• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

Goldman schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:39:
[...]

http://eu.battle.net/d3/e...dstorm-2335/hero/37823090

Het 'weten' van welke gear je moet bewaren en welke niet is altijd moeilijk. Ik bewaar persoonlijk altijd alle set items, ringen en amulets. "normale' legs bewaar ik tot mijn stash tab vol zit. Dan ga ik salavgen, de beste of waar ik plannen mee heb bewaar ik.

Unieke legs, zoals hexingpants, goede cindercoats, tasker en theo, die bewaar ik altijd. Dat zijn namelijk build changer :)

Ik zou als ik jouw was act1 bounties gaan doen, zorg voor een Ring of Royal.
Ok, hier heb ik wat aan, maar is je stash dan niet super snel vol? Ik heb al een RoR, maar de stats op dat ding is om te huilen. Of is de stat (1 set item minder nodig, voor de volgende bonus) zo goed, dat de rest niet heel veel uit maakt?

I'm an Ironman!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:15

Dark Angel

Corvette LS Power

Madstorm schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:20:
Ik heb een typisch 'noob' vraag denk ik. Maar hoe verzamelen jullie je gear, en weet je wat je het beste kan stashen of salvagen?
Ik speel nu weer een twee weken D3 (laatst gespeeld kort na de RoS Exp.), ik krijg zo af en toe wel een legendary. Maar in de meeste gevallen is het niet beter dat wat ik nu heb, nu weet ik wel dat ik niet alleen naar de cijfertjes (Thoughness en DMG) moet kijken.
Ik speel momenteel veel barb, en ik heb nu een zooitje random gear aan. Ik doe wel damage (iets meer dan 1M, en heb (met warcry) 13,5M though) maar ik zie daar geen verbeteringen meer in komen (qua drops). Nu heb ik wat builds bekeken, daar heb ik vaak hele andere gear voor nodig. Voor mijn gevoel kan ik een jaar doorgaan, maar dan zal ik dat nog niet hebben.
Hoe pakken jullie dit aan?

edit: Mijn, battlenet: Madstorm#2335
Ik kan er helaas geen 'fancy' link van maken omdat battle.net geblocked is op het werk
Veel met party's mee spelen. Zeker als er de zelfde classes in zitten is de kans groter dat er items vallen die jij eventueel kan gebruiken maar die voor een ander een downgrade zijn.
En ik heb zelf nu het gevoel dat ik meer vind ik Greater rifts dan een normaal rift.

En als je stash vol zit kan je altijd nog een nieuwe char aan maken en die ook vol stoppen met items die je wilt bewaren.
Je kan altijd een invite sturen mocht je een keer willen mee lopen.
Darkangelnl#2829

[ Voor 7% gewijzigd door Dark Angel op 17-10-2014 08:54 ]

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:51
Madstorm schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:51:
[...]

Ok, hier heb ik wat aan, maar is je stash dan niet super snel vol? Ik heb al een RoR, maar de stats op dat ding is om te huilen. Of is de stat (1 set item minder nodig, voor de volgende bonus) zo goed, dat de rest niet heel veel uit maakt?
Heb zelf tijdelijk een strength RoRG gebruikt op mijn DH om de Maurader 6pc bonus te krijgen. In deze build zorgde het voor mij wel voor meer damage omdat je sentries dan een leuke boost krijgen. Uiteindelijk wil je natuurlijk wel leuke stats naast de passive! Nu een DEX RoRG en dat gaf weer een extra boost t.o.v. de strength versie.

Droprate is aangepast dus het zou niet super lang moeten duren voordat je een nieuwe ring vindt (met hopelijk betere stats :p)

[ Voor 4% gewijzigd door schaapiej op 17-10-2014 09:05 ]

<GoT>NightStalker

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Gisteren door voor mij onverklaarbare redenen mijn DH geRIPt.
Was net T6 ready voor mijn gevoel.
Tijdens een Grift lvl 28, eigenlijk niet zo ontzettend spannend.
Geen pub game, rode waas, awareness kickt in, ik denk, huh, ik trek me iets terug, neem een potion, en probeer voorzichtig weer aansluiting te krijgen (awareness nog niet van cooldown af 8)7 ), ineens, pats, boem, DOOD.
Jammer, jammer, ik had een echt goede Etrayu en redelijke Taskers, een complete M6 zit nog in mijn stash en de leg. gems komen wel weer.
Boon of the Hoarder zat gelukkig ook in de stash, geen geldzorgen, genoeg parapoints, en genoeg gems.
Inmiddels ook al weer op lvl 67, vooral dankzij Tollo71.
115 uur zaten erin, wel lol gehad, het is dan ook een spelletje, en weer een ervaring rijker.

Cititzen of Ladonia

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-12 08:10
Dus... Ik ben gister weer eens begonnen aan D3, na zo'n 3 maanden. Zo te zien veel veranderd! gister meteen al wat legendaries en een set ammu :D maar nou ben ik toch benieuwd wat jullie er van vinden (let niet op de gems, want ja..... die zijn gewoon 3x keer niks 8)7 )

http://eu.battle.net/d3/e...alFlux-2621/hero/34192756

Misschien hebben jullie wat tips waar ik het beste weer kan beginnen? Zoals bounties doen of gewoon farmen tot dat je er bij neer valt :9

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

schaapiej schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:04:
[...]

Heb zelf tijdelijk een strength RoRG gebruikt op mijn DH om de Maurader 6pc bonus te krijgen. In deze build zorgde het voor mij wel voor meer damage omdat je sentries dan een leuke boost krijgen. Uiteindelijk wil je natuurlijk wel leuke stats naast de passive! Nu een DEX RoRG en dat gaf weer een extra boost t.o.v. de strength versie.

