Die dacht, wat Dirkje Kuyt kan, moeten hun ook kunnengambieter schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:59:
Van Gaal is wel weer typisch koppig, tot aan het zinloze toe. Ashley Young en Valencia kunnen gewoon niet als de vleugelverdedigers in de 3-5-2/5-3-2. Het zijn gewoon geen verdedigers, het zijn vleugelaanvallers/aanvallende middenvelders. LvG denkt blijkbaar dat hij elke speler op elke positie kan inzetten?
Een systeem is niet heiliger dan het spelersmateriaal.
Die is ook nog wel te koopKaap schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:07:
Die dacht, wat Dirkje Kuyt kan, moeten hun ook kunnen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mee eens, maar dan nog. Di Maria verspeelde de bal waaruit bijna een goal viel, dat mag niet op dit niveau.D-e-n schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:24:
Teamspel begint achterin. Als je die drie namen ziet springen de tranen al in je ogen
Verder kunnen van Persie en Rooney de kansen (die er wel waren) niet afmaken. Zij lijken over hun top heen.
Een beetje flauw om naar de spitsen te wijzen. Ik begrijp dat het spel gewoon slecht was?
Nou, die de scheidsrechters uit Engeland zijn nog scheler dan die van ons
Wat een duidelijke zaken missen die.
Ja en ze kopen nu blind, alsof hij even alles gaat regelen en hij lijkt me niet eens een goede versterking.PWM schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:43:
Tot voor het WK had ik van Gaal dit van harte gegundMaar tijdens het WK kwam hij opeens menselijk en sympathiek over. Veel succes aan Blind.
Hij zal ook niet eerste keus zijn. Hij zal optie nummer 4 of 5 zijn op hun shortlist voor de positie.Mosin schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:02:
[...]
Ja en ze kopen nu blind, alsof hij even alles gaat regelen en hij lijkt me niet eens een goede versterking.
En daarom snap ik niet waarom ze hem kopen. Matige voetballer vind ik het maar.Deadsy schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:06:
[...]
Hij zal ook niet eerste keus zijn. Hij zal optie nummer 4 of 5 zijn op hun shortlist voor de positie.
Nou City bijna ook 2-0 achter, gekker kan het niet worden ;P
edit: EN Verloren
edit: EN Verloren
[ Voor 17% gewijzigd door iPodKiller op 30-08-2014 17:53 ]
Dan ben ik benieuwd wie die andere 3 waren. Je gaat geen 18 miljoen betalen voor een speler die 4e keus is.Deadsy schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:06:
[...]
Hij zal ook niet eerste keus zijn. Hij zal optie nummer 4 of 5 zijn op hun shortlist voor de positie.
34 seconden, Diego Costa... Mooie pass van Fabregas, net geen buitenspel, en Chelsea al 0-1 voor bij Everton.
En 2 min 50 sec, nu misschien net buitenspel, maar toegekend: Ivanovic 0-2. Hoezo bliksemstart?
En 2 min 50 sec, nu misschien net buitenspel, maar toegekend: Ivanovic 0-2. Hoezo bliksemstart?
[ Voor 93% gewijzigd door gambieter op 30-08-2014 18:34 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
0-2 al. Everton gaat butthurt overhouden aan deze wedstrijd denk ik.
Buitenspel goal niet gezien, foutief buitenspel Naismith, hands keeper niet gezien. Gaat lekker scheidsrechters
.
Valt mee. Everton heeft zich terug geknokt in de wedstrijd (bijna letterlijkKaap schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:34:
0-2 al. Everton gaat butthurt overhouden aan deze wedstrijd denk ik.
Hahaha, Falcao bevestigt dat hij naar Real Madrid gaat en verwijdert de tweet razendsnel. Echter, het kwaad is al geschied en het staat overal nu icm screenshots via verschillende apps en de timelines van betrouwbare journalisten die hem volgen.
Real Madrid krijgt dus Falcao, dat wordt toch een aanval zeg... Benzema deed het eindelijk prima nu hij geen concurrent had in de vorm van Higuain, ben benieuwd hoeveel hij nog aan spelen toe komt. Met twee spitsen spelen doen ze niet gok ik, dus zal er toch één op de bank plaats moeten nemen. Vraag me ook af wat de transfersom gaat worden, zou me niets verbazen als het een miljoen of 80 is. Een week geleden ging er ook een huursom (voor 1 jaar) van 15-20 miljoen het web rond, wie weet zal dat het zijn.
Real Madrid krijgt dus Falcao, dat wordt toch een aanval zeg... Benzema deed het eindelijk prima nu hij geen concurrent had in de vorm van Higuain, ben benieuwd hoeveel hij nog aan spelen toe komt. Met twee spitsen spelen doen ze niet gok ik, dus zal er toch één op de bank plaats moeten nemen. Vraag me ook af wat de transfersom gaat worden, zou me niets verbazen als het een miljoen of 80 is. Een week geleden ging er ook een huursom (voor 1 jaar) van 15-20 miljoen het web rond, wie weet zal dat het zijn.
Hij word gehaald als controlerende middenvelder en een Blind zal voor een club als United nooit eerste of tweede keus zijn. Dus dat ze hem halen moet betekenen dat andere spelers nee gezegd hebben of financieel niet haalbaar waren.tweaker2010 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:29:
[...]
