[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 28 Laatste
Acties:
  • 72.515 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:48:
[...]

Zonde, vind het een goede voetballer. Had hem graag naar Arsenal zien komen ter vervanging van Mertesacker. Maar goed, de bank bij Real zal goed betalen ;)
Ik verwelkom die Virgil van Dijk ook wel als alternatief, gisteren ff samenvattingen gekeken en 1e indruk was niet verkeerd, hij heeft een beetje agressie wat Per mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

iPodKiller schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:25:
[...]
Ik verwelkom die Virgil van Dijk ook wel als alternatief, gisteren ff samenvattingen gekeken en 1e indruk was niet verkeerd, hij heeft een beetje agressie wat Per mist.
Wat is er zo bijzonder aan van Dijk? Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom iedereen hem perse in oranje wil.
Het is een gemiddelde verdediger, niets bijzonders. In Schotland ligt het niveau nog een stuk lager dan in de eredivisie, dus wat hij bij Arsenal moet is me een raadsel. Laat hem maar wat lager in de PL beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

tweaker2010 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:07:
[...]

Wat is er zo bijzonder aan van Dijk? Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom iedereen hem perse in oranje wil.
Het is een gemiddelde verdediger, niets bijzonders. In Schotland ligt het niveau nog een stuk lager dan in de eredivisie, dus wat hij bij Arsenal moet is me een raadsel. Laat hem maar wat lager in de PL beginnen.
Als hij een gemiddelde verdediger is, dan maakt Wenger van hem toch een wereldverdediger? Hij is 193cm en lange sterke spelers heeft Arsenal nou eenmaal nodig, van dijk en chambers kunnen de nieuwe per en kos duo worden. Bovendien kan hij aanvallend ook mee en is hij iig veel sneller dan Per, met begeleiding kan Virgil een grote worden, hij is pas 23 jaar... als hij 27 jaar was, dan was het een ander verhaal geweest.

En tot slot, hij is Nederlands, als mensen Blind en Janmaat steeds gaan ophypen, waarom van Dijk dan niet? Geef hem dan net zo goed een kans op topniveau.

[ Voor 8% gewijzigd door iPodKiller op 19-09-2014 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Gaius schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:41:
En das een mooi bruggetje naar een andere idioot; Brandao, die in één wedstrijd een ruggenwervel bij V/d Wiel brak door te hard inkomen en de neus van Thiago Motta brak met een kopstoot is voor een half jaar geschorst in Frankrijk. d:)b
Komt 'ie nog goed mee weg...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

gambieter schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:58:
[...]

Komt 'ie nog goed mee weg...
Een half jaar vind ik ook een lichte straf. Maar hij moet ook nog naar de gewone rechter, want het is gewoon mishandeling.

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Real Madrid wint met 8-2 van Deportivo, wat hebben die staan klunzen achterin. Echt ongelooflijk, dit zie je niet vaak... Wel een heerlijke goal van James Rodriguez trouwens, zat er mooi in.

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:37
Bayern heeft punten verspeeld vandaag. 0-0 tegen HSV. Wat een uitslag van Real, gaat goed zo.
Ben benieuwd hoe United morgen gaat spelen. Wie staat er in de basis, Falcao, Rooney, Van Persie. Ze kunnen niet allemaal tegelijk in de spits staan.
Ik had als Van Gaal geinvesteerd in een sterke achterhoede. Een sterke ervaren centrum verdediger is toch wel nodig, ook de backs zijn niet top. Blind kan je nou niet echt een topper noemen na 1 goed WK. We gaan het zien dit seizoen.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Brandao heeft trouwens beroep aangetekend _o-

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Catorce schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:23:
Real Madrid wint met 8-2 van Deportivo, wat hebben die staan klunzen achterin. Echt ongelooflijk, dit zie je niet vaak... Wel een heerlijke goal van James Rodriguez trouwens, zat er mooi in.
Alleen jammer van die tegendoelpunten. Veelzeggend dat Depor er toch nog 2 inlegt.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 07:27
tweaker2010 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 19:19:
[...]

Alleen jammer van die tegendoelpunten. Veelzeggend dat Depor er toch nog 2 inlegt.
Wat een onzin en getroll weer.. Alsof je als Real Madrid zijnde niet twee tegengoals kan krijgen.

• Catorce
chim0 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 19:34:
[...]

Wat een onzin en getroll weer.. Alsof je als Real Madrid zijnde niet twee tegengoals kan krijgen.
Het waren geen blunders, dus het kan. Toch, als je zo ontzettend veel beter bent moet je een clean sheet kunnen houden.

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Catorce schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:23:
Die 1e van Chicharito mocht er ook wezen hoor. Verder was Depor vandaag echt diep en diep triest. Geen beweging, niemand kwam uit de dekking, in defensief opzicht op 2/3 meter van de man verdedigen. Woensdag de derby tegen Celta maar dat wordt op deze manier een makkelijke prooi voor Celta ben ik bang.

Mejor así

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
Kaap schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:48:
[...]

Zonde, vind het een goede voetballer. Had hem graag naar Arsenal zien komen ter vervanging van Mertesacker. Maar goed, de bank bij Real zal goed betalen ;)
Als 21 jarige zou een jaartje Arsenal op huurbasis idd niet slecht zijn. Maar als je zo dicht tegen het eerste elftal aanzit dan blijf je toch?

Hij speelt tegenwoordig toch niet zoveel meer? Ik kan me nog herinneren dat bij onder Mourinho Pepe al voorbij was in de pikorde.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Catorce
Bospa01 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:57:
[...]

Als 21 jarige zou een jaartje Arsenal op huurbasis idd niet slecht zijn. Maar als je zo dicht tegen het eerste elftal aanzit dan blijf je toch?

Hij speelt tegenwoordig toch niet zoveel meer? Ik kan me nog herinneren dat bij onder Mourinho Pepe al voorbij was in de pikorde.
Ik voorzie ook wel dat Pepe niet lang meer blijft. Het zou me niets verbazen als hij aan het eind van het seizoen verkocht wordt, nu kunnen ze nog aan hem verdienen en hij is zijn beste tijd mijns inziens al voorbij. Varane daarentegen, wat een potentie. Die heeft echt alles om een absolute wereldtopper te worden, nu nog veel tijd krijgen, goede coaching er bij en een stabiele partner in de defensie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Catorce schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 20:11:
[...]

Het waren geen blunders, dus het kan. Toch, als je zo ontzettend veel beter bent moet je een clean sheet kunnen houden.
Ik heb de goals even bekeken. De eerste was een penalty voor hands, volledig onterecht want hij schiet van 1 meter op z'n arm, en de tweede was een voorzet die erin werd gekopt. De tweede kan je gooien op slecht verdedigen (vrij koppen tussen twee verdedigers), maar als jij met 6 - 1 voorstaat en het is nog 5 minuten te gaan, kan ik me prima voorstellen dat je niet meer scherp bent en lekker wil gaan douchen. Dus termen als "veelzeggend" en "clean sheet" vind ik lichtelijk overdreven in deze. Maar ik heb meer het idee dat mensen Real Madrid gewoon zitten te trollen op het aankoopbeleid. Alsof je met zo'n duur elftal geen tegengoals mag krijgen. Alsof je met een Ferrari geen ongeluk mag krijgen. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
chim0 schreef op zondag 21 september 2014 @ 08:14:
[...]

Ik heb de goals even bekeken. De eerste was een penalty voor hands, volledig onterecht want hij schiet van 1 meter op z'n arm, en de tweede was een voorzet die erin werd gekopt. De tweede kan je gooien op slecht verdedigen (vrij koppen tussen twee verdedigers), maar als jij met 6 - 1 voorstaat en het is nog 5 minuten te gaan, kan ik me prima voorstellen dat je niet meer scherp bent en lekker wil gaan douchen. Dus termen als "veelzeggend" en "clean sheet" vind ik lichtelijk overdreven in deze. Maar ik heb meer het idee dat mensen Real Madrid gewoon zitten te trollen op het aankoopbeleid. Alsof je met zo'n duur elftal geen tegengoals mag krijgen. Alsof je met een Ferrari geen ongeluk mag krijgen. :S
Dat eerste is dus onzin, de afstand maakt bijzonder weinig uit. Als je nu noemt dat Ramos zijn arm vrijwel helemaal tegen zijn lichaam had, dan was het overtuigender. Ik vond het ook geen penalty, maar niet omdat het van dichtbij was.

