• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-12 14:38
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 01:22:
[...]

ik bedoelde dat het mogelijk beter is op de DH in plaats van de TnT
het gaat lastig worden om een wd mask op een dh'er zijn hoofd te krijgen

Movies: letterboxd

Verwijderd

desjaak909 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 02:23:
[...]

het gaat lastig worden om een wd mask op een dh'er zijn hoofd te krijgen
oops dat had ik niet eens gezien dat die WD only was 8)7

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
LUH-3417 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:40:
WTF. Gerrit Zalm in College Tour. Zegt zojuist dat hij nu ook gamer is en dat hij 2 á 3 uur per dag Diablo III speelt. WTF.
Sta er niet van te kijken omdat hij volgens mij tot nu toe ook de enige minister met een echte flipperkast op zijn kantoor was.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-12 16:03

ResuCigam

BOFH

Heeft mijn demonhunter wel genoeg armour? En is de toughness voldoende?
Afbeeldingslocatie: http://i331.photobucket.com/albums/l456/ResuCigam/Forums/ToughDH_zps8b34704f.jpg
spoiler:
Dit is het effect van een Goldwrap belt in een vault 8)

We do what we must because we can.

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
ResuCigam schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 07:27:
[afbeelding]
spoiler:
Of je genoeg toughness hebt; gewoon hogere torment doen en kijken of je het kan overleven.
Er is geen echt hoeveelheid van wat voldoende is. Dit verschilt per speel style. Ik speel voornamelijk WD met 6.5m tough, en kan Grift 36 doorkomen ;)

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 07:01:
[...]

Sta er niet van te kijken omdat hij volgens mij tot nu toe ook de enige minister met een echte flipperkast op zijn kantoor was.
Is Gerrit onder ons? En zo ja onder welke naam?

Verwijderd

[afbeelding]
spoiler:
dit is redelijk gemiddeld voor T6 DH ik heb iets meer maar zie ze ook met minder, in T6 rifts ga ik zelden dood en in Grifts maakt het op een bepaald moment niet meer uit omdat je toch bij alles dood gaat zodra awereness actief is. dus dan is meer DPS beter dan meer thoughness maar het kan zijn dat je aan het begin wat moet wennen en toch wat vaker dood gaat dan nodig

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 12:37
[afbeelding]
spoiler:
Haha nice :) Hoeveel procent damage reduction had je toen?
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:47:
[...]

dit is redelijk gemiddeld voor T6 DH ik heb iets meer maar zie ze ook met minder, in T6 rifts ga ik zelden dood en in Grifts maakt het op een bepaald moment niet meer uit omdat je toch bij alles dood gaat zodra awereness actief is. dus dan is meer DPS beter dan meer thoughness maar het kan zijn dat je aan het begin wat moet wennen en toch wat vaker dood gaat dan nodig
Oh 8 miljard toughness is gemiddeld voor DH? Snap ik ook ineens waarom die class het zo goed doet ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Flipjack op 18-10-2014 12:21 ]

Verwijderd

Flipjack schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:19:
[...]

Haha nice :) Hoeveel procent damage reduction had je toen?

[...]

Oh 8 miljard toughness is gemiddeld voor DH? Snap ik ook ineens waarom die class het zo goed doet ;)
8 miljard daar zou een crusader jaloers op zijn :D

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Edwin__ schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 09:32:
[...]

Of je genoeg toughness hebt; gewoon hogere torment doen en kijken of je het kan overleven.
Er is geen echt hoeveelheid van wat voldoende is. Dit verschilt per speel style. Ik speel voornamelijk WD met 6.5m tough, en kan Grift 36 doorkomen ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:47:
[...]

Kijk anders nog eens goed naar zijn screenshot jongens. 8)7 :D

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Nutteloze opmerking

[ Voor 88% gewijzigd door Chaoss op 20-10-2014 13:16 ]

• unfor
  • Laatst online: 20-11 10:55
Lekker, vind ik een perfect etrayu.. 20 keer rolled voor 10% damage, gift erop...
FF me oude bow salvagen, salvage ik mijn etrayu... AAARGH!!!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12 18:36
omg :x

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:23

Umbrah

The Incredible MapMan

unfor schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 22:15:
Lekker, vind ik een perfect etrayu.. 20 keer rolled voor 10% damage, gift erop...
Daarom houd ik altijd een item history (1 versie terug) en/of knal ik stuff op Lyndon/Kormac/Eirena!
Sinds ik een soortgelijke blunder heb gemaakt met een top roll item doe ik NIETS meer tussen de items die ik mogelijk ga salvagen. Meteen in stash apart doen oid, 0 risico meer.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

unfor schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 22:15:
/me maxima modus

hij was een beetje dom

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-12 19:56

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Heeft iemand zin om mij Char(s) te levelen?? ben alle 6 de chars aan het bouwen en om ze nou allemaal solo te levelen naar 70 en beyond duurt een beetje lang :P

Speel HC non season op de PC.
Battletag staat in me sig.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nog steeds geen RORG..... 22 bounties... Voor de 'lol' even op mijn seasonal gespeeld... 5 bounties 2 x RORG (met ruk rolls maar ok).. Whatafak....

Voorderest weer 41 souls er bij dus kan die weer investeren in een fatsoenlijke Aughild roll..

Owja en ik solo T6 alleen, split is me te moeilijk dat kan ik tot T4 met 4 man, met 2 man kan ik T5 wel aan maar duurt gewoon iets te lang.

[ Voor 22% gewijzigd door prutser001 op 19-10-2014 18:31 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• PolderPloer!
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:03
prutser001 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 18:30:
Nog steeds geen RORG..... 22 bounties... Voor de 'lol' even op mijn seasonal gespeeld... 5 bounties 2 x RORG (met ruk rolls maar ok).. Whatafak....

Voorderest weer 41 souls er bij dus kan die weer investeren in een fatsoenlijke Aughild roll..

Owja en ik solo T6 alleen, split is me te moeilijk dat kan ik tot T4 met 4 man, met 2 man kan ik T5 wel aan maar duurt gewoon iets te lang.
RORG heb ik vrij makkelijk gevonden, zal wel mazzel zijn, maar had ergens gelezen door op T1 act 1 iets van 20 cubes te verzamelen en die allemaal in eens te openen heb je een RORG. In mijn geval werkte dat al bij 10 cubes kon me niet inhouden... beetje weinig geduld >:)

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-12 12:12
PolderPloer! schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 22:50:
[...]

RORG heb ik vrij makkelijk gevonden, zal wel mazzel zijn, maar had ergens gelezen door op T1 act 1 iets van 20 cubes te verzamelen en die allemaal in eens te openen heb je een RORG. In mijn geval werkte dat al bij 10 cubes kon me niet inhouden... beetje weinig geduld >:)
Cubes? Bedoel je caches of begrijp ik het niet goed?

• Harvello
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-08-2023
Heeft iemand nog tips voor mijn Witch Doctor? link

Diablo 3: Battle.net

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:51
[...]

De inhoud van het kastje wordt bepaald om het moment dat ie dropt.
Opsparen is leuk voor de loot fountain die je krijgt maar heeft geen invloed op de inhoud (of dit moet onlangs aangepast zijn?)
Gewoon geluk hebben dat je binnen een klein aantal bounty runs je RoRG hebt.. RNG kan een bitch zijn! :p

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Vinnocchio schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 07:00:
Cubes? Bedoel je caches of begrijp ik het niet goed?
ja hij bedoeld caches
schaapiej schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:37:
De inhoud van het kastje wordt bepaald om het moment dat ie dropt.
Opsparen is leuk voor de loot fountain die je krijgt maar heeft geen invloed op de inhoud (of dit moet onlangs aangepast zijn?)
Gewoon geluk hebben dat je binnen een klein aantal bounty runs je RoRG hebt.. RNG kan een bitch zijn! :p
klopt en ze aan een ander character geven heeft ook geen invloed heb er een aantal gegrind met DH en aan mijn WD gegeven in de hoop een RoRG te krijgen met int maar geen RoRG en alles wat dropte had dex :-(

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2014 08:41 ]

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

In het weekend even aan het hunten geweest voor de vault. Of ik had erg veel geluk of het is niet zo heel rare, maar bij mijn 4de goblin had ik de vault gevonden. Tijdens de vault van 5/10M cash naar 40M gegaan, en nu aan het riften/bounties met de gem. Geld tekort ga ik eerst niet hebben.
Ook heb ik eindelijk mijn tweede IK set gevonden, nog één te gaan en dan heb ik de set bonus compleet (door middel van RoRG). Dan nog een TnT, ik neem aan dat de attack speed ook geld voor de 'call of the ancients'? Anders is een TnT niet nodig. Daarna zal ik nog even verder kijken welke set ik erbij wil hebben, of welke er goed bij past.
Geslaagd Weekend :)

I'm an Ironman!

• prutser001

prutser001

[...]

Ja dat doe ik ook, Act 1 is de enige die ik doe. 10-20 keer bounty en dan openen, ik krijg shoulders/bracers/'een andere ring'/legs en... nog iets maar geen RORG.

Diegene waarmee ik de split runs gedaan heb had precies hetzelfde probleem alleen toen we 22 caches hadden kreeg hij 1 RORG. Hetzelfde met die keys voor Hellfire ring/neck ... tegen de 30 runs gedaan (reset etc) en soms stuit je gelijk op die keywarden maar soms moet je ook de hele map af... ik heb van 3 keys 10+ maar 1 key (bones?) blijft maar ontbreken. Het probleem is dat als je de keys krijgt je eigenlijk wel op T6 MOET anders is het voor niets.En T6 is al best pittig voor me maar die bosses pfff ik solo liever diablo :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Wat is sets verzamelen met de WD trouwens kut zeg..

