• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
schaapiej schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:24:
Ik lees dat sommige mensen de Gogok gebruiken op de DH met een M6 build.
Betekent dat ook dat jullie zelf nog een primary skill gebruiken?

Had zelf even gekeken of er ook stacks komen als een sentry schiet maar dit is bij mij niet het geval, of heb ik iets verkeerd gedaan/gezien?
als je met de volgende items speelt, kan je gogok proberen:
- Spines of Seething Hatred
- Meticulous Bolts , meestal met helltrapper, deze twee worden vaak met Gogok gecombineerd.
- Kridershot

maar je had hem al door, gogok is alleen nuttig als je altijd mee kunt schieten, om de 15% AS te hebben. Dat maakt het behalen van een hogere B/P voor sentries meestal veel makkelijker.

Daarnaast is CDR ook wel welkom om je sentries sneller te leggen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Verwijderd

lol net wat Grifts gedaan op laag lvl (lvl 21 en 22) om alle gems te uppen en ineens een leuke drop gift erop en slechtste stat gererolled naar 7% IAS en dit is het resultaat
Afbeeldingslocatie: http://s18.postimg.org/wpm3t6nid/calamity.jpg
nu moet ik alleen een betere ring zien te vinden met CHC en 7% IAS en socket want mijn CHC is nu nog maar 49,1% en dat met paragorn punten erbij

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-12 15:12

kihon

Uplay > palitojr

Na heel wat uitstle en afstel kan ik komende week eindelijk weer spelen.
Heb 2 weken niks kunne doen aan me char :(

Allerlei problemen, both "soft" en "hard"- ware ;)
PSU stuk, daardoor later ook MOBO ... :'(
Persoonlijke crap to deal with.

Is er in de afgelopen weken nog iets interessants gebeurd?
Helemaal ook niet de eventuele ontwikkelingen rondom d3 gevolgd.
Is de season nog bezig?

En voor de rest zie ik jullie wel in-game :) 8)

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Goedemorgen!
Kan iemand mij nog wat tip en trucs geven over mijn huidige gear?
http://eu.battle.net/d3/e...cchill-2627/hero/48072288
Ik heb zo'n idee dat ik hier en daar (of misschien wel overal) wat wijzigingen moet doorvoeren.. :-)

Ik speel op dit moment T2, en voornamelijk rifts en bounties. Beide in party's. Alleen soms wordt ik ge-oneshot bij elites. Niet specifiek 1 type heb ik gemerkt..

Tnxs so far!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Macchill schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:11:
Goedemorgen!
Kan iemand mij nog wat tip en trucs geven over mijn huidige gear?
http://eu.battle.net/d3/e...cchill-2627/hero/48072288
Ik heb zo'n idee dat ik hier en daar (of misschien wel overal) wat wijzigingen moet doorvoeren.. :-)

Ik speel op dit moment T2, en voornamelijk rifts en bounties. Beide in party's. Alleen soms wordt ik ge-oneshot bij elites. Niet specifiek 1 type heb ik gemerkt..

Tnxs so far!
Bijna al je gear kan wel beter. Zorg voor chc, chd en sockets op de amu en ringen, chc op je helm, elemental damage op je bracers, een socket in je wapen (plus emerald als je chc boven de 30% zit, anders ruby), vit op je shoulders en chest. Je hebt ook een aantal items verprutst door een secondary stat te rerollen, waar je beter een primary had kunnen doen.

Maar belangrijkste van alles is je build. Als ik zo naar de jouwe kijk loop je rond met iets dat lekker speelt, maar waar niet te veel over nagedacht is (ik herken de build tenminste niet). Mijn advies is: zoek een build waarmee je T6 en hogere level grifts aan kunt en farm totdat je de gear hebt waarmee je hem werkend krijgt. Check anders mijn lightning build, of zoek die Sunwuko build even op. Beide zijn builds waarmee je redelijk snel op T4 of hoger kunt farmen. Dan gaat het vinden van gear ook wat gemakkelijker dan op T2.

• Macchill
Deadsmell schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:35:
[...]

Bijna al je gear kan wel beter. Zorg voor chc, chd en sockets op de amu en ringen, chc op je helm, elemental damage op je bracers, een socket in je wapen (plus emerald als je chc boven de 30% zit, anders ruby), vit op je shoulders en chest. Je hebt ook een aantal items verprutst door een secondary stat te rerollen, waar je beter een primary had kunnen doen.

Maar belangrijkste van alles is je build. Als ik zo naar de jouwe kijk loop je rond met iets dat lekker speelt, maar waar niet te veel over nagedacht is (ik herken de build tenminste niet). Mijn advies is: zoek een build waarmee je T6 en hogere level grifts aan kunt en farm totdat je de gear hebt waarmee je hem werkend krijgt. Check anders mijn lightning build, of zoek die Sunwuko build even op. Beide zijn builds waarmee je redelijk snel op T4 of hoger kunt farmen. Dan gaat het vinden van gear ook wat gemakkelijker dan op T2.
De build is inderdaad 1 die ik persoonlijk lekker vind spelen.. :o Ik ga idd eens op zoek naar een andere build.

Gear: op de wapen-socket na, ga ik overal sowieso mee aan de slag. Huidige wapen heb ik net een avondje binnen en ben ik nog niet helemaal over uit. Het is dat ik er 20%extra dmg op krijg via de Sunwuko. Andere wapen is een 2h sword met 36% meer dmg, maar 26% minder heal (aldus zijn eigen stats ingame).
Om 1 of andere reden heb ik bakken vol legendaries gehad, maar alles was minder dan wat ik al had.. en de laatste 2 a 3 dagen dropte er wat meer indrukwekkenders.

Nogmaals: tnxs so far :w

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-12 09:13
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 00:23:
lol net wat Grifts gedaan op laag lvl (lvl 21 en 22) om alle gems te uppen en ineens een leuke drop gift erop en slechtste stat gererolled naar 7% IAS en dit is het resultaat
[afbeelding]
nu moet ik alleen een betere ring zien te vinden met CHC en 7% IAS en socket want mijn CHC is nu nog maar 49,1% en dat met paragorn punten erbij
Speelde gisteren in hoge rifts, samen met Retlaw, en eeeeeuh iemand anders van de Got Clan die op een bepaald moment zijn Calamity tevoorschijn haalde.

Dat maakte mij, en de andere speler in de party een groot verschil. De damage van ons schoot omhoog door marked for death. Werd erg gewaardeerd :)

Mijn Firewizzie

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Afgelopen zaterdag met drie mede tweakers een paar (greater) rifts gedaan en dat smaakt echt naar meer. Spel is een stuk leuker met meerdere spelers (vooral rift farmen ook al kwamen niet verder dan 29 ;)).

Gisteren ook (eindelijk) weer een Ramaladni's Gift gevonden. Mijn Maximus van een socket voorzien en dus mijn main weapon / offhand orb vervangen. Kan nu ineens GR 30 (en waarschijnlijk hoger) vrij makkelijk aan. Hangt wel een beetje af van de mobs en map uiteraard. De Maximus helpt daar enorm bij door de chain damage, welke je met een range wizard goed kunt misbruiken.
Macchill schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:49:
[...]

