Ik vind dat er een special DJ afdeling moet komen, er is er nu zelfs al één van gadget's, laat die dan weg en om met een DJ.
Geef je stem, en argument
Geef je stem, en argument
Anoniem: 7299
Anoniem: 5501
Anoniem: 15967
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Anoniem: 7841
precies... Net als met dat motor gebeuren. Dat ging met z'n allen in een topic en daar is ook een apart motorforum uit ontstaan.Op donderdag 21 juni 2001 22:16 schreef thej het volgende:
ook ik ben voor
maar het hoeft niet per see hier te zijn, ergens anders mag ook. misschien iemand die en forumpje wil beginnen??
Dit is dus onzin. Je mag het best over dj apparatuur hebben, maar gebabbel over feestjes die je gaat doen, of hoe je moet draaien hoort hier niet thuis (zoals ik al gezegd heb).Op donderdag 21 juni 2001 22:08 schreef ViSioN_TFH het volgende:
We zouden natuurlijk ook met zijn alle (als Djees) nu enorm veel topics kunnen gaan verzinnen, om eens gezellig te ouwehoeren over waar we toch (de meest v ons) dagelijks wel mee bezig zijn..
WANT,.. ze mogen natuurlijk gewoon wel in A/V staan.. erg prettig, want dan maken we dit toch tot DJ forum?
Ehh, ja.. mijn tweede reactie in deze thread betrof dan ook een van een cynische aard.Dit is dus onzin. Je mag het best over dj apparatuur hebben, maar gebabbel over feestjes die je gaat doen, of hoe je moet draaien hoort hier niet thuis
Anoniem: 12437
Anoniem: 26261
Exactly my thoughts.....lijkt me dus geen goed idee.....we kunnen wel forums bij blijven maken.....IMHO coveren we nu al wel aardig een zooi onderwerpen.Op donderdag 21 juni 2001 22:03 schreef JvS het volgende:
Inderdaad. Volgens mij is dit heel eventjes een hypeje, eerst zag ik er nooit een discussie over, en nu alleen maar.
Dj discussies over feesten organiseren kunnen in SG, discussies/vragen over apparatuur kunnen (moeten/horen) in AV (techtalk, zeg maar) en de discussies over de muziek in NST&M
helaas, maar waar.
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Ja dat forum van sale is al tijdje naar de klote (database errors enzo, nog erger dan hierOp donderdag 21 juni 2001 22:47 schreef JvS het volgende:
...
en als je het leuk vindt, in de cache van google zit een heel uitgebreid forum dat hier hoort te staan, maar bij mij (helaas voor jullie) een 404 oplevert
Hopelijk tijdelijk, want het ziet er wel aardig uit!
de googlee cache
en de page zelf
Anoniem: 7727
Aannames zijn fataal.
Op vrijdag 10 augustus 2001 12:48 schreef Nasty.Nate het volgende:
Er zijn toch genoeg 'dance' georienteerde sites/fora waar je er lustig op los kunt discussieren?
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Whoops, klopt ja sorry niet gezien.Op vrijdag 10 augustus 2001 12:48 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Beetje laat ?
Topic is al vrij oud dacht ik zo
Volgens mij is er hier weinig aan veranderd.Op vrijdag 22 juni 2001 12:57 schreef GaMeOvEr het volgende:
Het moge dus ondertussen duidelijk zijn dat er geen DJ-forum komt.
Ik wel, hij verwijst toch gewoon naar zijn eigen site: beetje spam heOp vrijdag 10 augustus 2001 12:53 schreef Jaymz het volgende:
Waarom dit topic dan weer 'actief' maken. Jaymz snapt dat niet eigenlijk.
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Anoniem: 26473
Juist, ik ga met jou mee.Op vrijdag 10 augustus 2001 13:25 schreef Blue-eagle het volgende:
Tegen.
Dit is een tech forum, geen fok!forum.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq