How to become a Dj.... Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 32 Laatste
Acties:
  • 16.575 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op donderdag 09 augustus 2001 22:56 schreef wibblemoo het volgende:

[..]

ik denk meer aan een webpagina met o.a een forum. maar ook dingen als faq's en basics
Idd je hebt helemaal gelijk. D'r kan ook best en leuk stukkie tekst op komen met wat pics - tips e.d
Welke apperatuur wel/niet kopen.
Wat en waar platen halen -> Welke zaken zijn oké e.d

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
Zijn op het moment druk bezig met uitbreiding (werk me te pletter ) en inderdaad dat zijn de dingen die wij ook op willen
nemen de bedoeling is om de nadruk te leggen op het forum maar wel met reviews van nieuwe spullen (mischien een soort pricewatch idee ) en een verzameling links naar de betere platenzaken waarbij ik wel hoor van bezoekers wie dat zijn.
(ik heb ze ook nog niet allemaal gehad :) )
Dus.. druk bezig druk bezig

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Laatst online: 23:30
ik denk dat we dan beter samen kunnen werken met jou wizzard.. toch ?

icq me ff wizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

yo ik wil ook wel helpen
contact me als ik wat moet doen, eigenlijk moeten we ff in een irc channel gaan liggen ofzo, dat communiceert wat makkelijker

maarre * randje zit @ 34955649 (UIN)
of pokeran2000@hotmail.com (MSN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ik vind het allemaal hardstikke mooi, alleen zit ik een beetje met het feit dat ik aan een forum al meer dan genoeg heb.

Het mooie van GoT is toch dat er een raakvlak is met hardware, muziek, software, echt van alles. ik vind het lekker om daar tussendoor te kunnen surfen en ervaringen te kunnen delen.

Op een specifieke DJ site zie ik mezelf dat niet zo snel doen, want:

A) Je zult er nooit het (klinkt misschien klunzig...) "Tweakers gevoel" hebben.

B) Je krijgt er zonder twijfel mannuthjus die alleen maar gaaf gaan lopen doen. (heb ik absoluut geen zin in)

C) Je krijgt het denk ik nooit goed gemodereerd. (kost veel tijd)

Daarom denk ik dat _als_ je een apart DJ forumachtig iets wil hebben, dat het beter een subje van AV kan zijn, al dan niet met aparte moderators.

Dat daar interesse naar is blijkt wel uit het feit dat op deze (min of meer) DJ thread zo veel respons is! Zonde om zoiets dan naar een andere site te verhuizen...

Natuurlijk doe ik best graag mee aan een ander forum dat wat minder PCnerdz :D gericht is en het wat meer van DJ's moet hebben, maar ik ben een beetje bang (na de DJ fora bekeken te hebben) dat het veel geschreeuw en weinig wol op zal leveren.

Moeten we nou wel van onze roots afwijken?

We kunnen (als we op bijvoorbeeld 1000 zitten) natuurlijk ook in LA heel lief vragen of we niet een eigen plekje op GoT kunnen krijgen!
Daar hebben we misschien meer aan.

En nu.... Hoogste tijd om weer on-topic te gaan en het over het "How to be(come) a DJ" gebeuren te hebben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 10 augustus 2001 01:46 schreef MisterDon het volgende:
....
...
Daar heb je een goed punt ;)
Verhaal over nieuw forum aanvragen
Ik denk dat dat te weinig raakvlakken met de gemiddelde tweaker heeft. Hoeveel mensen posten er nu vaak in dit topic? Want 1000 reply's (plus wellicht ook 1000 in lossy DJ-gear topics) in twee maanden is natuurlijk wel wat weinig om een heel forum mee te beginnen. :o.

Je zou ook eens met poohbeer kunnen praten, De "motorgang" heeft namelijk ook een apart forum opgericht. Je zou dat natuurlijk naast een groot dj topic kunnen gaan gebruiken.

Ik blijf enigszins bij m'n mening zoals die hier staat. Al is de "hype: gebleven ;). http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/167233. Lees dit maar eens.

Ik moet zeggen dat zo'n topic als dit wel een leuk topic is. :) Al vind ik het zelf niet al te interessant :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Godverdergodjer JvS....

Nu ga je weer op mijn ziel staan!!!! (zie eerder)

DIT IS DUS WEL RETE INTERESSANT!!! :D

Grappig dat er al wat over gaat in LA! Ik kom daar dus niet zo vaak.

Maar okee; GoT is geen DJ kluppie en da's maar goed ook... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 21:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het was bedoeld als positieve input ;(.

Ik beslis helemaal niets over dat soort dingen ;)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hahaha, no hard feelings hoor! Ga toch lekker op vacantie.

Wel geestig dat er een maand geleden in LA een draadje over liep en ik dus pas nu zoiets bedenk... :D Loop weer eens gruwelijk achter (da's het lot van de CD-DJ's he... :+ )

...maar we dwalen af...

Zoals de heren (ik heb nog geen vrouwelijke jock hier ontmoet... ;( ) DJ's tevreden zijn met een plekje binnen AV is het toch prima? Tenminste voor mij zeer zeker! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
Op donderdag 09 augustus 2001 23:27 schreef wibblemoo het volgende:
ik denk dat we dan beter samen kunnen werken met jou wizzard.. toch ?

icq me ff wizzard
moet nog ff werken: ( :( ) kom eraan

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26473

[stout-voorstel-modus]

Je kan natuurlijk een soort schaduw-forum
van het GoT maken, net zoals Onno de hele
GoT lay-out heeft geript en zijn search
heeft geintegreerd... >:)

Dat stel ik me zo voor:
Een aparte URL leidt naar het GoT, maar
met een extra DJ-forum, zodat de Tweakers-
geest (en die is ZEKER belangrijk 8-) )
behouden blijft.