De build is inderdaad 1 die ik persoonlijk lekker vind spelen.. :o Ik ga idd eens op zoek naar een andere build.

Gear: op de wapen-socket na, ga ik overal sowieso mee aan de slag. Huidige wapen heb ik net een avondje binnen en ben ik nog niet helemaal over uit. Het is dat ik er 20%extra dmg op krijg via de Sunwuko. Andere wapen is een 2h sword met 36% meer dmg, maar 26% minder heal (aldus zijn eigen stats ingame).
Om 1 of andere reden heb ik bakken vol legendaries gehad, maar alles was minder dan wat ik al had.. en de laatste 2 a 3 dagen dropte er wat meer indrukwekkenders.

Nogmaals: tnxs so far :w
Nog een tip voor je survivability: craft een paar stukken van Aughild's set. Dat gaat je survivability een mooie boost geven en geeft je ook een damage bonus vs. elites.

Maak je trouwens niet druk om healing bij wapens. Het is mooi als je LoH als bonus krijgt, maar het is geen vereiste. Ringen, amu en wapens kan je het beste damage only doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsmell op 13-10-2014 09:08 ]

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:28

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

heeft er iemand nog tips voor mijn gear etc?
http://eu.battle.net/d3/e...sterNL-2110/hero/41797458

Zal vast wel het een en het ander op aan te merken zijn.
De build heb ik nu, omdat dat wel lekker speelt momenteel.
Later wil ik naar de phalanx build toe, denk ik.
Shield heb ik hier in ieder geval al voor.

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-10 10:51
WishmasterNL schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:14:
heeft er iemand nog tips voor mijn gear etc?

Zal vast wel het een en het ander op aan te merken zijn.
De build heb ik nu, omdat dat wel lekker speelt momenteel.
Later wil ik naar de phalanx build toe, denk ik.
Shield heb ik hier in ieder geval al voor.
Sowieso kun je de armor op je amulet naar een socket rollen en kun je de Heavens Fury op je chest armor naar All Resist rollen.

Verder is het niet echt een viable build, Darklight. Ik denk dat je er het best aan doet om op zoek te gaan naar gear met Cooldown Reduction. Met andere woorden: je wil op je Gloves en Shoulders beide 8% CDR hebben. Daarnaast moet je op zoek naar een Ring of Royal Grandeur (ook weer liefst met CDR en socket), dus dat is zoveel mogelijk Act 1 caches spelen.

Tot slot kun je blood shards bij Kadala in shields steken in de hoop dat je een nette Hellskull of Unrelenting Phalanx tegenkomt. Ook daar kun je dan weer CDR op rollen.
Alternatief is gaan voor Holy damage. Daarmee deed ik zelf T4/T5 en gebruikte ik een combinatie van Blessed Hammer en Condemn, maar daar moet je dan wel weer de items voor vinden. Het mooie is dat je dan een Hallowed Barricade kan craften.

Sowieso is met een RoRG het aan te raden om een Captain Crimson set te craften. Je kunt dan 1 Akkhan set piece inleveren en 2 van Captain Crimson dragen. Dat geeft je onder andere +10% CDR en +10% RCR.
BramSd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:21:
[...]

Sowieso kun je de armor op je amulet naar een socket rollen en kun je de Heavens Fury op je chest armor naar All Resist rollen.

Verder is het niet echt een viable build, Darklight. Ik denk dat je er het best aan doet om op zoek te gaan naar gear met Cooldown Reduction. Met andere woorden: je wil op je Gloves en Shoulders beide 8% CDR hebben. Daarnaast moet je op zoek naar een Ring of Royal Grandeur (ook weer liefst met CDR en socket), dus dat is zoveel mogelijk Act 1 caches spelen.

Tot slot kun je blood shards bij Kadala in shields steken in de hoop dat je een nette Hellskull of Unrelenting Phalanx tegenkomt. Ook daar kun je dan weer CDR op rollen.
Alternatief is gaan voor Holy damage. Daarmee deed ik zelf T4/T5 en gebruikte ik een combinatie van Blessed Hammer en Condemn, maar daar moet je dan wel weer de items voor vinden. Het mooie is dat je dan een Hallowed Barricade kan craften.

Sowieso is met een RoRG het aan te raden om een Captain Crimson set te craften. Je kunt dan 1 Akkhan set piece inleveren en 2 van Captain Crimson dragen. Dat geeft je onder andere +10% CDR en +10% RCR.
Of in plaats van capt. Crimson een Leoric's Crown plus die belt met cdr? Dat levert je volgens mij meer cdr op.

• WishmasterNL

WishmasterNL

BramSd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:21:
[...]

bedankt voor je info!

De RoRG heb ik gewoon in mn stash zitten. dit omdat ik mn Akkhan set compleet had ;) Dus die kan ik gewoon equipen.
Ik kan de Captains Crimson wel craften. Dan gooi ik de boots van Akkhan eruit.

Heb inmiddels even snel wat gewisseld. Heb de ring en shield geequipped.

Nog aanvullingen?

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-12 14:38
Van het weekend weer wat hoge GR's lopen doen, solo met mijn FB wiz lvl38 gecleared, wat is lvl39 meteen een stuk moeilijker zeg, maar wel spannend als je beide spare life skills proccen en je nog net terug naar veligheid kan teleporten

In teamverband nu overal lvl41 of 42 gecleared, nog steeds #1 op HC alleen lopen de seasonals nog wat voor, vooral 4player speelt leuk met 2 DH'ers een support WD en mijn zdps monk, monk pullt alles, WD lockt ze met fear en dan kan de monk opzoek gaan naar meer mobs en de DH'ers knallen alles kapot.
Helaas heeft de support WD na 600 paragon lvl's nog steeds geen SMK gevonden, want dat zou het allemaal nog wat beter maken

Movies: letterboxd

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Dit weekend mijn 2de Unity gevonden, plus mijn eerste Cameo, nu alles omgegooid, sheet damage terug van 1M naar 750k en toughness terug van 16M naar 14M, dit alles op HC DH cold M6.
Het lijkt een teruggang maar het speelt een stuk safer, T5 gaat nu solo nu smooth.
Eindelijk af van die irritante paarse arcane beams, jailers doen beetje pijn maar geen probleem.
Alleen oppassen na het killen van een boss, de daaropvolgende explosie neemt meer dan 60% van mijn life als ik erin blijf staan.
Op tijd stoppen en niet half slaperig door blijven gamen, lethal op HC.
Over blijft nu finetunen maar dat kan eigenlijk alleen maar door bepaalde items te looten met betere basis eigenschappen.
En misschien toch een ander character starten (Monk heeft ook dex als basis).

Cititzen of Ladonia

• desjaak909
sorcees schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:11:
Dit weekend mijn 2de Unity gevonden, plus mijn eerste Cameo Eindelijk af van die irritante paarse arcane beams, jailers doen beetje pijn maar geen probleem.

