Bedankt voor de tips,
En inderdaad RORG is een groot probleem, waar ik er al 6-8 heb gehad op mijn Seasonal nog 0 op mijn normale char... terwijl ik het dubbele aan bounties gedaan heb op mijn normale char... En ik spaar ze op zodat ik soms in 1 klap 15-20 chests open.
Ik spendeer mijn bloodshards alleen op gloves/head bij Kadala, helaas 0.0 resultaat tot nu toe.. Hoop andere items (hands - shrines last 10 minutes : bugged!!! ) en andere meuk. En ja ik wil een pet spec, ik heb die poison dart spec geprobeerd maar dat is me echt saai en iets te stressvol spelen waar pets iets meer relaxed is. Haunt was ook wel leuk maar niet rendabel op T3+ of je moet echt allemaal items hebben met +haunt dmg.
Mask of Jeram en Tasker and Theo heb ik nog nooit gehad. Niet op mijn Seasonal of op mijn normale ik begin me af te vragen of ze wel echt zijn, op 1 avond gooi ik er gemiddeld 1000 shards tegenaan en heb werkelijk 0.0, afgelopen weekend bijna 5000 shards er tegenaan gegooid (ik stop meestal op 450-470 shards anders moet ik weer rift hoppen om de rest op te pikken).
Mijn huidige mimic head piece is trouwens wel super sterk als het om dps gaat, het probleem is dat dit niet zichtbaar is in mijn sheet. Aangezien er geen 'interne' timer op zit gaan er soms wel 3-5 piranha waves achter elkaar weg + die mind control debuff. Waar ik er 1 cast, casten die mimics er 2-4 in die tijd.
Ik heb ook die 'grote Krokodil' geprobeerd en als ik die neem dan komt het wel eens voor dat er in 1 klap 3 elites weg zijn. Op bosses wil het wel eens gebeuren dat na de proc de boss de helft of driekwart van zijn leven mist. Ook zorgen die procs er voor dat mijn fetish legertje op 15 blijft.
En ja ik was al die Aughild set aan het maken maar alle rolls zijn op dit moment nog waardeloos, ik heb niets gehad dat ook maar iets in de buurt kon komen met wat enchanten, meestal zit ik 10-15%dmg onder wat ze me nu opleveren en daar gaat natuurlijk nog 500int vanaf die je krijgt met de set bonus, mijn elite dmg mag dan wel 15% omhoog gaan maar als ik 15-20% verlies op mijn normale dmg dan schiet die 15% elite dmg ook niet op.
Kortom de RNG GOD laat me in de steek... En dat begint wel een beetje irritant te worden.
En ja de spider queen spec heb ik ook geprobeerd, dit werkte toch niet altijd even lekker, Ook omdat je weinig/geen controle hebt over wat ze doen. De algehele schade die ze dan doen lijkt ook tegen te vallen maar ik zal die nog eens een poging geven.
[
Voor 5% gewijzigd door
prutser001 op 17-10-2014 16:05
]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"