Alleen, als de mensen van het GoT dit
toestaan kun je net zo goed een eigen forum
op het officiele GoT krijgen... :)

[/stout-voorstel-modus]

Ik ben zeker wel van mening dat het de combi
van DJ's en Tweakers is die het hier zo
anders/gezellig maakt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6071

Ik denk dat deze drad het zo goed doet omdat we allemaal GoTters zijn. Dit betekent gewoon dat we goede manieren hebben :P.

Nah, zo zwartwit is het natuurlijk niet, maar ik denk dat we op een apart DJ-forum niet snel het niveau halen wat we hier hebben. Lees maar eens wat andere dj-fora door, vrij veel geschreeuw tegenover weinig content. Maar dat neemt niet weg dat wij het beter kunnen! Als we iets kwalitatief hoogstaands maken, trek je vanzelf het goede publiek aan...

Over Advanced Vinyl Handling:
Die site bedoelde ik in een van mijn vorige posts ("die met die groene lay-out :))! Ik denk een van de beste dj-sites op het web, qua content. Een beetje verouderd hier en daar, maar de basis is heel goed!

Misschien te idealistisch, maar is het een idee om samen met wizard en jumpstart (en natuurlijk de GoTkern) iets op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

nou wat ik dus echt mis is een gewoon een goed forum voor muziekspul ... softsynths, hardware synths, dj-ing, etc.
daar leent GOT zich totaal niet voor
teveel pc mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 10 augustus 2001 21:42 schreef erniemars het volgende:
nou wat ik dus echt mis is een gewoon een goed forum voor muziekspul ... softsynths, hardware synths, dj-ing, etc.
daar leent GOT zich totaal niet voor
teveel pc mensen :)
Je kan toch wel meerdere hobby's hebben :?
Beetje onzin hoor... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 510

he wat hey huh ben ff een weekie naar griekjesland en er komen allerlei ideen naar boven...wil best helpen met een FAQ! (kweet niet meer wie dat zei)

ik kijk verder ook best vaak op een duits DJ forum, deze is best levendig : http://www.deejayforum.de/

maarja ik ga nu toch maar m'n koffer eerst uitpakken en pitten enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ach ja! Wie macht's da mit den plattendrehers?

Heute hab ich ein gig in's land mit das drive-innchen...

Werd man toll ja!

TschuB!

Nee... geen Duitse fora voor DJ Don! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op vrijdag 10 augustus 2001 02:24 schreef MisterDon het volgende:
Zoals de heren (ik heb nog geen vrouwelijke jock hier ontmoet... ;( ) DJ's tevreden zijn met een plekje binnen AV is het toch prima? Tenminste voor mij zeer zeker! :)
Inderdaad ik wil ook vrouwelijke DJ's hier :)
Vrouwen kunnen namelijk ook best goed draaien -> Esta - Summer - Anna Savage e.d D'r zullen er toch nog wel wat meer rond lopen mag ik hopen.

Wat betreft die site -> Ik vind het wel een oké idee maar we moeten niet vergeten dat er inderdaad een hoop tijd in gaat zitten. Kijk als je student bent heb je die zat (ik mis mijn schooltijd ;( ) maar als je een beetje werkt dan word dat snel minder. En het vinyl moet toch verdiend worden iedere week.

Een apart forum op GOT zou niet zo'n gek idee zijn maar dan moet je het niet alleen bij DJ gear e.d laten maar ook topics zoals hoe mix ik e.d toe gaan staan en reken dat die er veel zullen komen.

Wat betreft die hype waar JvS het over had -> Tis wel een beetje waar maar zoals je ziet blijft dit topic maar doorlopen en komen er nieuwe mensen bij en haken er oude af. (tsja krijg je met die vakantie's)
Subforum zou dus kunnen maar dan moet alles er bij gepakt worden qua dj gebeuren dus ook vragies over cubase e.d en als ik ergens geen verstand van heb dan is het wel cubnase e.d.

Sow genoeg getypt vandaag -> Ik ga slapen, heb al een ***dag achter de rug dus beroerder kan het niet worden. :( Laterzzzzzzzzz :Z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Reind, werken voor je vinyl???

Dat verdien je toch door feesten te draaien? Anders doe je toch iets niet helemaal goed! ;)

Maar ja, da's logisch; je hebt nu ook zoooon lelijke icon staan, dat verklaart alles! :D

Geld hebben voor evisu en niet voor vinyl... Als dat maar goed gaat.

Van waar die kutdag, toch geen vrouwen die dwarsliggen? Neet het zal wel een afgebroken naald zijn op het moment dat je bijna ontdekt werd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-04 11:23
Op zaterdag 11 augustus 2001 03:14 schreef Reind het volgende:

[..]

Inderdaad ik wil ook vrouwelijke DJ's hier :)
Vrouwen kunnen namelijk ook best goed draaien -> Esta - Summer - Anna Savage e.d D'r zullen er toch nog wel wat meer rond lopen mag ik hopen.

Wat betreft die site -> Ik vind het wel een oké idee maar we moeten niet vergeten dat er inderdaad een hoop tijd in gaat zitten. Kijk als je student bent heb je die zat (ik mis mijn schooltijd ;( ) maar als je een beetje werkt dan word dat snel minder. En het vinyl moet toch verdiend worden iedere week.

