I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nah dat was geen geel voor Bellerin. Precies wat ze op BBC zeggen, niet elke overtreding is geel waard.gambieter schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:10:
Wat een blunder van Valencia, zeg.
En de scheidsrechter is erg lief voor Arsenal, want Bellerin had er af gemoeten met een tweede geel. Al had Rojo bij rood niet kunnen klagen.
Maar Fellaini staat er na 10 overtredingen nog steeds opgambieter schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:10:
Wat een blunder van Valencia, zeg.
En de scheidsrechter is erg lief voor Arsenal, want Bellerin had er af gemoeten met een tweede geel. Al had Rojo bij rood niet kunnen klagen.
[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 09-03-2015 22:20 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 09-03-2015 22:22 ]
En hij doet t al zo briljant, maakt die 70m echt waarKaap schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:22:
Byebye Angel. Dom om de scheids vast te pakken...
Haha ja. Dit was eigenlijk zijn beste wedstrijd tot nu toe zo'n beetje.toolkist schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:22:
[...]
En hij doet t al zo briljant, maakt die 70m echt waar
Hij is vanuit Spanje gewend dat ie die vrije trap wel mee krijgt gok ik zo ;-)Vos schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:22:
Wat deed Di Maria!? Die dacht dat hij al geel had (kaart van Herrera?) en reageerde daarom zo fel?
Lol die Januzai, wat een duikboot. En dan nog klagen dat je geel krijgt ook...
[ Voor 12% gewijzigd door toolkist op 09-03-2015 22:32 ]
Bah die was vies haha. En echt vasthouden was het ook nog niet. Nog paar minuten! Maak die 1-3.Kaap schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:32:
Haha die Januzai. Vasthouden is buiten de 16, en dan paar seconden later gaan vallen.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 09-03-2015 22:34 ]
Mjah ik baal dat ze niet doordrukken en het afmaken. 5 minuten extra, Fergi effect kan er nog steeds zijn
En weer De Gea, wat is die man goed.
[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 09-03-2015 22:39 ]
[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 09-03-2015 22:40 ]
Wembley!Vos schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:41:
Yesss! Eindelijk weer winst op Old Trafford. Nu wel de winst na de onfortuinlijke pot in Emirates.

Was nog bezig met iets en nog vergeten ook (niet dat ik het per se wilde kijkenResteleiro schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:57:
[...]
Ah sh*t lees dit nu pas! Anders had ik wel gekeken. Heb je nog gekeken naar de wedstrijd? Vermakelijk?
Begon vaak in de MLS toen ik Football Manager speelde en herken nog steeds een paar namen
[ Voor 23% gewijzigd door apis29 op 10-03-2015 11:26 ]
Paris Saint Germain supporters have recreated the infamous video of Chelsea fans refusing to let a black man on the Paris Metro.
But this time, it’s the PSG fans not letting a Blues fan, pretending to be John Terry, on the train. Karma.
Bony loopt er verloren bij. Die past helemaal niet bij het voetbal van Man City, hij is veel meer een speler voor countervoetbal zoals Swansea speelde.
Tevreden met die uitslaggambieter schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 20:32:
Man City 1-0 verloren bij Burnley, en terecht. Ze hadden een pingel moeten krijgen aan het eind, maar wat was het armoedig.

gambieter schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 20:32:
Man City 1-0 verloren bij Burnley, en terecht. Ze hadden een pingel moeten krijgen aan het eind, maar wat was het armoedig.
Bony loopt er verloren bij. Die past helemaal niet bij het voetbal van Man City, hij is veel meer een speler voor countervoetbal zoals Swansea speelde.

Zo, kan het niveau nóg wat lager?
[ Voor 78% gewijzigd door Ramzzz op 17-03-2015 08:54 ]
Utd gaat komende tijd wel punten laten liggen, zwaar programmaKaap schreef op zondag 15 maart 2015 @ 15:37:
Meer te vrezen van United dan van Spurs, die laatste blijven toch wel achter ons, zoals altijd
Bij Spurs is er geen leider, geen organisator, het is los zand.
Real Madrid vanavond thuis tegen Levante. Ondanks niet in vorm moet dat echt wel een eitje zijn, ik gok op een 5-0 overwinning...
Toch een fijne eerste helft van MU. Geen idee waar ze dat ineens vandaan haalden.gambieter schreef op zondag 15 maart 2015 @ 17:38:
ManU maakt gehakt van Spurs, 3-0 na een half uurtje. Fellaini scoort, bereid voor en is echt goed aan het spelen. Mata lijkt er ook zin in te hebben.
Maar maar maar 'arry Kane? He's one of our own? Magic arry!gambieter schreef op zondag 15 maart 2015 @ 17:38:
Sergi Roberto en Rafinha op het middenveld gaat ook niet werken.Catorce schreef op zondag 15 maart 2015 @ 18:31:
Barcelona gisteren niet denderend tegen Eibar. 2-0 winst na 2 goals van Messi, die nu op 32 goals staat. Toch knap na zo ver achter te hebben gestaan op Ronaldo die uit de startblokken schoot. Atletico verspeelt punten na derde uitwedstrijd zonder doelpunten, die lijken definitief af te haken met een achterstand van 9 punten op Barcelona. Jammer, had ze graag weer mee zien doen tot het einde.
Real Madrid vanavond thuis tegen Levante. Ondanks niet in vorm moet dat echt wel een eitje zijn, ik gok op een 5-0 overwinning...
Rafinha daar zie je aan dat hij goed aan kan haken, als hij naast Iniesta speelt, die hem goed coached. Volgend seizoen moet hij er toch echt bij kunnen staan, hij mist alleen het inzicht voor de laatste pass, maar verder goed bezig.
Sergi Roberto moet een andere uitdaging gaan zoeken, want die mist echt het niveau om aan te haken. Met Halilovic & Sergi Samper aankomende, zal SR helemaal niet meer aan minuten komen.
one of our own? denk dat veel spurs supporters niet willen weten dat Kane uit de jeugdopleiding van arsenal komtKaap schreef op zondag 15 maart 2015 @ 19:05:
[...]
Maar maar maar 'arry Kane? He's one of our own? Magic arry!
Youth career
????–2001 Ridgeway Rovers
2001–2002 Arsenal
2002–2004 Ridgeway Rovers
2004 Watford
2004–2009 Tottenham Hotspur
[ Voor 6% gewijzigd door Wilibrord op 16-03-2015 10:40 ]
2-0 geworden, toch blijft het mooi Real thuis te zien, alleen gisteren speelden ze op 60 procent denk ik.Catorce schreef op zondag 15 maart 2015 @ 18:31:
Barcelona gisteren niet denderend tegen Eibar. 2-0 winst na 2 goals van Messi, die nu op 32 goals staat. Toch knap na zo ver achter te hebben gestaan op Ronaldo die uit de startblokken schoot. Atletico verspeelt punten na derde uitwedstrijd zonder doelpunten, die lijken definitief af te haken met een achterstand van 9 punten op Barcelona. Jammer, had ze graag weer mee zien doen tot het einde.
Volgende week el classico
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Idd, en ook voor de verandering ook eens op een normaal tijdstipMars18 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:56:
[...]
2-0 geworden, toch blijft het mooi Real thuis te zien, alleen gisteren speelden ze op 60 procent denk ik.
Volgende week el classico
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ha ja, weer eens met vrienden kijken.Bospa01 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:20:
[...]
Idd, en ook voor de verandering ook eens op een normaal tijdstip
Zit zelf te kijken om weer eens een buitenlandse wedstrijd te bezoeken met een mooie stedentrip.
2011 Barcelona
2012 Real Madrid
2013 AC Milan.
Zit te denken om dit jaar nog naar Arsenal te gaan, londen lijkt me gaaf, Chelsea is geen optie
Meer mensen ervaring met een bezoek aan Arsenal? Zag via Voetbaltravel wel arsenal club level tickets. Alleen allemaal wel erg duur, een trip naar Barcelona / Madrid is wel goedkoper als Londen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Van http://www.bbc.com/sport/0/football/29614980•Arsenal have the most expensive match-day ticket in the Premier League at £97. That's down £29 on last season but still more than double the most expensive match-day ticket at seven other top-flight clubs
•The Gunners also have the most expensive season ticket in the top flight at £2,013, although it includes seven credits for cup competitions. Their cheapest season ticket is £1,014, which is more than 17 Premier League clubs charge for their most expensive one.
Met andere woorden, Arsenal is (te) duur. Verder ook heel erg mooi leesvoer, vooral als je tussen de cijfertjes door je eens beseft dat al die stadions in Engeland iedere week hutje mutje vol zitten.
Zo, dik 5 maanden te laatVerwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:56:
[...]
Van http://www.bbc.com/sport/0/football/29614980
Met andere woorden, Arsenal is (te) duur. Verder ook heel erg mooi leesvoer, vooral als je tussen de cijfertjes door je eens beseft dat al die stadions in Engeland iedere week hutje mutje vol zitten.

Arsenal is duur maar dus niet te duur, want stadion zit altijd helemaal (>98%) vol.
Maar goed, sowieso is die rapportage ietwat vertekenend: bij seizoenskaarten Arsenal krijg je ook cup-games erbij, terwijl dat bij anderen niet zo is. Plus dat ze enkel kijken naar het duurste kaartje, wat ook niet veel zegt. Het goedkoopste kaartje bij Arsenal is £27 terwijl dat bij Chelsea £50 is (Manchesters zitten rond de £35). Zie ook: http://www.bbc.com/news/uk-29527838
[ Voor 26% gewijzigd door Angeloonie op 16-03-2015 17:11 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Ik geef niet af op Arsenal, en volgens mij zeg ik verder precies wat jij zegt, het is goed te beseffen dat ieder stadion in Engeland altijd weer vol zit...
En over dat het niet te duur is.... volgens mij begint het bbc stukje met
Price of Football: Ticket increases outstrip cost of living

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2015 17:07 ]
Roberto speelt er volgens mij om 2 redenen: in de etalage zetten en er voor zorgen dat spelers als Iniesta, Xavi en Rakitic rust kunnen krijgen. Rafinha kan nog wel prima ballen en is dan een type Pedro: positie 12-15 in het team, prima in kunnen vallen en af en toe een wedstrijd. Zal nooit een vaste waarde worden in de basis, maar ik heb hem er graag bij. Roberto kan beter richting een Villareal, Sociedad oid gaan.JPM85 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:08:
[...]
Sergi Roberto en Rafinha op het middenveld gaat ook niet werken.
Rafinha daar zie je aan dat hij goed aan kan haken, als hij naast Iniesta speelt, die hem goed coached. Volgend seizoen moet hij er toch echt bij kunnen staan, hij mist alleen het inzicht voor de laatste pass, maar verder goed bezig.
Sergi Roberto moet een andere uitdaging gaan zoeken, want die mist echt het niveau om aan te haken. Met Halilovic & Sergi Samper aankomende, zal SR helemaal niet meer aan minuten komen.
Volgend jaar hoop ik sowieso dat Samper minuten gaat maken, wat is dat een genot om naar te kijken zeg. Wat een talent.
Bedankt voor het stukje,Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:56:
[...]
Van http://www.bbc.com/sport/0/football/29614980
Via voetbaltravel kom ik al snel uit op 700 euro voor 3 dagen, zit wel hotel,kaart,vlucht bij.
Een hoop geld wel, en dan nog kosten er bij die je overdag uitgeeft.
Vanavond kies ik voor Atletico - Bayern Leverkussen om te gaan bekijken.
Ik denk dat Rafinha wel genoeg potentie heeft om een vaste plek, danwel 20-25 basis plaatsen per seizoen, te hebben als 1 van de CM's.Catorce schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:11:
[...]
Roberto speelt er volgens mij om 2 redenen: in de etalage zetten en er voor zorgen dat spelers als Iniesta, Xavi en Rakitic rust kunnen krijgen. Rafinha kan nog wel prima ballen en is dan een type Pedro: positie 12-15 in het team, prima in kunnen vallen en af en toe een wedstrijd. Zal nooit een vaste waarde worden in de basis, maar ik heb hem er graag bij. Roberto kan beter richting een Villareal, Sociedad oid gaan.
Volgend jaar hoop ik sowieso dat Samper minuten gaat maken, wat is dat een genot om naar te kijken zeg. Wat een talent.
Ben wel heel benieuwd waar Braida mee gaat komen qua middenvelder.
Ik zou voor de komende seizoenen gaan bouwen op een middenveld uit Rakitic / Rafinha / Halilovic, en daarbij een extra aankoop, waar ik zou kiezen uit Dybala of Pogba.
Verdediger is natuurlijk een heel ander verhaal, maar ik was wel onder de indruk van Musacchio, en zag dat hij pas 22 is.
Verwijderd
Volgend jaar wordt het enkel voor de rechtsback positie spannend, indien Alves dreigt te vertrekken. Bartra moet rechtback gaan spelen, of ze halen Gabbarón uit Barca B.. Andere optie zou zijn op 3-4-3 te gaan spelen. (Jordi Alba - Rafinha als de 2 buitenste middenvelders, en Bartra/Vermaelen, Pique, Masherano als CB.)
Qua spelers die weggaan;
Pedro; is nu al 2 jaar uit vorm, zal dus niet gemist worden, Deulofeu/el Haddadi kunnen dit gat gaan opvangen.
Alves; zie boven
Montoya; zie boven
Sergi Roberto; geen gemis, kan het niveau gewoon niet aan.
Xavi; Is nu eigenlijk al vervangen door Rakitic & Rafinha.
Verder zullen wat verhuurde spelers weg gaan, maar die zijn allemaal geen gemis.
Vanuit Barca B, zullen Gabarrón, El Haddadi, Sandro en evt. Halilovic / Adama Traore doorgeschoven gaan worden. Genoeg kwaliteit dus om zonder aankopen de zomer door te gaan komen.
disclaimer; mijn idee over hoe selectie van seizoen 2015/2016 eruit zou moeten zien
[ Voor 46% gewijzigd door JPM85 op 17-03-2015 15:22 ]
Ik hoop dat Pedro nog voor wat zakcentjes weg gaat, maar het zou me verbazen als hij meer dan 20M oplevert. Real Madrid daarentegen, die weten pas wat alles uit een uitgaande transfer halen is. Allemachtig, wat heeft Barcelona spelers voor weinig laten gaan de afgelopen jaren...JPM85 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:32:
Januari 2016 mogen ze weer spelers inschrijven. Kopen mogen ze al, maar dan moeten de spelers of een half jaar niets doen, of ingeschreven blijven bij hun huidige clubs.
Volgend jaar wordt het enkel voor de rechtsback positie spannend, indien Alves dreigt te vertrekken. Bartra moet rechtback gaan spelen, of ze halen Gabbarón uit Barca B.. Andere optie zou zijn op 3-4-3 te gaan spelen. (Jordi Alba - Rafinha als de 2 buitenste middenvelders, en Bartra/Vermaelen, Pique, Masherano als CB.)
Qua spelers die weggaan;
Pedro; is nu al 2 jaar uit vorm, zal dus niet gemist worden, Deulofeu/el Haddadi kunnen dit gat gaan opvangen.
Alves; zie boven
Montoya; zie boven
Sergi Roberto; geen gemis, kan het niveau gewoon niet aan.
Xavi; Is nu eigenlijk al vervangen door Rakitic & Rafinha.
Verder zullen wat verhuurde spelers weg gaan, maar die zijn allemaal geen gemis.
Vanuit Barca B, zullen Gabarrón, El Haddadi, Sandro en evt. Halilovic / Adama Traore doorgeschoven gaan worden. Genoeg kwaliteit dus om zonder aankopen de zomer door te gaan komen.
disclaimer; mijn idee over hoe selectie van seizoen 2015/2016 eruit zou moeten zien
Zelf ben ik nog steeds gecharmeerd van Danilo als RB, maar die lijkt een akkoord te hebben met Real? Patric vind ik zelf niet zo denderend, dan liever Montoya een jaartje. Of misschien beter Bartra met in het centrum Pique en Mascherano (indien geen nieuwe CB gehaald wordt of wordt doorgeschoven).
Van Barca B vind ik er niet enorm veel goed genoeg. Samper, Adama, Halilovic en dan houdt het op. El Haddadi mag zich nog wat ontwikkelen, Edgar Ie heeft wel potentie maar ik vaak geblesseerd, Sandro is niet mijn type speler. Deulofeu komt bij Sevilla ook niet echt aan de bak, lijkt me weer een verloren jaar voor hem. Geen idee wat je daar mee aan moet, hij heeft in principe het talent wel zou je zeggen.
Ze verkopen inderdaad tegen hogere transfersommen, maar ze kopen ook veel hoger in. Een ster voor een ster om zo maar te zeggen.Catorce schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:02:
[...]
Ik hoop dat Pedro nog voor wat zakcentjes weg gaat, maar het zou me verbazen als hij meer dan 20M oplevert. Real Madrid daarentegen, die weten pas wat alles uit een uitgaande transfer halen is. Allemachtig, wat heeft Barcelona spelers voor weinig laten gaan de afgelopen jaren...
Per decennia
90-99 (Real -/- €125M | Barca -/- €90M)
00-10 (Real -/- €650M | Barca -/- €380M)
10-heden (Real -/- €380M | Barca -/- €300M)
Wat voornamelijk opvalt is dat Barca in de seizoenen 10/11 t/m 13/14 hoge afschrijvingen heeft gedaan (Zlatan, Chrygrynskiy, Villa & Hleb), niet heel toevallig de jaren van Zubizaretta (2010 - 2015).
Real heeft hier juist van geleerd, en zijn anders gaan transfereren.
Laten we wel wezen, ik geloof niet dat Zubizaretta de hoofdschuldige is. Het bestuur onder leiding van Rosell en Bartomeu bepaalde de meeste zaken, Zubi was slechts een stroman en hij was tevreden met die rol. Makkelijk ook om hem onder de bus te gooien als het slecht gaat om zieltjes te winnen bij ontwetende lokale culers. Ondertussen de andere kandidaten vragen 'fair' te spelen, maar wel kinderen gratis binnen laten als bestuur. Trieste boevenbende Rosell en co...JPM85 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:09:
[...]
Ze verkopen inderdaad tegen hogere transfersommen, maar ze kopen ook veel hoger in. Een ster voor een ster om zo maar te zeggen.
Per decennia
90-99 (Real -/- €125M | Barca -/- €90M)
00-10 (Real -/- €650M | Barca -/- €380M)
10-heden (Real -/- €380M | Barca -/- €300M)
Wat voornamelijk opvalt is dat Barca in de seizoenen 10/11 t/m 13/14 hoge afschrijvingen heeft gedaan (Zlatan, Chrygrynskiy, Villa & Hleb), niet heel toevallig de jaren van Zubizaretta (2010 - 2015).
Real heeft hier juist van geleerd, en zijn anders gaan transfereren.
Cristiano Ronaldo Reportedly Planning MLS Move After Contract Expires in 2018
File this one for down the road, but multiple sources tell me that Cristiano Ronaldo’s current plan is to come to MLS after he finishes at Real Madrid, with one source saying he would likely arrive on a free transfer in 2018 once his current contract ends.

Wat viel die wedstrijd tegen zegMars18 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 07:43:
[...]
Bedankt voor het stukje,
Via voetbaltravel kom ik al snel uit op 700 euro voor 3 dagen, zit wel hotel,kaart,vlucht bij.
Een hoop geld wel, en dan nog kosten er bij die je overdag uitgeeft.
Vanavond kies ik voor Atletico - Bayern Leverkussen om te gaan bekijken.
Nog helemaal afgekeken ook met penaltys

[ Voor 5% gewijzigd door Mars18 op 18-03-2015 07:13 ]
Tsja, Atletico een echte strijdploeg. Moet het hebben van de werklust en mouwen opstropen. Niet van het sprankelende spel en soepele combinaties. Dieptepunt waren de penalties hahahaMars18 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 07:13:
[...]
Wat viel die wedstrijd tegen zeg
Nog helemaal afgekeken ook met penaltys

Mejor así
Welk gezeik? Hoge bomen vangen veel wind, ik ben niet van mening dat hij extra hard wordt aangepakt oid. Juist enorm vaak in bescherming genomen, om eerlijk te zijn. Bale daarentegen...chim0 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 06:10:
[...]
Maar ja, misschien ook beter voor hem. Lekker weg uit Europa en al dat gezeik. Voor het geld hoeft ie het in ieder geval niet te doen.

Mooi om te zien dat City nergens was, alleen Hart viel op, de rest was zo matig...
Denk dat Real Madrid er zondag geen kans heeft.
Denk dat Barca ook gaat winnen. Zij zijn duidelijk in vorm en Real niet. Wint Barca dan doen ze goede zaken op weg naar de titel. Mentale klap plus een gat van 4 punten.Mars18 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 07:25:
Mejor así
Was wel heel erg duidelijk dat ze maar op 80-90% speelden.Mars18 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 07:25:
Gister genoten van Barcelona, vooral de 1e helft.
Mooi om te zien dat City nergens was, alleen Hart viel op, de rest was zo matig...
1e 20 minuten werd er nog voluit gevoetbald, maar toen ze in de gaten hadden dat City geen vuist kon maken, werd er een paar tandjes terug geschakeld. 2e helft was helemaal een wandeling.
Ik zou persoonlijk niet zeggen dat RM geen kans heeft. El Clásico is een wedstrijd op zich, waarin niets te voorspellen valt.
Daar heb je gelijk in.JPM85 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:29:
[...]
Was wel heel erg duidelijk dat ze maar op 80-90% speelden.
1e 20 minuten werd er nog voluit gevoetbald, maar toen ze in de gaten hadden dat City geen vuist kon maken, werd er een paar tandjes terug geschakeld. 2e helft was helemaal een wandeling.
Ik zou persoonlijk niet zeggen dat RM geen kans heeft. El Clásico is een wedstrijd op zich, waarin niets te voorspellen valt.
Mooi gister Mascherano wees de hoek aan
https://www.youtube.com/watch?v=urV4PXnsDgs
Mejor así
Die heeft niets in de Ligue 1 te zoeken qua competitie. Ik denk dat het Engeland voor hem gaat worden.Kaap schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 19:51:
Juventus heeft vandaag bekend gemaakt van PSG een bod ontvangen te hebben voor Pogba.
Overigens:
http://www.goal.com/en/ne...of-real-madrids-throwawayMar 19, 2015 11:00:00
The midfielder is not interested in leaving Juventus for the Spanish capital, according to his agent Mino Raiola, who was highly critical of their transfer policy
Mino Raiola says Paul Pogba won't become another of Real Madrid's "washcloths" who they buy before "throwing them into the trash".
There have been reports in recent weeks that the Champions League holders do not want to negotiate with the agent if they pursue a move for the Juventus star or any of the other players he represents.
In response, Raiola has slammed Madrid's transfer policy and criticised their purchase of James Rodriguez, who starred at the World Cup for Colombia before being swiftly signed from Monaco in the summer.
"If Real Madrid don't want Pogba, that's not a problem!" the midfielder's agent told L'Equipe. "They are a club that are used to buying players like they are washcloths then throwing them into the trash.
"They're a club who watch a player star in like six matches at the World Cup and buy them. Pogba doesn't want a club like that.
"We want Pogba to go to a club that believes in his potential. I don't necessarily close the door to Madrid, but it's certainly not a door that is open."
Na de transfer zal hij dan zeggen dat Real de beste club voor zijn client is etc.
Dit komt dan ook uit een interview van L'Equipe van een paar dagen geledenKaap schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 23:00:
Als er 1 site is waar je ver weg van moet blijven, dan is het goal.com. Die verzinnen gewoon echt hun eigen nieuws. Het nieuws wat ze posten wat wel waar is, jatten ze altijd bij bbc of sky.
Omdat ie Frans is, omdat ie in Parijs is geboren (onder de rook van), omdat ie de missende schakel is, omdat ...Catorce schreef op zondag 22 maart 2015 @ 07:43:
'Hoort thuis bij PSG'. Hoezo? Omdat hij Frans is? Mag toch hopen dat hij niet naar de Ligue 1 gaat... Lijkt mij vrijwel zeker dat het de volgende galactico van Real Madrid wordt, kan haast niet anders.
[ Voor 45% gewijzigd door apis29 op 22-03-2015 11:20 ]
Dat staat gewoon in de tekst van het artikel
Oorspronkelijke artikel (betaald): http://www.lequipe.fr/Foo...cant-de-zlatan-nbsp/43584... the midfielder's agent told L'Equipe
Andere melding van het interview met L'Equipe en de uitspraken daarin: http://www.metronews.fr/s...t-tout/mocs!wommgnXHWMYE/
Het washandje gedeelte:
Engelstalig in Marca (nu zijn het weer "kitchen gloves"Paul Pogba :
"Un média italien m'a encore interrogé sur la valeur de Pogba. J'ai répondu que Pogba, c'était comme une œuvre de Basquiat. Pourquoi je dis ça ? Parce que personne ne sait quelle est la valeur de Paul Pogba. Seulement, on ne me croit pas. On aime quand je dis que Pogba vaut 100 millions, 120, 130... Moi je ne suis jamais allé Madrid pour leur dire: "S'il vous plaît, vous voulez bien acheter Pogba ?" Jamais ! Et puis, le Real Madrid est aussi un club qui a l'habitude d'acheter les joueurs comme on achète un gant de toilette, puis il les jette comme un gant de toilette. Est-ce que le PSG croit en Pogba ? Moi, je commencerai à penser à cela à partir du moment où il y aura des choses concrètes. Je sais juste que Paul, quel que soit le club où il sera, réussira."
Mischien ook nog wel interessant: ze hebben de salarissen onderzocht bij alle clubs. Ook weer een betaald artikel, kan het straks misschien wel even helemaal lezen. Paar voorbeeldjes (per maand is het blijkbaar; oja bij die van Monaco staat het wel bij het plaatje):

Bij Nantes:
Best betaalde(verdienende) Franse sporters in 2014 (kijk #6Budget du FC Nantes : 37 M€
Masse Salariale : Globale : 19 M€ – Staff et joueurs : 15 M€
Salaires :
Michel Der Zakarian : 40 000 euros hors primes
Plus gros salaire : Veretout 45 000 euros
Plus petit salaire au FC Nantes : 4000 euros
Autres salaires : Vizcarrondo (40 000 euros), Gomis (40 000 euros), Gakpé (35 000 euros), Audel (35 000 euros)
http://planete-fcnantes.c...e-plus-gros-salaire-2082/

Le Top 10
1. Tony PARKER (basket) : 16 M€ (=, +1,8M€)
2. Karim BENZEMA (football) : 15,8 M€ (+1, +3,6M€)
3. Franck RIBERY (football) : 14,8 M€ (-1, +2,2M€)
4. Joakim NOAH (basket) : 11,4M€ (=, +0,4M€)
5. Samir NASRI (football) : 11,1M€ (=, +0,6M€)
6. Blaise MATUIDI (football) : 9,8M€ (+35, +6,2M€)
7. Nicolas BATUM (basket) : 9M€ (-1, -0,2M€)
8. Thierry HENRY (football) : 7,7M€ (-1, -0,3M€)
9. Sébastien OGIER (rallye) : 7,6M€ (=, +0,6M€)
10. Patrice EVRA (football) : 6,9M€ (-2, -0,2M€)
http://www.lequipe.fr/Tou...rker-le-plus-riche/537556
[ Voor 117% gewijzigd door apis29 op 22-03-2015 11:55 ]
Ik ben benieuwd wat Van Gaal in hun thee heeft gedaan
Waarom je reactie op Matuidi? Ik vind dat echt een wereldvoetballerapis29 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 11:12:
[...]
