[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 28 Laatste
Acties:
  • 72.516 views

Onderwerpen

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Ik zie niet in waarom we niet ook vol op de rest moeten gaan? Dat is een loserinstelling.
tweaker2010 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:49:
[...]
In de competitie verwacht ik niet hoger dan een 3e/4e plek voor Arsenal.
Dat gaf vorig seizoen ons ook niemand, doet trouwens nooit iemand want meeste mensen zijn nog steeds in de veronderstelling dat wij enkel jeugd kopen en opstellen, toch stonden we het langst van allemaal op plek 1. De adem was helaas niet lang genoeg om het over de streep te trekken. Die selectie is zo goed als in tact gebleven en zelfs versterkt. Helaas zijn er geen backup CV en een CDM aangekocht, hopelijk deze winter.

Ik heb prima hoop, al zal het anti-Arsenal kamp dat lachend weghonen natuurlijk :')

Ik denk dat Liverpool met Suarez een te grote aderlating heeft gehad, en hun aankopen vind ik niet echt versterking, doet een beetje aan United vorig seizoen denken. Ze leunen momenteel op wonderkind Sterling. United zie ik het zeker niet doen dit seizoen, het rommelt nu al intern, in de media smullen ze er al van. Momenteel vind ik City nog niet heel sterk. Alleen Chelsea vind ik verschrikkelijk sterk. En die tip ik ook voor het kampioenschap.

Verwijderd

Bij Arsenal zal het dit seizoen erom gaan of ze de grote wedstrijden kunnen winnen. Vorig jaar zijn ze er een paar keer flink onderuit gegaan en in totaal ook veel te veel punten laten liggen. Wanneer ze dat soort wedstrijden kunnen winnen (de helft) dan acht ik ze kansrijk voor de titel. Maar het belangrijkste moment is februari/maart ben ik bang.

Meestal laten ze dan punten liggen :/

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:46
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:52:
Bij Arsenal zal het dit seizoen erom gaan of ze de grote wedstrijden kunnen winnen. Vorig jaar zijn ze er een paar keer flink onderuit gegaan en in totaal ook veel te veel punten laten liggen. Wanneer ze dat soort wedstrijden kunnen winnen (de helft) dan acht ik ze kansrijk voor de titel. Maar het belangrijkste moment is februari/maart ben ik bang.

Meestal laten ze dan punten liggen :/
Als Arsenal fan is de november maand altijd DE horror maand hoor.

Ook wel bekend als The November Curse.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Joostje123 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:05:
[...]
Als Arsenal fan is de november maand altijd DE horror maand hoor.

Ook wel bekend als The November Curse.
De komende 2 wedstrijden beloven anders ook flink pittig te worden:
Saturday 27 September 2014 17:30 Arsenal v Spurs Emirates Stadium
Sunday 5 October 2014 14:05 Chelsea v Arsenal Stamford Bridge
Saturday 18 October 2014 15:00 Arsenal v Hull Emirates Stadium
Saturday 25 October 2014 15:00 Sunderland v Arsenal Stadium of Light
Saturday 1 November 2014 15:00 Arsenal v Burnley Emirates Stadium
Sunday 9 November 2014 16:00 Swansea v Arsenal Liberty Stadium
Saturday 22 November 2014 17:30 Arsenal v Man Utd Emirates Stadium
Saturday 29 November 2014 12:45 West Brom v Arsenal The Hawthorns

• Joostje123
  • Laatst online: 19:46
tweaker2010 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:29:
[...]

De komende 2 wedstrijden beloven anders ook flink pittig te worden:

[...]
De november curse heeft niet met tegenstanders te maken maar met Arsenal te maken.

In de laatste 5 jaar maar 52 punten gepakt van de 102.

http://www.theclockend.com/featured/arsenal-november-curse

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40

Quad

Doof

http://www.dumpert.nl/med...erpool_middlesbrough.html

Samenvatting van de wedstrijd, die penalties zijn echt om van te :9~

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Joostje123 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:33:
[...]
De november curse heeft niet met tegenstanders te maken maar met Arsenal te maken.

