Edit
[ Voor 99% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-05-2015 15:13 . Reden: Zal vast wel iemand als te negatief ervaren, of als een oneliner ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 99% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-05-2015 15:13 . Reden: Zal vast wel iemand als te negatief ervaren, of als een oneliner ]
*knip* het is hier geen smiliefest.Kaap schreef op woensdag 29 april 2015 @ 06:24:
[...]
[...]
zal die 2 club compo gewoon ondergeschikt blijven.
Het is niet de competitie maar de spelers. Al het voetbal bestaat uit theater, of ben je de beelden van Chelsea in de CL al vergeten.Kaap schreef op woensdag 29 april 2015 @ 06:24:
[...]
[...]
Die paar schwalbes in Engeland komen bij lange na niet in de buurt.
[ Voor 24% gewijzigd door Señor Sjon op 12-05-2015 10:12 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Mosin op 29-04-2015 08:49 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Ramzzz op 29-04-2015 11:15 ]
KloptDeadsy schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:26:
Het seizoen is voor robben dus definitief voorbij.
Dat las ik net op de nu.nl app.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
[ Voor 37% gewijzigd door JPM85 op 29-04-2015 13:16 ]
[ Voor 153% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-05-2015 15:12 . Reden: Zal vast wel iemand als te negatief ervaren, of als een oneliner ]
Volgens mij zijn die spelers die ze "gehaald" hebben allemaal onder de 16 in ieder geval, en in meerdere gevallen nog een stuk jonger (11/12) en van buiten de EU ook nog. Niet dat 16 jaar per se die grens is ... maar er zal vast ergens een leeftijdsgrens liggen.JPM85 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:55:
Ander nieuws
http://www.goal.com/en/ne...roperly-amid?ICID=HP_BN_7
Vraag met toch af wat er zoveel anders gebeurt in het Spaanse voetbal tov ieder ander willekeurig land m.b.t. minderjarige spelers, of is het wachten tot de FIFA het volgende land uit gaat lichten?
[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 29-04-2015 18:08 ]
[ Voor 125% gewijzigd door Mosin op 29-04-2015 19:03 ]
Als culer ben ik van mening dat Barcelona terecht een straf heeft gekregen. Echter ben ik ook nog steeds van mening dat de regels grondig herzien moeten worden, al zal dat wel niet gebeuren. De FIFA kan toch op papier zetten waar het om bezorgd is als het om de transfer van jeugdige spelers gaat en dat trachten in regels te gieten? Scholing, dieet, onderdak, garantie op deze zaken tot en met 16 jaar (ook als ze er met 14 uit liggen)... Alsof je een jong kind dat fenomenaal op de piano/viool is tot zijn 16e/18e verplicht bij de lokale muziekschool laat studeren.apis29 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:57:
Volgens mij zijn die spelers die ze "gehaald" hebben allemaal onder de 16 in ieder geval, en in meerdere gevallen nog een stuk jonger (11/12) en van buiten de EU ook nog. Niet dat 16 jaar per se die grens is ... maar er zal vast ergens een leeftijdsgrens liggen.
Teams die een beker wedstrijd spelen zijn altijd veel gemotiveerder, tenminste zo lijkt het. Een derde klasser kan voluit tegen Wolfsburg nog steeds een pak rammel krijgen. Gladbach vind ik zelf nog onstabiel. De ene keer goed voetballen en de andere keer minder. Hermann speelt alle wedstrijden nu heel goed (sinds zijn contract verlenging) en die beslist ook wel eens wat. Kijk maar tegen Dortmund waarbij hij 4 man uit speelt en vervolgens een hele beschaafde assist geeft. Prima kerel lijkt het me.chim0 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:45:
Leuke bekerfinale in Duitsland: Wolfsburg - Dortmund! Wolfsburg gisteren moeiteloos langs Bielefeld (0 - 4), dus ik ben wel blij.
Maar zo zie je maar dat het in het buitenland ook raar kan lopen: Bielefeld (derde divisie) wint met 0 - 1 van Gladbach in de beker om vervolgens met 0 - 4 klop te krijgen van Wolfsburg, terwijl Wolfsburg van het weekend met 0 - 1 verliest bij Gladbach voor de competitie.
