We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als Barca wint van Atletico zijn ze inderdaad kampioen.Bospa01 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:20:
[...]
Idd, dus Barcelona kan nu tegen Athletico kampioen worden als ik me niet vergis?
Mejor así
verkeerde keeper verkochtRoD schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:52:
Oei, daar laat Arsenal even drie hele dure punten liggen. Ze hadden er wel vijf moeten maken, maar Fabianski pakt alles. En Swansea pakt met een balletje dat net over de lijn is geweest (toch wel fijn dat doelsysteem, geen discussie mogelijk) de volle winst.
Wel gestaakt nadat een aantal spelers van River Plate bespoten waren met pepper spray, zo te zien in de tunnel (slurf) of bij het uikomen ervan voor de tweede helft ...
[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 15-05-2015 12:47 ]

En gerechtigheid, Mané 1 - 0.
En de 2 - 0 erachteraan, weer Mané.
[ Voor 22% gewijzigd door chim0 op 16-05-2015 14:01 ]
Disclaimer: dit heb ik niet nagezocht

I served in a company of heroes.
M'n stream loopt behoorlijk achter dan.RoD schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:01:
Maar nu staat het 3-0... volgens mij de snelste hattrick ooit
Disclaimer: dit heb ik niet nagezocht
Aldus VI.Sadio Mané had slechts twee minuten en 56 seconden nodig om een hattrick te maken, waarmee hij een Premier League-record op zak heeft. De allersnelste in Engeland is het overigens niet: Tommy Ross had ooit negentig seconden (!) nodig toen hij drie keer scoorde namens Ross County.
Edit: en daar is de vierde.
[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 16-05-2015 14:11 ]
Benieuwd of ze de 10 halen, ze hebben thuis dit seizoen al eens met 8-0 van Sunderland gewonnen (ruststand 3-0).
Ben benieuwd of ze er in de tweede helft nog een beetje zin in hebben. Die chaos achterin bij Villa.. dat kan een monsterscore worden.

[ Voor 8% gewijzigd door chim0 op 16-05-2015 14:46 ]
Yep, 25 mei finale
[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 16-05-2015 15:14 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Blijkbaar een sleutelspeler voor Midtjylland is Tim Sparv, klonk wel bekend en heeft idd in de eredivisie gespeeld bij Groningen. [niet te verwarren met sparq http://en.wikipedia.org/wiki/SPARQ_Training]
Hoofdartikel http://www.si.com/planet-...idtjylland-matthew-benham
Gelinkt artikel met uitleg over hoe ze op Sparv uitkwamen
Sparv landed on the club’s radar because Midtjylland’s model was bullish on his former club, Greuther Fürth, from Germany’s second tier. 'Our model says that last season, Greuther Fürth were good enough to play in the English Premier League.'
https://decorrespondent.n...lub/230219386155-d2948861Last week, Ankersen travelled to Spain to meet with a player who is on a team in the Segunda Division. According to the model, however, the club plays like a mid-table team in the Primera Division; i.e. a lot stronger than its real-world position.
'And I’m not going there to watch him play,' Ankersen says – this could only muddle his opinion of the player, who he knows is good. 'It’s to convince him to move to Denmark.'
Ik las het ja, dat het nog een een uur duurde ernadon_jorg schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:26:
Tja, Argentijns voetbal... Maar zelfs voor dat land gaat dit erg ver. Heb vannacht tot het eind zitten kijken, het was -zacht gezegd- apart. Vooral ook omdat het meer dan een uur duurde voordat er eindelijk iemand de beslissing nam de wedstrijd te staken. Was een lange nacht
Hier nog wel een leuk artikeltje uit 2002 over argentijns voetbal:
Extreme Football - SOCCER IS A RELIGION IN ARGENTINA, AND THE REIGNING DEITY IS A CAPRICIOUS AND DISSIPATED BAD BOY NAMED MARADONA
by Grant Wahl
Originally Posted: Winter 2002
Cont'd http://www.si.com/vault/2...ed-bad-boy-named-maradonaOne of Argentina's most notorious soccer hooligans, a man known
as the Butcher, has just stuck a loaded pistol in my pants.
