How to become a Dj.... Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste
Acties:
  • 16.899 views sinds 30-01-2008

• deepep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10-2024
heel simpel gezegt is dat de monitoren niet het zaalgeluid representeren, maar puur voor je eigen gebruik is.
daarom moet je altijd je zaalgeluid in de gate houden.

Doe je ding.

• HuismAndré
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:51

HuismAndré

-Pardon my French, I'm Dutch-

Op donderdag 13 december 2001 15:51 schreef deepep het volgende:
Hehehe, en dat geluidsmannetje weet ook presies wanneer jij je mid of je hoog even volluit gooit?
:)
Ooh, da's heel eenvoudig. Als jij de knoppen (om wat voor reden dan ook) zo verneukt dat het geluid in de zaal niet te genieten is ben je geen knip voor de neus waard en trap ik je persoonlijk achter (mijn) spullen vandaan (is gelukkig nog nooit gebeurt; ik werk meestal met ervaren DJ's).

Een beetje ervaren DJ weet wanneer (en hoeveel) hij kan accentueren. Staat los van koptelefoon (wrong tool) MAAR voor een goede beoordeling van het effect is een goede monitor WEL belangrijk.

André Huisman (www.new-line.nl)

• deepep
Op donderdag 13 december 2001 16:44 schreef huisman het volgende:

[..]

Ooh, da's heel eenvoudig. Als jij de knoppen (om wat voor reden dan ook) zo verneukt dat het geluid in de zaal niet te genieten is ben je geen knip voor de neus waard en trap ik je persoonlijk achter (mijn) spullen vandaan (is gelukkig nog nooit gebeurt; ik werk meestal met ervaren DJ's).

Een beetje ervaren DJ weet wanneer (en hoeveel) hij kan accentueren. Staat los van koptelefoon (wrong tool) MAAR voor een goede beoordeling van het effect is een goede monitor WEL belangrijk.
ja maar de monitoren zijn toch aangesloten op een aparte versterker en die staat direct op een mengpaneel en dus een los onderdeel van de rest van de PA?
ene de meest ervaren dj's gaan ver over hun limiet qua het maximum toelaatbare geluid van de PA mooie voorbeelden zijn: Dimitri, Marcello, Angelo.....

Doe je ding.

• HuismAndré

HuismAndré

Op donderdag 13 december 2001 16:47 schreef deepep het volgende:

[..]

ja maar de monitoren zijn toch aangesloten op een aparte versterker en die staat direct op een mengpaneel en dus een los onderdeel van de rest van de PA?
Ja en? Betekent dit dat de monitoren niet een geluid kunnen produceren dat zo getrouw mogelijk met FOH overeenkomt?
ene de meest ervaren dj's gaan ver over hun limiet qua het maximum toelaatbare geluid van de PA mooie voorbeelden zijn: Dimitri, Marcello, Angelo.....
Mijn ervaring is anders. De bekende DJ's weten dat de geluidsmannetjes (zoals jij ze noemt, ik zou ze geluidsmannen noemen) het systeem met zo'n 6dB overhead instellen en gebruiken dat AF EN TOE (Rene & Da groove, Jean, Klubbheads, Bervoets). De vele "..." daarentegen veranderen vaak de level meters in leeslampjes. Tja, als ze dan zo nodig +6dB+ uit willen sturen draait het geluidsmannetje [sic] het toch lekker 9dB terug??? Of beter... What does this button do???

MUTE!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Op donderdag 13 december 2001 16:47 schreef deepep het volgende:
Het monitor signaal is een directe kopie van het master out signaal, dat er een aparte versterker voor wordt gebruikt heeft daar niets mee te maken.

Als het zaalgeluid door nog een andere mixer wordt geregeld, dan is die er alleen voor om het geluid aan te passen aan de akoestiek van de zaal. Op een op jouw mixer neutrale stand (toonregeling) wordt het geluid afgeregeld, zodat het 'goed' klinkt. Dan kun jij bas/mid/treble toevoegen, het geluid harder/zachter zetten, maar deze effecten zijn dan ten opzichte van de instelling op het 'master' mix console.

• HuismAndré

HuismAndré

Op donderdag 13 december 2001 16:39 schreef JumpStart het volgende:
[..]
Maar voor zover ik weet is 'oversturen' in deze contekst dus ook een te groot (dynamisch) signaal sturen naar een ingang die dat niet trekt, waardoor het signaal wordt afgekapt. (clipping, toch?)
Yep. We noemen dat echter oversturen en niet "overstuur". Hoewel... Als iemand het maar lang genoeg doet (oversturen) kan iemand anders daar best wel een beetje overstuur van raken ;-)

• deepep
Hehehe wat je zegt ;)
Ik zelf weet de balans goed te vinden tussen monitor/PA alleen kom nog vrij vaak tegen dat het zaakje niet lekker klinkt.
Andere dj's hebben echt schijt aan de mogelijkheden van een PA en peuteren de gain rustig op naar maximaal. Gevolg kennen we allemaal...
Het is gewoon zonde van het geluid, dat hoeft niet hard te staan, als het maar mooi vol klinkt zodat alle tonen mooi tot z'n recht komen.
We zitten trouwens ook nog met de persoonlijke smaak/gehoor>ervaring van een Geluidsman/bedrijf. de een wil meer sub en de ander is schel...en zo kan je eindeloos door kibbelen ;)

Doe je ding.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:25

Sick Nick

Drop the top!

[even wat anders]
Mries, ik wil mijn live set 3 deleten, want die upload is niet compleet ;) Dan kan ik hem compleet uploaden.
25 MB eraf, dan 111 MB erop. Dat past nog wel :)
Dus kan je instellen dan ik die even kan deleten en ook uploaden, krijg nu bij beide opties permission denied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Laatst online: 09:24
(jarig!)
Ik heb ook een nieuwe mix gemaakt,
en ik zou ook wel graag mijn oude mix vervangen door mijn nieuwe op de ftp...

Hier is alvast de tracklisting :

Planet Funk - Chase The Sun
Dave Kane - The Journey of Zoe (Filterheads Remix)
Fire & Ice - Souvenir De Chine
Mauro Picotto - Like This, Like That
Norman DJ - Electronic Technology (Remix)
Three Drives - Sunset On Ibiza (Yves Deruyter Remix)
PPK - Resurection
Rank 1 - Such Is Life (Marco V Remix)
Minimalistix - Struggle For Pleasure
Hi-Gate - Caned and Unable
Svenson & Gielen - Twisted (Svenson & Gielen Energy Mix)
Persistance of Vision - Sanctuary
Perpetous Dreamer - Sound Of Goodbye
Solid Sessions - Janeiro (Pronti & Kalmani Vocal Mix)
SHOKK - Isnt' It all a little strange (Krazy Nut Mix)
Delerium - Silence (DJ Tiesto Mix)

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou kijk jongens, het lijkt nu alsof er nog ruimte is, maar dat komt omdat er mixen weg zijn gehaalt (niet door mij ;)) want als de disk 100% vol is wordt het systeem onstabiel. Dus er kan helaas nu even niks bij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Er is nog steeds niet echt een concrete lijst van mensen die mee willen doen met het sponsoren van diskruimte.. Kan iemand niet een lijstje op z'n website zetten waar je kunt aangeven of je mee wil doen? Als je vantevoren een bedrag van 50 piek rekent dan moeten we een heel eind komen denk ik..

Dan moet echter wel een systeem worden opgezet waar niet zomaar iedereen toegang toe heeft.. Dat vind ik in ieder geval niet echt de bedoeling.. Als ik platen koop en deze mix en upload, wil ik niet dat iedere random bezoeker dat ding kan downloaden voor nop.. Collega DJ's daarentegen uploaden hun eigen mix ook.. hmm.. The GoT DJ Collective :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is wel te fixen met allemaal aparte users. 40 gb kost 319 piek ofzo trouwens, dat lijkt me genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:24
Op vrijdag 14 december 2001 11:18 schreef TripleM het volgende:
Er is nog steeds niet echt een concrete lijst van mensen die mee willen doen met het sponsoren van diskruimte.. Kan iemand niet een lijstje op z'n website zetten waar je kunt aangeven of je mee wil doen? Als je vantevoren een bedrag van 50 piek rekent dan moeten we een heel eind komen denk ik..

Dan moet echter wel een systeem worden opgezet waar niet zomaar iedereen toegang toe heeft.. Dat vind ik in ieder geval niet echt de bedoeling.. Als ik platen koop en deze mix en upload, wil ik niet dat iedere random bezoeker dat ding kan downloaden voor nop.. Collega DJ's daarentegen uploaden hun eigen mix ook.. hmm.. The GoT DJ Collective :o
ik zou zeggen start een topic op djforum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op vrijdag 14 december 2001 12:38 schreef wibblemoo het volgende:

[..]

ik zou zeggen start een topic op djforum.nl
En op IDP want daar komt Mries wat meer dan op het dj forum.

Maarre tis wel makkelijk als iedereen gewoon op de hoogte is en zich kan inschrijven voor diskspace :)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 18:43

Chiron

Moderator Discord
dat zou wel kewl zijn ja

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Laatst online: 09:24
(jarig!)
Op vrijdag 14 december 2001 11:13 schreef Mries! het volgende:
nou kijk jongens, het lijkt nu alsof er nog ruimte is, maar dat komt omdat er mixen weg zijn gehaalt (niet door mij ;)) want als de disk 100% vol is wordt het systeem onstabiel. Dus er kan helaas nu even niks bij :'(
Ik bedoelde dus dat ik mijn nieuwe mix wilde erop zetten, en dat dan de oude mix er af mag. Daar heb je dus niet meer plaats voor nodig.

Verder ben ik ook wel geintereseerd in mee te betalen voor een harddisk voor de ftp.
Ik kan na het weekend ook wel er voor zorgen dat je op mijn site je naam kunt toevoegen als je mee wil doen.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die er al (lang) op heeft zitten te wachten: 'Marco V. - Godd' is nu uit op vinyl! :9~ Bestellen dus! :)
http://www.only-djs.com/vinyl/vinyl_single.cfm?id=6543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op vrijdag 14 december 2001 15:28 schreef Bazz het volgende:
Voor degene die er al (lang) op heeft zitten te wachten: 'Marco V. - Godd' is nu uit op vinyl! :9~ Bestellen dus! :)
http://www.only-djs.com/vinyl/vinyl_single.cfm?id=6543
Ik heb het nummer nog nooit gehoord.. Eerst horen, dan (misschien) kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Op vrijdag 14 december 2001 12:12 schreef Mries! het volgende:
dat is wel te fixen met allemaal aparte users. 40 gb kost 319 piek ofzo trouwens, dat lijkt me genoeg?
Maxtor 40GB (DMax VL40, 5400rpm)
Europc FL 25,- FL 249,- 16-10
Multi PC FL 27,50 FL 255,- 12-12
PC Direct FL 259,- 14-10
Chicon Computers FL 25,- FL 260,- 02-12
Voor 275 piek krijg je een 40 GB schijfje thuisbezorgd *D

