verder aan te raden lightning amu, 4pt BT, borns en een stormshield
[ Voor 27% gewijzigd door desjaak909 op 14-10-2014 14:21 ]
Movies: letterboxd
Ook alleen HC WD in de aanbieding hier
[ Voor 18% gewijzigd door Morrar op 14-10-2014 14:21 ]
Battle.net || Strava
ja die helm heb je waarschijnlijk redelijk snel bij elkaar gegambledretlaw schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:25:
Interssant... En ik lees dat je dus eerst een bepaalde helm nodig hebt. Maar daar heb je shards voor toch
Zorgt er wel voor dat ik zonder al teveel problemen mijn lightning DH tot zijn recht kan laten komen. Behalve tegen electrified mobs (hi, server lag) en reflect kan ook nog wel eens gevaarlijk zijn (hi, selfown).
Maar ben nu toch bezig mijn monk om te zetten naar support build. Erg benieuwd wat dit gaat opleveren!
Verwijderd
Na meer dan 54.000 shards kreeg ik m ook niet. Zondag viel ie zowaar in een T6 rift. Wel zon beetje met de slechtste rolls maar a la. Nu nog steeds bij Kadala bezig om een betere te krijgen, al is het maar uit principe:)
Speel zelf overigens geen support, maar meestal solo pet-build.
[ Voor 31% gewijzigd door Morrar op 14-10-2014 14:53 ]
Op hoge GR's wil je wel een schild om wat klappen te kunnen hebben en kwa ehp is stormshield de beste, dus prima voorstel tochMorrar schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:50:
Mja zonder SMK zou ik een TotD gebruiken zodat je via Grave Injustice ook nog redelijk wat af kunt snoepen van de CD op BBV (geen idee waarom ze Stormshield voorstellen in die link). Minder consistent natuurlijk, maar wel te doen. Eventueel in combinatie met wat CDR.
Speel zelf overigens geen support, maar meestal solo pet-build.
[ Voor 5% gewijzigd door desjaak909 op 14-10-2014 15:17 ]
misschien als er bij mij ooit een SMK dropt ga ik het eens proberen. mijn avonden zijn zoieso redelijk gevuld met Grifts tot nu toe. L1 - 9 - 15 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 *insert brick wall* (geen tijd voor sessies van urenlang, evenals mijn clanmates)
Verwijderd
ik herken die brick wall nou ja bij mij is het wel zo dat ik tot 36 de Grift wel afkrijg maar er lang over doe lees de tijd is om en dan ben ik +/- op de helft tot en met 31 gaat het goed 32 en 33 gaat soms binnen de tijd maar daarboven haal ik het niet heb het nog nooit in groups gedaan wel een keer met clan member maar bewust lagere Grifts om gems te uppen nu alle gems op 25+ en degene die ik gebruik op 35 tot 37Zephyr schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:57:
je moet er waarschijnlijk van houden, en sommigen heb er wellicht heel veel plezier mee om met een support/tank spec te spelen, persoonlijk lijkt me dit echter he-le-maal niks.
misschien als er bij mij ooit een SMK dropt ga ik het eens proberen. mijn avonden zijn zoieso redelijk gevuld met Grifts tot nu toe. L1 - 9 - 15 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 *insert brick wall* (geen tijd voor sessies van urenlang, evenals mijn clanmates)
Zou ik eerder een Uhkapian Serpent kiezen, dat lijkt me beter voor EHP? Gaat 25-30% van de inkomende schade naar je dogs, dat redt je niet met een schildje lijkt me. Dat is tenminste waar ik momenteel solo mee rondloop.desjaak909 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:04:
[...]
Op hoge GR's wil je wel een schild om wat klappen te kunnen hebben en kwa ehp is stormshield de beste, dus prima voorstel toch
Edit: Ow wacht, die build heeft natuurlijk geen dogs... Duh, ik zit ff niet op te letten.
[ Voor 18% gewijzigd door Morrar op 14-10-2014 17:04 ]
Had eerst: 743 DEX / 569 ARM / 5,5% CHC (had ik nog niet naar 6 gerold)
Heb nu: 694 DEX / 6% CHC / +14% Cluster Arrow
Wel wat DEX verloren maar wordt denk ik wel goed gemaakt door die +14% op Cluster Arrow!
[ Voor 9% gewijzigd door schaapiej op 14-10-2014 18:29 . Reden: Kromme zin ]
Je krijgt die zonnebloemen etc ook in rifts. Ze proppen in elke Diablo welk wat van die onzinjaydenjarno schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:31:
Ik zie net een een treasure goblin maar dan een regenboog versie. Krijg ik een poort en ben ineens in een 8 bits Mario achting veld. Moet daar allemaal wolkjes laten lachen, beertjes killen, eenhoorns killen en bloemen killen. Nu drink ik niet en gebruik ook geen drugs, maar dit in diablo 3...... Vond het wel wat vreemd
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
En ook in StarcraftOMD schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:48:
[...]