We're in La Boca, the Italian quarter of Buenos Aires, a few
blocks from the stadium of the Boca Juniors, the most popular
team in the land. The Butcher was laughing as he jammed that
handgun into the waistband of my boxer shorts, pointing
menacingly toward a part of my anatomy I would prefer not to
lose. "If you're going to spend time with the fans here,
Americano," says Quique (the Butcher) Ocampo, drawing on 40
years of experience in such matters, "you'll need this."
The Butcher may only be joking, but you never know. I had come
to Buenos Aires in November to spend a week in the maelstrom to
witness the magical realism, if you will, of Argentine soccer.
There's so much that is wonderful and terrifying and farcical
about soccer in Argentina. No nation has won as many World Cups
in the last quarter-century (two), and oddsmakers predict a
third is on the way next June. No player has inspired more
adulation (or hatred) than Diego Maradona, a living myth on the
order of Evita. No fans are more passionate than the singing,
chanting (and, yes, gun-toting) followers of Boca Juniors, River
Plate and Newell's Old Boys, teams that are British in name but
undeniably Latin in flavor.
...
[ Voor 31% gewijzigd door apis29 op 16-05-2015 16:57 ]
Verwijderd
Nu is Sunderland nog bezig tegen Leicester. In mijn ogen heeft Leicester het beste van het spel maar kom maar eens langs de bus die Advocaat voor het doel heeft geparkeerd. Opvallend overigens wel hoe gemakkelijk van Aanholt overeind blijft. Wat heet, hij onderscheidt zich met goede acties.
Zaha stond 22 sec op het veld toen hij de 1-2 scoorde, eerste balcontact.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
precies, alsof ie noodgedwongen op z'n top z'n carrière moest beëindigen en nooit meer zal voetballen. die vent is niet overleden ofzo, hij gaat lekker cashen in de USAgambieter schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 20:09:
De laatste thuiswedstrijd van Steven Gerrard, met veel overdreven sentimentaliteit.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
On another note: Bayern wéér verloren. Gaat lekker daar sinds de titel binnen is, ze lijken geen zin meer te hebben om nog wat te doen
[ Voor 30% gewijzigd door Angeloonie op 16-05-2015 23:02 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Laten we het aan het WK verwijten

Zie net Nigel Reo-Coker aanvoerder zijn bij Montreal, voormalig Aston Villa en dit jaar pas 31 geworden. Speelt al 3 seizoenen in de MLS ...
[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 16-05-2015 23:37 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.
Mja, ene G.Lineker is fan... maar 't is inderdaad op het ongelooflijke af. Als in het wielrennen iemand zo'n prestatie verbetering realiseert op zo'n korte tijd, schreeuwt iedereen dat er meer aan de hand is.gambieter schreef op zondag 17 mei 2015 @ 00:19:
Mooi om te zien dat de club uit mijn oude woonplaats (Leicester City) zich veilig heeft gespeeld, ver onderaan een paar maanden terug en 7 van de laatste 9 wedstrijden gewonnen. Mooi bij de BBC, Leicester staat in de top 5 van de European Form Table

Hopelijk wordt de titelstrijd vandaag wat duidelijker en minder spannender
# W G V + - +/- Punten |
1 KAA Gent 7 4 2 1 12 7 5 43 |
2 RSC Anderlecht 7 4 0 3 13 9 4 41 |
3 Club Brugge 7 3 1 3 10 11 -1 41 |
4 Standard 7 3 0 4 11 10 1 36 |
5 Sporting Charleroi 7 2 2 3 6 8 -2 33 |
6 KV Kortrijk 7 2 1 4 7 14 -7 33 |

Hup Gent Hup
Competiception oid.
...
Hmm, daar had Barca een penalty moeten hebben.
[ Voor 41% gewijzigd door Luxicon op 17-05-2015 19:20 ]
...
Aangeschoten hands, maar anders was het wel een doelpunt geweest. Hij stak z'n hand wel uit.. dus ja, penalty?Luxicon schreef op zondag 17 mei 2015 @ 19:12:
Huh, welke wedstrijd heb jij gezien? Manchester speelde in de 1e helft juist erg goed en kan je eerder op de 2-0 wachten. In de tweede helft was Manchester juist weer zwak bezig en kon Arsenal veel beter druk uitoefenen en kansen creëren.
...
Gevolgd door een schitterend uitgespeeld doelpunt van Messi
[ Voor 28% gewijzigd door JanW op 17-05-2015 20:21 ]
... En dan maken ze nu net een doelpunt
Ook goed voor de wedstrijd, het is tam van beide kanten.
Een andere competitie, liever. De Engelse bijvoorbeeld.gambieter schreef op zondag 17 mei 2015 @ 20:25:
Inderdaad een mooie goal van Messi. Wat zou ik die toch graag bij een andere club zien spelen
Edit: daar had het 2-0 moeten zijn. Wat een misser.
[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 17-05-2015 20:28 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Luxicon op 17-05-2015 20:29 ]
...

Dit is dan weer wel mooi, staande ovatie voor Xavi die zojuist invalt voor Iniesta, ook van de supporters van Ateltico.
[ Voor 33% gewijzigd door JanW op 17-05-2015 20:38 ]
Dat bedoelde ik ook, een competitie waar er nog een paar mannen voetbal spelen ipv de zielige toneelspelers in SpanjeRoD schreef op zondag 17 mei 2015 @ 20:27:
Een andere competitie, liever. De Engelse bijvoorbeeld.
Geen sprankelende wedstrijd, maar Atletico is altijd lastig uit.
Volgende week een leuk wedstrijdje om de competitie af te sluiten, en dan op naar de 2 finales
Buiten een halve kopbal van Godin en een half schot van Siqueira heeft Atletico niets gedaan.
Als Adidas uithangbord lag Bayern voor de hand maar nu Man U ook bij Adidas zit zou dat ook nog zo maar eens kunnen .... ooit.gambieter schreef op zondag 17 mei 2015 @ 20:25:
Inderdaad een mooie goal van Messi. Wat zou ik die toch graag bij een andere club zien spelen
Een 1 - 4 walk-over met een hattrick van Ronaldo en wederom een onzichtbare Bale. Benzema na een uur geblesseerd uitgevallen. Kwam net terug van een blessure, dus dat is wel zuur. Wel leuk, je hoorde steeds een kindje vanaf de tribune "Cristiano! Cristiano!"RoD schreef op zondag 17 mei 2015 @ 20:31:
Iemand die naar Real kijkt en weet wat het beeld van de wedstrijd is?
Dezelfde wedstrijd als jijLuxicon schreef op zondag 17 mei 2015 @ 19:12:
Huh, welke wedstrijd heb jij gezien? Manchester speelde in de 1e helft juist erg goed en kan je eerder op de 2-0 wachten. In de tweede helft was Manchester juist weer zwak bezig en kon Arsenal veel beter druk uitoefenen en kansen creëren.
Man Utd speelde wel leuk in de 1e helft, maar dat was vooral doordat Arsenal te weinig druk zette.
Hmm, dat zou inderdaad kunnen, maar ik had het idee dat MU erg goed speelde in de eerste helft.toolkist schreef op zondag 17 mei 2015 @ 22:55:
[...]
Dezelfde wedstrijd als jij
Man Utd speelde wel leuk in de 1e helft, maar dat was vooral doordat Arsenal te weinig druk zette.
...

Wat en of er wat gaat gebeuren zal denk ik afhankelijk zijn van of Berlusconi de club verkoopt of niet.Le Enfant! schreef op zondag 17 mei 2015 @ 23:06:
Het ziet er weer niet goed uit voor AC Milan.Volgend seizoen weer geen internationale competitie voor hen, dit al de tweede keer op rij. Het wordt dringend tijd dat er wat drastische veranderingen gebeuren, want zo kan dit niet verder voor een club van zo een formaat.
Tegen de media zegt hij dan wel altijd hoezeer hij van de club houd maar dat ze er financieel zo slecht voor staan is toch wel zijn schuld.
Ze hebben tenminste al het besluit genomen om afscheid te nemen van enkele spelers die te veel verdienen.
Maar ik vind zelf dat er in de top van Milan ook enkele mensen mogen vertrekken, zoals de mensen die verantwoordelijk zijn voor deze overbetaalde spelers. Maar Galliani zal wel weer veilig zitten.
[ Voor 16% gewijzigd door Terryb47 op 18-05-2015 00:32 ]
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
AC Milan is het mooie voorbeeld waarom rijke politiekers, artiesten en sjeiks hun poten van voetbalteams moeten houden. Alleen jammer dat dit nu net moet gebeuren bij mijn favoriete ploeg.Deadsy schreef op zondag 17 mei 2015 @ 23:21:
[...]
Wat en of er wat gaat gebeuren zal denk ik afhankelijk zijn van of Berlusconi de club verkoopt of niet.
