar hoe werkt dat zonder battle.net?
Per controller een account, karakters aanmaken en knallen maar _/-\o_
Battle.net is niet een vereiste...

PSN: Bellerophon-

• Bossie
  • Nu online
Bellerophon schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:05:
[...]

Per controller een account, karakters aanmaken en knallen maar _/-\o_
Battle.net is niet een vereiste...
Dus dan kan iedereen alsnog met de characters van eigen account spelen?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Bospa01 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:15:
[...]

Dus dan kan iedereen alsnog met de characters van eigen account spelen?
Zeker... je kan volgens mij ook je pc characters gebruiken op de PS4

• Bossie
  • Nu online
Bellerophon schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:17:
[...]

Zeker... je kan volgens mij ook je pc characters gebruiken op de PS4
Volgens de blizzard FAQ niet, maar als iemand dit kan bevestigen

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Bospa01 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:18:
[...]

Sorry, ben in de war met de transfer mogelijkheden tussen PS3/Xbox 360 en PS4/ Xbox one

Bospa01 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:18:
[...]

Ik kan bevestigen dat dit niet werkt.
Heb zelf ook de PC versie en de PS4 versie

Voor local co-op is het wel verstandig om voor elke controller een account aan te maken, als je de Guest account gebruikt, dan is de character na het afsluiten van de ps4 weer weg.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Bossie
  • Nu online
Sabrac schreef op donderdag 11 december 2014 @ 17:11:
[...]

Ik kan bevestigen dat dit niet werkt.
Heb zelf ook de PC versie en de PS4 versie

Voor local co-op is het wel verstandig om voor elke controller een account aan te maken, als je de Guest account gebruikt, dan is de character na het afsluiten van de ps4 weer weg.
Idd, maar de echt vraag blijft. Is het mogelijk om met 1 PS4 multiplayer te doen met meerdere personen waarbij iedereen de characters van zijn eigen account gebruikt? (de chars van de speler zijn eigen PS4 dus)

Dus een bank, een PS4, iedereen de chars van eigen account (een veel koude biertjes).

Bospa01 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 17:34:
[...]

Idd, maar de echt vraag blijft. Is het mogelijk om met 1 PS4 multiplayer te doen met meerdere personen waarbij iedereen de characters van zijn eigen account gebruikt? (de chars van de speler zijn eigen PS4 dus)

Dus een bank, een PS4, iedereen de chars van eigen account (een veel koude biertjes).
Ik weet dat ik mn savegame op de PS Cloud kan zetten (Met PS plus) en deze bij een kameraad op de ps4 weer kan downloaden.
Uitgaande van die functionaliteit zou iedereen dus PS plus moeten hebben om dit werkend te krijgen.
Nog nooit geprobeerd.. ben erg benieuwd.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-12 13:12
Bospa01 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 17:34:
[...]

Mijn verwachting is van niet, maar ik ben ook wel benieuwd...

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Bossie
  • Nu online
Jan_V schreef op donderdag 11 december 2014 @ 19:50:
[...]

Mijn verwachting is van niet, maar ik ben ook wel benieuwd...
Idd, naar aanleiding van de TV reclame en ervaringen met Battle.net had ik niet verwacht dat dit niet zo kunnen :(

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-12 15:29

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zo na een weekje geen tijd gehad te hebben slinger ik hem vanmiddag ook weer even aan.

Misschien maar even op het PTR rommelen, bij de normale D3 dropt er op het moment toch niets wat ik kan gebruiken in de nieuwe patch.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-12 15:10
Bospa01 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 20:04:
[...]

Idd, naar aanleiding van de TV reclame en ervaringen met Battle.net had ik niet verwacht dat dit niet zo kunnen :(
Dit kan gewoon hoor. Iedereen moet zijn save game uploaden vanaf zijn eigen ps4 en die weer downloaden bij jou nadat ze per controller op hun eigen account zijn ingelogd.

Speelt wel minder lekker dan in je eentje op het scherm en omstebeurt je items checken zorgt ervoor dat het spel veel stil ligt.

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-12 12:40
Hoi,

Kan iemand mij vertellen wat ik nog zou moeten aanpassen om T6 goed met mijn crusader te kunnen spelen? Ik merk dat ik op dat niveau veel te weinig killing speed heb, en ook mijn toughness laat te wensen over. Ik zie alleen niet direct mogelijkheden om beide te verbeteren?

http://eu.battle.net/d3/e...taveau-2402/hero/48458255

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ook hierbij geldt dat het een beetje een wirwar is zonder duidelijk doel. Als je een build maakt zorg je meestal dat je de items eromheen hebt. Je gaat nu zo te zien voor een Condemn build, maar je mist bijvoorbeeld het belangrijkste onderdelen: Blade of Prophecy en Frydehrs Wrath. De eerste zorgt voor een dubbele condemn (weapon), de tweede zorgt ervoor dat de cooldown van Condemn verdwijnt. Verder is een full Akkhan set eigenlijk wel vereist om de cooldown van Akarat Champion te halveren. Als laatste kun je je gems natuurlijk nog upgraden.

Dan je skills:
- Laws of Valor is goed, maar dan met Unstoppable Force rune om de cost van Condemn te verlagen.
- Verder is Provoke - Scared to Run een goede skill als Fury generator en als debuff voor enemy monsters
- Akarat Champion zou ik met Prophet Rune gebruiken
- Fanaticism zou ik vervangen met Indestructible aangezien je met een condemn build best dichtbij moet staan

Mocht je de genoemde items nog niet hebben zou ik niet voor een Condemn build gaan maar bijvoorbeeld voor een build gebaseerd of Fist of Heavens. Bedenk je in ieder geval goed wat voor gear je hebt en wat voor skills daar het beste op aansluiten. Hoge DPS nummers bereiken door gewoon je sterkste wapen te pakken en attack speed en crit chance/damage halen is makkelijk, maar zorgt vaak voor een geflatteerd hoog DPS aantal.

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

@hierboven {edit; oh... 2 hierboven}, ik zit zelf nog niet op T6, maar ik loop inmiddels wel met gemak door T3 heen om een beetje te farmen. Uitgaande van GR levels om m'n effectiviteit te achterhalen, zit ik op 20. Maar dat is met mindere stats dan die van jou op het moment. Echter is mij nu ook wel duidelijk dat het niet alleen om de nummertjes gaat...

51% Crit chance, dat is een prettig getal al, maar hoeveel dmg increase heb je? Wat voor Vanilla gold lijkt nog steeds te gelden; 1:10 gaat lekker. Je hebt al een serieuze lading all resist, maar toch weinig toughness?

Je hebt mooie stat-legendaries. Zowel dat wapen als je schild zijn erg sterk op dat vlak, maar de legendary flavour bonussen tellen toch zwaarder. Ik had hetzelfde schild en een vergelijkbaar wapen aanvankelijk, maar een flinke hit in dps en toughness door een Heaven's Fury set te gebruiken (Charo & FotF) bleken uiteindelijk veel sneller te clearen. En inmiddels heb ik m'n dps alweer ruim verdubbeld, ook alleen al door meer str. gems in m'n gear te steken.
Gisteren een google spreadsheetje gezien met de increase in monster hp & dmg output, het is niet zo gek dat men voor T5 / 6 veel meer aandacht aan de dps besteed...

En dan je skills: Pak iets dat je goed kan buffen met legendaries & vul dan de rest van je skills aan om die éne skill te supporten. Er is een reden dat er alleen Heaven's Fury, Stampede / Bowmen of Condemn gespeeld wordt op T6. Of je moet een speelstijl ontdekt hebben die beduidend beter is, maar dan kan je beter even een video plaatsen dan dat we zo je basis stats alleen kunnen zien...

http://eu.battle.net/d3/e...niqron-2942/hero/52337291
Ranged spelen, 3x effect van HFury, slechts 2 sec cooldown (ofzo), bowmen voor single targets / extra dps, bomb voor "waarom niet", en een beetje blinding kan geen kwaad. Vooral Holy wegens de 1% life gain, en steed + endurance voor bounties / zoeken, of AC + Prophet voor defence / dmg output als je wél ingepakt wordt (waller / jailer / tele etc).

[ Voor 11% gewijzigd door djunicron op 12-12-2014 16:27 ]

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-12 12:40
Bedankt voor de tips!

Ik speel al een tijdje zo en dan is het lastig om helder naar mijn built te kijken. Ik heb op dit moment niet de juiste items om naar een full condemn built om te schakelen, maar nu weet ik in ieder geval waar ik naar moet zoeken.
Voor T6 zal het zeker uitmaken om Indestructable te gebruiken, in combinatie met de Prophet rune voor Akarat.

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Als je dadelijk goede items hebt gevonden is de Undestructable passive op T6 redelijk overbodig. Mocht je ooit in de problemen komen dan is de prophet rune op je AC genoeg om je te redden.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

Hetzelfde kan ik vragen waarom er nog voetbal gespeeld word :) .
Ieder zijn ding toch.

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Verwijderd

Na meer dan een jaar weer eens D3 opgestart. Na avondje en ochtendje spelen al op lvl 62 met een DH door enkel de campaign (lvl 47) en wat bounties en rifts nu. Gaat tegenwoordig als een trein, heb de indruk dat je zelfs sneller levelled hoe hoger je komt. Campaign-mode lijkt me niet de snelste manier om te levellen (maar wel de leukste).

Heb nog geen idee wat voor build ik op 70 ga proberen.
Heb nu vooral gekeken welke skills populair zijn (http://diablo.somepage.com/popular/demon-hunter#builds) en dat werkte redelijk goed. Kan je ergens de meer klassieke builds vinden voor een demon hunter?