Je krijgt die zonnebloemen etc ook in rifts. Ze proppen in elke Diablo welk wat van die onzin
there is no cow level
Diablo 2 had een cow level. In Diablo 3 wilde Blizzard een vergelijkbare grap toevoegen. Een loading screen tip in Diablo 3 zegt: 'There is no cow level'. Dat klopt ook, want er lopen geen koeien rond in Whimsyshire. Dit zit overigens al sinds de release in het spel (mei 2012) en was alleen te openen met de Staff of Herding.jaydenjarno schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:31:
Ik zie net een een treasure goblin maar dan een regenboog versie. Krijg ik een poort en ben ineens in een 8 bits Mario achting veld. Moet daar allemaal wolkjes laten lachen, beertjes killen, eenhoorns killen en bloemen killen. Nu drink ik niet en gebruik ook geen drugs, maar dit in diablo 3...... Vond het wel wat vreemd
Pas in 2.1 zijn rainbow goblins toegevoegd die een portal openen naar Whimsydale, wat qua layout en enemies identiek is. Het is niet vreemd maar het resultaat van een zeer gewaardeerde dosis humor.
[ Voor 3% gewijzigd door Rone op 14-10-2014 21:38 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Ringen moeten beter, maar hier zitten tenminste sockets op.
Amulet kan nog 31% CHD erbij krijgen, maar dat kost me erg veel FS.
Ik heb wel veel sets met extra bonus nu, maar heb bijvoorbeeld ook de Reakor's set liggen. Speelt alleen nog niet echt zo heel lekker vind ik.
Ik mis vooral damage!
En welke soort Legendary gems zijn zeer aan te raden voor een Barb?
Verwijderd
Verwijderd
ik heb niet veel met barb gespeeld en me ook nooit verdiept in barb builds maar lijkt me dat bane of the powerful een must is zodra je die op lvl 25 hebt krijg je na het killen van elite pack 55 sec 20% damage en daarbovenop 15% damage VS elites die je altijd hebt voor elk lvl krijg je een extra seconde dus snel door raggen en je hebt permanent 20% damage +15% vs elitesChUcKiE schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:55:
Iemand nog wat tips voor mijn barb? Lijkt een beetje bij elkaar geraapte zooi, maar er dropt niet zo heel erg veel interessants.
Ringen moeten beter, maar hier zitten tenminste sockets op.
Amulet kan nog 31% CHD erbij krijgen, maar dat kost me erg veel FS.
Ik heb wel veel sets met extra bonus nu, maar heb bijvoorbeeld ook de Reakor's set liggen. Speelt alleen nog niet echt zo heel lekker vind ik.
Ik mis vooral damage!
En welke soort Legendary gems zijn zeer aan te raden voor een Barb?
[ Voor 11% gewijzigd door Deadsmell op 14-10-2014 23:24 ]
Top Barbs gebruiken de Raekor set met de Furious Charge build, waardoor ze erg lage single target dps doen. Mirinae is dan erg welkom bij de Grift guardian.Deadsmell schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:23:
Mirinae gek genoeg ook.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Daarna met Jive en DarkAngel en Darky een paar Grifts gedaan, en dat ging best aardig! In totaal maar 1 of 2 keer dood gegaan tussendoor.
http://www.diabloprogress...drunk-2500/Puuzz/17544225
Ik mis op net iets minder dan een seconde na, permanent serenity, dus ik moet nog een paar procentjes cooldown speccen, dan heb ik permanent immune
Nog mensen tips om CDR te realiseren?
[ Voor 4% gewijzigd door FireDrunk op 15-10-2014 08:33 ]
Even niets...
je mist overal wat %'tjes, wil je lekker kunnen spelen kan je hooguit 1 a 2% missen op je gear, zelfs met max cdr heb je maar een kleine window om serenity te casten, nooit spammen van serenity want dan krijg je een extra cooldown
en gebruik de poison gem in plaats van zei's als niemand die verder in de groep gebruikt en met zoveel cdr heb je niet zoveel aan quicksuilver, kan je beter way of the falling star nemen als dash rune
[ Voor 20% gewijzigd door desjaak909 op 15-10-2014 08:54 ]
Even niets...
Was best wel leuk gisteren. Nice dat we gewoon nog even lvl 42 hebben gecleared.FireDrunk schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:19:
Gister maar eens de tijd genomen om mijn Support Monk van wat gear te voorzien, best aardig gelukt!
