[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 28 Laatste
Acties:
  • 72.509 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 19:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

gambieter schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 00:15:
[...]

Ik dacht dat ik zijn naam hoorde als vrije trapnemer, maar als ik de opstelling zie, dan zal dat Pereira zijn geweest. Pereira, Herrera :p
:P

Hoop echt dat Rojo en Di Maria zaterdag kunnen spelen en Louis weer gewoon in een normaal systeem gaat spelen.

--------------------------------De Gea--------------------------
Smalling(Rafael)----- Jones--------Evans--------Rojo
--------------------Herrara--------Cleverley-----------------
Mata----------------------Rooney-------------------Di Maria
-----------------------------Van Persie-------------------------

Dan nog op de plek van Evans ----->Hummels, Vertongen of ???? en Cleverley---------->Vidal of De Jong en dan gaan we zelfs nog een spannend seizoen zien in de Premier League.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heeft toch niks met kwaliteit te maken. Als je niet met je B-elftal kan winnen van MK Dons (niks ten nadele van dat team) dan zit er toch iets niet goed in de speelstijl. Als je mee wil doen in het kampioenschap tja dan moet je inderdaad kwaliteit erbij halen. Maar als je B-elftal met 4-0 verliest van een 3e divisie club dan is er wel wat meer aan de hand.

Ik denk dat LVG snel een andere taktiek moet gaan toepassen want dit werkt gewoon niet. Fout erkennen, al is dat al lastig voor hem, en aanpassen aan je spelers en tegenstanders. Dus zou een 442-433 het beste zijn.

Heb nu al medelijden met Di maria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Kennelijk is 532 dus geen garantie voor succes. En kennelijk zijn onze Nederlandse verdedigers beter dan we denken, beter dan die van Man Utd in elk geval. Die Rojo vond ik op het WK nu ook niet zo'n grootheid dus de vraag is of die daar veel aan gaat veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:52:
Dit heeft toch niks met kwaliteit te maken. Als je niet met je B-elftal kan winnen van MK Dons (niks ten nadele van dat team) dan zit er toch iets niet goed in de speelstijl. Als je mee wil doen in het kampioenschap tja dan moet je inderdaad kwaliteit erbij halen. Maar als je B-elftal met 4-0 verliest van een 3e divisie club dan is er wel wat meer aan de hand.

Ik denk dat LVG snel een andere taktiek moet gaan toepassen want dit werkt gewoon niet. Fout erkennen, al is dat al lastig voor hem, en aanpassen aan je spelers en tegenstanders. Dus zou een 442-433 het beste zijn.

Heb nu al medelijden met Di maria.
Los van dat hele speelstijl verhaal (van Gaal speelt geen 5-3-2 maar 3-5-2 bij Man Utd) is het vooral een mentaal probleem. De selectie hangt als los zand aan elkaar: een paar ervaren rotten die het niet kunnen brengen en de rest jong spul wat duidelijk tekort komt. Dan kun je voor teveel geld Di Maria halen maar dat is pure waanzin als de basis van het elftal nog niet staat. Daarnaast een staf waar de sfeer volgens mij ook niet al te best is. Van Gaal staat er alleen voor, de rest staat denk ik te springen tot Giggs het weer overneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

D-e-n schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:47:
Kennelijk is 532 dus geen garantie voor succes. En kennelijk zijn onze Nederlandse verdedigers beter dan we denken, beter dan die van Man Utd in elk geval. Die Rojo vond ik op het WK nu ook niet zo'n grootheid dus de vraag is of die daar veel aan gaat veranderen
Is het niet al heel vreemd om twee linkerflank verdedigers te halen binnen een maand tijd? Shaw en Rojo zijn redelijk inwisselbaar, je gaat in ieder geval niet met beide spelen. Vreemde aankoop vind ik die van Rojo dan ook, die miljoenen hadden op andere posities veel beter besteed kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
En 20 miljoen ook nog. Die is echt niet beter dan Janmaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 19:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

Niku schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:01:
[...]

Is het niet al heel vreemd om twee linkerflank verdedigers te halen binnen een maand tijd? Shaw en Rojo zijn redelijk inwisselbaar, je gaat in ieder geval niet met beide spelen. Vreemde aankoop vind ik die van Rojo dan ook, die miljoenen hadden op andere posities veel beter besteed kunnen worden.
Rojo is gehaald als linksbenige CB die ook als backup van Shaw uit de voeten kan volgens mij.
Het is ook fijn als je als team op de meeste posities gewoon concurrentie hebt en dat was op de LB positie niet het geval.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je alleen maar de PL speelt, dan moet je geen backup van 20 miljoen willen hebben. Want die wil ook spelen. Als je Jones en Evans/Smalling al hebt lopen en die niet aan het voetballen krijgt, hoe krijg je dan een Rojo wel aan het voetballen? Die zal eerst Engels moeten leren, want van Gaal wil Engels praten op het veld. En dan moet ie ook nog 5-3-2 aanleren.

Ik denk dat van Gaal tot de winter aanblijft, dan mag Giggs nogmaals. Want van Gaal gaat niet veranderen van strategie, dat is zijn eer aantasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

beuker19 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:26:
[...]

Rojo is gehaald als linksbenige CB die ook als backup van Shaw uit de voeten kan volgens mij.
Het is ook fijn als je als team op de meeste posities gewoon concurrentie hebt en dat was op de LB positie niet het geval.
Zo veel geld uitgeven voor een wisselspeler als de rest van het elftal rammelt? Wanbeleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 11:58
Rojo is helemaal geen wisselspeler, en Shaw ook niet..
Die gaan beide elke minuut dat ze niet gekwetst zijn spelen. In 352 zal Rojo de meest linkse verdediger zijn, en Shaw de meest linkse middenvelder. In een 532 zijn het de 2 meest linkse verdedigers.

Iedereen maar klagen dat de verdediging rammelt, en als ze dan 2 talentvolle jonge verdedigers kopen is het ook weer niet goed??? Op die 2 plaatsen was absoluut versterking nodig.
Neen, Di Maria, da's wanbeleid, maar Rojo en Shaw absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je Kagawa, Mata et al niet aan het voetballen krijgt, dan is een topper als Di Maria wel welkom. Aan de andere kant, roept ie nu van alle kanten dat ie absoluut niet Real wilde verlaten, dus nog maar zien of ie wel een balletje wil tikken voor Man Utd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
beuker19 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 00:30:
[...]

:P

Hoop echt dat Rojo en Di Maria zaterdag kunnen spelen en Louis weer gewoon in een normaal systeem gaat spelen.

--------------------------------De Gea--------------------------
Smalling(Rafael)----- Jones--------Evans--------Rojo
--------------------Herrara--------Cleverley-----------------
Mata----------------------Rooney-------------------Di Maria
-----------------------------Van Persie-------------------------

Dan nog op de plek van Evans ----->Hummels, Vertongen of ???? en Cleverley---------->Vidal of De Jong en dan gaan we zelfs nog een spannend seizoen zien in de Premier League.
Herrera is toch geblesseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:28
Opmerkelijk opeens de hoeveelheid interesse in United hier. Is dat het "gouden lul" effect? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Meer leedvermaak ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Geen leedvermaak, de meesten gunnen van Gaal echt wel succes (net als bij oranje).

Het is wel een slangenkuil waar hij terecht gekomen is. Het lijkt er ook op dat anderen (sponsors of clubeigenaren) beslist hebben welke spelers er gehaald zijn. Hij heeft zelf weinig te zeggen en moet nu snel presteren anders kan hij binnenkort vertrekken. Triest beleid wordt er daar gevoerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:35

Vos

AFCA

toolkist schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 18:16:
[...]

Herrera is toch geblesseerd?
Klopt, Smalling ook trouwens.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
tweaker2010 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 19:04:
Geen leedvermaak, de meesten gunnen van Gaal echt wel succes (net als bij oranje).

Het is wel een slangenkuil waar hij terecht gekomen is. Het lijkt er ook op dat anderen (sponsors of clubeigenaren) beslist hebben welke spelers er gehaald zijn. Hij heeft zelf weinig te zeggen en moet nu snel presteren anders kan hij binnenkort vertrekken. Triest beleid wordt er daar gevoerd...
Wederom conclusies op basis van aannames :X

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 22:36
JOEPI Xabi Alonso naar Bayern, moet ik daar blij mee zijn ? Mijn gevoel zegt nee, omdat het een Spanjaard is... Als die Pep, zich maar gedraagt en gewoon altijd met Duitse spelers blijft werken.
Aan de andere kant, wel aardige speler, die zal wel gehaald worden i.v.m blessures.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mosin schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:51:
JOEPI Xabi Alonso naar Bayern, moet ik daar blij mee zijn ? Mijn gevoel zegt nee, omdat het een oude Spanjaard is... Als die Pep, zich maar gedraagt en gewoon altijd met Duitse spelers blijft werken.
Aan de andere kant, wel aardige speler, die zal wel gehaald worden i.v.m blessures.
Fixed, leuke aankoop van Bayern, maar wel oud.. die kan nog hooguit 1-2 jaar mee. Is idd meer een aankoop voor de breedte.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
@Kaap: misschien krijg je toch je zin en moet Wenger nu wel een echte spits kopen, nu Giroud 4 maanden buitenspel schijnt te staan met een gebroken been.

Alleen, wat is er op zulke korte termijn nog te krijgen zonder belachelijke bedragen te betalen?

Oeps, en toen las ik dit in het BBC artikel:
"You'll ask who we'll buy to replace Giroud. At the moment, nobody," Gunners manager Arsene Wenger said.

[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 28-08-2014 12:03 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Vos

Vos

AFCA

iPodKiller schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:55:
[...]

Fixed, leuke aankoop van Bayern, maar wel oud.. die kan nog hooguit 1-2 jaar mee. Is idd meer een aankoop voor de breedte.
Ik zou hem per direct ruilen voor Arteta met 2 miljoen erbij ;).

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:56:
@Kaap: misschien krijg je toch je zin en moet Wenger nu wel een echte spits kopen, nu Giroud 4 maanden buitenspel schijnt te staan met een gebroken been.

Alleen, wat is er op zulke korte termijn nog te krijgen zonder belachelijke bedragen te betalen?

Oeps, en toen las ik dit in het BBC artikel:

[...]
Oud nieuws ouwe :P Dit is uit de press conference:
"He had surgery today. It went well but he'll be out until the end of December or beginning of January. We have Walcott coming back soon. Sanogo will make an impact. Campbell and Podolski also. I bought Sanchez to be a striker. Walcott can be a very good striker as well. Sanogo is as well. Campbell is also a striker."
Dus inderdaad gaat hij geen spits halen. Maar by god ik hoop dat hij een CDM nog gaat halen en hij zal toch echt een CB voor de bank moeten halen.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Kaap schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:41:
Oud nieuws ouwe :P Dit is uit de press conference:
Had ik gemist, :p

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vos schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:11:
[...]

Ik zou hem per direct ruilen voor Arteta met 2 miljoen erbij ;).
Ik zou daar zo 2 bovenopgooien, CL winnaars zijn altijd welkom ;)

Diego Costa btw ook misschien 4-6 weken eruit las ik net (hamstring).

edit: Hoe zit het trouwens met Javi Martinez na de komst van Alonso? Is hij nou een centrale verdediger of CVM? Zou hij weg willen? Iig, hij is nog redelijk jong, denk imo dat die niet weg gaat nu, misschien in de winterstop/zomer als er een goede club langskomt.

[ Voor 31% gewijzigd door iPodKiller op 28-08-2014 12:51 ]

• Mosin
[...]

Haha inderdaad, nee maar altijd handig als je zo'n speler nog hebt rond lopen, voor het geval dat. Ik ben alleen niet zo gelukkig, als er concurent voor een Duitse speler is..
iPodKiller schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:44:
[...]

