[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 28 Laatste
Acties:
  • 72.513 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Kaap schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:02:
[...]

Is al vaker in het nieuws geweest dat hij eigenlijk die operatie moet ondergaan. Gerucht gaat dan Van Gaal hem destijds overtuigd had om het uit te stellen i.v.m. het WK.
Gisteren waren er geruchten over scheurtje(s) in zijn kruisband. Dat is misschien wat er speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Falcao > ManU, £6 miljoen, uitgeleend voor 1 jaar
Manchester United have agreed to sign Colombia striker Radamel Falcao in a £6m season-long loan deal from Monaco. Falcao, who must pass a medical, has been linked during the summer with a move away from the French Ligue 1 side, whom he joined for £50m in May 2013. Falcao has scored 11 goals in 20 appearances for Monaco, and has two in three games this season.

The deal includes an option for United to buy the striker for 55m euros (£43.5m) at the end of the loan spell.
Nog meer aanvallers :p

[ Voor 71% gewijzigd door gambieter op 01-09-2014 13:07 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar vooralsnog geen verdedigers. Slim. Ik weet niet hoe lang Luke shawn geblesseerd is maar als Ashley Young het tot die tijd moet overnemen dan gaat ze punten verliezen. Die jongen is een aanvaller geen verdediger.

Helaas ook nog geen aankoop van Arsenal voor de spits positie :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat ik ook niet snap is dat al die nieuwe aankopen van Man Utd (op Di Maria na) nog niet opgesteld konden worden omdat ze geblesseerd of niet fit waren. Die spelers worden toch vooraf uitvoerig medisch getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:18:
Maar vooralsnog geen verdedigers. Slim. Ik weet niet hoe lang Luke shawn geblesseerd is maar als Ashley Young het tot die tijd moet overnemen dan gaat ze punten verliezen. Die jongen is een aanvaller geen verdediger.
Daar heeft 'ie nu toch Blind voor?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:23
Man Utd heeft wel Marcos Rojo voor dit jaar, maar is dat wat eigenlijk?

Verder is Blind ook inzetbaar als back, dus deze keuze snap ik wel heel goed. En hij heeft veel potentie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Rojo is volgens mij gewoon een LB, daar speelde hij bij Agentinie ook. Shaw is duidelijik ook een LB.
Blind is duidelijk gehaald voor het middenveld, wat ik niet begrijp, want daar is hij te zwak en traag voor (zie oranje)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blind heeft geen potentie, die voetbalt goed, maar dat word geen topper, als devensieve mid is Fellaini volgens mij beter. Maarja, van Gaal heeft het niet zo op Fellaini dacht ik. Bij Ajax was hij top, maar dat zegt meer over Ajax dan over hem.

edit
De BBC feed over United's best XI, is hilarisch aan het worden :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Terryb47 schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:43:
Rojo is volgens mij gewoon een LB, daar speelde hij bij Agentinie ook. Shaw is duidelijik ook een LB.
Blind is duidelijk gehaald voor het middenveld, wat ik niet begrijp, want daar is hij te zwak en traag voor (zie oranje)
75 miljoen voor 3 linksbacks, echt een vreemde strategie idd. En een transferbalans van -170 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Rojo is CB/LB die op het WK als LB speelde. Maar dat maakt hem niet een pure LB, net zoals een Abidal dat ook niet was. Shaw is als LB(LWB) gehaald, Blind lijkt me eerder als middenvelder gehaald. Zeg niet dat ik het logisch of handig vind, maar het is niet simpelweg 3x een LB halen voor tientallen miljoenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Blind zijn beste positie is niet linksback, dat is toch wel duidelijk? Louis is misschien wel gek, maar niet zo gek dat hij 3 linksbacks haalt. Maar tweaker2010 weet dat wel beter natuurlijk, die zit goed in dat wereldje.

De zaakwaarnemer van Blind heeft tegenover de pers verklaard dat Blind gehaald is als controleur op het middenveld. Een Cleverly uit de basis spelen is niet zo moeilijk ;).
tweaker2010 schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:21:
Wat ik ook niet snap is dat al die nieuwe aankopen van Man Utd (op Di Maria na) nog niet opgesteld konden worden omdat ze geblesseerd of niet fit waren. Die spelers worden toch vooraf uitvoerig medisch getest?
Reageer ik toch...
Van Gaal confirms Herrera remains injured & Rojo is still waiting on his work permit. "We have 10 injuries... one more than last week."
Shaw heeft 'gewoon' een hamstringblessure.

En je kan toch prima een speler contracteren met een blessure :?. Daar is de test juist voor, om indien geblesseerd de ernst ervan te bekijken.

[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 01-09-2014 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:23:
[...]

Daar heeft 'ie nu toch Blind voor?
Ja klopt. Maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat Blind het fysieke spel in engeland aan kan. Ik dacht ook al te zien dat hij bij NL-ARG het ook niet kon belopen. Als hij linksback moet spelen moet hij de hele wedstrijd heen en weer rennen. Ik zie het nog niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:51

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
StealthyPeanut schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:28:
Man Utd heeft wel Marcos Rojo voor dit jaar, maar is dat wat eigenlijk?

Verder is Blind ook inzetbaar als back, dus deze keuze snap ik wel heel goed. En hij heeft veel potentie!
Nou als LvG dat denkt heeft hij niet heel veel wedstrijden van Ajax écht gekeken. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Of Blind nu wel of niet als back speelt, aan speeltijd zal hij weinig toekomen verwacht ik. Zodra van Gaal ontslagen is (de kerst haalt hij niet als het zo doorgaat) verwacht ik dat alle Nederlandse aankopen op de tribune belanden. Wat is dat toch voor typisch trainergedrag om al die landgenoten rond je heen te verzamelen, slecht voor het teamgevoel. Vermeer heeft het goed gezien door niet voor Man Utd te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, groot gelijk, dan is Feyenoord een veel betere keuze, dat ziet iedereen met boerenverstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Waarom zou Vermeer van de ene bank naar de andere bank willen verhuizen? Hij wordt nu wel afgemaakt door "fans" en media, maar hij wil daadwerkelijk in het doel staan, geef ik hem groot gelijk. Moeten ze bij Ajax echt niet lopen janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar het gejank bij mij als seizoenskaarthouder vooral over gaat, is dat je Vermeer laat gaan, dat je dat doet voor 1 miljoen, en dat je dat doet zonder overleg. (Frankie zei: Ik moest even gaan zitten, heb ik maar gedaan...)

Dat je dan de concurrentie sterker maakt, voor stiekem een belachelijk bedrag.
En het meeste gejankt word er nog omdat er gewoon slecht gevoetbald word. Dat je dan in dezelfde periode een international aan Feyenoord weggeeft, dat is schokkend.

Dat je ondertussen een rijke club bent is leuk, maar daar halen ze de laatste 16 van de CL niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:55:
Nee, groot gelijk, dan is Feyenoord een veel betere keuze, dat ziet iedereen met boerenverstand.
Denk dat de kans bij Feyenoord op een basisplaats toch een stuk groter is dan bij Man Utd met de Gea op 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh zeker, daar heb je zeker een punt. Maar ik denk serieus niet dat Vermeer een optie was voor van Gaal, de goalie is het probleem niet. En die Amos kan ook wel keepen hoor. daar hoef je geen 1 miljoen voor uit te geven.

Maargoed met om de week voetballen loont het misschien om een derde keeper erbij te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:03:
Waar het gejank bij mij als seizoenskaarthouder vooral over gaat, is dat je Vermeer laat gaan, dat je dat doet voor 1 miljoen, en dat je dat doet zonder overleg. (Frankie zei: Ik moest even gaan zitten, heb ik maar gedaan...)
dat is idd wel vreemd dat Overmars niet met De Boer overlegt. maar uiteindelijk is het niet alsof de topscorer aan Feyenoord is verkocht, het is "maar" je 2de keeper toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Ben benieuwd wat er nu met RVP aan de hand is. Zou het echt die operatie zijn of wordt het een twee spitsen systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3-5-2 was toch het idee? Als ie daar nu al vanaf stapt is het geen vent. Minstens tot oktober doorspelen....

3-5-2 met Rooney naar het middenveld. Dan kun je mata en di maria daarnaast zetten, maar dan speelt Januzaj niet.

dan daarachter blind, rojo evans jones en......tja.....rafael ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Waarom niet gewoon 4-4-2 met een ruit op het middenveld? Maar ja als je de geschikte spelers niet hebt...

PS: Hernandez vertrekt naar Real.

[ Voor 14% gewijzigd door tweaker2010 op 01-09-2014 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
verkeerde topic :D

[ Voor 97% gewijzigd door Deadsy op 01-09-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:21:
3-5-2 was toch het idee? Als ie daar nu al vanaf stapt is het geen vent. Minstens tot oktober doorspelen....

3-5-2 met Rooney naar het middenveld. Dan kun je mata en di maria daarnaast zetten, maar dan speelt Januzaj niet.

dan daarachter blind, rojo evans jones en......tja.....rafael ofzo?
Dat is dan 532. Ik vraag me af wat ie nu moet met Blind, Rojo en Shaw. In een systeem met drie verdedigers kun je Shaw eigenlijk al niet opstellen, dat is eigenlijk een pure LB. Rojo zou de linker CV kunnen zijn en Blind de linker middenvelder. Dan verder nog Rooney, Mata, Young en Di Maria op het middenveld? RVP en Falcao in de spits? Wat een rare opstelling. Ben zeer benieuwd hoe LVG hier uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
tweaker2010 schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:43:
Of Blind nu wel of niet als back speelt, aan speeltijd zal hij weinig toekomen verwacht ik. Zodra van Gaal ontslagen is (de kerst haalt hij niet als het zo doorgaat) verwacht ik dat alle Nederlandse aankopen op de tribune belanden. Wat is dat toch voor typisch trainergedrag om al die landgenoten rond je heen te verzamelen, slecht voor het teamgevoel. Vermeer heeft het goed gezien door niet voor Man Utd te kiezen.
Vermeer voor Man United, was dat ooit een optie? En hoe bedoel je al die Nederlandse aankopen? Blind is zijn enige Nederlandse aankoop.

Wellicht toch eens je posts herlezen voordat je weer complete onzin verkoopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, 532-352, wingbacks plaats ze maar waar je wilt.

Ik denk dat shaw ook even erbuiten staat, als ie niet fit is, en na 3 weken/wedstrijden nog niet......dan maak ik me een beetje zorgen voor hem.

Young is denk ik een wissel. Die oefen campagne daar was ie goed. Maarja, daar was iedereen nog goed. Toen kon Herrara ook nog een potje voetballen. Hoe lang is die nu weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

JanW schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:46:
[...]

Vermeer voor Man United, was dat ooit een optie? En hoe bedoel je al die Nederlandse aankopen? Blind is zijn enige Nederlandse aankoop.

Wellicht toch eens je posts herlezen voordat je weer complete onzin verkoopt...
Vermeer was een optie als tweede doelman voor Manchester United ja: http://www.rtlnieuws.nl/s...-had-ook-naar-manu-gekund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:23
Terryb47 schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:08:
[...]

dat is idd wel vreemd dat Overmars niet met De Boer overlegt. maar uiteindelijk is het niet alsof de topscorer aan Feyenoord is verkocht, het is "maar" je 2de keeper toch? ;)
Dat wel. Ajax zelf zal hem niet echt missen, maar dat hij de concurrent gewoon versterkt (ja, dit is wel echt versterken als je ziet hoe Mulder bezig was de laatste matches) is mijns inziens echt slecht. Zeker voor "maar" 1 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat moet je natuurlijk heel hard afkloppen, want dan zul je net zien dat Cillessen straks een rare blessure krijgt. Dan mag Marc denk ik een extra keepers trainer halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

StealthyPeanut schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:02:
[...]

Dat wel. Ajax zelf zal hem niet echt missen, maar dat hij de concurrent gewoon versterkt (ja, dit is wel echt versterken als je ziet hoe Mulder bezig was de laatste matches) is mijns inziens echt slecht. Zeker voor "maar" 1 miljoen.
Wie is nu de tweede keeper van Ajax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Niku schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:12:
[...]

Wie is nu de tweede keeper van Ajax?
Diederik Boer van Zwolle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Vos schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:12:
[...]

Diederik Boer van Zwolle.
Lol, goed opgelet ik. Excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ajax? Verkeerde topic, heren.

Aangaande Chicarito naar Real Madrid, BBC website:
"Here's the deal Javier Hernandez. You can come in, you won't play much but when you do you'll basically need to hang around in the box and wait for Gareth Bale, James Rodriguez, Isco, Luka Modric and Cristiano Ronaldo to put some crosses on your head.
"Hoe does that sound?"
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:57
De salariskosten voor Falcao voor een jaartje huren:
De aanval van United lijkt toch niet het grootste zorgenkindje te zijn voor Louis van Gaal, maar toch heeft de coach zich sterk gemaakt voor de komst van el Tigre. De 28-jarige aanvaller moet worden overgenomen van AS Monaco en wordt bij een transfer de eerste Colombiaan in de clubgeschiedenis van United. In Engeland wordt al druk gespeculeerd over het salaris dat Falcao zal opstrijken en het bedrag dat wordt genoemd is ongelooflijk: liefst 438.000 euro per week. Daarmee zou de spits de best betaalde speler uit de geschiedenis van de Premier League worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Arsenal have activated Klaas-Jan Huntelaar's £12.75m release clause at Schalke. [Junge Welt]
Zou wel opvallend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 19:38
Tja, maar zo zijn we schijnbaar ook bezig met Welback en Vlaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
chengbondkwok schreef op maandag 01 september 2014 @ 19:54:
De salariskosten voor Falcao voor een jaartje huren:

[...]
Is bruto, de helft gaat er ongeveer af aan belasting. Netto houdt hij dus een stuk minder over. Als je het zo gaat rekenen verdienen Messi en Ronaldo 650k per week oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:45
Bayern heeft links buiten Sinan Kurt van Gladbach overgenomen voor, ik meen, 2 miljoen euro. Hij was van te voren nog jeugd speler bij Gladbach, maar Bayern doet naar mijn mening een goede zaak nu. Hij is toch al goed bevriend met Lucas Scholl, dus dat scheelt weer een beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Welbeck naar Arsenal voor £16m. Dat lijkt me nu echt geen speler voor het type spel van Arsenal, hij is houterig en niet balvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik ben er ook absoluut niet blij mee. Nu heb ik hem niet zo goed gevolgd, maar ik heb liever een Balo voor hetzelfde geld. Of Bony voor wat meer.

Maar we zijn het gewend met Wenger ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Wellbeck, wat een prutser is dat. Los van het feit dat het een paniekaankoop is (hij is never beter dan Podolski of Campbell) hebben ook nog even het salaris van Falcao voor ze terugverdiend...erger nog waar is de broodnodige CB en DM? Wederom schandalig slecht gehandeld van Arsenal. Met zo'n selectie ben je gewoon niet CL waardig, laat staan dat je mee kan doet om het kampioenschap. Forget about it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

gambieter schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:47:
Welbeck naar Arsenal voor £16m. Dat lijkt me nu echt geen speler voor het type spel van Arsenal, hij is houterig en niet balvast.
Kanu had dezelfde houterige speelstijl en die deed het prima bij Arsenal. Welbeck moet wel meer gaan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zo, net terug uit het ziekenhuis en effe bijlezen. Ik zie dat Arsenal helaas geen CB en CDM gehaald heeft. De CB's worden dus opgevangen door 3 reserve backs, meer is er niet. Arteta en Flamini nog steeds als CDM's. Transferperiode begon zo goed voor Arsenal, maar eindigt weer net zo ruk als elk seizoen.

Oh ja, en we hebben een afdankertje uit Manchester gekocht :') Nee, serieus, ik weet het niet of Welback wat wordt. Natuurlijk wel goed om een jonge Engelsman erbij te hebben. Misschien dat ie met de aanvoer van de Arsenal middenvelders wel overweg kan.

[ Voor 20% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-09-2014 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Wees niet getreurd, Ajax doet het slechter.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Quad schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 00:42:
Wees niet getreurd, Ajax doet het slechter.
Tja, Nederland, ik verwacht niet echt anders hoor.

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-09-2014 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welbeck en Arsenal....ik weet het nog niet. Maar het zou zo maar kunnen werken. Hij heeft namelijk nooit echt een kans gekregen bij united dus misschien met wat vertrouwen dat het goed komt.

Wanneer komt Wallcot eigenlijk terug? En ik zie persoonlijk liever Podolski spelen, enorme werklust en een heerlijk linker been. En kan mee doen met de korte combinaties van Wilshere en Ramsey. Giroud....tja ik weet niet of ik hem ga missen.

En geen verdediger, met deze competitie moet je echt meer in de breedte hebben wil je mee doen om de titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Hernandez naar Real..:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4S06zYI.jpg

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik snap hem niet? Ziet er uit als een slechte photoshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Bankzitten

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Owja 8)7. Ach, ik zie hem zijn minuten wel maken hoor, meer dan bij Utd.

[ Voor 78% gewijzigd door Vos op 02-09-2014 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Toch ook wel hilarisch dat Diego Lopez (de nr 1 keeper van Real van afgelopen seizoen) zomaar de deur uitwandelt en nu Casillas weer op doel staat. Kennelijk is hij nu opeens wel goed genoeg voor de competitie?
En aankoop Navas mag de bank gaan warmhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
tweaker2010 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:22:
Toch ook wel hilarisch dat Diego Lopez (de nr 1 keeper van Real van afgelopen seizoen) zomaar de deur uitwandelt en nu Casillas weer op doel staat. Kennelijk is hij nu opeens wel goed genoeg voor de competitie?
De logica is vaak ver te zoeken inderdaad en dan 4 - 2 van Sociedad verliezen. :X

Het is dat ik het de mooiste club en mooiste shirt vind, maar qua beleid wordt je er soms gek van. Maar ja, dat is Madrid, he? Sterren ensemble! Zal ook nooit veranderen, denk ik.

Iemand trouwens Zlatan gezien van het weekend? Hij scoorde weer een paar keer en gelijk weer raar doen naar de verdedigers. Echt zo van "Huuaaaahh!!! }) Ik ben de beste!" en daarna deed ie uiteraard weer Ronaldo na met dat springen en dan armen opzij naar beneden als een gladiator. De eerste keer dat ik het zag, dacht ik dat ie hem nadeed, maar nu begin ik lichtelijk te twijfelen of ie niet gewoon zit te trollen. :')
Eerder de stoel van z'n nieuwe wagen. :+

[ Voor 7% gewijzigd door chim0 op 02-09-2014 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:22:
Mooie is nog dat ze Lopez 12M hebben betaald om zijn contract af te kopen, zodat Navas voor 10M mocht komen. Maakt Navas je eerste keeper, of hou Lopez... Tenzij ze er van uit gaan dat het snel afgelopen is met Casillas (wellicht lucratieve transfer a la Xavi, die ook misschien vertrekt in januari of komende zomer?), dan heb je wel een topkeeper in huis met Navas die ook nog eens een aantal jaar mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik meen gezien te hebben dat Valdes nog steeds geen club heeft gevonden. Had toch wel verwacht dat die naar de VS zou vertrekken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
Valdes is toch ook zwaar geblesseerd nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Is in maart geblesseerd geraakt. Tel daar 7 maanden bij op en je zit op oktober. Dus zal nog niet fit genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, die gaat pas tekenen voor de Reds in november zeiden ze bij de BBC. wat ie dan bij de Reds moet. Vraag 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Lekkere assist hoor door die Di Maria.

Edit: De wereldkampioen staat nu met 0-2 achter, lekkere goal die tweede!
Niet dat de Duitsers geen kansen krijgen, Romero keept ook heerlijk.

Edit2: Nog geen 5 minuten na rust, 2 doelpunten door Argentinië, 4-0...

Doet mij denken aan Duitsland - Brazilië. :')

Edit: 1-4.. 8)7 8)7 8)7
3 doelpunten in 5 minuten.. :*)

[ Voor 107% gewijzigd door Quad op 03-09-2014 21:58 ]

PVOutput☀️

• Mosin
Quad schreef op woensdag 03 september 2014 @ 21:10:
Lekkere assist hoor door die Di Maria.

Edit: De wereldkampioen staat nu met 0-2 achter, lekkere goal die tweede!
Niet dat de Duitsers geen kansen krijgen, Romero keept ook heerlijk.

Edit2: Nog geen 5 minuten na rust, 2 doelpunten door Argentinië, 4-0...

Doet mij denken aan Duitsland - Brazilië. :')

Edit: 1-4.. 8)7 8)7 8)7
3 doelpunten in 5 minuten.. :*)
Tja, als Gomez raakt knalt, had het precies andersom kunnen worden. Daarnaast speelde Duitsland wel erg matig, ballen kwamen niet aan en de hele tijd slechte ballen geven. Ach ja Duitsland Weltmeister.. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 04-09-2014 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha mooi filmpje deze onderstaande.

Cazorla _O-

Arsenal ageert tegen homofobie

Om homofobie uit het voetbal te weren heeft de Engelse club Arsenal zich verbonden aan de Rainbow Laces-campagne, een initiatief van de Engelse organisatie Stonewall die strijdt tegen discriminatie van homo's.

In een videoboodschap vertellen onder anderen Theo Walcott, Mikel Arteta en Olivier Giroud dat zij er niks aan kunnen doen dat ze zijn wie ze zijn, maar dat ze samen homofobie uit het voetbal kunnen verbannen.

In het weekend van 13 en 14 september zullen de schoenen van de Arsenal-spelers daarom getooid zijn met speciale regenboogveters als protest tegen homohaat in de voetbalstadions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:26:
Ja, die gaat pas tekenen voor de Reds in november zeiden ze bij de BBC. wat ie dan bij de Reds moet. Vraag 2.
Mits fit is hij beter dan de keepers van Liverpool, imo. Enige dat hij niet mee heeft is lengte en van de lijn komen bij corners, voor de rest een fantastische allround keeper die mijns inziens erg goed bij Liverpool en Rodgers past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:42
Vos schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 22:22:
Haha mooi filmpje deze onderstaande.

Cazorla _O-

[video]

[...]
Wel een mooi initiatief

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
In het verlengde van diegene die paar dagen terug moord en brand schreeuwde over de gigantische schulden van Real en Barca.
Real Madrid heeft in het seizoen 2013-2014 een nettowinst van 38,5 miljoen euro geboekt. De omzet bedroeg 603,9 miljoen euro, 10,9 procent meer dan een jaar eerder. Daarmee is Real nog altijd de waardevolste voetbalclub ter wereld. Dat heeft de Champions League-winnaar vrijdag bekendgemaakt.

De schuld liep terug tot 71,5 miljoen euro, 21 procent minder dan het vorige boekjaar. "Ik vind het belangrijk om dit nieuws te brengen, omdat we ondanks de crisis tevreden kunnen zijn over onze financiële situatie", laat voorzitter Florentino Pérez weten. "Dit geeft ons de mogelijkheid om grote sportieve resultaten te behalen."

Real Madrid trok deze zomer onder anderen James Rodríguez en Toni Kroos aan, maar zag af van Radamel Falcao, die uiteindelijk door Louis van Gaal naar Manchester United werd gehaald. "Het is een prachtige speler, maar we hebben gedaan wat we denken dat het beste is voor de club", aldus Pérez.
In before "Ja, maaaaaaar zal wel geknoeid worden met die rapporten" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Kaap schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 13:53:
In het verlengde van diegene die paar dagen terug moord en brand schreeuwde over de gigantische schulden van Real en Barca.

[...]

In before "Ja, maaaaaaar zal wel geknoeid worden met die rapporten" ;)
De daadwerkelijke schuld is waarschijnlijk wel iets hoger aangezien uitstaande betalingen voor transfers niet onder netto schuld vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
andries.t.net schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 15:37:
[...]

De daadwerkelijke schuld is waarschijnlijk wel iets hoger aangezien uitstaande betalingen voor transfers niet onder netto schuld vallen.
Is hij geloof ik ook.
jaar of 2 geleden las ik ergens dat Real een aardig deel van de schuld met een boekhoudkundig trukje heeft weg gewerkt. De schulden zijn er nog wel maar worden niet meer bij het bedrag opgeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
andries.t.net schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 15:37:
[...]

En dat is een trucje die zoveel clubs toepassen.
Deadsy schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 16:24:
[...]
Is hij geloof ik ook.
jaar of 2 geleden las ik ergens dat Real een aardig deel van de schuld met een boekhoudkundig trukje heeft weg gewerkt. De schulden zijn er nog wel maar worden niet meer bij het bedrag opgeteld.
Daar issie dan :7

[ Voor 36% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-09-2014 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Dat doen er inderdaad meer, wat je als 'schuld' rekent is nogal arbitrair. Desalniettemin wordt er bij zowel Real Madrid wel degelijk al een flink aantal jaar afgelost, hoeveel precies hangt af van je definitie van schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 11:58
Catorce schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 22:58:
Mits fit is hij beter dan de keepers van Liverpool, imo. Enige dat hij niet mee heeft is lengte en van de lijn komen bij corners, voor de rest een fantastische allround keeper die mijns inziens erg goed bij Liverpool en Rodgers past.
Mignolet niet onderschatten hoor... Wat die bij Sunderland heeft laten zien. Hij heeft gewoon de pech dat bij België Courtois nóg beter is (anders had hij het hele WK gekeept), en dat de Liverpool defensie vorig seizoen rammelde langs alle kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Wilibrord schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 23:39:
[...]