Of natuurlijk een Maxtor 40GB (D740X, 7200rpm)
Cyberdirect.nl FL 30,- FL 277,- 11-12
Multi PC FL 27,50 FL 278,- 12-12
Exile Computer Solutions FL 20,- FL 279,- 06-12
Yorcom Computers & Componenten FL 25,- FL 279,- 11-12
Europc FL 25,- FL 279,- 30-11
1to0 FL 18,- FL 280,- 10-12
Dan ben je voor 298 piek klaar bij 1to0. Maar wij willen opslagruimte, geen snelheid ;) Echter, omdat het jouw verbinding is is men wel bereid om 25 piek extra te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op vrijdag 14 december 2001 15:35 schreef Sick_Nick het volgende:
Dan ben je voor 298 piek klaar bij 1to0. Maar wij willen opslagruimte, geen snelheid ;) Echter, omdat het jouw verbinding is is men wel bereid om 25 piek extra te betalen.
Laten we eerst even kijken hoeveel mensen er hier willen sponsoren, dan kijken we hoeveel diskruimte we kunnen/willen aanschaffen en dan kijken we wel bij wie..

Ik zet over een paar minuutjes een pagina online waar je je kunt 'inschrijven'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou best mee willen betalen...
alleen je komt wel in een rot periode...

kan ik in januari/februari alsnog mee doen dan ofow :?

btw... ik heb ook een mix gemaakt ik zal uhm ff omzetten in mp3 en dan op me eigen server zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op vrijdag 14 december 2001 15:48 schreef DJ-Jumbo het volgende:
kan ik in januari/februari alsnog mee doen dan ofow :?
Er is vast iemand die het voor wil schieten, desnoods wil ik dat wel doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

hmm HD kopen?

* randje werkt in een pc winkel, maar
* randje woont ook nog f*cking ver van mries

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op vrijdag 14 december 2001 16:39 schreef Randy het volgende:
hmm HD kopen?

* TripleM werkt in een pc winkel, maar
* TripleM woont ook nog f*cking ver van mries

:(
Da's ook niet nodig.. Dat geld wordt overgemaakt naar Mries of naar mij of wie dan ook en iemand bestelt die disk online, die wordt afgeleverd bij Mries en klaar ben je..

Ondertussen is het zo ver:

Schrijf je hier in als je diskruimte wil sponsoren (in de vorm van geld dus) voor de GoT DJ FTP! DJ's Only.. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
mja ik wil in principe ook wel meebetalen, maar dan zou 't wel leuk zijn als er wat meer naar de sets wordt geluisterd, en we elkaar wat meer tips & adviezen (indien nodig) geve

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op vrijdag 14 december 2001 16:50 schreef Flat© het volgende:
mja ik wil in principe ook wel meebetalen, maar dan zou 't wel leuk zijn als er wat meer naar de sets wordt geluisterd, en we elkaar wat meer tips & adviezen (indien nodig) geve
Mits je een normaal aantal sets per maand produceert moet dat te doen zijn.. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat je iedere week een mix op die FTP gooit en vervolgens klaagt dat ze niet allemaal gehoord/beoordeeld worden.. :)

Maar goed, als er een systeem komt waarbij alleen bepaalde mensen kunnen inloggen heb je denk ik een redelijk serieuze groep gebruikers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op vrijdag 14 december 2001 16:44 schreef TripleM het volgende:

[..]

Schrijf je hier in als je diskruimte wil sponsoren (in de vorm van geld dus) voor de GoT DJ FTP! DJ's Only.. 8-)
Erhh, ik en paranoide zijn enzo, heb liever niet mijn e-mail adres zo open en bloot, grijpbaar voor alle spam search engines, dus misschien beter om e-mail adressen niet te laten zien.

* JumpStart heeft maar even tussen brackets extra tekst in e-mail adres gezet...

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op vrijdag 14 december 2001 16:57 schreef JumpStart het volgende:
Erhh, ik en paranoide zijn enzo, heb liever niet mijn e-mail adres zo open en bloot, grijpbaar voor alle spam search engines, dus misschien beter om e-mail adressen niet te laten zien.

* JumpStart heeft maar even tussen brackets extra tekst in e-mail adres gezet...
Okee, ik heb de txt file aangepast, zet even achter de @ DITMAGWEG neer.. Da's genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Owkay, ik doe ook mee.

Ik heb mijn reguliere Chello adres erin gezet. Ik wil echt niet dat iemand dat gaat gebruiken voor spam (zoals iemand ook al zo vriendelijk meende te moeten zijn om me op een nieuwsbrief te abbonneren van 3rd base records op mijn msn account. Wibblemoo... Weet jij daar iets meer van? :? )

Dat zou ik op zijn zachtst gezegd erg vervelend vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
ieke ben onschuldieg ! nee serieus, ik heb niemand toegevoegd aan die mailinglist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 17:36 schreef MisterDon het volgende:
Owkay, ik doe ook mee.