Ik zou daar zo 2 bovenopgooien, CL winnaars zijn altijd welkom ;)

Diego Costa btw ook misschien 4-6 weken eruit las ik net (hamstring).

edit: Hoe zit het trouwens met Javi Martinez na de komst van Alonso? Is hij nou een centrale verdediger of CVM? Zou hij weg willen? Iig, hij is nog redelijk jong, denk imo dat die niet weg gaat nu, misschien in de winterstop/zomer als er een goede club langskomt.
Javi Martinez, is toch eigenlijk een soort van Schweinsteiger, dus een verdedigende middenvelder ?
Hij is namelijk ook flink geblesseerd tijden de Supercup wedstrijd vs Dortmund, dus vandaar die aankopen (denk ik). Bayern heeft namelijk een aantal geblesseerden.

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Mosin schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:58:
[...]

... dus vandaar die aankopen (denk ik). Bayern heeft namelijk een aantal geblesseerden.
Logisch ja, behalve bij Arsenal/Wenger dan want zij vinden dat kopen niet de oplossing is :(
(ook niet wanneer je enigste centrumspits 4-5 maanden eruit ligt)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Vos

Vos

AFCA

Martinez ligt er minimaal een half jaar uit, dus daarom zal Alonso wel komen.

Verwijderd

hij heeft wel gelijk, met podolski, walcott, sanogo en (vind ie zelf) Sanchez. Dan zou ik in eerste instantie ook niet kopen. Ik vind zelf Sanogo wel leuk spelen, datgene wat ik van m gezien heb. Hij schijnt Podolski nu ook te willen behouden voor de club, dus dan zou ik ook geen geld uitgeven.

Het is Wenger, dus gaat het mis, krijgt ie het keihard terug natuurlijk in de media. Ondanks dat Ozil en Sanchez gewoon enorme versterkingen zijn die niemand bij Arsenal had gezien in de glazen bol.

Alleen het slechte word onthouden door de massa, dat zal het zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:53:
hij heeft wel gelijk, met podolski, walcott, sanogo en (vind ie zelf) Sanchez. Dan zou ik in eerste instantie ook niet kopen. Ik vind zelf Sanogo wel leuk spelen, datgene wat ik van m gezien heb. Hij schijnt Podolski nu ook te willen behouden voor de club, dus dan zou ik ook geen geld uitgeven.

Het is Wenger, dus gaat het mis, krijgt ie het keihard terug natuurlijk in de media. Ondanks dat Ozil en Sanchez gewoon enorme versterkingen zijn die niemand bij Arsenal had gezien in de glazen bol.

Zeker niet, als je financieel kijkt doet arsenal het geweldig. Veel opbrengsten en weinig uitgaven (op de uitzonderingen van Sanchez en Ozil na).
Als je kijkt wat Liverpool, man city, man unt, spurs, chelsea uitgeven elk jaar en dan na gaat dat Arsenal ongeveer elk jaar CL speelt. Dan is dat naar mijn mening een goed beleid. Maar als supporter (zoals ik) wil je ook wel eens wat prijzen winnen. En dat kan alleen door geld uit te geven, en om heel eerlijk te zijn is de manier van de andere grote clubs uit engeland niet echt fairplay (ivm schulden e.d.), om nog te zwijgen over real madrid en barca.

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:53:
De massa onthoudt dat hij al 10 jaar geen BPL heeft gewonnen. En terecht. Met een FA Cup en een CS is de honger van de fans nog niet gestild. Hij moet die titel weer eens gaan pakken.

Verwijderd

Maar wat ze dan zouden moeten denken is, dat het zonder Wenger gewoon weer een nieuwe coach krijgt die zijn stempel wilt drukken, ik noem maar iets, een 532 implementeren ofzo (zijstraatje) dus dan zit je nog langer in de problemen.

Wat Wenger doet is al 10 jaar lang een team trekken wat eigenlijk gewoon niet wilde investeren, dus hij moet wel voor de jonkies gaan. Nu er geld is staan er toch ook gewoon grote namen?

Nu ze gerijpt zijn kun je Ramsey en Wilshire niet eruit laten. Nu staat er toch ook gewoon een goed team?
De PL is te winnen door een team of 7, 6 misschien als Man Utd blijft verbazen. Dan is 17x achter elkaar de CL bereiken natuurlijk ook een goede zaak.

Wenger moet helemaal niks winnen, zonder hem is het een team om samen met everton en spurs voor plek 8 te bikkelen.

• D-e-n
  • Nu online
Met een scorende klasbak voorin zou Arsenal toch enorm aan kracht winnen lijkt me. Dat zijn toch jongens die in moeilijke potjes net die goal kunnen maken.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

D-e-n schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:16:
Met een scorende klasbak voorin zou Arsenal toch enorm aan kracht winnen lijkt me. Dat zijn toch jongens die in moeilijke potjes net die goal kunnen maken.
Juist, zoals ik al aangeef moet Arsenal een topspits hebben die gewoon kansen uit het niets maken en juist wel van een kleine kans een doelpunt maakt, of juist op cruciale momenten kan scoren. Daarin zie ik Falcao/Cavani, maar zoals al vaker gezegd, Wenger is al W€ng€r gegaan met Alexis en zal dus niet veel meer uitgeven. Daarmee heb je gewoon veel meer kans op grotere zilverwerk, als Giroud er al zelfs +20 erin kan leggen, laat staan een spits van echte kwaliteit.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[...]
Xabi Alonso voor de breedte? Je hebt geen idee hoe belangrijk hij was voor Spanje en Real. Ik verwacht dat hij voorlopig gewoon in de basis staat (zeker gezien het aantal geblesseerden). Hij kan nog wel even mee hoor.

• D-e-n
  • Nu online
@ipodkiller
Maar vraag is of het nu echt gelijk zo'n dure klasbak moet zijn. Ook een Huntelaar zou bij Arsenal al van waarde zijn volgens mij, of anders een jonge speler die eraan komt. Probleem is dat Wenger altijd vooral oog heeft voor technische middenvelders maar niet voor iemand die ze er gewoon in schiet.

• Mosin
Terryb47 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:48:
[...]

Logisch ja, behalve bij Arsenal/Wenger dan want zij vinden dat kopen niet de oplossing is :(
(ook niet wanneer je enigste centrumspits 4-5 maanden eruit ligt)
Naja, ik kan me voorstellen, dat je dan een bakkie pleuris daarvan krijgt.
Wilt hij dan iemand uit de jeugd daar neer zetten of een valse/neppe spits ? Maar goed, bij Bayern kopen ze voor de breedte, maar ook nog eens goedkoop en goed in, dus het is wel een wereld verschil met Arsenal, waar ze het niet echt goed doen.

