[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 28 Laatste
Acties:
  • 72.527 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Wat een pech dat die bal er niet in gaat bij Manchester United. Voornamelijk Rooney en Falcao hadden een mega kans. Ze zijn ook veel meer in balbezit. Hazard knalde de bal bij 1 kans direct in.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ja, die zat er als een Guido bij :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:02
Goed gezien van Dean. Overduidelijke schwalbe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Hij heeft eindelijk zijn plek gevonden in het voetbal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
CFC-Mathijs schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 20:22:
Goed gezien van Dean. Overduidelijke schwalbe.
Yep. Op het eerste gezicht dacht ik pingel, bij de herhaling was het duidelijk.

Di Maria kwam trouwens ook weer geen man voorbij, en Januzaj is echt te licht voor de PL. En Chelsea is een blok beton ;)

Op BBC1 kan men de verlenging van Reading-Arsenal (halve finale FA cup) zien. 1-1 en verlenging.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Mosin schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 00:02:
[...]

Tja... Ik vind het ook maar moeilijk. Het komt misschien raar over, maar deze man heeft ook in de CL toen der tijd heel wat extreem spektakel gebracht met Dortmund.

Net alsof het Duits voetbal effe in inkak moment heeft. Voornamelijk Dortmund, maar misschien dat ze bij Bayern dalijk ook een lelijk gevalletje gaan mee maken.
Inderdaad, maar Bayern gaat wel door denk ik in de CL. Thuis wordt Porto gewoon opgerold, ook zonder de topspelers.
Dortmund komt er wel weer bovenop volgend seizoen, gaat dan hopelijk weer met Bayern en Schalke strijden om de nummer 1. Want, met alle respect, Wolfsburg en Leverkusen zijn toch geen clubs die boven in de Bundesliga horen :)

Wat trouwens nog meer bizar is is als HSV gaat degraderen, de enige club die sinds de oprichting van de Bundesliga erin heeft gespeeld, 52 jaar lang, nog nooit gedegradeerd.
Vergane glorie :(

[ Voor 11% gewijzigd door Krukar op 19-04-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Keek net op BBC en Klopp werd mogelijk in verband gebracht met West Ham. Die krijgen volgend seizoen het Olympisch stadion geloof ik en zou een mooi project om in te stappen zijn, zonder meteen onder de vergrootglas te liggen.
Op breaking news nu blijkbaar officieel Thomas Tuchel (Mainz) nieuwe coach van Dortmund. Ze spelen wel leuk iig die keren dat ik Mainz zie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
apis29 schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:21:
Keek net op BBC en Klopp werd mogelijk in verband gebracht met West Ham. Die krijgen volgend seizoen het Olympisch stadion geloof ik en zou een mooi project om in te stappen zijn, zonder meteen onder de vergrootglas te liggen.
Op breaking news nu blijkbaar officieel Thomas Tuchel (Mainz) nieuwe coach van Dortmund. Ze spelen wel leuk iig die keren dat ik Mainz zie ...
Hmm dan toch Tuchel uiteindelijk, is geen verkeerde denk ik maar wel benieuwd of hij een team als BvB aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 14:40
Ja, ik hoop het. Ik heb ook helemaal geen zin meer om Bayern te kijken. Het plezier is mij weg, dus of ze verliezen of doorgaan. Het maakt mij persoonlijk bar en bar weinig uit.
Guardiola zint mij niet. Ik vind het zonde dat de club en ikzelf hieronder moet lijden, maar ik heb gewoon niet eens de behoefte om 5 minuten van hun wedstrijd te zien.
Ik mag Guardiola gewoon niet. Het zal vast daar aan liggen.

Dortmund komt er inderdaad wel weer boven op. Leverkusen vindt ik wel mooi, alleen Wolfsburg zie ik meer als ManCity 2 :+ Nu een club zonder enige toevoeging. Schalke komt er ook nog wel. Over een aantal jaren is de Bundesliga misschien wel veeeel sterker dan nu. Alle teams komen nu al tegen over vorig seizoen beter mee!

Met HSV hou ik geen rekening meer. Die mogen wat mij betreft degraderen en ik hoop, dat er dan flinke rellen komen. Leren die 'top' mensen daar ook eens dat zij afhankelijk van hun fans zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Mosin schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:25:
Ja, ik hoop het. Ik heb ook helemaal geen zin meer om Bayern te kijken. Het plezier is mij weg, dus of ze verliezen of doorgaan. Het maakt mij persoonlijk bar en bar weinig uit.
Guardiola zint mij niet. Ik vind het zonde dat de club en ikzelf hieronder moet lijden, maar ik heb gewoon niet eens de behoefte om 5 minuten van hun wedstrijd te zien.
Ik mag Guardiola gewoon niet. Het zal vast daar aan liggen.
Wat is het probleem nou? Ik zie het niet. Misschien dat je met Beckenbauer was, hij was ook tegen Guardiola. Het probleem van de ploeg zit hem in twee zaken volgens mij: enorme blessuregolf, dan wordt het presteren gewoon lastig. Daarnaast al jaren lang een aantal dezelfde namen in het team, in principe zou het goed zijn om eens een paar vaste waardes te verkopen en anders te gaan spelen. Volgens mij is Guardiola niet enorm veel te verwijten, but maybe I'm biased...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Ik snap BBB zijn probleem al langer niet.

Villa - Liverpool gelijk, ik hoop echt dat Benteke en Bacuna het nog op hun heupen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Kaap schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:01:
Ik snap BBB zijn probleem al langer niet.

Villa - Liverpool gelijk, ik hoop echt dat Benteke en Bacuna het nog op hun heupen krijgen.
Je hebt je verjaardagskadootje gekregen, Villa - Arsenal als finale ;) . En gisteren al een kadootje met die blunder van de Reading keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ach dit jaar zit het geluk eens wat vaker met ons mee waardoor we slechte wedstrijden winnen, andere seizoenen hadden we vaak bad luck.

Win some, you lose some ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Catorce schreef op zondag 19 april 2015 @ 16:04:
[...]

Wat is het probleem nou? Ik zie het niet. Misschien dat je met Beckenbauer was, hij was ook tegen Guardiola. Het probleem van de ploeg zit hem in twee zaken volgens mij: enorme blessuregolf, dan wordt het presteren gewoon lastig. Daarnaast al jaren lang een aantal dezelfde namen in het team, in principe zou het goed zijn om eens een paar vaste waardes te verkopen en anders te gaan spelen. Volgens mij is Guardiola niet enorm veel te verwijten, but maybe I'm biased...
Vaste waardes te verkopen? Was dat niet de reden dat hij weg moest bij Barca.. De club en vooral die vaste waardes staan wat mij betreft mijlen ver boven hem. Hij mag naar Manchester City gaan, dat is wat mij betreft wel een club die zulke dingen kan maken ja.

Ik houd niet van zijn wijze hoe hij overkomt. Zijn spel is dus afhankelijk van Robben en daarbij Ribery terwijl er genoeg top spelers staan om met verschillende manieren goed te spelen. Misschien moet hij zich eens aanpassen. Hij zal dat ook vast wel doen, maar de laatste tijd vind ik het spel een beetje lelijk met de vele verdedigen. Alsof hij zoiets als tegen Real wil voorkomen, want ook al speel je met een fitte ploeg, dan is het voor Boateng en wie dan ook lastig om tegen Ronaldo en Bale te spelen. Alaba houd het nog enigzins bij, maar het komt allemaal een beetje bang over. Ik zie dat sowieso al niet graag, maar misschien maakt hij die keuze vanwege de blessures.

Ik zie het aan. Als ze Porto dik inmaken, dan heeft hij er vast van geleerd. Het ontslag van de medische staf valt me ook wel verkeerd. Misschien ongelukkig, maar je zou er ook iets van kunnen zeggen.
Ik heb alle recht om die mensen kritisch te bekijken en dat zal iedereen wel met me eens zijn. Ik probeer niet de glory hunter uit te hangen naar iedereen. Als ik vind dat ze slecht waren, dan hoor je dat ook wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 19-04-2015 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Heb me dit weekend verbaasd over het interview met Van Gaal na de wedstrijd tegen Chelsea. Als eerste werd de vraag gesteld of hij gefrustreerd was door de uitslag. Nee want hij had de beste wedstrijd van het seizoen gezien?

En de hele tijd op vragen vervelende kleinerende wedervragen stellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Friespeuk schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:34:
Heb me dit weekend verbaasd over het interview met Van Gaal na de wedstrijd tegen Chelsea. Als eerste werd de vraag gesteld of hij gefrustreerd was door de uitslag. Nee want hij had de beste wedstrijd van het seizoen gezien?

Jij verbaast je na 20 jaar nog steeds over interviews van Van Gaal? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Krukar schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:04:
[...]

Jij verbaast je na 20 jaar nog steeds over interviews van Van Gaal? :+
Nou ja ik zie mensen die dit soort narcistisch gedrag vertonen graag falen dus eigenlijk kan ik er wel om lachen, maar het is een toptrainer onwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Friespeuk schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:11:
[...]

Nou ja ik zie mensen die dit soort narcistisch gedrag vertonen graag falen dus eigenlijk kan ik er wel om lachen, maar het is een toptrainer onwaardig.
Narcistisch? Ik denk dat die eerder afstandelijk is tegenover journalisten, wat soms te begrijpen is als je ziet met welke idiote vragen ze soms komen en meestal puur om hem te provoceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Le Enfant! schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:00:
[...]

Narcistisch? Ik denk dat die eerder afstandelijk is tegenover journalisten, wat soms te begrijpen is als je ziet met welke idiote vragen ze soms komen en meestal puur om hem te provoceren.
De BBC doet dat niet en de verslaggever stelde keurige vragen.

Nijdige Van Gaal reageert zich af op journalist

Dit artikel is een hele goede vertaling van het interview, of bekijk het origineel hier zelf. Zeg nou zelf, het slaat helemaal nergens op hoe geïrriteerd hij reageert. Hij maakt zichzelf wederom belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Dat kleineren is best wel een beetje triest idd. Zonde dat hij dat nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Mosin schreef op zondag 19 april 2015 @ 22:23:
[...]

Vaste waardes te verkopen? Was dat niet de reden dat hij weg moest bij Barca.. De club en vooral die vaste waardes staan wat mij betreft mijlen ver boven hem. Hij mag naar Manchester City gaan, dat is wat mij betreft wel een club die zulke dingen kan maken ja.

Ik houd niet van zijn wijze hoe hij overkomt. Zijn spel is dus afhankelijk van Robben en daarbij Ribery terwijl er genoeg top spelers staan om met verschillende manieren goed te spelen. Misschien moet hij zich eens aanpassen. Hij zal dat ook vast wel doen, maar de laatste tijd vind ik het spel een beetje lelijk met de vele verdedigen. Alsof hij zoiets als tegen Real wil voorkomen, want ook al speel je met een fitte ploeg, dan is het voor Boateng en wie dan ook lastig om tegen Ronaldo en Bale te spelen. Alaba houd het nog enigzins bij, maar het komt allemaal een beetje bang over. Ik zie dat sowieso al niet graag, maar misschien maakt hij die keuze vanwege de blessures.

Ik zie het aan. Als ze Porto dik inmaken, dan heeft hij er vast van geleerd. Het ontslag van de medische staf valt me ook wel verkeerd. Misschien ongelukkig, maar je zou er ook iets van kunnen zeggen.
Ik heb alle recht om die mensen kritisch te bekijken en dat zal iedereen wel met me eens zijn. Ik probeer niet de glory hunter uit te hangen naar iedereen. Als ik vind dat ze slecht waren, dan hoor je dat ook wel.
Bij Barcelona heeft het ook wel goed gewerkt om vers bloed in de selectie te krijgen. Dankzij nieuwe concurrentie is Pique ook ineens weer fantastisch gaan presteren, maar ik had er niet mee gezeten als hij verkocht was. Topsport is keihard, en soms moeten er nu eenmaal mensen vertrekken. Alexis werd ook weg gedaan, daar kwam in de plaats Suarez voor terug. Fantastische speler, maar iets anders was nodig. Fabregas hetzelfde verhaal: topspeler, maar bracht niet wat we wilden. Dan is zijn verleden bij Barcelona nog zo mooi, soms is er gewoon een tijd van gaan.

Bij Bayern is Pep absoluut niet schuldig aan het vertrek van Muller Wohlfahrt, het blijkt ook zelfs na andere beelden dat het klappen naar de bank niet eens was naar hem maar naar de assistent van Pep. Wat betreft de vaste waarden bij Bayern weg doen: dat is juist om anders te gaan spelen. Robben, Ribery etc gaan nooit meer anders spelen dan ze nu doen, dat spelletje spelen ze al 15 jaar en als je echt anders wilt gaan spelen moet je andere spelers hebben. Die kunnen dan uit de jeugd komen of gekocht worden. Natuurlijk stel ik niet voor om Lahm weg te doen, zo'n icoon moet blijven. Zeker omdat hij multifunctioneel is, een echte topspeler.

Het lijkt me gewoon dat jij Pep nooit gemogen hebt en nu elk negatief resultaat of spel op hem af schuift :9 Dat is je goed recht, maar heel eerlijk naar hem toe lijkt me dat ook niet. Zou me verbazen als een anderen trainer met precies dezelfde selectie (en niet te vergeten enorme blessuregolf) anders zou spelen of beter zou presteren. Het zou me enorm verbazen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Voor HSV is het nu toch echt over denk ik na het verlies van gisteren, resterend programma:

Thuis tegen Augsburg
Uit tegen Mainz
Thuis tegen Freiburg
Uit tegen Stuttgart
Thuis tegen Schalke

Augsburg, Freiburg en Schalke kun je gewoon vanuit gaan dat het verliezen wordt. Dan moeten ze dus punten pakken tegen Mainz en het onderlinge duel tegen Stuttgart winnen om nog kans te maken op prolongatie. Daarbij ook nog hopen dat Paderborn en Stuttgart niet teveel punten pakken.

Hoe bizar het ook is, denk dat HSV volgends seizoen in de BL2 speelt.

Voor de BvB gaat het wel goed, eindelijk weer in het linkerrijtje en het resterende programma is niet heel lastig. Frankfurt, Hoffenheim, Hertha, Wolfsburg en Bremen. In principe moet 12 punten mogelijk zijn, tegen Wolfsburg wordt gewoon heel moeilijk. Wellicht zit er dan zelfs nog een EL ticket in, wie had dat gedacht in de Winterstop? :)

Bayern kan overigens zaterdag al kampioen worden. Wolfsburg heeft de zware uitwedstrijd tegen Mönchengladbach, als ze die verliezen of gelijkspelen en Bayern wint (wat waarschijnlijk is thuis tegen Hertha) dan zijn ze kampioen.

[ Voor 10% gewijzigd door Krukar op 20-04-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijndoes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-09 15:12
Friespeuk schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:34:

Ik denk dat hij dit express doet. Zo belachelijk reageren deed hij ook bij het Nederlands elftal waardoor bijna alle media over hem ging schrijven en de spelers met rust liet. Vlak voor en tijdens het toernooi was hij opeens een stuk normaler en toen ging de media opeens schrijven hoe goed de sfeer binnen het team wel niet was.

In Engeland is de media en dan met name de tabbloids nog vele malen erger. Door deze interviews wordt er weer bijna alleen over hem geschreven en blijven de spelers voor een groot deel buiten schot (uiteraard gebeurt het nog steeds wel eens).

Ik denk dus dat het allemaal 1 grote truc is om de aandacht van de spelers af te leiden zodat die in rust naar de wedstrijden toe kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Martijndoes schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:55:
Ik denk dus dat het allemaal 1 grote truc is om de aandacht van de spelers af te leiden zodat die in rust naar de wedstrijden toe kunnen werken.
Juistem. Dat doet Mourinho ook, een soort van bliksemafleider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Catorce schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:06:
[...]

Bij Barcelona heeft het ook wel goed gewerkt om vers bloed in de selectie te krijgen. Dankzij nieuwe concurrentie is Pique ook ineens weer fantastisch gaan presteren, maar ik had er niet mee gezeten als hij verkocht was. Topsport is keihard, en soms moeten er nu eenmaal mensen vertrekken. Alexis werd ook weg gedaan, daar kwam in de plaats Suarez voor terug. Fantastische speler, maar iets anders was nodig. Fabregas hetzelfde verhaal: topspeler, maar bracht niet wat we wilden. Dan is zijn verleden bij Barcelona nog zo mooi, soms is er gewoon een tijd van gaan.

Bij Bayern is Pep absoluut niet schuldig aan het vertrek van Muller Wohlfahrt, het blijkt ook zelfs na andere beelden dat het klappen naar de bank niet eens was naar hem maar naar de assistent van Pep. Wat betreft de vaste waarden bij Bayern weg doen: dat is juist om anders te gaan spelen. Robben, Ribery etc gaan nooit meer anders spelen dan ze nu doen, dat spelletje spelen ze al 15 jaar en als je echt anders wilt gaan spelen moet je andere spelers hebben. Die kunnen dan uit de jeugd komen of gekocht worden. Natuurlijk stel ik niet voor om Lahm weg te doen, zo'n icoon moet blijven. Zeker omdat hij multifunctioneel is, een echte topspeler.

Het lijkt me gewoon dat jij Pep nooit gemogen hebt en nu elk negatief resultaat of spel op hem af schuift :9 Dat is je goed recht, maar heel eerlijk naar hem toe lijkt me dat ook niet. Zou me verbazen als een anderen trainer met precies dezelfde selectie (en niet te vergeten enorme blessuregolf) anders zou spelen of beter zou presteren. Het zou me enorm verbazen...
Nieuwe spelers om te concurreren vind ik zeker niet erg, alleen om bepaalde spelers weg te doen is niet goed. De fans zullen daar niet blij zijn en gaan dan ook een keer er wat van zeggen. Om nou een heel team voor Guardiola te gaan veranderen lijkt me te mooi voor woorden. Trainers zijn geen mensen voor het leven en wat de medische staf betreft, ik vind het alleen maar toevallig. Hij is er heeeel wat jaren en nu gaat hij.

Zoals ik al zei zou Man City een club voor hem zijn. Daar kan ie kopen wat hij wilt, maar a.u.b. niet bij Bayern.. Dit team wat er nu staat kan makkelijk een CL winnen en als hij daar niks van kan maken, dan is het niet iemand anders zijn schuld. Een ander verhaal is natuurlijk als het andere team gewoon weg beter is, maar als je eigen spel er niet toe doet..
Ik schuif het ook makkelijk op hem af. Tuurlijk doet hij goede dingen, maar hij kan mij niet overtuigen. Als hij nu de tripple wint, dan moet ik niks zeggen, want dat is heel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:40

StrongArmLance

Endless flow

Friespeuk schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:49:
[...]

De BBC doet dat niet en de verslaggever stelde keurige vragen.

Nijdige Van Gaal reageert zich af op journalist

Dit artikel is een hele goede vertaling van het interview, of bekijk het origineel hier zelf. Zeg nou zelf, het slaat helemaal nergens op hoe geïrriteerd hij reageert. Hij maakt zichzelf wederom belachelijk.
Die reporter was echt het toonbeeld van een nette journalist. Bleef netjes tegenover een gefrustreerde Van Gaal, terwijl hij juist geen provocerende vraag stelde.. vraag me af wat door LVG's hoofd ging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:00:
[...]

Juistem. Dat doet Mourinho ook, een soort van bliksemafleider.
Nee ik weiger dat te geloven :P

Beiden hebben een dusdanige persoonlijkheid dat ze zichzelf bovengemiddeld goed vinden en passen zich een bijbehorende arrogante houding mee aan. Als je dat interview gezien hebt geloof ik echt niet dat dit gespeeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:36
Ow wat lekker! Twee maal Pellè. Wat een genot is het toch om naar Southampton en deze wedstrijd. Zoveel passie en strijd. Ondanks de mindere fase na de winterstop blijft het knap wat Koeman doet. Geef Koeman nog wat betere spelers en hij kan daadwerkelijk om de bovenste 4 plaatsen meestrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08 09:46
Zeker heerlijke wedstrijd en die tweede goal van Pellé was geweldig! Hoop toch dat Southampton deze wedstrijd kan winnen, ze verdienen het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
don_jorg schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 15:17:
Zeker heerlijke wedstrijd en die tweede goal van Pellé was geweldig! Hoop toch dat Southampton deze wedstrijd kan winnen, ze verdienen het.
Vindt het erg gelijk op gaan, dit duel verdient geen winnaar. Hoogstens een of meer gele kaarten voor Mane die nou al 20 keer als een stervende zwaan is neergegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gelijkspelletje prima wat mij betreft :Y

Speelde Kyle Walker ook mee of hebben ze die thuisgelaten? Heel dat stadion pist in zin broek sinds dat filmpje viral is gegaan.

[ Voor 62% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-04-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Wat een heerlijke goal van Neymar! Fantastische bal van Messi (40m van het doel) op Alba, die geeft hem in 1x door op Suarez welke met een leep overstapje Neymar de bal geeft midden voor het doel. Fantastisch om te zien dat Suarez niet zelf voor de goal ging maar bewust de bal liet lopen voor Neymar in zijn rug.

0-1 voor bij Espanyol na 20 minuten, daar had ik vooraf voor getekend. Zou me niets verbazen als ze hier punten verspelen, stugge tegenstander...