Ik heb mijn reguliere Chello adres erin gezet. Ik wil echt niet dat iemand dat gaat gebruiken voor spam (zoals iemand ook al zo vriendelijk meende te moeten zijn om me op een nieuwsbrief te abbonneren van 3rd base records op mijn msn account. Wibblemoo... Weet jij daar iets meer van? :? )

Dat zou ik op zijn zachtst gezegd erg vervelend vinden. :)
damn jij ook al ?????
ik d8 dat ik het in een dronken bui had gedaan ofzow... kon me er iig nix van herrineren...
maarjah... ik krijg zoveel troep

en me mix krijg ik niet omgezet naar mp3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 16:20 schreef TripleM het volgende:

[..]

Er is vast iemand die het voor wil schieten, desnoods wil ik dat wel doen..
maar ik hou niet van schulden...
ik kijk wel of ik wat kan regelen...

thnx anyway dude :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op vrijdag 14 december 2001 18:33 schreef DJ-Jumbo het volgende:

[..]

damn jij ook al ?????
ik d8 dat ik het in een dronken bui had gedaan ofzow... kon me er iig nix van herrineren...
maarjah... ik krijg zoveel troep

en me mix krijg ik niet omgezet naar mp3 :(
Met Lame en Razorlame lukt zoiets toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op vrijdag 14 december 2001 18:13 schreef wibblemoo het volgende:
ieke ben onschuldieg ! nee serieus, ik heb niemand toegevoegd aan die mailinglist
It wasn't me he... ;)

Jaja, en dat moet ik maar geloven. Vooruit dan maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ik doe mee met die GOT DJ's actie ;) al is het alleen maar om is wat anders te kunnen luisteren dan al die BBC1 mixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Ik wil die marco v!!

Maar foutje op de page zegt ie...

En btw, is er maar 1 die mijn nieuwe onderzoekje even heeft gedaan?

4 minuten werk jongens (en meisjes)
Jullie helpen me er enorm mee.
Ik MOET het halen dit project, anders sta ik vanaf februari fulltime bij richer achter de 1200's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op zaterdag 15 december 2001 00:13 schreef koosmp3 het volgende:
Ik wil die marco v!!

Maar foutje op de page zegt ie...

En btw, is er maar 1 die mijn nieuwe onderzoekje even heeft gedaan?

4 minuten werk jongens (en meisjes)
Jullie helpen me er enorm mee.
Ik MOET het halen dit project, anders sta ik vanaf februari fulltime bij richer achter de 1200's :)
Owke doe mij de URL nog ff dan want ik kan hem zo snel niet vinden :( Offer ik mezelf wel weer ff op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zaterdag 15 december 2001 01:07 schreef Reind het volgende:

[..]

Owke doe mij de URL nog ff dan want ik kan hem zo snel niet vinden :( Offer ik mezelf wel weer ff op ;)
Staat hier: Http://members.home.nl/koosmp3/mixmp3/kvl.doc

Maarreh... Koos! Wat denk je nou te bereiken?

1) Ik kan dit niet on-line invullen.
2) Ik moet rondjes kleuren, maar een stift op mijn monitor staat zo slordig.
3) Je spamt als een newbie.
4) Je vragen zijn merendeels (weer) zo dom als het achtereind van een varken.
5) Het wemelt van de taal-/stijl-/spel-/typ-/schrijffouten

Om maar op een slak zout te leggen.... Een torque kan groot of klein zijn, niet sterk. Da's net zoiets als eten dat lekker smaakt (nee; het is lekker en het smaakt goed) en iets wat duur kost (het is duur, het kost veel)

Jaja, ik ben een pietlut. Maar zorg er eerst maar eens voor dat ik het on-line kan invullen, dan doe ik wel mee.

Ik heb trouwens helemaal geen Vestaxen, en ik ga ze ook niet kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
Op vrijdag 14 december 2001 23:40 schreef Reind het volgende:
Ik doe mee met die GOT DJ's actie ;) al is het alleen maar om is wat anders te kunnen luisteren dan al die BBC1 mixen :)
hehe, maar MOS sessions vind ik wel _altijd_ supergoed hoor

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
njah fuckit. Ik verneuk mijn dag wel door er een html van te maken die jullie in kunnen vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op zaterdag 15 december 2001 12:15 schreef koosmp3 het volgende:
njah fuckit. Ik verneuk mijn dag wel door er een html van te maken die jullie in kunnen vullen
Goedzo, zo mogen we het horen ;) wij dj's hebben het al druk zat met uitslapen en zijn liever lui dan moe. Ik ga ff een tukkie voor het slapen doen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ornathon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07-2023

Ornathon

PSN: igorvertus

Vandaag weer eens naar Feedback Rdam geweest. Ging speciaal voor de Behringer DX1000. Was trouwens inderdaad 495 piekies. Er staat nog 2 pallets btw :)
Toch maar niet genomen. Ik vond em eigenlijk een beetje aan de grote kant (als je kijkt dat ie niet echt veel kanalen enzo heeft)
Aan de overkant zag ik wel een Eurorack MX 2004A voor fl 680 staan, een MX1804X voor fl 791 en een MX1604A staan.
Ik wil er een synthesizer, sampler, MiniDisk, 2 draaitafels en PC (op aansluiten op de ingangen. Wie o wie van de drie zou ik nemen? MX1804 zag er wel erg strak uit! Hellup!

http://www.behringer.com/eng/products/eurorack/mx2004a.htm
http://www.behringer.com/eng/products/eurorack/mx1604a.htm
http://www.behringer.com/eng/products/eurorack/mx1804x.htm

PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Uitgeslapen, filmpje gedraaid in de bios, happie gegeten.. En tijd om te vertellen over gisteren in de Hollywood Music Hall in Rotterdam..