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-12 10:33
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 11:03:
Na meer dan een jaar weer eens D3 opgestart. Na avondje en ochtendje spelen al op lvl 62 met een DH door enkel de campaign (lvl 47) en wat bounties en rifts nu. Gaat tegenwoordig als een trein, heb de indruk dat je zelfs sneller levelled hoe hoger je komt. Campaign-mode lijkt me niet de snelste manier om te levellen (maar wel de leukste).

Heb nog geen idee wat voor build ik op 70 ga proberen.
Heb nu vooral gekeken welke skills populair zijn (http://diablo.somepage.com/popular/demon-hunter#builds) en dat werkte redelijk goed. Kan je ergens de meer klassieke builds vinden voor een demon hunter?
Je build is vooral afhankelijk van je items.

Voor bijna alle end-game builds heb je de marauder set nodig.
Tot die tijd is het het beste om een van de items te vinden die een hatred spender omzet naar een hatred generator. En dan daar een build op baseren.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

RocketKoen schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 11:24:
[...]

Je build is vooral afhankelijk van je items.

Voor bijna alle end-game builds heb je de marauder set nodig.
Tot die tijd is het het beste om een van de items te vinden die een hatred spender omzet naar een hatred generator. En dan daar een build op baseren.
Bedankt voor de tip.
Vond al snel een Quiver met 3 hatred voor chakrams, werkt goed.
Met 390k lukt T1 redelijk. Ga nu de drops maar afwachten :-)
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 08:41:
[...]

Bedankt voor de tip.
Vond al snel een Quiver met 3 hatred voor chakrams, werkt goed.
Met 390k lukt T1 redelijk. Ga nu de drops maar afwachten :-)
Gewoon bounties doen voor 'normal' rift keys; als je die gaat farmen dan zal je zien dat je snel nieuwe upgrades gaat vinden. Bij het afronden van de normale rifts, heb je dan ook weer kans op een greater rifts key of trials :9

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mijn HC Barb ging er vanmiddag aan op 59, nu verder op mijn lvl 30 Crusader ;(.

• Bossie
  • Nu online
Loopt de ps4 versie achter op de pc?

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Moet zeggen dat er weinig mensen actief zijn op het moment, elke keer maar een handje vol mensen online en een riftje pakken met clanleden gaat zelden, toch wel jammer

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik merkte het ook al, ook de Tweakers community is vaak niet in de mood om samen te spelen. Nu hoop ik ook wel dat de nieuwe patch snel uitkomt, dat krijgt wel altijd mensen terug (zoals mij).

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja en met een volle clan met weinig activiteit zit ik als actieve speler er momenteel dus ook niet bij.

Zonder lidmaatschap kan ik trouwens de GoT community chat niet in? Ik zoek eigenlijk vooral dus randoms om mee te spelen met wat afstemming vooraf...

Zal als S2 komt wel kijken of het wat actiever wordt en of ik in de clan opgenomen kan worden, dan heeft het misschien wat meer zin.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:15

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mad-Matt schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:36:
Moet zeggen dat er weinig mensen actief zijn op het moment, elke keer maar een handje vol mensen online en een riftje pakken met clanleden gaat zelden, toch wel jammer
Sinterklaas en kerstweken zorgen er inderdaad voor, dat ook bij mij D3 even wat minder gespeeld wordt. Vanavond heb ik wel weer tijd!
djunicron schreef op maandag 15 december 2014 @ 01:58:
Mja en met een volle clan met weinig activiteit zit ik als actieve speler er momenteel dus ook niet bij.

Zonder lidmaatschap kan ik trouwens de GoT community chat niet in? Ik zoek eigenlijk vooral dus randoms om mee te spelen met wat afstemming vooraf...

Zal als S2 komt wel kijken of het wat actiever wordt en of ik in de clan opgenomen kan worden, dan heeft het misschien wat meer zin.
Heb je al een request gestuurd voor de community? Zo ja, zal ik die vanavond accepten, als iemand anders dat dan al niet eerder heeft gedaan.

Wat betreft activiteit is deze inderdaad minder, maar met een nieuwe patch of season zal dit wel toe gaan nemen. Op dit moment is het lastig om 'Clan beheer' uit te voeren. Het is niet mogelijk om te zien wat de activiteiten zijn van de leden. Naar wat ik begreep is het met de nieuwe patch mogelijk om de laatste login van de leden te zien. Daarmee hebben we een instrument om ervoor te zorgen, dat er geen plekken worden bezet door inactieve spelers/speelsters. Tot die tijd blijft het lastig...

Battle.net || Strava

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Mad-Matt schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:36:
Ik ben een aantal avonden per week wel online en in voor wat rifts ed, dus je kunt me altijd aanschieten als je gezelschap zoekt :)
Ik moet nog wel aan de gang met mijn support crusader, anders krijg ik op mijn flikker van Stingray en Jim..........moet immers wel mee kunnen op 45+ grifts ;)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Op zich wel goede redenen, sint en kerst, niet eens bij stil gestaan.

