Ik vind het allemaal hardstikke mooi, alleen zit ik een beetje met het feit dat ik aan een forum al meer dan genoeg heb.
Het mooie van GoT is toch dat er een raakvlak is met hardware, muziek, software, echt van alles. ik vind het lekker om daar tussendoor te kunnen surfen en ervaringen te kunnen delen.
Op een specifieke DJ site zie ik mezelf dat niet zo snel doen, want:
A) Je zult er nooit het (klinkt misschien klunzig...) "Tweakers gevoel" hebben.

Je krijgt er zonder twijfel mannuthjus die alleen maar gaaf gaan lopen doen. (heb ik absoluut geen zin in)
C) Je krijgt het denk ik nooit goed gemodereerd. (kost veel tijd)
Daarom denk ik dat _als_ je een apart DJ forumachtig iets wil hebben, dat het beter een subje van AV kan zijn, al dan niet met aparte moderators.
Dat daar interesse naar is blijkt wel uit het feit dat op deze (min of meer) DJ thread zo veel respons is! Zonde om zoiets dan naar een andere site te verhuizen...
Natuurlijk doe ik best graag mee aan een ander forum dat wat minder PCnerdz

gericht is en het wat meer van DJ's moet hebben, maar ik ben een beetje bang (na de DJ fora bekeken te hebben) dat het veel geschreeuw en weinig wol op zal leveren.
Moeten we nou wel van onze roots afwijken?
We kunnen (als we op bijvoorbeeld 1000 zitten) natuurlijk ook in LA heel lief vragen of we niet een eigen plekje op GoT kunnen krijgen!
Daar hebben we misschien meer aan.
En nu.... Hoogste tijd om weer on-topic te gaan en het over het "How to be(come) a DJ" gebeuren te hebben!