Een apart forum op GOT zou niet zo'n gek idee zijn maar dan moet je het niet alleen bij DJ gear e.d laten maar ook topics zoals hoe mix ik e.d toe gaan staan en reken dat die er veel zullen komen.

Wat betreft die hype waar JvS het over had -> Tis wel een beetje waar maar zoals je ziet blijft dit topic maar doorlopen en komen er nieuwe mensen bij en haken er oude af. (tsja krijg je met die vakantie's)
Subforum zou dus kunnen maar dan moet alles er bij gepakt worden qua dj gebeuren dus ook vragies over cubase e.d en als ik ergens geen verstand van heb dan is het wel cubnase e.d.

Sow genoeg getypt vandaag -> Ik ga slapen, heb al een ***dag achter de rug dus beroerder kan het niet worden. :( Laterzzzzzzzzz :Z :z
je vergeet nog DANA, lady dana dus, die roelt echtwel vet de pan uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

wat ik gewoon echt mis is een forum waar ik mijn muziekvragen kan stellen, zonder uren gezeik te krijgen van pc usertjes die denken iets te weten.
GOT is vooral voor IT tweakers, niet voor muziek ... dat bedoelde ik te zeggen THCdeMatthijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
denk dat een apart forum toch beter is dan een apart forum/thread op GOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op zaterdag 11 augustus 2001 03:26 schreef MisterDon het volgende:
Reind, werken voor je vinyl???

Dat verdien je toch door feesten te draaien? Anders doe je toch iets niet helemaal goed! ;)

Maar ja, da's logisch; je hebt nu ook zoooon lelijke icon staan, dat verklaart alles! :D

Geld hebben voor evisu en niet voor vinyl... Als dat maar goed gaat.

Van waar die kutdag, toch geen vrouwen die dwarsliggen? Neet het zal wel een afgebroken naald zijn op het moment dat je bijna ontdekt werd...
Ja die icon is wel fout hé -> Te patserig

Enne aangezien ik nog steeds niet famous ben zal ik idd nog gewoon moeten werken voor me vinyl (voor 200,- aan vinyl in de week zal dat wel moeten. Best wel aso eigenlijk maarja ik moet er hard voor werken.)

Enne wat betreft die K*Tdag -> Ben je helderziend ofzo -> Mijn girl is weer is zwaar over de zeik maarja vrouwen hé (ik zal ze wel nooit begrijpen)

Wat betreft die site -> Is daar al wat meer duidelijkheid over of schiet het nog niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
ik wacht op reply van wizzard, maar die is geloof ik druk bezig met een feest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zaterdag 11 augustus 2001 23:01 schreef Reind het volgende:

[..]

Ja die icon is wel fout hé -> Te patserig

Enne aangezien ik nog steeds niet famous ben zal ik idd nog gewoon moeten werken voor me vinyl (voor 200,- aan vinyl in de week zal dat wel moeten. Best wel aso eigenlijk maarja ik moet er hard voor werken.)

Enne wat betreft die K*Tdag -> Ben je helderziend ofzo -> Mijn girl is weer is zwaar over de zeik maarja vrouwen hé (ik zal ze wel nooit begrijpen)

Wat betreft die site -> Is daar al wat meer duidelijkheid over of schiet het nog niet echt op.
Yep, ik ben helderziend. Of misschien gewoon ervaren! Als DJ's gezeik hebben, dan zijn het toch bijna altijd vrouwen, maar ja... Zonder is ook zo saai he.

Qua site: Ik kan dus vrijwel niks met ontwerpen, alleen een beetje klooien, maar echt iets professioneels krijg ik nog niet uit mijn vingers. Foto's maken/scannen en dergelijke wel en natuurlijk uren oeverloos lullen oner CD spelers.

Ik heb trouwens vanavond voor het eerst met de 88 voor een publiek een heel klein beetje staan scratchen. Je zag een paar echt kijken van "HUH??? Dat kan niet wat ik hoor, hij hep geen draaitefels!" 8-) Errug cool dus, alleen ook wel lastig. Blijven oefenen dus!

Werken voor je muziek... Ik draai gelukkig vrij veel (net dus ook weer een feetje gehad, volgende week twee) en verdien daar volgens mij wel vrij goed mee.

Wat verdienen jullie als je een feest draait? Ik zat vanavond een redelijk eind over de 1000 piek (niet patserig bedoeld; ik ben geen patser, heb er zelfs een hekel aan!) maar ik zou echt niet weten wat een beetje standaard is.

Ik vraag altijd maar wat, en meestal wordt het betaald. :)

Hoe doen jullie dat ei'k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ik zit nog een beetje in die groep van zo af en toe een feestje zeg maar.

Ik vraag gemiddeld (ligt eraan waar en voor wie het is) 400,- á 500,- per set van 2 uur.
Weet niet wat normaal is maar aangezien ik meer voor de fun ergens sta te draaien als voor het geld vind ik het voorlopig best zo.

Geld word pas belangrijk als het je beroep word, Maarja dan zal ik eerst op wat meer feesten moeten gaan draaien. Nu gemiddeld 1 per maand (ligt ook een beetje aan mijn muziekstijl denk ik -> UK Garage/2Step is hier in nederland nog niet zo hot)
En ach ik verdien meer dan genoeg als kok dus zo hard heb ik dat geld van die feesten dan ook weer niet nodig, Al lijkt het me wel lache om gewoon 3* in de week van de ene naar de andere kant van de wereld te vliegen als DJ. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik verdien geen cent met draaien, het kost alleen enorm veel ;) Moet maar 'ns verandering in komen ofzo.