Ben benieuwd of De Bruyne nog een transfer gaat maken van de zomer (geen idee hoe lang ie nog contract heeft). Er zijn geruchten naar City voor 20 miljoen pond. Wel knap dat je op die leeftijd de dragende speler bent van een club.
Oh oh en Ronaldo gisteren weer.. Bij de derde goal wordt de bal voorgegeven en Arbeloa komt voor hem en tikt hem binnen en dan zie je Ronaldo boos keihard die bal in het net trappen echt zo van "goverdomme, die was voor mij". Het blijft wat dat betreft nog een jochie.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
[ Voor 99% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-05-2015 15:12 . Reden: Zal vast wel iemand als te negatief ervaren, of als een oneliner ]
Idd, hij is veel sympathieker als hij goals maakt ipv tegenstanders door midden zaagt. Goed dat Arbeloa eens aan zn image werkt.Catorce schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:56:
Dat stukje van Ronaldo, ik zal er maar niks over zeggen. Dan word ik weer als biased en een hater weggezet
Ik vind Arbeloa inmiddels wel een stuk sympathieker
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
EDIT: Nvm, laat ik zelf dan het goede voorbeeld geven en de sfeer goed proberen te houden.Kaap schreef op donderdag 30 april 2015 @ 19:03:
[...]
Doen de Barca boys niet hetzelfde als er iets over de heilige club van catalonië gezegd wordt?
[ Voor 25% gewijzigd door Catorce op 30-04-2015 20:34 ]
In dat geval: http://www.nu.nl/sport-column/4041380/janksmoel.htmlCatorce schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:56:
Dat stukje van Ronaldo, ik zal er maar niks over zeggen. Dan word ik weer als biased en een hater weggezet
Ik vind Arbeloa inmiddels wel een stuk sympathieker
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Zie de laatste paar dagen steeds stukjes over Hasselbaink voorbij komen, Leeds wil hem misschien als trainer aantrekken. Vervolgens staat er ook nog dit in:
Om maar een idee te geven van het Arsenal vóór Wenger ....”Eén van zijn grootste voorbeelden als coach bewandelde, toevallig, wel dezelfde weg. George Graham maakte Leeds United groot.
Jerrel (Jimmy) Hasselbaink: „George was een toptrainer. Echt top, top! Hij en Mourinho hebben dezelfde stijl. Alles, werkelijk alles staat in dienst van het resultaat. Als individuen keihard.”
„Ik blijf wel mijzelf. Ik hoef geen George Graham, Mourinho of Van Gaal te zijn. Ik kan ook niet werken zoals Van Gaal, hoe goed ik hem ook vind. Spelers kijken dwars door je heen als je dat probeert.”
http://www.telegraaf.nl/t..._al_op_Hasselbaink__.html
Wat is er dan zo irritant aan Luiz?Mosin schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:09:
Dat stukje van Nu.nl gaat weer helemaal nergens over, ondanks dat ik het wel snap
Om het kort te houden, de meest irritante voetballer voor mij is: David Luiz. Badum tssss. Ik zal vast niet de enigste zijn..
en je punt is? het gaat er ook niet om of je wel of niet mooi voetbal speelt. maar de manier waarop ze bij Chelsea reageren wanneer ze saai worden genoemd: die zijn meteen op hun teentjes getrapt en voelen zich niet serieus genomen nu. Je kan er ook gewoon trots op zijn dat je alweer kampioen wordtapis29 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:00:
[...]
Om maar een idee te geven van het Arsenal vóór Wenger ...
- Zijn kapsel
Met je eens, daarom was het ook heerlijk dat ie ff flink wat panna's te verwerken kreeg! Arrogante bal.Vlassie1980 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:33:
[...]
- Zijn kapsel
- Het geforceerde gezicht bij het zingen van het Braziliaanse volkslied, lijkt wel of hij moet schijten
En verder vind ik het een zwaar overschatte voetballer, heeft wel een mooie vrij trap. Dat dan weer wel
[ Voor 99% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-05-2015 15:12 . Reden: Zal vast wel iemand als te negatief ervaren, of als een oneliner ]
Kaap schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 20:09:
[...]
En iedereen zong toen boring boring Arsenal. Maar als dat nu gezegd wordt over Chelsea, dan is de wereld opeens te klein, en moet iedereen zijn mond houden voor de god Mourinho.