In de laatste 5 jaar maar 52 punten gepakt van de 102.

http://www.theclockend.com/featured/arsenal-november-curse
Leuk dat soort statistieken, maar het zegt helemaal niets. Vorig seizoen werd er bijvoorbeeld alleen nipt van Man Utd verloren in november, de rest van de wedstrijden werden gewonnen. Dus tot zover de vloek :p
2 november 2013 Arsenal FC 2-0 Liverpool FC
10 november 2013 Manchester United 1-0 Arsenal FC
23 november 2013 Arsenal FC 2-0 Southampton
30 november 2013 Cardiff City 0-3 Arsenal FC

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 07:27
Haha prachtig! Eindelijk iemand die die kleine ff op z'n plek zet. :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/flVMnZ5SZpPi9iPf8gJWGlTo/full.jpg

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Het was jammer dat Messi daar over de grond ging rollen a la Busquets met zijn handen voor het gezicht. Er wordt wel eens gesuggereerd dat Messi dat gedrag niet laat zien, maar vanavond wel. Verslaggever vergoelijkend "hij wil alleen de aandacht van de scheids trekken"...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
gambieter schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:46:
Het was jammer dat Messi daar over de grond ging rollen a la Busquets met zijn handen voor het gezicht. Er wordt wel eens gesuggereerd dat Messi dat gedrag niet laat zien, maar vanavond wel. Verslaggever vergoelijkend "hij wil alleen de aandacht van de scheids trekken"...
Dat gedrag zie je bij hem alleen als het een keer niet goed gaat met hem of de ploeg, zelden dus, maar het zit inderdaad wel degelijk in hem.

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Dat was gewoon rood, finale blunder van de scheids. Dat prachtig vinden :F

[ Voor 19% gewijzigd door Catorce op 25-09-2014 21:47 ]

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

chim0 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:42:
Haha prachtig! Eindelijk iemand die die kleine ff op z'n plek zet. :P

[afbeelding]
Dit is toch inderdaad gewoon rood? :')

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Het had rood voor de Malaga speler moeten zijn, en geel voor Messi voor simuleren/schwalbe.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

andries.t.net schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:52:
[...]
Dat gedrag zie je bij hem alleen als het een keer niet goed gaat met hem of de ploeg, zelden dus, maar het zit inderdaad wel degelijk in hem.
De laatste tijd (sinds er geen prijzen meer gewonnen worden door Barca) zie je dat steeds regelmatiger.
Als Ronaldo of Suarez zich laat vallen is de wereld te klein, maar als Messi het doet vindt men het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

tweaker2010 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:37:
[...]

De laatste tijd (sinds er geen prijzen meer gewonnen worden door Barca) zie je dat steeds regelmatiger.
Als Ronaldo of Suarez zich laat vallen is de wereld te klein, maar als Messi het doet vindt men het prima.
Wie is 'men'?

Ik - bijvoorbeeld - vind elke schwalbe, overdreven val, simulatie en aandachttrekkerij die niets met voetbal te maken heeft even verwerpelijk.

Maar dergelijke aggresieve acties tegen andere spelers moeten dan ook wel met rood worden bestraft. Camerabeelden... :F

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• JeroenNietDoen
Heerlijke voetbal dag vandaag *O*

Eerst de Mersyside Derby om 13:45 en dan vervolgens om 18:30 de North London Derby oOo Jammer dat om 16:00 United en City niet tegen elkaar spelen :+

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Wat een pegel van Jagielka in de Mersyside Derby :o _O_

https://mediacru.sh/vKUcPYNlhcj8

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Lekker hoor bij Manchester. Aanvallend zijn ze erg gevaarlijk, maar verdedigend echt zwak. Ik heb de vorige wedstrijden niet gezien, maar bij iedere tegenstand krijgt West Ham veel tijd en ruimte in de 16 bij Manchester.

...