Afgezien van rokjes, laarzen en glitters (my favourite, yummy!) dus de Pioneer CDJ-1000.. Ik kan niet anders zeggen dan: dit is het enige echte alternatief voor vinyl..

Je scratcht met die dingen net zo makkelijk (makkelijker zelfs), backspins, het is allemaal geen probleem.. Dingen als master tempo zijn ook weer aanwezig en voor iedere cd kun je loops en cuepoints opslaan.. De speler ondersteunt CD Text, dit allemaal maakt hem de cd-speler voor in de discotheek..

Inderdaad, niet voor thuis.. Dat kreng kost $1200, ik heb niet naar de prijs in Nederland gevraagd (alleen omrekenen naar guldens klopt vaak niet) maar voor dat geld heb ik 2 Technics draaitafels, en tsja, die heb ik al.. :)

De scratch demo van DJ Silence was errug netjes.. Ik zag hem binnenkomen met z'n platentas (er zaten dus een paar cd'tjes in verstopt) en vroeg me al af waar de platenspelers verstopt waren.. Maar hij ging dus inderdaad een scratch demo geven op de Pioneers.. Sjongejonge wat is die kerel goed.. En het was gewoon op cd-spelers!!!

Zoals ik tegen de Pioneer dude al zei: ik had echt niet gedacht dat het ooit mogelijk zou zijn om alles wat je met vinyl kan, ook met cd-spelers kan.. Maar vanaf nu kan het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar die scratch-demo bestond dus uit echt turntablism? En niet zomaar wat gestotter en gebackspin, maag echt juggling etc etc???

Het gevoel zal misschien niet helemaal hetzelfde zijn als met vinyl (die schijf staat tenslotte stil), maar dat is gewoon een kwestie van oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 17:55 schreef Ornathon het volgende:
Vandaag weer eens naar Feedback Rdam geweest. Ging speciaal voor de Behringer DX1000. Was trouwens inderdaad 495 piekies. Er staat nog 2 pallets btw :)
Toch maar niet genomen. Ik vond em eigenlijk een beetje aan de grote kant (als je kijkt dat ie niet echt veel kanalen enzo heeft)
Is Feedback ook op zondag open? Want ik wil dat ding heel graag hebben, en dan ga ik morgen even langs want 496 piekies is niet duur.

Edit: Blegh, typgebrek... 495 bedoel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feedback was vorige week toevallig op zondag open wegens uitverkoop. Hoe het met de andere filialen zit weet ik niet, maar bij Feedback in R'dam heb je denk ik een baksteen nodig om binnen te komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ornathon

Ornathon

Ik hoop dat ie morgen ook open is, anders maandag dan maar. Ik denk dat ik toch maar voor de EURORACK MX1804X ga. Zeker met die mooie 24-bit effect processor.
http://www.behringer.com/eng/products/eurorack/mx1804x.htm

Plaatje op: http://www.behringer.com/images/products/MX1804X/MX1804X_big.jpg

Wat denken jullie ervan...goede keus? Anders ben ik morgen/overmorgen 800 piek armer :).....eigenlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:05
Op zaterdag 15 december 2001 18:58 schreef Ornathon het volgende:
Ik hoop dat ie morgen ook open is, anders maandag dan maar.
Doet me aan zo'n klein wandspreukje aan de wand bij onze lokale fietsenmaker denken

"Natuurlijk wil ik het vandaag hebben, als ik het morgen wil, dan bestel ik het morgen!"

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-FreSh
  • Laatst online: 20-05 13:00
jaaaah heb hem eindelijk !!!!

Marco V. - Godd op vinyl !! FetTT!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het form'pje TripleM. Ik ga evt. ook andere DJ fora waar ik kom (DJForum en IDP) vragen of ze willen sponsoren, mensen van IDP gebruiken hem nl. ook.

Bij IDP in een thread heb ik het tussendoor al even vermeld en daar willen nu al 3 a 4 mensen aan meedokken, laat staan dat ik een thread erover open.

Dus, misschien kan je ook nog een aankruisvakje maken, van welk forum ze komen. Als de lijst klaar is kan ik ook makkelijk accounts aanmaken. De mensen die niet meebetalen, krijgen gewoon een algemeen account met bepaalde restricties, denk aan beperkt aantal logins of snelheid. Mensen die betaald hebben krijgen natuurlijk een eigen account, zodat ze nooit heoven te wachten totdat er een "slot" vrijkomt.

Zo zie ik het iig voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Klasse Mries. Goed plan hoor. Dat is het betere werk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ornathon

Ornathon

Op zaterdag 15 december 2001 19:08 schreef Lampje het volgende:

[..]

Doet me aan zo'n klein wandspreukje aan de wand bij onze lokale fietsenmaker denken

"Natuurlijk wil ik het vandaag hebben, als ik het morgen wil, dan bestel ik het morgen!"

:7
Haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

DJ_Mesut

DeCharge!!!

ik ben ook van de partij voor een extra hd voor mries!!! heb mijn naam er al bij gekalkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is feedback(Rotterdam) nou vandaag open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 10:03 schreef kreischer2000 het volgende:
Is feedback(Rotterdam) nou vandaag open?
uitgezonderd van de uitverkoopdagen zijn zij alleen van di t/m za open. Dus moet je iets persee hebben, rest er maar 1 oplossing: baksteen meenemen (niet aan te raden).

Je zou even kunnen kijken of mediamarkt nu Behringers heeft. Achterin hebben ze wel een paar dj spullen liggen.