(en ook ManU niet, na het zien van dit plaatje)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jENwypB.jpg

Lewandowski transfer vrij, Benatia (mooie prijs ?), Bernat (ook niet te duur), Reina (prima tweede keeper), Rode (Speelt beter, dan ik had verwacht!) en Alonso voor de breedte en in de basis, die ook waarschijnlijk voor een degelijke prijs is gehaald. Ik heb niks te klagen. Maarja als we kijken naar Milan, dan zie je ook dat twee van die mensen (die denken dat ze veel weten) de club slopen en zo heb je in Duitsland ook een paar.. (werder, Schalke?)

[ Voor 24% gewijzigd door Mosin op 28-08-2014 14:35 ]

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:13:
Maar wat ze dan zouden moeten denken is, dat het zonder Wenger gewoon weer een nieuwe coach krijgt die zijn stempel wilt drukken, ik noem maar iets, een 532 implementeren ofzo (zijstraatje) dus dan zit je nog langer in de problemen.
Ach ja, ik zat er al op te wachten, de drogredenen "vrees voor het onbekende" en "Wenger heeft zoveel betekent". Waarom zouden we zo moeten denken? Wenger kan ook gewoon investeren en spelen om de prijzen. Van de fans hoeft hij niet weg, zolang die er voor gaat. Maar grappig om te zien dat jij Wenger al associeert als garantie voor geen prijzen. En jij noemt ons zwartkijkers? Teh funneh :O
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:13:
Wenger moet helemaal niks winnen, zonder hem is het een team om samen met everton en spurs voor plek 8 te bikkelen.
Lekkere ambities heb je dan als men maar niks moet winnen. Dan kun je beter supporter worden van een club uit het rechterrijtje, behalve niet degraderen hebben die ook geen uitzicht op prijzen.

Allemaal leuk en aardig die Wenger fans, al jaren lees ik de constante excuses en het goedpraten van ze. Het is bedroevend dat sommige mensen zelfs nog een drol in clubkleuren zouden pikken als het ze geserveerd zou worden door het management.

Verwijderd

Ja, goed. Jij geeft aan dat hij de PL moet winnen. Dan zou mij reactie zijn als Wenger: "Doe mij dan ook eens zo'n oliesjeik" Chelsea en Man City hebben gewonnen met wat ze hadden, en wat ze hadden is geld.

Waar beweer ik precies dat hij garant staat voor geen prijzen?

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:23
Voor Arsenal kan je eigenlijk alleen maar respect hebben vind ik. Niet meegaan in de belachelijke uitgaves en investeringen van hun concurrenten. Dan heb je als gevolg dat je niet meer 1e wordt, maar je kan jezelf wel recht in de spiegel aankijken.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/zoi9nb.png

Ook bizar hoe je ziet dat vanaf het moment dat Chelsea en later Man City een geldinjectie kregen, ze structureel 3e en 4e zijn geworden.

Pure competitievervalsing in mijn ogen.

• Terryb47
Arsenal heeft een goede mix van jong talent en wat oudere spelers, maar mist net aan die (top)spits, power op het middenveld en spelers voor in de breedte om echt mee te doen om het kampioenschap. Vorig seizoen stond Arsenal niet voor niks 3-4 maanden bovenaan. Maar daarna ging het mis met verschillende blessures, het elftal is gewoon te dun om de competitie te winnen, want het seizoen is lang als je nog in de verschillende bekers en CL meedoet.

Zelfs Liverpool slaagde er niet in om kampioen zonder europees voetbal, kan je nagaan hoe sterk de selectie van City wel niet is. Chelsea wordt ook iedere jaar met 2 vingers in de neus minimaal 3de, daar ben ik wel jaloers op ja (op de prestaties, niet het voetbal) Probleem met Wenger is dat hij nu wel geld te besteden heeft maar niet doet.

Het is toch onbegrijpelijk dat wanneer je centrumspits er maandenlang uit ligt, dat je dan geen vervanger haalt? Sanogo is nog een joch die nog nooit heeft gescoord, daar kan je gewoon niet op rekenen. Je kan wel een buitenspeler in de spits gooien, maar dat zal niet werken.

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:40:
Ja, goed. Jij geeft aan dat hij de PL moet winnen. Dan zou mij reactie zijn als Wenger: "Doe mij dan ook eens zo'n oliesjeik" Chelsea en Man City hebben gewonnen met wat ze hadden, en wat ze hadden is geld.
Onzin, welke ploeg stond afgelopen seizoen de lange tijd op nummer 1? Die ploeg won tevens de FA Cup en de Community Shield. Met de huidige selectie plus enkele gerichte aankopen deze zomer zou je prima kunnen concurreren. Dan bedoelen we dus naast Sanchez, een topspits en een echte CDM.

• Mosin
StealthyPeanut schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:19:
Voor Arsenal kan je eigenlijk alleen maar respect hebben vind ik. Niet meegaan in de belachelijke uitgaves en investeringen van hun concurrenten. Dan heb je als gevolg dat je niet meer 1e wordt, maar je kan jezelf wel recht in de spiegel aankijken.

[afbeelding]

Ook bizar hoe je ziet dat vanaf het moment dat Chelsea en later Man City een geldinjectie kregen, ze structureel 3e en 4e zijn geworden.

Naja wat je respect noemt, hij is blijkbaar wel veel TE voorzichtig, als hij nu iets wilt, zal er iets moeten komen en een goede spits komt natuurlijk niet uit de lucht vallen, daarnaast als je naar Bayern kijkt, die hebben toch heel veel jeugd spelers hoor en kopen daarnaast fatsoenlijk in wat ze nodig hebben, dat is geen probleem toch ?
Je kunt me niet vertellen, dat wanneer je gericht aankopen doet, je veel geld moet uitgeven! Van Martinez had ik nooit gehoord toen hij naar Bayern kwam, maar hij neemt zich gelijk de CL mee.. en vele andere internationale prijzen. Hij kostte dan wel veel, maar nu hebben ze volgensmij iets meer uitgegeven en hebben ze gewoon top spelers binnen gehaald.

