• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:51
Gisteren mijn eerste char op level 70 gekregen (Witch Doctor), had Diablo al sinds release maar nooit verder gekomen dan 40. Laatst opnieuw opgepakt, uitbreiding gekocht en even doorgeblazen naar level 70.

Ik heb het levelen op Hard gedaan maar na de ding maar even de moeilijkheidsgraad naar Master gezet en kijken of ik nog wat leuke gear kan bemachtigen.

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-11 18:12
Nadat men monk stilaan compleet geraakt was ik eraan het denken om men wiz een beetje te gearen. Zijn er sets/legs die te craften zijn zodat je snel op niveau komt om verder te grinden?

Inventaris

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

Domme vraag misschien, maar ik ben nog redelijk nieuw met Barb. Ik gebruik momenteel whirlwind als main skill, wat voor wapen raden jullie aan te gebruiken?
Ik doe het momenteel met een redelijke two-hander, maar is dual wielden misschien beter? Qua thoughness heb ik genoeg, dus met een shield hoeft niet.

I'm an Ironman!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-12 21:27
Blizzard CS EU @BlizzardCSEU_EN · 14m 14 minutes ago
Maintenance completed ahead of schedule. Realms are up! #maint
Hoezeee!

Signature

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:27

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vidra schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:42:

Hoeveel plek hebben jullie momenteel in de GoT-clan?
De clan zit nog altijd vol met ongeveer 10-15 pending requests. Van de week waren er ineens 5 plekjes vrij, dus zijn de langst uitstaande pending requests geaccepteerd...

Battle.net || Strava

Ben benieuwd of mijn clanprobleem misschien nu verholpen is :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12 18:36
Iemand tips voor mijn seasonal DH en Crusader?
Ik loop nu stuk op Grift32(DH) en Grift25(Crus)

Let wel: T&T en WH moet ik ooit nog vinden.
En BoP en Soj met Holy dam voor mijn crus ook.

http://eu.battle.net/d3/e...nned79-1833/hero/47775775
http://eu.battle.net/d3/e...nned79-1833/hero/49964299

Reaper's wraps plans heb ik nog steeds niet gekregen btw.

[ Voor 8% gewijzigd door Sinned123 op 22-10-2014 10:45 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:51
tboheeren schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:44:
Nadat men monk stilaan compleet geraakt was ik eraan het denken om men wiz een beetje te gearen. Zijn er sets/legs die te craften zijn zodat je snel op niveau komt om verder te grinden?
Mocht je een RoRG hebben dan zou je de volgende sets al kunnen combineren, mits je de plans hebt natuurlijk.

Aughild's Authority (bracers + helmd)
Captain Crimson's Trimmings (boots + pants/belt)
Born's Command (chest + shoulders)

Kan uiteraard nog ergens wat geschoven worden als je al wat leuke items hebt.
Is in ieder geval wat om mee te beginnen!

<GoT>NightStalker

• DHeidstra
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik zoek een activere guild die hoge GR doen. Zit nu in de Offclan van GOT. Ben een ZDPS Monk die GR 42/43 experiance heeft. Battletag is Wreck#2111.

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

DHeidstra schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:58:
Ik zoek een activere guild die hoge GR doen. Zit nu in de Offclan van GOT. Ben een ZDPS Monk die GR 42/43 experiance heeft. Battletag is Wreck#2111.
Zie begin post voor de clans die hier rond zwerven. Ook zie je daar wie je kan toevoegen.

I'm an Ironman!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-10 10:51
Sinned123 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:36:
Iemand tips voor mijn seasonal DH en Crusader?
Ik loop nu stuk op Grift32(DH) en Grift25(Crus)

Let wel: T&T en WH moet ik ooit nog vinden.
En BoP en Soj met Holy dam voor mijn crus ook.

http://eu.battle.net/d3/e...nned79-1833/hero/47775775
http://eu.battle.net/d3/e...nned79-1833/hero/49964299

Reaper's wraps plans heb ik nog steeds niet gekregen btw.
Over je Crusader: als eerste maar eens Vigilant eruit en Finery erin als Passive. Finery geeft je 15% Strength erbij met 10 gems. Daarnaast zal een Blade of Prophecy als wapen enorm veel gaan uitmaken voor je, maar dat noemde je al.
De Indestructible passive zou niet echt nodig moeten zijn als je genoeg CDR (>55%) hebt en Akarat's Champion met Prophet rune aan. In dat geval zal Long Arm of the Law veel meer uitmaken voor je.

Wellicht dat Justice/Crack of Smite/Shatter ook een handiger primary is. Die doen Holy damage.

[ Voor 5% gewijzigd door BramSd op 22-10-2014 11:08 ]

• BramSd
Bewust nieuwe post gemaakt om mijn nieuwe Crusader to showen:

http://eu.battle.net/d3/e...fellos-2103/hero/45379325

Het is een zDPS full support Crusader build. Geniaal dingetje trouwens. Gisteren level 38 Grifts gedaan, maar deze kan makkelijk 40+ aan.

De build focust op twee dingen:
Cooldown reduction: op dit moment een effectieve CDR van 74,71% (nog zonder Gogok)
Toughness/Healing: Toughness zonder AC is 22M en met AC aan rond de 45M. Healing boven de 60k en dat is nog zonder Consecration.

Doel van de build: buff, buff, buff en debuff.
Permanente Law of Valor met Critical rune betekent altijd +15% IAS en +100% CHD.
Ess of Johan amulet trekt mobs naar me toe en elke 5 seconden kan ik Judgment/Resolved casten wat de mobs voor 6 seconden locked en ze 20% extra kans op critical hit geeft.
Shield Glare/Devine Verdict kan ik elke 3 seconden casten en verblindt vijanden en krijgen ze 20% meer damage. Het schild The Final Witness zorgt dat Shield Glare op iedereen wordt gecast.
Consecration/Shattered Ground (staat nu nog verkeerd in mijn profile) geeft healing aan de party en freezed enemies. Ik kan dat elke 7.5 seconden casten en de uptime is 10 seconden.
Akarat's Champion is niet permanent, maar de downtime is nog maar 2.7 seconden. En dat zonder Akhan.

Tot slot Condemn/Vacuum trekt ook mobs naar me toe. Ik ben daar nog niet echt over uit trouwens. Ik heb niet het idee dat het veel toevoegt en wellicht doe ik daar beter een extra debuff skill als Provoke in. Of een escape als Steed Charge.

In het kort: ik fungeer als tank middenin een mob en verblindt ze en stunlock ze voor extra damage. Daarnaast buff ik de damage van partymembers enorm. Met bijna 800k life, 45M toughness en met Consecration (perma up) tegen de 90k Healing kan ik redelijk wat tanken. AC met Prophet en Indestructible passive geven met 2 escapes voor als het echt fout gaat.

Consecration, Shield Glare, Judgment en Laws of Valor hebben allemaal 100% uptime.

Ik heb nog geen perfecte CDR. Ik mis een paar procentjes in mijn jewelry en de Leoric's Crown is niet perfect. Als ik dat iets opkrik kan ik denk ik de Vigilante Belt droppen en een ander idee proberen: Illusory Boots. Je zet jezelf namelijk goed klem in een mob door al die pull effecten. Bij een Arcane/Desecrator/Frozen Pulse/Electrified mob ben je goed de sjaak dan.

Hoe ook: lange post, maar ik ben erg tevreden over deze build. Volgens mij werkt die een stuk beter in de support/Tank rol dan de Monk.

Wat denken jullie?

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
Ik weet niet ofie beter is dan een monk. Monk kan normaal gesproken niet dood. Wat je nu vooral veel ziet op de echt hoge GRs is een support Monk en een support WD.

Als ik je spec zo zie vervul je wel een beetje de rol van beide. Sowieso buffs/debufs. Maar ook mobs groeperen en vooral "disablen" zodat de damage output van de mobs geminimaliseerd wordt aangezien dat het grootste probleem is op de GRs dacht ik.

Of je dat beter kan doen dan de support Monk en WD op de echt hoge GRs, ik vraag het me af.

Maar het lijkt me wel fun om het ook een keer te proberen (wel niet zo'n hoge GRs ben ik bang)

Bovendien is het weer eens wat anders, kan ik altijd wel waarderen :)

Aangezien ik zelf nog lang niet zo'n hoge GRs aankan, max 35 tot nu toe. Ben ik wel eens benieuwd wat de echte mannen/vrouwen hiervan vinden

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:15

Dark Angel

Corvette LS Power

BramSd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:29:
Bewust nieuwe post gemaakt om mijn nieuwe Crusader to showen:

http://eu.battle.net/d3/e...fellos-2103/hero/45379325

Het is een zDPS full support Crusader build. Geniaal dingetje trouwens. Gisteren level 38 Grifts gedaan, maar deze kan makkelijk 40+ aan.

De build focust op twee dingen:
Cooldown reduction: op dit moment een effectieve CDR van 74,71% (nog zonder Gogok)
Toughness/Healing: Toughness zonder AC is 22M en met AC aan rond de 45M. Healing boven de 60k en dat is nog zonder Consecration.

Doel van de build: buff, buff, buff en debuff.
Permanente Law of Valor met Critical rune betekent altijd +15% IAS en +100% CHD.
Ess of Johan amulet trekt mobs naar me toe en elke 5 seconden kan ik Judgment/Resolved casten wat de mobs voor 6 seconden locked en ze 20% extra kans op critical hit geeft.
Shield Glare/Devine Verdict kan ik elke 3 seconden casten en verblindt vijanden en krijgen ze 20% meer damage. Het schild The Final Witness zorgt dat Shield Glare op iedereen wordt gecast.
Consecration/Shattered Ground (staat nu nog verkeerd in mijn profile) geeft healing aan de party en freezed enemies. Ik kan dat elke 7.5 seconden casten en de uptime is 10 seconden.
Akarat's Champion is niet permanent, maar de downtime is nog maar 2.7 seconden. En dat zonder Akhan.

Tot slot Condemn/Vacuum trekt ook mobs naar me toe. Ik ben daar nog niet echt over uit trouwens. Ik heb niet het idee dat het veel toevoegt en wellicht doe ik daar beter een extra debuff skill als Provoke in. Of een escape als Steed Charge.

In het kort: ik fungeer als tank middenin een mob en verblindt ze en stunlock ze voor extra damage. Daarnaast buff ik de damage van partymembers enorm. Met bijna 800k life, 45M toughness en met Consecration (perma up) tegen de 90k Healing kan ik redelijk wat tanken. AC met Prophet en Indestructible passive geven met 2 escapes voor als het echt fout gaat.

Consecration, Shield Glare, Judgment en Laws of Valor hebben allemaal 100% uptime.

Ik heb nog geen perfecte CDR. Ik mis een paar procentjes in mijn jewelry en de Leoric's Crown is niet perfect. Als ik dat iets opkrik kan ik denk ik de Vigilante Belt droppen en een ander idee proberen: Illusory Boots. Je zet jezelf namelijk goed klem in een mob door al die pull effecten. Bij een Arcane/Desecrator/Frozen Pulse/Electrified mob ben je goed de sjaak dan.

Hoe ook: lange post, maar ik ben erg tevreden over deze build. Volgens mij werkt die een stuk beter in de support/Tank rol dan de Monk.

Wat denken jullie?
Het speelde gisteren echt fijn met jouw Crusader. Vanavond nog maar eens proberen :9

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• BramSd
Deze gast heeft trouwens in een 4-man party Grift level 51 gecleared: http://eu.battle.net/d3/e...ekcwtf-2667/hero/45078819

Hij gebruikt dezelfde build, alleen is die beter geoptimaliseerd. Zo heeft hij 24% CDR op zijn Jewelry tegen 18% bij mij en is zijn Leoric's Crown perfect met 100% bonus CDR tegen mijn 91%. Leuk om te zien ook dat hij inderdaad de Illusory Boots gebruikt die ik overwoog.
Daarnaast zie ik dat hij redelijk veel +Dex items heeft. Dat is ook goed voor je armor.

• Sinned123
BramSd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:05:
[...]

Over je Crusader: als eerste maar eens Vigilant eruit en Finery erin als Passive. Finery geeft je 15% Strength erbij met 10 gems. Daarnaast zal een Blade of Prophecy als wapen enorm veel gaan uitmaken voor je, maar dat noemde je al.
De Indestructible passive zou niet echt nodig moeten zijn als je genoeg CDR (>55%) hebt en Akarat's Champion met Prophet rune aan. In dat geval zal Long Arm of the Law veel meer uitmaken voor je.

Wellicht dat Justice/Crack of Smite/Shatter ook een handiger primary is. Die doen Holy damage.
Bedankt voor je opmerkingen.
Ik heb gisteren het 1 en ander gewijzigd ndat ik op grift31 samen met een DH wel erg vaak dood ging.
Ik heb toen inderdaad finery en long arm of the law gewijzigd naar indestructible en vigilant. zodat ik een extra escape heb en voldoende life regen.

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:14

Grin

Ride si sapis.

Volgens mij heb ik je nog nooit gezien.... Spreek mij eens aan als je me online ziet, zet je tag ook even in je forum signature.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:15

Dark Angel

Corvette LS Power

Hoe hebben ze het nu voor je kunnen oplossen?

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Dark Angel schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:01:
[...]

Geen idee, maar na de maintenance van vanmorgen werkt het weer. Mogelijk is daar dus iets gedaan met registraties/links/weetikwat en is mijn account hersteld :)

Dark Angel schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:01:
[...]

Dark Angel en anderen:

Vragen over je build?

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]<Clan>Username[/url]

Clantag

Misschien handig als jullie je clantag neerzetten onder je nickname hier op Tweakers?
In mijn geval staat er <SG>Vydra#2644

Wel zo leuk om te zien wie er lid is van welke clan, en daarnaast ook de bijbehorende D3 nickname te zien.

Alvast bedankt voor jullie medewerking! :)
Angeloonie schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:16:
[...]