Volgens mij zijn hier weinig mensen tegen Real Madrid, het punt is in dezen simpelweg dat Depor zó slecht was dat het een smet is op een verder fantastische pot voetbal van de kant van Real Madrid. Dat moet je als fan niet ontkennen, me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Catorce schreef op zondag 21 september 2014 @ 09:47:
[...]

Dat eerste is dus onzin, de afstand maakt bijzonder weinig uit. Als je nu noemt dat Ramos zijn arm vrijwel helemaal tegen zijn lichaam had, dan was het overtuigender. Ik vond het ook geen penalty, maar niet omdat het van dichtbij was.
Ik heb het even gefrapst voor je.

[YouTube: http://youtu.be/_zhtMugxDSY]
De bal wordt voorgegeven en die vent kopt hem tegen Ramos' arm aan van een halve meter afstand. Hij kan moeilijk z'n arm afzagen. 8)7
Volgens mij zijn hier weinig mensen tegen Real Madrid, het punt is in dezen simpelweg dat Depor zó slecht was dat het een smet is op een verder fantastische pot voetbal van de kant van Real Madrid. Dat moet je als fan niet ontkennen, me dunkt.
Natuurlijk eindig je liever met 8 - 0 maar het gaat mij om het woordje "veelzeggend" en dat slaat gewoon op het aankoopbeleid en niet op het voetbal. Tuurlijk, de bedragen die worden uitgegeven zijn absurd, maar dat zijn ze sowieso in het betaald voetbal, maar wat kunnen wij daaraan doen? Er wordt nu gedaan alsof Madrid geen tegengoals mag krijgen. Voetbal is nog steeds voetbal, hoor.

Ik blijf erbij, de eerste goal vind ik onzin en de tweede had verdedigd moeten worden maar met 6 - 1 voor en nog 5 minuten te gaan, mag je van mij iets minder scherp zijn, ook als Real Madrid zijnde. Daarna prikken ze er nog twee dus..

Maar goed, mooi middagje vandaag met eerst De Klassieker en daarna City - Chelsea. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Bospa01 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:57:
[...]
Ik zie niet in waarom wij spelers zouden moeten huren. Vind ik meer iets voor clubs uit de middenmoot en degradatie, speler huren van een grote club. Maar goed, dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Van Persie is los: 0-1 na een mooie actie en pass van Falcao. En de 0-2 is een mooie pass van Rooney en een beauty lob van DiMaria. En Ulloa gelijk de 1-2, ook mooi. 17 minuten en al 3 goals :p

Wel lastig, F1, Fey-Ajax en Leicester (mijn oude woonplaats) -ManU, allemaal tegelijk.

[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 21-09-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
chim0 schreef op zondag 21 september 2014 @ 10:19:
[...]

Ik heb het even gefrapst voor je.

[video]
De bal wordt voorgegeven en die vent kopt hem tegen Ramos' arm aan van een halve meter afstand. Hij kan moeilijk z'n arm afzagen. 8)7

[...]

Natuurlijk eindig je liever met 8 - 0 maar het gaat mij om het woordje "veelzeggend" en dat slaat gewoon op het aankoopbeleid en niet op het voetbal. Tuurlijk, de bedragen die worden uitgegeven zijn absurd, maar dat zijn ze sowieso in het betaald voetbal, maar wat kunnen wij daaraan doen? Er wordt nu gedaan alsof Madrid geen tegengoals mag krijgen. Voetbal is nog steeds voetbal, hoor.

Ik blijf erbij, de eerste goal vind ik onzin en de tweede had verdedigd moeten worden maar met 6 - 1 voor en nog 5 minuten te gaan, mag je van mij iets minder scherp zijn, ook als Real Madrid zijnde. Daarna prikken ze er nog twee dus..

Maar goed, mooi middagje vandaag met eerst De Klassieker en daarna City - Chelsea. *O*
En nogmaals mijn blik op de situatie: geen penalty, omdat Ramos zijn arm niet uitgestoken heeft maar vrijwel helemaal tegen het lichaam. Mijns inziens maakt van dichtbij bijzonder weinig uit, maar daarover kunnen we van mening verschillen.

Atletico Madrid verspeelt trouwens 2 punten door gelijk te spelen tegen Celta, Barcelona kan nu echt wel even vroeg een gaatje slaan. Natuurlijk gaan ook zij punten verspelen, maar de grote concurrenten na 4 ronden op 4 en 6 punten zetten is altijd fijn en geeft wat ademruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
Kaap schreef op zondag 21 september 2014 @ 10:36:
[...]

Ik zie niet in waarom wij spelers zouden moeten huren. Vind ik meer iets voor clubs uit de middenmoot en degradatie, speler huren van een grote club. Maar goed, dat is mijn mening.
Misschien even kijken waarop ik reageer :+

En verhuren omdat je een speler met zijn potentie simpelweg niet verkoopt :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
De BBC Sports website heeft een artikel over de gekkigheid van verhuren, met Kakuta als voorbeeld: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/29280337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 15:29

Zeddicius

Conscience do cost

United geeft het nu een beetje uit handen: 3-3, na een voorsprong van 3-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Zelfs 4-3 nu voor Leicester....... Man man man, wat een knudde prestatie toch weer.

Edit

Maak er 5-3 van. Gespeelde wedstrijd en dit seizoen gaat echt heel erg zwaar worden voor Gaaltje!

[ Voor 40% gewijzigd door StealthyPeanut op 21-09-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

5-3* Hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
wtf??? Mijn "oude" cluppie doet het echt fantastisch :p . Nu Norwich in de Championship speelt steun ik de Foxes!

5-3...

Ik zie nu trouwens de pingel die Leicester kreeg bij 1-3, en dat is weer typisch een Clattenburg blunder. Duidelijke overtreding van Vardy, mag doorgaan en dan een duik van Vardy en een pingel. Ik vind het leuk voor Leicester, maar die Clattenburg zou je eigenlijk nergens moeten laten fluiten.

[ Voor 54% gewijzigd door gambieter op 21-09-2014 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wel of geen terechte penalty, het is gewoon gatenkaas bij Man Utd achterin. Van Gaal is binnenkort exit als zo doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:37
tweaker2010 schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:18:
Wel of geen terechte penalty, het is gewoon gatenkaas bij Man Utd achterin. Van Gaal is binnenkort exit als zo doorgaat.
Heel lang gaat het niet meer duren voor Van Gaal. Dure spelers gekocht en dan niet eens tegen Leicester punten pakken. Dat gaab ze echt niet pikken in het management. Gaat weer een boel geld kosten als die er uit vliegt net als met Moyes.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Man City vs Chelsea is weinig te genieten. Zabaleta net 2e geel, kijken wat dat oplevert.

En ik heb dit nog niet getikt en een vlijmscherpe counter van Chelsea en 0-1.

[ Voor 31% gewijzigd door gambieter op 21-09-2014 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lampard, wauw.. uitgerekend Lampard moet de gelijkmaker tegen Chelsea maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ja, humor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zou niet kunnen bedenken welke van de 2 ik minder zou gunnen dus 0-0 is prima wat mij betreft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:54:
Zou niet kunnen bedenken welke van de 2 ik minder zou gunnen dus 0-0 is prima wat mij betreft :P
Idd, prima uitslag als je het mij vraagt. Mijn weekend is iig weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Zondag vol verrassingen: Crystal Palace wint bij Everton, West Brom bij Tottenham, naast de Leicester-ManU uitslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Barcelona wint vrij gemakkelijk met 5-0 van Levante, Messi mist een penalty(!) maar scoort later en geeft twee assists. En voor 18M lijkt Rakitic (het is nog vroeg, dat weet ik) een uitstekende aankoop te zijn geweest. Past heel erg goed op het middenveld en brengt weer net wat anders dan Iniesta en Xavi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Catorce schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:46:
Barcelona wint vrij gemakkelijk met 5-0 van Levante, Messi mist een penalty(!) maar scoort later en geeft twee assists. En voor 18M lijkt Rakitic (het is nog vroeg, dat weet ik) een uitstekende aankoop te zijn geweest. Past heel erg goed op het middenveld en brengt weer net wat anders dan Iniesta en Xavi.
De tegenstand is dan ook wel heel matig in Spanje. Real wint met 8-2 en Barca met 5-0. Wat een kwaliteitsverschil met de rest. Daar worden die clubs echt niet beter van. Tegen Apoel was het maar matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Klopt, al kreeg Levante bij de penalty van Messi een, in mijn ogen, onterechte rode kaart. Geel had volstaan. 1-0 achter en met 10 man tegen Barcelona, dan wordt het niet makkelijker. Maar ik ben het met je eens, al is Atletico dichterbij aan het kruipen en de start van Sevilla mag er ook wezen.

Wat me het meeste opvalt bij Barcelona is dat ze nog geen tegentreffer hebben geincasseerd. Ze hebben nog geen "grote" tegenstander getroffen maar dit had ik vooraf niet verwacht. Lijkt in defensief opzicht tot nu toe goed te staan. Prachtige verdedigende actie gisteren van Rakitic gezien die f een sprint inzet om zijn eigen fout goed te maken en op het allerlaatste moment de voorzet nog kan verwerken tot een corner.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

gambieter schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:03:
Zondag vol verrassingen: Leicester-ManU.
Ik heb de samenvatting gisteren gezien, maar wat een arbitrage... :F

Verder liet ManU zich ernstig de kaas van het brood eten, na de 1-3. Dat mag toch nooit zo weggegeven worden... Defensie? Pressie?

Gatenkaas!
tweaker2010 schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:18:
Inderdaad.

[ Voor 24% gewijzigd door Ramzzz op 22-09-2014 07:56 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Diego Costa liet wederom van zich spreken gisteren. Met 2 handen de keel van Zabaleta grijpen, volgens mij is dat gewoon direct rood :?

Wat een opgefokt mannetje is het toch die Costa. Tot nu toe elke wedstrijd wel iets :/

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-09-2014 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Kaap schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:17:
Diego Costa liet wederom van zich spreken gisteren. Met 2 handen de keel van Zabaleta grijpen, volgens mij is dat gewoon direct rood :?

Wat een opgefokt mannetje is het toch die Costa. Tot nu toe elke wedstrijd wel iets :/
Die gaat nog wel kennismaken met een paar houtzagers in de Premier League. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
chim0 schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:12:
[...]

Die gaat nog wel kennismaken met een paar houtzagers in de Premier League. >:)
In December komt ie Shawcross tegen uit bij Stoke >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:14:
[...]

In December komt ie Shawcross tegen uit bij Stoke >:)
Jammer dat die Samba is vertrokken bij QPR, die zou hem wel even een vroege kerstkado hebben gegeven in november :+ weet niet of die Barton ook gaat spelen dan _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door iPodKiller op 22-09-2014 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Ja, of Williams van Swansea. Ook een beest af en toe. :P

Over Swansea gesproken, iemand Bony gezien van het weekend? Wat was die aan het doen? Die was aardig van het padje af. Die kwam een paar keer in, niet normaal! Die ene keer gewoon brullend op een verdediger inbeuken. Prachtig! En daarna een schaar op iemand (ok, dat was niet zo netjes). Maar dat mag ie van mij doen bij die Costa. :Y Nee, maar inderdaad heel irritant ventje die Costa. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Rooney gisteren dan nadat Leicester voor de zoveelste keer scoorde. Ging helemaal los tegen iedere teamgenoot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Resteleiro schreef op maandag 22 september 2014 @ 07:30:
Wat me het meeste opvalt bij Barcelona is dat ze nog geen tegentreffer hebben geincasseerd. Ze hebben nog geen "grote" tegenstander getroffen maar dit had ik vooraf niet verwacht. Lijkt in defensief opzicht tot nu toe goed te staan. Prachtige verdedigende actie gisteren van Rakitic gezien die f een sprint inzet om zijn eigen fout goed te maken en op het allerlaatste moment de voorzet nog kan verwerken tot een corner.
Hier is imho maar 1 verklaring voor en dat is de nieuwe keeper van Barca: sinds Ter Stegen daar op goal staat is het een stuk rustiger achterin. Hij kan op het termijn zo groeien naar het niveau Courtois en Neuer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:51:
[...]

Hier is imho maar 1 verklaring voor en dat is de nieuwe keeper van Barca: sinds Ter Stegen daar op goal staat is het een stuk rustiger achterin. Hij kan op het termijn zo groeien naar het niveau Courtois en Neuer.
Euh Ter Stegen heeft nog geen competitiewedstrijd gespeeld? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Haha wilde net zeggen, Bravo stond in het doel :P

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Een beetje ter verdediging van Diego Costa (en ook Balotelli): je ziet dat de verdedigers er op uit zijn ze te provoceren. Zabaleta verdiende die 2x geel zonder meer.

De verdedigers zijn het alleen niet gewend dat iemand ze op de eigen manier gaat bestrijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Resteleiro schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:04:
Ja alle 4 duels tot op heden. Ter Stegen keepte wel in de CL wedstrijd tegen Apoel.
gambieter schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:27:
Een beetje ter verdediging van Diego Costa (en ook Balotelli): je ziet dat de verdedigers er op uit zijn ze te provoceren. Zabaleta verdiende die 2x geel zonder meer.

De verdedigers zijn het alleen niet gewend dat iemand ze op de eigen manier gaat bestrijden ;)
Zabaleta kreeg hem voor de overtreding en dat was gewoon geel ja. Ook wel met je eens dat ze geprovoceerd worden. Echter de reactie van Costa had van mij ook wel geel mogen zijn.

[ Voor 104% gewijzigd door Vos op 22-09-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:27:
Een beetje ter verdediging van Diego Costa (en ook Balotelli): je ziet dat de verdedigers er op uit zijn ze te provoceren.
Ah, nee dan is het goed. Arme Costa :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

_O- Komt net op tijd
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ByIG74kIcAEZV0a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Vos schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:57:
[...]

Euh Ter Stegen heeft nog geen competitiewedstrijd gespeeld? :D
Haha, vroeg me al af waar hij al die kennis over de zwakke Primera Division vandaan haalde, hij kon onmogelijk veel wedstrijden zien :9

Wb La Liga; helemaal niet zwak imo, alleen als de verdedigende ploegen (Levante staat onderaan met nog geen goal gescoord...) er een stuk of 2 goals in laten geven ze het op, dan is het hek van de dam. Athletic, Atletico, Real Sociedad, Valencia, Sevilla, Barcelona en Real Madrid zijn wmb een prima top+subtop waar veel andere europese competities niet gemakkelijk aan kunnen komen wb sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Vos schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:27:
Echter de reactie van Costa had van mij ook wel geel mogen zijn.
Die kreeg ook geel daarvoor. Net zoals Balotelli en Adrian beiden geel kregen bij West Ham-Liverpool.
Kaap schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:54:
Ah, nee dan is het goed. Arme Costa :O
Ach, heb je liever die prima donna ballerina's die gaan rollen en schreeuwen als ze aangeraakt worden, of zie je liever aanvallers die de verdedigers op hun eigen terrein aanpakken? Diego Costa vecht tenminste voor elke bal in elke conditie, anders dan de mooiweervoetballers die bij verschillende andere ploegen voorin lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Resteleiro schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:04:
My bad. Ik had die wedstrijd tegen Apoel nog in mn hoofd. Bravo ipv Valdes is iig ook een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:28:
Ach, heb je liever die prima donna ballerina's die gaan rollen en schreeuwen als ze aangeraakt worden, of zie je liever aanvallers die de verdedigers op hun eigen terrein aanpakken? Diego Costa vecht tenminste voor elke bal in elke conditie, anders dan de mooiweervoetballers die bij verschillende andere ploegen voorin lopen.
Dat heb je mij nergens horen zeggen, ik hou juist wel van vechtvoetbal, maar het ging over gedrag en houding dat we zien dat juist niet op het veld thuishoort. En dat zien we bij Mr. Costa elke week wel terug, met het WK ook plenty van gezien, dat opgefokte.

Joey Barton en Pepe zijn ook vechtvoetballers, daar ben je toch ook geen fan van.

[ Voor 25% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-09-2014 06:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

gambieter schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:28:
[...]

Die kreeg ook geel daarvoor. Net zoals Balotelli en Adrian beiden geel kregen bij West Ham-Liverpool.

[...]
Ow toch wel, ik keek op de livescore app en zag het niet. My bad ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 06:25:
[...]

Dat heb je mij nergens horen zeggen, ik hou juist wel van vechtvoetbal, maar het ging over gedrag en houding dat we zien dat juist niet op het veld thuishoort. En dat zien we bij Mr. Costa elke week wel terug, met het WK ook plenty van gezien, dat opgefokte.