Daarna met Jive en DarkAngel en Darky een paar Grifts gedaan, en dat ging best aardig! In totaal maar 1 of 2 keer dood gegaan tussendoor.
http://www.diabloprogress...drunk-2500/Puuzz/17544225
Ik mis op net iets minder dan een seconde na, permanent serenity, dus ik moet nog een paar procentjes cooldown speccen, dan heb ik permanent immune
Nog mensen tips om CDR te realiseren?
Ik ga ook maar mijn WD/monk ombouwen voor support.
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Dat lukte ons gisteren net niet... Op 41 hadden we meer dan 2 minuten over en op 42 kwamen we ze tekort helaas. Ik als monk en 3 DH. Ik heb nu wel het amulet uit de act 3 cache, dus de damage is gebufft met 35%. Misschien lukt het dan wel! Ook het laatste procentje CDR op mijn shoulders gekregen. Nou ja, nieuwe gecraft want rerollen kosttte 2m ondertussen. Was na 3 keer al raak, had ik dat maar eerder bedacht... Er kan alleen nog wat bij als de leoric 100% wordt ipv 99%...Dark Angel schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:09:
[...]
Was best wel leuk gisteren. Nice dat we gewoon nog even lvl 42 hebben gecleared.
Ik ga ook maar mijn WD/monk ombouwen voor support.
Maar weer met teveel chars bezig en nu door mijn mats heen
Battle.net || Strava
Even niets...
Juniper RWD
Ik ben er maar een beetje tussenin gaan zitten, ben er nog niet uit. Wie heeft een lighting DH en heeft enkele tips?
Battle.net || Strava
- neem sentry polar station en passive cull the weakretlaw schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:47:
Gisteren met Sting nog geprobeerd om een 2e DH te gearen met lightning. Heb nog geen helltrapper, maar wel een aardige uskang. Ik heb wat nagelezen, maar er zijn verschillende builds. Met alleenelemental arrow als spenderr en focus op CDR voor perma shadow power, of met cull the weak en andere passives...
Ik ben er maar een beetje tussenin gaan zitten, ben er nog niet uit. Wie heeft een lighting DH en heeft enkele tips?
- stun heeft diminishing effect, wyrdward is niet zo goed naarmate je gevecht langer duurt.
- MS op boots naar EA damage
- op hogere GR's is elke hit one-shot voor DH. Daarom is die healing rune niet nodig, neem gewoon die rune met 1,5s (lingering fog)
- je kunt je overwegen CA te ditchen en in die slot Caltrops/Bait the trap voor meer CC = meer nightstalker proc. CA DPS is in deze build niet significant.
- begrijp niet waarom je strongarm gebruikt. Reapers of een paar met AS zijn beter?
- natuurlijk wil je wat gems gebruiken, zoals ban of the trapped/enforcer/Gogok e.d. Die komen nog wel
- ipv. Cull the weak (of zelfs awareness) kan je nog archery of single out proberen voor meer nightstalker proc = meer SS
eidt: Caltrop/archery hebben meer zin als je een hell trapper hebt natuurlijk
[ Voor 6% gewijzigd door Mofkees op 15-10-2014 12:28 ]
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Thanks! De sentry rune naar polar omzetten staat op de to do list, net zoals passive perfectionist omzetten naar cull the weak.Mofkees schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:21:
[...]
- neem sentry polar station en passive cull the weak
- stun heeft diminishing effect, wyrdward is niet zo goed naarmate je gevecht langer duurt.
- MS op boots naar EA damage
- op hogere GR's is elke hit one-shot voor DH. Daarom is die healing rune niet nodig, neem gewoon die rune met 1,5s (lingering fog)
- je kunt je overwegen CA te ditchen en in die slot Caltrops/Bait the trap voor meer CC = meer nightstalker proc. CA DPS is in deze build niet significant.
- begrijp niet waarom je strongarm gebruikt. Reapers of een paar met AS zijn beter?
- natuurlijk wil je wat gems gebruiken, zoals ban of the trapped/enforcer/Gogok e.d. Die komen nog wel
- ipv. Cull the weak (of zelfs awareness) kan je nog archery of single out proberen voor meer nightstalker proc = meer SS
eidt: Caltrop/archery hebben meer zin als je een hell trapper hebt natuurlijk1H is zowiezo beter zodat je veel meer lightning balls/nightstalker proc hebt. Heb je geen nat's/calamity? Krider is ook beter.
Ik ben 'out of mats' maar als die weer gefarmed zijn, moet er een socket komen in de wyrdward en kan ik lightning op een paar reapers enchanten. De huidige strongarms waren nu de beste met lighting in de stash. Ik ben benieuwd hoe lang het eerste season nog duurt, daar heb ik redelijke steady strikers met lightning op mijn monk.