Tegen de media zegt hij dan wel altijd hoezeer hij van de club houd maar dat ze er financieel zo slecht voor staan is toch wel zijn schuld.
Ze hebben tenminste al het besluit genomen om afscheid te nemen van enkele spelers die te veel verdienen.
Maar ik vind zelf dat er in de top van Milan ook enkele mensen mogen vertrekken, zoals de mensen die verantwoordelijk zijn voor deze overbetaalde spelers. Maar Galliani zal wel weer veilig zitten.
Het salaris budget is na het vertrek van Ibra en Thiago Silva flink omlaag gegaan, dat was ook de grote reden dat ze weg moesten. Ze konden die dikke salarissen gewoon niet meer betalen. De inkomsten van die grote transfers zijn grotendeels gebruikt om de schulden te verlagen geloof ik.Terryb47 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 00:22:
Ook al doen ze hun best betaalde spelers nu weg, gaan ze dan vanzelf beter voetbal spelen? na de verkoop van Ibrahimovic en Thiago Silva is het alleen maar slechter gegaan. En zoveel goede/dure spelers hebben ze daarna toch niet meer gehaald? Volgens mij is het daarvoor al fout gegaan...en het om de haverklap wegsturen van de trainer/gebrek aan lange termijn visie helpt dan helemaal niet.
Een paar van de best betaalde spelers die Milan heeft worden overbetaald voor hun kunnen. Dus als je hun weg doet ga je niet beter voetballen maar je gaat er ook niet slechter van voetballen. Als je hun salaris kwijt bent zal er meer mogelijk zijn en kunnen ze voor minder salaris waarschijnlijk betere spelers halen.
En zoals ik al heb gezegd, bovenin bij Milan moeten wat mensen vertrekken, zoals Galliani.
@Le Enfant!
Precies, jaren lang maken dat soort figuren dingen op een financieel vlak mogelijk. En als deze opeens de geldkraan sluit dan loopt de club direct tegen flinke problemen aan.
Sommigen van hun geven dan garanties af dat wanneer ze de geldkraan dicht draaien dat ze dan nog x aantal maanden bedragen overmaken. Maar de club zit voor jaren vast aan contracten en niet maanden.
[ Voor 13% gewijzigd door Deadsy op 18-05-2015 01:16 ]

Het is wel jammer, want hij kan erg goed voetballen.
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 18-05-2015 17:48 ]
Diego Costa eindelijk weer terug, Mourinho gaf aan dat hij hem liever niet meer had zien spelen dit seizoen maar dat Costa perse wil spelen.
Edit: en WBA scoort 1-0, verder aardige wedstrijd, en dan ontploft het rond Costa met duwen in het strafschopgebied. Costa krijgt geel, en dan schiet Fabregas van 15 meter afstand de bal op het hoofd van een WBA speler terwijl de melee nog voortduurt en krijgt rood. Compleet gekkenhuis

De mannen in de studio weten ook niet wat ze er mee moeten, zo stompzinnig
[ Voor 55% gewijzigd door gambieter op 18-05-2015 21:58 ]
Wat vreemde keuzes van Mourinho trouwens. Had verwacht dat hij Costa lekker vakantie zou geven zodat die echt op en top fit is voor komend seizoen..
Anyway, 3-0 achter maar gelukkig zijn we al kampioen!
Edit: dat shot van Fàbregas was hilarisch.
[ Voor 19% gewijzigd door Le Enfant! op 19-05-2015 00:33 ]
Eerste helft was echt bagger, Sunderland geen enkel balcontact in het Arsenal strafschopgebied, en Arsenal wilde wel maar niets lukte (en de bus was geparkeerd).
Tweede helft is nog niet goed, maar wel heel leuk. Kansen aan beide kanten (zowel Arsenal als Sunderland hadden er minstens twee moeten scoren), bijna eigen goal, binnen een paar seconden is het opeens een kans aan de andere kant, etc. Nog steeds Arsenal die drukt maar de counters van Sunderland zijn heel gevaarlijk. Blij dat ik ben blijven kijken
Edit: Sunderland vecht als leeuwen en ze redden het, 0-0 en Sunderland kan niet meer degraderen. Het gaat nu tussen Hull en Newcastle. Dick Advocaat is een beetje aan het janken, de druk zal toch heel groot zijn geweest
[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 20-05-2015 22:40 ]
Lekkere wedstrijd en hij is volledig uitverkocht (32000 plaatsen)! Kaarten zijn geregeld door vrienden uit het oosten.
