"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Mmmh, ligt het nou aan mij of is het misschien tijd voor een deel 2?

ksssssssssssstOp zondag 16 december 2001 12:54 schreef XPhreak het volgende:
ga weg
foetsie pleite gone adios ofzo
al enig idee wat voor hd et gaat worden en wat de kosten gaan worden? een geeltje zou ik ok vinden
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Zie [topic=331046]Op zondag 16 december 2001 12:54 schreef XPhreak het volgende:
[zeikmodus]
Mmmh, ligt het nou aan mij of is het misschien tijd voor een deel 2?
[afbeelding]
[/zeikmodus]
Grootte op zich is géén reden voor een slotje.
* JumpStart begint in herhaling te vallen...
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Joh!Op zondag 16 december 2001 14:58 schreef JumpStart het volgende:
[..]
Zie [topic=331046]
Grootte op zich is géén reden voor een slotje.
* JumpStart begint in herhaling te vallen...
Deze tekst heb jij volgens mij standaard ergens onder een "paste" staan...
Anoniem: 510
Anoniem: 6071
Anoniem: 6071
wij van djforum willen misschien (lees, nog lang niet zeker ofzo, het idee is er alleen) een colo gaan plaatsen... dan kan in principe die hdd daar ook in en zit je niet met het feit dat die server eigelijk van iemand anders is... en remember : hoe meer zielen hoe meer vreugd
hoe heet da nummer wat op op jouw website draait??
Greetz,
DjStefan
Anoniem: 36831
yepOp zondag 16 december 2001 19:32 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik zie een verband: op zondag wordt er erg weinig op dit forum gepost, zou dit komen omdat de DJ's dan uitslapen???
denk 't wel jaOp zondag 16 december 2001 19:32 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik zie een verband: op zondag wordt er erg weinig op dit forum gepost, zou dit komen omdat de DJ's dan uitslapen???
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Ik ben net wakker en ik ga nu weer verder slapen want ik ben echt helemaal naar de kl*t*. Ik word te oud (ik ben pas 21) voor dat nachtenlang doorhalen zonder (ik heb een schurft hekel aan die bende) drugs en drank. Ik heb de afgelopen 48 uur maar 2 uur geslapen en das best weinig.Op zondag 16 december 2001 19:32 schreef kreischer2000 het volgende:
Dan gaat me gewone pc ook nog is naar de kl*t* en ik zit nu dus op me laptop te typen -> word je ook niet vrolijk van
Oftewel ik ben gister op een KUT feest geweest en ga nu weer fijn me bed in
Dat heeft waarschijnlijk helemaal niks te maken met Tom Harding maar met die MMDE ("nog 8 dagen", "nog 3 dagen" grrrrr!).. Op Impulz klonk het als een klok, ook Tom Harding!Op zondag 16 december 2001 21:19 schreef Reind het volgende:
( en ik ben gister naar de Mega Music Dance Experience geweest en door die snoeiharde ***muziek die veel te hard stond (Tom harding is wat dat betreft echt een sukkel -> Gain helemaal open -> Master helemaal open -> schuif helemaal open en pers d'r maar een ***geluid uit) heb ik nu een fucking big koppijn
Eric E had er geen last van en Jean had zelfs een net geluid maar mister Tom Harding verneukte ff 3 concorde naalden met dat wijze gedoe en gespring van um en hij moest zonodig ook nog is ff voluit gaan draaien zodat het geluid zwaar verneukt klonk. Zelfs de klubheads wisten er nog een beter geluid neer te zetten door de knoppen ff iets terug te draaien. Oftewel Harding was een beste domper op de avond en ik was hem na een half uurtje wel redelijk zat en ben ff naar een rustigere plek toe gelopen. Ik vond Tom Harding altijd wel 1 van de betere maar das na gisteravond wel iets over gegaan. Mischien dat ie is wat minder moet gaan snuiven.Op zondag 16 december 2001 23:38 schreef TripleM het volgende:
[..]
Dat heeft waarschijnlijk helemaal niks te maken met Tom Harding maar met die MMDE ("nog 8 dagen", "nog 3 dagen" grrrrr!).. Op Impulz klonk het als een klok, ook Tom Harding!
Eric E was nog altijd de beste van de avond naar mijn idee
Maarja geen feesten meer voor mij waar ze hard house e.d draaien want ik word echt niet vrolijk van die zooi. Doe mij maar wat rustigere meuk en ik vermaak me 10* beter
Het was trouwens wel een mega snollywood feest om het maar ff zo te noemen. Ik ben GVD ik weet niet hoevaak in me ass geknepen door van die snolletjes -> waar halen ze het gore lef vandaan.
Anoniem: 42402
[offtopic] En zit er iets tussen ?[/offtopic]Op maandag 11 juni 2001 19:21 schreef T het volgende:
[..]
Wat ik ben vergeten om erbij te zetten is dat ik naar serieuze reacties zocht
LOLOp zondag 16 december 2001 12:54 schreef XPhreak het volgende:
Dat is precies wat ik wilde zeggen eigenlijk, slotje!
Zijn er mensen die post 1 tot en met 3120 gelezen hebben?
Anoniem: 510
Ja, ik en andere regulars iig wel. Goed hè en mocht je dat niet interesseren, dan ga je maar naar een ander topic.Op maandag 17 december 2001 00:12 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
LOL
offtopic:
BTW: Volgens mij is iedereen die van dit soort posts plaatsen gewoon hartstikke jaloers.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
ja. en volgens mij heb ik jou hier nog nooit eerder zien posten dus ga eerst eens ff alle pagina's lezen voordat je wat post hier, en laat het dan ook ff wat zinnigs zijn ok?Op maandag 17 december 2001 00:12 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
LOL
offtopic:
reind> mmde is eigenlijk sinds michel de heij er niet meer draait de moeite waard niet meer, samen met erick e waren dat gewoon de 2 toppers
Dat is toch gewoon de megafestatie, met bungeejump toestanden en leger-hindernisbanen enzo?Op maandag 17 december 2001 00:57 schreef Ener-G het volgende:
[..]
mmde
Komen daar echt goede dj's, of is dat ook maar bijzaak?
Nee, dat mag niet, mag ik misschien dit topic afschieten?Op maandag 17 december 2001 00:24 schreef Mries! het volgende:
..ik zei toch dat zo'n knop handig was...btw, mag ik jou afschieten kerel, je irriteert me een beetje.
[topic=352706/1/25]
euhhh ik denk dat je in de war bent met de megafestatieOp maandag 17 december 2001 00:59 schreef Lampje het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de megafestatie, met bungeejump toestanden en leger-hindernisbanen enzo?
nee.Op maandag 17 december 2001 01:07 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet, mag ik misschien dit topic afschieten?
[topic=352706/1/25]
wee je gebeente... en pleur ff op met dat domme geblaat.. handen af van dit topic!
op de Megafestatie is trouwens altijd een technics stand, en de laatste keer dat ik er was (2 jaar geleden ofzo) ook nog een pioneer stand, hoe was het afgelopen jaar? hadden ze nog een dj contest ofzo
Anoniem: 33714
heeeeeeeeeeel graaaaaaagOp maandag 17 december 2001 01:07 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet, mag ik misschien dit topic afschieten?
[topic=352706/1/25]
pff denk je alles gehad te hebben..Op maandag 17 december 2001 01:22 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:
Ik vind alle DJ`s goed! omdat ze met muziek bezig zijn dat uit hun hart komt!

Je hebt het ergste van vandaag nog niet gehad vriendOp maandag 17 december 2001 01:26 schreef Ener-G het volgende:
[..]
pff denk je alles gehad te hebben..
Als het aan mij ligt heb je morgen een officiele waarschuwing en is dit topic dood, ga maar verder in deel 2, moeten wij ook bij "Hoe ziet jouw desktop er uit" Daar
worden we bij 15 pages al genekt!
Nog een reden om hem te sluiten, dit gaat nergens meer over
Op maandag 17 december 2001 01:30 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
Je hebt het ergste van vandaag nog niet gehad vriend
Als het aan mij ligt heb je morgen een officiele waarschuwing en is dit topic dood, ga maar verder in deel 2, moeten wij ook bij "Hoe ziet jouw desktop er uit" Daar
edit:

ik heb geen zin in dit geeikel, ik ga pitten, ben nog moe van afgelopen vrijdag, wereldse liveset van secret cinema meegemaakt en ik vertrouw op jag en jvs
Sorry dak een beetje offtopic ging, maar geef toe, na 3136 posts is het toch wel leuk geweest?
Hoe weet jij dat nou? Ik begon pas bij blz 95 maar heb het hier naar mijn zin hoor. Soort vette groeps-chat. Alleen wordt er de laatste tijd teveel gezeurd door mensen die hier niks te zoeken hebben. Heb je hier niks te zoeken, post dan ook niks.Op maandag 17 december 2001 01:39 schreef PromWarMachine het volgende:
Tsjah, dit zal mijn laatste post hier zijn!
Sorry dak een beetje offtopic ging, maar geef toe, na 3136 posts is het toch wel leuk geweest?
En trouwens, die Behringer dx1000 toch maar niet halen dinsdag....na lang nadenken ga ik toch maar voor de Behringer Eurorack MX1804X, zit ook een aardige effectproccie op.
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Je zou het bijna denken maar omdat ik door 5 meiden (ja en ze waren alle 5 ergOp maandag 17 december 2001 00:59 schreef Lampje het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de megafestatie, met bungeejump toestanden en leger-hindernisbanen enzo?
Ik kwam binnen en Eric E draaide en toen dacht ik yes dit gaat toch nog leuk worden. Maar dat was gauw afgelopen toen Johan Gielen

Verder was Alcazar d'r nog net zoals Dance Nation en Conner. Alcazar was wel leuk omdat er van die mooie vrouwen bij liepen maar verder echt een

Krijgen we nu weer zo'n onzinnige "aanval" op deze draad?
Hou toch op zeg! Zolang het hier lekker on-topic gaat (over DJ-en en draaien dus) gaat is er niks aan de hand.
Waarom moeten er nou toch weer elke keer mensen komen die menen te moeten gaan mekken over triviale zaken als "het is een te groot topic"
Wat een quatch! Je hebt in een uurtje alles wat er in deze draad staat gelezen, en je leeert er ook nog eens wat van.
Wat is daar nou mis aan?
En dan ook nog eens de manier.... Zo onbeschaafd!
Users die het als een taak zien om dit zo snel mogelijk om zeep te helpen! Mij pak je er echt niet mee hoor; nummer twee is zo gestart, maar wat denk je er nou helemaal mee te bereiken?
Zoals Jag en (vooral) JvS al een paar keer hebben duidelijk gemaakt: Zolang het hier niet uit de klauwen giert (vrije vertaling) is er geen reden om de boel op slot te gooien.
Klaar!
(kan er voor Jag en JvS niet een smilie gemaakt worden die de hele tijd buigt en dankt?
Anoniem: 33714
dat is ook de bedoelingOp maandag 17 december 2001 03:54 schreef MisterDon het volgende:
*knip*
Users die het als een taak zien om dit zo snel mogelijk om zeep te helpen! Mij pak je er echt niet mee hoor; nummer twee is zo gestart, maar wat denk je er nou helemaal mee te bereiken?
*knip*
Zooo MAN!Op maandag 17 december 2001 01:30 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
Je hebt het ergste van vandaag nog niet gehad vriend
edit:
Damn, jij bent echt goed bezig!
Oh, ben echt jaloers op je.
Nog geen 150 post en al zo veel visie!
Niet alleen hier, nee... Als een waar politie agent hou je alles goed in de gaten. Kijk eens wat een productie in de SU! Incredible. Ik ben echt jaloers op je.
Owwww... Als jij niet tot Tweaker van het jaar wordt verkozen weet ik het niet!
Ik ben jaloers op je. Echt!
Bel morgen Femme even (je weet vast wel wie dat is), dan kun je meteen een sollicitatieformulier aanvragen "How to become a modje...."
Dan gaat alles goed komen.
Tot die tijd lijkt het mij persoonlijk beter dat je een zak over je hoofd trekt, je UTP kabel in de hakselaar stopt, je monitor een cursus bungeejumpen zonder elastiek geeft, je muis in een valletje laat lopen, je printer de opdracht geeft de Winkler Prins in alle talen te laten uitspugen, je toetsenbord als wanddecoratie gebruikt, je processor tot sleutelhander deformeert, je username fatsoeneert, de Ontdekking van de helmel gaat lezen, leert te draaien, een triathlon gaat ondernemen, van Meccano een Eiffeltoren (schaal een op een) gaat bouwen, een motor die werkt op water gaat uitvinden, het voedselnoodprobleem oplost, leert zand te knopen, uitzoekt hoe in hoopjes te pissen, op zoek gaat naar een beschaafde Amsterdamse taxichauffeur, begrijpt waarom double-breasted er echt niet uit ziet (en wat het überhaupt betekent), of Leefbaar Nederland Nederland echt leefbaarder maakt, of Wim-Lex Maxima echt wel wil, of dat het alleen maar om publiciteit gaat, waarom e gemiddelde user bang moet zijn voor de BSA, waar de afkorting BSA eigenlijk voor staat, wat er allemaal in het Jonge Woudlopers Handboek staat van Kwik, Kwek en Kwak, hoeveel scheldwoorden kapitein Haddock kent, en dat je soms moet begrijpen dat sommige mensen het soms wat minder relaxed vinden als er andere mensen langskomen die vinden dat hun rust verstoord worden...
Ik heb er zo lang mogelijk mee gewacht (ik doe het bij 2000, 2500 nou ik 3000
Mensen: Tijd voor deel 2!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.