Das ook een lastig iets, de meeste actieve leden spelen op erg hoge rifts :'(

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mad-Matt schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:05:

Ik speel geen hoge rifts (mn Crusader kan 25 ofzo solo, Barbarian 22, Wizard haalt de 15 denk ik niet eens), maar ben ook geen lid van de GoT clan. Zit wel in de chat (Vicarious#1948). Gil maar als je me online ziet en wil spelen ;)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik kan niet voor iedereen spreken, maar de meeste actieve leden vinden het ook geen enkel probleem om iets lager te spelen, als daardoor een clan of community genoot mee kan doen. Voel je daardoor dus niet tegengehouden om erbij te komen!

Battle.net || Strava

• Hedster
  • Laatst online: 05-12 10:05
Ik ben een van de weinige van G4L die nog regelmatig speelt. (vaak alleen)
Mocht iemand een keer een speler nodig hebben, of samen willen spelen.
Schroom dan niet om me een bericht te sturen.

Pina

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Met mijn gewone crusader kan ik tot ongeveer Grift 35 spelen zonder om de 10 seconden plat te liggen. En zoals Ret al schrijft is een lager niveau spelen ook geen enkel probleem als we daar mensen mee vooruit kunnen helpen. Ik ben zelf destijds ook zo geholpen door de mensen uit de GoT-clan. Zeer sociaal groepje :)

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nahjah, als je het met een groepje doet kan je vaak nog wel weer net wat hoger komen in Grifts...

Mijn Crusader kan inmiddels solo tot 20-22 komen (maar net hoe ver ik em heb weten te rollen). Voorbij dat punt ben ik gewoon te traag kwa dmg. Dat zie ik ook in de normale moeilijkheidsgraden terug; T1-2 maakt geen verschil meer (dus rushen naar keywardens enzo) T3 is vrij gemakkelijk (even snel een rift, bounties rushen) en T4 is m'n "normale" moeilijkheidsgraad nu zeg maar.

Nog geen T6 crusher dus, maar als ik met andere meeloop in een T6 rift gaat dat wel soepeltjes.

@retlaw; ja, ik had een weekje terug de request gestuurd, zie je vanavond (laat) wellicht :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skarloc schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:00:
[...]

Met mijn gewone crusader kan ik tot ongeveer Grift 35 spelen zonder om de 10 seconden plat te liggen. En zoals Ret al schrijft is een lager niveau spelen ook geen enkel probleem als we daar mensen mee vooruit kunnen helpen. Ik ben zelf destijds ook zo geholpen door de mensen uit de GoT-clan. Zeer sociaal groepje :)
Je zit mij nu niet sociaal te noemen mag ik hopen he? Oh nee, jij hielp mij :). Niet andersom.

• Joarie
  • Laatst online: 23:34
Ik zie inderdaad vaak dezelfde namen 's avonds online.

Is er al enig zicht op wanneer de PTR live gaat? Ben erg benieuwd naar de DH-speelstijl.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Joarie schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:23:
Ik zie inderdaad vaak dezelfde namen 's avonds online.

Is er al enig zicht op wanneer de PTR live gaat? Ben erg benieuwd naar de DH-speelstijl.
Bij mijn weten is PTR al enkele weken online......

• Joarie
  • Laatst online: 23:34
Ik doelde er meer op dat de changes overgezet worden naar de game :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Niet bekend, waarschijnlijk volgend jaar pas.

Mijn wizard (wat ik eigenlijk het leukst spelen vind) kan nu grift 24 aan, 26 lukte net niet. (omdat het halve grift level leeg was en ik zeker 30 secondes verspeeld heb met lopen).

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Mad-Matt schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:38:
Niet bekend, waarschijnlijk volgend jaar pas.

Mijn wizard (wat ik eigenlijk het leukst spelen vind) kan nu grift 24 aan, 26 lukte net niet. (omdat het halve grift level leeg was en ik zeker 30 secondes verspeeld heb met lopen).

Dat niveau staat ongeveer gelijk aan T6. Als je wilt kunnen we vanavond wel wat (G)riftjes lopen in de hoop op upgrades voor je.
Hmmm, onder het quote-einde typen was even een beetje moeilijk ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Skarloc op 15-12-2014 15:02 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Skar, dat was ff lastig lezen :P

Maar thanks, graag. upgrades zijn wel mogelijk, maar zoek vooral nog tips voor m'n wiz. dmg gaat wel, alleen de monster op een punt vast houden om de dmg te doen is lastig.