Gaat weer een lekker weekendje worden met veel bier, voetbal en gezang, just the way I like it.
Dit wordt mijn 3e wedstrijd van Dynamo die ik ga bezoeken, de vorige 2 waren uitwedstrijden in Düsseldorf en Bielefeld.
janken van geluk voor die premiegambieter schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 22:19:
Wat een verschil tussen de 1e en 2 helft bij Arsenal - Sunderland. Dickie Dick zou graag gelijk spelen want dan is Sunderland veilig.
Eerste helft was echt bagger, Sunderland geen enkel balcontact in het Arsenal strafschopgebied, en Arsenal wilde wel maar niets lukte (en de bus was geparkeerd).
Tweede helft is nog niet goed, maar wel heel leuk. Kansen aan beide kanten (zowel Arsenal als Sunderland hadden er minstens twee moeten scoren), bijna eigen goal, binnen een paar seconden is het opeens een kans aan de andere kant, etc. Nog steeds Arsenal die drukt maar de counters van Sunderland zijn heel gevaarlijk. Blij dat ik ben blijven kijken
Edit: Sunderland vecht als leeuwen en ze redden het, 0-0 en Sunderland kan niet meer degraderen. Het gaat nu tussen Hull en Newcastle. Dick Advocaat is een beetje aan het janken, de druk zal toch heel groot zijn geweest
sowieso was sunderland bezig geweest met promotie beloften:
ze moeten nu ricky alvarez overnemen voor 11miljoen van inter

Dortmund heeft vlgns mij al een ticket, tenminste als ik teletekst moet geloven (beker tegen Wolfsburg die al een CL ticket hebben maar #7 was vlgns mij ook al genoeg). Enige die nacompetitie speelt is HSV vlgns de tabel ...chim0 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 20:27:
Niemand Duitsland gevolgd op Eurosport 2? Man, wat was dat spannend onderin! Was echt billenknijpen met een paar verrassende uitslagen. Alleen jammer dat Eurosport weer alleen maar Bayern uitzond, terwijl dat nergens meer om ging, ook voor Mainz niet, en daarna die hele huldiging in het stadion met de bierpullen. Ik had liever die andere wedstrijden gezien, waar het tenminste nog ergens om ging. Anyway, Freiburg en Paderborn gedegradeerd, Stuttgart en HSV blijven erin en spelen nacompetitie samen met Hertha en Hannover. Wordt dus nog spannend! Gladbach helaas verloren van Augsburg, waardoor Dortmund geen zesde meer kon worden en dus geen Europees voetbal speelt via de reguliere weg. Enige kans is nu nog via de beker, dus als Wolfsburg een beetje aardig is, gunnen ze het wel. Maar wat een opluchting voor Stuttgart, al is het wel triest natuurlijk dat zulke clubs zo afgegleden zijn, net als HSV.
Ik zie dat Vermaelen gespeeld heeft. Las van de week nog dat als ie niet in actie kwam dit seizoen Arsenal kon fluiten naar een paar miljoen extra; zal wel niet geklopt hebben dan
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 23-05-2015 21:04 ]
#treble
idd, rare wissel maar sowieso een bijzondere rare maar wel leuke wedstrijd (de 1e helft voornamelijk).Catorce schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:05:
Ronaldo er uit met nog ruim een half uur te gaan, leek niet enorm blij. Kon nog voor record Messi in La Liga gaan, maar die kans wordt hem dus ontnomen zodat Odegaard zijn debuut kan maken.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik word wel zo ongelukkig van al die gasten afscheid nemen. Gerrard, Xavi, Kehl en met name Klopp. Ik zal het 12/13 seizoen echt nooit vergeten. Dat was nog eens mooi!
Ja zo, omdat Wolfsburg al een CL ticket heeft, heeft de andere finalist automatisch een EL ticket, ongeacht wie er wint. Enige is dan dat je de beker wint. En het is toch t/m de nummer 6 die een EL ticket krijgen?apis29 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 20:35:
[...]
Dortmund heeft vlgns mij al een ticket, tenminste als ik teletekst moet geloven (beker tegen Wolfsburg die al een CL ticket hebben maar #7 was vlgns mij ook al genoeg).
Pff, ik haal ook echt alles door de war. Zit teveel met de Eredivisie nacompetitie in m'n hoofd waar er vier meedoen om een EL ticket.Enige die nacompetitie speelt is HSV vlgns de tabel ...

Ja, prachtige beelden van een emotionele Klopp, die een ereronde doet en een emotioneel Dortmund publiek en dan schakelt Eurosport daar middenin respectloos over naar dat kut Bayern. Ja, sorry hoor, maar het is echt alles Bayern wat de klok slaat bij Eurosport.

Ik snap het wel. Bayern is kampioen en om dan zo'n waardeloze wedstrijd uit te zenden heeft inderdaad geen zin.
[ Voor 14% gewijzigd door Mosin op 23-05-2015 23:10 ]
Dan deed Sport 1 dat toch beter met de kampioenswedstrijd (en afscheid Xavi) van Barca.Mosin schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:09:
Hahaha, ik heb het na 20 minuten ook afgezet. Ik had even geen zin in een kampioens feestje.. Ik moest wel even lachen, je reactie komt er zo heerlijk droog uit![]()
Ik snap het wel. Bayern is kampioen en om dan zo'n waardeloze wedstrijd uit te zenden heeft inderdaad geen zin.
Op betreffende kanaal gingen ze na 15m verder met de wedstrijd van Real, maar de uitzending zelf ging verder op een ander kanaal.
Overigens weet ik nu dat als ik weer in Barcelona dat ik hele lekkere hamburgers kan halen in de haven nabij Camp Nou.
Helaas, zo goed deden ze dat niet. Na huldiging en ereronde gingen ze net toen alles rondom Xavi begon op statisch scherm met 'Over vijf minuten Marseille vs...' oid. Godverdomme, daarom door die hele ereronde gezeten? Het leek even heel goed te gaan, maar helaas.Bospa01 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 11:27:
[...]
Dan deed Sport 1 dat toch beter met de kampioenswedstrijd (en afscheid Xavi) van Barca.
Op betreffende kanaal gingen ze na 15m verder met de wedstrijd van Real, maar de uitzending zelf ging verder op een ander kanaal.
Overigens weet ik nu dat als ik weer in Barcelona dat ik hele lekkere hamburgers kan halen in de haven nabij Camp Nou.![]()
Wb Real Madrid: lijkt allemaal in duigen te liggen, maar toch steun voor Ancelotti! Ronaldo zet foto van hen twee op twitter met 'Geweldige coach, hoop dat we volgend seizoen samenwerken'. Daar zal de dictator Florentino met zijn propagandamachine niet blij mee zijn!
Lees het net weer op de BBC en zal idd door de beker zijn dat de EL plek zeker is vanwege Wolfsburg in de CL ...chim0 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:58:
[...]Ja zo, omdat Wolfsburg al een CL ticket heeft, heeft de andere finalist automatisch een EL ticket, ongeacht wie er wint. Enige is dan dat je de beker wint. En het is toch t/m de nummer 6 die een EL ticket krijgen?
Ik heb een boek van hem door gelezen (een leuke trouwens!) en daar zie je toch dat het bij Real altijd een beetje stroef gaat. Immense druk zal wel het probleem zijn, maar daar gaat niemand beter van voetballen natuurlijk.
Ik zie hem graag terug gaan naar ManU of in ieder geval naar een andere club die in hun eigen land iets vaker wat winnen.
Sport 1 deed het ook iets beter. Bij Eurosport bleef die vent maar doorzeiken over de wedstrijd. Hij zegt: Ik had ook liever een andere wedstrijd gehad enz. De wedstrijd verloor hierdoor nog meer waarde. Het was geen belangrijke en met waardeloos commentaar had het voor mij geen zin meer.Bospa01 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 11:27:
[...]
Dan deed Sport 1 dat toch beter met de kampioenswedstrijd (en afscheid Xavi) van Barca.
Overigens weet ik nu dat als ik weer in Barcelona dat ik hele lekkere hamburgers kan halen in de haven nabij Camp Nou.![]()
Ik heb de eerste 5 minuten het schakel programma opstaan, maar dat werkt af en toe ook niet lekker. Als je namelijk een leuke wedstrijd ziet en hij schakelt over, dan ben je genoodzaakt om naar die wedstrijd te kijken als er veel gespeeld wordt. Op de andere kanalen kun je dan ook niet terecht.
