[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 28 Laatste
Acties:
  • 72.519 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Pelle pikt ook weer zijn doelpuntje mee. Die gozer krijgt iedere wedstrijd meer en meer vertrouwen. Waar zal dat eindigen? Wel een koopje voor Southampton zeg.

Die delany heeft voor de wedstrijd iets gesnoven. Wat een idioot is dat zeg.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Dortmund alweer achter.

Ho, staat weer gelijk. Toch raar, wat is er met die ploeg aan de hand.

[ Voor 61% gewijzigd door Niku op 18-10-2014 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

2 rode kaarten in korte tijd bij Chelsea. Allebei terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:02
Ik moet zeggen, dat ik het vandaag toch beter vond, dan normaal. Veel meer snelheid naar achteren of dat kwam gewoon door een matig Bremen.
Die Alaba heeft me toch wel wat gerent in de eerste helft, want die stond achterin, op het midden en voorin.

Dortmund krijgt een mentaal tikkie in Köln. Na een korte periode van verbetering gelijk op je neus krijgen van Köln lijkt me niet de leukste manier om aan je zelf vertrouwen te werken. Ik begin het nu ook een beetje apart te vinden en je kunt het lichtelijk waanzin noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

4x Aguero en Bayern wint met 6-0 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Southampton maakt gehakt van Sunderland, 6-0!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En 7-0 :D

8-0. Sick.

[ Voor 43% gewijzigd door Niku op 18-10-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dat team draait wel lekker ja, Pelle ook 2 goals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:50
Erg knap van Koeman en consorten! :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wat een krankzinnig slot bij QPR - Liverpool _O-.
Liverpool speelde zo slecht dat QPR eigenlijk wel 3 punten verdiende, snap niet dat ze Balotelli laten spelen.

'67 0-1 (eigen doelpunt)
'87 1-1 (Vargas)
'90 1-2 (Coutinho)
'91 2-2 (Vargas)
'95 2-3 (eigen doelpunt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Balotelli heeft het bij mij volledig verbruid. Die vent is echt alleen met zichzelf bezig. Koppie naar beneden, nul passie, slap meevoetballen, paar totaal mislukte afstandschoten van 25 meter en bij de gelijkmaker loopt hij met zijn rug naar de bal in de 16 terwijl Liverpool met een vrije trap het spel alweer hervat heeft. Alles trekt aan hem voorbij. Ongelofelijk dat die de hele pot mocht blijven staan. Spelers als Borini en Lambert mogen de hele wedstrijd op de bank blijven zitten terwijl die zak hooi de 90 minuten volmaakt.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 13-09 23:45

StrongArmLance

Endless flow

Ik hoop dat Borini gaat spelen, was een bijzondere speler bij Roma, waar Liverpool relatief veel voor betaalde. Best snel, goede afmaker, en een geweldige viering als hij scoort.

Toch weet ik niet of hij echt goed is, maar meer inzet dan Balotelli heeft hij zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Balotelli vertegenwoordigd een kapitaal en dat is de reden waarom hij speelt. Als je hem nu op de bank zet wordt het nooit meer wat met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Balotelli gaat de volgende transfer periode voor 10 miljoen naar Besiktas. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik ben bang dat hier de wens de vader van de gedachte is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Haha, eigenlijk hoop ik dat alles goed komt en hij het plezier terug vindt. Hij heeft af en toe laten zien dat hij ontzettend goed kan voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Of je speelt Balotelli niet als eenzame spits maar met een partner voorin, zouden ze ook eens kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Dat is ook iets wat hij zelf voorstelde. Maar het probleem is dat Sturridge geblesseerd is. Dat zou wel een mooi koppel kunnen vormen. Lambert is toch meer een breekijzer en Borini heb ik te weinig in actie gezien om te kunnen beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Catorce schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 22:07:
Of je speelt Balotelli niet als eenzame spits maar met een partner voorin, zouden ze ook eens kunnen proberen.
Verandert dat Balotelli's instelling?
De eerste wedstrijden deed hij zijn best, maar nu lijkt hij niet gefocust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

StrongArmLance schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 21:17:
Ik hoop dat Borini gaat spelen, was een bijzondere speler bij Roma, waar Liverpool relatief veel voor betaalde. Best snel, goede afmaker, en een geweldige viering als hij scoort.