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Mad-Matt schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:47:

alleen de monster op een punt vast houden om de dmg te doen is lastig.
Monsters op één plek vasthouden is voor mijn crusader ook lastig, die is eigenlijk alleen maar goed in alles in een hoekje rammen met zijn phalanx-paarden :P Damage doen is daarentegen geen probleem :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ja dat klopt ja, wel geinig in een public game gister. Crusader heel de tijd z'n paardjes los laten en ik elke keer m'n meteor op een leeg stuk veld droppen. :P

Had ook nog een top 100 Monk in een spel zitten, man die ging met een sneltreinvaart door die rift heen niet gewoon meer. Iedereen liep er gestrest achteraan om hem bij te houden. Plvl 540 en 1 lvl 70 char :)

[ Voor 39% gewijzigd door Mad-Matt op 15-12-2014 15:26 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mad-Matt schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:47:
Skar, dat was ff lastig lezen :P

Maar thanks, graag. upgrades zijn wel mogelijk, maar zoek vooral nog tips voor m'n wiz. dmg gaat wel, alleen de monster op een punt vast houden om de dmg te doen is lastig.
Daar heb je Black Hole toch voor? :D

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:54
Inderdaad ja, zorgen dat je wat CDR hebt en black hole + teleport, dan kun je ze steeds bij elkaar krijgen en dan teleport je een stukje weg totdat je weer black hole kan doen. :P

Ik heb afgelopen weekend mijn record verbroken met de wiz, grift tier 30.
djunicron schreef op maandag 15 december 2014 @ 01:58:

Iedereen kan doorgaans de Tweakers community joinen > British English, Tweakers Community, dus dat mag de pret niet bederven.

Inderdaad het viel mij gisteren op dat veel 'voormalige' D3 spelers naar WoW zijn overgestapt. :O

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Deagle
Bedankt voor de tip Vidra, momenteel zit ik alleen in de GoT clan.
Skarloc schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:29:
[...]

Bij mijn weten is PTR al enkele weken online......
Het is echt leuk om de PTR te spelen, het is alleen jammer dat alle drops een korte levensduur hebben ;)

De queue is soms traag en de latency is niet optimaal! :X

• Deagle
Dus je kan alle drops maar tijdelijk gebruiken of tijdelijk oppakken?

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:21
Deagle schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:27:
Dus je kan alle drops maar tijdelijk gebruiken of tijdelijk oppakken?
Zodra de patch live gaat heb je er niets meer aan... PTR is immers alleen om te testen! Ofwel... niet bruikbaar na de testfase ;)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Thalaron schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:31:
[...]

Zodra de patch live gaat heb je er niets meer aan... PTR is immers alleen om te testen! Ofwel... niet bruikbaar na de testfase ;)
PTR content (en dus de drops) worden doorgaans gedelete een week voordat de nieuwe patch live gaat ... dus gedurende die tijd kan je testen en daarna niet meer ;)

• Deagle
Oh op die manier, thx voor de reacties!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vidra schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:56:
[...]

Iedereen kan doorgaans de Tweakers community joinen > British English, Tweakers Community, dus dat mag de pret niet bederven.

Inderdaad het viel mij gisteren op dat veel 'voormalige' D3 spelers naar WoW zijn overgestapt. :O
Die zijn met 2 maanden weer terug ;). Zodra bij WoW de aandacht verslapt heeft Diablo wel weer een update zodat men ze in 1 van de games gevangen houdt.

• Daniel.
  • Laatst online: 02:13
Heeft iemand hier enig idee wanneer Season 2 gaat beginnen. Dat is voor mij de trigger om weer te beginnen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Men zou het einde van Season One 1 maand van tevoren aankondigen. Dit is volgens mij nog steeds niet gebeurd, oftewel nog minimaal een maand wachten lijkt het.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik denk dat het eindigen van Season One gebeurt ná de patch 2.1.2, zodat ze de voorzieningen goed in orde kunnen brengen daarvoor. Het lijkt dat we geen patch hoeven te verwachten binnenkort (nergens wordt "soon" genoemd), het zal voor Januari zijn daarvoor waarschijnlijk en de einde Season One zal waarschijnlijk dus Februari worden.
Ngangatar schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:44:
Men zou het einde van Season One 1 maand van tevoren aankondigen. Dit is volgens mij nog steeds niet gebeurd, oftewel nog minimaal een maand wachten lijkt het.
Inderdaad
Ngangatar schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:45:
[...]

Die zijn met 2 maanden weer terug ;). Zodra bij WoW de aandacht verslapt heeft Diablo wel weer een update zodat men ze in 1 van de games gevangen houdt.
Inderdaad :) Ik las een thread waarin men beargumenteerde waarom D3 de patch voor de kerst zou moeten lanceren; de pro's: meer mensen die het weer gaan spelen in de holiday season _/-\o_ Het nadeel is ook meteen weer als men op dinsdag/woensdag de patch gaan invoeren, en er zijn hotfixes nodig - Blizz personeel tijdens de kerst zou moeten werken |:(

Ondanks dat men aangekondigd heeft dat de looptijd van de PTR kort zou zijn ("it's done, when it's done") - duurt dit nu ook al behoorlijk lang. Gezien het bovenstaande verwacht ik eigenlijk dat we tot 2015 moeten wachten voordat patch 2.1.2. weer live gaat, ook wellicht om de afvallige D3 spelers die nu weer WoW spelen weer aan te trekken.