[ Voor 15% gewijzigd door Mosin op 28-08-2014 15:32 ]

Verwijderd

Ja, dan sta je 1, maar jij bedoelt eigenlijk te zeggen dat Arsenal eigenlijk 3-4 extra basisklanten had moeten hebben. Want op blessures en dipjes in vorm ga je wel eens plat ja, zelfs als je 1 staat.

De community shield? Oja, laten we daar eens enorme waarde aan hechten. Laten we daar vandaag eens mee beginnen.

Jij zelf gaf aan dat hij de PL moet winnen, waarom dan schermen met een FA cup? Die FA cup heeft ie toch gewonnen met wat ie had? dat is toch goed dan?

Dan heb je straks Cavani (wereldspits, die laten ze gaan bij PSG, geen twijfel mogelijk :)) En dan Giroud straks erbij, en walcott en dan heb je nog Sanogo en Podolski op de loonlijst. Over wanbeleid gesproken...

• StealthyPeanut
Respect voor het beleid bedoelde ik, als in; niet meegaan met investeerders of geldschieters zoeken. Je bent dan gewoon een speeltje van een sjeik of miljonair. En als hij geen zin meer heeft ben je als club gewoon de sigaar.

Hij had wel aankopen moeten doen deze zomer, dat ben ik met je eens. Zeker nu Chiroud eruit ligt en hij gewoon in de verdediging iemand goed kan gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 28-08-2014 15:39 ]

Verwijderd

Ik geloof dat er altijd nog ogen uit waren naar Benzema. maar heb begrepen dat dit niet ging werken.
Volgens mij zijn ze al bijna heel de zomer op zoek naar een spits ( als ik ge geruchten moet geloven). Het zou mij niet verbazen als hij dadelijk toch met, helaas, weer een jong talentje aan komt. Of, nog erger, Remy.

Niks ten nadele van Remy maar dat is nu niet echt een verbetering t.o.v. Giroud.

• Mosin
Ooohw zo, dan begreep ik dat fout!
Nee, dat klopt, daar heb ik ook zeker weten respect voor. Ik hoop dat Bayern en Dortmund ook niet met zo'n rare gasten de zee in gaan.

Ik denk, dat Arsenal wel echt een klein probleem heeft wat een spits betreft, als ik alle echte goede spitsen zo opnoem, dan zullen die niet zo 1,2,3 vertrekken bij hun club.

Trouwens ik las laatst, dat Marko Marin naar Fiorentina ging, dat begint ook een leuke clubje te worden, met Gomez voorin :D

[ Voor 47% gewijzigd door Mosin op 28-08-2014 15:37 ]

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:32:
Ja, dan sta je 1, maar jij bedoelt eigenlijk te zeggen dat Arsenal eigenlijk 3-4 extra basisklanten had moeten hebben. Want op blessures en dipjes in vorm ga je wel eens plat ja, zelfs als je 1 staat.
Ja, dat is precies wat ik bedoel te zeggen. Maar goed, volgens jou hoeft Wenger dat niet te doen omdat hij geen prijzen hoeft te winnen. Waarom, is mij overigens nog steeds een raadsel.
De community shield? Oja, laten we daar eens enorme waarde aan hechten. Laten we daar vandaag eens mee beginnen.
Prima, kan mij het boeien. Welke discussie wil je nu eigenlijk voeren over mijn club?
Jij zelf gaf aan dat hij de PL moet winnen, waarom dan schermen met een FA cup? Die FA cup heeft ie toch gewonnen met wat ie had? dat is toch goed dan?
Het zegt iets over wat er haalbaar was en wat er net te kort kwam. Dat probeer ik in perspectief te zetten.
Dan heb je straks Cavani (wereldspits, die laten ze gaan bij PSG, geen twijfel mogelijk :)) En dan Giroud straks erbij, en walcott en dan heb je nog Sanogo en Podolski op de loonlijst. Over wanbeleid gesproken...
Walcott is geen spits, Sanogo heeft nog een hele lange weg te gaan, zou eerst misschien eens verhuurd moeten worden, en Giroud is het net-niet. Met al je know how vergeet je zelfs Campbell te noemen, maar ik vergeef het je. Ik zie niet in waarom het wanbeleid zou zijn om Cavani naar Arsenal te halen. Zouden wij fans erg blij mee zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-08-2014 16:32 ]

• Vos

Vos

AFCA

Wenger gaat geen half basisteam kopen en/of vervangen. Dat is toch nu wel bekend?

Ander ding...de netto transfer resultaten van de laatste 12 seizoenen:

Chelsea € 587.359.000,-
City € 531.195.000,-
United € 328.500.000,-
Liverpool € 245.100.000,-
Arsenal € 59.105.000,-

Bron: http://www.transferleague.co.uk

Is vanaf het seizoen dat Abramovic bij Chelsea aan het roer kwam. Bij City begon het echte uitgeven paar jaar later, die geven gemiddeld meer uit.

Wie zei er ook al weer dat je met geld geen prijzen kocht? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 28-08-2014 16:38 ]

• StealthyPeanut
Is dit totaal van de 12 seizoenen? Lijkt me erg weinig toch voor Arsenal bijvoorbeeld?

En helaas is het wel waar, dat je titels kan kopen. Zonde ;w

[ Voor 76% gewijzigd door StealthyPeanut op 28-08-2014 16:50 ]

• Vos

Vos

AFCA

De netto transfer resultaten, dus aankopen - verkopen.

• StealthyPeanut
Ah kijk, overheen gelezen. Thx :).

Dat is nogal een verschil ja.....bizar eigenlijk dat dit gewoon KAN anno 2014.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

StealthyPeanut schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:19:

[afbeelding]

Wat een grap. Alsof voetbal draait om het recht in de spiegel aankijken. Ook Arsenal is een bedrijf waar geld verdiend moet worden. En koste Ozil geen 50 miljoen? Arsenal speelt mooi voetbal, maar effectief is het niet.
Om over (gebrek aan) Europees succes maar te zwijgen...