Jade, Helltooth, Zunimassa.. En dan ook nog kans op Blackthorne.. Pfff

Schiet bij mij in ieder geval niet op, heb dit weekend nauwelijks iets bruikbaars gevonden -O- Zit nog steeds rond T2 te kutten. :(

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:20:

Schiet bij mij in ieder geval niet op, heb dit weekend nauwelijks iets bruikbaars gevonden -O- Zit nog steeds rond T2 te kutten. :(
je haalt de woorden uit mn mond, ik ben rifts aan het doen op DH en dan de shards aan het spenden op WD

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12 07:38
Is het niet beter om gewoon met 4 WD's speedrun's op T6 te doen (Mits je een paar sterke WD's kan vinden die dat aan kunnen? :) )

Even niets...

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-12 08:10
Ik moest bijna huilen van de shit die ik heb gevonden dit weekend :O
Alleen maar een Blackthorne (op mijn monk) een of andere redelijk decent Daibo (Warstaff) en een set ring (Litany).

Had wel wat meer verwacht, mijn monk kan wel wat gear gebruiken:P

http://eu.battle.net/d3/e...alFlux-2621/hero/34225988

• THaKN
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-12-2024
FireDrunk schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:25:
Is het niet beter om gewoon met 4 WD's speedrun's op T6 te doen (Mits je een paar sterke WD's kan vinden die dat aan kunnen? :) )
Idd, Even in de clan vragen of andere je willen helpen. De RORG zou 50% drop change hebben als je op T6 A1 door loopt. Meestal zijn er wel een paar die A1 willen doorlopen/boosten.

T6 is tegenwoordig redelijk makkelijk als je een aantal Grifts gedaan heb en de juiste gems hebt geleveld.

Tevens heb ik nogal wat problemen met de Amulet uit A3, De overwhelming desire heb ik nu 2x gekregen maar zijn allebei ruk.

• TiMMieJ
  • Laatst online: 14:45

TiMMieJ

PSN: Orixez

Angeloonie schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:20:

Het helpt echt om samen te lopen met 3 andere WD's. Ik heb ook tijden gedaan om mijn sets te farmen en heb nog slechte items (TnT en MoJ). Kon ook pas laat over naar de Jade set maar is nu eindelijk gelukt.

Verder ben ik nu begonnen aan een DH en deze met 3 andere DH's gegeared in no time. Heb nog niet de beste gear maar heb iig een M6 nu... Enkel wil die stomme rorg maar niet droppen dus zit ik met een int rorg...
Probleem is dat ik niets kan doen met de clan.. Door een of andere bug kan ik niet chatten e.d., en zie ik de lijst met clan members niet in mijn friends list (behalve degenen die ook friends zijn). Ik kan dus niet chatten om zoiets te vragen :+

• THaKN
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-12-2024
Angeloonie schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:13:
Probleem is dat ik niets kan doen met de clan.. Door een of andere bug kan ik niet chatten e.d., en zie ik de lijst met clan members niet in mijn friends list (behalve degenen die ook friends zijn). Ik kan dus niet chatten om zoiets te vragen :+
Kom eens langs op TS ;) we kunnen je vast en zeker helpen.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:27

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik gebruik mijn telefoon met de app en dus de headset. Werkt best lekker en scheelt aanschaffen van een relatief dure game headset. Bij elke mobiel krijg je oordoppen en de app kost 5 euro oid.. Misschien is dat wat voor je.

Verder gaan we vrolijk verder voor een WH :)

Battle.net || Strava

• Apsie
  • Laatst online: 03-12 17:44
retlaw schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:18:
[...]

Ik gebruik mijn telefoon met de app en dus de headset. Werkt best lekker en scheelt aanschaffen van een relatief dure game headset. Bij elke mobiel krijg je oordoppen en de app kost 5 euro oid.. Misschien is dat wat voor je.

Heh, Ik zie/hoor me al bleren in de woonkamer, lekker onder goede tijden... :) :) :)

Apsie's profiel

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Zo mijn ZDPS monk is af. en het meissie is een beest >:) . 55m Thougness en een party dps buff van 72%. Oneindig serenity. Af en toe cramp in de vingers, maar dat mag de pret niet drukken :D .
Ook de DH gaat lekker, hoogste breakpoint gehaald, zit op 2.7m paperdps (inclusief paragon) sentries criten rond de 50m dps, 5 shots per seconde en dan 5 sentries neerzetten :9 Haal je toch een miljard leven per seconde van een boss af. Kijk dat schiet lekker op :o Met een zdps monk, WD en nog een DH G rift 45 gehaald. Op naar 46.....

Battle.net tag

• desjaak909
stingray2012 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:57:
Zo mijn ZDPS monk is af. en het meissie is een beest >:) . 55m Thougness en een party dps buff van 72%. Oneindig serenity. Af en toe cramp in de vingers, maar dat mag de pret niet drukken :D .
Ziet er goed uit, nog wel even de act3 amu regelen voor af en toe 35% extra party dmg en een 100% leo. crown.

[ Voor 19% gewijzigd door desjaak909 op 20-10-2014 12:28 ]

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

desjaak909 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:26:
[...]

Ziet er goed uit, nog wel even de act3 amu regelen voor af en toe 35% extra party dmg en een 100% leo crown
Je hebt helemaal gelijk, maar ze is pas een dag oud he. ;)

Battle.net tag

• desjaak909
stingray2012 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:27:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, maar ze is pas een dag oud he. ;)
Waarom eigenlijk die invigorating gemstone? kan je dan niet beter moratium of BoT gebruiken?

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

desjaak909 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:28:
[...]

Waarom eigenlijk die invigorating gemstone? kan je dan niet beter moratium of BoT gebruiken?
Hmm goed dat je er even op wijst. Eerlijk gezegt, had ik nog geen idee welke er nou in moesten, nou twee wel maar die derde. Ga het straks wel even aanpassen.
Dank voor de tip, Master Sjaak :D

Battle.net tag

retlaw schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:18:
[...]

Apsie schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:24:
[...]

Heh, Ik zie/hoor me al bleren in de woonkamer, lekker onder goede tijden... :) :) :)
^^ Dat dus.

Ik heb een Steelseries D3 headset met mic, maar ik gebruik de mic niet, tenzij ik alleen thuis ben (nagenoeg nooit). Dus kan enkel chatten :+

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-12 07:17
Zelfs als je alleen kan mee luisteren op TS kom je al heel een eind verder kami doet dat ook vaak ik zal je vanavond even toevoegen aan mijn vriends list dan kan meelopen met mijn WD dan boosten we je even en heb je wat meer kans op set items
Alright, ik ben vanavond om 8 uur online, denk niet al te lang maar genoeg voor een paar runs.
Welke TS? Die van SG?

Moet ik ook weer ff die shizzle downloaden :+

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

stingray2012 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:57:
Ook de DH gaat lekker, hoogste breakpoint gehaald, zit op 2.7m paperdps (inclusief paragon) sentries criten rond de 50m dps, 5 shots per seconde en dan 5 sentries neerzetten :9 Haal je toch een miljard leven per seconde van een boss af. Kijk dat schiet lekker op :o Met een zdps monk, WD en nog een DH G rift 45 gehaald. Op naar 46.....
Lekker bezig hoor! Binnen de clan?

Battle.net || Strava

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-12 07:17
Ja die van SG mijn battletag is Temp2264-2386 nemen we je gewoon even mee op wat t6 rifs kom je snel aan wat shards en wat gear van mogelijk mij.

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-11 16:12
Ik wil een SMK. Daar is alles mee gezegd :-P

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Moet zeggen, zdps/tank monk is wel heerlijk voor GR inderdaad en eigenlijk ook te simpel om te gearen... Die van mij is sinds dit weekend ook af (nouja, moet nog een betere Leoric en ik wil eigenlijk nog een BK ring en een lvl 25 BoT ipv enforcer) en het is ideaal voor de hogere rifts. Zeker met een control WD en 2 DH is het gemak gewoon te groot, de keren dat je een party wipe hebt zijn nagenoeg nul. Helaas zijn de DH's nog niet in hun beste uitvoering momenteel, maar dat komt wel. Hoop komend weekend ergens in de GR 4x te kunnen clearen.

• desjaak909
Baroshir schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:25:
Moet zeggen, zdps/tank monk is wel heerlijk voor GR inderdaad en eigenlijk ook te simpel om te gearen...
Waarom gebruik je sweeping wind ipv epiphany of eventueel dash, de cold dmg van de Azure proct je frosties namelijk al

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

retlaw schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:01:
[...]

Lekker bezig hoor! Binnen de clan?
Met Jim en Ray en een outsider. Die lag dus ook meer plat dan dat ie wat deed :o . Met een goede erbij moet Grift 46, 47 haalbaar zijn. Dus hou je beschikbaar :D

Battle.net tag

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

desjaak909 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:37:
[...]

Waarom gebruik je sweeping wind ipv epiphany of eventueel dash, de cold dmg van de Azure proct je frosties namelijk al
Ah was een uitprobeerseltje tov de freeze met azure+frosties. Maar de freeze van sweeping wind is niet veel meer of vaker dan met die combi zoals het in ieder geval voelt.

Dus maar weer terug naar Epiphany. Ach je probeert eens wat zullen we maar zeggen ;) Zat er nog aan te denken om frosties te switchen naar Glove of Worship voor shrine effect namelijk, maar dat heeft toch geen nut in GR :p

• Phaex
Mijn DH & Monk zijn altijd beschikbaar voor gr43 en hoger :-P

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

stingray2012 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:37:
[...]

Met Jim en Ray en een outsider. Die lag dus ook meer plat dan dat ie wat deed :o . Met een goede erbij moet Grift 46, 47 haalbaar zijn. Dus hou je beschikbaar :D
Bij deze... Ook wel eens leuk om met de DH Grift te doen, tot nu toe heb ik alleen met de monk 40+ gedaan.

Battle.net || Strava

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

retlaw schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:00:
[...]

Bij deze... Ook wel eens leuk om met de DH Grift te doen, tot nu toe heb ik alleen met de monk 40+ gedaan.
Prima, gelukkig heb jij wel een T&T, die prutser van een Grin nog steeds niet :D Ga vanavond wel weer met hem op stap als hij online is Ik moet gewoon een T&T voor hem vinden. Ik soul die dingen gewoon als ik alleen speel 8) en het is geen upgrade, heb er nog 10 of zo in de kist zitten. Krijg gewoon medelijden met hem :+ Echte reden is natuurlijk dat we niet hoger komen als Grift42,43 als ie geen T&T heeft haha.