• JeroenNietDoen
Bazen goal _/-\o_

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Luxicon schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:24:
Lekker hoor bij Manchester. Aanvallend zijn ze erg gevaarlijk, maar verdedigend echt zwak. Ik heb de vorige wedstrijden niet gezien, maar bij iedere tegenstand krijgt West Ham veel tijd en ruimte in de 16 bij Manchester.
Valt me voorlopig wel mee hoe zwak ze verdedigen deze keer. Zeker als je bedenkt dat ze Jones, Evans, Smalling (allen geblesseerd), Blackett (geschorst) missen, nu een jeugdspeler (McNair) als centrale verdiger hebben en Shaw z'n debuut maakt.

Suffe rode kaart voor Rooney trouwens..

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Artjuh schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:25:
[...]

Valt me voorlopig wel mee hoe zwak ze verdedigen deze keer. Zeker als je bedenkt dat ze Jones, Evans, Smalling (allen geblesseerd), Blackett (geschorst) missen, nu een jeugdspeler (McNair) als centrale verdiger hebben en Shaw z'n debuut maakt.

Suffe rode kaart voor Rooney trouwens..
Aah nu snap ik gelijk waarom ze ook rood wilde hebben voor de overtreding van Sakho.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

Zie net de overtreding van Rooney, gewoon terecht rood. Wat een domme actie.

• JeroenNietDoen
Is maar goed dat de scheids ingrijpt, anders had United weer punten gemorst, wat wel terecht was geweest.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Het kan nog gekker.

Pelle met een omhaal goal :

https://vine.co/v/OZgXEaKplpd _/-\o_

[ Voor 40% gewijzigd door iPodKiller op 27-09-2014 18:03 ]

• Artjuh
  • Niet online
Ja, maakt Austin voor QPR zo'n prachtig doelpunt, doet Pellè even later hetzelfde, maar dan nog mooier.
De 1-1 van QPR: https://vine.co/v/OZg1qMIpwH2

Die van Pellè vanuit een andere hoek: https://vine.co/v/OZg1qMIpwH2

• Vos

Vos

AFCA

Prachtige goal van Pelle zeg! En ook nog de winnende, altijd mooier dan de 4-0 :).

• JeroenNietDoen
Arteta en Ramsey er geblesseerd af. Gaan we weer...

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ik kan de 0-1 van Spurs niet onverdiend noemen. De wedstrijd is zeer matig, maar Spurs is een stuk gevaarliker en lijkt het meer te willen.

Pfff, wat een redding van Lloris :X . De goal heeft Arsenal tenminste wkker gemaakt, nu gaan ze hopelijk voetballen.

[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 27-09-2014 19:52 ]

• Quad

Quad

Doof

Godsamme wat lekker zeg! _/-\o_

PVOutput☀️

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 19:46:
Ik kan de 0-1 van Spurs niet onverdiend noemen. De wedstrijd is zeer matig, maar Spurs is een stuk gevaarliker en lijkt het meer te willen.

Pfff, wat een redding van Lloris :X . De goal heeft Arsenal tenminste wkker gemaakt, nu gaan ze hopelijk voetballen.
Je trollmasker opgezet? Arsenal domineert de hele wedstrijd. Spurs kwam niet verder dan 2 counters en die aanval met die goal. 80-20 balbezit zelfs in de 2de helft.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Balbezit zegt niets, de kansen in de eerste helft waren bijna allemaal voor Spurs, met een schotje van de rand van het strafschopgebied van Arsenal. Arsenal is pas gaan voetballen na de 0-1, en de 1-1 is verdiend, al mag Lamela wel strafregels krijgen voor het slechte uitverdedigen.

• Vos

Vos

AFCA

gambieter schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:06:
Balbezit zegt niets, de kansen in de eerste helft waren bijna allemaal voor Spurs, met een schotje van de rand van het strafschopgebied van Arsenal. Arsenal is pas gaan voetballen na de 0-1, en de 1-1 is verdiend, al mag Lamela wel strafregels krijgen voor het slechte uitverdedigen.
Samen met Flamini? ;) Kaboul staat goed te verdedigen. Al heel wat weggewerkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 27-09-2014 20:08 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ja :p . Al moest daar de bal nog van afgepakt worden, Lamela schoot de bal het eigen strafschopgebied in :X

Ik snap trouwens niet dat Adebayor nog steeds opgesteld wordt. Doet die eigenlijk wel wat?