Toch weet ik niet of hij echt goed is, maar meer inzet dan Balotelli heeft hij zeker.
Probleem is alleen dat Borini niet zo vaak scoort. Hij leek me beter bij de Serie A te passen dan bij de PL.
Bij Sunderland ging het wel aardig maar bij een team als Liverpool weet je dat de concurrentie moordend is.
Balotelli compenseert zijn gebrek aan inzet met briljante momenten. Hij is slechts een half jaar ouder dan Borini, maar als je ziet wat hij al bereikt heeft (ook in het nationale elftal) is dat een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tettie schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 20:04:
Balotelli heeft het bij mij volledig verbruid. Die vent is echt alleen met zichzelf bezig. Koppie naar beneden, nul passie, slap meevoetballen, paar totaal mislukte afstandschoten van 25 meter en bij de gelijkmaker loopt hij met zijn rug naar de bal in de 16 terwijl Liverpool met een vrije trap het spel alweer hervat heeft. Alles trekt aan hem voorbij. Ongelofelijk dat die de hele pot mocht blijven staan. Spelers als Borini en Lambert mogen de hele wedstrijd op de bank blijven zitten terwijl die zak hooi de 90 minuten volmaakt.
Ik ben fan van Balotelli als hij op z'n best is, maar hoe vaak zien we dat nou eigenlijk?? Als zelfs Mancini hem niet kan tegenhouden, wie dan wel? Het is over met die kerel, gaat een Cassano type worden. Potentieel van wereldklasse, mentaliteit van een verliezer.

[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 20-10-2014 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Gevalletje Cassano inderdaad.
Net als die prutser van een Osvaldo, al praat je dan misschien over een andere klasse.

@tweaker2010
Tuurlijk, maar Borini heeft wel het Italiaanse team gehaald. En heeft in Engeland alleen nu Sunderland gespeeld, dat is ook niet bepaald een lolletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:50
Come on Man Utd!

1-1 door prachtige goal van Fellaini! 1-0 van Sessegnon was ook een beauty in eerste helft. :)

[ Voor 80% gewijzigd door Rivanov op 20-10-2014 22:06 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Robben en Hummenigge hebben bij mij nu een streepje voor omdat ze Roma erkennen als sterkste van Italië :)

oa http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=

Ik kijk uit naar Benatia´s ontvangst in het Olimpico :)

En hoe kan ik die gevoelens beter uitdrukken dan door deze prachtige foto?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B0aJ452IUAIA-Lm.jpg:large

[ Voor 61% gewijzigd door StrongArmLance op 20-10-2014 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Daley Blind is ook los, scoort de 2-2 met een mooi geplaatst schot.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blind speelde trouwens erg matig. Leuk dat ie heeft gescoord maar het niveau was niet bepaald goed. Alleen maar balletje breed en elke diepe bal was verkeerd (behalve de bal op Di Maria).

Ook verdedigend was hij niet echt sterk, makkelijk van de bal afgehouden.
Hij zal het nog zwaar krijgen tijdens de engels "winterstop" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:46:
Blind speelde trouwens erg matig. Leuk dat ie heeft gescoord maar het niveau was niet bepaald goed. Alleen maar balletje breed en elke diepe bal was verkeerd (behalve de bal op Di Maria).

Ook verdedigend was hij niet echt sterk, makkelijk van de bal afgehouden.
Hij zal het nog zwaar krijgen tijdens de engels "winterstop" :+
Volgens Sam van Raalte zijn dit de statistieken:

Daley Blind tijdens #wbaman: 71 passes (66 aangekomen), 2 duels (2 gewonnen), 5 tackles (3 gelukt), 3 schoten (1 doelpunt).

Dat lijkt me nog niet eens zo heel erg verkeerd, oké van die 71 passes zullen er veel breed zijn geweest, maar er waren er blijkbaar maar 5 niet goed, dat vind ik best meevallen op 71 passes.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij nu al 2 wedstrijden opvalt is dat de tegenstander hem ook zijn gang laat gaan. Ze pakken hem nooit op. Valt mij nu al 2x op. Onder het mom van, ach laat hem maar lopen....

Maar hij moet toch de opbouw neerzetten en juist de creativeling zijn? Want nu ging de bal vrijwel altijd breed naar Di Maria. Ik hoopte wat meer te zien dan steeds dat balletje breed. Maar misschien moest hij wel zo spelen van v. Gaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

StrongArmLance schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:14:

[afbeelding]
Perfecte plaatje inderdaad, ook Gotze v/d week, hij wil Reus overhalen naar Bayern te komen, leuke speler die Gotze, maar laat die Reus lekker toch.. ook al zijn ze maatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:08:
Wat mij nu al 2 wedstrijden opvalt is dat de tegenstander hem ook zijn gang laat gaan. Ze pakken hem nooit op. Valt mij nu al 2x op. Onder het mom van, ach laat hem maar lopen....

Maar hij moet toch de opbouw neerzetten en juist de creativeling zijn?
Blind? De creatieveling? Dat is toch geen creatieve speler en al helemaal niet om de lijnen op het veld uit te zetten. Dan denk ik meer aan het type Carrick (waar ik overigens ook geen fan van ben).

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resteleiro schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:05:
[...]

Blind? De creatieveling? Dat is toch geen creatieve speler en al helemaal niet om de lijnen op het veld uit te zetten. Dan denk ik meer aan het type Carrick (waar ik overigens ook geen fan van ben).
Nee klopt ik ben het helemaal met je eens. Maar gezien zijn positie is dat volgens mij wel de bedoeling dat hij die rol nu heeft. Of ze moeten daar nu iemand neerzetten die het wel kan....al kan ik mij daar nu 1,2,3, niet iemand voor verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

gambieter schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:45:
Daley Blind is ook los, scoort de 2-2 met een mooi geplaatst schot.
Net zo los als Buttner die scoorde bij zijn debuut? Daarna nooit meer wat van gehoord. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:47:
[...]

Net zo los als Buttner die scoorde bij zijn debuut? Daarna nooit meer wat van gehoord. :p
Goede vergelijking. Blind als basisspeler van United en Oranje met Buttner als bankzitter. Blind doet het daar heel aardig, verdediging van dit United is hopeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Blind is geen goede middenvelder en verdedigen is ook niet zijn sterkste kant, hij blinkt nergens in uit. Handig om erbij te hebben maar geen basisspeler.
Voor de PL komt hij ook fysiek tekort vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 00:14:
Blind is geen goede middenvelder en verdedigen is ook niet zijn sterkste kant, hij blinkt nergens in uit. Handig om erbij te hebben maar geen basisspeler.
Want hij laat het tot nu toe niet zien en was op het WK niet ijzersterk?

Verbaas me af en toe echt over jouw posts (gebruik in ieder geval 'ik vind' in plaats van 'is' ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Niku schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 00:29:
[...]
Verbaas me af en toe echt over jouw posts (gebruik in ieder geval 'ik vind' in plaats van 'is' ;))
<knip>

troll
StrongArmLance schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:14:
Robben en Hummenigge hebben bij mij nu een streepje voor omdat ze Roma erkennen als sterkste van Italië :)

oa http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=

[afbeelding]
Ging niet zo lekker geloof ik? ;) Heb de wedstrijd niet gezien, de NOS besloot geen echte affiches uit te zenden.

[ Voor 29% gewijzigd door Ramzzz op 24-10-2014 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

;( de eerste helft was een drama, Ashley Cole was verantwoordelijk voor 3 goals, De Sanctis dook niet naar ballen toe, en een penalty tegen.

Ashley Cole gewisseld in de tweede helft, veel feller begin, Gervinho scoort relatief snel, nog 3 enorme kansen voor Roma, maar Neuer is belachelijk goed.

En Bayern is gewoon een machine.

Nog steeds 2e in de groep, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 19:46
Niku schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 00:29:
[...]

Want hij laat het tot nu toe niet zien en was op het WK niet ijzersterk?

Want hij speelde zo geweldig WK, vanwege 2 "briljanten" assist tegen Spanje?
Als van Persie niet wonderbaarlijk die kopbal over Cassillas heen kreeg en Robben niet zo goed was.
Had hij geen 2 assists op zijn naam die wedstrijd en had hij een onopvallende wedstrijd gespeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

Want RvP speelde zo geweldig WK, vanwege 1 "briljante" goal tegen Spanje?
Als Blind niet wonderbaarlijk die assist had gegeven en Robben niet zo goed was.
Had hij geen 1 goal op zijn naam die wedstrijd en had hij een onopvallende wedstrijd gespeelt

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Vos schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:22:
Want RvP speelde zo geweldig WK, vanwege 1 "briljante" goal tegen Spanje?
Als Blind niet wonderbaarlijk die assist had gegeven en Robben niet zo goed was.
Had hij geen 1 goal op zijn naam die wedstrijd en had hij een onopvallende wedstrijd gespeelt

:+
Snap dat je aan het trollen bent.
Maar niemand heeft het over van Persie hier, want die heeft al meer dan een jaar geen goede wedstrijd gevoetbald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
tweaker2010 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 00:14:
Joostje123 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:16:
[...]

Als van Persie niet wonderbaarlijk die kopbal over Cassillas heen kreeg en Robben niet zo goed was.
Had hij geen 2 assists op zijn naam die wedstrijd en had hij een onopvallende wedstrijd gespeelt
Als als als als als als.... Altijd weer hetzelfde liedje 8)7 . Dat hij die ballen WEL gaf, op dat moment, precies op maat over zo'n afstand, bewijst gewoon dat hij klasse in zich heeft.

Volgen jullie elke wedstrijd van ManUtd live en alle bijdrages van Blind? En als je dan ook nog alle trainingen bekijkt, dan kan je oordelen of Blind het goed doet.

Van Gaal maakt hem elke dag mee en LvG is niet de persoon om iemand op te stellen "omdat hij zo goed was". Blijkbaar doet Blind het dusdanig goed op de training en wedstrijden, dat hij gewoon een basisplaats heeft elke week.

Het is nog geen creatieve hoogvlieger, maar een erg degelijke en bruikbare speler op het middenveld. Die jongen is net een paar weken aan het meedraaien op het hoogste niveau tegen de beste spelers ter wereld.... ipv tegen spelers uit ons eigen kikkerlandje.

[ Voor 4% gewijzigd door StealthyPeanut op 22-10-2014 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Joostje123 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:24:
[...]

Maar niemand heeft het over van Persie hier, want die heeft al meer dan een jaar geen goede wedstrijd gevoetbald
Geintje kom op. Ik quote je om aan te geven dat je op zo'n manier iedereen in een slecht daglicht kan zetten.

Zo slecht doet Blind het niet voor een debutant in de PL. En nee het is geen wereldtopper, dat weet iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:28:
[...]

Zo slecht doet Blind het niet voor een debutant in de PL. En nee het is geen wereldtopper, dat weet iedereen.
Volgens mij denken sommige hier er anders over.

Maar vergeet ook niet dat Manunt nog eigenlijk geen zware pot heeft gehad. Die krijgen ze namelijk pas de komende weken. Chelsea, City en Arsenal.
Kijken hoe hij zich dan staande kan houden. Ik ben erg benieuwd in ieder geval. Met name het duel tegen Wilshere (ja ik ben voor Arsenal 8) ) kijk ik erg naar uit.

De Gea verrast mij dit seizoen positief trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
StealthyPeanut schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:24:
[...]

[...]

Als als als als als als.... Altijd weer hetzelfde liedje 8)7 . Dat hij die ballen WEL gaf, op dat moment, precies op maat over zo'n afstand, bewijst gewoon dat hij klasse in zich heeft.

Volgen jullie elke wedstrijd van ManUtd live en alle bijdrages van Blind? En als je dan ook nog alle trainingen bekijkt, dan kan je oordelen of Blind het goed doet.

Van Gaal maakt hem elke dag mee en LvG is niet de persoon om iemand op te stellen "omdat hij zo goed was". Blijkbaar doet Blind het dusdanig goed op de training en wedstrijden, dat hij gewoon een basisplaats heeft elke week.

Het is nog geen creatieve hoogvlieger, maar een erg degelijke en bruikbare speler op het middenveld. Die jongen is net een paar weken aan het meedraaien op het hoogste niveau tegen de beste spelers ter wereld.... ipv tegen spelers uit ons eigen kikkerlandje.
Niks als als als, het zijn 2 uitstekende passen maar 998 van de 1000x worden het geen goals.

Dus niemand mag ooit meer oordelen over een speler behalve als je ALLE wedstrijden kijkt ALLE trainingen bekijkt? Nou dan gaat het hier aardig stil worden.

Blind is nu goed genoeg voor United omdat ze gewoon een flut team hebben.
Blind speelde tegen QPR erg goed kreeg daar ook genoeg veren van in zijn reet
Blind scoort tegen WBA een goede goal een belangrijke goal.

Zijn nog niet de grooste tegenstanders he, die gaan nu komen!
Nu kan die zich echt gaan bewijzen met Chelsea, City en Arsenal in de aankomende 4 wedstrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ben zeker benieuwd naar hun komende wedstrijden. Dan stellen we het oordelen over Blind even uit, ok? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 22:32
Blind zijn primaire functie op het veld is de verdediging bijspringen waar nodig, lijnen dichtlopen tegen dieptepasses door goed positioneren, de bal veroveren en afgeven aan een creatieve middenvelder. Want aan creatieve middenvelders geen tekort bij United. Denk je dat Blind de opbouw moet doen, als je Di Maria, Mata en Herrera ervoor hebt staan?

Ik vind dat ie het best goed doet, maar ben benieuwd of hij zijn plek behoudt als Carrick terug is van blessure.

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Joostje123 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:35:
[...]

Niks als als als, het zijn 2 uitstekende passen maar 998 van de 1000x worden het geen goals.

Dus niemand mag ooit meer oordelen over een speler behalve als je ALLE wedstrijden kijkt ALLE trainingen bekijkt? Nou dan gaat het hier aardig stil worden.

Blind is nu goed genoeg voor United omdat ze gewoon een flut team hebben.
Blind speelde tegen QPR erg goed kreeg daar ook genoeg veren van in zijn reet
Blind scoort tegen WBA een goede goal een belangrijke goal.

Zijn nog niet de grooste tegenstanders he, die gaan nu komen!
Nu kan die zich echt gaan bewijzen met Chelsea, City en Arsenal in de aankomende 4 wedstrijden
Je mag je mening geven. Iedereen mag dat gelukkig, maar iemand afbranden op basis van onderbuik gevoelens, terwijl hij het Tot nu toe gewoon redelijk tot goed heeft gedaan vind ik niet netjes.

Ik ben alles behalve een fan van Blind, maar tot nu toe voegt hij gewoon wat toe bij ManUtd.

Natuurlijk ben ik benieuwd naar zijn performance de komende wedstrijden. Dat zijn pas de echte tests!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Joostje123 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:24:
[...]

Joostje123 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:16:
[...]

Wie begint met hem hier door zijn naam te noemen? Verder vind ik Blind nog een speler die nog veel kan groeien maar op dit moment vind ik hem niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
<knip>

Het trollen stopt hier.

[ Voor 80% gewijzigd door Ramzzz op 24-10-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18

Bayern schenkt paus een miljoen

Paus Franciscus krijgt een miljoen euro van Bayern München. Hij mag dat geld besteden aan een goed doel. Dat maakte Karl-Heinz Rummenigge, voorzitter van de Duitse voetbalclub, woensdag tijdens het bezoek van Bayern München aan het Vaticaan bekend.

De voorzitter vertelde dat Bayern in 2015 een vriendschappelijke wedstrijd zal spelen, die nog gepland moet worden. Een miljoen euro van de opbrengst van die wedstrijd gaat naar de paus. "Hij mag dan zelf beslissen waar het geld voor wordt ingezet", zegt Rummenigge. "Het is bedoeld om mensen in nood te helpen, ongeacht waar ze vandaan komen of welk geloof ze hebben."

Paus Franciscus kreeg van de Bayern-selectie ook nog een bal met handtekeningen van alle spelers en een ingelijst clubshirt met zijn naam op de achterkant. Een dag eerder won Bayern München in de Champions League met 7-1 van AS Roma. De spelers kreeg van de paus nog complimenten voor de wedstrijd. "Bayern heeft heel goed gespeeld", vertelde hij.
Hadden ze dit dan niet beter aan een goed doel kunnen geven, want de Paus en de rooms-katholieke kerk met hem hebben afgelopen week nou niet echt laten zien dat ze open staan voor mensen die afwijken van hun ideologie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Pompi schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:07:
[...]
Hadden ze dit dan niet beter aan een goed doel kunnen geven, want de Paus en de rooms-katholieke kerk met hem hebben afgelopen week nou niet echt laten zien dat ze open staan voor mensen die afwijken van hun ideologie.
Die gift van 1 miljoen was een goedmakertje voor de 7-1 winst op AS Roma. Iets met een slecht geweten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Shit.. die goal van Lamela zeg.. die maakt hij nooit meer. Jammer dat die nou voor Spu.. speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Modbreak:Ik geloof dat het een doel op zich geworden is om elkaar zo veel mogelijk uit de tent te lokken, door veel en vaak te trollen.

Houd daar mee op. Het is één en al topicvervuiling.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

iPodKiller schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:38:
Shit.. die goal van Lamela zeg.. die maakt hij nooit meer. Jammer dat die nou voor Spu.. speelt.
Eens, speelde hij nou nog maar voor Roma... Had hij ooit nooit een jaar verloren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 22:02
Pompi schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:07:
[...]

Viel me inderdaad ook al op, die zin. Inderdaad wel een beetje apart, maar dat kunnen ze nog altijd doen. Bayern probeert in dit geval waarschijnlijk goed op de katholieke kerk over te komen.. (vraag me niet waarom..) Er zitten een aantal Moslims in de Bayern selectie en ik verwacht, dat ze ook echt wel rekening met hun geloof houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die balotelli blijft ook een ongelooflijke mislukking he.

"Alleen Ronaldo en Messi zijn iets beter dan ik". Beste knul, drie kwart van de spitsen in de PL zijn beter dan jij. Heeft echt totaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Als Balotelli zo doorgaat eindigt die bij Norwhich in de Championship ofzo.

Ben toch blij dat Wenger hem niet aangetrokken heeft alhoewel ik het van de zomer wel een koopje vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo een koopje? Hij heeft 2,5 wedstrijd leuk gespeeld op het EK2012.

Daar is zijn totale marktwaarde op gebaseerd. Ik had als Liverpool zijnde veel liever een Pelle gehad. Lijkt me uitermate geschikt in die ploeg. Technisch in orde, goed aanspeelpunt en scoort sinds 3 jaar altijd en overal. En dat voor minder dan de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dat is nu natuurlijk wel heel makkelijk praten betreffende Pelle.

En scoort sinds 3 jaar altijd en overal? Alleen bij Feyenoord hoor voor hij naar Engeland ging ;).

[ Voor 43% gewijzigd door Vos op 24-10-2014 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie hebben we nog meer? Martinez van Porto? Ook voor 30 miljoen op te halen en een veel, veel betere spits dan Balotelli. Puur wanbeleid bij Liverpool. Ze willen meedoen voor de prijzen maar halen een sloot "mindere" spelers elke zomer. Is die Lovren nou zoveel beter dan Agger? Ik zie het niet in hem. Die Llana kan aardig rennen maar ook dat is niet een speler die het team draagt. Zelfs die keeper zijn nu alweer twijfels over. Alleen Suarez en sturridge waren een hit.

Klopt. En sinds deze zomer ook in Engeland. Dan kan je wel aannemen dat hij het overal kan.

Wel grappig dat een Ajacied hier dan op reageert ;)

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2014 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

StrongArmLance schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:19:
[...]

Eens, speelde hij nou nog maar voor Roma... Had hij ooit nooit een jaar verloren :(
Correctie, ik sluit het niet uit dat er nog een rabona goal komt, hij deed het bij River plate ook al.
Hij heeft in ieder geval erop geoefend, maar in de BPL krijgt hij niet zomaar ruimte om dat te doen, en als een rabona misgaat he... dan is het ook echt mis. (blessure)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:42:
...
Klopt. En sinds deze zomer ook in Engeland. Dan kan je wel aannemen dat hij het overal kan.

Klopt, is ook heel knap. Maar vrij weinigen hadden verwacht dat hij niet zou slagen. Dus is nu makkelijk praten, in de zomer was Pelle geen topaankoop geweest voor Liverpool. Al vind ik slagen nu nog te voorbarig, maar zijn start is wel supergoed.

En hoezo grappig dat een Ajacied er op reageert? Dat mag of kan niet? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 24-10-2014 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:*) ik wilde het nog zeggen " dat zeiden ze vorige keer ook al" ... [re: Lamela]
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:42:
Wie hebben we nog meer? Martinez van Porto? Ook voor 30 miljoen op te halen en een veel, veel betere spits dan Balotelli. Puur wanbeleid bij Liverpool. Ze willen meedoen voor de prijzen maar halen een sloot "mindere" spelers elke zomer. Is die Lovren nou zoveel beter dan Agger? Ik zie het niet in hem. Die Llana kan aardig rennen maar ook dat is niet een speler die het team draagt. Zelfs die keeper zijn nu alweer twijfels over. Alleen Suarez en sturridge waren een hit.

Een type Pelle hadden ze al gehaald samen met Llalana. En voor Balotelli hebben ze maar 20 miljoen euro betaald, voor een vergelijkbare naam betaal je minstens her dubbele ... Geld voor een elftal op £200k per week per basisspeler hebben ze nou ook weer niet zolang het stadion niet is uitgebreid, wat prioriteit 1 moet zijn.

Ik zie Pelle niet een Marcello laten staan alsof ie een lantaarnpaal is zo rushte hij ervoorbij (dat zou een Martinez dan wel gekund hebben maar vergeet niet dat ze Origi ook gekocht hebben die volgend seizoen erbij komt). En ja Lovren is een stuk beter dan Agger, al zie je misschien die twee wel liever samen spelen ...

[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 24-10-2014 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hij loopt marcelo voorbij maar vervolgens is zijn voorzet 2 meter te hoog. Hierna laat hij met een hoop misbaar blijken wat hij van zijn medespelers vindt.

Misselijkmakend en ik zou zo'n man voor nog geen 20 miljoen in mijn selectie willen hebben. Met een vergelijkbare naam het dubbele? Wat is zijn naam dan? Lastpak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
>:) de haat zit diep zie ik :P . Uiteindelijk had ik nog steeds liever Henry Remy gehad maar die was de keuring niet door gekomen al dan niet terecht; misschien hadden ze toen al iemand anders op het oog gekregen waar ze het geld voor nodig dachten te hebben. Elk seizoen komt ook wel de naam van Yarmolenko voorbij maar daar gebeurt ook niks mee en/of Konoplyanka ...

20 miljoen voor de potentie die in Balotelli zit is echt een schijntje maar als je de Serie A afgelopen seizoen had gekeken dan zou je het er idd niet voor over hebben.
Het shirtjesruil " incident" is overigens wel zwaar overdreven, d'r zijn wel een stuk meer dingen om over te klagen. Pepe vroeg zijn shirt, het is niet dat hij er in z'n hoofd mee bezig was met wie ie shirtjes ging ruilen in de rust O-) .
Iig weer goed gekozen door de NOS :+ , echt totaal niet verrassend het wedstrijdverloop ...

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 24-10-2014 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Straks El Clasico, ik zit er klaar voor. Zal een zeer intense wedstrijd worden, maar heb ergens het gevoel dat Real Madrid met ruime cijfers gaat winnen. 4-1 lijkt me zeker thuis niet onmogelijk zolang ze Barcelona maar het spel laten maken en op de counter efficiënt zijn. Een overwinning voor Barcelona zou Real op 7 punten zetten, zeker niet onmogelijk (zie afgelopen seizoenen), maar er staat veel meer druk op Real. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik dacht dat El Clasico pas laat was, maar is al om 18:00 8) . Kan vanavond namelijk niet, dus komt goed uit.

Ik denk ook dat Real wint, maar niet dik. Hopelijk weer spektakel!

[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 25-10-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Waarom moeten wij weer betalen voor Spaans voetbal en kan de hele wereld gratis de eredivisie kijken :(... Iets als el clasico zou wereldwijd gratis moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tja ik betaal per maand 12,- om Arsenal te kunnen kijken, maar uiteindelijk zit ik nog te vaak naar illegale streams te kijken. Ik vind het belachelijk dat in deze tijd niet elke wedstrijd aangeboden kan worden op TV. Ik heb er geen problemen mee om te betalen, maar biedt me dan opties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

trix0r schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:46:
Waarom moeten wij weer betalen voor Spaans voetbal en kan de hele wereld gratis de eredivisie kijken :(... Iets als el clasico zou wereldwijd gratis moeten zijn.
Kan de hele wereld gratis ED kijken? Vriend van me in Mexico kijkt geregeld streams meen ik ;). Misschien iets met populariteit?

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 25-10-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Nee, Eredivisie is niet overal te bekijken. Ik keek eerder legaal op bet365, en nu is het op Sky Sports.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40

Quad

Doof

Oh god, wat heeft Fatima de Moreira de Melo een irritant kutlachje.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Quad schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:20:
Oh god, wat heeft Fatima de Moreira de Melo een irritant kutlachje.
Misschien heb ik het gemist, maar hoe kom je bij haar? Die heeft toch niks met voetbal te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Southampton intussen tweede na weer winst (en verlies Man City). Koeman heeft het echt knap voor elkaar tot nu toe, ben heel benieuwd waar dit eindigt :) .

Manager ontslaan als het slecht gaat, dat werkt ook niet altijd. In de Championship heeft Birmingham City hun manager net ontslagen, gaan ze vandaag in een thuiswedstrijd met 0-8 ten onder :X

[ Voor 44% gewijzigd door gambieter op 25-10-2014 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kaap schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:55:
[...]

Misschien heb ik het gemist, maar hoe kom je bij haar? Die heeft toch niks met voetbal te maken?
Studio bij Sport1. ;)

Hoop op een mooie match!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
0-1

Neymar goal, dat had ik niet verwacht na 3 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Had al 3-3 kunnen staan... Wat een wedstrijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Echt een leuke wedstrijd om naar te kijken... mooi temp., aanvallen golven op en neer :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Daar ik toch al op de illegale toer bezig was, ook Real - Barca maar eens opgezet.

Suarez staat niet in de basis, zit ie wel op de bank Catorce :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Kaap schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:31:
Daar ik toch al op de illegale toer bezig was, ook Real - Barca maar eens opgezet.

Suarez staat niet in de basis, zit ie wel op de bank Catorce :?
Staat gewoon in de spits hoor... Voordeel van Een legale Full HD uitzending, kun je alle spelers herkennen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Han op 25-10-2014 18:33 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Suarez speelt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 23:11
Beter opletten: Suarez heeft de assist gegeven bij de goal van Neymar.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tututu, ik schakel net in, heb geen goal en dus geen assist gezien :O
Han schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:32:
[...]
Voordeel van Een legale Full HD uitzending, kun je alle spelers herkennen :P
Ik ga geen EN Sport1 EN Fox Sport onderhouden. Voorheen zat de Premier League bij Sport1, dat ging helaas naar die prutzender die slechts 2 kanaaltjes heeft en ik daarom dus illegali moet kijken :)

Liever dat Sport1 alle rechten weer terugkoopt, 1 zender, 1 abbo, veel simpeler :Y

[ Voor 59% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-10-2014 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Penalty. Wat is Pique weer eens dramatisch bezig. Zal Ronaldo wel worden lijkt me. Ik tel 'm alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Penalty voor Real Madrid, handsballetje.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
1-1 Ronaldo schiet een penalty erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mooie wedstrijd inderdaad, Barcelona vind ik wel de betere.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Het was bij Pique echt wachten op zoiets, hij had al mazzel bij dat akkefietje met Benzema.

Verder leuke wedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Real Madrid komt meer en meer in de wedstrijd.

[ Voor 84% gewijzigd door Quad op 25-10-2014 18:36 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Quad schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:35:
Mooie wedstrijd inderdaad, Barcelona vind ik wel de betere.
Uitbraken van Real zijn anders levensgevaarlijk. Barca heeft meer balbezit maar Real staat goed. Die ene aanval waarbij Benzema twee keer achter elkaar op de lat schoot is illustrerend voor de gevaarlijke counters van Real.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Marcelo blijft een matige verdediger maar een goede middenvelder. Waarom hij linksback staat? :p

Ook mooi omgekeerde wereld: daar waar vroeger Real de kaarten kreeg, is het nu Barcelona 4x geel, Real nog 0x.

[ Voor 37% gewijzigd door gambieter op 25-10-2014 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Han schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:37:
[...]

Uitbraken van Real zijn anders levensgevaarlijk. Barca heeft meer balbezit maar Real staat goed. Die ene aanval waarbij Benzema twee keer achter elkaar op de lat schoot is illustrerend voor de gevaarlijke counters van Real.
Precies dit, zoals ik al eerder zei ook. Barcelona speelt wel lekker, maar elke uitbraak is via de flanken weer billen knijpen. Hoe Marcelo er net weer makkelijk langs ging, hoe krijg je het voor elkaar... Zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

gambieter schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:38:
Marcelo blijft een matige verdediger maar een goede middenvelder. Waarom hij linksback staat? :p

Ook mooi omgekeerde wereld: daar waar vroeger Real de kaarten kreeg, is het nu Barcelona 4x geel, Real nog 0x.
Doet me een beetje aan Willems bij PSV denken... die is ook een matig tot slechte verdediger maar een dijk van een linker middenvelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Emanuelson was er ook zo 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Zo, dat was me een helft wel. Barcelona opzich prima in balbezit, zeer kwetsbaar op de counter. Messi mist van een halve meter, Neymar had hem ook op een meter op de schoen na een mooie bal van -dacht ik- Messi. Aan de andere kant had Benzema een flinke kans, en nog wel wat van Rodriguez.

Terechte 1-1, maar het had echt wel 4-4 kunnen zijn inmiddels. Dit gaat geen 1-1 blijven en bij Barcelona gaat er nog wel iemand rood krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Pique staat trouwens wel lekker in de lucht te schoppen bij de kopbal van James :X Ik verwacht dat dat Barcelona nog wel gaat opbreken, Mascherano en Pique achterin, die eerste is geen verdediger eigenlijk en Pique, ik weet 't niet, maar die heeft al lange tijd geen echt goede wedstrijd meer gespeeld volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Boem! 2-1! Slecht uitgespeelde aanval maar uit de hoekschop toch een doelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Pepe goal bij corner. Zoals altijd, Barcelona zeer zwak bij corners en vrije trappen. Ongelooflijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Lekker ingekopt hoor :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Zo.... Klagen we in Nederland wel eens over de verdediging, maar hier stonden ook gewoon twee goede koppers helemaal vrij, waarvan de een met een geplaatste kopbal de 2-1 kon maken.

Pagina: 1 ... 10 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2