En ik moet de RoRG van de andere DH lenen voor het beste resultaat. Sowieso is dit afdank gear, wat bij elkaar nog niet eens tegenvalt. shoulders en boots zijn niet al te best, was niet van plan heel veel souls te gaan verspillen hieraan. De MS kan wel naar skill damage (als ik weer mats heb).
Ik heb ook wel een krider liggen en een mooie nat, ook een mooie nat ring.. Dus het is nog even proberen wat lekkerder speelt. Zou ook de SoJ nog kunnen pakken...
Battle.net || Strava
Even niets...
neem idd nats combo, dat is in dit geval de beste optie. Helltrapper is ook zo gefarmd hoorretlaw schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:37:
[...]
Thanks! De sentry rune naar polar omzetten staat op de to do list, net zoals passive perfectionist omzetten naar cull the weak.
Ik ben 'out of mats' maar als die weer gefarmed zijn, moet er een socket komen in de wyrdward en kan ik lightning op een paar reapers enchanten. De huidige strongarms waren nu de beste met lighting in de stash. Ik ben benieuwd hoe lang het eerste season nog duurt, daar heb ik redelijke steady strikers met lightning op mijn monk.
En ik moet de RoRG van de andere DH lenen voor het beste resultaat. Sowieso is dit afdank gear, wat bij elkaar nog niet eens tegenvalt. shoulders en boots zijn niet al te best, was niet van plan heel veel souls te gaan verspillen hieraan. De MS kan wel naar skill damage (als ik weer mats heb).
Ik heb ook wel een krider liggen en een mooie nat, ook een mooie nat ring.. Dus het is nog even proberen wat lekkerder speelt. Zou ook de SoJ nog kunnen pakken...
Het is even wennen met spelen, maar als je eenmaal een beetje gewend bent wil je niet terug naar "passive" DH
Verwijderd
Als je alle plans hebt geleerd dan droppen er geen plans meer voor je.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:55:
wat ik me trouwens al een tijdje afvraag is waarom er geen plans meer droppen, aan het begin dat ik RoS speelde kreeg ik met enige regelmaat plans (ook dubbele) nu heb ik al tijden geen plan meer gehad
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
http://eu.battle.net/d3/e...ingray-2929/hero/50743179
Zit nu op een ias van 3.85, lukt het met die Gogok om het breakpoint van 4.15 te halen. Moet nog wat skills omzetten na de uitleg van Neo, maar deze DH is pas een dag oud
Verwijderd
Dubbelle krijg je nog alleen wanneer je een plan niet leerd en deze wel in je storage houd. Voor de rest krijg je nog alleen plans die je nog niet hebt geleerd.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:55:
wat ik me trouwens al een tijdje afvraag is waarom er geen plans meer droppen, aan het begin dat ik RoS speelde kreeg ik met enige regelmaat plans (ook dubbele) nu heb ik al tijden geen plan meer gehad
Voor mij komt het neer op 4,16 / 1,48 = 2.81Mofkees schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:06:
[...]
4,16 / 1,5= 2.77
2.77 / 1.68 = 1.65
dus 65% AS op items buiten je calamity. Je hebt nu 70% incl. ppoints.
met de nats boog 2,81 / 1.6 = 1.75. Dat is toch wel veel. Komt erop neer dat ias op je wapen wel een must is. dan ga je naar 2,81 / 1,71 = 1.65... Helaas heb ik de damage gerolled en kan ik dus ook met een gift niks! Dus voorlopig lekker zo en als ik wat betere lighting gear heb kan ik beter de marauders spullen ook van de main DH pakken..
Battle.net || Strava
Even niets...
Check mijn lightning DH maar (http://eu.battle.net/d3/e...roshir-1755/hero/45103374) met 44% TnT, ik heb 45% ias van gear, dit is nog te doen met redelijke rolls overal op (heb zelfs maar 16% op quiver en niks op SOJ). Daarnaast 10% van paragon en dus 15% van gogok en dan zit ik uiteindelijk maar een paar puntjes boven de 4.155 bp. Meestal zit ik bij elke mob weer zonder stacks op gogok, maar na 4-5 lightning balls zit je zo weer op 15.
Had al een lijstje gemaakt.FireDrunk schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:25:
Bedenk ook dat je met je Paragon punten IAS kan halen
amu 7
ring 7
ring 7
gloves 7
quiver 20
bracers 7
belt 7
para 10
Dat is max 72... Met een goede boog heb je al 65 nodig, dus kun je er 7 laten liggen overal.. Of mis ik dan wat?
Battle.net || Strava
gogokretlaw schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:32:
[...]