• Mosin
UHUM...KUCH

Ronaldo, voetballer van het jaar, 8ste wereldwonder ofzo.. 8)7 |:(

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Terecht gezien de drie finalisten, het WK is namelijk van de FIFA en dit is een UEFA verkiezing. Zelf vond ik Di Maria er meer recht op hebben, ondanks de 17 CL goals van Ronaldo. Wanneer de knikkers verdeeld werden en andere grote wedstrijden vond ik hem vaak het beste op het veld. Zeker de 3-4 tegen Barcelona, ondanks dat die verloren werd, was hij fenomenaal goed. Het WK niet meegerekend, vond ik hem het beste seizoen hebben het afgelopen jaar.

• Mosin
Laat lekker zitten, die ballet danseres heeft gewonnen ik verander het helaas niet... :')

Stom ook, dat ik die eindeloze discussie weer begin haha, maar ik was natuurlijk een beetje, not amused.

[ Voor 44% gewijzigd door Mosin op 28-08-2014 19:35 ]

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:37:
[...]

Wat een grap. Alsof voetbal draait om het recht in de spiegel aankijken. Ook Arsenal is een bedrijf waar geld verdiend moet worden. En koste Ozil geen 50 miljoen? Arsenal speelt mooi voetbal, maar effectief is het niet.
Je zegt het zelf, het is een bedrijf. En een bedrijf heeft een bedrijfsvoering, vaak met een bepaalde visie. Dus wat nou grap? Ze draaien juist heel goed als bedrijf! Grote gezonde club.

Verder Ozil, die kostte 50 miljoen. En? Je punt?

En ja ze winnen Europees niks, maar komen gemiddeld genomen best ver. Ze verliezen dan van meestal niet de minste ploegen. Wat wil je er mee zeggen? Arsenal is een topclub in Europa, maar qua materiaal kan het niet tippen aan Barca, Real, Bayern, City, Chelsea en misschien nog een paar. Wat dat betreft kan je heel wat ploegen opnoemen die geen succes in Europa behalen ;).

[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 28-08-2014 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
Mosin schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:34:
Laat lekker zitten, die ballet danseres heeft gewonnen ik verander het helaas niet... :')

Stom ook, dat ik die eindeloze discussie weer begin haha, maar ik was natuurlijk een beetje, not amused.
Kan je niet tegen je verlies, omdat twee spelers van Bayern het niet geworden zijn? Siert je niet, als supporter van zo'n grote club.

Nog maar een keer dan. :*

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7PFQ9nvunOno1nHLagR9udG2/full.jpg

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Lijkt mij terecht, Ronaldo is mijn inziens de beste voetballer. Zeker beter dan Robben, maar denk dat de meeste Robben beoordelen op basis van het WK. Ik zie niet in waarom Neuer hem zou moeten winnen.

@Bamboombots: Kom op zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
[...]

Je zegt het zelf......een BEDRIJF heeft een visie, missie en beleid. Onderstaande zegt precies wat ik wilde zeggen.
Vos schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 22:45:
[...]

Je zegt het zelf, het is een bedrijf. En een bedrijf heeft een bedrijfsvoering, vaak met een bepaalde visie. Dus wat nou grap? Ze draaien juist heel goed als bedrijf! Grote gezonde club.

En ja ze winnen Europees niks, maar komen gemiddeld genomen best ver. Ze verliezen dan van meestal niet de minste ploegen. Wat wil je er mee zeggen? Arsenal is een topclub in Europa, maar qua materiaal kan het niet tippen aan Barca, Real, Bayern, City, Chelsea en misschien nog een paar. Wat dat betreft kan je heel wat ploegen opnoemen die geen succes in Europa behalen ;).
Wat is nou je punt eigenlijk Tweaker2010? Arsenal is na Bayern waarschijnlijk de gezondste topclub van Europa. Dat is een keuze die gemaakt wordt. Investeerders vind je overal, maar dergelijk management is zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[...]

Stop.. just stop.. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:16:

Walcott is geen spits, Sanogo heeft nog een hele lange weg te gaan, zou eerst misschien eens verhuurd moeten worden, en Giroud is het net-niet. Met al je know how vergeet je zelfs Campbell te noemen, maar ik vergeef het je. Ik zie niet in waarom het wanbeleid zou zijn om Cavani naar Arsenal te halen. Zouden wij fans erg blij mee zijn.
Know-how....

http://www.dailymotion.co...mier-league-2012-13_sport

http://www.dailymail.co.u...oving-centre-forward.html

Er zijn genoeg voorbeelden te vinden van een Wenger die Walcott als centre forward ziet. Maar het is me vergeven. Ik zal je met rust laten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 22:45:
[...]

Mijn punt is dat Arsenal ook spelers voor te veel geld haalt en paniekaankopen doet. Het beleid daar lijkt nergens op. Je kan wel steeds je beste spelers verkopen maar als je vervolgens niet zinvol inkoopt...
En Europees is Arsenal echt geen topclub, de laatste 4 jaar lagen ze er in de achtste finales al uit.

Een gezonde voetbalclub wint prijzen, want succes levert geld (en grotere sponsordeals) op. Bovendien krijgen meer spelers dan interesse in de club ipv een Van Persie die naar Man Utd moest om kampioen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Mosin schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:13:
UHUM...KUCH

Ronaldo, voetballer van het jaar, 8ste wereldwonder ofzo.. 8)7 |:(
Joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:00:
[...]
Mijn punt is dat Arsenal ook spelers voor te veel geld haalt
Wenger is zo ongeveer de gierigste manager die er is. We hebben vorig seizoen, en dit seizoen, telkens 1 grote uitgave gedaan. Poeh poeh wat geven we miljarden uit. We zijn geen Chelsea of City die een geld(b)oom hebben.
Want Sanchez, Ospina, Chambers en Debuchy zijn paniekaankopen...

Man oh man, anderen hebben het hier ook al eens opgemerkt, maar ook ik vraag me wel eens af waar jij soms je conclusies uit trekt.

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-08-2014 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 05:19:
[...]

Kan je niet tegen je verlies, omdat twee spelers van Bayern het niet geworden zijn? Siert je niet, als supporter van zo'n grote club.

Nog maar een keer dan. :*

[afbeelding]

_/-\o_
Oke, maar wat wil je nu, dat ik nu opeens zeg, godnondeju, die Ronaldo heeft hem echt verdiend.. ?

