• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-12 22:24

Mach

[END]Avengers

ik ben maar een recreatieve speler, dus misschien een domme vraag.

Maar wat is het nut van dual fist weapons op een monk?
Ik heb al diverse legs en set fist weapons gevonden maar ze halen het bij lange na niet bij mijn 2 hander die ik al sinds level 65 bij me draag.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Mach2k-1675/hero/49832014

DUGG

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Geen. Sinds de 2-hander buff zijn dual one-handers volledig waardeloos.
Helemaal op monk, waar er eigenlijk maar 1 effectieve build is: Sunwuko met Flying Dragon.
Tenzij je natuurlijk zdps tank speelt, maar dat is een heel andere speelstijl.

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-12 20:22
Het 'voordeel' van fist weapons zijn dan je er spirit regen en life per spirit spend op kan krijgen. Buiten natuurlijk de bijzondere fist weapons (leg affixen)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12 12:05
Voor de mensen die het nog niet wisten. Er is een Haloween cummunity buff actief +100% xp en +100% gold. Duurt tot maandag.

Afbeeldingslocatie: http://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_header/MHD3W4MDRSIO1414703102775.jpg

:)

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Palm schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:43:
Voor de mensen die het nog niet wisten. Er is een Haloween cummunity buff actief +100% xp en +100% gold. Duurt tot maandag.

[afbeelding]

:)
Let there be a vault!

• unfor
Goldman schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:30:
Het 'voordeel' van fist weapons zijn dan je er spirit regen en life per spirit spend op kan krijgen. Buiten natuurlijk de bijzondere fist weapons (leg affixen)
Ook op daibo.

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-12 11:35
tijd om mn hoarder te gearen dit weekend :D
Mwah beetje gare buff.. Gold is niet interessant meer en xp is nou ook niet echt super interessant.

Had liever dubbele goblins of een andere soort buff gehad.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:27

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

unfor schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 22:45:
Geen. Sinds de 2-hander buff zijn dual one-handers volledig waardeloos.
Helemaal op monk, waar er eigenlijk maar 1 effectieve build is: Sunwuko met Flying Dragon.
Tenzij je natuurlijk zdps tank speelt, maar dat is een heel andere speelstijl.
De good old lightning monk doet het ook nog wel leuk op T6 hoor! Viable one-handers daar zijn bijvoorbeeld Shard of Hate, Thunder Fury, WKL, Odyn Son. Het ligt net aan de build en met het gebruik van 2 one-handers is je attack speed ook veel hoger.

Wil je hoger en damage blijven doen kom je inderdaad tot desunwoko build,, waar 1 van de meest gebruikte wapens een flying dragon is.

Ik hoop dat er binnenkort weer een leuke build mogelijk is voor de monk, die ook damage kan doen in grift >35...

Battle.net || Strava

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:10
retlaw schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:25:
[...]

De good old lightning monk doet het ook nog wel leuk op T6 hoor! Viable one-handers daar zijn bijvoorbeeld Shard of Hate, Thunder Fury, WKL, Odyn Son. Het ligt net aan de build en met het gebruik van 2 one-handers is je attack speed ook veel hoger.

Wil je hoger en damage blijven doen kom je inderdaad tot desunwoko build,, waar 1 van de meest gebruikte wapens een flying dragon is.

Ik hoop dat er binnenkort weer een leuke build mogelijk is voor de monk, die ook damage kan doen in grift >35...
Leuk om jouw Lightning monk te zien! Op het internet en de officiele forums zijn er niet zoveel Lightning builds te vinden. Wat voor variatie zit er nog in jouw build denk je (qua efficiëntie)? Of is er eigenlijk geen alternatief voor Exploding Palm? Even los van naar Holy switchen o.i.d. :)

Mijn monk is Work In Progress aangezien ik vooral op WD speel. Het gambelen voor Eye of the Storm wil nog niet lukken, dus zolang ik de Gyana Na Kashy heb speel ik met Lashing Tail Kick (profile klopt niet helemaal). En dan is het natuurlijk wachten op de SoJ/Thunderfury/etc.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Hafermaut schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:37:
[...]

Leuk om jouw Lightning monk te zien! Op het internet en de officiele forums zijn er niet zoveel Lightning builds te vinden. Wat voor variatie zit er nog in jouw build denk je (qua efficiëntie)? Of is er eigenlijk geen alternatief voor Exploding Palm? Even los van naar Holy switchen o.i.d. :)

Mijn monk is Work In Progress aangezien ik vooral op WD speel. Het gambelen voor Eye of the Storm wil nog niet lukken, dus zolang ik de Gyana Na Kashy heb speel ik met Lashing Tail Kick (profile klopt niet helemaal). En dan is het natuurlijk wachten op de SoJ/Thunderfury/etc.
Het is vooral een build die voor 2.1 en ROS veel gespeeld werd...
Er zit nog wel wat variatie in. Palm kun je vervangen door Wave of Light - Pillar of the Ancients als je solo speelt. In een party werkt palm vaak beter. Ik gebruik nu Crudest boots, maar je zou ook met strongarms kunnen werken. Dan pak je een aughild chest en de boots van de set en equip je Cyclone Strike of Deadly Reach voor de knockback trigger. Eventueel serenity ipv mystic ally kan ook als je toughness te laag is.

Battle.net || Strava

• Hafermaut
retlaw schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:47:
[...]

Er zit nog wel wat variatie in. Palm kun je vervangen door Wave of Light - Pillar of the Ancients als je solo speelt. In een party werkt palm vaak beter. Ik gebruik nu Crudest boots, maar je zou ook met strongarms kunnen werken. Dan pak je een aughild chest en de boots van de set en equip je Cyclone Strike of Deadly Reach voor de knockback trigger. Eventueel serenity ipv mystic ally kan ook als je toughness te laag is.
Helder; Helm en dan Boots en Chest bij Kadala, gaan we doen. Kan ik daarna een beetje rondspelen met de verschillende builds.

Ik weet dat Lightning vooral pre-RoS was, maar zolang ik efficient genoeg door de content ga vind ik het wel leuk te variëren.

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Iemand tips hoe en wat je best doet om "The Vault" te vinden?

zeg niet "goblins killen" want zover was ik ook wel....maar is zo saai om gewoon A1 bounties te gaan doen...

...zijn kansen groter op T6 dan op T1? of maakt dit niet uit?

<GoT> Brain3#2873

Brain3 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:18:

zeg niet "goblins killen" want zover was ik ook wel....maar is zo saai om gewoon A1 bounties te gaan doen...
Goblins killen.

Je kunt evt. de Tower of the Damned rondje lopen. Korte area en 50% kans op goblin. Ik heb dit een poos gedaan en diverse portals gehad.
Kansen zijn gelijk, maar je wil hem op hogere torments i.v.m. de hogere goldfind bonus.

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

In de Kahzra Den zitten er meestal ook wel 1 of 2

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:22

Sick Nick

Drop the top!

De hoeveelheid goldfind niet druk om maken, die hoarder gem pakken van de boss en daarna gewoon normale runs doen met die gem in combinatie met goldskin/+gold van monster gear en die EXP bij gold pakken bracers. Dan vlieg je overal doorheen, pak je dik gold en als bonus nog wat extra exp erbij. Op T3 bijvoorbeeld is zo'n 100 monster kill kist bounty zo'n 1 miljoen gold (en ook 1 miljoen extra exp door het goud pakken).

Verwijderd

Ik deed altijd het rondje Tower of the Damned lvl 1+2, Tower of the Cursed lvl 1+2 en Core of Arreat. Allemaal kleine area's en gemiddeld 2 tot 3 goblins per keer. Als bonus af en toe een bounty in de towers en vaak een cursed chest event in Core of Arreat. Misschien niet het leukste rondje om te doen maar wel heel effectief.

Mocht je met een sterk team spelen kan je ook splitten aangezien er 3 area's zijn waar mensen kunnen starten en Portals gelden voor iedereen die in de game zit. Je hoeft niet naast de goblin te staan als hij dood gaat om de portal in te kunnen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2014 16:00 ]

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:47:
[...]

Ik deed altijd het rondje Tower of the Damned lvl 1+2, Tower of the Cursed lvl 1+2 en Core of Arreat. Allemaal kleine area's en gemiddeld 2 tot 3 goblins per keer. Als bonus af en toe een bounty in de towers en vaak een cursed chest event in Core of Arreat. Misschien niet het leukste rondje om te doen maar wel heel effectief.

Mocht je met een sterk team spelen kan je ook splitten aangezien er 3 area's zijn waar mensen kunnen starten en Portals gelden voor iedereen die in de game zit. Je hoeft niet naast de goblin te staan als hij dood gaat om de portal in te kunnen
Dat gaan we eens proberen...en idd, gewoon Hoarder pakken....en dan maar lekker Rifts doen...men rerolls op men BoP beginnen nu bij 1,5M....dus de centjes vliegen er door

<GoT> Brain3#2873

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:49
1.5 mio... Ik heb vandaag 300 mio erdoorheen gerolled... bracers op mijn Crusader wilden niet echt naar Holy... Zat op 15 mio reroll... Nu wel 20% Holy (was al 4x 20% Fire tegen gekomen...

Overigens niet 300 mio enkel voor bracers... Maar toch...

[ Voor 15% gewijzigd door Thalaron op 31-10-2014 19:35 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:49

ChUcKiE

Dus........

Hmmm ben al de halve avond met Goblin runs bezig.....20 neergekeild, en 1 vault....jaja een rainbow Vault GVD :( iemand bezig met splifarming T5 goblin hunt?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Thalaron
Vault hunten is naar mijn idee niet rendabel... Of je moet Boon of the Hoarder nog niet hebben...
Gelukkig heb ik die met die buff met dubbele Goblins al direct 3 binnen kunnen harken (2 Season en 1 non-season)

Maar wat men eerder al aangaf... Gold is niet echt het probleem meer, had liever een Leg. Buff gehad ofzo.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Thalaron schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 10:58:
Vault hunten is naar mijn idee niet rendabel... Of je moet Boon of the Hoarder nog niet hebben...
Gelukkig heb ik die met die buff met dubbele Goblins al direct 3 binnen kunnen harken (2 Season en 1 non-season)

Maar wat men eerder al aangaf... Gold is niet echt het probleem meer, had liever een Leg. Buff gehad ofzo.
Je kan beter ACT 5 - Path to Corvus spelen met boon of the boarder :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

retlaw schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:47:
[...]

Wist je dat Strongarms stacken in een party? Er staat niet bij dat de knockback van jou ability moet komen maar "Enemies hit by knockbacks" dus monk met pull en hele party strongarm.

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-12 17:48
Vraagje, ik heb nu al een paar keer gezien dat ik behoorlijke gif schade krijg bij T5, Trials na wave 4 of 5 en Grift boven de 20.
De damage die krijg heeft me een paar keer bijna te grazen genomen doordat die een aantal seconde blijft werken en das minder leuk op HC :).
Nu dacht ik van de week te lezen dat sommige elites de damage terug kunnen kaatsen.
En de schade die ik krij lijkt heel erg op het effect van de Gem of Efficacious Toxin incl. de 10 seconde die ik in een ring heb zitten.
Kan dit?

[ Voor 6% gewijzigd door Rhodan op 01-11-2014 20:23 ]

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-12 14:38
Rhodan schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 18:33:
Vraagje, ik heb nu al een paar keer gezien dat ik behoorlijke gif schade krijg bij T5, Trials na wave 4 of 5 en Grift boven de 20.
De damage die krijg heeft me een paar keer bijna te grazen genomen doordat die een aantal seconde blijft werken en das minder leuk op HC :).
Nu dacht ik van de week te lezen dat sommige elites de damage terug kunnen kaatsen.
En de schade die ik krij lijkt heel erg op het effect van de Gem of Efficacious Toxin incl. de 10 seconde die ik in een ring heb zitten.
Kan dit?
Dat kan kloppen, een clanmaatje is daardoor ook dood gegaan, is wel een post bij de bugs maar geen reactie van een blue: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/14580318094?page=1

Movies: letterboxd

• Rhodan
desjaak909 schreef op zondag 02 november 2014 @ 02:11:
[...]

Dat kan kloppen, een clanmaatje is daardoor ook dood gegaan, is wel een post bij de bugs maar geen reactie van een blue: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/14580318094?page=1
Txs, de gem er voor nu maar uit gehaald.

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Vidra schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 15:35:
[...]

Je kan beter ACT 5 - Path to Corvus spelen met boon of the boarder :)
Tsja nu is er een buff, inclusief de buff voor exp.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:51
ChUcKiE schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 23:49:
Hmmm ben al de halve avond met Goblin runs bezig.....20 neergekeild, en 1 vault....jaja een rainbow Vault GVD :( iemand bezig met splifarming T5 goblin hunt?
MAAR 20 gobs ;) heb er zeker 200 moeten killen voor een vault! :P

<GoT>NightStalker

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Tsja heb al twee keer (toevallig) de Vault gehad, maar dacht met deze buff in het weekeinde, even mijn Exp en Gold weer wat bijwerken. Heb een complete outfit liggen om door de Vault heen te lopen, maar helaas nog steeds niet......