Battle.net tag

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

stingray2012 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:09:
[...]

Prima, gelukkig heb jij wel een T&T, die prutser van een Grin nog steeds niet :D Ga vanavond wel weer met hem op stap als hij online is Ik moet gewoon een T&T voor hem vinden. Ik soul die dingen gewoon als ik alleen speel 8) en het is geen upgrade, heb er nog 10 of zo in de kist zitten. Krijg gewoon medelijden met hem :+ Echte reden is natuurlijk dat we niet hoger komen als Grift42,43 als ie geen T&T heeft haha.
Ik schuif ook graag aan met gear zoeken. Deze prutser heeft namelijk nog steeds geen WH... En die is ook wel lekker, ook al doet de BT combi belt + amulet ook goed met extra elite damage.

Battle.net || Strava

• delpetero
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 00:35
Haha jij ook al :) Ja ik heb vandaag Grin (in persoon) nog even lekker gemaakt, met het feit dat ik er wel een TnT heb.

• Phaex
[...]Echte reden is natuurlijk dat we niet hoger komen als Grift42,43 als ie geen T&T heeft haha.
Dat hebben we gisteren gemerkt :-P
Als blizzard nou eens terug een trading systeem zou maken dan had ik een aantal mensen al héél gelukkig kunnen maken .. hoop echt dat er dat nog van komt met een nieuwe expo ofzo

• Sinned123
Waar vind men hun t&t en wh eigenlijk?
Allemaal gegambled bij kadala?

• delpetero
Ik heb mijn T&T inderdaad via Kadala

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

delpetero schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:54:
Ik heb mijn T&T inderdaad via Kadala
Mijne komt van een urn in leoric's tomb.

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-12 17:18

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Hmm, mag ik ook meedoen in het grote DH upgrade topic :) Sinds gisteren 20.00 een DH geleveled. Ik had al 2 marauder, en een T&T met 50% pet damage, die voor mijn crus was gedropt (dus met str), en in mijn eerste run gisteren dropt er ook een hele mooie etrayu (volgens mij was het samen met SkellieKing :) )
Mijn eerste 100 shards leverden mijn 3e marauder op, dus moet er nog 2 :D

Ben vanavond nog wel online :D

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-12 15:10
Kort vraagje, kan je Frydehr's Wrath vinden op de ps4? Ik heb het hele weekend me shards aan shields uitgegeven tot ik me realiseerde dat het misschien wel een seasonal item is :-)

• Sinned123
Het is zeker een seasonal item :)

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:14

Grin

Ride si sapis.

[...]

Whahaha
Ach, met m'n crus had ik alle gear in 1,5 week compleet, nu ben ik al 3 weken op zoek naar een TNT. Shit happens, hij valt vanzelf een keer. Grift 42 vind ik al prima, zo hou je wat om voor te spelen.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-12 15:10
Dus ik kan helemaal geen fatsoenlijke condemn build maken op de ps4....

Ander vraagje dan maar, werkt een TNT voor phalanx?

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-12 20:22
Jep. Maar enkel voor de Phalanx-Bowmen en Phalanx-Bodyguard

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

*kuch*
Dropt net _O-
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/idvp7b.jpg

Wat tips gehad van Temp, gaat nu al wat beter. Nu nog alle andere Jade items xD
Maar voorlopig toch maar eerst pet WD. :)

[ Voor 45% gewijzigd door Angeloonie op 20-10-2014 17:32 ]

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-12 20:22
Die is erg fijn zeg!. Netjes.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:51
Even een riftje spelen voor het eten.
Monk uit de kast gehaald en dacht; laat ik hier maar eens gloves spammen, wellicht dat er wat leuks uit de tas van Kadala komt. En wat krijg ik:

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/n3q6i8.jpg

Wel meteen even een transmog gedaan want damn wat zijn die dingen lelijk! :P

<GoT>NightStalker

• Phaex
Dat zijn heel mooie, gratz!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-12 17:18

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Volgens mij zijn de RNG goden vandaag gunstig. Mijn 1 dag oude DH kreeg in een party met Zopper en Ray een Marauders boots, en Zopper was zo vriendelijk om zijn drop van bombadier aan mij tem doneren :-)

Nog 1 Marauder, en ik kan ook meespelen :P

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Verwijderd

schaapiej schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:24:
Even een riftje spelen voor het eten.
Monk uit de kast gehaald en dacht; laat ik hier maar eens gloves spammen, wellicht dat er wat leuks uit de tas van Kadala komt. En wat krijg ik:

[afbeelding]

Wel meteen even een transmog gedaan want damn wat zijn die dingen lelijk! :P
ik heb er 2 van kadala gekregen nadat ik er duizenden shards in had gestoken maar mijne zijn beiden zo slecht als je ze kan krijgen :S geen van beiden had CHC of CHD en ene had 41% pet speed en 6% IAS en de andere 40% pet speed en 7% IAS

maak ik net 4 amuletten voor mijn WD allevier zonder CHC en CHD en geen socket 8)7

RNG :(

• delpetero
Sparhawk schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:31:
Volgens mij zijn de RNG goden vandaag gunstig. Mijn 1 dag oude DH kreeg in een party met Zopper en Ray een Marauders boots, en Zopper was zo vriendelijk om zijn drop van bombadier aan mij tem doneren :-)

Nog 1 Marauder, en ik kan ook meespelen :P
Gratz :) ja dat ging gisteren mooi

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Ik heb begrepen dat er 2 GoT clans zijn. Zou het ondertussen niet mogelijk zijn om die samen te voegen tot 1 nieuwe gezien het aantal actieve spelers? Dan zou je in beide clans de MoTD kunnen laten verwijzen naar de nieuwe clan en dan hebben we weer een volle clan actieve spelers. Just my 2 cents 8)

• Apsie
ResuCigam schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:45:
Ik heb begrepen dat er 2 GoT clans zijn. Zou het ondertussen niet mogelijk zijn om die samen te voegen tot 1 nieuwe gezien het aantal actieve spelers? Dan zou je in beide clans de MoTD kunnen laten verwijzen naar de nieuwe clan en dan hebben we weer een volle clan actieve spelers. Just my 2 cents 8)
Was er niet nog zoiets als dit?

http://gotdiablo.blogspot.nl/

Denk niet dat je veel kans maakt, weinig activiteit....

Apsie's profiel

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Apsie schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:22:
[...]
Was er niet nog zoiets als dit?

http://gotdiablo.blogspot.nl/

Denk niet dat je veel kans maakt, weinig activiteit....
Ja zoiets is gedoemd te mislukken, daarom mijn voorstel.

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
Is er overigens animo om de Sprinter achievement te proberen? Op HC acts I-V in een uur. Ik zie dat deze namelijk nog niet door 1000 man gehaald is en dus nog te doen is. Mijn voorstel zou zijn komend weekend. Zelf ben ik de low level char, gezien ik nog geen paragon 200 ben. Hoop dat er 3 paragon 200+ personen zijn die mee willen doen.

Het plan in het kort:
- 1 iemand met nieuwe HC char (om laag level game te starten zodat alles zeer snel dood is en vlot doorgelopen kan worden. Deze persoon complete alle quests in camp... saaiste baan waarschijnlijk, dus mag de rest erbij coördineren)
- 1 iemand met hoog level char, liefst paragon 200+ en speed gear/ spec (loopt aan begin van een quest naar de uitgang of ingang volgende quest zodat de rest daar meteen naartoe kan teleporten. Helpt met zoeken bij quests met vertakkingen).
- 2 personen minimaal paragon 200 en speed gear/ spec die quests zsm doorlopen. Opsplitsen bij zoek-acties.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

ResuCigam schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:51:
[...]

Ja zoiets is gedoemd te mislukken, daarom mijn voorstel.
Ik zou zeggen, leef je uit! Begin in ieder geval met het vermeldden van je huidige clan en battle tag in je signature.

Er is een tijd terug gekeken naar mensen die geen paragon level hadden. Deze zijn allemaal verwijderd. Andere restricties zijn lastig te maken anders dan de tijd dat een speler niet online is geweest. Het is imo lullig om iemand met 'maar' paragon 150 te verwijderen, als deze persoon wel wekelijks speelt. Is het dan wel netjes om iemand die plvl 500 is en even een break neemt te verwijderen? (die zal misschien twee maandjes wat anders aan het doen zijn, maar komt daarna weer fanatiek terug).

Dus... Als je een voorstel hebt horen we deze graag, schiet anders een van de officers ingame even aan. Mij, Stingray, Grin, Petrus... Dan kun je in het geval van een goed plan ook officer worden om dit uit te voeren! Als je de blog verder wilt uitwerken/beheren stuur dan een PM voor de login.

Battle.net || Strava

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11 17:08
Stomme vraag even, kan het niet goed opzoeken op werk, maar werkt een TnT nou ook met de companions van een DH? Dus als je met de set al je companions summont krijgen ze allemaal die AS bonus?

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Tarz schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:39:
Stomme vraag even, kan het niet goed opzoeken op werk, maar werkt een TnT nou ook met de companions van een DH? Dus als je met de set al je companions summont krijgen ze allemaal die AS bonus?
Ja, maar de grootste buff, en daar komt je kern-DPS vandaan, is voor "die andere companion", namelijk je vrolijke vriend de sentry. Neem aan dat je alles al gelezen hebt wbt. breakpoints.

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11 17:08
Umbrah schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:41:
[...]

Ja, maar de grootste buff, en daar komt je kern-DPS vandaan, is voor "die andere companion", namelijk je vrolijke vriend de sentry. Neem aan dat je alles al gelezen hebt wbt. breakpoints.
Gelezen/bekeken wel, maar nog niet echt iets mee gedaan. Heb momenteel nog geen van de DH sets near complete...