Best betaalde(verdienende) Franse sporters in 2014 (kijk #6):
Le Top 10
1. Tony PARKER (basket) : 16 M€ (=, +1,8M€)
2. Karim BENZEMA (football) : 15,8 M€ (+1, +3,6M€)
3. Franck RIBERY (football) : 14,8 M€ (-1, +2,2M€)
4. Joakim NOAH (basket) : 11,4M€ (=, +0,4M€)
5. Samir NASRI (football) : 11,1M€ (=, +0,6M€)
6. Blaise MATUIDI (football) : 9,8M€ (+35, +6,2M€)
7. Nicolas BATUM (basket) : 9M€ (-1, -0,2M€)
8. Thierry HENRY (football) : 7,7M€ (-1, -0,3M€)
9. Sébastien OGIER (rallye) : 7,6M€ (=, +0,6M€)
10. Patrice EVRA (football) : 6,9M€ (-2, -0,2M€)
http://www.lequipe.fr/Tou...rker-le-plus-riche/537556
[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 22-03-2015 15:11 ]
Gerrard wordt er in gebracht en 45 seconde later mag hij er weer afgambieter schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:53:
ManU heeft een bliksemstart tegen Liverpool, en 0-1 door Mata. Fellaini is weer erg goed in de beginfase, ik zag hem zelfs de bal hooghouden?
Ik ben benieuwd wat Van Gaal in hun thee heeft gedaan
De pundits gaven aan dat Gerrard's ervaring gemist werd bij Liverpool. Nou...
Ook een manier om je laatste Liv-Utd te beeindigen...
[ Voor 29% gewijzigd door gambieter op 22-03-2015 15:36 ]
Wel minder voor de wedstrijd.
[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 22-03-2015 15:36 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Oh ja, geheel terecht. Duidelijk zijn bedoeling om te trappen, en de scheidsrechter heeft tenminste het lef hem ook rood te geven.Vos schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:36:
Terecht? Ik was net te laat.
Wel minder voor de wedstrijd.
⏩ PVOutput☀️
PSN: Finally_Chris
De opgewonden standjes worden nu allemaal wakker. En Di Maria is gewoon dom, zeg.
[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 22-03-2015 15:44 ]
⏩ PVOutput☀️
Mooie combinatie met Di Maria, maar om dan met een halve omhaal te scoren
En Super Mario er in, en die heeft ook een kaart te pakken bij zijn eerste actie, en terecht. Humor: trapt Phil Jones van achteren, en gaat dan Jones bestraffend toespreken

Maar toch, een foutje en het is 1-2. Totaal onnodig.
[ Voor 106% gewijzigd door gambieter op 22-03-2015 15:57 ]
CR1691 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:40:
Hoezo? Hij stond toch vroeger juist bekend om zijn rode kaarten? Altijd al een 'harde' speler geweest hoor.
http://www.lfconline.com/..._gerrard_1814/index.shtml
dat lijkt mij ook de bedoeling en Herrera heeft een gele kaart dus die zal wel uit voorzorg eruit zijn gehaald.gambieter schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:10:
Huh, Falcao er bij ipv Herrera? Dan zal Rooney moeten zakken, want anders staan er 6 aanvallers bij ManU op het veld
Slechtste speler op het veld: Di Maria (zelfs Gerrard was beter...
En niet te geloven. Net nadat ik dit hierboven tikte: Di Maria geeft de pass voor Blind waar een pingel uit komt, en Rooney mist deze (of beter gezegd, Minoulet maakt een goede save).
[ Voor 49% gewijzigd door gambieter op 22-03-2015 16:22 ]
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Rooney kiest zoals verwacht de linkerhoek. Als hij ze zuiver schiet zijn ze niet te houden maar dit keer dus niet. Hij kiest zelden de rechterkant bij een penalty.PM_Petrol schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:22:
TJonge jonge mist ie de penalty
Einde wedstrijd
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Ik schakelde na een kwartiertje in (de boodschappen doen zich niet vanzelf), en het stond 0-2, mooie goals van Hazard en Costa. Maar Hull had al goede kansen gehad, en Ivanovic heeft het zwaar. Eerst een mooie voorzet van die kant en de 1-2, en daarna een komedie van fouten van Courtois bij een terugspeelbal en 2-2. En verdiend, ik denk zelfs dat Hull iets te weinig heeft.
Mourinho keek heel blij
Kijkt hij wel eens anders?
Vast weer complottheorie aan het bedenken voor in de persconferentie. Galbakje
Was hele leuke wedstrijd, alleen jammer van de uitslag, Hull had zeker een punt verdient.
...
Dit topic is gesloten.
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2