[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 28 Laatste
Acties:
  • 72.529 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Ronaldo kopte hem door, die stond volgens mij geen buitenspel. Even wachten op nog een herhaling :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Ja, net was het nogmaals te zien en Ronaldo stond buitenspel.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ja inderdaad, goed gezien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Jammer dat zo'n delinquent als Suarez dan scoort.

En Mascherano is gewoon tuig van de richel. Eerst schoppen en dan net gaan doen alsof hij een trap krijgt. Hopen op een rode kaart is nooit leuk, maar dat zijn nou echt types waar ik het niet erg zou vinden.

Het begint in ieder geval weer onvriendelijk te worden, met een gele kaarten regen. Er gaat nog rood volgen, dat kan bijna niet anders...

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 22-03-2015 22:25 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ronaldo ging ook liggen zonder ook maar geraakt te worden op de 16. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Er is nog een verschil tussen een schwalbe (hebben CR, Suarez, Neymar etc vandaag weer gedaan), en doen alsof je nagetrapt wordt (Mascherano). Ook Dani Alves deed een stervende zwaan alsof hij een klap had gehad.

Uiteindelijk is een overwinning van Barcelona wel verdiend, ze hebben zat kansen gehad. Maar oh, wat een onsympathiek team, eigenlijk past Messi er niet tussen. En nee, ik zou het liefste beide clubs zien verliezen.

Stond Bale uberhaupt op het veld in de tweede helft? Totaal niet gezien, CR ook niet echt.

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 22-03-2015 22:52 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Een schwalbe is misschien nog wel erger, want dan stopt het spel onterecht. Er komt vaak een vrije trap of penalty uit voort. Trouwens, je noemt Suarez een delinquent, maar dat is Pepe dan net zo goed. Al vind ik Suarez daarbij reuze meevallen. Alsof dat bijten je je carrière kan kosten. Die ongelooflijke schoppen van Pepe daarentegen. Een aansteller zoals Ronaldo zich vaak gedraagt (dramaqueen) met zijn schwalbes kan geen één van Barcelona tegenop. Bij Barcelona zijn de spelers juist meer verfijnt, terwijl spelers van Real het meer doen met kracht. Al vind ik Alves vaak wel hard. Madrid stapte overigens met veel meer kaarten / overtredingen dan Barcelona van het veld.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Alves en Busquets zijn net zulke dramaqueens als Ronaldo. Wat dat betreft doen beide teams niet voor elkaar onder. En Atletico hoort daar ook gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Gister genoten van een heerlijke El Clasico.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
gambieter schreef op zondag 22 maart 2015 @ 22:48:
Er is nog een verschil tussen een schwalbe (hebben CR, Suarez, Neymar etc vandaag weer gedaan), en doen alsof je nagetrapt wordt (Mascherano). Ook Dani Alves deed een stervende zwaan alsof hij een klap had gehad.
La Theater Liga :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 22 maart 2015 @ 22:48:

Uiteindelijk is een overwinning van Barcelona wel verdiend, ze hebben zat kansen gehad. Maar oh, wat een onsympathiek team, eigenlijk past Messi er niet tussen. En nee, ik zou het liefste beide clubs zien verliezen.

Stond Bale uberhaupt op het veld in de tweede helft? Totaal niet gezien, CR ook niet echt.
Real kon er anders ook wat van. Pepe bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:59
Sorry, maar al dat gezeur hier over El Clasico.
Spaans voetbal is anders dan het Engels, Duits etc.. en zal altijd vol zitten met theater. El Clasico is hier nog even de overtreffende trap van, want er is geen wedstrijd in de wereld in clubvoetbal die zo uitvergroot wordt als deze.

Dat spelers het uiterste opzoeken in elkaar kaarten aannaaien, doodschoppen uitdelen en elkaar dingen toewensen tijdens de wedstrijd hoort hier gewoon bij. Is nooit anders geweest, en de wedstrijd van gisteren was nog een nette wedstrijd.

Ik als trouw volger van Barça vergeet even alles wat er om me heen gebeurt, dat het een competitiewedstrijd is, en ben 105 minuten compleet anti alles wat Real is. Elke overtreding van Real zie ik een rode kaart in, en elke overtreding van Barça is een duik partij van een Real speler. Na het fluitsignaal gaat mijn hartslag weer terug naar 80, en ben ik weer lief voor mijn vriendin (trouwens een Merengue, dus hier gebeurt hetzelfde als op het veld)

Dit zie je ook terug in de spelers, voorafgaand aan de wedstrijd en na afloop. Sympathiek naar elkaar, gezellig een gesprekje, maar in de wedstrijd zal elke speler het niet nalaten om de ander iets aan te smeren, of een vervelende trap uit te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:05

Niku

Alagaesii

JPM85 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:49:
Sorry, maar al dat gezeur hier over El Clasico.
Spaans voetbal is anders dan het Engels, Duits etc.. en zal altijd vol zitten met theater. El Clasico is hier nog even de overtreffende trap van, want er is geen wedstrijd in de wereld in clubvoetbal die zo uitvergroot wordt als deze.

Dat spelers het uiterste opzoeken in elkaar kaarten aannaaien, doodschoppen uitdelen en elkaar dingen toewensen tijdens de wedstrijd hoort hier gewoon bij. Is nooit anders geweest, en de wedstrijd van gisteren was nog een nette wedstrijd.
Wat niet wegneemt dat ik het gewoon gruwelijk irritant vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Theater en aannaaien zijn toch twee verschillende dingen. Maar er is in Nederland nog steeds een waanidee dat Barcelona een nettere club is, en daar stoor ik me aan. Het zijn gewoon dezelfde viezerikjes, en met de aankoop van types als Suarez en Mascherano is men imo zelfs erger geworden dan Real en Atletico. Tot men bij Barca daar wat aan doet, mag van mij de trofeevrije periode nog lang voortduren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Alles voor de winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:04
gambieter schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:10:
Theater en aannaaien zijn toch twee verschillende dingen. Maar er is in Nederland nog steeds een waanidee dat Barcelona een nettere club is, en daar stoor ik me aan. Het zijn gewoon dezelfde viezerikjes, en met de aankoop van types als Suarez en Mascherano is men imo zelfs erger geworden dan Real en Atletico. Tot men bij Barca daar wat aan doet, mag van mij de trofeevrije periode nog lang voortduren.
Dat waanidee is inderdaad belachelijk. Omdat ze het "beste" voetbal spelen betekent niet dat het naaiers en nakkers zijn.

Messi kan er soms ook wat van hoor, tuurlijk wordt hij ook 100 keer getrapt.
Maar dan liggen en direct scheids aankijken, omdat hij Messi is heeft hij geen armgebaren nodig.
Maar het heeft hetzelfde doel, de gele kaart aannaaien.

Achja, het hoort er nu eenmaal bij daar in Spanje. Toch gebeuren daar in Spanje dingen die nergens anders te zien zijn qua mooi voetbal.

Bij Villareal - Sevilla (de 0-1), schitterende actie iedere speler zal op goedgeluk schieten, maar daar legt die hem gewoon met een hakje pam klaar 0-1.

Idem met Benzema, hij is alleen maar bezig met klaarleggen op Ronaldo en dan op zo manier, schitterend.

Goal van Suarez. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Niku schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:06:
[...]

Wat niet wegneemt dat ik het gewoon gruwelijk irritant vind ;)
Dan moet je lekker boer zoekt vrouw gaan kijken.