Geen idee, maar na de maintenance van vanmorgen werkt het weer. Mogelijk is daar dus iets gedaan met registraties/links/weetikwat en is mijn account hersteld :)
Dus je zit weer gezellig in de clan ;)

[ Voor 102% gewijzigd door Vidra op 22-10-2014 15:36 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Solidarity Gaming is altijd op zoek naar actieve spelers :) Onze leden gaan momenteel al richting GR47+

Hoe kan ik mij aanmelden?
  • Door je aan te melden op www.solidaritygaming.com
  • Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
  • In-game contact op te nemen met vydra#2644, Thorknight#2621, klablabla#2228 of protax#2556
  • In te loggen op onze teamspeak server (ts.solidaritygaming.com)

[ Voor 32% gewijzigd door Vidra op 22-10-2014 15:29 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Vidra schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:23:

[...]

Dus je zit weer gezellig in de clan ;)
:Y :Y

Begon met het bericht "There is a new Clan accouncement ready for viewing" *O*
Kan nu gewoon alles weer en sta ook weer in Roster :)

Angeloonie schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:37:
[...]

:Y :Y

Begon met het bericht "There is a new Clan accouncement ready for viewing" *O*
Kan nu gewoon alles weer en sta ook weer in Roster :)
Top d:)b

• BramSd
Wat denken jullie van deze build: http://www.diablofans.com/builds/4607-petsader-2-0

Crusader build met focus op pets (Phalanx/Bowmen, Falling Sword/Rise Brothers en Baleful Remnant).

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:55
BramSd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:32:
Wat denken jullie van deze build: http://www.diablofans.com/builds/4607-petsader-2-0

Crusader build met focus op pets (Phalanx/Bowmen, Falling Sword/Rise Brothers en Baleful Remnant).
Vind het maar niks, de normale Phalanx build doet meer dmg. Daarnaast moet je leoric crown op geven en de gogok gem werkt niet met deze build. Wellicht leuk op lower torments maar geen t6 en grift viable.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Sedert gisteren mn tasker & teo.
Had er precies meer van verwacht. Ik heb niet echt het gevoel dat ik op torment 6 alles omver blaas -O-

Iemand die me kan zeggen welke stukken gear ik best als eerste vervang?

http://eu.battle.net/d3/e...deshow-2189/hero/27129135

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:35
SideShow schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:32:
Had er precies meer van verwacht. Ik heb niet echt het gevoel dat ik op torment 6 alles omver blaas -O-

http://diablo.mercwear.com/search.php?r=eu
Welke breakpoint haal je nu?

Ikzelf haal BP6... met 13 punten in Paragon geloof ik (heb er 15 in gestoken...)
Als je bv. BP6 NET niet haalt... of RUIM erboven zit (wat zinloos is) dan kun je hier nog e.e.a. tweaken...
T6 is voor mij in elk geval een facetank fest... heb wel stuk minder life dan jou (<300K)... Probeer in je pants eens met Emeralds... denk dat (zeker op T6) dit niet merkbaar zal zijn. Hoge Grifts is het ook niet heel erg zinvol (one-shot = one-shot).

En voor T6 zou ik voor Bane of the Powerful gaan i.p.v. Toxin gem.

Ps: mocht je vergelijken met mijn Char... in Party heb ik i.p.v. Unity een Stone of Jordan

[ Voor 4% gewijzigd door Thalaron op 22-10-2014 19:24 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Ik heb ook BP6 , met 0 points in attack speed.
Van die gem heb je helemaal gelijk!
Nja, blijf erbij, had er nog iets meer van verwacht. Toch bedankt ! :)

[ Voor 8% gewijzigd door SideShow op 22-10-2014 20:47 ]

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
SideShow schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:32:

Je gebruikt Archery. Verander dat naar Steady Aim. 8% damage vs 20% damage is een eenvoudige keuze. Op T6 zou je ook Awareness naar Steady Aim kunnen doen, best of both worlds. Als alles dood is voordat het je kan raken heb je ook niet zo veel Toughness nodig, of een cheat death passive.

Reroll derhalve de Vitality op je helm naar 15% Multishot damage. En qua gems gebruik je als DH altijd Emeralds of Diamonds, nooit Amethysts. Je wilt in dit geval meer damage doen, dus Emeralds.

Verder kan je boog een stuk beter. Craft eventueel een goeie Unbound Bolt of Sydyru Crust en zorg ervoor dat de damage range (de waarde die nu 1152-1415 Cold damage aangeeft op je Etrayu) zo dicht mogelijk bij de 1199-1490 komt, het maximum voor een bow. Dit is eenvoudiger dan een nieuwe Etrayu vinden die aan deze eisen voldoet.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/cmzUX/e48076fabb.png

Gister deze drop ontvangen, heerlijk gevoel als die goed rolt. hiervoor speel ik diablo :P

Edit: Ik heb een request verstuurd voor de clan, kan iemand die accepteren?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2014 23:46 ]

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:45:
[afbeelding]

Gister deze drop ontvangen, heerlijk gevoel als die goed rolt. hiervoor speel ik diablo :P

Gratz :D

Verwijderd

Wauw... in nog geen 30 minuten (in 2 rifts) 8 leg drops, incl sunwuko shine.
Heb ik plus/minus 480 shards... laat ik even gamblen. Eerste 5 niets. Dan T&T (40%) en nog een set.

En twee/drie dagen geleden klagen dat er ruim 15 rifts geen enkele leg dropte :D

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:45
Rone schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:29:
[...]

Verder kan je boog een stuk beter. Craft eventueel een goeie Unbound Bolt of Sydyru Crust en zorg ervoor dat de damage range (de waarde die nu 1152-1415 Cold damage aangeeft op je Etrayu) zo dicht mogelijk bij de 1199-1490 komt, het maximum voor een bow. Dit is eenvoudiger dan een nieuwe Etrayu vinden die aan deze eisen voldoet.
Ik denk dat een etrayu met 1415 dmg en cold bonus beter zal doen dan die craftbows

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:45:
[afbeelding]

gratz man, ik ben nog steeds op zoek :). Net wel nog even snel mijn amu naar 100% kunnen craften (eindelijk) en mijn boog eindelijk naar 10%. Pff heeft wat goud en souls gekost zeg, maar dan heb je ook wat...

Battle.net || Strava

Eergisteren een hele dikke Furnace gevonden, dropt er gisteren nog een _O-
Roll was wel redelijk. Dmg is in de 1700, int/vit/LoH. Dus vit/LoH naar 10% dmg en weer een topper erbij :+

Enige probleem is dat hij eigenlijk alleen nuttig is op een Wizard of een Jade WD, en ik heb gisteren (2 minuten) de Jade WD geprobeerd en vond het eigenlijk maar niets, mis de pets :+

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-12 08:10
Tip van de dag: Ga nooit met je vriendin in een skype call tijdens het enchanten van je gear. Probeer gister mijn chc op mijn helm iets omhoog te gooien, klik gewoon op socket ipv meer chc :/ daag 50k dmg! ;w
http://eu.battle.net/d3/e...alFlux-2621/hero/34192756

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12 07:38
Dan doe je het toch gewoon nog een keer?

@Angeloonie, Crusader?

[ Voor 24% gewijzigd door FireDrunk op 23-10-2014 09:53 ]

Even niets...

• Meatwagon
Dat is dus het probleem, ik heb geen gold meer x)

• FireDrunk
Boon of the Hoarder, FTW! :+

Even niets...

• Meatwagon
Daar ben ik al een tijdje naar opzoek maar de goblins gunnen me maar niks :(
Ding heeft INT, dus gaat niet werken.
Stomme is dat ik met de Crusader juist op zoek was en hem niet vond, en met de WD er 2 binnen 24 uur vindt 8)7

Dit was de eerste:
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/idvp7b.jpg

2e heeft ietsjes lagere dmg roll, maar dan zonder ias/%dmg. Dus ik kan dan INT naar Vit rollen maar dan zit ik met een 3300 dps wapen..

[ Voor 49% gewijzigd door Angeloonie op 23-10-2014 09:59 ]

• FireDrunk
Reroll INT naar damage? Ja, je mist str, maar een beetje LoH is ook wel leuk :)

Even niets...

Verwijderd

En er dropt ook een flying dragon >:) Wat een dag... en dat in nog een 1 uur :D
FireDrunk schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:59:
Reroll INT naar damage? Ja, je mist str, maar een beetje LoH is ook wel leuk :)
Mjah ik ga er 300 DPS op achteruit nu verlies 1000 str. 1000 str is ongeveer ook 200 DPS. Ik verlies dus dik 500 DPS. Met 10% dmg krijg ik er 300 terug maar verlies dan nog 200 DPS.
Leuk maar dan is de elite bonus dus nutteloos geworden :(

Iemand die een beetje uitgebreide calculator heeft waar ik dit kan berekenen? :P

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 23-10-2014 10:03 ]

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
BramSd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:32:

Leuke build, ik speel ook met zoiets maar mis nog wat items (belt, rings en amu). En doe echt te weinig phys dmg om het goed te laten lopen.
Scheelt wel dat je AC niet 100% up hoeft te hebben voor deze build.
Ik ben momenteel aan het experimenteren met de nieuwe Firedawn build op mijn wizard (met focus en restraint ringen). In greater rifts in een groep samen met een support ZDPS WD heb ik al crits voorbij zien komen van 800m per tick (ik doe momenteel 4.2 ticks per second). _/-\o_

Er zijn een aantal lui uit Korea die halen hiermee GR48+ en ticks van 1.2b :) en met een hogere attackspeed kan je zelfs nog meer ticks creeeren. Hoogste IAS breakpoint levert 10 ticks per seconde op. :+

[ Voor 16% gewijzigd door Vidra op 23-10-2014 11:16 ]

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vidra schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:15:
Ik ben momenteel aan het experimenteren met de nieuwe Firedawn build op mijn wizard (met focus en restraint ringen). In greater rifts in een groep samen met een support ZDPS WD heb ik al crits voorbij zien komen van 800m per tick (ik doe momenteel 4.2 ticks per second). _/-\o_

Er zijn een aantal lui uit Korea die halen hiermee GR48+ en ticks van 1.2b :) en met een hogere attackspeed kan je zelfs nog meer ticks creeeren. Hoogste IAS breakpoint levert 10 ticks per seconde op. :+
Gisteren voor het eerst met een support WD gespeeld. Damn dat is nice zeg! Die gast die freezed gewoon alles en als DH kun je meestal redelijk safe in de BBV range blijven staan. Het ging lekker samen met P-Nut, de WD en een andere iemand. 42 ruim tijd over. Helaas kwam er daarna een prutser bij die alleen maar op de grond lag. 43 daardoor net niet gehaald.

Wel leuk om te lezen dat die ringen set eindelijk toch te gebruiken is in een build!

Battle.net || Strava

• Sinned123
Vind ik eindelijk een T&T heeft deze 49 pet ias (prima) maar slechts 5% glove ias.....
Nu kom ik volgens de calculator 1% te kort, voor laatste BP.
Mijn bracer heeft 6%, dus moet ik daar een vervanger voor zoeken :/

Ik vroeg me trouwens af.
Is een Etrayu niet beter als je daardoor meer CHC,CHD,dex,elemental damage kan stacken?
Laaste BP haal je er sowieso niet mee, heb dan alleen een glove, quiver, paragon en WH nodig als die ooit vind/gamble

[ Voor 35% gewijzigd door Sinned123 op 23-10-2014 11:29 ]

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-12 11:35
Vidra schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:15:

ik heb het zelfde build geprobeerd, maar mis nog het 1 en ander aan gear denk ik.

het zou handig geweest zijn als je profiles kon opslaan zoals in wow, makkelijker switchen van de ene build naar de ander.

dit is volgens mij de build die je bedoeld

http://www.diablofans.com...-1-2-billion-damage-ticks

[ Voor 7% gewijzigd door fuqua op 23-10-2014 11:35 ]

• Sinned123
30min na de T&T een dikke upgrade voor mijn shoulders...
492dex,484vit,15% sentry, 7% reduced cost en ik mag nog rerollen.
Ik had 417dex,467vit,11% sentry en 11%life.
En vlak voor mijn T&T dropte ook mauraders carapace enige item die ik nog miste van de marauders set, anders had ik nog niet eens gelijk de T&T kunnen dragen.

[ Voor 5% gewijzigd door Sinned123 op 23-10-2014 11:50 ]

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
P-Nut schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:32:
[...]

Ik denk dat een etrayu met 1415 dmg en cold bonus beter zal doen dan die craftbows
Dat denk ik niet, ervan uitgaande dat die crafted bows 35% CHD danwel 10% Elite damage zullen hebben. Aangezien ongeveer 60% van je damage Cold is geeft die 20% Cold van Etrayu ongeveer 12% dps increase, dus wat elites betreft is hij zo'n 2% beter dan Sydyru met dezelfde damage. Maar die 1415 damage range kun je nog bijna 6% verbeteren. Hij mist nu gewoon een stuk weapon damage en dat is zonde.

Maar goed, het verschil kan hij eenvoudig uitrekenen op http://d3profile.com/ voordat hij gaat craften. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

fuqua schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:27:
[...]

ik heb het zelfde build geprobeerd, maar mis nog het 1 en ander aan gear denk ik.

het zou handig geweest zijn als je profiles kon opslaan zoals in wow, makkelijker switchen van de ene build naar de ander.
De gear steekt nogal nauw inderdaad - daarnaast is ook het vinden van een goede "restraint" ring (met Int, VIT, socket en CHC/CHD) nogal lastig. Focus ringen droppen doorgaans sneller...

Een goede furnace met hoge dps (ik heb momenteel 3700 dps, 21k LoH) een must

Doordat je geen RRoG kan gebruiken heb je ook nog full Firebird set nodig (alle armor, behalve the firebird eye). Dan een goede witching hour (ik heb helaas eentje zonder VIT, wel 497 Int, 50 CHD en IAS6) en een goede amulet (xephirian ... ik heb nog steeds geen echte goede gevonden die op mijn wizard kan gebruiken).
Dit is inderdaad de beoogde build en gearset :9

[ Voor 14% gewijzigd door Vidra op 23-10-2014 12:26 ]

• KaiZer
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-05 11:05
2 weken zitten gambelen voor een Frydyr's wrath shield op non-season |:(

• P-Nut
retlaw schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:21:
[...]