Maar anyway die site, ik wil best een ontwerpje plegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
go for it mries, idee'n zijn altijd welkom

ow btw heeft iemand hier de tracklist van de cd van DJ jean live @ sensation 2001 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[flauw]
1. Lift me up
2. The launch
3. Love come home
4. Lift me up rmx
5. the launch rmx
[/flauw]

Ik wil best meehelpen met het een of ander designen. Maar ik zie mezelf geen webpage maken die praktisch, mooi en niet te zwaar is, oa door tijdgebrek. Maar mries bood toch zoiets aan? :P.
Als er nog iets gefotoshopt moet worden (buttons, icons, fotoframes whatever) hoor ik het graag though!

RnD --> Kok! gaaf! Koks zijn waarschijnlijk de emest wazige lui op deze planeet. * Anoniem: 6071 is al een tijdje afwasscholiertje, op zoek naar een toffe baan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14199

Op zondag 12 augustus 2001 12:35 schreef wibblemoo het volgende:

ow btw heeft iemand hier de tracklist van de cd van DJ jean live @ sensation 2001 ?
Kijk is op www.dancetrends.nl daar is ook een goed forum waar al veel live sets zijn behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zondag 12 augustus 2001 12:35 schreef wibblemoo het volgende:

Is dat de set waarin hij stuntelige pogingen onderneemt met wat "scratchen" ????

Waardeloos.

Hee Reind, we hebben weer een match, ik heb ook een tijdje achter de vuren gestaan! Ook toevallig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
scratchen en dj jean gaan niet samen i know, maar er zaten wel een paar nummers bij die ik ook wel wil hebben, weet alleen de namen niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het nog is opgezocht en dit is alles wat ik kon vinden over de DJ Jean live set op Sensation:

01 Sensation Intro
02 Banji Boyz - Florida
03
04 E-Smooze - .........
05 Intrique - Temper
06 Simon - Free At Last
07 Dj Jean - Lift me Up
08 Silvio Ecomo - No Dip
09
10 Faithless - We come 1 (Pier Hiver remix)
11 Espuma - The Ultimate Trip (club mix)
12
13
14 dj Tiesto - Flight 643 (oliver klein remix remix)
15 Mauro Picotto - Ultimahora ibiza
16 Katana - Fancy Fair
17
18 Voodoo & Serano - Blood is Pumpin
19 The Shrink - Are you ready
20
21 Sound Dezign - Hapiness (Coast to Coast Remix)
22 G-Spott - NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op zondag 12 augustus 2001 12:56 schreef ^JaapvR^ het volgende:
RnD --> Kok! gaaf! Koks zijn waarschijnlijk de emest wazige lui op deze planeet. * Anoniem: 6071 is al een tijdje afwasscholiertje, op zoek naar een toffe baan :).
Naja sommige koks hebben wat dat betreft niet echt een hoog inteligentie nivo dus dat klopt wel van dat wazige.
* R2D2 hoort niet tot deze groep want reind heeft ooit is een vooropleiding diergeneeskunde/proefdierkunde gedaan. Ben eigenlijk via mijn bijbaan in de horeca terecht gekomen en ben er nooit meer uitgegaan. Heb toen versneld de koksopleiding doorlopen (2 jaar ipv 4) en werk nu dus nog steeds als kok.
Op zondag 12 augustus 2001 13:52 schreef MisterDon het volgende:

Hee Reind, we hebben weer een match, ik heb ook een tijdje achter de vuren gestaan! Ook toevallig. :)
Wat doe jij tegenwoordig dan? Ik ga waarschijnlijk weer studeren volgend jaar -> Digitale media.

Enne die set van jean vond ik niet echt slecht, maar MisterDon scratht beter op zijn cd spelers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ik studeer tandheelkunde, maar dat staat ook in m'n profile.

Aangezien de stufi ermee is opgehouden is het maar goed dat ik lekker betaald krijg met plaatjes draaien! :)

Ik vind trouwens de Tiesto set van Dancevalley verrassend goed! Hij kan dus ook leuke progressive draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26318

Op maandag 13 augustus 2001 00:33 schreef Reind het volgende:

Wat doe jij tegenwoordig dan? Ik ga waarschijnlijk weer studeren volgend jaar -> Digitale media.
Bedoel je digitale media & communicatie?

Hou me daar maar van op de hoogte want dat wil ik ook over een jaar of 2 gaan doen [dan is school af als het goed is].

* Anoniem: 26318 moet nog 2 jaartjes in de schoolbanken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

call me stupid, maar waar is dat logo van reind van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Van een veel te duur spijkerbroekenmerk. Heet Evisu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie
  • Laatst online: 27-05 06:41

Muggie

8 pm

Ik krijg net te horen dat ik voor een leuke prijs aan twee Panasonic CDJ-100S'en kan komen.

Ik even zoeken op internet, kom ik overal wel foto's en prijzen ervan tegen maar nergens recenties (schrijf je dit zo ?). Heeft iemand ervaring met die dingetjes ?

PSN: mug_8pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pioneer bedoel je :) Zijn prima dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie
  • Laatst online: 27-05 06:41

Muggie

8 pm

Jah, sorry, ik zat met mijn gedachten weer in twee werelden tegelijk :P

PSN: mug_8pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zoek naar een leuk WinAmp skinnetje kwam ik trouwens hier een paar mooie Numarkskins tegen.