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Van het weekend een DH gemaakt, eerste keer omdat ik altijd veel lol heb met de barb. Echter als iedereen met een DH zo veel harder overal doorheen hakt, tja dan ook maar eens proberen. Valt me niks tegen in ieder geval, best leuk spelen. Het is nu zeker niet een kwestie van sentry droppen en wachten maar gewoon actief mee spelen.
Overigens is de RNG niet zo lief, er valt best regelmatig wat maar waarom geef je nu die hele shadow set.... Die wil ik helemaal niet. Voor HC kan ik me er ook niet veel bij voorstellen want met de passive die je bij dood gaan red heb je er ook niks aan (kan je betere gear pakken zodat je uberhaupt niet dood gaat).

• Apsie
retlaw schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:10:
[...]

Ik zou zeggen, leef je uit! Begin in ieder geval met het vermeldden van je huidige clan en battle tag in je signature.

Er is een tijd terug gekeken naar mensen die geen paragon level hadden. Deze zijn allemaal verwijderd. Andere restricties zijn lastig te maken anders dan de tijd dat een speler niet online is geweest. Het is imo lullig om iemand met 'maar' paragon 150 te verwijderen, als deze persoon wel wekelijks speelt. Is het dan wel netjes om iemand die plvl 500 is en even een break neemt te verwijderen? (die zal misschien twee maandjes wat anders aan het doen zijn, maar komt daarna weer fanatiek terug).

Dus... Als je een voorstel hebt horen we deze graag, schiet anders een van de officers ingame even aan. Mij, Stingray, Grin, Petrus... Dan kun je in het geval van een goed plan ook officer worden om dit uit te voeren! Als je de blog verder wilt uitwerken/beheren stuur dan een PM voor de login.
Ik begrijp dat het niet makkelijk is maar je was zo enthousiast in Juni... _/-\o_

Dit misschien een optie?
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/14580887968

Apsie's profiel

ResuCigam schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:45:
Een deel van de actieve leden (inclusief enkele officers) van de onofficiele GoT clan (dus niet de clan van retlaw, Grin, etc) zijn 6-8 weken geleden overgestapt naar Solidarity Gaming. Daarnaast zijn recentelijk ook de leden (en officers) van de multi-language clan Teamwork OverPowered ("TOP") overgestapt naar Solidarity Gaming.

Dit resulteert momenteel in een groep van zeer actieve spelers _/-\o_ die veelal gebruik maken van Teamspeak (niet alleen voor de lol, maar ook voor een gezellig gesprek en om een bijdrage te leveren aan de end-game progress).

Gisteravond meer dan 30 spelers tegelijkertijd online :*) momenteel zijn onze leden o.a. actief met GR tot/met lvl 47 8)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

ik zoek nog een clan :(

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Dan moet het helemaal mogelijk zijn om het restant van GoT2 bij GoT1 onder te brengen. 8)

Zie de topic start voor een aantal opties :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Read

Read

Join The Résistance

Vidra schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:36:
[...]

Zie de topic start voor een aantal opties :)
aangemeld voor de GoT clan :)

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Read schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:39:
[...]

aangemeld voor de GoT clan :)
Vergeet ook niet lid te worden van de Tweakers community > daar kan je ook makkelijker in contact komen met officers van de GoT clan en andere (Nederlandse) clans :)
retlaw schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:10:
[...]

Hoeveel plek hebben jullie momenteel in de GoT-clan?

[ Voor 32% gewijzigd door Vidra op 21-10-2014 18:43 ]

• Read

Read

Join The Résistance

Vidra schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:42:
[...]

Vergeet ook niet lid te worden van de Tweakers community > daar kan je ook makkelijker in contact komen met officers van de GoT clan en andere (Nederlandse) clans :)

[...]

Hoeveel plek hebben jullie momenteel in de GoT-clan?
okee :)

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Can i join ? Request pending ^^

<GoT> Brain3#2873

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Best een succesvolle week :) 400k dps omhoog. Zeven Marauder set items erbij, twee dubbele weliswaar. Drie via Kadala en vier drops. Nog een paar emeralds en alles is op max. De Boon of hoarder via de eerste Vault die geopend werd meegepikt. Twee RoRG drops en ik bleek er al een te hebben die ergens onder in de stash lag evenals The Compass Rose. Gehoopt op een drop van The Travellers Pledge maar die bleek ik ook al te hebben, zat bij een van mijn followers. Net omgedaan toen er opeens De Rakoff's glass of life amulet viel met een socket en 93%CHD viel, dus die maar meteen omgedaan. Nu alleen nog hopen op een TnT en een iets betere ring en ik ben aardig compleet :)

Steam || Diablo 3

• prutser001

prutser001

l0n3w012ph schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:49:
Best een succesvolle week :) 400k dps omhoog. Zeven Marauder set items erbij, twee dubbele weliswaar. Drie via Kadala en vier drops. Nog een paar emeralds en alles is op max. De Boon of hoarder via de eerste Vault die geopend werd meegepikt. Twee RoRG drops en ik bleek er al een te hebben die ergens onder in de stash lag evenals The Compass Rose. Gehoopt op een drop van The Travellers Pledge maar die bleek ik ook al te hebben, zat bij een van mijn followers. Net omgedaan toen er opeens De Rakoff's glass of life amulet viel met een socket en 93%CHD viel, dus die maar meteen omgedaan. Nu alleen nog hopen op een TnT en een iets betere ring en ik ben aardig compleet :)
Haha sommige mensen hebben toch zo'n geluk, ben al weken aan het klooien om ook maar een beetje een upgrade te krijgen, alles dat ik krijg is 0.1-0.8% dmg increase maar dan verlies ik wel 5-10% thoughness of healing.