Droprate is aangepast dus het zou niet super lang moeten duren voordat je een nieuwe ring vindt (met hopelijk betere stats :p)
Voor zoiets is het natuurlijk logisch dat je hem gebruikt, maar ik heb momenteel maar één set waar ik twee items van aan heb. Met RoRG zou ik alleen een 20% life bonus krijgen (wat op HC natuurlijk mooi is meegenomen), de rest van mijn set items is random spul.

I'm an Ironman!

:')

Begin me steeds eenzamer te voelen in D3. Nu mijn clan functionaliteiten 0 zijn en ik dus 0 interactie met de clan heb/kan hebben is het allemaal publics of solo -O-

WD gaat redelijk, al wat legs gegambled en ben Grifts aan het doen voor legs. Volgens mij heeft Blizzard de droprate in Rifts generfed want de 4-6 legs op T6 zijn er nu hooguit 2-3, en op Torment 2/3 dropt er misschien 1 per run. En vaak zelfs 0. Dus dan maar Grifts, waar de drop kans zowat 100% zeker minimaal 1 leg is. :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-12 20:22
Madstorm schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:51:
[...]

Bij mij niet, ik speel 1 char op dit moment. Dus heb 5 tabs hiervoor.

Globale indeling:
tab 1: Gems, craft middelen, overige dingen (keys, ubercrafting mats)
tab 2: set items, alles wat groen is.
tab 3: normale legs
tab 4: rings / amulets / belts
tab 5: random stuff wat ik wil bewaren.

Dit werkt voor mij prima.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Angeloonie schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:20:

Begin me steeds eenzamer te voelen in D3. Nu mijn clan functionaliteiten 0 zijn en ik dus 0 interactie met de clan heb/kan hebben is het allemaal publics of solo -O-

WD gaat redelijk, al wat legs gegambled en ben Grifts aan het doen voor legs. Volgens mij heeft Blizzard de droprate in Rifts generfed want de 4-6 legs op T6 zijn er nu hooguit 2-3, en op Torment 2/3 dropt er misschien 1 per run. En vaak zelfs 0. Dus dan maar Grifts, waar de drop kans zowat 100% zeker minimaal 1 leg is. :)
De nerf voor T6 rifts valt volgens mij wel mee hoor. Gewoon alles afmaken, alle lijken omdraaien, alles wat stuk kan stuk maken. Krijg je echt wel 4-6 legendaries en 1-2 set items per run.

Als je een keer samen wilt riften kun je me toevoegen Muskusrat#1576. Speel ook voornamelijk alleen helaas :(

[ Voor 8% gewijzigd door Bisamrat op 17-10-2014 09:30 ]

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Bisamrat schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:23:
[...]

De nerf voor T6 rifts valt volgens mij wel mee hoor. Gewoon alles afmaken, alle lijken omdraaien, alles wat stuk kan stuk maken. Krijg je echt wel 4-6 legendaries en 1-2 set items per run.

Als je een keer samen wilt riften moet je maar even je id posten. Speel ook voornamelijk alleen helaas :(
-.-
Heb gisteren 3 a 4 T2 riftjes gedaan, wel geteld 1 legendary :(

Edit, wacht dat lieg ik, ik had er 2 volgens mij .. :9

[ Voor 6% gewijzigd door Madstorm op 17-10-2014 09:30 ]

I'm an Ironman!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Damn als er 1 item moet herbekeken worden is het toch wel "Unrelenting Phalanx" (Crusader Shield).

Gisteren dropte men er eentje op men seasonal crusader (al 2 op men non seasonal)....men eerste was redelijk en na wa rollen was em bruikbaar...maar kan makkelijk beter.

...de tweede die dropte, dacht ik dat het niet slechter kon.

Dus toen gisteren men derde dropte dacht ek "JACKPOT".....echt niet!...nog slechter dan men tweede. :-(

Nu al meer dan 15 keer gererolled, en kan er maar geen CHC op krijgen....ah crap.

Kadala maar wat om hulp vragen zeker? :-)

Maar zelfs met dit crappie schild, lukt het wel wat beter.....beetje finetunen en tkomt wel in orde

<GoT> Brain3#2873

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Brain3 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:35:
Damn als er 1 item moet herbekeken worden is het toch wel "Unrelenting Phalanx" (Crusader Shield).

Gisteren dropte men er eentje op men seasonal crusader (al 2 op men non seasonal)....men eerste was redelijk en na wa rollen was em bruikbaar...maar kan makkelijk beter.

...de tweede die dropte, dacht ik dat het niet slechter kon.

Dus toen gisteren men derde dropte dacht ek "JACKPOT".....echt niet!...nog slechter dan men tweede. :-(

Nu al meer dan 15 keer gererolled, en kan er maar geen CHC op krijgen....ah crap.

Kadala maar wat om hulp vragen zeker? :-)

Maar zelfs met dit crappie schild, lukt het wel wat beter.....beetje finetunen en tkomt wel in orde
15x rerollen is toch niks? Bij sommige items kreeg ik pas na 40+ pogingen wat ik zocht. 2M gold per reroll is geen uitzondering ;)

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Verwijderd

Skarloc schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:48:
[...]

15x rerollen is toch niks? Bij sommige items kreeg ik pas na 40+ pogingen wat ik zocht. 2M gold per reroll is geen uitzondering ;)
Ikr, er zijn bij mij items die 64 mil per re-roll kosten, maar geld is maar relatief nu dat de boon of the hoarder gem bestaat. ;)

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-12 16:44
sorcees schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:05:
Was net T6 ready voor mijn gevoel.
Tijdens een Grift lvl 28, eigenlijk niet zo ontzettend spannend.
Geen pub game, rode waas, awareness kickt in, ik denk, huh, ik trek me iets terug, neem een potion, en probeer voorzichtig weer aansluiting te krijgen (awareness nog niet van cooldown af 8)7 ), ineens, pats, boem, DOOD.
Had je misschien nog een unity ring om?