:w

Als iemand het nog niet zeker wist. Xabi Alonso tekent voor 2 jaar bij Bayern en kost 10 miljoen.

[ Voor 9% gewijzigd door Mosin op 29-08-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

[...]

Mijn punt is dat Arsenal ook spelers voor te veel geld haalt en paniekaankopen doet. Het beleid daar lijkt nergens op. Je kan wel steeds je beste spelers verkopen maar als je vervolgens niet zinvol inkoopt...
Noem de paniekaankopen eens dan? Ben benieuwd naar jouw kennis, jij weet alles van Arsenal klaarblijkelijk.
En Europees is Arsenal echt geen topclub, de laatste 4 jaar lagen ze er in de achtste finales al uit.
Definieer topclub, gaan we die discussie nu WEER krijgen? Wat gaan we als leidraad nemen? Titels? Succes in laatste 4 jaar? UEFA ranking?

Arsenal staat 10e op de club coëfficiënten lijst. Dan ben je imo een Europese topclub.

Je pakt bewust de laatste 4 jaar neem ik aan? ;) Ze verliezen daarin van Bayern (2x), Barca en AC Milan. Echt een schande!
Een gezonde voetbalclub wint prijzen, want succes levert geld (en grotere sponsordeals) op. Bovendien krijgen meer spelers dan interesse in de club ipv een Van Persie die naar Man Utd moest om kampioen te worden.
PROEST! :D

Maar ik reageer al te vaak op jouw aannames en glazenbol reacties, vanaf nu negeer ik je maar denk ik.

[ Voor 40% gewijzigd door Vos op 29-08-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Vos schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:33:

Definieer topclub, gaan we die discussie nu WEER krijgen? Wat gaan we als leidraad nemen? Titels? Succes in laatste 4 jaar? UEFA ranking?

Arsenal staat 10e op de club coëfficiënten lijst. Dan ben je imo een Europese topclub.
Arsenal is Europese top, maar hoort momenteel niet bij de top 5 clubs, ze kunnen gewoon niet op tegen al het geld wat er bij de andere clubs stroomt. Arsenal heeft eigenlijk in mindere mate het probleem wat de Nederlandse topclubs ook hebben, financieel kunnen ze zich gewoon niet meten met de rest. Jammer, maar het huidige voetbal is gewoon verpest door het geld.
[...]

Wat een onzin. De Spaanse clubs zijn de ongezondste die er zijn en stapelen prijs op prijs, de enige gezonde club die zich daar mee kan meten is Bayern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:33:
[...]
Noem de paniekaankopen eens dan? Ben benieuwd naar jouw kennis, jij weet alles van Arsenal klaarblijkelijk.
Ozil voor 50 miljoen op de laatste dag van de window binnenhalen omdat de rest van de aankopen mislukt is noem ik een paniekaankoop (veel overeenkomsten met een Man Utd die nu di Maria haalt trouwens).
Alexis is een goede speler, maar 40 miljoen? Qua bedragen doet Arsenal niet onder voor de de andere PL clubs. Chambers (een 19-jarige) die 20 miljoen kost en tegelijk je aanvoerder (Vermaelen) voor een prikkie verkopen vind ik nou niet echt geweldig beleid. Maar goed, blijkbaar vind jij dat Wenger heel goed presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:57
Qua sportieve resultaten zijn City, Chelsea, Barcelona en Real Madrid topclubs. Bekijk je het totaalplaatje incl. financiën dan niet. Daar blijkt ook uit dat 't financial fair play nog niet echt helpt, want heel fair gaat het niet. Nu moet ik zeggen dat ik er persoonlijk geen problemen mee heb dat mensen tientallen miljoen weggeven aan hun speeltje, maar 't zorgt wel voor een ongelijk speelveld, waardoor het definiëren van een club als topclub of een trainer als toptrainer een stuk lastiger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:03:
[...]

Ozil voor 50 miljoen op de laatste dag van de window binnenhalen omdat de rest van de aankopen mislukt is noem ik een paniekaankoop (veel overeenkomsten met een Man Utd die nu di Maria haalt trouwens).
Alexis is een goede speler, maar 40 miljoen? Qua bedragen doet Arsenal niet onder voor de de andere PL clubs. Chambers (een 19-jarige) die 20 miljoen kost en tegelijk je aanvoerder (Vermaelen) voor een prikkie verkopen vind ik nou niet echt geweldig beleid. Maar goed, blijkbaar vind jij dat Wenger heel goed presteert.
Ach kom. Qua aankoopbeleid kun je Arsenal totaal niet vergelijken met City, Real, Barca en PSG. Dat weet jij ook heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:39
rik86 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:27:
Qua sportieve resultaten zijn City, Chelsea, Barcelona en Real Madrid topclubs. Bekijk je het totaalplaatje incl. financiën dan niet. Daar blijkt ook uit dat 't financial fair play nog niet echt helpt, want heel fair gaat het niet. Nu moet ik zeggen dat ik er persoonlijk geen problemen mee heb dat mensen tientallen miljoen weggeven aan hun speeltje, maar 't zorgt wel voor een ongelijk speelveld, waardoor het definiëren van een club als topclub of een trainer als toptrainer een stuk lastiger is.
De financiële situatie heeft toch niets te maken met de 'stempel' topclub? Je kan hoogstens zeggen dat een club goed presteert t.o.v. het budget. Maar je bent (in mijn ogen) pas een topclub als je jaarlijks mee doet om de prijzen.
Ik denk dat Arsenal in Engeland wel gerekend kan worden als topclub, maar Europees in de subtop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:57
Ja en nee. Om een topclub te zijn moet je in mijn ogen structureel in de top mee kunnen doen. Europees gezien bijvoorbeeld over een periode van 5 jaar minimaal 4x bij de laatste 8 en 1x halve finalist CL. Dat een ploeg als Manchester City dat nu haalt komt dankzij een externe rijke eigenaar die veel geld aan z'n speeltje geeft. De vraag is dan of je kunt spreken van structureel mee kunnen doen én of je dan dus wel echt een topclub genoemd kunt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Geld en prestaties hebben tegenwoordig alles met elkaar te maken. Voetbalprijzen, hoe jammer ook, zijn te koop. Kijk naar Chelsea, City en PSG.

Eigenlijk zijn de enige twee 'pure' competites de EKs en WKs nog, daar speelt geld geen rol van betekenis zoals ie die in het (verrotte) clubvoetbal speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

tweaker2010 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:03:
[...]

Dude, you made my day. _/-\o_

Plz, stop niet met reageren! Ik neem mijn woorden terug ;)

Ozil paniekaankoop en Alexis te duur vinden :')

[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 29-08-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hilarisch die bijzonder kromme gedachtegang van Tweaker2010 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 15:29

Zeddicius

Conscience do cost

Volgens mij doet hij het expres om te kijken hoe ver hij kan gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Torres word voor 2 jaar verhuurd aan AC Milan.
Hij moet er wel zelf nog uit komen met Milan.

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/28991464

Zijn contract loopt over 2 jaar af en dit is denk ik de goedkoopste manier voor Chelsea om van hem af te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Niku schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:42:
Geld en prestaties hebben tegenwoordig alles met elkaar te maken. Voetbalprijzen, hoe jammer ook, zijn te koop. Kijk naar Chelsea, City en PSG.

Eigenlijk zijn de enige twee 'pure' competites de EKs en WKs nog, daar speelt geld geen rol van betekenis zoals ie die in het (verrotte) clubvoetbal speelt.
Indirect worden het EK en WK ook al door het grote geld van de clubs beinvloed. Spanje was nooit zo succesvol geweest zonder het het grote geld van Barca en Real en het feit dat de meeste spaanse spelers daar al op elkaar zijn ingespeeld. Hetzelfde geldt ook voor Bayern waar nu het Duitse elftal van profiteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[b]iPodKiller schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:13:

Ozil paniekaankoop en Alexis te duur vinden :')
50 en 40m is toch ook te duur? Net als 60-70m voor Di Maria of 20m voor Blind. Die prijzen gaan echt helemaal nergens meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Het irritante is dat de prijzen zo willekeurig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Klopt. Als bijvoorbeeld Blind 20m moet opleveren, waarom Clasie dan nog geen 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

toolkist schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 09:28:
Klopt. Als bijvoorbeeld Blind 20m moet opleveren, waarom Clasie dan nog geen 10?
Blind heeft een goed WK gespeeld, daarnaast veel CL en EL ervaring en 2 jaar goed gepresteerd bij Ajax.
Wat ervaring betreft is Clasie toch een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Als ze geen LB hadden ok, maar op het middenveld is blind een echt een drama. Helemaal voor dat bedrag, had ie nog een meerjarig contract ofzo? Die feyenoorders zijn allemaal voor een prikke weggedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Blind had nog een contract tot de zomer van 2016. Verder denk ik idd dat Blind fysiek tekort komt voor de PL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 08:54:
[...]

50 en 40m is toch ook te duur? Net als 60-70m voor Di Maria of 20m voor Blind. Die prijzen gaan echt helemaal nergens meer over.
Nee, jij vind het te duur omdat je het hoge bedragen vind. Het is echter gewoon een markt met waardes en marktwerking. Die prijzen zijn voor een behoorlijk deel marktconform. Of het de pan uitrijst is een hele andere kwestie, dat je het te veel vind is ook begrijpelijk, maar of het echt te duur is in deze markt, nee, dat denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Het is echt te hopen dan Manchester United gaat winnen vandaag. Di Maria is echt een heel goed, dreigende aanwinst. In balbezit zijn ze te slordig. Ook in de aanval mag dat allemaal een stuk scherper allemaal.

[ Voor 29% gewijzigd door Luxicon op 30-08-2014 15:06 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zo goed dat hij nu al gewisseld is terwijl het nog 0-0 staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Dat was omdat hij uitgeput is. Van Persie is net ook gewisseld omdat hij nog niet helemaal fit is. ;)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ja dat snap ik allemaal, maar het zijn toch topspelers? Als het tegen Burnley al niet lukt om te scoren wordt het een lastig verhaal. Niemand slaagt erin die ploeg op sleeptouw te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ja precies, dat zie ik ook zo. Ze voetballen op veels te laag niveau. Ze spelen naar mijn idee op een te laag tempo en missen veel scherpte in het passen en de afronding.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Het loopt allemaal nog niet zo lekker bij Man Utd. Nu nog steeds 0-0 tegen Burnley.
Van Gaal had dit niet verwacht denk ik, 1 puntje tot nu toe. Het voorseizoen liep goed in USA.
Verdediging is niet al te ervaren met Jones en Evans. Ben benieuwd hoe dit seizoen wordt en hoelang Van Gaal mag blijven zitten. Uitgeschakeld in de League Cup, geen europees voetbal nou nou....

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heb Fox Internationaal genomen om eens te kijken hoe van Gaal het zou doen. Had het net zo goed bij Feyenoord kunnen houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Teamspel begint achterin. Als je die drie namen ziet springen de tranen al in je ogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Penalty geven? Ik zou zeggen ja. Helaas

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Leedvermaak is ook vermaak :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Helaas, weer een teleurstellend resultaat. Ik ben benieuwd naar de volgende wedstrijden van MU.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Tot voor het WK had ik van Gaal dit van harte gegund :p Maar tijdens het WK kwam hij opeens menselijk en sympathiek over. Veel succes aan Blind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Football__Tweet ‏@Football__Tweet 6 min.
Manchester United have made their worst start to the Premier League since 2007/08. They still won the title that season. #MUFC

Maar ik denk dat ze geen top 4 halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ze hebben wel een aardige lijst aan blessures. Als die lijst weer kleiner wordt dan kunnen we het wat beter beoordelen lijkt me. Maar dat het een valse start betreft is zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Van Gaal is wel weer typisch koppig, tot aan het zinloze toe. Ashley Young en Valencia kunnen gewoon niet als de vleugelverdedigers in de 3-5-2/5-3-2. Het zijn gewoon geen verdedigers, het zijn vleugelaanvallers/aanvallende middenvelders. LvG denkt blijkbaar dat hij elke speler op elke positie kan inzetten?

Een systeem is niet heiliger dan het spelersmateriaal.

Pagina: 1 ... 5 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2