EDIT: En dat is 0-2. Suarez assist (leek een paar cm buitenspel te staan, mocht door gaan) en Messi uit hoek van 170 graden prikt hem er nog in. Commentator zegt 'geen vuiltje aan de lucht voor Barcelona', maar zo snel juich ik niet. Heb ze vaak genoeg een voorsprong van 2 doelpunten weg zien geven (of het werd nog achterlijk spannend na de 2-1 en kans na kans voor de tegenstander). :X

[ Voor 29% gewijzigd door Catorce op 25-04-2015 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Rood voor Alba na bal gefrustreerd wegtrappen en wat tegen de scheids zeggen. Lijkt me overdreven, maar we weten inmiddels dat Mateu Lahoz absoluut geen vriend van FC Barcelona is... Ga er van uit dat dit alsnog uitgespeeld gaat worden, 0-2 voor mag je niet meer weggeven. Messi nog een bal op de paal, die is echt weer fantastisch bezig vandaag. Klasse is niet altijd te meten in statistieken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Catorce schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 17:14:
Rood voor Alba na bal gefrustreerd wegtrappen en wat tegen de scheids zeggen. Lijkt me overdreven, maar we weten inmiddels dat Mateu Lahoz absoluut geen vriend van FC Barcelona is... Ga er van uit dat dit alsnog uitgespeeld gaat worden, 0-2 voor mag je niet meer weggeven. Messi nog een bal op de paal, die is echt weer fantastisch bezig vandaag. Klasse is niet altijd te meten in statistieken...
Enig idee wat ie precies zei dan? Om dit nou meteen maar op de scheids te gooien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Rood voor Alba na bal gefrustreerd wegtrappen en wat tegen de scheids zeggen. Lijkt me overdreven, maar we weten inmiddels dat Mateu Lahoz absoluut geen vriend van FC Barcelona is...
Bal wegtrappen is geel, dan protesteren is niet alleen dom maar kan ook goed reden zijn voor een tweede geel. Waarom zegt dit wat over de scheidsrechter en niet over de domheid van Alba?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:25
Bayern kan vandaag kampioen worden wanneer Wolfsburg morgen punten laat liggen, aldus de commentator op Eurosport 2... En dat zei ie niet 1x, volgens mij worden ze dan toch pas echt morgen kampioen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:31
Moeten ze vaker doen, houden ze ten minste een keer hun mond due verwende voetballertjes.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ik zie de rode kaart van Alba net op Sky. Hij schopte een paar minuten eerder de bal al weg, doet het dan weer terwijl hij ongelijk heeft (hij wilde een corner en kreeg die terecht niet), maakt een wegwerpgebaar, krijgt terecht geel en kan dan nog zijn klep niet houden. Om dat dan de scheidsrechter te verwijten... Als trainer mag ik hopen dat je Alba een ongelooflijke scheldkannonade geeft en daarna de toiletten met een tandenborstel laat schoonmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
martinusz schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 18:57:
[...]

Moeten ze vaker doen, houden ze ten minste een keer hun mond due verwende voetballertjes.
:*) Precies, wordt tijd dat ze wat anders van rugby gaan overnemen, nl. dat alleen de aanvoerder met de scheids mag discussieren. Het verschil is dan nog wel dat een gele kaart 10 minuten op de bank betekent, dus direct gevolgen heeft.

(roept speler en aanvoerder bij zich)

[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 25-04-2015 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
gambieter schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 18:13:
[...]

Bal wegtrappen is geel, dan protesteren is niet alleen dom maar kan ook goed reden zijn voor een tweede geel. Waarom zegt dit wat over de scheidsrechter en niet over de domheid van Alba?
Ik vind de rood overdreven, maar je kunt hem zeker geven. Wat dat betreft ook blij dat hij hem krijgt in een wedstrijd die we uiteindelijk weten te winnen, hij heeft er veel te vaak een handje van arrogant te doen en z'n klep open te trekken. Daar moet hij absoluut eens mee stoppen. Echter, wb Lahoz: Barcelona speelt wel vaker niet fijn onder hem, hij marchandeert hier en daar en heeft in de tijd van Mourinho de meest smerige overtredingen op Barcelona zonder kaart bestraft waardoor het wel vaker een zeer nare partij werd.

Prima scheids, dat zeker. Blijf er echter bij dat ik absoluut nooit blij ben zijn naam op het formulier te zien. Slechte herinneringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:23
Gynnad schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 18:33:
Bayern kan vandaag kampioen worden wanneer Wolfsburg morgen punten laat liggen, aldus de commentator op Eurosport 2... En dat zei ie niet 1x, volgens mij worden ze dan toch pas echt morgen kampioen..
Ja, en dinsdag halve finale beker tegen Dortmund. De Wolfjes moeten echt aan de bak vandaag, want Gladbach zit ook te loeren op die derde plek natuurlijk en ze spelen thuis, dus ik verwacht wel dat die erop gaan. Kijken of ze het op kunnen brengen na de klap van de Europa League.

Daarna Real uit bij Celta. Verwacht daar ook geen makkelijk potje.

Maar was City slecht gisteren? Bwwwrrr... Dan verdien je het niet ook. Op een gegeven moment werd ik bijna voor Villa. Er moeten er echt een paar weg daar, zoals Milner en Kolarov, die kunnen er echt he-le-maal niks van. Maar ook dat middenveld is gewoon matig. Fernandinho doet weleens goeie dingen, maar het houdt niet over. En die Bony man... alsjeblieft... Haal eens een paar jonge honden, die het gras opvreten zoals De Bruyne of Pogba of zo! Echt hoe die Bony alleen al loopt alsof ie z'n broek volgescheten heeft. Die gaat daar helemaal niks presteren en is zo weg (hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Mooie pot vanmiddag inderdaad, denk dat Mönchengladbach wel eens voetballes kan gaan geven aan Wolfsburg :)
En dan is Bayern ook op papier kampioen (Wolfsburg kan nu al alleen op doelsaldo nog kampioen worden en dan moet Bayern alles verliezen en Wolfsburg alles winnen en 32 punten inlopen op doelsaldo :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Everton met 2-0 voor op ManU. Vind ik helemaal prima als United verliest :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
De voorsprong is ook verdiend. De Gea is niet best vandaag (twijfelt bij uitkomen), Fellaini liep snel tegen geel aan en Everton speelt goed op de verdedigingszwakte van ManU. Mata heeft zijn dag ook niet, en zo is ManU tandeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik ga dalijk fijn naar Gladbach kijken!

Toevallig heb ik net even Dundee United - Celtic gekeken, maar dat schotse voetbal is toch wel mooi om te zien. Weliswaar op zijn eigen manier, maar ik kan er wel van genieten. Lekker fysiek en niet al te veel gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Kaap schreef op zondag 26 april 2015 @ 15:12:
Everton met 2-0 voor op ManU. Vind ik helemaal prima als United verliest :Y
Mooie tussenstand ja, nu de pot van 17:00 nog even winnen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Arsenal starting XI: Ospina, Bellerin, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Coquelin, Cazorla, Ramsey, Ozil, Alexis, Giroud

Chelsea starting XI: Courtois, Ivanovic, Cahill, Terry, Azpilicueta, Matic, Fabregas, Ramires, Oscar, Willian, Hazard.

Chelsea speelt dus zonder spits. Typisch, grote wedstrijd, Mo parkeert de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Er is geen spits fit? Remy, Costa, Drogba meen ik geblesseerd.

Drogba wel bank zie ik.

Maar Chelsea gaat toch leunen en laat Arsenal spel maken. En dan winnen ze 0-1 :+ .

[ Voor 49% gewijzigd door Vos op 26-04-2015 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Dat had een pingel voor Chelsea moeten zijn, en rood voor Ospina. Geen enkel doel om de bal te spelen, nog net geen Schumachertje tegen Batiston. Scheidsrechter is vrij zwak beide kanten op.

Ha, en dat geel voor Fabregas slaat ook nergens op, Cazorla steekt zijn been uit. Arsenal mag niet klagen over de arbitrale blunders.

[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 26-04-2015 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gelukkig maar dan dat een grote wedstrijd niet voor de zoveelste keer heel vroeg in de wedstrijd kapotgefloten wordt in ons nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

gambieter schreef op zondag 26 april 2015 @ 17:19:
Dat had een pingel voor Chelsea moeten zijn, en rood voor Ospina. Geen enkel doel om de bal te spelen, nog net geen Schumachertje tegen Batiston. Scheidsrechter is vrij zwak beide kanten op.
De intentie van Schumacher was wel even iets anders. Ospina raakte Oscar met zijn hoofd. Maar je kan hem geven ja.

En over Cesc komop zeg! Als dat penalties zijn? Hij lachtte er zelf ook om. Ging puur en alleen neer om een penal te versieren.

[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 26-04-2015 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Nou, dat is 2-1 in niet-gegeven pingels. En die lach van Fabregas was er meer een van ongeloof voor het geel. Dat er geen pingel wordt gegeven, soit (hij ging te mooi neer), maar dat was zeker geen schwalbe, Cazorla zette zijn been ervoor en het contact werd niet opgezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dus 1-1 in niet gegeven penalties ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Nee, 2-1, de commentaren van de verschillende experts neigen ook naar penalty bij Fabregas, zeg maar 50-50 voor en tegen. Alleen die van Oscar in het begin was niets. Maar bij de handsbal zijn er ook genoeg commentaren dat het geen pingel is, te dichtbij en geen intentie. De enige die verzekerd een pingel was en rood was, was Ospina op Oscar (zelfs Thierry Henry gaat daar in mee ;) ) . En men is ook unaniem over de scheidsrechter die echt een complete off-day heeft.

Mooie tweet van een fake (maar "approved") Keegan account (@GalacticKeegan):
Michael Oliver worked in my local Argos as a teenager. He was awful - nobody could fill in an order form as he refused to give anyone a pen.
:p

[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 26-04-2015 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Oh, apart, want de mensen in de studio hier waren het erover eens dat het geen pingel was. Welke experts trouwens? Michael "delusional" Owen ook? Je mag de knipoog trouwens weglaten hoor, omdat Henry voor Arsenal werkt betekent niet dat Arsenal fans dan als een schaap het ermee eens zijn. Ik vond het geen pingel. Fabregas was ook geen pingel, en die van Cahill had ik ook zelfs geaccepteerd als ie dat geen pingel waard vind.

Maar man man man, topwedstrijd als dit en dan liggen jammeren over penalties. Alsof ze een strakke plasser krijgen van een penalty. Ik weenie hoor, maar ik wil liefst helemaal geen pingels zien. Minst aantrekkelijke manier om goals te maken.

[ Voor 31% gewijzigd door Ramzzz op 29-04-2015 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Een aanslag zoals die van Ospina moet gewoon hard gestraft worden, en ja, een pingel + rood is een goede straf daarvoor. Ik zie het liefste een goal maar dan moet Ospina maar anders uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hij moet uitkomen, en hij moet naar de bal toe. Hij weet dat de bal hoog gaat dus hij weet dat zijn handen naar voren en omhoog moeten. Hij kan dan de bal hebben of de tegenstander weet de bal te spelen. Vervolgens kan Ospina niet verdwijnen.

Ik vond het geen pingel. Anders moet elke botsing in het vervolg bestraft worden met rood als we dan toch de regeltjes willen neuken.

Zijn alternatief was geweest om niets te doen en een goal tegen te krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-04-2015 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Wow, dat was je laatste kans om nog serieus te worden genomen. Bij de volgende sliding in het strafschopgebied zeg je ook "hij moest de bal spelen, miste hem en haalde de man neer, geen pingel". Ik hoop toch dat scheidsrechters de spelregels blijven hanteren ipv dergelijke onzin.

[ Voor 35% gewijzigd door gambieter op 26-04-2015 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Doe 'es normaal.

[ Voor 89% gewijzigd door Ramzzz op 29-04-2015 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Laatst online: 13-09-2020
Kaap schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:20:
Hij moet uitkomen, en hij moet naar de bal toe. Hij weet dat de bal hoog gaat dus hij weet dat zijn handen naar voren en omhoog moeten. Hij kan dan de bal hebben of de tegenstander weet de bal te spelen. Vervolgens kan Ospina niet verdwijnen.

Ik vond het geen pingel. Anders moet elke botsing in het vervolg bestraft worden met rood als we dan toch de regeltjes willen neuken.

Zijn alternatief was geweest om niets te doen en een goal tegen te krijgen.
Netzoals wanneer een tackle rood kan zijn wanneer je te laat bent kan uitkomen ook rood opleveren wanneer je te laat bent. Hij was veel te laat en gaf een mooie falcon punch na. Dit heeft niets met regeltjes neuken te maken, maar gewoon met de logica en regels van het spel. Bij tackles kan je dan ook zeggen: anders moet elke tackle in het vervolg bestraft worden, hopelijk zie je daar wel hoe raar die uitspraak is. Er is niets mis met uitkomen, je mag te laat zijn en de bal missen, maar dit is gewoon een penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
De scheids besloot dat het geen pingel was.

Lekkere wedstrijd kijken, geilen jullie maar verder op penalties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:57
Is weer lekker gezellig hier :> Zie nu de herhaling van beide, Cesc en Oscar, en is toch beide een penalty. Cesc wordt gewoon een voet dwars gezet, valt overdreven theatraal, maar het is wel een overtreding. Veel duidelijker dan die van Ospina ga je ze niet krijgen. Dat is echt onbegrijpelijk dat de scheids hier niets voor geeft. Geen bal en de speler KO in de 16 door het onbeholpen inkomen 8)7

Verder 0-0, Chelsea is hier het gelukkigst mee, die zijn nu bijna kampioen. Arsenal goede kans op P2, CL is wel zeker intussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Cazorla houdt gewoon in uiteindelijk, trekt zijn been terug. Maar als je het vanuit deze hoek wilt zien alleen. Scheids stond er ook bovenop. Als je daarvoor een pingel wil geven moet je voor elk fysiek contact in de 16 waarop iemand valt een pingel geven.

Maar goed, je zal maar geilen op pingels :+ Ik heb eigenlijk een beetje het idee alsof men teleurgesteld is dat Arsenal niet verloren heeft zo baalt men van de niet gegeven pingels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:57
Het is maar goed dat je je avatar eer aan doet ;) Ik had liever Arsenal zien winnen, ik zie liever het voetbal wat Arsenal speelt dan dat van Chelsea en ik heb sowieso een afkeer voor Chelsea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Barca gaat los, na 28 minuten 4-0. Komen in een zeer goede vorm :).

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 28-04-2015 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:59
Zo lekker avondje in Camp Nou.
28 minuten gespeeld en 4-0 (Messi p., Suarez, Neymar & Xavi).

Ook de 3 voorin de barrière van 100 doorbroken.

Update; Getafe toch maar niet meer met 10 voor de pot hangen, maar gewoon lekker voetballen en zien waar het schip strand.

[ Voor 30% gewijzigd door JPM85 op 28-04-2015 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Het eerste doelpunt was een penalty, maar de doelpunten daarna waren echt wow!!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Ja welke is mooier...2-0, 3-0, 4-0 of 5-0.
Kolere wat een knal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 18:56
Barca gaat wel erg soepeltjes vanavond, 5-0 alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Zou het ze te doen zijn geweest om sneller te zijn dan Bayern....
Bayern - Porto 39:41 stond het 5-0
Barca - Getafe 39:19 staat het 5-0

Ander toneel, andere tegenstander, maar sporters zijn rare mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zag deze net op facebook.
Elke goal scorer maakt erna een assist :p
https://m.facebook.com/ph...588899474725060&source=47

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik kijk naar Bayern - Dortmund in ieder geval :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 18:56
Weer een briljant doelpunt van Messi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Kaap schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:01:
Ik kijk naar Bayern - Dortmund in ieder geval :Y
Nou je kan op zich overschakelen.....
Uit stilstand in de kruising 8)7

edit; even zoeken. Wat is de grootste uitslag ooit in spanje
edit2; 12-1 Athelic - Barca ergens in 1931, dat wordt teveel voor vanavond.

[ Voor 95% gewijzigd door JPM85 op 28-04-2015 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
JPM85 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:05:
[...]
Nou je kan op zich overschakelen.....
Ik zou niet weten hoe, Spaans voetbal wordt niet uitgezonden bij FOX Sport. Daarnaast kijk ik niet naar het theatervoetbal van Spanje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Echt een heerlijke pot. Niet dat het een wedstrijd is maar Barcelona maakt er een mooie voetbalshow van. Hopelijk gaan ze nog even door want de tweede helft is nog maar net begonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Kaap schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:07:
[...]

