Meatwagon schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:54:
Ik heb inmiddels redelijk wat kunnen doen vanavond op mijn monk

natuurlijk altijd opzoek naar betere gear maar kan iemand mij vertellen wat de drop chance van een Ramaladni's gift is?
En nog een vraagje:
Hoe werkt een RoRG? geld deze vooral verschillende set pieces of kan je er een kiezen? Dus bijv:
Ik heb een Traveler's Pledge, een MUDS en een Inna's Radiance. Geld een RoRG voor al deze item's?
De dropchance van een Ramaladni's heb ik geen harde cijfers van (die zal waarschijnlijk iets van 0,01 zijn ofzo) maar ik kan je wel duidelijkheid geven over de RoRG. Die geld voor alle sets die je aanhebt, je hoeft niet te kiezen. Het is dus mogelijk om meerdere sets te combineren.
For example: Als je 2 delen aanhebt van een set, krijg je de bonus alsof je 3 delen aan hebt. Heb je er 3 aan, krijg je de bonus van 4 delen. Maar als je 1 deel aanhebt, krijg je niet de bonus van 2 delen. Je moet namelijk minstens 2 delen aan hebben voordat het effect in werking treed. Voor sets die uit 2 delen bestaan doet de RoRG dus helemaal niets.
Als ik je nog een tip mag geven wat betreft je gear, reroll de Vitality op je amulet naar Crit Chance. Je kan er maximaal 10% op rollen en geeft je een gigantische boost in je damage

En je Gloves kan je ook heel goedkoop veel beter maken door de Vitality te rerollen naar Dexterity. Voor de rest, wat je ook doet, bewaar die Daibo, dat is weapon of choice voor als je ooit de Sunwoko build gaat spelen.
De rest van je gear is niet de moeite om te gaan rerollen, daarvoor zijn de stats te slecht (met andere woorden, je vind waarschijnlijk snel upgrades) en geen van allen zijn spullen die je later wil gaan gebruiken (met uitzondering van heel misschien je headgear en je shoulders).
[
Voor 24% gewijzigd door
Verwijderd op 03-11-2014 23:48
]