Op diablo.somepage staat dat het DevTeam de patch graag in December zou willen releasen - en dat Season 2 kort zal volgen op patch 2.1.2. - nadat alle initiele bugs zijn verholpen (lees: hotfixes).

Most likely scenario; patch 2.1.2 wordt gereleased en dan ook de sluiting van Season 1 wordt aangekondigd ... 1 maand later Season 2 :o :+

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-12 14:38
Vidra schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:25:
[...]

Most likely scenario; patch 2.1.2 wordt gereleased en dan ook de sluiting van Season 1 wordt aangekondigd ... 1 maand later Season 2 :o :+
Denk eerder dat de patch samen met Season 2 gaat vallen, anders zeggen de leaderboards ook niks meer

Movies: letterboxd

desjaak909 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:35:
[...]

Denk eerder dat de patch samen met Season 2 gaat vallen, anders zeggen de leaderboards ook niks meer
Reset leaderboards ;)

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-11 08:28

Cramthabam

Leef en laat leven

Ja dat zou wel een goede zet zijn. Alles weer lekker fris en iedereen weer nieuwe gelijke kansen.

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:44
desjaak909 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:35:
[...]

Ik kan de bluepost niet meer vinden, maar ik meen gelezen te hebben dat de patch en seizoenswissel niet tegelijk zullen zijn.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Lijkt me ook het meest logische, anders hebben ze twee keer zoveel bronnen voor potentiele issues.

Verwijderd

Zo... wow weer van de pc gegooid.. wat een slechte expansion.. de tekenen van activision beginnen nu toch wel heel erg zichbaar te worden... dus D3 maar weer oppakken...

Vaag dat er nog steeds geen S2 is. was op season blijven steken op grift 38 met mijn crusader en heb nog keys tot 40 liggen. Gear grinden lijkt mij beetje onzinnig met de ancient legendaries in aantocht, maar misschien ga ik alle gems dan maar ff naar lvl 40 halen en keys farmen voor een echt goede hellfire amu :P

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Mensen!

Ik probeer zelf een beetje een fire monk build te maken. Maar wat zijn gear pieces die ik sowieso nodig ben? En wat raden jullie zelf aan als jullie mijn build zien.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Booyaa-2654/hero/39832793

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ligt eraan wat voor monk. De mijne vliegt door T6 heen of het niets is.

Je kan ook een supportmonk maken, doet weinig dmg, maar overleefd enorm veel.

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Geen support monk.
Waarom niet ... gewoon een DPS monk en een zDPS (support) monk gearen 8)

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Ze moeten de players in grifts echt op niveau bij elkaar gaan stoppen.
Elke match die ik join heb ik wel 1 of 2 paragon 100~200 gasten.

Dan weet je van tevoren al dat je niet hoger dan 30 gaat komen. Daar heb je dus compleet niets aan als je gems al lv 43 zijn...

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-12 19:43
Inmiddels ben ik paragon 190, maar eigenlijk weet ik nou niet als ik een nieuwe legendary vind of deze nou beter is dan degen die ik al heb.
Als die cijfers onder "stat changes if equiped" niet groen worden, is het bij mijn weten geen beter item.
Natuurlijk snap ik wel dat dit niet helemaal klopt, in verband met je elemental skill/damage/whatever.

Maar hoe moet ik dit precies zijn. Veel rekenwerk is aan mij niet besteed, ben altijd blij als ik zo uit m'n hoofd 2 ronde getallen kan optellen.

Dit is mijn profile, zoals je ziet speel ik op het moment veel crusader, hier heb ik er dan ook 2 van. Op het vrouwtje heb ik geprobeerd een build van internet na te maken, maar ik kan niet helemaal opmaken hoe bepaalde dingen moeten.

• Grin
  • Laatst online: 22:47

Grin

Ride si sapis.