Had al een lijstje gemaakt.
amu 7
ring 7
ring 7
gloves 7
quiver 20
bracers 7
belt 7
para 10
Dat is max 72... Met een goede boog heb je al 65 nodig, dus kun je er 7 laten liggen overal.. Of mis ik dan wat?
Dit dus.. Gogok bespaart je 15% ias op gear. Geeft je een hoop meer flexibiliteit om andere stats te rollen en levert wellicht zelfs meer op dan bijv. een bane of the trapped of enforcer gem extra. Hoewel dat misschien meer gevoel is dan werkelijkheid
Plus een max stack gogok levert vanaf rank 25 ook nog eens 15% cdr op. Dit scheelt ook weer voor SS/companion/preparation/turrets..
Overigens hoef je CA niet per se altijd te laten vallen voor iets anders. Ik gebruik CA voor T6 rifts, dat speelt toch wat makkelijker en MfD taggen is op T6 echt niet nodig, de crit van Bait the trap ook niet dus dan is de extra stun van CA wel fijn. Voor GR is CA inderdaad minder nuttig, switch dan naar één van de anderen zou ik zeggen!
[ Voor 24% gewijzigd door Baroshir op 15-10-2014 14:44 ]
Met welke skill doe je dat als je alleen maar hatred spenders equiped, of zorgen je sentry's er ook voor dat gogok stacked?
Dit doe je gewoon met elemental arrow. Met je companion buff en evt. met Preparation (met punishment rune) of MfD met Mortal enemy regen je genoeg hatred als je alles een beetje in de gaten houdt. Ele arrow heeft geen hoge hatred cost zoals CA en is nog best goed te spammen zo.Sinned123 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:44:
Gogok moet je echter eerst opbouwen voor je er gebruik van kunt maken...
Met welke skill doe je dat als je alleen maar hatred spenders equiped, of zorgen je sentry's er ook voor dat gogok stacked?
Even niets...
Ach, ligt wellicht aan de speelstijl. Ik maak me er niet zo druk om of alle stacks up zijn en ik dus continu op de max zit. Ik weet dat bij een mob met 3 of 4 monsters na 2 a 3 seconden mijn stacks vol zijn. Kan ook aan je spenders liggen natuurlijk, heb het gevoel dat 1 lightning ball proct als een malle namelijk. Heb begrepen dat dit bijv. bij frost arrow een stuk minder is en je inderdaad 15 schoten nodig hebtFireDrunk schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:56:
Ik speel zelf ook met 3 spenders, en Gogok ophouden is echt een k*t werk hoor... Als je nou een kridershot gebruikt ok, maar anders.. Liever niet...
[ Voor 9% gewijzigd door Baroshir op 15-10-2014 15:04 ]
Ik moet dus minimaal 15 Frost Arrows schieten voor mijn Gogok op zou zijn (dat is dus eigenlijk 100 hatred ofzo...)
Even niets...
I feel a shiver going up my spine. There's a smell in the air... it's a nerf coming. Alle gekheid op een stokje, maar ik zie Blizz daar nog wel voor aan om dit dus aan te passen voor ball lightningFireDrunk schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:03:
Ah, elke hit van 1 Ball Lightning proct een Gogok stack? Dat veranderd de zaak compleet inderdaad...
Ik moet dus minimaal 15 Frost Arrows schieten voor mijn Gogok op zou zijn (dat is dus eigenlijk 100 hatred ofzo...)
Toen ik dat probeerde procte dat helemaal niet veel, maar misschien heb ik iets debiels gedaan...
(As usual...:+ )
Even niets...
Speelt erg leuk moet ik zeggen. Door de 15% CDR van de gogok ook 25,2% CDR dus soort van perma shadow power. De speelstijl is wel even wennen, ik zit nog vaak zonder hatred. Maar ik ga deze zeker verder zo optimaal mogelijk maken met de gear van de andere DH. Afgezien van de gloves kan elk gearpiece zo ongeveer nog beter...
Ook wel leuk dat ik nu een HF amu kan gebruiken
Thanks voor de tips. Zeker nuttig!
Battle.net || Strava
of je debiel speelt, kan ik niet beoordelenFireDrunk schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:13:
Maar dan is Wyrdward nog steeds geniaal, als je maar genoeg arrows spammed zou je in theorie permastun moeten hebben.. Als je daar ook nog eens CA -> Dazzling neemt zou het helemaal fun moeten zijn...
Toen ik dat probeerde procte dat helemaal niet veel, maar misschien heb ik iets debiels gedaan...
(As usual...:+ )
maar stun/freeze wat dan ook heeft diminishing returns en dat was lang geleden door blizz ingevoerd toen CM wiz zo OP was.
Perm stun werkt dus niet. Wyrdward is dus ook niet een goeie item voor deze build. Nat's/SoJ/Unity geven veel meer synergies.
Yup, met deze build moet je heel erg de balans zoeken tussen schieten / rondlopen / genoeg discipline voor SS opbouwen / genoeg hatred over houden voor turrets en je CD op hatred regen skills in de gaten houden. Ik zat in het begin ook vaak zonder hatred omdat ik gewoon stil bleef staan, je kan beter steeds een stukje doorlopen om de mob heen en wellicht al extra mobs gaan pullen voordat alles dood is. Maakt het wel lekker dynamischretlaw schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:36:
De speelstijl is wel even wennen, ik zit nog vaak zonder hatred.
Verwijderd
blizzard heeft gereageerd op mijn post en hij is sticky gemaakt hoop positieve reacties hoop er nog wat meer te krijgen en wie weet komen er wat uit
Mooi dat het onder de aandacht is. Had eerlijk gezegd niet zoveel positieve reacties verwacht. Ik heb overigens ook even gereageerd.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:53:
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/12364767505?page=1#19
blizzard heeft gereageerd op mijn post en hij is sticky gemaakt hoop positieve reacties hoop er nog wat meer te krijgen en wie weet komen er wat uit
retlaw schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:32:
[...]
Had al een lijstje gemaakt.
amu 7
ring 7
ring 7
gloves 7
quiver 20
bracers 7
belt 7
para 10
Verwijderd
Deadsmell schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:17:
[...]
Mooi dat het onder de aandacht is. Had eerlijk gezegd niet zoveel positieve reacties verwacht. Ik heb overigens ook even gereageerd.
ik had er niet zo zeer de verwachting over, maar wel de hoop niet dat het dingen zijn die het spel onspeelbaar maken ofzo maar het is hier en daar gewoon handig danwel wenselijk. ook leuk dat anderen het aanvullen of dingen posten waar ik niet zo over nagedacht had zoals b.v. dat sommigen followers op andere char anders willen equipen.
Zijn followers eigenlijk ook pets?Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:32:
[...]
![]()
ik had er niet zo zeer de verwachting over, maar wel de hoop niet dat het dingen zijn die het spel onspeelbaar maken ofzo maar het is hier en daar gewoon handig danwel wenselijk. ook leuk dat anderen het aanvullen of dingen posten waar ik niet zo over nagedacht had zoals b.v. dat sommigen
followers op andere char anders willen equipen.
Battle.net || Strava
497INT
6% chc
6% speed
49% chd
Dikke 4.8% incr dmg, waardoor ik nu uitkom op 1,546m elemental dps.
Niet slecht als Physical Pet Doctor.
http://www.diabloprogress.com/hero/edwin-2558/Edwin/28330285
Je post (oude versie?) staat nu ook op IncGamers: http://diablo.incgamers.c...r-improvement-suggestionsVerwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:53:
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/12364767505?page=1#19
[ Voor 31% gewijzigd door LUH-3417 op 15-10-2014 22:36 ]
Verwijderd
ik word beroemdLUH-3417 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:30:
[...]
Je post (oude versie?) staat nu ook op IncGamers: http://diablo.incgamers.c...r-improvement-suggestions
Verwijderd
dont steal my thunder!!!!Deadsmell schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:12:
Wat een beetje aandacht van een blue al niet kan doen.
Wow dat zijn lekkere stats, ik kom gewoon niet in de buurt , http://www.diabloprogress...um-2220/Aloysius/44478722Edwin__ schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:38:
Oei, nieuwe RoRG gevonden
497INT
6% chc
6% speed
49% chd
Dikke 4.8% incr dmg, waardoor ik nu uitkom op 1,546m elemental dps.
Niet slecht als Physical Pet Doctor.
http://www.diabloprogress.com/hero/edwin-2558/Edwin/28330285
Heb gewoon weinig geluk als ik het zo zie, maar jij speelt al wat langer.
Waar ik veel moeite mee heb is mijn %poison en elite dmg omhoog krijgen.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
[...]
ik word beroemd
[/quote]
Wauw, ik heb gister de eer gehad om met een wereldbekende D3 speler te mogen spelen!!
Ohnee, alleen iemand die bijna dezelfde naam heeft..
[ Voor 12% gewijzigd door Macchill op 16-10-2014 08:09 . Reden: het is 8:09, give me a break... ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 16-10-2014 09:50 ]
Heb een paar leuke wapens zoals een Furnace, fate of Fell en een Maximus in mijn stash zitten die met een extra socket, me een behoorlijk boost zouden moeten geven.