Ik zou niet weten hoe, Spaans voetbal wordt niet uitgezonden bij FOX Sport. Daarnaast kijk ik niet naar het theatervoetbal van Spanje.
Beetje kansloze reactie imo, zeg dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
JPM85 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:10:
[...]
Beetje kansloze reactie imo, zeg dan niets.
Jij suggereerde toch over overschakelen :? Daar reageer ik op.

Zeg dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Enig verschil tussen een grapje indirect, of gewoon een ongefundeerde opmerking over voetbal uit een land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
JPM85 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:17:
Enig verschil tussen een grapje indirect
Wat was de grap dan :?
JPM85 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:17:
of gewoon een ongefundeerde opmerking over voetbal uit een land.
Niks ongefundeerd aan. Discussie over spaans voetbal en het theater en drama wat er opgevoerd wordt is al zo vaak gevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Er zit anders wel een kern van waarheid in de term theatervoetbal ;). Het zuigen en drama in een wedstrijd komt nergens zo goed tot uiting als in Spanje.

Echter is dat op de wedstrijd van vanavond niet van toepassing. Maar dat werd ook niet gezegd ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Vos op 28-04-2015 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
JPM85 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:05:
[...]

Nou je kan op zich overschakelen..... :P

Kaap schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:19:

[...]

Wat was de grap dan :?

[...]

FTFY
Lukt het met smilies wel?

Niks ongefundeerd aan. Discussie over spaans voetbal en het theater en drama wat er opgevoerd wordt is al zo vaak gevoerd.
Een mening over voetbal uit een land wilt niet zeggen dat het gefundeerd is.

Er spelen voetballers bij Barca die inderdaad aardig wat theater gebruiken, maar ik kan je zo een lijstje van 10 man oplepelen die in Engeland of Duitsland spelen die ook niet vies zijn van een Schwalbe. (kijk nou...niet eens een Spaans woord) Maakt dat een competitie theater voetbal, of zit het hedendaagse voetbal vol met theater?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 15:08

Quad

Doof

Knap gezien van de scheidsrechter bij de 1-1 van Dortmund. De bal was inderdaad over de doellijn.

Edit: Aii Robben.. Erin -> eruit, kuitblessure zo lijkt het.

[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 28-04-2015 22:17 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Oei blessure voor robben..
Hoop dat ie er tegen barca welbij is !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Laatst online: 13-09-2020
v8power67 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 22:18:
Ging Guardiola dit keer los tegen de nieuwe arts? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

andries.t.net schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 22:33:
[...]

Ging Guardiola dit keer los tegen de nieuwe arts? :P
Hahah sorry niet gezien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

v8power67 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 22:18:
Het zag er niet zo goed uit :/ Vaak zijn die blessures waarbij geen andere speler betrokken is degene die het langst duren. Overigens heb ik het idee dat Robben de afgelopen tijdje weer "ouderwets" blessuregevoelig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ja lijkt er helaas wel op ja. Hij was ook zwaar pissed off. Hopen dat het allemaal meevalt want tegen barca met een fitte robben is veel leuker.
Blijft een baas, alleen iets te blessure gevoelig.

edit:

Etf doet bayern nu!! 2maal exact zelfde manier uitglijdenen missen van lahm en alonso. Wtf...

[ Voor 21% gewijzigd door v8power67 op 28-04-2015 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wow, Bayern mist twee penalties op rij door... uitglijers :o Bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha wat gebeurt er met Lahm en Alonso? Op zelfde manier onderuit bij penalty.

Die gaat naar Dortmund zo.

3 mis :o

[ Voor 29% gewijzigd door Vos op 28-04-2015 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dajum, zowel Lahm als Alonso glijden weg met de penalty's en missen dus.. Bizar.

Edit: En Götze mist.. Wtf?!

[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 28-04-2015 23:17 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

En 3e houden gewoon hahahah bayern is eruit..... wtf is dit mensen. Bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

En voor het gemak de derde ook maar gemist. De weg voor Dortmund ligt open nu.

Edit: Dortmund mist ook, dus het is nog een beetje spannend :)

[ Voor 29% gewijzigd door RoD op 28-04-2015 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hummels mist ook, lekker hoor.. _O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wtf....!!!!!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Duitsers en penals :+ 4 uit 4 missen, knap! En Dortmund 1 uit 3.

[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 28-04-2015 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wtf, ook de vierde gemist 8)7 Ongelofelijk, wat een slot. Terwijl Bayern eigenlijk beter was. Maarja, als je alle penalties mist dan vraag je er een beetje om :P

Edit: toch leuk voor Dortmund, dat toch een beetje een maf seizoen heeft.

[ Voor 19% gewijzigd door RoD op 28-04-2015 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Wow... bizar penal reeks hahaha.
4 missers!! Bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Leuk slot. Ik gun het Dortmund wel om de beker te winnen na zo'n bagger seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
JPM85 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:26:
[...]

[...]

Een mening over voetbal uit een land wilt niet zeggen dat het gefundeerd is.

Er spelen voetballers bij Barca die inderdaad aardig wat theater gebruiken, maar ik kan je zo een lijstje van 10 man oplepelen die in Engeland of Duitsland spelen die ook niet vies zijn van een Schwalbe. (kijk nou...niet eens een Spaans woord) Maakt dat een competitie theater voetbal, of zit het hedendaagse voetbal vol met theater?
Niet op in gaan, fans van Engelse clubs denken nog altijd dat het daar het walhalla is :D
Pagina: 1 ... 23 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2