Voel je idd niet snel bezwaard.
Wanneer ik aan het bounty farmen ben dan gooi ik dat regelmatig in de chat, bij T6 rifts kan je als er plaats is ook altijd aansluiten. Natuurlijk zijn er moment dat we 45+ (willen) spelen maar dan melden we dat gewoon -tenminste de prutsers waar ik 45+ mee doe (Ret, Gesh, Sting, Jim, etc.), doen dat. Je hoeft je zelden bezwaard te voelen en kan ons bijna altijd aanspreken/vragen!
Edwin__ schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:10:
Ze moeten de players in grifts echt op niveau bij elkaar gaan stoppen.
Elke match die ik join heb ik wel 1 of 2 paragon 100~200 gasten.
Dan weet je van tevoren al dat je niet hoger dan 30 gaat komen. Daar heb je dus compleet niets aan als je gems al lv 43 zijn...
Dat is soms lastig maar dan zoek je wat mensen op in PM, zo doe ik dat iig. Vervolgens zeg je dat je gaat vertrekken naar een andere party, no hard feelings. Ik wil niet te vaak op 45+ te spelen, maximaal 4 van die sessie's per week vind ik meer dan genoeg, zenuwslopende ellende :+

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Net een paar rondjes met Case gedaan.
Eerste rift een shitload aan legs, incl. een gift (woohoo, m'n 4e, nu nog een goed wapen) en een Firebirt source. Dus best nuttig.

Daarna niets meer, maar een Wiz + DH gaat erg lekker in een rift

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

kipneck schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:15:
Inmiddels ben ik paragon 190, maar eigenlijk weet ik nou niet als ik een nieuwe legendary vind of deze nou beter is dan degen die ik al heb.
Als die cijfers onder "stat changes if equiped" niet groen worden, is het bij mijn weten geen beter item.
Natuurlijk snap ik wel dat dit niet helemaal klopt, in verband met je elemental skill/damage/whatever.
Sommige stats op items worden niet meegerekend (gouden diamantje voor de stat, zoals bijna alle legendary stats, voorbeeld), dus daar wordt het effect nooit van mee in de calculatie genomen.

Ook zeggen de cijfers niet alles. Je kan 1,000,000 Damage hebben op twee chars en toch totaal verschillende ervaringen hebben, door bv. meer aandacht op attacks per second of juist niet. Neem bv. Life on Hit, dat werkt dus per hit, dus logischerwijze is een character die veel attacks per second heeft meer gebaat bij Life on Hit.

Toughness geeft zo ook maar een halve waarheid weer: 10,000,000 Toughness is leuk en dan denk je dat je veilig zit met 10,000 LoH (Life on Hit). Maar als je die 10 mil Toughness hebt bereikt met gigantisch veel vitality en Life +%, dan betekent dat dat je weinig damage reduction (armor, all resist, reduction, block, dodge) hebt en je dus véél LoH of life regeneration nodig hebt om het bij te benen. Persoonlijk verkies ik 400-500K Life en de rest volledig door een gebalanceerde hoeveelheid armor en all res (ideale verhouding 10:1), met daarover nog een sausje van damage reduction (by elites, ranged, melee).

Maar welke keuzes het beste zijn, zijn ook veelal afhankelijk van je build en dan je items. En dan wordt het allemaal heel wat ingewikkelder. Zo ben ik momenteel aan het uitpluizen of het voor mijn Barbarian beter is om met main skills Whirlwind en Call of The Ancients om een hoge damage per attack te hebben of juist veel attacks per second.

Als je daar allemaal geen zin in hebt, betekent dat dat je maar bestaande succesvolle builds moet gaan kopiëren 1:1 en de filmpjes zien hoe je die dan moet gebruiken. Als je tenminste als doel hebt om T6 te kunnen spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Phuncz op 16-12-2014 22:29 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Om de keuzes nog makkelijker te maken heb je op items ook nog eens xx% elemental dmg, die wordt ook niet meegerekend maar heeft wel een enorme impact.

Zo heeft mijn wiz 850.000 dps (volgens het spel) maar volgens d3progress zit ik op 1.300.000 elemental dps en op 1.800.000 elemental elite dps.

Er komt best veel bij kijken zeg maar :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gisteren had ik zin om gewoon ff te knallen en bij het online komen was er net een maatje een lvl 1 Crusader begonnen. Dus gelijk maar ff gaan levellen een uurtje,

Dat blijft zo ongelooflijk leuk om te doen, chars boosten. Al snel werden we gejoined door Wodan en Gasoline met hun wizards. Mochten er mensen om boosts verlegen zitten in de clan, wanneer ik online ben gewoon even roepen, 9 van de 10 keer kan ik je wel ff helpen.

• PWSteal
  • Laatst online: 11-11 22:16
Grin schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:20:
[...]

Voel je idd niet snel bezwaard.
Wanneer ik aan het bounty farmen ben dan gooi ik dat regelmatig in de chat, bij T6 rifts kan je als er plaats is ook altijd aansluiten. Natuurlijk zijn er moment dat we 45+ (willen) spelen maar dan melden we dat gewoon -tenminste de prutsers waar ik 45+ mee doe (Ret, Gesh, Sting, Jim, etc.), doen dat. Je hoeft je zelden bezwaard te voelen en kan ons bijna altijd aanspreken/vragen!

[...]

