Ik zie niet in waarom we niet ook vol op de rest moeten gaan? Dat is een loserinstelling.
Dat gaf vorig seizoen ons ook niemand, doet trouwens nooit iemand want meeste mensen zijn nog steeds in de veronderstelling dat wij enkel jeugd kopen en opstellen, toch stonden we het langst van allemaal op plek 1. De adem was helaas niet lang genoeg om het over de streep te trekken. Die selectie is zo goed als in tact gebleven en zelfs versterkt. Helaas zijn er geen backup CV en een CDM aangekocht, hopelijk deze winter.tweaker2010 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:49:
[...]
In de competitie verwacht ik niet hoger dan een 3e/4e plek voor Arsenal.
Ik heb prima hoop, al zal het anti-Arsenal kamp dat lachend weghonen natuurlijk
Ik denk dat Liverpool met Suarez een te grote aderlating heeft gehad, en hun aankopen vind ik niet echt versterking, doet een beetje aan United vorig seizoen denken. Ze leunen momenteel op wonderkind Sterling. United zie ik het zeker niet doen dit seizoen, het rommelt nu al intern, in de media smullen ze er al van. Momenteel vind ik City nog niet heel sterk. Alleen Chelsea vind ik verschrikkelijk sterk. En die tip ik ook voor het kampioenschap.