Ik vind Ajax irritant om te kijken, omdat het enkel balletjes terug zijn, en het zo verrotte traag gaat. Kijken doe ik dus niet, vervul mijn 2 uur liever op een andere manier dan geïrriteerd worden door iets.
Joostje123 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:42:
[...]

Dat waanidee is inderdaad belachelijk. Omdat ze het "beste" voetbal spelen betekent niet dat het naaiers en nakkers zijn.

Messi kan er soms ook wat van hoor, tuurlijk wordt hij ook 100 keer getrapt.
Maar dan liggen en direct scheids aankijken, omdat hij Messi is heeft hij geen armgebaren nodig.
Maar het heeft hetzelfde doel, de gele kaart aannaaien.

Achja, het hoort er nu eenmaal bij daar in Spanje. Toch gebeuren daar in Spanje dingen die nergens anders te zien zijn qua mooi voetbal.

Bij Villareal - Sevilla (de 0-1), schitterende actie iedere speler zal op goedgeluk schieten, maar daar legt die hem gewoon met een hakje pam klaar 0-1.

Idem met Benzema, hij is alleen maar bezig met klaarleggen op Ronaldo en dan op zo manier, schitterend.

Goal van Suarez. :*)
Dat waanidee leeft voornamelijk bij de heren van de NOS en consorten, maar als je Sierd de Vos hoort, dan verafschuwd hij ook het vallen en alles van spelers als CR, Suarez & Neymar.
Je zal mij niet horen zeggen dat ik het graag zie, maar het hoort nu eenmaal bij Spaans voetbal, waarbij de wedstrijd van gisteren onder een vergrootglas ligt.

Kan je hier niet tegen, irriteert het je, ga dan alsjeblieft iets anders doen dan er over lopen te emmeren. Idem voor elke andere wedstrijd, als het je niet aanstaat, waarom kijk je dan? Ik koop toch ook geen kaartje voor Marco Borsato omdat ik het zulke herrie vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

JPM85 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:02:
[...]

:')

Gelukkig zitten we hier op een discussieforum, waar iedereen zijn mening mag geven. Dus als iemand iets vervelend of irritant vindt, is diegene vrij om dat aan te geven zonder dat anderen dat veroordelen.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 20:04
JPM85 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:02:
[...]

Ik vind Ajax irritant om te kijken, omdat het enkel balletjes terug zijn, en het zo verrotte traag gaat. Kijken doe ik dus niet, vervul mijn 2 uur liever op een andere manier dan geïrriteerd worden door iets.

[...]

Dat waanidee leeft voornamelijk bij de heren van de NOS en consorten, maar als je Sierd de Vos hoort, dan verafschuwd hij ook het vallen en alles van spelers als CR, Suarez & Neymar.
Je zal mij niet horen zeggen dat ik het graag zie, maar het hoort nu eenmaal bij Spaans voetbal, waarbij de wedstrijd van gisteren onder een vergrootglas ligt.

Kan je hier niet tegen, irriteert het je, ga dan alsjeblieft iets anders doen dan er over lopen te emmeren. Idem voor elke andere wedstrijd, als het je niet aanstaat, waarom kijk je dan? Ik koop toch ook geen kaartje voor Marco Borsato omdat ik het zulke herrie vind.
Ik zeg toch juist ook dat het er bij hoort en dat het Spaanse voetbal vanwege de techniek het kijken zeker waard is.
Maar dan nog mag ik het irritant, vervelend en jammer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:48
JPM85 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:49:

en ben 105 minuten compleet anti alles wat Real is.
En tegen die andere 18 in de competitie? Die zijn net zo goed tegenstander van Barca. Ben je daar ook zo "anti" tegen? Of heeft Real jou iets gedaan, dat je anti bent?

Vraag het me gewoon af, als mensen zeggen "anti" krijg ik altijd het idee dat diegene ze iets aangedaan heeft of zo. Heeft Real jou iets aangedaan dat je zo "anti" bent? Ik snap de rivaliteit, maar ik ben nou niet "anti" United of "anti" Hannover of Feyenoord. Ik ben gewoon supporter, maar heb verder niks met die club. Vind het een beetje eng, dat "anti" zijn. Je kan een hekel hebben aan, maar anti betekent echt haten en willen dat iets het liefst niet bestond. Vind het een beetje eng, grenst imho een beetje aan maniakaal gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Joostje123 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:25:
[...]

Ik zeg toch juist ook dat het er bij hoort en dat het Spaanse voetbal vanwege de techniek het kijken zeker waard is.
Maar dan nog mag ik het irritant, vervelend en jammer vinden.
Was ook geen tegenspraak op jou post, ik gebruikte jou stukje als quote op het waanidee over Barça hier in Nederland. Ook bij Barça spelen, en speelden, schoppers en duikelaars. Zolang ik het voetbal al volg, is dit nooit anders geweest, zoals bij iedere club in Spanje.
chim0 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:34:
[...]

En tegen die andere 18 in de competitie? Die zijn net zo goed tegenstander van Barca. Ben je daar ook zo "anti" tegen? Of heeft Real jou iets gedaan, dat je anti bent?

Vraag het me gewoon af, als mensen zeggen "anti" krijg ik altijd het idee dat diegene ze iets aangedaan heeft of zo. Heeft Real jou iets aangedaan dat je zo "anti" bent? Ik snap de rivaliteit, maar ik ben nou niet "anti" United of "anti" Hannover of Feyenoord. Ik ben gewoon supporter, maar heb verder niks met die club. Vind het een beetje eng, dat "anti" zijn. Je kan een hekel hebben aan, maar anti betekent echt haten en willen dat iets het liefst niet bestond. Vind het een beetje eng, grenst imho een beetje aan maniakaal gedrag.
Dat is ook waarom ik schrijf, voor 105 minuten ben ik compleet anti Real, wat dus betekend dat alles wat Real is op het veld ik op dat moment verafschuw. Ja ik zie liever een oppermachtig Barça, dat Real volledig zoek speelt. Indien dit niet kan/lukt, dan mag dit op elke manier mogelijk, ook zoals gisteren.

Maniakaal gedrag / eng? Ik zou dat eerder scharen onder supporters die geen verschil kennen tussen deze 105 minuten en de rest van je leven. Supporters die onder de naam van een club, mensen de vernieling in slaan, beelden vernielen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
JPM85 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:07:
[...]

Maniakaal gedrag / eng? Ik zou dat eerder scharen onder supporters die geen verschil kennen tussen deze 105 minuten en de rest van je leven. Supporters die onder de naam van een club, mensen de vernieling in slaan, beelden vernielen etc..
Mwa, "anti" en "verafschuw" komen anders ook aardig in de buurt. ;)

Ik wil die haat kunnen begrijpen. Haat heb ik pas, als iemand mij of mijn dierbaren iets slechts heeft aangedaan. Maar jij bent gewoon supporter van Barca, waarom je dan anderen moet "anti-en" en "verafschuwen" begrijp ik niet. Vanwaar die innerlijke haat, woede en agressie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Vos schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:10:
[...]

Waarom je reactie op Matuidi? Ik vind dat echt een wereldvoetballer :).
Zeker een goede speler, en van mij mag ie het verdienen maar qua reputatie zou je zo'n salaris niet bij hem verwachten. Nog niet eens naar het buitenland geweest voor een grote loonsverhoging. Misschien valt het wat meer op omdat Pogba er niet tussen staat maar dat zal volgend jaar wel anders zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
chim0 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:14:
[...]

Mwa, "anti" en "verafschuw" komen anders ook aardig in de buurt. ;)

Ik wil die haat kunnen begrijpen. Haat heb ik pas, als iemand mij of mijn dierbaren iets slechts heeft aangedaan. Maar jij bent gewoon supporter van Barca, waarom je dan anderen moet "anti-en" en "verafschuwen" begrijp ik niet. Vanwaar die innerlijke haat, woede en agressie?
Woede & agressie? Ik zou toch even de definitief hiervan opzoeken...
Juist dat is de grens die ik bedoel als je het hebt over eng & maniakaal.

Dat ik woorden gebruik, die ik mijn kleine nichtje liever niet hoor zeggen, tijdens een wedstrijd, dat ik een speler van Real uitfluit, dat ik de scheidsrechter een debiel vindt bij een verkeerde beslissing maakt mij niet agressief. Nimmer zal ik agressie tentoonspreiden jegens een persoon of voorwerp, omdat er een voetbalwedstrijd is.

Als je dit wilt begrijpen zou ik je eens uitnodigen om de wedstrijden in Barcelona zelf (in of buiten het stadion) te gaan bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Toch maar voor de ontknoping in Engeland Fox Sports international besteld, nu slechts 12 euro

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:22
In Engeland, waar toch ook een aantal geladen rivaliteiten bestaan (sunderland-newcastle, man utd-liverpool, ...) heerst er bij bijvoorbeeld een geblesseerde speler toch nog een gezonde solidariteit, en zullen alle supporters applaudiseren als hij van het veld gedragen wordt, inclusief de supporters van de tegenpartij.
Gebeurt dat in Barca-Real ook? Of zijn de Real supporters daar gewoon door het dolle heen als Pepe Messi van het veld schopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Wilibrord schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:24:
In Engeland, waar toch ook een aantal geladen rivaliteiten bestaan (sunderland-newcastle, man utd-liverpool, ...) heerst er bij bijvoorbeeld een geblesseerde speler toch nog een gezonde solidariteit, en zullen alle supporters applaudiseren als hij van het veld gedragen wordt, inclusief de supporters van de tegenpartij.
Gebeurt dat in Barca-Real ook? Of zijn de Real supporters daar gewoon door het dolle heen als Pepe Messi van het veld schopt?
Vraag me af of die "derbies" tegenwoordig überhaupt nog leven bij de huidige generatie. Volgens mij leeft het totaal niet bij die verwende gastjes en zijn ze alleen maar bezig met hun nieuwste iPhone of nieuwste auto. Dat is echt een sentiment voor het publiek. Hell, volgens mij weet de helft van de spelers niet eens dat Newcastle - Sunderland een derby is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:22
Ik noemde Sunderland-Newcastle omdat die wedstrijden in de laatste jaren serieuze schoppartijen zijn geweest.
Ook andere derbies (Liverpool-Everton, Manchester, de London derbies) leven heel erg bij de fans en ik ben ervan overtuigd dat elke manager zijn spelers wel zal overtuigen van het belang van dat soort wedstrijden. Of het moet een buitenlandse manager zijn die maar net in Engeland toekomt. Maar dan nog heb je in elke club wel een aantal lokale leden van de staf die de manager wel zullen duidelijk maken hoe hard bepaalde tegenstanders "leven" bij de fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/32019847

Skertl gaat een staartje krijgen voor zijn frustratie, dat zal wel 3 wedstrijden schorsing worden. Als ze dat nu ook eens met Mascherano doen, die heeft zelfs de Telegraaf gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Skrtel inderdaad 3 wedstrijden schorsing (imo terecht), en misschien nog wat meer. Hij heeft als respons op het verwerpen van zijn beroep een foto geplaatst van clowns. De FA staat er niet bekend om dat ze dergelijke social media uitingen accepteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:09

Barbas

Gallego!

chim0 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:11:
[...]

Hell, volgens mij weet de helft van de spelers niet eens dat Newcastle - Sunderland een derby is.
Ik wist dat ook niet :X

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Het heeft Harry Kane 80 seconden gekost om zijn eerste goal te maken in het Engelse team. We kunnen weer veel meer hype verwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Het gaat maar door. Real heeft gisteren Danilo van Porto vastgelegd voor 5 jaar. Nooit van gehoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Rechtsback van Porto, dûh :p

Vraag me alleen af wat ze dan met Carvajal gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 19:55
Davie Selke van Werder Bremen, verkast naar Red Bull Leipzig die in de tweede Bundesliga spelen. Ik zag net op de site van de Bundesliga, dat ze ook niet eens een hele goede kandidaat zijn voor kampioen te worden en daarmee naar de Bundesliga te gaan. Ik noem de keuze heel apart.. 8)7

Bij Werder heb je Frings en Skripnik als coach/trainer, dus ik vind het wel een heel aparte keuze.. Ik wil zeggen, dat hij waarschijnlijk voor het geld gaat. Een sportieve reden om naar de 2e Bundesliga te gaan is er eigenlijk niet en al helemaal niet als je een heel seizoen daar moet gaan spelen. Van de eerder genoemde Frings en Skripnik, kun je toch verrektes veel leren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Benotti schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:41:
Rechtsback van Porto, dûh :p

Vraag me alleen af wat ze dan met Carvajal gaan doen.
Rouleren? Nu hebben ze twee top backs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mosin schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:48:
Davie Selke van Werder Bremen, verkast naar Red Bull Leipzig die in de tweede Bundesliga spelen. Ik zag net op de site van de Bundesliga, dat ze ook niet eens een hele goede kandidaat zijn voor kampioen te worden en daarmee naar de Bundesliga te gaan. Ik noem de keuze heel apart.. 8)7

Bij Werder heb je Frings en Skripnik als coach/trainer, dus ik vind het wel een heel aparte keuze.. Ik wil zeggen, dat hij waarschijnlijk voor het geld gaat. Een sportieve reden om naar de 2e Bundesliga te gaan is er eigenlijk niet en al helemaal niet als je een heel seizoen daar moet gaan spelen. Van de eerder genoemde Frings en Skripnik, kun je toch verrektes veel leren..
Een bak geld plus de wetenschap dat die club hoe dan ook binnen 2 jaar Bundesliga speelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Deze Danilo dus :P (wat een elftal! Van de bank echter ken ik er geen een). 2012 WK Onder 20 ...

Tegen Mexico:
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2cde7aw.jpg

Finale tegen Portugal:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/23vc8iv.jpg

Andere DAnilo :+
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2s7jt60.jpg

Kwartfinale tegen Spanje geloof ik (echt een clash of the titans B-) ):

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2ih7yq9.jpg

Lamela en de rest ; tegen Portugal (kwart?)
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/24fmlc7.jpg

Faal :F (als het goed is werden het penalties; mooi een half uur zwart beeld hierna)

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2j2sx9z.jpg

[ Voor 85% gewijzigd door apis29 op 03-04-2015 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
toolkist schreef op donderdag 02 april 2015 @ 21:35:
[...]

Een bak geld plus de wetenschap dat die club hoe dan ook binnen 2 jaar Bundesliga speelt..
Ja, maar je gaat toch niet tweede Bundesliga spelen?
Ik heb net even gauw naar de reacties op zijn facebook pagina gekeken, maar waarschijnlijk heeft iedereen in dat hele stadion een schijt hekel aan hem. Als trainer zou ik me ook eens achter de oren krabben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Gelukkig kijk ik elke week Porto. Maar goed, eerst zien dan geloven.

Zondag Granada thuis. Hoop dat Ronaldo normaal doet en twee prikt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tijd voor Arsenal - Liverpool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
3-0 en het is rust. Alle 3 de goals waren prachtig. Heerlijke indraaier van Bellerin en een perfecte vrije trap van Ozil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 14:44:
3-0 en het is rust. Alle 3 de goals waren prachtig. Heerlijke indraaier van Bellerin en een perfecte vrije trap van Ozil.
Als je Arsenal toestaat om te spelen, dan krijg je dit. ;) Grotere clubs doen dit beter. Maar Arsenal is atm in topvorm! Die manager/speler v/d maand gaf ze een dikke boost denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Wat is dit nu voor een idiote situatie met muntari bij AC Milaan.

Hij staat niet meer in de basis maar moet op de bank zitten. Hij weigert dat en Milaan vind dat goed en laat hem dan gewoon buiten de selectie.

Ik vind het een matige speler maar dit is toch gewoon werk weigering. Door als Milaan dit goed te vinden geef je toch een volledig verkeerd signaal af.

OK, als je hem dwingt dan zit je met een speler die naast dat hij niet goed genoeg is ook nog eens ongemotiveerd is. Maar zo een gast zet je dan toch gewoon volledig buiten de selectie en laat hem met de jeugd meetrainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

_O_ Als Arsenal iets eerder met dit soort wedstrijden begonnen was dan waren we gewoon kampioen. 10 uit 11 gewonnen _O_

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
4-1 lekkah lekkah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Dan zou je als coach Skertl nog even extra willen schoppen voor zijn oliedomme actie tegen De Gea. Nu is Liverpool ook Emre Can nog even kwijt, die gaan waarschijnlijk een stuk terugzakken en niet meer meedoen voor de CL plaatsen.

Arsenal heeft zo nog een goede kans op de 2e plek, ik verwacht niet dat ze Chelsea nog bij kunnen halen (dwz ik zie Chelsea niet zoveel punten verliezen), maar ManCity zal zich nu zorgen moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik denk dat de strijd om de top 4 wel al gestreden is. Ik zie Liverpool, Spurs en Southhampton niet meer aansluiten.

Wij spelen nog thuis tegen Chelsea, en die mogen we in ieder geval niet verliezen. We spelen ook nog uit tegen United, en die moet gewonnen worden om United achter ons te houden.

Chelsea speelt nog thuis tegen United en Liverpool. City speelt ook nog tegen United trouwens.

United heeft dus duidelijk het zwaarste schema ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Kaap schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:30:
Ik denk dat de strijd om de top 4 wel al gestreden is. Ik zie Liverpool, Spurs en Southhampton niet meer aansluiten.

Wij spelen nog thuis tegen Chelsea, en die mogen we in ieder geval niet verliezen. We spelen ook nog uit tegen United, en die moet gewonnen worden om United achter ons te houden.

Chelsea speelt nog thuis tegen United en Liverpool. City speelt ook nog tegen United trouwens.

United heeft dus duidelijk het zwaarste schema ;)
United heeft inderdaad het zwaarste schema maar daarom hebben ze het ook nog volledig in eigen hand.

Inter mocht vandaag thuis tegen Parma. 1-1 8)7

Hoe de spelers van Parma zich nog weten te motiveren weet ik niet, maar als Inter nog Europa in wil dan moet je hier toch gewoon 3 punten pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
De 1-1 van Stoke tegen Chelsea, van meer dan 5 meter in de eigen helft over Courtois heen :p

Charlie Adam is een gemene schopper, maar wat een goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:35
gambieter schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 19:59:
De 1-1 van Stoke tegen Chelsea, van meer dan 5 meter in de eigen helft over Courtois heen :p

Charlie Adam is een gemene schopper, maar wat een goal.
http://i.imgur.com/chUOGrf.gif?1

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 06-04-2015 22:29 . Reden: even omgezet in linkje voor mobiele gebeuren ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
W o w *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Knappe uithaal zeg :o

Dortmund - Bayern ging helemaal nergens over.. Matige wedstrijd en Bayern leek vol op de verdediging te gaan en te willen counteren. Dortmund had kansen genoeg en met een beetje geluk...

Thiago blijft in ieder geval een genot om naar te kijken. Heerlijk hoe hij met de bal omgaat. Hopelijk blijft hij nu langer fit en word hij lichamelijk iets sterker.

Lewandowski speelde ook heer-lijk. Hij zette ook een paar keer wat spelers te kijk. Wat mij betreft zou ie zo vaker mogen spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Mosin op 05-04-2015 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Lekkere bal! _/-\o_

[YouTube: https://youtu.be/5KUitsv4gTw]

[ Voor 14% gewijzigd door Ramzzz op 05-04-2015 09:24 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:48

iChaos

It's Lupus.

Mosin schreef op zondag 05 april 2015 @ 02:12:
Knappe uithaal zeg :o

Dortmund - Bayern ging helemaal nergens over.. Matige wedstrijd en Bayern leek vol op de verdediging te gaan en te willen counteren. Dortmund had kansen genoeg en met een beetje geluk...

Thiago blijft in ieder geval een genot om naar te kijken. Heerlijk hoe hij met de bal omgaat. Hopelijk blijft hij nu langer fit en word hij lichamelijk iets sterker.

Lewandowski speelde ook heer-lijk. Hij zette ook een paar keer wat spelers te kijk. Wat mij betreft zou ie zo vaker mogen spelen.
Ik gun het Dortmund van harte hoor, maar als kansen als deze mislukken:

http://i.imgur.com/0l4a5NH.gifv

Dan ben je het ook gewoon niet waard om hoog te eindigen. Die pass is om van te janken, en daarna geeft hij het duel ook nog gewoon op. Lekkere mentaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
iChaos schreef op zondag 05 april 2015 @ 11:56:
[...]

Ik gun het Dortmund van harte hoor, maar als kansen als deze mislukken:

http://i.imgur.com/0l4a5NH.gifv

Dan ben je het ook gewoon niet waard om hoog te eindigen. Die pass is om van te janken, en daarna geeft hij het duel ook nog gewoon op. Lekkere mentaliteit.
Er ging genoeg niet goed, ook bij Bayern hoor. Ze hadden kunnen verliezen en ik vind dat Chelsea/PSG achtige gedoe geen hol aan..

Het filmpje is trouwens niet van Dortmund - Bayern, maar ik ben toch benieuwd wat je precies bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:48

iChaos

It's Lupus.

Wow, ik ben niet helemaal helder vandaag 8)7 Ik had de wedstrijd niet gezien en zag deze langskomen op /r/soccer na de wedstrijd, en de kits kwamen overeen, dus ik dacht dat het uit die wedstrijd kwam :X My bad haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Ik kijk hier ook eens eventjes (vanaf minuut 48) naar de match Real Madrid tegen Granada 8)7
Van 4-0 naar 7-0 in amper 10 minuten :+
Enorm efficient Real Madrid. Ze spelen ook gewoon goed. Vooral Ronaldo. 4 doelpunten waarvan er 3 vielen tussen minuut 30 en 38 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
bottom line schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:16:
Ik kijk hier ook eens eventjes (vanaf minuut 48) naar de match Real Madrid tegen Granada 8)7
Van 4-0 naar 7-0 in amper 10 minuten :+
Enorm efficient Real Madrid. Ze spelen ook gewoon goed. Vooral Ronaldo. 4 doelpunten waarvan er 3 vielen tussen minuut 30 en 38 _/-\o_
Als ze er een beetje zin in hebben kunnen het er dus zo 10 worden. Er is nog een half uur te gaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
RoD schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:18:
[...]

Als ze er een beetje zin in hebben kunnen het er dus zo 10 worden. Er is nog een half uur te gaan :o
Bijna juist :+
9-1 _/-\o_ 5 goals door Ronaldo. Zo is hij wel goed op weg om topschutter van La Liga te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Na de belabberde 0-0 van Spurs tegen Burnley is het gebrei van de derby Sunderland-Newcastle bijna een opluchting, maar niet echt. Totdat in de 45e minuut uit helemaal niets, Defoe een volley doet van 20 meter die perfect in de kruising zeilt.

Sportief dan weer: Defoe is bijna in tranen, loopt langzaam het veld af in de pauze, staat Krul hem op te wachten bij de tunnel en feliciteert hem met een glimlach. Zullen de Newcastle fans wel weer niet leuk vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 05-04-2015 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Lekker buffelen bij Sunderland - Newcastle :Y Die wedstrijd van Spurs was echt slecht voor de kwaliteit van je zaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Mosin schreef op zondag 05 april 2015 @ 12:43:
[...]

Het filmpje is trouwens niet van Dortmund - Bayern, maar ik ben toch benieuwd wat je precies bedoelt.
Ik begrijp het ook niet, want een dergelijke situatie heb ik gisteren niet gezien. Is ook e.o.a. buitenlandse zender zo te zien. In de slotfase was het alleen maar tegenhouden aan Bayern's kant. Jammer dat Dortmund niet door kon drukken en de winst kon pakken. Maar wat is die Reus toch een heerlijke speler! Oi oi oi, die zie ik graag naar Madrid komen.
Het was inderdaad prijsschieten op de kermis. Denk dat die gastjes van Grananda na de 3 - 0 zoiets hadden van "fluit maar af, scheids". Nou hopen op een stunt van Celta dadelijk! :D

Trouwens gezien toen Ronaldo een vrije trap nam en Bale erbij ging staan? Die wou hem ook nemen maar mocht niet en toen ging ie maar in de muur staan (of eigenlijk erachter) en hij keek nog even om met z'n armen in z'n zij, zuchtend zo van "pfff moet jij hem weer nemen?" Best wel een beetje zielig eigenlijk. Bale is een beschaafd, keurig Welsh jochie en dan komt ie in die heksenketel van sterren met allemaal egootjes. Tja, zie je dan maar te handhaven. Maar niemand durft wat tegen Ronaldo te zeggen. Dat is toch eigenlijk belachelijk? Ronaldo ging ook niet naar hem toe ie scoorde. Dat begint nu wel vervelend te worden. Daar moet ie echt mee ophouden met dat zichzelf nog steeds willen bewijzen. Dat heeft ie allang en breed gedaan. Hij is 30, alles al gewonnen, multimiljonair. Nu moet ie een voorbeeldfunctie aannemen. Ga gewoon lekker voetballen, gun je teamgenoten ook wat en laat een ander ook eens een vrije trap nemen. Het publiek zal echt niet minder van je houden, Ronaldootje! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Aangezien CR keer op keer laat zien dat ie het beter is dan wie dan ook bij Real, snap ik dat prima. Net als Messi die de laatste tijd niet bepaald feilloos is met penalty's. Dat enorme "moeten" is juist 1 van de grootste krachten van die spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ik zie dat Busquets weer een Rivaldootje heeft gedaan, zo'n polletje is als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

gambieter schreef op maandag 06 april 2015 @ 13:00:
Ik zie dat Busquets weer een Rivaldootje heeft gedaan, zo'n polletje is als een baksteen.
Wordt het niet eens tijd om zulke spelverziekende acties eens aan te pakken door de voetbalbond? Ik vind het persoonlijk net zo erg als natrappen.

Als er maatregelen worden genomen tegen zichtbare schwalbes dan zal de speler wel 2x nadenken. Vooral als de speler van de tegenpartij in dit geval een rode kaart krijgt.

De speler was uiteraard dom genoeg om dingen te gooien, maar overdrijven kan ook. Dit is niet zijn 1e theater actie. Walgelijke vent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
De strijd om het PL-geld is ontzettend spannend:

1 Bournemouth 41-77 (+44)
2 Norwich City 41-76 (+36)
-----------------------
3 Watford 41-76 (+34)
4 Middlesbrough 41-75 (+28)
5 Derby County 41-71 (+28)
6 Wolves 41-71 (+13)
-----------------------
7 Brentford 41-70 (+15)
8 Ipswich Town 41-68 (+15)
9 Nottingham Forest 41-58 (+7)

Nog 5 speelrondes te gaan, de top 3 en no 6 zijn in vorm, de nr's 4, 5 7 en 8 haperen. De eerste 4 zijn de hoofdkandidaten voor de twee promotieplekken, de nr 5-8 vooral om de play-off plaatsen, maar er kan nog een hoop veranderen. Veel onderlinge duels ook geweest de laatste tijd.

[ Voor 44% gewijzigd door gambieter op 06-04-2015 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op zondag 05 april 2015 @ 19:14:
[...]

Ik begrijp het ook niet, want een dergelijke situatie heb ik gisteren niet gezien. Is ook e.o.a. buitenlandse zender zo te zien. In de slotfase was het alleen maar tegenhouden aan Bayern's kant. Jammer dat Dortmund niet door kon drukken en de winst kon pakken. Maar wat is die Reus toch een heerlijke speler! Oi oi oi, die zie ik graag naar Madrid komen.
Ja en daar heb ik stiekem een schijt hekel aan, aan tegenhouden. Daarnaast was die misser van Reus echt zo onnodig, al zeg ik het zelf. Vanuit die positie schiet je hem op 9 manieren raak en op eentje mis. Hij wou die bal volgens mij ook nog door de Gelbe Wand heen knallen ofzo :+

Reus is misschien nog wel beter dan Götze op dit moment. Hij is echt een ramp voor verdedigers en dat doet hij echt niet minder dan Ronaldo of Messi.

Ik zou het zonde vinden als hij naar Real gaat. Ik krijg het idee, dat iedereen die daar speelt of heen gaat agressiever wordt.
Met zulke arrogante spelers moet je gelijk Hummels mee pakken, zodat je in de verdediging, middenveld en aanval een Duitser hebt staan. Iedereen snapt vast wat ik daarmee wil zeggen.

Ronaldo is een prima voetballer, maar hij imponeert Bale gewoon. Als Bale meer doet dan Ronaldo, dan is meneer op zijn @#$@$#% getrapt. Het zegt niks over zijn voetbal kunsten, maar wel iets over zijn gedrag. Voor de rest prima voetballer hoor, maar als je ziet wat hij bij Portugal presteert, juist 0,0%.

[ Voor 12% gewijzigd door Mosin op 06-04-2015 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Mosin schreef op maandag 06 april 2015 @ 19:49:
[...]

Reus is misschien nog wel beter dan Götze op dit moment.
Tja Götze, ook zo'n verhaal. "Het grootste talent" van Duitsland, gaat naar Bayern en eindigt op de bank. Als ie invalt, zie ik gewoon in 'z'n ogen dat ie het absoluut niet naar z'n zin heeft. Had gewoon bij Dortmund moeten blijven, maar ja, zal wel weer om geld gaan, want kan me niet voorstellen dat ie dacht dat ie een basisplaats zou krijgen. Persoonlijk vind ik hem een goede voetballer, maar geen geweldenaar. Wat dat betreft vind ik Reus drie klassen beter. Bayern had beter hem kunnen pakken.
Ik zou het zonde vinden als hij naar Real gaat. Ik krijg het idee, dat iedereen die daar speelt of heen gaat agressiever wordt.
Tja, de Galaticos he, dus je moet wel iemand zijn daar. :P
Met zulke arrogante spelers moet je gelijk Hummels mee pakken, zodat je in de verdediging, middenveld en aanval een Duitser hebt staan. Iedereen snapt vast wat ik daarmee wil zeggen.
Niet echt, maar als je als Barcelona zijnde friggin Matthieu gaat halen, kan je als Real ook wel Hummels halen. :X
Ronaldo is een prima voetballer, maar hij imponeert Bale gewoon. Als Bale meer doet dan Ronaldo, dan is meneer op zijn @#$@$#% getrapt. Het zegt niks over zijn voetbal kunsten, maar wel iets over zijn gedrag.
Tja, dat is Ronaldo en iedereen weet dat. Een arrogant kwalletje uit Portugal (zit ook gewoon in het bloed) tegen een beschaafd, keurig kostschool jochie uit Wales. :+ Hij staat gewoon bovenaan de pikorde en iedereen speelt in dienst van hem. Gaat ook niet veranderen, zolang ie nog speelt. Maar dat is altijd met zulke exceptionele spelers. Niet alleen bij voetbal, maar ook bij andere sporten. Dat soort uitzonderlijke spelers moet je dan ook los zien van "de anderen" en niet willen vergelijken, want die staan op zichzelf, al kan ik er nog steeds niet bij waarom Real die belachelijke 100 miljoen voor Bale heeft neergelegd. Ik heb het idee dat ze een punt wilden maken van "kijk ons eens iedereen voor ieder bedrag kunnen halen" dan dat ze hem dat daadwerkelijk waard vonden.

Oh ja, straks Palace - City. Kijken of ze er wat van bakken. :$

https://twitter.com/tony_...85140908594704385/photo/1

Lekker stadion.. Ik weet niet of je nog hoger kan zitten, maar als je nog hoger kan zitten, zie je dus geen fuck.
hope the ball stays on the ground
_O-

[ Voor 7% gewijzigd door chim0 op 06-04-2015 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

chim0 schreef op maandag 06 april 2015 @ 20:02:
[...]
Tja Götze, ook zo'n verhaal. "Het grootste talent" van Duitsland, gaat naar Bayern en eindigt op de bank. Als ie invalt, zie ik gewoon in 'z'n ogen dat ie het absoluut niet naar z'n zin heeft. Had gewoon bij Dortmund moeten blijven, maar ja, zal wel weer om geld gaan, want kan me niet voorstellen dat ie dacht dat ie een basisplaats zou krijgen. Persoonlijk vind ik hem een goede voetballer, maar geen geweldenaar. Wat dat betreft vind ik Reus drie klassen beter. Bayern had beter hem kunnen pakken.
Nee Reus presteert lekker op dit moment? Ik vind hem bij Dortmund nou niet echt bepaald een topseizoen draaien. En Gotze maakte nota bene de winnende in de CL finale. Ik denk dat hij die prijs bij Dortmund nooit had gewonnen, hij moet gewoon geduld hebben. Zijn tijd als basisspeler bij Bayern komt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

What happened to City!? :o 2-0 achter tegen Crystal Palace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op maandag 06 april 2015 @ 20:02:
[...]

[...]

Tja, de Galaticos he, dus je moet wel iemand zijn daar. :P

[...]

Niet echt, maar als je als Barcelona zijnde friggin Matthieu gaat halen, kan je als Real ook wel Hummels halen. :X

[...]

Tja, dat is Ronaldo en iedereen weet dat. Een arrogant kwalletje uit Portugal (zit ook gewoon in het bloed) tegen een beschaafd, keurig kostschool jochie uit Wales. :+ Hij staat gewoon bovenaan de pikorde en iedereen speelt in dienst van hem. Gaat ook niet veranderen, zolang ie nog speelt. Maar dat is altijd met zulke exceptionele spelers. Niet alleen bij voetbal, maar ook bij andere sporten. Dat soort uitzonderlijke spelers moet je dan ook los zien van "de anderen" en niet willen vergelijken, want die staan op zichzelf, al kan ik er nog steeds niet bij waarom Real die belachelijke 100 miljoen voor Bale heeft neergelegd. Ik heb het idee dat ze een punt wilden maken van "kijk ons eens iedereen voor ieder bedrag kunnen halen" dan dat ze hem dat daadwerkelijk waard vonden.

Oh ja, straks Palace - City. Kijken of ze er wat van bakken. :$

https://twitter.com/tony_...85140908594704385/photo/1

Lekker stadion.. Ik weet niet of je nog hoger kan zitten, maar als je nog hoger kan zitten, zie je dus geen fuck.

[...]
_O-
Mja, Götze is denk ik wel tevreden, maar hij moet gewoon eens speeltijd krijgen. Als Götze beslissend wordt, dan kun je Robben onderhand wel uit je kop zetten. Bij Dortmund was hij net als Reus gewoon een ramp voor de verdediging. Reus speelt misschien niet goed bij Dortmund, maar toen ik hem bij Duitsland zag spelen, kreeg ik toch kippenvel. Als die jongen mee was gegaan op het WK, dan had het misschien wel 10-1 voor Duitsland kunnen worden.. :+

Maar goed, ik vind Guardiola ook echt een rare vent. Snap helemaal niks van zijn voetbal logica en snap al helemaal niet waarom die de lucht in geprezen wordt. Toen ik die opstelling tegen Dortmund zag, scheet al 3 kleuren van gekkigheid.

Mwoa, je kunt me niet vertellen, dat er nog nooit eentje daar eens goed kwaad is geworden op Ronaldo. Het ergste is nog, dat die jongen zich zo perfect voelt, dat hij anderen altijd de schuld geeft (ik kan dit niet feitelijk bewijzen, maar ik bedoel zijn uitstraling). Tja, misschien is dat wel ''arrogantie''
tweaker2010 schreef op maandag 06 april 2015 @ 21:18:
[...]

Nee Reus presteert lekker op dit moment? Ik vind hem bij Dortmund nou niet echt bepaald een topseizoen draaien. En Gotze maakte nota bene de winnende in de CL finale. Ik denk dat hij die prijs bij Dortmund nooit had gewonnen, hij moet gewoon geduld hebben. Zijn tijd als basisspeler bij Bayern komt nog wel.
Ja, hij maakte de winnende in de WK finale. Op dat moment zag ik Götze weer keihard knallen. Zijn tijd zal vast nog komen, maar als die trainer 'm niet opstelt......... Daar kan die jongen ook geen zak mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Dat was mazzel van Palace in de eerste helft, zware druk van City met kansen, en de (randje) buitenspelgoal van Palace paste niet in het plaatje. Tweede helft een hele goede vrije trap van Puncheon, alhoewel hart daar slecht opgesteld stond. Nu net een handsbal van Palace in eigen strafschopgebied gemist, alles zit City tegen ;)

Intussen 2-1 (Yaya Toure), dus nog zeker niet voorbij. Nasri en Lampard erin brengen voor Navas en Dzeko maakt zeker uit.

Goed, City nu afgezakt naar de vierde plek.

[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 06-04-2015 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Leuke twist zo in de slotfase van de BPL! Van regend landskampioen naar de 4e plek! Dat is de BPL!

[ Voor 14% gewijzigd door iPodKiller op 06-04-2015 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Vorig seizoen mocht ManCity blij zijn met Palace die toen Liverpool pakten (0-3 naar 3-3), nu is het minder leuk voor ze :+

Aanstaand weekend de Manchester Derby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Spannend hoor! Nu moeten wij geen punten laten liggen tegen Chelsea en United :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Toch wel tof dat United zo klimt op de ranglijst. Aan alle kanten kritiek op Van Gaal maar ze staan toch alweer derde. Zou mooi zijn als ze dat volhouden of wellicht zelfs nog tweede worden. Spannend komend weekend.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
YouTube: Expulsión de Orellana por tirarle un trozo de césped a Busquets

Volgende keer een cobra 6 naar zijn hoofd. Leuke matennaaier ben je dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Afgezien van het feit dat het natuurlijk niet kan is die Busquets echt een matennaaier 1e klasse.
Snap niet hoe je zo kunt zijn. Tuurlijk je kan/mag soms best eens een beetje overdrijven, maar zijn gedrag is gewoon te triest voor woorden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/P8xyBgL.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HNTgR.gif

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 07-04-2015 12:31 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:14:
Toch wel tof dat United zo klimt op de ranglijst. Aan alle kanten kritiek op Van Gaal maar ze staan toch alweer derde. Zou mooi zijn als ze dat volhouden of wellicht zelfs nog tweede worden. Spannend komend weekend.
Hoezo tof? Het voetbal is vaak niet om aan te gluren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Friespeuk schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:32:
Dat valt de laatste periode erg mee, de recente wedstrijden waren gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Omdat ik die man en zijn team dat succes gun.

Overigens is het voetbal nergens meer om aan te gluren als ik de gemiddelde commentaren overal lees, of zijn we wellicht ietwat verwend geraakt?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Angeloonie schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:28:
Afgezien van het feit dat het natuurlijk niet kan is die Busquets echt een matennaaier 1e klasse.
Snap niet hoe je zo kunt zijn. Tuurlijk je kan/mag soms best eens een beetje overdrijven, maar zijn gedrag is gewoon te triest voor woorden.

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht dat Ronaldo en Neymar al erg konden zijn. Zulke voetballers zijn om van te walgen. De scheids geeft rood voor emotie en bewijze van een dikke duim naar dit sukkelige gedrag. Keihard aanpakken die Busquets. Ik vind het juist mooi, als er tot een bepaalde hoogte agressieve emotie komt. Het moet geen vechtpartij worden. Mij wordt altijd verteld over respect, omdat ik zelf van hard voetbal houd, maar dit is zeker wel respect...? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

[...]

Spelen goed hoor de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:01
Mosin schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:46:
[...]

Ik dacht dat Ronaldo en Neymar al erg konden zijn. Zulke voetballers zijn om van te walgen. De scheids geeft rood voor emotie en bewijze van een dikke duim naar dit sukkelige gedrag. Keihard aanpakken die Busquets. Ik vind het juist mooi, als er tot een bepaalde hoogte agressieve emotie komt. Het moet geen vechtpartij worden. Mij wordt altijd verteld over respect, omdat ik zelf van hard voetbal houd, maar dit is zeker wel respect...? :F
Zolang we niet zoals in het rugby wat ze in de Common wealth(Australië, Wales, Engeland, enz.) landen spelen met camera beelden de overtredingen kunnen terughalen zal het effect van keihard straffen nul blijven. Je kunt dan mateen de actie terughalen en de betreffende speler ter plaatse naar de kleedkamers verbannen. Na afloop straffen zoals nu sporadisch gebeurd heeft geen effect opdat het feit al heeft plaats gevonden en het voordeel al behaald is.

Vraagje tussendoor, walg je ook zo van van der Sar?

[ Voor 0% gewijzigd door Miki op 07-04-2015 13:42 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:43:
[...]

Omdat ik die man en zijn team dat succes gun.
Ben geen fan van Van Gaal. Komt erg onsypmatiek over alsmede een aantal united-spelers. Sowieso is het gevoerde beleid bij die club iets om je wenkbrouwen te doen fronzen.

1. Amerikaanse eigenaren die de club gebruiken om hun schulden op af te schuiven.
2. Seizoensdoelstellingen nogal apart voor zo'n grote club. Okay ze hebben geen europees voetbal gehaald maar blijkbaar vinden ze het vooraf al voldoende om vierde te worden.
3. spelers huren en die een fortuin betalen om hem vervolgens niet op te stellen. Dat kan je van gaal aanrekenen, die heeft hem immers gehaald.

Nee, dan zijn er clubs die het in vele opzichten beter doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Miki schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:53:
[...]

Zolang we niet zoals in het rugby wat ze in de Common wealth(Australië, Wales, Engeland, enz.) landen spelen met camera beelden de overtredingen kunnen terughalen zal het effect van keihard straffen nul blijven. Je kunt dan mateen de actie terughalen en de betreffende speler ter plaatse naar de kleedkamers verbannen. Na afloop straffen zoals nu sporadisch gebeurd heeft geen effect opdat het feit al heeft plaats gevonden en het voordeel al behaalt is.

Vraagje tussendoor, walg je ook zo van van der Sar?
Juist, maar dat zal volgens de hoge heren wel het voetbal verpesten ofzo. Krijg je weer van de rare onderbouwingen. Het punt is wel, dat je gewoon gelijk hebt.

Naja, ik heb hem eigenlijk amper zien keepen. Het maakt me eigenlijk niks uit of iemand dit nou bij Bayern, Dortmund, Barca, Real, ManU, Arsenal en welke teams allemaal doet. Ik vind het gewoon echt te treurig.

Diegene die Dortmund - Bayern gezien hebben zagen wat mij betreft een respect volle, maar harde wedstrijd. Schweinsteiger zijn enkel werd voor de verandering eens dubbel geklapt en deelt daarna gelijk uit. Niemand die er iets van zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Friespeuk schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:57:
[...]

Ja, Bayern Munchen. Aan elke andere Europese topclub zit verder wel een luchtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Niku schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:00:
[...]

Ja, Bayern Munchen. Aan elke andere Europese topclub zit verder wel een luchtje.
Het zijn nu oud-voetballers die daar goed de hand in hebben. Ik hoop, dat ze bij Bayern dan ook later nog op Schweinsteiger, Müller en misschien zelfs Robben kunnen werken (daarnaast heb je nog Ballack enzovoorts, maar die is meer van Leverkusen, in ieder geval zijn er genoeg).

Ach ja, nu met al dat smerige geld gegooid wordt kun je weinig meer. Daardoor worden goede clubs toch wel buiten spel gezet. Het is aan de FIFA om dat op te gaan lossen, maar die doen er waarschijnlijk geen reet aan.

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 07-04-2015 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Niku schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:00:
[...]

Aan elke Europese topclub zit wel een luchtje ook Bayern Munchen (ook aan genoeg clubs die niet to de top behoren).
Sommige clubs zijn er gewoon heel goed in om dingen heel snel uit de media te krijgen. En dan heb je nog het ding dat veel verhalen gewoon niet in de buitenlandse media komen.

Dit verhaal is mij volledig ontgaan, ik hoorde het nu met pasen pas, vind het wel grappig.
http://www.welt.de/sport/...0-000-netto-im-Monat.html

Komt er min of meer op neer dat Luca Toni geen kerk belasting betaald heeft toen hij in Duitsland speelde (voor deze belasting kun je je gewoon afmelden).
Hij heeft 1,7mln moeten betalen (achterstallige belasting + rente).
Nu wil hij het geld via de rechter terug krijgen omdat er bij zijn aangiftes fouten gemaakt zijn door de andere partijen.

Ik heb het gevoel dat er vrij veel buitenlandse voetballers in Duitsland rondlopen welke deze belasting per ongeluk zitten te betalen of zoals Toni niet betalen terwijl ze niet afgemeld zijn en dan dus achteraf in de problemen kunnen komen.

Via deze rechtszaak is ook het salaris van Toni publiek gemaakt. Hij verdiende 500.000 netto per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik las dat ook, maar elke club heeft zijn dingen, alleen dit is toch niet te vergelijken met sommige dingen die andere clubs doen?

Dit vind ik nog totaal geen probleem tegen over clubs die vooral met geld gooien in plaats van gericht kopen. Dan krijg je dingen die ik hierboven al zei. Ik meen, dat Rummenigge hier al iets over heeft gezegd en niet alleen over Bayern. Het kan ook over die TV rechten in Engeland zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:28:
Ik las dat ook, maar elke club heeft zijn dingen, alleen dit is toch niet te vergelijken met sommige dingen die andere clubs doen?

Dit vind ik nog totaal geen probleem tegen over clubs die vooral met geld gooien in plaats van gericht kopen. Dan krijg je dingen die ik hierboven al zei. Ik meen, dat Rummenigge hier al iets over heeft gezegd en niet alleen over Bayern. Het kan ook over die TV rechten in Engeland zijn geweest.
Dit zie ik niet als iets ergs, dit is denk ik gewoon een fout die je kunt maken. Al helemaal bij iets stoms als kerk belasting.
Dit is gewoon even een verhaal dat ik wilde delen omdat ik het wel grappig vind dat je voor zoiets stoms opeens een bedrag van 1.7mln mag aftikken. En dat ik zelf de kans groot achter dat met deze zaak een flinke beerput open getrokken word.

Elke club die groot/rijk geworden is heeft wel iets smerigs gedaan want in een smerig wereldje als de voetbal wereld word je niet groot/rijk zonder dingen te doen waaraan een luchtje zit.

En als je bij Bayern terug kijkt dan kom je ook gewoon dingen tegen waar een luchtje aan zit.
De Duitse voetbal wereld vind ik vaak sowieso al vaag (de DFB vind ik een zeer zwakke bond), clubs komen vaak met dingen weg die je in Nederland niet zou moeten proberen.
Dingen die sommige clubs in de media zeggen zonder dat ze ermee in de problemen komen waar je in Nederland direct afgemaakt zou worden door de media en door de KNVB op het matje geroepen word. Een diepe belangen verstrengeling tussen clubs en politiek waardoor vaak beslissingen gemaakt worden waar gewoon een luchtje aan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ja, ik begrijp wel dat je niet aanvallend wilt zijn. Alleen er zijn wel ergere problemen en wat je zegt over de DFB is misschien nog wel een stuk erger. 1.7mln is wel veel inderdaad, maar goed. Overal is wel weer wat om over te klagen.

Ach ja, ik vraag me wel af of het zin heeft om als bond zijnde alles zo hard aan te pakken. Iemand mag altijd uithalen naar wat hij of zij wilt en zolang dat een mening is, dan moet je gewoon niks doen. Als club zijnde moet je een boete geven als iemand iets zegt, want je zit aan de andere kant ook weer met je ''voorbeeld'' functie. Iets wat veel voetballers niet echt snappen.

Ja, ik zou het zeker niet raar vinden als Bayern voordeel heeft bij veel dingen. Ik denk altijd, als je de beste wilt zijn, dan moet je ook beiden op een lijn staan en niet vals spelen om het maar krom te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
De bond is vaak de enige die iets kan/mag doen en als deze dan vaak gewoon niets doet en toekijkt dan ga je je toch afvragen wat de functie van de bond is. Zoals bv in Spanje waar PSV naar het CAS en de UEFA moet stappen om geld te krijgen omdat de Spaanse bond niets doet.

Als bv een voorzitter/bestuurslid van club A iemand van club B via de media zit te beledigen of op een vieze manier aanvalt dan hoort de bond gewoon in te grijpen.
Want zelfs in de Bundesliga zie je soms uitspraken die van een Italiaanse clubbestuurder hadden kunnen zijn (echt laag bij de gronds). Gelukkig wel minder vaak, maar je gaat je dan toch afvragen hoe oud die gasten zijn.

Ik heb bij de DFB net zoals bij de andere grote bonden vaak het idee dat hun prioriteit vooral is dat ze de grote clubs niet boos willen maken. Ze willen iedereen blij houden en zich vooral niet met dingen bemoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Friespeuk schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:57:
Ben geen fan van Van Gaal. Komt erg onsypmatiek over alsmede een aantal united-spelers. Sowieso is het gevoerde beleid bij die club iets om je wenkbrouwen te doen fronzen.

1. Amerikaanse eigenaren die de club gebruiken om hun schulden op af te schuiven.
2. Seizoensdoelstellingen nogal apart voor zo'n grote club. Okay ze hebben geen europees voetbal gehaald maar blijkbaar vinden ze het vooraf al voldoende om vierde te worden.
3. spelers huren en die een fortuin betalen om hem vervolgens niet op te stellen. Dat kan je van gaal aanrekenen, die heeft hem immers gehaald.

Jij vroeg waarom ik het tof vind, dat geef ik aan. Je kunt nu argumenten opsommen om mijn mening onderuit te halen maar wat wil je daarmee bereiken? Veel clubs hebben onzuivere eigenaren, apart beleid of een zure coach. Voor mij geen reden om Van Gaal en United niet iets te kunnen gunnen.

Net zoals ik het Arsenal vanwege de historie en het spel wat ze nastreven gun (niet die zuurpruim in die slaapzak), of ik het Southampton gun vanwege Koeman en de onverwachte opmars, of Tottenham omdat ik er toch enigszins gecharmeerd van geraakt ben, of Liverpool omdat ik onderhand gewoon medelijden heb. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik walg juist van de hype over United en Southhampton. "Is nederlandse coach, ik ben opeens geïnteresseerd in engels voetbal". Gewoon hetzelfde als al die mensen die niet van voetbal houden, maar wel met het EK/WK in volle oranje outfit meefeesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ik vond Southampton al knap vorig seizoen onder Pochettino, en zeker knap na de uitverkoop dit seizoen. Dat is niet afhankelijk van Koeman; ik vond de revival van Crystal Palace onder Pulis vorig seizoen, en nu onder Pardew ook ontzettend knap en bewonderenswaardig; budget vs prestatie.

Ik vind het vooral grappig om United bezig te zien: hotseknotsend blijven winnen en nu opeens goed voetbal spelen zonder de duurste spelers.

Hoeveel mensen zijn er Arsenal fan geworden toen Bergkamp en Overmars er gingen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 17:09:
Hoeveel mensen zijn er Arsenal fan geworden toen Bergkamp en Overmars er gingen spelen?
Vast niet zoveel als het seizoen van The Invincibles, of toen Manchester City in 2008 'opeens' bestond :+

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-04-2015 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Tja, de Barcelona-adulatie begon ook pas met Cruijff/Neeskens/Michels. Ik was ooit Anderlecht-fan als kind vanwege Rensenbrink. Het begint er een beetje op te lijken dat men hier weer de "echte fan (TM)" wil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Kaap schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:45:
Gewoon hetzelfde als al die mensen die niet van voetbal houden, maar wel met het EK/WK in volle oranje outfit meefeesten.
Niks mis mee toch? De pleintjes zouden aanmerkelijk leger zijn als alleen echte voetbalvolgers het EK/WK mogen volgen.
Pagina: 1 ... 21 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2