How to become a Dj.... Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 32 Laatste
Acties:
  • 16.778 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Man, da's toch mooi, kun je een verse koptelefoon kopen! Welke heb je eigenlijk? Ik de Pioneer DJ5000 of zoiets (dat ding met dat kussentje links weet je wel).

Retegoeie koptelefoon is dat! 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
* wibblemoo is nog steeds zeer tevreden met z'n sony v700

mijn stelling:

350,- voor een goeie hoofdtelefoon is niet veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Mazzelpik jij hebt de 700ste legendarische post -> Nog 300 te gaan en we zitten op de duizend en dan hebben we een feessie hé >:)

Maarre ik wil geen andere koptelefoon. Dit is mijn koptelefoon waar ik groot mee ben geworden en naar mijn idee is geen koptelefoon zo goed als de 450 van pioneer.

Denk dat ik um maar met pensioen ga doen en in een vitrine op mijn kamer ga zetten. met de tekst eronder -> Dit is de koptelefoon van dj reind waar hij groot mee is geworden.

Weet iemand waar ik de Pioneer 450 nog kan kopen :) Aangezien de rest zwaar suckt naar mijn idee.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19749

Op dinsdag 31 juli 2001 23:52 schreef wibblemoo het volgende:
* wibblemoo is nog steeds zeer tevreden met z'n sony v700

mijn stelling:

Deze heb ik ook Afbeeldingslocatie: http://www.sonystyle.com/hncimages/small/shots/MDRV700DJ.jpg

Zeer tevreden mee :) Ik had hem voor 329,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 510

ha reind, ik kende die review van idj al...toch bedankt ;) het blad ligt de laatste tijd niet meer bij de tijdschriftenboer, balen!!

die tt1 ltd'd waren DM777, is 878 gulden, en als ik er 2 haal willen ze me de tafeltjes kostenloos toesturen :)

kan ook Gemini PT2100's halen voor DM690..moet er nog ff over nadenken..

Pioneer 450 klinkt bij mij trouwens niet zo enorm fantastisch, leen hem wel eens van m'n buurjongen, maar dat kan natuurlijk ook aan mn numark menger liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Mocht iemand nog intresse hebben in technics tafels check audiovision.de en dan kijken bij dj equipment, 999 DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
878,- Is wel een super bodemprijs aangezien ik ze ook tegen ben gekomen in Londen en ze daar nog steeds 1340,- (ff omgerekend) kosten.

Maar als de technics daar ook maar 1000 mark kost in duitsland, dan lijkt het me idd verstandig om daar wat knaken te gaan besparen.

Oh en Mries neem die Numark maar want die motor uit de gemini is echt ruk. Zit niet echt veel kracht achter bedoel ik dan. ;) En die pioneer klinkt ook voor geen meter maar je went eraan op een gegeven moment en dan wil je niets anders meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neuh technics draai ik al vaak genoeg op :) Vind het ook leuker om wat aparter spul te hebben 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Nu online
Op woensdag 01 augustus 2001 01:57 schreef Mries! het volgende:
die tt1 ltd'd waren DM777, is 878 gulden, en als ik er 2 haal willen ze me de tafeltjes kostenloos toesturen :)
maar gaat er nog belasting overheen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Nu online
Op woensdag 01 augustus 2001 03:43 schreef Speedy_J het volgende:
Mocht iemand nog intresse hebben in technics tafels check audiovision.de en dan kijken bij dj equipment, 999 DM.
ow ja let wel, het is 2ehands spul daarzo,

Abkürzungen :
(A) = Ausstellungsgerät mit Garantie
(I) = Inzahlungnahme in Top Zustand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij http://www.dj-edition.de/ kosten ze wel 999 mark NIEUW..
En volgens mij gaan er geen belasting/invoerrechten meer overheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 01 augustus 2001 11:52 schreef Mries! het volgende:
bij http://www.dj-edition.de/ kosten ze wel 999 mark NIEUW..
En volgens mij gaan er geen belasting/invoerrechten meer overheen
Dat van die invoerrechten betwijfel ik. Hebben er toen een paar uit Duitsland meegenomen(belastingvrij op een mil. kaz. :P ) en mochten er in princiepe nog niet eens 1 hele meenemen zonder daar invoerrechten over te betalen. Ik zeg in princiepe , weet niet hoe dat gaat als je dit per post laat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Nu online
Op woensdag 01 augustus 2001 12:07 schreef kibiru het volgende:

[..]

Dat van die invoerrechten betwijfel ik. Hebben er toen een paar uit Duitsland meegenomen(belastingvrij op een mil. kaz. :P ) en mochten er in princiepe nog niet eens 1 hele meenemen zonder daar invoerrechten over te betalen. Ik zeg in princiepe , weet niet hoe dat gaat als je dit per post laat doen.
ik kreeg net een mail van ze terug (wwww.musicstore-koeln.de):

de prijzen zijn incl btw
ze rekenen voor 2 draaitafels 25 dm verzendkosten

de mail was in het nederlands btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die mail had ik al eerder gepaste hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Errug cheap dus die zooi bij onze oosterburen.

Denk dat ik daar maar is ff ga kijken voor een goede monitorset thuis aangezien m'n stereo het net trekt.

Heeft iemand nog suggesties voor een goede monitorset want ik heb er de ballen verstrand van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Nu online
hmm als we dan toch allemaal daar gaan bestellen, kunnen we 't dan niet tegelijk doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Nu online
bij http://www.elevator.de zijn tt2's 777 DEM
weet niet hoe het zit met belasting e.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25077

Op donderdag 02 augustus 2001 10:40 schreef wibblemoo het volgende:

[..]

ik kreeg net een mail van ze terug (wwww.musicstore-koeln.de):

de prijzen zijn incl btw
ze rekenen voor 2 draaitafels 25 dm verzendkosten

de mail was in het nederlands btw
Effe over musicstorekoeln, daar heb ik vorige week een effectboard besteld voor m'n mpc2000xl. Das geen draaitafel maar daar gaat het nu effe niet om. De verzendkosten waren 25 dm zoals dat op hun site staat. Ht eb16 effectsboard echter, stond voor 699dm op hun site incl btw. Vandaag kreeg ik het board binnen en staat op de factuur 777dm gefactureerd op de bon. Voor de zekerheid nog op hun site gekeken. Dat moet echt 699dm zijn. Sonderangebot my ass als ze me nu 777 rekenen :( .
Maar goed, ik heb ze vandaag gemailed, en ben benieuwd hoe ze reageren.

Kijk overigens ook even op www.musikproduktiv.de . Is een zaak in ibbenburen in Dtsl. Daar heb ik nooit probs mee gehad. En www.thoman.de vind ik persoonlijk ook ok. PS, dit is pas de eerste keer dat musicstore my iets verkeerd afrekend, dus waarschijnlijk wordt het wel rechtgezet... toch ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op dinsdag 31 juli 2001 15:27 schreef ^JaapvR^ het volgende:
we zitten twee dagen zonder reacties!

Stelling:

DJ'en met mp3's op een computer werkt net zo goed, je kunt meer muziek meenemen, en het publiek hoort het verschil toch niet.

:P
Kunnen we niet beter een nieuw draadje starten dan ?? ;)

Maar ik geef je een aantal dingen in overweging:

- Hoort het publiek het verschil niet ? Ze zullen het wel voelen! Alleen als je MP3 encodeert ZONDER de low-pass cut-off, zodat subbass NIET weggelaten wordt, zal het publiek geen verschil merken. En los daarvan zal je toch minstens (imho) 192 Kbit/sec VBR MP3s moeten gebruiken.

- Kan je scratchen met een MP3 mixer ?

- Wat doe je als je in je mix een BSOD krijgt ?

- Je hebt track overzicht bij vinyl, je ziet aan het oppervlak of er een break aankomt :)

- Veel oefenen geeft je inzicht in mixen, ook wat betreft platenkeus en opbouw van een set. Op het moment dat je kan mixen zonder uitdaging, gewoon pak 'n' pleur, op het knopje 'synch BPM' drukken en een nieuwe MP3 op juiste moment starten, dan mis je de uitdaging die je nodig hebt om je vaardigheden verder te ontwikkelen.

En over de stelling van wibblemoo:
* JumpStart had 2 jaar geleden die Sony MDR-V700DJ nog voor fl. 295,-

Maar ik ben het wel met je stelling eens. Geluidskwaliteit, degelijkheid, comfort en gebruiksgemak krijg je niet voor, zeg, 100,-

(zie ook: [topic=165935] )

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15967

En met cd/mp3 kan je never nooit zo snel zijn als met vinyl. No way dat je een plaat 3 x kan inmixen (en dan niet ff 2 seconden) en dan nog de laatste keer voor om echt naar die nieuwe plaat te gaan en dat allemaal in 4 minuten nadat je vorige plaat was afgelopen (en misschien nog snel wat gescratch er tussen door) Lekker gevoel geeft dat hoor.. Ik draai meestal trance en daarmee is het vaak paar minuutjes nix doen voordat je wat kan doen maarja kan je lekker ff van muziek genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26473

Op donderdag 02 augustus 2001 15:21 schreef JumpStart het volgende:

- Hoort het publiek het verschil niet ? Ze zullen het wel voelen! Alleen als je MP3 encodeert ZONDER de low-pass cut-off, zodat subbass NIET weggelaten wordt, zal het publiek geen verschil merken. En los daarvan zal je toch minstens (imho) 192 Kbit/sec VBR MP3s moeten gebruiken.

- Kan je scratchen met een MP3 mixer ?

- Je hebt track overzicht bij vinyl, je ziet aan het oppervlak of er een break aankomt :)

- Veel oefenen geeft je inzicht in mixen, ook wat betreft platenkeus en opbouw van een set. Op het moment dat je kan mixen zonder uitdaging, gewoon pak 'n' pleur, op het knopje 'synch BPM' drukken en een nieuwe MP3 op juiste moment starten, dan mis je de uitdaging die je nodig hebt om je vaardigheden verder te ontwikkelen.
So so true... je moet IMO iets meer in je
handen hebben dan een toetsenbord... :)

Ik heb een jaar aangeprutst met diverse
MP3-mixprogramma's, en de lol is er wel
af nu! :(

Omdat ik mixen erg leuk (understatement)
vind, wil ik nu wel 's echt aan de slag... 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op donderdag 02 augustus 2001 14:07 schreef Reind het volgende:
Errug cheap dus die zooi bij onze oosterburen.

Denk dat ik daar maar is ff ga kijken voor een goede monitorset thuis aangezien m'n stereo het net trekt.

