oh oh... niet doen
-Ben je een game aan het spelen: "an error has occurred". En dan klapt het spel er weer eens uit;
Welk spel speel je dan? dit is niet normaal hoor. ik ben eige
nlijk nog nooit uit een spel geklapt behalve Battlefield 4 in de eerste maand na launch maar dat spel was "broken"
-"U heeft een bericht ontvangen". Mooi, even lezen! O nee, wacht maar gerust 7 minuten;
-Berichten sturen net zo. Blijft ie 30 sec op 97% hangen, en als je geluk hebt wordt ie verstuurd. Anders een "time out with the server";
-Berichten verwijderen? Ga maar even pannenkoeken eten want dat duurt wel even;
-Friends verwijderen net zo. Kijk je even later in je friendlist, staat ie er gewoon nog tussen.
Ik herken hier helemaal niks in eige
nlijk. Nu verwijder ik nooit friends en verstuur bijna geen berichten meer nu de partychat zo top is.
-De store laden nadat je een game hebt gespeeld? Doe maar niet...
Ook hier geen ervaringen mee. ik check vaak voordat ik iets ga doen ff snel de store en alles werkt on demand. nu moet ik zeggen dat ik mijn ps4 bijna nooit laat multitasken. Heel soms ga ik ff een spel spelen na een netflix sessie of andersom maar eige
nlijk zet ik het apparaat aan met maar 1 doel: het spelen van een spel; kijken van dvd/bluray of netflix. En dan eige
nlijk altijd maar een ding tegelijk en daarna gaat ie in rest mode of uit.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop