[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 28 Laatste
Acties:
  • 72.528 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
gambieter schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 17:13:
Het begint er een beetje op te lijken dat men hier weer de "echte fan (TM)" wil zijn.
Nee hoor, ik geef alleen maar aan dat ik die hype hekel. Het begint er eerder op te lijken dat men hier geen mening meer mag uitspreken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:40
Deadsy schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:15:
De bond is vaak de enige die iets kan/mag doen en als deze dan vaak gewoon niets doet en toekijkt dan ga je je toch afvragen wat de functie van de bond is. Zoals bv in Spanje waar PSV naar het CAS en de UEFA moet stappen om geld te krijgen omdat de Spaanse bond niets doet.

Als bv een voorzitter/bestuurslid van club A iemand van club B via de media zit te beledigen of op een vieze manier aanvalt dan hoort de bond gewoon in te grijpen.
Want zelfs in de Bundesliga zie je soms uitspraken die van een Italiaanse clubbestuurder hadden kunnen zijn (echt laag bij de gronds). Gelukkig wel minder vaak, maar je gaat je dan toch afvragen hoe oud die gasten zijn.

Ik heb bij de DFB net zoals bij de andere grote bonden vaak het idee dat hun prioriteit vooral is dat ze de grote clubs niet boos willen maken. Ze willen iedereen blij houden en zich vooral niet met dingen bemoeien.
Tuurlijk zijn er grenzen. Zeker weten, maar de grote clubs hebben altijd wel plus punten. Zij zijn de ''vertegenwoordigers'' van dat land. Het is helemaal niet eerlijk, maar het zal toch wel blijven. Je ziet het overal wel, die gene met aanzien is altijd de beste en krijgt toch wel makkelijk wat hij/zij wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Kaap schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 17:41:
Nee hoor, ik geef alleen maar aan dat ik die hype hekel. Het begint er eerder op te lijken dat men hier geen mening meer mag uitspreken ;)
Dus ik mag mijn mening niet uitspreken over jouw mening?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:09:
[...]
Dus ik mag mijn mening niet uitspreken over jouw mening?
Jawel, dat mag je, maar ik lees vooral pogingen om je mening uit te spreken over diegene die een mening uitspreekt dan dat je daadwerkelijk een mening uitspreekt over een mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:53

Niku

Alagaesii

Kaap schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:23:
[...]

Jawel, dat mag je, maar ik lees vooral pogingen om je mening uit te spreken over diegene die een mening uitspreekt dan dat je daadwerkelijk een mening uitspreekt over een mening.
Mijn mening is dat jullie het wat te ingewikkeld maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Niku schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:28:
Mijn mening is dat jullie het wat te ingewikkeld maken :+
Complexe systemen zijn juist leuk :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:59:
[...]

Juist, maar dat zal volgens de hoge heren wel het voetbal verpesten ofzo. Krijg je weer van de rare onderbouwingen. Het punt is wel, dat je gewoon gelijk hebt.

Naja, ik heb hem eigenlijk amper zien keepen. Het maakt me eigenlijk niks uit of iemand dit nou bij Bayern, Dortmund, Barca, Real, ManU, Arsenal en welke teams allemaal doet. Ik vind het gewoon echt te treurig.

Diegene die Dortmund - Bayern gezien hebben zagen wat mij betreft een respect volle, maar harde wedstrijd. Schweinsteiger zijn enkel werd voor de verandering eens dubbel geklapt en deelt daarna gelijk uit. Niemand die er iets van zegt.
Volgens mij doelt ie hier op ;)
Gonadan schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:19:
[...]

Jij vroeg waarom ik het tof vind, dat geef ik aan. Je kunt nu argumenten opsommen om mijn mening onderuit te halen maar wat wil je daarmee bereiken? Veel clubs hebben onzuivere eigenaren, apart beleid of een zure coach. Voor mij geen reden om Van Gaal en United niet iets te kunnen gunnen.

Net zoals ik het Arsenal vanwege de historie en het spel wat ze nastreven gun (niet die zuurpruim in die slaapzak), of ik het Southampton gun vanwege Koeman en de onverwachte opmars, of Tottenham omdat ik er toch enigszins gecharmeerd van geraakt ben, of Liverpool omdat ik onderhand gewoon medelijden heb. :P
Historie? How George Graham’s sacking by Arsenal 20 years ago started a demise in the art of defending
"... but they are best remembered for a defensive game that made “1-0 to the Arsenal” a terrace anthem."
>:)

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 07-04-2015 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 23:37
Zo er wordt even gescoord bij BVB tegen Hoffenheim. Wat een goal!!
Jammer dat ze dat nu pas doen, had de toto ingevuld met winst voor BVB.
Nog 10 minuten extra tijd.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Die knal van Kehl was godnondeju een zuivere zeg. Volgens mij werd ie een beetje moe van het geklungel van iedereen :+

Ik ben blij voor ze. Het is gewoon echt zielig voor ze. Kampl bakt er niks van, Mkhitaryan al helemaal niet en Ramos speelt nooit. Zo kun je het lijstje nog wel goed afwerken. De enigste speler waarom ik Dortmund niks gun heet Subotic. Wat hij bij Robben flikte stak me in brand. Ik ben ook blij dat Robben 'm kei en keihard terug genaaid heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Wat heeft hij bij Robben geflikt dan en hoe pakte Robben hem terug?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Jeej, 2 keer Suarez.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Zucht, dat was toch even billen knijpen net. Ik heb een hekel aan penalties, want dat ging in 2012 goed fout.
Gelukkig gewonnen van Leverkusen. Nu wordt het Dortmund, Wolfsburg of Gladbach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:23
Of Bielefeld. :P Knap, hoor. Spelen derde divisie. Ze moeten nu tegen Wolfsburg. Ik zat gelijk te kijken voor kaartjes, maar de info is nog niet beschikbaar. Het is "maar" 300km rijden naar Bielefeld. Kijken of ik m'n pa kan overhalen. _O-

En de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ronaldo, die naar James toegaat nadat ie gescoord heeft en hem om z'n nek springt. Het moet niet gekker worden! Uiteraard was het Ronaldo's assist op James, anders had ie het ook niet gedaan. Daarvoor kreeg is trouwens een belachelijke gele kaart voor een schwalbe, wat helemaal geen schwalbe was. Hij stopt de bal achter z'n standbeen en die verdediger glijdt door op hem en haalt hem onderuit. Eigenlijk gewoon een zuivere pingel. Ben benieuwd of Real dit nog gaat aanvechten.

[ Voor 5% gewijzigd door chim0 op 09-04-2015 05:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 05:18:
[...]

Of Bielefeld. :P Knap, hoor. Spelen derde divisie. Ze moeten nu tegen Wolfsburg. Ik zat gelijk te kijken voor kaartjes, maar de info is nog niet beschikbaar. Het is "maar" 300km rijden naar Bielefeld. Kijken of ik m'n pa kan overhalen. _O-

En de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ronaldo, die naar James toegaat nadat ie gescoord heeft en hem om z'n nek springt. Het moet niet gekker worden! Uiteraard was het Ronaldo's assist op James, anders had ie het ook niet gedaan. Daarvoor kreeg is trouwens een belachelijke gele kaart voor een schwalbe, wat helemaal geen schwalbe was. Hij stopt de bal achter z'n standbeen en die verdediger glijdt door op hem en haalt hem onderuit. Eigenlijk gewoon een zuivere pingel. Ben benieuwd of Real dit nog gaat aanvechten.
Ja, ik dacht even dat ik het fout zag. Beetje knullig weer. Helemaal blij dat ze eens winnen van Bayern. Verlies van je deze ploeg :/

Reactie op dat tweede stukje: :')
Toen je zei, ''hij gaf de assist'' moest ik al even lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:23
Mosin schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:03:
[...]

Ja, ik dacht even dat ik het fout zag. Beetje knullig weer. Helemaal blij dat ze eens winnen van Bayern. Verlies van je deze ploeg :/
Tja, in de beker kan het gek lopen.
Reactie op dat tweede stukje: :')
Toen je zei, ''hij gaf de assist'' moest ik al even lachen.
Ach, hij zal wel een slechte dag hebben gehad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Wedstrijd was niet om aan te gluren. Woensdagavond, beide partijen leken er geen zin in te hebben. Almeria kwam er een paar keer leuk uit maar verder zeer matig. Dan bood Rayo (zoals verwacht) een stuk beter tegenstand aan Real Madrid. Paco Jemez _/-\o_

4 punten voorsprong behouden, dit weekend uit bij Sevilla, dan uit tegen PSG, thuis tegen Valencia en dan thuis tegen PSG. Pittige weken voor Barcelona, die daarna ook nog eens naar Espanyol moeten... Mijn verwachting blijft staan: Real Madrid pakt de titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:33
http://www.nu.nl/voetbal/...-wegens-fout-arbiter.html

Ik ben benieuwd of dit een precedent gaat scheppen, en of dit tot meer video-arbitrage gaat lijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

rik86 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:10:
http://www.nu.nl/voetbal/...-wegens-fout-arbiter.html

Ik ben benieuwd of dit een precedent gaat scheppen, en of dit tot meer video-arbitrage gaat lijden...
Vind dit een bizar besluit van de UEFA. Je begeeft je op een enorm hellend vlak zo. Bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:30
Jammer dat de overgenomen penalty gescoord is. Hierdoor gaan de Nederlandse dames onder-19 niet naar het EK, terwijl ze de vorige keer de titel hebben gewonnen.

Overigens wel goed dat de UEFA deze beslissing heeft genomen. Hopelijk gaat dit tot meer vooruitgang op het gebied van de arbitrage leiden.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Laatst online: 12:59
Railgunner schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:51:
Jammer dat de overgenomen penalty gescoord is. Hierdoor gaan de Nederlandse dames onder-19 niet naar het EK, terwijl ze de vorige keer de titel hebben gewonnen.

Overigens wel goed dat de UEFA deze beslissing heeft genomen. Hopelijk gaat dit tot meer vooruitgang op het gebied van de arbitrage leiden.
Zou dit niet een beslissing naar de toekomst zijn.
Indien dit een precedent wordt voor clubs om beslissingen aan te vechten, wordt de roep om een videoref groter, en kan men niet anders meer.

Paar wedstrijden, en daardoor zelfs hele competities, die zomaar heel anders hadden kunnen zijn hierdoor;
Engeland - Duitsland (doelpunt Gerrard)
Frankrijk - Ierland (handsbal Henry)
Ajax - Real (CL wedstrijd, 2 doelpunten ajax onterecht afgekeurd)
Barcelona - Atletico (onterecht afgekeurd doelpunt Messi)

Zo zal je er nog veel meer hebben waar de uitslag, en daardoor het hele verloop van een competitie direct beinvloed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Daarom moet er iets komen om direct tijdens de wedstrijd een beslissing aan te kunnen vechten, zoals in zoveel andere sporten al bestaat. Achteraf, na afloop van de wedstrijd, heeft m.i. te veel nadelen.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Niku schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:15:
Vind dit een bizar besluit van de UEFA. Je begeeft je op een enorm hellend vlak zo. Bizar.
Ik ben erg benieuwd wie er precies baat bij heeft dat Engeland door gaat.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Railgunner schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:51:

Waarom dan deze beslissing en niet de handsbal van Henry. Ga je dan ook overspelen vanaf een onterechte rode kaart?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Zoiets zou kunnen idd. Het zou bijv. zo kunnen dat elke coach 3x per helft een beslissing kan aanvechten bij de videoscheids. Als de coach gelijkt heeft/krijgt, behoudt hij zijn mogelijkheid. Zo niet, dan heeft hij er nog 2 over. Volgens mij werken ze in het tennis met een vergelijkbaar systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
JPM85 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:13:
[...]

Zou dit niet een beslissing naar de toekomst zijn.
Indien dit een precedent wordt voor clubs om beslissingen aan te vechten, wordt de roep om een videoref groter, en kan men niet anders meer.

Paar wedstrijden, en daardoor zelfs hele competities, die zomaar heel anders hadden kunnen zijn hierdoor;
Engeland - Duitsland (doelpunt Gerrard)
Frankrijk - Ierland (handsbal Henry)
Ajax - Real (CL wedstrijd, 2 doelpunten ajax onterecht afgekeurd)
Barcelona - Atletico (onterecht afgekeurd doelpunt Messi)

Zo zal je er nog veel meer hebben waar de uitslag, en daardoor het hele verloop van een competitie direct beinvloed is.
Dat zijn allemaal incidenten die niet goed of niet gezien zijn.Bij de penalty ging het om het verkeerd uitvoeren van de regels. Soortgelijk als bij die euro hockey wedstrijd waar een discussie was of bal buiten de cirkel einde shootout was of gewoon door mocht gaan. In dit geval liet de scheids (blijkbaar) terecht doorgaan ook al dacht de andere scheids dat het afgeloften had moeten worden evenals de commentatoren. Had ie wel afgefloten dan zou die na de video referral overnieuw genomen mogen worden ...
Blijft de vraag wat er was gebeurd als dit bij het voetballen in de eerste helft gebeurde ipv 18 seconden voor tijd bij een kwalificatie toernooi waar beide teams nog op locatie waren ...
(vlgns mij was het Lampard ipv Gerrard trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
apis29 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:15:
[...]
(vlgns mij was het Lampard ipv Gerrard trouwens)
Klopt, verwisseling van persoon :)
apis29 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:15:
[...]
Dat zijn allemaal incidenten die niet goed of niet gezien zijn.
Wil hier niet een hele youtube stream gaan openen, maar kijk de volgende links eens.

ENG - DUI
Zowel Lampard als Capello juichen, maar staan verbaast dat er geen doelpunt gegeven wordt.
Met een videoref heb je dit binnen 10-15 seconden gezien (herhaling komt immers na 20 seconden, maar de regie heeft dat wel sneller voor elkaar). Doelpunt telt, Duitsland trapt af bij 2-2.
https://www.youtube.com/watch?v=o5QlBHF6ib8

FRA - IRE.
Alle spelers van Ierland protesteren direct bij het doelpunt. Videoref kan dit dus nakijken, en ook hier geldt 10 seconden later. Henry geel, vrije trap Ierland.
https://www.youtube.com/watch?v=fLUxMRYJAso

AJA - REA.
Uiteindelijk verliest Ajax deze wedstrijd met 0-3, maar had men met 2-1 voor kunnen komen. Niemand weet wat er dan uiteindelijk gebeurd, maar indien Ajax doorgaat harkt het even een paar miljoen extra binnen.
https://www.youtube.com/watch?v=JPoEC_xVY7Y

BAR - ATL
Lastigere situatie omdat Messi wel buitenspel staat als de bal van Fabregas komt, maar in deze situatie buitenspel niet geldt doordat de bal via Juanfran terug komt. Met een videoref in deze situatie zal er duidelijk geroepen worden om herziening. Het ging immers om de landstitel.
https://www.youtube.com/watch?v=9qmwMP8ehNE

Met het precedent dat de UEFA nu heeft gesteld zouden dus deze wedstrijden voor een gedeelte over gespeeld moeten worden. Indien een videoref, zou het binnen 30 seconden opgelost zijn, en wordt er afgetrapt na een geldig doelpunt, of vrije trap genomen na een overtreding.

Deze 4 wedstrijden, en bijbehorende beslissingen gaan om miljoenen €€€. Lijkt me vreemd als een ploegen hier geen gebruik van gaan maken, en hierdoor de videoref binnen 3 jaar aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
(Zie edit onder)

Het gaat hier om het overnieuw spelen van een deel van een wedstrijd door het niet correct uitvoeren van de regels door de scheidrechtster (niet zaken die over het hoofd gezien zijn).
Er werd te vroeg ingelopen, dit was gezien en volgens de regels had de penalty overnieuw genomen moeten worden. Echter gaf ze een overtreding tegen Engeland ...
Die andere incidenten zijn allemaal niet gezien door de scheidsrechters, bij Frankrijk - Ierland stond er geloof ik ook nog eentje op de achterlijn (was een fotograaf blijkt). Hands evenals doelpunten worden wel tientallen keren geheel onterecht geclaimd dus dat zegt ook niks dat er trainers en spelers iets claimen :D
Bij het hockey voorbeeld werd er niet gekeken naar of de bal wel of niet buiten de cirkel was gegaan, dit was zelfs twee keer duidelijk het geval en gezien. Uiteindelijk ging de beslissing over of er wel binnen de 8 seconden gescoord was om er nog maar wat van te maken aangezien er een video referral door de speler was aangevraagd. Blijkbaar maakt de reden niet uit want het ging er bij de keeper om dat de bal buiten de cirkel was gegaan [wat dan idd wel gaat om het verkeerd uitvoeren van de regels]. Dit werd wel gevraagd herinner ik me nu aan de videoref en die bevestigde dat daar geen regel voor was en daarna werd gekeken of er nog een andere reden voor afkeuren was (die 8 seconden) ...

Maar het blijft wel vaag aangezien je nog wel een gele of rode kaart/schorsing kan krijgen als een overtreding juist niet gezien is :+ .

Mocht het ingevoerd worden zou het wel handig zijn als de videoscheids een beetje technisch aangelegd is en zelf de beelden kan opzoeken, pauzeren, slow-mo, etc. en camera standpunten kiezen. Bij american football gaat gewoon de hoofdscheidsrechter naar de zijlijn en doet in principe hetzelfde als die videoref bij hockey nu. Kun je me dat fragment laten zien, langzamer ... stukje terug ... ja pauze ... is er nog een andere hoek ... ja pauze .... stukje terug .... weer het andere camere standpunt ... etc. :z

edit: nu ik er nog een keer over nadenk ( :O ) zou dit idd een eerste stap kunnen zijn naar het invoeren van een videoref ipv een wedstrijd gedeeltelijk overspelen. En indien die er is kan het natuurlijk ook gebruikt worden voor zaken die scheidrechters gemist hebben gedurende de wedstrijd ja :Y. Zat vast in de gedachtengang dat wedstrijden gedeeltelijk overnieuw gespeeld zouden moeten worden om dingen die niet gezien waren ...

[ Voor 40% gewijzigd door apis29 op 10-04-2015 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Ik vind het eigenlijk schandalig (en tevens oneerlijk) dat Zlatan Ibrahimovic geschorst wordt voor vier wedstrijden voor iets wat die zei buiten de match. En als je kijkt naar zijn straf dan heeft die in principe gelijk. Het 'beste voetbal team' ('' = mijn mening) in Frankrijk wordt in principe onthoofd door de arrogantie van mensen die helemaal niks te zoeken hebben in het voetbal. En dan mag Ibra ook niet spelen tegen Barca door het onterecht rood dat hij kreeg toen PSG speelde tegen Chelsea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
apis29 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:35:
(Zie edit onder)

Het gaat hier om het overnieuw spelen van een deel van een wedstrijd door het niet correct uitvoeren van de regels door de scheidrechtster (niet zaken die over het hoofd gezien zijn).
Er werd te vroeg ingelopen, dit was gezien en volgens de regels had de penalty overnieuw genomen moeten worden. Echter gaf ze een overtreding tegen Engeland ...
Die andere incidenten zijn allemaal niet gezien door de scheidsrechters,......

edit: nu ik er nog een keer over nadenk ( :O ) zou dit idd een eerste stap kunnen zijn naar het invoeren van een videoref ipv een wedstrijd gedeeltelijk overspelen. En indien die er is kan het natuurlijk ook gebruikt worden voor zaken die scheidrechters gemist hebben gedurende de wedstrijd ja :Y. Zat vast in de gedachtengang dat wedstrijden gedeeltelijk overnieuw gespeeld zouden moeten worden om dingen die niet gezien waren ...
Ook in de wedstrijden die ik aanhaal zijn zaken beoordeeld die incorrect beoordeeld zijn, zoals de penalty. Of is het foutief beoordelen van buitenspel, waardoor een doelpunt wordt afgekeurd, niet een boordeling? Jou hockey tekst kan ik niet evalueren, omdat ik het hockey totaal niet volg

Je hebt het inderdaad correct bij de momenten met Henry & Lampard, dat deze niet als zijnde zijn beoordeeld door de scheidsrechter. Ik heb ze er juist bij gestopt, omdat dit de impact van het precedent laten zien indien clubs/landen beslissingen dus aan kunnen vechten.

Het wel of niet terecht claimen van een handsbal of buitenspel, maakt met de uitspraak van UEFA niet meer uit. De benadeelde partij kan immers hierdoor altijd claimen dat de uitslag van directe invloed is geweest door een foutieve beslissing van de scheids. We zitten dus inderdaad op 1 lijn als we beide denken dat dit enkel de videoref zal verspoedigen.

Ik durf zelfs te stellen dat wedstrijden in UEFA competities (dus niet de landelijke competities), nu onder een vergrootglas zullen liggen bij de heren advocaten van teams, enkel op basis van deze uitspraak. De UEFA zal immers geen zin hebben in 2 zaken per maand. :P

Hoeveel foutieve beslissingen, met directe impact op spelverloop, hebben we wel niet per seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Als je buitenspel wilt vergelijken met de penalty dan zou de grensrechter iemand buitenspel gezien moeten hebben en alsnog laten doorspelen. Of bijv. die goal op het EK 2008 van Nederland: het was geen buitenspel omdat er toen een Italiaan achter de achterlijn lag. Als later had gebleken dat die regel er niet was zou dit nav de penalty case terugwerkend een reden voor overspelen zijn geweest.
De penalty is niet incorrect beoordeeld en de strafmaatregel is niet aan interpretatie onderhevig (overnieuw nemen). In feite is er gewoon een regel verzonnen: te vroeg inlopen is overtreding tegen.

Volg ook geen hockey maar de cirkel kan je vergelijken met het strafschopgebied. Zou er bij voetbal een shootout ipv penalty zijn en je hebt 8 seconden om hoe dan ook de bal in het doel te krijgen alleen hij mag bijv. niet buiten de 16 meter rollen. Dat dachten ze daar ook bij de verslaggevers en een aantal spelers waaronder de keeper maar die regel is er blijkbaar niet, of iig niet bij die competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Zeer snelle 1-0 voor BMG, na 1 minuut al :(
Dortmund is echter niet kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik heb gewerkt vandaag, dus ik heb net even de samenvating van Bayern - Eintracht Frankfurt gekeken.

1-0 Van Lewandowski is echt gruwelijk. Wat een goal! De 3-0 van Müller is ook weer zo'n typische goal voor hem. Götze had een aantal kansen en scoorde ouderwets bijna weer een keer uit zijn fraaie techniek. Leek een beetje op zijn goal tegen Ajax 2 jaar geleden, alleen nog wat moeilijker.