Heeft iemand nog suggesties voor een goede monitorset want ik heb er de ballen verstrand van ;)
Voor het grote werk JBL Eon 15. Voor het wat kleinere werk JBL Eon 10. Voor thuis Samson DA80 setje nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26318

Owja, ik heb de hele thread volgens mij al gelezen, maar dan in etappes. dus ik weet niet of de volgende tips al zijn gegeven voor als je een DJ wil worden en wat contacten wil krijgen.

als je gewoon redelijke skills hebt opgebouwd.. geef dan zelf een feest. Weetje, gewoon voor vrienden en kenissen enzo, en laat die vrienden dan weer andere mensen mensen meenemen. Tussen die mensen zitten altijd wel weer mensen die bijvoorbeeld zelf ook feesten geven en je dan eventueel willen boeken en meer...

en trouwens.. dat ons kent ons gebeuren.. valt opzich wel mee weetje... ligt eraan wat je wil bereiken in NL.. hoe goed je ook bent hiero... als je geen trance / hardhouse draait dan heb je gewoon een probleem want dan maak je geen kans bij de massa [maarja, massa = waardeloos]. Gewoon tapes en kaartjes laten slingeren en vooral veel oefenen.. Als je dan echt nog geen boekingen of uitnodigingen krijgt.. jammer;.. niet opgeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op donderdag 02 augustus 2001 15:21 schreef JumpStart het volgende:
blabla

bla
Nou loop ik echt al een tijdje mee. Heb gemixt met vinyl, met CD's en met MP3's. Heb op meer feesten staan draaien dan de meesten van jullie (schat ik voorzichtig in)

Maar WTF is een BSOD nou toch weer :? ? Ik heb er echt nog nooit van gehoord!

Zo zie je maar weer dat je nooit te oud kunt zijn om te leren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op donderdag 02 augustus 2001 17:41 schreef MisterDon het volgende:

[..]

;) Sorry, BSOD = Blue Screen of Death, oftewel, een blauw scherm in windhoos, een crash dus ;)

Lastig MP3s mixen als je compu onderuit gaat.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 02 augustus 2001 17:41 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Nou loop ik echt al een tijdje mee. Heb gemixt met vinyl, met CD's en met MP3's. Heb op meer feesten staan draaien dan de meesten van jullie (schat ik voorzichtig in)

Das zon blauw scherm wat je maar al te vaak krijgt in windoos :( je weet wel.. dat je systeem instabiel is geworden enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Owwww... op die fiets, ik maar denken of het een hangende plaat was of zo...

Gewoon een blauw schermpje! Tuurlijk!

Maar idd, dat moet je echt niet gebeuren als je aan t draaien bent met een MP3 systeem. Ik heb afgelopen winter in de Le Monde apres-ski bar gedraaid (in Val Thorens) en daar hadden ze ook zo'n systeem. BPM studio.

Wel leuk om mee te draaien, maar toen de boel op tilt sloeg, stond ik redelijk voor lul. En heeeeel irrittant om titels op te zoeken op eem azerty toetsenbord! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe azerty :) m'n pa heeft een zweeds toetsenbord, en als ik bij mn ouders achter de pc ga, dan komen er allemaal rare trema's en dingen op :)

Anyway is dat monitor setje van Samson (MisterDon heeft hem toch?) niks voor je reind?

http://www.samsontech.com/audio/specialized.html

edit:doh ik zie net dat ie't zelf al gezegd heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ja, dat is em. Er komt een zeer mooi geluid uit dat setje en wil je nog meer laag, dan kun je er ook nog een subwoofer (actief) aan hangen. Heb ik niet nodig trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6071

Hehe, toch leuk dat deze topic weer een beetje loopt door mijn stelling, die natuurlijk niet helemaal op mijn mening berust :).

Reind: Monitors --> Ik zou voor iets actiefs gaan, dat is eignelijk de enige tip die ik je kan geven. Ik d8 dat er laatst iets van een topic over geweest is. Dignen die me n te binenn schieten, maar waarvan ik geen id heb of het goed is: Yamaha, spirit..

Edit: samson!!! :)

Nog een vraagje: Wie heeft er ervaring met die ProDJuser koptelefoon? Hij is zo lekker goedkoop, en mijn hele opuwe sony houdt het niet heel lang meer vrees ik...
Hmm... Ik hoor mezelf al zeggen "you get what you pay for", maar misschien een uitzondering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Het enige wat ik weet van die ProDJ koptelefoon is -> Hij kan ongelofelijk hard.
en schijnt ook goed af te sluiten rond de oren. Maar of ie echt goed is? ik weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

jaapvr

woon je in de buurt van rotterdam?
zo ja, ga ff naar basic beat, plaatjes luisteren enzo

die luister je namelijk met die prodjuser,
ik ga hem ook halen.

hij is wel een stuk zwaarder dan bijv de sony MDR700DJ, maar ja, dat maak mij niet zoveel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ik heb deze koptelefoon: (Pioneer sedj500)

Afbeeldingslocatie: http://www.pioneerprodj.com/products/sedj5000/sedj5000.jpg

(Check ook ff deze site even)

Ik vind en nog steeds de beste koptelefoon die ik ooit heb gehad/gehoord.

Jammer dat er andere mensen er ook zo over denken; er zijn er al twee van me gejat (uit koffers!!!)... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b]Jammer dat er andere mensen er ook zo over denken; er zijn er al twee van me gejat (uit koffers!!!)... :(
Das lullig, maar ja... tegenwoordig maakt iedereen er een sport van voor Hans Kazachstan te spelen met andermans spullen. Mobieltjes worden bijvoorbeeld rustig afgepakt als je staat te bellen :r
Schrale troost dan maar dat je hele collectie wax niet gejat is. Lijkt me een ramp als je weer op zoek moet naar nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

hier dus dat samson setje:

Afbeeldingslocatie: http://www.samsontech.com/audio/images/dms80.gif

weet iemand btw hoeveel hij hier kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Jaja, ik weet het, Off-topic, maar toch:

Vonden jullie Dance Valley ook zo verschrikkelijk DRUK ? (TMF had het over 89.000 man)

Er waren trouwens behoorlijk wat DJs die voorzien waren van zwart-zilvere Sony MDR V700DJ koptelefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zaterdag 04 augustus 2001 22:59 schreef Randy het volgende:
hier dus dat samson setje:

[afbeelding]

weet iemand btw hoeveel hij hier kost?
Ongeveer 800 piek voor het setje (2 speakers, versterkertje en wat draadjes)

Ik vond het best veel, maar het geluid maakt alles goed, echt waar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zondag 05 augustus 2001 00:38 schreef JumpStart het volgende:

bla...

Er waren trouwens behoorlijk wat DJs die voorzien waren van zwart-zilvere Sony MDR V700DJ koptelefoon ;)
Zag ik ook. Is dat echt zo'n topper?

Ik denk meteen als ik dat ding zie aan huilebalk Tiësto met zijn zoveelste baggerset (no flame intended natuurlijk, maar wat zien mensen nou toch in dat gerommel van hem? :? !)

Ik heb de headphone nog nooit gehoord, maar je zou er in gaan geloven als je al de DJ's ermee ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ik heb die koptelefoon wel es een keer opgehad, hij is lekker licht en ziet er mooi uit, maar goed, om hem alleen daarvoor te kopen.....

en 800 piek valt wel mee voor een versterkertje met 2 boxen,

alleen weet je ook (of wil je vertellen) hoe groot de boxen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op zondag 05 augustus 2001 04:35 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Ik denk meteen als ik dat ding zie aan huilebalk Tiësto met zijn zoveelste baggerset (no flame intended natuurlijk, maar wat zien mensen nou toch in dat gerommel van hem? :? !)

Ik heb de headphone nog nooit gehoord, maar je zou er in gaan geloven als je al de DJ's ermee ziet.
Geef een gil als je toevallig in Delft bent, dan kan je de mijne proberen. Eerlijke test, want het ding is al ongeveer 2 jaar oud nu en doet het nog steeds perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Oké ik kom net terug van O.A Dance Valley en ben dus zwaar naar de klote (van 11:00 gister ochtend tot 12:15 nu en dat allemaal zonder drugs)
Maarre ff over die koptelefoon (sony)-> Die is echt zwaar irritant want die oorschelpen klappen constant van je hasses af en draaien dan helemaal naar binnen toe. En dat ie nou echt goed af sluit voor het omgevings geluid, Niet echt dus.

quote]Op zondag 05 augustus 2001 11:41 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Geef een gil als je toevallig in Delft bent, dan kan je de mijne proberen. Eerlijke test, want het ding is al ongeveer 2 jaar oud nu en doet het nog steeds perfect.
[/quote]

Leuk dat ie het al 2 jaar doet, maar ik heb hier een pioneer liggen die al zeker een jaar of 12 oud :) is en nog steeds werkt (heb er ff een nieuwe kabel in moeten laten draaien maar dat mag ook wel na zo'n tijd)
Tis zo'n pioneer se450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op zondag 05 augustus 2001 12:21 schreef Reind het volgende:
Oké ik kom net terug van O.A Dance Valley en ben dus zwaar naar de klote (van 11:00 gister ochtend tot 12:15 nu en dat allemaal zonder drugs)
Maarre ff over die koptelefoon (sony)-> Die is echt zwaar irritant want die oorschelpen klappen constant van je hasses af en draaien dan helemaal naar binnen toe. En dat ie nou echt goed af sluit voor het omgevings geluid, Niet echt dus.

Op zondag 05 augustus 2001 11:41 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Leuk dat ie het al 2 jaar doet, maar ik heb hier een pioneer liggen die al zeker een jaar of 12 oud :) is en nog steeds werkt (heb er ff een nieuwe kabel in moeten laten draaien maar dat mag ook wel na zo'n tijd)
Tis zo'n pioneer se450
toon volledige bericht
Als je toegang hebt tot het 'General Chat' gedeelte van GoT, check dan deze: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/198239

Laten we zeggen dat ik DV écht TE vol vond dit jaar, en dat bleek heel uit de "I/O" problemen. (de aan- en afvoer van bezoekers dus)

Over passen van koptelefoons: misschien komt het omdat ik .. erhh... een beetje erhh, 'uitstaande' oren heb (Ok ok, ik heb een beetje flaporen, ok ?) dat die sony V700DJ niet van mijn kop glijdt, dat zou kunnen.

Maar even zonder gekheid, die pasvorm komt na een tijdje pas omdat de earpads zich geleidelijk aanpassen aan je oorschelp. Helemaal nieuw zijn ze nog te stug, ze worden zachter.

(En met '2 jaar oud' bedoel ik dat 'ie is "ingewerkt" niet dat 'ie het héél lang heeft uitgehouden ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zondag 05 augustus 2001 11:05 schreef Randy het volgende:

...

en 800 piek valt wel mee voor een versterkertje met 2 boxen,

alleen weet je ook (of wil je vertellen) hoe groot de boxen zijn?
Ik heb zojuist het meetlatje langs de boxjes gelegd en ik kan je vertellen dat ze precies 15,5x23,5x17 (bxhxd) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik woon in Hattem, buurt van Zwolle, dus niet echt Rotterdam...
Als ik er eens een keer ben zal ik wel gaan kijken denk ik, maar dan vooral voor Mid-town. Die koptelefoon heeft niet echt een top-priority, omdat nu mijn antieke sony nog werkt. Een mixertje met een wat minder lekkende cue heb ik liever ;).

Ik ga trouwens binennkort naar den Haag, naar oma toe :P. Ik heb daar een keer (voordat ik dj was), een platenshopje gezien in de buurt van een kerk en een gigantische gitaarwinkel. Daar ga ik dus wel ff kijken, maar zijn er nog meer shops die jullie me aanraden?
(stemmetje in mijn hoofd: "nee, je hebt net platen besteld, en je zou niet al je geld opmaken!")

800 piek voor een versterk en twee boxen? Dat is echt goedkoop hoor. Heb je ze al gehoord? Klinkne ze een beetje fatsoenlijk / hard genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ze klinken errug mooi en ze gaan vrij hard. Als je ze als monitortjes voor thuis wil gebruiken zijn ze perfect, maar als monitor op een groot feest (dus met een zwaar rammende PA) schieten ze wel wat tekort, dan zou ik JBL Eon's nemen.

Logisch dat je aan 2x40 Watt naast een grote PA niet genoeg hebt!

Maar verder een heel degelijk setje, netjes afgewerkt ook. Bovendien zijn ze magnetisch afgeschermd, dus je kunt ze ook voor je pc gebruiken (doe ik vaak, erg prettig ook :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

hehe, nu zit ik te twijfelen over een goedkoop hifi setje van ong (2*179+400=760 piek)
of dat samson setje,

maar goed, ik heb het geld nu nog niet dus, pas volgende maand ofzo, dus genoeg bedenktijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Precies het antwoord dat ik wilde horen, tnx Don! Alleen jammer dat het een antwoord is dat mij 800 piek gaat kosten ;).

Wat kost trouwens een JBL Eon, ter vergelijking? Of andere actieve monitorsetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij http://www.studiodedijk.nl en http://www.tach-tally.nl (geen goedkope winkels trouwens) staat het samson setje voor 695 knaken

En bij http://www.musik-produktiv.de 562 gulden!

Ff mijn credit card pakken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op zondag 05 augustus 2001 12:46 schreef JumpStart het volgende:

Over passen van koptelefoons: misschien komt het omdat ik .. erhh... een beetje erhh, 'uitstaande' oren heb (Ok ok, ik heb een beetje flaporen, ok ?) dat die sony V700DJ niet van mijn kop glijdt, dat zou kunnen.

Maar even zonder gekheid, die pasvorm komt na een tijdje pas omdat de earpads zich geleidelijk aanpassen aan je oorschelp. Helemaal nieuw zijn ze nog te stug, ze worden zachter.

(En met '2 jaar oud' bedoel ik dat 'ie is "ingewerkt" niet dat 'ie het héél lang heeft uitgehouden ;) )
Ik heb ook flappie's en ik vind hem gewoon in 1 woord K*T maarja ik vind de pioneer SE450 weer fijn. Werd vroeger (jaar of 3 terug) nog heel veel gebruikt maar aangezien dj's tegenwoordig betaald krijgen voor het dragen van een bepaald soort koptelefoon zie je ze niet veel meer (das geen gelul van dat betalen want sony schuift echt wat knaken aan bepaalde dj's zodat die hun koptelefoon dragen -> Reclame zeg maar ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zondag 05 augustus 2001 17:03 schreef Reind het volgende:

[..]

Ik heb ook flappie's en ik vind hem gewoon in 1 woord K*T maarja ik vind de pioneer SE450 weer fijn. Werd vroeger (jaar of 3 terug) nog heel veel gebruikt maar aangezien dj's tegenwoordig betaald krijgen voor het dragen van een bepaald soort koptelefoon zie je ze niet veel meer (das geen gelul van dat betalen want sony schuift echt wat knaken aan bepaalde dj's zodat die hun koptelefoon dragen -> Reclame zeg maar ;) )
Ik vermoedde ook al zoiets. Dat zien de newbie DJ's en die rennen dan naar de winkel om de enige echte Tiëstokoptelefoon te kopen... De sukkels! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zondag 05 augustus 2001 16:24 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Precies het antwoord dat ik wilde horen, tnx Don! Alleen jammer dat het een antwoord is dat mij 800 piek gaat kosten ;).

Wat kost trouwens een JBL Eon, ter vergelijking? Of andere actieve monitorsetjes?
EON 15 (met 15" speaker) kosten gebruikt al een slordige duizend gulden per stuk... ;( en dan zijn ze afgeragd!

[edit: een beetje rondkijken op internet leert dat de nieuwprijs zo rond de 2100 gulden ligt.... Beetje te veel, ik huur ze voor drie geeltjes per set. :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 05 augustus 2001 04:35 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Ik heb hem ook , een jaartje ofzo en ben er zeer tevreden mee. Zit goed , kan hard zonder vervorming (al zet ik hem altijd zo zacht mogelijk) en ziet er ook leuk uit.

P.S. Ik vind Triesto ook zuigen dus zal ik hem eerder wegdoen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ohw ja mrDon, hoe is de bass van dat samson setje? gaat ie een beetje hard zodat de buren kunnen gaan klagen >:)

ik zie net dat je een bijhorende subwoofer erbij kan kopen,

maar weet iemand hoe het gaat met bestellen bij http://www.musik-produktiv.de/
?
mein Deutsch ist nicht so gut. :)

ohw ja, hier nog wat info over dat setje dus
http://www.soundprofessionals.com/moreinfopages/speakers/dms80s40combo.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje voor DJ's die huren:

Wat huur je en hoeveel betaal je ervoor?!