Dan ben ik benieuwd wie die andere 3 waren. Je gaat geen 18 miljoen betalen voor een speler die 4e keus is.
Dat ze uiteindelijk 18mln voor hem betalen is vrij simpel te verklaren doordat hij nog een 2 jarig contract had, Ajax hem niet hoefde te verkopen en dat we aan het einde van de transfer periode gaan.
Tel die drie dingen bij elkaar op en dan kan Ajax vrij veel vragen.
ON-GE-LO-FE-LIJK
Die Xabi Alonso, maakt me zeer tevreden. Wat die gast doet is echt niet gezond, vanaf de eigen 16 Lewandowski in z,n voeten aanspelen en loep zuiver dat die bal is... Wat dat betreft een zeer goede vervanger voor Kroos.

Martinez kratst zich nog achter z,n oren, want je ziet gewoon hoe slim die Alonso speelt!
Die Xabi Alonso, maakt me zeer tevreden. Wat die gast doet is echt niet gezond, vanaf de eigen 16 Lewandowski in z,n voeten aanspelen en loep zuiver dat die bal is... Wat dat betreft een zeer goede vervanger voor Kroos.
Martinez kratst zich nog achter z,n oren, want je ziet gewoon hoe slim die Alonso speelt!
[ Voor 15% gewijzigd door Mosin op 30-08-2014 19:31 ]
Benzema misschien interessant voor Arsenal dan. Blijft toch een Fransman heCatorce schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 19:26:
Hahaha, Falcao bevestigt dat hij naar Real Madrid gaat en verwijdert de tweet razendsnel. Echter, het kwaad is al geschied en het staat overal nu icm screenshots via verschillende apps en de timelines van betrouwbare journalisten die hem volgen.
Zou een hele goede spits zijn voor Arsenal, imo.Kaap schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 19:37:
[...]
Benzema misschien interessant voor Arsenal dan. Blijft toch een Fransman he
Wat een wedstrijd zeg Everton - Chelsea. Eto met de 3-4.
EDIT: en 3-5
EDIT: en 3-5
[ Voor 14% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-08-2014 20:06 ]
Niet te koop. Real heeft nu maar 1 spits, met Falcao 2 dus en dat is toch echt het minimum. Al hoop ik maar dat Falcao's account gehacked was.Kaap schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 19:37:
[...]
Benzema misschien interessant voor Arsenal dan. Blijft toch een Fransman he
Chelsea alweer 5
Alles is te koop, dat weet Real maar al te goed. Ze zullen toch ook Falcao willen financieren.andries.t.net schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:07:
[...]
Niet te koop. Real heeft nu maar 1 spits, met Falcao 2 dus en dat is toch echt het minimum.
Chelsea 6 goals nu pffff
Complimenten voor Chelsea en voor Everton, wat een gevecht.
Ik moest wel lachen om de 1-3, de eigen goal van Coleman na die rush van Hazard. Die Coleman is een irritant mannetje met shirttrekken, schoppen, ellebogen wanneer de scheidsrechter niet kijkt, en ik kon de reactie van Costa (die net geel was aangesmeerd door Coleman) wel begrijpen. Altijd leuk zo'n Haha!
En intussen 3-6, wat een fout van Besic maar netjes afgemaakt van Drogba en Costa.
Ik heb eigenlijk nog een hoop schrijfwerk te verrichten, maar blij dat ik toch ben gaan kijken
Ik moest wel lachen om de 1-3, de eigen goal van Coleman na die rush van Hazard. Die Coleman is een irritant mannetje met shirttrekken, schoppen, ellebogen wanneer de scheidsrechter niet kijkt, en ik kon de reactie van Costa (die net geel was aangesmeerd door Coleman) wel begrijpen. Altijd leuk zo'n Haha!
En intussen 3-6, wat een fout van Besic maar netjes afgemaakt van Drogba en Costa.
Ik heb eigenlijk nog een hoop schrijfwerk te verrichten, maar blij dat ik toch ben gaan kijken
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 30-08-2014 20:23 ]
Indien Falcao gehaald wordt dan is dat om een extra spits te hebben, dan ga je niet vervolgens je andere spits verkopen aangezien je dan weer terug bij af bent. Natuurlijk is hij wel te koop, maar dan moet je waarschijnlijk denken aan meer dan het dubbele van wat Arsenal maximaal zou willen betalen.Kaap schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:19:
[...]
Alles is te koop, dat weet Real maar al te goed. Ze zullen toch ook Falcao willen financieren.
Chelsea 6 goals nu pffff
Paar minuten geleden even op VI gekeken, toen stond het nog 1-3
.
Gaat hard daar in liverpool. Morgen maar de samenvatting gaan kijken, met 9 goals valt er wel wat te zien.
Gaat hard daar in liverpool. Morgen maar de samenvatting gaan kijken, met 9 goals valt er wel wat te zien.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Dat is toch al ruim 10 jaar zn handelsmerk ...Mosin schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 19:31:
ON-GE-LO-FE-LIJK
Die Xabi Alonso, maakt me zeer tevreden. Wat die gast doet is echt niet gezond, vanaf de eigen 16 Lewandowski in z,n voeten aanspelen en loep zuiver dat die bal is... Wat dat betreft een zeer goede vervanger voor Kroos.![]()
(Zal eens ff youtuben naar deze
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Naja, hij kan het nog super en was vandaag ook gewoon een van de beste spelers op het veld, hoe lullig dat ook klinkt tegenover een paar spelers, die er al langer zijn.Bospa01 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 21:36:
[...]
Dat is toch al ruim 10 jaar zn handelsmerk ...
(Zal eens ff youtuben naar deze)
Eerste 20 minuten speelde ze onwaarschijnlijk goed en daarna kakte alles zomaar in. Daarnaast speel je gelijk tegen een Schalke, dat op zijn best nog matig is, tja.. dan verdien je het niet om te winnen. Ik ga niet lopen zeggen, dat ze hadden moeten winnen, want een paar spelers waren niet om goed van te worden en dan met name Götze en Shaqiri. Die eerste heeft ergens last van (geen idee wat) en die tweede ontbreekt wat skills die Robben en Ribery wel hebben, namelijk het rustig blijven, kijken, balletje goed afleggen en scoren. Daarmee kun je iets maken en breken op dit niveau en als hij dat niet aan leert, dan wordt het niks bij Bayern voor hem.
[ Voor 27% gewijzigd door Mosin op 30-08-2014 22:02 ]
Waarom vorig jaar dan Higuain verkopen en deze zomer Morata. Logic muchandries.t.net schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:29:
[...]
Indien Falcao gehaald wordt dan is dat om een extra spits te hebben, dan ga je niet vervolgens je andere spits verkopen aangezien je dan weer terug bij af bent. Natuurlijk is hij wel te koop, maar dan moet je waarschijnlijk denken aan meer dan het dubbele van wat Arsenal maximaal zou willen betalen.
Ja hoor, Roberto Martinez: Diego Costa must learn respect. Hij mag eerst naar zijn eigen speler kijken die op zijn minst geel verdiende... Costa is zeker geen lieverdje, maar het hypocriete van brave bonsje Martinez is ook erg triest.gambieter schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:20:
Falcao als backup? Dat gaat toch nergens meer over bij Real. Hup Atletico wat mij betreftandries.t.net schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:29:
[...]
Indien Falcao gehaald wordt dan is dat om een extra spits te hebben, dan ga je niet vervolgens je andere spits verkopen aangezien je dan weer terug bij af bent. Natuurlijk is hij wel te koop, maar dan moet je waarschijnlijk denken aan meer dan het dubbele van wat Arsenal maximaal zou willen betalen.
Als je serieus denkt dat Falcao de tweede spits wordt dan is er iets goed mis met je, me dunkt. Falcao > Benzema, overigens was dat al eerder het plan. Alleen is een transfer van Atleti naar Real nogal beladen, dit is een makkelijkere manier. Tevens kan Jorge Mendes zo weer een extra keer commissie opstrijken. Wat verdient die man een geld zeg, de afgelopen jaren...D-e-n schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 09:36:
[...]
Falcao als backup? Dat gaat toch nergens meer over bij Real. Hup Atletico wat mij betreft
Nadat Falcoa Athletico verliet ging er al een gerucht dat dit simpelweg een tussenstap was om een directe transfer van Athletico naar Real te voorkomen.D-e-n schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 09:36:
[...]
Falcao als backup? Dat gaat toch nergens meer over bij Real. Hup Atletico wat mij betreft
Benzema doet het idd goed, maar Falcao is toch een echte spits.
Real is de reden dat ik sport1 heb, maar ze blijven wel steeds de spelers verkopen waarvoor je de tv aanzet ...
--spuit 11; iPad typt erg langzaaaaam
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 31-08-2014 10:49 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik snap dat Benzema nu het kind van de rekening kan worden. Maar wat is er mis met Benzema? Waarom heb je Falcao nodig? Ja, Benzema scoort minder dan Falcao maar hij laat wel Ronaldo excelleren. Met Benzema kun je nog eens switchen van positie. Dat zie ik Falcao toch minder doen.
Hoe ze één van hun beste middenvelders dumpen, hoe ze nu een steunpilaar van vorig jaar wegdrukken voor nog een grote naam: het is werkelijk beschamend. Jammer dat de UEFA nog steeds niks tegen dit soort ploegen durft te doen. Ze vermoorden het voetbal.
Hoe ze één van hun beste middenvelders dumpen, hoe ze nu een steunpilaar van vorig jaar wegdrukken voor nog een grote naam: het is werkelijk beschamend. Jammer dat de UEFA nog steeds niks tegen dit soort ploegen durft te doen. Ze vermoorden het voetbal.
Xabi is was idd een steunpilaar, de speler die bepaalde hoe Real speelde. Daarnaast ook simpelweg ook iemand met een belachelijke pass in de benen.D-e-n schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 10:48:
Ik snap dat Benzema nu het kind van de rekening kan worden. Maar wat is er mis met Benzema? Waarom heb je Falcao nodig? Ja, Benzema scoort minder dan Falcao maar hij laat wel Ronaldo excelleren. Met Benzema kun je nog eens switchen van positie. Dat zie ik Falcao toch minder doen.
Ik dacht dat Kroos gehaald was als backup / opvolger. Zoals bijvoorbeeld Xavi ook niet meer elke week meedoet bij Barcelona. Als hij simpelweg de ambitie heeft om elke wedstrijd te spelen een Bayern komt langs dan is dat een begrijpelijke keuze.
Ik vind persoonlijk erg jammer overigens.
Overigens, was Alonso geen grote naam dan
Ik had het vooral ook over Di Maria en Benzema als steunpilaren
Wat doen ze volgens jou dat niet mag?D-e-n schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 10:48:
Benzema, mwoah.D-e-n schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 11:02:
Zal me niet verbazen als Benzema ook niet verkocht word, beide zijn goed maar meer subtop dan absolute top. ( zoals een Falcao die steeds genoemd word)D-e-n schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 11:02:
Ze maken schulden?
En alles kopen wat los en vast zit, zonder te kijken wat je al hebt, is slecht voor het voetbal.
En Benzema is geen absolute top zoals Ronaldo of Zlatan maar daardoor past hij wel goed tussen Ronaldo en Bale.
[ Voor 17% gewijzigd door D-e-n op 31-08-2014 11:23 ]
Ze maken gewoon winst hoorD-e-n schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 11:19:
[...]
Ze maken schulden?
En alles kopen wat los en vast zit, zonder te kijken wat je al hebt, is slecht voor het voetbal.
En Benzema is geen absolute top zoals Ronaldo of Zlatan maar daardoor past hij wel goed tussen Ronaldo en Bale.
Op de website kun je het jaaroverzicht incl financiële feiten gewoon downloaden.
Schulden? Deze transferperiode hebben ze tot nog toe 6,5M winst gemaakt.D-e-n schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 11:19:
[...]
Ze maken schulden?
Wikipedia: 2014–15 Real Madrid C.F. season
Nadat ze allerlei trucs hebben uitgehaald met de gemeente en de bank. Maar laat maar. Er zitten kennelijk Real fans hier.
Sorry, ik vind die hele marketing club walgelijk tegenwoordig
Sorry, ik vind die hele marketing club walgelijk tegenwoordig
Nee, er zitten mensen die met feiten komen en niet zo maar wat roepen, dat is een groot verschil.
Feit is dat ze middels een truc hun schuld hebben weggewerkt een aantal jaren terug.
En ik vind het transferbeleid walgelijk en slecht voor het voetbal. Deze marketing machine is een schandvlek op die mooie naam.
En ik vind het transferbeleid walgelijk en slecht voor het voetbal. Deze marketing machine is een schandvlek op die mooie naam.
Kom maar op met de bronnen en bewijzen dat ze dat gedaan hebben. Of is het volgens jouw mening een feit...D-e-n schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 11:30:
Nadat ze allerlei trucs hebben uitgehaald met de gemeente en de bank.
Geen Real fan hier, maar wel iemand die dat oneindige gebler over het zakelijke aspect van Real en Barca wel genoeg gehoord heeft. Real en Barca doen prima zaken, en ja ze hebben inderdaad schulden, maar zolang ze ook gewoon dikke winst maken, is er niks aan de hand.D-e-n schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 11:30:\
Maar laat maar. Er zitten kennelijk Real fans hier.
Ik kocht 2 jaar terug een huis, ik heb de komende 28 jaar ook een dikke schuld staan. Zolang ik dat kan hebben is er niks aan de hand. En nu?
[ Voor 79% gewijzigd door JeroenNietDoen op 31-08-2014 12:43 ]
Ach, dat Real Madrid sterren met andere sterren vervangt is toch alleen maar goed? anders hadden we nooit Ozil bij Arsenal gehad, of Di Maria bij United, en wie had gedacht dat Xabi Alonso ooit bij Bayern zou spelen?
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Sport1 !Terryb47 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 12:43:
Ach, dat Real Madrid sterren met andere sterren vervangt is toch alleen maar goed? anders hadden we nooit Ozil bij Arsenal gehad, of Di Maria bij United, en wie had gedacht dat Xabi Alonso ooit bij Bayern zou spelen?
Waarom zouden ze anders met zn aanbieding komen
Verwijderd
Bij mij zit hij op het evenementenkanaal van Caiway op 14. Nu is er motogpchim0 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 10:41:
Ik hoorde dat Sport1 zender van de maand is, maar ik zie niks op hun website?
De gemeente heeft toch dat complex gekocht waardoor die schuld verdween? Dat is geen geheim ofzo.Kaap schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 12:38:
[...]
Kom maar op met de bronnen en bewijzen dat ze dat gedaan hebben. Of is het volgens jouw mening een feit...
[...]
Het is geen gebler. Het is een terechte klacht over een marketing machine die niks meer met teamopbouw van doen heeft. Het maakt het voetbal kapot. Figuren als Perez zijn de satans van het voetbal.Geen Real fan hier, maar wel iemand die dat oneindige gebler over het zakelijke aspect van Real en Barca wel genoeg gehoord heeft.
Aanvullend: het is niet dat ze gericht het elftal versterken. Want dan kochten ze wel een back. Het is puur sterren kopen en verkopen.