En met dit mooie weer vrees ik dat ik hooguit vanavond nog even wat tijd krijg ;)

• Thalaron
Ben mijn Crusader aan het aankleden geweest deze week... Frustrerend dat het wapen wat ik nodig heb op non-season al aanwezig is :/

Denk dat ik mijn Barb maar ga fixen en mocht dan alsno een Blade of Phrophecy vallen kan ik altijd mijn crusader nog oppakken..

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12 18:36
Ik heb hetzelfde probleem.
Ben noodgedwongen maar voor phalanx build gegaan.
Heart slaughter maar in gebruik genomen en daar een gift op verbrast.

Heb nog wapens geprobeerd bij kadala, maar zien zijn erg prijzig om te gamblen en mega veel opties

[ Voor 25% gewijzigd door Sinned123 op 02-11-2014 17:31 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Hebben ze kadala alweer aangepast dat het beetje "rewarding" is ?

laatste keer dat ik d3 speelde was na de patch en damn het was zo unrewarding om een hele avond te gamen en dan alleen maar junk te krijgen , dan 3000-4000 shards inleveren op alts verspreid over de avond en dan nog geen enkele usefull item krijgen . Meestal kreeg je nog wel iets wat je ergens op kon gebruiken bij 3000-4000 shards maar sinds die kadala patch is het enige wat nog een beetje leuk was (hopen dat je loot kreeg van shards) gesloopt.

Heb het spel ook niet meer opgestart sindsdien (ondanks dat ik daarvoor elke avond lekker op t6 aan het raggen was)

is dat al veranderd ? of is het beter om nog een paar maanden weg te blijven.

• Sinned123
Kadala dropt prima vind ik, helft van mijn items komt er vandaan.
Maar je moet wel weten waar je op gambled.
Bovendien pusht blizzard sommige builds heel opzichtig.
Ik kreeg eerst meer dan 10x een item van Rolands set voor ik überhaupt 1 akkhan item kreeg. Toen ik dat door kreeg maar eerst Rolands compleet gemaakt, waarna akkhan ineens wel continu dropte

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-12 08:10
Ben dit weekend lekker bezig geweest met mijn monk. Ik had vrijdag de kans om een dh te joinen op t4 :D Heeft me een mooie Inna's radiance gegeven en gister dropte er een mooie Flying dragon. Met gogok gaat dat best hard! :o (lvl 2 gogok too stronk) en had ik maar een ramaladni's gift :c
Is er misschien iets wat ik kan rerollen of het beste kan aanpassen totdat ik wat betere gear vind?
http://eu.battle.net/d3/e...alFlux-2621/hero/34225988

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Dit weekend op jacht gegaan naar een Boon of Hoarder...en gevonden...Snel effe geupgrade naar lvl25...en dan uitproberen....

...moet zeggen dat men build van men Condemn Crusader rond is, maar ik zie niet gelijk mogelijke verbeteringen...T5 lukt, maar gaat traagjes... iemand tips voor mogelijke upgrades?

Zou uiteindelijk T6 makkelijk willen kunnen farmen, anders schakel ik over op Phalanx build...

<GoT> Brain3#2873

• Thalaron
Mijn Crusader mist het juiste wapen nog maar T6 lukt redelijk... Maar je hebt wel ff mijn shield nodig voor Condemn lijkt me...

Dus FRYDEHR’S WRATH
Daarnaast zou ik persoonlijk Aughild's wegdoen en Leoric's Crown proberen te regelen. Zit op mijn iPhone dus kan niet alle stats zo bekijken maar ik verwacht dat je Akkarat niet 100% up hebt?

[ Voor 46% gewijzigd door Thalaron op 03-11-2014 10:09 ]

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Thalaron schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:06:
Mijn Crusader mist het juiste wapen nog maar T6 lukt redelijk... Maar je hebt wel ff mijn shield nodig voor Condemn lijkt me...

Dus FRYDEHR’S WRATH
Daarnaast zou ik persoonlijk Aughild's wegdoen en Leoric's Crown proberen te regelen. Zit op mijn iPhone dus kan niet alle stats zo bekijken maar ik verwacht dat je Akkarat niet 100% up hebt?
Denk dat je op men verkeerde crus zat te kijken...heb effe men link aangepast..."Valory" is the name !!

<GoT> Brain3#2873

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10 11:25

M4DMan

Into disorder!

Hallo mensen, ik heb dit weekend maar weer eens Diablo geinstalleerd en een Monk in 2 dagen naar Paragon 28 gebracht :P Lang leve double XP !

http://eu.battle.net/d3/e...adness-2644/hero/51394462

Anyways, ik ben hoe dan ook vrij nieuw tot het hele concept en ik lees hier eea over upgraden van items? Kan aan mij liggen maar ik heb nergens een optie gezien om items te upgraden of een functie bij 1 van de merchants :O Kan iemand mij uitleggen hoe dat precies zit?

Kan iemand me ook uitleggen wat het nut is van de eindeloze grind op die rifts? Ik bedoel, wat ga je precies doen met de items die je hebt gevonden, wat is het doel? Sorry voor de n00b vragen :P

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-11 18:12
Ik weet niet wat je bedoelt met upgraden van items. Legendary gems kan je plaatsen in sockets en vervolgens kan je die upgraden. De items die je vind geven je betere stats en daardoor kan je hogere rifts of greater rifts aan. Grinden naar items is nu eenmaal het doel van D3 (en D2)
M4DMan schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:13:
Hallo mensen, ik heb dit weekend maar weer eens Diablo geinstalleerd en een Monk in 2 dagen naar Paragon 28 gebracht :P Lang leve double XP !

http://eu.battle.net/d3/e...adness-2644/hero/51394462

Anyways, ik ben hoe dan ook vrij nieuw tot het hele concept en ik lees hier eea over upgraden van items? Kan aan mij liggen maar ik heb nergens een optie gezien om items te upgraden of een functie bij 1 van de merchants :O Kan iemand mij uitleggen hoe dat precies zit?

Kan iemand me ook uitleggen wat het nut is van de eindeloze grind op die rifts? Ik bedoel, wat ga je precies doen met de items die je hebt gevonden, wat is het doel? Sorry voor de n00b vragen :P

Inventaris

M4DMan schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:13:
Dat is bij de Mystic, moet lvl 11 zijn. In act 5 zit deze rechts van de waypoint.
Betere items grinden, vind je die, dan nog betere grinden. Enz. :P

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10 11:25

M4DMan

Into disorder!

tboheeren schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:16:
Ik weet niet wat je bedoelt met upgraden van items. Legendary gems kan je plaatsen in sockets en vervolgens kan je die upgraden. De items die je vind geven je betere stats en daardoor kan je hogere rifts of greater rifts aan. Grinden naar items is nu eenmaal het doel van D3 (en D2)

[...]
AHA.. Je upgrade dus niet de items zelf maar de gems die je erin socket? Legendary gems heb ik tot nu toe nog niet gevonden helaas :( Mocht ik er 1 of meer vinden, kan ik die dan gewoon upgraden bij die Jewel gast ofzo?

En haha, grinden om het grinden, zal eens kijken of het wat voor mij is :P Ik wil nu ff die Crusader class gaan starten vanaf level 1..

• tboheeren
  • Laatst online: 06-11 18:12
Je kan item stats veranderen of rerollen met de mystic. Je kan legendary gems upgraden aan het einde van een greater rift. Zoek even de termen op en dan kom je er wel uit.

Inventaris

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-12 11:35
M4DMan schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:25:
[...]

AHA.. Je upgrade dus niet de items zelf maar de gems die je erin socket? Legendary gems heb ik tot nu toe nog niet gevonden helaas :( Mocht ik er 1 of meer vinden, kan ik die dan gewoon upgraden bij die Jewel gast ofzo?

En haha, grinden om het grinden, zal eens kijken of het wat voor mij is :P Ik wil nu ff die Crusader class gaan starten vanaf level 1..
Legendary gems krijg je dus ook alleen maar van de greater rift boss. Om toegang te krijgen tot een greater rift heb je een stone nodig die dan weer dropt van een normale Rift boss.

Legendary gems kun je upgraden bij een engel die tevoorschijn komt als de greater rift boss verslagen is.

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:14

Shiro

Serenity

Brain3 schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:03:
Dit weekend op jacht gegaan naar een Boon of Hoarder...en gevonden...Snel effe geupgrade naar lvl25...en dan uitproberen....

...moet zeggen dat men build van men Condemn Crusader rond is, maar ik zie niet gelijk mogelijke verbeteringen...T5 lukt, maar gaat traagjes... iemand tips voor mogelijke upgrades?

Zou uiteindelijk T6 makkelijk willen kunnen farmen, anders schakel ik over op Phalanx build...
Enige wat me opvalt is dat je DPS een beetje laag is,voor de rest lijkt je gear beter dan wat ik heb, vooral qua Akkarat CD. Ik zit nog rond de 6-7 seconden zonder Akkarat omdat ik te weinig CD reduc heb, maar T6 gaat vrij makkelijk voor mij. Ik zit dan wel in game op 400 crit damage en 50% crit chance en mijn Furnace helpt probably ook wel, gemiddeld duurt een T6 riftje minder dan 10m.

Misschien kan je het ook proberen met Unleashed ipv Vacuum.

Overigens gear wise, als je genoeg CD reduc hebt, zoek elk willekeurig belt met Allres/Life %, STR en VIT zodat je meet toughness hebt.

Helpt misschien om te vermelden waarom het traag gaat, ga je vaak dood of duurt het killen te lang? Zit je elk white mob neer te maaien met condemn of sla je single mobs over en Steed Charge je door naar grote groepen?

[ Voor 10% gewijzigd door Shiro op 03-11-2014 13:50 ]

Juniper RWD

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Shiro schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:48:
[...]

Enige wat me opvalt is dat je DPS een beetje laag is,voor de rest lijkt je gear beter dan wat ik heb, vooral qua Akkarat CD. Ik zit nog rond de 6-7 seconden zonder Akkarat omdat ik te weinig CD reduc heb, maar T6 gaat vrij makkelijk voor mij. Ik zit dan wel in game op 400 crit damage en 50% crit chance en mijn Furnace helpt probably ook wel, gemiddeld duurt een T6 riftje minder dan 10m.

Misschien kan je het ook proberen met Unleashed ipv Vacuum.

Overigens gear wise, als je genoeg CD reduc hebt, zoek elk willekeurig belt met Allres/Life %, STR en VIT zodat je meet toughness hebt.

Helpt misschien om te vermelden waarom het traag gaat, ga je vaak dood of duurt het killen te lang? Zit je elk white mob neer te maaien met condemn of sla je single mobs over en Steed Charge je door naar grote groepen?
Tja Furnace...Condemn Build gaat wel een beetje om de combo BoP met Fyders Shield.

Ik zit ongeveer op 2 à 3 seconden zonder akarat.

Killen van Elite packs duurt telang in T6 en de hits doen teveel pijn...ondanks dat ik redelijk wat toughness heb. Vorige build was zonder Leorics, maar met 3piece Aughilds (shoulders+bracers+Rorg)...en ik had de indruk dat die beter klappen kon verdragen.

Ik moet misschien eens kijken voor een degelijke Soj ...of men CHC omhoog krijgen?

Is de +15%condemn dmg op de shoulders nodig? of rerrollen naar 8%CDR beter?

Ik neem nu Vacuum omdat deze normaal gezien ook de +%dmg procced van de Strongarm Bracers.

Moet men Bane of the powerfull misschien ook eens gauw naar lvl25 brengen voor de +15% elite dmg?

Misschien Boon of the Hoarder vervangen door Bane of the Trapped (als deze ook wordt geprocced door Vaccuum?) of die mini-conduit Gem ?

<GoT> Brain3#2873

• Shiro
  • Laatst online: 16:14

Shiro

Serenity

Brain3 schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:20:
[...]

Tja Furnace...Condemn Build gaat wel een beetje om de combo BoP met Fyders Shield.

Ik zit ongeveer op 2 à 3 seconden zonder akarat.

Killen van Elite packs duurt telang in T6 en de hits doen teveel pijn...ondanks dat ik redelijk wat toughness heb. Vorige build was zonder Leorics, maar met 3piece Aughilds (shoulders+bracers+Rorg)...en ik had de indruk dat die beter klappen kon verdragen.

Ik moet misschien eens kijken voor een degelijke Soj ...of men CHC omhoog krijgen?

Is de +15%condemn dmg op de shoulders nodig? of rerrollen naar 8%CDR beter?

Ik neem nu Vacuum omdat deze normaal gezien ook de +%dmg procced van de Strongarm Bracers.

Moet men Bane of the powerfull misschien ook eens gauw naar lvl25 brengen voor de +15% elite dmg?

Misschien Boon of the Hoarder vervangen door Bane of the Trapped (als deze ook wordt geprocced door Vaccuum?) of die mini-conduit Gem ?
Klopt, het gaat om BoP en de shield, maar als het voor jou niet werkt, is het misschien een optie om even te experimenteren.

Wellicht dat je zonder Vacuum door de Condemn spam meer damage kan doen dan de knockback. Daarnaast is sowieso Boon of the Horder vervangen voor een DPS gem beter. Dacht dat je het gewoon had om geld te farmen en daarna weer omwissel naar je normale gem. Dus sowieso de gem upgraden naar 25 en ook Bane of the trapped nemen, wat ook weer rond de +25% extra DPS is.

