I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Alleen zullen ze dat daar begrijpen? Die meneer Perez wilt alleen maar geld zien, maar het mag inderdaad slecht genoemd worden als je zo weinig wint.Catorce schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:15:
[...]
Probleem bij Real lijkt een gebrek aan sportief fundament wat betreft speelstijl en spelers die je haalt/laat doorstromen. Het lijkt Perez te gaan om geld verdienen en dat doen ze als geen ander. Maar in 6 seizoenen 1x de competitie, 1x de CL en 2x de beker is te weinig als je er 700M+ in stopt. Natuurlijk heb je altijd concurrentie, maar als je structureel te kort komt in de competitie en slechts 1x een écht grote prijs pakt ter compensatie doe je het niet echt heel goed.
Of hij weg zou moeten? Wmb niet, maar ik zou 4-4-2 gaan spelen met Benzema en CR in de spits (hij is toch al een jaar of 3 geen winger meer), Bale op links zetten of er achter. Maar belangrijkste is een lange termijn visie bepalen en daar naar handelen. Zolang ze dat niet doen, blijft het lastig om voortdurend succes te halen en blijf je teren op incidenteel succes.
Misschien kunnen ze beter het bestuur op de schop nemen. Als je zoveel geld tot je beschikking hebt, dan moet je je toch eens afvragen wat je fout doet. Heel veel teams doen het met minder veel beter, dus Juve heeft Real toch effe een lelijke stoot uitgedeeld.
Ѫа$тёя чѳця аят
Tja, wie denk je wie er over het bestuur gaat? Perez zelf. Die gaat van z'n lang zal ze leven niet weg tenzij hij er uit geforceerd wordt.Mosin schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:20:
[...]
Alleen zullen ze dat daar begrijpen? Die meneer Perez wilt alleen maar geld zien, maar het mag inderdaad slecht genoemd worden als je zo weinig wint.
Misschien kunnen ze beter het bestuur op de schop nemen. Als je zoveel geld tot je beschikking hebt, dan moet je je toch eens afvragen wat je fout doet. Heel veel teams doen het met minder veel beter, dus Juve heeft Real toch effe een lelijke stoot uitgedeeld.
Zelf denk ik dat je komend jaar het grootste gedeelte van de wedstrijden zo kunt spelen dan:

Kroos op CDM ben ik niet heel happy mee, maar zie niet wie ze daar neer moeten zetten dan. Modric en Kroos zullen controle moeten uitoefenen met passing en solide positionering, Bale op links en James op 10. Danilo is al gekocht en DDG lijkt een kwestie van tijd. Volgens mij is er weinig nieuws nodig, ze hebben een fantastische selectie. Nu nog een coach met een solide gameplan en een president met geduld.
Eens, maar ik heb helaas vaak het gevoel dat Bale eigenlijk gewoon te kort komt voor dit niveau. Ondanks het feit dat hij simpelweg op een voor hem verkeerde positie word opgesteld. Met werklust probeert hij te compenseren maar hij komt simpelweg vooral tactisch/technisch te kort.Catorce schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:38:
[...]
Tja, wie denk je wie er over het bestuur gaat? Perez zelf. Die gaat van z'n lang zal ze leven niet weg tenzij hij er uit geforceerd wordt.
Zelf denk ik dat je komend jaar het grootste gedeelte van de wedstrijden zo kunt spelen dan:
[afbeelding]
Kroos op CDM ben ik niet heel happy mee, maar zie niet wie ze daar neer moeten zetten dan. Modric en Kroos zullen controle moeten uitoefenen met passing en solide positionering, Bale op links en James op 10. Danilo is al gekocht en DDG lijkt een kwestie van tijd. Volgens mij is er weinig nieuws nodig, ze hebben een fantastische selectie. Nu nog een coach met een solide gameplan en een president met geduld.
Misschien is het wel een hele goede opkomende linksback

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als je hem juist gebruikt is het een goede speler maar voor de echte top komt hij geloof ik inderdaad te kort.Bospa01 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:43:
[...]
Eens, maar ik heb helaas vaak het gevoel dat Bale eigenlijk gewoon te kort komt voor dit niveau. Ondanks het feit dat hij simpelweg op een voor hem verkeerde positie word opgesteld. Met werklust probeert hij te compenseren maar hij komt simpelweg vooral tactisch/technisch te kort.
Misschien is het wel een hele goede opkomende linksback
Probleem is dat hij wel het salaris vangt van een absolute topper.