Misschien wat voor Reind, lijkt je PC ook een beetje op die Tt's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
Op zondag 12 augustus 2001 11:37 schreef Mries! het volgende:
ik verdien geen cent met draaien, het kost alleen enorm veel ;) Moet maar 'ns verandering in komen ofzo.

Maar anyway die site, ik wil best een ontwerpje plegen :)
yo mries we zoeken wel een designer.. kan je een layout maken ? wie wil helpen kan reageren om me icq nummer of dat van wizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wiblle --> mocht je nog kleine zoi nodig hebben (buttons etc), wil ik ookwel iets photoshoppen...

jaapvr.tripod.com voor mijn dev/null creaties. Let btw niet op de tracks op die mix-cd, was de allereerste :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
Op maandag 13 augustus 2001 22:32 schreef ^JaapvR^ het volgende:
wiblle --> mocht je nog kleine zoi nodig hebben (buttons etc), wil ik ookwel iets photoshoppen...

jaapvr.tripod.com voor mijn dev/null creaties. Let btw niet op de tracks op die mix-cd, was de allereerste :P.
icq me morgen ff, dan kijken we ff verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kheb geen icq meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op maandag 13 augustus 2001 02:53 schreef MisterDon het volgende:
Van een veel te duur spijkerbroekenmerk. Heet Evisu.
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te dure spijkerbroek maarja ik kon het niet laten. MisterDon heeft vertand van zaken zo te horen.

Maarre mensen hoever zijn we met die site?

Énne mensen ik vandaag een pioneer DM600 mixer de hemel in geholpen >:) Tsja hadden ze er maar de dateq neer moeten zetten waar ik om had gevraagd. Die kan beter tegen een glaasje cola. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hmz.... gesloopt? Zonde! :)

Prutser; je kunt zeker niet met met high-end overweg! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op dinsdag 14 augustus 2001 04:50 schreef MisterDon het volgende:
Hmz.... gesloopt? Zonde! :)

Prutser; je kunt zeker niet met met high-end overweg! >:)
Nope denk het niet.

Ach zo'n pioneer mixertje is wel leuk maar kan toch niet zo goed tegen de zware omstandigheden in het "veld" ;) Kijk hun moesten zonodig wat anders neer zetten als een Dateq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft evisu geen website oid?

cola --> justice! Nu al die CDJ100's nog >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
* wibblemoo heeft ook wel eens een dateq zien verdrinken in een bacardi breezer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26318

Ja hoe ver zijn we nou, en wie van jullie zit ook @ DJForum.nl of Clubcharts? En om het even on topic te houden

wat vinden jullie van die vestax mixer serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op dinsdag 14 augustus 2001 12:44 schreef T3KST3P het volgende:

wat vinden jullie van die vestax mixer serie?
Die vestax mixers zijn echt wel oké, Ik heb d'r hier een tijdje 1 van een maat van mij staan en hij is me prima bevallen. (zeker net zo lekker als de XTC -> Ik had een Vestax pmc 107A staan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
iedereen kan registreren op djforum.nl, op het moment alleen nog een forum.. maar er is more to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zit wel op CC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vestax mixers zijn wel goed, maar ik vind die toonregeling na de koptelefoon maar een raar idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand de site van Soundlabs of een site waar modellen van deze draaitafels met prijzen te vinden is

btw www.soundlabs.com is het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke bdankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Die nieuwe sounlabs schijnen trouwens wel oké te zijn check HIER maar eens voor een revieuw van een engels dj blad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk 'ns 2 posts omhoog RnD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een vriend van me heeft vandaag de SoundLAB DLP-32 gekocht. Hij was er razend enthousiast over. De prijs kwaliteit is zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op dinsdag 14 augustus 2001 17:13 schreef Mries! het volgende:
Kijk 'ns 2 posts omhoog RnD :)
Yep zag het. Ik was weer is te laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15305

Ik zit op CC, maar niet actief, en niet als echte DJ en onder de naam DiMension.

Nou ja, over een tijdje koop ik een mengpaneeltje (die Magnedine MAG-10 was goed, toch?), en dan flans ik wel wat mixjes in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch zonde hoor... :(

edit:
Ik zit een pagina terug bij de verdronken mixers... :?
Toch zonde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mag10 is zeker een goeie, voor wat ik gehoord heb...

Als je hem hebt, post je dan ff ervaringen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op dinsdag 14 augustus 2001 21:42 schreef THCdeMatthijs het volgende:
Toch zonde hoor... :(

edit:
Ik zit een pagina terug bij de verdronken mixers... :?
Toch zonde ;)
Als het een pioneer mixer is dan is dat niet zonde want pioneers zijn KL*T* mixers maarja het zal wel aan mij liggen.
Als iemand dan toch geld over heeft koop dan een Dateq - Rodec - Xone - Allen&Heath - Numark pro serie mixer want dan heb je tenminste kwaliteit. En niet van die meuk die heel veel geld kost en nergens tegen kan.

Is dit trouwens duidelijke taal? Sorry kon het niet laten om weer ff zo'n technics aanhanger een paar argumentjes te geven waar ie niet omheen kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op dinsdag 14 augustus 2001 12:33 schreef wibblemoo het volgende:
* wibblemoo heeft ook wel eens een dateq zien verdrinken in een bacardi breezer..
En, overleefde de dateq de 'doop' ?