Joey Barton en Pepe zijn ook vechtvoetballers, daar ben je toch ook geen fan van.
Haha, ik moet wel toegeven dat ik moest lachen om Le Barton toen die Zlatan belachelijk ging maken met zijn neus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Kaap schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 06:25:
Slechte voorbeelden. Dat zijn spelers die het expres doen (Barton) en knettergek zijn (Pepe). Vergelijk het meer met een houwdegen van een verdediger, die zijn mannetje staat en geen meter kado geeft. Ik denk niet dat het slim is van Costa (hij is binnenkort al geschorst op deze manier), maar ik kan er nog wel begrip voor opbrengen en heb op een bepaalde manier bewondering voor zijn vechtlust en het aandurven de strijd op het terrein van de verdedigers te voeren (want scheidsrechters treden nog te weinig op tegen verdedigers).

Je klaagt altijd over houthakkers als Shawcross; bedenk je eens een aanvaller die dat elke wedstrijd krijgt (inclusief schoppen, porren etc) en terug uitdeelt.

Dat maakt me geen fan van Costa's gedrag, wel van zijn strijdlust en durf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wel opvallend dat Costa het (ondanks de hooggespannen verwachtingen) bij Chelsea zo goed doet. Op het WK heb ik hem weinig gezien, al lag dat misschien ook aan de rest van het spaanse elftal wat slecht speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En omdat Spanje maar 3 wedstrijden speelde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
tweaker2010 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:41:
Wel opvallend dat Costa het (ondanks de hooggespannen verwachtingen) bij Chelsea zo goed doet. Op het WK heb ik hem weinig gezien, al lag dat misschien ook aan de rest van het spaanse elftal wat slecht speelde.
Het probleem bij het Spaanse elftal is meer dat ze geen idee hebben hoe ze hem moeten bedienen. Daarnaast zijn dit geen nieuwe trekjes van Costa, bij Atletico deed hij het ookal. Ikzelf ben fan van Real Madrid, maar ik heb Costa hoog staan wegens zijn strijdlust en altijd voor de bal willen gaan. Dat heeft niks te maken met vuil of gemeens spel.

Sommige trekjes zoals het vastpakken van de keel bij iemand of een por uitdelen waardeer ik daarintegen juist niet, maar ook dit hoort bij zijn stijl om de verdediger uit het spel te krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Alvanosa op 23-09-2014 11:45 ]

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:43:
En omdat Spanje maar 3 wedstrijden speelde :+
Zelfs in die 3 wedstrijden heb ik hem weinig zinnigs zien doen. Hij maakte zijn WK selectie niet waar toen.
Bij Spanje snappen ze wel vaker niet hoe ze hun spitsen moeten gebruiken. Als je Villa en Torres hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Spanje speelde de afgelopen jaren het Barcelona spel (op het laatste wk gelukkig al wat minder) probleem is dat ze voorin geen Messi rondlopen... ze moeten daar gewoon een nieuwe trainer neerzetten die weer normaal wil voetballen ipv het tiki taka gedoe.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:21:
[...]
Dat maakt me geen fan van Costa's gedrag, wel van zijn strijdlust en durf.
Dan zitten we dus toch op dezelfde lijn.

Bah Gambieter, dit kan niet hoor :+

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-09-2014 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
OK, Elche onterechte penalty en Real ook onterechte penalty, dus allebei niet zeuren en lekker verder spelen.

Maar hoe dat Real die bal rondtikt, man! Het gemak gewoon. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Kaap schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:54:
Dan zitten we dus toch op dezelfde lijn.

Bah Gambieter, dit kan niet hoor :+
:+

Zou je hem graag bij Arsenal zien, ondanks die trekjes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ronaldo prikt er even 4 in :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40

Quad

Doof

Waarvan 2 penalties.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dat is zo, ik dacht 1. Naja toch lekker ;).

Robben overigens 2 assists. KJH ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Tja, je moet ze toch maar maken.

Maar blijft toch een geweldige speler? Hij is bijna 30, maar elke keer als ie weer scoort, is ie zo blij als een kind van 6. Prachtig! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Southhampton staat voor :) Heerlijke knal de 2e treffer!

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

chim0 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:53:
[...]

Tja, je moet ze toch maar maken.

Maar blijft toch een geweldige speler? Hij is bijna 30, maar elke keer als ie weer scoort, is ie zo blij als een kind van 6. Prachtig! _/-\o_
Zijn drive is mooi om te zien, kunnen veel spelers wat van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Vos schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:57:
[...]

Zijn drive is mooi om te zien, kunnen veel spelers wat van leren.
Zeker! Alles bereikt wat je maar kan bereiken, bijna 30 en nog steeds bezeten van het spelletje. Vind ik prachtig om te zien!