Kan zijn: tafels, mixer, monitoren, P.A.,
etc., koptelefoon voor mijn part ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zondag 05 augustus 2001 20:37 schreef Randy het volgende:
ohw ja mrDon, hoe is de bass van dat samson setje? gaat ie een beetje hard zodat de buren kunnen gaan klagen >:)

ik zie net dat je een bijhorende subwoofer erbij kan kopen,

?

Hij heeft een hele nette bas. Ik geloof niet dat er een subwoofertje bij hoeft, zo is ie al strak genoeg, maar je hebt natuurlijk altijd mensen die graag wat extra willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zondag 05 augustus 2001 21:40 schreef THCdeMatthijs het volgende:
Vraagje voor DJ's die huren:

Wat huur je en hoeveel betaal je ervoor?!

Kan zijn: tafels, mixer, monitoren, P.A.,
etc., koptelefoon voor mijn part ;)
Verschilt natuurlijk per feest; voor een kleiner feestje (trouwerij of zoiets) tot een mannetje of 200 heb ik alleen twee Eons nodig als PA. Dat kost me 75 piek.

Heb ik een groter feest (1000 medewerkers van Heineken...) dan huur ik een grote PA en een lichtshow met wat roboscans en dat soort spul. Dat kost me zo'n 1500 gulden.

Mixer en CD speler huur ik nooit; die heb ik lekker zelf. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5501

Hoi hoi ! Mijn nieuwe Vestax PDX 2000's zijn binnen... eindelijk een beetje relaxe draaitafelen, en helemaal van mij!! wheeee!!
Ja ach, de Numarks TT1's en TT2's waren er niet meer in de winkel en Technics heeft iedereen al, verder was vestax best wel sterk van motor... lekker,.. het werk bijna zo snel als een cdee, enkel dan met meer directe controle..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b]
?

Je hebt geen duits nodig. Gewoon via de site een paar klikjes en je creditcard. Binnen een week heb je alles in flinke doos thuis. Vroeg me de eerste keer al af of ze niet verkeerd hadden bezorgd, totdat de doos, groter dan m'n slaapkamer openging... miniscuul 19" rackje.

De duitse sites, waar ik nu allemaal met tevredenheid heb besteld zijn www.musik-produktiv.de , www.thoman.de , www.musikstorekoeln.de . Het laatste bedrijf is vaak het goedkoopst en ook hun verzendkosten zijn maar 25 dem tot 30 kg. Verder heeft musicstore een nederlandse telefoniste mocht je haar nodig hebben :+

Musicstore heeft me vorige week wel teveel gerekend. Maar ik heb netjes een mailtje van hun gehad dat ze een fout hebben gemaakt en het direct rechtzetten.

Hoe dan ook, al deze bedrijven zijn stukken goedkoper dan in nederland. Binnenkort maar es een dagje prikken om een dagje uit te gaan daar met m'n spaarvarkentje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 05 augustus 2001 20:37 schreef Randy het volgende:
?
Hier zie je hoe je allemaal kan betalen, gewoon op alle manieren dus. (Ook onder rembours, lees dit (Staat in het Nederlands overigens)
Op maandag 06 augustus 2001 16:40 schreef dopy het volgende:
Je hebt geen duits nodig. Gewoon via de site een paar klikjes en je creditcard. Binnen een week heb je alles in flinke doos thuis. Vroeg me de eerste keer al af of ze niet verkeerd hadden bezorgd, totdat de doos, groter dan m'n slaapkamer openging... miniscuul 19" rackje.
Hoe duur was je aanschaf dan? Ik zie namelijk op hun site dat je maar voor maximaal 500 mark met credit card kan betalen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Op maandag 06 augustus 2001 17:14 schreef Kaos het volgende:

[..]
...
dit (Staat in het Nederlands overigens)
...
euhm, ik zie alleen maar duits,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blijkbaar word die code steeds verandert ofzo..

Ga gewoon naar http://www.musik-produktiv.de en klik dan bovenin op service. Op die pagina die die dan laad zie je rechts een nederlands vlaggetje. Staat alleen verhaaltje over dat de rembourskosten sinds 1 februari verhoogd zijn ofzo hoor, maar betekend dus dat ze onder rembours verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b]
Hoe duur was je aanschaf dan? Ik zie namelijk op hun site dat je maar voor maximaal 500 mark met credit card kan betalen ;(
Bij musik produktiv heb ik voor minder dan 500 dem besteld, dus weet ik niet hoe het zit met een duurdere aanschaf. Ik had alleen 2 19" racks besteld en van die oren om m'n mackie mengpaneel in 19" racks te kunnen schroeven.
Bij thoman heb ik tijdens een actie Neutrik patchbays besteld en een zootje 60 cm snoertjes met jack - jack. Verder nog wat multikabels. Alles bij elkaar misschien 400 dem.
Bij music store in koeln weet ik zeker dat het geen f*ck uitmaakt. Zolang je credit card maar toereikend is. En geloof mij maar, check die zaak maar eerst voor je besteld. Waar bij music-city mijn effectboardje meer dan 1000 piek was zonder verzenden heb ik deze besteld voor een 820 piek inclusief verzenden. Staat iets niet in hun lijst geef je ze even een mailtje of bel je ze op. Moet je vragen naar Nathalie, die praat goed nederlands.