Gisteren voor het eerst met een support WD gespeeld. Damn dat is nice zeg! Die gast die freezed gewoon alles en als DH kun je meestal redelijk safe in de BBV range blijven staan. Het ging lekker samen met P-Nut, de WD en een andere iemand. 42 ruim tijd over. Helaas kwam er daarna een prutser bij die alleen maar op de grond lag. 43 daardoor net niet gehaald.

Wel leuk om te lezen dat die ringen set eindelijk toch te gebruiken is in een build!
Support WD speelt idd heel lekker weg. GR 45 is makkelijk te halen mits iedereen beetje goede gear heeft!
Verder kan je de build van die gozer hier zien:
http://www.diabloprogress...r-2919/MonkHater/13609334

• schaapiej
KaiZer schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:34:
2 weken zitten gambelen voor een Frydyr's wrath shield op non-season |:(
Ik dacht laatst ook nog; op non-season heb ik de Akkhan set en een BoP laat ik Kadala maar eens geen spammen voor dat schild.. 8)7

Gelukkig op tijd kunnen bedenken dat dat niet gaat werken!

<GoT>NightStalker

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Gisteren eindelijk men BoP gevonden op Seasonal......haha, daarvoor deed ik het...Condemn build eens uitproberen!

T3 ging gelijk een stuk makkelijker dan voorheen....nu nog wat fine-tunen en nog wat extra gear en we vliegen door T6

<GoT> Brain3#2873

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Van de week is helaas mijn Sunwoko monk opgeblazen in GRift 27 door een groep exploderende kamikazes ;w Nu is de volgende monk alweer level 70 en nu heb ik een Dashing Strike build van gear wat ik had opgespaard. Zonder jawbreaker zal ik voorlopig niet alle kanten non-stop voorbij vliegen en meteen T6 induiken.

Wat zijn jullie ervaringen met deze build? Met of zonder Jawbreaker en natuurlijk tips?
Als ik de schouder vind dan kan mijn helm vervangen worden met een 30% lightning spirit stone.
Youtube bied niet zoveel tips over dit onderwerp.

Diablo 3 - Battle.net

• schaapiej
Hoor ik mijn vriendin net naast mij; yeah Taskers gevonden!
Zeg ik dat ze geluk heeft dat ze met zo weinig blood shards die dingen loot.
Haar reactie: "helemaal niet, waren denk ik wel 800 shards!"

Vrouwen! 8)7 :P

Ben zelf eens begonnen met een zDPS Crusader n.a.v. de posts van gister/eergister hier. Best tof om te spelen! Party waar ik altijd mee speel zijn allemaal met DH's bezig dus een tank erbij was wel nodig. Werkt prima. Nu nog wachten op de flail en shield die bij de build nodig zijn...

<GoT>NightStalker

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Toch een record vandaag: na een trial een keystone krijgen voor lvl 43!
Nu nog een Tasker and Theo en ik ben happy... :*)

Grin schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:28:
Nice& Gratz :P

Ik heb die keys ook hoor O-)

• schaapiej
Net nog een leuke Natalya drop. Dex niet echt top maar voor de rest best een leuk wapen dacht ik zo!

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/voo5dw.jpg

<GoT>NightStalker

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-12 20:22
Netjes hoor! Nu de ring van de set erbij en gaan ;)
Nvm, zie al de 3 set bonus :P is nog vroeg.

Gister met mijn verse seasons crusader een 10tal runs gedaan op t3. Gewoon NUL legs. Was niet mijn avond.

[ Voor 67% gewijzigd door Goldman op 24-10-2014 08:35 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-12 17:48
Rhodan schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:46:
Pff, ga lekker door zo.
Jullie = tig
Ik = 0
Pfff over ramalandi's gift
Meer dan week later en geloof +25 paragon levels verder:

Ik = still zero

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Goldman schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:34:
Netjes hoor! Nu de ring van de set erbij en gaan ;)
Nvm, zie al de 3 set bonus :P is nog vroeg.
Nats set gebruik je eigenlijk alleen in trials, SoJ (25-30% elite dmg) is eigenlijk onmisbaar in de rest van de game. Trash mobs gaan toch snel genoeg plat met een degelijke Sentry DH.

Ga het maar eens in het topic slingeren:

Hebben jullie ook het gevoel dat Blizzard de droprate heeft generfed?

Na de release-community buff van 100% extra legs waarbij je 6-8 legs per rift kreeg ging het zonder buff over op 4-6 legs per rift.

Momenteel ben ik al blij als ik 1 of 2 legs per rift krijgt. Gisteren 3 T6 rifts zonder ook maar 1 legendary. En dan klik ik echt alles aan.

Dit klopt gewoon niet met de periode na de community buff, je had toen zeker wel altijd 2 legs per rift, en dat was dan een slechte rift. Ik heb heel af en toe nog wel een rift met 4 legs, maar gemiddeld zal het nu misschien 1-2 zijn.

Ervaren jullie dit ook zo?

Verwijderd

Angeloonie schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:18:

Na de release-community buff van 100% extra legs waarbij je 6-8 legs per rift kreeg ging het zonder buff over op 4-6 legs per rift.

Momenteel ben ik al blij als ik 1 of 2 legs per rift krijgt. Gisteren 3 T6 rifts zonder ook maar 1 legendary. En dan klik ik echt alles aan.

Dit klopt gewoon niet met de periode na de community buff, je had toen zeker wel altijd 2 legs per rift, en dat was dan een slechte rift. Ik heb heel af en toe nog wel een rift met 4 legs, maar gemiddeld zal het nu misschien 1-2 zijn.

ja en nee.... >:)

Krom antwoord natuurlijk maar ik herken wel wat je tegenkomt. Ik krijg ook rustig 4 rifts achter elkaar zonder iets op T6. Echter ook nog steeds rifts met 5, 6 of 7 legendarys en ook die op rij. Ik ben zo'n figuur die alles bijhoudt qua drops en GEMIDDELD is de droprate na het aflopen van de buff vrijwel gelijk als je het meet over een LANGERE periode. Per dag of iets dergelijks verschilt het als een malle echter. Da is RNG zullen we maar denken.

Gevoelsmatig is het echter soms wel waardeloos als je zo'n streak krijgt als jij aangeeft. Dan krijg je ook het psychologische negatieve effect.

Edit: Overigens ben ik nu ook het verschil aan het bijhouden van legs per rift of legs per rift volledig gecleared (dus niet stoppen na Riftguardian). Die data is echter nog te weinig om daar enige conclusie aan te verbinden.

Zal dan ook m'n gokresultaten over de laatste 40.000 shards eens plaatsen, altijd leuk om bij te houden... ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2014 09:31 ]

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
Rhodan schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:01:
[...]

Pfff over ramalandi's gift
Meer dan week later en geloof +25 paragon levels verder:

Ik = still zero
Tja RNG he :)

Ik heb er zelf de eerste 250 paragon levels geen gezien. 150 levels verder heb ik er ondertussen ook 6 gehad.