Niks mis met die opstelling, alleen over Bale en Benzema heb ik zo mijn twijfels. Benzema speelt wankel en Bale heeft nu niet echt een top seizoen. Helaas hebben ze Morata verkocht, die zou een prima vervanger zijn als je hem wat tijd geeft. Ze hadden hem beter kunnen verhuren of hebben ze ook zoiets in zijn contract staan?Catorce schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:38:
[...]
Tja, wie denk je wie er over het bestuur gaat? Perez zelf. Die gaat van z'n lang zal ze leven niet weg tenzij hij er uit geforceerd wordt.
[afbeelding]
Als je Kroos niet CDM wilt hebben, zou je hem kunnen wisselen met Bale en dan i.p.v. Bale een verdedigend middenvelder neerzetten.
Ѫа$тёя чѳця аят
Volgens mij was er een terugkoopclausule opgenomen in de verkoop van Morata. Tenminste dat werd geopperd door El Sierd tijdens de tweede wedstrijd tegen Juventus.Mosin schreef op zondag 24 mei 2015 @ 16:23:
[...]
Niks mis met die opstelling, alleen over Bale en Benzema heb ik zo mijn twijfels. Benzema speelt wankel en Bale heeft nu niet echt een top seizoen. Helaas hebben ze Morata verkocht, die zou een prima vervanger zijn als je hem wat tijd geeft. Ze hadden hem beter kunnen verhuren of hebben ze ook zoiets in zijn contract staan?
Als je Kroos niet CDM wilt hebben, zou je hem kunnen wisselen met Bale en dan i.p.v. Bale een verdedigend middenvelder neerzetten.
CDM is wel een lastige positie, Ramos heeft wel de voetballende kwaliteiten om dit eventueel in te vullen maar de afgelopen weken is wel gebleken dat dit in de praktijk niet werkt. Real had ervoor kunnen kiezen om Alonso te niet te laten gaan, maar helaas.
In fut is het veel simpeler, Modric met de punt naar achteren op het middenfield en Diego Costa als betonblokje ehm aanspeelpunt voorin ipv Benzema
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Denk dat Bale wel mee kan, je hoeft niet altijd spelers van het niveau Messi te hebben op elke positie. Hij is snel, heeft een goed schot en een prima voorzet en is tevens gevaarlijk met vrije trappen. Prime speler dus op de positie die ik voor hem heb. Wb de CDM: Real heeft vaak genoeg een kwaliteitsoverwicht, dat kun je best hebben als je daar geen absolute breker hebt.Mosin schreef op zondag 24 mei 2015 @ 16:23:
[...]
Niks mis met die opstelling, alleen over Bale en Benzema heb ik zo mijn twijfels. Benzema speelt wankel en Bale heeft nu niet echt een top seizoen. Helaas hebben ze Morata verkocht, die zou een prima vervanger zijn als je hem wat tijd geeft. Ze hadden hem beter kunnen verhuren of hebben ze ook zoiets in zijn contract staan?
Benzema is wmb een zeer onderschatte speler. Dankzij hem kan Ronaldo floreren, want hoe vaak hij wel niet weg gaat uit het centrum om ruimte te maken voor Ronaldo (die ik feite als spits speelt) is niet meer bij te houden. Elke wedstrijd zie je het weer: Benzema naar linksvoor, Ronaldo naar penaltystip of tweede paal. Ik zou hem houden: welke spits kun je halen die er wel 30 in legt en tevens bereid is keihard te werken? Het scoren is het probleem niet bij Real, het verdedigen als team is dat. Wanneer je mijn opstelling pakt en Bale gebruikt zoals hij gebruikt moet worden heb je 7 spelers die echt wel terug lopen (verdedigers plus Kroos, Modric en Bale) en wellicht helpt zelfs James mee. Ronaldo gaat dat nooit van z'n leven doen, die zou je dus juist in de spits moeten zetten.
Haal De Gea, gooi het systeem om en speel gewoon weer voor alle prijzen mee. Niks aan de hand daar, in potentie nog steeds de club die structureel het beste team neer kan zetten in Europa.
Elders: Arsenal kan scoren en staat al 4-0 voor in de eerste helft met een hattrick van Walcott, Liverpool maakt het afscheid van Gerrard nog zuurder door 5-0 achter te staan bij Stoke, en Southampton gaat de kans op de 6e plek missen door een 1-0 achterstand tegen Man City. Wel een laatste PL-goal voor Lampard....
Edit: Sunderland en Chelsea dus intussen 1-1. Cech op doel, ook afscheid?
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 24-05-2015 16:46 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 24-05-2015 16:47 ]
Daar was ik nog helemaal niet op gekomen. Benzema lijkt af en toe niet mee te kunnen, maarja. Feiten vertellen dan een ander verhaal.Catorce schreef op zondag 24 mei 2015 @ 16:41:
[...]
Denk dat Bale wel mee kan, je hoeft niet altijd spelers van het niveau Messi te hebben op elke positie. Hij is snel, heeft een goed schot en een prima voorzet en is tevens gevaarlijk met vrije trappen. Prime speler dus op de positie die ik voor hem heb. Wb de CDM: Real heeft vaak genoeg een kwaliteitsoverwicht, dat kun je best hebben als je daar geen absolute breker hebt.
Benzema is wmb een zeer onderschatte speler. Dankzij hem kan Ronaldo floreren, want hoe vaak hij wel niet weg gaat uit het centrum om ruimte te maken voor Ronaldo (die ik feite als spits speelt) is niet meer bij te houden. Elke wedstrijd zie je het weer: Benzema naar linksvoor, Ronaldo naar penaltystip of tweede paal. Ik zou hem houden: welke spits kun je halen die er wel 30 in legt en tevens bereid is keihard te werken? Het scoren is het probleem niet bij Real, het verdedigen als team is dat. Wanneer je mijn opstelling pakt en Bale gebruikt zoals hij gebruikt moet worden heb je 7 spelers die echt wel terug lopen (verdedigers plus Kroos, Modric en Bale) en wellicht helpt zelfs James mee. Ronaldo gaat dat nooit van z'n leven doen, die zou je dus juist in de spits moeten zetten.
Haal De Gea, gooi het systeem om en speel gewoon weer voor alle prijzen mee. Niks aan de hand daar, in potentie nog steeds de club die structureel het beste team neer kan zetten in Europa.
Je kunt ook wel iets me de selectie en je hoeft inderdaad echt geen 11 Messi spelers te hebben, alleen wil je als Real zijnde (en als je toch met geld smijt) een van de beste spelers ter wereld voor die positie hebben even erbuiten gelaten of ze daar prima kunnen spelen of niet.
Met wat tweaks enzo zal er vast wel iets leuks van te maken zijn, dat is het probleem niet. Iedereen kan daar echt wel een balletje trappen, maar dat moet nu wel een stuk beter gaan als ze het Barca en de anderen in de CL het moeilijk willen maken.
Ѫа$тёя чѳця аят
Geen Messi speler bij Barcelona zou voor Real ook de oplossing zijnMosin schreef op zondag 24 mei 2015 @ 16:49:
[...]
Daar was ik nog helemaal niet op gekomen. Benzema lijkt af en toe niet mee te kunnen, maarja. Feiten vertellen dan een ander verhaal.
Je kunt ook wel iets me de selectie en je hoeft inderdaad echt geen 11 Messi spelers te hebben, alleen wil je als Real zijnde (en als je toch met geld smijt) een van de beste spelers ter wereld voor die positie hebben even erbuiten gelaten of ze daar prima kunnen spelen of niet.
Met wat tweaks enzo zal er vast wel iets leuks van te maken zijn, dat is het probleem niet. Iedereen kan daar echt wel een balletje trappen, maar dat moet nu wel een stuk beter gaan als ze het Barca en de anderen in de CL het moeilijk willen maken.
Gerrard 5-0 down in zijn laatste potjeRoD schreef op zondag 24 mei 2015 @ 16:46:
Stoke - Liverpool inmiddels 5-0. Krankzinnig.
Lampard scoort... in zijn laaste potje.
Voetbal

Dat zou ook een oplossing zijnBospa01 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 16:51:
[...]
Geen Messi speler bij Barcelona zou voor Real ook de oplossing zijn
Ѫа$тёя чѳця аят
Remy deed het best goed weergambieter schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:19:
Drogba vertrekt weer bij Chelsea, met de blessuregevoeligheid en gelekaartgevoeligheid van Costa zal Mourinho toch een reservespits moeten hebben, want met Remy win je echt niet.
Bij Hazard word dat al vrij lang gezegd. Maar ik betwijfel dat Chelsea hem ooit zal laten gaan.Le Enfant! schreef op maandag 25 mei 2015 @ 14:53:
Ben ik de enige die vind dat Eden Hazard en Courtois beter in een andere club zouden spelen om zo hun potentie te volle kunnen benutten? Hazard zou naar PSG, Manchester of eventueel naar Barcelona kunnen (hij heeft de potentie er voor, maar de resultaten laten op zich wachten) en Courtois zou sowieso beter naar de Spaanse of Italiaanse eerste klasse gaan.