In Nederland wordt zo n club uit de competitie genomen. Het is oneerlijke concurrentie. Eén Europese markt? Niet in het voetbal.Real en Barca doen prima zaken, en ja ze hebben inderdaad schulden, maar zolang ze ook gewoon dikke winst maken, is er niks aan de hand.
Jij gaat netjes afbetalen. Barcelona of Real verzint straks wel weer iets.Ik kocht 2 jaar terug een huis, ik heb de komende 28 jaar ook een dikke schuld staan. Zolang ik dat kan hebben is er niks aan de hand. En nu?
Zoals ik al zeg: er is oneerlijke concurrentie want geen bank of bond die Real of Barca durft aan te pakken. Ook nu met dat transferverbod wordt Barcelona weer gematst. Ze kunnen gewoon vooruit gaan kopen
[ Voor 14% gewijzigd door D-e-n op 31-08-2014 14:23 ]
Barcelona is de afgelopen jaren elk jaar tientallen miljoenen aan het aflossen zodat de schuldenlast eindelijk af neemt nu er gezonde winst gemaakt wordt. Is in de afgelopen tien jaar een miljoen of 150-200 gedaald. Nu is schulden op je nemen voor een bedrijf vaak een goede keuze, immers is dat een goedkope manier om potentiele groei waar te kunnen maken. Zolang ze het kunnen dragen dmv hoge omzet en winst is er mijns inziens weinig aan de hand.D-e-n schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:12:
[...]
De gemeente heeft toch dat complex gekocht waardoor die schuld verdween? Dat is geen geheim ofzo.
[...]
Het is geen gebler. Het is een terechte klacht over een marketing machine die niks meer met teamopbouw van doen heeft. Het maakt het voetbal kapot. Figuren als Perez zijn de satans van het voetbal.
Aanvullend: het is niet dat ze gericht het elftal versterken. Want dan kochten ze wel een back. Het is puur sterren kopen en verkopen.
[...]
In Nederland wordt zo n club uit de competitie genomen. Het is oneerlijke concurrentie. Eén Europese markt? Niet in het voetbal.
[...]
Jij gaat netjes afbetalen. Barcelona of Real verzint straks wel weer iets.
Zoals ik al zeg: er is oneerlijke concurrentie want geen bank of bond die Real of Barca durft aan te pakken. Ook nu met dat transferverbod wordt Barcelona weer gematst. Ze kunnen gewoon vooruit gaan kopen
Dat de Eredivisie er al jaren niet meer toe doet omdat de verschillen in rap tempo groter worden is jammer, maar dat betekent niet dat de bedrijfsvoering oneerlijk of slecht is. Als fan van Real zou ik het wel jammer vinden dat James Rodriguez wordt gehaald en Di Maria zo bij het oud vuil gezet wordt, maar je weet wie je support wanneer Perez aan de macht is. Dat is nu eenmaal zijn business model...
Deed PSV niet een zelfde iets? Hoe vaak hebben Nederlandse gemeentes clubs geholpen? Net zoals dat gemeentes en landen ook bedrijven helpen.D-e-n schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:12:
[...]
De gemeente heeft toch dat complex gekocht waardoor die schuld verdween? Dat is geen geheim ofzo.
Dan is het een ongefundeerde klacht gebaseerd op voornamelijk afgunst. Want de sportieve prestaties blijven anders prima op niveau bij het marketing gebeuren, niks mis mee dus en niet anders dan dat Bayern, Arsenal en Manu doen. Of zijn die clubs nu ook opeens allemaal de boeman?D-e-n schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:12:
[...]
Het is geen gebler. Het is een terechte klacht over een marketing machine die niks meer met teamopbouw van doen heeft.
Nogmaals, de sportieve prestaties zijn er, dus het voetbal heeft er niet onder te lijden. Maar, jij vindt dat het voetbal kapot gemaakt wordt, of gewoon frusti dat je eigen club de aansluiting kwijt is?
Dus inderdaad frusti dat je eigen club de aansluiting met de europese top kwijt isD-e-n schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:12:
[...]
In Nederland wordt zo n club uit de competitie genomen. Het is oneerlijke concurrentie. Eén Europese markt? Niet in het voetbal.

Man man man hou toch opD-e-n schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:12:
[...]
Jij gaat netjes afbetalen. Barcelona of Real verzint straks wel weer iets.

40-50 miljoen of een half miljard is natuurlijk niet echt te vergelijken.Kaap schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:35:
[...]
Deed PSV niet een zelfde iets? Hoe vaak hebben Nederlandse gemeentes clubs geholpen? Net zoals dat gemeentes en landen ook bedrijven helpen.
Laten we trouwens ook wel eerlijk zijn, de sportieve prestaties zijn op de CL afgelopen jaar er enorm lang niet geweest ondanks de astronomische investeringen. Nu kan dat aan een unieke generatie bij Barcelona liggen, maar toch. Ronaldo is aan zijn 6e seizoen begonnen daar en heeft slechts 1 titel gepakt, 1 beker en 1 CL. Deze laatste is natuurlijk een fantastische prestatie, maar de investeringen hebben de afgelopen jaren niet bepaald fantastisch uitgepakt. Tussen de afgelopen CL-titels zit een miljard aan aankopen (!).