Net even gevonden:
Feedbackd in Utrecht is vandaag open mocht je ervoor willen reizen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
zow ff m'n naam erbij gezet voor die sponsor-mries-een-nieuwe-hd actie :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 18:16

XPhreak

Mja......

offtopic:
Mmmh, ligt het nou aan mij of is het misschien tijd voor een deel 2?

Afbeeldingslocatie: http://tgonline.hypermart.net/Tweakers/layoutBecomeDJ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op zondag 16 december 2001 12:54 schreef XPhreak het volgende:
offtopic:

[afbeelding]
ksssssssssssst
ga weg

foetsie pleite gone adios ofzo :(

al enig idee wat voor hd et gaat worden en wat de kosten gaan worden? een geeltje zou ik ok vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zouden dat soort mensen een ip ban moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me trying hard not to post anything...

and he almost did it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

[zeikmodus]

[afbeelding]
[/zeikmodus]
Zie [topic=331046]
Grootte op zich is géén reden voor een slotje.

* JumpStart begint in herhaling te vallen...

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zondag 16 december 2001 14:58 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Zie [topic=331046]
Grootte op zich is géén reden voor een slotje.

* JumpStart begint in herhaling te vallen...
Joh! :D

Deze tekst heb jij volgens mij standaard ergens onder een "paste" staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ik maar zo'n toetsenbord koop waarbij je de knoppen kan programmeren, en dan deze tekst eronder zetten. Is minder vermoeiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of we laten een Bot op je server draaien, die ditsoort users automatisch flamet (flamed? flamt? vlamt? flames? :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe het op Flamed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmja. Maar volgens de NL gramatica is het stam+t, dus flamet. En volgens het Engels is het flames... En volgens mij heb ik wel een hele saaie zondag, dat ik me met ditsoort dingen bezighoud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
ff over dat hele harddisk gebeuren,

wij van djforum willen misschien (lees, nog lang niet zeker ofzo, het idee is er alleen) een colo gaan plaatsen... dan kan in principe die hdd daar ook in en zit je niet met het feit dat die server eigelijk van iemand anders is... en remember : hoe meer zielen hoe meer vreugd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan53xx
  • Laatst online: 02-03-2024
Eej Triple M

hoe heet da nummer wat op op jouw website draait??

Greetz,

DjStefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie een verband: op zondag wordt er erg weinig op dit forum gepost, zou dit komen omdat de DJ's dan uitslapen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op zondag 16 december 2001 19:32 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik zie een verband: op zondag wordt er erg weinig op dit forum gepost, zou dit komen omdat de DJ's dan uitslapen???
yep :) in mijn geval wel.. al zit er af en toe een uitzondering tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
denk 't wel ja :D

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ik ben net wakker en ik ga nu weer verder slapen want ik ben echt helemaal naar de kl*t*. Ik word te oud (ik ben pas 21) voor dat nachtenlang doorhalen zonder (ik heb een schurft hekel aan die bende) drugs en drank. Ik heb de afgelopen 48 uur maar 2 uur geslapen en das best weinig.
Dan gaat me gewone pc ook nog is naar de kl*t* en ik zit nu dus op me laptop te typen -> word je ook niet vrolijk van :( en ik ben gister naar de Mega Music Dance Experience geweest en door die snoeiharde ***muziek die veel te hard stond (Tom harding is wat dat betreft echt een sukkel -> Gain helemaal open -> Master helemaal open -> schuif helemaal open en pers d'r maar een ***geluid uit) heb ik nu een fucking big koppijn :(

Oftewel ik ben gister op een KUT feest geweest en ga nu weer fijn me bed in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op zondag 16 december 2001 21:19 schreef Reind het volgende:
( en ik ben gister naar de Mega Music Dance Experience geweest en door die snoeiharde ***muziek die veel te hard stond (Tom harding is wat dat betreft echt een sukkel -> Gain helemaal open -> Master helemaal open -> schuif helemaal open en pers d'r maar een ***geluid uit) heb ik nu een fucking big koppijn :(
Dat heeft waarschijnlijk helemaal niks te maken met Tom Harding maar met die MMDE ("nog 8 dagen", "nog 3 dagen" grrrrr!).. Op Impulz klonk het als een klok, ook Tom Harding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op zondag 16 december 2001 23:38 schreef TripleM het volgende:

[..]

Dat heeft waarschijnlijk helemaal niks te maken met Tom Harding maar met die MMDE ("nog 8 dagen", "nog 3 dagen" grrrrr!).. Op Impulz klonk het als een klok, ook Tom Harding!
Eric E had er geen last van en Jean had zelfs een net geluid maar mister Tom Harding verneukte ff 3 concorde naalden met dat wijze gedoe en gespring van um en hij moest zonodig ook nog is ff voluit gaan draaien zodat het geluid zwaar verneukt klonk. Zelfs de klubheads wisten er nog een beter geluid neer te zetten door de knoppen ff iets terug te draaien. Oftewel Harding was een beste domper op de avond en ik was hem na een half uurtje wel redelijk zat en ben ff naar een rustigere plek toe gelopen. Ik vond Tom Harding altijd wel 1 van de betere maar das na gisteravond wel iets over gegaan. Mischien dat ie is wat minder moet gaan snuiven.
Eric E was nog altijd de beste van de avond naar mijn idee :)

Maarja geen feesten meer voor mij waar ze hard house e.d draaien want ik word echt niet vrolijk van die zooi. Doe mij maar wat rustigere meuk en ik vermaak me 10* beter :)
Het was trouwens wel een mega snollywood feest om het maar ff zo te noemen. Ik ben GVD ik weet niet hoevaak in me ass geknepen door van die snolletjes -> waar halen ze het gore lef vandaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 19:21 schreef T het volgende:

[..]

Wat ik ben vergeten om erbij te zetten is dat ik naar serieuze reacties zocht ;)
[offtopic] En zit er iets tussen ?[/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

offtopic:

[afbeelding]
LOL :D
Dat is precies wat ik wilde zeggen eigenlijk, slotje!

offtopic:
Zijn er mensen die post 1 tot en met 3120 gelezen hebben? :7

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..ik zei toch dat zo'n knop handig was...btw, mag ik jou afschieten kerel, je irriteert me een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Laatst online: 19:16
Op maandag 17 december 2001 00:12 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

offtopic:
Ja, ik en andere regulars iig wel. Goed hè en mocht je dat niet interesseren, dan ga je maar naar een ander topic.

BTW: Volgens mij is iedereen die van dit soort posts plaatsen gewoon hartstikke jaloers.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op maandag 17 december 2001 00:12 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

offtopic:
ja. en volgens mij heb ik jou hier nog nooit eerder zien posten dus ga eerst eens ff alle pagina's lezen voordat je wat post hier, en laat het dan ook ff wat zinnigs zijn ok?

reind> mmde is eigenlijk sinds michel de heij er niet meer draait de moeite waard niet meer, samen met erick e waren dat gewoon de 2 toppers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:05
Op maandag 17 december 2001 00:57 schreef Ener-G het volgende:

[..]
mmde
Dat is toch gewoon de megafestatie, met bungeejump toestanden en leger-hindernisbanen enzo?

Komen daar echt goede dj's, of is dat ook maar bijzaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op maandag 17 december 2001 00:24 schreef Mries! het volgende:
..ik zei toch dat zo'n knop handig was...btw, mag ik jou afschieten kerel, je irriteert me een beetje.
Nee, dat mag niet, mag ik misschien dit topic afschieten?

[topic=352706/1/25]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op maandag 17 december 2001 00:59 schreef Lampje het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon de megafestatie, met bungeejump toestanden en leger-hindernisbanen enzo?

euhhh ik denk dat je in de war bent met de megafestatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op maandag 17 december 2001 01:07 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

[topic=352706/1/25]
nee. :(

wee je gebeente... en pleur ff op met dat domme geblaat.. handen af van dit topic!

op de Megafestatie is trouwens altijd een technics stand, en de laatste keer dat ik er was (2 jaar geleden ofzo) ook nog een pioneer stand, hoe was het afgelopen jaar? hadden ze nog een dj contest ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 01:07 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

[topic=352706/1/25]
heeeeeeeeeeel graaaaaaag >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind alle DJ`s goed! omdat ze met muziek bezig zijn dat uit hun hart komt!

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op maandag 17 december 2001 01:22 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:
Ik vind alle DJ`s goed! omdat ze met muziek bezig zijn dat uit hun hart komt!

|:(
pff denk je alles gehad te hebben.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik ben weer terug het is wat he !! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op maandag 17 december 2001 01:26 schreef Ener-G het volgende:

[..]

pff denk je alles gehad te hebben.. |:(
Je hebt het ergste van vandaag nog niet gehad vriend :7

Als het aan mij ligt heb je morgen een officiele waarschuwing en is dit topic dood, ga maar verder in deel 2, moeten wij ook bij "Hoe ziet jouw desktop er uit" Daar
worden we bij 15 pages al genekt!

edit:

Nog een reden om hem te sluiten, dit gaat nergens meer over :D

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komt het dan dat dit topic zo intens lang is?? zijn DJ`s zo interessant dan?? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op maandag 17 december 2001 01:30 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

Als het aan mij ligt heb je morgen een officiele waarschuwing en is dit topic dood, ga maar verder in deel 2, moeten wij ook bij "Hoe ziet jouw desktop er uit" Daar

edit:

:Z ga ergens anders flamen, juist door jullie gezeik help je dit topic om zeep en daar verdien o.a. JIJ eerder een waarschuwing voor en als het aan MIJ ligt nog een trap na :(

ik heb geen zin in dit geeikel, ik ga pitten, ben nog moe van afgelopen vrijdag, wereldse liveset van secret cinema meegemaakt en ik vertrouw op jag en jvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hell Yeah >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Tsjah, dit zal mijn laatste post hier zijn!

Sorry dak een beetje offtopic ging, maar geef toe, na 3136 posts is het toch wel leuk geweest?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ornathon

Ornathon

Op maandag 17 december 2001 01:39 schreef PromWarMachine het volgende:
Tsjah, dit zal mijn laatste post hier zijn!

Sorry dak een beetje offtopic ging, maar geef toe, na 3136 posts is het toch wel leuk geweest?
Hoe weet jij dat nou? Ik begon pas bij blz 95 maar heb het hier naar mijn zin hoor. Soort vette groeps-chat. Alleen wordt er de laatste tijd teveel gezeurd door mensen die hier niks te zoeken hebben. Heb je hier niks te zoeken, post dan ook niks.

En trouwens, die Behringer dx1000 toch maar niet halen dinsdag....na lang nadenken ga ik toch maar voor de Behringer Eurorack MX1804X, zit ook een aardige effectproccie op. :9 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op maandag 17 december 2001 00:59 schreef Lampje het volgende:

[..]