Chelsea doet het toch gewoon erg goed, en is europees gezien misschien wel de best of the rest over de afgelopen jaren? (Waarbij de rest de bekende drie zijn (bayern, barca, real).Deadsy schreef op maandag 25 mei 2015 @ 14:58:
[...]
Bij Hazard word dat al vrij lang gezegd. Maar ik betwijfel dat Chelsea hem ooit zal laten gaan.
In Engeland is er sowieso momenteel geen externe promotie voor hun momenteel.
Nu dus mooi Norwich - Middlesbrough kijken
Edit: Tot nu toe lijkt het een wedstrijdje latje trap, wat dat betreft 1-1 inmiddels
[ Voor 29% gewijzigd door toolkist op 25-05-2015 16:13 ]
* gambieter zit gespannen voor de TV, belangrijkste wedstrijd van het seizoen voor de Canaries.toolkist schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:06:
M'n fox abbo is de 20e afgelopen, maar fox go doet t nog![]()
In dezelfde minuut knallers op de lat aan beide kanten

En de ontlading: Cameron Jerome pakt de bal af, verdediger denkt een vrije trap te krijgen, maar nee hoor. 1-0
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 25-05-2015 16:16 ]
Dan zal het nu wel feest zijn in huize Gambietergambieter schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:12:
[...]
* gambieter zit gespannen voor de TV, belangrijkste wedstrijd van het seizoen voor de Canaries.
In dezelfde minuut knallers op de lat aan beide kanten. Het hart klopt in de keel
Edit: En 2-0, lekkere aanval hoor
[ Voor 4% gewijzigd door toolkist op 25-05-2015 16:18 ]
Ja, alsof de katten het weten van de Spanje-Oranje wedstrijd met al die vreugdekreten. Er ligt geen kat naast me vandaag, beiden veilige plekken opgezochttoolkist schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:16:
Dan zal het nu wel feest zijn in huize GambieterWat een gepruts bij Middlesbrough
Intussen ook de 2-0, dat is een mooie goal
De andere PL-clubs zijn voor Norwich: http://www.mirror.co.uk/s...league-club-wants-5756658
[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 25-05-2015 16:26 ]
En gefeliciteerd met de promotie. Volgend seizoen dus weer Norwich - Arsenal op t forumgambieter schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:18:
[...]
Ja, alsof de katten het weten van de Spanje-Oranje wedstrijd met al die vreugdekreten. Er ligt geen kat naast me vandaag, beiden veilige plekken opgezocht
Intussen ook de 2-0, dat is een mooie goal
De andere PL-clubs zijn voor Norwich: http://www.mirror.co.uk/s...league-club-wants-5756658
Back to the PL

De managerwissel is trouwens wat het verschil maakte. De coach die vorig seizoen net voor het einde overnam (Adams) was gewoon niet goed genoeg, Norwich City heeft toen Alex Neil gehaald, een 33-jarige Schot die Hamilton Academical liet promoveren naar de Scottish PL en ze tot de 3e plek omhoog haalde, en halverwege het seizoen bij Norwich begon. Sinds hij het overnam zijn ze kanshebber geweest.
[ Voor 63% gewijzigd door gambieter op 25-05-2015 18:09 ]
Ach gezien de puinhoop bij Ziggo verbaast mij niets, mijn Fox abbo doet het juist wel en mijn Go abo al een maand niet. (tenminste, als je Ziggo hebt dan).toolkist schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:06:
M'n fox abbo is de 20e afgelopen, maar fox go doet t nog![]()
Edit: Tot nu toe lijkt het een wedstrijdje latje trap, wat dat betreft 1-1 inmiddels
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
http://www.sport.es/es/no...stituye-ancelotti-4218008
JPM85 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 20:16:
Ancelotti dus definitief weg. Was te verwachten met alle geruchten, zal wel Benitez worden.
http://www.sport.es/es/no...stituye-ancelotti-4218008

Roma heeft de derby gewonnen en speelt volgend seizoen sowieso CL, mooi
Fenerbahce heeft 4 rode kaarten gepakt en alsnog niet verloren
Matchfixing?Capacitor schreef op maandag 25 mei 2015 @ 21:25:
Wat is er in Turkije gebeurd? Heeft iemand die wedstrijd gezien?