Waar Real wel goed in is: verkopen. Allemachtig, wat kunnen die een mooie bedragen krijgen voor spelers zeg. Jaloersmakend.
Waar Real wel goed in is: verkopen. Allemachtig, wat kunnen die een mooie bedragen krijgen voor spelers zeg. Jaloersmakend.
Gaat het niet om. Hij maakt er een principekwestie van, en dus is de waarde niet relevant.toolkist schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:38:
[...]
40-50 miljoen of een half miljard is natuurlijk niet echt te vergelijken.
Dat mis je natuurlijk voor best een deel bij Barca omdat veel Barca spelers in principe 4 life spelen.Catorce schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:41:
[ Voor 37% gewijzigd door JeroenNietDoen op 31-08-2014 14:52 ]
Alsof het transferbeleid bij Barca zo geweldig was/is? Op Messi na hadden ze gelukkig Xavi en Iniesta rondlopen, verder zijn er ook de nodige honderden miljoenen doorheen gejaagd wat weinig opleverde. Denk aan Ibrahimovic en Chygrinski bijvoorbeeld.Catorce schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:41:
Laten we trouwens ook wel eerlijk zijn, de sportieve prestaties zijn op de CL afgelopen jaar er enorm lang niet geweest ondanks de astronomische investeringen. Nu kan dat aan een unieke generatie bij Barcelona liggen, maar toch. Ronaldo is aan zijn 6e seizoen begonnen daar en heeft slechts 1 titel gepakt, 1 beker en 1 CL. Deze laatste is natuurlijk een fantastische prestatie, maar de investeringen hebben de afgelopen jaren niet bepaald fantastisch uitgepakt. Tussen de afgelopen CL-titels zit een miljard aan aankopen (!).
Laten we het maar weer over voetbal hebben.
Super Mario is duidelijk aanwezig bij Spurs-Liverpool, voetballend, maar zijn vizier staat niet erg scherp
. Het staat wel 0-1 voor Liverpool, maar 1-1 was zeker niet onterecht geweest, Spurs heeft ook kansen.
Super Mario is duidelijk aanwezig bij Spurs-Liverpool, voetballend, maar zijn vizier staat niet erg scherp
Haha, mooi om te zien dat je meteen weer in de tegenaanval gaattweaker2010 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 15:00:
[...]
Alsof het transferbeleid bij Barca zo geweldig was/is? Op Messi na hadden ze gelukkig Xavi en Iniesta rondlopen, verder zijn er ook de nodige honderden miljoenen doorheen gejaagd wat weinig opleverde. Denk aan Ibrahimovic en Chygrinski bijvoorbeeld.
Verwijderd
Nee, ze nemen het eerst op.Mosin schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 17:06:
Trouwens, spelen Real en Barca vanavond live ?
Zwakke pot van Barcelona tot nu toe na 40 minuten. Komen niet door het zeer compact spelende Villareal, dat ook erg goed doorjaagt op de spelers van Barcelona. Wel een bal op de paal, maar voor de rest weinig creativiteit om er door heen te breken.
Saaie wedstrijd inderdaad. Waarschijnlijk scoort Messi straks gewoon de 0-1 en gaat Barca met de 3 punten naar huis.
Mejor así
Ik moet het nog maar zien. Het team en de tegenstander houden hem behoorlijk weg bij de rand van de 16, waar hij toch het gevaarlijkste is. Het zou me niets verbazen als hij straks steeds dieper in gaat zakken om de bal op te halen, wordt het alleen maar slechter van. Puntverlies lonkt, hopelijk kan straks Neymar invallen en eventueel wat forceren (al dan niet in combinatie met Messi).Resteleiro schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 19:54:
Saaie wedstrijd inderdaad. Waarschijnlijk scoort Messi straks gewoon de 0-1 en gaat Barca met de 3 punten naar huis.
Iemand Milan-Lazio gezien? Zo ja, hoe was De Vrij?
En daar is de 0-1 van Sandro, voorbereidend werk van Messi. Komt Barcelona goed weg na de kans van Villarreal een paar minuten geleden. Nu vasthouden en de 3 punten mee naar huis. Lastige wedstrijd altijd Villarreal uit.Catorce schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 19:59:
[...]
Ik moet het nog maar zien. Het team en de tegenstander houden hem behoorlijk weg bij de rand van de 16, waar hij toch het gevaarlijkste is. Het zou me niets verbazen als hij straks steeds dieper in gaat zakken om de bal op te halen, wordt het alleen maar slechter van. Puntverlies lonkt, hopelijk kan straks Neymar invallen en eventueel wat forceren (al dan niet in combinatie met Messi).
Mejor así
Zo, door het oog van de naald. Mooie actie van Neymar en mooi rustig gebleven door Messi. Uiteindelijk wel terecht na ook 2x de paal te hebben geraakt, maar Villareal had gewoon mooi op 1-0 voorsprong kunnen komen...Resteleiro schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:38:
[...]
En daar is de 0-1 van Sandro, voorbereidend werk van Messi. Komt Barcelona goed weg na de kans van Villarreal een paar minuten geleden. Nu vasthouden en de 3 punten mee naar huis. Lastige wedstrijd altijd Villarreal uit.
Ik moet zeggen, dat ik het echt een mooie actie van Messi vond, het leek er namelijk op, dat hij het wel in de gaten had, dat als hij hem direct voor zou leggen, dat het gelijk weer hetzelfde verhaaltje werd als 10x eerder. Maakt de actie en legt hem voorCatorce schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:49:
[...]
Zo, door het oog van de naald. Mooie actie van Neymar en mooi rustig gebleven door Messi. Uiteindelijk wel terecht na ook 2x de paal te hebben geraakt, maar Villareal had gewoon mooi op 1-0 voorsprong kunnen komen...
Wat ik je nog wou vragen Catorce, wat denk je nou als je die Matthieu ziet lopen ?
Niet gezien, maar dit staat op vi.nl:Niku schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:00:
Iemand Milan-Lazio gezien? Zo ja, hoe was De Vrij?
Stefan de Vrij zal zijn competitiedebuut voor Lazio snel willen vergeten. Het AC Milan van Nigel de Jong strafte de fouten van de Nederlander genadeloos af en won met 3-1.
Real bliksemstart. Ramos 0-1 en schot op de lat, en Bale een mooie 0-2 na een poortje. En dat zonder CR.
Op Sky Sports zeiden ze niets over Falcao, maar zeggen ze dat Javier Hernandez naar Real zou gaan. Da's me wat, niet goed genoeg voor ManU en dan ga je naar Real Madrid
Op Sky Sports zeiden ze niets over Falcao, maar zeggen ze dat Javier Hernandez naar Real zou gaan. Da's me wat, niet goed genoeg voor ManU en dan ga je naar Real Madrid
[ Voor 45% gewijzigd door gambieter op 31-08-2014 21:29 ]
Hij had een slechte dag vandaag, maar ik ben helemaal niet ontevreden over Mathieu bij Barcelona. Hij brengt ervaring, lengte en vooral snelheid. Het liefst zou ik voorlopig spelen met Bartra en Mathieu, maar Pique samen met Mathieu is ook niet slecht.Mosin schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:10:
[...]
Ik moet zeggen, dat ik het echt een mooie actie van Messi vond, het leek er namelijk op, dat hij het wel in de gaten had, dat als hij hem direct voor zou leggen, dat het gelijk weer hetzelfde verhaaltje werd als 10x eerder. Maakt de actie en legt hem voor
Wat ik je nog wou vragen Catorce, wat denk je nou als je die Matthieu ziet lopen ?
Tactisch gezien was het vandaag ook erg goed van Marcelino, hij liet de zijkanten helemaal open waardoor het spel zich bij Barcelona, dat dan de vrije man zoekt en vindt aan de zijkant, daar naar toe verplaatste. Zeker Dani Alves is geen schim meer van wat hij ooit was, weer een dramatische pot van hem. Talloze slechte voorzetten, vrijwel geen enkele loopacties achter de verdediging en nog een onnodige gele kaart gepakt ook...

Real Madrid en wedstrijden uitspelen
2-2

2-2
ja, ik zit met verbazing te kijken...
Komt goed, die zie ik geen punten verspelen in deze wedstrijd. Teveel kwaliteit en genoeg kansen. Nog een paar corners er bij en dan komen die goals vanzelf, me dunkt.
Winnen zullen ze uiteindelijk wel omdat Real Sociedad niet een hele bijzonder ploeg, zeker niet met al die ontbrekende spelers. Alleen de balans in het elftal is zoek, voorin klasse te over maar op het middenveld al zwakjes en achterin gatenkaas zodra de tegenstander aan de bal is. Ik werd een paar weken geleden nog weggehoond maar zie hier

[ Voor 22% gewijzigd door Miki op 31-08-2014 21:54 ]
3-2.
Het blijft fascinerend hoe slecht Real wedstrijden uitspeelt.
Het blijft fascinerend hoe slecht Real wedstrijden uitspeelt.
Nou, 3-2 voor Sociedad. En verdiend ook, ze hebben meer kansen en vechten ervoor.
Je ziet hetzelfde probleem als bij Brazilie: Marcelo is geen verdediger, Pepe is gek, Ramos te oud en langzaam, enzovoort. Eigenlijk had Real gewoon David Luis moeten kopen
Wat is Benzema trouwens kansloos slecht vandaag.
Je ziet hetzelfde probleem als bij Brazilie: Marcelo is geen verdediger, Pepe is gek, Ramos te oud en langzaam, enzovoort. Eigenlijk had Real gewoon David Luis moeten kopen
Wat is Benzema trouwens kansloos slecht vandaag.
[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 31-08-2014 22:26 ]
Nee, 4-2
Zou hands kunnen zijn, maar Pepe moet niet appeleren maar blokkeren.
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 31-08-2014 22:34 ]
Nog meer wow
Heel belangrijk: het is verdiend. James, Bale, en vooral Benzema, er komt niets uit sinds de 0-2, en Sociedad voetbalt alsof hun leven er vanaf hangt.