Dat was een stukje algemene info voor degene die zei dat ie "fan van Arsenal" was geworden vanwege 'de historie' (zonder precies te zeggen welke historie). Als ik het goed heb moest Graham ook vertrekken ondanks het succes vanwege het niet aantrekkelijke spel. In tegenstelling tot dit Chelsea wat hééééél goed kan spelen, kon je dat niet van dat Arsenal zeggen. Overigens heb ik het niet gepost ivm wat dan ook over Chelsea, daar bemoei ik me niet mee. Je kan zeggen dat Mourinho een 'goed genoeg' coach is maar nooit 'god Mourinho' in my bookTerryb47 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:21:
[...]
en je punt is? het gaat er ook niet om of je wel of niet mooi voetbal speelt. maar de manier waarop ze bij Chelsea reageren wanneer ze saai worden genoemd: die zijn meteen op hun teentjes getrapt en voelen zich niet serieus genomen nu. Je kan er ook gewoon trots op zijn dat je alweer kampioen wordt
[ Voor 98% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-05-2015 15:12 . Reden: Zal vast wel iemand als te negatief ervaren, of als een oneliner ]
Hahahaha heerlijke reactieVlassie1980 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:33:
[...]
- Zijn kapsel
- Het geforceerde gezicht bij het zingen van het Braziliaanse volkslied, lijkt wel of hij moet schijten
En verder vind ik het een zwaar overschatte voetballer, heeft wel een mooie vrij trap. Dat dan weer wel
[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 01-05-2015 21:10 ]
[ Voor 95% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-05-2015 15:12 . Reden: Zal vast wel iemand als te negatief ervaren, of als een oneliner ]
[ Voor 45% gewijzigd door Vos op 02-05-2015 17:47 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Luxicon op 02-05-2015 20:03 ]
...
[ Voor 29% gewijzigd door RoD op 02-05-2015 20:18 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Inderdaad, hij is dreigend. Veel dreigender dan wat ik invalspitsen heb zien doen in de afgelopen weken. Maar zo'n pingel moet er natuurlijk gewoon in.gambieter schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 20:17:
Di Maria is inderdaad wanhopig slecht. Krijgt alle ruimte, en geen goede voorzet te zien. Dat RvP de pingel mist helpt ManU ook niet. RvP speelt niet slecht, hij heeft meerdere kansen gehad maar allemaal net niet.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 45% gewijzigd door Vos op 02-05-2015 20:24 ]
[ Voor 95% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-05-2015 15:11 . Reden: Zal vast wel iemand als te negatief ervaren, of als een oneliner ]
...
[ Voor 98% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-05-2015 15:11 . Reden: Zal vast wel iemand als te negatief ervaren, of als een oneliner ]
[ Voor 57% gewijzigd door Señor Sjon op 03-05-2015 19:56 ]
Zijn linkerknie werd volledig ontwricht, de voorste en binnenste kruisband werden afgerukt, de meniscus schoot uit het kapsel.
[ Voor 173% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-05-2015 15:11 . Reden: Zal vast wel iemand als te negatief ervaren, of als een oneliner ]
Mwoa zo ranzig is het nu ook weer niet. Het zier er wel vreselijk uit als je ziet hoe de knie keihard naar boven zwaaitchim0 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 03:25:
WAARSCHUWING! Niet geschikt voor mensen met een zwakke maag.
Mainz-speler loopt horrorblessure op na trap in edele delen Van der Vaart
[...]
[video]
Hoewel zoiets verschrikkelijk is, vind ik het wel erg wild en onbehouwen om zo hard uit te halen, zonder te weten dat er iemand in je rug komt.
Vind het er anders behoorlijk eng uitzien.Mosin schreef op maandag 04 mei 2015 @ 17:39:
[...]
Mwoa zo ranzig is het nu ook weer niet. Het zier er wel vreselijk uit als je ziet hoe de knie keihard naar boven zwaait![]()
Hij heeft zelf al aangegeven dat hij ook niet zeker is van een comeback en overweegt te stoppen.
Die van Özil mag er ook zijn. Prachtige hakbalVos schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:59:
Heerlijke pass van Ramsey bij die 0-3!