Fenerbahce heeft 4 rode kaarten gepakt en alsnog niet verlorenZe hadden echter moeten winnen om nog kans te maken op het kampioenschap.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Nu europese super cup gewonnen, wk voor clubteams.
En dan gaan ze Benitez halen, lachwekkend. Ben in 2011 naar Real Madrid geweest veel sympathie voor de club maar dit...
Hoop dat Ronaldo naar PSG gaat, dan is Real niks meer.
Dit zegt alles:

[ Voor 18% gewijzigd door Mars18 op 26-05-2015 11:24 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Mourinho in de bocht

[ Voor 40% gewijzigd door gambieter op 27-05-2015 16:17 ]
Vind ik ook. Aan de andere kant, bij teams zoals Real, Bayern en Barca met zulke kwaliteit spelers, maakt het volgens mij niet uit wie je ervoor zet, die spelers doen gewoon hun ding en hebben echt geen coach nodig. Of denk je dat Messi opeens anders gaat spelen als er een andere trainer voor staat? Hooguit tactisch, dat ie spelers op een andere plek neerzet, maar voor de rest doen ze het allemaal zelf. Uitzondering Mourinho, die overal waar ie komt de bus neerplempt.Mars18 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:21:
Slaat echt nergens op om Ancelotti te ontslaan, vorig jaar de CL gewonnen voor eerst in jaren en de beker.
Nu europese super cup gewonnen, wk voor clubteams.
En dan gaan ze Benitez halen, lachwekkend. Ben in 2011 naar Real Madrid geweest veel sympathie voor de club maar dit...
Hoop dat Ronaldo naar PSG gaat, dan is Real niks meer.
Dit zegt alles:
[afbeelding]
Vind het alleen een beetje zielig voor Bale. Die jongen wordt kapot gemaakt bij die club. Die kan dat snelle, technische Spaanse spel helemaal niet aan en staat daar totaal verkeerd aan die rechter kant. Die moet gewoon lekker terug naar Engeland, waar ie bij dat kick-and-rush voetbal lekker banen kan maken. Snap niet dat Real dat niet inziet.
Benitez vind ik trouwens niet leuk als die komt en Ronaldo naar PSG is ook niet leuk, dus laten we dat maar niet doen.
,,Benítez op weg naar Real? Hij zal van Ronaldo een geweldige verdediger maken...", aldus Babel.
[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 29-05-2015 07:05 ]
Pfff had wel zin in maar ga geen fox nemen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
heeft links en rechts wel prijzen gepakt maar het is toch geen top trainer die je zou verwachten bij Real.
Of willen ze het idee van chim0 testen?
Dat het echt niets uitmaakt wie er voor de groep staat, ze doen toch wel mee om de prijzen.
Heb je het Schotse voorprogramma niet gekeken?Vos schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:27:
Avondje bekevoetbal begint! Eerst de FA cup, dan om 20:00 Duitse beker en om 21:30 de Spaanse. Kan slechter.
Op het werk doen we een sweepstake, maar dan aangaande de minuut van de eerste goal. Ik heb de 29e minuut
edit: oh well, £1 armer
[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 30-05-2015 19:02 ]
Arsenal is veel sterker, Villa heeft veel overtredingen nodig waarbij ze qua kaarten nog gespaard worden. Hadden er al 2 meer moeten zijn.
Die Alexis..
WTF...alles is toch op Sport 1 uitgezonden tot en met de halve finales? Heb iig volgens mij daar wel alles gezien. Ik heb nooit iets gehoord van dat de fnale niet te zien zou zijn maar nu zie ik het ook...is er nog een andere manier om via Fox die finale te zien (pay per view ofzo) op tv?v8power67 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:20:
Klopt het nou dat de finale copa del ray op fox is ?? Dacht dat sport 1 die spaanse cup had ??
Pfff had wel zin in maar ga geen fox nemen.
Edit: Deze link dus: https://www.ziggo.tv/sport/voetbal/ -->Is dit wel legit?
[ Voor 6% gewijzigd door Japser op 30-05-2015 20:08 ]
Trieste bedoeling een finale opkopen.
Ik wil zo graag die pot zien, heb de hele Copa del Rey gevolgd (zowieso alles van Barca).
...
Neymar haalt een trucje uit, maar doet dit met benen en bal (voetbal heet het immers), gaan ze hem belagen als een stelletje wilde honden. Als je niet beter bent, ga lekker een eind fietsen ofzo.
Verder commentator ook lekker zijn mening voorhouden. Zit ik niet op te wachten, zeker niet bij een betaalzender. Minuut of 15 geleden werd hij geraakt, gaat eerst 2 minuten lang zijn mening verkondigen dat hij loopt te huilen, en bij de eerste herhaling moet hij zijn mening terug draaien. Lief en eind op, en hou je mening voor je. Sowieso zijn de Nederlandse commentatoren nogal van hun mening te verkondigen.
edit;
Wat is dat Fox toch een pruts zender, doen ze bij Sport1 beter.
Hele huldiging heb ik 1 minuut van kunnen zien, en ze gaan weer terug naar de studio/reclame.
Het is een freaking bekerwedstrijd, ik wil dus het feest zien.
[ Voor 15% gewijzigd door JPM85 op 30-05-2015 23:38 ]
Snap best dat ze bij Athletic denken dat het provocatie is, maar wat een achterlijke reactie zeg van die spelers. Begon bijna op 1984 te lijken...JPM85 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 23:18:
Man, man, man. Ga lekker boksen als Atletico zijnde.
Neymar haalt een trucje uit, maar doet dit met benen en bal (voetbal heet het immers), gaan ze hem belagen als een stelletje wilde honden. Als je niet beter bent, ga lekker een eind fietsen ofzo.
Verder commentator ook lekker zijn mening voorhouden. Zit ik niet op te wachten, zeker niet bij een betaalzender. Minuut of 15 geleden werd hij geraakt, gaat eerst 2 minuten lang zijn mening verkondigen dat hij loopt te huilen, en bij de eerste herhaling moet hij zijn mening terug draaien. Lief en eind op, en hou je mening voor je. Sowieso zijn de Nederlandse commentatoren nogal van hun mening te verkondigen.
edit;
Wat is dat Fox toch een pruts zender, doen ze bij Sport1 beter.
Hele huldiging heb ik 1 minuut van kunnen zien, en ze gaan weer terug naar de studio/reclame.
Het is een freaking bekerwedstrijd, ik wil dus het feest zien.
Messi was weer geniaal, Rakitic erg sterk ook. Mooi om Xavi en Iniesta de beker op te zien halen, een fantastisch duo dat tot een einde komt helaas.

DUGG
Samen met Getafe Maradona run, AC Milan in de kruising, Arsenal lobje over Almunia, Real Madrid dribble in halve finale CL en eerder tegen Athletic Bilbao zijn beste goal. Right up there.
Wat. Een. Goal.
Ow, en Dani Alves

Catorce schreef op zondag 31 mei 2015 @ 15:39:
[video]
Samen met Getafe Maradona run, AC Milan in de kruising, Arsenal lobje over Almunia, Real Madrid dribble in halve finale CL en eerder tegen Athletic Bilbao zijn beste goal. Right up there.
Wat. Een. Goal.
[ Voor 4% gewijzigd door Le Enfant! op 31-05-2015 17:09 ]
Dat is toch ook totaal niet nodig om een goal mooi te vinden?
Zie nu pas dat hij net over de middellijn al begon met lopen. Zo'n doelpunt dat je bij de F'jes ook wel eens ziet, als er zo'n jochie bij zit dat wél kan voetballen terwijl de rest nog moeite heeft om op twee benen te blijven staanCatorce schreef op zondag 31 mei 2015 @ 15:39:
[video]
Wat. Een. Goal.
Ja, dat vond ik eigenlijk ook enkel seconden nadat ik het postte.toolkist schreef op zondag 31 mei 2015 @ 16:40:
[...]
Dat is toch ook totaal niet nodig om een goal mooi te vinden?
Edit: en nu ook Napoli een rode kaart.
[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 31-05-2015 22:22 ]
Er is niets als serie aRoD schreef op zondag 31 mei 2015 @ 22:16:
Het wonder van Napels zit er aan te komen.0-2 achter, geloof lijkt een beetje uit de ploeg, maar na de 1-2 ging het los. Rode kaart voor Lazio en nu de 2-2. Dit wordt nog wat, heerlijke pot
Edit: en nu ook Napoli een rode kaart.
Roma heeft Balzaretti er in gezet omdat de wedstrijd er niet meer toe doet.