Ik heb deze wedstrijd weer gemist... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Wat een zoutloos commentaar op Sport1 Live. Echt heel droog / flauw. Het is niet de bekende commentator, maar een paar anderen. Ik kijk naar Sevilla - Barcelona. Neymar werd weer opvallend vroeg naar de kant gehaald. Niet voor Pedro, maar voor Xavi. Hij was er helemaal niet blij mee. Dat was wel duidelijk.

2-2 in de 84e minuut. Sevilla weer op gelijke hoogte.... Balen zeg. 2-2 eindstand.

[ Voor 44% gewijzigd door Luxicon op 11-04-2015 21:49 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vandaag met 3 punten vertrokken uit bij Burnley. Nu hopen dat de Manchester Derby morgen een gelijkspelletje wordt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Luxicon schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 21:35:
Wat een zoutloos commentaar op Sport1 Live. Echt heel droog / flauw. Het is niet de bekende commentator, maar een paar anderen. Ik kijk naar Sevilla - Barcelona. Neymar werd weer opvallend vroeg naar de kant gehaald. Niet voor Pedro, maar voor Xavi. Hij was er helemaal niet blij mee. Dat was wel duidelijk.

2-2 in de 84e minuut. Sevilla weer op gelijke hoogte.... Balen zeg. 2-2 eindstand.
Wil je zeggen, dat het met Sierd beter is? Ik word helemaal knettergek van die man. Altijd zo druk en aan het praten. Eurosport 2 heeft wat mij betreft de beste commentators. Een grapje kan, maar niet elke keer proberen de lol broek uit te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:23
Luxicon schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 21:35:

Ik heb deze ook gemist, maar toen ik op driekwart van de wedstrijd de tv aanzette was het dacht ik 2-0 :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:23:
[...]

Wil je zeggen, dat het met Sierd beter is? Ik word helemaal knettergek van die man. Altijd zo druk en aan het praten. Eurosport 2 heeft wat mij betreft de beste commentators. Een grapje kan, maar niet elke keer proberen de lol broek uit te hangen.
Die zitten ook in de studio achter een monitor commentaar te geven en een paar ervan hoor je ook liever niet elke week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:23
apis29 schreef op zondag 12 april 2015 @ 11:22:
[...]

Die zitten ook in de studio achter een monitor commentaar te geven en een paar ervan hoor je ook liever niet elke week :D
Siert maakt veel wedstrijden leuker. Dit zegt overigens heel veel over de andere commentatoren.
Die gozer die het Nederlands elftal bijvoorbeeld vaak doet mag wat mij betreft onmiddelijk van de tv :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op zondag 12 april 2015 @ 11:22:
[...]

Ja goed, maar ik heb bij een spannende wedstrijd liever iemand die wat rustiger aan doet. Sierd kan wel voor een keer, maar voor mij niet elke week :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja, leuk voor een keer, maar hoef echt niet elke wedstrijd te horen in welk restaurant, met routebeschrijving, je het beste kunt eten, of dat de zus van een nichtje van henk zijn vrouw op een blauwe maandag met speler x gerotzooid heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Bah, Chelsea op 1-0. Eigenlijk nadat de keeper van QPR enorm slecht uitschiet.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:40

StrongArmLance

Endless flow

Roma 1-0 voor na een goede penal van Florenzi. De Rossi speelt eindelijk weer een goede wedstrijd.

Bal gaat uit achter de achterlijn, wordt voorgezet en goal tegen voor Roma... natuurlijk :/

[ Voor 32% gewijzigd door StrongArmLance op 12-04-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Het eerste kwartier van Utd-City heeft al meer actie en voetbal gegeven (en evenveel doelpunten) dan QPR-Chelsea en Burnley-Arsenal bij elkaar opgeteld. Leuke wedstrijd, intussen 2-1 voor Utd.

Fellaini, Mata en Young, en ook Blind zijn uitstekend bij United, vooral het werkend krijgen van Feillaini als breekijzer is wat United opeens goed laat functioneren. City heeft nu Yaya Toure gekoppeld aan Fellaini, en zelfs die lijkt een dwergje :+

[ Voor 39% gewijzigd door gambieter op 12-04-2015 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Hup Louis, hup! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Liever gelijkspelletje :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Pff, Kompany mag de grens na de wedstrijd wel op wat biertjes trakteren. Hoe ie voor die tackle geen rood krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01 22:38

Algurgazan

Ome Bob

Hoe kan Kompany nou geen rood krijgen voor die aanslag op Blind? Bizarre tackle, ook voor Engelse begrippen..

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Dat was rood ja. Wel blij dat hij hem niet krijgt, voor de wedstrijd.

Utd tegen de verhouding in op voorsprong, maar daarna toch sterker geworden.

[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 12-04-2015 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Vos schreef op zondag 12 april 2015 @ 17:49:
Dat was rood ja. Wel blij dat hij hem niet krijgt, voor de wedstrijd.

Utd tegen de verhouding in op voorsprong, maar daarna toch sterker geworden.
Bij zo'n aanslag hoop ik toch altijd dat de terechte rode kaart gewoon gegeven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Lineker op Twitter: "Clichy can't defend is becoming a cliche".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

gambieter schreef op zondag 12 april 2015 @ 17:51:
Linker op Twitter: "Clichy can't defend is becoming a cliche".
Kan je beter zoals Sagna op de bank zitten, maak je ook geen fouten :+.

Maar dat kopduel van Fellaini kon hij niet winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:57
Kompany gaat er nu toch uit, voor Mangala. Die tackle was volgens mij net over 't randje, noppen naar voren, hard inkomen op de tegenstander.

Ik kijk uit naar de tweede helft, vind de terugval van City wel opvallend, ze begonnen ontzettend sterk, maar na 20 minuten of zo was daar niets van over.

Ook wel goed om te zien hoe goed Blind zich staande houdt in zo'n wedstrijd. Geen domme dingen, veel ballen naar voren i.p.v. breed waar hij nogal eens (onterecht) van wordt beschuldigd.

offtopic:
Hoe groot is het gokken in Engeland eigenlijk? Zit hier te kijken naar een stream van Sky en van alle reclames gaat ~50% over één of ander gokkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ik had de tackle van Kompany gemist (kopje koffie was belangrijker :+ ), maar dat was inderdaad gewoon rood. Mangala staat nu op zijn plek.
JanW schreef op zondag 12 april 2015 @ 18:03:
offtopic:
Hoe groot is het gokken in Engeland eigenlijk? Zit hier te kijken naar een stream van Sky en van alle reclames gaat ~50% over één of ander gokkantoor.
Heel groot, Britten gokken veel en graag.

[ Voor 53% gewijzigd door gambieter op 12-04-2015 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Lekkere scrimmage daar :D Knap dat geen van die ballen erin gaat.

En Demichelis verdient hier ook geel, doet eerst alsof ie aan z'n hoofd is geblesseerd en springt op zodra Clattenburg fluit :')

[ Voor 50% gewijzigd door JanW op 12-04-2015 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En 3-1! Buitenspel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zo gaat er hard aan toe daar bij City. Slapende verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En 4-1, schiet op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Zal Pellegrini dit overleven? De voorsprong is verdiend, en United speelt goed.

En Di Maria is nog steeds niet in staat een man voorbij te komen, en Falcao lijkt ook geen bal goed te kunnen raken.

[ Voor 43% gewijzigd door gambieter op 12-04-2015 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Als City als 4de eindigt zal Pellegrini wel moeten wieberen en verwacht ik een zeer drukke transferperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ook wel goed om te zien hoe goed Blind zich staande houdt in zo'n wedstrijd. Geen domme dingen, veel ballen naar voren i.p.v. breed waar hij nogal eens (onterecht) van wordt beschuldigd.
"Onterecht" ligt er maar net aan waar hij speelt. Op L(W)B zou het helemaal een prestatie zijn om geen enkele bal naar voren te spelen :D maar als DM was er weinig naar voren te zien. Over het seizoen gezien had ie toch 0.8 passes per wedstrijd waar een scoringskans/schot op doel uit ontstaat (sleutelpass) dus er zal natuurlijk wel eens eentje naar voren gaan. In % uitgedrukt zal het alleen niet veel zijn ...

Daley Blind
25, DL

Sleutelpasses 0
Passes 61
Aangekomen passes: 78.7%
Voorzetten 1
Aangekomen voorzetten 0
Lange ballen 6
Aangekomen lange ballen 2
Steekballen 0
Aangekomen steekballen 0

Wedstrijdcijfer 6.93

http://www.whoscored.com/...er-United-Manchester-City

Heb de wedstrijd niet gezien maar misschien ga ik dat voor de lol maar eens wel doen en kijken wat er nou echt van klopt :*)

[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 12-04-2015 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Als linksback voldoet ie prima bij United. Voor de verdediging is wellicht wat te hoog gegrepen voor hem, zeker als je zo'n Carrick vandaag ziet spelen. Maar vandaag bij twee van de vier doelpunten van United duidelijk betrokken. De 2-1 zet ie samen met Young goed op en de 3-1 van Mata komt mede tot stand door een snelle goede bal naar voren van Blind.

Zijn nog zeker genoeg punten die wat verbetering nodig hebben, maar ik vind het mooi om te zien, zeker als je kijkt waar hij vandaan komt; verhuurd geweest aan Groningen, teruggekomen, uitgefloten door het eigen publiek ( :N ), vaste waarde en één van de dragende spelers bij Ajax geworden, uitstekend WK gespeeld en nu wekelijks in de basis bij Manchester United.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nou heb ik alleen de 1e helft gezien, maar daar maakte ie toch maar een zwakke indruk op me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Deportivo met nieuwe trainer, oud speler Victor Sanchez del Amo, een puntje gesprokkeld uit bij Real Sociedad. Moeilijke wedstrijd maar een verdiend punt aan overgehouden. Hoop dat Deportivo erin blijft maar zal een moeilijk verhaal worden gezien het programma. Wel blij dat Víctor Fernández eindelijk opgestapt is.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Om 12:30 is er een persconferentie ingelast door Dortmund. Jurgen Klopp zal na dit seizoen stoppen, verwacht ik dat hieruit voortkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Jij of de berichtgeving, want ik lees dat overal. :P

Overigens schijnt het om 13:30 te zijn?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Gonadan schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:42:
Jij of de berichtgeving, want ik lees dat overal. :P

Overigens schijnt het om 13:30 te zijn?
Kaap heeft overal verstand van, de media hebben het juist van hem :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Het duitse Bild meldt het volgende: http://www.bild.de/sport/...oesung-40552596.bild.html

Over een kwartier idd een persconferentie. Op VI staat ook al dat Klopp waarschijnlijk na het seizoen weg gaat bij BVB. Jammer, het gaat 1 seizoen wat minder en gelijk weg. Ze zitten nog in de DFB pokal, aantal jaar geleden CL finale, 2x landskampioen. En dat allemaal onder Klopp.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Catorce schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:05:
[...]

Kaap heeft overal verstand van, de media hebben het juist van hem :>
Blij dat je dit erkent :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
PM_Petrol schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:15:
Het duitse Bild meldt het volgende: http://www.bild.de/sport/...oesung-40552596.bild.html

Over een kwartier idd een persconferentie. Op VI staat ook al dat Klopp waarschijnlijk na het seizoen weg gaat bij BVB. Jammer, het gaat 1 seizoen wat minder en gelijk weg. Ze zitten nog in de DFB pokal, aantal jaar geleden CL finale, 2x landskampioen. En dat allemaal onder Klopp.
Mijn Duits is niet zo best, maar ik dacht gelezen te hebben dat hij een sabbatical neemt. Kan het me aan de ene kant goed voorstellen, zeker met zijn manier van coachen en zijn karakter, dat je nu wel even toe bent aan wat rust.

Jammer, vind Klopp wel één van de betere coaches die er zijn, ook qua karakter is hij verfrissend ten opzichte van de wat saaiere coaches zoals een Ancelotti en Guardiola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Hij vertrekt definitief na dit seizoen. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
JanW schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:26:
[...]

Mijn Duits is niet zo best, maar ik dacht gelezen te hebben dat hij een sabbatical neemt. Kan het me aan de ene kant goed voorstellen, zeker met zijn manier van coachen en zijn karakter, dat je nu wel even toe bent aan wat rust.

Jammer, vind Klopp wel één van de betere coaches die er zijn, ook qua karakter is hij verfrissend ten opzichte van de wat saaiere coaches zoals een Ancelotti en Guardiola.
Klopp fühle sich nach sieben Jahren und drei Titeln (2x Meister, 1x Pokal-Sieger) ausgelaugt und wolle erst einmal eine Auszeit nehmen. Um danach in die englische Premier League zu wechseln?

Inderdaad, hij is moe en wil een pauze om daarna misschien naar de PL te gaan, vraagteken.

Denk zelf dat hij weg gaat omdat hij weet wie er deze zomer allemaal weg gaan en hij geen zin heeft weer een totaal nieuw team neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Lijkt me een mooi moment om aan het eind van dit of volgend seizoen afscheid te nemen van Wenger en Klopp binnen te halen als coach bij Arsenal. Past daar imo erg goed wb het voetbal, zal ook wat extra pit brengen.

Sowieso tijd dat Wenger vertrekt, maar daar zal ik vast redelijk eenzaam in zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Catorce schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:53:
Sowieso tijd dat Wenger vertrekt, maar daar zal ik vast redelijk eenzaam in zijn.
In tegendeel. er heerst een ware strijd tussen de supporters. Aan de ene kant de WOB (Wenger Out Brigade), en aan de andere kant de In Wenger we Trust groepering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Wat vind jij eigenlijk als fervent supporter?

Voor mij als buitenstaander baal ik van die man. Los van zijn prestaties krijg ik altijd een beeld van een zure slaapzak die de hand op de knip houdt en bij voorkeur jonge Fransmannen binnen hengelt. Terwijl ik de club Arsenal wel een warm hart toedraag. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Ook ik draag in principe Arsenal een warm hart toe, maar mijns inziens is het allemaal behoorlijk stagnerend onder Wenger de afgelopen jaren. Tevens komen die Fransen mij ook wel de keel uit inmiddels :9 Ik vind hem geen slechte coach, zeker niet, maar eens een keer wat anders kan wonderen doen voor een club. Op het veld en op kantoor is een frisse wind nodig om echt weer eens mee te doen om de titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Fransen? Enige Fransen die nu bij Arsenal spelen zijn Flamini, Koscielny, Debuchy en Giroud als ik 't goed heb. Laatste tijd zijn er weinig Fransen naar Arsenal gekomen, zeker geen jonge meer.

Die hand is de laatste jaren ook wel van de knip af. Özil en Sanchez zijn daar de beste voorbeelden van en ook voor Chambers en Wellbeck zijn aardige bedragen betaald. Nu staan ze tweede, met 6 punten achterstand op Chelsea en ik denk dat wanneer iedereen fit was gebleven het hele seizoen bij Arsenal, of wanneer ze een iets bredere selectie hadden, dat ze het Chelsea een stuk moeilijker hadden gemaakt dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Dat is precies het punt. De hand lijkt van de knip maar er wordt nog steeds zeer laat en zeer matig ingekocht. Enkele dure spelers geven een vertekend beeld, de selectie is gewoon niet heel erg breed wat dat betreft. En dat is nu net de reden dat ze altijd afhaken gedurende het seizoen. Want in het begin met een fitte selectie is het meestal weergaloos.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Trieste tijden bij BvB, Klopp weg in de zomer :( Een legende die de club verlaat.
Opvolger wellicht Thomas Tuchel. Hoop dat Klopp wel betrokken blijft bij de club....

Hij had het er ook aardig moeilijk mee in de persconferentie:

[ Voor 28% gewijzigd door Krukar op 15-04-2015 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Gonadan schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:50:
Dat is precies het punt. De hand lijkt van de knip maar er wordt nog steeds zeer laat en zeer matig ingekocht. Enkele dure spelers geven een vertekend beeld, de selectie is gewoon niet heel erg breed wat dat betreft. En dat is nu net de reden dat ze altijd afhaken gedurende het seizoen. Want in het begin met een fitte selectie is het meestal weergaloos.
Laat ze nu juist in het begin niet thuis gegeven hebben ;). De aankopen zijn soms laat ja, maar de laatste jaren toch wel prima. En de situatie laat het (nog) niet toe om bank zoals Chelsea te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Dit jaar haalt mijn stelling alweer onderuit inderdaad, maar je begrijpt vast mijn punt. :P
Een bank als Chelsea of andere koopclubs hoeft ook weer niet, maar het zou wel fijn zijn als blessures niet zo'n ingrijpend effect hebben als nu.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
0 - 1 voor Barcelona momenteel, maar als PSG zo verder doet kan het snel gelijkspel worden. Ik hoop natuurlijk dat ze winnen, maar dat gaat net niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:40

StrongArmLance

Endless flow

Gonadan schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:50:
Ze spelen nu toch aardig? Al zijn ze niet echt getest in de laatste wedstrijden, ze komen nu juist later op gang ipv eerst 1e staan en dan afzakken :) Sterke finish is het halve werk? :)
Bizar dat Coquelin zo'n capabele speler is, terwijl hij zelfs bij de teams waar hij aan uitgeleend was niet eens aan spelen toe kwam op zijn echte positie.
Giroud is toch een goede spits gewoon? Wat wil je daar anders hebben staan.. Dan kan je beter een goede vervanger voor Wilshere kopen, 2 goede cb's en een goede LB.

Daarnaast nog Arteta lozen, Carvalho(?) halen.

[ Voor 7% gewijzigd door StrongArmLance op 15-04-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:13
Le Enfant! schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:39:
0 - 1 voor Barcelona momenteel, maar als PSG zo verder doet kan het snel gelijkspel worden. Ik hoop natuurlijk dat ze winnen, maar dat gaat net niet zijn.
Welke wedstrijd kijk jij? PSG heeft echt geen enkele serieuze uitgespeelde kans gecreëerd. Barcelona daarentegen speelt echt op 70 a 80%, sporadisch dat ze versnellen.

Ik vraag me eerder af waarom Barcelona de trekker niet over haalt en de wedstrijd definitief beslist met een nulletje of 3 of 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Krukar schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:50:
Trieste tijden bij BvB, Klopp weg in de zomer :( Een legende die de club verlaat.
Opvolger wellicht Thomas Tuchel. Hoop dat Klopp wel betrokken blijft bij de club....

Hij had het er ook aardig moeilijk mee in de persconferentie:

[video]
Tja... Ik vind het ook maar moeilijk. Het komt misschien raar over, maar deze man heeft ook in de CL toen der tijd heel wat extreem spektakel gebracht met Dortmund.

Net alsof het Duits voetbal effe in inkak moment heeft. Voornamelijk Dortmund, maar misschien dat ze bij Bayern dalijk ook een lelijk gevalletje gaan mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Hoppa barca binnen de minuut 1-0 mooie snelle acties. Suarez wordt beter en beter.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Schakel net in, die penalty van Valencia :') .

De scheids had ook beter ander kleur shirt aan kunnen doen, contrasteert niet echt lekker.

[ Voor 55% gewijzigd door Vos op 18-04-2015 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Barca speelt echt slecht. Valencia mist geluk voor de goal.(ookal was pingel onterecht maar zelfs zon cadeau wordt niet uitgepakt)
Scheids doet ook veel in voordeel valencia. Die spelers vallen erg makkelijk en scheids trapt erin.
Maar vooral het niveau van barca maakt dit een spannende wedstrijd. Valencia zie ik nog wel scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
v8power67 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:35:
Barca speelt echt slecht. Valencia mist geluk voor de goal.(ookal was pingel onterecht maar zelfs zon cadeau wordt niet uitgepakt)
Scheids doet ook veel in voordeel valencia. Die spelers vallen erg makkelijk en scheids trapt erin.
Maar vooral het niveau van barca maakt dit een spannende wedstrijd. Valencia zie ik nog wel scoren.
Inderdaad, Valencia is veel beter. Een moeilijke wedstrijd had ik wel verwacht, maar Barcelona thuis had ik toch wat meer van verwacht.

Edit: en terwijl ik dat schrijf mist Messi een opgelegde kans :X

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 18-04-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Als zelfs messi open goals kansen mist weet je genoeg Haha :p
Valencia had makkelijk 2 a 3-1 voor kunnen staan. Barca heeft engeltje op de schouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tering is die scheids bij Chelsea-Man Utd blind ofzo of denkt ie dat ie een handbal wedstrijd fluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Die handsbal was wel op 't randje hoor, op de lijn of er net over. Zelfs in de herhaling niet goed te zien, dus goed dat ie dan niet fluit.

Nu wel 1-0 voor Chelsea, mooie assist van Oscar met de hak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
ManU veel meer balbezit, speelt meer op de helft van Chelsea, maar de 1-0 valt aan de andere kant, Chelsea speelt het slimmer.

Maar wat is die Falcao zwak, zeg. Slechte balcontrole, en liet zich ook makkelijker de bal afpakken bij de goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

gambieter schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 19:11:
Maar wat is die Falcao zwak, zeg. Slechte balcontrole, en liet zich ook makkelijker de bal afpakken bij de goal.
Dat is precies het spel wat hij het hele seizoen al laat zien. Ben overigens benieuwd wat Man U tegen die 1-0 gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Of Van Gaal brengt Di Maria voor Falcao en zet Rooney in de spits, of Falcao eruit en RvP erin. Maar Falcao eruit lijkt me de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

gambieter schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 19:54:
Of Van Gaal brengt Di Maria voor Falcao en zet Rooney in de spits, of Falcao eruit en RvP erin. Maar Falcao eruit lijkt me de enige optie.
Ik snap uberhaubt niet waarom hij er in staat eigenlijk. Op basis waarvan zou hij moeten spelen? Of zijn er blessures (naast van Persie)?

Edit: dubbele wissel, maar Falcao blijft staan -O-

[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 18-04-2015 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Hij is het niet echt met je eens zo te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Yemoke schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 19:57:
Hij is het niet echt met je eens zo te zien :P
Ben ik nu zo slim of is Van Gaal zo dom? :+

Ook vreemde wissels, want Mata en Young speelden goed.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 18-04-2015 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Diego Costa in 't publiek :F
Afbeeldingslocatie: https://2.bp.blogspot.com/-nymZi-TeBHQ/TZi8G-JmJfI/AAAAAAAAPJ8/4AC0kRajAQA/s1600/backwardscap.jpg
Pagina: 1 ... 22 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2