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Angeloonie schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:20:

Ik loop met mijn DH (XBox One) in rifts op T3 en ben al blij als ik uberhaupt een legendary krijg. Op de PC had ik regelmatig 5 legendaries per rift (T3), op de console nooit meer dan 3 en de laatste tijd heb ik gemiddeld maar 1 legendary in een rift. En legs zie ik al helemaal niet voorbij komen (zag ze op de PC ook al bijna nooit).

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Skarloc schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:48:
[...]

Centjes zijn op :( ...moet dringend Boon of the Hoarder, en een RorG, en nog 1 item van de Akkan set en ik ben vertrokken 8)

<GoT> Brain3#2873

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-12 14:38
sorcees schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:05:
speelde je met iemand die de poison leg gem gebruikte? Bepaalde mobs kunnen projectielen terugkaatsen en als deze dan met de poison gem DoTzijn geinfecteerd, kan het je dood betekenen, zo is gisteren een clanmaatje dood gegaan

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/14580318094

Movies: letterboxd

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

cfern schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:53:
[...]

Had je misschien nog een unity ring om?
Ja, maar niemand anders in de party.

Cititzen of Ladonia

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Hmm, zat net even de 'Boon of the Hoarder' te bekijken, deze kon ik nog niet. Dat wordt dus even goblins farmen :)

I'm an Ironman!

Verwijderd

Madstorm schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:55:
Hmm, zat net even de 'Boon of the Hoarder' te bekijken, deze kon ik nog niet. Dat wordt dus even goblins farmen :)
is ideaal heb hem nu op lvl 27 en als ik mn gold laag staat (lees onder de 250 mil) dan vervang ik 1 van mijn gems voor de bone of hoarder en zet ik gold find in paragorn max en doe ik even wat gold runs gaat erg lekker bergen met gold 8)

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:14

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:58:
[...]

is ideaal heb hem nu op lvl 27 en als ik mn gold laag staat (lees onder de 250 mil) dan vervang ik 1 van mijn gems voor de bone of hoarder en zet ik gold find in paragorn max en doe ik even wat gold runs gaat erg lekker bergen met gold 8)
Idd!
Met de juiste gear en een high lvl BoH zit je -afhankelijk van je Gear- zo op 100 miljoen tot 1 miljard per uur. Heerlijk! Zelf zit ik met m'n GF set rond de 400M per uur.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:58:
[...]

Kom ik aan met mijn 10M hoopje :P
Weet iemand waar je goblins het beste kan farmen? Of gewoon rifts doen en daarin zoeken?

I'm an Ironman!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-12 16:03

ResuCigam

BOFH

Madstorm schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:05:
[...]
Weet iemand waar je goblins het beste kan farmen? Of gewoon rifts doen en daarin zoeken?
Als het je om de Vaults gaat dan komen die alleen voor in de bounties heb ik begrepen. Dus niet in rifts of greaters!

We do what we must because we can.

Verwijderd

[...]

ik weet niet of je in een rift bij een goblin the vault kan krijgen, omdat je al in een instance zit maar als dat zo is dan zou ik zeggen in rifts want daar kan je grote groep met goblins vinden en dan heb je aanzienelijk meer kans. ik geloof dat goblin 2% kans geeft op vault heb hem zelf ergens tussen de 4 en 6x gehad als je de vault krijgt heb je 100% kans op bone of hoarder en je krijgt daar ook al een leuke berg met gold je moet alles vernietigen dat je kan slopen en krijgt bergen met gold en gems

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-11 09:06

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Gisteren eindelijk m'n crusader een beetje battle-ready gekregen met een FotF.
nu nog een paar fatsoenlijke ringetjes :D

Moet zeggen dat die " waardeloze" amulet nu toch wel lekker werkt met al die stats

[ Voor 26% gewijzigd door markklok op 17-10-2014 12:10 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12 17:44
[...]

Ik vind de "cave of the moon clan" in act 1 het makkelijkst zoeken naar een gobbie. Er zit er bijna altijd wel een en de cave spawned maar op 4 plekken :)

Apsie's profiel

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Goblin vault komt NIET voor tijdens rifts en grifts.
Bounties is de manier, bounties A1 voor kans op de RoRG.

Gold farmen met een goldwrap om, gigantische armor buff, zeker goed voor HC, kun je ineens ook T6 aan, mits je damage goed is.

[ Voor 37% gewijzigd door sorcees op 17-10-2014 12:13 ]

Cititzen of Ladonia

• Meatwagon
  • Laatst online: 02-12 08:10
Apsie schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:10:
[...]

Ik vind de "cave of the moon clan" in act 1 het makkelijkst zoeken naar een gobbie. Er zit er bijna altijd wel een en de cave spawned maar op 4 plekken :)
Goeie tip! Ga ik daar van het weekend is even naar kijken ^^ heb wel wat gold nodig

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Van het weekend maar eens vol op A1 bounties los gaan dus...
Al veel goblins gezien de afgelopen 2 avonden (10+), maar voornamelijk in rifts.. :F

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Ik pak meestal
- Northern Highlands, hoek links bovenin
- halls of agony (als is die niet meer gegarandeerd)
- spider cave (dat is de D2 benaming ik weet het maar de queen diarea quest), links of rechts zit een smalle gang, halverwege zit soms een paarse spin op ene cocconed victim. Als die spin er is, dan zit er gegarandeed een goblin in die cocooned victim.
- Arreat core
- tower of the damned

zo'n run doe ik vaak als ik act 1 bounties loop, dan pak ik dat nog even mee

ow enne, sinds de patch nog geen goblin gehad die een portal spawned...ik heb er al 250+ gesloopt...

[ Voor 9% gewijzigd door ZTeeVeR op 17-10-2014 12:17 ]

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
zou gewoon pub split bty's doen.

Kan je per tijdseenheid veel meer gob's killen en dus meer kans op de portal :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Thanks all, dat wordt van het weekend even farmen dus :)

I'm an Ironman!

• schaapiej
Madstorm schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:12:
[...]

Voor zoiets is het natuurlijk logisch dat je hem gebruikt, maar ik heb momenteel maar één set waar ik twee items van aan heb. Met RoRG zou ik alleen een 20% life bonus krijgen (wat op HC natuurlijk mooi is meegenomen), de rest van mijn set items is random spul.
Dan uiteraard niet doen. Alleen als je wat nuttige set bonussen kan krijgen is het wat waard.
Anders lekker je 'oude' ring gebruiken en wachten op een fatsoenlijke RoRG.

Game draait onderhand om één item: RoRG! :+

<GoT>NightStalker

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

schaapiej schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:25:
[...]

Dan uiteraard niet doen. Alleen als je wat nuttige set bonussen kan krijgen is het wat waard.
Anders lekker je 'oude' ring gebruiken en wachten op een fatsoenlijke RoRG.

Game draait onderhand om één item: RoRG! :+
Nou, meer om een goede TnT!

Cititzen of Ladonia

• Apsie
sorcees schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:28:
[...]

Nou, meer om een goede TnT!
Of een goede HF amulet :)

Apsie's profiel

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Items grinden dus.

Cititzen of Ladonia

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:11
Of een FotF ;)

Die RoRG is tegenwoordig niet meer zo'n groot issue (mits je T6 kan spelen). Farm een cache of 6 à 7, open ze allemaal en de kans is groot dat je er een ring uit haalt.

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Voor een RoRG maakt het toch niet uit als je dit op normal doet? Of krijg je meer kans als je T1 of T2 doet?

I'm an Ironman!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:11
Hoe hoger het Torment level, hoe groter de kans dat er een legendary in de cache zit (op T6 is dit 100%)

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:27

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grinden, grinden, grinden... En keuzes maken in je gear. Zo vond ik gisteren in de run die ik eigenlijk niet had willen doen, (Ah, nog eentje!) een trifecte xephirian amulet met de stats.

690 dex
6% increase attack speed
55% CHD
8% CHC

En wat doe je dan?! Wat zouden jullie doen? In eerste instantie dacht ik 55 CHD -> >90 CHD.. Maar waarschijnlijk is de dex eraf halen voor een socket beter. Wat ook nog kan is de ias naar een socket. Dan is ie helaas niet meer bruikbaar voor een build waar BP 4,155 gehaald moet worden.

Het zou mooi zijn als een ramal gift ook in jewelry gebruikt kan worden! (puntje voor je post Legolas :)). Dan was de keuze niet zo moeilijk.

Het idee om een soort gem of royal grandeur te introduceren kwam ook voorbij op de TS. Best leuk verzonnen (Flawless volgens mij) :). Zit je niet meer perse aan die ring vast.

Battle.net || Strava

• schaapiej
lolgast schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:31:
Of een FotF ;)

Die RoRG is tegenwoordig niet meer zo'n groot issue (mits je T6 kan spelen). Farm een cache of 6 à 7, open ze allemaal en de kans is groot dat je er een ring uit haalt.
Is inderdaad geen issue meer met de huidige droprate.

Ik doelde meer op het feit dat onderhand elke build een RoRG nodig heeft en je dus altijd weer bij dat items uitkomt. Bijvoorbeeld een M6 build kan ook prima zonder RoRG maar dan kan je geen T&T equippen. (al moet die T&T dan wel vallen :P )

<GoT>NightStalker

Verwijderd

wat is goeie WD built ? denk dat ik die wil gaan spelen ff kijken hoe dat bevalt en heeft iemand een linkje naar een char met die built zodat ik beetje kan kijken wat handigst is qua items en skills
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:17:
wat is goeie WD built ? denk dat ik die wil gaan spelen ff kijken hoe dat bevalt en heeft iemand een linkje naar een char met die built zodat ik beetje kan kijken wat handigst is qua items en skills
Die builds hangen volledig af van je items :P Heeft geen zin om een build op te zoeken waarvan je de items niet hebt. :P

Ik ben ook een WD begonnen en ben nu gewoon items aan het farmen met iets dat werkt. Zo lang je de Jade set of SMK etc. niet hebt blijf je toch met wat aanmodderbuilds zitten :P

• Apsie
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:17:
Je kan kiezen, heb er genoeg :) http://eu.battle.net/d3/en/profile/Apsie1944-2958/career

Maar zoals Angeloonie al zei: het hangt af van je gear ;)

Apsie's profiel

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Word echt helemaal gek van Grifts!

Lukt me elke keer niet solo.
Niet omdat ik geen dmg of health heb ofzo.
Nee, kom altijd wrath tekort. kost ontzettend veel tijd!

iemand een tip?

http://eu.battle.net/d3/e...sterNL-2110/hero/41797458

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:14

Grin

Ride si sapis.

WishmasterNL schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:23:

iemand een tip?

Zie t schild op mijn crus @ signature. Zo heb je veelal voldoende wrath. Never mind, dat schild van jou ben je nodig voor je build.

[ Voor 6% gewijzigd door Grin op 17-10-2014 13:30 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Verwijderd

Apsie schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:21:
[...]

Je kan kiezen, heb er genoeg :) http://eu.battle.net/d3/en/profile/Apsie1944-2958/career

Maar zoals Angeloonie al zei: het hangt af van je gear ;)
ja dat snap ik wel maar wil dus wat items gaan verzamelen dmv shards zodat ik wat sneller de build kan krijgen (doe snel rifts met DH) kan je trouwens cache overgeven in mijn geval van DH naar WD en heeft dat invloed op de drops?

• Lekker Ventje

iemand een tip?

Mij lukt het ook niet met WD en DH. Ik hou elke keer 10% over doordat ik telkens veel teveel elites tegelijk tegen kom. Snap ook de zin van die trial niet.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Apsie
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:32:
[...]

ja dat snap ik wel maar wil dus wat items gaan verzamelen dmv shards zodat ik wat sneller de build kan krijgen (doe snel rifts met DH) kan je trouwens cache overgeven in mijn geval van DH naar WD en heeft dat invloed op de drops?
Het veiligst (en het snelst) is een fetish build (beetje extreem, gericht op Grifts: http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/35440340) maar de skills zijn min of meer universeel. :P
Je kan de cache inderdaad overgeven, pas bij uitpakken krijg je de items die bij het character horen die ze uitpakt...

Apsie's profiel

• schaapiej

iemand een tip?

Je zou de rune op A-Champion kunnen vervangen voor de rune die je meer Wrath regen geeft, Embodiment of Power.
Verlies je wel weer wat thoughness van..

Edit: Judgement eventueel naar Shield Glare (Rune: Zealous Glare) zou ook nog kunnen helpen.

[ Voor 9% gewijzigd door schaapiej op 17-10-2014 13:44 ]

<GoT>NightStalker

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-12 18:40

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

iemand een tip?

Nou je mist damage.
Je kunt je gems nog upgraden voor meer strgt, er kan met gemak nog 1000 strgt op je wapen.
Verder kun je nog 30% phys damage erbij krijgen met dat éne wapen (naam kwijt), dat werkt ook goed, of dat andere wapen (ook naam kwijt) met de 50% damage vs elites.
Vervolgens gogok misschien omwisselen voor de gem met damage vs impared.

Effectief gezien kun je nog zeker 40-50% meer damage gaan doen, wat dus ook je wrath verbetert omdat je minder hoeft te casten.

• schaapiej
Douweegbertje schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:41:
[...]

Nou je mist damage.
Je kunt je gems nog upgraden voor meer strgt, er kan met gemak nog 1000 strgt op je wapen.
Verder kun je nog 30% phys damage erbij krijgen met dat éne wapen (naam kwijt), dat werkt ook goed, of dat andere wapen (ook naam kwijt) met de 50% damage vs elites.

Effectief gezien kun je nog zeker 40-50% meer damage gaan doen, wat dus ook je wrath verbetert omdat je minder hoeft te casten.
Heart Slaughter!

<GoT>NightStalker

• WishmasterNL
  • Nu online

WishmasterNL

Douweegbertje schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:41:
[...]

Nou je mist damage.

strenght op wapen kan niet meer. daar zit al +10% dmg op.
Gem wisselen: de gem die jij bedoeld zit al in een van mijn ringen ;)

• Douweegbertje
  • Laatst online: 03-12 18:40

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ja, je wapen ruilen voor een goede bedoel ik dan hé.
Weapon Dmg is echt het probleem niet, probleem is Judgment :P

Vervang deze met Shield Glare - Zaelous Glare, en je hebt al wat meer Wrath terug.

Maar er mist nogal wat op bijna alle items..

Gloves: Geen cooldown
Ringen: AS ipv CHC
Schild: Geen cooldown, geen CHC
Wapen: Geen str (WHY?? waarom is de str gererolled voor DMG en niet de vit?)

Daarnaast wil je op je Templar niet Guardian maar Inspire hebben.

Qua gear moet je nog een Vigilante Belt en een Leoric's Crown, maar die laatste zal wat lastig te vinden zijn :+

[ Voor 63% gewijzigd door Angeloonie op 17-10-2014 13:55 ]

• WishmasterNL
  • Nu online

WishmasterNL

Angeloonie schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:50:
Weapon Dmg is echt het probleem niet, probleem is Judgment :P

Vervang deze met Shield Glare - Zaelous Glare, en je hebt al wat meer Wrath terug.

Maar er mist nogal wat op bijna alle items..

Gloves: Geen cooldown
Ringen: AS ipv CHC
Schild: Geen cooldown, geen CHC
Wapen: Geen str (WHY?? waarom is de str gererolled voor DMG en niet de vit?)

Daarnaast wil je op je Templar niet Guardian maar Inspire hebben.

Qua gear moet je nog een Vigilante Belt en een Leoric's Crown, maar die laatste zal wat lastig te vinden zijn :+
gaan we eens proberen ;)

en waarom de Vit niet is gererolled op mn wapen?
verkeerde aangeklikt. per ongelijk :S

[ Voor 6% gewijzigd door WishmasterNL op 17-10-2014 14:10 ]

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:40
schaapiej schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:40:
[...]

Je zou de rune op A-Champion kunnen vervangen voor de rune die je meer Wrath regen geeft, Embodiment of Power.
Verlies je wel weer wat thoughness van..

Edit: Judgement eventueel naar Shield Glare (Rune: Zealous Glare) zou ook nog kunnen helpen.
Je kunt ook nog de +18% life proberen te rerollen naar Critical hit chance. Als je die op 10% weet te krijgen zul je veel meer damage doen!

• WishmasterNL
  • Nu online

WishmasterNL

En een tip over waar ik het beste voor kan gambelen bij kadala? :P

• Apsie
WishmasterNL schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:28:
En een tip over waar ik het beste voor kan gambelen bij kadala? :P
Ligt eraan wat je nodig hebt?

Apsie's profiel

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
Misschien een beetje een rare vraag maar sinds de laatste patch hoor ik mijn character niks meer zeggen als ik grote groepen mobs kill. Gewoon toeval of is dit een bug? Op PS4 speel ik.

Welcome to the League of Draven

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik zit een beetje vast met mijn WD, alles wat ik krijg lijkt ruk (bewaar voor zover mogelijk alles).

http://www.diabloprogress...um-2220/Aloysius/44478722

Ik zou nog een RORG moeten hebben, hiermee vervang ik die set ring, het probleem is een goede vinden met int/chc/chd/as en het liefst met socket.
Dan 2 items vervangen voor die 'Aughild' set zodat ik die +15% elite dmg heb.