Nog een voorbeeld: ik heb een Roland VSR-88 gekocht in Nederland voor 1999 piek. Inclusief een harde schijf. Koopje dacht ik zo. Bleek deze een week later bij musicstore 999DEM te zijn |:(
Jammer dat ik nu effe geen geld over heb (m'n monitor staat op ontploffen) anders had ik gelijk 1 erbij genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 00:14 schreef ViSioN_TFH het volgende:
Hoi hoi ! Mijn nieuwe Vestax PDX 2000's zijn binnen... eindelijk een beetje relaxe draaitafelen, en helemaal van mij!! wheeee!!
Ja ach, de Numarks TT1's en TT2's waren er niet meer in de winkel en Technics heeft iedereen al, verder was vestax best wel sterk van motor... lekker,.. het werk bijna zo snel als een cdee, enkel dan met meer directe controle..
Gefeliciteerd wat betreft je nieuwe aankopen en mocht je gaan scrathen dan is die vestax wel een beter keus geweest hoor dan die TT1. Die vestax heeft namelijk zo'n system waarbij je een baksteen op je platenspeler moet gooien om de naald uit de groef te krijgen. (niet uitproberen hoor dat met die baksteen want ik denk dat je behuizing er wat minder tegen kan en als je mis gooit heb je kans dat je wat anders kapot zal gooien. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Hey mensen zou het niet is handig wezen als er een FAQ kwam voor de beginnende DJ op dit forum aangezien er steeds dezelfde vragen worden gesteld.

D'r zijn vast wel wat mensen zoals mij die um willen schrijven. En dan denk ik aan MisterDon -> CD Specialist - Mries - Freekweb - ^JaapvR^ - Randy - T3KST3P en de rest van de mensen die ik vergeten ben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Deze thread is toch al een grote FAQ???

Lezen zullen ze!!! :D

[Reind, leuk die foto's, maar als je nou ff twee tellen met ACDSee rommelt heb je meteen nette werkende thumbnailtjes erbij!]

Waarom loop je trouwens in een rok rond???

Ik zal wel weer ouderwets zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd... er zullen weinig mensen zijn die
deze hele draad hebben gelezen...!

Ik hoor overigens bij de l33t die dat
wel heeft gedaan cq. er vanaf het begin
bij waren... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Nu online
Op dinsdag 07 augustus 2001 18:34 schreef Reind het volgende:
Hey mensen zou het niet is handig wezen als er een FAQ kwam voor de beginnende DJ op dit forum aangezien er steeds dezelfde vragen worden gesteld.

D'r zijn vast wel wat mensen zoals mij die um willen schrijven. En dan denk ik aan MisterDon -> CD Specialist - Mries - Freekweb - ^JaapvR^ - Randy - T3KST3P en de rest van de mensen die ik vergeten ben. ;)
waarom maken we er niet meteen een aparte site van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ik heb zat webspace dus dan stel ik die bij deze bescikbaar.

Enne MisterDon dat was gewoon voor de gein die rok ik loop d'r echt niet zo bij in het dagelijks leven hoor, maar je krijgt wel een hoop aandacht van vrouwen die hem cool vinden dus op Innercity gaat ie zeker weer aan. ;) Enne ACDsee? ken ik niet en ik weet ook m'n god niet hoe ik dat voor elkaar ga krijgen. Ik ben ook maar dj ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Nu online
is die webspace op een linuxserv reind ?
want dan is ubb (forum dus) zo geinstaleerd

wie kan er een beetje met php/html omgaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

wibblemooi
ask our friends @ cyber2k anders,
maar ja, neemt wel veel tijd in beslag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ik heb frontpage (niet lachen maar anders kan ik het niet) en ik heb gewoon mijn webruimte bij chello. Lijkt me zat en anders heb iemand anders vast nog wel iets beschikbaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Nu online
ik heb wel een linuxserv hier staan maar zit op sonera :( dus da's ook niet echt alles.

en randy, denk niet dat er veel mensen op cyber2k zin/tijd hebben om een pagina te maken ;) kan misschien wel bij een van hun webspace regelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ik werk liever met dreamweaver, en ook in heb ruimte bij chello
das dan al 2x zoveel nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Nu online
heeft niemand hier een server op een snelle verbinding ? adsl/@home ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Nope, Chello. 180 down :) , 15 up ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Uehm we hoeven toch alleen een pagina te maken? ffplaatsen op de webspace en klaar is kees. Hoeft toch niet supersnel te wezen of wouden jullie er soms mixen e.d op gaan zetten.

Oh en modje we we raken off topic maar tis wel makkelijk dacht ik zo. Kun je zo een linkje in je faq zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Aaahhh... met de set van Cox aan had ik wel ff zin om wat met de fotootjes van Reind te doen, maar ff een thumbnailpaginaatje van gefixed.

Reind, je plaatjes heb ik ff op deze pagina gezet. >:)

Kijkt toch net ff wat makkelijker he. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Nu online
hmm reind, als je er een forum op wilt zetten moet je toch een linux server hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor msgboard >> ezboard.com

is gratis.. JA dan heb je reclame.. maar dat heb je op GoT ook :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben er ook voor om een goede DJ-site op te zetten, want daar zijn er weinig van, en in Nederland eignelijk geen.

De site die ergens in het begin van deze thread genoemd werd is daar trouwens een uitzondering op. Weet ff geen url meer, was met een groene lay-out :).

Niet dat we er veel aan zulen hebben (hij is groot, zwaar en moeilijk te customizen), maar ik heb nog ergens een design voor een site van mijn CS-clan, waar nooit iets van gekomen is. Kijk maar eens op http://jaapvr.tripod.com/dopedump.jpg.
Maar like i said: Hij is vrij zwaar, lastig te customizen, en niet echt strak en serieus. Meer voor een cs-clan dan voor een dj-site dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Nu online
ik kan wel een webpagina hosten, maar wie gaat 'm bouwen ?

ik zat te denken aan een forum, wat faq's, een soort basic training en wat reviews van dj gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Hey MisterDon je bent geweldig.
Wel cool gedaan met die thumbnails idd en dat ziet er meteen een stuk gelikter uit.

Enne mensen een forum met reclame is toch niet zo erg aangezien je er toch al mee dood word gegooid. ;) of je het nou wil of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Nu online
ik ga wel ff aan de slag met ubb op mijn server. een gratis forum board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Nou, leuk plan hoor. Ik kan zo wat stukjes schrijven, eventueel met foto's erbij.

Zul je zien dat deze topic uitgroeit tot een super-de-luxe gathering.DJ's.net :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier broeit wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Mensen je kan ook gewoon iets jatten. Heb ik ook ff gedaan van MisterDon die ik bij deze nog ff wil bedanken voor de moeite. ;)

Klik hier maar is.

Simpelweg gejat en ik schaam me diep :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31560

Op maandag 11 juni 2001 20:40 schreef algabra OOK het volgende:

>10000Wrms @ 100dB gevoeligheid speakers.
Zo zo... je hebt er echt verstand van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Nu online
wie gaat dan wat doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie doet wat, tja...

Ik ben vrij druk, maar wil graag veel content schrijven en ideeen helpen opdoen. Maar ik denk dat er met een concrete opdracht meer gebeurt aan mijn kant (tis net school :P).

Anders moeten we ergens een forum / prikbord oid openenen, waar me volop kunnen brainstormen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op woensdag 08 augustus 2001 23:58 schreef Reind het volgende:
Mensen je kan ook gewoon iets jatten. Heb ik ook ff gedaan van MisterDon die ik bij deze nog ff wil bedanken voor de moeite. ;)

Klik hier maar is.

Jatten is okee, maar doe het dan wel helemaal goed... (je moet die file:///F:/wink.gif nog wel ff op de een of andere manier zichtbaar maken, anders word ik boos! ;) )

Ow, en zo veel moeite was het niet hoor; het uploaden duurde langer dan het maken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
fixed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 09 augustus 2001 00:39 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Wie doet wat, tja...

Ik ben vrij druk, maar wil graag veel content schrijven en ideeen helpen opdoen. Maar ik denk dat er met een concrete opdracht meer gebeurt aan mijn kant (tis net school :P).

Anders moeten we ergens een forum / prikbord oid openenen, waar me volop kunnen brainstormen...
Tja, misschien een idee om met zn allen naar clubcharts te verhuizen >:). Offeh, Ja, een prikbord openen via EZBoard ofzo. En ja ik wil ook wel wat content schrijven... Als mn hulp nodig is, hoor ik het wel.. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Nu online
http://pub89.ezboard.com/bonlinedjs

ik heb hier een forum gestart, post if you like, het wachtwoord om te posten / registreren is tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 09 augustus 2001 13:21 schreef wibblemoo het volgende:
http://pub89.ezboard.com/bonlinedjs

ik heb hier een forum gestart, post if you like, het wachtwoord om te posten / registreren is tweakers
Ik heb de 2e post geplaatst :P Nu jullie nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19648

kijk es op djforum.nl. Die gasten zijn daar ook iets begonnen wat nu nog in de kinderschoenen staat (bestaat nog maar een paar weken). Maar met enkele hints en aanvullingen van enkele lui hier kan dat wel een heel leuk forumpje worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op het moment dat er echt een goeie non-commerciële DJ pagina opgezet wordt (en dan slaat non-commercieël op de website, niet op de DJ-content) dan heb ik eventueel ook het nodige:

Staat nu op Hyperreal: Advanced Vinyl Handling.

B-) Ben ik hier aan het spammen ?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op woensdag 08 augustus 2001 23:58 schreef Reind het volgende:

Klik hier maar is.

Nu nog wat "begeleidend commentaar" graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
  • Laatst online: 01-05 07:23
Op donderdag 09 augustus 2001 15:24 schreef JumpStart het volgende:
Op het moment dat er echt een goeie non-commerciële DJ pagina opgezet wordt (en dan slaat non-commercieël op de website, niet op de DJ-content) dan heb ik eventueel ook het nodige:

Staat nu op Hyperreal: Advanced Vinyl Handling.

B-) Ben ik hier aan het spammen ?? ;)
nee hoor ik ook niet djforum
maar om even on topic te blijven is dit een beetje wat jullie bedoelen met een DJ forum ?? en suggesties ben ik altijd benieuwd naar :)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Nou Wiblemoo ik krijg mezelf daar met geen mogelijkheid geregd. :(
Probeer het later nog wel ff. Hij geeft namelijk of aan dat de naam die ik wil hebben al geregd is of ik krijg een 404 error.

Kan iemand anders mij mischien ff registreren en dan de hele zooi naar me doormailen -> r.dooyeweerd@chello.nl

THNX alvast :)

Laat maar is al gebeurd/gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Nu online
Op donderdag 09 augustus 2001 17:07 schreef wizzard het volgende:

[..]

nee hoor ik ook niet djforum
maar om even on topic te blijven is dit een beetje wat jullie bedoelen met een DJ forum ?? en suggesties ben ik altijd benieuwd naar :)
ik denk meer aan een webpagina met o.a een forum. maar ook dingen als faq's en basics
Pagina: 1 ... 8 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.