Verwijderd
ik ken het gevoel RNG can be a bitch ik heb er ook weken over gedaan en toen had ik er ineens 1 en paar dagen later 2 in 5 min en week later nog 1 maar die zijn op.Rhodan schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:24:
Grrrr, loop nu al 2 tot 3 weken te zoeken naar een Ramaladni's Gift.
Heb een paar leuke wapens zoals een Furnace, fate of Fell en een Maximus in mijn stash zitten die met een extra socket, me een behoorlijk boost zouden moeten geven.
ook weet ik hoe lang gedaan over TnT kreeg er eindelijk 1 wel met slechtste stats denkbaar 41% pet attack speed geen CHC en geen CHD krijg ik er poos later nog 1 en die is nog slechter 40% attack speed en geen CHC en geen CHD
Gisteren twee geloot in één normal rift, dit terwijl ik er ook al weken naar zocht. RNG sucks assRhodan schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:24:
Jullie = tig
Ik = 0
Gewoon een avondje met Stingray meehobbelen, die vindt er gemiddeld zo'n 6 per avond en is niet te beroerd ze te delen met clanmembersRhodan schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:24:
Je kunt socket ook rerollen naar iets anders nuttigs en dan de gift erop gebruiken, als je tenminste nog geen reroll hebt gedaan.Macchill schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:12:
Ik heb nu ook een Rammeldingie-gift in de stash zitten, maar ik heb op dit moment al een wapen met socket..
Das een verdomd goed idee!Deadsmell schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:13:
[...]
Je kunt socket ook rerollen naar iets anders nuttigs en dan de gift erop gebruiken, als je tenminste nog geen reroll hebt gedaan.
Ga ik vanavond eens kijken wat je er voor kan krijgen!
Al ben ik voornemens hard op zoek te gaan om de 2-hander te vervangen voor een staff/diabo (sunwuko's bonus werkt op dit moment niet, dus voor nu dan maar een beter amu in gebruik). Nu de droprate van de gewilde wapens nog mee laten werken..
Yep, it was me.... Xerxes crusader (XenoByte#2814). Ramaladni's Gift was op dat moment nog niet account bound.Angeloonie schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:02:
Lol, dropt een dude in een public game een Ramaladni's GiftMine!
Heb er nog drie in de stack zitten. De drops zijn erg grillig. Zoek al maanden naar de SoJ, valt gewoon niet.
Dacht wel dat je er blij mee was.
Iemand die weet hoe je je stats url in je bericht kan krijgen?
Slechts de onwetende wordt kwaad, de wetende verstaat.
op: https://gathering.tweakers.net/forum/edit_user (als het zo werkt).BazerK schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:26:
[...]
Iemand die weet hoe je je stats url in je bericht kan krijgen?
Toevallig net gedaan:
1
| [url="LINK"]TEKST[/url] |
Oh en uiteraard je eigen link erin zetten
[ Voor 34% gewijzigd door Macchill op 16-10-2014 12:34 ]
TnxMacchill schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:29:
[...]
op: https://gathering.tweakers.net/forum/edit_user (als het zo werkt).
Toevallig net gedaan:code:
1 [url="LINK"]TEKST[/url]
Oh en uiteraard je eigen link erin zetten
waarom niet gewoon 2 one-handers? Lijkt me beter, zeker voor je huidige build! Verder heb je heel veel vita! de vita op je ringen bijvoorbeeld kun je best inleveren voor een socket en ias of chd. Probeer dus wat meer attack speed en crit chance te krijgen, samen met snellere wapens is het effect veel meer cyclones.Macchill schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:16:
[...]
Das een verdomd goed idee!
Ga ik vanavond eens kijken wat je er voor kan krijgen!
Al ben ik voornemens hard op zoek te gaan om de 2-hander te vervangen voor een staff/diabo (sunwuko's bonus werkt op dit moment niet, dus voor nu dan maar een beter amu in gebruik). Nu de droprate van de gewilde wapens nog mee laten werken..
Alleen als je de sunwoko set compleet hebt is een 2 hander leuk. Dan moet je wel je skills omgooien! Kijk bijv naar deze van mij.
Battle.net || Strava
Omdat ik wel eerst wat leuke goeie 1handers moet krijgen.. Ik heb er ergens in m'n stash nog wel 1, maar dan de 2e nog..retlaw schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:57:
[...]
waarom niet gewoon 2 one-handers? Lijkt me beter, zeker voor je huidige build! Verder heb je heel veel vita! de vita op je ringen bijvoorbeeld kun je best inleveren voor een socket en ias of chd. Probeer dus wat meer attack speed en crit chance te krijgen, samen met snellere wapens is het effect veel meer cyclones.
Alleen als je de sunwoko set compleet hebt is een 2 hander leuk. Dan moet je wel je skills omgooien! Kijk bijv naar deze van mij.
Maar ik reroll wel wat vit naar wat anders. Eens zien of het goed komt.
Tnxs voor de tips!
Zie je niet in m'n recent players lijst staanBazerK schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:26:
[...]
Yep, it was me.... Xerxes crusader (XenoByte#2814). Ramaladni's Gift was op dat moment nog niet account bound.![]()
Heb er nog drie in de stack zitten. De drops zijn erg grillig. Zoek al maanden naar de SoJ, valt gewoon niet.![]()
Dacht wel dat je er blij mee was.
hmmm... dan is iemand anders er blij mee geworden.Angeloonie schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:04:
[...]
Zie je niet in m'n recent players lijst staan
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811
ik ook niet, krijg code 70 "your kicked by the service ofzo iets"BjornE schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:05:
Ik kom niet voorbij authenticating. Nog meer mensen last van?
Battle.net || Strava
Verwijderd
alle legenday gems op 25 of hoger en genoeg van de hoogste gem in alle kleuren dus kan mooi een keer wat anders gaan spelen. DH is leuk maar wil wel weer eens wat anders denk de crusader maar eens nader te gaan bekijken
Van het weekend maar weer eens veder proberen.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Ik speel nu weer een twee weken D3 (laatst gespeeld kort na de RoS Exp.), ik krijg zo af en toe wel een legendary. Maar in de meeste gevallen is het niet beter dat wat ik nu heb, nu weet ik wel dat ik niet alleen naar de cijfertjes (Thoughness en DMG) moet kijken.
Ik speel momenteel veel barb, en ik heb nu een zooitje random gear aan. Ik doe wel damage (iets meer dan 1M, en heb (met warcry) 13,5M though) maar ik zie daar geen verbeteringen meer in komen (qua drops). Nu heb ik wat builds bekeken, daar heb ik vaak hele andere gear voor nodig. Voor mijn gevoel kan ik een jaar doorgaan, maar dan zal ik dat nog niet hebben.
Hoe pakken jullie dit aan?
edit: Mijn, battlenet: Madstorm#2335
Ik kan er helaas geen 'fancy' link van maken omdat battle.net geblocked is op het werk
[ Voor 7% gewijzigd door Madstorm op 17-10-2014 08:31 ]
I'm an Ironman!
Gister namelijk een Danetta's Spite met 'aardige' roll gevonden..
Heb geen screenshot maar stats zeggen genoeg: 2863 DPS! (9% damage, 686 DEX, 7% attack speed, 11 discipline en een socket)
Socket met een gift erop gezet en kan dus nog 1% extra damage rollen, al wacht ik daar even mee aangezien elke roll nu tegen de 2mil aan zit..
http://eu.battle.net/d3/e...dstorm-2335/hero/37823090Madstorm schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:20:
Ik heb een typisch 'noob' vraag denk ik. Maar hoe verzamelen jullie je gear, en weet je wat je het beste kan stashen of salvagen?
Ik speel nu weer een twee weken D3 (laatst gespeeld kort na de RoS Exp.), ik krijg zo af en toe wel een legendary. Maar in de meeste gevallen is het niet beter dat wat ik nu heb, nu weet ik wel dat ik niet alleen naar de cijfertjes (Thoughness en DMG) moet kijken.
Ik speel momenteel veel barb, en ik heb nu een zooitje random gear aan. Ik doe wel damage (iets meer dan 1M, en heb (met warcry) 13,5M though) maar ik zie daar geen verbeteringen meer in komen (qua drops). Nu heb ik wat builds bekeken, daar heb ik vaak hele andere gear voor nodig. Voor mijn gevoel kan ik een jaar doorgaan, maar dan zal ik dat nog niet hebben.
Hoe pakken jullie dit aan?
edit: Mijn, battlenet: Madstorm#2335
Ik kan er helaas geen 'fancy' link van maken omdat battle.net geblocked is op het werk
Het 'weten' van welke gear je moet bewaren en welke niet is altijd moeilijk. Ik bewaar persoonlijk altijd alle set items, ringen en amulets. "normale' legs bewaar ik tot mijn stash tab vol zit. Dan ga ik salavgen, de beste of waar ik plannen mee heb bewaar ik.
Unieke legs, zoals hexingpants, goede cindercoats, tasker en theo, die bewaar ik altijd. Dat zijn namelijk build changer
Ik zou als ik jouw was act1 bounties gaan doen, zorg voor een Ring of Royal.
[ Voor 17% gewijzigd door Goldman op 17-10-2014 08:42 ]
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Dit topic is gesloten.
![]()