Balzaretti heeft al 567 dagen niet gespeeld, november 2013, had opeenvolgende liesblessures, maar speelt met zoveel plezier
Edit: Penalty Napoli
mvp rocchi
[ Voor 24% gewijzigd door StrongArmLance op 31-05-2015 22:27 ]
Wat een pot
En de bal vliegt het stadion uit

[ Voor 18% gewijzigd door RoD op 31-05-2015 22:28 ]
Lekkere chip. Lang leve simulcast.
Higuain mist!
[ Voor 9% gewijzigd door StrongArmLance op 31-05-2015 22:29 ]
Karsruher SC: Orlishausen, Valentini, Gordon, Gulde, Max, Meffert, Krebs, Torres, Yamada, Nazarov, Hennings.
HSV: Adler, Diekmeier, Ostrzolek, Djourou, Rajkovic, van der Vaart, Diaz, Olic, Ilicevic, Holtby, Lasogga.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Heb het draaien op de achtergrond en HSV is beter.Gynnad schreef op maandag 01 juni 2015 @ 19:55:
Na de 1-1 in Hamburg, nu live op Ard de return. Nog 0-0 bij rust, HSV moet scoren om op het hoogste niveau te blijven.
Karsruher SC: Orlishausen, Valentini, Gordon, Gulde, Max, Meffert, Krebs, Torres, Yamada, Nazarov, Hennings.
HSV: Adler, Diekmeier, Ostrzolek, Djourou, Rajkovic, van der Vaart, Diaz, Olic, Ilicevic, Holtby, Lasogga.
Maar ik hoop dat ze degraderen, ik heb het gevoel dat ze bij behoud weer niet leren van hun fouten en gewoon door gaan. Bij degradatie zijn ze gedwongen flink in te grijpen.
edit:
1-0 KSC. Zal wel voorbij zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 01-06-2015 20:37 ]
Ja, gelijk in de extra tijd.apis29 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:11:
1-1 geworden dus en nu verlengen ... 100 man politie + nog 50 stewards ofzo voor het HSV vak
Die 100 man zal wel in het stadion zelf zijn, in Duitsland mag je er vaak vanuit gaan dat er nog flink wat extra agenten in de buurt staan te wachten. Vooral bij dit soort duels.
Ik ga voor de penals.
[ Voor 58% gewijzigd door apis29 op 01-06-2015 21:15 ]
Anoniem: 343906
Edit
Zowaar HSV nu op voorsprong. En zo lang heeft Karlsruhe nu niet meer om dat om te draaien.
Blijft HSV zowaar toch nog in de Bundesliga.
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 343906 op 01-06-2015 21:24 ]

Commentator is iig voor de underdog

Dat schot was lekker geweest als die erin gegaan was.
[ Voor 35% gewijzigd door Deadsy op 01-06-2015 21:30 ]
Toch nog een penalty gekregen en ... die gaat er niet in

[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 01-06-2015 21:32 ]
Die regel moeten ze maar afschaffen bij verlenging.apis29 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:31:
Hehe er kwam net weer een pak binnen ja. Bijna nog de 2-2 maar dat maakt niks meer uit natuurlijk vanwege uitdoelpunten ...
Vraag is of HSV nu eindelijk eens leert of dat ze gewoon weer flink geld gaan uitgeven dat er niet is.
[ Voor 15% gewijzigd door Deadsy op 01-06-2015 21:33 ]
Anoniem: 343906
Ik ook, ik heb gewoon een hekel aan clubs zoals HSV. Dikke schulden en toch elke zomer weer flink wat geld uitgeven.Anoniem: 343906 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:40:
Had het Karlsruhe wel gegund trouwens. Meer dan HSV om eerlijk te zijn. Al was het alleen al vanwege dat stadion
Met Ingolstadt erbij kan het op de lange termijn wel weer een leuk ego gevecht worden tussen VW en Audi.
YouTube: Bas Dost zit erdoorheen!
Wat 'n droog kloot die kerel
Hij maakte die goal overigens fantastisch met de kop. Perfecte timing.
Ѫа$тёя чѳця аят
Kansloos.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ѫа$тёя чѳця аят
Ja. De Fat Spanish Bastard.Mosin schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 18:56:
Is die Benitez dan zo'n verschrikkelijke vent?
Al kan hij wel aardig presteren met de selectie van Real Madrid denk ik, als Ramos de verdediging zelf neer leert zetten.
Hij heeft het bij Napoli niet super goed gedaan, al ligt dat deels aan het scorend onvermogen wat Higuain dit jaar heeft geteisterd, verdedigend een foutenfestijn.
Nee, maar ivm met Ancelotti is het gewoon een stap terug ....Mosin schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 18:56:
Is die Benitez dan zo'n verschrikkelijke vent?