Een ander wapen, ookal geeft het wapen dat ik nu gebruik meer dmg de proc van Windseeker is wel erg lekker met 4-5mil crits. Maar hier zou ik een betere versie van moeten vinden.

Ik probeer af en toe mee te liften op T6 maar dit eindigt vaak met mij dood :P T4 gaat goed zolang ik bij de andere blijf, T3 kan ik makkelijk solo aan terwijl de andere 3 nog staan te craften oid.

Soms ga ik mee met een T5-6 run maar daar voeg ik weinig aan toe buiten de debuffs/buffs. Ik krijg meestal een beetje spek en bonen gevoel. Bounties lukken meestal wel op T6 maar het duurt langer, waar ik op T3-4 er doorheen wandel lijkt de stap naar T5/6 weinig verschil te maken T5 en 6 voelen even moeilijk.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Lekker Ventje
Euphanasia schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:32:
Misschien een beetje een rare vraag maar sinds de laatste patch hoor ik mijn character niks meer zeggen als ik grote groepen mobs kill. Gewoon toeval of is dit een bug? Op PS4 speel ik.
Bij mij zegt ze juist teveel. Als ik een sentry plaats krijg ik elke keer te horen dat ze dat nog niet kan doen. Maar de sentry staat er juist wel.

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
Lekker Ventje schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:36:
[...]

Bij mij zegt ze juist teveel. Als ik een sentry plaats krijg ik elke keer te horen dat ze dat nog niet kan doen. Maar de sentry staat er juist wel.
Dat soort dingen hoor ik wel maar als je grote groepen mobs killde hoorde je bv. "That was just a taste!" als demon hunter, die hoor ik niet meer. Niet heel boeiend maar ik vond dat wel wat hebben.

Welcome to the League of Draven

Verwijderd

Euphanasia schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:38:
[...]

Dat soort dingen hoor ik wel maar als je grote groepen mobs killde hoorde je bv. "That was just a taste!" als demon hunter, die hoor ik niet meer. Niet heel boeiend maar ik vond dat wel wat hebben.
ik hoor het nog regelmatig maar ik speel op PC

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:38
prutser001 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:33:
Ik zit een beetje vast met mijn WD, alles wat ik krijg lijkt ruk (bewaar voor zover mogelijk alles).

Ik zou nog een RORG moeten hebben, hiermee vervang ik die set ring, het probleem is een goede vinden met int/chc/chd/as en het liefst met socket.

Een ander wapen, ookal geeft het wapen dat ik nu gebruik meer dmg de proc van Windseeker is wel erg lekker met 4-5mil crits. Maar hier zou ik een betere versie van moeten vinden.

Ik probeer af en toe mee te liften op T6 maar dit eindigt vaak met mij dood :P T4 gaat goed zolang ik bij de andere blijf, T3 kan ik makkelijk solo aan terwijl de andere 3 nog staan te craften oid.

Soms ga ik mee met een T5-6 run maar daar voeg ik weinig aan toe buiten de debuffs/buffs. Ik krijg meestal een beetje spek en bonen gevoel. Bounties lukken meestal wel op T6 maar het duurt langer, waar ik op T3-4 er doorheen wandel lijkt de stap naar T5/6 weinig verschil te maken T5 en 6 voelen even moeilijk.
Je mist inderdaad nog een beetje de killer items en zit tussen twee specs in lijkt het. Enerzijds heb je Jade doc items, maar mis je Quetzacotl. Anderzijds heb je Zuni-set en TMF voor pets, maar mis je bijvoorbeeld Tasker and Theo of Mask of Jeram die een pet spec echt goed maken. Qua build heb je wel redelijk ingezet op pets lijkt het.

Probeer dus nog wat extra items te vinden en maak dan een keuze welke kant je op wilt zou mijn advies zijn :) RoRG is tegenwoordig wel redelijk makkelijk te vinden als je T6 aankunt. Ook een RoRG met mindere rolls kan nog steeds heel waardevol zijn vanwege de bonus. En een slechte stat roll je sowieso weg voor een socket voor je legendary gem.

• infidel011
  • Laatst online: 13:38
prutser001 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:33:

Denk dat die RoRG op dit moment het belangrijkste voor jou is. Als je die gevonden hebt kun je gaan puzzelen.

Ik zou die hele Jade set dumpen. en iig beginnen met aughild's shoulders/bracers. Taskers and Theo zijn onmisbaar voor elke pet build. Verder kan je proberen een witching hour te scoren, al is dit lastig. Zunimassa's pox weg --> RoRG.

Als wapen zou een SmK ideaal zijn, maar probeer het maar eens te vinden, is mij helaas ook nog niet gelukt ;(. Een flayer zou een goede oplossing zijn, omdat deze i.c.m Plague of toads erg veel fetishes proct.

Verder zou ik locust swarm weg doen en Gargantuan (Wrathfull protector) gaan gebruiken voor de extra damage.

edit: Mask of jeram inderdaad, ook onmisbaar bij een pet build :)

• jorissu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-03 11:11
Iemand nog tips voor mijn goldfarmer? :P http://eu.battle.net/d3/e...orissu-1563/hero/14941647

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12 07:38
Multishot dmg -> movmt speed? :)

Even niets...

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Angeloonie schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:50:

Leorics Crown is redelijk makkelijk te krijgen via Kadala (mijn ervaring), alleen er eentje vinden met 100%effect valt niet mee ;)

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:21
Zekers!
Movement Speed kan je gewoon via Paragon Points relatief makkelijk terugkrijgen.
+15% dmg op een skill niet.

Mocht je nog een erg laag Paragon lvl hebben en het niet prettig vinden zonder de movement speed zou ik hem gewoon laten zoals hij nu is en hem later (indien je nog geen betere gevonden hebt) rerollen.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:27

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Skarloc schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:49:
[...]

Leorics Crown is redelijk makkelijk te krijgen via Kadala (mijn ervaring), alleen er eentje vinden met 100%effect valt niet mee ;)
mooie SoJ op je barb! Was er laatst niet een post van een viable lightning build?! Misschien dat ik m dan ook nog een kans ga geven...

Battle.net || Strava

• WishmasterNL
  • Nu online

WishmasterNL

heb inmiddels een nieuw wapen:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2i40hy.jpg

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:38
infidel011 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:43:
[...]

Denk dat die RoRG op dit moment het belangrijkste voor jou is. Als je die gevonden hebt kun je gaan puzzelen.

Ik zou die hele Jade set dumpen. en iig beginnen met aughild's shoulders/bracers. Taskers and Theo zijn onmisbaar voor elke pet build. Verder kan je proberen een witching hour te scoren, al is dit lastig. Zunimassa's pox weg --> RoRG.

Als wapen zou een SmK ideaal zijn, maar probeer het maar eens te vinden, is mij helaas ook nog niet gelukt ;(. Een flayer zou een goede oplossing zijn, omdat deze i.c.m Plague of toads erg veel fetishes proct.

Verder zou ik locust swarm weg doen en Gargantuan (Wrathfull protector) gaan gebruiken voor de extra damage.

edit: Mask of jeram inderdaad, ook onmisbaar bij een pet build :)
Nog even als aanvulling ; mocht je een SMK vinden, dan kun je Zuni ook meteen trashen. Rhen'ho is inderdaad goed alternatief.

Zonder MoJ kun je ook nog kijken naar Carnevil of Grin Reaper. Met Carnevil en Zuni kun je een aardige poison build met darts maken, zeker als je ook nog het wapen hebt waarmee darts piercen. Met Grin Reaper valt een aardige build met Corpse Spiders - Spider Queen te maken. Die is al eens langsgekomen in dit topic.

• Ruigerock
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

WD spelen is leuk maar het is lastig om de toughness hoog te krijgen, 10.5 miljoen zit ik nu op met HC en GRifts 22+ beginnen wel eng te worden. Rood knipperend scherm is zeker niet mijn bedoeling ;)

Het loot systeem lijkt echt zijn momenten te hebben, zo vind je vaak één item meerdere malen in een week en dan weer heel lang niet. 3 Ramaladinges in één week en daarna nooit meer, veel Stone of Jordans en daarna nooit meer/zeldzaam, deze week al 2x Tall Mans Finger tot mijn verbazing.

Diablo 3 - Battle.net

Voor je Crusader?

Geeft hij meer damage omdat hij wel str heeft?

• WishmasterNL
  • Nu online

WishmasterNL

Angeloonie schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:36:
[...]

Voor je Crusader?

Geeft hij meer damage omdat hij wel str heeft?
kreeg 10% meer dmg
1000 str staat dus ongeveer gelijk aan 200 DPS op een wapen :+

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-11 10:43
Ja, heel grappig al die gold items. :D

Maar ja.. of je nou 10M of 20M oppikt per rift maakt niet zoveel uit. :/
Morrar schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:25:
[...]

Nog even als aanvulling ; mocht je een SMK vinden, dan kun je Zuni ook meteen trashen. Rhen'ho is inderdaad goed alternatief.

Zonder MoJ kun je ook nog kijken naar Carnevil of Grin Reaper. Met Carnevil en Zuni kun je een aardige poison build met darts maken, zeker als je ook nog het wapen hebt waarmee darts piercen. Met Grin Reaper valt een aardige build met Corpse Spiders - Spider Queen te maken. Die is al eens langsgekomen in dit topic.
Je kan ook nog overwegen om een WD support build te bouwen :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Bedankt voor de tips,

En inderdaad RORG is een groot probleem, waar ik er al 6-8 heb gehad op mijn Seasonal nog 0 op mijn normale char... terwijl ik het dubbele aan bounties gedaan heb op mijn normale char... En ik spaar ze op zodat ik soms in 1 klap 15-20 chests open.

Ik spendeer mijn bloodshards alleen op gloves/head bij Kadala, helaas 0.0 resultaat tot nu toe.. Hoop andere items (hands - shrines last 10 minutes : bugged!!! ) en andere meuk. En ja ik wil een pet spec, ik heb die poison dart spec geprobeerd maar dat is me echt saai en iets te stressvol spelen waar pets iets meer relaxed is. Haunt was ook wel leuk maar niet rendabel op T3+ of je moet echt allemaal items hebben met +haunt dmg.

Mask of Jeram en Tasker and Theo heb ik nog nooit gehad. Niet op mijn Seasonal of op mijn normale ik begin me af te vragen of ze wel echt zijn, op 1 avond gooi ik er gemiddeld 1000 shards tegenaan en heb werkelijk 0.0, afgelopen weekend bijna 5000 shards er tegenaan gegooid (ik stop meestal op 450-470 shards anders moet ik weer rift hoppen om de rest op te pikken).

Mijn huidige mimic head piece is trouwens wel super sterk als het om dps gaat, het probleem is dat dit niet zichtbaar is in mijn sheet. Aangezien er geen 'interne' timer op zit gaan er soms wel 3-5 piranha waves achter elkaar weg + die mind control debuff. Waar ik er 1 cast, casten die mimics er 2-4 in die tijd.
Ik heb ook die 'grote Krokodil' geprobeerd en als ik die neem dan komt het wel eens voor dat er in 1 klap 3 elites weg zijn. Op bosses wil het wel eens gebeuren dat na de proc de boss de helft of driekwart van zijn leven mist. Ook zorgen die procs er voor dat mijn fetish legertje op 15 blijft.

En ja ik was al die Aughild set aan het maken maar alle rolls zijn op dit moment nog waardeloos, ik heb niets gehad dat ook maar iets in de buurt kon komen met wat enchanten, meestal zit ik 10-15%dmg onder wat ze me nu opleveren en daar gaat natuurlijk nog 500int vanaf die je krijgt met de set bonus, mijn elite dmg mag dan wel 15% omhoog gaan maar als ik 15-20% verlies op mijn normale dmg dan schiet die 15% elite dmg ook niet op.

Kortom de RNG GOD laat me in de steek... En dat begint wel een beetje irritant te worden.

En ja de spider queen spec heb ik ook geprobeerd, dit werkte toch niet altijd even lekker, Ook omdat je weinig/geen controle hebt over wat ze doen. De algehele schade die ze dan doen lijkt ook tegen te vallen maar ik zal die nog eens een poging geven.

[ Voor 5% gewijzigd door prutser001 op 17-10-2014 16:05 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

prutser001 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:03:
Bedankt voor de tips,

En inderdaad RORG is een groot probleem, waar ik er al 6-8 heb gehad op mijn Seasonal nog 0 op mijn normale char... terwijl ik het dubbele aan bounties gedaan heb op mijn normale char... En ik spaar ze op zodat ik soms in 1 klap 15-20 chests open.
T6 Bounties? Solo of in een groepje?

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:23

Umbrah

The Incredible MapMan

Met T6 is de kans op een leg van bounties 100%... de kans op een RoRG is dan rond de 20% grof genomen. Je hebt dan wel heel erg veel pech.

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-12 16:03

ResuCigam

BOFH

Vidra schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:01:
[...]
Je kan ook nog overwegen om een WD support build te bouwen :)
Inderdaad daar moest ik ook al aan denken na het lezen van de laatste posts. Die zijn zeer welkom op T6 of hoger (GR).

We do what we must because we can.

• schaapiej
Umbrah schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:19:
Met T6 is de kans op een leg van bounties 100%... de kans op een RoRG is dan rond de 20% grof genomen. Je hebt dan wel heel erg veel pech.
Ik had na een stuk of 15-20 runs ook geen RoRG op T6.. daarna op T3 (samen met iemand die niet hoger kon splitten) bij de eerste run direct een RoRG.

Hooray for RNG! :D

<GoT>NightStalker

• Raoul.TLS
  • Laatst online: 23-11 14:09
RoRG heb het idee dat ze heel vaak vallen juist.
Stuk of 8 al open games of games van andere.
Maar ene met goede stats die heb je niet zo vaak

<GOT>DrOPje #2516

• infidel011
RoRG is bij mij juist heel random. Laatst zo'n 25 caches geopend en geen een ring, en een paar weken daarvoor uit 10 caches iets van 3 ringen. Je moet er inderdaad maar een beetje geluk mee hebben.

• Raoul.TLS
  • Laatst online: 23-11 14:09
En hadden ze goede stats die 3 die je kreeg ?
Of was het weer niets.
infidel011 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:26:
RoRG is bij mij juist heel random. Laatst zo'n 25 caches geopend en geen een ring, en een paar weken daarvoor uit 10 caches iets van 3 ringen. Je moet er inderdaad maar een beetje geluk mee hebben.

<GOT>DrOPje #2516

Verwijderd

WishmasterNL schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:24:
heb inmiddels een nieuw wapen:

[knip]
Nu nog een Ramaladni's gift en dan kom je al snel op zoiets uit :D

Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/yt1kxkgl1/maxi.png

• WishmasterNL
  • Nu online

WishmasterNL

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:27:
[...]

Nu nog een Ramaladni's gift en dan kom je al snel op zoiets uit :D

[afbeelding]
Ramaladni's Gift heb ik nog liggen :X

gebruiken dan maar?

[ Voor 3% gewijzigd door WishmasterNL op 17-10-2014 16:41 ]

• infidel011
Raoul.TLS schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:27:
En hadden ze goede stats die 3 die je kreeg ?
Of was het weer niets.

[...]
haha nee, ik heb nog geen een goeie RoRG gevonden. Die pech heb ik dan wel weer.

Verwijderd

wat ik me even afvraag zie dat mask of jerum nu pas voor eerst en dan bedenk ik mij is 99% pet damage niet beter dan de 40-50% attack speed of pets van de TnT

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:33:
wat ik me even afvraag zie dat mask of jerum nu pas voor eerst en dan bedenk ik mij is 99% pet damage niet beter dan de 40-50% attack speed of pets van de TnT
Erh, je hoeft ook niet of of te doen.. gewoon beide gebruiken op WD? ;)

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:49

ChUcKiE

Dus........

Wellicht wat gemist, maar is de kans op een leg bij Kadala weer enorm teruggebracht naar haast 0?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Apsie
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:33:
Ja

Apsie's profiel

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11 13:08
Iemand waar ik mee kan/mag liften om level 70 WD te worden?

Edit: wordt inmiddels voor gezorgd :9

[ Voor 24% gewijzigd door Yammie74 op 17-10-2014 20:22 ]

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
WTF. Gerrit Zalm in College Tour. Zegt zojuist dat hij nu ook gamer is en dat hij 2 á 3 uur per dag Diablo III speelt. WTF.

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-12 17:48
LUH-3417 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:40:
WTF. Gerrit Zalm in College Tour. Zegt zojuist dat hij nu ook gamer is en dat hij 2 á 3 uur per dag Diablo III speelt. WTF.
Oke, wie van jullie is dus eigenlijk Gerrit?

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-12 15:37
Gerrit zalm speelde ook world of warcraft

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Een (ex-)politicus die Diablo speelt? Dan moet hij wel een Witch Doctor zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door l0n3w012ph op 17-10-2014 22:27 ]

Steam || Diablo 3

Verwijderd

Baroshir schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:38:
Erh, je hoeft ook niet of of te doen.. gewoon beide gebruiken op WD? ;)
ik bedoelde dat het mogelijk beter is op de DH in plaats van de TnT
Pagina: 1 ... 13 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.