Ik hoorde trouwens wel dat Eurosport2 geen Bundesliga meer gaat uitzenden. Wie gaat nu die rechten dan eigenlijk krijgen?
Met Dortmund vind ik het wel een dubbel verhaal. Ik hoop dat ze een flink pak slaag krijgen, maar het is ook weer zo treurig voor Klopp en Kehl. Een jaartje geen Europees voetbal is misschien nog niet eens zo verkeerd voor de nieuwe trainer. Die heeft iets meer ruimte dan.
[ Voor 59% gewijzigd door Mosin op 24-05-2015 12:14 ]
Bospa01 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 11:27:
[...]
“Ik mag u namens de eigenaren van restaurant FOC.. tevens uitbater van de beste hamburgertent van Barcelona, Makamaka, aan de haven van Barceloneta.. Waar de mensen die daar wonen zoveel klagen dat er teveel toeristen komen, geeft niks hoor.. U kunt gewoon naar Makamaka.. Als u ‘Xavi’ heet, dat zijn er niet veel.. Of als u een shirt aan heeft van Xavi met nummer 6, dan krijgt u gratis de hamburger ‘Xavi’ vandaag.. In Barceloneta.. Bij Makamaka.. Ze hebben ook nog een pizzabar.. Vicino.. Maar goed dat is dan niet echt des Xavi’s.. Die is met Nuria nog nooit in een Italiaans restaurant geweest.. U weet FOC wel te vinden he? Aan de haven in Barceloneta.. Daartegenover staat Makamaka.. Doe een Xavi-shirt aan, en je krijgt zijn hamburger voor niks.. Vertel ik maar even tussendoor want de intensiteit van de partido die is niet ‘muy alto’ he..”
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Real moet eens ophouden met elk jaar het elftal of de organisatie op de schop te gooien. Elk jaar kijk ik weer verbaast toe hoe sterkhouders worden verkocht en er vervolgens weer andere spelers ingepast worden.Mosin schreef op zondag 24 mei 2015 @ 12:06:
Ronaldo moet weg gaan daar. Hij heeft daar bijna niks gewonnen in vergelijking met Barca. Hij is net 1x kampioen geworden sinds 2008 of iets later dat hij er speelt (correct me if i'm wrong..).
Ik heb een boek van hem door gelezen (een leuke trouwens!) en daar zie je toch dat het bij Real altijd een beetje stroef gaat. Immense druk zal wel het probleem zijn, maar daar gaat niemand beter van voetballen natuurlijk.
Ik zie hem graag terug gaan naar ManU of in ieder geval naar een andere club die in hun eigen land iets vaker wat winnen.
[...]
Sport 1 deed het ook iets beter. Bij Eurosport bleef die vent maar doorzeiken over de wedstrijd. Hij zegt: Ik had ook liever een andere wedstrijd gehad enz. De wedstrijd verloor hierdoor nog meer waarde. Het was geen belangrijke en met waardeloos commentaar had het voor mij geen zin meer.
Ik heb de eerste 5 minuten het schakel programma opstaan, maar dat werkt af en toe ook niet lekker. Als je namelijk een leuke wedstrijd ziet en hij schakelt over, dan ben je genoodzaakt om naar die wedstrijd te kijken als er veel gespeeld wordt. Op de andere kanalen kun je dan ook niet terecht.
Ik hoorde trouwens wel dat Eurosport2 geen Bundesliga meer gaat uitzenden. Wie gaat nu die rechten dan eigenlijk krijgen?
Met Dortmund vind ik het wel een dubbel verhaal. Ik hoop dat ze een flink pak slaag krijgen, maar het is ook weer zo treurig voor Klopp en Kehl. Een jaartje geen Europees voetbal is misschien nog niet eens zo verkeerd voor de nieuwe trainer. Die heeft iets meer ruimte dan.
De commercie staat helaas boven het voetbal.
Ben overigens zeer benieuwd wat er deze zomer gaat gebeuren, hopelijk word er eens een echt goede rechtsbuiten aangeschaft.
@Catorce, dat is spijtig, ik ben real gaan kijken ivm de het vervolg van barca op het extra kanaal.
Als Ronaldo zich gewoon keihard maakt en Real een vinger geeft, dan zou ik hem toch echt toejuichen. Hij zal dat zelf toch ook wel in de gaten hebben. Eerst met Özil, daarna met Di Maria en nu met Ancelotti.
Het is inderdaad wel schandalig dat ze die ere ronde niet laten zien. Wie wilt er nu Olympic kijken.....
Persoonlijk vind ik het laten gaan van Alonso ook erg bijzonder. Kapitein roodbaard was toch wel de motor / aanjager van dat team.Mosin schreef op zondag 24 mei 2015 @ 12:51:
Dat is de oorzaak ervan inderdaad. Di Maria was de beste bij Argentinië op het WK en komt verder dan zijn vervanger James. Die speelt ook niet verkeerd.
Als Ronaldo zich gewoon keihard maakt en Real een vinger geeft, dan zou ik hem toch echt toejuichen. Hij zal dat zelf toch ook wel in de gaten hebben. Eerst met Özil, daarna met Di Maria en nu met Ancelotti.
Het is inderdaad wel schandalig dat ze die ere ronde niet laten zien. Wie wilt er nu Olympic kijken.....
Misschien moeten ze Sanchez deze zomer maar eens oppikken in London. Die zal toch wel wel voor een transfer openstaan.
Ik zou niet 1, 2, 3, weten wie er zou moeten komen.
Als trainer van Real, zou ik in eerste instantie hun mentaliteit op de korrel nemen en daarna de rest. Je kijkt af en toe naar fight club Real, maar het is toch meer een voetbal club
Iets meer meer voor een ander over hebben en een grotere inspanning zou al helpen. Niet dat geklungel wat ze nog steeds van Mourinho gebruiken. Laat sommigen maar een filmpje van Suarez zien. Die heeft zijn breek punten, maar die liep zich tegen Bayern wel kapot. Nu hij een beetje in dienst speelt, zie je ook dat hij er zelf beter van wordt.
Mentaliteit of niet, ze hebben het sinds Januari behoorlijk laten lopen in La Liga. Daarnaast heb ik vaak het idee dat de ploeg te gemakzuchtig de wedstrijden aangaat tegen de "mindere" tegenstanders. Een Getafe zou toch nooit drie maal mogen scoren in BernabeuMosin schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:07:
En die was ik ook nog eens vergeten, haha. Het beleid mag je nu wel belachelijk noemen ofja al een hele tijd.
Ik zou niet 1, 2, 3, weten wie er zou moeten komen.
Als trainer van Real, zou ik in eerste instantie hun mentaliteit op de korrel nemen en daarna de rest. Je kijkt af en toe naar fight club Real, maar het is toch meer een voetbal club
Iets meer meer voor een ander over hebben en een grotere inspanning zou al helpen. Niet dat geklungel wat ze nog steeds van Mourinho gebruiken. Laat sommigen maar een filmpje van Suarez zien. Die heeft zijn breek punten, maar die liep zich tegen Bayern wel kapot. Nu hij een beetje in dienst speelt, zie je ook dat hij er zelf beter van wordt.

Na de zomer weten we weer meer, voor nu zie ik Barcelona de treble wel binnenharken.
Real zal zoals je zelf al zei, toch wel weer op de schop genomen worden..
Ik hoop dat Juventus de CL wint. Ik gun het ze gewoon.
Probleem bij Real lijkt een gebrek aan sportief fundament wat betreft speelstijl en spelers die je haalt/laat doorstromen. Het lijkt Perez te gaan om geld verdienen en dat doen ze als geen ander. Maar in 6 seizoenen 1x de competitie, 1x de CL en 2x de beker is te weinig als je er 700M+ in stopt. Natuurlijk heb je altijd concurrentie, maar als je structureel te kort komt in de competitie en slechts 1x een écht grote prijs pakt ter compensatie doe je het niet echt heel goed.Mosin schreef op zondag 24 mei 2015 @ 12:06:
Ronaldo moet weg gaan daar. Hij heeft daar bijna niks gewonnen in vergelijking met Barca. Hij is net 1x kampioen geworden sinds 2008 of iets later dat hij er speelt (correct me if i'm wrong..).
Of hij weg zou moeten? Wmb niet, maar ik zou 4-4-2 gaan spelen met Benzema en CR in de spits (hij is toch al een jaar of 3 geen winger meer), Bale op links zetten of er achter. Maar belangrijkste is een lange termijn visie bepalen en daar naar handelen. Zolang ze dat niet doen, blijft het lastig om voortdurend succes te halen en blijf je teren op incidenteel succes.
Dit topic is gesloten.
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2