Op maandag 17 december 2001 01:30 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
Je hebt het ergste van vandaag nog niet gehad vriend
Als het aan mij ligt heb je morgen een officiele waarschuwing en is dit topic dood, ga maar verder in deel 2, moeten wij ook bij "Hoe ziet jouw desktop er uit" Daar
worden we bij 15 pages al genekt!
edit:
Nog een reden om hem te sluiten, dit gaat nergens meer over
Zooo MAN!
Damn, jij bent echt goed bezig!
Oh, ben echt jaloers op je.
Nog geen 150 post en al zo veel visie!
Niet alleen hier, nee... Als een waar politie agent hou je alles goed in de gaten. Kijk eens wat een productie in de SU! Incredible. Ik ben echt jaloers op je.
Owwww... Als jij niet tot Tweaker van het jaar wordt verkozen weet ik het niet!
Ik ben jaloers op je. Echt!
Bel morgen Femme even (je weet vast wel wie dat is), dan kun je meteen een sollicitatieformulier aanvragen "How to become a modje...."
Dan gaat alles goed komen.
Tot die tijd lijkt het mij persoonlijk beter dat je een zak over je hoofd trekt, je UTP kabel in de hakselaar stopt, je monitor een cursus bungeejumpen zonder elastiek geeft, je muis in een valletje laat lopen, je printer de opdracht geeft de Winkler Prins in alle talen te laten uitspugen, je toetsenbord als wanddecoratie gebruikt, je processor tot sleutelhander deformeert, je username fatsoeneert, de Ontdekking van de helmel gaat lezen, leert te draaien, een triathlon gaat ondernemen, van Meccano een Eiffeltoren (schaal een op een) gaat bouwen, een motor die werkt op water gaat uitvinden, het voedselnoodprobleem oplost, leert zand te knopen, uitzoekt hoe in hoopjes te pissen, op zoek gaat naar een beschaafde Amsterdamse taxichauffeur, begrijpt waarom double-breasted er echt niet uit ziet (en wat het überhaupt betekent), of Leefbaar Nederland Nederland echt leefbaarder maakt, of Wim-Lex Maxima echt wel wil, of dat het alleen maar om publiciteit gaat, waarom e gemiddelde user bang moet zijn voor de BSA, waar de afkorting BSA eigenlijk voor staat, wat er allemaal in het Jonge Woudlopers Handboek staat van Kwik, Kwek en Kwak, hoeveel scheldwoorden kapitein Haddock kent, en dat je soms moet begrijpen dat sommige mensen het soms wat minder relaxed vinden als er andere mensen langskomen die vinden dat hun rust verstoord worden...