Dat is soms lastig maar dan zoek je wat mensen op in PM, zo doe ik dat iig. Vervolgens zeg je dat je gaat vertrekken naar een andere party, no hard feelings. Ik wil niet te vaak op 45+ te spelen, maximaal 4 van die sessie's per week vind ik meer dan genoeg, zenuwslopende ellende :+
45 redt ik zelf niet. Maar rond de 38 vind ik leuk spelen. Wordt dan alleen nog 1 hit door die 1000% dmg mortars -.-' , maar ben mijn tough flink aan het verbeteren, en zit bijna op 13m met mijn pet doctor. En 1.7m+ sheet dps :)

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:30
Je moet gewoon met een Witch Docter spelen met Fear :)

(Go Temp, Go Temp :+)

Even niets...

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Booyaa schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:55:
Mensen!

Ik probeer zelf een beetje een fire monk build te maken. Maar wat zijn gear pieces die ik sowieso nodig ben? En wat raden jullie zelf aan als jullie mijn build zien.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Booyaa-2654/hero/39832793
Ik heb dat ook ooit geprobeerd, maar T6 is wel max. Griften is niet echt lekker, tenminste met mijn monk toen :).

Aantal juiste items heb je al, Magefist, Cindercoat, SoJ. Ik zou voor boots Firewalkers zoeken.
Helm Andy,
Beter amulet uiteindelijk met socket ipv elemantal damage.
Als bracers lacuni of steady strikers met fire damage. Of ga voor een setje Aughild shoulder en bracers met een ring of royal grandeur

Ik ben zelf meer van one-handers als wapen. Je kunt dan gaan voor Burning Axe en Devastor (te craften)

Als belt zou ik een inna pakken icm met je broek en hierbij ook een rorg zoeken....

Met skills zou ik Deadly Reach inruilen voor Crippling Wave -Mangle. Near Death Experience voor Alacrity.

Battle.net || Strava

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Verandert er nu nog iets aan Marauder? Wanneer komt de patch online? Toch niet ná het eindejaarsverlof zeker? :p En eind januari is het tijd voor GTA V d:)b

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Aan Marauder niet zo veel, wat er wel veranderd is dat je sentries alleen schieten als jij ook schiet.
Is wel een aardige aanpassing in speelstijl wat ik heb ondervonden op het PTR.

Ik heb wat hulp nodig met mijn wizard.
http://eu.battle.net/d3/e...Doctor-2181/hero/27636654

Ik heb nog een furnace liggen met 3240 basedmg (niets nuttigs meer te rerollen).
M'n huidige wapen werkt nu wel prettig met meteor, maar ik ben bang dat ik mezelf geen vooruitgang geef door hem te behouden. (Gister wel een leuke firebirds eye gevonden, maar nog geen goed 1hand wapen erbij)

Waar kan ik me het beste op focussen voor verbetering? (Witching hour wil nog niet droppen, dus gebruik nog even mijn oude)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Na maanden van spelen met mijn WD Pet Build wil ik toch echt eens een andere build gaan proberen. Maar eens gaan zoeken naar een leuke build met mijn SMK. Ik heb de Jade build een tijdje geprobeerd op een 2e char maar dat was niet echt mijn playstyle...

Leuke ideeen of al goed lopende builds zijn van harte welkom. Wie weet een support WD-tje maken?

[ Voor 18% gewijzigd door Ngangatar op 17-12-2014 09:52 ]

• Apsie
  • Laatst online: 03-12 17:44
Mad-Matt schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:27:
Aan Marauder niet zo veel, wat er wel veranderd is dat je sentries alleen schieten als jij ook schiet.
Is wel een aardige aanpassing in speelstijl wat ik heb ondervonden op het PTR.
Dan heb je de laatste 3/4 dagen niet meer met de DH op de PTR gespeeld zeker?
De DH is in een slechte staat qua damage op de PTR op het moment :(
Let wel, de actieve speelstijl juich ik toe echter is de damage belabberd.....
Als deze in huidige vorm op live komt zal je helaas niet echt hoog meer komen in Grifts.....

Apsie's profiel

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nee klopt, niet meer gedaan nee.

Ik ben weer terug gegaan naar Wizard, blijf ik toch het leukst spelen. Meeste herinneringen aan D2

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-12 14:38
Apsie schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:23:
[...]

Let wel, de actieve speelstijl juich ik toe echter is de damage belabberd.....
Als deze in huidige vorm op live komt zal je helaas niet echt hoog meer komen in Grifts.....
De huidige DH'er op live vind ik juist heel relaxed, niks chillers dan lekker rondrennen en wat sentries plaatsen en alles lekker snel zien doodgaan, als ik actief wil spelen speel ik wel met me jade dr. Begrijp ook niet waarom ze iets wat goed werkt en blijkbaar veel mensen spelen zo graag willen veranderen. Komt toch ook al een multishot set die voor actieve gamplay moet zorgen, evt hadden ze ook nog de shadow set kunnen aanpakken

Movies: letterboxd

Pagina: 1 ... 26 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.