Ik weet niet hoe langzaam het gaat om T6 elites neer te maaien, maar bij mij is het vaak een kwestie van nog geen 5 seconden als het allemaall melee is en bij elkaar staat en niet toevallig health of die mobs zijn met extra HP. Die irritante met ranged attack en die heen en weer rennen duren ofc langer, maar met een goeie taunt blijven ze soms lang genoeg hangen en zijn ze dood voor taunt uitgewerkt is.

Overigens hoeveel toughness heb je? Als je te vaak dood gaat kan je de gems in je pants voor all res vervangen. Ik zit zelf op 33m toughness met Akkarat Champion (prophet aan). In T6 hoef ik niet eens opzij te stappen voor 2 arcane beams ofzo. Jump dan ook het liefst een groep met 2 elites in.

Juniper RWD

• unfor
Met furnace moet je gewoon phalanx runnen, beetje zonde om je furnace voor een zwakke condemn build te gebruiken.

• Sinned123
Ik gebruik ook noodgedwongen Phalanx build, ben Seasons gestart om codemn te proberen.
Gisteren vrij makkelijk grift30 kunnen halen er mee.
En dan mis ik nog een sloot aan extra damage voor physical,phalanx en niet eens een al te best wapen.

Met condemn haalde ik grift27 zonder BoP.

Vind het dus wel apart dat men moeite heeft T6 te halen, terwijl T6 gelijk staat aan Grift20-25.

Ook ik heb niet permanent Akarat op, wat me op Grift31 wel behoorlijk vaak de kop kostte, als je te vaak dood gaan is het bijna onmogelijk om met een crusader het nog te halen aangezien de guardian een eeuwigheid duurt om te killen.

[ Voor 23% gewijzigd door Sinned123 op 03-11-2014 17:40 ]

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Even een domme vraag: zijn 3 hatred spenders per definitie beter dan 2 bij hunter sentries?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

SideShow schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:08:
Even een domme vraag: zijn 3 hatred spenders per definitie beter dan 2 bij hunter sentries?
ligt volgens mij aan je build ook. Bij de lightning build waar je het 4,16 breakpoint moet hebben heb je maar 1 hatred spender als skill. Verder heeft iedereen eigenlijk altijd 3 spenders, maar ik heb het eigenlijk ook maar gewoon overgekopieerd :).

Battle.net || Strava

• Meatwagon
Ik heb inmiddels redelijk wat kunnen doen vanavond op mijn monk :D natuurlijk altijd opzoek naar betere gear maar kan iemand mij vertellen wat de drop chance van een Ramaladni's gift is?
En nog een vraagje:
Hoe werkt een RoRG? geld deze vooral verschillende set pieces of kan je er een kiezen? Dus bijv:
Ik heb een Traveler's Pledge, een MUDS en een Inna's Radiance. Geld een RoRG voor al deze item's?

Verwijderd

Meatwagon schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:54:
Ik heb inmiddels redelijk wat kunnen doen vanavond op mijn monk :D natuurlijk altijd opzoek naar betere gear maar kan iemand mij vertellen wat de drop chance van een Ramaladni's gift is?
En nog een vraagje:
Hoe werkt een RoRG? geld deze vooral verschillende set pieces of kan je er een kiezen? Dus bijv:
Ik heb een Traveler's Pledge, een MUDS en een Inna's Radiance. Geld een RoRG voor al deze item's?
De dropchance van een Ramaladni's heb ik geen harde cijfers van (die zal waarschijnlijk iets van 0,01 zijn ofzo) maar ik kan je wel duidelijkheid geven over de RoRG. Die geld voor alle sets die je aanhebt, je hoeft niet te kiezen. Het is dus mogelijk om meerdere sets te combineren.

For example: Als je 2 delen aanhebt van een set, krijg je de bonus alsof je 3 delen aan hebt. Heb je er 3 aan, krijg je de bonus van 4 delen. Maar als je 1 deel aanhebt, krijg je niet de bonus van 2 delen. Je moet namelijk minstens 2 delen aan hebben voordat het effect in werking treed. Voor sets die uit 2 delen bestaan doet de RoRG dus helemaal niets.

Als ik je nog een tip mag geven wat betreft je gear, reroll de Vitality op je amulet naar Crit Chance. Je kan er maximaal 10% op rollen en geeft je een gigantische boost in je damage ;) En je Gloves kan je ook heel goedkoop veel beter maken door de Vitality te rerollen naar Dexterity. Voor de rest, wat je ook doet, bewaar die Daibo, dat is weapon of choice voor als je ooit de Sunwoko build gaat spelen.

De rest van je gear is niet de moeite om te gaan rerollen, daarvoor zijn de stats te slecht (met andere woorden, je vind waarschijnlijk snel upgrades) en geen van allen zijn spullen die je later wil gaan gebruiken (met uitzondering van heel misschien je headgear en je shoulders).

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2014 23:48 ]

• Sinned123
Ach ik heb al 7 van die gifts gehad.
Soulshift die net zoveel speelt nog 0.

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-12 19:30
Weet iemand een leuke barbarian build om bounties mee te farmen? Ik heb nog geen echt belangrijke set bonussen. Heb al aardig wat geprobeerd, maar heb altijd een idee dat het niet echt snel gaat. Ik wil die ring of the royal grandeur farmen :) Kan dat wel met mijn Demon Hunter gaan doen, maar dan zit er dexterity op de ring :S

• Sinned123
Nee hoor.
De doos die je krijgt openen met de barb dan krijg je een str rrog

• unfor
Sinned123 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 07:39:
Nee hoor.
De doos die je krijgt openen met de barb dan krijg je een str rrog
Neen.

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Toch wel, de class die de cache opent bepaalt de main stat. Tenminste, zo heb ik het tot nog toe ervaren.
Ik farm bounties met mijn Crus en open de caches met mijn DH en krijg dan gewoon Dex-items.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Nephalem
  • Laatst online: 24-11 00:14
Toch wel. Al vaker door een blue bevestigd geloof ik dat inhoud wordt bepaald op moment van krijgen maar de stats rollen bij het openen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Rhodan
Sinned123 schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:44:
Ach ik heb al 7 van die gifts gehad.
Soulshift die net zoveel speelt nog 0.
Ken het, hier nog steeds 0....

• Hafermaut
De inhoud wordt bepaald op het moment van krijgen, de stats op de items op het moment van openen. http://diablo.incgamers.c...ache-legendary-drop-rules

Ik heb al mijn RoRG gefarmed op mijn WD, maar altijd de cache geopend op characters die de ring nodig hadden.

Idiote kanttekening is wel dat mijn laatste RoRG, geopened en gefarmed door mijn Monk, Strength rollde...

• lolgast
  • Laatst online: 18:42
Die kans blijft altijd bestaan. Loot 2.0 zorgt ervoor dat je bijna altijd je main stat rolt, maar het kan altijd gebeuren dat je een random stat krijgt. Zo drop je waarschijnlijk ook class specific weapons voor een class die je helemaal niet speelt ;)
Gisteren geboost samen met een clanmate door LMaximus. Wat belachelijk snel gaat dat op T6 _O-

Joinde op lvl 13 oid, en in 30-45 minuten waren we lvl 70. 8)7 De levels vlogen om de oren en de tekst in het scherm (met levelup info) liep op een gegeven moment zo'n 20 levels achter. 8)7

Tot nu toe al mijn lvl 70's "normaal" geleveled door solo te spelen met wat crafts e.d., maar dit ging echt stukken beter :P Nu op Seasons dus ook een Wizard, en kan daar dus ook een Firebird build gaan proberen met mijn 2e Furnace :+

Wat random gear er op geslingerd nu, dus duurt nog wel ff voordat ze compleet is, maar kan iig al wel een SoJ en Furnace van de lijst afstrepen :D Vanavond de Furnace maar voorzien van 10% dmg en een socket, dan is hij bijna net zo goed als die op mijn WD, de dmg roll is namelijk best ok :)
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/mlkx8z.jpg
vs
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2zf0nf9.jpg

Zit alleen te twijfelen of ik de LoH of Vit ga rerollen naar de 10% dmg :P

[ Voor 32% gewijzigd door Angeloonie op 04-11-2014 09:58 ]

Verwijderd

Jezus als ik jullie zie praten over die drops..

Ik ben voor m'n crusader een Flail of the Fell aan het zoeken op de Xbox One. Ik heb al zoveel shards uitgegeven en zoveel rifts gedaan, werkelijk niet gezond :D

• lolgast
  • Laatst online: 18:42
Ach, die zoek ik al sinds ik crusader speel. Ben inmiddels 300+ paragon levels verder, heb er nog nooit een gezien. Geluk is het keyword denk ik dan altijd maar ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:41:
Jezus als ik jullie zie praten over die drops..

Ik ben voor m'n crusader een Flail of the Fell aan het zoeken op de Xbox One. Ik heb al zoveel shards uitgegeven en zoveel rifts gedaan, werkelijk niet gezond :D
Ach, mijn eerste FotF dropte ook pas een paar weken terug, en ik speelde sinds de release van RoS bijna dagelijks mijn Crusader(s). Duurde ruim 300 paragon levels.

Uiteraard dropte er vlak daarna meteen nog een (crappy).. Net als mijn Furnace, telkens dropte die niet, en vervolgens droppen er 2 binnen 24u..

Randomness olé.

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 04-11-2014 10:48 ]

Verwijderd

Tja, ik speel meestal met op de 2e controller de crusader van n vriend van me, zodat ik nog iets meer kans heb, maar lijkt wel alsof het niet helpt..

Zo'n 20k shards gebruikt al, en ik ben gestopt de rifts te tellen.

• Thalaron
Ik heb in 300 paragon en 480 paragon seasons ook een aantal items nog nooit gezien... Fate of the Fell / The Furnace / Calamity.... En zo nog wel een hoop extreem rare items. Laatst een Xepherian Amulet gevonden... Stats zoals elke Immume amulet tot heden om te huilen ofc...

Ben nu bezig met alle alts te gearen voor de afwisseling... Ben ik met Barb aan het Griften... Krijg ik na 2 zonder leg een leg. Belt.. Met Intel..

Schiet lekker op zeg maar :/
Meeste items die mijn alts hebben (op rings/amu's/wapens na) zijn van Kadala of omdat Smart Loot mijn character of choice negeert...

[ Voor 36% gewijzigd door Thalaron op 04-11-2014 13:37 ]

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12 17:44
Thalaron schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:34:
Ik heb in 300 paragon en 480 paragon seasons ook een aantal items nog nooit gezien... Fate of the Fell / The Furnace / Calamity.... En zo nog wel een hoop extreem rare items. Laatst een Xepherian Amulet gevonden... Stats zoals elke Immume amulet tot heden om te huilen ofc...

Ben nu bezig met alle alts te gearen voor de afwisseling... Ben ik met Barb aan het Griften... Krijg ik na 2 zonder leg een leg. Belt.. Met Intel..

Schiet lekker op zeg maar :/
Meeste items die mijn alts hebben (op rings/amu's/wapens na) zijn van Kadala of omdat Smart Loot mijn character of choice negeert...
Heb gelukkig wel een Calamity gevonden :? ....... 2200 dps met stats om te huilen, vind liever niks... 8)

Apsie's profiel

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

SideShow schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:08:
Is er iemand die hier wat over kan roepen? Ben ook wel benieuwd eigenlijk :).

Battle.net || Strava

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-12 16:03

ResuCigam

BOFH

retlaw schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:35:
[...]

Ik heb thuis wat tabellen liggen waar je kunt zien dat 3 spenders het meeste damage doen. Waar het in het kort op neerkomt is dat zodra je er minder gebruikt je sentries meer 'gewone' schoten doen.

Edit: Gevonden: De linkjes naar de tabellen staan in de 1e post hier.

[ Voor 14% gewijzigd door ResuCigam op 04-11-2014 16:53 ]

We do what we must because we can.

• Michielodc
Thx voor de posts guys :D Dat wordt dan lekker met mijn DH bounties farmen en met mijn barb kistjes openen :)

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
aanvraag voor GoT clan membership gedaan.. wellicht dat daar wat meer activiteit in is dan waar ik zat, want dat was drie keer niets. :P

en ach.. ook ik heb nog steeds geen echt goede boog gevonden. het went, zeg maar. :P

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:28
Omdat DH de huidige trend lijkt te zijn ben ik daar maar mee begonnen te gearen. Solo tot level 52 gekregen, daarna toch maar een boost gevraagd aan een kameraad en binnen de 15 minuten was ik 70. Leuke is, doordat iedereen DH speelt, ik veel items via hun kan krijgen waardoor ik na nog eens 10 minuten al kan overleven in T6 hoewel ik absoluut niet de DPS doe. Ter vergelijking, mijn crusader (ik wou de nieuwe class uitproberen) doe ik na +- 50h nog altijd slechts T2 mee als ik solo speel.

• Meatwagon
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:40:
[...]

De dropchance van een Ramaladni's heb ik geen harde cijfers van (die zal waarschijnlijk iets van 0,01 zijn ofzo) maar ik kan je wel duidelijkheid geven over de RoRG. Die geld voor alle sets die je aanhebt, je hoeft niet te kiezen. Het is dus mogelijk om meerdere sets te combineren.