Je zou het bijna denken maar omdat ik door 5 meiden (ja en ze waren alle 5 erg :P ) mee was gevraagd ben ik toch maar gegaan.
Ik kwam binnen en Eric E draaide en toen dacht ik yes dit gaat toch nog leuk worden. Maar dat was gauw afgelopen toen Johan Gielen :r begon te draaien (Jean was lachwekkend en dus nog wel leuk omdat ik zo weer is heerlijk kon zeiken over een dj die eigenlijk allang met de VUT had gemoeten) en toen Tom Harding -> Ik vond hem op Dance Valley erg owke maar gisteren -> acht laat ik er maar over ophouden wat een zooitje bij die vent zeg. En als laatste de Klubheads die begonnen met een rap nummer (dat vond ik dan nog wel weer ff cool) die alle huppel***jes in beweging hielden.

Verder was Alcazar d'r nog net zoals Dance Nation en Conner. Alcazar was wel leuk omdat er van die mooie vrouwen bij liepen maar verder echt een :r feest. Tis dat ik een VIP kaart voor mezelf had kunnen regelen en dus echt alles gratis was maar al geven ze me volgende keer 10 VIP kaarten dan ga ik nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wil je het is aan de line up te zien gewoon een ordinaire kinder Disco! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Grrrrr....

Krijgen we nu weer zo'n onzinnige "aanval" op deze draad?

Hou toch op zeg! Zolang het hier lekker on-topic gaat (over DJ-en en draaien dus) gaat is er niks aan de hand.

Waarom moeten er nou toch weer elke keer mensen komen die menen te moeten gaan mekken over triviale zaken als "het is een te groot topic"

Wat een quatch! Je hebt in een uurtje alles wat er in deze draad staat gelezen, en je leeert er ook nog eens wat van.

Wat is daar nou mis aan?

En dan ook nog eens de manier.... Zo onbeschaafd!

Users die het als een taak zien om dit zo snel mogelijk om zeep te helpen! Mij pak je er echt niet mee hoor; nummer twee is zo gestart, maar wat denk je er nou helemaal mee te bereiken?

Zoals Jag en (vooral) JvS al een paar keer hebben duidelijk gemaakt: Zolang het hier niet uit de klauwen giert (vrije vertaling) is er geen reden om de boel op slot te gooien.

Klaar! :)

(kan er voor Jag en JvS niet een smilie gemaakt worden die de hele tijd buigt en dankt? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 03:54 schreef MisterDon het volgende:
*knip*
Users die het als een taak zien om dit zo snel mogelijk om zeep te helpen! Mij pak je er echt niet mee hoor; nummer twee is zo gestart, maar wat denk je er nou helemaal mee te bereiken?
*knip*
dat is ook de bedoeling :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op maandag 17 december 2001 01:30 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

edit:

Zooo MAN!

Damn, jij bent echt goed bezig!

Oh, ben echt jaloers op je.

Nog geen 150 post en al zo veel visie!

Niet alleen hier, nee... Als een waar politie agent hou je alles goed in de gaten. Kijk eens wat een productie in de SU! Incredible. Ik ben echt jaloers op je.

Owwww... Als jij niet tot Tweaker van het jaar wordt verkozen weet ik het niet!

Ik ben jaloers op je. Echt!

Bel morgen Femme even (je weet vast wel wie dat is), dan kun je meteen een sollicitatieformulier aanvragen "How to become a modje...."

Dan gaat alles goed komen.

Tot die tijd lijkt het mij persoonlijk beter dat je een zak over je hoofd trekt, je UTP kabel in de hakselaar stopt, je monitor een cursus bungeejumpen zonder elastiek geeft, je muis in een valletje laat lopen, je printer de opdracht geeft de Winkler Prins in alle talen te laten uitspugen, je toetsenbord als wanddecoratie gebruikt, je processor tot sleutelhander deformeert, je username fatsoeneert, de Ontdekking van de helmel gaat lezen, leert te draaien, een triathlon gaat ondernemen, van Meccano een Eiffeltoren (schaal een op een) gaat bouwen, een motor die werkt op water gaat uitvinden, het voedselnoodprobleem oplost, leert zand te knopen, uitzoekt hoe in hoopjes te pissen, op zoek gaat naar een beschaafde Amsterdamse taxichauffeur, begrijpt waarom double-breasted er echt niet uit ziet (en wat het überhaupt betekent), of Leefbaar Nederland Nederland echt leefbaarder maakt, of Wim-Lex Maxima echt wel wil, of dat het alleen maar om publiciteit gaat, waarom e gemiddelde user bang moet zijn voor de BSA, waar de afkorting BSA eigenlijk voor staat, wat er allemaal in het Jonge Woudlopers Handboek staat van Kwik, Kwek en Kwak, hoeveel scheldwoorden kapitein Haddock kent, en dat je soms moet begrijpen dat sommige mensen het soms wat minder relaxed vinden als er andere mensen langskomen die vinden dat hun rust verstoord worden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op maandag 17 december 2001 04:06 schreef Oracle het volgende:

[..]

dat is ook de bedoeling :+
Ik ben dom, ik begrijp je niet.

Leg eens uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het slecht moment is daar gekomen. Het is tijd voor een Deel twee.

Ik heb er zo lang mogelijk mee gewacht (ik doe het bij 2000, 2500 nou ik 3000 :P). Maar, ik krijg nu net iets te veel mensen die 8 regeles over een topic iets teveel van het goede is :o.

Mensen: Tijd voor deel 2!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste

Dit topic is gesloten.