Ik moet ook zeggen: wie dat uit-tenue heeft ontworpen, die moet wel kleurenblind zijn. Soort van roze-paars, echt vreselijk lelijk. Wie dat draagt, verdient te verliezen
Dom om Xabi Alonso te verkopen
Ik moet ook zeggen: wie dat uit-tenue heeft ontworpen, die moet wel kleurenblind zijn. Soort van roze-paars, echt vreselijk lelijk. Wie dat draagt, verdient te verliezen
Dom om Xabi Alonso te verkopen
[ Voor 41% gewijzigd door gambieter op 31-08-2014 22:52 ]
gambieter schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 22:46:
Heel belangrijk: het is verdiend. James, Bale, en vooral Benzema, er komt niets uit sinds de 0-2, en Sociedad voetbalt alsof hun leven er vanaf hangt.
CheckMiki schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 16:57:
Ik snap niet zo goed wat Real Madrid bezielt om James te halen. Real Speelt met een 4-3-3 opstelling en als je ziet wat ze op de bank hebben zitten dan klopt er iets niet in de beleidsvoering.
Stijlloos gejat van Wikipedia:
[...]
Wat moet je invredesnaam met zo'n middenveld? Je hebt straks allemaal "mooie mannetjes" die geen stap teveel willen doen. Met dat betreft lijken ze niet helemaal te leren van de geschiedenis.

Wat betreft dat shirt

U zei?Catorce schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:47:
Komt goed, die zie ik geen punten verspelen in deze wedstrijd. Teveel kwaliteit en genoeg kansen. Nog een paar corners er bij en dan komen die goals vanzelf, me dunkt.
Toch bizar om te zien hoe bepalende spelers als Xabi Alonso en Di Maria moesten vertrekken bij Real.
Yep, ze werden met vlagen weggetikt in de tweede helft ...tweaker2010 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 23:07:
[...]
U zei?
Toch bizar om te zien hoe bepalende spelers als Xabi Alonso en Di Maria moesten vertrekken bij Real.
Haha mooi he hoe smaken verschillen. Ik was onlangs in Madrid en zag ze overal, ik vind ze zo mooi dat ik er overweeg een te kopengambieter schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 22:46:
XXXVI
Ik mocht niet zeggen dat Real het voetbal kapot maakt. Dan worden mensen kennelijk boos.
Maar de vraag is ook of ze zichzelf niet kapot maken zo. Elf sterren maken nog geen team kennelijk. Tja, dat krijg je als je alleen maar aan marketing denkt en het bouwen van een team op een tweede plaats komt. Geweldig om te zien dat geld niet altijd wint!
Kan de kruistocht tegen het grote geld dan eindelijk rusten?
Maar de vraag is ook of ze zichzelf niet kapot maken zo. Elf sterren maken nog geen team kennelijk. Tja, dat krijg je als je alleen maar aan marketing denkt en het bouwen van een team op een tweede plaats komt. Geweldig om te zien dat geld niet altijd wint!
Kan de kruistocht tegen het grote geld dan eindelijk rusten?
[ Voor 19% gewijzigd door Señor Sjon op 01-09-2014 12:07 ]
Krijg ik even mooi ongelijk, de tering. Niet verwacht dit, heb de laatste tien minuten nog even gezien. Zeer zwak van Real, waarbij Sociedad keihard door aan het jagen was, mooi om te zien. Wie zouden ze meer gemist hebben deze wedstrijd: Alonso, Di Maria of Ronaldo?tweaker2010 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 23:07:
[...]
U zei?
'Falcao op huurbasis naar Manchester United'
Vervanging van Rooney? Wordt nog een mooi koppel met Van Persie.
http://www.nu.nl/sport/38...is-manchester-united.html
Vervanging van Rooney? Wordt nog een mooi koppel met Van Persie.
http://www.nu.nl/sport/38...is-manchester-united.html
[ Voor 24% gewijzigd door PCSO op 01-09-2014 11:44 ]
Eerder vervanging van RvP. Die moet namelijk nu echt een operatie gaan laten doen aan zijn knieen, daar sukkelt ie al langer mee. Het probleem is echter dat het gevolg van die operatie is dat naar verwachting hij nooit meer zijn fitheid en niveau zal gaan halen.
Als Van Persie eruit ligt kan ik er wel inkomen inderdaad, maar was United niet een beetje zwak achterin?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En hij had ook gewoon 433 kunnen gaan spelen met Di Maria aan de zijkant.
Gonadan schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:54:
maar was United niet een beetje zwak achterin?

Beetje crue..
Van Gaal's filosofie, als wij een goal meer maken dan de tegenstander zit het wel goed.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Is al vaker in het nieuws geweest dat hij eigenlijk die operatie moet ondergaan. Gerucht gaat dan Van Gaal hem destijds overtuigd had om het uit te stellen i.v.m. het WK.D-e-n schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:53:
Wat is je bron daarvan?
Daar plukt ie dan nu als coach de wrange vruchten van. Lekker beleid ook, hetzelfde als Ronaldo bij Real.Kaap schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:02:
[...]
Is al vaker in het nieuws geweest dat hij eigenlijk die operatie moet ondergaan. Gerucht gaat dan Van Gaal hem destijds overtuigd had om het uit te stellen i.v.m. het WK.
Ja, ik denk dat dat dan gebeurd is voordat Van Gaal naar ManU zou gaan.tweaker2010 schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:05:
[...]
Daar plukt ie dan nu als coach de wrange vruchten van. Lekker beleid ook, hetzelfde als Ronaldo bij Real.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2