Misschien maar eens een andere char gaan spelen wat zoals het nu gaat is er weinig aan.

Vandaag weer 1000 shards en niets, 12 bounty kistjes en niets, flinke rits rifts @ T4 en een paar T5 wel een hoop legendaries zowaar 3 nieuwe transmutes maar geen enkele upgrade. Aan het einde van alles even rustig gaan uitzoeken en heb een paar kandidaten maar daarvoor moet ik eerst een RORG.. welke maar niet wil komen.

Uiteindelijk 70 souls er bij stuk of 15 x Aughilds search en 10 x Aughilds shoulders gecraft en 2 redelijke kunnen maken welke me bij elkaar ~1.5% extra dmg geven.

Morgen maar eens met de Crusader gaan spelen, kijken of daar nog wat mee te halen valt, DH heb ik nog niet echt geprobeerd dus ben benieuwd kijken of ik ergens een T2-3 riftje mee kan pikken.

• Apsie
Hier een mooie nieuwe Sentry calculator....

http://sentrycalc.dawg6.com/sentry-web/

Met character import :)

[ Voor 14% gewijzigd door Apsie op 22-10-2014 00:13 ]

Apsie's profiel

Verwijderd

Apsie schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 00:13:
Hier een mooie nieuwe Sentry calculator....

http://sentrycalc.dawg6.com/sentry-web/

Met character import :)
wazig alles lijkt te kloppen na paar kleine aanpassingen maar hij geeft aan

7,08 mil damage over 30 sec on trash
8,89 mil damage over 30 sec on elites

dat lijkt niet te kloppen :/

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:27
Nice ik was altijd te lui om die calculator in te vullen!
Je char importeren lijkt goed te gaan.

Average Weapon Damage (includes crit, dex):
536,344.67
Pet APS:
2.9638
Break Point:
6
APS:
2.842
Attacks Per 30 Seconds:
97
Total Damage over 30 seconds:
8,517,158,524
DPS:
283,905,284

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12 07:38
Average Weapon Damage (includes crit, dex):
452,700.57
Pet APS:
4.209
Break Point:
7
APS:
4.154
Attacks Per 30 Seconds:
150
Total Damage over 30 seconds:
9,905,699,273
DPS:
330,189,976

Ik vind het maar een vage calculator, lijkt hele andere damage aan te geven dan d3profile.com... (en die was vrij accuraat, die damage kwam zeer aardig overheen met wat ik ingame zag)

EDIT: Hmm, target staat rechts default op 5, bij d3profile.com is dat lager :)

[ Voor 9% gewijzigd door FireDrunk op 22-10-2014 08:33 ]

Even niets...

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

FireDrunk schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:32:
Ik vind het maar een vage calculator, lijkt hele andere damage aan te geven dan d3profile.com... (en die was vrij accuraat, die damage kwam zeer aardig overheen met wat ik ingame zag)
Ik heb er even mee zitten spelen en als je bij de oude calculator "Number of AoE Targets" op 1 zet (en 1 sentry bij de output) dan kom ik vrijwel gelijk uit bij de nieuwe met "Max # of "additional" targets" op 1. Zodra ik de additional targets hoger zet komen er verschillen die groter worden bij meer targets.

• TiMMieJ
  • Laatst online: 14:45

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik ben met wat vrienden ook volop bezig om eindelijk eens in grift 40+ te komen. We zijn meestal met 3x een dh en 1x een wiz of crus. Maar we komen nog niet verder dan grift 38. Nu wil enkel er nog geen goede TNT en een bombardier rucksack droppen. Ook heb ik nog geen goede etrayu gevonden en ringen/amu's. Maar dat is gewoon een kwestie van tijd/geluk :).

Iig komen we steeds dichter in de buurt.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

Heb gisteren mijn IK set bonus compleet (met behulp van een bar slechte RoRG) kunnen krijgen. Heb het even getest, en ik rol nu door T1 heen (wat mijn standaard rift moeilijkheidsgraad is). Daarna T2 gedaan, ook dit gaat nog redelijk snel. T3 ook geprobeerd, hier ook geen moeite, alleen het gaat wat langzaam. Dus mijn DPS moet wat omhoog.
Moet nu nog op zoek naar een T&T en WH, daarnaast een betere RoRG zou ook niet erg zijn. Verder zie ik nog wel wat om mijn pad komt, al mijn gear kan op zich betere stats hebben.

I'm an Ironman!

Pagina: 1 ... 14 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.