[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 04-05-2015 22:43 ]
To dare is to do
Was bij VI, beelden tegen Cordoba. Hij heeft z'n haar een beetje opgeschoren en z'n armpje getatoeëerd. Maar was meer een grapje, omdat ze er in Engeland allemaal zo bijlopen. Alleen de baard ontbreekt nog.JanW schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:31:
Hand omhoog als je geen idee hebt waar chim0 het over heeft.
* JanW steekt zijn hand omhoog
[ Voor 23% gewijzigd door chim0 op 05-05-2015 14:38 ]
Messi heeft al langere tijd tatoages, enkel waren deze niet altijd zichtbaar voor het grote publiekchim0 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:35:
[...]
Was bij VI, beelden tegen Cordoba. Hij heeft z'n haar een beetje opgeschoren en z'n armpje getatoeëerd. Maar was meer een grapje, omdat ze er in Engeland allemaal zo bijlopen. Alleen de baard ontbreekt nog.
Die Kolarov ook. Had eerst niks en in één keer heel z'n armen vol om er ook bij te horen. Tattoos bouw je toch meestal op en hebben een betekenis, maar hij had in één keer heel z'n armen vol. Je zag dat de inkt nog super vers was en de kleuren fel. Zo triest..
[ Voor 31% gewijzigd door gambieter op 06-05-2015 23:59 ]
Je zit in het verkeerde topicGerwin486741 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:48:
Juventus was goed he gister! En wat een spits die Morata. Balvast, snel, technisch. Jammer van die Ronaldo intikker, Real mag van mij wel een keer een jaartje 'net niet' hebben. Lekker overal naast pissen! Mijn voorkeur in deze is in ieder geval duidelijk, wat jullie?
Op dat laatste lijkt het haast wel inderdaad.gambieter schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 23:58:
Spaanse voetbalbond legt vanaf 16 mei competitie stil
De Spaanse voetbalbond vind de nieuwe voetbalwet niet leuk en probeert het aandeel van Real en Barcelona te beschermen?
Slecht stuk van nu.nl, want vertaling uit Spaanse kranten is verkeerd overgenomen.
[ Voor 37% gewijzigd door gambieter op 07-05-2015 16:27 ]
PSV.nl berichtte er om half 1 vanmiddag al officieel van, dus alle berichtgeving klopt.gambieter schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:26:
Volgens BBC is het officieel: Depay naar ManU.
Ah, het staat ook al op nu.nl: http://www.nu.nl/voetbal/...er-manchester-united.html
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 09-05-2015 20:16 ]
...
[ Voor 14% gewijzigd door JPM85 op 09-05-2015 20:49 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 09-05-2015 20:49 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Luxicon op 09-05-2015 20:55 ]
...
[ Voor 28% gewijzigd door RoD op 09-05-2015 21:43 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Luxicon op 09-05-2015 21:45 ]
...
Nee, het is beslist. Al verliezen ze bij Atletico dan maken ze het thuis wel af tegen een zwak Depor.Catorce schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:40:
Vier punten los met twee wedstrijden te gaan. Ondanks dat je nog naar Atletico moet kan dit toch niet mis meer gaan? Dit mag je gewoon niet weggeven...
Mejor así
En anders is twee keer een gelijkspel waarschijnlijk ook voldoende, gezien het betere doelsaldo.Barbas schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:01:
[...]
Nee, het is beslist. Al verliezen ze bij Atletico dan maken ze het thuis wel af tegen een zwak Depor.
In spanje geldt onderling resultaat, dus 1 overwinning volstaat voor Barca.RoD schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:07:
[...]
En anders is twee keer een gelijkspel waarschijnlijk ook voldoende, gezien het betere doelsaldo.
Onderling resultaat valt in het voordeel van Real. Thuis namelijk met 3-1 gewonnen en uit met 2-1 verloren.JPM85 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:54:
[...]
In spanje geldt onderling resultaat, dus 1 overwinning volstaat voor Barca.
Mejor así
Maar dan klopt het statement dat één overwinning van Barcelona volstaat dus nog steedsBarbas schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:59:
[...]
Onderling resultaat valt in het voordeel van Real. Thuis namelijk met 3-1 gewonnen en uit met 2-1 verloren.
Dat kloptRoD schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:02:
[...]
Maar dan klopt het statement dat één overwinning van Barcelona volstaat dus nog steeds
Mejor así
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq