Even niets...
Ik ben vanavond ook wat later ... ik moet eerst nog even assisteren bij een professionele whisky proeverij in het centrum van Amsterdam.FireDrunk schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:30:
Misschien later vanavond, ik heb een support monk en een dh.
- Firedawn Wizard (goed in combinatie met een support WD)
- Support WD (freeze lock
52.7%CDR)
- Pet Doc WD
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Support WD meldt zichP-Nut schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:00:
Wie wil er Greater rifts doen vanavond? +40 nonseason
2 DH en WD en Monk support?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456
Kan eventueel meedoen met mijn DH!
Ben over een half uurtje Online.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
HC spelen is toch wel meer mijn ding geworden.sorcees schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:05:
En niet te vergeten de GoTHC, speciaal voor de Hardcore spelers onder ons.
Request send KeesStolk#2698

Blizzard geeft mij een stille tip volgens mij....
[ Voor 3% gewijzigd door FireDrunk op 25-10-2014 20:19 ]
Even niets...
Alles upgraden!LUH-3417 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:55:
Mijn barb heb ik geparkeerd totdat Blizzard het single target-damage probleem opgelost heeft, dus heb ik de afgelopen tijd Grim Dawn gespeeld en een demon hunter in elkaar gedraaid. Ik heb nu eindelijk genoeg stukken van de Marauder set bij elkaar gesprokkeld voor de 6 set bonus. Ik weet alleen (nog steeds) geen reet van demon hunters. Hoe nu verder? Link: http://eu.battle.net/d3/en/profile/LUH3417-1147/hero/7324127
Wat ik zo snel zie:
- ga de act 5 bounties doen voor de Calamity
- upgrades vinden voor je Maurader pieces
* helm mist CHC / hatred spender damage
* shoulders mist CDR / sentry damage
* gloves mis je attack speed (sowieso Kadala spammen voor T&T)
- T&T / Maurader chest vinden
- zou zelf alle diamond gems eruit halen (behalve in je helm) en wisselen voor DEX
- belt/pants heb je hungering Arrow damage maar die gebruik je niet
- legendary gems upgraden!
..en hopen dat de RNGod lief is voor je!
Ik zag ook een build die gericht was op die quiver die ik heb (meticulous bolts) en Helltrapper. Dat zag er ook wel grappig uit. Vandaar dat ik nu alleen maar elemental arrow als hatred spender heb.
hoe ver zou ik kunnen komen in Grifts zoals mijn DH nu is (solo)? het hoogste wat ik heb gehaald is lvl31 met 5 seconden over. Ik heb het idee dat ik hoger zou moeten komen, en denk dat ik misschien niet op de juiste manier speel. Ik pleur dus steeds de sentrys neer en ben vooral bezig met het ontwijken van attacks en val zelf verder niet aan. Skippen jullie normale mobs en dan alleen maar elites afmaken? Ik weet dat mijn gear nog niet optimaal is maar veel ruimte voor verbetering lijkt er niet meer in te zitten
http://eu.battle.net/d3/en/profile/dr0ol-2208/hero/47440120
ps: marauders harnas en TnT gloves heb ik nog niet
[ Voor 3% gewijzigd door earvaag op 26-10-2014 15:11 ]
In je gear zit nog best veel ruimte voor verbetering meer sentery dammage op je shoulders en bombier.earvaag schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:10:
hallo,
hoe ver zou ik kunnen komen in Grifts zoals mijn DH nu is (solo)? het hoogste wat ik heb gehaald is lvl31 met 5 seconden over. Ik heb het idee dat ik hoger zou moeten komen, en denk dat ik misschien niet op de juiste manier speel. Ik pleur dus steeds de sentrys neer en ben vooral bezig met het ontwijken van attacks en val zelf verder niet aan. Skippen jullie normale mobs en dan alleen maar elites afmaken? Ik weet dat mijn gear nog niet optimaal is maar veel ruimte voor verbetering lijkt er niet meer in te zitten.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/dr0ol-2208/hero/47440120
ps: marauders harnas en TnT gloves heb ik nog niet
Toxic gem vervangen door bane of the powerfull. Beter bracers en riem zijn zeker te vinden. En dan je attack speed op hogen tot het volgende breakpunt. Dan kan je de rest in CHC CHD stoppen.
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Verder te weinig craft mats om mijn bracers te craften en evt mijn chest nog wat te rerollen maar goed kan T1 gelukkig makkelijk farmen dus het moet goed komen
PSN: Brwmaster
Verwijderd
msg Kandu
Thanks!
Ik ben dit weekend bezig geweest met mijn monk en zat te denken om er een zDPS monk van te maken. Dus ik ben een beetje gaan googlen en heb wat mooie guide's gevonden. Ik heb niet hele goed gear op dit moment maar ja het is iets
Nu is mijn vraag, waar kan ik mij het beste op focussen voor nu.
http://eu.battle.net/d3/e...alFlux-2621/hero/34225988
A1 T1-T2 blijven farmen of een keer een run mee doen moet T6 bounty's ?
Thanks in advance!
lekker grinden!Carthrax schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:24:
Ik heb nu een verse lvl70 (WD) en een opkomende Crusader op lvl53. Hoe nu verder? Gewoon Adventure mode door en nephalim rifts openen en de moeilijkheidsgraad steeds verder omhoog zetten?
bst is veel te riften op een zo hoog mogelijk level of beginnen met laag level grifts en zo je gear grinden.
een actieve clan zoeken kan ook helpen om sneller gear te evrzamelen.
Als je met een groep van 3 of 4 crusaders (g) rifts gaat doen gaat het hard hoor.
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Zodra je lvl70 bent, is het eigenlijk amper de moeite waard om bounties te doen totdat je op T6 zit (=100% kans legendary uit kist, zo heb je erg snel de RoRG). Eigenlijk elke NET lvl70 zou in theorie (nitwit builds daar gelaten) T1 kunnen doen. Als niet solo, in party. Een paar legs verder en je zit op T3/T4. Ga dan in PUG's of in teamverband supersnel riften en gamble alles wat je vind op de slots die je wilt verbeteren. Armor uiteraard prioriteit gezien de wapenkosten. Je bent op die manier vrij snel klaar voor T5, of T6 in clan/community verband (PUG T6 schopt je er vaak uit omdat je niet aan een bepaalde spec voldoet omdat je de gear nog niet hebt). Zodra je T6 aankan op die manier en bij voorkeur ook solo (solo is makkelijker dan in team, voor het geval je denkt dat een monster solo amper aankunnen in een party lastig is dus dat je het niet kan...). Je kunt dan snel de altijd-belangrijke RoRG grinden en ook belangrijk: met grifts starten. Begin solo zodat je de gems HEBT, en ga dan groepenwerk proberen, om ze snel te levelen. Bane of the Powerful is in elke build awesome, maar pas ECHT krachtig vanaf lvl25. Zelfde voor toxin, etc...
Tldr;
1-70: Bounty
70: T1 rift tot je T3 rift kan
T3 rift: party party party tot T6 rift
T6 rift: solo bounties (soms zegt men ook in chat: Gratis A1 T6 season kissie)
RoRG + "build klaar": grifts + rifts
[ Voor 6% gewijzigd door Umbrah op 27-10-2014 13:18 ]
Toevallig vlak na me post een TnT gegambledDark Angel schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 22:54:
[...]
In je gear zit nog best veel ruimte voor verbetering meer sentery dammage op je shoulders en bombier.
Toxic gem vervangen door bane of the powerfull. Beter bracers en riem zijn zeker te vinden. En dan je attack speed op hogen tot het volgende breakpunt. Dan kan je de rest in CHC CHD stoppen.
Quiver heb ik vervangen voor een calamity, toxic gem zorgt ervoor dat MfD op alles wat geraakt word komt. Mobs lijken zo net iets sneller dood te gaan. Bane of the powerfull moet ik nog oplevelen, die vind ik op lage rank niet zo geweldig maar wil ik inderdaad ook gaan gebruiken. Dan kan calamity er straks weer uit.
Verwijderd
Hoe leg ik het spel in een paar regels uit?Umbrah schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:17:
Tldr;
1-70: Bounty
70: T1 rift tot je T3 rift kan
T3 rift: party party party tot T6 rift
T6 rift: solo bounties (soms zegt men ook in chat: Gratis A1 T6 season kissie)
RoRG + "build klaar": grifts + rifts
Nou zo dus, mijn complimenten hoor
Ik zal even de crusader naar 70 blazen. Het gaat best snel met de Crusader class en dan *slik* angst...op T1 zetten.
Wil wel een keer met je samen spelen in een DH party dan is de kans dat je beter items krijgt wat groter.earvaag schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:29:
[...]
Toevallig vlak na me post een TnT gegambled. Ik vind het op moment wel erg lastig om het volgende breakpoint te halen, ook nog eens dikke pech met rerolls. Eerst maar eens een marauders harnas zien te krijgen en dan zie ik wel hoever ik kom tot het volgende Bpoint.
Quiver heb ik vervangen voor een calamity, toxic gem zorgt ervoor dat MfD op alles wat geraakt word komt. Mobs lijken zo net iets sneller dood te gaan. Bane of the powerfull moet ik nog oplevelen, die vind ik op lage rank niet zo geweldig maar wil ik inderdaad ook gaan gebruiken. Dan kan calamity er straks weer uit.
Darkangelnl#2829
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Je mag altijd wat t6 rifts met mijn crus meerennen als je wilt. Heb je iig al wat meer kans op leuke items.Carthrax schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:25:
Dank voor de info
Ik zal even de crusader naar 70 blazen. Het gaat best snel met de Crusader class en dan *slik* angst...op T1 zetten.
Aangezien ik een echte meeloper ben heb ik de mijne ( die alleen naar 70 gebracht was) geheractiveerd.
Dikke fun hoor. Speel wel nog met entangling shot omdat ik anders teveel ooh ben.
Maar wat was dat schrikken toen ik de nieuwe prijzen van kadala zag.. niks ff mijn gear bij elkaar kadalalen
Kwam in 1e run terecht in die goblin wereld. Gold...unlimited gold
2e run een gogok, waarover ik iedereen hoorde praten maar geen idee van had wat het was. Ik heb begrepen dat ik nu zsm zo hoog mogelijke breakpoints moet halen?
Jullie kunnen mijn dh bekijken maar er moet teveel vervangen worden dus bespaar je de moeite
[ Voor 0% gewijzigd door Shao Kahn op 27-10-2014 17:52 . Reden: entangling shot ipv entangling shit :) ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Helltrapper dropt uit de cache van act5, niet Calamity (helaas, nog steeds niet gedropped voor me)schaapiej schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:43:
[...]
Alles upgraden!![]()
Wat ik zo snel zie:
- ga de act 5 bounties doen voor de Calamity
Anyway geeft me wat tijd mn DH aan jullie voor te leggen. Stiekem al 700 uur in zitten en afgelopen week eindelijk mn eerste Etrayu en Witching hour gepakt. Niet de besten maar toch heb nu alle items die ik zou willen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Yoran-2316/hero/2672712
Unity is solo GR35 max, heb n SOJ met CHD
Wat is nu de slimste verbetering om voor te gaan en waar ik het snelst mee vooruit zal gaan?
- Chest met sentrydamage
- Bombadier met socket-> vit (huidige CHC9.5 en IAS20)
- betere WH?
- of hele andere build met Helltrapper en Meticulous bolts (heb al een redelijke quiver)
En hoeveel Toughness houden jullie aan? Zit nu op 8miljoen, met min 1000 Res All (150 afkomstig van gems).
neem in ieder geval spitfire als sentry rune en arsenal als rune voor multishot, dat scheelt al een hoop dmg, en inderdaad een chest met sentry dmg zal je grootste dps upgrade zijn, je toughness is aan de lage kant, maar je zou met een goede rift wel 40 aan moeten kunnen als je betere chest vindJulianvanc schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:03:
Wat is nu de slimste verbetering om voor te gaan en waar ik het snelst mee vooruit zal gaan?
- Chest met sentrydamage
- betere WH?
- of hele andere build met Helltrapper en Meticulous bolts (heb al een redelijke quiver)
En hoeveel Toughness houden jullie aan? Zit nu op 8miljoen, met min 1000 Res All (150 afkomstig van gems).
Movies: letterboxd
Aan reaper's wraps heb je niet zoveel, al is deze wel perfect gerollt.... Een andere bracer met 5 main stats is beter mits goed gerolled.Julianvanc schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:03:
Huh, 'Its a busy day for battle.net you've been placed in a queue, 13 min' WTF! bizar, storing of is er iets anders live gegaan?
Anyway geeft me wat tijd mn DH aan jullie voor te leggen. Stiekem al 700 uur in zitten en afgelopen week eindelijk mn eerste Etrayu en Witching hour gepakt. Niet de besten maar toch heb nu alle items die ik zou willen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Yoran-2316/hero/2672712
Unity is solo GR35 max, heb n SOJ met CHD
- Chest met sentrydamage
- betere WH?
Je hellfire rune kan ook flink beter, liever CHC,CHD en socket 4e stat Dex dan denk ik.
Ik heb flink minder toughness maar mijn sentry's doen wel meer damage.desjaak909 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:12:
[...]
neem in ieder geval spitfire als sentry rune en arsenal als rune voor multishot, dat scheelt al een hoop dmg, en inderdaad een chest met sentry dmg zal je grootste dps upgrade zijn, je toughness is aan de lage kant, maar je zou met een goede rift wel 40 aan moeten kunnen als je betere chest vind
Ik word echt opgegeten op Grift35
[ Voor 21% gewijzigd door Sinned123 op 27-10-2014 20:15 ]
Klopt het dan dat Spitfire en arsenal alsnog meer damage doen ook al heb ik geen fire damage increase meer?
En verder gamblen voor de chest dan.
Overigen ben ik na 15 min battlenet wachten, nu in game inloggen gequeued op plaats 324 met nog 17 min te gaan...
Volgens de calculator scheelt het zowat niks of ik nou cold / fire of beide stack.
Hier hetzelfde en na een kwartier wachten krijg je te horen dat je niet in kunt loggen. Nu 36 minuten wachten....Julianvanc schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:19:
Ja ik ben pas een paar dagen van fire overgegaan op Lightning, zal op zoek naar andere bracers.
Klopt het dan dat Spitfire en arsenal alsnog meer damage doen ook al heb ik geen fire damage increase meer?
En verder gamblen voor de chest dan.
Overigen ben ik na 15 min battlenet wachten, nu in game inloggen gequeued op plaats 324 met nog 17 min te gaan...
wtf, 22 minuten wachten om in te mogen loggen ?!? werd er gister ook al uitgegooid terwijl ik gewoon aan het spelen was... Bli heeft weer een probleempje op te lossen ...Skarloc schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:24:
[...]
Hier hetzelfde en na een kwartier wachten krijg je te horen dat je niet in kunt loggen. Nu 36 minuten wachten....
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."
Cititzen of Ladonia
*EDIT*
Het gebeurde nog een keer, maar het komt niet dat ik te snel typt oid, maar omdat ik ieamand in mijn friendlist wou aanklikken. Je bent gewaarschuwd!
[ Voor 34% gewijzigd door An1mA op 27-10-2014 20:50 ]
brings back memories...
FTJ...
als iemand ooit nog het .gif je boven water kan toveren welke iemand op d2jsp had als sig ben ik helemaal blij... dat gifje liet een aantal stadia zien van de opening van een game in diablo 2, waarbij de portal steeds feller werd tot je dacht dat je in de game ging, en dan kreeg je de melding "Failed to join" ^^ hilaries
-edit-
voordeel van hier iets typen is dat de tijd tenminste voortkabbelt
/slowchat
[ Voor 12% gewijzigd door kwakke01 op 27-10-2014 20:53 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Had je die waarschuwing niet wat eerder kunnen gevenAn1mA schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:47:
Kom ik er in, ik in blijheid typen dat ik er in ben. Een seconde er na word ik er uit gegooid wegens "input limit reached" en kom ik er niet meer in -..-
*EDIT*
Het gebeurde nog een keer, maar het komt niet dat ik te snel typt oid, maar omdat ik ieamand in mijn friendlist wou aanklikken. Je bent gewaarschuwd!
~20 minutes.....maar weer ff wachten dan.
Verwijderd
battlenet launcher staten... queue 33 minuten wachten...
dan play duwen... queue 2 minuten wachten...
dan inloggen.... nu queue 11 minuten wachten...
ben benieuwd...
-edit-
aaaaaanddd.... request timed out
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2014 21:28 ]
Probeer al sinds 8 uur in te loggen T.T
Juniper RWD
Queue van 1 en zit nu ingame.
Ok, ik zal je toeveogen, ik kan waarschijnlijk komend weekend pas weer spelen though.Dark Angel schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:22:
[...]
Wil wel een keer met je samen spelen in een DH party dan is de kans dat je beter items krijgt wat groter.
Darkangelnl#2829
Volgende item is een lacuni met cold, dex, vita, ias en chc en res als secondary
Battle.net || Strava
Verwijderd
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Evanga-2913/hero/31499946
Heb nu 2 volledige set bonus van immortal king en raekor..any tips?
Dat was gister idd een mooi uitdeelfeestje van Ziejonretlaw schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:10:
Hoppa eindelijk een WH! Maar nog steeds niet zelf gevonden. Dank zeijon. Helaas geen vita erop, dus er is nog ruimte voor verbetering. Ik ben er toch blij mee!
Eerst gezorgd dat ik alle sets bij elkaar had en daarna gaan voor betere items gegaan.
Ik krijg telkens of all res of single res dus ik blijf maar gamblen.
Totdat ik alle items maar eens ben gaan checken....
Nu snap ik ook gelijk waarom je op sommige items nooit all res kan rerollen.
All res en single res kunnen dus niet tegelijkertijd op 1 item terecht komen, behalve bijv thundergod's vigor die een niet rerollbare lightning res heeft.
2 unity's? dan verdubbel je gelijk je toughness. en je hebt effectief al 18m door je ancients.Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:12:
Zou iemand wellicht kunnen helpen met wat advies? Ik heb sinds kort weer mn barb gebruikt en is weer erg leuk! Alleen tor 4/5 gaat op zich, maar tor 6 is gewoon niet te doen (1 hit en ik ben dood).
[ Voor 33% gewijzigd door Sinned123 op 28-10-2014 09:11 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Het bizarre nu is dus ook dat all res voor de monk maar een gare stat is....
maximaal 100res ten koste van +life of dex die ook toughness geven.
Terwijl een single res van 160 ook al 64all res geeft + de single stat bonus.
Kan je bovendien ook nog eens stacken op de resistances waar je het meest last van hebt.
Dus nu kan ik het overgrote deel van mijn items veranderen, zodat ik misschien her en der toch nog wat damage kan stacken.
[ Voor 75% gewijzigd door Sinned123 op 28-10-2014 09:18 ]
En over je Monk, je hebt als je het echt goed doet, helemaal geen toughness nodig, je kan namelijk met permanent Serenity spelen. Dan ben je permanent immune.
Zo dus: http://www.diabloprogress...drunk-2500/Puuzz/17544225
[ Voor 11% gewijzigd door FireDrunk op 28-10-2014 09:25 ]
Even niets...
Ja mis alleen nog vigilante belt en moet gogok nog levellen.
Er is wel een kleine periode dat je stuk kan, zonder gogok heb je niet voldoende cdr.
Dat gaat echter maar over een paar seconde, dus serenity poppen en dan 4sec de tijd om gogok op te bouwen. Die vernieuwde cooldown geld echter pas na opnieuw casten van serenity. Dus je bent 0,5sec oid te pakken.
Dit is die van mij:
http://www.diabloprogress...-1833/dragonkick/48716368
Ik twijfel trouwens over overwhelming desire ipv xephirian amulet, maar uiteraard allemaal getrasht, dus moet ze weer vinden.
Ben ook aan het farmen voor illusionary boots, heb gemerkt dat resurrecten lastig gaat als er 60mannetjes om je heen staan
Momenteel iets van 1,1M Life ingame.
[ Voor 31% gewijzigd door Sinned123 op 28-10-2014 09:34 ]
Je dashed gewoon uit de groep. Als Serenity up is, wordt je ook niet geinterrupt.
Omdat je zo'n idioot lage cooldown hebt, bouwen de stacks van Dashing Strike ook super snel op.
[ Voor 13% gewijzigd door FireDrunk op 28-10-2014 09:44 ]
Even niets...
Die bedoel ik inderdaad, fijn al die namen!toolkist schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:05:
[...]
Helltrapper dropt uit de cache van act5, niet Calamity (helaas, nog steeds niet gedropped voor me)
Overal en nergens, zoals bijna alle items.Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:26:
helltrapper is wel relaxed. maar waar vind ik die calamity ergens?
Mijn ervaring is dat de combo beide sets leuk is, je beter voor een van de twee kunt gaan kiezen en deze verder uit te bouwen. (+charge dmg shoulders, leorics crown, cindercoat, T&T, soj). Ik heb zelf fire gestacked icm met een 2H.Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:12:
Zou iemand wellicht kunnen helpen met wat advies? Ik heb sinds kort weer mn barb gebruikt en is weer erg leuk! Alleen tor 4/5 gaat op zich, maar tor 6 is gewoon niet te doen (1 hit en ik ben dood).
Dit werkt prima maar tot 25/30. ik heb nog niet veel verder getest wegens gebrek aan speeltijd en de tijd die ik heb gebruik om mijn gems te levellen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mijn RoRG suckt nog steeds maar helaas geen geluk gehad met de drops. Maar T1 is een walk in de park dus het moet ooit goed komen met die Season monk
PSN: Brwmaster
Na wat opzoeken denk ik dat ik best richting Fire spec ga met Firebird.
Mijn mannetje, opmerkingen zijn altijd welkom. Niet ideaal maar torment 4 kan ik momenteel volhouden.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Devler-2627/hero/50371491
Verwijderd
Voordelen PC: Je speelt met een muis en toetsenbord
Anderen vinden dat een Console sneller opgestart is, en je dus sneller 'even snel' kan spelen. Persoonlijk heb ik daar niet zo veel mee, aangezien mijn desktop sneller opstart dan mijn Console...
PS: Ik heb Diablo alleen voor de PC, dus kan geen goede vergelijking maken in dat opzicht, maar ik heb wel een Console, dus ik weet wel een beetje hoe het is
[ Voor 18% gewijzigd door FireDrunk op 29-10-2014 10:06 ]
Even niets...
Diablo lijkt mij vlotter te spelen met een muis en toetsenbord dan met een joystick.
Verwijderd
Uiteindelijk raad ik je aan geen Inna's te gebruiken. Deze set zorgt bij de 3-piece bonus voor een mega cost reduction voor sweeping wind. Sweeping wind werkt samen met mantra perfect als spirit spender. Je zal zien dat je dan (vooral als je Flying Dragon proct) veel meer damage gaat doenkwakke01 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:54:
[...]
OT:
thor; die heb ik ook gezien van het weekend
[afbeelding]IMG_3865
/OT
vanmorgen mn 3e sunwuko gevonden; heb nu op mn monk 2-piece Inna, 3-piece sunwuko, en 2-piece krelm en 2-piece natalya's en een rorg![]()
dam-wise moet het nog beter, maar het begint langzaam aan wat te worden
kan me iig redelijk staande houden nu in parties, en die decoy werkt echt lekker
Unity is inderdaad unique equipped.FireDrunk schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:24:
@Sinned123, Een Unity lijkt mij net als alle andere Legendaries Unique Equipped, dus 2 stuks tegelijk gaat hem niet worden gok ik
En over je Monk, je hebt als je het echt goed doet, helemaal geen toughness nodig, je kan namelijk met permanent Serenity spelen. Dan ben je permanent immune.
Zo dus: http://www.diabloprogress...drunk-2500/Puuzz/17544225
Als je solo speelt is het leuk om een unity op je follower te gooien samen met een relic dat je follower niet dood kan. Op die manier dus 2 stuks tegelijk equippen.
Nog steeds geen Mask of Jeram.. Damnit.. Heb alle onderdelen die ik wil behalve deze
Blijf shards spenderen maar telkens niets.. Of trololo de Helltooth Mask :<
Ik had een hele mooie, maar ja, HC is a bitch!
De meeste End Game Builds zijn heel erg item afhankelijk.
[ Voor 21% gewijzigd door sorcees op 29-10-2014 12:58 ]
Cititzen of Ladonia
Denk dat ik de Jade build nog maar eens ga proberen, heb alle items daarvoor gewoon liggen dus moet die speelstijl maar aanleren tot ik een Jeram gamble
Even niets...
Nou ja in ieder geval op Bows..FireDrunk schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:19:
Mja, dan zou het wel heel makkelijk worden... Dan zou ik ook op Hand Crossbows moeten kunnen gamblen
Zijn zo even de bogen die ik kan verzinnen... Veel meer zijn er niet, dat zijn er dus 10.
1 legendary per, wat zou het zijn, 30 gele items bij kadala?
Tel uit je winst
Even niets...
Er zijn overigens 11 bows, 10 crossbows, 7 hand crossbows en 5 set hand crossbows. Genoeg meuk om te vinden dus
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Oh uiteraard, maar voor mijn gevoel zijn er meer helmenSick Nick schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:03:
Buriza (die extra piercing doet), Pus spitter (acid meuk), Wojahnni (extra damage met rapid fire), ravens wing (extra raven), en nog een paar andere.... Gebruik nu de Hellrack (root on hit) tot ik eindelijk een Etrayu heb..
Er zijn overigens 11 bows, 10 crossbows, 7 hand crossbows en 5 set hand crossbows. Genoeg meuk om te vinden dus
Even niets...
onlangs een MoJ drop (78%
een tijdje geprobeerd 2 handers te rollen voor 75 shards, maar toch maar besloten eerst wat alts te vullen qua armor slots. (o.a. Firedawn wizard klinkt bijzonder, verder alleen nog een Serpent sparker "nodig" )
Enforcer
Base Effect: Increases the damage of your pets by 15%.
Bane of the Powerful
Base effect: Gain 20% increased damage for 25 seconds after killing an elite pack.
Pain Enhancer
Base Effect: Critical hits cause the enemy to bleed for 1200% weapon damage as Physical over 3 seconds.
Deze draag ik nu.
Toch denk ik dat Simplicity’s Strength
Base Effect: Increase the damage of primary skills by 25%.
ook erg fijn kan zijn. goed voor mijn kikkertjes, ik weet niet of het ook effect heeft op pets?
Wat doen jullie?
[ Voor 4% gewijzigd door hexta op 29-10-2014 14:12 ]
Je kan het zien als je Depth Diggers aan doet in je Details paneel welke skills dat zijn.
Even niets...
Ik twijfelde, misschien zijn de aanvallen van pets hun basic aanvalFireDrunk schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:14:
Pet's zijn toch geen primary skills? Primary Skills zijn resource generators.
Je kan het zien als je Depth Diggers aan doet in je Details paneel welke skills dat zijn.
Maar oke, bedankt voor de antwoorden.
het is een beetje een mengelmoes van vanalles en nog wat momenteel, uiteraard ben je nog niet zo heel lang bezig dus heb je niet zomaar van alles op de "plank" liggen.Plato1989 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:15:
Iemand hier met wat verstand die mijn wizard na wil kijken?.
maar als je bijvoorbeeld Disintegrate-Intensify als main damage source zou willen gebruiken moet je zorgen dat je hiervoor de: [*elemental variant* skills deal % more damage] op je armor pieces hebt.
even snel, voor wat betreft de items die je draagt;
- een goede 1H/Wand + Orb combo heb je meer aan dan een middelmatige 2 hander
- Crit richting 50%. rerollen waar het kan, zonodig defensive stats wegrollen, dat is pas voor latere zorg.(Torment 2+)
- Gem vervangen in staff (liever in wand/1H) voor een +Critical Hit Damage variant.
- Gem in de Tal amu rollen naar 6% crit óf elemental dmg (lightning als dat je smaak is, persoonlijk kom ik vaak toch weer uit bij fire. hoe graag ik lightning ook zou willen spellen lukt het gewoon niet op hoger lvl)
- Compass Rose : armor naar crit
- Camaral had je beter de disintegrate naar 6% crit kunnen rollen i.p.v. de secondary
crafting:
- Aughilds bracers/shoulders
drops:
- Blackthornes belt/armor
Ring of Royal Grandeur om beide bonussen van bovenstaand naar 3 pieces te krijgen (ACT 1 bounty)
Jahexta schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:03:
zijn er nog mensen die een 0dog WD build werkend hebben?
hier ook. tot T4 redelijk effectief, daarna niet meer, maar ik heb ook slechte mara's en SG/SOJ (legacy).
ele. DPS ~2M tijdens gevecht door GF en PtP stacks
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
T6 = makkieMofkees schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:36:
[...]
hier ook. tot T4 redelijk effectief, daarna niet meer, maar ik heb ook slechte mara's en SG/SOJ (legacy).
ele. DPS ~2M tijdens gevecht door GF en PtP stacks
Ik heb normaal Elemental Arrow - Immolation Arrow.
Is het nog nuttig om deze te vervangen voor Impale - Chemical Burn?
Zie ik iets over het hoofd buiten de single target damage vs area damage?
Iets anders waar iemand vast direct antwoord op kan geven.
Ik gebruik de Ballistics passive. Heeft het nog zin om Cluster Arrow - Maelstrom in een Fire build te pakken ondanks dat deze skill Cold is? (krijgt een leuke buff van de Ballistics passive) Dit dan in de plaats van de Loaded for Bear rune.
Enforcer zit dacht ik bij dezelfde stack als elemental damage. Dus als je dat hoog hebt dan is die minder waardevol. Je zou ook Bane of Powerfull kunnen nemen als je genoeg elemental damage hebt.hexta schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:12:
Voor een Pet docter.
Enforcer
Base Effect: Increases the damage of your pets by 15%.
Bane of the Powerful
Base effect: Gain 20% increased damage for 25 seconds after killing an elite pack.
Pain Enhancer
Base Effect: Critical hits cause the enemy to bleed for 1200% weapon damage as Physical over 3 seconds.
Deze draag ik nu.
Toch denk ik dat Simplicity’s Strength
Base Effect: Increase the damage of primary skills by 25%.
ook erg fijn kan zijn. goed voor mijn kikkertjes, ik weet niet of het ook effect heeft op pets?
Wat doen jullie?
Als je een poison build hebt dan zou ik voor Gem of Efficacious Toxin gaan. Die gem is vooral op level 25 erg sterk.
Bane of the Trapped is een goede omdat deze multiplicative is en op een andere "stack" zit. Je kan de gem bijv. triggeren met Piranhas wat erg goed werkt. Je kan ook je follower equipment geven die control-impairing effects genereren.
Heeft iemand overigens wel een cold spec wizard geprobeert? Ik heb er nu eentje met "tweedehands" items maar zelfs met Rimeheart, Frostburn Gauntlets en een Mirrorball kom ik niet verder dan T6. Gems die ik gebruik zijn Bane of the Trapped, Simplicity’s Strength (vooral voor life on hit...) en Mirinae, Teardrop of the Starweaver die ondanks dat hij level 0 is op 25mil crit. Build heeft vooral focus op attack speed zodat ik zo vaak mogelijk Mirrinae en Rimeheart trigger en natuurlijk veel life on hit heb. Mooie is dat elke magic missile alle effecten kan triggeren.
Lightning wizards zijn helaas onmogelijk... zelfs met Velvet Camarel, Myken's Ball of Hate en nog wat extra items. Op T6 ben je een glasscanon, T4 is nog goed te doen. Wat jammer is is dat deze build met firebird misschien zelfs sterker is...
[ Voor 23% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 29-10-2014 23:53 ]
Nu zo'n 10 rifts gedaan met de Jade en het is toch leuker dan ik dacht. Het is heerlijk om in een party een elite *poef* te laten doen. Vooral als je teamgenoten net een Archon/BBV/AC oid activeren
Ik zit alleen met een toughness probleem.. Ik wordt redelijk hard geraakt en m'n potion zit bijna altijd op cooldown. Hoe zou ik dit het beste kunnen boosten? En zijn er verder nog tips?
Mijn WD: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/50665443
Todo:
- Shoulders met CDR
- Hwoj Wrap met meer vit
- Quetzalcoatl met vit
- Gloves zonder IAS maar met vit
- RoRG zonder IAS maar met CHC/CHD
- Strongarm bracers met cold%
Zie ik nog iets over het hoofd?
Ik merk daarnaast dat ik Horrify echt nooit gebruik. Hoe moet ik deze toepassen, is hij bedoeld als mana regen of als stun?
Daarnaast: stacken Haunts & Locust Swarms? Als ik op een rift guardian 10x Haunt/Locust Swarm spam en dan Soul Harvest pop, heeft dat dan meer zin t.o.v. 1x Haunt/Locust Swarm?
En kan ik niet beter Cloud of Insects ipv Pestilence nemen voor Locust Swarm? Deze doet 2x zoveel damage. Naar 2 enemies is leuk maar dan kan ik net zo goed nog een keer casten..
[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 30-10-2014 09:22 ]
Strongarms zijn niet echt nodig, Slave bonds FTWAngeloonie schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:16:
Gisteren mijn Pet WD omgegooid naar Jade WD. Heb geen MoJ en slechts een matige T&T dus was gewoon niet effectief. Deed amper damage.
Nu zo'n 10 rifts gedaan met de Jade en het is toch leuker dan ik dacht. Het is heerlijk om in een party een elite *poef* te laten doen. Vooral als je teamgenoten net een Archon/BBV/AC oid activeren
Ik zit alleen met een toughness probleem.. Ik wordt redelijk hard geraakt en m'n potion zit bijna altijd op cooldown. Hoe zou ik dit het beste kunnen boosten? En zijn er verder nog tips?
Mijn WD: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/50665443
Todo:
- Shoulders met CDR
- Hwoj Wrap met meer vit
- Quetzalcoatl met vit
- Gloves zonder IAS maar met vit
- RoRG zonder IAS maar met CHC/CHD
- Strongarm bracers met cold%
Zie ik nog iets over het hoofd?
Ik merk daarnaast dat ik Horrify echt nooit gebruik. Hoe moet ik deze toepassen, is hij bedoeld als mana regen of als stun?
Daarnaast: stacken Haunts & Locust Swarms? Als ik op een rift guardian 10x Haunt/Locust Swarm spam en dan Soul Harvest pop, heeft dat dan meer zin t.o.v. 1x Haunt/Locust Swarm?
En kan ik niet beter Cloud of Insects ipv Pestilence nemen voor Locust Swarm? Deze doet 2x zoveel damage. Naar 2 enemies is leuk maar dan kan ik net zo goed nog een keer casten..
Horrify gebruik ik ook niet, ook heb je als passive GF, naar mijn idee is PTV beter, damage is everything!
Stacken werkt niet, 1 x haunt (per monster!) en 1 x pestilence, haunt is spambaar en is nodig om ieder elite monster te raken(!) Locust is lekker voor de boel te vertragen maar Haunt is degene met de meeste damage!
Dat je geraakt wordt is niet echt vreemd maar je kan dit voor zijn door meer Spirit walk te gebruiken
Cool down helpt hier erg goed bij!
Het is even wennen aan de speelstijl maar het speelt erg lekker weg
Nu wil ik het omgooien naar full on dmg. But where to start
http://eu.battle.net/d3/e...alFlux-2621/hero/34225988
Of zouden jullie iets anders doen?
Strongarms zijn zeker wel handig/nodig?Apsie schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:21:
[...]
Strongarms zijn niet echt nodig, Slave bonds FTW![]()
Horrify gebruik ik ook niet, ook heb je als passive GF, naar mijn idee is PTV beter, damage is everything!
Stacken werkt niet, 1 x haunt (per monster!) en 1 x pestilence, haunt is spambaar en is nodig om ieder elite monster te raken(!) Locust is lekker voor de boel te vertragen maar Haunt is degene met de meeste damage!
Dat je geraakt wordt is niet echt vreemd maar je kan dit voor zijn door meer Spirit walk te gebruiken![]()
Cool down helpt hier erg goed bij!
Het is even wennen aan de speelstijl maar het speelt erg lekker weg
Pierce the veil is fijn, zeker als je Jaden nog niet helemaal onder de knie hebt. Uiteindelijk ga je meer profijt hebben van Gruesome Feast.
Horrify lijkt op t begin niet echt te werken idd. Nu kan ik niet meer zonder. Vaak kan je tegen grote groepen enemies wat minder, omdat je dan nog lang niet iedereen kan Haunten. Dus als je een CC hebt met Piranhado en er rent nog veel meer op je af doe je Horrify (of net nadat Piranhado ophoud, maar lang niet alles hebt gehaunt), dat geeft je nog meer tijd om alles te Haunten en vervolgens POEF, meer enemies die je kan Jaden. Hoe meer enemies je dan weer te pakken het des te meer leven en cooldown terug (+Health Globes voor Gruesome).
Belangrijk is gewoon ook goed op te letten of de enemies die je wilt raken ook echt gehaunt zijn.. (witte 'wolkje'). Zo voorkom je dat je weer op je cooldown moet wachten bij een pack.
Ik zit tussen de 7.5 en 9.4M thoughness (Gruesome geeft je meer INT = Allres), wat ruim voldoende is.
Overigens (volgorde van belangrijk):
-Shoulders INT / VIT / CDR / Haunt / Armor
-Hwoj Wrap kun je vervangen door Harrington als je wilt, zo hoef je soms white niet eens te Harvesten.
-Quatz INT / VIT / CHC / Sock (cooldown)
-Gloves INT / CHC / CHD / CDR / VIT
-Chest INT / VIT / Haunt / Armor
-ToTD DMG / INT / VIT / CHC / Haunt / CDR (als je geen furnace hebt)
Maar wellicht mis je door een Furnace wat defensive en moet je idd wat aanpassen. En waarschijnlijk heb je nog geen cold SoJ? Ook niet met een andere mainstat? Is echt een wereld van verschil!
Verder kan je met Pestilence makkelijk meerdere white mobs Jaden, scheelt je weer een paar keer Haunt spammen!
Signature
Strongarm zijn alleen handig op whites en niet op fatso's of Elites(!), daar waar je de damage dus eigenlijk nodig hebt..mouzetc schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:46:
[...]
Strongarms zijn zeker wel handig/nodig?Geeft je toch 20-30% meer dmg. Moment dat je Piranhado doet en dan Haunt, is de DoT gelijk met deze dmg amplifier versterkt. Vervolgens heb je dus gewoon even de tijd om de Harvesten!
Echter bij hogere rifts helpt dit ook voor deze creeps, dus dan is het wel handig ja..
Inderdaad niet de fatties en ook grotere Elites, maar verder alles wat in je Piranhado wordt getrokken doet mee (best veel dus). En zeker in groepplay is het fijn, want dan kan iedereen profiteren!Apsie schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:03:
[...]
Strongarm zijn alleen handig op whites en niet op fatso's of Elites(!), daar waar je de damage dus eigenlijk nodig hebt..
Echter bij hogere rifts helpt dit ook voor deze creeps, dus dan is het wel handig ja..
Signature
Ik heb het ook geprobeerd met een RoF build. N.a.v. de zeldzaamheid van de items die ik heb (FB,rimeheart,winter flurry) vind ik de prestaties behoorlijk ondermaats. Magic missile heb ik ook geprobeerd, maar die vond ik niet veel beter dan RoF.Sp3ci3s8472 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 23:33:
[...]
Heeft iemand overigens wel een cold spec wizard geprobeert? Ik heb er nu eentje met "tweedehands" items maar zelfs met Rimeheart, Frostburn Gauntlets en een Mirrorball kom ik niet verder dan T6. Gems die ik gebruik zijn Bane of the Trapped, Simplicity’s Strength (vooral voor life on hit...) en Mirinae, Teardrop of the Starweaver die ondanks dat hij level 0 is op 25mil crit. Build heeft vooral focus op attack speed zodat ik zo vaak mogelijk Mirrinae en Rimeheart trigger en natuurlijk veel life on hit heb. Mooie is dat elke magic missile alle effecten kan triggeren.
Mijn lightning wizard is het daar niet mee eens. Tip: arcane torrent/static discharge gebruiken.Lightning wizards zijn helaas onmogelijk... zelfs met Velvet Camarel, Myken's Ball of Hate en nog wat extra items. Op T6 ben je een glasscanon, T4 is nog goed te doen. Wat jammer is is dat deze build met firebird misschien zelfs sterker is...
En ja, ik weet dat wizards met firebird bonus (veel) sterker zijn. Misschien dat ik daarom juist de uitdaging zie in non-fire builds optimaliseren.
Op dit moment haal ik met mijn lightning wizard Grift 33, ong. 50% success rate. Mijn doel is GR34 halen en daarna ga ik maar eens naar zo'n vlammenwerper kijken.
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Apsie schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:21:
[...]
Strongarms zijn niet echt nodig, Slave bonds FTW
In normale rifts zijn Strongarms niet echt ideaal, maar in Grifts wel handig. Sowieso zijn ze nuttiger dan mijn Reapersmouzetc schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:46:
[...]
Strongarms zijn zeker wel handig/nodig?Geeft je toch 20-30% meer dmg. Moment dat je Piranhado doet en dan Haunt, is de DoT gelijk met deze dmg amplifier versterkt. Vervolgens heb je dus gewoon even de tijd om de Harvesten!
Apsie schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:21:
Ik al even testen wat voor mij fijner werkt PTV of Gruesome Feast. Heb GF niet bewust gekozen maar gewoon over genomen van een build, wist niet echt wat hij deed. Maar 50% extra int (=hoeveel % extra dmg?) lijkt wel erg veel. Maar ja wel enorm afhankelijk van Health Globes, terwijl PTV permanent 20% dmg is.mouzetc schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:46:
Pierce the veil is fijn, zeker als je Jaden nog niet helemaal onder de knie hebt. Uiteindelijk ga je meer profijt hebben van Gruesome Feast.
Horrify lijkt op t begin niet echt te werken idd. Nu kan ik niet meer zonder. Vaak kan je tegen grote groepen enemies wat minder, omdat je dan nog lang niet iedereen kan Haunten. Dus als je een CC hebt met Piranhado en er rent nog veel meer op je af doe je Horrify (of net nadat Piranhado ophoud, maar lang niet alles hebt gehaunt), dat geeft je nog meer tijd om alles te Haunten en vervolgens POEF, meer enemies die je kan Jaden. Hoe meer enemies je dan weer te pakken het des te meer leven en cooldown terug (+Health Globes voor Gruesome).
Heb geen SoJ helaas. Maar wel een unity voor solo play, dus daar heb ik geen toughness problem, enkel in group play.mouzetc schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:46:
Ik zit tussen de 7.5 en 9.4M thoughness (Gruesome geeft je meer INT = Allres), wat ruim voldoende is.
Overigens (volgorde van belangrijk):
-Shoulders INT / VIT / CDR / Haunt / Armor
-Hwoj Wrap kun je vervangen door Harrington als je wilt, zo hoef je soms white niet eens te Harvesten.
-Quatz INT / VIT / CHC / Sock (cooldown)
-Gloves INT / CHC / CHD / CDR / VIT
-Chest INT / VIT / Haunt / Armor
-ToTD DMG / INT / VIT / CHC / Haunt / CDR (als je geen furnace hebt)
Maar wellicht mis je door een Furnace wat defensive en moet je idd wat aanpassen. En waarschijnlijk heb je nog geen cold SoJ? Ook niet met een andere mainstat? Is echt een wereld van verschil!
Als ik op Shoulders/Gloves Haunt/CDR moet rollen dan verlies ik daar dus toughness stats, best lastig. Ik denk dat ik AR wel kan inleveren op shoulders/chest/pants aangezien het effect daarvan minder nuttig is ivm de verhoudingen armor/vit/all res.
Met Furnace lever ik potentieel zo'n 750 vit in. Niet enorm spannend maar aardig wat, dat moet ik ergens anders dus opvangen. Shoulders lijken mij daarvoor het meeste geschikt, dus kan ik daar denk ik beter Haunt% inleveren zodat ik INT/VIT/CDR/LIFE% of Armor heb.
Heb even het e.e.a. door een calculator gemikt, en ik ga het volgende doen met mijn items/nieuwe versies:
Amu: een rerollen/vinden met cold%/CHC/CHD/socket, en zonder int
Gloves: Vit ipv IAS
Helm: Vit
Chest: int/vit/Haunt%
Dit zou mij van 2.149.202 haunt dps en 6.140.128 toughness naar 2.476.947 haunt dps en 7.966.102 toughness moeten boosten
Daarnaast overal nog betere versies van vinden met hogere rolls zou nog meer boost moeten geven.
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 30-10-2014 13:03 ]
http://eu.battle.net/d3/e...ichael-2678/hero/43324076 hier heb ik gr37 mee gecleared op HC, dan wel unity ipc SoJ
[ Voor 17% gewijzigd door desjaak909 op 30-10-2014 13:54 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Is dat dan van 0-100 of van 500-600 want daar zit toch ook een aardig verschil tussenThalaron schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:19:
Ernstig... 100 paragon lvl's stijgen een geen upgrades krijgen
Je dh'er kan ook niet echt heel veel beter, alleen je boog misschien, maarja vind die maar is, makkelijkste is een RoRG met chd/chcThalaron schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:19:
Ernstig... 100 paragon lvl's stijgen een geen upgrades krijgen
Arcane torrent is inderdaad de enige weg die je kan nemen. Maar chainlightning is gewoon zoveel leukercfern schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:14:
[...]
Ik heb het ook geprobeerd met een RoF build. N.a.v. de zeldzaamheid van de items die ik heb (FB,rimeheart,winter flurry) vind ik de prestaties behoorlijk ondermaats. Magic missile heb ik ook geprobeerd, maar die vond ik niet veel beter dan RoF.
[...]
Mijn lightning wizard is het daar niet mee eens. Tip: arcane torrent/static discharge gebruiken.
En ja, ik weet dat wizards met firebird bonus (veel) sterker zijn. Misschien dat ik daarom juist de uitdaging zie in non-fire builds optimaliseren.
Op dit moment haal ik met mijn lightning wizard Grift 33, ong. 50% success rate. Mijn doel is GR34 halen en daarna ga ik maar eens naar zo'n vlammenwerper kijken.
Firebirds is gewoon te sterk, met wat moeite kan je zonder Unity tot rift 35. Pas daarna heb je een Unity ring nodig. Dat kan je op channeling builds eigenlijk haast niet proberen.
Dit topic is gesloten.
![]()