Een maat van mij had in zijn eerste 100 paragon levels er al 5. Heb ik er dan 2 van gekregen dus ik was ook geholpen :)
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:27:
[...]

Gevoelsmatig is het echter soms wel waardeloos als je zo'n streak krijgt als jij aangeeft. Dan krijg je ook het psychologische negatieve effect.
Maarja het stomme is dat na de buff zelfs in een slechte streak er wel zeker 1-2 legs dropten. Een slechte streak nu is gewoon 0 legs.
Maargoed, het blijft RNG dus lastig aan te tonen :+

Op season zit ik nu op paragon 333, op non-season op 337 _O-
Heb in een paar maanden al m'n progress tot de release gewoon uitgewist :')

Ik zit overigens wel op het einde van het season te wachten. De seasonal legs die ik wil heb ik nu al en ik kan niet wachten tot ik wat gear samen kan puzzelen. Bijv. de Furnace van mijn WD naar mijn Wizard overhevelen e.d. En de BoP van mijn non-seasonal crusader op mijn seasonal zetten en die build eens proberen :+ Idem voor wat ringen enzo :D

[ Voor 22% gewijzigd door Angeloonie op 24-10-2014 09:42 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Angeloonie schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:18:

Helemaal mee eens.
Ik speel regelmatig T6 rifts en de leg drops zitten vrijwel altijd tussen de 0-4, waarbij 1 of 2 het meeste voorkomt.

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Meh, ik vond het gisteren wel lekker gaan met de leg drops. Ik doe (voor de snelheid) momenteel nog T1 rifts, gisteren per rift een 3 a 4 leg drops gehad. Met uitzondering van 1 a 2 rifts, waar niks viel. Eergisteren ook mijn eerste Ramalandi's gift gekregen.

I'm an Ironman!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:28:
Dat is wel lekker voor een trial zeg! Dat heb ik 1 keer gehad, maar we gingen er helaas af. Niet gehaald dus :(.
schaapiej schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 07:34:
Net nog een leuke Natalya drop. Dex niet echt top maar voor de rest best een leuk wapen dacht ik zo!

[afbeelding]
Gratz! Ik vond gisteren ook zoiets. Ga toch eens gear swappen en proberen een leuke build te maken met deze set. BP 7 is iig haalbaar.

Wat betreft droprates verschilt dit gewoon erg... soms heb je er 7 soms 3 keer niks... Ik heb wel de indruk dat sommige items bepaalde periodes wat vaker droppen. Zo viel er eerst om de haverklap marauder spul en gisteren de hele avond niets, terwijl we met 3 DH aan het zoeken waren om de set voor Evatar compleet te maken :(.

Battle.net || Strava

• TiMMieJ
  • Laatst online: 15:48

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik ben gisteren ook weer met mijn non season DH verder gegaan. Ben al een tijdje bezig voor een ruksack en gisteren heb ik hem eindelijk kunnen gamblen op het einde van de avond. Waren mijn laatste shards dus erg blij mee. Dat is een flinke dps upgrade voor mij. Zit nu enkel te twijfelen of ik een slechte etrayu roll moet gebruiken tegenover mijn helltrapper waar ik niets aan heb met de secondary.

Mijn etrayu is zonder ias of %dmg gerolled en heeft 2300 dps met 12% cold als ik hier IAS op roll en een ramaldini plak zal ik rond de max 2400 dps zitten. Mijn helltrapper heeft 2790 dps maar ik weet niet wat slim is. Jullie een idee hierover?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

TiMMieJ schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:02:
Ik ben gisteren ook weer met mijn non season DH verder gegaan. Ben al een tijdje bezig voor een ruksack en gisteren heb ik hem eindelijk kunnen gamblen op het einde van de avond. Waren mijn laatste shards dus erg blij mee. Dat is een flinke dps upgrade voor mij. Zit nu enkel te twijfelen of ik een slechte etrayu roll moet gebruiken tegenover mijn helltrapper waar ik niets aan heb met de secondary.

Mijn etrayu is zonder ias of %dmg gerolled en heeft 2300 dps met 12% cold als ik hier IAS op roll en een ramaldini plak zal ik rond de max 2400 dps zitten. Mijn helltrapper heeft 2790 dps maar ik weet niet wat slim is. Jullie een idee hierover?
Waarom heeft iedereen een WH en ik niet! Para level 577 en nog niks en anderen onder de 300 een dikke roll. (moet ik even kwijt :)) Blijft RNG...

Redt je het laatste BP zonder gogok? Dan zou ik zeker voor de helltrapper gaan. Heb je nog een amulet en ring met ias? Je etrayu is het niet waard denk ik tov de helltrapper setup, zeker niet met jou helltrapper!

Battle.net || Strava

retlaw schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:15:
[...]

Waarom heeft iedereen een WH en ik niet! Para level 577 en nog niks en anderen onder de 300 een dikke roll. (moet ik even kwijt :)) Blijft RNG...
Tja,... gewoon alle shards op belts :+

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Vidra schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:41:
[...]

RNG blijft vreemd in het spel, sommige items nog steeds niet gevonden. bv Shard of Hate, Slanderer set

Diablo 3 - Battle.net

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vidra schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:41:
[...]

Dat is een goede tip! Zal ik gelijk proberen vanavond! Lol, ik wil niet weten hoeveel shards er al aan belts zijn besteedt :). Aan de andere kant is de huidige combi belt en Amulet ook erg goed.

Battle.net || Strava

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ruigerock schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:02:
[...]

RNG blijft vreemd in het spel, sommige items nog steeds niet gevonden. bv Shard of Hate, Slanderer set
Inderdaad, zo heb ik na 250 paragon levels, nog NOOIT een TF, SoH, WH of TnT gehad..
Sad life :(

:+

I'm an Ironman!

Ga vanavond maar eens m'n non-season chars opruimen denk ik. Ook de followers een beetje ordenen.
Zooi items op niet-gebruikte chars maar salvagen. Troep in stash nog meer opruimen en twijfel-items groeperen :P Heb best aardige items op followers zitten maar het is nu een beetje een zooitje :P Stash op Seasons begint aardig vol te raken dus dan moet ik non-season straks wel plek hebben, en eventuele dubbele slechtere items kan ik dan salvagen. :)

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Hmm, ik ben iemand die geen Season speelt omdat ik geen zin heb om opnieuw te beginnen (op dit moment in ieder geval niet). Maar wat ik me afvraag, als dit season straks afgelopen is en dus de char verhuisd naar je non season, dan zal er wel weer een nieuwe season beginnen.
Beginnen jullie dan allemaal weer opnieuw? Hetzelfde verhaaltje nog eens doen?

Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat diablo een grind is. En steeds weer hetzelfde (Rifts, GR, Bounties enz..).
Maar je hebt straks een mooi season char opgebouwd, met leuke gear, en dan is de Season voorbij. ga je dan het verhaaltje opnieuw doen, dus opnieuw precies dezelfde gear proberen te krijgen?