Hij heeft al 'n leuke naam dusStrongArmLance schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:28:
[...]
Ja. De Fat Spanish Bastard.
Al kan hij wel aardig presteren met de selectie van Real Madrid denk ik, als Ramos de verdediging zelf neer leert zetten.
Hij heeft het bij Napoli niet super goed gedaan, al ligt dat deels aan het scorend onvermogen wat Higuain dit jaar heeft geteisterd, verdedigend een foutenfestijn.
Real is toch een team wat voor een deel zelf zijn spel kan oplossen. Als de trainer hun maar positief stuurt en niet weer zo vechtlustig.. al ik ben er bang voor.
Tja... als je de CL wint met Real ben je daar al heilig verklaard volgens mij.Bospa01 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:34:
[...]
Nee, maar ivm met Ancelotti is het gewoon een stap terug ....
Ken beide trainers niet goed, maar Ancelotti zal vast meer gewonnen hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 03-06-2015 20:41 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
Ancelotti is een wereldcoach, al heeft Benitez ook zijn deel gewonnen.
Ancelotti was in jaren toch wel de beste coach. Volgens mij kon je dat al zien op een van die plaatjes die hier gepost werd. Het kampioenschap komt toch wel als ze eens fatsoenlijk als een team gaan staan, dat kan nog wel beter hoor. Ze hebben echt een super selectie waarmee je meer moet doen. Als je dan niks wint in 1 seizoen, dan mag je ook als fan zijnde pissig zijn. Je betaalt je blut aan een kaartje..
Ѫа$тёя чѳця аят
12 maanden?
Daarna heeft Liverpool nog maar weinig potten gebroken.
En de reacties onder de Facebook berichten van Real Madrid zegt ook genoeg.
Ik ben wel fan van ons elftal maar dit is toch een beetje te ver
De Rode Duivels klimmen van de derde naar de tweede plaats op de nieuwe FIFA-ranking. Het is Belgiës hoogste notering sinds de introductie van de wereldranglijst in december 1992. Enkel wereldkampioen Duitsland staat nog voor de Rode Duivels.
De troepen van Marc Wilmots kwamen sinds de publicatie van het vorige klassement, op 7 mei, niet meer in actie. Ze wippen op de ranking echter over vicewereldkampioen Argentinië omdat men voor de berekening van de coëfficiënt een complex systeem gebruikt waarin uitslagen over vier jaar meetellen. Daardoor wint België een aantal punten in vergelijking met vorige maand, terwijl Argentinië zijn puntenaantal behoudt.
Met wereldkampioen Duitsland (1.775 punten) moet België (1.509 punten) nog slechts één land voor zich dulden. Argentinië (1.496 punten) is derde voor Colombia (1.435) en Brazilië (1.392). Dan volgen Nederland, Portugal, Uruguay, Frankrijk en Spanje. Zij behouden allemaal hun plaats.
Lang zal België van zijn hoogste notering wellicht niet kunnen profiteren: in juni is er de Copa America, waar Argentinië, Colombia en Brazilië veel punten kunnen rapen en mogelijkerwijs over België kunnen springen.
FIFA-ranking (04/06/2015)
1. (1) Duitsland 1.687 punten
2. (3) België 1.509
3. (2) Argentinië 1.496
4. (4) Colombia 1.435
5. (5) Brazilië 1.392
6. (6) Nederland 1.378
7. (7) Portugal 1.229
8. (Uruguay 1.183
9. (11) Frankrijk 1.164
10. (10) Spanje 1.147
11. (9) Zwitserland 1.146
12. (12) Roemenië 1.115
13. (13) Italië 1.101
14. (15) Costa Rica 1.056
15. (14) Engeland 1.051
16. (18) Tsjechië 1.036
17. (19) Slovakije 1.012
18. (17) Kroatië 992
19. (16) Chili 989
20. (25) Oostenrijk 946
De tegenvallende resultaten zijn blijkbaar aan hem te danken.
Ancelotti was afgelopen jaar ook niet echt een topcoach in rouleren.StrongArmLance schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:07:
Daarbij kan Benitez niet goed rouleren, absoluut niet.
Ancelotti is een wereldcoach, al heeft Benitez ook zijn deel gewonnen.
Kritiek die hij kreeg ging voornamelijk op het niet laten rusten van Ramos, Modric & Kroos, die er alle 3 doorheen zaten sinds februari.
Dit topic is gesloten.
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2