Milan ondertussen 2 - 1 achter bij Empoli met nog 40 minuten te gaan. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Milan ondertussen 2-2 door Honda. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Arsenal ligt eruit. Go Koemanbroers :)
Vermakelijke wedstrijd en het verbaast me hoe hard Pelle aan het werk is, hij hangt nu niet alleen in de spits ballen op te vangen maar voetbalt mee en rent mee als hij een bal verliest om hem op te halen.
Laatste maand bij Feyenoord was dat wel wat anders.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:51
Prachtig hoe Koeman het daar doet. Zoveel spelers verkocht. En zulke mooie resultaten. Zou best graag naar een wedstrijd willen van Southampton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:43:
Prachtig hoe Koeman het daar doet. Zoveel spelers verkocht. En zulke mooie resultaten. Zou best graag naar een wedstrijd willen van Southampton.
Inderdaad, maar het verwachtingspatroon was na al die transfers ook erg laag daar. Dus weinig druk.

Edit: Bayern heeft koploper Paderborn ook weer even met de voetjes op de grond gezet.

[ Voor 10% gewijzigd door tweaker2010 op 23-09-2014 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Touré gaat in de 122e minuut de fout in, penalty voor Boro en 2-2. Nu dus penalties :).

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 23-09-2014 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Lachen, ja. Na de 2-1 dacht ik dat het gelopen zou zijn, maar Liverpool is echt slecht dit seizoen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De eerste penalty van Middlesbrough is wel erg slecht genomen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Liverpool gaat dit wel winnen, maar och och, ze doen het wel op de moeilijke manier ;)

Hihi Sterling :+

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 23-09-2014 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ze maken het spannend _O-
Liverpool mist.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha wat een serie, op de 2 missers na echt hele goede penalties. Straks moet Wildschut nog! :D En hoe :o .

[ Voor 30% gewijzigd door Vos op 23-09-2014 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Wat een hoop belachelijk goed ingeschoten penalty's zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Fantastische pingels, zeg. Wow _o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

En we beginnen weer opnieuw :). 10-10.

Bamford nu wel, oef!

[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 23-09-2014 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zeker zeg.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
De penaltystip is intussen weg.... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Godsamme wat worden ze fantastisch ingeschoten zeg..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Die stewards liggen er al bij. Wij willen naar huis!

Ach nee :( veel te veel risico.

[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 23-09-2014 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Na de 22 gaan beide ploegen door toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Pfff, jammer voor Middlesborough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Oii jammer! Maar een zeer zeer mooie penalty serie!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Slechte generale voor de Merseyside derby van a.s. weekend. Scheelt dat bij Everton de vorm ook weg is.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Idd, wel jammer voor ze.

Ik ging daar 1x heen in 2007, toen ik naar Middlesbrough ging, ik ging zonder afspraak of iets naar binnen, ik zei dat ik uit Nederland kwam en ik graag een rondleiding zou willen, na wat wachten gaven ze mij een rondleiding en mocht ik hun pre-season veld zien, leuk om mee te maken zoiets. :+

Die finale in uefa cup finale in Eindhoven waren ze nog niet vergeten ;)

• JeroenNietDoen
Mooi dat we eruit liggen. Ik kan er absoluut niet van wakker liggen dat we de League Cup missen, sterker nog, ik lag toen al te pitten :+

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op woensdag 24 september 2014 @ 06:23:
Mooi dat we eruit liggen. Ik kan er absoluut niet van wakker liggen dat we de League Cup missen, sterker nog, ik lag toen al te pitten :+
Alles op de FA Cup dan maar? In de competitie verwacht ik niet hoger dan een 3e/4e plek voor Arsenal.

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:49:
[...]

Alles op de FA Cup dan maar? In de competitie verwacht ik niet hoger dan een 3e/4e plek voor Arsenal.
Het kan voor Arsenal niet uit om vol voor de CC te gaan. Ze moeten eigenlijk wel jeugd/B-garnituur opstellen.

Verder hebben ze met de CS al een troostprijs ;). Voor de FA-cup gaan ze zeker, maar dat gaat iedere ploeg wel.

De plekken 1 en 2 lijken mij op zeker voor Chelsea en City. Daarna wordt het leuk.

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 24-09-2014 10:18 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2