[ Voor 30% gewijzigd door Madstorm op 24-10-2014 11:21 ]

I'm an Ironman!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Gisteren met een Rainment monk bezig geweest, T3/T4 is best snel te doen, meeste groepjes zijn instakill en dat voelt toch best vet aan. Slechts 616K dps maar met 102% lightning increase, dit kan nog hoger zodra sommige items gaan vallen, 150% moet te halen zijn :)

Ik ga als volgt te slag, dashing strike in een groepje, leven ze nog, exploding palm (tikkie build), dashing strike (bloed en lightning explosie aanschouwen) en op naar de volgende. Bij elites een SSS gebruiken na exploding palm. Enige nadeel van de build is de single target, een rift baas duurt wat langer.

Diablo 3 - Battle.net

Verwijderd

Madstorm schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:15:
Hmm, ik ben iemand die geen Season speelt omdat ik geen zin heb om opnieuw te beginnen (op dit moment in ieder geval niet). Maar wat ik me afvraag, als dit season straks afgelopen is en dus de char verhuisd naar je non season, dan zal er wel weer een nieuwe season beginnen.

Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat diablo een grind is. En steeds weer hetzelfde (Rifts, GR, Bounties enz..).
Maar je hebt straks een mooi season char opgebouwd, met leuke gear, en dan is de Season voorbij. ga je dan het verhaaltje opnieuw doen, dus opnieuw precies dezelfde gear proberen te krijgen?
Elk season een andere char. En juist het feit dat je elk seizoen met een schone lei begint is juist het leuke er aan. Dit in combinatie met ladders natuurlijk. Geen AH puur Rng jonguh ;)

Verwijderd

En misschien om snel met een seasonal only item een build te kunnen maken... moet je die krengen wel vinden natuurlijk.
Van mij mogen er meer seasonal only items zijn.

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-12 16:03

ResuCigam

BOFH

Een hoop mensen vinden het een leuke afwisseling. Zeker samen met vrienden kan 'helemaal overnieuw' beginnen erg gezellig zijn. Als jij liever je dagelijkse bountie/rift/greater wil doen is dat natuurlijk ook prima.

We do what we must because we can.

Madstorm schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:15:

Het ligt er bij mij aan welke seasonal legendaries/rewards er gaan komen. Deze keer waren het eigenlijk niet zulke interessante, maarja, 1e season dus meedoen :P

Als er volgend season geen leuke legs zijn ga ik het niet spelen. Zijn die er voor een specifieke class wel, dan ga ik daar mee aan de slag. :)

Oh, en uiteraard sowieso wel op Season 2/3/4 met 1 char lvl 70 halen zodat ik de transmogs unlock :+

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 24-10-2014 11:47 ]

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Angeloonie schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:46:
[...]

Het ligt er bij mij aan welke seasonal legendaries/rewards er gaan komen. Deze keer waren het eigenlijk niet zulke interessante, maarja, 1e season dus meedoen :P

Als er volgend season geen leuke legs zijn ga ik het niet spelen. Zijn die er voor een specifieke class wel, dan ga ik daar mee aan de slag. :)
punt voor mij is gewoon ..als de legs alsnog gaan komen in sc...dan waarom season spelen ?
Ik vind dat ze ook eens wat mogen doen aan de achivements ..dat je er wat voor krijgt ..dat zou veel leuker zijn.

verder wat is de verwachting voor blizzcon ?

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

cybergi schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:49:
[...]

punt voor mij is gewoon ..als de legs alsnog gaan komen in sc...dan waarom season spelen ?
Gewoon hebben hebben hebben :+
Ik vind dat ze ook eens wat mogen doen aan de achivements ..dat je er wat voor krijgt ..dat zou veel leuker zijn.
Ik vind dat ze inderdaad wel wat meer mogen doen om seasons aantrekkelijk te maken. Bijv. de legendaries season-only te maken. Of bijv. een season-only legendary gem.

Zou het een stuk interessanter maken. :)

Achievements zijn nu echt ruk. Ik heb non-season iets van 80% (bijna alles m.u.v. HC) en op seasons moest ik ineens alles weer halen. Snap ik voor nieuwe spelers, maar doe dan een check met non-season profile en kruis gewoon af wat ik al heb gehaald. Nu heb ik 2 lijsten waarvan ik op seasons niet weet welke ik non-season niet heb en dus de achievements maar lekker laat zitten.

[ Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 24-10-2014 12:04 ]

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

cybergi schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:49:
[...]

Gaat dat gebeuren dan?

I'm an Ironman!

• schaapiej
Grin schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:14:
[...]

Nats set gebruik je eigenlijk alleen in trials, SoJ (25-30% elite dmg) is eigenlijk onmisbaar in de rest van de game. Trash mobs gaan toch snel genoeg plat met een degelijke Sentry DH.
Nats set gaf mij nu een stuk meer damage door de set bonus.
Op season helaas nog geen SoJ mogen vinden, zoveel als ik er op non-season heb (stuk of 10) zo weinig heb ik er op season.. :p

<GoT>NightStalker

Uhh ja? Is al lang bekend, zodra season afgelopen is wordt de loottable van het afgelopen season actief voor non-season. Dus met 5-6 maanden vertraging kun je ook op non-season die legs krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 24-10-2014 12:18 ]

Het is de bedoeling dat de season-only legendaries worden toegevoegd aan de normale Torment loottables ... dus komt er extra loot beschikbaar. De mensen die deze items hebben gevonden gedurende de Season krijgen deze aan het eind van de Season per in-game mail toegestuurd 8)

Vidra schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:24:
[...]

De mensen die deze items hebben gevonden gedurende de Season krijgen deze aan het eind van de Season per in-game mail toegestuurd 8)
Fixed that :P Je krijgt alles wat je gevonden hebt en in de stash zit toegemailed :P

• TiMMieJ
  • Laatst online: 15:48

TiMMieJ

PSN: Orixez

retlaw schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:02:
[...]

Dat is een goede tip! Zal ik gelijk proberen vanavond! Lol, ik wil niet weten hoeveel shards er al aan belts zijn besteedt :). Aan de andere kant is de huidige combi belt en Amulet ook erg goed.
Is het heel lullig om te zeggen dat ik er ook al een weg heb gegeven aan een maatje :x
Wij hebben er al een heleboel gevonden in onze vast play group. Speel met 3 DH's en een Crus.

Maar tnx voor de info dan hou ik het nog even bij mijn Helltrapper en ga ik daar door met een reroll naar een procent meer IAS. Red BP7 niet zonder gogok nog. En zoek nu een net wat meer chc voor mijn TnT's om zo de rorg naar een socket te rerollen voor gogok voor nu. Amu's is een drama nog en meer dan dit heb ik nog niet gevonden helaas.

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Angeloonie schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:17:
[...]

Uhh ja? Is al lang bekend, zodra season afgelopen is wordt de loottable van het afgelopen season actief voor non-season. Dus met 5-6 maanden vertraging kun je ook op non-season die legs krijgen.
Ok, ik speel weer sinds een 2 a 3 weken, dus is nog een beetje inkomen. En op de hoogte worden van alles.

I'm an Ironman!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:15
TiMMieJ schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:46:
[...]

Is het heel lullig om te zeggen dat ik er ook al een weg heb gegeven aan een maatje :x
Wij hebben er al een heleboel gevonden in onze vast play group. Speel met 3 DH's en een Crus.

Maar tnx voor de info dan hou ik het nog even bij mijn Helltrapper en ga ik daar door met een reroll naar een procent meer IAS. Red BP7 niet zonder gogok nog. En zoek nu een net wat meer chc voor mijn TnT's om zo de rorg naar een socket te rerollen voor gogok voor nu. Amu's is een drama nog en meer dan dit heb ik nog niet gevonden helaas.
Klinkt al een bekende groep :)

Dankzij een aantal leden binnen enkele dagen mijn DH kunnen voorzien van M6 en een aardige berg Toughness. Tourment 4 gaat lekker, maar ben nog een beetje aan het stoeien om een goede (lees lekker speelbare) spender te selecteren .
DH ziet er nu zo uit: http://eu.battle.net/d3/e...ranten-2835/hero/13551062

Nu is het wachten op de laatste parts en doorstoten naar T6.
Helemaal vergeten hoe leuk die klasse was (was tijdens Pre-Ros mijn main character)

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
oi, niet eens gezien dat er een D3 GoT clan was. had het natuurlijk kunnen verwachten, maarja. :P

heb momenteel voornamelijk een Demon Hunter. gewoon bot op Torment 6 overal door heen schieten met turrets. ik zit nog te kijken wat handiger is: Marked for Death voor extra damage, of Cluster Arrow voor de extra hatred skill die vervolgens door de turrets wordt gebruikt.

helaas mis ik nog een Witching Hour op lvl70 (heb nog steeds die van lvl60 aan, er is gewoon niets beters te vinden nog..), een Natalya's slayer, en een Taskers en Theo. die droppen niet veel helaas. :P

grift staat mn record momenteel op lvl 27, hoger lukt ook wel, maar niet binnen de tijd.

mijn profile: Klik. Gem op helm zit er puur voor de hoop iets meer kans te hebben op de genoemde items. gem in het wapen was ik ff mee aan het klooien om te kijken wat beter werkte. helaas zijn niet al mn gems max level, ik kom gewoon gems te kort. gold heb ik (dankzij Boon of the Hoarder) meer dan voldoende..

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Korras schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:19:
oi, niet eens gezien dat er een D3 GoT clan was. had het natuurlijk kunnen verwachten, maarja. :P
Er zijn meerdere clans actief op dit forum 8)

Voor de mensen die nog een clan zoeken:

Eerste stap is lid worden van de Tweakers community (momenteel zo'n 790 leden), daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende (hieronder) clans wel aanwezig.

[ #1 - GoT Clan]

GOT-clan
De enige echte - meestal vol, maar soms is er gewoon plek :D

Als je lid wil worden van de GoT Clan roep dit dan in de community chat. Koeitje, Grin, Petrus, Stingray en RetLaw kunnen je dan aan de clan toe voegen.

Er is niet altijd iemand online, maar in de avonden meestal wel :)

Voor meer informatie http://gotdiablo.blogspot.nl - aanmelding via de volgende lijst lijst of neem even contact op met RetLaw#2411 of een van de hierboven genoemde namen :P

[/EINDE RECLAMEBLOK #1]

[#2 - Solidarity Gaming]

Solidarity Gaming - wie zijn wij?
Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, Heartstone, BF4, etc.).

We hebben onze eigen teamspeak server (niet alleen wij zitten op de server ook o.a. dVz (een Nederlandse Diablo 3 hardcore clan (ook met GoT-ers)). Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server! Dus ook als je in de GoT-clan zit... Dus zoek je een groep om mee te spelen, je kan altijd een kijkje komen nemen op de TS server (ts.solidaritygaming.com).

Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje! De herfstborrel wordt momenteel gepland :+ en daarnaast is er een borrelavond georganiseerd om naar de live registratie van BlizzCon te kijken.

In onze ogen levert Teamspeak niet alleen bij aan een gezellig gesprek maar ook een bijdrage aan de end-game progress van de game.

Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo (1-3) en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen. Tegenwoordig hebben wij een ondergrens gesteld voor nieuwe aanwas van paragon lvl 250 - zit je hier nu ietsje onder, niet getreurd - we werken met een trial periode van 14 dagen zodat jij de groep kan leren kennen, wij jou en heb je een target om te behalen d:)b

Wij hebben momenteel ongeveer 131 leden, waaronder Deathsmell, An1ma, Vandread, Vidra, Xtr3me4me (Diabolic), Wolf, Protax, Angeloonie, Bosmonster, Wooldoor, Samtax, etc. (oftewel veel mensen die actief zijn op GoT). Wij focussen ons voornamelijk op actieve GoT-ers, die de theorycraft bijhouden en het uiterste uit hun character/build willen halen :D

Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen. :*)

Patch 2.1: Leaderboards / Seasons
Met de komst van Leaderboards / Seasons gaan wij ons ook richten op een groep spelers die het leuk vinden om in samenspel/spraak nieuwe records te zetten ;)

Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-6) > normal rifts, season en ook GR en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnen 8) Vandaar ook de naam Solidarity _/-\o_

Wat voor hulp?
  • Samen spelen (zeker in de avonduren zijn er altijd wel plekken beschikbaar);
  • Gear/build check;
  • Uitleg over de nieuwe D3 mechanics;
  • Discussies, etc.
Hoe kan ik mij aanmelden?
  • Door je aan te melden op www.solidaritygaming.com
  • Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
  • In-game contact op te nemen met vydra#2644, Thorknight#2621, klablabla#2228 of protax#2556
  • In te loggen op onze teamspeak server (ts.solidaritygaming.com)
[/EINDE RECLAMEBLOK #2]

[ #3 - ArcINC]

ArcINC - wie zijn wij?

ArcINC is een internationale clan, waarvan veruit de meerheid (89%) bestaat uit Nederlanders en/of Belgen.

Wij hebben momenteel ongeveer 65 leden; Boezelman, NeooeN, Nuwmax, Intenze, Flawless, ArchangelINC en nog een aantal mensen van dit forum.

We zijn een gezellige club en helpen iedereen.

Voor meer informatie zie: ArcINC

Teamspeak?
We hebben onze eigen teamspeak server : archangelinc.teamspeak.de

Vereisten
  • 18+
  • Engels en Nederlands kunnen spreken.
Op welk niveau spelen wij?
T1-6, normale rifts en Greater Rifts.

Aanmelden?
In-game kan je contact op te nemen met ArchangelINC#2253, NeooeN#2211, chessmaster#2838, NUWAX#1739, FLAWLESS#2374 of join de leden van ArcInc op hun teamspeak server.

[/EINDE RECLAMEBLOK #3]

De recruitment teksten van ArchINC zijn vandaag aangepast dus de leden daarvan vinden wat extra reclame vast geen probleem :*)

• P-Nut
Wie wil er Greater rifts doen vanavond? +40 nonseason

2 DH en WD en Monk support?

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

En niet te vergeten de GoTHC, speciaal voor de Hardcore spelers onder ons.

Cititzen of Ladonia

Pagina: 1 ... 15 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.