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 27-09-2014 20:11 ]

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:06:
Right, wij kijken blijkbaar naar hele andere wedstrijden. In die van mij zit Spurs constant met hun rug tegen de muur, komt amper aan de bal en hadden ze in de eerste helft welgeteld 1 attempt op doel, aldus de studio trouwens. In de tweede helft heeft Spurs het nog lastiger, de goal valt en daarna lijken ze wat meer ruimte te kunnen pakken, mede omdat Arsenal ruimte moet laten vallen.

Speelt in die van jou Bale ook nog mee toevallig?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Het zal eerder de fanboybril zijn die het verschil maakt. Maar goed, niets nieuws onder de zon. De mannekes in de Sky studio vroegen zich tijdens de rust ook al af wanneer Arsenal eens wakker zou worden.

Als Arsenal had gespeeld zoals na de 0-1, dan hadden ze echt wel kunnen winnen. Tot die tijd was het niets.

Lamela speelt trouwens met vuur, die loopt echt het risico tegen een tweede geel aan te lopen.

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 27-09-2014 20:22 ]

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:19:
Het zal eerder de anti-Arsenalbril zijn die het verschil maakt.
;)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Blijf dat waanidee maar houden :)

• JeroenNietDoen
Wordt al ruim een jaar keer op keer bewezen, dus dat zit wel goed hoor :)

Anywayz, zojuist nog eens de herhaling van ManU gezien. Rooney maakt inderdaad es een trap zeg. En de goal van Pelle :9~ Leuk voor hem dat hij in Engeland goed van start is gegaan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:16:
[...]
Right, wij kijken blijkbaar naar hele andere wedstrijden. In die van mij zit Spurs constant met hun rug tegen de muur, komt amper aan de bal en hadden ze in de eerste helft welgeteld 1 attempt op doel, aldus de studio trouwens. In de tweede helft heeft Spurs het nog lastiger, de goal valt en daarna lijken ze wat meer ruimte te kunnen pakken, mede omdat Arsenal ruimte moet laten vallen.

Speelt in die van jou Bale ook nog mee toevallig?
Balbezit zegt niets als het maar zo weinig oplevert. 6 schoten op doel bij 69% balbezit waarvan slechts 1 doelpunt is gewoon matig. Lloris heeft een paar goede reddingen gemaakt, maar dan nog.
Arsenal - Tottenham Hotspur
Totaal aantal schoten 16 - 6
Schoten op doel 6 - 4
Succesvolle passes 545 - 201
Passing accuratie 88% - 72%
Balbezit 69% - 31%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik spreek dan ook niet over alleen balbezit, maar het totaalplaatje. De statistieken die je post, bevestigen alleen maar mijn beeld van de wedstrijd. Maar goed, in Engeland worden andere versies van wedstrijden uitgezonden :+

Spurs fans waren achteraf blij zag ik, eindelijk weer eens een puntje kunnen pakken tegen Arsenal. Een klein zonnestraaltje in de schaduw van Noord-London ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Eens kijken of Arsenal uit tegen Chelsea ook een puntje kan pakken. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:45:
[...]

Balbezit zegt niets als het maar zo weinig oplevert. 6 schoten op doel bij 69% balbezit waarvan slechts 1 doelpunt is gewoon matig. Lloris heeft een paar goede reddingen gemaakt, maar dan nog.

[...]
Niet om je aan te vallen, maar is 6 schoten op doel matig? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit gemiddeld ligt per wedstrijd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

tweaker2010 schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:28:
Waarom niet winnen? Elke club kan niet altijd even consistent presteren. Alles is mogelijk, zelfs met Arsenal. Zie Leicester. Bovendien heeft Arsenal er de kwaliteiten voor.

[ Voor 6% gewijzigd door iPodKiller op 29-09-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:28:
Ik ga uit van een verlies. Ze zijn heel erg goed tot nu toe. Chelsea is overduidelijk de absolute favoriet dit jaar. Helaas, want eigenlijk gun ik die onsportieve kwal helemaal niks ;)
En MK Dons :+

[ Voor 17% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-09-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:06:
[...]

Ik ga uit van een verlies. Ze zijn heel erg goed tot nu toe. Chelsea is overduidelijk de absolute favoriet dit jaar. Helaas, want eigenlijk gun ik die onsportieve kwal helemaal niks ;)
Ik ga uit van het ondenkbare, verklaar me voor gek, maar Arsenal zit in de underdog positie en onderschatting kan dus voorkomen, ik heb er vertrouwen in.

Als Arsenal vroeg scoort en niet als 1e een tegendoelpunt tegenkrijgen, dan kunnen ze van streek raken en moeten ze geforceerd aanvallen, waardoor er dus gaten kunnen vallen in hun verdediging.

Arteta speelt iig niet meer dus dat is al een groot pluspunt. Als Wenger nou niet eens zo koppig doet en op 'pace' speelt met Campbell als invaller in de 60e minuut als een aanvaller niet goed presteert, dan kun je nog een kans maken. Misschien zullen we ook zien waarom Alexis gehaald is voor zoveel geld, we hebben kleine 'glimpses' kunnen zien van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik verwacht dat Cesc zal uitblinken tegen Arsenal. Zowat het hele middenveld is geblesseerd nu: geen arteta, ramsey en wilshere. Enigste voordeel is dat Ozil niet meer op links moet, omdat Wilshere daar zonodig ingepast moet worden, man wat is dat een drama zeg... Als je Ozil niet op 10 zet, zet hem dan liever op de bank.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Ox kan dat gat goed vullen, en wat mij betreft kan Podolski ook goed op links. Heb altijd een zwak voor die gast, werken als een paard en altijd voor de winst gaan. En juist die energie kan Arsenal soms goed gebruiken in een wedstrijd.

Hopen dat Wellbeck laat zien waarvoor hij is gehaalt, net als Alexis.
Misschien wordt het weer zo'n knotsgekke 5-3 als in 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk door Koeman kijk ik zo nu en dan MOTD voor Southampton en Manchester United :). Ik zie Blind nog weinig echt spectaculaire dingen doen. Hij komt zo te zien wel mee, maar meer is het ook nog niet. Die Pelle is een geweldige zet geweest van Koeman. Eerst naar Feyenoord halen dat was meer geluk dan wijsheid dat Pelle ging scoren, maar nu weer zijn potentieel zien voor de Engelse competitie. Niemand had hem zo snel zien scoren in de Engelse competitie. Van wat ik van Pelle heb gezien draait hij daar moeiteloos mee. Afgelopen weekend een hele mooie 'bicycle' goal en hij heeft zichzelf goed op de kaart gezet. Het zou me niet eens verbazen als hij wordt verkocht voor vele miljoenen ponden naar een grotere club in Engeland. Ik vond het vreemd dat Gijp nogal minachtend deed over Southampton terwijl spelen in de Engelse competitie in een team wat het prima doet veel leuker en een grotere uitdaging is dan in Nederland spelen ondanks dat hij de held bij Feyenoord was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Podolski vind ik een hele goede speler, alleen niet de speler voor Arsenal helaas, Wenger kan hem niet optimaal opstellen, ook is hij in de winter of in de zomer weg naar een andere club, zelfde met Rosicky, ze zijn beide ontevreden met de hevige concurrentie.Podolski en Rosicky in vorm kunnen het verschil maken, alleen spelen ze vrijwel nooit en zijn ze daardoor houterig geworden en zullen niet echt meteen het verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:30:
[...]
Niet om je aan te vallen, maar is 6 schoten op doel matig? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit gemiddeld ligt per wedstrijd :).
Wel als Tottenham uit slechts 31% balbezit tot 4 schoten op doel komt. Dat is een stuk efficienter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:18:
[...]