For example: Als je 2 delen aanhebt van een set, krijg je de bonus alsof je 3 delen aan hebt. Heb je er 3 aan, krijg je de bonus van 4 delen. Maar als je 1 deel aanhebt, krijg je niet de bonus van 2 delen. Je moet namelijk minstens 2 delen aan hebben voordat het effect in werking treed. Voor sets die uit 2 delen bestaan doet de RoRG dus helemaal niets.

Als ik je nog een tip mag geven wat betreft je gear, reroll de Vitality op je amulet naar Crit Chance. Je kan er maximaal 10% op rollen en geeft je een gigantische boost in je damage ;) En je Gloves kan je ook heel goedkoop veel beter maken door de Vitality te rerollen naar Dexterity. Voor de rest, wat je ook doet, bewaar die Daibo, dat is weapon of choice voor als je ooit de Sunwoko build gaat spelen.

De rest van je gear is niet de moeite om te gaan rerollen, daarvoor zijn de stats te slecht (met andere woorden, je vind waarschijnlijk snel upgrades) en geen van allen zijn spullen die je later wil gaan gebruiken (met uitzondering van heel misschien je headgear en je shoulders).
Bedankt voor de uitleg over die RoRG! :D Wat betreft Ramaladni's, daar wacht ik maar gewoon op tot deze een keer dropt :9
Ik heb inmiddels vit weg gerolled naar att speed. (dit is voorlopig aangezien ik niet genoeg crafting material heb) Heb ook al iets betere gloves gevonden :P
Gister aardig wat caches gefarmed maar helaas nog altijd geen RoRG ;(

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Sinds vandaag weer begonnen na alleen eerste week gespeeld te hebben van ROS release. Alles wat ik toen had is nu alweer nutteloos.(full arcane cdr build had ik toen) Dus kan elke piece gaan vervangen.

Binnen 1 avondje dit bij elkaar kunnen sprokkelen. 3 firebird pieces, Cindercoat met 3 sockets, en een beginnende sunkeeper. Nu nog even de firebird gloves en source vinden en dan maar act 1 gaan farmen voor die ring zodat ik cindercoat kan gebruiken tot ik ooit een furnace drop ga krijgen.

Moet zeggen dat het nu veel lekkerder in mekaar zit. Er zit nu teminste wat moeilijkheid aan met die greater rifts. Alleen jammer dat die 300m van toen nu geen drol meer waard is.

Voor de rest nog tips om op te letten?

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Heb mijn DH eens omgebouwd naar een crossbow build met het 2.85 ias breakpoint. WTF dikke dps >:) , GOM ging met een sentry 3 sec eerder plat als met een cold Etreyu setup. De minimale damage (de witte cijfertjes) op de crossbow maken wel een verschil zeg. Met Etreyu crit je tussen de 10 en 15 m dps met de crossbow het dubbele en op dezefde snelheid. Sentries schieten op beide builds 5 maal per seconde. Zal vanavond eens een lightning build op Gom testen, kijken of dat nog verschil maakt.

Battle.net tag

M'n nieuwe Wizard doet het al best redelijk :+ http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/51497826
Zelfs op T6 gaat het aardig. Al is het niet hebben van een Teleport oid wel een beetje tricky :+
Denk dat ik voorlopig Elemental Exposure maar vervang voor Unstable Anomaly :)

Maar zelfs met relatief crappy gear gaat het best goed. De belangrijkste onderdelen van de build (Furnace, SoJ, RoRG) heb ik in ieder geval al, dus het is een kwestie van de Firebird set bijeen looten/gamblen en ik ben nog effectiever :) Zou nog mooier zijn als het Season nu eindigt, kan ik mooi de Firebird set van non-season overnemen :+ Ben inmiddels non-season op alle vlakken voorbij, enkel mijn DH laat ik daar :P

Vanavond maar een zooi Grifts doen, moet m'n gems nog helemaal upgraden, en het lijkt er op alsof ik daar wel gegarandeerd 1-2 legs heb en in normale rifts komt dat bijna niet voor :P

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 05-11-2014 09:14 ]

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-12 20:22
Ik vermoed dat a.s. vrijdag na Blizcon een nieuw season zal starten of misschien wel al tijdens Blizcon. We zullen zien.

Tot die tijd mijn 2e echte seaons char: http://eu.battle.net/d3/e...oldman-2525/hero/51057316. Ik zoek nieuwe boots + schild, eerst 1000en shards wegggeooid. Gister 2x nieuwe boots. Beide al met een single res. Tja zo lukt het nooit :P

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Thalaron
Ik verwacht eerder dat ze aankondigen wanneer het nieuwe season zal beginnen. Zomaar ineens afkappen lijkt me niet echt prettig...

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12 07:38
Nieuwe Items!, Nieuwe Sets!, Nieuwe Class! Nieuwe Builds! Nieuwe Maps!

poep Season >:)

Even niets...

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Nieuw season, dan denk ik 4 seasons, is dus 3 maanden per season, winter season komt eraan.

Cititzen of Ladonia

• Michielodc
retlaw schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:35:
[...]

Bij mijn DH gebruik ik lightning build. Vind het veel leuker om te spelen dan met 3 hatred spenders(cold build), daarnaast heb je ook een buff waardoor iedereen 20% meer dmg doet op een bepaald target. Laatst nog tormet 6 rift met een full group gedaan en killde de rift boss solo in ongeveer 30sec, want de rest was op dat moment ergens anders :)

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Michielodc schreef op donderdag 06 november 2014 @ 01:30:
[...]

Bij mijn DH gebruik ik lightning build. Vind het veel leuker om te spelen dan met 3 hatred spenders(cold build), daarnaast heb je ook een buff waardoor iedereen 20% meer dmg doet op een bepaald target. Laatst nog tormet 6 rift met een full group gedaan en killde de rift boss solo in ongeveer 30sec, want de rest was op dat moment ergens anders :)
\
lighting build moet alleen bijna perfect zijn zodat je straks ook op de gr verder gaat komen. Ik vind trailen met een lighting dh ook niet zo super.

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:29

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ben weer druk bezig met m'n DH, jezus wat zijn die dingen op met de juiste gear.

Ondanks dat ik nog meerdere delen mis van de Marauder-set is T3/T4 al niet al te moeilijk.
Kan niet wachten om de set compleet te maken, Grin helpt daar goed mee door me steeds achter hem aan te laten hobbelen :)

Trouwens, als ik met minimaal 2 andere DH's in een game zit heeft mijn PC het idee dat ik het zelf maar moet doen. FPS dropt terug naar ca. 10. Onspeelbaar.

Aangezien ik compleet uit het game gebeuren ben, wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen zonder al te veel uit te geven aangezien D3 de enige game is die ik speel)

[ Voor 36% gewijzigd door Mad-Matt op 06-11-2014 10:39 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Kan je niet gewoon je settings wat lager zetten? :P Ook audio maakt het verschil.

Ik heb zelf bijna alles op low staan. Na de eerste paar dagen heb je het grafisch ook wel gezien en kun je net zo goed FPS winnen ten kosten van mooie plaatjes. Daar kijk je toch niet meer naar :+

Gisteren echt een drama-lootavond gehad. Echt geen kloot gevonden, en pas na veel pogingen een Firebird shoulders kunnen gamblen voor m'n Wizard. Verder alleen maar troep legs gevonden, en zelfs een periode met 4 rifts zonder leg. Fucking Blizzard met hun kutnerfs.

Merk dat m'n Wizard eigenlijk nog niet klaar is voor T6, moet echt de Firebird set compleet hebben met goede rolls :P

Wel leuk: zit bijna op 100% Elite dmg als ik straks mijn BotP op lvl 25 heb :) Furnace is leuk :P

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

grafisch staat alles al op laagst, maar audio staat volgens mij nog vol aan.
Vanavond ff naar kijken.

Mijn loot-avond was ook beroerd. Ik joinde Grin in een game, hij vond Marauderpants, maar die was gedropt voor ik joinde, dus ik mocht hem van dat kut spel niet oppakken :(
Voor de rest niets gevonden. Met Kadala nog 700 shards erdoor gejaagd, 4x Hammer Jammers gekregen en voor de rest niets boeiends. Helaas.

Het zou een enorme verbetering zijn als je loot mocht delen met clanleden ipv partyleden.

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12 07:38
@Angeloonie, grappig, jij vindt 1 upgrade vinden per avond nog een magere avond... Als ik een week lang elke avond één upgrade vind, heb ik de week van mijn leven :)

Als je echt high level komt, duurt het soms weken, zo niet maanden voor je een upgrade vind...

Zoals mijn TnT's upgraden... Dat gaat nog zeker maanden duren...

Even niets...

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-11 18:56

Chris van der G

Tailchakra

Ik ben al anderhalve maand bezig zonder fatsoenlijke upgrade. Al zeker 40k shards doorheen voor TnT en nog niet binnen

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik speel al vanaf het begin en heb nog nooit een TnT gevonden.

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-11 18:56

Chris van der G

Tailchakra

Same, alleen ben ik sinds 40k shards pas bewust bezig met het verkrijgen van een TnT

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

De toxic gem is inderdaad bugged, gisteren een keywarden run gedaan om een Hellfire amulet te bouwen.
Ik speelde HC T5 met een WD Carnevil build, de act 2 keywarden viel ik op veilige afstand aan en meteen zakte m'n leven naar 0%, Spirit Vessel aan -> potion gebruikt. Eerste gedachte was WTF! :X Clan maatje maakte hem af terwijl ik de cooldown afwachtte. 2e keer precies hetzelfde omdat ik niet wist wat mij raakte. 3e keer kwam ik er gelukkig nog levend af, Spirit Vessel actief, potion gebruikt en m'n leven zakte tot 10%.. hartklopping alom! Toen bedacht ik me dat ik zoiets las op Tweakers :*)

De gem vervangen met een ander en het probleem was voorbij. Ik heb het gemeld in de Battle.net topic link die kort geleden was gepost.

Niemand last met de Firebird combi en toxic gem?

Diablo 3 - Battle.net

• desjaak909
Ruigerock schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:05:

Niemand last met de Firebird combi en toxic gem?
Die kan ook problemen geven, in mijn clan werd daarmee zelfs een barb gekilled door een firebird wiz, dus je kan ook anderen er mee omleggen 8)7

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

desjaak909 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:12:
[...]

Die kan ook problemen geven, in mijn clan werd daarmee zelfs een barb gekilled door een firebird wiz, dus je kan ook anderen er mee omleggen 8)7
Ouch..... vrij lullig op HC

Gisteren wel een grappige situatie toen 2 clan members beiden nog een Unity droegen en het zelf niet door hadden :P

Diablo 3 - Battle.net

• desjaak909
ja en als barb heb je ook geen 2e leven, dus hij baalde flink, zeker omdat hij een dag daarvoor een zo'n beetje perfecte furnice had gevonden

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Ruigerock schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:19:
[...]

Gisteren wel een grappige situatie toen 2 clan members beiden nog een Unity droegen en het zelf niet door hadden :P
ja heb ik ook een paar keer mee gemaakt :P vind het jammer dat de unity niet echt werk in team behalve in solo ...daar hadden ze best wat leukers mee kunnen doen ..

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

FireDrunk schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:34:
@Angeloonie, grappig, jij vindt 1 upgrade vinden per avond nog een magere avond... Als ik een week lang elke avond één upgrade vind, heb ik de week van mijn leven :)
Een upgrade over een rare is ook een upgrade :+
Als je echt high level komt, duurt het soms weken, zo niet maanden voor je een upgrade vind...
No shit sherlock, heb zelf ook wel een paar flink goed gegearde chars :P Maar het ging hier niet eens om goede rolls/upgrades, het ging gewoon om EEN part van de Firebird set :+ Dat is toch niet te veel gevraagd om te droppen? :P Dan vind ik 1 set part per avond wel mager ja, gezien de kans met maar liefst 7 slots waar een item voor is.

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 06-11-2014 13:03 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ff een bumpje, stel mijn geluidsinstellingen helpen niet, welke videokaart is dan een goede optie?
(1 die niet honderden euro's kost)

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-11 12:06
Heb net een PS4 aangeschaft met Diablo3, alleen ken niemand die D3 speelt.

Als iemand zin heeft om een keer te farmen oid, voeg toe: Deltoidius

PSN: Deltoidius

Mad-Matt schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:01:
ff een bumpje, stel mijn geluidsinstellingen helpen niet, welke videokaart is dan een goede optie?
(1 die niet honderden euro's kost)
Ik ben zelf ook aan het kijken voor een nieuwe kaart en kom bij dit lijstje uit voor budget €150-250:
Card | € incl. shipping | Score | Score/€
MSI Radeon R9 270X GAMING 2G | € 176,80 | 4506 | 25,5
Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 | € 159,90 | 4670 | 29,2
MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming | € 197,85 | 4981 | 25,2
MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 242,90 | 5167 | 21,3
MSI GeForce GTX 770 2GB Gaming | € 241,00 | 6171 | 25,6

Dit zijn de kaarten met de beste performance. Met 3DMark score/€ verhouding :P

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 06-11-2014 13:11 ]

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12 21:51

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Ruigerock schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:19:
[...]

Ik had het wel door, alleen die pannenkoek niet :P

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Pagina: 1 ... 17 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.