Alleen oppassen na het killen van een boss, de daaropvolgende explosie neemt meer dan 60% van mijn life als ik erin blijf staan.
Die cameo gebruiken is echt zonde, daar verlies je veel te veel dmg mee, zeker op torment lvl is dat ook echt niet nodig, arcane beams zijn prima te ontwijken en jailer doet niet zoveel dmg in torment

Molten is altijd oppassen inderdaad, maar ook prima te ontwijken, tenzij je er net wordt ingevortexed, maar ja daar heb je awareness voor

owja roll die ias van je T&T's naar 10% chc

• Mofkees
WishmasterNL schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:29:
[...]

bedankt voor je info!

De RoRG heb ik gewoon in mn stash zitten. dit omdat ik mn Akkhan set compleet had ;) Dus die kan ik gewoon equipen.

Nog aanvullingen?
Je akkhan boots zijn wat beter dan je pants, dus misschien Crimson in die slot.

- shoulders, FS damage naar CDR
- amu, armor naar soc, kan je Gogok erin doen en probeer snel hem boven lvl 25 te krijgen. Die Mara is echt wel mooi trouwens.
- RoRG, 10% life naar CD of CDR
- Bracers, LOH naar xx% fire voor je huidige build.

Darklight fire-build is zeker ok tot en MET T6, maar in GR hoef je er niet veel van te verwachten. Je hebt natuurlijk al een mooie unrelenting Phalanx, dus nu maar op zoek naar een goeie 2H.

• WishmasterNL

WishmasterNL

WishmasterNL schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:29:
[...]

bedankt voor je info!

Nog aanvullingen?
Wil dus ook naar de Phalanx toe. enig idee hoe ik hier al een beetje mee kan gaan werken?

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-10 10:51
Wat denken jullie trouwens van dit idee voor een Crusader Bowmen build: http://www.diablofans.com/builds/3459-crusader-bowmen-build

Je laat Akkhan en dus ook Akarat's Champion los en focust alles op extra damage voor je pets en survivability. Jammer is dat er geen ruimte is voor Unity, maar je kunt eventueel de Long Arm of the Law inruilen voor Indestructible.
Blackthorne's en Asheara geven best wat survivability en zelfs Aughild doet aan 7% damage mitigation.

Punt is dat met de Eternal Union je Bowmen toch altijd wel op zijn, omdat je er geen (of bijna geen) CDR voor nodig hebt.

Verwijderd

WishmasterNL schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:24:
[...]

Wil dus ook naar de Phalanx toe. enig idee hoe ik hier al een beetje mee kan gaan werken?
Iig zorgen dat je physical dmg hebt op amu bracers ring. Verder is et gewoon een akkhans build dus veel meer kan je der niet aan veranderen.

Sowieso nog cd op je shoulders in plaats van FS dmg maar dat had iemand volges mij al geschreven. Enne die mara's kan je armor naar socket rollen of naar + ele dmg voor phalanx physical dus.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2014 10:48 ]

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

vanmorgen nog even bezig geweest en ipv lekkere legendaries, valt opeens de Bottomless potion of the tower. Infinite potions en 11% armor voor 5 sec. Weet nog niet of ik daar nu echt blij mee moet zijn aangezien potions ook niks kosten.

T4 gaat nu wel aardig. Maar ik denk dat mijn build voor hoger nog niet geschikt is. Wat zou nog beter kunnen?

http://eu.battle.net/d3/e...aW0lph-2185/hero/12524055

Steam || Diablo 3

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:07:
vanmorgen nog even bezig geweest en ipv lekkere legendaries, valt opeens de Bottomless potion of the tower. Infinite potions en 11% armor voor 5 sec. Weet nog niet of ik daar nu echt blij mee moet zijn aangezien potions ook niks kosten.

T4 gaat nu wel aardig. Maar ik denk dat mijn build voor hoger nog niet geschikt is. Wat zou nog beter kunnen?

http://eu.battle.net/d3/e...aW0lph-2185/hero/12524055
ik heb al iets van 8 van die potions en ik vind het ideaal omdat je potion altijd neemt als je zwaar in de shit zit en dan is 5 sec een kleine buff altijd goed daarnaast kan je de gewone potions standaard wegmikken, wel jammer dat je ze niet kan salvagen heb er meer dan ik nodig heb

• WishmasterNL

WishmasterNL

Ok , inmiddels wat aangepast. ook de build overhoop gegooid.

Speelt eigenlijk best lekker zo!

nog op- of aanmerkingen?
Ben nog steeds op zoek naar een leuke 2-hander :P

Heb ook nog een SoJ, maar niet zo leuke stats.
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/1zlvgbq.jpg

Zou alleen de Physical Skill kunnen rerollen voor een socket

[ Voor 13% gewijzigd door WishmasterNL op 13-10-2014 12:11 ]

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12 07:38
Je kan zelfs de strength rerollen... Dat krijg je als je een hoog paragon lvl bent, toch wel weer terug...

Even niets...

• WishmasterNL

WishmasterNL

FireDrunk schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:16:
Je kan zelfs de strength rerollen... Dat krijg je als je een hoog paragon lvl bent, toch wel weer terug...
Dus strength rerollen voor een socket op de SoJ?

• FireDrunk
Dat kan, maar dat moet je zelf weten :) Gebruik je een stampede build icm Physical damage?

Even niets...

Op den duur is dat wel de beste optie, omdat je strength terug verdient met paragon punten, maar de physical damage op die ring telt wel voor de volle mep, omdat je nergens anders een phys bonus hebt. Tenzij je je bracers nog gaat rerollen. Dat is wel een overweging die je moet maken.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
BramSd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:27:
Wat denken jullie trouwens van dit idee voor een Crusader Bowmen build: http://www.diablofans.com/builds/3459-crusader-bowmen-build

Je laat Akkhan en dus ook Akarat's Champion los en focust alles op extra damage voor je pets en survivability. Jammer is dat er geen ruimte is voor Unity, maar je kunt eventueel de Long Arm of the Law inruilen voor Indestructible.
Blackthorne's en Asheara geven best wat survivability en zelfs Aughild doet aan 7% damage mitigation.

Punt is dat met de Eternal Union je Bowmen toch altijd wel op zijn, omdat je er geen (of bijna geen) CDR voor nodig hebt.
Amazonian Parma is vervangen voor de Unrelenting Phalanx.
Was al bezig met de vraag waarom je die zou willen zonder speciale stats totdat Google mij hielp.. :p

Heb zelf ook wat gear staan voor een perma Bowman build maar wacht nog op een Eternal Union en een Heart Slaughter. Dan eens kijken hoe ver ik daar mee kan komen!

<GoT>NightStalker

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Deadsmell schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:25:
Op den duur is dat wel de beste optie, omdat je strength terug verdient met paragon punten, maar de physical damage op die ring telt wel voor de volle mep, omdat je nergens anders een phys bonus hebt. Tenzij je je bracers nog gaat rerollen. Dat is wel een overweging die je moet maken.
Zo had ik het nog niet bekeken (voor mijn wizard), ben een hoop crit hit change / crit damage kwijt geraakt op Stone of Jordan en amulet om een socket er op te krijgen voor de legendary gems. Ach ja de gear dropt vast nog wel eens, ben pas paragon 204 (geloof ik).

Verwijderd

pfff ben alle gems die ik nog niet heb gebruikt of ga gebruiken aan het uppen naar lvl 25 heb er nu een paar op 25 en de rest op 20+ zou binnenkort wel wat Grifts in groep willen doen om gems te uppen kan ik meteen effect van marked for death zien in groep :P

• Mofkees
Deadsmell schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:25:
450 str op 8000 = ~6%
17% physical op ~150% = 12%

dus lijkt mij duidelijk wat het beste is voor DPS. Je verliest wel 450 Armor :D

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:05

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Case schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:53:
[...]

Speelde gisteren in hoge rifts, samen met Retlaw, en eeeeeuh iemand anders van de Got Clan die op een bepaald moment zijn Calamity tevoorschijn haalde.

Dat maakte mij, en de andere speler in de party een groot verschil. De damage van ons schoot omhoog door marked for death. Werd erg gewaardeerd :)
Die ander was RayXM en nog een Roemeen.. Het ging best rap op 39, jammer van de riftboss, haalde het daardoor net niet. Toch wel even de stun en pull monk kunnen testen. Ik kan alleen nog 1% CDR op de shoulders erbij rollen, de rest is max. Ingame op 78,22% nu! Het valt me op dat op Diabloprogress de hoogste CDR monks geen leoric op hebben, maar een Kekegi's. Heeft deze een voordeel tov een leoric?

Moet nog even wat skill variatie testen en passives verzinnen, maar verder kan ik nu weer assisteren in hogere rifts :).

Battle.net || Strava

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:14

Grin

Ride si sapis.

retlaw schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:58:
[...]

Die ander was RayXM en nog een Roemeen.. Het ging best rap op 39, jammer van de riftboss, haalde het daardoor net niet. Toch wel even de stun en pull monk kunnen testen. Ik kan alleen nog 1% CDR op de shoulders erbij rollen, de rest is max. Ingame op 78,22% nu! Het valt me op dat op Diabloprogress de hoogste CDR monks geen leoric op hebben, maar een Kekegi's. Heeft deze een voordeel tov een leoric?

Moet nog even wat skill variatie testen en passives verzinnen, maar verder kan ik nu weer assisteren in hogere rifts :).
Terug van 5 weken vakantie en tijdens het herstellen vd jetlag ff D3 aangezet. Samen met Pannekoek, ArchInc en Chessmaster Grift 41 uitgespeeld, 42 kwamen we helaas net tekort, levels zaten ook behoorlijk tegen... :-(
Calamity in een party is idd wel erg fijn, eigenlijk een must, doet een bak extra dmg. Nu nog die verdraaide T&T vinden en dan ben ik wel klaar met de DH. :)

NewsBlur || My Fujifilm gear

• desjaak909
retlaw schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:58:
[...]

Heeft deze een voordeel tov een leoric?

Nee Leo met hoge gem% is beter, Diabloprogress telt volgens mij de gem% CDR bonus niet mee en de nieuwe versie van Kekegi's heeft geen CDR meer

ben zelf trouwens geen fan van die Deadmaus amu, die springende mobs kan je niet pullen, de amu uit act3 cashe is beter

en waarom chc op je gear dat is nergens voor nodig, meer ehp is beter

op hogere rifts kan je beter MoC overawe of dishearten gebruiken en de DH'ers een countess aan laten doen

[ Voor 26% gewijzigd door desjaak909 op 13-10-2014 14:17 ]

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:08:
[...]

Terug van 5 weken vakantie en tijdens het herstellen vd jetlag ff D3 aangezet. Samen met Pannekoek, ArchInc en Chessmaster Grift 41 uitgespeeld, 42 kwamen we helaas net tekort, levels zaten ook behoorlijk tegen... :-(
Calamity in een party is idd wel erg fijn, eigenlijk een must, doet een bak extra dmg. Nu nog die verdraaide T&T vinden en dan ben ik wel klaar met de DH. :)
welcome back dan :). Doe je gelijk goed! 39 heb ik nog niet gehaald...
desjaak909 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:08:
[...]

Nee Leo met hoge gem% is beter, Diabloprogress telt volgens mij de CDR bonus niet mee en de nieuwe versie van Kekegi's heeft geen CDR meer

ben zelf trouwens geen fan van die Deadmaus amu, die springende mobs kan je niet pullen, de amu uit act3 cashe is beter

en waarom chc op je gear dat is nergens voor nodig, meer ehp is beter
Mooi dan houd ik lekker de leo op! Ik heb nog wel een 'oude' kekegi liggen met 8% CDR, die kan dan blijven liggen. Het kwam omdat Arch aan het stunnen en pullen was dat ik er ook weer 1 ging gearen. Met spullen uit de stash waar het meest CDR op zit en dat is aardig gelukt zo.
Mooie reden om act3 bounties te gaan doen dan, amu zoeken. Kan gelijk de voorraad riftstones weer worden aangevuld. Zelfde geldt voor de chc... Zit erop omdat het erop zit :). In principe is serenity permanent dus heb je helemaal geen ehp nodig. Soms merk ik wel dat vooral met lag ed ik toch plat ging. EHP opbouwen is dan wel de beste optie, samen met attack speed. Hoge attack speed speelt gewoon lekkerder..

Battle.net || Strava

• desjaak909
retlaw schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:20:
[...]

Soms merk ik wel dat vooral met lag ed ik toch plat ging. EHP opbouwen is dan wel de beste optie, samen met attack speed. Hoge attack speed speelt gewoon lekkerder..
Probleem is dat je toch af en toe een serenty mist, doordat je druk bent om te pullen, inner sanctuary aan het plaatsen bent, MoC aan het drukken bent en te kijken of je party wel safe is en of je door epiphany niet opeens naar een andere mob bent geteleporteerd, dan is wat EHP wel handig om die klap op te vangen

owja Strongarm bracers zijn BiS

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:08:
[...]

Heb je die boog en WH meegenomen uit Thailand? (volgens mij ging je richting die regio...)

Battle.net || Strava

Verwijderd

stingray2012 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:01:
Het ligt natuurlijk ook aan het feit wat voor amulet je gebruikt. Ik zelf gebruik diverse hellfire amuletten zonder socket. De extra passive en de hoge CHC en CHD maken het afwezig zijn van een BOTP meer dan goed. heb zonder een socket in mijn amu toch Tier 39 gehaald met de DH. Oki het grinden van keys voor het maken van een hellfire is echt een k*tjob :X , maar werpt wel zijn vruchten af. ;)
Ter info sting: dit werkte idd :) Gr39 redelijk soepel gehaald, Gr40 2xgemist met 1x10 seconden eroverheen en 1x 1of 2 seconden. Die was minder ;)

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:42:
[...]

Ter info sting: dit werkte idd :) Gr39 redelijk soepel gehaald, Gr40 2xgemist met 1x10 seconden eroverheen en 1x 1of 2 seconden. Die was minder ;)
Mooie amu hoor :9 , en idd de socket hiervoor is niet echt nodig. Een goede passive, daar heb je veel meer aan. Gr40 ga je echt wel halen. Een paar paragon punten erbij en hoppa :D

Battle.net tag

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

een RoRG geeft dus het effect van drie set items terwijl je er twee hebt. Weet iemand of dit dan geldt voor alle set items die je aan hebt? Ik heb namelijk van diverse sets nog maar twee items en heb nu 3x2 equipped. Krijg ik dan voor alle drie sets het effect van deRoRG?