Wel als Tottenham uit slechts 31% balbezit tot 4 schoten op doel komt. Dat is een stuk efficienter. ;)
Zegt in dit geval vrij weinig. Counters... Tegen een muur creëer je vaak lastiger kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Gadverdamme zeg, wat een bijeen geraapt zootje is dat Newcastle toch ook. Ik heb medelijden met die Pardew als je ziet dat die Colback (wat een prutser is dat trouwens) het vanaf 2 meter weet te presteren om de bal tegen de lat te schieten. Wat mij betreft vliegt hij er nog niet uit, Pardew is een prima trainer voor Newcastle.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
CR1691 schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:58:
Gadverdamme zeg, wat een bijeen geraapt zootje is dat Newcastle toch ook. Ik heb medelijden met die Pardew als je ziet dat die Colback (wat een prutser is dat trouwens) het vanaf 2 meter weet te presteren om de bal tegen de lat te schieten. Wat mij betreft vliegt hij er nog niet uit, Pardew is een prima trainer voor Newcastle.
Stoke - Newcastle, dat is net zoiets als Utrecht - ADO. We hebben het altijd over hoe geweldig Engeland is, maar ik heb de tweede helft zitten kijken en daar werd ik niet vrolijk van.

De vlaggetjes met "Sackpardew.com" in het Newcastle publiek, vond ik overigens erg flauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

chim0 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 05:02:
[...]

De vlaggetjes met "Sackpardew.com" in het Newcastle publiek, vond ik overigens erg flauw.
Ik vind ze wel grappig in sportsdirect.com stijl :+ Die Alain Pardieu heeft z'n tijd wel gehad.

Is niet up-to-date meer, maar blijft geweldig:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BBc-s3FCcAE4HXb.jpg:large
_/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 30-09-2014 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anita :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Dat dat een waanzinnig slechte aankoop was. En zeker voor dat geld.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Auw, Atletico Madrid na 13 minuten al 3-0 achter tegen Valencia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:02
Bayern wint weer, met een goede Arjen Robben! 2x gescoord.

Dortmund verliest van HSV, nu verwacht ik niet, dat Klopp daar weg zal gaan, maar ik ben zeer benieuwd wat de gevolgen gaan worden. Ze verspelen toch kostbare punten, zoals de vorige 2 seizoenen ook al ging in het begin. (corrigeer me als ik het niet goed heb!)

@Vos
Ik hoorde het net al, loopt nog niet zo lekker daar of wel ? Ze hadden Real toch al 2x verslagen.

[ Voor 14% gewijzigd door Mosin op 04-10-2014 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Atleti zit even in een dipje, tevens is Valencia echt een stuk beter dan vorig jaar bezig. Waar Athletic Club de Bilbao een stuk zwakker speelt dan vorig seizoen zijn die plekken ingepikt voor Valencia en Sevilla. De Primera Division is zoals altijd erg leuk om dit seizoen te volgen :)

Overigens heeft Messi zoveel kansen gemist, die had nu zo op gelijke hoogte kunnen staan met Ronaldo wb doelpunten... Ik heb hem in tijden niet zoveel zien missen, desalniettemin speelde hij een goede wedstrijd.

[ Voor 27% gewijzigd door Catorce op 04-10-2014 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Geweldig, Di Maria scoort. 1-0 Manchenster vs. Everton.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Niet online
En De Gea stopt een penalty :D.
Wel balen dat ik hem had gewisseld met Fabianski in m'n Fantasy team :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ja, netjes! Blind mag wel uitkijken dat hij er deze wedstrijd niet met rood af gaat, hij heeft geel en gaat door met overtredingen maken.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

En Falcao scoort zijn eerste in het shirt van United. Wel een zeer rommelige wedstrijd aan beide kanten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ja, ben er blij mee dat hij z'n eerste gescoord heeft. De Gea redt Manchester een paar keer. Man of the match denk ik.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Werd tijd ook voor dat geld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat een aanslag van Cahill :X Zorgt meteen voor een fittie tussen Mourinho en Wenger. Ik kijk nu al uit naar de persconferentie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mooi hoe Wenger liet merken het onsportieve zuigende gedrag van Mourinho beu te zijn. Ik blijf erbij, die man moet verbannen worden uit de sport. Maar goed, daar zullen zijn fans in dit topic het niet mee eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

RoD schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:41:
Wat een aanslag van Cahill :X Zorgt meteen voor een fittie tussen Mourinho en Wenger. Ik kijk nu al uit naar de persconferentie :P
Watskebeurt? Kan niet kijken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vos schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 16:18:
[...]