Uit een ander (eerder) draadje:
Vriend draaide in de Hifi (die studententent in Leiden) waar iemand een glas pils (of moet ik dat bier noemen ?) over de Datec XTC dondert... Precies over de 3 faders!

Tsja, toen weigerde die XTC even dienst, maar na wat 'mond op fader' werd het pils uit de faders gezogen/geslurpt (gatverdegatverrrr) en op de grond gespuugd!

En zie, mengpaneel deed het weer perfect!

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
Op woensdag 15 augustus 2001 14:28 schreef JumpStart het volgende:

[..]

[..]
meestal ga je dood als je verdrink ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
ow btw, iedereen naar www.djforum.nl !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op woensdag 15 augustus 2001 14:34 schreef wibblemoo het volgende:

[..]

meestal ga je dood als je verdrink ;)
Mond op mond beademing kan blijkbaar helpen ;)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op woensdag 15 augustus 2001 14:35 schreef wibblemoo het volgende:
Spam! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op woensdag 15 augustus 2001 14:35 schreef wibblemoo het volgende:
* JumpStart denkt nog steeds dat een apparte afdeling hier op GoT beter zou zijn, i.v.m. het soort publiek wat je hier op Got tegenkomt vergeleken met het publiek van een open forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
maar we krijgen geen apart forum hier dus moet je wel wat anders doen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Niet online
Op woensdag 15 augustus 2001 15:12 schreef wibblemoo het volgende:
maar we krijgen geen apart forum hier dus moet je wel wat anders doen toch ?
We gaan net zolang door totdat er een apart forum komt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16902

Ik voorzie 2000+ posts ..

Mits er weer discussie op gang wordt gebracht ofcozz >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 15 augustus 2001 14:51 schreef JumpStart het volgende:

Mond op mond beademing kan blijkbaar helpen ;)
Ik denk dat ik precies hetzelfde zou doen...
wie heeft er nu nog een mixer... :?
Meestal is je geld wel op na de eerste >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
Op woensdag 15 augustus 2001 15:09 schreef JumpStart het volgende:

[..]

* JumpStart denkt nog steeds dat een apparte afdeling hier op GoT beter zou zijn, i.v.m. het soort publiek wat je hier op Got tegenkomt vergeleken met het publiek van een open forum...
zie erg veel mensen die het maar al hebben over een eigen afdeling hier op GoT ik denk zelf zolang dit draadje doorloopt je het in een manier al hebt.
Voor de rest djforum is iets anders als GoT (overduidelijk :) ) maar we proberen toch wel de hoge kwaliteit te halen.

Zelf kom ik hier ook vaak en moet zeggen dat
dit ook wel iets heeft, maar ook niet de bedoeling is. (snap het perfect 'tis wel waar)

We proberen om van djforum een leuke site te maken die op zichzelf staat met veel info voor de beginnende en ervaren DJ's.

Wat wij dus niet willen proberen is om mensen van het GoT aflokken om vervolgens op djforum te gaan kletsen
(dit lukt toch niet het feit dat wij zelf ook op het GoT blijven spreekt voor zich )

Zelf denk ik dat het een leuke afwisseling is (je blijft ook niet je hele leven in dezelfde kroeg lopen toch? )

Waar we wel naar zitten te zoeken zijn een boel tips over hoe je zo'n site (djforum) het beste kunt opzetten we hebben al erg veel hulp (bedankt mensen) maar tips zijn nooit weg ) :)

ik hoop dat ik met dit berichtje mijn steentje heb bijgedragen aan het halen van de
Ik voorzie 2000+ posts ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op woensdag 15 augustus 2001 14:28 schreef JumpStart het volgende:

Ik heb dat dus ook een keer gehad en Dateqs kunnen daar best goed tegen aangezien de printplaten er vertikaal in staan en dit dus voorkomt dat er drank o.i.d op blijft liggen. + puntje voor de dateq dus ;)

Iets wat nog niet besproken is:

Slipmatten!

Ik heb nogsteeds de originele slipmatten (geen rubber :P), op mijn gemini PT1000's. Maar omdat deze jongens toch al niet zo'n beste torque hebben, zit ik te denken over een stel nieuwe superslipmatten, om de pijn iets te verzachten. Nieuwe TT's is geen optie, ze doen het prima, ik kan er best goed op mixen, en heb bovendien geen geld...

Zit er nog iets van verschil in die matten, behalve de print? Voor zover ik weet zijn er twee soorten:

De dikkere mat die op mijn tafels ligt, en de dunnere matten (zoals de Technics matten in allerlei kleurtjes). Volgens mij van verschillend matereaal. Ik heb ze nog nooit naast elkaar gezien, dus kan geen duidelijke pro/con vergelijking maken... Iemand?

• R2D2
  • Niet online
Slipmatten zijn toch allemaal hetzelfde :?

Naja ik leg ze zoiezo altijd met de print naar beneden. (prints vind ik meestal errug lelijk) en het schijnt dat hoe minder er aan print op zit hoe beter het is voor je vinyl.

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Nee, niet alle slipmatten zijn hetzelfde.

Ik draaide vroeder (het pre-CD tijdperk dus) met heel dunne vilten matjes. Die hadden een stuk lagere weerstand, dus daar kon je geweldige backspins mee maken. Ze waren alleen foeilelijk (lichtgroen!) dus na een tijdje kocht ik voor een vermogen matten van de DMC.

Dat stond natuurlijk wel heel errug stoer, maar toch... ze slipten een stuk minder. Materiaal hetzelfde als wat nu standaard is.

Meestal helpt het al om het gaatje rondom de bone wat groter te maken, maar die leijke slipmatjes waren toch echt de beste ooit.

Ze hadden ook een gat van een paar centimeter uitgesleten, dus netjes in het midden lagen ze nooit meer. :)

Goeie ouwe tijd... Vanavond heerlijk met CD's staan scratchen. Veel oefenen; de feeling is natuurlijk heel anders, maar er begint al een beetje structuur in te komen! :P

"de bone" --> Gaaf! Zeker turntablist geweest, met al die toffe uitdrukkingen!

btw, je draait nu van alles en nogmeer op cd, deed je dat ook al met vinyl? Dure hobbie was het dan...

Die hele dunne vilten, zijn die van dezelfde soort als de verschillende technics matten? Je ziet ze meestal wel hangen in platenshops, matjes emt het technics logo, op een verschillende achtergrondkleur (vies-oranje, eng-groen, pijn-aan-je-ogen-geel etc). Als dat zo is ga ik daar maar een paar van halen denkik. Nouja, liever niet met Technics erop, staat ook zo sloom op mijn PT1000's...

• R2D2
  • Niet online
Euhm mensen kreeg dit vandaag in mijn mailbox en komn het niket laten om het hiert te posten aangezien hier een hoop mensen profijt van kunnen hebben.

Bij wijze van uitzondering een speciale mail dit keer:
Ik heb momenteel voor de liefhebbers 2 aanbiedingen, te weten:

1 complete, professionele DJ Set, bestaande uit:

2 x technics draaitafels (sl 1200 mk2)
1 x 2 kanaals Gemini mengpaneel
En dit alles in een hele mooie Gemini Flightcase!!!!!! Makkelijk mee te nemen dus....

Prijs?

3000 Gulden!!!!!!!!

Nu of nooit!!!!

En:

Voor de liefhebbers:
een doosje met 25 CD Recordables, voor slechts 19,95!!!!!!
Uit voorraad leverbaar.....

Modje als het niet mag wis hem maar ;)

Reageer snel voor 1 van deze aanbiedingen...........

Christian
Black Rhythm Records
Amersfoort

• wibblemoo
hey die ken ik wel, van black rhythm

Reind, gebruik je dat meeladres in je profile? Daar heb ik je nl op gemeelt. Anders moet je me maar ff icqen oid.

Edit: Mail returned... Blijkbaar is je meeladres dood oid... Ik doe zoek je wel ff op icq...

[Mijn verhaal]
Hoi Reind!

Ik wou dat ik ook af en toe zo'n meeltje kreeg, damn! Die DJ-set heb ik niet zo'n behoefte aan, omdat ik al zo'n case heb, een mag10 ga kopen, en PDXen wil :-). Maar die CDr's vind ik wel heel verleidelijk! Zijn ze incase, of op een spindle? Niet dat het me erg veel uitmaakt, maar toch leuk om te weten...
Als je daar twee of drie doosjes van wilt bestellen voor me, ben ik weer helemaal gelukkig :-).

grtz,

JaapvR
[/Mijn verhaal]

• R2D2
  • Niet online
Mijn mailadres was idd ff dood aangezien chello weer is problemen had. (wanner niet)

Maarre om ff terug te komen op die aanbiedingen -> JaapVr ik ga van de week ff langs die lui en zal ff voor je kijken of die cd's wat zijn en als het wat is dan sla ik wel ff een mega hoeveelheid in. ;)

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op donderdag 16 augustus 2001 14:16 schreef ^JaapvR^ het volgende:
"de bone" --> Gaaf! Zeker turntablist geweest, met al die toffe uitdrukkingen!

btw, je draait nu van alles en nogmeer op cd, deed je dat ook al met vinyl? Dure hobbie was het dan...

Die hele dunne vilten, zijn die van dezelfde soort als de verschillende technics matten? Je ziet ze meestal wel hangen in platenshops, matjes emt het technics logo, op een verschillende achtergrondkleur (vies-oranje, eng-groen, pijn-aan-je-ogen-geel etc). Als dat zo is ga ik daar maar een paar van halen denkik. Nouja, liever niet met Technics erop, staat ook zo sloom op mijn PT1000's...
Ik proef een licht-ironisch tintje. Klopt dat?

Turntabelist niet echt, maar ik draaide wel al toen de house in opkomst kwam (Summer of love '88). Toen was het niet erg bijzonder om te scratschen en zo. Ik heb veel van de latere gabber DJ Bass D geleerd. Toen draaide hij nog gewone house.

Ehh... hoe wou je anders dat pikkie in het midden van de platter (oeps, weer een te gave term?) noemen? Voor mij is dat toch echt gewoon spreektaal hoor.

Yep, vroeger deed ik dat allemaal van vinyl, was idd behoorlijk kostbaar. En erger... Het meerendeel van de platen |:( heb ik niet meer! |:( . De jongen waarmee ik draaide heeft ze voor een prijsje overgenomen, evenals de 1200 en de 1210. (Ja, klopt, is geen smoel, twee verschillende kleuren, maar ja... Dat was het minst duur!)

Aangezien dit zo'n acht jaar geleden speelt weet ik echt niet meer of het merkslipmatten waren. Volgens mij waren het gewoon krijgertjes van Kareltje (Bestaat zeker ook niet meer...).

Het zijn in elk geval niet die standaard Technics matjes want die zijn veel stugger.

Je kunt ze natuurlijk ook heel eenvoudig zelf maken. Kun je precies de goeie vilt uitzoeken en lekker klooien. Scheelt bovendien een hoop geld! :)

Anoniem: 32706

ik heb zelf ook een drive in ik ben hier ook me begonnen met een oude cd speler die ik op zolder vond langzamerhand ben ik licht efecten enz gaan kopen en nu heb ik een redelijke drive in (nog steeds niet compleet maar toch) je moet gewoon beginnen met een oud cd spelertje ofzo en dit langzaam opbouwen ik draai nu ook vooral mp3's dit werkt heel fijn en is goedkoop (als je de computer al hebt) maar dan scheelt het heel veel in geld omdat je dan geen cd's enzo hoeft te kopen dit (als je met mp3's gaat werken gebruik dan wel bpm dit is een heel fijn programma)

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hoe kun je nou goedkoop beginnen als je het over BPM studio hebt? Dat is een programma dat duizenden guldens kost!

Of... ach tuurlijk.... DJ Ali Illegali? :D

Maar je hebt wel gelijk.

op de pdx'en zitten ook een beetje vervelend stroeve matjes, van die dunne zwarte dingen..Lijkt me idd beter wat reind zegt (geen print beter), zou de inkt van de print niet in de groove gaan komen denk ik dan..Bovendien ziet een witte slipmat er gewoon vet uit vind ik

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Over stroeve slipmatten:

Dit truukje heb ik afgekeken van een hiphop/scratch artiest:

Men neme: een oversized boterham zakje (dat noemen ze ook wel pedaalemmerzak) of iets anders van het zelfde soort plastic, al mag het ook wat dikker zijn. (Hier in de buurt zit een turkse bakker die die grote turkse broden in van die grote zakken van dun plastic doet, ook ideaal.)

Mooie cirkel tekenen en uitknippen, ter grootte van 2/3 of 3/4 van de slipmat (of zelfs helemaal zo groot als de slipmat zelf). Deze lap plastic in het midden doorboren (voor de 'bone') en het midden, rond het gat, versterken met wat extra plakband.

[EDIT: erhh, en (open deur!!) nu ging ik er dus vanuit dat jullie snappen dat dit tegen de onderkant van je slipmat geplakt moet worden he ? ]

En ziet, de slipmat slipt veel beter!

Anoniem: 13505

OF, je koopt ISP Butter Rugs! Super dope matjes, lijkt net lucht.

Maareh heb zelf Fresh Fruit matjes, zijn allemaal dezelfde, dus maakt niet echt uit welke print je erop hebt staan. (als het maar bij het behang past?)

• R2D2
  • Niet online
Op donderdag 16 augustus 2001 18:53 schreef A-TOMIC het volgende:
OF, je koopt ISP Butter Rugs! Super dope matjes, lijkt net lucht.

Maareh heb zelf Fresh Fruit matjes, zijn allemaal dezelfde, dus maakt niet echt uit welke print je erop hebt staan. (als het maar bij het behang past?)
Of bij je kleding natuurlijk.

Ken ook mensen die ze insprayen met haarlak. -> Schijnt dan ook weer beter te slippen zeg maar. Ach niet echt belangrijk zolang ze maar slippen ;)

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Dus Reind gaat voor de Evisu slipmatten van 395 gulden per paar! :D

Kost wat, hebbie ook wat!

• R2D2
  • Niet online
Op donderdag 16 augustus 2001 20:01 schreef MisterDon het volgende:
Dus Reind gaat voor de Evisu slipmatten van 395 gulden per paar! :D

Kost wat, hebbie ook wat!
<----- Met zo'n mooi logo erop!!!!!!!

Maarre MisterDon wat voor slipmatten gebruik jij nou op je Numark CDN 34 digitala draaitafels

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hee!!! Opletten Reind! Het is de CDN 88 en dus niet de 34. |:(

Jaaa... daar gaan heel geheimzinnige slipmatjes in. Je kunt ze haast niet zien, zo dun zijn ze. :D

Valt mee he, dat iemand die niks meer met vinyl doet er toch wat over kan vertellen?!?!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op donderdag 16 augustus 2001 19:50 schreef Reind het volgende:

[..]

Of bij je kleding natuurlijk.

Ken ook mensen die ze insprayen met haarlak. -> Schijnt dan ook weer beter te slippen zeg maar. Ach niet echt belangrijk zolang ze maar slippen ;)
Dit méén je niet he ? :?

Haarlak -> plakkerige troep, na 2 weken draaien begint de kek los te komen, en waar gaat het zitten ?? Vinyl is dan wel lekker dicht bij.

• R2D2
  • Niet online
Op donderdag 16 augustus 2001 20:43 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Dit méén je niet he ? :?

Haarlak -> plakkerige troep, na 2 weken draaien begint de kek los te komen, en waar gaat het zitten ?? Vinyl is dan wel lekker dicht bij.
Wel aan de onderkant van je slipmat doen hé ;)

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op donderdag 16 augustus 2001 21:57 schreef Reind het volgende:

[..]

Wel aan de onderkant van je slipmat doen hé ;)
Ik weet wat haarlak 'the morning after' voor plakkerige kek in je haar veroorzaakt (en dat wil lekker als kunstmatige roos rondstoffen bij het kammen. Dus dan niet op de platen, maar in je SL1210 ??

Ok, het zijn stevige dingen, maar toch, lijkt me niet lekker. ;)

Pagina: 1 ... 9 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.