Steam || Diablo 3

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

l0n3w012ph schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:25:
een RoRG geeft dus het effect van drie set items terwijl je er twee hebt. Weet iemand of dit dan geldt voor alle set items die je aan hebt? Ik heb namelijk van diverse sets nog maar twee items en heb nu 3x2 equipped. Krijg ik dan voor alle drie sets het effect van deRoRG?
Inderdaad.

Cititzen of Ladonia

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Nice, dan weet ik dat ik moet gaan farmen in Act 1. Tnx!

Steam || Diablo 3

• Grin

Grin

Ride si sapis.

retlaw schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:28:
[...]

Heb je die boog en WH meegenomen uit Thailand? (volgens mij ging je richting die regio...)
LOL.
Bijna goed, Vietnam van noord naar zuid, en nog één week Hong Kong.
Maar nee, gevonden vlak voor vertrek ;)

Verwijderd

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/12364767505#1

denk dat dit allen goeie punten zijn en heb er een thread over geopend... support me if you like it
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:07:
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/12364767505#1

denk dat dit allen goeie punten zijn en heb er een thread over geopend... support me if you like it
1. make it possible to lower paragorn attributes without resetting and spend them all just make an option to click something down so you get one (or more) points back and can spend it on another stat.
2. make an option to ignore normal potion drops, i got loads of legendary drops and i dont need the normal potions like EVER
3. sort the legendary gems on lvl so i know the ones i use most are first and the one i dont care for that much are last, it makes it easier to pick which ones i want to upgrade
4. followers should be same no matter which character you play on (season and HC excluded) so you only have to gear them once
5. i would VERY much like a extra chest TAB option but with the change that it is only usable with that class so its one chest TAB but for every class you can put in items so if i put some DH items in it it cant be seen by a crusader in the same TAB and he can put in stuff aswell
1. Daar heb je <SHIFT> + left mouse voor!
3. Andere mogelijkheid is om je gems op je karakters te bewaren, dan heb je altijd maar één van een soort.
5. Ik niet begrijp. Je beschrijft toch de huidige tabs? Je spreekt jezelf ook een beetje tegen, lijkt me? :P Oh, ik vat hem al. Las verkeerd. Lijkt me erg onwenselijk, want niet iedereen gebruikt specifieke tabs voor een enkele class. Bovendien wissel ik vaak items uit tussen classes. Maar extra tabs is altijd beter...

Eens met 2, 4 lijkt me ook wel handig. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 13-10-2014 17:15 ]

• schaapiej
  • Nu online
Zojuist "eindelijk" (mag niet klagen denk ik na ongeveer 3k shards) een Bombadier's Rucksack van Kadala gekregen. In-game zit ik op 330k HP.

Hatred regen rollen naar Vit of CDR?

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2vdlmwp.jpg

<GoT>NightStalker

Verwijderd

schaapiej schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:17:
Zojuist "eindelijk" (mag niet klagen denk ik na ongeveer 3k shards) een Bombadier's Rucksack van Kadala gekregen. In-game zit ik op 330k HP.

[afbeelding]
of IAS naar 20% damn dat is een mooie rucksack btw... het is best lastig om de benodigde 65% IAS te halen ik zit op 64%

Verwijderd

Deadsmell schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:13:
[...]

[...]

1. Daar heb je <SHIFT> + left mouse voor!
3. Andere mogelijkheid is om je gems op je karakters te bewaren, dan heb je altijd maar één van een soort.
5. Ik niet begrijp. Je beschrijft toch de huidige tabs? Je spreekt jezelf ook een beetje tegen, lijkt me? :P Oh, ik vat hem al. Las verkeerd. Lijkt me erg onwenselijk, want niet iedereen gebruikt specifieke tabs voor een enkele class. Bovendien wissel ik vaak items uit tussen classes. Maar extra tabs is altijd beter...

Eens met 2, 4 lijkt me ook wel handig. :)
1. shift click nooit geweten :D
3. jah zou het wel leuk vinden maar niet zo boeiend
5. hier begrijp je me niet denk ik... wat ik wil is 1 extra tab die door elk char gebruikt kan worden om enkel items voor die class te dumpen/bewaren de rest van de tabs blijven zoals ze zijn. de extra tab is PER class dus als ik als DH er spullen in doe kan alleen mijn DH daarbij wil ik het door alle chars laten accessen dan moet ik de items in andere tab gooien.

dus lege tab barb gooit barb zooi erin en je logt naar DH en dan is hij leeg DH gooit zijn zut erin en als de DH weeer kijkt ziet hij alleen die DH zooi en niet dat van de barb zo duidelijker? :D

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:27
Je punt 1 werkt alleen maar 1 kant op nu... zou mooi zijn als je ook -punt kan doen ipv. alleen +punt / reset all

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

Thalaron schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:53:
Je punt 1 werkt alleen maar 1 kant op nu... zou mooi zijn als je ook -punt kan doen ipv. alleen +punt / reset all
ja daarom had ik dat ook aangegeven maar blijkbaar kan je met SHIFT + muisklik ook 1 stat omlaag doen

Verwijderd

tijd voor een domme vraag, hoe kom je aan die legendary gems?
bepaalde torment en rifts? of begrijp ik dat verkeerd?

• FireDrunk
schaapiej schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:17:

[afbeelding]
Atk speed kan je niet rerollen, dat is een vaste roll, ik zou het naar VIT rollen, CDR kan je genoeg op andere items krijgen, en liever overleven dan sneller sentries neerzetten.

Even niets...

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 19:35:
tijd voor een domme vraag, hoe kom je aan die legendary gems?
bepaalde torment en rifts? of begrijp ik dat verkeerd?
Die vind je in Greater Rift. Elke Greater Rift baas dropt er één, totdat je ze allemaal hebt. Verder dropt er ook één in de Vault, wat een speciale instance is.

Verwijderd

dan ga ik maar eens greater rifts doen, die gems zijn OP =)

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Nou, ging weer lekker maar net iets teveel pech op Grift 42, heb je 2 minuten over op 41 en haal je 42 gewoon twee keer niet... A5 mobs en lastige Grift boss :N Toch weer een volledige GoT party op de eerste plek @ clan; das ook wat waard ;)
*klikbaar voor groot*
Afbeeldingslocatie: http://zuiderv.home.xs4all.nl/D3/D3_41_tumb.jpg

• Daniel.
  • Laatst online: 11:29
RIP mijn HC char Season. 60+ uur ingespeelt. Speelde met gemak torment 5. Zat T4 te spelen. zat even niet goed op te letten. Zapte mijzelf in een hokje met blauwe. Te veel arcane. Near Death experiance geactiveerd, potion ook op en ik kon niet meer wegzappen. Weg char. :( Monk Paragon level 127. In ieder geval kan iemand me weer boosten en heb ik genoeg gear om het weer op te krikken. Ben nu wel mijn boon of the hoarder kwijt en een legendary gem op level 21. So be it. Ik heb ze toch zo weer te pakken. Geld problemen heb ik voorlopig even niet dus dat scheelt aanzienlijk.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou eindelijk wat 'upgrades' te pakken maar helaas kosten die upgrades m'n set bonus..
Ik heb ook een wapen+mojo set compleet maar voor mijn gevoel is de Windfury toch beter door de proc.

De set http://us.battle.net/d3/en/item/manajumas-gory-fetch / http://us.battle.net/d3/en/item/manajumas-carving-knife is wel leuk maar dan verlies ik mijn 'fetish army' en ik heb geen RORG, heb ik die wel verlies ik alsnog mijn set bonus omdat ik 1 grote hond heb ipv 4-5 kleinere. Er dropte ook een 'skull grasp' ring die 6.4% extra dmg gaf.. maar dan lever ik of mijn set bonus in of mijn grote hond..

Ik probeer een goede 'blackthorne' set 2 pcs te maken om zo die 10% extra elite dmg te pakken maar het valt niet mee om een goede te vinden.

Het is allemaal maar lastig.

In mijn stash heb ik werkelijk wel 4 complete sets liggen (buiten wat headpieces welke echt zeldzaam zijn). jade/helltooth/zuni en wat los spul maar daar is weinig mee te beginnen, ook wil het niet echt opschieten met de +poison dmg op de gear. Ik heb voor zo'n 30mil gerolled op mijn bracers maar krijg gewoon niet meer dan 16% maar physical dmg rolled elke keer 20%. Kom ik dan een keer een paar leuke items tegen met +poison (heb een hele set gespaard met elk item + poison en fire) dan zakt mijn dmg zo erg in dat het geen nu meer heeft, ik heb dan wel +90% poison dmg maar mijn 'overall dmg' is dan gezakt naar 600k ofzo dus het geeft geen voordeel.

http://www.diabloprogress...um-2220/Aloysius/44478722

Ik heb ook al andere specs geprobeerd maar die bevallen gewoonweg niet, poison dart spec en die met de totem maar die valt me ook een beetje tegen. Haunt spec was wel leuk maar gaat snel vervelen en voelt erg sloom. Ik vind het gewoon leuk om zo'n leger om me heen te hebben + dat het als een soort verdediging werkt waar ik achter kan blijven staan. Mijn grote hond crit zonder buffs als voor 30 tot 35mil wat erg lekker is, helaas heb ik nog geen Mask of Jeram en 'Tasker and theo?' want die had ik wel willen proberen om te kijken wat dat voor effect heeft.

Op mijn seasonal heb ik een bijna identieke spec maar omdat ik die Rhen'ho flayer heb gebruik ik daar exploding toads.

Ook vind ik het wel erg krom dat die blood shards maar op max 500 staan terwijl een ring/amulet nu 100 shards kosten.... Verhoog het dan naar 5000 ofzo, knap irritant dat ze die prijzen omhoog gegooid hebben, het is zeker niet zo dan de kans op een goede drop verhoogd is.

En ik vroeg me af, die paragon punten, dat is toch maximaal 50/50 ? Op mijn WD heb ik al 58 punten (ofzo) in intelligence zitten?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Blue post over RNG in Greater Rifts:
In general, we use randomness in Diablo III to increase the replayability—Greater Rifts included. At the same time, we don’t want Greater Rifts to be so random that it feels like your success is completely at the mercy of a random number generator. Ideally, the randomness within Greater Rifts should keep each Rift level feeling fresh and provide for some unexpected moments of excitement, as well as test how well a player is able to adapt to controlled amounts of unpredictability (i.e. randomness).

At the moment, though, we do feel randomness plays too heavy a role in Greater Rifts, and will be making improvements along those lines. No firm date on this, but just wanted to note that we’re on the same page. Valid feedback, and thanks!
En over Conduit Pylons in Greater Rifts:
Pylons can be a hell of a lot of fun to encounter in game, and that’s one of the big reasons we added them to Greater Rifts.

That said, we do agree that pylons, at least in their current form, have had negative effect on Greater Rifts for the top end. Ideally, we don’t want to remove pylons from Greater Rifts, since we like the variety they provide, but we also don’t like the current situation where certain classes and builds are able to defeat a Rift level multiple ranks higher than could normally thanks to a single pylon (in this case, a Conduit Pylon).

As with other factors in Greater Rifts—density, monster types, Rift Guardians, etc—finding a good balance between random vs. predictable is something we’re going to continue to iterate and improve upon for Greater Rifts, and that includes pylons too. Ultimately (as I noted in another post), randomness in Greater Rifts should create positive variety and a sense of excitement. We don’t think we’ve nailed that in all areas just yet, so we appreciate all the discussion and dialog on this topic in the meantime.

[ Voor 43% gewijzigd door Rone op 14-10-2014 00:39 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• prutser001

prutser001

Rone schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 00:36:

[...]

En over Conduit Pylons in Greater Rifts:

[...]
Ja dit was soms wel erg irritant ik heb al een paar keer gehad dat zo'n Grift gewoon 80% leeg was en dat als je verkeerd liep het gewoon game over was omdat er gewoon niets af te maken viel.

Dit is nu wel iets minder maar vergeleken met de normale rifts waar je soms wel 100 vijanden op je scherm hebt niet voorkomt in de Grifts, en echte uitdagende packs ben ik niet tegengekomen. Mijn hoogste Grift is geloof ik 32 ofzo welke een guild run was, die gasten hebben een stuk betere gear dan ik.Met de trial rift beginnen we meestal op 26-28 ofzo. Ze spelen meestal T5-6 waar ik voor bounties T4 speel, T5-6 is net nog te moeilijk en duurt te lang voordat ik een groep elites dood heb, en een verkeerde pull betekent meestal mijn dood :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• FireDrunk
Randomness is zeker leuk, maar ze zouden een bepaalde 'max' moeten inbouwen voor extreme gevallen...

*) Nooit meer dan 2 Conduit Pylons
*) Nooit meer dan 2 Jailer packs
*) Nooit meer dan 2 packs met de volgende combinaties (Frozen + Vortex, Desecrator + Poison Enchanted)
*) Nooit Anarchs / Winged Assasins / Exarchs met Vortex, Jailer, Frozen en Thunderstorm :+

Even niets...

• schaapiej
  • Nu online
FireDrunk schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 19:55:
[...]

Atk speed kan je niet rerollen, dat is een vaste roll, ik zou het naar VIT rollen, CDR kan je genoeg op andere items krijgen, en liever overleven dan sneller sentries neerzetten.
Gister wat lagere Torment in party gespeeld en nog niks aangepast.
Vanavond maar eens naar VIT rollen, die 330k HP wil ik toch wel weer naar de 400k hebben!
Heb nu zonder CDR op m'n Quiver totaal 33% CDR (incl 10% uit paragon).

En damn wat een verschil in damage van 3 naar 5 sentry's op het veld! :9~

<GoT>NightStalker

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Heeft iemand een idee tot hoeveel +Resistance to all elements op een wizard nuttig is. Ik kom er online niet uit met de diminishing returns, etc. Mijn karakter is Muskusrat#1576 en ik heb het gevoel dat ik teveel +Resistance to all elements heb en dit beter kan omzetten naar iets anders. Volgens mij zijn de Paragon punten niet mee gerekend op de profile pagina, maar daar heb ik ook +Resistance to all elements op het hoogst.

Iemand verder nog tips mbt tot gear? Ik weet dat enkele items van de Firebird set betere rolls kunnen gebruiken (moet het wel droppen) en de Stone of Jordan is niet ideaal met +Lightning in plaats van +Fire.

Voor hoeveel damage staat de Tal Rasha 4 set bonus eigenlijk? Heb deze gisteren weggedaan voor de nieuwe hands, maar twijfel nog of dat de juiste keuze was.

• Macchill
Deadsmell schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:35:
[...]

Na deze tip m'n build omgegooid, en hoewel de dps op single targets m.i. wat traag op gang komt, is de explosie op een gegeven moment echt bizar hard!

Ook m'n durability is enorm gegroeid.. Ik ben (na Aughild-setpieces toegevoegd te hebben) op T3 gegaan, en in een 4-mans rift een elite met al z'n compaantjes solo kunnen killen zonder heal/hulp of wat dan ook. Life zakte niet onder de 75%...

Nu nog 2 pieces wat op de directe verlanglijst staat: Inna's Reach en een Sunwuko's piece.
Alleen de huidige combinatie moet nog wat wijzigen i.v.m. pieces die dubbel bezet worden.. :+

oh trouwens: http://eu.battle.net/d3/e...cchill-2627/hero/48072288

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:18:
Nou, ging weer lekker maar net iets teveel pech op Grift 42, heb je 2 minuten over op 41 en haal je 42 gewoon twee keer niet... A5 mobs en lastige Grift boss :N Toch weer een volledige GoT party op de eerste plek @ clan; das ook wat waard ;)
*klikbaar voor groot*
[afbeelding]
Was inderdaad dikke pech, zeker de 1e 42 rift... Precies een lastige boss op een lastige plek. Het zit erin, dus we halen het binnenkort misschien wel. Ik zal een socket in mijn amu doen en dan de mirinae gem erin. Scheelt misschien precies de halve minuut die we tekort kwamen :).

Het scheelt dat de trial al een 41 steen oplevert :).

Battle.net || Strava

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:40
Mag ik een keertje mee. Ik wil al tijden +40 rifts doen:( #Quartz

• desjaak909
retlaw schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:09:
[...]

Het scheelt dat de trial al een 41 steen oplevert :).
Voor degene die nog wat tips voor trials willen voor dh'ers, hier een goed filmpje: YouTube: [Guide] Diablo 3 Reaper of Souls Demon Hunter Solo Trial Rifts (43/44+ Greater Rift keys) 2.1.1

Gisteren nog wat geluk gehad, na 11 ubers 2 bruikbare HF amu's gecraft, een hele goede voor mijn DH'er en een redelijke voor mijn Jade WD, maar de rest van mijn groep was minder gelukkig, wat een troep kunnen die dingen zijn, of wel goed en dan vision quest als passive ofzo

Verwijderd

desjaak909 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:56:
[...]

Voor degene die nog wat tips voor trials willen voor dh'ers, hier een goed filmpje: YouTube: [Guide] Diablo 3 Reaper of Souls Demon Hunter Solo Trial Rifts (43/44+ Greater Rift keys) 2.1.1

Gisteren nog wat geluk gehad, na 11 ubers 2 bruikbare HF amu's gecraft, een hele goede voor mijn DH'er en een redelijke voor mijn Jade WD, maar de rest van mijn groep was minder gelukkig, wat een troep kunnen die dingen zijn, of wel goed en dan vision quest als passive ofzo
Klopt prima ja, hanteer ik ook, alleen red ik het niet tot meer dan 41:)

Mooie HF voor je DH trouwens ;)

• desjaak909
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:21:
[...]

Klopt prima ja, hanteer ik ook, alleen red ik het niet tot meer dan 41:)

Mooie HF voor je DH trouwens ;)
ik kom nu tot 42 als ik die replenish bracers zou hebben zou 43 misschien ook lukken, op hc is vault uitzetten helaas geen optie, dus veel hoger gaat het denk ik niet worden

Grin schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:18:
*klikbaar voor groot*
[afbeelding]
@ SG: heeft iemand even tijd om een screenshotje van ons te plaatsen :+

Laatste stand van eergisteren was 47, kaboem baby _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Vidra op 14-10-2014 11:03 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Ik kan al meer dan een week niets met de clan -O-

Clan roster werkt niet, clan chat doet het niet en loot share doet het niet. Kortom: alsof ik niet in een clan zit. Terwijl bij Communities hij er gewoon staat maar met de melding "Clan not available at this time. Code 319045."

-O-

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• mouzetc
  • Laatst online: 01-12 21:27
Vidra schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:02:
[...]

Voila:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CY7KeaX.jpg

Als ik mn lightning amu vind, gaan we voor de 47 4-man SG. 41 was eerste en laatste poging zeg maar :D

Signature

• FireDrunk
Voor je DH WD?

[ Voor 31% gewijzigd door FireDrunk op 14-10-2014 11:18 ]

Even niets...

• mouzetc
Nee WD support! M'n DH mist nog wel wat AS voor 4.15BP.

Signature

• FireDrunk
Al wel een SMK?

Je profiel link 404-ed

[ Voor 55% gewijzigd door FireDrunk op 14-10-2014 11:20 ]

Even niets...

Angeloonie schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:14:
Ik kan al meer dan een week niets met de clan -O-

Clan roster werkt niet, clan chat doet het niet en loot share doet het niet. Kortom: alsof ik niet in een clan zit. Terwijl bij Communities hij er gewoon staat maar met de melding "Clan not available at this time. Code 319045."

-O-
Wellicht is het een idee om even een officer aan te spreken in de game (Thornight, Protax, Vydra, JaapB, etc) en dan de clan verlaten en meteen weer joinen :D

Wellicht dat dat de problemen oplost :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Vidra schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:45:
[...]

Wellicht is het een idee om even een officer aan te spreken in de game (Thornight, Protax, Vydra, JaapB, etc) en dan de clan verlaten en meteen weer joinen :D

Wellicht dat dat de problemen oplost :)
Dat is het probleem juist, ik kan de clan niet eens leaven. :P Ik heb 0,0 interactiemogelijkheden met de clan :P

Ik weet niet of jullie members kunnen verwijderen? Dan is dat het proberen waard :)

• FireDrunk
Ik vond je al zo stil :+

Anders gewoon ticket inleggen bij blizzard, reageren snel zat is mijn ervaring.

Even niets...