Watskebeurt? Kan niet kijken helaas.
Cahill speelde de speler i.p.v. de bal en had er met rood af gemoeten. Anderzijds had Koscielny er ook met rood afgekunt. Maar goed, Chelsea heeft er net iets meer baat bij de scheidsrechterlijke beslissingen gehad. In ieder geval staan alle 22 er nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Courtois naar het ziekenhuis. Flinke botsing met Alexis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
2-0, helaas, gelijkspel had verdient geweest.

In ieder geval zien we Benotti weer eens een post maken vandaag of morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik lees en hoor andere dingen? Volgens mij gewoon terechte winst Chelsea. Had helaas niet anders verwacht deze keer ;).

[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 05-10-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kwa spel ging het helemaal gelijk op. Een pingel en een goede actie van Costa maken 2-0. Vanaf de 70ste minuut wou Chelsea eigenlijk niet meer, en Arsenal kwam niet door de verdediging heen. Blijkt ook wel, 0 doelpogingen.

*knip*

[ Voor 24% gewijzigd door Señor Sjon op 05-10-2014 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Wedstrijd gezien, vind Chelsea de terechte winnaar eerlijk gezegd.

[ Voor 26% gewijzigd door Niku op 05-10-2014 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:45
JUVE! Fantastische goal Bonucci

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Wat een heerlijke pot tussen Juve en Roma :D Eerste helft vol strijd, controverse en drie pingels. Uiteindelijk ramt Bonucci hem er aan het einde in en volgen later nog twee rode kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Nee hè... Twee onterechte strafschoppen cadeau en uiteindelijk winnen ze ook nog :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 17:35:
Kwa spel ging het helemaal gelijk op. Een pingel en een goede actie van Costa maken 2-0. Vanaf de 70ste minuut wou Chelsea eigenlijk niet meer, en Arsenal kwam niet door de verdediging heen. Blijkt ook wel, 0 doelpogingen.

<knip>
Nee. Gelijkspel zat er niet in. Chelsea was sterker.

[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 05-10-2014 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Geld van Chelsea is eindelijk uitbetaald, dus hij kan weer aan het werk. Zelfde geldt natuurlijk voor Seedorf, die wacht rustig af tot Milan alles afbetaald heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EpbIMAMQ6cnq3QawxI0DvBpg/full.jpg
})

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xzuRW0IdUbCMQ8Kqpa5STkft/full.jpg
*;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik ben benieuwd hoe Di Matteo het gaat doen. Het maakt de Bundesliga alweer een stukkie leuker als hij Schalke nog beter aan het voetballen krijgt, want er zitten een hoop aardige voetballers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Mosin schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:22:
Ik ben benieuwd hoe Di Matteo het gaat doen. Het maakt de Bundesliga alweer een stukkie leuker als hij Schalke nog beter aan het voetballen krijgt, want er zitten een hoop aardige voetballers.
Ik ben ook erg benieuwd. Die heeft gewoon na Chelsea geen club meer gehad. Opvallend voor een interim die de boel zo omdraaide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik ga voetballer worden in Spanje. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

15% van de transfersom.. dan is Suarez wel wat te vroeg vertrokken :')

Dit gaat kleinere clubs in de problemen helpen, maar dat mag daar allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Niku schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:27:
[...]

Ik ben ook erg benieuwd. Die heeft gewoon na Chelsea geen club meer gehad. Opvallend voor een interim die de boel zo omdraaide.
Ja, inderdaad. Geen idee waarom hij Chelsea moest verlaten, zal ook wel iets met slechte resultaten zijn, maar er valt toch veel meer uit Schalke04 te halen, dan nu. Ik vind Schalke op het moment iets te onstabiel, maar dat is vrijwel elke club op Bayern en Dortmund na, maar dat is eigenlijk wel een verhaaltje apart.

Nu kampioen worden met iets meer verzet, zal een stukkie mooier zijn :D

Ik las dat Dortmund, Reus en Gundogan terug had en op die laatste verheug ik me echt ongelofelijk. Bij Dortmund, maar ook bij het nationale elftal. Hij heeft er toch bijna anderhalf seizoen uit gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Dortmund stabiel? *checkt ranglijst Bundesliga*

Zeven gespeeld, 2 gewonnen, 1 gelijk en 4(!) verloren. Momenteel is Dortmund nog niet bijna stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Niku schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:42:
Dortmund stabiel? *checkt ranglijst Bundesliga*

Zeven gespeeld, 2 gewonnen, 1 gelijk en 4(!) verloren. Momenteel is Dortmund nog niet bijna stabiel.
Ik bedoelde meer te zeggen, dat dit nog niet Dortmund is zoals het moet zijn. Er zijn nieuwe spelers gekomen en nog een paar belangrijke spelers geblesseerd en met name Gundogan en Reus, maar die zijn al weer zo'n beetje op de goede weg terug en dan vind ik wel, dat ze stabiel of onstabiel genoemd mogen worden, want dit is inderdaad zeer slecht wat ze nu laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Wow, wat een begin bin City-Spurs. Hoog tempo, en na 15 min al 1-1 met mooie goals :p

Intussen 2-1 (beetje twijfelactige pingel), inclusief gemiste (duidelijke) pingel, beiden Aguero. En misschien niet altijd goed maar met passie en energie. Spurs countert lekker scherp.

[ Voor 52% gewijzigd door gambieter op 18-10-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

gambieter schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:01:
Wow, wat een begin bin City-Spurs. Hoog tempo, en na 15 min al 1-1 met mooie goals :p

Intussen 2-1 (beetje twijfelactige pingel), inclusief gemiste (duidelijke) pingel, beiden Aguero. En misschien niet altijd goed maar met passie en energie. Spurs countert lekker scherp.
Beetje twijfelachtig? Dan speelde Nederland tegen IJsland een beetje slecht. :+

De 1-0 was trouwens hinderlijk buitenspel van Lampard, dus ook die had in mijn ogen afgekeurd moeten zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door MeNTaL_TO op 18-10-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Het is in Engeland toch ook vaak raak met foutieve beslissingen he. Het zijn toch net mensen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:50:
Beetje twijfelachtig? Dan speelde Nederland tegen IJsland een beetje slecht. :+
Ik heb het nu in de pauze vaker kunnen zien en het was een duik. Licht contact maar verder schwalbe.

(Ik zit niet thuis voor de TV maar in een transithotel op KLIA in Maleisie :p )
De 1-0 was trouwens hinderlijk buitenspel van Lampard, dus ook die had in mijn ogen afgekeurd moeten zijn.
Vind ik ook, maar ze worden tegenwoordig bijna altijd gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

En wederom twijfelachtige penalty, die ook twijfelachtig wordt ingeschoten. Geen overtuiging.

En weer penalty haha. Nu wel terecht ;).

[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 18-10-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Twijfelachtig? Die was er duidelijk buiten :p

Maleisische ober heeft niets te doen en zit mee te kijken, is blij met pingel. Vraag ik hem "Spurs fan?". Nee, ManU ;)

Lloris en Hart zijn trouwens beiden uitstekend bezig :)

De vierde pingel en rode kaart zijn trouwens correct. Aguero hattrick.

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 18-10-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Aguero on fire zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 21:57
Bayern - Werder 1-0, wat levert Bremen daar die bal simpel in zeg pff..

Haha 2-0, een Ronaldhino vrije trap (als ik me niet vergis?) het muurtje springt en de bal gaat er rustig onder door. Keeper natuurlijk volkomen kansloos

Overtreding buiten de 16 maar er wordt een penalty voor gegeven.. en 3-0

En 4-0, tijd voor de rust!

[ Voor 70% gewijzigd door Gynnad op 18-10-2014 16:16 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Het gaat wel los bij Bayern nu zeg.
Pagina: 1 ... 9 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2