Mignolet niet onderschatten hoor... Wat die bij Sunderland heeft laten zien. Hij heeft gewoon de pech dat bij België Courtois nóg beter is (anders had hij het hele WK gekeept), en dat de Liverpool defensie vorig seizoen rammelde langs alle kanten.
Doe ik ook niet, prima keeper. Maar op een paar mindere kwaliteiten na is Victor Valdes echt een wereldkeeper. Daar komt Mignolet niet aan, mijns inziens. Net zoals dat Valdes weer minder is dan Neuer en Courtois.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Heb vanavond de tweede helft bekeken van Portugal - Albanie, vanaf de 0-1. Ik heb het normaal niet op tijdrekken, blessures voordoen etc, maar het was toch wel leuk om te zien dat de Portugezen (de meesters van de irritante maniertjes) er niet mee om konden gaan toen de Albanezen het gebruikten. De Portugezen werden steeds gefrustreerder, zeuren bij de scheids etc. En Albanie won 0-1 :p

(het voetbal zelf was niet mooi, de goal wel)

Schotland had meer kunnen halen tegen Duitsland in de tweede helft, toch 2-1 voor de weltmeister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Het leukste is nog dat de NOS de rechten heeft tot 2018, geen SBS6 gezeik. *O*

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
De Arsenal boys hier kunnen blij zijn, Welbeck beide goals bij de Zwitserland-Engeland 0-2. Het blijft er houterig uitzien, maar 2x scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Mooi! Maar geen blessures!? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:45:
De Arsenal boys hier kunnen blij zijn, Welbeck beide goals bij de Zwitserland-Engeland 0-2. Het blijft er houterig uitzien, maar 2x scoren...
Bijna alle Arsenal boys, zijn er 2 die tegen Welbeck zijn ;)

Ik heb wel vertrouwen in die jongen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Heb 'm voor die prijs ook maar in mijn Fantasy Premier League team gegooid, leek me een betere optie dan Pelle die toch in een minder team speelt en duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik heb de samenvatting van Engeland gezien, maar ik vind ze best dramatisch voetballen, de verdediging is ook 1 grote gatenkaas.

PVOutput☀️

• JeroenNietDoen
Ramsey geblesseerd geraakt met Wales. Echt he....<PIEP> dat kansloze interland geneuzel :r

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:51

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Toch mooi, kan hij rustig herstellen tot de volgende interlands beginnen, stel dat hij vlak daarvoor geblesseerd raakte in de competitie. Toch zonde van de kansen van je land. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-voetbal/2014/09/12/Van-Gaal-moet-nu-ook-Jones-een-maand-missen
Het zit van Gaal ook niet mee. Ben benieuwd wat Falcao kan brengen.

• Mosin
Leuke wedstrijd Real-ATM, heb net BMG-Schalke04 gekeken, maar dat was ook een draak van een wedstrijd zeg!

Trouwens die Bale en al die andere gasten, zijn echt nog geen 10% van wat Ronaldo is, jemig. Achterlijk goede speler, die Ronaldo. (stiekem toch een zwak voor die gast..)

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Nog geen Arsenal fans hier na de 2-2 tegen City? :P Die Costa doet het trouwens ook prima zeg bij Chelsea.
Weer 3 doelpunten vandaag, hij staat totaal al op 7 goals.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 20:58
Koeman lekker bezig. Winnen met 4-0 van Newcastle. Mooie goals. Bij alle 4 kon je Krul weinig verwijten.

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:43:
Nog geen Arsenal fans hier na de 2-2 tegen City?
Alles is al gezegd in de DM draad :Y

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Fleximex schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:45:
Koeman lekker bezig. Winnen met 4-0 van Newcastle. Mooie goals. Bij alle 4 kon je Krul weinig verwijten.
Sinds ik Engels voetbal kijk, durf ik nooit meer wat over NL scheidsrechters te zeggen. Engeland is echt dramatisch. Krul had natuurlijk in de 3rde minuut een 1000% pingel tegen moeten hebben. Zo opzichtig, zo duidelijk dat het pijn aan de ogen deed. De scheidsrechter moet het gezien hebben, het kan niet anders. En gewoon niet fluiten.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:56
Hij gaat lekker bij Real, ook dit keer presteert het middenveld fantastisch en is James een aanwinst voor de Spaanse Liga.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Miki schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 21:58:
Hij gaat lekker bij Real, ook dit keer presteert het middenveld fantastisch en is James een aanwinst voor de Spaanse Liga.
Was dat een sarcastische opmerking? Atletico heeft met 2-1 gewonnen dus zo best was het niet. :P

• Mosin
Jammer, dat Ronaldo, dan net niet de power heeft om te breken, maar er lopen ook wat mensen om hem heen zeg... :+
Die voorzitter krijgt zo nog flink van voren, want Di Maria lijkt toch echt beter te zijn, dan James en daarbij was Di Maria gewoon de man van Argentinië op het WK, domme keuze dus..

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Rodriguez speelt ook niet echt op de plek waar hij hoort? Ze hebben nu teveel spelbepalende spelers en geen dienende spelers.

Atletico was ook niet zo flitsend als vorig seizoen ;)

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:56
Toen ik er van de zomer een opmerking over maakte werd ik weggehoond maar het is toch wel overduidelijk dat Alonso heel erg gemist wordt. Natuurlijk zijn Kroos en James fantastische spelers alleen zoals Gambieter terecht aangeeft heb je ook dienende spelers nodig. Er lopen nu alleen maar mooie mannetjes rond. Toen Flortino in zijn eerste periode president van de club was ging het ook al fout. Ik doel dan op de periode met Zidane, Figo, Ronaldo, Beckham. Toen werd Makalele, Redondo en Guti verkocht en stortte het ook inelkaar.

Anyway de geruchten molen is al in gang gezet. Strootman wordt misschien in de winterstop gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Tja, dat ga je dan krijgen, maar ik zag dat Ronaldo een paar keer pissed was, maar dat kwam, omdat die andere lekker door speelden, terwijl Ronaldo een zee aan ruimte had aan de zijkant. Sommige spelers komen echt nogal over, zo van: Ik wil de bal en ik wil scoren, anders ben ik de lul.
Alonso, is wel degelijk een super speler en Kroos is wel een vervanger, Kroos lijkt me nu niet een arrogante zak die zelf wilt scoren. Zo zie ik de Duitse spelers niet echt.
Die laatste had een rare post op Facebook gezet, het volgende van Kroos:

Wenn wir immer so spielen wie heute, werden wir noch sehr sehr viele Spiele gewinnen diese Saison ! If we always play like tonight we will win many games this season !

Slimme opmerking... :F

Ik denk zelfs dat zijn FB gehackt is ofzo, want dit gaat nergens over natuurlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 14-09-2014 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Di Maria laat tegen QPR leuke dingen zien, scoort eerste goal en prachtige pass die zelfs Rooney niet kon verpesten (hij probeerde het wel), en in goal van Herrera resulteerde.

De verdediging bijft zwak, en De Gea blijft ook een onbetrouwbare keeper. Falcao op de bank, Blind speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
gambieter schreef op zondag 14 september 2014 @ 17:40:
Di Maria laat tegen QPR leuke dingen zien, scoort eerste goal en prachtige pass die zelfs Rooney niet kon verpesten (hij probeerde het wel), en in goal van Herrera resulteerde.

De verdediging bijft zwak, en De Gea blijft ook een onbetrouwbare keeper. Falcao op de bank, Blind speelt.
Hoe speelt Blind?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Nuttig, niet opvallend.

Falcao staat er nu ook bij, dus RvP, Rooney en Falcao tegelijk op het veld. Kan ook wel bij 4-0.

[ Voor 68% gewijzigd door gambieter op 14-09-2014 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Van het BBC verslag:
Daley Blind has impressed today, though he's had an easy ride in that deep midfield position. He hasn't had to do much defensive work but has been very neat and tidy on the ball. Ditto Tyler Blackett - who you feel should make the most of this run in the side.
He'll remember the days he played with Van Persie, Rooney, Falcao, Mata, Di Maria fondly...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ik had Hull-West Ham opstaan, matig voetbal en 0-0. Kijk een twintig minuten later nog eens, en 1-1. Waarbij de 1-1 van Enner Valencia echt een schoonheidje is, wat een knal.

• Deadsy
Magath is ontslagen bij Fulham.

http://www.theguardian.co...sack-manager-felix-magath

Ik vraag me af hoeveel geld hij hun gekost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
Real Madrid C. F. has extended Raphaël Varane's contract with the club until 30 June 2020.
Zo, die is ook binnen. Alleen jammer dat ie bijna nooit speelt, maar ja, zolang Pepe en Ramos er zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
chim0 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:03:
[...]

Zo, die is ook binnen. Alleen jammer dat ie bijna nooit speelt, maar ja, zolang Pepe en Ramos er zijn..
Zolang Pepe en Ramos er zijn zou ik zeker een topper achter de hand houden i.v.m. schorsingen ja. :P

En das een mooi bruggetje naar een andere idioot; Brandao, die in één wedstrijd een ruggenwervel bij V/d Wiel brak door te hard inkomen en de neus van Thiago Motta brak met een kopstoot is voor een half jaar geschorst in Frankrijk. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
chim0 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:03:
[...]

Zonde, vind het een goede voetballer. Had hem graag naar Arsenal zien komen ter vervanging van Mertesacker. Maar goed, de bank bij Real zal goed betalen ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2