FireDrunk schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:55:
Ik vond je al zo stil :+

Anders gewoon ticket inleggen bij blizzard, reageren snel zat is mijn ervaring.
Gezien de topics die al weken openstaan met meerdere meldingen van het probleem, en nog geen oplossing verwacht ik niets :+

Overigens een WD op Seasons begonnen. De Crusader zit redelijk aan de max en nieuwe gear vinden is weer lastiger, dus maar ff wat anders.
Ik met mijn stomme kop de WD levelen, rond lvl 23 ontdekte ik dat ik het "Seasonal Hero" vinkje vergeten was en zat ik dus non-season te levelen 8)7 Dus maar opnieuw begonnen en nu lvl 58.
Wat -level req gear gecraft met de Crusader en kan nu makkelijk T3 doen dus gaat retesnel. VInd de pets erg leuk en in party doen WD's het ook altijd lekker, dus maar eens kijken of dat wat is voor mij :+

[ Voor 43% gewijzigd door Angeloonie op 14-10-2014 12:29 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Vidra schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:02:
[...]

Telt niet, dat is geen 4 player SG party >:)
Jammer joh :+

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-11 15:24
Rone schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 00:36:
Ok nou fijn om te horen dat het niet aan mij lag. Het is zo ontzettend random. De grootte van het veld, de layout van het veld, gigantisch verschil in thoughness vijanden, gigantisch verschil in thoughness riftbosses. De ene keer heb je 5min over en de andere keer kom je gewoon te kort. Rng is leuk maar bepaalde combinaties zijn gewoon een crime. Al kan ik mij voorstellen dat het voor de hardcore spelers (op softcore) weer overkomt alsof alles voor de casual gladgestreken moet worden :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12 18:36
Angeloonie schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:04:
[...]

Gezien de topics die al weken openstaan met meerdere meldingen van het probleem, en nog geen oplossing verwacht ik niets :+

Overigens een WD op Seasons begonnen. De Crusader zit redelijk aan de max en nieuwe gear vinden is weer lastiger, dus maar ff wat anders.
Ik met mijn stomme kop de WD levelen, rond lvl 23 ontdekte ik dat ik het "Seasonal Hero" vinkje vergeten was en zat ik dus non-season te levelen 8)7 Dus maar opnieuw begonnen en nu lvl 58.
Wat -level req gear gecraft met de Crusader en kan nu makkelijk T3 doen dus gaat retesnel. VInd de pets erg leuk en in party doen WD's het ook altijd lekker, dus maar eens kijken of dat wat is voor mij :+
Boosten van lvl1 naar 70 duurt een uur....

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Grin schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:30:
[...]

Telt niet, dat is geen 4 player SG party >:)
Jammer joh :+
Dan pak je de lvl 46 groep :)

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Vidra schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:34:
[...]

Dan pak je de lvl 46 groep :)
En ook dat zijn maar twee SG'ers, dus met twee uit een andere clan.
Je selecteert 'Clan' en '4 Players', ik zie in dit screenshot -i.e. de top 12- geen enkele 4 player complete SG party.
Dus helaas, better next time! :+

Verwijderd

Grin schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:53:
[...]

Je selecteert 'Clan' en '4 Players', ik zie in dit screenshot, i.e. de top 12, geen enkele 4 player complete SG party.
4x zul je niet halen, maar het KAN natuurlijk zo zijn dat de nr1 bij die andere 2 (nrs 2en 3) in de party zat ;)

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:54:
[...]

4x zul je niet halen, maar het KAN natuurlijk zo zijn dat de nr1 bij die andere 2 (nrs 2en 3) in de party zat ;)
Ohja, dat zou kunnen.
Maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit.
Het screenshot telt >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Grin op 14-10-2014 13:56 ]

• mouzetc
Grin schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:55:
[...]

Ohja, dat zou kunnen.
edit, nvm dus :p

[ Voor 27% gewijzigd door mouzetc op 14-10-2014 13:58 ]

Signature

Grin schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:53:
[...]

Je selecteert 'Clan' en '4 Players', ik zie in dit screenshot -i.e. de top 12- geen enkele 4 player complete SG party.
Maar Grin, je ziet nu toch echt iets over het hoofd. Xiln is een one man army, die telt in zijn eentje zeker als een 4 player party. :P

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Nou ben ik wel benieuwd of dat dan echt zo is geweest :). Dat zou betekenen dat 3 DH en een WD de beste combo is... Dan moet ik de stun monk omzetten naar een WD :(...

In ieder geval mooie prestaties!

Gisteren nog een mooie eye of The storm met vita gevonden! Vanavond maar even testen tussendoor als ik niet aan het pullen en stunnen ben...

Battle.net || Strava

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:03:
[...]

Maar Grin, je ziet nu toch echt iets over het hoofd. Xiln is een one man army, die telt in zijn eentje zeker als een 4 player party. :P
Hehehehe
Je kan het trouwens zien met mouse over, hoe de complete party eruit zag.
Dat ben ik bereid te accepteren als bewijs ;)
retlaw schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:04:
[...]
Vanavond maar even testen tussendoor als ik niet aan het pullen en stunnen ben...
*slap*
Niks d'r van, lvl42 halen zul je! :)

[ Voor 23% gewijzigd door Grin op 14-10-2014 14:08 ]

• desjaak909
retlaw schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:04:
Nou ben ik wel benieuwd of dat dan echt zo is geweest :). Dat zou betekenen dat 3 DH en een WD de beste combo is... Dan moet ik de stun monk omzetten naar een WD :(...
De hoogste combo is op dit moment 2DH'ers een support WD en zdps monk

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

desjaak909 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:06:
[...]

De hoogste combo is op dit moment 2DH'ers een support WD en zdps monk
Dan zoeken we dus nog een support WD! Hebben we die in de clan? Of op GoT, softcore..

Battle.net || Strava

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

Grin schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:55:
[...]

Ohja, dat zou kunnen.
Yep, akkoord, geen screenshot ""Geen Bewijs" Ik voel toch een tikkie teleurstelling in de SG clan :o

Battle.net tag

• prutser001

prutser001

Support WD is niets anders dan totem spammen....

• desjaak909
prutser001 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:09:
wel iets meer dan dat, monk pulled alles bij elkaar de wd fear locked alles en plaatst bbv en dan gaat de monk opzoek naar meer mobs rinse repeat

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

prutser001 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:09:
Maar dan moet je wel een SMK :9 hebben, anders word het een drama. :'(

Battle.net tag

• desjaak909
stingray2012 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:11:
[...]

Maar dan moet je wel een SMK :9 hebben, anders word het een drama. :'(
SMK is wel aan te raden, maar zonder is het ook wel erg fijn doordat de wd alles perma feared kunnen elites geen dingen meer casten en kunnen de dh'ers alles rustig afschieten en met wat cdr en tribal rights heb je toch nog wel redelijk vaak bbv

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik voel aankomen dat grin binnenkort zijn DH zat is en een WD gaat levellen... Ik ga die build ook wel even opzoeken. Heb alleen geen smk...

Battle.net || Strava

• desjaak909
retlaw schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:14:
Ik voel aankomen dat grin binnenkort zijn DH zat is en een WD gaat levellen... Ik ga die build ook wel even opzoeken. Heb alleen geen smk...
Baal er nu weer van dat ik de lvl41 smk die ik had gevonden tijdens het boosten uit frustratie heb gesould 8)7

• Grin

Grin

Ride si sapis.

retlaw schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:14:
Pas als de T&T dropt ;)
Blizz, leest u dit?

Pagina: 1 ... 11 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.